Emigrantët, pasuria e pashfrytëzuar e Shqipërisë?

March 2, 2018 12:57

Emigrantët, pasuria e pashfrytëzuar e Shqipërisë?

Me mbi 1.4 milion shqiptarë që jetojnë jashtë vendit, kryesisht në Itali e Greqi dhe me prani në te gjithë botën, diaspora shqiptare përfaqëson një mundësi të jashtëzakonshme, por të pashfrytëzuar për Shqipërinë.

Organizata Ndërkombëtare për Migracionin (ONM) e OKB-së lajmëroi nisjen e një programi që synon të trajtojë pikërisht këtë sfidë: të rrisë angazhimin e diasporës shqiptare për zhvillimin social dhe ekonomik të Shqipërisë.

Sfida e së tashmes është që të krijohet një mjedis që nxit angazhimin e diasporës për të ofruar talentin, praktikat dhe përvojat më të mira për të zhvilluar Shqipërinë.

Ky program financohet nga Kooperacioni Italian, nën angazhimin politik të Ministrisë për Punët e Jashtme dhe Bashkëpunimin Ndërkombëtar të Italisë dhe përfshirjes operacionale të Agjencisë Italiane të Bashkëpunimit për Zhvillim.

Programi zbatohet nga Organizata Ndërkombëtare për Migracionin në bashkëpunim me Ministrin e Shtetit për Diasporën, Ministrinë për Europën dhe Punët e Jashtme dhe Ministrinë e Financave dhe Ekonomisë.

Ky program trevjeçar do të fokusohet në diasporën shqiptare në Itali me një prani prej rreth 500 mijë personash. Gjatë fjalës së tij në aktivitetin e shpalljes së programit, Ambasadori i Italisë në Shqipëri, Alberto Cutillo, vendosi theksin në rolin e rëndësishëm që diaspora mund të luajë.

“Migrantët zotërojnë dije dhe talente. Këto janë vlera themelore për bashkëpunim. Të dy vendet tona mund të përfitojnë nga angazhimi i diasporës” – tha ai.

Ministri i Shtetit për Diasporën, Pandeli Majko, i cilësoi bashkatdhetarët që jetojnë jashtë vendit si një pasuri për Shqipërinë.

“Shqiptarët jashtë vendit janë një pasuri thuajse e pashfrytëzuar e kombit shqiptar. Prandaj ky projekt është i rëndësishëm, pasi do të na mundësojë një qasje më të efektshme ndaj potencialit të pakufishëm të diasporës sonë”, tha ai.

o.j/dita

March 2, 2018 12:57
Komento

41 Komente

  1. Claus March 2, 13:20

    Cfare emigrantesh ze ne goje ky bedel?
    Ata qe jane larguar ne vitet `90 jane tashme te kaluar ne moshe, brezi qe vjen pas tyre kane hallet e punesimit dhe arsimimit te tyre.

    Majft me kete refren qe ta shpif, ketu e 27 vjet per emigrantet.
    Nese e doni per t`iu rrembyer parate qe kane edhe mund te genjeni disa qe kane ,betur akoma te turrufjepsur nga trute.
    Deri sa Rama te ka bere ty minister, kujton se do i kalojne hipokrizite tuaja?

    Ja merrni “Neti Vjosen” nga Vjena t`iu japi eksperience se Vjene, Berlinin, Tokion i nxorri ne drite.
    Tani i ka ardhur radha Tiranes. Merreni, bejini ftese.

    Merrni dhe Bedri Islamin nga Esslingeni t`iu jape eksperience.
    Talent natyrisht qe kane.

    Shihni aty qeverisjen tuaj se jeni bere Kolumbia e Europes dhe po beheni as me shume dhe as me pak nje regjim kriminal me ne krye Ramen.

    E tha dje brockulluesi Shpetim Nazarko qe tani eshte mire te kemi nje diktator.
    A e kuptoni se ku kaluar regjimi?

    Reply to this comment
    • thanasi March 2, 14:10

      Claus !

      Jam pjeseriisht dakort me ju .

      Kam punuar 20 vjet ne kohen e Enverit Madherishem dhe 20 vjet ne nje shtet perendimor me demokraci te zhvilluar dhe me lejo te them se

      1- po perdor nje fjalor tejet agersiv qe po ja kalon dhe “sozise” qe del ndonjehere si Skypioni dikur

      2-Vete titulli duket sikur Majkot shqipfoles na kraheson me mineralet qe ai “paska zbuluar”
      .
      3- Emigrantet shqiptare sidomos ata rreth 250 mije qe jetojne ne Amerike jane diaspora me e corientuar dhe vet-asgjesuese dhe i vetmi sukses i tyre eshte se jane bashkur reth doktrines antihumane te “dekomunistifikimit” dhe kane lene menjane PAJTIMIN KOMBETAR &INVESTIME

      4-Diaspora shqiptare duhet te marre shembull nga ajo greke qe pothuajese e ka nxjerre jashte
      luftimi” kete tonen

      E fundit

      Claus..te rekomandoj te rishikosh filmin e madh grek

      “PU ISE THANASI”

      qe ne nje fare menyre po te drejtohem ty

      Une Bedri Islamin te pakten dy vitet e fundit nuk e pelqej se eshte bere banal ne perseritje…PO TI O CLAUS cfare ke bere per ate vend……vecse gjuan si puna jevgut prapa ferres ?

      Reply to this comment
      • Claus March 2, 15:34

        Cfare kam bere une per ate vend?

        E pra hajde tani le te merremi me nje citat te John Kennedy-t dhe te bejme politike dhe debat!

        E di kur e ka thene ate John-i? Andej nga vitet `60. Dhe a e di perse?
        Donte, ndjese paste, ” ti mbushte mendjen tere popullit amerikan, ndoshta per nje aksion luftarak kunder Bashkimit Sovjetik.

        Ne demokraci nuk mund ti marresh te gjithe me vete, ndoshta as amerikanin e thjeshte dhe as ate pasanik, ja shih dhe ish-Presidentin Bill Clinton qe i kishte rreshqitur sherbimit ushtarak (simpatizant i madh i Kennedy-t ishte) ndoshta dhe pinjolli tjeter i familjes Bush, George i vogel.

        Pra lerini citatet boshe qe as te ngrohin dhe as te ftohin.
        Ku nje regjim kalon caqet e nje shoqerie normale dhe kthehet ne nje regjim kriminal ku droga, vrasjet, vjedhjet me koncesion dhe pa koncesion, marrja e frymes dhe e jetes nga kullat dhe mbikullat, kur mashtrimi dhe genjeshtra marrin dhene pa ju nxire askujt fytyra dhe surrati, ti n`a ve per te lexuar citate qe dhe ata qe i kane thene, i kane thene vetem dhe vetem per ti hedhur hi syve te popullit.

        Vendit nuk i kam kerkuar asgje dhe nuk ka se si. Dhe me kete kuptoj qeverite socialiste a demokrate. Toka me kufinj eshte nje objekt i percaktuar per nje popull dhe kaq.
        Por atij vendi i kam dhene dicka fare modeste. Kudo qe shkoj dhe takoj miq dhe shoke joshqiptar aty ku punoj dhe bej jeten time shoqerore e them me aspak krenari qe “jam shqiptar”.
        Dhe kete ta them me plot gojen, me aspak krenari.

        E c`krenari mund te kem kur degjoj dhe shikoj lengimet dhe arratisjet e bashkekombasve te mi, qe ikin turravrap duke hypur neper frigorifere dhe kamione?

        Pra lere ate varg: “Ti shqiperi me jep nder” se nuk ka c`te jape, por te marre.
        Te marre edhe nga une qe te pakten jo vetem qe nuk e hedh poshte, por e respektoj sipas menyres time, por gjithmone pa sjelle droge dhe kokaine, pa i hyre ndonje banke a supermarketi etj,etj,etj.

        Ja merr ate te shkrete Vetting. Ne ate Vetting nuk te del njeri i lare, qofte edhe nje. Diku jashte a brenda vendit ka bere ndonje “prapesi”. E pamundur te gjesh nje gjykates, nje deputet a ku ta di une. Fillo nga Llalla si ish-prokuror, vazhdo me bashkiakun e Kavajes dhe mbaro me nje sociolog te PS qe u kap ne USA ne nje supermarket me preshe ne duar.

        Kaq mjafton, per vete faktin se nuk hyj ne ato stereotipet qe na perkasin ne dhe vetm ne.
        Besoj se atij vendi i kam dhene dicka apo jo, dicka qe ndoshta nuk ia takon.
        Dhe te lutem mos ngaterroni vendin me qeverisjen.

        Pershendetje

        Reply to this comment
        • thanasi March 2, 17:10

          Claus

          Nuk kam kohe te pergjigjem por shkurtimisht

          Ky Majkua & Metat qe nuk kane punuar asnje dite

          nuk e quajne kete pasuri ketu poshte: PLOT 1 MILJARDE DOLLARE !!

          ————–
          Reserarch Center, një njësi kërkimore me qendër në Shtetet e Bashkuara të Amerikës ka publikuar hartën globale të remitancave për vitin 2016, ku përfshihet edhe Shqipëria. Sipas raportit, rreth 1 miliardë dollarë remitanca u dërguan në Shqipëri në shtetet e tjera në vitin 2016.

          Remitancat, sqaron raporti, janë fonde, ose asete të tjera, që migrantët dërgojnë në shtëpitë e tyre. Të dhënat raportohen nga Banka Botërore dhe përfshijnë remitancat që dërgohen nga kanale bankare, si psh banka dhe biznese të tjera që transferojnë paratë.

          Shteti, nga i cili ne marrim më shumë remitanca, është Greqia me 463 milionë dollarë. Ky është dhe vendi që ka numrin më të madh të emigrantëve. Në vend të dytë është një tjetër shtet fqinj, Italia, me 382 milionë dollarë. Në të dy shtetet vlerësohet se jetojnë e punojnë mbi 1 milionë emigrantë. Nga këto dy vende kanë ardhur mbi 80% e remitancave në total.

          Në vend të tretë janë Shtetet e Bashkuara me 77 milionë dollarë dhe më pas renditet Gjermania me 37 milionë dollarë.

          Majkot nen hije
          lozin kuvendojne

          Pika qe su bie
          se nga emigrantet rrojne

          Reply to this comment
        • shpresoj, por s'e besoj March 3, 11:08

          Dmth vetem ndonje sociolog i Ps qe kapet ne Usa, ndersa Pd s’paska asnjeri qe ka bere ndonje prapesi , perveç asaj qe shkaterroi dhe vodhi nje ekonomi qe shqiptaret e ndertuan per 50 vjet dhe pastaj detyruan gjithe shqiptaret e ndershem (shumica) te largohen nga Shqiperi. Dhe Shqiperia eshte kjo qe eshte apo shqiptaret jane keta qe jane atje ne ate vend. Kot nderhyra se sot njerezit jane me shume gjallesa qe shkruajne e flasin se sa humane. ja shiko mendimet e ketij qe e heq veten per profet duke na treguar historite e Kenedit, apo kujdo tjetri. Beni qejf sa ta keni ne dore, hidheni ne goje, pastaj dheu do tu tret edhe ju.

          Reply to this comment
  2. Plaku Xhuxhumaku March 2, 13:46

    Po pse mer, cfare i di emigrantet ky gollobordsi Majko, koqe qe te vine te falin paret per efendinjte e Tiranes?

    Reply to this comment
    • Niku March 2, 14:50

      Gollobordas jam une dhe jo Majko ore idiot i noterizuar. Meqe e perdore krahinen time per te ofenduar Majkon, po te jap pak dije qe jane te dukomentuara. Para nje shekulli, zonat me popullsi me te ngritur nga ana ekonomike dhe nga menyra e jeteses ishin Golloborda e Dibres dhe zona e Korces, per shkak te kurbetit ne vendet me te zhvilluara se sa Shqiperia. Kjo eshte arsyeja qe vetem nje fshat si Trebishti kishte 650 shtepi ose rreth 5 mije banore, aq sa kishte Fieri ne kohen e Zogut. Krahasoje tani me paraardhesit e tu qe brekushet u vinte era perc.

      Reply to this comment
      • Plaku Xhuxhumaku March 2, 15:10

        Pirdhu ti me gjithe dijet e dokumentuara dhe e ke nga inati se ti nuk e di hiç se kush apo nga ishin paraardhesit e mi, a mbanin brekushe apo jo, dhe sidomos cfare ere u vinin brekushet, ne mos te ka treguar jot gjyshe ndonje alamet qe i kane pare syte kur ishte e re.

        Reply to this comment
      • DinPaku March 2, 15:40

        Shto edhe kete, Niku: Golloborda ka patur edhe universitet (sipas Fan Nolit).

        Reply to this comment
        • Plaku Xhuxhumaku March 2, 17:29

          Po, dhe rektore e universitetit te Gollobordes ishte stergjyshja e Nikut.

          Reply to this comment
          • Niku March 2, 20:45

            Xhuxhmaxhuxh sado te nxjeresh plehra nuk behesh interesant. Mbetesh ashtu sikur se je paraqitur ne te gjitha komentet qe ke bere, nje specje ndryshe nga te tjeret, ku te punon vetem nje pjese e trurit, se pjesa tjeter te eshte atrofizuar. Une nuk kam nevoje te di paraardhesit e tu, mjafton te te lexoj ty dhe kuptoj se kam te bej me njethundrake.

          • Plaku Xhuxhumaku March 2, 22:29

            Heu bre Niku qeke edhe zoolog inteligjent zortrote.

  3. T'u pritet gjuha antishqiptateve, qe mjellin armiqesi, mes kombeve . March 2, 14:11

    Hej kriminel, qe kerkoni akoma nga emigrantet . Deri tani, prej tyre hani, pini zgerdalleni dhe …shkerdheheni . Cfar kerkoni me prej tyre ? I lini rehat dhe te respektoni vendet ku punojne; konretisht, me shume se ke do greqine . U prisni gjuhen antishqiptareve rraciste te tipit xhufi, qe vjellin vrer kunder popullit bujar grek, qe mund te paguhet me nje fshese gjigande, per gjysmen e popullit shqiptar, qe punon e jeton atje dhe ushqen laro si xhufi te bejne “studime” mbi “armiqesine” e grekerve kunder shqiptareve . Greqia na ofroi ndihme, po e diskreditojme, si komb .

    Reply to this comment
    • katarakti March 2, 15:46

      Nuk eshte Xhufi, por eshte historia qe deshmon shovinizmin grek ndaj shqiptareve. Ai Kozmai juaj a nuk mallkonte cilindo qe fliste shqip?! Njelloj si turqit e mallkuar, qe se bashku me grekun, nuk lejuan hapjen e asnje shkolle shqipe ne vend. A nuk eshte Greqia qe ka ruajtur ligjin e luftes me Shqiperine qe nga 1941?! Kur Shqiperia ishte koloni e Italise?! Politika greke ka qene shume me armiqesore ndaj Shqiperise sesa e kunderta. Enver Hoxha ne mos gaboj ka pase shkruajtur edhe nje liber:”2 popuj miq”. Popujt shqiptar dhe grek jane ndofta te afert me njeri tjetrin, por eshte politika dhe kisha greke qe i hedhin benzine zjarrit. A kuptove?!

      Reply to this comment
  4. Rregulloni Sistemin e Drejtesise qe te behemi te pasur ! March 2, 14:38

    Bravo Majko Emigrantet mund te kontribuajne vetem atehere kur te kemi shtetin ligjor pra kur te vendoset Drejtesia dhe te gjithe politikanet e tranzicionit te akuzuar per krime ekonomike, te futen ne burg ! Pa drejtesi europiane nuk ka asnje kontribut prej emigrandeve! RRegulloni ligjet reformoni ligjet dhe funksionin e Drejtesise Gjykatat Prokurorine se do te kemi shume pasuri pasuri !

    Reply to this comment
  5. kampaçurreta March 2, 14:47

    MAJKOOOOOOOO BOLL ME BROCKULLA PASI ATE SHTET DERI KETU ENIGRANTET E SOLLEN,KUR U SHTERRUA VIJA E TYRE FILLUAT ME LUMIN E HASHASHIT, TANI QE I U KA ARDHUR VEZA KERKONI PRAPE NGA EMIGRANTET. MAJKOOO BISEDOJE NJE HERE ME ATE AMBASODORIN ITALIAN PER PENSIONET PASI NJE DITET TE BUKUR TE PRANVERES SE VITIT TE KALUAR AI U SHPREH SE QEVERIA SHQIPTARE KURRE NUK KA KERKUAR PER NJOHJEN E NDRESJELLTE TE VITEVE TE PUNES.KETU SHQIPETARET PO HUMBASIN MILIONA EURO NGA KONTRIBUTET E TYRE,TE GJITHE TE TJRAT JANE BROCKULLA. QEVERITE SHQIPTARE KURRE NUK KA QENE E INTERESUAR PER KTHIMIN E EMIGRANTEVE NE ATEDHE,PERKUNDRAZI KEMI QINDRA ARGUMENTE PER PER KETE. PSE STUDENTEVE QE JANE KTHYER NUK KANE GJETUR AS IMPENJIMIN ME MINIMAL TE SHTETIT PER TE GJETUR PUNE NE PROFESIONIN E TYRE DHE JANE KTHYER ME NJE URREJTJE TE JASHTEZAKONESHME PER VENDIN E ORIGJINES SE TYRE. EDHE NE MINISTRITE TUAJA ZOTI MAJKO STUDENTET QE KANE MBARUAR NE PERENDIM MERREN NE INTERVISTE NGA KRISTALINET TUAJ QE DETYRIMISHT JANE FEMIJET,NIPAT,MBESAT KUSHURINJET E QEVERITAREVE E TE DEPUTETEVE, DHE ME E QUDITESHME ESHTE VENDIMI UGURZI I QEVERISE SHQIPETARE QE KERKON NGA STUDENTET E DIPLOMUAR JASHTE SHQIPERISE QE TE KENE 2 VITE EKSPERIENCE NE ADMINISTRATEN SHTETERORE!!!!!. TURP 1000 HERE TURP.

    Reply to this comment
  6. Gentos March 2, 14:51

    Duhet te ndertohet nje fond ku qdo shqiptar mund te jete kontribut shqiperise!
    Shteti shqiptar duhet me tregu me shum presenc ne tere boten!

    Reply to this comment
  7. Druvari March 2, 15:09

    Nuk ka me emigrante
    O brezi i dyte lindur dhe ritur neper boteshumica nga 5 ne 25 vjec
    Qe shqipen e flasin si vllehet rumanishten
    Qe shqiperine e shofin kalimthi
    Qe prindrit me sjelljen dhe veprimet e tyre ju a kan bere te qarte
    Kthimi mbrapa nuk eshte gabim por faj
    Ne nje ballkan qe zbrazet paralelisht dhe askush nuk investon nuk ka te neserme
    Dhe propoganda ka nje limit globalizimin
    Nje jete kemi ta jetojme me ndershmeri por ama ne menyren me te mire te mundeshme
    20 vjet me pare simitja e greqise si KM deklaronte se sakrificat e popullit merrin fund me bashkimin monetar
    Sot greqia vjell gjak per te mbijetuar rinia iken
    Majko mendon se emigranter nuk kane as radio pale tv dhe inerneti o si ufo per ata
    Picku majku thot serbi

    Reply to this comment
  8. fteri March 2, 15:35

    “Shqiptarët jashtë vendit janë një pasuri thuajse e pashfrytëzuar e kombit shqiptar ” !….TURP ,TURP ,TURP !…,po si more shkërdhat popitikanësh ju i cilësuat emigrantët për 27 vjet si bajga e jashtëqitje e kombit ,taniuerdhiveza te bytha ,dhe kjo ndodhi kur ju si klasë e re politike keni vjedhur barbarisht të ardhurat e emigantëve që u dërgonin familjeve tyre në shqipëri ,lek të djersës dhe të gjakut të fituara nëprë punët më të rënda që njehë shfrytzimi kapitalistë .

    Turp të keni kur tani doni ti gënjeni emigrantët e tu merrni edhe atë pasuri të ngritur me gjak,për 27 vjet ku ju si qeveritar nuk i keni ndihmuar asnjëher për dokumentat e hallet e tyre si emigrant në vendet e BE-së, nuk u keni dhënë asnjë ndihmë ,vetëm i keni ndëshkuar duke pranuar se shqipëria na qënka vend normal i BE-së,për këtë shkak shumë azilantve ju është refuzuar qëndrimë në shtetet e BE-së.

    …Politikanët shqipëtar sot janë klasa më e pasur dhe korruptuar gjakatare e vendit.Politikan : Larg duart nga emigrantët ! Po ta shikojnë të arsyeshme ata kthehen vetë .

    Z.Majko ! Dorzoni pasuritë e vjedhura dhe ndërtohet shqipëria .

    Reply to this comment
  9. fteri March 2, 15:50

    “Shqiptarët jashtë vendit janë një pasuri thuajse e pashfrytëzuar e kombit shqiptar ” ! Me flamur të patërjotizmit doni ti zhvatni ….TURP ,TURP ,TURP !…,

    Po harruat more shkërdhat popitikanësh se ju i cilësuat emigrantët për 27 vjet si bajga e jashtëqitje e kombit ,tani u lëverdiska ti quani pasuri e kombit !?

    Kjo ndodhë kur ju si klasë e re politike e quat shqipërinë në greminë ,për skrap .Keni vjedhur barbarisht të ardhurat e emigantëve që ata u dërgonin familjeve të tyre në shqipëri .

    Ao ishin lek të djersës dhe të gjakut të fituara nëpër punët më të rëndomta që njehë shfrytzimi kapitalistë .

    Jeni të pa cipë , tani doni ti gënjeni emigrantët dhe tu merrni edhe atë pasuri që ata kan ngritur me gjak në vendet ku punojnë .

    Për 27 vjet qeverit e djathta e të majta nuk i keni ndihmuar asnjëher si për dokumentat ,por edhe për hallet e tyre si emigrant në vendet e BE-së, nuk u keni dhënë asnjë ndihmë ,vetëm i keni ndëshkuar me dokumenta ,duke pranuar se shqipëria na qënka vend normal i BE-së,për këtë shkak shumë azilantve ju është refuzuar qëndrimë në shtetet e BE-së.

    …Politikanët shqipëtar sot janë klasa më e pasur dhe korruptuar gjakatare e vendit.

    Politikan : Larg duart nga emigrantët ! Emigrantët e braktisur nga shteti po ta shikojnë të arsyeshme ata kthehen vetë ,jo ti mashtroni ju politikanlesha .

    Shum kollaj Z.Majko ! Dorzoni pasuritë e vjedhura dhe ndërtohet shqipëria .

    Reply to this comment
  10. antonio salvatores March 2, 15:51

    Ore Majko e te tjere, pse i doni emigrantet, ju thoni qe Shqiperia ka ecur perpara dhe po behet gati te hyje ne BE. Kur te hyje ne BE atehere ata do bejne emigracion ne Shqiperi. Natyrisht do kthehen ata qe e ndjejne vehten me keq ne emigrazion sesa ne Shqiperi.Ore harruat qe kryeministri beri nje takim te sukseshem me diasporen. Jo z. Majko ti nuk mund te pervetesosh idene e madhe te Rames:” Emigrante sillni parate ne Shqiperi, se per t’i shpenzuar mendoj une. Keni garanzi fjalen time te nderit” ( se per ligje nuk behet fjale). Kjo i ngjan historise te Pinokut, qe u genjye nga dhelpra dhe ujku, duke i mbjelle parate ne toke, sepse keshtu u shtokerkan. Fatkeqesia juaj eshte se emigrantet e kane lexuar librin ” Pinoku, Gjatoku dhe Mjekernallania”.

    Reply to this comment
  11. Paul Tedeschini March 2, 15:52

    Shteti shqiptar don te shfrytezoje edhe keto “1.4 milion shqiptarë që jetojnë jashtë vendit, kryesisht në Itali e Greqi dhe me prani në te gjithë botën”.

    Kujtojne se emigrantet jane po aqe te marre si shqiptart ne vend. Ha,ha,ha.

    Reply to this comment
  12. katarakti March 2, 15:54

    Pandeli: Ti je minister i diaspores, por une te keshilloj t’i harrosh emigrantet shqiptare. Te gjithe ata qe jane rregulluar me letra ne Perendim nuk deshirojne te kthehen me ne Shqiperi. Jo se nuk e duan vendin, por thjesht se e kane kuptuar se sa e veshtire dhe e pasigurt eshte jeta ne Atdhe. Se ka korrupsion gjigand, ka amulli dhe katrahure, nuk ka siguri, Injoranca dhe harbuteria kane pushtuar shpirtrat e shqiptareve. Jeta ne Perendim, per ata qe jane me dokumenta, eshte shume me dinjitoze dhe e kendshme sesa ajo ne vendin e lindjes. Le te mos flasim ketu per nivelin e jeteses, rregullin, kulturen. E vetmja gje qe mund te beni eshte ta rregullon sa me shpejt ate vend te rrenuar nga qoftelargu Saleh. Ne kete menyre do te mundesoni qe shqiptaret te mos largohen me nga vendi i tyre. Kjo eshte e gjitha.

    Reply to this comment
  13. EMIGRANTI March 2, 15:58

    NEVE EMIGRANTET KONTRIBUOJME JO PAK QEKUR THYEJME VALUTEN DHE KURSIN E VENDOSNI JUVE
    SIPAS QEJFIT NE NJE VEND KU KOHA KA NGECUR NUK KA BURSE DHE BANKAT NUK FINANCOJNE BIZNESIN.SA PER MAJKON DUHET TE JETE I KENAQUR ME ATO VOTAT QE MERR NE CDO ZGJEDHJE NGA ATA QE JANE JASHTE SHQIPERISE DHE ARRIJNE SIDOQOFTE TE VOTOJNE. FILLUAN ME DUKET PREGATITJET PER TE RREMBYER EDHE NJE MANDAT ME 2021.

    Reply to this comment
  14. fteri March 2, 16:35

    Reformë në milona shqipëtar ,pasuri e pa shgfrytzuar ,kur ju i keni masakruar ata ,edhe trupat e tyre i kani lënë të humbur jashtë vendit .Turp !

    Reply to this comment
  15. shqiptari emigrante ne Itali March 2, 16:41

    Eshte e vertet s jemi PASURI KOMBETARE por mos kujtoni emrin e Rames e Bushatit per ne(pa permendur “shpellarin” Sali).Rama vet (sigurisht per propagande) ne fushaten e qershorit te 2013-es mblodhi ca perkrahes te tij ketu ne veri te Milanos (me “ndihmen” e bshkiakut te tij te Kavajes qe nuk na i pranon goja tja them emrin) premtoj se ne 2017 do votoni ketu ne Itali! Dhe e “harroj” shpejt premtimin se bashku me Bushatin qe vetem per kete ai sduhej te rizgjidhej 2017-en! Ata e dine qe ne I URREJME per gjithçka i kane bere VENDIT TONE dhe si te tille nuk e marin KURRE VOTEN TONE. Na kane shfrytzuar 20 e ca vjet duke na mare taksa qe nuk i uzufrojme ato sherbime. Paguajme p.sh taksen e televizorit por personalisht kerkoj nje emision te janarit ne RTSH por nuk e gjej kurkund?! Dhe 1000 lekshja iken çdo muaj?!.. Nuk do vazhdoj gjate keshtu! Ne po pergatitemi per gjithçka kunder KASTES 27 vjeçare aty e do te jemi te “pameshirshem” ndaj tyre.

    Reply to this comment
  16. shqip March 2, 16:45

    Edhe nje here; emigrantet duhet te organizohen dhe te vijne t’u lerojne nenen, ish pronareve hajduteve dhe gjithe klases drejtuese, qe i ka perzene shqiptaret dhe ka bere te vetat pasurite kombetare te tyre dhe te te gjithe shqiptareve, me fermane turku, si dhe….mundesisht t’u fut edhe nje here, nga nje hu ne byth, te ashtuquajturve “te persekutuar” qe shkretuan financat e shtetit me te ashtuquajturat “kompensime burgu” per gati 28 vjet .

    Reply to this comment
  17. skifteri March 2, 16:47

    Shqiptar lindën emigrantët dhe shqipëtar mbeten aty ku punojnë e jetojnë nëpër botë,qoftë nga bindjet ,qoftë nga ndjenjat e idealet ,prandaj ,turp ,mos i manipuloni me flamurin shqipëtar ,ata shpesh kan lënë kockat në atdhe të huaj nuk i keni marrë për ti varrosur ,por vetë shokët e tyre kan investuar për tu prehur në atdheun e tyre.,i keni braktisur këtë të vërtet e dinë të gjithë,sa për kthim atë e dinë vetë se kur duhet të kthehen !

    Reply to this comment
  18. shtetas emigrant March 2, 17:25

    Majko, diaspora eshte amorfe, difuze, nen ndikime nga me ekscentriket, dhe ne baze te gjithe njohurive e dijeve, qendron bazamenti shqiptar i urrejtjeve e ndasive.

    Diaspora, ne kete nisme tuajen aq te lavderueshme, nuk do marre en block!
    Ajo ka grupe, segmente, shtresa, nga me hetrogjenet. Dhe nje aversion per vendin.
    Nese shqiptaret e shqiperise jane te percare, akoma me teper i ke shqiptaret e diaspores.
    Pak jane ata qe kane mesuar nga humaniteti i perendimit.
    Niseni me pak si fillim, no big expectations, baby steps.

    Reply to this comment
  19. Feudalizmi, nuk eshte me...legjitim . March 2, 17:25

    O plaku (xhuxh) ; ti po thua se je i kastes sojllinjve . Edhe sojllinjte edhe “brek grisurit” kane “perqafuar” me konsensus regjimin demokratik pa …kasta . Ka mbi 200 vjet; apo jo ? U bere bajat duke mbrojt tezen e …ish pronareve (lsh feudaleve) . Edhe pse gjithe pasuria kombetare, po u kalon atyre, me demek, se bejleret, pashallaret e sojllinjte e cdo kallepi, kane qene shtyllat e kombit . Shqiptaret, perfshi madje vrion, toptan, qypyrlinj, bushatllinj,ali pash’ etj; feudal xhahilxhinj, kane qene, si pjella, te vet feudalizmit te perenduar dhe te….penalizuar . Mbec me shendet…se shqiptari i sotem “s’ka kuptuar” asgje nga historia dhe vazhdon te ule kurrizin, para ju soillinjeve .

    Reply to this comment
  20. gjermani i fundit March 2, 17:33

    rrofshin emigrantet qe Majko te bredhe boten si minister. Keta qe e perdorin shtetin si ai qe ha ullirin dhe shfyn nga goja berthamen, pastaj berthama bie ne toke dhe mbin vetiu e behet ulli e pastaj kur ullliri fillon e ze kokrra vijne Majkot ne emer te shtetit te flasin per kontributin e tyre per prodhimin e mbare. C’i doni emigrantet kur ju kontribuat te ikin maleve dhe deteve? Tani ata do vijen vetem per te kaluar pleqerine, duke i lene botes krahun ose gjakun e ri qe jane femijet e tyre. Po rinojne gjakun e popujve te plakur te Evropes duke kontribuar ne plakjen e popullsise ne vendin e vet. Dhe Majkot me shoke, me ne krye doktor Rrumpallen bejne sikur po mbledhin me durim produktin e mire te emigrimit, pa zene ne goje se shkaktare te boshatisjes se vendit jane kryesisht vete ata-

    Reply to this comment
  21. Guri Naimit D March 2, 19:47

    Shkrimi teper AKTUAL-,Komentet se prapi?!..
    Te veme GURIN TONE ne “Keshtjellen ATDHE!

    Kam tre dite mbritur ne atdhe dhe akoma me duket se nuk po mar fryme,aqe ndiersi ka organizmi im per atdheun,qe fatekeqesisht detyrohemi te largohemi,po jo ta mohojme ATE;-perkundrazi. Nje bashkeatdhetar kur u ndava atje tej oqeanit me tha:-Te mos kisha kete femijet ne studime, nje dite nuk do rrija ketu megjithse eshte shteti me SOCIAL ne BOTE,,Ti se me sheh me keto arritie,deri lokal modern,po shpirti ma di. .Sa te me mbarojne femijet shkollatt ATY ne ATDHE me ke..edhe;me buke e kripe sikur te jetoj,Po eshte ai VATANI qe na ben ta nderojme kudo te jemi.”
    Lexova shkrimi e mesiperm per ate nisme ne emigracionin tone ne Itali dhe te them te dreten emocionohem.Ka halle po, ka synime te mira per lidhjen e emigrante tane me vendlindien e tyre,qe ska te dyte.
    Me cudisin kete komentuesit e sotem,(ndjekur komentet e tyre deri tej oqeanit i kam rjeshtuar si me atdhetaret si “fteri” etj),qe sot me duken sikur nuk jane ata.E paca une gabim, i “dehur” nga mbritia ne atdhe,kaluar oqeane.Qe ka probleme vendi deri shqetesuese ka,po jo ta brektisin emigrantet apo mos pyesin per te,si komentojne disa.Deri dikush pohon ne te kundert; thenien BETIM te emigranteve:- IBIEM BOTES ane e mbane po NUK E harrojme VATANE”.
    Nuk eshte propagande qe theksoj une, kjo zoterin komentues se prapi..Krijimi i postit te Ministrit te diaspores, eshte nje arritie qe duhet mbeshtet, se diasporra perfaqeson nje perqindie te medhe te popullsise se vendit tone: Bashkekombes,komandoni mendime tuaja dhe kordinoini ato ne te mire te vendit .Shumica e komenteve te mesiperme nuk i sherbejne atij qelimi, per bashkrendim te puneve atdhetare… Qe perfaqesuesit e pushtetit te cdo grupimi duhet te shikojne qendrimet e tyre ,duhet e kjo ministri e
    emigracionit, them se do kontriboje. Ta perkrahim
    Mjaft me emigracion te pa organizuar.
    Tre dte ne atdhe dhe gjumi nuk me ze/
    Plage plot ka,po -te trupit tim jane.TI KUROJME!
    Guri Naimit D.

    Reply to this comment
    • thana si March 2, 20:16

      zoti GND
      ashtu si me Clausin ashtu dhe me ty jam pjeserisht dakort.
      .
      Pse jam i “nevrikosur” me Pandi Majkon
      *
      Besoj se grushti kryesor qe shembi KUCEDREN BERISHE ne 23 qershor 2013 ishin emigrantet me sakte shqiptaro-amerikanet (kanadezet) dhe shqiptaro.europjanet e pashaportizuar.
      .
      Nuk ja fal Rames-Majkos qe 5 vjet nga marrja e pushtetit tani filluan hapin e pare….Besomeni…vetem ne se do merreshin posacerisht me shqiptaret me dokumente te rregullta ne USA-BE atehere 1 miljon shqiptaret do te kishin votuar ne 2017 dhe do kishin perfaqsuesit e tyre sot ne parlament dhe jo te ndegjonim mjaullimat e cikes Azem Gomarit..
      .
      Nuk ja fal Rames-Majkos qe u zotuan ne 24 qeshor 2013 qe do ti “qendisnin” sali satanait dosjen e krimeve dhe nuk e kane prekur asnje qime b..the..

      ..Biles eshte SERBERISHA QE PO FSHIN MENDEREN ME RAMEN..MAJKON DONALD LUNE SI FSHIU BYCEN ME EKSPERTIZAT E FBI..APO KUR I THA NY-TIMES LETER HIGJENIKE
      .
      Kemi respekt per ju G.N.D por ne emigrantet i dhame votat RAMAJKOS qe ti vinin prangat sali elezbiberishes dhe jo ta linin qe ai te sillej me to si nje ujk i zgjebosur qe po gjakos akoma delet e PS nen zgerdhimjet e bariut Lonald Du

      vazhdon..

      Reply to this comment
    • shtetas emigrant March 3, 02:26

      emigrantet tane s’kane turp e qahen pse s’i ndihmoi shteti te emigrojne, a thua bota emigroi me rruge shteterore, dhe vetem shqiptaret jo.

      ne nuk kemi SHTET. Per kete fajin e ka jo vetem politike por po aq dhe qytetaret.
      SHTETIN e sabotoi banda e salise, ndersa qytetaret u matufepsem pas parase e si kodoshe i hyne pislleqeve me te paimagjinueshme.

      tani, ky Majko bashke me qeverine perpiqen pikerisht te ngrene SHTET qe te jete per ne: me prokurori e drejtesi, me institucione e administrate, rend, shtet me ligje. emer te saj, na ben thirrje te kontribuojme per vendin, Ne si emigrante na quan pasuri, per te vleresuar.

      Nese s’kontribuoni dot me financa, bejeni me iniciativa: iniciativa pozitive, konstruktive, perbashkuese. etj.
      Nese s’jeni as per ide dhe mendime, mbylleni halene e gojes se tregoni veten anadollakun harbut qe jeni, nga ata kodoshet e permendur me lart.
      E nga te tille s’ke c’meson edhe te te lusin.

      Reply to this comment
    • fteri March 3, 07:51

      Të përshëndes ardhejn në atdhe o patërioti i madhë , profesor i nderuar, mësuesi popullit (se kjo fjalë e fundit është vlersim i madhe ) .

      Mësues ,ti je njeri me shpirtë e zemër të madhe ,ju bënë sot thirrje shqiptarve,si dikur Pasho Vasa

      “Çohu o shqiptarë prej gjumit- qohu ,
      Të gjithë si vllezër një besë shtërngoni .”
      Këtë thirrje ti u bënë sot emigrantve !
      Bravo !!!!

      Ti luftove gjithë jetën për shkollimin e edukimin të këtijë populli me dashurinë për këtë vendë ,për tokën e tijë,,për malet ,për fshatrat e qytetet ,për fëmijët dhe njerzit ,për dashurinë për atëdhe , mësove njerzit me aq dashuri e patërjotizëm edhe nga Kanadja e largët ,Shembulli juaj rrezaton patëriotizëm dhe edukatë.

      Figura juaj është mbreslënës z. Mësuaes i moshës 82 vjeçar,ti je frymëzues për ato që mendon e shkruan.

      Faleminderit për vrejtjen në drejtim tim ,keni të drejtë z.mësues Guri Naimit D, ti je një figurë e emër mësuesi që ngrihet mbi gjithë të tjerët ,je një personalitet me zemër të madhe që duhet kopjuar .

      Por kjo klasë politike po u pi gjakun popullit ,është e pa durueshme ,është shkëputur nga populli ,kan ideale skllavruese si ndaj popullit edhe emigrantve.

      Tani të uroi pushime të mbara në shqipëri ,dhe do të isha i lumtur të konsumoja një kafe me ju po të dija adresën .

      Reply to this comment
  22. xixa March 2, 22:51

    EMERTIMI “PASURI” NE KETE KONTEKS NUK MUNDE TE QUHEN EMIGRANTET SHQIPETARE. NE KALUAM DETIN NE MENYREN ME CNJERZORE TE MUNDESHME. EDHE UNE JAM NJE NGA KETA EMIGRANTE POR KURRE NUK I A LEJOJ VETES TE JEM PASURI E DIKUJ. UNE NUK JAM AS GJAKETE,AS MAKINE, AS FRIGORIFER, KETE EMIGRANTET E KUPTOJNE QE JUVE I U DUHEN EMIGRANTET PER “lavatriçe”. TANI KURE KEMI NGA 25 VITE JASHTE KUFIJEVE TE SHQIPERISE DHE NUK ESHTE BERE PERPJEKJA ME E VOGEL PER TE NDIHMUAR EMIGRANTET NE PERGJITHESI NJE SHUMICE PREJ TYRE DUHET THENE REALITETI QE E NDJEJNE VETEN ME PAK SHQIPETARE SE PJESTAR TE SHOQERISE KU JETOJNE. CDO LIGJE QE BEHET NE SHQIPERI PO TI SHIKONI ME KUJDES BEHEN ME PRESJE E PIKA QE TE ZHVASIN SA ME SHUME NGA EMIGANTET, NEPERMES AFATEVE,TARIFAVE ETJ. PSE SHQIPERIA ESHTE I VETMI VEND NE BOTE KU NUK NJIHEN SIGURACIONET E MAKINAVE !!!!! sepse shtetit shqipettar i intereson qe ato 20-30 mije makina te bejne siguracionin ne shqiperi per 1 apo 20-30 dite pasi shtetaret jane pjesemarres ne agjensite sigurative. pse çmimi i karburantit eshte me i larte se ne te gjitha vendet e ballkanit dhe shume shteteve te BE, sepse dihet qe shqiperia ka numurin me te madhe te emigranteve dhe duke u kthyer ne “atdhe” duhet te paguajme sa me shume ne dobi te shtetit.. ETJ.ETJ.ETJ. Nje gje dihet e sigurte qe shteti shqipetar emigrantet nuk i don si pjestar te shoqerise por i don ashtu sikur e kane theksuar ne kete artikull si PASURI dhe kryesisht si LAVATRIQE

    Reply to this comment
  23. fteri March 3, 07:56

    Të përshëndes ardhejn në atdhe o patërioti i madhë , profesor i nderuar, mësuesi popullit (se kjo fjalë e fundit është vlersim i madhe ) .

    Mësues ,ti je njeri me shpirtë e zemër të madhe ,ju bënë sot thirrje shqiptarve,si dikur Pasho Vasa

    “Çohu o shqiptarë prej gjumit- qohu ,
    Të gjithë si vllezër një besë shtërngoni .”
    Këtë thirrje ti u bënë sot emigrantve !
    Bravo !!!!

    Ti luftove gjithë jetën për shkollimin e edukimin të këtijë populli me dashurinë për këtë vendë ,për tokën e tijë,,për malet ,për fshatrat e qytetet ,për fëmijët dhe njerzit ,për dashurinë për atëdhe , mësove njerzit me aq dashuri e patërjotizëm edhe nga Kanadja e largët ,Shembulli juaj rrezaton patëriotizëm dhe edukatë.

    Figura juaj është mbreslënës z. Mësuaes i moshës 82 vjeçar,ti je frymëzues për ato që mendon e shkruan.

    Faleminderit për vrejtjen në drejtim tim ,keni të drejtë z.mësues Guri Naimit D, ti je një figurë e emër mësuesi që ngrihet mbi gjithë të tjerët ,je një personalitet me zemër të madhe që duhet kopjuar .

    Por kjo klasë politike po u pi gjakun popullit ,është e pa durueshme ,është shkëputur nga populli ,kan ideale skllavruese si ndaj popullit edhe emigrantve.

    Tani të uroi pushime të mbara në shqipëri ,dhe do të isha i lumtur të konsumoja një kafe me ju po të dija adresën .

    Reply to this comment
  24. Kthimi i prones ish pronareve, eshte KRIM kunder njerezimit . March 3, 11:29

    O guri naimit d; nuk ke atdhe ti, o budalla . Atdheu eshte i hajduteve, pushtetareve, ish te “persekutuarve” (burgosurve), mbi te gjithave toptaneve vrioneve ali pash’ tepelenes(sabri godos and co) bushatllinjve e pashallareve te tjere etj, ligjeruar me “kthimin e prones, ish pronarereve” . Duhet me pare te pastrosh vendin nga keto mbeturina te korrupsionit dhe otomanit, te behesh pronar ne vendin tend e per rrjedhoj.. PATRIOT.

    Reply to this comment
  25. Alban Dega March 4, 17:05

    DIASPORA SHQIPTARE NUK ESHTE NJE LOPE QE VETEM MILET !

    – Nje politike e re ndaj daspores kerkon nje qasje te re

    – Bashkimi ben fuqine !

    – Mbahu Neno mos ki frike …

    – Nga Alban Dega, Nju Jork

    Pandeli Majko eshte Minister i Diaspores. Nuk eshte as nuk ka qene as nuk eshte as prokuror as hetues.
    Pergjigjet e tij per pyetjet e bashkeatdhetareve ne Michigan per Saimir Tahirin, qene mjaft korrekte dhe te sakta !
    Eshte nje ceshtje ne hetim per te cilen do te vendose drejtesia. Nuk beri ad kryeprokurorin as kryehetuesin !
    Aq me pak krygjykates Suprem ala Ajatollah Khomeini apo Sali Berisha, ala Enkeljd Alibeaj apo Oerd Bylykbashi, ala Artur Zheji apo Blendi Koran Toptani… qe japin vendimin e formes se prere pa u mbyllur fare hetimi !
    Aq me teper kur megadosje me megajrime me ze e me figure qe i kemi pare drejtepersedrejti me syte tane edhe ketu ne SHBA si ajo e Autostrades se Kusarise se Kombit, Gerdecit, CEZ-it, ARMO-s, Rapiscanit, Interkoneksioni, Otrantos, 21 Janarit, hidrocentraleve te Valbones, Vjoses… i ka mbuluar jo vetem pluhuri por edhe myku i pandeshkueshmerise dhe Salikracise !
    Se cfare lidhje kishte Saimir Tahiri me diasporen e Detroitit e dine vetem pyetjeberesit e porositur nga zhurmuesit dhe atdherrenuesit e Tiranes… !?
    Fatkeqesia e madhe e ne shqiptareve eshte se dime gjithcka, jemi edhe profesore edhe gjenerale…
    Vetem nxenes e ushtare eshte veshtire te gjesh midis nesh.
    Bile as te pyesim nuk dime.
    Pyetjet e disa sabelotodos- gjithckaditesish ne Detroit drejtuar Pandeli Majkos per Saimir Tahirin jane njesoj sikur ti drejtoheshin Albert Ajnshtajnit per gripin e derrave !
    Ka edhe nje semundje te politikaneve shqiptare. shume rralle ose asnjehere nuk dine te pergjigjen “nuk e di “, “ nuk kam informacione” “ eshte jashte fushes se veprimtarise sime “ “ Pa koment !”….
    Pese here ne forma te ndryshime iu drejtova Zedhenesit te Departamentit te Shtetit ne seline e tij per bisedimet per rivendosjen e marredhenieve diplomatike me Shqiperine ne tetor te vitit 1990!
    “ Nuk e di “, “ Nuk kam informacion ! “ No comment “ … ishin pergjigjet e tij .
    “ EDHE NUK E DI ESHTE PERGJIGJE.. “ eshte titulli i nje shkrimi ne gazeten “ Bashkimi “ ne rubriken time “ Tri mesime te demokracise amerikane “ ne dhjetor 90- qershor 92!
    Eshte teper aktuale edhe sot mbas gati 26 vjetesh per politikanet tane !
    Verejtjet kryesore qe kam per politikanet dhe qeveritaret shqiptare perfshi Kryeministrin Rama, Presidentin Thaci…. jane zhvillimi i takimeve ne rrethe te ngushta gati “illegale” me te njejtat fytyra, kryesisht
    me biznesmene, me te njejtat shoqata ala celula qe nuk kane kurrfare reputacioni as veprimtarie konkrete ne dobi te komunitetit shqiptar jo vetem ne SHBA si “Vatra” e shuar e co.
    Harrojne se aq vota sa kane ato e me shume kane vetem nje familje ose fis ne Nju Jork, Detroit, Boston, Dallas, Filadelfia, Hartford, Waterbury, Stamford….
    Ka plot 15 e me shume vjet me velkai im Ing. Arkitekt Agim Dega ka paraqitur nje analize dhe studim shkencor per organizimin e diaspores dhe is kemi dorezuar personalisht ne dore Ish- Zendes Kryeministrit dhe Ministrit te Jashtem sot President i Shqiperise, Z. Ilir Meta ne Hotel Interkontinental te Nju Jorkut.
    E verteta eshte se Zoti Meta e mirepriti dhe na falenderoi perzemersisht, por ne fakt e zuri pluhuri e harreses dhe myku i burokracise diku ne arshivat e ministrise se Jashteme dhe qeverise Nano!?
    Te shkuara por jo te harruara !
    Nuk mund te harrohen duartrokitjet e perseritura te dhjetra akademikeve dhe intelektualeve shqiptare ne ate konference !
    Origjinali ndodhet ne kompjuterat dhe te pakten tri flash- drives me disa perditesime ashtu si ne Akademine e Shkencave Shqiptaro- Amerikane te drejtuar nga Prof. Dr. Skender Kodra .
    Hapja e Shqiperise ndaj Botes kerkon hapjen dhe shtrirjen e politikes shqiptare tek diaspora kudo ne Bote, bashkimin e fuqizimin e saj dhe jo te kunderten sic ka ndodhur keto 27 vjetet e fundit kur ajo eshte qindrafishuar por eshte percare dhe vetem mjelur si nga Tirana e Prishtina, nga Shkupi e Podgorica !
    Asnjera e te gjitha ato Shoqata te marra se bashku nuk kane mbledhur ne keto 27 vjetet e fundit ne asnje tubim te tyre aq shqiptare sa c’ bashkoi allibi Atdhetar “ Jusuf Gervalla “ ne festimin e 28-29 Nentorit 1989 ose 1990 ku moren pjese mbi 2000 bashkekombas tane duke care sallat e Sheratoneve dhe Hilltoneve …
    E mos harroni se numri i shqiptareve te Amerikes te ardhur nga te gjitha trevat shqiptare keto 28 vjet eshte qindrafishuar….
    Cilesia e saj eshte ne ngritje te shpejte me shkollim e punesime deri ne sektore strategjike nga qytetet e shtetet e deri ne nivele te larta ne Pentagon e Shtepine e Bardhe…..
    A nuk eshte kjo nje kambane e fuqishme per organizimin dhe bashkimin e diaspores shqiptare jo vetem ne SHBA por ne mbare Boten ku jetojne gati gjysma e popullsise shqiptare, jo vetem per te votuar e zgjedhur por edhe per tu votuar e zgjedhur perfaqesuesit e saj ne Kuvende e deri ne instancat me te larta te shtetit shqiptar apo atyre fqinje ne perputhje me ligjet e Kushtetutat perkatese !
    Politika e re e qeverise se sotme kerkon jo vetem nje mendesi te re por edhe qasje te re krijuese ndaj diaspores si pjese e rendesishme e popullit dhe Kombit shqiptar !
    Mbahu Neno mos kij frike
    Se ke djem ne Amerike !
    E jo vetem ne Amerike por ne mbare
    Boten!
    Ke gjysmen tende !

    Reply to this comment
  26. Kris 1 March 5, 12:58

    Ministri i diaspordhes Pandeli Majko vizitoi Detroitin ku takoi nje prift dhe dy hoxhallare si dhe 4 a 5 emigrante qe ja solli ne pjate konsulli i nderit Sali Elez Biberaj.
    Mbrin ne kuvend deputeti Kaobojs i habitur nga nderi qe i beri me i gjati i popullit shqiptar.
    Me listen e Lules u fut ne kuvend nje lule e krasitur ne amerike,Lulesha Hajdari.Me vrap Rucka i paguah qirane e shtepise.
    Behet kongresi i diaspores te te Gjatit.Foli i gjati,hengren pjesemarresit ndersa populli lau pjatat me taksalares.
    Shqiperia po nderton kafe dhe muzeume moderne por jo vende pune sepse shqiptaret nuk duan te punojne.Barra u ka rene deputeteve dhe politikaneve qe lodhen e nuk flene.Kane deri ne dhjete vende pune e bejne deri 200 mije dollare ne vit.
    Diaspora ka nevoje per pervojen e politikaneve shqiptare.
    Majkua duhet te na njohe me te nepermjet ministrise se tij.

    Reply to this comment
Shiko komentet

Komento

Click here to cancel reply.

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*