Bashkimi Kosovë-Shqipëri, Surroi: Një mashtrim politik! Ideatori, Thaçi

September 2, 2018 15:49

Bashkimi Kosovë-Shqipëri, Surroi: Një mashtrim politik! Ideatori, Thaçi

Veton Surroi, themeluesi e ish-udhëheqësi i partisë “Ora”, ka folur në takimin “Letërsia dhe Qyteti” për raportet mes Kosovës dhe Serbisë e ato të Kosovës me Shqipërinë.

Surroi tha se raportet midis Kosovës dhe Serbisë do të varen nga ajo që do të ndodhë në procesin e tanishëm të dialogut. Megjithatë, ai nuk ngurroi të shfaqte shpresën se në vend të një situate pa krye, Kosova do të ketë ndryshim.

Lidhur me debatet e hapura kohët e fundit mbi idenë e korrigjimit të kufijve, Surroi cilësoi si zbatues dhe autor të projektit të shkëmbimit të kufijve presidentin Hashim Thaçi.

Ai theksoi se projekti i shkëmbimit të kufijve do të ketë pasoja të rënda për Kosovën, nëse vihet në funksion.

“Është një projekt që nuk është i menduar mirë, ose është i menduar mirë tjetërkund, por i zbatuar këtu me pasoja negative për vendin. Nuk mund të ketë korrigjim të kufijve mes dy shteteve të cilat nuk e kanë njohur njëra tjetrën. Kosova dhe Serbia duhet të përfundojnë procesin e negociatave në mënyrë që si të barabarta të krijojnë një marrëveshjeje paqeje dhe pasi të kenë vendosur parametrat e marrëveshjes së paqes. E marrëveshja e paqes nënkupton edhe përgjegjësi për të gjitha ato viktima të luftës, për shkatërrimin, për përndjekjen për gjenocid, për 1648 të zhdukur dhe nevojën që të zbulohen të gjithë ata”, tha Surroi.

Ai foli më tej edhe për raportet e Kosovës me Shqipërinë. U tregua kritik për politikat e bashkëpunimit që kanë demonstruar deri më tani të dyja vendet.

“Përderisa ekzistojnë pritshmëri të mëdha për bashkëpunim, del një problem i cili është aq banal si “patatja” dhe tregon realitetin e komunikimit të dy shteteve”, tha ai. “Derisa nuk mund ta zgjidhësh një problem si “patatja”, si mund t’i zgjidhësh problemet e tjera”, u shpreh Surroi.

Ai shtroi nevojën për vendosjen e një regjimi ndërmjet dy vendeve, që paraqitet i ngjashëm me atë të shteteve të BE-së.

Prioriteti shtetëror i Shqipërisë, sipas Surroit, do të duhej të ishte zgjerimi i hapësirës së komunikimit dhe eliminimi i barrierës. Ai shtoi se e njëjta gjë duhet të vlejë edhe për Kosovën, ndonëse me një ndryshim të vetëm; Kosova nuk do të mund të komunikojë në mënyrë të njëjtë me të gjithë fqinjët.

Surroi e cilësoi çështjen e bashkimit të Kosovës me Shqipërinë një mashtrim politik, që sipas tij, shfaqet çdoherë kur kërkohet për t’u mënjanuar nga një problem tjetër, siç është tani rasti i shkëmbimit të territoreve me Serbinë.

s.a/dita

September 2, 2018 15:49
Komento

21 Komente

  1. Alban I September 2, 16:24

    Bashkimi i Kosoves me trungun ame-Shqiperine eshte nje detyre shekullore e shqiptareve, jo “mashtrim” sic shprehet Surroi (i cili ka 25 vjet qe e konsideron veten sikur i di te gjitha (ne nje kohe qe e di mire se si vilen honoraret neper gazeta e televizione).

    Reply to this comment
  2. ! September 2, 17:07

    Mundet me qen jo ashtu si do duhej ,
    ne nivelet dhe zhvillimet e duhura ,ku ai bashkim
    te vinte pasforco e kosto anesore
    per kombin ,
    por asnjiher s’mundet te quhet si “Mashtrim” vs situates
    se politikes naive ne Kosove .
    I vetmi mashtrim ne ate proces bashkimi ,
    jane bandat politike ne Shqiperi e Kosove qe te bashkuar me ushtrine e kAnalisteve dhe medieve ordinere ,
    bejne ne token Shqiptare punen e Serbise
    udhehequr nga salih sllobodandka

    Reply to this comment
  3. fery September 2, 17:08

    Veton Surroi e dine shume mire si Kroacija sllave u shkeput nga Jugoslavija komuniste me 1971 ( Levizja e Pranveres Kroate ) kurse me 1991 pra , pase 20 vite perpjekje e lufte te vazhdueshme e me shume sakrifica i te gjitha shtersave popullore kroate , ne krye me Akademine e Shkencave Kroate ( Matica Hrvatske ), inteligjencen kroate, klasen politike kroate, klasen puntore, organizates studentore, intelektual te gjitha profileve , diasporen kroate ne bote etj, me 1001 mundime e sakrifica deri ne Luften e fundit per Pavaresi ku me 1992 shpalli Kroacine shtet siovran dhe te pavarur
    Kosova nuk u clirua vete por , u clirua nga Aleanca Veriatllantike e NATO -s kurse, nder aradhat toksore te UCK kishe elemente te sabotimit te luftes si pasoje e nji grupi te oponenteve kryesor te luftetareve te UCK , te cilet kishin synimet jryesor luften pet pushtet nepermes eleminimin te kundershtareve politik ( sikur veproi Tito dhe Envef Hoxha gjate dhe pase Luftes se II-te Botrore ) dhe pozicionimin e tyre ne pozita vendimarrese edhe pa njohuri dhe aftesi te nevojeshme intelektuale te cilet , paasi kishin zene pozita dhe poste te larta shtetrore , u mbeten vetem te sigonin diploma univerzitare perkatese te cilat me shume lehtesi , i blene ose i morren pa merita.
    Ketu qendron dallimi i luftes se Kroacise per Pavaresi nga ajo e Kosoves per Pavaresi .Ne Kroaci
    s kishte ase shanse teorike qe nji zyrtar i larte i ardhur nga frontet e luftes pa pregaditje perkatese arsimore dhe univerzitare , te emrohej ne poste vendimarrese shtetrore por , thjeshte atij personi iu njihej e drejta e pjesemarrjen se tije ne lufte dhe i ndahej nji pension dinjitoz
    Ne kosove tani , pase largimit te prokurorit special Elez Blakaj ne Amerike nga kerrcnimit qe iu bene pse kishte denoncuar personalitete te larta shtetrore per fryerjen e Lustes se Veteraneve per rethe 40 mij ( gjithe ata qe pranojne te marrin parane e taksapagueseve te Kosoves ose aty qe nxjerrin ligje qe mundesojne keqeperdorimin e parase publike jane kriminel ose veteran te krimit dhe ata duhet ndjekur si kriminel ) doli ne shesh se ne kete skandal me permasa te krimit te organizuar jane te imlikuar zyrtar te larte te shtetit te Kosoves te cilet kishin bere malleverezinr ne kembim te statusit te veteranit , veteranet e krimit shefave te tyre u sjellnin me mijra dhe dhjetra mijra vota me te cilat ata i fitonin zgjedhjet dhe postet e larta shtetrore ne kosove
    Publicisti Veton Surroi duhet te merret edhe me keto tema por , edhe duhet ti tregoje publikut lidhjet e tij me Sorrosin ne Kosove dhe pasurine e tij qindramiljoneshe, te tregoje Surroi se nga e fitoi ai ate pasuri sepse , ai po mundohet te tregoje pasurine maramendese te politikaneve te Kosoves te fituar pa mund e djeresen dhe pa merita dhe , nuk flete fare per pasurine dhe lidhjet e tij pase para dhd luftes me Sorrosin kurse edhe per lidhjet me Baton Haxhiun nuk i permend fare..

    Reply to this comment
    • Mollosi September 2, 20:05

      Nuk e di se si po konkludon qe Kroacia u shkeput nga Jugosllavija ne vitin 1971. Eshte e vertete qe kroatet permes udheheqesve te tyre ( Savka Dabceviq-Kuqar, Miko Tripalo e te tjere) u bene kundershtare te rrepte te Jugosllavise, ne rend te pare per ceshtje ekonomike, por Kroacia nuk u shkeput. Kjo levizje me vone u shkaterrua nga Titoja.

      Reply to this comment
      • fery September 3, 07:22

        Shkeputja e Kroacise nga Jugoslavija De fakto filloi me 1971 Mollosi , e cila i Jugosllavise se Titos i dha nji grusht te rende nga i cili ajo nuk u zgjua per 20 vite. Liderja e Levizjes Masive Kroate te vitit 1971 ( MasPok) ,Savka Dapcevic – Kucar , Mirko Tripalo, Marko Veselica , Dražen Budisha e shume te tjere nuk u ndalen edhe pase represionit ushtarako-policor serb 20 vjecar ushtruar ndaje tyre ne Kroaci deri me 1992 kurse Kroacia shpalli pavaresine e saje ngase , gjithe ajo klase kroate kundershtuese serbosllave kishte ideal te tyre vetem shkeputjen nga Jugoslavija dhe jo pushtin, per tu pasuruar ose perfitime personale e qe dallon shume nga pavaresimi i Kosoves . Ky eshte nji fakt Mollosi . Te tjerat mund te interpretihen sipas deshires ose pikpamjeve personale

        Reply to this comment
        • Mollosi September 3, 09:56

          Edhe une mendoj qe shkeputja e Kroacise de fakto filloi me Maspok-un (masovni pokret). Ju replikova sepse ju ne komentin e mesiperm ishit te prere kur thonit “Kroacia sllave u shkeput nga Jugosllavia komuniste…”
          Kontribut tjeter per shkeputjen e Kroacise dha edhe Milosheviq-i. Kerkesat e tij ishin te papranueshme per kroatet. Po te mos ishte Milosheviq sigurisht qe pavaresimi i Kroacise do te vonohej.

          Reply to this comment
  4. Ka nji defekt ne kombin tone qe asnjiher ne Histrorin e tij s'ka pasur suxses vs Armiqeve qe na rrethojne . September 2, 17:35

    E para qe dijme te gjithe shte se kemi nji
    shoqeri trumash ,qe nuk eshte ngritur ala ne nivele
    shoqerie qytetare dhe tradhetare me te cilet fleme ne
    nji shtrat ,
    dhe tjetra e cila eshte me kryesorja ,
    eshte ajo se me shume se 60% e popullit shqiptare ,
    dhe 98% e Politikaneve ,
    vijne nga

    nji Kulture e Mentalitet pa – Ideale +Principe+Moral+Ndergjegje ,
    por turren gjithmone mba nji Kryetari Fisi ,
    me syte
    FIXUAR nga Paraja e gjithcka shpalosin ne emer te
    Atdheut e perdorin thjeshte si Etikete per te kapur Postet e Pushtetit .

    Ato shtete qe ne i referohemi kan me te shtrenjte
    se Florinjte e Pushtet
    Atdheun e tyre , rrespektojne Principet Njerezore
    prandaj dhe jane aty ku jane sot e gezojne cdo te mire .

    Reply to this comment
  5. Ka nji defekt ne kombin tone qe asnjiher ne Histrorin e tij s'ka pasur suxses vs Armiqeve qe na rrethojne . September 2, 17:36

    E para qe dijme te gjithe, eshte se kemi nji
    shoqeri trumash ,qe nuk eshte ngritur ala ne nivele
    shoqerie qytetare dhe tradhetare me te cilet fleme ne
    nji shtrat ,
    dhe tjetra e cila eshte me kryesorja ,
    eshte ajo se me shume se 60% e popullit shqiptare ,
    dhe 98% e Politikaneve ,
    vijne nga

    nji Kulture e Mentalitet pa – Ideale +Principe+Moral+Ndergjegje ,
    por turren gjithmone mba nji Kryetari Fisi ,
    me syte
    FIXUAR nga Paraja e gjithcka shpalosin ne emer te
    Atdheut e perdorin thjeshte si Etikete per te kapur Postet e Pushtetit .

    Ato shtete qe ne i referohemi kan me te shtrenjte
    se Florinjte e Pushtet
    Atdheun e tyre , rrespektojne Principet Njerezore
    prandaj dhe jane aty ku jane sot e gezojne cdo te mire .

    Reply to this comment
    • fery September 2, 19:11

      Arsyeja e gjithe ketyre shkaqeve pse ne shqiptaret kemi negle mbrapa tjereve dhe jemi Vonuar shume ne histori , vjene nga fakti se ne nuk po dijme si duhet ta cfrytezoje kohen deri sa popujt tjerr kane bere te pamunderen kohen ta bejne aleaten kryesore. Shqiptaret kohen e kemi shendruar ne armikun nr. 1 sepse aspak nuk mendojme per cfrytezimin racionalno te saje
      Popujt tjere nuk eshte e vertete se jane me te afte se ne shqiptsret. Popujt tjete kane ecur perpara vetem pse dijten mire ta cfrytezoje kohen kurse nga ky shkak, ne shqiptaret si ne Shqiperi , si ne Kosove , nga mosedija e manipulimit racional me kohen edhe pase 3 dekadash s po dalim se s po dalim nga tranzicioni i pafund …!
      S ka shqiptar kudo qe jetojme ne trojet shqiptare qe s te thote …hajte se ka kohe , qe do te thote se koha per te s ka fare rendesi ose, …prite se erdha per 5 min. kurse , nuk vjene as per 3 ore etj.etj.

      Reply to this comment
      • ke te drejte ... September 2, 20:12

        fery ,
        jam plotesishte dakord me ty sa i takon Kohes ,
        qe ne nuk kemi ditur ta shfrytezojme .
        Por si mundet ta shfrytezojme ne kohen i nderuar ,

        kur ate Aleat aq te cmuar (si ti me te vertet e thekson )

        sepse na e ka vjedhur Politika ,Qeverrite qe ne kemi pasur ne shekuj ,te cilat rrall her kan mundur te punojne
        per interesat e vendit tone .

        Popujt e tjere ,si individe nuk jan me te afte e punetor
        si ne ,
        por si Shoqeri ata jane shume me te avancuar si ne ,
        sepse kane ditur ti imponohen klasave politike ,
        sepse jane shume me te vetedijshem si shoqeri
        e me kompakte se shoqeria shqiptare dhe tjeter ajo
        qe te gjithe dijme kane Ideeale dhe i shkojn atyre deri ne fund ,gje e cila nuk eshte e pranishme ne shoqerine
        tone Shqiptare .
        Prandaj edhe kjo diference me boten .
        Per aq kohe sa, shoqeria shqiptare ,do terhiqet
        prej hunde nga Politika , shqiptaret , si ne Shqiperi
        e Kosove Maqedoni etj , do vazhdojn te mbeten skllever
        te fatit te vet .
        Shqiptaret duhet te jene me aktive ne politike ,
        te largojn partite antishqiptare dhe formojne Parti
        pro Shqiptare ,e jo te presin gjithcka ti vije nga lart .
        Pa levizje intelektuale e praktike ne terren ,asgje nuk do ndryshoj ne jeten e shqiptareve .

        (pastaj per korrektesine dhe vleren e kohes ,ke poashtu shume te drejte ,ata se njohin konceptin korrektesi dhe akoma me pak kohe , sepse nuk jane edukuar me ate kulture pune etj .)

        Reply to this comment
        • fery September 2, 23:45

          Te falenderoje , ke te drejte …
          dhe , pajtohem plotesishte edhe une me at cfare thua ngase , ashtu dhe une mendoje
          Koncepti i kohes eshte vetem nji segment i rendesishem qe neve si komb na mungon ose , se patem kurre por , me i rendesishem se koncepti kohe mendoje une , eshte kriteri i vleresimit ku , per tu vlersuan dikush ose vepra e puna e dikujt , duhet te merret per baze perveq kohes , edhe energija ( fizike dhe mendore ose kreative ) e shpenzuar .Kkriteri i vleresimit duhet te regullohet me ligj ne baza krejtesishte institucionale dhe korniza ta qarta ligjore sepse , pa regullimin me ligj te kriterit te vleresimit ku domosdoshmerishte perfshihet koha dhe energija , nuk ecet perpara ose , perpara mund te na udheheqin maskarenjeve sepse , i krijohet hapsire oligarkeve dhe nepotikeve rrugaq dhe kjo qone ne anarki ku edhe jemi si popull dhe si komb por , prap se prap
          Ke te drejte …
          ” se kishte patur fajin sepata qe preu malin por , fajin e kishte ai qe sepates ia vuri bishtin ” dhe , ata qe ia vene sepates bishtin ( votuesit ) duhet te jene te arsimtar qe te kene njohuri me te medha per vendosjen e kritereve te vleresimit dhe te kuptojne rendesine qe ka koncepti i quajtur kohe

          Reply to this comment
  6. Aliu nga Selenic September 2, 17:56

    Me duket shum pa vende ky koment i Veton Surroit.
    A do te ket mundesi Veton Surroi si ideatore i forces politike “Ora” qe te kontriboj ne mundesite e Bashkimit ton Kombetar e jo ti quaj mashtrime ato tentativa qe bejn lideri i UCK-se Hashim Thaci dhe ndonje tjeter.
    Nek eshte as pak e drejte qe keto nisma qe edhe vet surroi thon qe nuk linde ne Kosov pore do te zbatohen ne Kosove tu kontriboj me menyra dhe metoda efikase ceshtjes son Kombetar.
    Ndofta Hashim Thacit i ra per pjes ta hepe lojen e ndryshimit te kufive apo e lejm kete menjeane, si te pamundur pore te dalim tek ceshtja e bashkimit tone kombetar,
    Intelektualet e Kosoves dhe te shqiperise te shqiptarve te Maqedonmise te diaspores dhe te gjith at qe kan pes para mende ne keto kohe vitale qe rralle se vjen te bejen ceshte e mundur qe proceset tone te Bashklimit te shkojen ne rrjedhjen e duhur.
    Hashim me sa duket i ra per pjes ashtu sice edhe i ra per pjes udheheqja e UCK-se ndonse tejte ne moshe te re.
    Ateher perse te mos bashkohemi me Hashimi pore te sillemi sikur Hashim qenka nje i huaj dhe paska ardhur te na mashtroj.
    Po pergjegjesia e juaj more intelektual pa koke.!

    Reply to this comment
    • mirel September 2, 23:09

      Po ik o Ali merru me Shqiperine njehere se po te shkurtohet nga greket, pastaj merru me bashkimin
      Shqiperine e keni akoma pa kufij detare, ju dhe pa breke dhe kerkoni ushkure
      ose dhi e zgjebosur dhe bishtin perpjete
      KOSOVES po i kerkohet te copetohet, ju thoni bashkim
      debila patologjike apo cfare?

      Reply to this comment
  7. Labi September 2, 18:15

    U qifsha mu ne “trimeri” ju Kosovareve…
    Nuk doli njeri ti jap nje plumb Thacit si Esat Pashes.
    Prandaj e pate luften nga televizori dhe prane zjarrit ju …se jeni keta qe jeni…ngelet duke bere shqiponjet e duke bertitur : O sa mire me ken shqiptare( me liri te dhuruar).

    Reply to this comment
    • fery September 2, 19:35

      Fjale shume e rende por , fjale e drejte Labi.Ashtu po dele se ne shqiptaret e Kosoves paskemi be lufte per pushtet kurse , kurse ata qe kishin ideale, ata Labi , i mbuloi toka
      Po te mose kishte qene lufta per pushtet , ne vete do te ishim cliruar dhe lirine nuk do kishim te falur .
      Ketu , ne gjithe ate cfare thua Labi , nuk shkon vetem gjaku atyre qe rane per lirine e Kosoves ..!

      Reply to this comment
    • Mollosi September 2, 20:17

      Labi!
      Shqiptaret e Kosoves jane trima. Kete nuk mund ta mohoje askush. Problemi ishte tek ish Drejtoria Politike e UCK-se per te cilen me shume rendesi kishte lufta per pushtet se sa lufta kunder pushtuesit. E gjithe kjo ndikoi shume negativisht ne tere popullaten e cila ( me te drejte thua) e pa luften nga televizori… Prandaj mos ofendo aq rende sepse si shqiptaret e Kosoves poashtu edhe shqiptaret e Shqiperise do te benin mire qe ta kishin nga nje Avni Rustem.

      Reply to this comment
  8. ishushtari September 2, 19:31

    Vetoni me gazeten e tije KOHA…gjate luftes ne Kosove mbajti nje qendrim korrekte per luften, krahasuar me Bota sote e cila gjithmone si atehere ashtu edhe sote ne menyre te kamufluar punon per serbine,nga e cila edhe financohet.Por Vetoni priti gjare qe te behet Kryeminister ,President …..nuk u be dhe tash gjuan mbar e prape,bashke me injoranten flaka….

    Reply to this comment
  9. Mala September 2, 19:37

    Ketij plaku nu k po i shkon politika, ka bere oden e tija dhe disa pleqnar e sherbyese, ku del plaku e mabn “ders” kallxon kopalla e mesele qe duhet t’ trasmentojne per te verteta te plakut.Plakut nuk i shitet aksund,pervec fjlaet etija i degjon Oda e tij.Ndonjehere ato i percjell edhe shkinisht ne gjuhe te ciles i sherbeu besnikirsht gjyshi,babai dhe axha. andaj plakut i mbeti amanet permallimi per kete gjuhe. Folesit e kesaj gjuhe urrejn banoret e kesaj hapesire shqiptare, e cila shpetoi nga fanitja,kur doli si prej legjende zeri i pushkes se Adem Jasharit dhe Ushtrise clirimtare te Kosoves.Ky plaku flet e shkruan per urrejtesite ew lirise se ketij populli dhe clirimit te kesaj hapesire,Andaj kerkojne nga plaku te shkruan,shkarravit,shane e poshtron sa te mundet, qe te ploteson deshiren e shkinishtes,por nuk po arrin te merr hatrin e perkatesve te legjendes clirimtare UCK dhe Hashim Thacit.Plasi i shkret i palk,ai shkruaj e shaj,Hashimt po i rritet zani e nami.

    Reply to this comment
  10. Peza September 2, 23:14

    Thoni cfare te doni per Surroin,por per idene vetvrasese tr bashkimit te Kosoves me Shqiperine ka plotesisht te drejte!
    Pse duhet te bashkohemi?
    Cfare fitimi do kemi?
    A zgjidhet ceshtja shqiptare vetem me bashkimin e Kosoves duke harruar Camerine etj?
    A jane kushtet,interesat,ekonomite ,sociale etj te dy shteteve te pranueshme per bashkim?
    A kane te ardhme dy shtete te varfra qe duan te bashkohen si dy fukarenj?
    Ne se bashkohemi, sherri i pare do jete gjuha standarte ku kosovaret e sotem nuk e pranojne!
    Bile kete nuk e pranojne as shkodranet etj!
    Sherri i dyte do jete per historine,se kosovaret qe formuan divizionin nazist “Scanderbeg” e quajne veten patriote,ndersa partizanet shqiptare qe derdhen gjak per clirimin e Shqiperise dhe te gjitha trojeve shqiptare ne ish Jugosllavi ata i quajne sllavo komuniste.
    Bile kosovaret dhe sundimtaret e Shqiperise nuk kane dashur te ngrihet nje monument per nder te tyre dhe sidomos per 650 deshmoret e rene per shaiptaret e ish Jugosllavise!
    Akoma me kew qe vete kosovaret nuk permendin fare faktin qe pas hyrjes se partizaneve shqiptare ne Kosove u krijuan edhe brigadat partizane me kosovare ,qe deri ne ate kohe luftonin ne perberjen e brigadave maqedonase me urdher te Titos qe te mos u quhej kontributi i tyre ne lufte kunder pushtuesve!
    Sherret e tjera vijne se kush e ka kulturen dhe artin me te zhvilluar,kush duhet te jete kryeqytet,predident,kryeminister,sherre per kushtetuten,ligjet etj,etj!
    Fundi: o vellavrasje,o ndarje fatale pa kthim!
    Kurre mos ardhte ajo dite!

    Reply to this comment
  11. Aliu nga Selenic September 3, 02:19

    O peza .! C`fare thua keshtu more burre. Po si thua ti me mire dora me nje gishte mangut apo me te peste mangut,
    Po kaqe llogari te thjeshte nuk dini me ba.!
    Mos lajthitni se ketu po shkruani kote.!
    Nje jemi nje shte gjyse formimi . Nuk munde te kosiderohem nje shte i fort pa u bashkuar me trungun edhe Kosova dhe viset e tjera te saje.
    Mos beni Bumerag.!

    Reply to this comment
Shiko komentet

Komento

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*