Dokument apo fake news?

January 29, 2020 13:30

Dokument apo fake news?

Nga Donika Omari

 

Në emisionin “Në anën e duhur të historisë”, që vazhdon të përsëritet nga RTSH-ja, përmenden disa figura të shquara të Ballit kombëtar, si Mithat Frashëri, Ali Këlcyra, Bahri Omari etj. lidhur me një kërkesë për marrëveshje, me kusht faljen e jetës, që, siç thuhet në emision, i kanë drejtuar këta Frontit NÇL kur ishte e qartë fitorja e partizanëve.

Kjo kërkesë njoftohet në një letër drejtuar Enver Hoxhës nga Dali Ndreu dhe Liri Gega. Dhe kjo letër konsiderohet si dokument, si vërtetim që këta eksponentë, ndërsa kërkojnë marrëveshje me kusht faljen e jetës, premtojnë edhe bashkëpunim me Frontin.

Duke ndjekur një logjikë të thjeshtë, lindin disa dyshime të forta për ta besuar atë letër si dokument. Pra, lindin disa pyetje, disa përsiatje.

– Së pari, si është bërë kjo kërkesë, me shkrim apo me gojë?

– Ku, në ç’vend është bërë takimi dhe me cilët persona, konkretisht?

– Si është zhvilluar ky takim, (nëse qe takim), qenë të gjithë bashkë ata që kanë bërë kërkesën apo mos kanë dërguar një përfaqësues?

– Si ka mundësi që kërkonin marrëveshje, e madje premtonin edhe bashkëpunim me Frontin, kur ishte provuar kaq e kaq herë që kjo ishte e pamundur mes këtyre dy forcave?

– Përveç kësaj shkrese të Ndreut e Gegës a është përmendur gjëkund tjetër kjo përpjekje për marrëveshje, me kusht faljen e jetës?

– Vetë dy të sipërpërmendurit sa të besueshëm janë? Ata kanë vetëm fjalën e tyre si bazë, asgjë të dokumentuar. (Për besueshmërinë e Liri Gegës, një tregues është edhe rasti kur bëhet mashë për vrasjen e Mustafa Gjinishit. Pse të mos jetë kjo letër rasti i dytë i shërbimit prej mashe të saj?)

Në librin “Bahri Omari – Jeta dhe veprimtaria”, nga D.Omari, është sjellë dëshmia e Luan Omarit për të atin. Pra, kur po afronte fundi i luftës, Nexhmije Hoxha e porosiste Luanin t’i thoshte Bahriut të dorëzohej, se për ata që do të dorëzoheshin do të kishte ulje dënimi. Dhe shoku Hysni i çonte edhe kalin për ta shpënë në bazën e malit të Dajtit.

Por Bahriu përgjigjej se nuk ia lejonte dinjiteti të bënte një gjest të tillë poshtërimi. Pra, Bahriu, që, sipas letrës së sipërpërmendur, qe rrekur të shpëtonte kokën… tani, kur ia mundësojnë lehtësimin e dënimit, për çudi, nuk pranon!

Një pikë tjetër që kërkon shpjegim: Pse tani një kujdes i tillë për këtë kunat kaq të urryer, jeta e të cilit ishte vënë prej kohësh në shënjestër për t’u zhdukur?

Le të provojmë të ndërmarrim një arsyetim.

Qysh në 10 shtator 1943, Enver Hoxha e ngrinte me forcë çështjen e diskreditimit të Ballit: ...ta demaskojmë e ta diskreditojmë Ballin në popull, ta paraqisim ballin në popull si përçarës dhe shkaktar të vëllavrasjes etj… (Më 1 tetor): Balli duhet të demaskohet si një organizatë reaksionare. Demaskimi të bëhet i vazhdueshëm…etj.

Pra, dilte një nevojë e madhe të hidhej sa më shumë baltë mbi këto figura, meqë nuk gëzonin pak kredi, që donte të thoshte se populli i respektonte e i çmonte.

“Demaskimi të bëhet i vazhdueshëm”. Këtë porosi duket se kryen letra e D.Ndreut e L.Gegës.

Të shihnin njerëzit se kush ishin ata që i quanin baballarë të kombit, që tani po dridheshin për lëkurën e tyre, duke lënë mënjanë gjithë ç’kishin përfaqësuar deri atëherë…

Le ta përsërisim pyetjen: Pse tani një kujdes i tillë për këtë kunat kaq të urryer, jeta e të cilit ishte vënë prej kohësh në shënjestër për t’u zhdukur?
Besoj se shpjegimi është: synimi për ta realizuar këtë nevojë.

Dorëzimi i Bahriut ishte zgjidhja më e mirë: ta kishe në dorë fatin e tij. Nuk duhej lejuar të arratisej, nuk duhej as të burgosej. Duhej i vdekur.

Ky synim i ngulët ishte provuar e do të provohej bindshëm në disa raste:

Atentati i bërë në Himarë nga partizanët e Bregut në janar të 1944-s. (Për këtë përpjekje të dështuar, Enveri i hiqte vërejtjen Nako Spirut: …Atentati kundër Bahriut ka qenë shumë me vend, por duhesh të matesh mirë që të dilte me sukses.)

Amnistia e plenumit të Beratit, (23-27 nëntor 1944) parashikonte: …personat që kishin bërë pjesë në formacionet armike ose që kishin qenë pjesëtarë të organeve shtetërore të cilat kishin bashkëpunuar me pushtuesit fashistë e nazistë, po të dorëzoheshin, do të përfitonin nga një dënim më i butë pas gjykimit, duke shpëtuar gjithsesi nga dënimi eventual me vdekje.

Por, më 28 nëntor 1944, në fjalimin e mbajtur para popullit të Tiranës nga E.Hoxha, amnistia e shpallur me këtë rast, përfundonte: …përjashtohen nga këjo amnisti të gjithë kriminelët e luftës, ata që kanë vrarë, djegur, çnderuar dhe plaçkitur pasurinë e popullit. (çka linte fushë të lirë interpretimi për ata që do të quheshin kriminelë lufte).

Në gjyqin special, për dënimin me vdekje të Bahri Omarit i vetmi që këmbëngulte ishte i kunati, siç dëshmojnë vetë bashkëpunëtorët e tij, që s’ishin dakord për këtë dënim të skajshëm.

Nëse mund të ketë një përgjigje bindëse për pyetjet e ngritura në këtë shkrim, atëherë mund të shkoqitet problemi nëse ajo letër e Ndreut e Gegës është një dokument apo një fake news.

 

*****

Botuar në Dita në rubrikën Letër Kryeredaktorit. Në foton shoqëruese: Bahri Omari në gjyq

January 29, 2020 13:30
Komento

85 Komente

  1. Arben January 29, 13:44

    LITARI LITARI LITARI LITARI LITARI

    PER SIGURIMIN E SHTETIT SLLAVO-KOMUNIST.

    TE TJERAT JANE FOL KOT.

    Reply to this comment
    • fteri January 30, 08:35

      Jo mor Arben Jo ,
      -sipas marifeteve të retorikës tuaja litari-litari për sigurimin e shtetit jan vetëm mëllefe personale .Nuk respektohet e vërteta historike .

      Pasi punonjësit e sigurimit të shtetit, ishin luftëtar besnik të ATDHEUT E POPULLIT ,luftuan për një kauze të drejtë ,ishin armik i skllavrisë kundër shtresave të pasura , çifligaro -borgjeze ,bajrektaro- klanore – Ata ishin armiq të partisë e popullit sepse synonin robërimin, shfrytëzimin e poullit.

      Kauza e punonjësve të sigurimit të shtetit ishte e drejtë ,DHE PLOT DASHURI PËR POPULLIN.

      Reply to this comment
      • Arben January 30, 08:58

        O zoteri, sigurimi i shtetit vegel qorre ne sherbim te sllavo-komunisteve shqipetare (antishqipetare dmth) me qender ne beograd e moske.

        Te kujt atdheu e te kujt populli, atij qe zhduken nga hartat e njerezimit per 45 vite me rradhe, dhe kane 30 vjete bashkepunojne ne denigrimin dhe largimin e shqipetareve, jane te gjitha strategji te thurura ne beograd e moske, dhe sigurimi i shtetit ka qene dhe mbetet edhe sot e kesaj dite vegel qorre ne sherbim te ketyre strategjive.

        Reply to this comment
        • mirel January 30, 16:38

          Arben, ju jeni dhe ishit ne sherbim te sllaveve, komuniste apo jo, nuk ka rendesi.
          Rendesi ka qe komunistet partizane jua dhane pergjigjen ne kohen e duhur. Me plumb
          Te tjerat jane pallavra

          Reply to this comment
    • Sigurimsi January 31, 14:56

      Thua qe ” dhe kane 30 vjete bashkepunojne ne denigrimin dhe largimin e shqipetareve, jane te gjitha strategji te thurura ne beograd e moske,
      Sigurimi ti trithte koqet po te arratiseshe. Dhe po te ishe me Beogradin dhe Mosken.
      Tani me ke je me te paren apo me te dyten.
      Idiot dhe kolaboracionist i lindur.

      Reply to this comment
      • Arben February 1, 10:29

        Shiko gjej njerëz të paarmatosur dhe kryej masakra është krim, jo meritë, megjithëatë, po vjen dita, një më një do shlyen.

        Reply to this comment
  2. Dentisti January 29, 14:07

    Autorja ka treguar nivel mjeran ne arsyetimin e saj per cfare ka dashur te thote!
    Tamam si nje hartim i fillores!
    Bahri Omari ka derdhur gjak shqiptari duke bashkepunuar me pushtuesit dhe nuk ka lume qe t’i laje krimet e tij!
    Kjo Donika valle e ka mbaruar 8 vjecaren,qe shkruan kaq rrumpalle?

    Reply to this comment
    • Xhuxhumaku January 29, 14:26

      O Dentist ik e merru me dhembet se keto qe thua ketu jane pak futja pordhes. Zonja e nderuar Omari nuk po thote gje per duart e Bahri Omarit, a ishin te lyera me gjak apo nuk ishin. A e merr veh ti qe problemi qe po shtron ajo eshte krejt tjeter? Apo ke kake ne vend te truve dhe si pllake e thyer gramafoni perserit pa pushim budalliqet e zakonshme? Zonja po po pyet: copa e letres e Liri Geges a perben dokument, apo ehte fake news? A e kupton tashti apo do edhe noi vizatim me ngjyra?

      Reply to this comment
      • Dentisti January 29, 15:30

        O xhuxhumak pa tru!
        Ne fakt je ti ai qe nuk kupton gje ketu!
        E cfare dokumenti qenka ketu nje cope leter qe ta bejme kaq gurgule mediatike?
        Cfare interesi kane lexuesit te merren me pordhet e atyre qe kane lyer duart me gjak partizani clirimtar?
        Akoma nuk e keni kuptuar se ne bijte e 28 mije deshmoreve dhe 70 mije partizaneve heroike jemi jo vetem shume here me shume se ju,por edhe me te shkolluar e me patriote sepse ju jeni kellirat e bashkepuntoreve me pushtuesit dhe te tille do mbeteni edhe per mijra vjet!
        Vetem heshtja juaj do beje qe te mos permenden me tradhetite tuaja!
        Heshtni se ndryshe koken tuaj do hani!
        Nuk na mundni dot,ashtu si te paret tuaj nuk munden trimat partizane!
        Mos kujtoni se ka ardhur koha juaj o kerma!

        Reply to this comment
        • Xhuxhumaku January 29, 17:25

          Or ti Dentist, sa per dijeni po te them se edhe une te dy prindet i kam pasur partizane. POR:
          1- A ke pare ti ndonje liste me 28000 deshmore dhe 70000 partizane, pa le pastaj heroike, apo ta ka fryre koken yt’ate me perralla me heronj.
          2- Mua me eshte bere bajate kjo propaganda boshe e ju bijve te tjere te atyre 70000 partizaneve heroike. Une vete nuk pashe ndonje te mire nga ajo pune, le pastaj plot te tjere qe shkuan per dhjame qeni, shume nga te cilet ishin ja ashtu komandante heroike.
          3-Ka erdhur koha qe mos ta mbajme mendjen te ato luftrat heroike, kur aq me teper ajo lufta heroike i kushtoi ketij popullit te gjore edhe 50 vjet te tjera mjerim dhe masakra dhe 30 vjet te tjera mbas asaj qe vertitemi si pula pa koke, por ti psh si dentist te rregullosh dhembe e te mos pjerdhesh kot per gjera qe nuk i di. A i sterilizon mire ato pincat qe perdor ne pune, a i lan duart mbasi ben shurren, keto shif ti or bir lavdiplote i partizaneve heroike.

          Reply to this comment
          • Dentisti January 29, 18:00

            Ti xhuxhumaku mund te kesh patur edhe 20 prinderit partizane,por jo nga ata qe cliruan Shqiperine!
            Listen me 28 mije deshmore dhe 70 mije partizane jo vetem e kam pare,por e kam jetuar !
            Ajo liste qe derdellit me djallezi ti kelysh ballisti eshte Shqiperia qe kemi sot!
            Ne se nuk do ishte lufta heroike e 28 mije deshmoreve dhe 70 mije partizaneve,sot nuk do ekzistonte ndonje shtet me emrin Shqiperi,sepse do ta shqyenin serbet dhe greket menjehere pas lufte,sic tentuan ne Konferencen e Paqes ne 1946!
            Por ty,o kellire ballisto-zogiste nuk te intereson kjo,se ty nuk te lidh asgje me Luften Antifashiste prandaj merresh me lojra fjalesh!
            Pse keto lista nuk ua kerkon ballisteve e zogisteve,se edhe ata thone se paskan luftuar?
            Kerkojua edhe historikun e formimit te reparteve ballisto-zogiste,me emra e mbiemra,kunder kujt luftuan,ne cilat vende zhvilluan beteja,kush i furnizonte me armatim,ushqim,veshmbathje etj!
            kunder kujt reparteve nazi-fashiste luftuan,sa humbje ka patur ne te dy palet me emra etj?
            Kerkojua pse nuk kane ndonje kenge,vjershe,roman,novele,film,opera etj per luftrat e tyre?
            Kerkojua pse nuk kane ngritur ndonje lapidar atje ku kane formuar repartet apo zhvilluar luftimet etj!
            Germo Tare germo se qenin e ngordhur do gjesh!
            Por te gjitha keto repartet partizane i kane te dokumentuara ndersa ju ballisto-zogistet nuk keni asnje!
            Dhe se fundi,kush nga fuqite e medha ju mbeshteti dhe pse iket nga syte kembet pas clirimit te Shqiperise dhe nuk ishit ne tribune se bashku me perfaqesuesit e SHBA dhe Britanise se Madhe ne Tirane ne 28 nentor 1944?
            Po ne jubilete e festimit te mbarimit te L2B ne Moske,pse nuk ju ftojne ju ballisto-zogisteve,por ftojne vetem partizanet?
            Dhe ne fund te komentit tend,o kerme e kolaboracionizmit e pranon se je plehre antishqiptare,kur me thua se nuk duhet ta mbajme mendjen tek luftrat heroike!
            Ne e mbajme mendjen tek ato luftra heroike se i bene prinderit tane qe cliruan atdheun,ndersa ty nuk te intereson se yt ate ka luftuar kunder tyre ne bashkepunim me pushtuesit!
            Hy vrrome e ndyre!

          • Xhuxhumaku January 29, 18:09

            Me ty or koqe qeka kot me fol. Ti qeke nga ata qe degjojne vetem vehten. Ik se te kan ardh pacientat ke dera. Ik e gerryj noi dhom. Idiot!

      • anticensurë25642654 January 29, 16:15

        qënje e kap shumë drejtë këtë problem!
        ” Zonja po po pyet: copa e letres e Liri Geges a perben dokument, apo ehte fake news?”përveç “lajmeve fallco” gjithçka në rregull!!
        zonja nuk mohon letrën e gegës e ndreut,pra bie varianti i “fake news”,ajo thotë që nuk ka dokument për atë që shkruhet në letrën e gegës e ndreut!!
        duke mos pasur dokument!?mund të vihet në dyshim,jo letra ose një takim për ato që shkruhen në letër,emrat që përmënden në letër!!
        pra meqënëse nuk specifikohet se me kë është biseduar direkt,atëherë nuk mund të thuash “filani e ka kërkuar personalisht”!!edhe nëse filani ka kërkuar personalisht,prapë bie nëse nuk ka një DOKUMENT TË SHRKUAR PREJ TIJ! në një farë mënyre mund të kishte vërtetim nëse do të kishte disa dëshmitarë okularë,por prapë “fakti” i ka gjunjët e dobëta për të qëndruar në këmbë!!
        në kohët e sotme ku mashtrimi,manipulimi është këthyer në mënyrë jetese,nuk mund të presësh që vetëm njëra anë të mashtrojë,manipulojë,krijojë fakte!!dhe tjetra do ti përshtatet!!dhe për më shumë,përvojën e ka më të madhe!!

        Reply to this comment
        • Xhuxhumaku January 29, 17:31

          Me duket se edhe titulli eshte: “Dokument apo fake news”. Letra vete nuk eshte fake news or Cen, por permbajtja e letres mund te jete fake news, e ne eshte keshtu kjo leter nuk perben dokument qe verteton ate qe pretendon Liri Gega, pavaresisht se eshte leter e shkruar, pra eshte fake news gjithe diten. Besoj se ai ballisti i ndyre po ta donte me te vertete ate “privilegj” qe po i ofrohej nuk kishte perse e bente kete pune me bedelen Liri Gega, por mund te ulej e te shkruante vete nje leter, qe ne kete rast do te perbente DOKUMENT.

          Reply to this comment
          • anticensurë25642654 January 30, 07:38

            qënje,”bedelja” gega,nuk ishte aq bedele në atë kohë!!
            po të marrim kohën kur është shkruar kjo letër e liri gegës!?nuk mund të themi se ajo e botoi në gazetën a televizionin filan dhe përfitoi nga ky lajm i rremë për të dekurajuar ballistët që i lexonin në masë këto medje,fejkiste!!pra letra e lirisë nuk ka qënë një letër propagande!!nuk bëhet propagandë ndërmjet dy njerëzve!!pra për mendimin tim,dikush,si sekser i vërtetë,si sekser fallco që kemi me bollëk,ose një tip jo i nivelit të omarit,por që ka përmëndur emrin e tij(nuk është e thënë që po të përmëndësh emrin e dikujt ai të jetë në dijeni për këtë)!!liri gega e ndreu nuk kanë pasur interes të bëjnë një gjë të tillë pa qënë e kërkuar nga dikush!!bile duke ditur qëndrimin e niveleve të larta të PK!
            por si e thash më lartë,ky dokument nuk përbën dokument,pra nuk vërteton përmbajtjen e tij!!sepse nuk mund të quash si të vërtetë atë që është shkrua diku,por që nuk vërtetohet si burim!!
            pra letra e ndreut e gegës është e vërtetë,është dokument,përmbajtja e saj nuk vërtetohet nga asgjë dhe nuk përmbush kushtet për të qënë dokument!!

        • gjermani i fundit January 29, 23:35

          Ceno! Autorja thote qe letra nuk verteton se kreret donin vertete te dorezoheshin. Sepse mungojne hapat konkrete, kerkesa me shkrim, apo deshmi te tjera, orvatje per takim, etj. Por mesa e lexova, nqs nuk gabohem, aurorja ka dashur te thote se Enveri duket sikur e ka porositur nje leter keshtu, me qellim per te diskretituar kreret balliste. Sepse kreret, sipas autores, kishin shume popullaritet dhe gezonin respekt ne popull. Dmth autorja e ka ndare mendjen qe Enveri donte me cdo kusht ta likujdonte kunatin dhe e beri me kembengulje. Kete po thote ajo, dmth osé letren ashtu kishte qejf Enveri t’ia dergonin. Per mua, Enveri nuk duhej te lejonte denimin kapital te kunatit, sic psh nuk u denua me vdekje Ibrahim Bicaku. Por ndofta nuk ishte aq I gjithepushtetshem. Ndofta duhej te tregohej shume fiskal per te mbrojtur poziten.

          Reply to this comment
          • anticensurë25642654 January 30, 09:06

            mono,xhani i cenos
            si e kam shkruar dhe me qënjen,letra përbën dokument përmbajtja JO!!
            “aurorja ka dashur te thote se Enveri duket sikur e ka porositur nje leter keshtu, me qellim per te diskretituar kreret balliste”,etje,etje,etje!nuk bën gjë tjetër veçse spekullim!!pra supozime hipoteza!!
            nëse ne fillojmë e vëmë në lojë tërë spekullimet që po bëhen në këtë drejtim!?do të ketë aq shumë sa nuk do tia dalim as në mënyrë digitale me i zgjidh!!
            tashti për të “diskredituar”krerët e ballit!!
            kemi një linjë liri belishova,ndreu,shumë afër enverit!!pra distanca ishte aq e vogël,letra ishte e shkruar me dorë dhe jo një rraport kongresi,nuk e kuptoj se ku qëndron “diskreditimi”i krerëve të ballit??
            nëse unë e ti duam të “diskreditojmë” qënjen,ndërmjet nesh!?
            nuk do të na mjaftonte të thoshim çdo lloj gjëje pa pasur nevojë të shkruajmë letra??dhe bile letra të nxitura nga të tretë që nuk egzistojnë??a thu se nuk mjaftonet ajo që kishin bërë krerët e ballit për ti diskredituar??
            “Per mua, Enveri nuk duhej te lejonte denimin kapital te kunatit, sic psh nuk u denua me vdekje Ibrahim Bicaku.”mono,e kam thënë shpesh,se betejat fitohen kollaj kur dihen gabimet e gjeneralëve që i kanë humbur ato!!
            enveri bëri gabime,faje sa të duash,por i bëri atëhere,dhe ne nuk mund ti korigjojmë sot!!ajo që mund të bëjmë ne ËSHTË MOSPËRSËRITJA!gjë që akoma nuk e kemi mësuar!!
            zonja në fjalë,figurativisht e quaj “komardare”,qëndron mbi ujë!çfadolloj qoftë,ujë burimi a kënete!!
            kjo zonjë deri dje krekosej në krah të “kunatit të bahriut”,sot e pështyn “kunatin e bahriut”!
            ne nuk diskutojmë mungesën e karrakterit të kësaj zonje,por diskutojmë karakterin e bahriut dhe kunatit të tij!!që të dy nuk na përgjigjen dot!!

  3. Kastriot January 29, 14:47

    Ka kohe qe televizioni publik ka mare rolin e percaresit me “analiza historike”eshte kthyer ne televizionin e vitit1992-1997

    Reply to this comment
  4. intelektuali January 29, 14:51

    Zonja Donika Omari, nusja e Bahriut:

    Le të provojmë të ndërmarrim një arsyetim tjeter akoma me llogjik,

    PSE E URRENTE ENVERI KUNATIN E TIJ BAMIRES, BAHRI OMARI ME KETE MLLEF SIC E THUA TI?

    kur:

    Bahri Omari jo vetem e financoi studentin deshtak Enver Hoxha ne France, ne Montpelje dhe me pas ne Paris kur Ahmet Zogu i ndepreu bursen e Mbretnise dhe me pas kur e perzune nga ambasada e Zogut ne Bruksel dhe u kthye ne Shqypni pa asnje dyshke ne xhep e strehoi ne vilen e vet ne Tirane Enverin bashke me Nexhmijen ku edhe jetuan gjate gjithe periudhes se Luftes si zengjine te vertete?

    NGA BURONTE MLLEFI I PAZAKONTE I ENVERIT PER KUNATIN E TIJ BAMIRES, BAHRI OMARI?

    Asnje nga pergjigjet e dhena deri tani duke e etiketuar Bahriun si Tradhetar, Kuisling, Kryefashist, Kryeballist apo si “Armikun e Kllases” nuk ka baze llogjike dhe historike, sepse Enveri jetoi me Nexhmijen gjate gjithe Luftes ne vilen e tij lluksoze ne mes te Tiranes, vile ngjitur me vilen e Kryebashkiakut Qazim Mulleti i patrazuar as nga fashistet dhe as nga komunistet si nje zengjin pasanik deri ne momentin kur ne4 Tirane po hynin cubat e Mehmet Kasapit nga Mallakastra dhe qe vrisnin cdo gje te gjalle qe u dilte perpara pa kurfare meshire njerezore dhe Enveri me gjithe Nexhmijen disa dite perpara 17 nentorit te 1944 ja mbathi ne Berat ne nje baze te Vukmanovic Tempos nga frika se mos e kapte ndonje plumb i cubave te egersuar me floke perpjete te Mehmetit,

    atehere:

    PSE GJITHE KY MLLEF I ENVERIT PER BAHRIUN?

    Kesaj pyetje duhet t’i pergjigjet Donika Omari jo si historiane, por si antare e famljes Omari qe e di fare mire te verteten qe sot eshte nje e fshehte publike dhe qe e dine shume vete qe e kane njohur Patriotin e Vatres, Bahri Omari nga afer dhe ajo eshte:

    Enveri me Bahriun kishin kontrate dypaleshe:

    “NESE LUFTEN E FITOJNE GJERMANET BAHRIU DO TE NDIHMONTE ENVERIN, NESE LUFTEN E FITONIN KOMUNISTET E BEOGRADIT DHE MOSKES, ENVERI DUHEJ TE NDIHMONTE BAHRIUN”

    por:

    Enveri me te mare pushtetin e grisi kete kontrate dhe e hodhi ne zjarr dhe kur Bahriu i u hakerrua qe do t’ja nxirrte te palarat ne publik, perfshire ketu edhe spiunimin e Qemal Stafes per te cilin kishte edhe dokumenta origjinale. Enveri me te degjuar per kerceimin e kunatit te tij bamires dha urdher:

    TE EKZEKUTOHET, POR TE TORTUROHET ME PARE ME THYERJE KOCKASH!

    Sic kishte vepruar me te gjithe shoket e tij, me komunistin e oreve te para, Llazar Fundon qe e njohu Enverin ne France per here te pare per idete komuniste, por qe Enver Deshtaku atehere i ishte pergjigjur lakonisht: “Ne jemi burgjeze o Zoi, nuk jemi proletare bartharre dhe kokpalare”

    Ne kete kendveshtrim:

    PSE SOT 30 VJET PAS RENIES SE MURIT TE BERLINIT SHQYPTARET AKOMA NUK DINE TE VERTETEN PER VRASJEN DHE MASAKRIMIN E BAHRI OMARIKT NGA KUNATI I TIJ SADIST DHE I PABESE, ENVER HOXHA?

    Nje pyetje etike per Donika Omarin,

    Nga: intelektuali

    Reply to this comment
    • bureto January 29, 19:37

      @Intelektual!
      Shpesh kur t’i kam lexuar komentet, ku merresh dhe me marredheniet Hoxha-Omari, pergjithesisht te kam dhene te drejte. Vetem ne nje pike jo. Konkretisht, Mbreteria e Zogut nuk ka patur asnjehere ambasade ne Belgjike. Nese e pranojme se ka patur, atehere kush ka qene ambasadori shqiptar atje, se konsujt e Nderit si dhe sot nuk jane kurre personel i ambasadave te shteteve perkatese, perkundrazi jane te huaj, pergjithesisht nga ai vend ku ambasada eshte e akregtituar. Ne Belgjike ne ate kohe ka patur vertet dy belge, konsuj Nderi, te cileve si zakonisht jane keta parveny te pasur, qe duan te shfaqen e te duken ne rrethet e tyre, u pelqen ashtu si dhe sot te jene konsuj Nderi te ndonje vendi. Mbreteria ua kishte dhene kete titull. Keta per te zhvilluar aktivitetin e tyre kishin kerkuar privatisht nje sekretar personal shqiptar qe te dinte mire frengjisht, Bashkekohesit e Enverit tregojne qe Bahri Omari diplomat karriere me shume njohje u eshte gjendur atyre, duke u rekomanduar Enverin, kunatin e tij, asokohe i mbetur rrugeve te Parisit pa pune e pa te ardhura, te cilat deri atehere ia siguronte edhe ai. Keshtu me nje gur vriteshin dy zogj: kenaqej edhe kunati, por i zvogelohej Bahriut edhe barra financiare. Keshtu u be. Konsujt e pelqyen Enverin. (disa nga shoket e Enverit te asaj kohe, te cilet kur Enveri u be i pari i vendit i plasi ne burg, si Izet Kallarati, Shaqir Trimi e ndonje tjeter kane pohuar se konsujt ishin edhe me prirje homoseksuale). Po ky tjeter muhabet.

      ***
      Enveri, pas disa kohe te sherbimit aty, per çudine e bashkekohesve te tij, u emerua nga Ministria e Arsimit e Mbreterise, profesor ne Liceun francez te Korçes! Pra ky ‘komunisti’ i oreve te para, na u çuaka nga antikomunisti, ‘renegati’ dhe ‘satrapi’ Zog, tek çerdhja komuniste e Korçes! Edhe per kete ka dyshime se kane patur dore sherbimet inteligjente angleze qe ishin ne lidhje me Enverin qysh ne Bruksel. Ndryshe si mund te spjegohet qe nje aventurier, me shkolle te pambaruar, kunat i nje antizogisti te shpallur, asokohe ne mergim si Bahri Omari t’i behej ky privilegj?! (gjithmone sipas personave te cituar me siper etj).
      Ne jeten e Enverit ka shume e shume hije. Per to jane thene e shkruar shume, me kohe te tjera do te thuhen e shkruhen. Gjithsesi nuk eshte ketu ky qellimi i komentit tim, pra te merrem me to. Por ky koment, paragrafi i pare me siper, u be per intelektualin lidhur me komentin e tij per rolin e Enverit ne Belgjike, por dhe te Bahri Omarit ne kete mesele.
      Sa i perket personalitetit dhe kultures se Zonjes Donika Omari, te cilen e njoih vetem nepermjet punes se saj veçanerisht ne fushen e perkthimit, disa komentuesve u duhet thene qe, ne raport me te jane veçse ca idiote mjerane.

      Reply to this comment
      • intelektuali January 29, 22:01

        @ Bureto Djali:

        Teorite konspirative kane bukurine e tyre, por jane ne mosperputhje me faktet dhe dokumentat reale. Ja cfare tregojne ato ne nje pjese te vogel te tyre:

        “…Në vitet ’30-të kur Këlcyra i kishte gjetur punë Hoxhës me kërkesën e Bahri Omarit, ndërsa vetëm disa muaj më vonë është Ministri i Punëve të Jashtme të Mbretërisë, zoti Eqrem Bej Libohova që do ta punësoj Enverin si Sekretar në Konsullatën shqiptare në Bruksel, Belgjikë. Enver Hoxha udhëtoi nga Parisi në Bruksel me tren në vitin 1935, pas pothuajse 11 muaj qëndrimi në Paris, dhe se nga qëndrimi në Bruksel janë dokumentuar fare pak gjëra, te gjitha dokumentat jane zhdukur nga nje dore e padukshme dhe atë që dokumenton historia është e çuditshme, sepse Hoxha mund të ishte injorant por sipas kësaj biografie na del se ishte magjistar, sepse pa shkuar në Bruksel ai regjistrohet në fakultet: Është vërtetuar se ai u regjistrua në Fakultetin e Drejtësisë, në rrugën “Franklin Ruzvelt”, në vitin 1934-1935. Edhe pse libri titullohet “Nga Franca në Belgjikë-studentë pa diplomë” si edhe në shumë raste ai bën kapërcime të pakuptimta ashtu sikur se edhe përfundon kapitullin me vdekjen e Eqerem Libohovës në vitin 1948, si numri 7 i listës së “kriminelëve të luftës” që qeveria e Enver Hoxhës i kishte dënuar me vdekje në mungesë dhe për të cilët kërkonte ekstradimin nga Italia. Sërish në vitet ’30-të. Kjo biografi “pa partiturë” do të pranohet nga dirigjentët më të njohur të shkrim-leximit shqiptar, kur ajo kthehet sërish në vitet 30’-të ose më saktë në vitin 1936 kur Enver Hoxha mban edhe fjalimin e tij të parë në Shkodër, duke u ndihmuar Hasan Dostit në një ceremoni. Ceremonia që për autorin qe mbresëlënëse në Shkodër, dokumentohet edhe me foto të Marubit, nga e cila do të zhduken të gjithë pjesëmarrësit që kishte Enveri në krah, dukuri kjo e cila do të marr fund me komentet që janë stërthënë nëpër shtypin e ditës nga Sekretarët e Partisë deri të truprojat. Jeta e 28 vjeçarit Hoxha do të vazhdoj me një përshkrim formal nga Liceu, vendi ku do të banoje në Korçë, ndërsa raportin që kishte ai me femrat do ta ilustroj me kujtimet e Vedat Kokonës, e për punën e tij në Lice, ato të Abaz Ermenjit dhe Beqir Ajazit. Kapërcimi që i bëhet jetës dhe biografise së përgjegjësit kryesor për vuajtjet shqiptare është i çuditshëm, ripërsëritet anegdota e vajtjes së tij në Tiranë, hapjes së dyqanit me Esat Dishnicën, me ndihmën e dajës së tij Ibrahim Biçakçiu dhe takimi me Ajazin kur Hoxha tashmë kishte kaluar ylberin dhe ishte bere komunist. Se kush e ftoi, e rekrutoi, e anëtarësoi në radhët e komunistëve nuk thuhet në “biografinë” e tij të parë, vetëm sa konstatohet se nga pranvera e vitit 1940 deri në vjeshtën e vitit 1941 veprimtaria e tij mbetet e pazbardhur, duke mos llogaritur thotë autori tre muajt që kaloi në një qendër termale në Itali, ku mjekoi një problem që kishte në këmbë bashke me kunatin e tij bamires, Bahri Omari. E kur jemi te këmba, meqë autoriet dhe kalemxhinjte e historise, por qe jane edhe “dirigjentët” e mashtrimit sërish janë të pakujdesshëm, ai këtë problem e kishte që në vitin 1937 por mjekët e Korçës s’e shëronin dot, dhe ishte Bahri Omari ai që e mori dhe u kujdes për të në Itali.(S.S. – Konferenca në Detroit, 1953). Ndërsa atë që nuk e thotë kjo biografi e thotë Shërbimi Britanik i Inteligjencës ku ndër të tjera theksohet:

        “…Enver Hoxha filloi të merrej me propagandën komuniste, veçanërisht në vitin 1939 dhe 1940…Ai u pozicionua me bllokun anti-italian vetëm pasi Rusia u përfshi në luftë. Kjo sjellje e tij ndaj demokracive perëndimore ishte identike me qëndrimin e eksponentëve të tjerë komunistë si Koço Tashko, Konstandin Boshnjaku etj. Propaganda antibritanike dhe antiamerikane nga Enveri dhe ndër qarqet komuniste në Shqipëri filloi nga viti 1940” (HS5/73 The National Archives)…”

        Si ky material ka shume te tjere intelektuali dhe prandaj po t’i shtosh njohjen personale te intelektualit me pjestare te tjere te familjes Omari nga te gjitha keto del se:

        ENVERI KA QENE KAMPION I PABESISE DHE TRADHETISE ANTISHQYPTARE NE VENDIN TONE.

        dhe:

        Kjo e vertete duhet te trumbetohet me force nga media dhe historia jone kombetare.

        Reply to this comment
        • Dulla January 31, 15:07

          Kush i thote keto qe ke cituar si burim i besueshem????
          Ndonje burgaxhi si puna jote ose ndonje pinjoll fashist e zogist.
          Referoju burimeve te paanshme.

          Reply to this comment
  5. intelektuali January 29, 14:53

    Zonja Donika Omari, nusja e Bahriut:

    Le të provojmë të ndërmarrim një arsyetim tjeter akoma me llogjik,

    PSE E URRENTE ENVERI KUNATIN E TIJ BAMIRES, BAHRI OMARI ME KETE MLLEF SIC E THUA TI?

    kur:

    Bahri Omari jo vetem e financoi studentin deshtak Enver Hoxha ne France, ne Montpelje dhe me pas ne Paris kur Ahmet Zogu i ndepreu bursen e Mbretnise dhe me pas kur e perzune nga ambasada e Zogut ne Bruksel dhe u kthye ne Shqypni pa asnje dyshke ne xhep e strehoi ne vilen e vet ne Tirane Enverin bashke me Nexhmijen ku edhe jetuan gjate gjithe periudhes se Luftes si zengjine te vertete?

    NGA BURONTE MLLEFI I PAZAKONTE I ENVERIT PER KUNATIN E TIJ BAMIRES, BAHRI OMARI?

    Asnje nga pergjigjet e dhena deri tani duke e etiketuar Bahriun si Tradhetar, Kuisling, Kryefashist, Kryeballist apo si “Armikun e Kllases” nuk ka baze llogjike dhe historike, sepse Enveri jetoi me Nexhmijen gjate gjithe Luftes ne vilen e tij lluksoze ne mes te Tiranes, vile ngjitur me vilen e Kryebashkiakut Qazim Mulleti i patrazuar as nga fashistet dhe as nga komunistet si nje zengjin pasanik deri ne momentin kur ne Tirane po hynin cubat e Mehmet Kasapit nga Mallakastra dhe qe vrisnin cdo gje te gjalle qe u dilte perpara pa kurfare meshire njerezore dhe Enveri me gjithe Nexhmijen disa dite perpara 17 nentorit te 1944 ja mbathi ne Berat ne nje baze te Vukmanovic Tempos nga frika se mos e kapte ndonje plumb i cubave te egersuar me floke perpjete te Mehmetit,

    atehere:

    PSE GJITHE KY MLLEF I ENVERIT PER BAHRIUN?

    Kesaj pyetje duhet t’i pergjigjet Donika Omari jo si historiane, por si antare e famljes Omari qe e di fare mire te verteten qe sot eshte nje e fshehte publike dhe qe e dine shume vete qe e kane njohur Patriotin e Vatres, Bahri Omari nga afer dhe ajo eshte:

    Enveri me Bahriun kishin kontrate dypaleshe:

    “NESE LUFTEN E FITOJNE GJERMANET BAHRIU DO TE NDIHMONTE ENVERIN, NESE LUFTEN E FITONIN KOMUNISTET E BEOGRADIT DHE MOSKES, ENVERI DUHEJ TE NDIHMONTE BAHRIUN”

    por:

    Enveri me te mare pushtetin e grisi kete kontrate dhe e hodhi ne zjarr dhe kur Bahriu i u hakerrua qe do t’ja nxirrte te palarat ne publik, perfshire ketu edhe spiunimin e Qemal Stafes per te cilin kishte edhe dokumenta origjinale. Enveri me te degjuar per kerceimin e kunatit te tij bamires dha urdher:

    TE EKZEKUTOHET, POR TE TORTUROHET ME PARE ME THYERJE KOCKASH!

    Sic kishte vepruar me te gjithe shoket e tij, me komunistin e oreve te para, Llazar Fundon qe e njohu Enverin ne France per here te pare per idete komuniste, por qe Enver Deshtaku atehere i ishte pergjigjur lakonisht: “Ne jemi burgjeze o Zoi, nuk jemi proletare bartharre dhe kokpalare”

    Ne kete kendveshtrim:

    PSE SOT 30 VJET PAS RENIES SE MURIT TE BERLINIT SHQYPTARET AKOMA NUK DINE TE VERTETEN PER VRASJEN DHE MASAKRIMIN E BAHRI OMARIKT NGA KUNATI I TIJ SADIST DHE I PABESE, ENVER HOXHA?

    Nje pyetje etike per Donika Omarin,

    Nga: intelektuali

    Reply to this comment
    • I tille je , sa here qe hap gojen January 29, 17:17

      Je shume maskara , ( si gjithenje ) , pretendenti per Intelektual ! E them kete , sepse ti kerkon qimen ne veze ! Aktiviteti i theksuar e i dokumentuar plotesisht , antikombetar i Bahri Omarit nuk eshte vene asnje here ne diskutim dhe , si i tille , duhej trajtuar ligjerisht si te gjithe te tjeret te assaj kategorie . Problemi eshte se , kellira idjote , qe nuk e kane ende konceptin e atdhetarit , te tradhetarit , kuislingut , nuk dine se cfar do te thote fjala parim e te qenit besnik ndaj parimit , por i ben lemsh me miqesi , krushqi e detyrime fisnore , per te justifikuar e fshehur kriminelet teper te rrezikshem per vendin , sikurse u veprua dhe veprohet ne mbare boten demokratike te qyteteruar . Ti sillesh keshtu , sepse thelle ne shpirtin tend ti je nje gjarper helmues shqipfoles , sivellame me kryebanditin serb te Vicidolit !

      Reply to this comment
  6. lana January 29, 15:18

    Donika Omari kunata e Mihallaq Ziçishtit
    dhe gruaja e Luan Omarit
    Mire atehere mire dhe tani duke ngrene e pastaj shkelur
    Ler Luanin te shkruaj per te jatin çne. qe perzihesh ti ne keto pune
    App te preu barku ty per Bari Omarin tani se me pare ishe nuse nipi dhe sflisje dot…!!!
    Bukeshkale!

    Reply to this comment
    • anticensurë25642654 January 29, 16:18

      ça të keqe ka??
      mos vallë ismol kadarja nuk bëri të njëjtën gjë??mos vallë sali berisha nuk bëri të njëjtën gjë??
      mos vallë ky biri i kurvës dhe nipi i burgajetit dhe venedikut nuk po bën të njëjtën gjë??
      përse donika duhet të dalë jashtë rradhës??përse donika nuk duhet të pijë tek dy nëna??
      jemi në kohën e parasë!!paraja duhet nxjerrë në një farë mënyre!!ngado që ta nxjerrësh ajo nuk vjen erë e keqe!!
      ps:pavarsisht se ka të drejtë në këtë që thotë!!letra e gegës dhe ndreut nuk përbën dokument!!

      Reply to this comment
  7. Dentisti January 29, 15:30

    O xhuxhumak pa tru!
    Ne fakt je ti ai qe nuk kupton gje ketu!
    E cfare dokumenti qenka ketu nje cope leter qe ta bejme kaq gurgule mediatike?
    Cfare interesi kane lexuesit te merren me pordhet e atyre qe kane lyer duart me gjak partizani clirimtar?
    Akoma nuk e keni kuptuar se ne bijte e 28 mije deshmoreve dhe 70 mije partizaneve heroike jemi jo vetem shume here me shume se ju,por edhe me te shkolluar e me patriote sepse ju jeni kellirat e bashkepuntoreve me pushtuesit dhe te tille do mbeteni edhe per mijra vjet!
    Vetem heshtja juaj do beje qe te mos permenden me tradhetite tuaja!
    Heshtni se ndryshe koken tuaj do hani!
    Nuk na mundni dot,ashtu si te paret tuaj nuk munden trimat partizane!
    Mos kujtoni se ka ardhur koha juaj o kerma!

    Reply to this comment
  8. ms January 29, 16:22

    Kunata e Mihallaq Ziçishtit ( + gruaja Luanit) ka konflikt interesi te dyfishte ne lidhje ne relacionin Enver-Bahri dhe sa do “e ndershme” te tregohet nuk eshte e besueshme.
    .
    Nje gabim foshjor qe bejne intelektualet & analistet e sotem eshte se flasin ne vitin 2020 sikur personazhet e viteve 1943-1944 do te dinin si do rridhnin ngjarjet…Ne fakt nese krahesohemi me hakmarrjen e vendeve te tilla si Franca-Belgjika-Danimarka keto te Enverit ishin lule.
    .
    Nje gabim te kalkuluar behet ne shtypin shqiptar se po vihet “mikroskopi” per disa episode qe nuk ka zot ti vertetoje aq me shume kur dihet qe nderlidhja dhe trasmetimi i lajmeve ishin pothuajse primitive…( ju kujtojme se nuk kishte celular atehere).
    .
    Them i kalkuluar se po harrohen dhe mbulohen veprime pambarimisht antishqiptare te pas 1992-it qe kane te bejne jo vetem me parine e Tiranes por dhe me hipokrizine e pabesueshme te miqve tane.
    .
    Me konkretisht;
    A ka ndonje zog ..urve shqipfoles ti pergjigjet ketyre pyetjeve:
    Pse nuk zbulohet nga shtypi shqiptar Takimi top sekret Millosheviq-Berishoviq ne dhjetor 1993 ne Oher
    .
    Pse nuk i shkohet ne fund vrasjes se Remzi Hoxhes nga junta berishes per te cilen dhe sherbimet inteligjente mike kane dijeni te plote ?
    ..
    Pra lereni kockat dhe varrin e Bahriut menjane dhe merruni me ate qe i ka hapur varrin atij vendi …qe dihen kush jane..?

    Reply to this comment
    • ? January 29, 17:39

      Kam une nje pyetje per ty ms:

      Perse kur qiu yt ate tet eme u ngjiz nje hajvan si ty? Asnje sherbim sekret mik nuk i eshte pergjigjur kesaj pyetje.

      Reply to this comment
  9. taro January 29, 17:07

    shkrim i dobet, arsetime te dobeta e pa lidhje te plote logjike, shkurt muhabeti, shkrim ordiner.

    Reply to this comment
  10. Limani January 29, 17:17

    Ka kohë që s’hap TV dhe nuk e di transmetimin për të cilin flet zonja Omari .
    Zonjë , në të kam kuptuar drejt , ti e quan trillim atë që paskan shkruar , apo thënë , Liri Gega e Dali Ndreu sepse , Bahri Omari paska qenë personalitet i tillë , që s’mund t’a ulte veten duke bërë lojën e armiqve të tij komunistë ?!
    Dëgjo zonjë , të bëhesh ministër i jashtëm kuisling nga nëntori ‘43 deri në 16 qershor ‘44 , kjo tregon se politikisht je një debil klasik dhe të rruashin diplomat dhe gjuhët e huaja që i di ezber !
    Le të kthehemi pak mbrapa .
    Hitleri që do pushtonte BRSS brënda 4 muajve, bëri 6 muaj luftë dhe s’mori dot Moskën , më 2 shkurt 1943 u shpartallua në Stalingrad në mënyrën më të turpëshme dhe më fatale për të qe shpartallimi në betejën e Kurskut , korrik 1943 .
    Më keq akoma për Bahriun , Anglo-amerikanët , në 6 qershor 1944 zbarkojnë në Francë dhe vjerri yt zonjë , vazhdon diplomacinë me
    Ribentropin e Hitlerit të marrë fund .
    Një ballisti të thjeshtë që s’di ç’ndodh rretherotull , i falet që mbeti ballist deri në ‘44 , por , jo ministrit të jashtëm aleat i nazistëve .
    Rusi , amerikani, anglezi janë bashkë kundër Hitlerit dhe ballistët tanë kokëngjeshur nuk kuptonin ç’ndodhte .
    Enveri ishte racional në pushkatimin e kunatit te tij, Bahriut dhe ata , shokët e tij që i thoshin të mos pushkatohej Bahriu, siç thua ti , po ata do t’a flaknin Enverin , po të mos pushkatohej Bahriu .
    Enveri , siç e pamë më von , deri në fund te jetës, ishte pelivan dhe i pamëshirshëm , për të ruajtur pushtetin personal !

    Reply to this comment
    • intelektuali January 30, 08:35

      Liman sovjetiku:

      Ne korrik te 1943, kur sapo kishte mbaruar beteja historike e tankeve ne Kursk, Enveri ishte akomoduar si zengjin pasanik ne llixhat e Ankones, Itali ne nje resort lluksoz me ke thua ti? Ja ta tregon intelektuali se ka edhe dokumentin origjinal: Me kunatin e tij pasanik Bahri Omari qe po gaditej te behej minister i jashtem i qeverise Mitrovica me njohje direkte me Ribbentropin e Hitlerit. Eshte kollaj sot te flasesh badiava “pas pilafit”,

      por:

      ASKUSH NUK BESONTE SE HITLERI DO TE SHKATERROHEJ BRENDA NJE VITI, MADJE FLITEJ PER NJE BOMBE ATOMIKE QE PO GADITEJ NGA SHKENCETARET GJERMANE DHE DO TE SHKATERRONTE ALEATET ME RAKETAT “FAU” TE GJENIUT WERNHER VON BRAUN, I CILI ME VONE U BE SHEF I “NASA” -S AMERIKANE,

      prandaj:

      Ne kete kendveshtrim nuk duhet te paragjykojme “pas pilafit” me mendjelehtesi albaneze debile dhe dallkauke pa kurfare llogjike patriotike kombetare se ne cilen ane te historise ishte Patrioti i “Vatres” nga SHBA Bahri Omari me nje kulture te gjere perendimore,

      por:

      Duhet te ngrihet pyetja emergjente:

      PSE POLITIKA, MEDIA DHE HISTORIA JONE KOMBETARE NUK KA DENUAR ZYRTARISHT ANTISHQYPTARIN ENVER HOXHA QE SHITI INTERESAT E SHQYPNISE DHE TE KOSOVES TEK JUGOSLLAVIA E TITOS DHE MASAKROI KOSOVARET NE TIVAR ME NJE PABESI TE PAPARE?

      qe:

      Jo vetem kaq, por qe mbushi lumenj me gjak njeriu te pafajshem, falimentoi ekonomine dhe renoi shtetin, per interesat e pushtetit te tij personal, vetem ne periudhen 1945-1946 Enveri me gjyqet e stisura popullore ose pa gjyq fare ekzekutoi dhe vrau me shume se 30 mije shqyptare, intelektuali ka dokumenta reale me emerat e plota te viktimave te genocidit enverist, nderkohe qe 28 mije deshmoret e tij imagjinare te sajuar nga Beogradi sikur ishin te vrare nga gjermanet nuk kane emera, as mbiemra ka vetem nje dyzine komunistesh te vrare dhe asgje tjeter.

      Kur motra e Enverit mesoi se burri i saj, Bahri Omari do te pushkatohej nga gjyqi popullor sic e tregon edhe gazeta DITA me kete foto mbreselenese ne sallen e gjyqit, i shkoi prokurorit te ceshtjes, qe ishte miku i familjes Omari, Bedri Spahiu dhe i tha duke qare me lot ne sy:

      ME SHPETO BURRIN QE ESHTE EDHE MIKU YT!

      Bedriu qe ishte komunist idealist me kulture perendimore qe kishte mbaruar “Robert College” ne Stamboll shkelqyeshem nuk i tha asnje fjale, por i hapi nje leter zyrtare qe mbante firmen e Enverit dhe qe perfundonte me fjalet:

      PERPARA SE TE EKZEKUTOHET TE TORTUROHET ME THYERJE KOCKASH!

      Motra e Enverit nuk i foli me vellait te saj sadist dhe gjakatar qe mbi pushtetin personal nuk vinte asgje tjeter deri ne fund te jetes nuk e pa me Enverin me sy, por enveri u kujdes qe dy djemte e saj Luani dhe Fatosi te mos vuanin persekutimin e “Armikut te Kllases” sic veproi me shume te tjere.

      Reply to this comment
  11. pune komunistesh, gjelle qensh January 29, 18:47

    Luan Omari, shembulli me unikal ne bote ndoshta se zor se gjendet kush tjeter, qe ndenji pas bythes dajes vet duke e ditur se i kish pushkatu te jatin.

    Reply to this comment
  12. Ska January 29, 19:02

    Kam degjuar qe edhe Kol Tromaren e mori ne qafe Bari Omari, duke i premtuar se kunati do t’i falte jeten, prandaj s’kishin pse te largoheshin nga Shqiperia ne dite e fundit para ardhjes ne fuqi te komunisteve.

    Reply to this comment
  13. ms January 29, 19:59

    Per komentuesin si pikepyetje (?):
    .
    Testin e pare e humbe sepse nuk e gjete pergjigjen e pyetjes e pare pra vetquhesh zog..URVE
    .
    Tani po te bejme nje pyetje me te lehte jo vetem ty por dhe ketyre omareve dhe gomareve qe merren me fantazmen e Bahriut te shekullit kaluar

    A dini gjo pse mafjozi gjeopolitik Damir Fazllic me banim ne WDC.. rrinte krah per krah me Tom Ridge = Secretary of Homeland Security-USA ne keshillin e Sigurise Kombetare ne vitin 2007 ? nga ku benin sfilate mode ministrat e salipordhes qe e kishte mik shtepije jo vetem fazllicin por dhe tom rixhin..
    .
    A ka ndonje anal ist qe i pergjigjet kesaj pyetje me pikepyetje ?..

    .Pergjigjuni ketij sudoku dhe pastaj merruni prape me kermen e fashizmit..qe po e bejne te omel si hallva e qazimit keto miqte tane

    Reply to this comment
    • ? January 29, 23:05

      Prape se prape ti o ms mbetesh hajvan. E kam degjuar nenen tende ti ankohesh Zotit perse i dha nje hajvan si ti per kopil.

      Reply to this comment
  14. IP January 29, 20:18

    Kam nje pyetje per zonjen Donika, a e pyete ndonjehere Enverin apo Nexhmijen kur shkonje ti benje vizite si nuse e nipit per te sqaruar ca gjera Te gjithe e dine si vrapoje me gezim e mezi prisje te te ftonin ne ate shtepi dhe sa te mira perfitove nga martesa jote me Luanin. thoshnin ne ato kohra qe kjo martes qe bere ti ishte vetem llogari, sikurse qe dhe ajo e motres tende me Mihallaq Zicishtin.

    Reply to this comment
    • lana January 30, 14:42

      Shume e vertete
      Kjo Donika mbante dhe kapello me strehe, kaskte dhe dukej si djalosh çapken
      I mban mend qejfet qe ka bere qe çke me të po ashtu race jane te gudulisen pas çdo sahani
      Ndaj dhe thote kunati se ne emer ndoshta i trembet mallkimit dhe turpit ksq me mire flet me doreza qe dhe perfitimet si nuse e nipit ti behen hallall po dhe te perfitoje akoma siç ja do sëra
      Donika Donika te rente pika…, me te qeshur po ta them si andej nga Korça HaHaHa

      Reply to this comment
  15. Timi January 29, 21:17

    Faleminderit Zoti Liman,
    Per komentin e argumentuar.
    Donika Omarit duhet ti vije turp per foton e vjerrit te saj qe ka pranuar te publikohet ne ilustrim te shkrimit te saj.
    Timi

    Reply to this comment
  16. Mark .UK January 29, 22:14

    Xhuxhumaku:Habitem me ju si merresh me nje te vetquajtur dentisti.Ky do jete nje ish sekretar partie fshati me kater klas,sot bari lopesh.

    Reply to this comment
  17. Arbeni January 29, 22:37

    Po ti donika ne librin tend me te thena e me te degjuara e me theniet e te birit luanit apo deshmive te shokeve te kunatit, qe as emrin sja ze ne goje nga urrejtja:

    I ke te dokumentuara apo dhe ti tregon perralla prane oxhakut ne nje nate dimri?

    Te gjitha Fake.

    Te thena nga nexhmija ne vesh te luanit, FAKE.

    Me me the te thashe nuk behet historia.
    As me konflikte interesi, kush ka thene se kunati e donte te vdekur bahriun dhe e coi ne pushkatim? Nga kujtimet e bedri spahiut e kemi lexuar.

    Konflikt i paster interesi. Pasi si prokuror ushtarak vrau e preu e bashke me kocin, beri burg me pas.

    Si mendon ti donika eshte i besuar. Aspak.
    bedriu na tregon se me tukun folen si ti benin gropen Enverit. Tuku i kish thene ta arrestojme se do na marri me qafe. Po nuk arriten.
    Enveri, si mendon ti, te rrinte te priste.
    Fake kujtimet e bedriut.

    Ti ke kaq ne dore dhe vjelle vret.
    Tamam komentuesi me siper te ze ne goje lidhjet famijare me miallaq zicishtin, ish zv minister i brendshem dhe ish sekretar i pare i ppsh te rethit te Korces.

    Pastaj persekutori u be i persekutuar e beri kaq vite burg.
    Donika ne konflikt te thelle interesi.

    Lere luanin te bej liber per te jatin.
    Ti bej per atin tend.

    I rrofte dipllomacia bahriut.
    Paska qene shume miop politik.

    Te jesh minister i qeverise kuislinge (1943-1944) dhe vegel qorre e maqinerise shfaruese te nazizmit Gjerman kur gjithe bota perparimtare e demokratike dhe popujt e Europes te bashkuar kunder ketij armiku te perbashket, perbindesh, kriminel e gjakatar, e kishin vene perpara, dhe kthesa e madhe kish ndodhur qe mbas Stalingradit 1942

    Nuk e nderon po e turperon bahriun.

    Dhe ato vlera e veprimtari patriotike qe mund te kish perpara i zhvleresohen komplet.

    Nuk ish nje ballist i thjeshte, nje fshatar qe as dinte c’ishte radjua as dinte shkrim e kendim e nuk merrte vesh cndodhte per reth.

    Bahriu sic thua ti zonje, qe i lexuar e i kenduar dhe u be bashkepunetor deri ne minister i klikes me gjakatare qe ka njohur njerezimi: midis miliona te vrareve – 6,5 milion cifute te shfarosur, 20 milion deshmore nga BRSS.

    Mos fol per bahriun. Lere te prehet i qete atje ku eshte. Me shume e turperon se u sjell njerezve ne mend se cberi dhe kujt i sherbeu.

    Krahasohe bahriun me marshallin francez pétain.

    https://fr.m.wikipedia.org/wiki/Collaboration_en_France

    Cdo ti kishin bere francezet bahriut?
    Pyetje retorike. Nuk do ta mesojme kurre.

    Vetem e imagjinojme.

    Jo po meqe ze ne goje kunatin.

    Reply to this comment
    • anticensurë25642654 January 30, 07:49

      Arbeni
      “Po ti donika ne librin tend me te thena e me te degjuara e me theniet e te birit luanit apo deshmive te shokeve te kunatit, qe as emrin sja ze ne goje nga urrejtja:”
      lali mos u xef kot!!
      donika,gruaja e luan omarit,nipit të enverit dhe një nga njerëzve më të ekuilibruar(mendimi tim)deri në 90ën nuk e quante “kunati i bahriut” por thejshtë SHOKU ENVER,dhe ajo si shumë të tjerë,sali berishë,tritan shehu,edvin rama,e turrli bajge,nxirrnin gjoksin përpara dhe rrihnin jo vetëm shuplakat,por dhe ngjireshin duke ulëritur “parti enver jemi gati kurdo her”!!
      këta njerëz ishin “lufta e klasës”,këta njerëz ishin “dora e fortë e partisë”!!
      të njëjtë kanë mbetur,vetëm se kanë ndërruar slloganet e tyre!
      kjo e ka sharë me të njëjtin pasion dje,si po e mbron sot,vjerrin e saj!
      pasioni i njerëzve të tillë është të qëndruarit mbi ujë!!
      është një lidhje ndërmjet instiktit të mbijetesës dhe jetës në nivelet e larta të shoqërisë!!një bashkim i të dyjave,çon në një deformim të tmerrshëm të karrakterit!!
      shiko ismail kadarenë dhe i ke të gjithë brënda!!
      njerëz të tillë se kanë problem të shkelin dhe vetveten për tu ngjithr një shkallë më lart!!për të tjerët!?as mos të të shkojë në mëndje se si mund ti shkelin!!

      Reply to this comment
    • lana January 30, 14:55

      Kur qe e ftuar ne shtepine e Dajos te burrit ah si me silleshe moj Donika te rente Pika ai Dajo ishte dhe Dajua tend Donike; shiko sa here ta kam lakuar emrin te plaçin syte
      Kurse ti i ndryshon emrat nga shoku Enver, qe sdo ta permendesh ne emer ne Kunat
      Kunat i sateme andej nga Korça HaHaHa

      Reply to this comment
    • mirel January 30, 16:56

      Pse nuk qenka e bija kjo?

      Reply to this comment
  18. GJINOJA January 29, 22:47

    Do të doja shumë që Bahri Omarin për nga trimëria, zgjuarsia dhe ndershmëria ta ngjanin pasardhësit!

    Reply to this comment
    • anticensurë25642654 January 30, 07:53

      nuk është e thënë që fëmije ti ngjajë prindit,sidomos babait!!personalisht nuk kam asnjë mendim të keq për luanin!mesa e njoh ka qënë një personalitet i ekuilibruar dhe i zoti në drejtimin e tij!
      që ka mbështetur gruan në këtë drejtim?!
      nuk kam asnjë gjë që ta kundërshtoj!!ndonjëherë dhe nuk përzihet njeriu në gjëra që i duken idiotësira!!

      Reply to this comment
  19. Arbeni January 29, 23:00

    Please public my comments

    Reply to this comment
  20. tomas January 29, 23:13

    Dentist!Mbaje kalin.Une vetem ne dy gjera dua te ndaloj 1(28.000)deshmore.Une kam kohe dhe po te pres ty:Shko ne varret e deshmoreve te shqiperise dhe numero.Nuk e di sa shkolle ke dhe deri sa di te numerosh.Po kaloi 1500 nuk eshte faji tend.2Ti thua 70.000partizane.Ke bere ushteri? E di c’do te thote 70.000force ushtarake?Ata duan 3 vahte ushqim ne dite.+veshje,mbathje,edhe te tjera qe ka nevoje ushtari.Arme,municione ,mushka per transport etj.A kishte populli (I varfer sipas komunisteve) te mbahet kjo ushteri.Kthehi ne vlera monetare mbatjen e kesaj ushterie .ka dhe llogari te tjera qe hedh poshte shifrat e fryra komuniste.

    Reply to this comment
    • anticensurë25642654 January 30, 12:54

      tomi dhe ti mbaje gamorin se po ja kalon kalit!!
      “Ata duan 3 vahte ushqim ne dite.”,lali nuk është e thënë shpirt,nuk është e thënë!!mos i llogarit njëlloj si talibanët dhe ushtarët amerikan!!
      të paktën tek të ngrënët!?
      nuk besoj se do të më kundërshtosh!!
      sepse po i krahasove mbajtjen e ushtrive me më të mirin!?
      nuk duhet të ketë ushtri të dytë!!

      Reply to this comment
    • Dentisti January 30, 21:46

      tomas ballist!
      Ata 28 mije deshmoret dhe 70 mije partizanet qe luftuan ,sakrifikuan dhe derdhen gjakun per clirimin e atdheut jane prinderit dhe te afermit tane e jo tuajet,prandaj ti dhe rraca jote nuk keni asnje te drejte morale as t’i permendni pa le te kerkoni llogari se cfare bene!
      Juve u takon vetem te rrefeni tradhetite e para ardhesve tuaj,qe bashkepunuan me pushtuesit!
      Te ishte per ballisto-zogistet sot as une e as ti nuk do flisnim dot shqip,por serbisht apo greqisht,se nuk do kishte me Shqiperi,ashtu sic nuk ka Cameri etj!
      Ti tomas ballisti,pjelle kerme e nazi-fashizmit,ne se do te matesh me ne fillo e trego se sa luftetare e reparte kishit ne lufte me emra e mbiemra,ku u krijuan ato,cfare luftimesh kryen,kunder kujt,sa te vrare e plagosur kishit,me cilet bashkepunonit gjate luftes,me cilin koalicion boteror u perfshite etj!
      Na trego lapidaret e te reneve,memorialet,pse nuk keni bere asnje perkujtimore per luftimet tuaja,per krijimin e reparteve me ballisto-zogiste pervec Gerhotit,qe shkuat per te vjedhur fashistet italiane te kapitulluar,por late leshte atje se pepinot u treguan me trima se ju etj!
      Na rrefe kenget,poemat,romanet,tregimet,operat,dramat,filmat etj per nder te trimave tuaj,por qe nuk keni asnje deri me sot!
      Bisht qeni do mbeteni o plehrat e popullit shqiptar nder shekuj!
      Rruga e vetme qe ju te qetesoni sado pak veten eshte te pranoni boterisht tradhetine tuaj dhe te heshtni per jete!
      Kurre nuk do arrini te na gjunjezoni,se partizanet sikur asgje te mos kene bere ne lufte,ata suguruan mbeshtetjen e plote te fuqive te medha te koalicionit boteror antifashist SHBA,Britania e Madhe dhe BRSS!
      Te tjerat jane kot vetem ne demin tuaj,por ju jeni helmuar ne shpirt dhe me siguri ne ndonje situate tjeter mbase do lahen gjynahet tuaja pergjithmone,nga ato,qe nuk arriten te lahen gjate LANC-it!
      Mos harroni se ne jemi shumica dhe ju kurre nuk do arrini te na gjunjezoni!
      Keni 30 vjet,qe nuk keni mundur te tregoni se cfare te mirash mund t’i jepni ketij populli,vec tradhetise tuaj!
      HESHTNI o kerma pergjithmone!

      Reply to this comment
  21. demo January 30, 01:03

    Zonje,,jo ka ardhur koha,por ka kaluar koha,qe familja e Bahri Omarit te FLASE..Te flase te shpertheje,SE NUK MBAHET DOBICI NE DERE GJITHE JETEN,
    EDHE PAS JETES..
    Bahri Omari e la nje AM,ANET,para pushkatimit:Koha do ta vertetoje kush jemi ne dhe kush jeni ju!
    Koha e vertetoi ne 1990,ku e degdisen vendin enver hoxha me morracakerit e tij,por Familja Omari hesht dhe ka 30 vjet qe hesht duke mbajtur mbi shpine jo vetem nje faj te pabere,por edhe te berat e te paberat e zhagajdhurit dobic,qew Gjylua ja rrasi ne vend te pajes Fahries,vajzes se madhe,qe ta mbante familja Omari.
    Nuk e di tash rron apo nuk rron doktorr Xhemil Omari,sepse keto qe po shkruaj ja kam thene qe ne 1991,kur ata u kthyen nga Internimi.
    Familja Omari eshte dere e pare e nderuar ne Gjirokaster dhe nuk kishte shans Gjylo Cuci dhe Mulla Halili te benin krushqi me Bahri Omarin.Por kete krushqi e beri Hysen Hoxha,qe kishte krushqi me Omaret.Ambicia e Gjulos per te shkolluar me cdo kusht Enverin i kalonte mundesite reale te kapacitetit mediokerr te enverit dhe mundesite e saj ekonomike.
    Keshtu ja ngjiti pulle Hysen Hoxhes qe kishte barren e te dy familjeve.Ky e mbajti enverin me pretendime te shumta deri ne Lyceun e Korces dhe pas tij Gjylua ja ngjiti enverin Bahriut nepermjet Faries.
    Ne 33 kur famiolja mori vesh qe Enveri kishte tre vjet ne Monpelje dhe nje vit ne Paris qe harxhonte bursat e shtetit dhe parate e Kunatit per te bredhur Kabareve te luxit,ne shoqweri misterioze qe nuk kishin te benin me studimet,ju luten Bahriut ta adoptonte djalin e vetem te Gjylos per ta shpetuar.Ne 1933 e emeron sekretar te konsullit cifut ne Bruksel,Ne 1936,kur ju zbuluan vjedhjet dhe mashtrimi ne pritjen ne oborrin e mbretit te Belgjikes,e mbajti ne Bari.Atje birbo rufjan ju hodh gruas se pronarit shqiptar qe mbante me te ngrena Bahri Omarin,Kole Tromaren,Sheh Karbunaren.Keta i hoqen nje te rrahur enverit dhe e lane me kaq.
    Ketu fillon FAJI i Bahri Omarit.
    Kur mori vesh cfare funderrine ishte kunati,duhej t`i tregonte deren.Por deren ja tregoi ne 1944,kur ky i tregoi gishtin e mesit per Kosoven.Atehere i hodhi pjaten me fasule surratit.Enveri e kercenoi:Do ta shoheshesh,c`do te punoj!Dhe e mbajti fjalen.
    Angazhimin ne qeverite e gjate luftes te Bahri Omarit me nje barre te rende aktiviteti Patriotik(Themelues i Vatres,Kongresi i Lushnjes,Deputet i Shqiperise dhe qeveritar deri ne 1924 kur u detyrua te emigroje pas kthimit te Zogut ne pushtet.Pse u angazhua Bahri Omari si minister ne Qeverine e Regjences.A e dinte Bahri Omari qe Gjermanet ishin thyer ne Afriken e Veriut,ishin thyer ne Stalingrad dhe kishin humbur luften ne Kursk dhe ne vjeshten e 43 ishin ne terheqje te plote nga te gjitha frontet?Ma thote mendja e dinte.
    Po atehere,pse?Sepse ishte ne rrezik endrra e te gjithe rilindasve qe u angazhuan ne politike gjate luftes II boterore.SHQIPNIA ETHNIKE.
    Gjate Luftes se dyte bot.Kosova,pjese te Malit te Zi,Maqedonia Perendimore u bashkuan me Shtetin Ame.
    Kunder kesaj Shqiperie luftoi Enver Hoxha me shefin e tij Miladin Popovic,duke rekrutuar mijra katundare nga jugu te veshur,ushqyer,pajisur me armatime nga englezet.
    Qellimi i te gjithe pattrioteve qe qeverisen Shqiperine ne ato vite ishte te formonin nje ushtri kombetare qe te mbronte kufijte natyrale te Shqiperise.Nga gjermanet kerkuan vetem arme.
    Cfare roli luajti ushtria gjermane ne Shqiperi?
    Ushtria gjermane hyri ne Ballkan pas shpartallimit te ushtrise fiasko te Musolinit ne sulmin kunder Greqise.per te lare turpin e Aleatit te saj.Ne Shqiperi hyri pas Armepushimit te ushtrise italiane,per te mos lene vakum per zbarkimin e Aleateve,qe kishin zbarkuar tashme ne Sicili.Neqoftese trupat Gjermane nuk hynin ne Shqiperi,rrezikonin terheqjen e divizioneve nga Greqia,qe mund te pesonin fatin e Stalingradit.Trupat gjermane ishin tamam ne rolin e trupavbe Austriake ne luften e pare,qe hyne ne Shqiperi per te penguar ushtrine serbe,italiane dhe greke,te ndanin Shqiperine.
    GJERMANET NUK ISHIN PUSHTUES.
    Atehere cfare tradhetari ishte Bahri Omari?
    Tradhetari i vertete ishte Enver Hoxha qe pasi e perdori Bahri Omarin,pasurine dhe emrin e tij te nderuar,pasi e perdori per vendstrehimluxi bashke me serbo-malazezin Popovic,ne fund te 44 e perdori si lolo,per sakrifice,qe t`i tregonte shokeve te idealit,se UNE NUK JAM NJE LEVEND BORGJEZ QE JETOJ NE MES TE LUXIT NE VILEN E MINISTRIT KUISLING,por jam nje birbo i pabese dhe me gjaksor se ju,se vras edhe burrin e motres,Prandaj i porositi dy atentate me njesitin e Tiranes,me Gogo Nushin dhe Nako Spirun.
    Kur une ngjarjet ne Vilen e Qazim Mulletit ku qendronte familja Omari bashke me kunatin e adoptuar enver hoxha me Miladin dhe Nexhmije brenda,i kam me te degjuar,Luan Omari i ka me te jetuar.Boll me u perdor Bahri Omari si rrecke per te fshire hyneret e kunatit te tij funderrine,imoral,parazit,tradhetar,gjaksor,plehre.
    Une e cmoj Bahri Omarin qe nuk u rendit me fitimtaret serbe ,greke francese,engleze dhe nuk mendoj se Shqiperine e ruajti enver hoxha nga coptimi.
    Nuk kishte asnje marreveshje ne Jalte,ne Poznan,ne Berlin qe te ndante Shqiperine ne fund te luftes se dyte boterore.Faktori Amerikan qe ishtre garant per mos prekjen e kufijve te Shqiperise ishte edhe me i fuqishem ne 1945.Po te mos ishte enver hoxha me bandat e tij antishqiptare,Camet do te ktheheshin ne atdheun e tyre nga vendimi i senatit amerikan.
    Perzenia e Misionit Amerikan dhe minat kunder luftanijeve engleze,ishin nje loje me zjarrin qe ndermori aventurieri enver hoxha per te plotesuar tekat e Serbeve dhe Ruseve qe qendronin prapa tij.

    Reply to this comment
    • anticensurë25642654 January 30, 09:19

      dem
      në shkrime ka dy lloje të ndara thelbësisht!!
      -ditari,i shkruar në ngjarje e sipër!
      dhe
      -shkrimet e shkruara në “të tashmen e së shkuarës”,pra pasi kanë ndodhur ngjarjet!!
      ti je gjenerali që fiton betejat e humbura të gjeneralismëve!!
      dem nëse komardarja donika ka ineresin e vetë të spekullojë,ti e ke pak a shumë shpirtëror,pak a shumë prej budalllëkut,urrejtjes eeee!
      vk!!
      bahriu,mithati etj patën fatin që shqipëria u la në krahun e rusit!!
      të ishte lënë në krahun e perëndimit!?
      ata do të ishin trajtuar si bashkpuntorët e nazifashizmit në francë,vëndet e ulta e norvegji!!

      Reply to this comment
      • intelektuali January 30, 13:48

        @anticensura budalla me brire:

        PO TE KISHTE HALLA KOQE DO TE QUHEJ DAJE

        Keshtu thua ti ne repliken e budallit prej llafo-qyli lidhur me komentin e @demo-s, i cili kete here ka treguar mjaft te verteta te cilat mbahen te mbyllura me 7 dryna ne kasafortat e Sigurimit te shtetit nga Mafia Enveriste me Pushtet e Edvin Droges qe nuk di akoma te kerkoje falje per krimet e komunizmit dhe te babait te tij killer dhe vrastar i Enverit,

        prandaj:

        Mbylle halen e llafoqylsit se je bere si Shaban Hunderri, kallamoq bosh pa kokrra, qe po s’u grice me te gjithe nuk te ze gjumi i nates

        dhe:

        Te kam paralajmeruar edhe me pare:

        MOS U BEJ SI GARIB, POR GJEJ NJE PUNE TJETER ME TE RESPEKTUAR.

        Reply to this comment
        • anticensurë25642654 January 30, 15:43

          nastro mor bythec
          nuk thuhet “Te kam paralajmeruar edhe me pare:”
          dhe më pas të shkruash:”MOS U BEJ SI GARIB, POR GJEJ NJE PUNE TJETER ME TE RESPEKTUAR.”!
          nastrobytheci,ti si shkrimtar i madh që je,me nja 130 libra të botuar!?e di fare mirë se!
          nuk më ke paralajmëruar,por thjeshtë këshilluar!!
          më vjen keq por mos bëj gabime të tilla!!mos mu bëj si këta gazekarucët e ditës!!
          sa për “7drynat”?! mo ha mut kot a plot, si e do ti,se kur të leverdis byçka ti i ke të hapura arqivat!kur nuk të do pafidhja!? i mbyll me 7 qind dryna!!
          nastro ti vazhdo e na kënaq me beqirllëkun tënd!!mos ndërro zanat!të kemi valvul shkarkimi!!nuk mund ti drejtohesh dikujt njëlloj si ti,pa ndjerë një ndjenjë të hidhur pendese!!
          ty mund të të shkarkosh tërë inatin pa të vrarë ndërgjegjja fare!!bile mund të ndihet i lumtur i lumtur njeriu pasi të të ketë shkarkuar gjithçka!!

          Reply to this comment
    • Dentisti January 31, 21:07

      Na ketu more demo mavria!
      E morem vesh se cfare ka bere Enver Hoxha,po si nuk u kujtove te na tregosh se cfare te mirash i paska sjelle ketij vendi Bahri Omari si ballist dhe minister i Jashtem i pushtuesve naziste?
      Psh,a luftoi me arme kunde pushtuesve nazi-fashiste?
      Ne se kete nuk e ka bere,por derdhi gjak partizanesh clirimtare,atehere e ka merituar plumbin ballit!
      Shiko foton me siper per te kuptuar se me cfare idioti kriminel kemi te bejme!
      Nuk e lani dot mutin me shurre!

      Reply to this comment
  22. Intelektuali tironas January 30, 09:52

    Z.Omari !
    Do tju vleresoja se tepermi ne se ne Diktature do te ishit
    pozicionuar ne krahun e disidenteve te heshtur te shumte ne Shqiperi.

    Reply to this comment
    • anticensurë25642654 January 30, 10:18

      jo mër lal!
      kjo punon në “vjelje”,nuk është e specializuar ë mbjellje e mbashtim!!
      vilte atëherë me mësimet e partisë e shokut enver,vjel sot kundër tyre!!
      nuk ka gjë më të leverdisshme se të përshtysh kundër erës!
      pastron fytin dhe lan surratin!!
      ose më mirë,të lëpish atë që ke pështyrë!!
      ushqim me kilometër zero!!

      Reply to this comment
  23. demo January 30, 12:34

    Zoti cens. harroj,qe je edhe ti.

    Reply to this comment
  24. intelektuali January 30, 13:49

    @anticensura budalla me brire:

    PO TE KISHTE HALLA KOQE DO TE QUHEJ DAJE

    Keshtu thua ti ne repliken e budallit prej llafo-qyli lidhur me komentin e @demo-s, i cili kete here ka treguar mjaft te verteta te cilat mbahen te mbyllura me 7 dryna ne kasafortat e Sigurimit te shtetit nga Mafia Enveriste me Pushtet e Edvin Droges qe nuk di akoma te kerkoje falje per krimet e komunizmit dhe te babait te tij killer dhe vrastar i Enverit,

    prandaj:

    Mbylle halen e llafoqylsit se je bere si Shaban Hunderri, kallamoq bosh pa kokrra, qe po s’u grice me te gjithe nuk te ze gjumi i nates

    dhe:

    Te kam paralajmeruar edhe me pare:

    MOS U BEJ SI GARIB, POR GJEJ NJE PUNE TJETER ME TE RESPEKTUAR.

    Reply to this comment
  25. tomas January 30, 14:50

    Anticensure!”Kohe me te keqia ,do te vijne!!thua.Per ke e ke fjalen,per popullin?Dite me te mira do te vijne.Ne se e per banden e haduteve,ketu ke te drejte.Mos u bej pesimist,kenaqu me ate qe ke.

    Reply to this comment
    • anticensurë25642654 January 30, 15:35

      tomi po ta shohësh mirë replikën time me demën do të shoshësh se flas me të për moshën!!
      dema më shkruan”Zoti cens. harroj,qe je edhe ti.”!
      kështu që me kalimin e moshës nuk është se vijnë ditë më të mira!!
      besoj se u kuptuam për këtë!
      sa për popullin!?
      nuk më duket se po nxë gjë!!e për pasojë vështirë se mund të vijnë ditë më të mira!!
      për hajdutët??
      nuk e di si do shkojnë,do vrasin njëri tjetrin,si zakonisht,a do lulëzojnë duke bërë marrveshje mes tyre!?
      sa për pesimizmin!?
      çtë të them!?
      po kënaqem me këtë që kam!!përndryshe duhej me ja heq vetes!!ose e me fut kokën nën rërë si struci!!që është dhe më keq se varianti i parë!!
      të mbetet bytha jashtë dhe me tërë këtë doiçllëk që qarkullon!?
      nuk je i sigurtë!!
      ta keq përdorin!!

      Reply to this comment
  26. question # 1 January 30, 16:15

    Të nderuar enverofagë,kanibalë antikomuniste ,makartiste,berishiste & ediramiste te xhorxhsorrosizuar qe nuk keni asnjë lidhje me demokracinë !
    .
    Duke se komentshkruesi ne vitet 1985-1991 kam qene ne nje llogore me ju marr guximin t’ju them se me kanibalizmin tuaj diabolik po e beni Enverin Profet…Le ta argumentojme :
    .
    Jane mbi 100 aresye pse ata qe fshihen pas komenteve te “demo”..”intelektuali-xhuxhumak”.”bureto” ect. jane shume here me te dhjere se kundershtari i tyre Enver…
    .
    Marrim vetem kete invazionin e kishes autoqefale shqiptare ne gusht 1992
    .
    @@@@@

    Koloneli Janullatos eshte me shume uzurpator ( pushtues) se sa klerik..sepse marreveshja ne fillim ka qene si klerik i perkohshem qe do te thonte ter rrinte 2-3 vjet dhe ti lironte vendi nje ” te nje kleriku “autoqefal” te Nolit Madherishem.
    . Ceremonia e zhvilluar më 2 gusht 1992 në Kishën Katedale të Tiranës për të fronëzuar si kryepeshkop të Shqipërisë Anastasos Janullatosin, nuk është kryer dhe është e pavlefshme sipas rregullave të Kishës, sepse besimtarët kanë thirrur botërisht “
    Jo! Nuk është i vyer”! (dhen aksios –).
    Ekzarku me pasuesit e tij u detyruan të largohen nga Kisha pa u përfunduar ceremonia. 4. Komploti i Janullatosit për t’u shpallur kryepeshkop i Shqipërisë dhe për të emëruar tre peshkopë grekë në krye të dioqezave të Korçës, Gjirokastrës dhe Beratit, në kundërshtim me nenin 16 të Statutit të Kishës që përcakton se kryepeshkopi dhe peshkopët “duhet të jenë prej gjaku e gjuhe shqiptarë si edhe të kenë nënshtetësinë shqiptare”, është jo vetëm një shkelje shumë e rëndë e Statutit të Kishës, por edhe atentati më flagrant kundër vetë autoqefalisë së Kishës Autoqefale Shqiptare.
    . .
    Ju lutem cojeni kujtesen ne korrik gusht 1992 kur drakula Berishe po bluante kockat e Enverit te tij sipas keshillave te dyshes Antishqiptare Biberaj-Rajersonovic..kurse nga krahu tjeter Millosheviqi..Micotaqis me kalin e Trojes Janullatos realizuan ate qe nuk e bene ne shekuj..
    @@@@@

    .
    pra nje pyetje per patriotet e medhenj
    demo & intelektuali me xhuxhumakerit e tjere:

    Ku ishit fshehur ju zoterinj kur nen flamurin e antikomunizmit pervers tuajin…u pushtua Kalaja e Autoqefalise Shqiptare nga koloneli Janullatos ??.

    Reply to this comment
    • intelektuali January 30, 18:03

      Vazhdo dhe bjeri qemones jugosllavo-komuniste te Enver Bythos ti se ke plot auditor ne Shqypnine e Droges dhe te Kanabisit te Rilindjes Socialiste te cunit te Kristaq Rames qe po ringjall dhe rilind Federaten Ballkanike te Titos, 30 vjet pas renies se Murit te Berlinit,

      SI NE ASNJE VEND TJETER ISH KOMUNIST TE EVROPES LINDORE

      dhe:

      SI NJE REZIL I SHQYPNISE ENVERISTE QE PO KERKON GJUHEJASHTE DHE BYTHENDERUR, NE BISHT TE KAVALLIT ANTARSIM NE BE,

      Reply to this comment
  27. mirel January 30, 16:53

    Kjo zonja po na con ne skenen e LANCL, dhe po pyet, u be, nuk u be, pse u be, dhe si do ishte bere..
    A ka mundesi qe te jete bere..?
    Jane 70 vjet e kusur moj zonje.
    Pa lere kur thote qe Enveri dha urdher te ” …përjashtohen nga këjo amnisti të gjithë kriminelët e luftës, ata që kanë vrarë, djegur, çnderuar dhe plaçkitur pasurinë e popullit. (çka linte fushë të lirë interpretimi për ata që do të quheshin kriminelë lufte).”
    Mos duhej qe ti falte dhe tu pinte dolline?
    Shko moj ti me gjithe keta figurat e cnderuara te Ballit. Ktheu prape ne 1940 dhe bej lufte po ta mbajti.
    Per te bere llap llap si harbute jeni te paret.
    Letra eshte dokument, nuk eshte dokument, por cfare mund te jete pervecse deshmi e kohes?
    Ku ishe ti ate kohe?? Cfare deshmie ke ti per ngjarjet ne fjale?
    Asgje..
    Por kerkon te mos denoheshin kriminelet e luftes. Ku paska ndodhur kjo? Se ne Evrope u denuan pa gjyqe fare. Me keq. U pushkatuan e u varen rrugeve si qen.
    Pak mekate keni ne shkaterrimin e shtetit, por vazhdoni akoma te merreni me shekullin e kaluar.
    Permenduni..jeni ne 2020en

    Reply to this comment
  28. intelektuali January 30, 18:04

    @question # 1, alias Ilir Hoxha, rrugaci i Enverit:

    Vazhdo dhe bjeri qemones jugosllavo-komuniste te Enver Bythos ti se ke plot auditor ne Shqypnine e Droges dhe te Kanabisit te Rilindjes Socialiste te cunit te Kristaq Rames qe po ringjall dhe rilind Federaten Ballkanike te Titos, 30 vjet pas renies se Murit te Berlinit,

    SI NE ASNJE VEND TJETER ISH KOMUNIST TE EVROPES LINDORE

    dhe:

    SI NJE REZIL I SHQYPNISE ENVERISTE QE PO KERKON GJUHEJASHTE DHE BYTHENDERUR, NE BISHT TE KAVALLIT ANTARSIM NE BE,

    Reply to this comment
  29. question # 2 January 30, 19:39

    Ka shkaktuar shumë bujë poezia që një vajzë recitoi para ciftit Erdogan në Kalanë e Prezës.

    Poezia është një thirrje patetike për xhihad dhe e vendosur në kontekstin shqiptar është një retorikë për luftë fetare.

    Njohës të historisë së Erdoganit thonë se ai është arrestuar nga policia turke si islamist pikërisht se ka recituar dikur këtë poezi, ndaj dhe është prekur nga inskenimi i Prezës.

    Eksportimi i problemeve emocionale politike dhe personale të presidentit të Turqisë në Shqipëri, është mirë të shmangen

    Por meqë jo gjithcka është në dorë tonë, së paku ndaj tyre të mbahet qëndrim.

    Kjo poezi është e mjaftueshme për të kuptuar se është e tepërt të bëjmë dhurata të tilla në raste vizitash.

    Vjersha është qartëisht nxitje e urrjetjes fetare dhe dikush duhet të përgjigjet kur shkelet Kushtetuta.

    Lexojeni:

    Ej krenaria e botes islame, presidenti yne , prijesi yne Rexhep Taip Erdogan.

    “Minaret tona mos i ler pa ezan o Allah
    Ose thirrni ketu ata qe bejne mjalte
    Ose mos na ler pa zgjojte e bleteve
    Ketu jane pa ze minaret
    Vendin qe eshte bere mysliman, mos e ler pa mysliman o allah
    Ketu trupi eshte pa dashuri o Allah
    Na jep fuqi, mos e ler pa luftetar sheshin e xhihadit o allah
    Vitet qe presin heronjte, mos i ler pa heroj o allahu im
    Te dime te dalim kunder armiqeve
    Neve mos na ler pa shpirt o allahu in
    Ose ndaje vendin e mbetur pa kerrkend, ose mos na ler pa coban o allahu im
    Ti mos na ler neve pa ty, pa uje e pa ajer o allahu im
    Vendin qe eshte pjekur me myslimane, mos e ler pa myslimane o allahu im”
    —————-
    per komentuesin demo
    Vendin qe eshte bere mysliman, mos e ler pa mysliman o demo-allah
    .
    per komentuesin nastradintelektuhale
    Vendin qe eshte bere mysliman, mos e ler pa mysliman o nastradin-allah
    ..
    Nacertania serbe dhe megalidheia greke kane ne themel idene se shqiptaret jane te ardhur jane myslymane dhe ju e bete realitet me antikomunizmin tuaj duke u bere me zi si Enveri qe te pakten ketyre grekerve dhe islamikeve te ardhur ja tregoi vendin

    Ku ishit ju trima interneti kur Sulltan Erdogani pshurri ne kalane e Skenderbeut ??

    Reply to this comment
  30. mohikani January 30, 19:40

    O Enver te lumte Bitha
    Se ajo i di te gjitha!……

    Reply to this comment
  31. okb 1970 January 30, 20:12

    Nese ka nje ngjarje madhore me permasa nderkombetare ne kohen e Hoxhës ajo ishte pranimi i Kines ne OKB ne vitet 70 ku nje miku im qe jetonte ne Amerike antikomunist i ashper me thoshte se kur mediat amerikane jepnin lajme te tilla qe ‘ Shqiperia e vogel mundi Ameriken ne OKB” me te vertete me behej qejfi nga ana kombetare

    Atehere ceshtja e mbetur pezull ishte statusi i Republikës së Kinës në Tajvan. Kishte mbështetje të vazhdueshme për teorinë kineze të dy Kinave në shumë kryeqytete të botës. Por akoma, numri i anëtarëve të OKB-së që nuk ishin dakord me rezolutën “Çështje e rëndësishme” shkoi në ngritje nga 4,.2 për qind në vitin 1961, në 57,4 për qind në vitin 1971.

    INTERPRETIM JURIDIK PERFEKT

    Megjithë faktorët e tjerë të përfshirë në këtë çështje -(edhe një herë duhet të përmendim zbutjen e pozicionit diplomatik të SHBA-së në raport me Kinën në vitet 1970-1971) – menjëherë të bie në sy, padyshim, edhe suksesi i papritur i diplomacisë shqiptare. Ajo çfarë duket më interesante në pozicionin e Tiranës, nëse do të linim jashtë trajtimit tonë argumentet dhe konkluzionet historiko-politike të kohës, është interpretimi juridik perfekt i të ashtuquajturës “vexata quaestio” (çështje e rëndësishme).

    PËRPLASJET TIRANË-UASHINGTON

    Debati ndezi një duel politik midis Tiranës e Uashingtonit, një debat që do të karakterizonte gati të gjitha fazat e operacionet e procesit të votimit me përpjekje e zell të madh nga të dyja palët. Kreu i delegacionit amerikan e mbronte projektin “çështje e rëndësishme” dhe e stigmatizonte Shqipërinë si anti-universaliste, duke nënvizuar refuzimin e Shqipërisë për të pranuar përfaqësimin e Tajvanit në OKB. Shqiptarët ishin kundër “Teorisë së dy Kinave” dhe pro asaj të “Një Kine e një Tajvani”.

    http://www.gazetatema.net/2017/07/04/beteja-e-ashper-shqiperi-shba-ne-okb-intervista-me-ish-presidentin-george-bush-atehere-ambasador-i-shba-ne-okb/

    Reply to this comment
  32. oj shqipni mos thuaj mbarova !! January 30, 21:30

    5 arsyet
    pse Enver Hoxha
    u ngjall edhe me fuqishem
    pas vitit 1992
    dhe po ju mund dhe i vdekur
    jashte deshires time

    por per merite te pinjolleve
    te Bahri Omareve
    dhe gomareve si demo i xhavorr deves ??..

    pa harruar dhe perendimoret qe ja kaluan dhe Bismarkut qe jo vetem u kthyem neshprehje gjeografike por dhe kazan plehrash dhe kombinat droge
    _______________________
    1 …AHMET ZOGU…..Nuk e hodhem statujen e Enverit per te glorifikuar Zogun e kurves Burgajetit
    ..

    Profecia nga Gjergj Fishta thene ne parlamentin e pare shqiptar qe ne vitet 20′
    “Shka ka me dijtë me folë mbi politikë e mbi organizmin e shtetit civil nji njeri malok, matrahul, qi me m’zi ndoshta ka krye dy a tri klasë fillore e qi djerset kur i duhet me shkrue emnin e vet. Pse asht edhe tradicjoni shpijak e edukata familjare, qi shumëkend ndër ta e ban krejt të neveritshëm e ekcentrik.
    .
    Ky babën gjaks, gjyshin katil, stergjyshin mizuer, rritë me katila, me gjaksë, me mizorë, me intriganta, batakçij, vagabonda, rrugaça, me njerëz hasëm të kulturës e të gjytetnisë, kah mund të mendohet se ka me kenë i zoti me rregullue fatin e nji kombi ende primitiv? ”
    .
    _______________________
    2..XHAFERR DEVA ..Nuk e hodhem Enverin te na sillnin Nazist Xhaferrin
    …..Nuk e hodhem statujen e Enverit per te perdhosur te renet e L2B ku do vecoja “pikanten” e heqjes tabeles se rruges “deshmoret e 4 shkurtit” dhe vendosjes e emrit te shallxhiut Rugova qe ishte xhaferrdevist ekstremist…Pra ne nje fare menyre u pshurr lufta nacjonal-clirimtare dhe u ngrit ne piedestal fantazma e Xhaferr Deves nga neonaziskini Lul Basha..te dy me origjine koqevare ( mos i ngaterroni me kosovaret fisnike) te dy kane bere masaker ne Tirane i pari ne pushtetin nazisist i dyte nen pushtetin ambasadorist…problemi i xhaferr nazistit eshte me real ne nje kohe qe shteti amerikan jo vetem nuk e dorzoi sipas ligjeve si KRIMINEL LUFTE….jo vetem qe e aktivizoi ne operacjone klandestine terroriste te denueshme…jo vetem qe rajersonet dhe elezbibert erdhen ne 1991 me pinjollet e tyre por vitet e fundit kane dekoruar prapa skenes me Nishan-Berishet Hamit matjanet dhe gjithe hajvanet antishqiptare.
    .
    _______________________
    3..MIT’HAT FRASHERI..Nuk e hodhem Enverin te na sillnin si Hero kryballistin Mit’hat me Enverofagun Edirama
    .
    Bej pjese te ato shqiptare qe nuk e akuzoj aq shume M.A.F. si kryballist gjate L2B se ishte kohe a e tille..por lidhja si lider ballist & kocove te tij me Beogradin dhe Athinen per te permbysur nje pushtet te ligjshem eshte super-tradheti qe na kujton poezine e A.Z.C…po qenke veshgjate o beu yne se me shume fole per Turqine dhe asnje fjale per Shqiperine…Eshte kuazi-kriminale dhe heshtja e socjalisteve ne kete rast qe te pakten nga flokbardhet e kesaj partie ( nuk e kam fjalen per veteranet )duhej denohej publikisht kjo tradheti e Rames
    _______________________
    4..SALI BYTHISHA..Nuk e hodhem Enverin te na sillnin turbo-komunistin si kanibal antikomunst qe do varte Hysen Shoshoret ne litar…Dihet qe si thote Fred Abrahams….se SRB u vu ne pushtet nga amerikanet dhe eshte faji i tyre qe “qe nuk ja prene koken berishes tyre” qe ne 1998 dhe si pasoje ai popull po vuan pabesueshmerisht dhe sot.Fakti qe sot dipllomacia euroatllantike po vepron nen minimumin e mundshem tregon se Perendimi eshte me Salikriminelin duke besuar se ai hodhi komunizmin qe ne fakt eshte nje genjeshter kriminale
    _______________________
    5….MISIONI ANGLO-AMERIKAN NE L2B
    Dihet boterisht qe ne L2B sidomos 3 vitet e fundit te saj ishin angloamerikanet qe prune Enver Hoxhen ne pushtet ( kujtoni Kongresine Permetit…Beratin dhe clirimin e Tiranes)…Misionet ANGLO-AMERIKANE ishin pergjegjesit kryesore qe toleruan “krimet e Enverit” sidomos nga viti 1943 e deri ne dhjetor 1946…pra Tufa e debileve antikamuniste pretendon qe “krimet ” e Tarrasit u kryen ne kete periudhe dhe lindin dy pyetje:
    e para:
    pse Tufat e institutit te fekaleve antikomuniste nuk quajne kriminale dhe misionet anglo-amerikane qe ishin POWER FULL NE ATO VITE ??
    e dyta: ( me bizarre) Pse anglo-amerikanet e sotem nuk i dalin per zot Enverit te tyre qe per interes te tyre cliroi ate vend duke bere dhe gabime (krime)..PSE AMERIKA 2019 nuk mbron veprimet (krimet) E AMERIKES 1943-1946 ??
    _____________________

    .

    Reply to this comment
  33. LEON January 31, 17:33

    Te me falin spektatoret,pove re nje gje tek komentet.
    Te gjithe komentojne shkriimin e gazetes,,shurra internetit komenton komentuesit.Ai Demo i ka thene me shume finese ketij,qe harroj qe je edhe ti,sepse cope me duket sikur do ti thote;-ore shurre je bere si mizat e mutit,kur te bie ne pjate.
    Te me fali Demo per nderhyrjen,por kur i kruhet bytha censhurres,do matrapik.,jo asoj llafe me kulture,i bpunon marmita me piston centauri.

    Reply to this comment
    • Elsa January 31, 18:26

      Ngadale mor Leon, se ne nuk bajme debat me artikullin.
      Komentet jane dhe per me ba debat mes vedi. Apo jo?

      Reply to this comment
    • anticensurë25642654 February 1, 10:57

      leo ke të drejtë
      nga muuti demo në pjatën tënde?!
      dhe ti e shijon sa ska ku të vvejë??ah leo llleeeo!
      ske faaaj kur mësohesh me mut!?
      të mbetet në gojë tërë kohës!!
      ps:të më falësh se jam pak gagaç,në raste të rrala!psh kur replikoj me njerëz që nuk kanë bythë as pseudonim me mbajt!!pra përdorin pseudonim për pseudonimin!!

      Reply to this comment
  34. larg, sa me larg January 31, 19:54

    E dini historine e kesaj zonje ne kohen e rinise se saj? Kur Poeti Drago Siliqi vdiq ne nje aksident ajror , koleget nxorren nga kasaforta e tij e zyres letrat personal dhe pa ditur cfare permbanin ja dhane se shoqes Drita siliqit. Aty ajo gjeti leterkembimin dashuror te te shoqit me kete zonjen Donika Omari, e cila gjithashtu ishte e martuar me Luanin. Pasi kish bere nje skandal me Nasho jorgaqin, kesaj I plasi dhe skandali me Dragon, ndjese paste. Qe atehere, thone ate nuk e pranonin me ne shtepine e Enver Hoxhes ku vetem I shoqi pritej me shume dashuri si nip. Tani kjo nuk rri te gezoj pleqerine e saj me dinjitet po flet kunder dajes se burrit ne dobi te babait te burrit. Atehere I interesonte Enveri, tani I intereson Bariu.. Hajde Shqiperi hajde dhe gjithe keta ketu zihen me njeri tjetrin. vazhdoni o bir vazhdoni se ju hapi pune e gojen Donika. Fundjave te kendshme

    Reply to this comment
    • lana January 31, 21:29

      Po ti tani na e thua
      Ta dinim skishim grire lakra kot
      E mgjth ketu kishte per te dale ky muhabet

      Reply to this comment
    • mirel February 1, 16:18

      Meqe doli kjo histori, ishte ndonje fare burri ai Drago Siliqi?
      E cna gjeti. Pasi jane shkermoqur neper orgji mire e mire, tani na dalin te gjithe disidente. Si puna e Ramutit me shoke.
      Vari leshte, Pune kermash

      Reply to this comment
  35. mirel February 1, 16:31

    Shikoni si e fillon letren kjo dashnorja e Dragoit..duke permendur ..”disa figura të shquara të Ballit kombëtar, si Mithat Frashëri, Ali Këlcyra, Bahri Omari etj.”
    Ketu eshte problemi. Ballistet i thone vetes “Figura te Shquara”.
    Keta e quanin veten te shquar, dhe pse jo, dhe shqiptaret jua kishin borxh temenate dhe perruljen, pse ishin te shquar.
    Shqiptaret ua kishin borxh respektin dhe po te tradhetonin, dhe po te bashkepunonin me armikun dhe te lyenin duart me gjak shqiptari.
    Sepse ishin te shquar. Sepse populli duhej tu bindek ketyre. Sepse populli fukara nuk kish te drejte te ngrihej e te luftonte per vete, por duhet tu mbante ison ketyre, te “shquarve”, ti linte perseri te qeverisnin si feudale, me targat e te “shquarit”, dhe te duronte krimet dhe poshtersite qe bene keta figura te “shquara”, tradhetine dhe deshiren per te qene feudale te perjetshem.
    Sa qesharake dhe e dale jashte kohe eshte kjo shprehja ” te shquara”.
    Keta njerez dhe sot perfaqesojne ate klase feudale qe nuk ka dale ne driten e civilizimit evropian.
    Per keta jeta eshte bajraktarllek, dhe populli eshte argati qe i bindet bajraktarit.
    Per te ngelur bajraktare te perjetshem ju bashkuan gjermaneve dhe italianeve. Se do merrnin nga nje thele, dhe do ruanin pozitat. As nuk ua hante fare as per Shqiperine dhe as per shqiptaret.
    Shkoni more, mbetje historike, me gjithe buce si puna e kesaj Donikes.
    Debile te krekosur qe as nuk munden te bejne lufte, dhe pretendojne te ishin ne fronin e fitimtarit.
    Cfare dordolecesh

    Reply to this comment
  36. lana February 1, 17:16

    @ mirel
    Spaske mare vesh hiç ti nga tere kjo mesele?!
    Po Donika nuk shkonte dot me dokedo. Kjo zonje i perzgjidhte so nga Posti qe zinin ne shoqeri keta zoterinj po dhe nga pamja.
    E mgjth Drago Siliqi ka qene Zotni Burre
    Skishte so ja prishet qejfin kesaj Donike

    Reply to this comment
  37. lato February 2, 15:07

    Ti @.larg e lag dhe ti Lana jeni e njejta bucore e pularise se Nexhmijes.Nuk keni cfare i beni argumentit dhe perfolni zonjen e nderuar Omari.
    Rraca juaj eshte pjerdhur nga kurveria qe kur Cecua shtiu 7 dhe vravi 8,se bymbashi dermoi anene.I kemi lexuar edhe dr.Hektor Pecin edhe drejtor Hajatin edhe 2m burre Asllan,qe e futet ne dhe.

    Reply to this comment
  38. Genci February 2, 21:18

    Ty moj zonje po ta mbante bytha e kishe pyetur kur e kishe gjalle, se pse e vrau kunatin. Apo ske ç’i ben gomarit dhe i bie samarit. Mos kerkoni si familje tani ndonje status te persekutuari, se nuk e kuptoj. Cfare i bie ne qafe Liries se shkrete, se e shqeteson aty ku eshte me kete fjalen ‘fake’. Thuaje shqip kjo leter a mos eshte nje sajese? Te themi te drejten ne kushte te tjera Luan Omari duhet ta kishte kaluar jeten ne burg ose internim. Po nuk ndodhi keshtu. Burri gjithe jeten te ka mbajtur nje post te larte si nen kryetar i Akademise se Shkencave, pra super i perkedhelur. Mos u qa se keni qene ne pozitat me te larta per kohen, se ju perkrahte daje Enveri.

    Reply to this comment
  39. Agel February 2, 23:45

    Respekte per dentistin,PS ka fituar gjithe keto vite se ka votat veteraneve te LANCIT,te cilet po largohen nga jete,nga dita ne dite,nga votat e femijeve te ketyre veteraneve,te cilet punuan e luftuan me gjak e me shpirt per ndertimin e ketij vendi,me windra e mijrave ushtarakeve,sigurimsave we mbrojten pavarsine dhe dinjitetin e Shqiperise per 45 vite dhe shqiptareve te ndershrm,por pati dhe sahanlrpires,servila klasa e permbysur nga PPSH,te cilet e vodhen,shkaterruan e dogjen kete vend.
    Lavdi deshmoreve,veteraneve dhe gjith atij brezi qe sakrifikoi jeten per ndertimin e shqiperise,parku rinia u ndertua brenda 24 oreve nga rinia shkollore e Tiranes,kurse sot lali eri vajti 1 vit e nuk po e mbaron dot ,jo ndertimin ,por thjesht nje lluster we po i jep parkut rinia.Respdkte per dentistin dhe gjith ata we mbedhtesin luften,poshye intelektuali dhe kolaboracionistet.

    Reply to this comment
Shiko komentet

Komento

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*

Njoftim

Njoftim

Njoftim