“Berisha në politikë nga UDB dhe shërbimi francez. Kam dëshminë e operativit që e rekrutoi në ’67”

March 8, 2019 13:55

“Berisha në politikë nga UDB dhe shërbimi francez. Kam dëshminë e operativit që e rekrutoi në ’67”

Spartak Braho publikon raportin e operativit të Sigurimit, Ali Anadolli: “Ky është personi që e ka rekrutuar Berishën në 1967″ – thotë ish-kreu i Komisionit të Sigurisë Kombëtare në këtë intervistë për gazetarin Xhevdet Shehu. botuar sot në Dita.

Ai shton se lidhja me UDB nëpërmjet vjehrrit Rexhepit dhe shërbimi francez e ndihmuan Berishënpër të marrë pushtetin dhe për të qëndruar në politikë.

Akuza e rëndë e deputetit, për ish-Kryeministrin dhe ish-Presidentin e Shqipërisë nuk thuhet për herë të parë por këtë herë Baho vjen me një raport të ’67-s për të cilin thotë: “Mbaj përgjegjësi të plotë për këto që po deklaroj sot në DITA, ftoj Berishën t’i përgënjeshtrojë. Jam në dijeni të deklasifikimit të disa dokumenteve të UDB, të cilat vërtetohen nga ish-kundërzbulimi shqiptar”…

Kjo intervistë është e ndarë në dy pjesë dhe vijon nesër.

– Zoti Braho, në një intervistë të mëparshme ju thatë se Sali Berisha ka qenë rekrutuar nga shërbimet e huaja sekrete dhe vazhdon të jetë në shërbim. Kjo është një akuzë shumë e rëndë për një politikan shqiptar, për më tepër, ish President dhe ish-Kryeministër i vendit. Shumë nga lexuesit e DITA-s na kanë kërkuar ta dokumentoni këtë akuzë..

– I justifikoj të gjithë ata që duan të dinë më shumë. Unë kam patur rastin të njoh nga afër një pjesë të njerëzve dhe dokumentacionit  që lidhej me këtë dhe kam premtuar se do t’i sjell këto fakte. Por po ju them se nuk kemi të bëjmë me një agjent të thjeshtë. Sali Berisha ka qenë një agjent kalibri, një superagjent pak a shumë, i ngjashëm me Kim Filbin, apo me Esat Toptanin. Një agjent i shumëfishtë. Spiunët kanë një huq, që, pasi firmosin njëherë diku, nuk dinë të tërhiqen, por zhyten thellë e më thellë.

-Zoti Braho, po flasim për një personalitet të shquar politik me ndikim të ndjeshëm edhe sot. Le të flasim me fakte…

– Është në etikën tuaj si gazetar ta konsideroni zotin Sali si “një personalitet të shquar politik”.  Unë nuk jam i një mendjeje me ty, i nderuar Xhevdet. Pavarësisht ndikimit të tij, mua nuk më rezulton si i tillë. Ai është një kurban i shërbimeve të fshehta antishqiptare të cilave vazhdon t’u shërbejë edhe sot.  Sali Berisha është një agjent i vërtetuar i UDB -së, së bashku me disa bashkëpunëtorë të tij.

– Mund ta faktoni?

– Padyshim. Sali Ram Berisha fillimisht është rekrutuar nga Sigurimi Shqiptar dhe ka përzgjedhur pseudonimin “Penicilina”. Unë disponoj dëshmitë me shkrim të ish-operativit të Sigurimit të Shtëtit, Ali Anadollit, i cili e ka rekrutuar Saliun si agjent në vitin 1967. Ka rëndësi të theksohet viti, pasi në vitin 1968 Saliu është pranuar anëtar i PPSH-së për devotshmërinë e lartë që ka treguar. Në raportin e tij operativi i Sigurimit të Shtetit, shkodrani Ali Anadolli, i cili e ka rekrutuar Saliun fillimisht shkruan se në vitin 1962, Sali Berisha erdhi në Universitetin e Tiranës, në Fakultetin e Mjeksisë.

Pasi mbaroi studimet u mbajt në spitalin e Tiranës si mjek kardiolog dhe më vonë si kardiokirurg. Në këtë kohë ai përgatiti dokumentet për t’u futur në Parti. Një vëlla i tij, me emrin Selim, kishte mik kryetarin e Degës së Punëve të Brendshme të Tropojës, Idriz Shehun. Ai i kërkoi Idrizit ta ndihmonte të vëllanë për t’u pranuar në Parti. Idrizi i përgjigjet se në kushtet e Sali Berishës (me probleme në biografinë e familjes), për t’u pranuar në Parti, duhej që edhe ai ta ndihmonte shtetin me shërbime të veçanta, prandaj ai duhej takuar dhe t’i merrej mendimi nëse ishte dakord kështu.

Pas takimit me Saliun në Tiranë dhe pasi mori miratimin e tij, i vëllai (i cili sot nuk jeton, pasi ka vdekur nga zemra, dhe që ishte i vetmi person pozitiv në fisin e tyre) u kthye në Tropojë. Pas disa kohesh, bashkë me kryetarin e Degës, u nisën me makinën e tij për në Tiranë dhe u takuan me persona të Ministrisë së Punëve të Brendshme, të cilët e tërhoqën Saliun në bashkëpunim, me pseudonimin “Penicilina”. Pas kësaj, iu miratua edhe kërkesa për të hyrë në Parti. Sali Berisha u studiua mire nga sigurimi i shtetit dhe pranimi per rekrutimin e tij lidhej me ambicien e tij te madhe për karrierë.

Në atë kohë ishte rregull që dosja e kuadrit që bashkëpunonte me Sigurimin e Shtetit nuk ruhej në Komitetin Ekzekutiv të Rrethit por nga Drejtori në Drejtorinë e Punëve të Brendshme në Ministri. Kur erdhi në pushtet, jo më kot, Sali Berisha e futi në burg ish Drejtorin në Ministri, Zef Loka, një burrë i ndershëm që e kishte ndihmuar shumë Sali Berishën në zgjidhjen e çdo problemi familjar.

– Sa të vërteta janë gjithë këto që thotë ky operativ i ish-Sigurimit të Shtetit? Dhe si keni arritur në përfundimin që është rekrutuar nga UDB apo shërbime të tjera?

-Ky operativ flet me data dhe fakte konkrete. Na paraqet një raport me shkrim normal për punën e tij. I takon Sali Berishës t’i përgënjeshtrojë po qese ka fakte që t’i mohojë këto. Por unë jam i bindur që ai nuk do ta bëjë këtë.

Le t’i rikthehemi historisë. Gjatë kësaj kohe (para viteve ’90 pra ), Sali Berisha  zbatonte me përpikmëri mësimet e PPSH, deri sa u bë sekretar i organizatës së PPSH të spitalit. Në këtë kohë filluan t’i shfaqen siptomat e një sëmundjeje psikike. Për shkak të kësaj sëmundjeje ai është dërguar nga Partia për mjekim në Austri. Sëmundja mbikëqyrej dhe kurohej nga kolegu i tij psikiatër Ylvi Vehbiu.

Spartak Braho

Në kohën kur Partia merrte nisma për të ndihmuar zonat veriore me mjekë, në një mbledhje të zhvilluar me kolektivin e spitalit, Sekretari i Partisë, Ilir Gjylbegu, kërkoi që kandidatura e Ylviut të mos përfshihej në transferim. Kur u kërkuan sqarime për shkakun e këtij rekomandimi, Iliri shpjegoi se Ylviu duhej të qëndronte pasi nuk kishte se kush të mbikëqyrte Sali Berishën në sëmundjen e tij. Ky “sqarim”, i kushtoi shumë pas 25 vjetësh Gjylbegut, kur Sali Berisha u bë kryetar i PD dhe President i vendit. Presidenti e largoi Gjylbegun nga profesioni për 3 vjet dhe u desh ndërhyrja e miqve që ky mjek, specialisti më i mirë në Shqipëri për profesionin e tij, të rikthehej në punë.

Ylvi Vehbiu, me ardhjen e Berishës në pushtet, u largua pa u ndjerë për në SHBA pasi, siç u tha disa shokëve, duke e ditur sëmundjen e Sali Berishës, do të bëhej kurbani i tij i parë. “Mjerë Shqipëria!” u shpreh Ylviu. Sali Berisha bëri çmos për ta gjetur.

Për pjesën e dytë të pyetjes suaj, Sali Ram Berisha martohet me Liri Rexhep Ramën. Rexhepin, mbas çlirimit të vendit, bashkë me disa studentë të tjerë i dërguan për studime në Jugosllavi, në Institutin e Fizkulturës. Kur u prishën marrëdhëniet me ish Jugosllavinë, të gjithë studentët u kthyen menjëherë në Shqipëri, ndërsa Rexhepi është kthyer pas disa vjetësh.

Në Jugosllavi, vjehrri i Sali Berishës, Rexhepi, u tërhoq në bashkëpunim nga UDB-ja. Për këtë ndikoi fakti se motra e Milicës (e shoqja e Rexhepit, tezja e Lirisë dhe  vjehrra e ardhshme e Saliut ), ka qenë gjatë luftës oficere e OZNA-s (paraardhësja e UDB-së) dhe pas çlirimit të Jugosllavisë, kolonele e UDB-së, mbështetëse e Rankoviçit dhe e operacioneve të tij për shfarosjen e shqiptarëve. Djali i saj (djali i tezes së Lirisë), gjatë luftës në Bosnje, ishte këshilltar ekonomik i Millosheviçit.

– Zoti Braho, gjatë bisedës sonë përpara intervistës, e krahasuat Berishën me Esat Pashën. M’u duk i ekzagjeruar krahasimi…

– Dosja e Saliut për veprat etij antishqiptare është shumë më e zezë se sa ajo e Esatit. Mua më duket sikur Esatin po e bëj më të zi se ç’është duke e krahasuar me Saliun. Esati nuk pati kohë t’i realizonte planet e tij, sepse e vrau Avni Rustemi në Paris. Ndërsa ky Esati modern me emrin Sali erdhi në pushtet, në majat më të larta dhe për tridhjetë vjet me radhë nuk ka të ndalur…

Me mbështetjen e UDB?

Natyrisht. Edhe me mbështetje te shërbimeve të tjera agjenturore, ku dallon ai francez…

March 1991, Tirane, Albania — Democratic Party Leader Sali Berisha in His Office — Image by © John Demos/Apeiron/Sygma/Corbis

– Këto akuza i janë përmendur pjesë-pjesë zotit Berisha, por ai nuk ka reaguar asnjëherë…

-Heshtja e tij tregon që ai nuk është në gjendje t’i kundërshtojë këto. Do të dalin një ditë dokumentet autentike të bashkëpunimit me agjenturat e huaja si një superagjent. Por, shikoni aktet antikombëtare të këtij njeriu. Lexoni librin “Çështja shqiptare – riformësimi i Ballkanit” të autorëve anglezë James Pettifer dhe Miranda Vickers.

Ata thonë se gjatë kohës së studimeve në Francë, (vitet 70), Sali Berisha ka dekonspiruar te shërbimi fshehtë francez rrjetin e agjentëve shqiptarë të zbulimit, emrat e të cilëve i janë përcjellë me siguri UDB-së. Por akti më i poshtër i këtij njeriu ndodhi kur Berisha mori pushtetin dhe sabotoi luftën e UÇK-së. Shikoni se çfarë shkruajnë autorët anglezë në faqet 156-157 të këtij libri:

“Hapat e parë në këtë drejtim u hodhën në vitin 1991 kur një grup prej 54 kosovarësh filluan përgatitjen ushtarake në akademinë e Tiranës. Sapo kryeqytetet perëndimore morën njoftim për këto zhvillime, qeveria e Partisë Demokratike u vu nën një presion të madh, sidomos nga qeveria angleze, për t’i mbyllur këto kampe përgatitjeje dhe për të arrestuar personelin më të rëndësishëm. Mund të pohohet se qeveria e Partisë Demokratike e tradhtoi kombin duke iu nënshtruar këtyre presioneve dhe duke vepruar kundër UÇK-së së sapolindur.

Qeveria e Partisë Demokratike nuk i respektoi të drejtat njerëzore të veprimtarëve kosovarë kur ajo ishte në pushtet. Themeluesi i UÇK-së, Adem Jashari, i cili do të martirizohej në mars të 1998-ës në Prekaz të Drenicës (në Kosovën qendrore), ndërsa krejt familja e tij do të shndërrohej në një legjendë që në ditët e para të luftës së Kosovës, ishte arrestuar dhe burgosur në Tiranë në vitin 1993. Zëdhënësi politik i UÇK-së Hashim Thaçi u burgos më 1996 dhe më vonë i shpëtoi për fije vdekjes kur shoku i tij i dhomës, gazetari Hysni Vulaj u vra nga një grup kriminelësh me pagesë. Zahir Pajaziti, komandanti karizmatik i grupit të Llapit, i cili u vra nga policia serbe më 1997, ishte arrestuar nga qeveria e Berishës më 1995.” Jasharët dhe Hashim Thaçi i dinë mirë këto veprime ndaj tyre.”

Pikërisht në këtë kohë qeveria e Berishës thyente embargon e OKB-së ndaj ish-Jugosllavisë dhe furnizonte me naftë makinerinë e luftës të Millosheviçit. Sali Berisha ngriti edhe shoqërinë “Shqiponja” pranë PD-së, të cilën e administronte Tritan Shehu. Më vonë ishte Sali Berisha që i bënte thirrje delegacionit kosovar në Rambuje që të mos e firmoste marrëveshjen që çoi në çlirimin e Kosovës.

Jam ne dijeni të deklasifikimit të mjaft dokumenteve të UDB të cilat do të na njohin me fakte të tjera. Duhet patur parasysh edhe se dokumentacioni agjenturor i Sali Berishës që arshivohej në SHIK, me urdhër te Gazidedes u asgjësua, po njerëzit që janë marrë me kundërzbulimin janë akoma gjallë dhe disponojnë dokumente autentike.

Intervistoi Xhevdet Shehu  / (vijon nesër)

March 8, 2019 13:55
Komento

78 Komente

  1. Dardan March 8, 01:14

    Vellai i Sali Berishes, Selim Ram Berisha, nuk ishte mik i kryetarit te Degës së Punëve të Brendshme të Tropojës, Idriz Shehut, por bashkepunetor i Sigurimit te Shtetit, i rekrutuar pasi ishte kapur ne flagrance duke bere seks me nje vartese te tij.

    Reply to this comment
    • Dulla March 8, 10:13

      Bla bla bla bla si gjithmone ! Llogje kavaje apo presion politik ?

      Pyetja 1 meleon dollareshe……….
      Perse nuk arrestohet Berisha ?

      Reply to this comment
      • I ndershmi PeDe-ist March 8, 10:49

        O Dull prej korce (a mund te kete Dull korcar???!!!)
        Po ta arrestojn sot do ta kaloje me gjykatsit qe i ka vene vete (pa bere vetting) dhe do ja hedhe me siguri! Apo ti kete do si gjith ju pdeistet….”e ndershem”

        Reply to this comment
        • Gani USA March 8, 16:06

          Se ka miq te forte pra, a nuk lexon?
          e mbrojne agjenturat prandaj nuk arrestohet
          e vec kesaj, une e besoj ket te sherbimit francez
          edhe Rama eshte i tille
          ka shume zyrtare ne shqiperi qe jane frankofil te fshehur

          Reply to this comment
          • Bureto March 8, 16:55

            Po kështu ka qenë gjithmonë gjysëm historia jonë. I.Qemali është aluduar si agjent turk, nga disa si grek. Esatin e lemë mënjanë se mjafton libri i I. Ekonomit për të. Zogu si agjent serb, pastaj italian e në fund anglez. E. Hoxha si agjent i shërbimit sekret të Zogut, pastaj anglez, jugosllav etj. (Sipas librit të K. Myftarajt “Jeta e fshehur e E.Hoxhës”). M.Shehu po kështu (akuzuar nga Enveri). Tani Saliu (sipas Brahos! Po le të presim dokumentat).
            Po kështu ne gjithmonë paskemi qenë udhëhequr nga agjentë e spiunë të shërbimeve sekrete të huaja?!!…..Medet!!!…

    • ladi March 8, 16:34

      Po Baba Takun, kur rekrutuan ? Me siguri, ne nje nga ato heret e shumta kur ia kapen gruan me dashnorin. Te sfidoj, pergjigju !

      Reply to this comment
  2. Roberto March 8, 01:16

    Po Edi Rama qe e ka lene te lire Berishen,a ka dijeni per kete agjent?

    Reply to this comment
  3. Dardani March 8, 02:52

    Cdo gje eshte shume e vertete. Por Si nuk folet publikish me kohe por e late kete kriminel te beje me shume krime
    Sa per dijeni Edhe selimi I vellai ka qene bashkepuntor I sigurimit pasi u kap Si spiun u udbs se kishte per grua nga elez biberaj familja. Prandaj zeri I amerikes eshte kazani I Sali ram berishacic. Zbuloni se keni Edhe tritan preshi shehu she ndihmmoi milloshevicin me firmen shqiponja.
    Lejoni komentet

    Reply to this comment
    • Fredi March 8, 14:57

      Tritan Shehu eshte i rekrutuar nga sherbimi sekret italian.Gjithe Pd nje cerdhe gjaroerinjsh antishqiptar eshte qysh nga themelimi i saj.

      Reply to this comment
      • Bureto March 8, 18:40

        Jo, ka qenë Masar Shehu, babai i Tritanit, agjent i shërbimit sekret italian, qysh kur ishte student atje. Enveri që si gjirokastrit e kishte shok e dinte, por ishin të dy të të njëjtit shlrbim ndaj dhe nuk e ngacmonte. Tritanin e bëri mjek, ia çoi dhe në Francë për specializim, në një kohë me Salën.

        Reply to this comment
      • Nik March 8, 18:49

        Tritan Preshi eshte filogrek.

        Reply to this comment
    • Alban Dega March 10, 00:36

      BABA TAKU KA 28 VJET QE FLET E BUCET !

      Por nuk ka shurdh me te keq se ai qe nuk do te degjoje!

      Reply to this comment
  4. Orli March 8, 06:25

    Z.Braho! Te gjitha ato qe thua jane mese te verteta por per nje gje nuk jam dakord:1-ajo qe shkruhet ne kllapa qe i vellai selimi paska qene pozitiv,kjo bie poshte se vete selimi ka marre pjese ne rekrutimin e sales,te gjithe qe e kane njohur selimin e mbajne mend nje mesues me pistolete me leje ne brez tjetra ne dosjen qindra faqesh te Rukije Rames 12 faqe spiunim kane qene te selim berishes te cilat me marrjen e pushtetit nga saliu jane zhdukur.I vetmi ndryshim mes saliut e selimit eshte se saliu eshte djali i vuk karaxhicit e selimi eshte i vllait te burrit te sheqeres,zeqir halilit.Sa i perket mosdenoncimit nga ana e oficerve te kunderzbulimit,tani ata nuk duhet te kene frike e duhet ta bejne sepse nuk e ka me mbeshtetjen qe ka patur(Amerika ja hoqi vizen) e po ta hoqi vizen Amerika “te puthe halla mu ne balle”

    Reply to this comment
  5. BK March 8, 06:55

    Mire ka thene, MARREVESHJA E RAMBUJESE, NUK DUHEJ FIRMOSUR.
    Marreveshja e Rambujese, i dha shqiptareve te Kosoves vetem Autonomi, apo jo?
    Kosova eshte pjese territoriale e Serbise, apo nuk e keni lexuar?
    Edhe Adem Demaci ishte kunder, aq me teper duke njohur huqet e Europes kurve.
    Asnje prej nesh, nuk e don dhe nuk ka luftuar per Kosoven si Adem Demaci.
    Cfare tha Mogerini, po nuk dhate Veriun do te rrini republike brenda Serbise, dhe i referohet pikerisht Rezolutes 1244 te Rambujese.

    Persa i takon embargos, Berisha eshte shprehur qe ne fillim kunder saj, sepse embargo ishte formale dhe favorizonte Serbine.
    Vetem nje budalla besonte se Serbia nuk do te furnizohej me nafte dhe arme nga Rusia qe e kishte rrugen te lire nga lindja!!!!!

    Per te tjerat ne lidje me agjenturen, i takon Berishes ti pergenjeshtroje ne se jane spekullime.

    Reply to this comment
  6. une March 8, 07:18

    Fakte fakte dhe prape fakte! Duhen veprime! largojeni kete kerme nga jeta politike shqiptare!

    Reply to this comment
  7. intelektuali March 8, 07:25

    GERDALLA E PROKURORISE SE ENVERIT, SPARTAK BRAHO FLET PER AGJENTET E UDB-SE BRENDA GJIRIT TE PARTISE SE PUNES

    Epo llogjika e ftohte te thote se Sali Berishes, agjent ashiqare te Sigurimit te Enverit (sepse helbete kush behej mjek personal i Hysni Kapos po te mos kalonte provat dhe siten e Sigurimit ate kohe) qe e dine te gjithe dhe agjent i UDB-se se Beogradit qe e qit Gerdalla e Prokurorise se Enverit 30 e kusur vjet pas renies se Murit te Berlinit, kjo o milet te ben t’i heqesh kapelen Saliut dhe ta pyesesh:

    KUSH JENI JU ZOTI SALI?

    sepse:

    Gerdalla e Prokurorise se Enverit, Spartak Braho qe Edvin Droga e ka bere keshilltar personal si Dordolec per te trembur laraskat e tij, per cudi krahason dhe e lartesone Saliun tone me zotin Sorge, agjentin famoz historik te Stalinit qe ndryshoi fatin e Luftes se Dyte Boterore ne favor te Bashkimit Sovjetik qe i mbijetoi te gjitha rreziqeve qe e kercenonin njesoj si James Bondi i Hollivudit.

    Po ku e ke pasur ti o Gerdalla e Enverit, Spartak Braho vigjilencen revolucionare gjate kohes qe sherbeje ne Sigurimin e Shtetit dhe si Prokuror symprehte i Partise se Punes dhe ku e ka vigjilencen Rilindja e Edvin Droges dhe SHIK-u i tij kur “ARMIKU” i jashtem eshte ulur kembekryq ne Parlamentin shqyptar qe nga:

    KOHA E QEPES E ENVERIT?

    prandaj:

    Propozimi nga intelektuali eshte qe Gerdalla e Enverit, Spartak Braho duhet te perjashtohet urgjentisht nga Partia per mungese vigjilence revolucionare per vite me radhe edhe ne kohen e Qepes te Enverit, edhe ne kohen e Preshit te Edvinit dhe pasi te kete kryer nje autokritike te thelluar per gabimet e tij perpara Partise duhet patjeter te vetvritet me nje plumb pas koke si Mehmet Shehu do kohe me pare,

    qe:

    Ne Parlamentin Demokratik te Shqypnise me Kryetar Gerdallen tjeter te enverit, Gramoz Ruci,

    TE KEMI NJE GERDALLE TE ENVERIT ME PAK.

    Reply to this comment
    • shqipe March 8, 12:54

      Je gremisur koka ngurthi qe heret, v.44. Keshtu qe te paret e tu ballisto-zogist jane dhe mbeten te ngordhur…Ti qe s’di me ç’flet,ke mbetur e vetme qyqe ne degë. Aty ne dege qendrofsh!

      Reply to this comment
    • Boooo booooo , c`mban ky vend ! March 8, 18:22

      O Inteloleshi , je duke ngrene m…, me te dyja duart , jo vetem si inteloinjorant , por edhe si inteloantikombetar . Ti vetem derdellit , duke pasur gojen poshte ne vend te lig , qe te neverit sa here flet me slloganet e klishete bajate enveriste , qe perserit e perserit pa u lodhur , si mendje shterpe qe je , por as edhe nje here te vetme nuk na ke thene gje me mend e te argumentuar , vetem eren e pordheve qe nxjerr nga goja , duke perbaltur kedo qe te del perpara . YYYYYT SHPELLAR IDJOT, i
      TOKES SE XANUN !

      Reply to this comment
      • Ne te vertete... March 8, 19:15

        Edhe ti edhe komentuesi me siper asnje argument ndaj komentit te intelektualit,por vetem ofendime!
        Niveli juaj nuk shkon me larg se ofendimet e juaja,qe edhe nje person pa asnje klase shkolle nuk i ka hije.
        Eshte vetem injoranca apo ka vertete kaq shume njerez te keqinj ne Shqiperia si ju?Te kishit vleren e mutit te intelektualit,do ishit te dobishem per te pleherur token,por as muti i tij nuk vleni o jashtqitje te kombit.

        Reply to this comment
        • XheJ eN Bi March 8, 21:50

          Ne te vertete….
          Në fakt desha të komentoja për të adhuruarin tënd intelektualin ose ish nastradinin,po kur lexova komentin tënd do t’i them nja dy llafe me ty. intelektuali ose nastradini është një zogist sa mund të mohojë fhe babanë për Zogun .Nastradini që “vetdeklarohet ” intelektual” nuk ka bagazhin jo të intelektualit po as të një nxënësi të 8-vjeçares.Tani ka filluar pak të thotë diçka fal leximeve që bën në komemënte të gazetave se po ta lexoje te gazeta “shekulli ” dhe te ” Tema” vetëm një koment kishte dhe e postontr në të gjitha shkrimet.
          Po qe se e ke farefis bën mirë që e mbron,po nuk e njeh mos u bë avokat i një debili.

          Reply to this comment
          • Ne te vertete... March 8, 23:33

            XheJ eN Bi…e ke gabim,ti re po ne nivelin e atyre me siper.Nuk eshte adhurim komunikimi virtual,por nje lloj rrespekti.Jan 4-5 komentues ketu tek DITA qe i lexoj vazhdimisht,intelektuali eshte nje nga ato.Eshte e drejta jote mos ta duash dike,por jo ta urresh dhe ta ofendosh pa shkak.Me kaq urrejtje sa kan shqiptaret me njeri tjetrin,nuk kan koh me te huajt.Dhe per cfar,per Ramen,Berishen,Enverin,apo per partite.Shqiptaret po braktisin Shqiperine,keta akoma me Ramen.Po na mbysin jevgjit se vetem ato nuk ikin.

          • Alban Dega March 10, 00:31

            SHUMEZOJENI ME ZERO INTELEGOMARIN!

            – Lereni te leh si qen me hijen e vet nen driten e Henes !

            E ka nga halli e jo nga malli.
            Halli i tij eshte se Baba Taku mund tia bxjerr edhe piselliqet e tij jo vetem me Sigurimin e shtetit, por edhe me sherbimet e fshehta ruso-serbo- greke.
            Ndaj ben zhurmuesin e kryehafijes ruse, serbe e franceze … Sali Berishes !
            Mos humbisni kohe me zhurmat e paguara te Intelemagarit te Vicidolit.
            Krejt qellimi djallezor i tij eshte largimi i vemendjes nga temat e mprehts qe shtjellohen si nga Dita, nga Tema edhe nga Pamfleti, duke perdorur pseudonime me te cilat eshte mesuar qe ne moshe te re !
            Shumezojeni me zero e denojeni me heshtje !
            Lereni te lehe si qen me hijen e vet ne driten e Henes!

        • adriatik March 10, 18:57

          Ne te vertet, mesazhi yt i meposhtem ka me shume burrni se ky, apo ta plasen barkun??!!!!

          Reply to this comment
  8. DURSAKU March 8, 07:29

    KY ESHTE BERE SI I NDJERI NAMIK HOTI!NE ATE CANTE AI MBAN EDHE MBROJTJEN QE I KA BERE TOTO LIKES!

    Reply to this comment
  9. Xha Spiroja March 8, 07:53

    Nuk e di pse më duken si përrallat e gjysheve në netët e dimrave. Që Saliu ka kusure kjo nuk diskutohet. Ai duhej me kohë të shte në burg për shumë vepra vrasëse dhe shkatërruese që ka bërë dhe po i bën për ditë këtij vendi.
    Ky Spartake, duke lexuar këtë shkrim, më duket siku është ulur pranë oxhakut dhe tjerr ato thënie që janë thënë e stërthënë gjatë gjithë këtyre 30 viteve.
    Në se ke dokumenta të vërtetë që e implikojnë personazhin, dërgoi në organin e akuzës dhe mos vazhdo me përralla plakash. Koha kërkon fakte, argumente dhe akuza direkte. Historitë që po na tregoni ju, deri rani nuk kanë dhënë asnjë efekt. Besoj se më kuptoni.
    Xha Spiroja

    Reply to this comment
    • PO , PO March 8, 18:40

      O xha Spiro , je bere vertet per te ardhur keq ! Kush te denon sot , se paske qene spiun i huaj ne vitet e diktatures komuniste ? A nuk e di ti , qe diversantet e pergatirur ne shkollat e vendeve perendimore , jane shpallur heronj sot , kurse heronjte e vertete , qe kane dhene jeten per kete atdhe qe kemi , konsiderohen tradhetare e spiune ?! Kush do te guxonte sot te denonte nje spiun amerikan , anglez , frances , gjerman , bile edhe serb apo grek , te cilet ishin pjese e spiunazhit amerikan gjate gjithe periudhes se luftes se ftohte ? A te kujtohet show qe beri Saliu ne vitet e para te presudences , qe guxoin te denonte disa minoritare greke qe vepronin aktivisht si spiune te Asfalise , bile dhe qene armatosur , por amerikanet u nervozuan shume nga ai akt i Saliut e i dhane ultimatum per t`i liruar ne cast ! Nga ajo kohe , jo vetem nuk eshte folur kurre per spiune te huaj ne Shqiperi , por e gjithe furtuna eshte drejtuar kunder atyre qe kane punuar per pavaresine e integritetin e ketij vendi , duke i fyer , njollosur e etiketuar si spiune te sigurimit te shtetit e armiq te “demokracise” !
      Atehe , ku rron ti , xha Spiro , qe flet nga qielli i shtate biblik ?! Duhet te ulemi me kembe ne toke , per t`i kuptuar e shpejguar mjaft gjera qe ndodhin sot e pastaj te perpiqemi per te dhene keshilla !

      Reply to this comment
  10. Lexuesi March 8, 07:58

    Sali Berisha eshte agjent i CIA -s dhe te gjithe e dime qe kjo e fundit e mbron e i ka garantuar edhe jeten!E dime te gjithe qe Sailu nuk denohet,per krimet qe ka bere !Ai ka bashkepunuar me nje sere agjenturash jo per hesat te tyre por per hesap te atyre qe detyruan nje ambasador qe edhe pse vrau live kater te pafajshem ,edhe pse kercenoi qe po me erdhi prane kulles se kryeministrise Edi do ta vras u etiketua ne sy te gjithe shqipetareve “burre shteti”,kjo jo per meritat e tij por vetem per mbrojtje e i detyruar nga fabrika qe e kishte prodhuar!Ndaj o Xhevdet nuk ka ndonje vlere te lexojme Takun qe hidhet e perdridhet sikur ka ne dore çelsin e Pandores,por na shkruaj ndonje gje per Toto Liken se kujt i sherben se kjo eshte interesante e ne kuriozitet per ne!Apo ai lyen kazanin e helbete nuk mund te lakohet he per he e per te pas 30 vitesh do te na dale djali i Takut te na thote ndonje gje!Taku te na shkruaj si i beri mbrojtjen Toto Likes,si e sajuan versionin qe nuk perputhej ne video zeri me figuren!Sa poshte ka rene kjo gazete te cilen me siguri ia keni hequr nga dora z.Thano ose ai nga Thano eshte bere thane!Ky intervistim eshte per ata qe kalojne tere diten neper kafene e jo per ata qe duan te dijne te verten!

    Reply to this comment
  11. Ylli March 8, 08:11

    Xhaxhi veterani Taku ,je kokrra e mashtruesit .Se di si mban dheu palaco te tille qe bredh gjykatave me katunarin e Fushe – Krujes “Gjinin” dhe futet te dhoma e serverit e Tatim – Taksave e sle gje pa vjedhur per te mbrojtur Ilir Meten .
    Sherbetor i Nanos ,me vone i Ilirit e tani i Edit ,me pak fjale “POLISHERBETOR” .
    Po si durove o Avni Rustemi i Koheve Tona te bashkeqeverisje me Berishen 4 vjet si ta beri zemra se ti o xhaxha Taku e dije prej vitesh qe ishte agjent i UDB ??? Kater vjet kishe kohe ta helmoje apo ta vrisje agjentin e UDB o Avni me thinja e pamend !!!
    Po si dilje o Prokuori i Portokallise me cante studiove te mbroje Qeverine e Ilirit dhe Saliut mbas 21 Janarit ???
    Po ce zgjas dhe une me keto palaco mediatike dhe klloun televizionesh ,por po te them nje te fundit ….Enver Hoxha zbuloi nja 20 grupe armiqsore e agjenturore ne rang ministrash e anetare byroje .Sali Berisha do i shpetonte o trap apo Milica qe na paska qene agjente e UDB ??? Pika burrit qe kur vendos te behet legen ,nuk ka llogjike qe e ndalon .
    Po me lezetshmja te intervista eshte “naiviteti” dhe ” habija ” e Xhevdet Shehut kur degjon pergjigjet qe ka 28 vjet qe i ka degjuar 28 here ne dite …hahahahaha .
    Uaa me tere mend keshtu Saliu ,uaaa cna gjeti moj gra uaaa !!!
    Saliu eshte kufome politike por e Majta e mban gjalle per te justifikuar vjedhjet legjendare dhe fukarallekun qe pushton vendin sa here ajo vjen ne pushtet .
    Sali Berisha ka bere ( se tani eshte kot fare) politike o baba Taku dhe te besh politike do te thote te marresh ca vendime qe jo te gjitha dalin ose kane rezultat ,prandaj ca e urrejne dhe ca e duan si te gjithe politikanet jetegjate ne bote .
    Po ti o baba Taku qe ngele si zagar duke lehur ketu e 20 vjet per padronin e rradhes….bishti qenit ,bisht qeni ngelet !!

    Reply to this comment
    • intelektuali March 8, 10:31

      Sali Berisha eshte ALIBIA me e sakte e Bashkim Ulajt&Lukuni qe justifikohet per hajnine e tij si Kulceder e tenderave publike fare kollaj dhe del nga cdo situate e veshtire me fjalet:

      “UNE KAM VJEDHUR TE UNAZA E MADHE, POR TI KE VJEDHUR NJESOJ TE RRUGA E KOMBIT”

      por:

      Sali Berisha eshte ALIBIA me e madhe per Edi Ramen qe e tremb dhe e kercenon papushim Saliun me viktimat e Gerdecit e 21 janarit,

      sepse:

      Saliu e ka ne maje te gjuhet per t’u pergjegjur:

      “IK DHE BEJ SHURREN TI O DJALI I KRISTAQ RAMES QE KA FIRMOSUR VARJEN NE LITAR TE NJE POETI DISIDENT, ANTIKOMUNIST NE VITIN 1988 SI ASNJE KRYEMINISER TJETER NE BOTEN DEMOKRATIKE”

      Reply to this comment
  12. Shoku March 8, 08:18

    Që Sali Berisha është maskarai i maskarenjeve i këtij vendi, kjo është e vërtët e nuk e lauan as topi i allamanit,- si thotë populli. Faktet i di i gjithë populli e po i vuan mbi kurris.
    Që Sali Berisha është munduar me të gjitha mynyrat ,që këtë popull ta hedhi në vllavrasje, përsëri këtë e ka treguar e po e tregon koha. E tregoi 1996 -ta ku shkatërroi sistemin demokratik të votimeve, 28 maj 1996 gjakosi kundërshtarët politikë dhe deri gazetarët e huaj, e tregoi kulmi i 1997-tës sa nisi edhe avion për të bombarduar popullin e Jugut, madje edhe t’i helmonte me lende helmuese. Për këtë foli dhe piloti. Populli nuk do mend se i ka parë me sy,e i ka hequr mbi kurris. Që shiku i Sali Berishës dhe masha e tij Gazidede u bënë tmerri i popullit ( të keqen e sigurimit të shtetit) edhe kjo nuk do shumë mend… e sa esa poshtërsi te tjera. Tani le të kthehemi te shkrimi ku flitet per Saliun si agjent i UDB. Ka qënë ,apo s’ka qënë unë nuk e marr përsipër ta them,megjithëse rrethanat të bindin, por ka edhe thënie që janë në kundërhtim me regullat e asaj kohe.
    1. Në shkrim thuhet se Saliu është rrekrutuar në vitin 1967. Selimi, i vëllai,të cilin unë e kam pas njohur, u interesua që të futej në parti. Eshtë pranuar në parti në 1968-të. Po duhet të dim se ishte shumë e vështirë që një bashkpunëtor i sigurimit të futej në radhët e Partisë. Kjo ishte e mundur vëtëm më aprovimin e Sekretarit të Parë të Partisë të Rrethit. A ka dokument që është marr mendimi i Partisë ?
    Problemi biografikë i familjes, sipas kryetarit të degës, ishte i familjes Berisha, apo Saliu ishte i martuar e kishte problem me familjen e gruas ? Të mos harrojmë se Selimi ka qënë antar i PPSH ? Kjo Milica ka qënë nëna ,apo tezja e Lirisë? Në shkrim ( shkrimi vendosur në kllapa ) thuhet,tezja e Lirisë,po aty thuhet se është gruaja e Rexhepit e Reshepi baba i Lirisë. ( Thuhet, se Saliu u martua me Liri Rexhep Ramën )
    Gjithashtu nuk është e vertet se dosja e kuadrit, i cili ishte dhe bashkëpunëtor i sigurimit s’qendronte në zyrën e kuadrit te Kom. Ekzekutiv. Për rastin e Saliut mendoj se ,kur është zgjedhur sekretar i partisë për spitalin dosja i ka kaluar Komitetit të Partisë. Dosja e rekrutimit mbahej në degën e brëndëshme.
    Besoj se duhen sqaruar më mirë disa të dhëna….. Unë nuk dyshoj në intervistën e zotit Braho,por them se ka kondraktision me rregullat e asaj kohe. Ka qënë ,apo s’ka qënë agjent i UDB , janë faktet që tregojnë se Saliu ka qënë në shërbim të Serbisë, tregojnë se është një gojështhurur i pistë, një njeri që kënaqet vetëmkur shikon gjak. Të mos harrojmë se vrau 4 qytetarë me duar në xhepa. Sulmoi me tanke institucionet e shtetit. Atë po kërkon të bëjë edhe sot.

    Reply to this comment
  13. sopiqoti March 8, 08:34

    I ka ardhur koha qe ketij ” bandilli ” ti jepet shperblimi qe meriton.

    Reply to this comment
  14. Mandi March 8, 08:51

    Mendoj se po te mos jesh agjent i dikujt nuk ben karriere ne Shqiperi. Por kur je agjent i hasmit dhe ben karriere kjo eshte katastrofe per vendit sepse punon kur interesave te vendit.

    Reply to this comment
  15. Ilir N March 8, 09:39

    Këto janë fjalë, vetëm fjalë, përserisa nuk vihen para dokumente që e vërtetojnë këtë gjë. Edhe pa këto, Berisha e ka bërë moti hak t‘i vihen hekurat dhe të dërgohet në burgun e sigurisë së lartë. Të burgosur ka edhe të tjerë mes të cilëve edhe unë (anëtar i LPRK) bashkë me një shok e bashkëveprimtar timin në fund të prillit të vitit 1992 në Tropojë dhe po në Tropojë disa vjetë më vonë u vrava po „zoti nuk më vrau“ dhe vazhdoj të jetoj.
    Gazetari i vrarë nuk është Hysni Vulaj, por është Ali Ukaj, prandaj, kur folni për gjera të tilla folni me kujdes dhe sillni faktet, dokumentet, të cilat i keni të bollshme e mos bëni lojë fjalësh se fjalët i merr era!

    Reply to this comment
  16. Gege Kosova March 8, 10:30

    Cka pret mire populli shqiptar,apo shteti I shqiptareve,Kur disa nga prisit partiak,ishin dhe jane ne sherbim te shtetetve tjera,apo kane nenshtetesi tjeter dhe Sqhiperine dhe shqiptaret I shfrytezojne vetem per interese personale dhe per aktrime poltike. F atkeqe4sisht, ne kemi pasur dhe kemi ende prise partiak,lider veprimtare politik ,madje edhe te zgjedhurit e popullit-deputet,qe nuk jane as shtetas shqiptar,Ata kane injruar identitetin kombetar e shteteror per leverdi personale.Ndersa,skenen politike e shfrytezone per leverdi materiale dhe aktrim politik atdhetar.genjen ne dy krahet,apo e sigurta genjen kombin dhe shtetin e tij.Shembuj ka shume,idijm, I njohim I shohim dhe fatkeqesisht, ende ju besojme.

    Reply to this comment
  17. intelektuali March 8, 10:32

    Sali Berisha eshte ALIBIA me e sakte e Bashkim Ulajt&Lukuni qe justifikohet per hajnine e tij si Kulceder e tenderave publike fare kollaj dhe del nga cdo situate e veshtire me fjalet:

    “UNE KAM VJEDHUR TE UNAZA E MADHE, POR TI KE VJEDHUR NJESOJ TE RRUGA E KOMBIT”

    por:

    Sali Berisha eshte ALIBIA me e madhe per Edi Ramen qe e tremb dhe e kercenon papushim Saliun me viktimat e Gerdecit e 21 janarit,

    sepse:

    Saliu e ka ne maje te gjuhes per t’u pergjegjur:

    “IK DHE BEJ SHURREN TI O DJALI I KRISTAQ RAMES QE KA FIRMOSUR VARJEN NE LITAR TE NJE POETI DISIDENT, ANTIKOMUNIST NE VITIN 1988 SI ASNJE KRYEMINISER TJETER NE BOTEN DEMOKRATIKE”

    Reply to this comment
    • Ai qe di ti March 8, 15:42

      O BOLEINTELEKTUALE ti je i shurrrosur pa te te thene njeri …je brekeshurrosur me kohe ashtu sic je i dhjere jargavites…Bolevaruri i Taivanit qe brockollit me gojen e hajvanit..

      Reply to this comment
  18. ETHEM March 8, 10:51

    HALLALL QUMSHI I N E N E S-TAKU.DISA GJERA DIHESHIN.SOT DOLEN TE TJERA.ME VON DO DALIN ME SHUME.DHE FAKTI QE SB I KA BERE GJEMEN KTIJ VENDI ME SHUME SE NAZIFASHIZMI DHE NUK ESHTE NDESHKUARE TREGON SE KY NJERI ESHTE 100 % AGJENT I SHUMFISHTE KOMBETAR & NDERKOMETAR.SE SI U BE I TILLE SB..JU I TREGUAT SAKTE,POR PO SHKRUAJ DHE UNE ÇKAM LEXUAR NE PANFLETE:
    -KAM LEXUARE SE RAMIZ ALIA NE 1982 DO TE ELEMINONTE ENVER HOXHEN ME ANEN E XHEVDET MUSTAFES I PERGATITUR NE SHBA.PRA EDHE RAMIZI ISHTE AGJENT I UDB SIPAS NJE AGJENTI PO TE UDB QE JETONTE NE SHBA.KJO PER TI ZENE VENDIN PAS ELIMINIMIT TE HYSNI KAPOS,M.SHEHUT DHE KADRI HAZBIUT.
    -DHE RAMIZI E CAKTOI SALIN TE “MERRESH VESH ” ME STUDENTET QE PO SILLNIN NDRYSHIMIN E MADH.NE FJALIMIN E PARE PARA POPULLIT TE TIRANES NE PRANI TE RAJERSONIT DHE ELEZ BIBERAJT-SALIU NGRITI LART KULTIN E RAMIZ ALIS GJAT LNÇL,KU DISA STUDENT PERFSHI EDI RAMEN U SHTANGEN.POR ME PAS SALIU “BERI ATOKRITIKE”DUKE E FUTUR R.ALINE NE BURG.
    -DHE DIHET SE AGJENTET DUHET TE JENE TE LIDHUR ME NJERI-JATRIN.
    .DHE ZEVENDESI SB DO TE JET LUL HOLLANDEZI I PERGATITUR NE UMNIK-KOSOVE BASHKE ME ARGITEN,KU PERGATITEN DOSJET KUNDER UÇK DUKE JA DHENE KARLA-DEL-PONTES E DIK MARTINIT.EDHE KJO DIHET.
    -BABA TAKU DUHET TE ZBERTHEJ SE KUSH DO JETE PASARDHESI I I SB+LB.
    .KAM LEXUARE SE FLAMUR NOKA KA QENE I ARRESTUARE NE SERBI PER 4O DITE.NDAJ SB E GRADOI MINISTER TE BRENDSHEM.KJO ESHTE STOPUARE,ZBUKURUARE NE DPB KUJES.NDAJ MULI ILURIN SI UJKE KUDO.
    -KTO FAKTE QE KAN NDODHUR E PO NDODHIN JANE TRONDITESE PER VENDIN TONE TE VOGEL.
    -POR ÇDUHET BERE QE TE SHPETOJME NGA KTO MOSTRA:
    .SB DUHET NEUTRALIZUARE E DISKREDITUARE ORGJENTISHT ME TE GJITHA FORMAT E MJETET,PASI AI NE BASHKPUNIM ME UDB,KGB RUSE,ASFALINE GREKE..ETJ,KERKON TE DJEGI PERSERI SHQIPERINE SI NE 96,97,98,09 11,19.
    .KJO GAZETE ME KTO FAKTE E TE TJERA QE JANE BOTUARE ME PARE..DUHEN DERGUARE NE PREKURORI…POR DHE NE GJ.HAGES PER ARRESTIMIN E TIJ SI MILLOSHEVIÇI.
    -SI USHTARAK MADHOR JU PERSERISE SE VENDI MESADUKET ESHTE I RRETHUARE NGA SHUME AGJENT TE HUAJ E QE DREJTOHEN NGA KRYEAGJENTI SHQIPETAR SB.POR ÇDO RRETHIM E KA NJE TE DALE..! .DHE KETE DUHET TA GJEJE KM E.RAMA E SHOKETVE TIJ TE SHUMTE & TE MIRE,KU NE JEMI SHPRESE PLOTE.NGA MALLAKASTRIOTI.

    Reply to this comment
  19. Taku March 8, 11:03

    ,,O XHEVDET A MUND TI BESH KETE PYETJE TAKUT :,, O Tak me dasht ti a behesh prap avokat i Ilir Metes per te njejten çeshtje????????????????????????????? Me dasht ti,thuaj!!!!!!!!!!

    Reply to this comment
  20. Spectrum March 8, 11:11

    Gabim koke e kembe qe ne fillim artikulli sherbimi serb me ate francez nuk kane bashkepunuar kurre sepse jane dy kolona krejt te ndryshme njeri pra UDB mbas Titos koke e kembe Rus dhe Franca tejet perendimore po kjo nuk do te thote qe Berisha nuk eshte agjent Rus

    Reply to this comment
    • Koli March 8, 15:25

      Ti nuk e njohke historine.Duhet te jesh i kesaj fushe qe te kuptosh qe Franca aleat historik qe nga ekzistenca e saj ne gjeopolitiken e saj ka patur Rusine dhe ish-Jugosllavine.Sidomos ne periudhen 1913-1944 (kjo me Jugosllavine)ndersa me Rusine jane me te hershme qe nga koha e Pjetrit te Madh.

      Reply to this comment
      • Bureto March 8, 19:01

        E vërtetë, sepse armiku i vërtetë i Francës historikisht ka qenë Gjermania dhe Franca kishte interes që të kishte aleat sllavët në përgjithësi si antigjermanikë (polakët, çekët etj), por dhe Rusinë në veçanti si shtet i fuqishëm, gjithashtu antigjermanik. Të gjithë i druheshin forcës së shteteve gjermanike, sidomos Prusisë.

        Reply to this comment
  21. Tan Shkreli dv March 8, 12:19

    Lavdi PPSH-se dhe prokurorit komunist Spardhjak Diareja per zbulimin e agjentit te Ishujve Faroe Salih Malok Cjapi. O burra Spardhjak tek Porta a Porta denoncoi Bruno Vespes ne versionin ‘Pirdh Pirdh se do lirohesh’ veprimtarine armiqesore te imperializmit dhe revizionizmit tropojan ne Skandinavi.

    Reply to this comment
  22. MH March 8, 12:24

    Franca nji shtet qe e admirojne te gjithe si shtet demokratik nga ma te miret ne bote.Per mue asht nji nga shtetet me te flliqura ne bote.Flasin faktet.Isa Buletinin e kane tradhetue dhe nga kjo pikrisht tradheti Franceze U vra duke kalue mbi ure qe iu kishte ba prita.Anglezet i kishin garantue qe te ndiqte keshillen e tyre.Por Isa u mbeshtet tek shteti francez dhe gjeti vdekjen mbi ure ne Titograd.Perseri shteti francez mbeshtet kriminelin agjentin Berisha qe i sherbente UDB dhe e coi vendin ne kete gjendje te mjerume te jashtzakonshme per te mbijetue e mbrojt lirin.Kur Shqiperia e E.H.kishte armatime bashkohore dhe ky kriminel e degdisi ne armatime shkopinje e huj gardhit.
    PD qe kur u krijue si Parti demokratike asht udhezue e krye aktivitetin nen sherbimin e direktivave Serbe te Beogradit.Ndersa teritorin Shqipetar vicidolisti e ktheu ne nji stadium ku lujne lirshem te gjitha agjenturat e botes.Etjetj.Dhe kam krijue bindjen qe USA e ka marr ne mbrotje shtetin dhe kombin shqiptare per te spastrue te gjitha agjenturat qe luanin ne kete “stadium” plepash.

    Reply to this comment
  23. Vasili March 8, 14:12

    xhaxhi taku,sa do ta urresh dhe ta ndjesh armik kundershtarin,se pari duhet te jesh ne rregull me te verteten,ndryshe me pas,nqse je nje fije njeri, do ndjesh neveri per vetvehten:
    Se pari je i besueshem,kur thua qe ka nje dokument autentik,per rekrutimin e Berishes,si agjent i sigurimit.
    Ne vijim aludon,qe u shndrrua ne dubel agjent dhe ne sherbim te ish Jugosllavise dhe francezeve,pa paraqitur ndonje dokument autentik,vec fjale librash.
    Llogjika elementare ta kundershton rekrutimin e saliut si dubel agjent.
    :Cfare perfitimi do kish Saliu,duke u sherbyer si agjent jugosllaveve,vecse nje rreziku asgjesues te vetes dhe familjes,per me teper kur ndihesh shume mire ne kraherorin e nenes parti.Per me teper nuk figuron ndonje deboles e tij per ate shtet dhe dokument autentik qe ta vertetoje ate.
    Dhe dubel agjentet,zakonisht,jane shume profesionist,qe u del koha per te lozur lojra te dyaneshme te rrezikeshme.
    Ne vijim xhaxhi taku,na paraqet nje genjeshter safi,kur thote,qe saliu dekonspiroi tek agjentura e huaj,emrat e agjenteve te sigurimit.
    Nuk do shume tru qe ta kuptosh,qe ta bente kete saliu duhet te kish nje detyre qendrore,ne organet e kunderspiunazhit te hoxhes,qe ja lejonte te kish ne dore, listat e tyre.
    Dhe se fundi,dua ti drejtohem xhaxhi takut me nja dy gjera fondamentale,per personalitetin e tij qe shkojne ne te kundert me ate qe na paraqitit:
    Se pari ne pozicionin e nje patrioti te madh,nuk i lejohet xhaxhi takut,qe kete ´´tradheti te larte´´te saliut ta nxjerre ne drite mbas kaq shume vitesh .
    Se dyti,´´tradhetia e larte´´karshi atdheut e saliut,me ato qe paraqet taku, nuk eshte asgje,ne krahasim me ate shkaterrim dhe denatyrim qe i ben dhe vazhdojne ti bejne ketij vendi,banda veriore haxhiqamilase e saliut dhe metes,ku vet xhaxhi taku per vite te tera, ka qene
    ne krah te djathte te ketij te fundit.
    Pra edhe kete here, armiqte me te medhenj te ketij vendi,nuk jane te huajt,por dalin vendalinjte e tij.
    Prandaj dhe ti Spartak Braho,qe te fillosh te ndihesh sado pak i besuar, se pari duhet te kesh guximin te besh catarsin tend,qysh kur ke qene ne sherbim te diktatorit hoxha dhe te pafytyrit malinj,katundarit skrapali meta.
    Beja gjyqin vehtes,qe te clirohesh,te lehtesosh dhe moshen qe posedon,te lehtesosh gjynahet dhe krimet,qe jane bere duke u qendruar afer sundimtareve te dale nga kullat,armiqte me te medhenj te ketij kombi!
    Tung!Po presim t´ju degjojme.

    Reply to this comment
  24. Koli March 8, 14:39

    Me normalizimin e marredhenieve me Serbine do te dalin “xhevahire”nga dokumentat e Udb-se.qe do te desekretohen.C’fare do te thone ata zorraxhinjte qe i kane shkuar dhe i shkojne mbrapa Saliqenit???Disa do te mbeten si muter kurse te tjeret as nuk zverdhen as nuk skuqen sepse antishqiptar me bindje jane.

    Reply to this comment
    • Ylli March 8, 15:26

      Meqe ke merak arkivat e UDB o Koli lexo te lutem “marredheniet shqiptaro – jugosllave ne vitet 41 – 48 ”
      Do kenaqesh duke lexuar per “bemat ” e komunisteve shqiptar dhe kryetarit te tyre Enverit .
      Lexoji Kol e po u hapen prap arkivat e UDB ,flasim prap e ketu jemi .
      Se mos na zhgenjehesh prap ?? E mban mend ate takimin sekret Nano – Millosheviç ne Krete ??? Po se mbajte mend ,kujtohu.qe mos ta kalosh kohen duke pritur arkivat e UDB !!
      Pastaj ju Rilindasit keni baba Takun ,ai i di te gjitha …te qifsha arkivat e CIA ,KGB e UDB !!!

      Reply to this comment
  25. Ergys March 8, 14:50

    Dhe Ali Spahija me Zhulalin kane qene agjente te Udb-se.Karakteristike e punes se Udb-se ka qene rekrutimi i personave nga e njejta famulje ose fisi brezpas brezi.Dmth menyra e te qenit i rekrutuar trashegohej nga ghyshi te babai,e nga babai te i biri e ne vazhdim te niperit.Dokumentat e Sigurimit kane qene shume me vlere se aty ishin te regjistruar te gjithe keto lloj personash qe nga krijimi i shtetit shqiptar ne 1912.

    Reply to this comment
  26. XY March 8, 14:57

    Me cilin emen dhe cillën datlindje figuron Se na e njofim ni Salih(emën arapi) dhe nji Sali(emën anglezeje) ky insan fillimisht çoban e ma vonë me nji diplomë fakulteti pa themel qytetarie dhe pa rezultate shkencëtari nuk është hiq ma tepër se nji fshatarë me ndjenja vlerash të ulta ose i pa vlerë si shtytje për sjellëje servili me pushtetarë të vendit dhe kur hetoi se kjo fuksionon servilitetin e vazhdoi me qeviri të huaja i vetmi qëllim që të jetë në pushtet ku pastaj manovroi me të katër anët me dreqin e me të birin pa u lodh hiç për damet që do pëson vendi e sidomos njerëzit dhe qeverisja e tij do mbahet mend vetëm për dy degë fitimprurëse masovizim emigrimi dhe masovizim droge tjerat përralla agjenturat e forta nuk pranojnë nji idiot për punët e tyre sikur që e pranuan shqiptarët popull me 70% shtresa fshati

    Reply to this comment
  27. Zigur Qarri March 8, 15:09

    Natyrisht Berisha ka mekatet e veta,por kjo zhurme e zagarit te ish sigurimit Spartak Braho tani,behet per te larguar
    vemendjen nga bashkpunimi i Edvin Rames me serbet dhe ruset.Duke fajsuar dike si bashkpuntore te serbeve,me
    fort kur flitet per Berishen,konkurentin “moral” te Edvin Droges,fshihet nga memorja e shqiptareve lidhja e tanishme
    e Rames me serbet.Ky truk eshte perdorur edhe per kultin individit.Fatkeqsisht,historikisht,ne e kuptojm te keqen me
    vonese,kjo ka sjelle edhe simpatite ekstreme,nga dashuri pa fund,ne urrejtje pafund,dhe e kunderta.Deshmi e fresket.
    “Edita Tahiri: Idenë për shkëmbim territoresh e solli Edi Rama te Thaçi nga Beogradi.Ish- kryenegociatorja në bisedimet
    Kosovë- Serbi, Edita Tahiri, ka thënë se idenë për shkëmbimin e territoreve të cilën e ka shpalosur Presidenti Thaçi gjatë
    vitit të kaluar, e ka sjellë nga Beogradi në Prishtinë kryeministri shqiptar, Edi Rama. Këtë ajo thotë të ketë zbuluar gjatë
    kohës sa ishte ende në detyrë për dialogun në mes Kosovës dhe Serisë.Emërimi i Gent Cakajt është një veprim djallëzor
    i kryeministrit Edi Rama. Nuk është problemi te individi, por te qëndrimet e Z. Rama. Ai është duke kërkuar persona, me
    gjasa, me prirje për dakordësi në ndryshimin e kufijve të Kosovës”, tha Tahiri.

    Reply to this comment
  28. Arben March 8, 15:10

    POPULLI SHQIPETAR, TRIM DHE HEROIK, I PRANON

    ME KRENARI VENDIMET E LONDRES 1913.

    100 VITE VASALITET NDAJ SERBISE E RUSISE,

    ME PAS VASALITET NDAJ SORROSIT.

    ME PAK FJALE TE SHKERDHEHET KY POPULL

    PARA E MBRAPA.

    KUR DALIN KETO FAKTE, BEJNE SI ADOLESHENTE

    COC KANE ZBULUAR.

    EDHE NJEHERE, MERRNI 1913-2013, TE GJITHE

    UDHEHEQESIT VASALE TE SERBISE DHE TE

    ARDHUR NE KRYE TE SHQIPETAREVE ME

    MIRATIM DIREKT TE SERBISE, DHE DUKE I

    SHERBYER PA KUFIJ ASAJ.

    CFARE KA KETU PER TE BERE SIKUR PO

    ZBULOHET NDONJE SHKENCE.

    POPULLI DUHET TE ZGJOHET NGA GJUMI

    DHE TE KERKOJE ME TE MIREN PER VETEN E

    VETE, VETEM KESHTU MUND TE VIJE MIREQENIA

    SE MBETEM SI LAMASH RRUGEVE TE BOTES.

    EDHE NJEHERE

    RROFTE POPULLI SHQIPETAR, TRIM DHE HEROIK

    Reply to this comment
  29. Lili March 8, 15:28

    Gjithe keto jane publikuar qe moti. Prej hysen shoshorit deri tek gerdeci, nje mije raste kane treguar Kush eshte berisha.
    Pyetja eshte pse e zgodhet pikerisht kete ne krye te PDse ,me urdher te Ramiz alise, apo Ramiz Bores?, pse heshtet deri tash cfare intéressa j’y bashkojne?
    Mut berisha,po edhe m’a mut ai qe , me plot disent, e leçon nje mut me prise Atdheun

    Reply to this comment
  30. ZOROOS March 8, 15:49

    Sheqerja paska qene kurve ndaj nuk ngjajne 2 vellezer por po ju them me siguri te plote po po te plotedjali i kurves krihet Shqiperia digjet Kuptohet Sale dobici

    Reply to this comment
  31. ladi March 8, 16:41

    PAska rrjedhur i shkreti ! Adi, mos boto me shkrime te ketij plaku, te cilit i beson vetem Artan Hoxha qe ti e pushove nga puna. Mjafton te lexosh kur thote se kur Berisha donte te hynte ne parti, i thane se kisht ebiografi te keqe nga gruaja. Ne fakt, ne ate kohe, ai nuk ishte martuar fare me Lirine. Ha-ha !

    Reply to this comment
  32. BK March 8, 17:00

    Keto deshmi qe mban ne cante, nuk kane asnje vlere sepse:
    E para duhet ti dergoje ne prokurori me kohe.
    E dyta, je i njeanshem.
    Me siguri qe deshmi te tilla ke edhe per politikan te tjere te sojit tend por hesht.
    Kur je i njeanshem, je po aq negativ sa dhe *preja* juaj.

    Reply to this comment
  33. bart72 March 8, 17:04

    Komunistat jane tu qish rrobet si majtas si djadhtas do hani kokat tuaja do veni ne pidh te motra ve tuaja

    Reply to this comment
    • mos ja ngri veshët ...antikomunistve March 8, 17:45

      bart 72 ,i marrosur dhe i sakatosur që nuk di as të ofendosh e të shkruash. Rrobet as nuk qihen ,as djathta.as majtas .

      Kë përfajqëson ti bythë qirë analfabet ,bajrektarët çifligarët apo zagarët që u bashkuan me fashizmin e nazizmin në luftën e 2b.

      Jan komunistët heroik që ndërtuan shqipërinë e re si nuse nga themelet jo ju shkërdhat të historisë ,ju duhet të futni turijtë në bythë por dhe në hale ,për mos thënë diçka më të rëndë ?

      Reply to this comment
    • Xha Lelo March 8, 21:00

      Te parit qe i duhen qire te 14-at me themel……. je ti o Bart 72

      Reply to this comment
  34. info analitike March 8, 17:37

    Po pse nuk thoni more shoke qe “canta e zeze” e Baba Takut paska qene “google”!!!
    Nje pietje kam une: perse qy nuk i ka cuar ne prokurori keto ghera po i ka publikuar tek Dita apo mbaruan budallalleqet e Ibretit dhe filloi komedia e baba Takut.
    O shoke u bene 6 vjet dhe nje vrime ne uje keni bere, duke filluar qe nga 4 viktimat e 21 janarit, mos u merrni me perralla por me pune!

    Reply to this comment
    • ALBAN DEGA March 10, 00:45

      NE CILEN PROKURORI !?

      Ne ate te kryeprokurorin Adriatik Palla apo !?

      MOS E BENI ATE GABIM !
      From: Alban Dega
      Date: June 25, 2016 at 1:56:15 PM EDT

      Opinione

      MOS E BENI ATE GABIM….!?

      – Nga Alban Dega, Nju Jork

      Mos arrestoni asnje prej Kapove te Mafias politiko- familjare te Berishes para Reformes ne Drejtesi!
      A mundet qe kryprokuhora si Adriatik Palla dhe ai i krimeve te renda Besim Hajdarmataj te nenshkruajne urdher- arreste per Sali Berishen, kryebosin e bosit te tyre Bujar Perishani!?
      Kurrsesi.
      A mundet qe Gjin Gjonet e KLD-se dhe Fatmira Hajdarajt e Plepave, Arjana Fullanet e Tom Ndrecajt, Aliajt e Zagarnjoret … e Luigjit te 14-te te ndeshkojne Padrinon e Mafias vrastare e kusare te Shqiperise!?
      Asesi .
      Vetem pasi te pastrohen halet e antidrejtesine shqiptare duhet te filloje spastrimi dhe ndeshkimi I kryehaleve te politikes shqiptare i Kryekrimineleve te Shqiperise Berisha, Basha, Mediu, Bode, Imami, …. Gjingjonet Llalla, Zagarnjori, Nishani, Hajdarmataj e co…
      Nuk kane pse te paguajne gjoba kusaresh juridike per kusaret politike qe i nxjerrin te pafajshem sepse kryprokuhorat Llalla dhe Hajdarmataj “harrojme te apelojne” vendimet e tyre, sic ndodhi me Agim Shehun, me Ndrea Prendin, me Ardian Fullanin e co.
      Enough it’s enough, thone vellezerit tane amerikane!
      … Boll me!

      Reply to this comment
  35. R.P.T March 8, 17:42

    Nuk e kuptoj pse Dita censuron/vonon pa afat kete koment

    Ju i panderuar Braho vetem per kete KRIM KOMBETAR ku ne 2008 shpallet Berishin agjent serb se kishit dokumete AUTENTIKE…dhe ne 2009 pa u mbushur vitin ju me Monstrat e LSI bashkpunuat me agjentin serb dhe u bete Aleate..duhet te denoheni si tradhetar i kombit
    .
    Ballafaqohu i panderuar Braho me keto dokumente qe jane akoma dhe sot ne paralamet
    &&&&&

    LSI në 7 korrik 2008, akuzë në Kuvend: SALI BERISHA, spiun sigurimi dhe agjent i UDB.
    .
    Spartak Braho, në emër të LSI: “Sali Ram Berisha, spiun sigurimi dhe agjent i UDB”
    .
    “Kam detyrimin t’i bëjë me dije dhe me prova parlamentit, se Sali Berisha ka lidhje agjenturore me UDB-së në Mal të Zi, prej nga ka edhe origjinën e gruas. Kryeministri SALI BERISHA, ka pasur takime e biseda të fshehta edhe me Millosheviçin, takime që i ka pranuar edhe vetë.
    &&&&&
    Ndyresia juaj ne kete rast ( shpreh keqardhjen dhe per gazete Dita) eshte fakti se nese ka dokumente dhe fakte qe e hedhin ne ere PER 24 ORE jo vetem saliun e shqiperise por dhe ate te amerikes.e kam fjalen me elez biberajn qe eshte saliu i vertete..
    .>>>>>>>>>>
    Pse gazeta Dita me “xha brahot” e saj nuk kerkon ballafaqimin e Izet Haxhise ( nje zot e di ku eshte tani…por nuk ka rendesi se akuzat dhe faktet e tij jane gjalle).
    .
    Pse organet qe merren me terrorizem ne Shqiperi-Usa-Be nuk ballafaqojne sulmin terrorist ndaj kontigjentit gjerman ne Rinas ne mars 1997 e provuar 100% qe eshte kryer me urdher personal te Saleshit ..per tja faturuar rebeleve te kuq diaboliku Viqidolit?
    .
    Pse organet qe merren me terrorizem ne Shqiperi-Usa-Be nuk ballafaqojne sulmin terrorist i mbetur ne tentative per te bombardur ambasaden amerikane..me urdher personal te Saleshit ..per tja faturuar rebeleve te kuq burri i shtetit i te ziut Arvizi?
    .
    Keto ballafaqime te kerkoje gazeta Dita me “xha brahot” e saj dhe jo te merret me keto histori qe ngjajne me ato te Baronit Mynhayzen..
    &&&&&
    Nese doni kryeballafaqimin e” mije-vjecarit” qe te hidhni me sumperpjete 2 doktorrat e tropojes ( 2 x Salelez Biberishen) kini burrerine dhe nxirrni EPOKEN PARA GJYQIT”
    Ju flet Izet Haxhia:
    &&&&&&&&&&
    Kur te deklasifikohen dokumentat e mevonshme te CİA per agjenturen serbe ne Shqiperi, te jeni te sigurte se mbi 90 perqind e te arratisurve politike qe kaluan nga Jugosllavia, qendruan aty, dhe me vone u shperndane ne vende te ndryshme te botes, ishin bashkepunetore te UDB serbe.
    .
    Edhe ne fillimet e demokracise, shumica e atyre qe na u serviren ne krye te partive politike, ishin agjente te dyfishte te Sigurimit te shtetit te klanit pro serbe dhe UDB serbe.
    Keta persona u seviren edhe nga CIA ne te cilen dominonin klanet proserbe me ne krye Dejvid Philips dhe Kristofor Hill.
    .

    Edhe zgjedhja e amasadorit te pare Amerikan te Rajersonit qe vinte nga Beogradi ishte ne funksion te kesaj agjenture. Lidhjet farefisnore te Sali Berishes me Elez Biberaj nje pinjoll i nje familje qe kishte qendruar me vite ne Mal te Zi pas arratisjes, ishte perpunuar dhe derguar ne Amerike, ben qe i zgjedhuri i agjentures serbe ne krye te PD-s te ishte Berisha. ( fund citimi Izetit)….ect
    .
    Lereni Ali Anadollin dhe merruni me Izetin qe ka zberdhyer jo vetem Saliun por dhe biberoviqet qe e prune nga Beogradi..qe ne ate kohe ishin vellezer me Washingtonin

    Reply to this comment
  36. mos ja ngri veshët ...antikomunistve March 8, 17:47

    bart 72 ,i marrosur dhe i sakatosur që nuk di as të ofendosh e të shkruash. Rrobet as nuk qihen ,as djathta.as majtas .

    Kë përfajqëson ti bythë qirë analfabet ,bajrektarët çifligarët apo zagarët që u bashkuan me fashizmin e nazizmin në luftën e 2b.

    Jan komunistët heroik që ndërtuan shqipërinë e re si nuse nga themelet jo ju shkërdhat të historisë ,ju duhet të futni turijtë në bythë por dhe në hale ,për mos thënë diçka më të rëndë ?

    Reply to this comment
  37. demo March 8, 18:12

    Duket se kooptimi i Sali Berishes nga agjenturat e huaja eshte bere nga udheheqja e larte e PPSH.Nuk mund te spjegohet ndryshe qe Saliu kishte fuqine te kundershtonte urdhrin e Ramiz Alise,qe doktoreshe Margarita te mos merrej neper kembe nga Organizata e Partise dhe te mos merrej mase ndaj saj.Perkundrazi,Berisha me insistim dhe agresivitet e denoi ne organizate,;e largoi nga Tirana dhe e internoi ne Kavaje.Ne kete kohe Enver Hoxha ishte gjalle(1982),
    Vetem Nexhmija dhe Vito kane akoma jete,qe te zbardhin enigmen e nje maloku,qe u katapultua ne bllok,shetiste Europen me kartabjanke,lidhej me sherbimet e huaja armike,dhe kishte grua mbesen e shefes se OZNAS.
    Saliu u takua me dy agjente te UDB ne Paris ne 1978,ja deklaroi kete Hysni Kapos ne spital dhe ndaj tij nuk pati asnje REAGIM.Eshte nje kohe kur jo agjente si Saliu,por edhe funksionare te larte te shtetit kontrolloheshin dhe ruanin njeri tjetrin.Mehmet Shehu kishte nje dosje me letrat,dencimet kunder tij,me kontrollin e udhetimit me djalin e Cercillit ne Quin Elizabet ne nje mision shteteror ne OKB.Kur kontrollohej vete kryeministri dhe nuk kontrollohej Sali Berisha,kjo te le te dyshosh se vetem njeshi fare,vete Enver Hoxha mund ta perdorte per punerat e tij.

    Reply to this comment
    • Ne te vertete... March 8, 18:54

      O demo nuk kishte nevoje te behej spiun nje mjek,ndersa internimet i kishte ministria brendeshme,sekretaret e partive ne ndermarrje ishin figura.Margarita u internua prej Burrit te saj Milto qe ishte mjek personal i Mehmet Shehut.Vitet e fundit Margarita e humbi nga meraku i femijve,dhe tjeret nxiten te fliste kunder Berishes.Margarita ka qene llafazane,Milto Zoteri Burre.O demo Rama e ka lakun ne fyt,zagari Taku ben adetin e tij te hershem.

      Reply to this comment
    • Lili March 9, 12:05

      Jo
      se njeshin n’ate kohe nuk ishte me Enveri qe ishte vetem kufome e gjalle, dikkush tjeter komandonte ne Shqiperi dikkush qe qe moti ishte ne krahe te Nexhmijes , sepse dinte cdo gje per te ,sidomos levizjet e saj me shoket nga Serbija.
      Ramiz aga ishte qe moti shefi i Nexhmijes edhe shefi i Berishes.

      Reply to this comment
  38. Nik March 8, 18:52

    S. Berisha ka nje thes me mekate per vendin dhe njerezit por ne kete pike mendoj se “baba” Taku eshte currufjasur dhe per fat te keq dhe gazetari Shehu ka kohe qe ka rene ne pikiade!

    Reply to this comment
  39. Xhabir Zejnuni March 8, 19:48

    Lexova intervisten me shume vemendje.
    Perseriten ato qe kemi lexuar edhe here te tjera.
    Pra, nuk thuhet asgje e re.
    Thuhet ne interviste se nje dite do i behen publike bashkepunimet e Berishes me UDB-ne. Nese nuk kane dalur tash 30 vite, kur do dalin ato? Pas vdekjes se Berishes?
    I behet referim ne interviste nje libri, i cili flet mbi Berishen, por Braho nuk na tregon asgje konkrete me data, me vende dhe me dokumente autentike.
    Ato qe thote Braho ne lidhje me vrasjet, embargon, Rambujen, etj., i dime edhe pa na i thene Braho.
    Pra, Braho akoma nuk po na thote asgje te re.
    Shtrohet nje problem ketu.
    Pse Braho duke qene se ka disponuar dokumente kompromentuese per Berishen para me shume se 20 vitesh, nuk i ka publikuar qe ate kohe?
    Mos valle Brahos dhe klanit te tij ju leverdiste qe te kishin Berishen, ne menyre qe ai te bente thjeshte interesin e tyre(….)?!
    Dhe tani qe pushteti i bijve te eterve eshte forcuar, Berisha ju nuk duhet me dhe si rrjedhoje ai duhet hedhur tej si nje limon i shtrydhur(…)!
    Komplimenti Braho.

    Reply to this comment
  40. dr.mentar meleku March 8, 19:56

    Dear demon !

    E lexova me interes komentin tuaj dhe nuk them se nuk ke te drejte per disa gjera por interpretimi jo vetem le per te deshiruar por je per tu meshiruar..
    Ne 1982 kur thua se Enveri ishte gjalle..me vjen keq por nese nuk e di qe Ai nga 1973-74 dhe sidomos pas 1979-1981 ishte “out the order” dhe te tjere benin ligjin..atehere ose je budalla ose je bere kanibal antienverist qe ke humbur aresyetimin llogjik..
    .
    Je person relativisht i lexuar dhe te respektojme per kete fakt ..por ndonjehere ja fut pordhes kot si ne rastin e Xhaferr Deves kur e mburrje se kishte shkelqyer ne ngritjen e gradiacelave ne Manhatten…kur ne fakt kishte punuar si sharrxhi me pas korjer dhe me pas arkivist i rendomte..
    *
    Juve zogistave qe Salehu jua ngriti Zogun duke e bere Hero Kombetar
    .
    Juve filo-nazisteve qe Salehu pasi pshurri viktimat e 4 shkurtit 1944 vuri emrin Rugoves e nje njeriu ne rrethin te tij familjar dhe politik ..Xhaferr Deves
    .
    Juve pinjollve te terroristeve si Hamit Matjani ai jo vetem i dekoroi me Nishanet e tij por shume prej tyre edhe pse kane vrare shqiptare te thjeshte..marrin shuma te medha pa mbarim kestesh qe do paguajne dhe foshnjet qe nuk kane lindur akoma
    .
    Juve kanibaleve antienveriste ju sherbeu duke i futur tritolin varrit te Enverit dhe duke burgosur nje vaporr me ish kamuniste
    ***
    E pra edhe pse Salehu ju ke bere gjithe keto ndere perseri e quani Kamunist dhe e paska drejtuar Enveri me doren e tij..
    ..
    Po tu thafte ajo goje o demo beu Yne
    Po qenke veshgjate o demo leshi Yne
    _________________________

    Salehu i Sheqeres qe ju duket kaq i eger ka kryer krime kombetare dhe kunder njerzimit por eshte vecse nje viktime..ishte dhe eshte nje kobure dhe hanxhar ne forme njeriu qe zbatoi me Pinocetizem doktrinen e dekomunistifikimit te Rajersonoviqit
    .
    fajtore jane ato qe e kthyen me 2 prillin 1991 nga nje turbo enverist qe therriste HYSEN SHOSHORI ne litar…ne makartist kuazi fashist qe i bluajti jo vetem kockat enverit por dhe nje kombi te tere

    . demon

    .Po e mbyll me nje shprehje te Fred Abrahams nje nga analistet me te ekulibruar ne Amerike ku te libri i tij Shqiperia Moderne thote egzaktesisht:
    .
    Amerikanet e katapultuan Berishen ne pushtet ne 1992 dhe bene gabimin fatal qe nuk i vune vije te kuqe edhe kur rrihte apo vriste gazetare dhe kundershtare dhe ky eshte shkaku kryesor qe ai vend po vuan dhe sot si rralle komb ne historine moderne
    .
    Krimet me te medha te Salehut jane ato qe i filloi ne 1992-1993 kur mbreteronte ne ballkan millosheviqi me micotaqisin dhe miqte na prune Boratin e Kazakistanit

    -Janullatosi me greket.

    -.Konferenca islamike

    -dhe Sabotimi i luftes Kosoves

    Nderime !

    Reply to this comment
    • Lili March 9, 11:56

      Best comment

      Reply to this comment
    • Plaku Xhuxhumaku March 10, 12:33

      O dr. menkar meleku, ti je i lire te thuash c’te duash, por Saliu nuk ishte produkt i amerikaneve. Saliu ishte produkt, ne mos i Enverit, i PPSHs, vegla qe perdori Ramizi per te lene pushtetin me garancite qe klaneve Hoxha-Kapo-Alia nuk do t’u ndodhte gje nga ndryshimi aparent i regjimit. A ishte i perfshire Enveri personalisht, apo jo ne kete afere dhe cfare ndikimi mund te kete pasur ai ne vitet qe permend ti, eshte totalisht irrelevante. gjithecka ndodhi ne Shqiperi nga 1944 deri ne 1990, madje edhe deri sot ishte ose pasoje e drejtperdrejte e mizorise – psikopatise se Enverit vete, ose e kelysheve qe i trasheguan pushtetin.

      Reply to this comment
  41. Bubulllimasi March 8, 20:06

    Mos i besoni xha Takut, ai eshte shefi i policise sekrete te Ilir Metes qe vete personalisht i jep udhezime per te drejtuar veprimtarine subversive te LSI ne corben politike shqipetare.Duhet ber pyetja se c’interes ka prijsi i kesaj partie per te goditur Sali Berishen nepermjet shefit te Gestapos se tij.
    Per sa i perket poliagjentit Sali Berisha, nje gje eshte fakt trondites. qe ai ka konsumuar aktin e tradhetis se larte ndaj atdheut duke shkatrruar ne menyre totale ushtrine tone. Ai do te cilsohet jo vetem ne historine tone por edhe ne historine boterore si komandanti suprem qe drejtoj shkatrrimin e ushtrise se vendit te tij, nje komandant suprem qe tradheton popullin e vete duke e lene zbuluar para armiqeve te mundshem ne kete bote ku konjukturat ndryshojne shpesh ne disfavorin tone. A ka ndonje shembull ne bote qe komandanti suprem i ushtrise , pa lufte, te asgjesoj ushtrine e vete? A jane carmatosur si ne fqinjet tane? A nuk eshte kjo tradheti ne trajten me te rende per te cilen ish komandanti suprem i ushtrise duhet mar nen pergjegjesi penale?

    Reply to this comment
  42. Genti March 8, 21:05

    Poliagjenti Spartak Braho zbulon Agjentin Berisha. Pune agjentesh, pune by…thqirash.

    Reply to this comment
  43. bart72 March 9, 00:26

    Ju jeni te gjithe te sigurimit te shtetit je bythe lepiresa jeni spiuna sigurimi ho babà taku ho Kurve

    Reply to this comment
  44. Lili March 9, 11:59

    Genti,
    jo
    kryeagjenti braho shet agjentin e tij per te mbrojtur bythen e rilindjes..edhe agjentarures tjeter. E di ku aneta e dergoj Ramen dikur per t’ia shpetuar koken si djal i nje krimineli te buros politike?

    Reply to this comment
  45. Plaku Xhuxhumaku March 10, 12:16

    Ja pergjigja e djalit te doktor Vehbiut per nje nga perrallat e keti Takut Tarrallakut, Pergjigja i jepet komentuesit “hyllin” qe e pyet drejtpersedrejti. Nuk besoj se i nderuari Ardian Vehbiu ka ndonje interes te genjeje per kete ceshtje:

    hyllin
    9 Mars 2019 te 3:35 pm
    p.s xhaxha nuk e di nqs e ke lexuar Diten

    http://www.gazetadita.al/berisha-agjent-e-sfidoj-me-kete-deshmi/

    Spartak Braho jep nje version shume te forte te historise se agjentures se Saliut. Nuk di nese ke ndonje koment per kete pjesen apo eshte gjithçka e sajuar nga Spartak Braho ;

    /Gjatë kësaj kohe (para viteve ’90 pra ), Sali Berisha zbatonte me përpikmëri mësimet e PPSH, deri sa u bë sekretar i organizatës së PPSH të spitalit. Në këtë kohë filluan t’i shfaqen siptomat e një sëmundjeje psikike. Për shkak të kësaj sëmundjeje ai është dërguar nga Partia për mjekim në Austri. Sëmundja mbikëqyrej dhe kurohej nga kolegu i tij psikiatër Ylvi Vehbiu.

    Në kohën kur Partia merrte nisma për të ndihmuar zonat veriore me mjekë, në një mbledhje të zhvilluar me kolektivin e spitalit, Sekretari i Partisë, Ilir Gjylbegu, kërkoi që kandidatura e Ylviut të mos përfshihej në transferim. Kur u kërkuan sqarime për shkakun e këtij rekomandimi, Iliri shpjegoi se Ylviu duhej të qëndronte pasi nuk kishte se kush të mbikëqyrte Sali Berishën në sëmundjen e tij. Ky “sqarim”, i kushtoi shumë pas 25 vjetësh Gjylbegut, kur Sali Berisha u bë kryetar i PD dhe President i vendit. Presidenti e largoi Gjylbegun nga profesioni për 3 vjet dhe u desh ndërhyrja e miqve që ky mjek, specialisti më i mirë në Shqipëri për profesionin e tij, të rikthehej në punë.

    Ylvi Vehbiu, me ardhjen e Berishës në pushtet, u largua pa u ndjerë për në SHBA pasi, siç u tha disa shokëve, duke e ditur sëmundjen e Sali Berishës, do të bëhej kurbani i tij i parë. “Mjerë Shqipëria!” u shpreh Ylviu. Sali Berisha bëri çmos për ta gjetur.

    Ardian Vehbiu
    9 Mars 2019 te 8:40 pm
    E kisha parë. Ajo e Ilir Gjylbegut ka qenë thjesht shaka – Iliri, shkodran i rafinuar, e ngacmonte shumë Salën, sepse ky mezi i merrte kthesat, shkonte drejt e drejt, si plumbi. Por edhe Sala, kur erdhi në pushtet, i largoi me pahir gjithë brezin e vjetër të mjekëve, duke i nxjerrë në pension, përfshi këtu edhe babanë tim, i cili kish ende shumë dëshirë dhe energji për punë dhe e përjetoi këtë shumë keq. Kaq i lidhur ndihej me spitalin dhe të sëmurët, sa jeta larg pavijonit për të nuk kishte kuptim (kush e ka njohur, do të më japë të drejtë). Por jo se u ndie ndonjëherë i kërcënuar drejtpërdrejt nga Sala – këto janë fantazitë e atij që i ka shkruar.

    Hyllin, nesër do ta heq këtë koment, sepse nuk e ka vendin këtu. Ju lutem kolegëve të mos e vazhdojnë muhabetin – sepse të gjitha kontributet do të hiqen.

    Reply to this comment
    • ... March 11, 23:13

      Xhuxhu, natyrisht keshtu do te shkruaje djali I tij, qe te mos haje ndonje plumb tropoje pas ferrave kur te shkoje ne Shqiperi. Por ju fashistat e Shqiperise nuk do te bindeni asnjehere edhe sikur Sala te thote qe ka qene agjent. Jeni te lindur per te kundershtuar te verteten dhe qellimi I shkrimit nuk eshte per tju mbushur mendjen juve, por per ata qe kane llogjike ne koke.

      Reply to this comment
      • Plaku Xhuxhumaku March 12, 12:38

        O palle, Ardian Vehbiu njifet per njeri qe nuk eshte perzier me Saliun, dhe ne pergjithesi per njeri i ndershem. Ai, mesa di une, jeton ne Amerike dhe nuk e besoj se plumbat e Tropojes arrijne deri ne Amerike, pra une kam me shume arsye te besoj Ardianin qe nuk me duket se ka ndonje interes per kete pune, sesa baba Takun qe gjith jeten ka qene nje maskara 24 karatsh. E dyta, une nuk po them qe Saliu eshte agjent, apo nuk eshte agjent, une vetem solla cfare thote nje njeri i afert ne lidhje me nje nga rrenat e Takut. Nuk me duket se ti me pergjigjen qe i ke dhene komentit tim tregon ndonje llogjike te madhe ne koken tende sa nje carac.

        Reply to this comment
Shiko komentet

Komento

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*