Diplomat apo punëtor partie? Letër e hapur zv.ministrit të jashtëm

March 28, 2019 00:52

Diplomat apo punëtor partie? Letër e hapur zv.ministrit të jashtëm

Nga Fatos Tarifa

I nderuar z. Cakaj,

Krejt pa dëshirë, por i shtyrë nga ndërgjegjja profesionale dhe një sens i pakompromentuar angazhimi publik, detyrohem t’ju shkruaj edhe këtë herë – për të dytën herë në Dita gjatë dy muajve të fundit, që personit tuaj i është deleguar detyra për drejtimin e Ministrisë për Europën dhe Punët e Jashtme – me një vërejtje miqësore për metodën me të cilën po e kryeni këtë detyrë dhe gjuhën me të cilën i flisni publikut.

Dëgjova deklaratën për shtyp që ju dhatë dy ditë më parë dhe nuk mund të rri pa ju vënë në dukje se mbeta sërish i zhgënjyer nga mesazhi që i komunikuat publikut dhe nga gjuha me të cilën e parashtruat atë mesazh.

Në një kohë si kjo e sotmja (dhe kjo është një kohë shumë e vështirë, që brenda dhe jashtë vendit perceptohet si një periudhë krize politike), unë prisja nga ju, si drejtuesi më i lartë i dikasterit që përpunon dhe zbaton politikën e jashtme të Republikës së Shqipërisë, të flisnit për strategjinë e integrimit në Bashkimin Europian dhe marrëdhëniet diplomatike dy dhe shumëpalëshe me shoqërinë ndërkombëtare, që ta informonit publikun shqiptar për ato çfarë ka bërë ministria që ju drejtoni në këta dy muaj dhe për angazhimin e atij institucioni për të përballuar sfidat e mëdha me të cilat ndeshemi.

Ju nuk e bëtë këtë dhe, ndoshta, nuk mund ta bëni dot. Ju folët vetëm për një çështje, të cilën edhe unë, njëlloj si ju, e konsideroj shumë shqetësuese – cilësinë profesionale të trupit diplomatik. Por, edhe për të, ju folët jo si një diplomat i rangut të lartë, por si një punëtor partie, ose – për të evituar çdo keqkuptim – si një teknokrat që Ministrinë e Jashtme dhe shërbimin diplomatik i sheh si një korporatë.

Një diplomati në pozicionin tuaj nuk i shkon – dhe nuk i lejohet të flasë – për një “Shqipëri të miqve, të kushërinjve politikë apo të klaneve e të krushqive të kujtdo qoftë”. Ky është një ligjërim politik, jo diplomatik; ai mund t’i shkonte kryeministrit të vendit dhe çdo politikani, por jo një diplomati.

Një ligjërim i tillë mund të ishte i pranueshëm, ndoshta, edhe për drejtuesin e çdo dikasteri apo institucioni tjetër shtetëror, fjala vjen për kreun e Ministrisë së Shëndetit dhe Mbrojtjes Sociale, apo për kreun e Ministrisë së Bujqësisë dhe Zhvillimit Rural, por jo për drejtuesin e shërbimit diplomatik të vendit.

Ndërsa ju flisnit për “miq”, “kushërinj”, “klane” e “krushqi” në Ministrinë për Europën dhe Punët e Jashtme dhe në misionet diplomatike përfaqësuese të Shqipërisë në organizata ndërkombëtare ose në shtete të tjerë, unë i “përktheja” fjalët tuaja siç mund të tingëllojnë ato në veshët e ambasadorëve të huaj në Tiranë, ose në veshët e zyrtarëve të huaj me të cilët komunikojnë dhe negociojnë ambasadorët tanë në vendet e Bashkimit Europian dhe kudo gjetkë në botë.

Ministri i jashtëm është fytyra e shtetit të vet jashtë kufijve territorialë të tij dhe çdo fjalë e shprehur (e thënë ose e shkruar) prej tij është një mesazh, të cilin e marrin, në radhë të parë, diplomatët e huaj që përfaqësojnë qeveritë e vendeve të tyre në Tiranë, ose ata që përfaqësojnë organizatat ndërkombëtare në të cilat Shqipëria është palë.

Shqetësimet tuaja të drejta lidhur me mangësitë profesionale të një pjese të trupit diplomatik shqiptar, “emërimet nepotike, me lidhje familjare” në Ministrinë për Europën dhe Punët e Jashtme apo në misionet diplomatike jashtë vendit, si dhe me nevojën e ndryshimeve në shërbimin diplomatik janë shqetësime të brendshme të sistemit, të dikasterit dhe të kulturës politike që i ushqen ato dhe, ipso facto, duhen adresuar së brendshmi, nga vetë dikasteri që juve u është besuar të drejtoni. Pa zhurmë, pa tam-tame dhe, sidomos, pa i përcjellë publikut shqiptar dhe misioneve diplomatike në Tiranë mesazhin e pavërtetë e të gabuar se ajo ministri, që sot e drejtoni ju, para jush ka qenë një çerdhe praktikash të korruptuara e të politizuara emërimi në shërbimin diplomatik.

Ky është një mesazh jo vetëm aspak diplomatik, por edhe i pavërtetë në përmasat që përshkruani ju.

Prudenca dhe sensi realist në trajtimin e çështjeve janë cilësi esenciale për çdo individ me përgjegjësi shtetërore, sidomos për titullarin e Ministrisë përgjegjëse për marrëdhëniet e vendit të vet me shoqërinë ndërkombëtare. Kjo prudencë dhe ky sens realist nënkuptojnë edhe një qëndrim dialektik në vlerësimin e përvojave të shkuara, jo një ndarje drastike me to.

Ju nuk e gjetët Ministrinë për Europën dhe Punët e Jashtme, në të cilën ishit punësuar edhe vetë për pak kohë, në funksionin e zëvendësministrit, një shkretëtirë, apo një institucion të molepsur me “miqësira e krushqira”, por një terren të begatë dhe një institucion me arritje të pamohueshme në përpunimin dhe zbatimin e politikës së jashtme të qeverisë shqiptare. Ajo ministri nuk ka ekzistuar vetëm këto 77 ditë që e drejtoni ju, por ka qenë e do të jetë – edhe pas jush – një ndër institucionet më të rëndësishëm të shtetit, i destinuar t’i kryejë shtetit dhe shoqërisë shqiptare një prej shërbimeve më jetikë.

Paraardhësi juaj, z. Ditmir Bushati, ndaj të cilit ju, edhe pse nuk ia përmendët emrin, adresuat kritika të ashpra, ka bërë për atë ministri, për qeverinë dhe për vendin e tij një punë që juve u përket ta vazhdoni, jo ta anatemoni. Ky do të ishte një qëndrim prudent dhe realist nga ana juaj – të vazhdoni punën e mirë të paraardhësve tuaj, të përfitoni nga përvoja e tyre, por edhe të mësoni nga gabimet e tyre, që ju të punoni më mirë e të gaboni më pak.

Dhe, nëse diçka nuk shkon mirë në “shtëpinë” tuaj, në ministrinë që ju drejtoni, ndreqeni atë pa vënë tellallin, pa bërë deklarata të bujshme dhe pa na thënë ne, shqiptarëve dhe misioneve diplomatike në Tiranë se sa prej punonjësve të Ministrisë së Jashtme dhe diplomatëve në misioniet tona diplomatike do të pushoni nga puna, si persona non grata për shërbimin diplomatik shqiptar.

Kjo nuk përbën një çështje me interes publik (edhe nëse ju e bëni për të qenë “transparent” me publikun) dhe aq më pak bën kuptim që t’u ofrohet për konsum diplomatëve të huaj.

Së fundmi, dëshiroj t’ju shpreh rezervimin tim ndaj dëshirës suaj për t’i plotësuar vendet e lira në organikën e ministrisë së jashtme me “studentë të ekselencës”. “Ekselenca” vetë është një koncept dhe një term aspak ekselent, sa kohë që, si çdo gjë tjetër në këtë botë, të qenurit “ekselent” s’është veçse relativ.

Përveçse diplomat me një karrierë të gjatë e të rëndësishme, unë kam qenë dhe jam për më shumë se tri dekada edhe një profesor universiteti, brenda e jashtë vendit, dhe nga këto dy perspektiva – ajo e diplomatit dhe e pedagogut – kam arritur të kuptoj se notat e shkëlqyera në shkollë nuk e bëjnë këdo domosdoshmërisht “të shkëlqyer”në profesionin e tij të ardhshëm. Kjo është edhe më e vërtetë në sferën e diplomacisë, në të cilën, përveç aftësive teorike në fushën e teorisë së shtetit, të së drejtës e të marrëdhënieve ndërkombëtare, kërkohen shprehi, aftësi dhe një kulturë diplomatike që nuk mësohen në shkollë, aq më tepër kur shkollat tona, edhe ato më të mirat, ofrojnë thuajse asgjë në këtë drejtim.

Me respekt, 

Prof. Fatos Tarifa

*****

Botuar sot në Dita

March 28, 2019 00:52
Komento

65 Komente

  1. Alban Dega March 28, 01:00

    Shkurt
    CAKAJ THOTE JA UJKU
    RUDINA TREGON GJURMET !

    – Reforme rrenjesore, terapi shoku ne diplomacine shqiptare…!

    – Ambasadore te Shqiperise apo “ AMBASADORE TE LIBRAVE TE VETA …. ?

    – Nga Alban Dega , Nju Jork

    Jo vetem keta 20 diplomate, por edhe te pakten gjysma e kryediplomateve, ambasadoreve, konsujve, konsujve te Nderit per te mos folur per personelin e dores se dyte jane qoka te partive jo te Republikes se Shqiperise !
    Me shume se ambasadorin e Shqiperise, sic e kam shkruar e deklaruar me dhjetra here tash e 28 vjet qysh me analizat “ Demokracia fiton cdo dite”… e “ OFFSIDE…!” tek gazeta “ Zeri i Popullit”, ambasadoret shqiptare jane vene ne gare dhe jane kthyer ne AMBASADORE TE LIBRAVE DHE QOKAVE TE VETA, ku orvaten te na e shesin vetem si Henri Kisingeret e Hollbruket… e diplomacise boterore !
    Eshte urgjente nje reforme rrenjesore ne Diplomacine e Shqiperise….
    Skandalet e pafund, vjedhjet, falsifikimet, mashtrimet me qerate e banesave.. dietat… e deri edhe benzinen e makinave te diplomateve shqiptare… , vizat deri 25-30 000 dollare copa per qytetare te rendomte, qe nuk kane punuar kurre ne MPJ, por me vulat, firmat e protokollet e titullareve te saj apo ministrive te tjera e deri federatave sportive, universiteteve…..sidomos deri ne shtator te 2017-es jane pafund.
    Origjinalet jane ne ambasadat perendimore dhe sherbimet konsullore te tyre .
    Cfare nuk mund te pritet tjeter kur deri edhe vrases te kerkuar nga drejtesia e aleatit tone strategjik, SHBA-se, emeroheshin si Keshilltar i Shefit te diplomacise shqiptare Z. Ilir Meta, nepermjet duart e te cilit kalonin te gjitha reportet e shkresat teper sekrete te diplomacise shqiptare e nderkombetare !!!!!!???????
    Korrupsioni nuk ka brire dhe ka prekur cdo qelize te shtetit shqiptar sidomos ne vitet 1992- 2013, por edhe mbrapa megjithese ka ulje rrenjesore ne 1.5 vitet e fundit !
    Ky eshte realiteti i hidhur dhe e verteta lakuriq Zonja dhe motra Rudina….
    Ilaci- terapi shoku dhe kirurgji rrenjesore ne diplomacine shqiptare…
    Pa meshire e pa humbur kohe !

    Reply to this comment
    • anticensurë25642654 March 28, 09:04

      o copa e mishit
      o terung i trashë i fisit dega
      tarifa të thotë një fakt që ti nuk ke aftësinë për ta kuptuar!!
      tarifa të thotë ha mut sa të duash por mos në tërë dynjanë se je duke ngrënë!!
      ti o debil i mutit,nuk e ke parë se vetë get kaka më pas ka thënë se më keni keqkuptuar se nuk desha të haja mut,por vetëm sa e provova!!
      or hale e qelbur,megalloman i trashë,e gjithë shqipëria është në gjëndje muti!!e gjithë shqipëria është e mbushur me ndyrësira si ti!bile kemi eksportuar në tërë botën,por disa gjëra rregullohen pa bërë zhurmë!!rregullohen pa shqetësuar gjithë dynjanë,pa i nxjerrë namin vetes se je ndyrësi!!
      tërë kjo ndyrësi ndodh sepse kërkohet të bëhet reklamë për vetveten,të tregohet se “ai që di 1000 herë më shumë se gjithë të tjerët,ka marrë punën seriozisht”,se ai do të na pastrojë shqipërinë si e pastroi babai adoptiv i dashnores së tij!!
      o bedel i pjerdhur në tru,o ish mbështetës i berishës deri në idiotësi,e mutngrënës i ramës deri në marrëzi,bëji të fala binjakut tënd dement nga jugu i shqipërisë,skarcitetit të labërisë që vjosa se nxorri dot në det!!

      Reply to this comment
      • ALBAN DEGA March 28, 16:03

        TE PAMARRUN VESH … !

        MESO TE LEXOSH O GOMAR QE IA KALON EDHE INTELEMAGARIT !

        Nuk eshte replike me Prof. Dr. Fatos Tarifen. Jane mendime dhe fakte te gjalla per gjendjen e diplomacise shqiptare.
        Me gjej nje arritje madhore te saj ne keto 26 vjet per te mos thene 106 vjet qe nga njohja e Pavaresise se Shqiperise !?
        Populli dhe kombi me properendimor dhe me “ proamerikan edhe se amerikanet”, populli dhe kombi i Gjergj Kastriotit Skenderbeut kaloresit dhe mbrojtesit te qyteterimit dhe kristianizmit evropian per 25 vjet, i Ismail Qemalit, i vetmi popull e komb ne krejt Lindjen Evropiane qe buciti rrugeve e shesheve te Prishtines, Shkupit, Tiranes e mbare Shqiperise “ USA… USA…!”, “ E duam Shqiperine si e gjithe Evropa”… “ E duam Shqiperine si Amerika demokratike!”… si vendi dhe populii ne gjirin e cilit “Presidenti Amerikes eshte me i sigurte se me SHBA”, sipas CNN dhe “ New York Times” vazhdon te jete jashte Evropes se Bashkuar !
        Si shpjegohet qe pikerisht ky popull e ky komb ka plot 28 dhe 18 vjet qe troket dhe aspiron si askush tjeter te jete ne gjirin e familjes se vet natyrore dhe te natyrshme evropiane dhe nuk i hapet dera !?
        Kjo eshte pyetja qe duhet ti pergjigjet politika shqiptare dhe ajo e jashteme, si pjese e rendesishme e saj.
        Nje politike e deshtuar!?
        Pse !?
        Si mund te na pranoje ne Evropa, si mund te na hap rruge e beje marreveshje me ne Evropa kur politikanet tane nuk pranojne njeri tjetrin, nuk merren vesh me njeri- tjetrin… per hir e ne te mire te popullit , shtetit dhe kombit te vet !?
        Mos valle duhet te vije Donald Trump apo Tusku te na vene rregull ne shtepine tone !
        Jo veten te pamarrun vesh, por i nxjerrin syte e marrin fytyren shtetit e popullit te vet me kalvarin Albanus Adversus Albanus, shqiptaret kunder shqiptareve.
        Kryeministri i kundervihet Presidentit, Presidenti kacafytet me Kryeministrin e me radhe deri tek seksionet e partive ne katundin me te larget, kur opozita nuk le mjet e shpifje pa perdorur e pa bere ne Washington, me Bruksel ne Tirane e ne Prishtine, ne Shkup e Podgorice kunder shtetit te vet…
        Ndaj para se te komentosh meso te lexosh Anticensure i vetcensurur nga truri !

        Reply to this comment
        • anticensurë25642654 March 29, 08:13

          o idiot
          e ke për vete këtë??
          “MESO TE LEXOSH O GOMAR QE IA KALON EDHE INTELEMAGARIT !”
          lexo ti o idiot se çka shkruar tarifa dhe jo unë!
          çna mbytën idiotët partiak!idiotët reaktivë!!
          o copa e idiotit,që ke bërë propagandë për berishën në 2009ën,po të vazhdoj e të komnetoj idiotësinë që ke shkruar për shkrimin e tarifës,mos vallë këta ndyrësira do të bëjnë atë që quhet normale??mos vallë këta do të vendosin meritokracinë??
          jo mor idiot i lindur!!
          e kemi parë fare mirë “meritokracinë” e ramës!
          është e barabartë me shërbimin që i bëjnë atij!!
          e pamë fare mirë që në fillimin e sundimit të tij.që në ’13ën filloi me oligarkët,ju dha çfar deshin dhe i këtheu në krah të tij,visho ajazët e gjykatësit,bile deri tek ata persona të gardës që kishin qëlluar në 21 janar!!
          hale dega o debil i tredhur,o partiak idiot!!
          nuk ke këllqe o gomar!!
          mos jep këshilla që nuk i zbaton vetë o idiot!!
          ps:debil dega,shkrimet e mija dhe të tuat dallojnë në një pikë!!
          unë i kam “live”,pra filloj dhe e mbaroj pa ju këthyer pas replikës a komentit,ti e pregatit!përfundimi?!
          ti bën një bajgë të madhe!!

          Reply to this comment
    • XheJ eN Bi March 28, 18:46

      Alban Dega ….
      Mesa shohë nuk kuptove gjë nga letra e Prof.Tarifës.
      Lexoja dhe njëherë ,por me vëmëndje.

      Reply to this comment
      • anticensurë25642654 March 29, 11:12

        nuk ka mëndje idioti rreaktv,për të lexuar!!
        dhe atë neuron të vetëm e të pjerdhur nga pushtetari i radhës e përdor për të lëpir bythë!!
        aty po që ja qëllon!!

        Reply to this comment
  2. Roza March 28, 02:18

    Te lumte Profesor.
    Gjithmone respekt per penen tuaj.

    Reply to this comment
  3. teuta March 28, 02:22

    e mor mjaft ti duke dhene mesime e bere vrejtje sikur te ishe koka e diplomacise botnore
    s’te rrihet pa folur ty? apo te ka ngel qejfi si dhe Ngjeles qe nuk te ben minister

    Reply to this comment
    • Drenova March 28, 08:17

      Na ti moj teuta,kujdes se po shkruan kur nuk ke veshur akoma tangat nde…bithe moj e uruar!
      Beri gabim Tarifa,qe para se te shkruante te merrte leje tek ty si koqja me e madhe e diplomacise nder galaktike!
      Hyyyy injorante tru shplare si nuk u bete nje here njerez o kafshe!
      Cdo njeri ka te drejte te shprehe mendimet e veta,se behet fjale per Shqiperine e jo per…..krushqine apo corapet e Rames!

      Reply to this comment
      • Vlora1912 March 28, 08:59

        Nuk me ka pelqyer asnjeher z.Tarifa per gjerat qe shkruan dhe “thot” alo nuk thot me ato shkrime.

        Nuk me ka pelqyer fare, sidomos kur i ben elozhe qeverrise se radhes, kur nepermjet gjuhes Sofiste relativizonte te keqe deri ne Inekzistence……

        Pooor sot, me kete shkrim, me duhet ti them….Bravo Profesor.
        Nuk mund te ishe me i sakt dhe me i vertet se kaq.

        Ky eshte dallimi…..
        Kur ngrihesh mbi interesat personale apo te Biznesit ku ushqehesh….quhesh Intelektual.

        Dhe ju sot jeni i till.

        Reply to this comment
    • anticensurë25642654 March 28, 09:05

      o tut
      mos shif se ku i ka ngelur qefi por shiko ato që thotë!
      ka të drejtë në këtë pikë si nuk ka të drejtë që për pes lek që i jep erdogani më bëhet më islamist se ai!!

      Reply to this comment
  4. Zgalem March 28, 02:27

    Nuk mjaftuan kritikaat tinzare te Marko Bellos z. Tarifa hapi nje tjeter llogore . Per se ? Per asgje . Duhet ta trajtoje keshtu , jo ashtu etj . Ky djale eshte I pergatitur dhe shume adapt , per detyrn , qe po kryen. Brezat krijojne figura shume me te mira se brezi para ardhes , Progresi I brezave eshte gjenetik . Si Markua dhe Ju , po na e paraqesin diplomacine shqipetare , si te ishte Amerikia . Cakaj sa teorik eshte dhe praktiki . Ne , populli I thjeshte , degjusit , e kuptuam shume mire Ministrin Cakaj . Po ta kishte trajtuar problemin sic thua ti dhe Marko , nuk do kuptoja asgje , sepse do benit hyrje- dalje . Do permendnit autore , qe I keni pare ne enderr dhe do benit nje mish mash , qe s’e njef qeni te zotin . Profesioni I Ministrit eshte praktik , lidh Qeverrine me popullin . Per sa I perket gjuhes diplomatike , jam I sigurte se eshte me I pergatitur se Ju . Ju po e beni Ministrine e Jashteme , sikur eshte NASA. Bello beri kritike dhe per Ministren e Drejtesise . Nuk e kuptoj si e parafytyroni Ministrin ? Me siguri ne prag te pensionit , qe te bejne nje dore para dhe te shesin mend , me romanet , qe kane lexuar .Ju keshilloj te jeni me miqesore me te rinjte , qe marrin portofole te rendesishme . Nuk kemi pare ndonje gje te hairit nga te vjetrit , sepse kjo pervoje , e grumbulluar keto 3 dekada , nuk vlen per asgje. C’ pervoje na keshilloni , kur ajo eshte pa ngjyra , pa shije , pa ere . Shpresa eshte tek te rinjte dhe shembujt pozitive te tyre , nuk mungojne . Zgalem

    Reply to this comment
    • anticensurë25642654 March 28, 09:18

      o zgralem
      ” Ky djale eshte I pergatitur dhe shume adapt , per detyrn , qe po kryen.” a e ke me të vërtetë??
      në radhë të parë ky “djalë”,ky debil mëndjemadh dhe arrogant,është një kopje e buzkuqe bashës!!
      të paktën buzkuqe basha kërdhente gocën e kryeministrit,ky thjeshtrren e tij,pra gocën e grus!njëlloj si basha dhe ky u katapultua pa asnjë lloj eksperience në një fushë që do bythë që ta mbajë!!
      ky nga askushi brënda gjashtë muajsh na u bë “ministër”me të drejta të deleguara nga vjerri!!një rrast që
      ti”Ne , populli I thjeshte , degjusit , e kuptuam shume mire Ministrin Cakaj “,pra ti mbështetësi qorr i ramës,e quan të drejtë sot,sepse idiotësia tënde nuk shkon më larg se lavdërimi i të pëgërës tënde!!
      qorr njeri,nëse shteti funksionon kështu?!
      do të pendohesh si je penduar me ndryshimet kushtetuese që bënë krye kriminelët shqiptarë berisha-rama!!
      idiot ramist,nëse është e vërtetë ajo që tha kaka,atëherë duhet të ishte ai i pari që duhej të kishte pushuar nga puna vetveten!!
      ai është i vendosur,katapultuar me një vendim krushku!!!
      pale kur vjen me idiotësinë që po ja pijmë lëngun tash e 30 vjet” Shpresa eshte tek te rinjte dhe shembujt pozitive te tyre , nuk mungojne . Zgalem”!!
      mos vallë nuk ka dhe kriminelë të rinj?
      mos vallë nuk ka dhe hajdutë të rinj?
      mos vallë nuk ka dh evrasës të rinj??
      të jesh i ri nuk do të thotë ndryshim për të mirë,o IDIOT. dhe basha i ri ishte,por ndryshimi i shte për të keq!!mora shëmbullin më të qelbur dhe më ekstrem,por sa të tillë ke!?
      me qindra,duke vazhduar me skënderbeshën e ramës e kështu me rradhë!!
      ju as propagandë nuk dini të bëni!!
      dhe aty ja bëni mutin shefit tuaj!!

      Reply to this comment
  5. Arber iliri March 28, 02:57

    Tarifa si baba jep keshila se cfare duhet te flase ministri.psh mua me duket se e ka aty ku duhet jo me brockullat qe thote tosi. Se dyti min i jashtem eshte i ps jo diplomat kariere .

    Reply to this comment
  6. mirel March 28, 05:49

    Eshte nje cope budalla e mos e zgjat.
    Menyra si kane mesuar te komunikojne me perruljen me te shtire “intelektualet” tane te ben te mendosh qe pak ka per te ndryshuar dhe per shume vite me rradhe.
    Dhe me keq, kritiken do ta shoqerojne gjithmone me nje paralelizem te shembullit pozitiv.
    Dhe e kishit Bushatin ne qender te lajmit per caktimin e indianeve si konsull nderi ne Nigeri, sot keni cuar daullet e lavderimit ne maje.
    Nje cope rruspie e Ramutit ishte dhe ai. Nuk pranoi zgjerimin e Serbise, por punoi per ate te Greqise.
    Jo mut shkije i Ramutit, por bajge greke e Kotciut. E Mero Dules me mire..
    Si e paskan kthyer shtetin ne qender te grumbullimit te plerave, kuriozitet e kam nese diplomat e shumta te ketij Kakes ja kane blere indianet..(ne mos serbet vete me ane te KGB.)

    Reply to this comment
  7. C'a bohet kshtu March 28, 05:51

    Ndegjoje or cun (Cakaj) kete djalin e Sefo Tarfes qe i ka sherbyer diktatorit Enver per 30 vjet.
    Nuk flet kot ai.
    Ky lango , Fatosi kur ka qene ambasador ne USA qe e vuri miqesia e kahereshme e Fatos Nanos, na doli hajdut dhe bente pazar me firmen qe do te riparonte godinen e Ambasades ne Washington.
    E prune pako postale ne Shqiperi dhe akoma e kesaj dite nuk dihet se si i shpetoi BURGUT
    Ky flet me gjuhe diplomatike dhe ryshfetet i kerkonte me gjuhe rrugaci, kodosh i madh eshte.

    Reply to this comment
  8. fteri March 28, 06:02

    “Dhe, nëse diçka nuk shkon mirë në “shtëpinë” tuaj, në ministrinë që ju drejtoni, ndreqeni atë pa vënë tellallin”

    Kjo është porosi me vend për ato që kan veshë ,jo vetëm aty ,por kudo .Bravo profesor -Tarifa !

    Jam dakort me profesorin kur thot: ” – kam arritur të kuptoj se notat e shkëlqyera në shkollë nuk e bëjnë këdo domosdoshmërisht “të shkëlqyer”në profesionin e tij të ardhshëm.” ,përse të mos integroim eksperiencën e vjetër me ekselencën e re.

    Unë medoi se ne vuajm më shumë nga plaga e korrupsionit ,kjo po na grryen mse pregatitja vjen së bashku me kalimin e kohës.Por këto Tam -tamet ,jan të dëmëshme.

    Mirnjohje për këtë këshill të artë z. Tarifa,i biri i gjigandit të madhë atdhetar Sevo Tarifës.

    Reply to this comment
  9. Hollandezi March 28, 06:26

    Ik o Fatos e futi ndonje pilaf, se per mend ja ke fut pordhes, si gjithmone. Po pse o derdimen diplomatet e huaj nuk e lexojne shkrimin tend, qe as me pak e as me shume percjell po ate mesazh si te Cakajt? Ti o turkoshak i vogel pret pemen ku ke hip vet. Je bere me keq se Shaban Qosja i dikurshem me aftesite e tua diplomatike, qe u kurorezuan me turp ne nje ndertese te grabitur ne mes te Washingtonit. Se paku si e thote Gimi i Gaqkes. The Gimja nuk flet kot, se edhe ai diplomat i Nanos ka qene, rrumpalle hesapi. Mire thoshte i ziu Kastriot: c’me ka gjet me keta dy pallosha! Nje ne New York e tjetri ne Washington.

    Reply to this comment
  10. Simboli March 28, 06:41

    Z. Tarifa,
    Me duhet te them se kam respekt maksimal per ju si intelektual, diplomat , profesor, si njeri me integritet e dinjitet te sprovuar, por edhe per familjen tuaj te nderuar.
    Te gjitha ato qe thoni jane analiza te pa kontestueshme, nga kendveshtrimi i njeriu qe, sigurisht , kerkon permiresimin e gjerave. Sidoqofte, duhet te pranojme qe ajo ministri ka qene nder vite streha ekselente nepotike e shume te punesuareve aty. Rasti me i pa shembullt ka qene ai i punesimit ne ate ministri i Vangjel Dherit, nje njeri keqberes dhe ordiner, nga ministri i kohes Muhamet Kapllani, vetem e vetem se ai i pelqente atij gruan. Ne kete kuptim, besoj se ka ardhur koha per nje ndryshim radikal te kesaj situate. Dhe ketu, ministri ka te drejte !

    Reply to this comment
    • anticensurë25642654 March 28, 12:58

      simbol
      “Sidoqofte, duhet te pranojme qe ajo ministri ka qene nder vite streha ekselente nepotike e shume te punesuareve aty.”
      a thu se ky gjeniu i gjetur nuk e di se ku,mik i baton kurvës dhe dashnor i vajzës së gruas së ramës, që ka marrë në kohë rekord shtetësinë shqiptare,nuk e di sesi,i katapultuar në krye të një institucioni brënda gjashtë muajsh,pa bërë kartën e sigurisë,pra me shumë e shumë vrima,pra me shumë pisllëqe, në biografinë e tij akoma qumështore!?
      DO TË TË PASTROJË KËTË LLUM SHEKOLLOR QË KA QËNË NË MINISTRINË E JAHSTËMEEEEEEE??
      je në të,apo fol të flasim??
      o simbol,me padrejtësi,mënyra e karrierës së kakës(cakës),nuk mund të sillet drejtësi,pastrimi MJ!
      padrejtësia në këtë rast do të dyfishohet!!
      pavarsisht se ti kënaqesh kur hiqen kundërshtarët e tu!!
      kur të vihen njerëzit e tu,do të jenë po aq të paaftë,po aq me krushqi e miqësi!!niveli i MJsë nuk do të rregullohet,vetëm do të ndryshohet kahu i paaftësisë!!
      kahu i miqësisë dhe krushqisë!!

      Reply to this comment
  11. Dori March 28, 07:08

    Permbajtja e letres publike e Z. Tarifa nuk perputhet me titullin, sepse Z. Cakaj nuk foli si “punetor partie”, por si nje zyrtar i ndershem, i paanshem dhe i drejtperdrejte. Ai eshte i ri dhe ne pune e siper, duke mesuar edhe nga anet pozitive te ish-punonjesve te Diplomacise Shqiptare, do ta pervetesoje prudencen dhe sensin realist te trajtimit te problemeve me partneret nderkombetare. Megjithate, Z. Cakaj u tregoi shqiptareve se koha e “miqve” dhe “krushqive” ne MEPJ te kohes se “Xhaxhit”, apo e pervetesimit te tenderave nga grate apo farefisi i kohes se tranzicionit “Rrumpalle” ka perenduar. MEPJ do te marre tiparet e nje institucioni Diplomatik te Shqiperise Demokratike, ku do te punesohen djemte e vajzat ekselente te diplomuar ne universitetet kombetare dhe nderkombetare dhe jo “punetoret e Partive”.

    Reply to this comment
  12. IDRIZ AHMETAJ March 28, 07:15

    Kjo është një letër “exelente” që ia bën mirë atij mendjemadhit të Prishtinës që hiqet sikur bota ka filluar atë ditë që ka lindur ai. Po mirë ia bën Ramës se ia ka krehur si shumë bishtin. A nuk qe ky birbo deri sot në krye të kësaj ministrie (zëvendësministër). Kjo tregon papjekurinë e tij. Falemnderit z. Tarifa që me shumë kulturë e dinjitet po i tregoni vendin këtij mendjemadhi të paskrupullt e mosmirënjohës.

    Reply to this comment
  13. TARTUFI March 28, 07:20

    Tani u bere i bezdishem.. TI nuk e bere dot punen e ambasdoirt tani kertekon kariken e minisrit.

    Reply to this comment
  14. As March 28, 07:47

    i nje mendje jam

    Reply to this comment
  15. e verteta March 28, 08:01

    Ky vend ska per tu bere kurre po nuk u asimiluan 40-70 vjecaret e sotem qe merren me politikeTe gjithe jane kritizere te ashper ndaj njeri tjeterit,vetem per te marre karriken ,per te vjedhur sigurisht se popullin idiot nuk e ka kush ne llogari.
    Bravo profesor Tarifa dhe pak dhe e eklipsoni Ylli Manjanin

    Reply to this comment
  16. sopiqoti March 28, 08:07

    Profesor Tarifa,SAKT.

    Reply to this comment
  17. Feniks March 28, 08:11

    Shume i sakte dhe shume qarte i keni thene ketij cunakut qe eshte punesuar nga sundimtari per interesat e tij personale!
    E kam shkruar edhe me pare se Shqiperia ne keto dy fusha si ARSIMI dhe PUNET E JASHTME ka patur dhe ka personalitete te spikatura me pervoje nderkombetare,qe e kane perfaqesuar vendin me nder e dinjitet dhe nuk kane qene asnjehere “kursante “,per te bere guide qe te marrin patenten!
    Mbi te gjitha caktimi nga Rama i dy ministrave kosovare,jo vetem nuk ka qene e nevojshme,por ka qene edhe fyese per mijra personalitete te shkuar e te tanishem,qe mund t’i kryenin keto detyra shume here me mire se keta!
    Shikoni se si rrine keta ministra ne takime te ndryshme vetem e sidomos ne krah te kryeministrit!
    Te trembur,te urte,qe nuk thone asgje te re,asgje me guxim ndryshe nga sa thote shefi i tyre,aspak me i afte se ata ne ato detyra!
    Shtetit nuk i duhen sofiste,por personalitete te spikatura ne fushat perkatese,por Rames i duhet vetem reklama,imazhi i tij ,se ka mbushur ministrite me me shume femra e cunake si askush ne bote!
    Pra Rama vazhdon te zbatoje ne formen me karikature pervojen komuniste te ” te ecim ne rruge te pashkelura”!
    Ne bote qeveriset me personalitete e jo me cunake,prandaj dhe vendi po ecen drejt gremines, se Rames i duhen ministra te nivelit “nxenes” qe t’i terheqe per hunde dhe qe te jete ai para tyre njeriu me i ditur i cdo fushe qe ata vetem marrin rrogen!
    Eshte kjo arsyeja kriminale qe Rama ka ndjekur per here,qe nga Bashkia,prandaj ai kudo del vetem,ne takime,intervista,konferenca ,festat e bostanit,te preshit,kastravecit etj,qe tek njerezit militante tru shplare te ngulitet idea se ja ne Shqiperi nuk ka njeri tjeter me te afte se Rama,pra ai eshte i pa zevendesueshem dhe se po iku ai do vije Basha!
    Ky eshte krimi me i madh qe Rama i ka bere ketij shteti,qe ka shkaterruar shtetin ligjor dhe nxitur korrupsionin!

    Reply to this comment
  18. Gezimi March 28, 08:27

    Pse ja drejton kete Leter te Hapur atij fakirit qe ju delegua drejtimi i Ministrise Jashtme? Pse nuk ja drejton kete Leter te Hapur gjytrymit Edi Rama qe ja delegoi atij fakirit kete detyre te Ministrit te Jashtem? Apo nuk e di se si Minister i Jashtem te Presidenti u dekretua Edi Rama? Por mire do ishte qe sic delegoi detyren e Ministrit te Jashtem, te delegonte dhe karrigen e Kryeministrit e mos zvarritet kot ne nje pushtet qe shtyn ditet me deshtim total ne gjithe sferat e qeverisjes e me gaz helmues kunder popullit te tij. Ketu ka mbaruar komplet qeverisja kurse ti o Fatos kerkon ter shfryhesh kunder nje cunaku te mjere qe i kane vene ne qafe Ministrine e Jashtme per turp te botes.

    Reply to this comment
  19. MH March 28, 08:30

    Lereni perallat pa bereqet.
    Asht ma se e vertete qe shkolla nuk te ban diplomat.
    Po e mbylli me nji shembull te nji diplomatit te pa shkollaur fare.Po qe kishte ne oborrin e Tije njerez te shkolluar qe te jipnin ne bisht te luges uje.Ky asht Ali Pashe Tepelena.
    Me kete trapin e ri Caku.Rama ka ba nji karrabol te pa falshem.Pikrisht ky karrabol dyshoj qe Rama nuk e ka te gjate te drejten e drejtimit te qeverise.Nese e majta kerkon te vashdoj mbajtjen e pushtetit solid duhet ta zevendesoj Ramon me nji tjeter qe nuk mongon e ka plot e majta dhe ai tjetri te rikonstruktoj nji qeveri ma te bindeshme per popullin dhe vendin.Rama asht puro debil.Perfitoj pushtet sepse popullit i erdhi krimi dhe korrupsioni i qeverise Berisha ne maje te hundes fal nji durimit te jashtzakonshem te keti popullit ekstra filozof i dhuroi trapit pushtetin e tepesise me nji timon pa rrota ose ma mire me thane me rrota te shpuara ne disk.C’ka e ban te veshtire tranzitin perballa sinjaleve te rruges.

    Reply to this comment
    • anticensurë25642654 March 28, 09:22

      “Asht ma se e vertete qe shkolla nuk te ban diplomat.”
      Mut Ha,ke të drejtë,as shkrimi e këndimi nuk të bëjnë të zgjuar!
      fakti je ti,neti dhe një tufë tjetër!idiotër me shkollë!!

      Reply to this comment
  20. MH March 28, 08:35

    Kemi 30 vite qe luajne cirk dy krahet politik.E majta i kundervihet te djathtes me fakte te patundeshme te krimit dhe te korrupsionit.Po kaq ekziston edhe tek vete e majta sa krime dhe korrupsion.Populli vetem lexon gazeta dhe voton me shpresen per nji zgjedhje qeverisje ma te pershtateshme e ma te kendeshme per veten.Po jo terbim me qeverisje kalamanesh cakash.Kur Kosova as nuk ia ven veshin as per ush as per balush keti pinjoll koqevari rrunzak me buzet me qumesht.

    Reply to this comment
  21. seat vlora March 28, 08:48

    I nderuar Fatos Tarifa, mos thoni se jeni pa komprementuar, sepse je shkarkuar nga detyra e ambasadorit ne SHBA, per korrupsion me tarifat, te ka shkarkuar nena jote parti

    Reply to this comment
  22. Vatra March 28, 08:49

    Një ndër reformat ma të mëdha që Margaret Theçër i kishte bërë ka qenë te diplomacia e jashtme e GB ku çdo ambasador që brebda vitit nuk ka sjellë të paktën një kontratë ekonomike për vendin është shkarku nga detyra dhe të njejtën duhet ta bëjë edhe ministria shqipëtare dhe jo të paguaj byrokraci të pa kurfar efektesh ekonomiko politike

    Reply to this comment
    • anticensurë25642654 March 28, 09:30

      plotësisht të drejtë,por para se të bësh këtë,mund të më thuash një fakt të besueshëm se përse duhej të vihej një person i tillë në krye të ministrisë së jashtëme shqiptare??
      më pas diskutojmë për të tjerat!!
      të shkarkosh dikë nga puna për shkak se ai nuk ka përmbushur detyrat e tij,është mëse normale!!
      po aq sa është anormale që të sjellësh dikë në krye të një dikasteri jetsor të një sheti pa asnjëlloj merite!
      e kupton kët fjalinë e mësipërme??jepi shpjegim!!
      kjo që bën caka është një paradoks!
      nëse do të ministri duhej të pushonte nga puna njerëzit e ardhur me miqësi e krushqi!?
      ai vetë nuk duhej të ishte ministër!
      pra procesi nuk duhej të funksiononte!!
      por ai si axhami,kalama që është,NUK MUND TA MENDOJË FJALËN PARA SE TA THOTË!!
      nuk ka kohë i shkreti!!di vetëm të flasë!!
      bile me zë të lartë!!

      Reply to this comment
  23. kris 1 March 28, 09:41

    Tani Genti ka Te drejte ti pergjigjet me nje leter Te mbyllur direkt tek universiteti Sheraton i Stamboll amerikes

    Reply to this comment
  24. gjermani i fundit March 28, 09:42

    Nuk me shqeteson sesi u duhet dhene mesazhi diplomateve te huaj. Ata nuk vijne per te marre mendje ne Shqiperi, po per te dhene mendje. Diplomatet e huaj zgerdhihen edhe me Ramen vete, sidomos kur ky del me citjane dhe atlete, lere pastaj qe s’è kane ne refene kete djalin e ri. Qe ne origjinen e diplomacise, per diplomate dhe ambasadore caktoheshin me xhambazet, me spiunet dhe kryesisht te afert familjaret me sundimtarin. Sado shteti u modernizua, diplomacia nuk ka shkruar larg origjines. Mes shteteve nuk ka maredhenie por pazare, prandaj Diplomatet duhen zgjedhur pazarxhinj te zote. Dhe sa me pak ne organike.Sa per gjuhen “diplomatike”, jam dakord me prof Tarifen, por kemi pasur plot raste kur ambasadoret è selise tek rruga e Elbasanit jo qe s’è kane pasur zakon ta perdorin, por ndonjehere edhe beheshin banale. Ai llereperveshuri nuk ikte nga Shqiperia pa takuar ate aktoren Olta a si è kishte emrin. Me nje fjale, edhe ne diplomaci si ne tregtine e gjedheve, cfare jep do marresh. Diplomati me i shquar ne bote ka qene Kissinger, nje xhambaz ekselent. Kurse ky djali eshte shume I ri. Duhet te beje ca kilometra me xhiro te uleta, se ndryshe I digjet motorri. Qe shkarkoi disa beri mire, por a qe per show apo vertet do shkarkkohen keta?

    Reply to this comment
  25. kasem gahinji March 28, 11:03

    nje paqartesi kam,qe z.tarifa ,diplomat qe ka lene gjurme ne shba,mund ta sqaroje.dje lexova ne shtyp se shumica e te 20 -teve jane nga ambasada ne athine,konsullata ne janine dhe ndonje tjeter.ne kete pellg diplomatik ka patur,vec vrejtjeve te emigranteve,edhe grabitje te organizuar te qindra pasaportave.kjo per faj teresisht te personelit diplomatik.e leme nepotizmin.po me keta diplomate qe kane pergjegjesi per ngjarjen,me cfare gjuhe duhet folur?sipas teje,z.profesor,ku shkuan 100 pasaportat?per trafik?,per fshehjen e krimineleve te isis?per krimin e organizuar?ju,z.prof.tarifa na thoni dot gje?pervoja tregoi se vajza dhe ish dhenderri i topallit,studiuan ne paris duke marre rroge diplomati.sa raste te tilla ka?me sqaron dot?pastaj flasim per gjuhen.me kupto,nuk jam tifoz i juventusit,as i cakajt,por nje qytetar i thjeshte.

    Reply to this comment
    • anticensurë25642654 March 28, 12:03

      kaso
      lexoje dhe një herë atë që ka shkruar tarifa!
      lexo papë shkrimin tënd dhe ndoshta do ta kuptosh,ndoshta,se ai ka po aq të drejtë sa ke dhe ti!!
      tarifa nuk po mbron asnjë nga këta “të pushuarit”,por thotë se gent kaka ka folur si e jëma e zeqos me këmbë të thyer kur ra nga thana!!
      pra ky pallosh, që di 1000 herë më shumë se gjithkush dhe 10 mijë herë më shumë se rama,nuk ka marrë masat që duhen marrë për persona që kanë bërë gabime,faje,ose janë të papërshtatshëm,por ka pushuar nga puna “ata që kanë zënë vëndin e punës për shkak të miqësisë dhe krushqive”,dhe ai në të njëjtën mënyrë ka filluar punë!miqsinë me baton haxhiun krushqinë me ramën!!
      pra të kesh përfituar një vënd pune me miqsi a krushqi,nuk është e thënë që të jesh i paaftë!
      që të pushosh dikë nga puna nuk është e nevojshme të ulërasësh,por thjeshtë tia paraqesësh ati duke arsyetuar veprimin tënd!!
      në këto pushime kemi dy fakte që i japin të drejtë tarifës:
      -ulërima e panevojshme për shtetin shqiptar,por e nevojshme për një rreklamë vetiake për gjeniun e dipllomacisë,për “shtetin që duam”(që do rama)
      -goditje e tërthortë personave që janë vënë kundër ramës me kritikat e tyre në medje!

      Reply to this comment
  26. H2SO4 March 28, 12:38

    O Simboli, jam plotesisht ne nje mendje me ato qe thua. Por vetem nje gje: gruan e kllounit dhe servilit Vangjel Dheri, qe perpiqej te kapte ndonje ambasade te rendesishme, ministri, Muhamet Kapllani, e takonte jashte orarit te punes!

    Reply to this comment
  27. Zigur Qarri March 28, 13:09

    Sepse jan shumica e intelektualeve naive,ka rene Shteti shqiptare ne dore te provincialeve dhe banditeve te mafies se “rilindjes”.Beson
    vertete Zoti Tarifa,se ato jan fjalet e Gent Cakajt?!Kater here ja ka percjelle Ditmir Bushati Edi Rames kerkesen e Vatikanit per Motren e
    Aleksander Frangajt,Majlinda Doden,si dipllomate jo e afte,por Rama nuk ka pranuar,sepse ai e sheh Shtetin si Çiflikun e tij.Tani qe nuk
    i duhet më Aleksander Frangaj,apo nuk i sherben si më pare,ja flak Motren injorante nga puna me ane te kukulles se tij Cakaj,per ti bere
    “nder”dikujt tjeter,qe pranon te behet magafon i bandes se”rilindjes”.Fjalet qe citon Gent Cakaj permendesh ,Pr Tarifa,jan te mafiozit
    Edvin Droga.Per ta vertetuar kete, mjaftojn vetem 4-5 dit.Kur sulmoi Fatmir Xhafa,Saimir Tahirin dhe Klanin e tij mafioz ne Polici,nuk
    vonoi dhe Rama ju kundervua menjehere nga Lushnja duke i thene:”…..nuk i gjuan dot me gurë shtëpisë ku rrimë të gjjthë. Po gjuajte,
    ik dil nga shtëpia”!Dhe F.Xhafa u largua!Te shohim,do ta largoi,do ti kundervihet edhe Gent Cakajt si Fatmir Xhafes,qe i doli nga kontrolli,
    qe i gjuajti me gurë shtëpisë ku rrinë të gjjthë mafiozet drogaxhinj.Nese jo,atehere Gent Cakajn e ka kurdisur Rama.Policet e S.Tahirit,
    qe largoi Fatmir Xhafaj,Edvin Rama i ktheu serish ne detyre me ane te kukulles tjeter,Aleksander Lleshit.

    Reply to this comment
    • anticensurë25642654 March 28, 16:37

      sigi
      “Beson
      vertete Zoti Tarifa,se ato jan fjalet e Gent Cakajt?!” mund të jenë dhe të zotit vetë,por për të thënë i tha cakaj!!
      një njeri me shtyllë kurrizore nuk thotë atë që nuk e pranon,nuk e mendon,ose të paktën atë që nuk është e njëjtë me mendimin e tij!!
      duke qënë se nuk është një shpend,pra papagall,edhe nëse fjalët e tij janë të detyruara,faji është i tij që i ka thënë!!
      e dimë fare mirë që gjithçka është e diktatorit pallosh,por kjo nuk i shfajson ata që zbatojnë urdhërat e palloshit!!

      Reply to this comment
      • Zigur Qarri March 28, 18:30

        anticensurë25642654, Edvin Droga angazhon vetem njerez pa shtylle kurrizore,habitatin servil dhe mundesisht te shkurter,si provinciali
        Taulant Balla.Natyrisht qe Gent Cakaj nuk shfajesohet,sepse tek e fundit kan dale nga goja e tij.Por edhe Z.Tarifa qe nuk e ka kurajon ta
        akuzoje Ramen direkt(s’ka ç’ti bej samarit,fut e bjer gomarit) ,por i bie pragut ta ndigjoje dera,eshte gjithashtu pa shtylle kurrizore.Berisha
        e akuzoi Ramen ne Parlament si perdorues droge,duke i thene bëj testin,dhe nese nuk je pozitiv,un largohem menjehere nga politika,nje
        sfide qe nuk i eshte bere ndonje Kryministri ne te gjith Boten,megjithate Rama se çau bythen,dhe jo ta çaj me freskune e Tarifes indirekt.
        Rama demagogjine e ka mesuar vone,dhe nese nuk eshte i parapergatitur,ai e humb kontrollin,kapet shume shpejt mat,ashtu si me ate
        gazetaren ne Rinas dhe studenten ne Vlore,ku u zverdh dhe filloi te belbezonte duke u larguar pa dhene pergjigje.Nese çdo akuze apo paradigme te tij,i pergjigjesh po me te njejten monedhe,Rama perfundon ne psikiatri.Nese Rama te akuzon pijanec apo kazan,duhet ta
        akuzosh menjehere si drogaxhi dhe hajdut,por kete e kan bere balle per balle,shum pak deri tani.Prandaj edhe “filozofise”se Z.Tarifa i ka
        kaluar koha,nuk eshte eficente ne praktike.

        Reply to this comment
        • anticensurë25642654 March 29, 09:45

          ke plotësisht të drejtë!!
          që rama nuk e çan fare!?
          këtë e dimë me kohë,edhe para se të vinte në pushtet,e jo më sot që ka pushtet!!nëse nuk i bën dot gjë gomarit,bjeri samarit që të kuptojë se është dhe faji i tij!!
          gjyqi i nurenbergut nuk dënoi dot hitlerin,kishte vrarë veten,por dënoi tërë samarët e tij që mbetën gjallë!!
          pra dhe caka do të vijë një ditë që do të përgjigjet për bëmat e tij!!nuk e di ligjërisht a moralisht,por do të përgjigjet!!
          nëse tërë hierarkët hitlerian mund të justifikoheshin me “por ne kujtuam se ishim në rrugën e drejtë,nuk patëm asnjë mendim ndryshe”,gent kaka nuk mund ta thotë!sepse ka të paktën një mendim ndryshe!që është i tarifës!!
          ke të drejtë kur thua se ramës”i pergjigjesh po me te njejten monedhe,”POOOOOR si e pe dhe në rastin e fundit,kongresin “zgjedhor”(?????????? një zot e di se çdo të thotë,ndoshta pasurim i fjalorit “politik”)rama largoi tërë ata që mund ti “i pergjigjesh-in po me te njejten monedhe”,psh la jashtë ben nallane dukën!!
          nëse ne do të shuajmë dhe ato zërëza të mekur!?
          nuk kemi për të arritur kurrë asgjë!!
          kështu si e do ti!?
          duhet të ndodhë një katastrofë gjigande që të ulërish!!
          unë shpresoj që të fillojmë e të mësohemi duke e ngritur zërin,pak nga pak,dhe jo të përpiqemi ta shuajmë dhe atë flakëz,zë të mekur,që kemi!!
          po të shohësh në mënyrë analitike në komentet e ditës,bile dhe të mero qerosit,do të dallosh se tërë ajo masë që deri në qershor ’13 ishte e rreshtuar në llogoren e ramës,ka ndryshuar!!ndërmjet 70-85% janë shëndruar nga kritikues deri në kundërshtarë të ramës!po në të njëjtën kohë nuk është rritur numri i përkrahësve të saliut!!përkundërrazi ata janë paksuar!!
          kjo tregon se sot kemi një masë të madhe që janë kritikues deri në kundërshtarë të ashpër të politikës shqiptare,pra të mafjes!!
          para gjashtë vjetësh nuk e kishe një gjë të tillë!!kishe dy rreshtime dhe një sasi tmerrësisht të vogël kundër të dyve!!
          sot populli është dhe më i emancipuar!!ka shumë rrugë për të bërë!!
          sot në demostratë,pavarsisht se e drejton “opozita”mafjoze,shikon njerëz që janë kundër organizatorëve!!
          shikon parrulla dhe kundër organizatorëve!!
          nuk duhet të kujtosh se mbroj organizatorët për “tolerancë”,për hapje,jo ata janë të detyruar ta pranojnë një gjë të tillë!!sepse ata e dinë se nuk kanë më atë pushtet që kishin vite më parë!sepse ata e dinë fare mirë se me rënjen e ramës!?do të përfundojnë në burg!!
          mendoj se ngadalë,ngadalë po ndryshojnë mendimet e njerëzve!!

          Reply to this comment
          • Zigur Qarri March 29, 13:32

            Ashtu eshte,mendimet po ndyrshojn,por shoqeria shqiptare eshte shume e polarizuar,nga nje ngerç historik qe ne kohen e luftes,te cilen nuk po e tejkalon dot.Nje popull kaq i vogel si shqiptaret,ngarkuar me kaq shume urrejtje ne mes vetes,politike,krahinore.lokale dhe fetare,eshte vetvrasje kombetare.Imagjino ti keshte Kina keto Probleme!

  28. Kataklizma March 28, 13:15

    Po pse kufizoheni kaq pak or te uruar! Po gruan e pisit Ilir Bocka, a nuk e takonte sa here te donte, jashte orarit te punes, ministri qejfli Muhamet Kapllani?!

    Reply to this comment
  29. Vasili March 28, 14:05

    Ne kundervenien e ketij pacavure,ndjehet levdata me e mire per ju z.minister.
    Prandaj dhe nje here,lavderim dhe respekt te thelle z.Caka,per punen cilesore qe vazhdoni te beni,per ti ngritur prestigjin ketij territori europian,fatkeqesisht sunduar nga mendesi orientale dhe komuniste katundare,te plantuara dhe fuqizuara,nga kullat e errta dhe komunistet e hoxhes,te desantuar dikur nga fshatrat,ne majat e sistemit.
    E di qe keni nje pune shume te veshtire:
    Jeni njeriu i duhur ne vendin e molepsur.
    Sokrati thosh dikur:
    Bretkocat e mocalit
    Vrane drerin e malit
    Por ju kam besimin e plote se do tja delni,pasi i keni te gjitha ato qe duhen,per kete:
    Se pari guximin,maturine,zgjuaresine kulturen e gjere vecanerisht ate profesionale.

    Reply to this comment
  30. vilson naci March 28, 14:22

    Nje analize shume e sakte, e sidomos mbyllja e kesaj analize duke filluar nga puna e bere nga Z. D. Bushati e vecanerisht per ekselencen eshte nje perkufizim shume i plote.

    Reply to this comment
    • Alban Dega March 28, 19:07

      ME THONI VETEM NJE ARRITJE TE RENDESISHME TE DITMIR BUSHATIT NE 5 VJETET E TIJ SI SHEF I DiPLOMACISE SHQIPTARE !?

      Vetem nje ‘?
      Ose me tregoni se ne cfare Planeti jetoni?

      Reply to this comment
      • anticensurë25642654 March 29, 13:16

        po deri dje ti mor degë e kalbur deri në palcë çfar nuk the për ta mbrojtur bushatin!?
        po ti moj kërmë e ndyrë hëngre mut me kamionë për të ngritur në qiel punën e bushatit nën drejtimin e mutit të gjatë!?
        he çfar ndyrësire!!
        sa qënje e PËSHTIRË!
        pthu hale!!
        ps:nuk kam më nevojë të përgjigjesh për rreklamën që i ke bërë berishës në ’09ën!!
        je ti qënje e pështirë që e ke shkruar!!
        ky koment e vërteton totalisht!!
        ti do të jesh ai që ke për tra ndyrë ramën nesër kur të bjerë dhe më shumë se ka për të ndyrë vetveten!!
        ti je kërmë pushtetarësh!!

        Reply to this comment
  31. Shkodra March 28, 15:07

    Cakaj ka vend per te marre sugjerime, por te marresh sugjerime nga nje person si Tarifa, te cilin e kane perzene nga diplomacia si perdhoses jo vetem te diplomacise por edhe te moralit qyetar, kjo nuk mund te kaperdihet.

    Reply to this comment
  32. Alban Dega March 28, 16:36

    Replike e detyruar me anti cunaket !

    “CUNAKET” RINIA RISIA … JANE E SOTMJA DHE E ARDHMJA E BOTES !

    – Shqiperia nuk ben perjashtim !

    Dje… sot dhe mot!
    Cfare moshe paten luftetaret e lirise se Shqiperise dhe Kosoves !?
    Cfare moshe paten …. Qemal Stafa, Misto Mame, Vojo Kushi, Agim Ramadani, Luan Haradinaj… Hashim Thaci, Fatmir Limaj, Ramush Haradinaj… kur rroken armet dhe udhehoqen luften per liri e demokraci
    Cunake ishin !
    Por luftuan, drejtuan dhe fituan !
    Rinia eshte motorri, energjia, fuqia e cdo revolucioni dhe lufte per liri e demokraci ne mbare Boten .
    Shqiperia dhe Kosova nuk bejne perjashtim !
    Gent Cakaj eshte nje prej ketyre cunakeve shqiptare dhe nje nga meritat me te medha te kesaj qeverie dhe Edi Rames eshte shtytja dhe besimi i tij ndaj rinise dhe grave !
    E pac mendjen femer ! Eshte nje nga urimet me te mencura te filozofise qytetare e njerezore shkodrane !
    Kush na pelqen me shume makinat, mallrat, prodhimet e reja apo ato te vjetra !?
    Pse !?
    E reja, rinia eshte e ardhmja !

    Reply to this comment
  33. ALBAN DEGA March 28, 16:43

    KY ESHTE GENT CAKAJ NGA
    “SHQIPERIA E PERTEJ DRINIT “

    … Zoterinj mendjerrjedhur !

    – E vetmja kritike per Edi Ramen-
    vonesa, por me mire vone se kurre!

    – Nuk behet Shqiperia me
    partizanllek, por me aftesi!

    – Nga Alban Dega, Nju Jork

    “ Zoti Cakaj ka sherbyer si keshilltar politik i Kryeministrit te Shqiperise .
    Para kesaj ka punuar si keshilltar i Shoqerise civile.
    Ai eshte aresimuar ne Kosove, Belgjikr dhe Hungari.
    Ai ka kryer dy universitete dhe ka TRE MASTERA NE FILOZOFI, SHKENCA POLITIKE DHE JURISPRUDENCE !”
    “Mr Cakaj served as a political adviser to the Prime Minister of Albania. Prior to that, he worked for civil society as a consultant. He was educated in Kosovo, Belgium and Hungary, and holds two bachelorʼs and three masterʼs degrees in philosophy, political sciences, and law”
    Sa universitete dhe sa mastera kishte ai qe iku !?
    Cfare vlerash te spikatura apo titujsh kishin parardhesit e tij Lulezim Basha qe beri 13 vjet per te kryer nje Universitet ne Hollande te blere me fajdet e Gjalices dhe Vjerrit !?
    Po Aldo Bumcja i Gerdecit pervec sekretarit te Xenit !?
    Cfare vlerash intelektuale apo diplomatike kishte Ditmir Bushati qe ka 10-15 vjet ne diplomaci!?
    Ate qe nxiti percarjet ndershqiptare ne Kosove me deklaratat per bisedimet dhe marrdheniet Kosove- Shqiperi, ne kundershtim me kryeministrin e Qeverise se tij !?
    Si e ndjeu veten dhe pse nuk dha doreheqjen qe ne castin e Letres se Presidentit te aleatit dhe mikut me te madh strategjik te Shqiperise dhe Kosoves, SHBA-se, Zotit Donald Trump per Presidentin e Kosoves Z. Hashim Thaci, qe perputhej 100 per qind me qendrimin e Edi Rames !
    Nuk po flas per analistat e dy aneve te Drinit, qe ne shumicen dermuese te rasteve bene anuslistat, me perjashtim te ndonje Bedri Islami e …
    Nje shtepi me dy zoter kurre nuk ka bere as nuk mund te beje hajr as perparim ! Rrenohet!
    Asnje karroce me dy kuaj ne kahe te kunderta ! Shqyhet ….
    Cfare risie solli Bushati ne diplomacise shqiptare per mbi 5 vjet qe eshte ne krye te saj!?
    “One of the same” tash 27 vjet !
    Ka kater vjet qe publikisht i kam bere thirrje edhe ne kete gazete per nje audit te te gjitha ambasadave e konsullatave shqiptare per mastrafin qe eshte bere tash e 26 vjet me qindra milione euro deri edhe per kerkesa zyrtare deri edhe te Ministrise se Jashteme per vida qe jane shitur nga 15-25 mije euro copa per imigrante qe brenda 2-3 muajve kane kerkuar Azil Politik ne SHBA e BE ( deri sa u hoqen vizat e tij per shqiptaret ne kete te
    fundit ) duke i paraqitur si gjoja punonjes te tyre apo rrena te tjera….
    Pervecse human- trafik cfare emri tjeter mund ti vihet ketij krimi qe ndeshkohet po aq ashper sa edhe Narko-trafiku ne cdo vend demokratik te Botes !?
    Cfare mund te pritet tjeter kur ish- shefi I diplomacise shqiptare, sot Presidenti i Shqiperise z.Ilir Meta kishte si keshilltar te tij nje vrases, qe kerkohej nga FBI- ja amerikane !?
    Po mashtrimet e ryshfetet e majme me sherbimet konsullore dhe me qerate e rreme …. te diplomateve shqiptare ne Perendim !?
    Sa ka qene dhe eshte efikasiteti I diplomacise shqiptare ne Bote tash e 26 vjet!?
    A nuk ka ardhe koha edhe per nje qilizem te thelle ne diplomacise dhe sherbimin diplomatik shqiptar, qe eshte kthyer ne nje kavalishence per kusherirat e nipat, per miqte e shoket e ata qe paguajne me shume, ne nje cerdhe “ Ambasadoresh te Librave te vet “ apo fjaloreve te vjedhur, qe po na e shesin veten si Henri Kisingerat e diplomacise boterore !
    A e dini vellezer e motra se veprimtaria me e shquar e kusherires se Ditmir Bushatit, ambasadore ne Washington tash mbi 5 vjet per Diasporen ka qene sjellja e disa abetareve per femijet e shqiptareve te Amerikes!?
    E vetmja kritike per Edi Ramen-
    vonesa, por “ Me mire vone se kurre!” thote sovrani. Per me teper “Asnjehere nuk eshte vone per pune te mira !”
    Nuk behet Shqiperia me partizanllek, por me aftesi, profesionalizem, shkence, perkushtim, ndershmeri si per shtepine tende … me atdhetari e demokraci !
    Me keshillen e arte te Xhon Kenedit “ Mos prite cfare do te beje shteti pervty por shih cfare do besh ti per kombinusn tend “ qe do doja ta shihja ne zyren e cdo qeveritari shqiptar nga Presidenti e deri tek kryebashkiaku i Mitrovices !
    Midis nje demokrati partiak te afte dhe nje socialisti militant, por te paafte duhet zgjedhur i pari !
    Jo njeriut puna, por puna njeriut te afte per ta kryer ate !
    Gent Cakaj eshte zgjedhja e duhur!
    Aq me teper, nuk ka as kusherinj as nipa ne Shqiperine e ketej Drinit !

    Reply to this comment
    • **** March 28, 17:34

      Ik or debil

      Reply to this comment
    • 888 March 28, 21:35

      O sahanlepiresi i te gjitha sundimtareve!
      Na thuaj ti me pare se pse duhjej hequr Bushati nga minister,pastaj na thuaj se pse nuk u zevendesua me nje socialist por nje kosovar?
      Ne se paska qene kaq i mire ky Cakaj pse nuk e beri miunistyer Kosova?
      Na trego ti se per cfare u dallua ky Cakaj gjate kohes kur ka punuar si keshilltar apo zv.minister.por jo teorikisht,por praktikisht!
      Se deri sa u emerua nga Rama ky ishte komplet anonim!

      Reply to this comment
      • Alban Dega March 29, 02:41

        TI EDHE DUCJA KENI GJITHNJE TE DREJTE!

        Asnje gazetat analist shqiptar nuk ka shkruar kunder sunfimtarit dhe kryegjuetarit te Sllobodan Milloshevicit dhe UDB-se gjakatare serbe ne Tirane, Sali Berisha nga 10 qershori 1992 e deri me 8 shtator 2013!
        Po ashtu kunder Fatos Nanos e korrupsionit te tij nga1997 e deri ne shtatorin e vitit 2005.
        Jo vetem ne gazetat shqiptare por edhe ne 17 gazeta me fame boterore si “ El País” e “ La Vanguardia… te Spanjes, “ Excelsior “ … te Mexksike, “ El Nacional” e Argjentines, “ Albanian Herald” e SHBA-se etj…
        Ndaj genje per Toke se per qiell perfundon si 888 me kembe perpjete !

        Reply to this comment
        • anticensurë25642654 March 29, 09:59

          kërmë pushtetarësh!!
          “Asnje gazetat analist shqiptar nuk ka shkruar kunder sunfimtarit dhe kryegjuetarit te Sllobodan Milloshevicit dhe UDB-se gjakatare serbe ne Tirane, Sali Berisha nga 10 qershori 1992 e deri me 8 shtator 2013!”
          ke të drejtë
          ti ke shkruar pro tij,ti ke ndihmuar të vijë në pushtet:

          Hamdi (alias Alban) Dega
          GAZETA 55 ( e fari ballistit)
          Pse do votoja për atdhetarin Sali Berisha, me 28 qershor 2009?
          Nga Hamdi Dega, Nju Jork
          .. Se pari Sali Berisha eshte
          lideri politik me atdhetar ne Shqiperi.
          Ai e filloi karrieren e tij nga hiçci.
          Biri
          i dy malësorëve pa asnje mbesh-
          tetje, qe per pak e lane pa shkolle
          per shkak te “kleçkave” ne biografi,
          arriti te perfundoje shkelqyer
          Universitetin, arriti te emerohej
          pedagog e mjek njekohesisht… e
          deri deri edhe te specializohej ne
          Paris… Arriti te mesoje gjuhe te
          huaja dhe te shkelqeje ne kardi-
          ologji. Arriti te beje realitet endrra qe
          dukeshin te parealizueshme edhe
          ne ëndërr…
          Pasioni me te cilin ai ndiqte
          zhvillimet ne Kosove, perkushtimi
          ndaj çeshtjes se Kosoves qekur
          ishte mjek i thjeshte eshte shem-
          bullor. Akoma e kam te fresket ne sy,
          ne mendje, ne shpirt kur ne sh-
          tepine e mikut te tij dhe bashkeven-
          dasit tone Mehmet Elezi korrektoi
          komentin tim per planin famekeq te
          Millosheviçit per serbizimin dhe
          kolonizimin perfundimtar te Kos-
          oves.
          Ai koment pati nje jehone te
          madhe nderkombetare dhe koha
          vertetoi largepamesine e tij.
          Ne kulmin e katrahures se ’97,
          kur Shqiperia ishte ne flake edhe
          per shkak edhe te gabimeve
          foshnjarake te Berishes, ne kohen
          qe Presidenca ishte e rrethuar dhe
          pritej te sulmohej nga Çaushët, sic
          me kane treguar deshmitare
          okulare, Sali Berisha nuk e braktisi
          Shqiperine..
          . Vendosi te vdiste si
          hero e jo tua mbathte me te katra
          nga syte kembet, siç do te vepronte
          pak me shume se nje vit me vone
          Fatos Nano! Kjo eshte nje prove
          zjarri, nje deshmi madhore per
          atdhetarine e Sali Berishes…
          Ne kohen e luftes çlirimtare ne
          Kosove, kulla e tij ne Viçidol u be
          baze e sigurte dhe strehe e ngrohte
          e qindra lufetareve per liri te Kos-
          oves.
          Shume prej tyre rane si heronj
          ne altarin e lirise dhe pavaresise se
          Kosoves.
          Vepra me e madhe ne
          Ballkan dhe …
          /Vetem nje ure
          ka ndertuar Ahmet Zogu ne lumin
          Mat dhe bile edhe ne kohen e
          diktatures e deri sot njihet si “Ura e
          Zogut”… Megjithe perpjekjet per ta
          sabotuar fqinjet tane te Jugut e te
          Veriut, Sali Berisha e filloi dhe po e
          mbaron Rrugen Durres – Morine,
          arterien e bashkimit kombëtar
          Shqiperi- Kosove. U vodh. U
          shkapërderdh. Sado te jete vjedhur
          e shkapërderdhur rruga mbetet
          monument , “investimi me i madh
          ne Ballkan”, siç e degjova ne
          “Euronjuz” para dy ditesh.
          E kot nuk thote populli ku
          punohet, ku ndertohet edhe do te
          shkaperderdhet e vidhet ngapak….
          Apo mos valle vodhen me pak
          Nanot e Gjinusherit, Cacet e Bacet,
          Malajt e Balajt ne vepra shume me
          te vogla e tendera !
          Nuk ka shqiptar brenda e jashte
          Shqiperise te sjelle nje fakt korrup-
          sioni ose dallavereje financiare te
          Sali Berishes. Jo vetem kaq. Ne çdo
          rast qe ai eshte informuar apo ka
          marre vesh per korrupsion e
          dallavere, ai menjehere i ka
          spastruar pa medyshje autoret e
          tyre si ne Dogana, ne KESH, ne
          Tatime pra ne pikat kyçe ku eshte
          djersa e mundi i popullit. Persa u
          perket shpifjeve per vajzen e
          dhëndrrin e tij do t’u thoja akuzue-
          sve te tyre turp e faqja e zeze per ju
          se çdo pasuri e tyre eshte e
          mbuluar teresisht nga pagat e larta
          me UNMIK-un e KFOR-in ne
          Kosove. Mos valle djali dhe vajza e
          tij duhet te rrine papune e te heqin
          dore nga profesionet e tyre vetem
          per te kenaqur kundershtaret e tij!?
          Mos valle femijet e tij duhet te
          behen fli te “moralit proletar” dhe
          “dhjete tipareve te komunistit”!????
          Te pergojosh djalin e Berishes
          eshte po aq e turpshme sa pergoji-
          mi i semundjes se kapercyer te
          djalit te Edi Rames… Edhe me e
          paturpshme eshte pergojimi i
          kombesise se bashkeshortes se tij!
          Turp e faqja e zeze se Liri Berisha,
          Balidemaj eshte nderi i gruas
          shqiptare ne te gjithe drejtimet …
          Shembull serioziteti
          /
          Mund te besh shume kritika e
          verejtje per politiken e meparshme
          dhe te sotme te Sali Berishes. Nuk
          ka se si ndodhe ndryshe: kush
          punon edhe gabon. Po askush nuk
          mund ta akuzoje Sali Berishen per
          mungese serioziteti. Sa ishte serioz
          e skrupuloz ne fushen e kardi-
          ologjise kur iu fut asaj, aq bile edhe
          me serioz e tregoi dhe po e tregon
          vetveten ne fushen e politikes. Asnje
          pune ai nuk i futet me dy mendje…
          Kiji inatin por jepi hakun edhe
          kundershtarit. Realiteti eshte realitet
          edhe kur nuk me vjen per hosh
          mua. Me gjeni nje lider politik me
          serioz e me punetor se Sali
          Berishen dje, sot…. Neser ishalla
          do t’ia kalojne shume te tjere per te
          miren e Shqiperise. “ Nuk ka lider
          me punetor se Sali Berishen” ka
          deklaruar EuroDeputetja Doris Pack
          dhe shume personalitete te tjera
          evropiane.
          Zero tolerance ndaj
          imoralitetit
          /
          Nuk ka asnje lider
          politik ne Shqiperi sot qe gezon
          moralin dhe reputacionin e Sali
          Berishes. “Ishte i vetmi profesor qe
          te shikonte si prind, si profesor e jo
          si laper “ me thoshte nje ish-
          studente e tij e para 25 vjeteve…..
          Gjithe jeta e tij, por edhe paraard-
          hesve te tij dhe krejt families se tij
          jane eshte shembull morali te larte
          shqiptar.
          Per çdo gje mund te toleroje, por
          kur eshte fjala per moralin, toleranca
          e tij eshte zero,
          Sali Berishes i duhen edhe kater
          vjet qe t’i perfundoje ato…. Ndaj vota
          ime do te jete per Sali Berishen. Ai
          ngjason mjaft me ish- Presidentin
          amerikan Xhorxh Bush …. Kur e jep
          fjalen, qofte edhe mbrapsht po te
          jete, ai e con deri ne fund. Ne rastin
          konkret behet fjale per fjale per se
          mbari ne dobi e ne sherbim te
          Shqiperise e popullit te saj.
          .
          Gazeta 55
          E premte, 19 qershor 2009

          ha mut sa të duash tashti,o qën i mësuar me mut sundimtarësh!!

          net bytha të më falësh që të kam krahasuar me këtë këmë degën!!
          je më lart!!
          nuk je kaq i ndyrë!!
          ky është kulmi i kulmit të ndyrësisë!!

          Reply to this comment
  34. TROPOJANI March 28, 16:46

    Amani o juve te familjes DEGA a mundet ti shkurtoni pak deget e komenteve se jane me kilometra te gjata !!

    Reply to this comment
    • Alban Dega March 28, 19:09

      ME THONI VETEM NJE ARRITJE TE RENDESISHME TE DITMIR BUSHATIT NE 5 VJETET E TIJ SI SHEF I DiPLOMACISE SHQIPTARE !?

      Vetem nje ‘?
      Ose me tregoni se ne cfare Planeti jetoni?

      Reply to this comment
  35. return of the saint March 28, 17:15

    Tarifa je trembur se monopoli 70 vjecar i krijuar nga 45 po shembet pjese e te ciles je dhe ti,jane mijra studente te mbaruar ne perendim qe duhet te zene vendet e mediokerve me shkolla baleti e gjuhe letersie qe nuk kane asnje lidhje me diplomacine jane aty sivniper e mbesa dhe dhendure te sistemit, edhe po nuk e beri Cakaj do ta bej reforma ne administrate qe do te filloj se shpejti mbas asaj ne drejtesi kuptoe kete

    Reply to this comment
  36. demo March 29, 17:11

    Cakaj eshte i drejtperdrejte,flet per kushurinj,kryshq e krushqi,per kritere profesionale,PER TE PAARSIMUAR,ne Diplomacine shqiptare.Keto do ti fshije nga Ministria e Jashtme.Aferim Gent Cakaj.Po e bere kete ke dhe urimin tim.Persa i perket gjuhes Diplomatike,kjo eshte nje kalambur sofistik i krijuar nga
    Urjahipet e shkolles Vladimir Lenin ne Laprake,qe kriter kishin zvarritjen para shoqes se Diktatorit.Me kete zanat merrnin benefitetdiplomatike.LIBRI ku kane mesuar te gjithe keta ndyresira te servilizmit dhe te pakarakterit,ka qene SHOKU SOFO.Ay eshte shembeltyra per Mehmet Elezin,Besnik Mustafen,Agim Neshon,Fatos Tarifen,,..dhe i fundit fare Dimitriii,,Dimitriiiii Bushati,palikari.
    Kjo eshte gjuha e te tredhurve,,e impotenteve diplomatike,qe kane perfaqesuar shtetin shqiptar neper bote.Keta EUNUKE BIZANTINE zhgenjyen popullin shqip[tar ne bisedimet me gjermanet ne 1984 dhe 1987,,Keta kodoshe shiten Autoqefaline e Kishes shqiptare te Nolit dhe sugjeruan gjarperin e helmatisur grek Janullatos,qe Rilindasit e vertete e nxorren nga dera,keta e futen nga dritarja.Keta i kthyen selite diplomatike ne seli korrupsioni dhe kuplara bordello,si ata diplomatet e Sali malokut ne SHBA,qe ngaterruan policet amerikane me prostituta,si Toni Montana tek Skaraface.Gjuha e ketyre diplomatike,qendron ne mjeshterine qe halese mos i thone hale,por TUALET. Ketu konsiston i gjithe arti i tyre diplomatik.Se Dimitriiii Bushati nuk kapitulloi duke falur kufijte detare te Republikes se Shqiprise me greket,pooor zhvilloi nje raund te suksesshem bisedimesh ne interes te miqesise dhe perspektives Europiane te qeverive dhe shteteve tona ne Rajon dhe me gjere.
    Cakaj te lumte jatagani!Fshije Ministrine e Jashtme nga keta eunuke bizantine,qe gjuhen e orrospiave e quajne gjuhe diplomatike,Ji i drejt[perdrejte,keshtu sic je,Kultura dhe aftesia profesionale nuk ka nevoje per gjuhe orrospiash.Profeti i eunukeve,aleqym selam shoku Sofo,kur kerkonte ndonje koli me Marlboro,nuk ja thoshte troc,por i thoshte me gjuhen e kurvave:-A te ta kripim pak koken o Gaqo?

    Reply to this comment
  37. Semanjaku March 29, 18:41

    Anticensur,,je vertet per tu censuruar,,u kthen pergjige te gjitheve dhe te duket vetja se je qendra e zgjuaresis dhe e dituris,,,dheee ti japesh vlera pozitive shpellarit, sidomos per qendrimet dhe veprimet per pavaresin e KOSOVES do te thot se shikon vetem ne nje ane,,,mendon vem per nje ane, dhe perpiqesh te mbulosh nje te vertet qe e di populli shqiptar dhe nderkombetaret,,,,,,Ne funde, trego pak kultur ne te shkruar.

    Reply to this comment
    • anticensurë25642654 April 1, 09:56

      Semanjaku

      “Anticensur,,je vertet per tu censuruar,,u kthen pergjige te gjitheve dhe te duket vetja se je qendra e zgjuaresis dhe e dituris”
      o lal a e ke lexuar diku që unë të shkruaj se jam “qendra e zgjuaresis dhe e dituris”???
      apo të pëlqen ty të më vlersosh kaq lart??
      sidoqoftë është puna tënde dhe jo timja!!
      gjithashtu të sugjeroj dhe një variant tjetër,shkruaj” je më budallai i të tërëve”,nuk është se do të ndryshosh gjë në mënyrën se si reagoj unë!!nëse do të ndryshosh diçka!?
      atëherë fare thjesht vërteto të kundërtën e asaj që unë shkruaj!!
      të garantoj se po qe se më bind,do të të them faleminderit,si fillim,dhe më pas do të të mbështes në mendimin tënd!!nuk e kam problem fare të ndryshoj mendim kur bindem për atë që thotë tjetri!qoftë dhe kundërshtar!!
      por para se të bësh këtë,pra kundërshtimin e mendimit tim!?
      lexo dhe, për më shumë,KUPTO atë që kam shkruar unë”ti japesh vlera pozitive shpellarit, sidomos per qendrimet dhe veprimet per pavaresin e KOSOVES”,kjo që thua më duket pak si idiote me tendencë demence!!
      asnjëherë nuk kam thënë një gjë të tillë,bile e kam kundërshtuar me forcë të madhe këdo që është përpjekur ti japë ndonjë farë vlere kafshës së viçidollit,si në politikën që ka bërë brënda vëndit ashtu dhe në atë jashtë,sidomos kosovën!!
      vlerësimi që i ka bërë palloshi i tironës “si patriot që ka ndihmuar shumë në luftën e kosovës” e kam kundërshtuar me forcë!!
      vlerësimi që i ka bërë rama,sali berishës, nuk ka bërë gjët tjetër veçse ka ulur vlerën e ramë,edhe më shumë,në syt e mi!!

      Reply to this comment
Shiko komentet

Komento

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*

Sondazh

MENDONI SE PËR TË ZGJIDHUR KRIZËN POLITIKE DUHET NJË MARRËVESHJE E RE RAMA-BASHA?