Ka vërtet rrezik në Tiranë?

Adrian Thano November 22, 2015 13:25

Ka vërtet rrezik në Tiranë?

Fundim Gjepali telefononte dje në mesditë një mikun e tij në Tiranë për t’i treguar që ishte një e shtunë krejt e pazakontë për restorantin e tij të njohur në Romë.

“Për herë të parë që kur e kam hapur, është bosh. E gjithë Roma duket bosh. Mendo që në një të shtunë si kjo, zakonisht jam aq i zënë sa nuk kam mundësi t’u përgjigjem as vajzave në telefon”.

Romanët janë trembur. Dhe jo vetëm ata. Në Bruksel, në zemër të Europës rrugët janë boshatisur. Në qytetet e mëdha gjermane, e njëjta situatë. Po ashtu në Londër e gjetiu.

Me masakrën e Parisit, mendja diabolike që ka krijuar dhe ushqen përbindëshin e terrorit, ia ka arritur qëllimit kryesor: ka mbjellë frikë në zemrat e njerëzve. Ia ka dalë mbanë deri në pikën që edhe në një kryeqytet pa peshë të Europës si Tirana, të na kapë të gjithëve ankthi.

 

A rrezikohet vërtet Tirana?

Disa citojnë rusët, të tjerë amerikanët. Në rrugë janë shtuar policët, armët dhe paniku.

Politikisht, loja është e thjeshtë: nëse ndodh vërtet diçka, “u paralajmërua”; nëse nuk ndodh, “masat e sigurisë” rezultuan vërtet efikase.

Le të jemi të sinqertë me veten: të jetë për klasën politike të Shqipërisë, apo për institucionet tona, terroristët e bëjnë Tiranën shkrumb brenda ditës.

Po jashtë marifeteve politike? A ka realisht mundësi të sulmohet Tirana? A është vërtet ky qytet i vetëshkatërruar në vëmendjen e strategëve të errët të terrorit? Le të logjikojmë mbi mundësitë duke u nisur nga veprimet e tyre të deritashme.

Shënjestra kanë qenë metropolet e mëdha. Kanë nevojë për bujën që vjen pas, zhurmën që u jep zë dhe peshë qëllimeve të tyre. Të gjithave: edhe atyre që i shprehin me fjalë edhe atyre që i fshehin.

Vështruar kështu, një sulm në Tiranën e vogël ngjan i kotë; njësoj si të vrasësh mizën e vogël me një varre të madhe.

Disa do të rendisnin edhe një pamundësi tjetër: në rast sulmi mbi Tiranën, do ishin duke goditur një “vend mysliman”.

Por kjo që duket pika jonë më e fortë, mund të rezultojë e vetmja “logjikë” që do justifikonte një sulm hipotetik: duke goditur Shqipërinë u jepet një mësim “vendeve myslimane” që janë rreshtuar krah “armikut”.

 

Aksioma “ndiq paranë”

Ushtarët e ushtrisë së terrorit me gjasa e besojnë vërtet se po bëjnë atë që duhet. Njerëzit nuk janë kurrë më të rrezikshëm se kur janë të bindur që kanë të drejtë.

Po a është kjo që shohim, e gjitha? Këta të shkalur të droguar që therrin njerëz si bagëti dhe hedhin veten në erë dhe kaq? Apo të tjerë në hije kanë kthyer në makinë terrori frustrimin e tyre, zhgënjimin e tyre, besimin e tyre?

Çfarë është ISIS? Kush është mendja që e ka krijuar? Kush e financon? Pse instruktohen të vrasin njerëz të thjeshtë dhe nuk prekin ata që janë fundja shkaktarët e krimeve për të cilat pretendojnë se po hakmerren: vendim-marrësit politikë?

A është kaq e panjohur përpjekja për të krijuar “një shtet të terrorit” si gogol të njerëzimit? Apo është tentuar edhe më herët me forma të tjera që nuk dhanë rezultat? Pse kaq e pamundur t’i godasin në një territor plotësisht të lokalizuar?

Pyetjeve është herët t’u jepet një përgjigje bindëse. Ose tepër vonë.

Dont over think it… Ajo që shihet qartë është që “ata” kanë mbjellë frikë. Kush fiton nga frika? Kurioze do ishte të dëgjonim çfarë mendon Michael Moor i “99 dhe 1 përqindëshit”. Prej tij, dimë që aty ku ka frikë, ka biznes. Shumë biznes.

Dhe jo vetëm kaq. Aty ku ka frikë ka gatishmëri të popujve për të dorëzuar liritë e tyre në emër të sigurisë.

Pikëpyetjet do mbeten gjatë e ndoshta përjetësisht. Në situata si kjo, barazhi mendor për të qenë bindës pa rrezikuar të qenit normal është i lartë. Por edhe rreziku tanimë është po i tillë. Cilido psikopat mund të lejë një mjekër, të marrë një armë dhe të vrasë “në emër të Allahut” pa lexuar asnjë rresht të Kuranit.

Koha për të bërë kujdes. Veçanërisht për ne, 99 përqindët e zotit Moor.

 

Adrian Thano November 22, 2015 13:25
Komento

73 Komente

  1. trimi November 22, 01:37

    Xhihadistet kane mbushur breket sapo pane mbledhjen e koqeve dhe loqeve te politikes sone.Rama dha urdher te mbahen mig-et ne gadishmeri se do bombardoje ISIS. Toga e komandove me te zgjedhur eshte gati te niset ne Siri.

    Reply to this comment
    • Kujdes nga ISISALI BERISHI... November 23, 05:14

      I NDERUAR THANO

      NUK KA ASNJE ARESYE JO VETEM PER FRIKE,POR EDHE NESE NDODH NDONJE AKT I TILLE NE KEMI IMUNITETIT JEMI MESUAR ME TERRORISTIN BERISHE QE KA 25 VJET QE I BEN ZBOR ATIJ VENDI

      Në 24 mars 1997 Mrs. Irene Pivetti politikane me shume rendesi ne Itali mban nje fjalim histerik dhe ben thirrje
      TE MBYTEN SHQIPTARET QE NE NISJE..
      dhe fiks pas treditesh në 28 mars të vitit 1997, anija “Kateri i Radës”me 115 persona në bord, në përpjekje për të udhëtuar drejt brigjeve të Italisë, u përplas me anijen ushtarake italiane “Sibilla”. Për pasojë humbën jetën 81 persona mes të cilëve mjaft gra dhe fëmijë, ndërkohë që mbijetuan 34 të tjerë. Prej tyre, 57 trupa u gjetën, ndërkohë që 24 të tjerë rezultojnë të zhdukur.
      Në tragjedinë e Otrantos, humbën jetën,
      Zeqine Fejzaj, 61 vjeçe,
      Blerina Fejzaj, 8 vjeçe,
      Zonja Fjezaj, 36 vjeçe,
      Mihal Fejzaj, 60 vjeç,
      Fatos Fejzaj, 39 vjeç,
      Roland Fezaj, 14 vjeç,
      Oltion Fejzaj 13 vjeç,
      Mimoza Xhavara, 32 vjeçe,
      Kamela Xhavara, 9 vjeçe,
      Majlinda Xhavara, 4 vjeçe,
      Desantila Xhavara, 24 vjeçe,
      Firdesa Xhavara 1 vjeçe,
      Gerard Xhavara, 4 vjeç,
      Majlinda Roshi, 38 vjeçe,
      Qemal Roshi, 38 vjeç,
      Roland Roshi, 2 vjeç,
      Pushime Meminaj, 60 vjeçe,
      Donika Idrizi, 40 vjeçe,
      Elona Idrizi, 14 vjeçe,
      Semiranda Idrizi, 11 vjeçe,
      Romeo Andrea, 28 vjeç,
      Silvana Andrea, 18 vjeçe,
      Kristina Andrea, 2 vjeçe,
      Bardhyl Lame, 37 vjeç,
      Tushe Lame 38 vjeçe,
      Artuela Lame, 35 vjeçe,
      Kasiani Bestrova, 6 vjeçe,
      Viktore Bestrova, 9 vjeçe,
      Konstandin Bestrova, 2 vjeç,
      Anife Begotare, 41 vjeçe,
      Rezart Begotare, 12 vjeç,
      Erald Begotare, 13 vjeç,
      Zeman Avdia, 37 vjeç,
      Nertila Avdia, 11 vjeçe,
      Olsi Avdia, 6 vjeç,
      Irma Greko, 21 vjeçe,
      Kristi Greko, 3 muajsh,
      Bardhosh Deliaj, 46 vjeç,
      Burbuqe Deliaj, 45 vjeçe,
      Melpo Sejdiaj, 46 vjeçe,
      Hanëme Birçe, 41 vjeçe,
      Besmir Birçe, 9 vjeç,
      Lavdosh Kaja, 22 vjeç,
      Robert Bajrami, 19 vjeç,
      Miklovan Troqe, 17 vjeç,
      Anastas Mërkuri, 30 vjeç,
      Lindita Demiri, 12 vjeçe,
      Lindita Demiri 12 vjece,
      Bektash Tahiri, 47 vjec,
      Andi Aliaj 17 vjec,
      Teferi Saliu 48 vjec,
      Lirim Bulla 17 vjec,
      Zini Muça 27 vjec,
      Ermal Xxhaka18 vjec,
      Fatmir Geraj 28 vjec,
      Kastriot Sharraj, 36 vjec,
      përparim Mamanaj, 13 vjec,
      Zylyma Sulejmani 22 vjece,
      Krenar Sulejmani 27 vjec,
      Alban Sulejmani 4 vjec,
      Mirand Kaçuku, 28 vjec,
      Kizeta Sulo 21 vjece,
      Klodian Sulo 2 vjec,
      Fiqiei Sulaj 30 vjec,
      Ervin Sula 15 vjec,
      Latif Berberi 53 vjec,
      Maze Seferaj 31 vjec,
      Brunilda Seferaj 25 vjece,
      David Seferaj një muajsh,
      Vjollca Kaçupi 22 vjece,
      Albana Botrova 22 vjeçe,
      Merita Ferko 32 vjece,
      Bledar Ferko 10 vjec,
      Fredi Ferko 8 vjec,
      Viktori Kaçupaj 25 vjece,
      Robert Llanaj 30 vjeç,
      Kastriot Hasanbashaj 27 vjec
      , Klorida Hasanbashaj 24 vjeçe,
      Xhuljana Hasanbashaj 3 vjeçe,
      Ilir Kicja 34 vjec,
      Maringlen Bardha 16 vjec,
      Fatbardha Sejdia 21 vjeçe.

      DHE SHPERBLIMI I TYRE NGA SHTETI ITALIAN ESHTE ME I VOGEL SE AI QENVE KUR SHTYPEN NE AKSIDENT

      Te nderuar shqiptare
      as Adolf Hitleri nuk beri kete krim kunder njerzimit ne kete fare feje por kete e beri Italia nje vendi i Natos dhe Bashkimit Europjan.
      Ishte koha qe perbindeshi Berishe urdheronte avjonet te bombardonin Jugun,te sulmonin Jugun me mercenaret e Veriut.dhe te hidhej lende kimike kunder populates civile.
      Pra;
      si reagoi shoqeria civile……zero……oooo
      si reagoi komuniteti nderkombetar (dhe franca sidomos)…………..zero….oooo
      PRA PERSE DERDH EDI RAMA TONELATA LOTE DHE QYRRE PER PARISIN KUR PARISI AS E RRUAJTI BYTHEN PER KETA TE MJERE QE NUK KANE AS VARR POR I HENGREN PESHKAQENET SE URDHEROI IRENE PIVETTI..
      “”””””””””””””””””””””””””””””””””””
      KUSH ESHTE RREZIKU ME I MADH NE SHQIPERI ¿?
      I VETMI NJERI NE SHQIPERI QE KA FILLUAR FESTEN PER NGJARJET E PARISIT E KA EMRIN SERBERISHA.

      JAM I BINDUR SE TANI AI ME CA BERISHISTE NDERKOMBETARE PO BEN PLANE SI TE BEJME NDONJE 2 PRILL 1991 APO 14 SHTATOR 1998

      NUK DO ME DUKEJ CUDI NDONJE BOMBE NE NDONJE AMBASADE MIKE OSE TENTATIVE PER VRASJE TE NDONJE AMBASDORI PER TE CUAR SITUATEN NE INKADESHENCE

      NUK ESHTE CUDI NDONJE TIP VRASJE NGA GESATPO BERISHES SI ARBEN BROCI,AZEM HAJDARI ,SOKOL OLLDASHI ,KOSTA TREBICKA APO ARTAN SANTO.

      “””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””

      E FUNDIT:

      TIRANA NUK KA ASNJE RREZIK NGA EKSTREMI ISLAM SE KEMI 25 VJET NEN PUSHTIMIN E ISISALI BERISHES QE I KA BERE AQ KRIME ATIJ VENDI SA DO I VINTE KEQ DHE TERRORISTIT ME PSIKOPATIK.
      SIDOQOFTE DUHET ME SHUME VIGJILENCE NGA TERRORISTI BERISHE DHE ZAGARI I TIJ VISHO AJAZI SE JANE BERE MJESHTRAPER TERROR SI AI I KONTIGJENTIT GJERMAN QE AI HELMUTI I GJERMANISE E KA “HARRUAR”

      Reply to this comment
    • andi November 24, 18:02

      Lexoje e rilexoje shkrimin e kur ta kuptosh thaj te verteten qe ndjen, mos komento me paragjykime e ne “Hava”

      Reply to this comment
  2. opozitar i sfilitur November 22, 07:16

    Klas!!!
    Asnje lidhje me islamin
    ISIS eshte krijese e 1 perqindshit per te na bere te qendrojme sus.
    Pak a shume si femijet qe i pushojme se qari duke u thene sheeeet gogoli
    Dhe per te fituar miliarda pa fund industria e armeve
    Te njejtat shkaqe qe jane perhere pas luftrave.

    Reply to this comment
  3. Une November 22, 08:46

    Albanistani nuk sulmohet nga ISIS sepse Efendem Saluk-karadushi dhe djali i tij shpirteror Lulushi do ta bejne kete vend kopshtin e Edenit duke ulur taksat, duke rritur rrogat e pensioinet qe te rriten milionat e Gites e te Xenit.Hajdute-kriminele-imoralet e ISIS te turpit nuk sulmojne vellezerit shpirterore te shqupit.Edhe kryekreshniku qe le dhe heq mustaqet nga frika te mos zgerlaqet,te rri i qete, duke pare se si shqupistet zderhallen dhe tundn gjokset e mullaqet.

    Reply to this comment
  4. Arkidi November 22, 09:37

    Te lumte pena o mik…se sa per terrorizmin ne e shikojme ne televizor de facto.. Pore me nje minister si Tahirin… Me nje Mrike ne mbrojtje …dhe nje Visho ne informacion ne terrori na rruan topet…ata qe krijuan isis ferkojne duart.

    Reply to this comment
  5. gegetoske November 22, 10:44

    Ja, shihni arkidin……lexojeni se cfare thote…….
    Pastaj thone qe nuk e kemi djale te mencur…….
    Ai eshte ajka e mencurise se kombit tone ………….

    Reply to this comment
  6. Darius November 22, 11:23

    Problem
    Reagim
    Zgjidhje
    Kriza boterore do nje pergjigje,dhe gjendet kollaj si ne 2001.
    Qe njerezit te mbahen nen kontroll duhet panik,dje quhej Al-Qaida sot quhet ISIS,neser…..new name.

    Reply to this comment
  7. vasil November 22, 11:46

    Ajo qe “shpeton“ kete vend,apo qe e dreqon e thene me sakte, eshte se jemi prezantuar brenda dhe ne bote jo vetem si vend myslyman,por dhe si baze ku terorristat myslyman te huaj apo vendas,pregatiten dhe ndihen te pa trazuar.
    Dhe kjo filloi,kur Saliu pa ngrohur mire bythet ne karrigen e pushtetit “demokratik“,duke mos pyetur askush i hipi avionit dhe ja mbathi drejt reres se shkretetires,i bashkangjiti kete vend, vendeve fondamentaliste islamike.Nje paligjeshmeri fatale,qe kryeministri yne ´´trim´´me ´´kryekuvendarin´´,vazhdojne ta mbajne lidhur kete vend me ato vende te errta.
    Dhe Saliu,per me tej,u hapi dyert duke i bere dhe nenshtetas shqiptare,terorristet islamike,qe kishin dhe bazat e tyre ketu,bashke me xhamite e panumerta gjithandej ku benin dhe propaganden e tyre kriminale .
    Ne momente te vecanta sic ishte viti 97, Saliu dhe shefi i ´´sigurise´´ se ketij vendi, dolen krejt ne siperfaqe duke quajtur SHBA-an,armik dhe duke levduar dhe mbeshtetur fort,tek vendet e diktatures se prapambetur islame.
    Pa permendur ketu, se cfare lloj robi,ka afruar dhe i ka bere keto pune,te mbrapeshta,paralel duke shkaterruar dhe monumentet e historise tone kombetare qe prezantonin identitetin tone europian.
    Dhe tani,ne kohen e masakres se Parisit,ky plakush diabolik i erresires se terrorit mesjetar rri ne cepin e vet,te pagur mire nga shteti dhe atyre qe i ka sherbyer dhe fare i pa trazuar, duke ckermitur dhembet dhe dredhur tespijet,ne pritje te ndonje bombe tjeter kunder qyteterimit perendimor.E ndjen vehten te forte dhe pret qe ta lusin ndonje ambasador,qe djajte e vet ti mbaje te kontrolluar.Dhe keshtu duket se po ndodh.
    Prandaj z. Thano,duke pasur gjithmone respekt per zgjuaresine dhe integritetin tuaj,ju them qe duhet te rrime te ´´qete´´,pasi i kemi brenda ata qe sulmojne zhvillimin perendimor.
    Ky kryeministri jone,qe dhe sikur te doje te beje trimin,i ka duart dhe kembet te zena,nga celulat e Saliut,te futura ne menyre malinje deri ne genin e ketij kombi.

    Reply to this comment
  8. kryetari i kAmentuesve idjote November 22, 13:34

    VINI RE VINI RE:
    Bujar Mulleti allias Mehmeti,thirri poshte tavolines tere Mon Kuka Leshet poshte fustanit te Topalles per te marre masa kunder kAmunistave allias terrorristave.Ato po hyne ne Bathore allias TirOne do kapen ‘ÇEFESHT’

    Reply to this comment
  9. Autonom November 22, 14:06

    Shkrimi thote ca e nenkupton ca ( keshtu me duket ). Ka vertet rrezik ne Tirane? Ka nje fakt : Gjygji ndaj rekrutuesve te xhihadit! Kushdeshi pa aq sa per te kuptuar se ajo kategori islamikesh qe ishte ne salle e jashte salles gjygjit, eshte sot kategoria potenciale e terrorit te sotem e te neserm. Me aq sa duhet shperlarje trush qe jane gadi per c”do gje te urdheruar. Me urrejtjen e larte per institucionet shteterore ( refuzuan te ngrihen ne kembe e te betohen ne gjygj ). Me indoktrinim total. Kjo kategori nuk denohet nga Komuniteti Mysliman me sinqeritet, denohet me gjysem-goje. Por c”do fetari islam i pelqen qe ISIS te islamizoje Europen. Kjo eshte, besoj, rreziku per ne. Fakti qe kemi mes nesh ithtare te hapur e te fshehur te ISIS.

    Reply to this comment
  10. mustafa November 22, 17:52

    Hera e parë që ke shkruar pa u bërë palë me dikë. Respekte për sot.

    Reply to this comment
  11. shkolla e partise November 22, 23:13

    Thano
    qe te kuptohet pjesa e dyte e shkrimit ndoshta do te duhej tu shpjegonit atyre qe nuk e dine teorine e 99 dhe 1 perqindshit te Majkell Murit
    Dhe gjithashtu cfare mendojne per Murin ketu ne SHBA
    Perndryshe une mendoj njesoj si ju
    Dhe do vecoja fjalin per shtetin terrorist si perpjekje per ta rikrijuar kete here nga hici.
    Me pare u tentua me Afganistanin dhe Irakun.
    Kujtesa e planetit eshte e dobet.
    Eshte e qarte qe 1 perqindshi qe ka pushtetin ekonomik ne bote ia ka dale mbane te arrij qellimet e veta me keta monstra
    Diten e mire

    Reply to this comment
  12. erion November 22, 23:20

    shkrimi me sa kuptoj une nuk flet shume per Tiranen pavaresisht titullit
    por ngre pikepyetje kush fshihet pas ISIS.
    Z.Adrian
    Me ate qe kuptoj une gjithmone, ju besoni se kjo makine terrori eshte krijuar per qellime pushteti dhe fitimesh.
    Une jam dakord plotesisht.
    Dhe viktimat e medha te kesaj jane myslimanet paradoksalisht.
    Feja e tyre u pergjak perjete dhe ata qe besojne vertet ne Islam nuk do munden kurre te shihen nga ne te tjeret me te njejtin sy, pavaresisht se jane te pafajshem njesoj si viktimat e PArisit.
    Ne te vertete, fakti qe IS eshte produkt i atyre qe ju i klasifikoni i “1 perqindshi” sipas Moor, eshte permendur edhe nga Putin.
    Ai tha disa dite me pare qe Shteti Islamik financohet fshehtas nga vende te G20.
    Nuk duhet sh mend me e kuptu per ke eshte fjala

    “Kemi raste bazuar në të dhënat tona. Njësi të ISIS financohen privatisht nga disa individë. Paratë vijnë nga 40 vende dhe në disa raste nga G20”, deklaroi Putin.

    BESOJ SE KAQE MJAFTONE PER ET KUPTUAR SE PERSE ESHET FUQIZUAR ISIS-i, KUSH FITONE PEREJ TIJE? KUSH INVESTONE PER TE????

    PER MENDIMIN TIM LE TE DENOHEN ATO VENDE TE G-20 QE E KANE INVESTIAR?
    PSE TE VRITEN NJEREZ TE PAFAJSHEM???? LE TE VRITEN TE KORUPTUARIT, CFAREDO QOFSHIN, DHE NGADO QOFSHIN!
    ME FALNI NE SE JAM GABIM!

    Reply to this comment
  13. intelektuali November 22, 23:41

    TERRORI DHE VRASJET JANE HUQE DHE VESE NE IDEOLLOGJINE E PARTIVE KOMUNISTE

    Ne Katin te Polonise Ushtria e Kuqe sovjetike para se te fillonte Lufta e Dyte vrau dhe masakroi afro 20 mije oficere dhe ushtare polake dhe me pas kur trupat gjermane hyne ne Katin dhe gjeten varrezat e perbashketa te ushtareve polake te masakruar kerkuan qe te padisin ne Hage shtetin kriminel Bolshevik te Stalinit. Por propaganda sovjetike ja hodhi fajin ushtrise gjermane dhe ky krime mbeti i pazbuluar deri ne vitin 1989 ku Presidenti rus Mihail Gorbacov pranoi fajin e masakres se Katinit dhe i kerkoi falje Polonise per kete krim makaber te komunisteve.

    Ne vitin 1951 Enver Hoxha kerkonte te linkidonte intelektualet properendimore shqyptare dhe per te inskenuar faj vuri sigurimsat e tij qe hodhen nje bombe te sajuar ne oborrin e ambasades sovjetike dhe per kete gjeti fajtore deputetet demokrate dhe intelektualet qe i likuidoi pa meshire, bile futi ne liste per pushkatim duke i mare edhe Sabiha Kasimatit qe i kishte refuzuar seksin ne rini.

    Pushtimi i Krimese njesoj si Hitleri dhe perkrahja e banditeve ne Doneck te Ukraines nuk e paraqesin Presidentin rus Putin si nje perkrahes i paqes, por si nje Stalin apo Brezhnjev i vogel ne ditet e sotme. Nga ana tjeter duket ashiqare se te gjitha armet e terroristeve jane kallashnikov prodhim rus prandaj ne kete situate mund te themi me bindje se:

    ISISI ESHTE PJELLE QE KA LINDUR NE BODRUMET E KGB NE MOSKE.

    Reply to this comment
    • fatherland November 22, 23:41

      ISIS nuk eshte lindur nga KGB! ISIS eshte pjelle e liberalizmit te demokracive perendimore. Sa me shume abuzime me super-lirine ne perendim, aq me fort organizohet ISIS. Nga kjo super-liri ( anarki e lire ) ISIS merr ushqimin e nevojshem. Infiltrimin e ushtareve te tij nepermjet klandestineve ne Europe! Nga kjo liberal- globalizem i shfrenuar ISIS po mbush Europen me xhami, ushtare, terroriste e lloj lloj anonimi si gjoja refugjat! Europianet durojne me mire diktatura se sa anarkine qe ofron sot politika globale. Politike qe i ka sjelle ISIS-in aziatik ne mes te Europes me terror e panik te pa provuar kurre nga europianet! Me demokraci liberale ISIS erdhi, me sistem tjeter politik ISIS largohet!

      Reply to this comment
      • intelektuali November 22, 23:42

        RUSIA BOLSHEVIKE ISHTE DHE MBETET PERANDORIA E TE KEQES

        BRSS kur ishte ne majen e tij kishte shtene ne dore dhe mbante ne zap me ane te sherbimeve te fshehta me shume se gjysmen e vendeve te Botes nga vendet ish komuniste te Evropes Lindore, ne Afrike te fiset ZULU te Angoles, Somalise, Mozambikut, Nigerise, ne Lindjen e Mesme nga Egjypti ne Irak, nga Siria ne Iran, ne Kube dhe ne Ameriken Latine, bile edhe Mandela i Afrikes se Jugut kishte bere nje kurs kualifikimi ne KGB-ne ruse. Ne keto vende te Botes Rusia bolsehvike kishte instaluar sistemin komunist te ekonomise se centralizuar dhe per kishte caktuar Diktatore vegla te bindura te Rusise. Por ja qe sistemi ekonomik komunist ra njehesh si keshtjelle prej rere dhe Rusia mbeti vetem pa ndikimin e saj. Ne kete situate te re politike KGB-ja ruse pas deshtimit total qe pesoi politika ruse ne Bote nga Mihail Gorbacovi, te cilin e quajten tradhetar dhe nga pijaneci i korruptuar Boris Elcini qe e nxorren me shptejtesi ne pension, pra KGB-ja ruse me mjaft ekspierence ne punet e spiunazhit nxorri ne pah nje lider te ri qe vinte nga radhet e saj dhe qe ishte pikerisht nje Drejtues i KGB-se famkeqe dhe qe quhej Vladimir Putin per te rikthyer Perandorine e shkaterruar nga ekonomia e centralizuar bolshevike. Ngjarjet ne rajon nuk vonuan: trazirat ne Gjeorgji, ne Kaukaz dhe Azerbaxhan, por tani edhe ne Krime dhe Ukraine vertetuan se Putini ishte thjesht nje Diktator stalinist qe po kerkonte te rikthente pozitat e humbura te Perandorise se tij te se KEQES. Qe te dalim ne teme:

        Donald Trump tha para do kohe qe nese SHBA do te kerkonte te eliminonte ISISIN mjaftonte te nderpriste burimet e financimit dhe te gjitha fijet e kesaj organizate imagjinare islamike te cojne ne Iran dhe Irani eshte miku me i afert i Putinit ashtu sic Asadi i Sirise, Kadafija e Libise, Mubarkaku i Egjyptit, Sadami i Irakut e keshtu me radhe. Por iraninaet jane SHIITE dhe jo SUNITE gje qe ve ne dyshim edhe vete ekzistencen e ISISIT si nje organizate me baze krejt fetare. Prandaj edhe nje gazetar i njohur para do kohe beri nje pyetje thelbesore:

        PSE TE GJITHA ARMET DHE MUNICIONET E TERRORISTEVE JANE ME ORIGJINE RUSE?

        Ne Afriken Perendimore gjendet Republika e Malit qe nga nje koloni franceze kaloi ne Diktature komuniste dhe tani ka nje qeveri demokratike, por qe jane zbuluar kohet e fundit shume rezerva uraniumi te pasur. Ka disa vite qe firma franceze po punojne me sukses ne kete vend afrikan, por KGB-ja ruse gjithashtu ka hedhur sy ne rezervat e pasura me kete mineral atomik qe ne te ardhemn mund te pushtoje Boten. CIA amarikane gjithashtu nuk mbetet prapa dhe ka derguar shume inxhiniere te kamufluar per te verifikuar ne teren situaten. Prandaj or mik mund te beje vaki qe pas disa kohe ne Paris te shfaqen edhe terroriste nga Mali i Afrikes me nje emer te ri krejt te cuditshem si ky i ISISIT.

        Reply to this comment
        • aty November 22, 23:43

          Kane arme ruse(kallashnikov)per te vetmen arsye se ai nuk te turperon kurre, te sharron me dysh.

          Reply to this comment
  14. SMERLAPI I SHQUPIT November 22, 23:49

    izraeli eshte bolla e zeze e kesaj pune çifutet i bajne keto flliqesira

    Reply to this comment
  15. autonom November 22, 23:49

    C”fare do ishte ISIS-i per nje europian nese nuk do kishte ne Europe mijra sozi te ” vellezerve te besimit ” qe ka ne Siri, Irak etj? Do ishte thjesht nje kronike televizive! C”fare eshte ISIS-i sot per nje europian? Realitet ne mes te Europes qe shihet perdite nga kushdo! Nje dyndje e pandalshme klandestine! Vetem qorrat politikane si Holond e Merkel nuk duan ta shohin! Se po i sjellin vete!

    Reply to this comment
  16. Z/Kallami November 22, 23:50

    Nji propozim:
    Me shkatrrimin perfundimtar te shtetit kriminel ISIS.Te ardhura qe duhet ti kene ne buxhet ISIS ti kalohet vendeve arabe duke kontribue ne riatdhesimin e te gjithe emigranteve qe kane hyre ne Europe si fatkeqese e terrorit ISIS mbi to.
    Bilanci:
    Shkatrrohet perfundimisht kjo shemtire njerzore e planetit dhe rikthimi i emigranteve nga shtetet e Europes ne atdheun e tyre shume te dashur.

    Reply to this comment
  17. . November 22, 23:51

    Isis nuk mund te rroje as 24 ore pa Turqine dhe Ameriken.

    Reply to this comment
  18. ilir usa November 22, 23:54

    ah
    ka te drejte kryeredaktori
    fshihet tjeterkud lepuri
    ndriquesit e demokracise e dine fare mire kush po e ben boten tym e flake

    Reply to this comment
  19. Autonom November 22, 23:56

    Mbledhje, diskutime, premtime, konstatime, dise gjysem-vendime por… aspak veprime! Ky eshte rituali i vendeve koglomerat te G-20 neper keto takime! Por asngje per kryesoren, pushtimin e Europes nga ISIS me klandestine! Kete bejne sikur nuk e shohin! Nderkohe qe ky pushtim vazhdon. Mbase do ta shohin e besojne kur te dale flamuri i zi i ISIS mbi katedralet e Parisit, Romes, Berlinit. I ngritur pa lufte, por me menyre demokratike, me shumice votash. Me vota te te ardhurve nga Afro-Azia dhe me votat e europianeve te tmerruar nga paniku i terrorit!

    Reply to this comment
  20. MIKLOVAN November 23, 00:01

    THANO
    ESHTE E QARTE MIK
    AI QE E NGRITI, EDHE E UL POSHTE SI TI DOJE …….

    Reply to this comment
  21. . November 23, 00:04

    qyteterimi perballe injorances se eger,qe nuk ka ligje, demokraci,por vetem njeh gijotine si ne kohen e mesjetes.
    bota moderne duhet te behet bllok, kundra ketyre qe nuk njohin emrin njeri edhe njerezim,
    me kulture,
    me liri,
    me respektim te lirise se tjetrit
    e qe shtremberojne edhe vete zotin.
    qe na meson bashkejetese te feve ne paqe.

    Reply to this comment
  22. arber November 23, 00:04

    nuk di kush eshte pas ketyre qelbesirave
    por di qe jane Kriminele makaber qe vrasin e therin ne emer te Allahut e Muhametit.
    Ne qofte ky Muhameti, Allahu e Islami, kurrw mos qofshin.

    Reply to this comment
  23. dorela November 23, 00:05

    Ekstremistet nuk kane asgje te perbashket me Islamin… dhe kjo vlen edhe per fete e tjera.

    Reply to this comment
  24. Arben November 23, 00:07

    A E DINI, SE ZYRTARISHT DEPT I SHTETIT, NJOFTOI SE TRUPI I BIN LADEN NUK ESHTE GJETUR DHE NUK ESHTE HEDHUR NE DET, SIC U NJOFTUA PO ZYRTARISHT NE DATEN QE U DEKLARUA SE U BE NJE SULM BRENDA PAKISTANIT????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    PRA, U THA PARA DISA VITESH, SE U VRA BIN LADEN DHE TRUPI JU HODH NE DET DHE U PERGENJESHTRUA PARA DISA MUAJSH, SE KJO NUK ISHTE E VERTETE????!!!!!

    SHOW I SHEMTUAR.

    Reply to this comment
  25. harilla November 23, 00:09

    ata qe genjyen kur thane qe sadami kishte arme te shkaterrimit ne mase ata e kane krijuar edhe kete “shtetin terrorist”.
    Toni Bler e ka pranuar vete qe ndihmuan krijimin e IS me ate qe bene ne Irak.
    Menduan se eshte shiit dhe mund te luanin si te donin.
    Sadami i paralajmeroi se do futeni por sdo dilni lehte.
    Tani pranojeni realitetin atje duke e pranuar ndarjen e shteteve te reja sunite dhe shiite, te cilen sadami husein i kishte ne nje shtet.

    Reply to this comment
  26. predator November 23, 00:11

    Shtetit islamik (IS) nuk i duhet të shqetësohet për anëtarë të rinj. Thuajse nga të gjitha anët e botës djem të rinj, (gjithnjë e më shumë edhe gra) shkojnë për t’iu bashkuar xhihadistëve. Disa e bëjnë këtë për bindje fetare, të tjerë sepse besojnë, se kështu u ndihmojnë vëllezërve të besimit. Disa të tjerë i josh aventura, ose thjesht dëshira për krime dhe dhunë. Por një gjë i bashkon të gjithë milicët e IS, ata marrin rrogë. 500 deri 600 dollarë merr një luftëtar i zakonshëm në muaj. Por t’i llogaritësh të gjithë kjo është një shumë e madhe. IS ndërmerr edhe disa programe bamirësie, me të cilat ai mbështet jetimët, gratë e veja dhe të plagosurit. Gjithsej, njofton gazeta “Al-Araby al-Jadeed”, IS ka një buxhet prej rreth dy miliardë dollarë për vitin 2015. Megjithatë gazeta nuk përjashton mundësinë, që shuma të jetë edhe më e lartë.

    Si i ofron IS këto shuma???

    Reply to this comment
    • eliott November 23, 00:15

      predator
      ata kane nafte
      Deri në vjeshtën e kaluar ISIS ka fituar kryesisht nga tregtia me naftën.
      Si në Irak ashtu edhe në Siri ai ka vendosur nën kontrollin e tij rajone të tëra, ku prodhohet naftë.
      Në vjeshtën e kaluar IS sipas të dhënave të revistës “Foreign Affairs” prodhonte 44.000 fuçi naftë në ditë në Siri dhe 4.000 fuçi në Irak.

      Reply to this comment
  27. rapdoi November 23, 00:16

    Bota e civilizuar ,duhet te ju tregoj “ferrin” ketyre plehrave, dhe financuesit e tyre ,sic eshte .Turqia dhe vendet arabe.

    Reply to this comment
  28. xha gazepi November 23, 00:22

    Keto pune jane shume te thjeshta, por njekohesisht shume te komplikuara. Te thjeshta, sepse Islami po perdoret per gjithcka dhe nga cdo krahe; te komplikuara sepse jane te nderthurura shume interesa, forca te ndryshme, aleanca te vjetra qe prishen dhe ndertohen te reja, per tu prishur perseri, gjithmone ne interes te fuqive te medha! Ndersa, ne, te zene me vjedhje, vrasje dhe korrupsion ( http://www.prenom777.wordpress.com ) nuk arrijme te shohim te keqen qe rritet mes nesh, derisa nje dite kjo e keqe te behet aq e madhe, sa te na zere te gjitheve frymen! Ketu nuk eshte fjala thjeshte per disa tipa te semure nga virusi i ekstremizmit, por, mes nesh po rritet nje vet djalli… Ndoshta ka ardhe koha, qe nese ju dhimbset sadopak ky vend, te bejme perpjekje per te ndryshuar gjendjen!
    Neser mund te jete vone: Kryeminsitrit dhe Parlamentit mund tu digjet toka nen kembe, nese tipa si ky far Lavdrim Muhaxheri mendojne te hapin nje vater te re konflikti… Dhe mund te ndodh, mos harroni se nje pjese e Kosoves, Maqedonise dhe Shqiperise gelon nga ekstremizmi fetar, veshur me rrobat e islamit. Sigurisht sponsorizuar nga armiqt tane historik!

    Reply to this comment
  29. osman lala November 23, 00:24

    Kreu i Isis el Baghdadi ka qene 5 vjet ne Kampine Guantanamos.
    Guantanamo eshte shnderruar ne nje akademi trajnimi i agjenteve te CIA te ciulet krijojne organizata Terrorriste per te shkaterruar shtetet. Dhe po te shikoni LIBIA, Siria, Afganistani, Iraku tek te gjithe u nderhy ne emer te terrorrizmit.
    Por ka dhe dicka tjeter.
    Edhe ky Kaposhi Yne Lavderim Muhaxheri ka punuar ne Kmapin Bonstille? KA punuar dhe per NATO dhe KFOR ne Kosove. si ka mundesi?
    Pyetja tjeter eshte Pse SHBA nuk bombardojne ISIS??
    SHBA eshte gati te bombardoje cdo gje kur i kerkohet ne emer te Humanizmit apo interesave. Ne Kosove pse u vrane 10.000 Veta u bombardua. Pse ketu nuk bombardo\het ISIS?
    Sepse duan qe te shkaterrojne Qeverin MAliki i cili do ta zhvillojve vendine tij dhe mban mardhenie te mira me Iranin.
    Izraeli gjithashtu ka rol ne financimin dhe trajnimin e ISIS seps ei intereson qe vendet arabe qe ka fqinj te jene sa me te dobet.
    Thano i ke bere ca pyetje te duhura po nuk i ke thene gjerat qarte

    Reply to this comment
  30. varri bomit November 23, 00:25

    Keta jane produkt i CIA Amerikane dhe Iztaelit nuk do shume per tu kuptuar

    Reply to this comment
    • neta November 23, 00:25

      Ama dhe ju komentues s a mire i dini keto gjera.e keni harruar ate fjalen qe thone ujku ka namin po cakalli ben kerdine.une personalisht e besoj qe rusia ka shume gisht ne kete mes ndryshe asadi do ishte zhdukur me kohe.si ka mundesi qe vetem ai resistoi nderkohe kudo qe pati pranvere arabe rane te gjithe diktatoret?

      per mendimin tim amerika kete rradhe eshte treguar disi syleshe dhe nuk eshte eshte per tu habitur qe kur ka ardhur obama ne pushtet ky vend ka humb shume nga potenza e dikurshme.ishlla vjen hillari kete radhe ajo po qe ka b… per keto gjera.

      dhe e fundit izraelit nuk i intereson te finanzoje perbindesha te ketille jane aq te zgjuar cifutet S ata kuptojne qe nje qen i tille nje dite te kthehet kunder.

      per cifutetsa me shume arabet te vriten me njeri tjetrin me mire eshte ketu po mund te nderhyje duke finanzuar grupet armike me njera tjetren

      Reply to this comment
  31. c rendesi ka November 23, 00:27

    Une bashkohem me disa komentues ti cilet mendojne se te gjitha keto kalkulime jane bere dhe po zhvillohen nga boshti Rusi- Iran- Siri te cilet per shkak te situates te krijuar ne boten arabe sidomos ne shtetet ( Siri, Iran, Afganistan) qe historikisht kane qene nen influencen ruse per shume vjet me radhe pasi nuk duhet te harrojme se Rusi i ka shkelur shume vite me perpara Amerikes ata territore dhe i ka kultivuar spiunet e tij keto vite. Persa i perket situates ne vendin tone dhe radikaleve ne lindje po te bejme nje analize te historise tone si komb shqiptar gjithe te keqijat na kane ardhur nga boshti Rusi – Serbi te cilet e shfrytezuan fene islame dhe lidhjen e nje pjese te kombit tone me perandorine Osmane dhe nen kete pretekst ata kryen genocide dhe spastrime etnike ne Kosove, aktualisht ata po ndjekin te njejten lojje ku referuar ketij shkrimi te gazetes disa Shqiptar jane te rekrutuar nga Ruset dhe Serbet te cilet po e paraqesin kombin tone si problematik dhe radikal ne raport me fqinjet tane. Ajo qe nuk kuptoj eshte pse gjithmone ne Shqiptaret i japim me doren tone armen ketyre Sllaveve dhe me ate arme ata vazhdojne na vrasin…Nuk arrij ta kuptoj qe si ka mundesi qe politika jone dhe akademite e shkencave vazhdojne te vegjetojne dhe nuk bejne plane afatgjata per ti bere balle ketij problemi te rende qe ne te ardhmen do cenoje sigurine dhe territoret Shqiptare….Uroj qe politikanet tone ti vene gishtin kokes ne menyre qe te bejne plane dhe te forcojne Sherbimet Sekrete Shqiptare qe mesa po shohim ne keto shkrime duket sikur ne egzistojne dhe jane te paafte per te parandaluar nje fenomen qe ka mbi 110 vjet qe po na rrenon….

    Reply to this comment
  32. lexues November 23, 00:29

    I nderuar kryeredaktor Thano
    Ne mos gaboj disa kohe me pare ju keni botuar nje interviste me nje nga kriminelet me te krkuar te ISIS Lavderim Muhaxheri.
    Pse e bete kete?
    Pas intervistës tuaj reagimet kanë qenë të shumta. Sidomos reagimet që lidhen me një aspekt të intervistës së tij, ku në përpjekje për të justifikuar aktin e prerjes së kokës që i kishte bërë një shtetasi irakian, kritikëve u kujtonte se “edhe UÇK-ja kishte bërë të tilla krime gjatë luftës në Kosovë”.

    Tre muaj më parë në Tiranë dhe Kosovë u ndërmor një aksion i gjerë i arrestimit të disa xhihadistëve shqiptarë të angazhuar në dërgimin drejt sirisë të luftëtarëve. Ky aksion ngriti një furtunë mediatike por tashmë ujërat janë sërish të qetë dhe vetëm sa ndodh ndonjë trazim i vogël kur Lavdrimi nga Siria hedh në Facebook ndonjë video tronditëse, që na risjell në kujtesë problemin.

    Por Lavdërimi është në Siri, thotë që është pjesë e asaj që quhet “Shteti Islamik i ISIS-it”, apo Kalifati, ndërsa më parë ka qenë pjesë e grupimit xhihadist në Siri “Al Nusra”, grupim ky që dyshohet nga shumë studiues si i financuar nga vetë Asadi dhe shërbimet ruse.

    Por nëse loja e madhe gjeopolitike që luhet në Siri dhe në Irak tejkalon mandatin dhe fuqinë e një shteti modest si Shqipëria apo Kosova, por kostot dhe faturën e implikimeve në këtë histori xhihadisto-terroriste ama po i marrim.

    Në Kosovë sidomos, problemi është shumë më tepër akut, pasi dhe linjat shtetërore kanë hetuar një ndikim të fortë të shtetit serb në nxitjen e vatrave xhihadiste.

    Reply to this comment
  33. lirim November 23, 00:31

    Inat i kemi por i lumte Rusise dhe Putinit
    Ata na shpetuan nga nazizmi ata do na shpetojne dhe nga keta barbaret e pafe

    Reply to this comment
    • braho November 23, 00:31

      SA PER STATISTIKE, ASSADI KA BLERE 5 MILIARD DOLLAR ARMATIME TEK PUTINI VETEM GJATE KETIJ KONFLIKTI.

      KESHTU SHKOJNE PARATE E NAFTES TE SIRISE NE XHEPAT E PUTIN KRIMINELIT

      Reply to this comment
      • lirim November 23, 00:32

        Rusia e Putinit jane e vetmja garanci te ndale ISIS ne Siri! Kush do ta ndale tjeter? Obame byth ziu qe ka 2 muaj jete si President? Plaka Merkel dhe matufet e tjere te BE qe po mbushin Europen me luftetar te ISIS si gjoja azilande? Te jete per keto ISIS e ka gadi flamurin e zi mbi Europe!

        Reply to this comment
        • shqiptar i thjeshte November 23, 00:33

          komentusi braho
          Ne rast se kemi te bejm me radikalizmin,jeni ju te paret qe kerkoni radikalet te marin fuqine e pushtetet!
          Nga russet kemi pare vetem te mira dhe jan te mirepritur ne te gjith ballkanin!
          Te rroje miqesia e popullit shqiptar e atij russ e mender ta na hani koqet e molles ju sherxhinjte e botes e te mallkuar te perendise qe kerkoni te beni lojen e mikut kur jeni djalli vete!

          Reply to this comment
  34. plakumarre November 23, 00:36

    Ky artikull me fare pak perpjekje mund te na tregonte me qarte se kush eshte ai qe i fut hundet kudo.na tregonte qarte se kush eshte ai qe nen nje maske te ciles i ndryshon emrin sipas rastit,ka vendosur diktaruren e vet kapitaliste ne nje numer te shumte shtetesh,duket qarte se kjo fuqi ka gjunjezuar edhe nenen e saj europen plake, dhe e terheq zvarre me litar ne gryke,qe kur do e shtrengon kur do e liron, analog me fryrjen e eres ne interesat e saj, kjo ere e rende e pertej oqeanit nuk ngurron as te shkaterroje veten e saj per tja arritur synimit (qe bota te mendoje se ka te drejte kur pushton vendet e tjera, mos harroni 11shtatorin, dhe shume krijimet te organizatave me terroriste te botes,). Nese drejtesia do te egzistonte athere cdo familje cdo shtet cdo qyteterim do te ishin zot ne treojet e tyre, ne shtepine e vet. Lereni ariun mos e ngacmoni sepse ai ruan territoret e tij, ai ruan kulturen e tij, ai ruan popullin e tij!(eshte njelloj si tju akuzoje dikush perse mbroni femijet apo prinderit apo vellezerit tuaj!) nese juve mbroni familjen tuaj eshte e drejte qe sulmuesi tju akuzoje perse e beni?eshte e drejta jone, detyra jone te sakrifikojme gjithcka per familjen tone dhe vellezerit tane, apo une jam i marre dhe flas percart????

    zoti adrian
    thuajani hapur popullit cpo ndodh sepse e nuhas qe e kini kuptuar. Por thuajuni dhe politikaneve pazarxhinj te tiranes keto fjale qe po rendis me poshte: Ndaloni o politikane te nemur servilizmat vishni rason e krenarise qe na kane lene paraardhesit tane Iliret,Skenderbeu,Enveri,vishni gunen e guximit qe e kemi ne gjak mesojeni fjalen e cmuar “Jo”sepse eshte me vlere te madhe, mendoni dhe luftoni, punoni,sakrifikoni edhe deri ne flijim per memedheun tuaj, dhe ajo nuk do tju heqe kurre nga zemra e saj!Ngrijani koken larte Nenes Shqiperi,se e keni shkelur neper kembe me koken ne balte keto e 25 vjet tromopseudodemokraci,lirojeni te fluturoje ne qiellin shqiptar, shqiponjen krenare te Skenderbeut, bejeni vendin te levize sepse e keni paralizuar, dhe shqiptaret po zvarriten neper balten e tokave te huaja. Me pak fjale kujdesuni per familjen per shtepine tuaj! Ju faleminderit!

    Reply to this comment
  35. sokol November 23, 00:38

    pasi lexova komentet e lexova edhe njehere shkrimin e Thanos.
    Nuk e njoh kete teorine e 1 perqindshit por dua te them dicka lidhur me Shqiperine
    E vetmja rruge per SHQIPERINE ESHTE PERENDIMI.Kete na e la GJ. KASTRIOTI.Lindja si islami dhe patriarkana nuk e kane ndihmuar.

    Reply to this comment
    • . November 23, 00:39

      sokol
      Kastrioti ishte vertete me europen se amerika ishte ne periudhen e majmunit athere.ke te drejte. Por perendimi nuk e ndihmoi ate. E perdoren si mburoje per trojet e tyre. Mos harro se ai ishte guximtar, ai luftoi dhe fitoi kunder perandorise qe kishte bota,sado qe kishte nje ushtri te vogel, njelloj beri edhe Enveri mbas 500 vjetesh,por qe te dyve tradhetaret e vendit sahanlepiresit, servilet, kasapet qe per hir te interesave personale, bashkepunonin me kedo per te shkaterruar vatren e tyre memedheun e tyr, per te vrare vellezerit e tyre (maksimumi ishte 1997 qe vrau brenda nje kohe te shkurter me shume se Enveri egzekutoi ne gati 50 vjet,dhe ata i gjykonte ne ligjet e vendit, por ’97 i zhduki pa nam e nishan pa arsye te vinte vdekja nga ndonje plumb qorr,dhe budallenjte e lane te lire, dhe nuk mjaftoi kjo por edhe e pergezuan salkasapin duke i dhene voten perseri ne vend ti jepnin litarin ne fyt bashke me gjithe bashkegjakpiresit e tjere.) por keto jane cudirat shqiptare, keto shfrytezojne te huajt qe gjithmone kane dashur te na fshijne nga harta e globit. Mos harroni perendimi na ndau ne 7 copa ne 1913! Mos harroni se perendimi ka 25 vjet “demokraci”,qe akoma nuk te ka hapur deren por kudo ku shkon per te jetuar do kalosh nen ferra se rruget i ke te mbyllura,mos harro se perendimi te ka ndihmuar edhe me ekonomine deri me tani te kane vene lakun e borxhit qe nuk do te munden ta heqin as brezat e ardhshem (me shume se 2500$ per person deri tani) me ne fund o mik i perendimit por armik i memedheut tend, do te thoja ke te drejte! Drejt perendimt me force! Kur vellezerit e tu ti diskriminojne ti zhdukin me rrenje shtetet fqinje (greket ja kane arritur me camet e camerise, madje dhe me shqiptaret e demokracise,qe jane bere me te flakte se greket ne hedhjen balte te shqiptareve dhe shqiperise),ti or mik i perendimit thjeshte buzeqesh me cinizem hidh edhe ti gurin tend se dike do te vrase.(tani konkluzioni i temes qe po shkruajme :ariu i mbron kelyshet e tij edhe pse shume here rrezikon edhe me jeten e tij, ai i mbron ata kudo qe ndodhen!)

      Reply to this comment
  36. mysliman stambolli November 23, 00:43

    Thano
    para disa ditesh kishit nje video te nje shqiptari qe tregonte cfare i kishte ndodhur ne Siri

    nje djale i ri qe thoshte se nuk i pelqente demokracia

    po ta degjoni me kujdes kuptoni cfare leshelie eshte krijuar me keto rrymat terroriste

    Para disa ditesh Lideri i grupit libanez Hezbollah tha se ekstremistët islamikë kanë fyer Islamin dhe Profetin Muhamed më shumë se ata që publikuan karikatura satirike.

    Sheiku Hassan Nasrallah nuk përmendi në mënyrë të drejtpërdrejtë sulmin në Paris, por ai u shpreh se ekstremistët islamikë të cilin presin koka, duke iu referuara Shtetit Islamik në Irak dhe në Siri, e kanë lënduar më shumë Islamin se kushdo tjetër në histori.

    Përmes një videomesazhi Nasrallah iu drejtua mbështetësve të tij që ishin mbledhur në jug të Beirutit.

    Grupi i shiitëve të Nasrallah po luftojnë në Siri përkrah Presidenti Bashar Assad.

    Thirrjet e tij janë në një kontrast me atë të militantëve sunitë të Shtetit Islamik dhe Al Kaedas, të cilët kanë bërë thirrje për sulme në vendet perëndimore.

    Reply to this comment
    • ajax November 23, 00:44

      SHeik me shume mend. THote nje te vertete absolute

      Reply to this comment
      • petref November 23, 00:44

        Qe ka nje teori tjeter qe po “peshperitet” ne Media por pa buje, eshte se cuditerisht ISIS nuk lufton kunder Izraelit ???
        Nderkohe qe Hezbollah lufton Izraelin !!!
        Dicka ka nga prapa skenes qe ne shohim,sepse na Serviret dicka Tjeter.
        Muslimanet te hapin syte dhe veshet

        Reply to this comment
  37. une November 23, 00:46

    Gjykoj se ata qe fajesojne Perendimin ne teresi per Lindjen e mesme, po vecanerisht per ISIS-in kan plotesisht te drejte.
    Te marrim vec “eskportimin” e te ashtuquajturve vullnetare vetem nga Perendimi. Me te drejte, mund te thuhet se “me cfare e kane ngrene buken” dhjetra agjensi sherbimesh te fshehta te Perendimit, qe e “lane” te formesohej shteti i “ri” islamik, me ne zonen me te nxehte te globit prej disa dekadash? Po vullnetaret, sidomos te Ballkanit perendimor e posacerisht nga Kosova, po dhe nga Shqiperia.
    Amerikanet, sic duket e kane te tyren, qe zjarrin duhet me e prite sa ma larg shtepise” (pa e ngaterruar se “demokracia nuk mund të transplantohet nga jashtë”), po ky parim nuk eshte universalizuar.
    Te vjen keq vec per dominimin e nje “alternative” te vetme; bombardimin.Pse? Sot Xhamia e Kavajes ketu ne kryeqytet sot ishte si asnjehere tjeter plot e per plot. Eshte trishtuese te degjosh krejt rastesisht nga nje 20 vjecar shprehjen “Pse c’kujtojne gjalle jemi ende ne!”.

    Reply to this comment
  38. mali November 23, 00:47

    Lindja e larget eshte me afer se Amerika, qe me politiken e saj te jashtme ka vertetuar qe pas luftes se dyte boterore, se ben politiken qe ka thene me te drejte Enveri te xhandarit nderkombetar. Jane 155 shtete nga gati 200 qe ka bota ku amerikanet kane vendosur bazat e tyre. Kercenimi botes i vjen nga Amerika, nga politika e saj, ku ka nafte ka ekspansion amerikan. Fatkeqesisht Shqiperia nuk ka akoma vemendjen te gjeje partneret e saj ne Rajon. Rajoni jone, ka fqinjje jo vetem nga veriu por edhe nga lindja e larget. duhen shkrime te tjera ne media me vlere njohese per ate qe nndodh ne bote nen kendveshtrim joamerikano-europian, kendveshtrim ky shume logjik dhe realist.

    Reply to this comment
  39. . November 23, 00:50

    Jam sh dakord
    Perëndimi ka shndërruar me “gabimet e tij strategjike” Lindjen e Mesme dhe zona të tjera në një strehim për terroristët dhe ekstremistët.

    Kanë ndihmuar në krijimin e ekstremizmit dhe tani janë të paaftë për ta frenuar.

    Disa agjenci inteligjence kanë vendosur shpatat në duart e të çmendurve nga të cilët tani asnjë nuk shpëton.

    Sulmet ushtarake kundër Afganistanit dhe Irakut dhe ndërhyrjet e palejueshme në Siri, janë shembuj të qartë të qasjes së gabuar strategjike në Lindjen e Mesme.

    Demokracia nuk mund të transplantohet nga jashtë. Nuk është një produkt komercial që mund të eksportohet që nga perëndimi.

    Reply to this comment
  40. e verteta November 23, 00:52

    Kete “shtet” e formuan vete Amerika , Izraeli dhe Arabia Saudite
    si ka mundesi gjithe ai koalicion nuk i mundka dot nje ushtri me xhipa me nga nje mitroloz 12.7 siper dhe me nga çdo makine 4 terrorista me kallashnikov ne dore???

    Reply to this comment
  41. pelo November 23, 00:54

    MJE GJE ESHTE E SIGURTE,,,KTHIMI I 500 XHIHADISTEVE SHQIPTARE NGA SIRIA, DO TE KTHEJE SHQIPERINE NE NJE REPUBLIKE HESBOLLAHESH, ME KEQ SE LIBANI KA PER TU BERE. ORTHODOKSET DHE KATOLIKET TE JENE GATI SE NJE DITE KRIMET E BERA NE SIRI DO TI KTHEJNE NE SJHQIPERI. HAJDE STRATEGJI KOBETARE HAJDE, LIGJIN KANE PER TA BERE KRIMINELAT E ARDHSHEM ME CALLMEN E BIN LADENIT.

    Reply to this comment
  42. sopiqoti November 23, 00:57

    E KEQIA QE MBART ME VETE isis KA ARDHE NE eUROPE.Mos kini dyshim per kete.K ardhe bashke me emigrantet.Duhet vigjilence e madhe.

    Reply to this comment
  43. ballkan November 23, 00:59

    SHBA RUSI, KONFLIKT SIRIAN

    MJERE ATA TE SHKRETE,

    NE, SI SHQIPETARE U KEMI RENE ME QAFE DUKE MBESHTETUR KONFLIKTIN SIRIAN, QE KESHTU SIC E TREGUAN FAKTET REZULTOI SE I DEBUAM NGA SHTEPITE E TYRE DISA MILION NJEREZ TE PAFAJSHEM.

    ALLAHU DO TE NA DENOJE PER KETE.

    Reply to this comment
  44. valentin November 23, 01:01

    nje saktesim teknik per Adrian Thano dhe komentusit
    Isis eshte perendi egjyptiane dhe nuk ka te beje me Shtetin Islamik.
    Te tere gazetaret perendimore e kuptuan gabimin e hershem dhe e quajne tani Shtetin Islamik me inicialet sic i takon – ISIL ( Islamic State of Iraq and Levant).
    Jo se ka rendesi shume emri i ketij shteti bastard mesjetar i krijuar nga fanatiket pa tru, por nuk ka pse te perdhoset nje perendi pagane egjyptiane , qe i perket nje historie te ndritur te Egjyptit.
    Shteti Islamik ISIL perfaqeson nivelin me te ulet te ndergjegjes njerezore dhe kerkon t’a ktheje njerezimin te pakten 1500 vjet mbrapa, sepse aq mbrapa botes jane edhe ata vete.

    Reply to this comment
  45. qukapiku November 23, 01:02

    Vetem me ruset mos e kruani , se e kane provuar superfuqi te medha te kohrave dhe , jo vetem kane gjetur vdekjen e kane lene koken aty , por i ka vene perpara dhe i ka shpene deri ne vendin nga jane nisur . Shpresojme qe ju ka ardhur ngordhja dhe e beni ate pune , te ngacmoni sadopak ariun polar . E kane provuar me Rusine , Perandoria Turke , Napoleon Bonoparti , Hitleri , e te tjere ; lutemi Zotit , t’a provoni dhe ju , plehrat e islamizmit , ndoshta ju zhduk nga faqia e dheut juve dhe fene tuaj gjakatare .

    Reply to this comment
  46. ANFON November 23, 01:05

    te gjitha organizmat kombetare edhe nderkombetare na duken te tera ISIS,pasi na tundin litarin mbi koke pa nje zgjidhje

    Shkon Amerika dhe hedh 2 nukles in Japoni

    Ketyre hidhu nga nje per 100 km katrore dhe u lame.

    keta zhduken dhe arsenali berthamor reduktohet.

    Demet ekologjike nuk do jene asnjehere te njejta me demet e ketyre barbareve.

    PSE NUK E BEJNE???

    Reply to this comment
  47. Kristofor November 23, 01:10

    Që demokracitë të triumfonin në betejën e gjatë kundër komunizmit sovjetik, u desh një përkushtim i jashtëzakonshëm. Beteja gjeopolitike dhe ideologjike kërkonte investime ushtarake, durim dhe vendosmëri.

    Pas këtij projekti shumë të vështirë, SHBA dhe demokraci të tjera perëndimore morën frymë të lehtësuara, duke besuar në periudhën e pas Luftës së Ftohtë, se bota tashmë kishte ndryshuar përfundimisht, dhe forcat e antiliberalizmit ishin mposhtur.

    Duke patur parasysh madhësinë e investimeve dhe shtrirjen në kohë të asaj lufte, impulsi për t’u relaksuar ishte i kuptueshëm. Megjithatë, kur e sheh sot, një tjetër realitet është bërë i qartë: Perëndimi demokratik fitoi Luftën e Ftohtë, por në ndërkohë, humbi imagjinatën e tij politike.

    Sot, një seri forcash antidemokratike, që kemi zbuluar se shkojnë përtej imagjinatës sonë, kanë fituar vrull dhe po përpiqen të ndryshojnë rendin botëror.

    Marrim ringritjen e Rusisë. Vetëm disa vite më parë, do të ishte dukur e tepruar të imagjinoje se Moska do të aneksonte me forcë Krimenë dhe nxiste një luftë të përgjakshme në Ukrainën lindore, që do të rezultonte me shkatërrim masiv dhe mijëra të vdekur. Ishte gjithashtu e vështirë të imagjinoje, se në vitin 2015 qeveria e Rusisë do e shtypte jetën civile në një masë që të kujton epokën sovjetike, apo që Boris Nemtsovi, një udhëheqës i opozitës i mbështetur gjerësisht, do të mund të ekzekutohej gjakftohtësisht vetëm disa hapa larg nga Kremlini.

    Në gusht 1991, pak kush mund ta kishte parashikuar që vetëm tetë vjet më vonë, një ish kolonel i KGB-së do të vinte në pushtet, do të mbetej udhëheqësi kryesor i Rusisë për një dekadë e gjysmë, dhe ndoshta do të vazhdonte ta mbante pushtetin edhe për shumë vite të tjerë.

    Ndërkohë, Kina i ka kthyer përmbys supozimet për trajektoren që pritej të ndiqte. Partia Komuniste Kineze PO ZHVILLON EKONOMIKISHT 1.3 miliardë bashkëatdhetarë të tyre

    Aktorët e fuqishëm joliberalë, joshtetërorë e kanë sfiduar gjithashtu imagjinatën tonë. Në Lindjen e Mesme, Shteti Islamik ka shfaqur një imagjinatë mbresëlënëse në përdorimin e teknologjisë moderne, për të krijuar atë që disa e quajnë Kalifati Digjital, për të përhapur vizionin e vet të lig, nëpër hapësirën kibernetike dhe për të rekrutuar më shumë njerëz në radhët e veta. Sulmi i Al Kaedës në 11 shtator, në emër të fesë, ishte një akt i paimagjinueshëm për Perëndimin. Po kështu ishin edhe masakrat në Irak dhe Siri nga Shteti Islamik – gatishmëria e të cilit për të ekspozuar provat ishte gjithashtu e pamendueshme, deri kur nisi dhuna në masë.

    Kjo sfidë e re ndaj Perëndimit nuk është aq e qartë, sa ajo e dikurshmja gjatë Luftës së Ftohtë. Sot, ka një shumësi forcash antidemokratike. Ky konstelacion paraqet një rrezik më kompleks, analiza e të cilit është më e ndërlikuar.

    Qasja indiferente dhe plot vetëkënaqësi, me të cilën është rehatuar bota demokratike në vitet e fundit nuk shkon.

    Pa një qëllim të rigjetur në Perëndim dhe një vizion pozitiv nga ana e demokracive, fati i botës do lihet në dorë të imagjinatës pjellore të të tjerëve.

    Reply to this comment
    • lirak bejko November 23, 01:13

      Cfar na thua or Kristofor !
      Je perqendruar te Putini ,na flet pak per Kinen dhe nuk permend aspak katastrofen arabe e zjarin qe u ndez ne te gjth lindjen e mesme ! Hala ke qepa ti ! Ke par si hikin e mbyten deteve sirianet e si u kthye Iraku dhe gjith Lindja e Mesme ne nje Sketerr qe perpin njerez !Kush i kurdisi kto skena vall, Putini???Ajo qe ndodh sot ne bot esht baraz me te dy luftrat boterore! Kush i kurdis kto ,Putini dhe Rusia ??Qenke shum “naiv” dhe po i bie shum larg “byrekut” ku gatuhen lufterat !
      Keto kriza skllaveruse popujsh e borxhet ku jan zhytur deri ne gryk a mundet te na thuash kush i kurdisi??A mundet te na thuash kush dhe si u ndertua ky sistem bankar pushtues shtetesh qe ska len hapsira me per te menduar se jan te lir e te pavarur?
      Mere vesh pra ,kudo ku ka borxhe ska as liri e as demokraci te vertet dhe kte e pam qart ne Qipro ,Greqi,e i vjen radha Italis Portugalis e keshtu do vazhdoj sa te kemi nje Evrop Gjermane apo Amerikane ….. e Putini spo ju a ben qefin e spo duan ta len rehat !

      Reply to this comment
  48. gjiri lalzit November 23, 01:14

    thano drejt i ke kapur
    por pyetjet here tjeter shoqeroji me pergjigjet
    Dy zgjidhje kan sot popujt:
    1- nen thundren e rendit te ri me ne krye “borxhdhensin” e madh ku demokracia esht privilegji i parelijve me qeveri te shitur ne sherbim te erresires
    2 – ose nen presionin e veshtirsive te nje qeverie qe mbron interesat e atdheut te tij, qoft edhe me sakrifica, por jo ne sherbim interesash te huajsh e fajdexhijsh

    Respekte Thano

    Reply to this comment
  49. sulku November 23, 01:18

    Gjermania, Europa dhe Amerika jane fajtoret kryesore, sepse mbeshtesin lidere te korruptuar ne Ballkan, te pakten ne Shqiperi nga 1992 – deri me sot, lideret e korruptuar dhe kryeministrat nuk kane as fe dhe as atdhe, atdheu i tyre dhe feja e tyre eshte paraja dhe pasurimi.
    Erdhi erdohan e dha nje dore para mbi tavoline e po na ndertojne nje xhami me 8 minare dhe po na ndertojne dhe parlamentin, imagjinoni se cmund te bejne politikanet tane ti japesh 1 milion euro nen dore, krijon fondacione, e blihen ushtaret si dele. Ndaj fajin se ka lindja por perendimi qe le te korruptuarit te varferojne popullin, e populli blihet per nje cape buke nga terroristet.

    Reply to this comment
  50. katarakti November 23, 01:20

    Eshte nderhyrja e Perendimit ne LIbi? Irak dhe Siri qe solli ne jete ISS-in. Diktatatore ka ne te gjithe boten. madje diktatura me e eger ne rajon eshte ajo e Arabise Saudite, por ate nuk e prek kush?! Perpiquni te kuptoni se perse u destabilizuan dhe u shkaterruan perfundimisht Iraku, Siria dhe Libia dhe do te keni kuptuar gjithe skenarin qe luhet.

    Reply to this comment
  51. gorica November 23, 01:22

    Pune halesh…………

    Reply to this comment
  52. red por jo i kuq November 23, 01:33

    Aty ku ka frikë ka gatishmëri të popujve për të dorëzuar liritë e tyre në emër të sigurisë…

    Sakte!

    Ajo çfarë është e prekshme është ndryshimi i sistemit të të drejtave siç e njohim, kalimi në atë që ish-presidenti amerikan Carter e cilësoi si Oligarki. Dhe ndoshta kjo erë po fryn edhe në Europë. Perëndimi është përballur edhe më herët me kërcënime shumë më serioze, mdje ekzistenciale, por nuk ka pranuar të negociojë liritë. Të marrim me mend se çfarë efekti shkatërrues do të kishte zbehja e demokracisë në Europë dhe e kërkesave për të ë një vend si ky yni, që drejtohet nga banditë katër lekësh që në emër të sigurisë shpallin tendera kamerash!

    PS: Po sjellim këtu atë që thoshte ish-presidenti amerikan, Ronald Reagan, përpara se të bëhej i tillë, në vitin e largët 1964, kur kërcënimi sovjetik ishte eminent. Ishte një mesazh që më 11 shtator u harrua dhe me gjasë po hidhet pas krahëve edhe në Europë(minuta 24).

    https://www.youtube.com/watch?v=qXBswFfh6AY

    Reply to this comment
  53. N.VJOSA November 23, 07:38

    Shkrim nga ata qe i lexon rralle ose aspak ne shtypin shqiptar!…
    Tip Top!…
    Gjej nje perputhmeri 100 % mendimesh!…
    Jam me pushime Detin e Kuq, shume miq me thane mos shko, se ka rrezik…
    Jo , minjt e Shkretetires jane perqendruar me Europen…Nuk ka me keq kur qytetaret e nje shteti ndihen te terrorizuar!!!!
    E thene shqip, faji eshte i amerikanve!…Sa nuk eshte vone, trupa toksore , pa meshire, jo popullit, por Minjve te Shkretetires, me zjarr nga te gjitha anet dhe refugjatet te strehohen ne zonat e lira, deri sa te vendoset rendi…Feja nuk ka pune me Terrorin!….
    Thano i ke thene te gjitha!
    R e s p e k t !….

    Reply to this comment
  54. milton November 24, 09:59

    Diku lexova qe Enver Hoxhen e futen ne Grupin e Korces se u duhej nje myslyman 🙂
    Nuk esht sh ironik si fakt historik???

    Reply to this comment
  55. enver hoxha January 16, 05:46

    amerikanet i bejne te gjithe keto lemshe ne bote,duke filluar nga Afganistani,Iraku,libia dhe
    tashti isis,shume nga aremt qe ka isis jane amerikane sepse keto ja dhane qe te luftonin
    Bashar la asad ne siri dhe ne kohen qe isis po u krijonte ketu ne qmerike po beheshin votimet e presidenit te amerikes dhe nuk donin qe amerikanet ta dinin qe isis po u krijonte,
    ashtu sic e beri amerika me binladenin qe cia amerikane e sterviste ne afganistan per te luftuar kunder ruseve.
    Une jame shtetas amerikan dhe ketu e kame jeten ne amerike por disa gjera duen thene sic jane.

    Reply to this comment
Shiko komentet

Komento

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*