Dopjo gjashtën në dorë

May 17, 2018 11:34

Dopjo gjashtën në dorë

Nga Viktor Malaj

Fushata më e fundit kundër Ministrit Fatmir Xhafaj, kundër njërës prej figurave më dinjitoze politike të të gjithë spektrit politik shqiptar nuk është gjë tjetër veçse beteja e radhës kundër Reformës në Drejtësi e një grupi gangsterësh politikë, mëkatarë të së djeshmes dhe të frikësuar të së sotmes. Ajo kishte dhe ka për qëllim: dobësimin e qeverisjes dhe mbijetesën politike të grupit akuzues; pengimin e Reformës në Drejtësi dhe hakmarrjen ndaj saj si dhe vonesën dhe pengimin e avancimit të Shqipërisë drejt BE-së.

Këto tre synime të kësaj fushate kanë si objektiv përfundimtar rikthimin në pushtet pa u ndëshkuar të mëkatarëve kryesorë të këtyre 28 viteve, të autorëve kryesorë të “krimeve të tmerrshme të pas 1990” (Donald Lu ) dhe pastaj vetëshpalljen e tyre çfarë s’kanë qenë kurrë: promotorë të drejtësisë, përparimit dhe demokracisë.

Presionet për arrestimin e qytetarit Agron Xhafaj i cili, 16 vjet më parë, kur ishte 25 vjeç kishte marrë pjesë në trafikun e drogës në Itali, ishte arrestuar dhe liruar pas një muaji nga autoritetet italiane dhe nuk ishte lejuar më vonë prej tyre për t’u paraqitur fizikisht dhe vetëmbrojtur ligjërisht gjatë hetimit dhe gjykimit penal, nuk janë qendrime dhe as presione në shërbim të ligjit dhe drejtësisë por janë artifice njerëzish të dëshpëruar nga mungesa e pushtetit të sotëm dhe pasiguria e lirisë së nesërme për shkak të krimeve të tyre të djeshme.

Ata nuk kanë asgjë me qytetarin Agron Xhafaj por kanë shumë inat dhe mllef me ish – Kryetarin e Komisionit të Reformës në Drejtësi z. Fatmir Xhafaj; ata e kanë me pushtetin aktual të cilin e dinë se nuk mund ta rrëzojnë me votë (siç e kanë pohuar vetë ) dhe nëpërmjet normalitetit demokratik; ata e kanë me përparimin e Shqipërisë drejt BE-së i cili i tremb sepse iu shton mundësitë e skarcimit politik dhe të ndëshkimit juridik.

Kur e panë se dolën bllof me akuzën e mosekstradimit në Itali pasi nuk kishte as kërkesë për ekstradim dhe as shpallje në kërkim nga shteti që e kishte dënuar, sharlatanët politikë hodhën në tavolinë kartën mashtruese të ndryshimit të neneve të ekstradimit nga Ministri Xhafaj për të mbrojtur të vëllanë. Kur edhe kjo flluskë sapuni iu plasi, përgatitën dhe nxorën në skenë një audiokasetë e cila, edhe sikur të ishte e vërtetë, për mendjen e çdo juristi normal, nuk përmbante asnjë element veprash penale. Për të shpëlarë trutë e njerëzve nxorën në ekrane televizive një lamash që ka shërbyer 4-5 muaj si ministër “teknik” drejtësie i cili, me gjykime baritore, pohoi se “është e vërtetë se Agron Xhafaj nuk ka qenë i shpallur në kërkim por duhej që shteti shqiptar t’i kërkonte Italisë shpalljen e tij në kërkim…”.

Agron Xhafaj u vetëdorëzua në Itali dhe ky akt përbën një sfidë të madhe dhe shumëdimensionale. Duket sikur z. Xhafaj, me aktin e tij, i thotë bandës politiko – terroriste që organizoi fushatën ndaj tij: Unë po shkoj në burg pa më kërkuar akuzuesit dhe dënuesit e mi. Po ju, çfarë do të bëni kur t’ju kërkojnë për krimet që kini kryer ? Do të fshiheni ? Do të refuzoni të paraqiteni apo do të organizoni protesta me banditët dhe kokëboshët tuaj kundër “persekutimit politik” që do ju bëhet për krimet ordinere që kini kryer ? Po ti “Bajraktar” që ke rrahur, fyer, shpifur, kanosur, falsifikuar, burgosur e vrarë dhe as je penduar, as gjykuar e, madje, je krenuar; që ke djegur vendin dhe redaksitë e gazetave; ke bërë kontrabandë nafte, armësh dhe trafik votash, që ke falsifikuar dhe dhunuar zgjedhje, që prodhimin dhe trafikun e drogës e ke pasur politikë shtetërore; që ke urdhëruar përdorimin e aviacionit dhe Lëndëve Helmuese Luftarake ndaj popullit tënd dhe përdorimin e lëndëve eksplozive për akte terroriste ndaj ambasadës amerikane, në stilin e organizatës “Boka Harram”, çfarë do të bësh kur të të dalë emri “për ushtar ” ?

Po ti, “djali i Bajraktarit” që ke vrarë njerëz dhe fshirë videoregjistrimet e krimit tënd; që ke vjedhur e shpërdoruar qindra milion euro nga buxheti i shtetit; që ke nënshkruar cënimin e integritetit territorial të Shqipërisë dhe ke falsifikuar procese zgjedhore lokale dhe brenda për brenda partisë tënde, çfarë do të bësh ? Po ti, “e dashura e familjes së Bajraktarit” që je kapur dikur me zë e figurë duke planifikuar përvetësimin e parave të popullit dhe që tani, pa droje, deklaron se vetëm brenda një viti ke shpenzuar mbi 200 mijë dollarë “për shkollimin e fëmijëve”, aq sa nuk ka shpenzuar ndonjëherë as miliarderi Donald Tramp, çfarë do të bësh kur të lexohet emri në listat e turpit ? Po ti…po ti… po ti  ?

Pavarësisht këtyre, pavarësisht se iu mbeti dopjo gjashta në dorë, ata nuk do të tërhiqen pa i zhvilluar të gjitha betejat donkishoteske dhe vetëdiskredituese derisa të marrin edhe dopjo katrën, dopjo, pesën por edhe ” derrin maç “. Ata nuk do të ndalen por edhe drejtësia nuk duhet të ngurojë. Nuk mund të vazhdohet më kështu me një ” elitë ” qytetarësh të inkriminuar por të paprekshëm dhe me pjesën tjetër të popullsisë lehtësisht të nëpërkëmbur dhe të ndëshkueshme prej dhunuesve dhe imponuesve të tyre.

Deri kur kështu ma ?

 

May 17, 2018 11:34
Komento

33 Komente

  1. shqiptari emigrante ne Itali May 17, 12:32

    Jeni shume te “anshem” zotrinj te DITA-s dhe kjo nuk na ben mire ne shqiptarve te thjeshte e te paanshem.
    Kjo keq per ju sepse paragjykoni pa i “dale” fundi çeshtjes sikurse dhe Rama qe dje e quajti “te manipuluar” pergjimin!..I kujtoni Rames çfare MASHTRIMI u beri gazetarve italian ne Torino me 13 maj para se “te fluturonte” tek francezi Macron!…

    Reply to this comment
  2. Miri May 17, 13:23

    Të lumtë dora Viktor Malaj!
    E ke qëndis!

    Reply to this comment
  3. Albi_I May 17, 13:30

    O Viktor, je i leshte ti per shkruar per ceshtje ligjore.

    Ekstradimi nuk eshte kerkuar mbi te gjitha sepse zoteria nuk dihet ku ishte dhe ka ndryshuar dhe emrin. Dhe ky eshte vetem rasti me i thjeshte. Rasti me problematik eshte qe ky ka perfituar nga mburoja politika e vellait, po per ta ditur kete duhet te kete nje hetim.

    Nderkohe Xhafa deri ne shtator thoshte disa here se akuzat ndaj vellait ishin montime e nuk kishte asnje prove se ai ishte denuar.

    Pra ik e futi nje tas pershesh se nuk merr vesh ti nga keto.

    Reply to this comment
    • Glaukias May 17, 14:25

      Po mirë o Albi_l, vendimi i dënimit të këtij Agroni sipas PD-së u morr në 2012-në. Pse nuk e arrestoi atëherë policia që ishte nën drejtimin e Kulicaj dhe Vocaj (apo nuk të kujtohet grupi ‘Ciftelia’) ? Nuk e dinin ku ishte ? Po ministri teknik i PD-së pse nuk e hapi si cështje ? Pse këto akuza PD-ja i bën pikërisht para vendimmarrjes së hapjes së negociatave me BE-në ? Pse i dërgohet një regjistrim audio të gjithë faqjeve të Facebook-ut të kryeministrave e ministrave të jashtëm të BE-së nga PD-ja ku akuzohet pa asnjë provë Ministri ynë i Brendshëm ? Se në regjistrim, edhe sikur të jetë i vërtet, nuk përmendej asnjëherë droga, hashashi, banda, krimi etj për të cilën akuzohet ky Agroni. Cështjet ligjore nuk janë me : më tha, e i thashë, se kështu quhen thashetheme të plakave të lagjes, por janë me prova ligjore. Tani që iku në Itali ky Agroni cka Alibeaj që tha se iku në Itali të fshihej që mos ta shikonin shqiptarët me zë e figurë ? D.m.th ky Agroni iku në Italinë që e kishte dënuar 7 vite burg, të fshihej nga PD-ja që i kërkonte të arrestohej e të ekstradohej drejt Italisë ? Ka llogjikë që e mban në këmbë këtë histori ?

      Reply to this comment
    • fatekeqesia jone keta May 17, 19:54

      Ti Alibi ke pseudon dhe ashtu mbetesh. E ke zgjedhe vete nuk ta kane vene te tjeret. Ekstradi kerkohet ne te gjitha shtetet e botes qe ka marreveshje italia; nje nga keto eshte dhe Shqiperia. Pse nuk e ka bere, e di ajo. Tjeter, partia demokratike kishte 5 muaj ministrin e brendshem ne qeverine Rama vjet, perse nuk e arrestoi apo ta ekstradonte te bente deniminAgron Xhafen? ! Me jep pergje dhe kerko falje, ndersa Lulezimi, Ali-beu dhe ai ish ministri drejtesise 5 muaj ne qeverine Rama vjet duhet te shkojne ne burg. Ka apo s’ka burgje? Apo te vijme ti ndertojme me pune vullnetare si ne ate kohe.

      Reply to this comment
    • Flutura May 18, 13:23

      Kur piqen trangujt?

      Reply to this comment
  4. Claus May 17, 13:39

    Respekt per Fatmir Xhafen, duket njeriu me virtyte dhe dinjitet.
    Eshte njeriu i pare ne politiken shqiptare qe ka dale dhe ka dorezuar vellain e vet ne organet ligjzbatuese italiane. Eshte njeriu i vetem ne Shqiperi ne tere kete „tirade“ te shpifur demokracie qe vendos nje mase te larte morali, ne kete mocal kriminal dhe mafioz ku eshte zhytur Shqiperia.
    Kete nuk e ka bere as Ilir Meta, as Sali Berisha, as Lul Basha, as Saimir Tahiri, askush perfshi ketu as „Rilindjen“ e shpifur me Rama, Veliaj, Spiropali, Senida, Benida, Sufali, Papali e te tjere dhe te tjere.

    Keni male te tere me te tille ne kete Shqiperi.
    Fatmir Xhafa eshte i fundmi nga ajo parti, qe dikur eshte quajtur Parti Socialiste qe permblidhte ne te nje aradhe te tere njerezish idealiste dhe reformatore drejt nje demokracie me te mire se c`eshte sot.

    Po kush do te linte te behej ajo gje?

    Ambasada Amerikane mbushur me idiote realiste dhe idiote shpirtezinj? Apo mbeturainat e Sigurimit te Shtetit qe kapen pushtetin ekonomik? Apo ata zyrtare te larte dhe te mesem si Lisien Bashkurti, a Skender Gjinushi qe nuk e kishin per gje te lepinin te mirat e atij pushteti dhe ketij pushteti qe i beri kryetar partish? Apo ish-komuniste dhe anetare te larte te KQ si Sali Berisha dhe Xhelil Gjoni qe te nxirrnin ujin e zi per ca „devijimi ideologjike“ qe sipas tyre ishin tradheti ndaj Partise?

    E kam thene dhe me pare, Fatmir Xhafa ka qene ne ate mocal rilindas nje ishull i nje morali me ndryshe dhe nuk e kam kuptuar asnjehere perse e ka bere, duke qendruar ne ate Parti, ndryshe nga Namik Dokle dhe te tjere qe u larguan pa nje pa dy duke pare mocalin se ku kishin rene.

    Nga ndonje motiv naiviteti? Edhe mundet.
    Nga ndonje motiv idealisti? Edhe kjo mund te qendroje.
    Mund te jene edhe te dyja.

    Ja, aty ke tashme njerez te shperfyturuar nga Rilindja si Gramoz Ruci dhe Erion Brace, qe pervec tesres see anetaresise asgje nuk u ka mbetur nga ideali socialist i viteve `90.

    Edhe ate jane bere tani si ata derrat qe zhgerryen ne ate mocal per tu ndier te pakten mire kur balta u freskon trupin ne ate vape qe kuterbon era korrupsion.

    Fatmir Xhafa nuk do ta kete te gjate dhe kete e them me keqradhjen me te madhe, por ai mbi te gjitha vendosi nje kufi, vendosi nje steke ne ate disipline qe quhet „kercim per se larti“. Ajo steke do te jete per te gjithe nje steke e pakalueshme.
    Nuk mund ta kaloje as Ilir Meta, as Sali Berisha, as Lulzim Basha, askush. Mundesite ata i kane patur me qindra dhe mijera here, por krimi dhe babazia ne shpirt dhe morali fshataresk nuk i linte te benin ate kercim sic e beri Fatmir Xhafa.
    Fatmir Xhafa eshte per mendimin tim njeriu me i afte per te marre postin e kryeministrit te Shqiperise, por kjo eshte dhe do te jete utopike.

    Ai nuk do ta kete te gjate. Llumi do ta marre me vete dhe do ta zhyse deri ne zhdukje. Eshte llumi i politikes nga te dyja krahet, eshte llumi i oligarkise, eshte llumi i nje mocali te shpifur ballkanik.

    Dhe perballe kesaj nuk mund te rezistoje askush, as Fatmir Xhafa.
    Njeriu, qe ne keto 28 vjet e kusur demokraci sfidoi „Rilindjen“ e korruptuar dhe Demokratiken e kriminalizuar.
    E mbani mend nje Sufali a Nesida si quhen, nje drejtoreshe rilindase qe i pergjigjej ne nje komision parlamentar Fatmir Xhafes me nje ton dhe permbajtje a thua se kishte zbritur nga pylli?
    Ja, kjo eshte koha e tyre dhe jo koha e Famtir Xhafes.
    Mbajini mend keto.
    Qe dorezoi vellain ka vendosur nje etalon morali, por dhe nje etalon „naiviteti“ qe ne ate Shqiperi te qeshin
    Nuk eshte Shqiperia e Fatmir Xhafes, ai mendon akoma si idealist dhe kujton se do ta caja ate mur te ngritur ne sistem nga Berisha, Nano, Rama dhe co.
    Megjithate une per vete kam respekt per Fatmir Xhafen, te tille karaktere i kane munguar asaj Shqiperie.

    Reply to this comment
    • enter"" May 17, 15:20

      Me vjen mire qe pa kuptuar dhe instiktivisht ke pranuar edhe punen e mire te Rilindjes.
      Standartin e ri e ka vendosur Rilindja e cila sigurisht ka te meta, por qe te permiresohesh duhet edhe te rregullosh te metat.

      Reply to this comment
    • T. Topi (TT) May 17, 16:20

      Paske bo permiresime plako, bravo…

      Per nje politikan te afte, me pervoje, te ekujlibruar, serioz, te pa perlyer ne asnje afere korruptive, te pakompromentueshem, posti i kryeministrit nuk ka pse te jete as utopi, dhe as objektiv i pakapshem. Kjo nuk vlen vetem per politikane te sprovuar, te kompletuar dhe pa komplekse si puna e te pashantazhueshmit z.Xhafaj, por per cilindo qe i posedon keto atribute.

      Nese z.Xhafaj do e vinte ne nje te ardhme te afert kanditaturen e tij per kete post, dhe nese votimi do te ishte i mbrojtur nga manipulimet e mundshme, mua nuk do te me vinte aspak cudi nese ai do merrte votebesim te mjaftueshem per te marre ne duar drejtimin e vendit. Dashte i madhi Zot, t’ja beje dikur nje dhurate te tille…

      Pasi publiku u njoh me “videopergjimet” e sharlataneve tashme te demaskuar, nuk e di pse mu kujtua spontanisht proverbi: “Kur i vjen ngordhja qenit, ai shkon me pshurr ke dera e xhamisë”… Bera krahasimin me ngritjen e “akuzave” te sostisura, te qellimta, te paskrupullta kunder nje pjestari te familjes se ministrit, dhe mendja me shkoi te te njejtat shantazhe, te njejtat presione, te njejtat maskarada te shpifura te kohes se largqoftit. Jane po te njejtat metoda. Po te njejtat intriga. Po te njejtet “bixhozxhinj”, te cileve u ka mbetur serisht derri maç ne dore dhe s’kane nga ta luajne menderen. Me qe ra fjala per derrin maç…

      Po te marrim parasysh historikun, manipulimet, dhe kontestimet e shumta te zgjedhjeve “pluhuraliste”, rezulton se derri duhet t’i kete mbetur gjithmone ne dore bajraktarit. Per kete ka mjaft te dhena, disa prej te cilave jane bere publike edhe permes shtypit. Per skeptiket dhe sidomos per transvestitet dygishtore po sjell nje shembull konkret. Ketu me poshte po sjell nje analize te lexuar me mijera here dhe e vleresuar mbi njeqind here me note maksimale, cfare verteton katercipisht bindjen publike per :

      LINK: MBIJETESA NË PUSHTET ME VETËM 3 MUAJ SHUMICË NË DY DEKADA

      Ajo qe mbetet per t’u sqaruar eshte se si ka mundesi qe bajraktari dhe shpura qe ai terheq akoma zvarre pas hunde ka mbetur edhe sot e kesaj dite akoma ne loje? Sa domethenes ka qene roli i Derrit Kup dhe sidomos kjo e Derrit Karó ne mbijetesen e tij? A mundet autori t’a trajtoje dikur kete ceshtje per te mos mbetur “enigme”?

      Reply to this comment
    • Lori May 18, 06:32

      E ke q.r or lum Cllousi kete koment!Kjo tregon se po hapesh ne lajthitje e siper!Te keshilloj te hash produkte “bio” por jo socialiste apo komuniste se te bejne reaksion!Dukesh sikur ke diapazon ne te llogjikuar por je bere si Tak Ngjela,si Tos Ljubonja ,si Tur Zheji !Por harron ose z’do te kuptosh nga qe ke shkuar shume perpara me lexime qe kush ishte ai qe e solli Shqiperine sot deri ne debat te hapur publik per arrestimet e kryemafiozeve te Shqiperise siç jane LSI(luli,Sala,Iliri),apo u ndergjegjesuan edhe ata si rasti qe permend zotrote e pas ketaj do te na ndertosh ndonjekoment per burrerine e tyre !Rama nuk eshte etalon drejtesie por ama mos harro qe po i çon dale ngadale te gjithe derrat perpara drejtesise do apo s’do Ti e kupton apo jo Ti!Shqiperia eshte vetshpallur koloni e s’eshte e lehte tu drejtohesh atyre duke i thene qe “Lereni Shqiperine te lire e te pavarur” kur e kane rrjepur e e duan per interesa gjeopolitike duke sakrifikuar nje popull te tere me mosprekshmeri te kryekrimineleve qe rruajne mosprekshmerine nga po ata!Shikoje realitetin me sy e jo ta imagjinosh se si duhet te ishte ,se kur s’ke per ta gjetur ,ne kete sistem mafioz qe te ushqen me ushqim kafshesh nje popull te tere pra me tagji!Shqiperia nuk mund te behet me Xhafet por kur ti kthehen intelektualet atdhetare tashme te shperndare ne gjithe globin nga kjo klase politike qe e ka kthyer kete vend ne bordello ku dipomatet e radhe ç’fryjne epshet e tyre !Ndaj s’shte e lehte ta gjykosh nga ku jeton Shqiperine e sotme!Mos harro qe edhe Xhafa trajnimin tre javor e ka bere ne fabriken qe prodhoi Salinjte e Lulet!Kete xhest e beri perpara edhe Tahiri por nuk pati ndonje efekt kaq te madh nga ana Juaj sikur ç’ka bere!

      Reply to this comment
  5. kevin May 17, 14:04

    Kush eshte Fatmir Xhafa.( Per Claus)

    Jam nje deshmitar okular dhe afersisht moshatar.Deri ne rinine e hershhme e kam njohur mire .Me pas e kam ndjekur nga larg sepse rruget ne jete u ndane ai iku u ngrit larte ndersa une nje jete te thjeshte por dinjitoze.
    Fatmir Xhafa eshte nje person i lindur ne qytetin e Vlores ne vitin 1959.Ka kryer studimet deri ne shkollen e mesme ne Vlore.Ka qene nje djale pergjithesisht i rregullt.Mesonte por nuk dallohej nder me te miret.Qe i vogel ka qene shume karrierist.Ka qene organizuar ne Organizaten e Rinise.Ka qene masovik dhe ashtu si e donte koha servil,i bindur dhe hileqar.Ka kaluar nje femini te vuajtur sepse eshte rritur me njerke.
    Qe ne vitet e shkolles se mesme ka patur tendenca per karriere politike.Kjo i eshte injektuar ndoshta nga organet e Sigurimit te shtetit.Kishte nje hije dhe autoritet qe ja kishin injektuar strukturat nen hije te sigurimit.U aktivizua shpejte nepermjet Zenun Shalarit, Sekretar i Pare I Komitetit te Rinise Rrethit Vlore.Zenuni Shalari eshte djale i nje operativi famekeq te sigurimit te shtetit qe ka lene gjurme te hidhura sidomos ne zonene e Dukatit ne Vlore.Pas nje ngjitje te menjehershme ne strukturat e Organizates se Rinise shkon me studime ne Tirane per Drejtesi.Eshte i famshem me daljen ne publik ne tribunen e parakalimit te 1 Majit, duke i dhene lule Enver Hoxhes. Pra shkurt ishe shume i besuar.Eshte investim afatgjate i Partise se Punes.Me pas ka punuar si jurist apo hetues i diktatures.Kishte nje shpirt te vogel.Ishte hileqar, dembel per te kryer mesimet por mjeshter per pune partie.
    Me pas me rrezimin e regjimit te Enver Hoxhes u terhoq perkohesisht nga skena politike.U kamuflua duke bere biznesminin.Ka fjale se bashke me Koco Kokedhimen kane marre pjese nga kapitalet e trasheguara nga Partia e Punes per t’u hedhur ne biznes me orientim te qarte nga Ramiz Alia sipas
    direktivave te Katovicers.Ne keto vite plus bizneseve te tjera ka zaptuar ne Vlore nje siperfaqe toke truall, ne vendin e quajtur Kali i Trojes,lulishte e qytetit toke e pronareve te vjeter vlonjate.Fillimisht ndertoi nje lokal tregetie.Me pas me leje ndertimi korruptive mbi kete truall u ndertua nje kompleks pallatesh 10 kate.E ndertoi nje firme ndertimi qe drejtohej nga Arben Breshani nje enverist tjeter i ri qe erdhi pas emigrimit te babait te vet nga Erseka ( me origjine edhe ky vlonjat). Po qe se ka interes,per procesin e verifikimit te pasurive, le te hetohet dhe te kontrollohet sa ka perfituar Fatmir Xhafa nga kjo afere.Sa apartamente ka shitur apo ka ne pronesi Fatmir Xhafa apo familjare te tij.Pastaj te tjerat dihen.Deputet ne Pogradec,vendlindja e Mozes,gruas se vet ,profesoreshe e Marksizaem- leninizmit.E deri me sot kur akuzohet se ka mbeshtetur dhe nuk ka treguar per veprimtarine e trafikut te vellait te tij. Ka dhe plote te tjera….Duhet nje nate dimri.

    Reply to this comment
    • X Kevin May 17, 14:44

      Nga komenti yt “mesuam” anen tjeter te ministrit Fatmir Xhafa, perhere sipas teje.
      Une gjate viteve te rinise kam qene shpesh here ne Vlore, kam zene edhe shoqeri, nga eksperienca ime me vlonjatet di te them vetem nje gje; jane genjeshtare te medhej, kane shume cmire ndaj te tjereve dhe jane harbuter.
      Besoj qe edhe ti i ke keto karakteristika e besoj qe duhet ti kete edhe ministri Fatmir.

      Reply to this comment
    • maxhuni (kushrini i ibishit) May 17, 14:45

      kevin !

      kane ikur ato kohra kur hordhite rajersoniste elezbiberiste me teorine e shock-ut dhe 300 ton floririn eXhon Megout mashtruan shqiptaret se do vinte ceku i bardhe .
      .

      Vellai siamez i berishes ne Amerike Halez Biberaj i ka bere kombit shqiptar me shume dem se serbet turqit dhe gjermanet bashke

      Vetem te lexosh intervistat e Izet Haxhise para dy muajve kur ky i fundit deklaroi me fakte se Berisha ne mars 1997 urdheroi dy akte terroriste karshi ambasades amerikane dhe kontigjentin gjerman per tja faturuar kete “rebelave te kuq” per te shpetuar vete sic veproi ne 2 prill 1991 dhe 21 janar 2011…lind pyetja ??
      .PSE NUK VEPRON DASH-IWASHINGTONIT ? PER TERRORISTIN BERISHE
      Po keshtu Izet Haxhia me fakte dhe emra AKUZON shkelzen berishen per trafikante droge.
      PSE NUK VEPRON DREJTESIA SHQIPTARE APO EUROATLLANTIKE PER BURGOSJEN O TE DROG-DILLERIT SHKELZEN O TE IZETIT SI MASHTRUES
      Pra kush e mbron Berishen per mega krimet e tij ??
      Pse Edi Rama jo vetem qe eshte I pafuqishem te arrestoje Berishen ( aresyeje pse mori votat cudiberese ne 23 qershor) por me gafa te tilla si ne 70 vjetorin e clirimit,budallakijet me bunkartin e Enverit,me shitjen tani se fundi te albetrolit dhe me miopine qe po tregon me guvernatorin duket se eshte nje jelek antiplumbi pallosh dy metrosh per te mbrojtur me cdo kusht “burrin e shtetit te arvizuse “
      Enigma e hidhur ka nje emer Elez Biberaj.
      Ky lloj antishqiptari me I madh per te gjithe kohrat ka qene mentori dhe shenjtori qe ka kllonuar berishen nga zgafellat e udb jugosllave ne 1991 dhe po e mbron akoma me cdo kusht.
      Mbi Elez biberajn ketij serbishtfolesi rendojne dy faje te medha pas 1991:..
      1- ne vend te nje pajtimi kombetar ne vitet 90’ dhe te nderhyrjes per ndonje plan marshall ne ate vend te dobritur ai per te kenaqur epshet e tij antikomuniste u be zbatuesi I doctrines rajersoniane per ‘dekomunistifikimin”
      2-S i person me detyra speciale ne vitet 80-90 ne funksion te hakmarrjes tij karshi sistemit te enver hoxhes ben te mundur te ‘karikoje” dipllomate,zyrtare dhe politikane amerikane ne menyren me antishqiptare te mundeshme ku si rezultat I saj ky vend ka degraduar dhe eshte shperfyturuar plotesisht
      Fill pas pucit kriminale te shtetit se 1998 te Sali Berishes, pas vrasjes se Azem Hajdarit, sherbimet inteligjente shqiptare kishin mundur te regjistronin nje bisede telefonike mes Berishes dhe nje personi ne SHBA me dialekt nga veriu i Shqiperise, i cili i kishte thene Berishes te terhiqej sepse SHBA nuk do e njihte marrjen e pushtetit me dhune.
      Kush mund te kete qene ai person me dialekt verior? – shtrohet pyetja. Dikush mund te thote, e kush tjeter vec z. Elez Biberaj(-fran shkreli zedhenes.) Dhe natyrisht kush tjeter vec Elez Biberajt ishte/eshte aq i fuqishem ne Washington sa te dinte deri dhe opinione te tilla sekrete te Depertamentit te Shtetit per mos-njohjen e marrjes se pushtetit nga kryengritja e ’98s e Berishes.
      Ne nje interviste te fundit ne Top-CH, z. Biberaj shprehet se ai ka qene gjithmone aktiv per te rrezuar komunizmin ne Shqiperi, dhe madje pikpamjet tij ja kishte parashtruar edhe ish Presidentit amerikan Ronald Reagan. Sipas tij, komunizmi ne Shqiperi mund te permbysej nga njerez te afert te regjimit, individe te brendshem, pra nga ndonje “grusht shteti” ose “grup armiqesor.”
      Dhe natyrisht per te gjetur njerez te tille te besuar, brenda keshtjelles se regjimit, duhej fillimisht biseduar me ta. Kontakti ishte pjesa me e veshtire e procesit. Pra, si do takohej z. Biberaj me individet e synuar, dhe nese po, me ke? Me ke konkretisht??? Dhe ne kete aspekt, a ka egzistuar nje prirje per te kontaktuar vetem tropojane?
      [Ne vijim te ketij spekullimi, a eshte rastesi fakti qe tropojanet dominuan post-’90 ne Shqiperi? Kujt ia priste mendja se tropojanet do qeverisnin Shqiperine “demokratike”? Kujt? Natyrisht askujt. Tropoja njihej vetem per geshtenja… e Fatime Sokolin…. Po atehere cfare ndodhi?]
      Qe Elez Biberaj ka dore ne kete histori, eshte naivitet te mendohet e kunderta, perndryshe s’ka pse tropojanet te bejne ligjin prej 20 vitesh ne Shqiperi. Qe Elez Biberaj mund te kete kontaktuar fshehurazi Sali Berishen, ose Mehmet Elezin, gjate kohes se komunizmit kjo edhe mund te supozohet…
      Perndryshe, si do themelohej PD nga nje tropojan, Azem Hajdari, nese s’do ishte dora e Biberajt nga pas? E imagjinoni dot kete? Partia e pare opozitare pas 50 vjetesh komunizmi te themelohej nga nje student konviktor nga fshatrat e Tropojes – give me a break!!! – do thonin amerikanet. Ose fakti tjeter, qe Azem Hajdari u spostua dhe ne vend te tij u vendos nje tjeter tropojan (Sali Berisha – i brendshem i regjimit, sic ishte dhe vete filozofia e z. Biberj per te rrezuar komunizmin ne Shqiperi), flet per ate se i gjithe skenari mund te kete patur nje mastermind nga Tropoja, nje tropojan te fuqishem qe jetonte diku ne Perendim. Dhe natyrisht, tropojan me te fuqishem se z. Biberaj nuk kishte ne ate kohe pertej/ketej Atlantikut.
      Ronald Reagan qeverisi gjate viteve 1981-1989, dhe njihet si Presidenti qe i dha “grushtin” e fundit komunizmit. Kjo nenkupton faktin se administrata e tij duhet te kete investuar shume ne kete aspekt, dhe ne vijim te kesaj linje, ndoshta dhe per te kompromentuar individe te caktuar ne Shqiperi.
      Te mos harojme faktin se z. Biberaj kishte parashtruar direkt para Presidentit Reagan pikpamjet e tij per rrezimin e komunizmin ne Shqiperi, pra ai ishte nje figure e rendesishme ne kete aspekt, dhe ndoshta mund t’i jete dhene dore e lire per te vepruar.
      Po si mund te jete takuar Biberaj me Sali Berishen/Mehmet Elezin gjate dekades se fundit te komunizmit ne Shqiperi (’80-’90), nese me te vertete jane takuar? Dhe a ka ndikuar ne kete aspekt linja malazeze e gruas se Berishes per te lehtesuar kontaktin? A ka interferuar ne kete histori UDB meqenese ne ate kohe ishte nje sherbim aleat me sherbimet sekrete perendimore? Cfare roli kane patur njerezit e gruas se Berishes ne Beograd (UDB)?… e shume e shume pyetje te tjera, por natyrisht pa pergjigje…
      A ka dore z. Biberaj ne pasojen e 21 janarit? Pse Berisha duket kaq i fuqishem ne Washington dhe pse mbrohet edhe kur ben te 99t? Pse demokratet ne pushtet ne SHBA heshten per 21 janarin? Kush republikan i fuqishem (nga te kohes se Reagan dhe BUSH-ATEVE) ne SHBA eshte prapa Berishes, ose Biberajt, qe influencon direkt ne administraten e sotme amerikane?… A benefiten njerezit e Berishes ne Washington me perqindje korrupsioni nga Shqiperia?
      Dhe e fundit, nese sa me siper eshte e vertete, kur do mbaroje i ashtuquajturi “mallkim tropoje” per Shqiperine?
      Pikerisht Edi RAMA mori votat ne 23 qershor 2013 per ti hequr kete mallkim tropoje shqiptareve por me sa shohim koha per denimin e Berishes nga Rama ka kalur dhe qendrimi I tij I fundit me guvernatorin quhet nenshkrim I kaputillimit te tij pa kushte ndaj kartelit criminal te berishajve.
      Zoti Obama beri nje hap kurajoz ditet e fundit ne lidhje me aktivitetin e dyshimte te Cia-s ne torturat ilegale karshi te burgosurve.
      K a ardhur koha qe kongresi amerikan te marre ne shqyrtim dosjen e shqiperise per te vene ne shqyrtim aktivitetin antishqiptar dhe antiamerikane te treshes biberaj-berishe-basha-FAZLLIC NICK GAGE dhe aktivitetin e tyre te lexueshem ANTISHQIPTAR.
      Me ndryshe:
      Mund ti quaje nje diplomat amerikan dy vrasesit e 21 janarit njerin Burre shteti dhe tjetrin yll ne ngjitje pa patur ca elez bibere ne amerike qe krijuan monstren berishe dhe po e mbrojne ne menyre te shemtuar dhe sot e kesaj dite duke na tallur me figura groteske si Nishani,Meta ,Rama
      A mund te te bashkjetoje doktori kriminel me piktorin qe po ben nje tradheti kriminale ?!
      Kush eshte zgjidhja ?Hapja e dosjeve nga admistrata amerikane te dyshes 2B (BIBERAJ-BERISHE ) per 2 prillin 1991 dhe atehere do gjendet qeni I ngordhur berisha prapa hekurave qe do jete dita e clirimit te shqiperiSe nga-berishizmi dhe elezbiberizmi. Kjo do jete dhe dita e pare e normalizimit te marreneve reciproke dhe dinjitoze midis amerikes dhe shqiperise.

      Reply to this comment
  6. kevin May 17, 14:16

    Keto fakte le ti lexoj dhe Fatmiri.Nese ka ndonje vrejtje le te thote. flasim.

    Reply to this comment
  7. XEN DIGJITALI May 17, 15:03

    Te nderuar lexues

    Per ta kuptuar se sa monster eshte mender me thane berisha per kurdisje intrigash shkon deri ne kanibalizem
    .
    Kur u kap nipi enverit fix ne 5 vjetorine e masakrese 21 janarit (CFARE KOINCIDENCE !!)per gjasme droge jo vetem e presantuan si Eskobari i europes por SALI KUCEDRA makinat e nje te vdekuri me foton e tij e beri copy paste dhe ja faturoi atij nipi qe e kishte mbajtur ne preher dikur
    ___________________

    Sali Berisha ka postuar dje disa foto makinash luksoze të një te vdekuri, duke thënë se ato i përkisnin Ermal Hoxhës.(nipit te Enver Hoxhes)

    Por, gënjeshtra i ka dalë një ditë më pas.

    Të paktën dy prej fotove ai i ka marrë në internet dhe i përkasin një sportisti, që ka ndërruar jetë në 2013-n.

    Bëhet fjalë për sportistin Kastriot Kukaj, i vrarë në tetor të vitit 2013, në Pejë.

    Berisha ka postuar një foto ku ai kishte dalë rreth tre vite më parë me makinën e tij tip-Hammer.

    Kushëriri i parë i Kukajt, Mendriti u shpreh se botimi i fotos së të ndjerit nga Sali Berisha, duke e cilësuar si baron droge është i turpshëm dhe pervers.

    “Kastriot Kukaj është djali i hallës sime dhe prej tetorit të vitit 2013 nuk jeton më. Makinën, të cilën Berisha e ka hedhur në Facebook, është e djalit të hallës sime dhe së bashku e kemi sjellë nga Amerika. Madje edhe një makinë tjetër në fotot e që ka hedhur ish-kryeministri i Shqipërisë është e jona. E kemi marrë në Amerikë. Kjo që Berisha ka bërë është e turpshme”, rrëfeu Mendrit Berisha.

    “Do t’i thosha Sali Berishës se gjesti i tij është i turpshëm dhe kriminal. Është turp i turpeve. Këtë gjest nuk do të bënte asnjë çun rrugësh dhe jo më një ish-kryeministër si Sali Berisha. E theksoj, të publikosh foton e një të ndjeri, për diçka që nuk ka të bëjë me të, është një turp i madh”, për këtë monstër.

    Reply to this comment
  8. kevin May 17, 15:06

    Jane live.Degjoni personin X .Te fala Fatmirit….

    Reply to this comment
  9. kevin May 17, 15:08

    E verteta nuk pelqehet..

    Reply to this comment
    • shpatar May 17, 17:45

      kevin. Ke gabuar per mendimin tim. Na ktheve ne kohen e luftes se klasave ku partia stimulonte tipa si ty qe te pergjonin zbulonin e degjonin neper kafe se cfare flitej e thuhej per lavdin e partis .Nuk te ve faj se i njoh mir keto cilesi te vlonjatve . Mos hyfsh ne gojen e tyre se ska birr kurve qe te shpetoj nga shpifjet .
      Un kan njerez te mi te Vlore .Kam patur shum lidhje me kete qytet thashethemexhinjesh e aventurieresh te kabilbrit si ne filmat e Hollivudit .Ti krahsosh me Al Kaponen apo me Maloket eshte pak.Duken si te beses por jan shum dhjako e te len kur te duash ne balt .
      E vizitoj shpesh kete qytet fal natyres qe i ka falur nje bukuri magjepse por me nje qyteterim ku te bie ne sy nje fjalor vulgar sikur ska njerez me kultur .Pikerisht ka si puna jote qe merren me keto histori idiote .
      Ne fakt Vlora dhe vlonjatet nuk jan keta qe prezantohen nga ty . Jo se Fatmir Xhafa eshte me i miri. Si shum vlonjat dhe ky , se ze ne goje dhe Kokdhimen ,si etalon i se keqes nga Vlora, kan nje karier qe per kushtet se si u zhvilluan ngjarjet politike mbas 90 kan arritur dicka .Vlora ka shum e shum djem te talentuar qe nuk e paten ket fat te benin politik por ne nuk kemi detyre ti perflasim e ti denigrojm si dikur . Un e solla ket fakt si nje shembull te luftes se klasave e mbeturine e sistemit komunist qe edhe sot egziston per fat te keq ne dy ekstremet e vendit . Ne Vlor per thashetheme e ne Veri e politik per puce e likujdime fizike te kundershtarve .
      Ceshtja e familjes Xhafa eshte aq e thjesht sa nuk merr ket rendesi qe po perflitet nga politika .Politka ketu e 27 vite ka qen dhe mbetet fush beteja per te komnaduar nje popull qe sua prish gjumin politikanve. Keshtu ka ndodhur ne komunizem keshtu po ndodh dhe tani .Cfar ishin keta me par . Ashtu sic thua ti kevin mbetje te sistemit komunist por nuk vihet, kjo e keqja jon. ne nje kandar.Demokracia ka keto standarte sot, qe ne i fusim te gjith ne nje kazan . E keqja dallohet kudo dhe menjeher por asnjeher nuk do ti zgjidhim me rrugen e fjalve . Me the te thash e lagu se lagu.Evetmja rruge, qe te shkeputemi nga pislleku politik, i makinacjoneve e manipulimeve per pushtet, sic po bejne sot Pd e Ps ,eshte tu themi ne populli i bashkuar stop kesaj loje te ndyre ne kurriz te tij . Jo tu japim voten por as uj atij qe se mertiton.
      Ti lutemi Zotit, qe kjo qe ka nisur te funksjonoj ,ku po han kokat e njeri tjetrit ,te perfundoj sa me shpejt e te ndahemi njeher e perpergjithmone nga ky kancer per pushtet bajraktari qe po gropos popullin shqiptar .

      Reply to this comment
  10. Mark .U.K May 17, 15:24

    Viktor keni te drejt ta mbroni mvartsin tuaj,se keni punuar te dy ne ministrin e mbrendeshme.Nuk ka ti ikin faktit ky hetuesi qe sot eshte minister.Po ma ditet i ka te numruara ,bashk me kapobanden Edi Rama.

    Reply to this comment
  11. Miku i shtepise Fazllicit & Tome Rixhit May 17, 16:12

    Sa dopio gjashta ka kaluar Sali Suma aq te mira qofshin..
    .
    Kur i thane salisumes qe ke lidhje me fazllicin te gjithe kujtuam se e kapem MAT por ai tha PO E KAM MIK SHTEPIA DONI T’JA U BIE PER KAFE NE PARLAMENT dhe te gjithe heshten vetem nje njeri ne lozha zgerdhihej me te madhe dhe krejt parlamentaret kthyen kokat..c’te shohin po zgerdhihej ai qe i tha burre shteti..

    **
    Pra Viktor mos u gezo me loje dominosh se ai qe fshin bythen me ekspertizate FBI….me NY -TIME-sin dhe me te derguarin e Obames dhe e trajton Donald Lune si baxhanakun e ndjere nuk eshte problem i shqiperise por I USABE-se

    Eshte e turpeshme per
    .
    1-………Kongresin Amerikan
    2-………Shtepine e Lyer me te Bardhe
    3-……….Nato-n
    4-……….Bashkimin Europjan
    5-……….Per dy Presidentat Bush
    6-……….Per Dy Klintonet
    7-……….Per Obamen
    8-……….Per Trampin
    9-……….Per Merkelin
    10-………OKB

    qe kane cerekshekulli qe po tallen me shqiptaret duke u zgerdhire me veprimet psiqikisht te semura te nje nga monstrave me te peshtira qe ka nxjerre shoqeria njerzore..
    .
    Eshte kriminale qe akoma ka zyrtare perendimore qe e mbajne Berishen qe hodhi gjasme “kamunizmin” dhe ndjekin nje politike “NO SEE EVIL”
    .
    Ky ligjerimi I fundit I ketij perbindeshi atakon direkt USA-n ashtu si pshurri ekspertizat e FBI per 21 janarit ose kur quajti NY-Times ..leter higjenike..
    .
    Nese eshte e vertete qe Sali Bisha I ka thene keto fjale nje zyrtari te rendesishem amerikan dhe ky I fundit dhe shefat e tij e deri te Presidenti rrine akoma si pula atehere me lejoni tju them se ju te nderuar
    .
    PO E BENI ENVER HOXHEN BURRIN E SHTETIT ME TE MADH QE KA NXJERRE NJERZIMI PER TE GJITHA KOHRAT DHE KJO ESHTE AKSIOME E VERTETUAR NGA DIPLLOMATE & ZYRTARE EURO-ATLLANTIKE


    NUK KEMI NDEGJUAR DHE NUK KEMI PARE TE DIGJESHIN NJERZIT TE GJALLE NE KOHEN E ENVERIT “TE TMERRSHEM” POR KJO NDODHI PABESUESHMERISHT NE TETOR 2012 KUR U VET-DOGJEN 2 ISH TE PERNDJEKUR POLITIKE NGA POSHTRIMI PSIKOLLOGJIK QE I BERI “BURRI I SHTETIT I ARVI-ZIUT”


    ky artikull I meposhtem tregon hipokrizine e miqve tane qe I pritem si Krishti ne 1991 dhe e shohim veten sot si komb te varur ne kryq me litarin e Berishorrit

    ==========================

    Kanibali ynë Berishë
    ——————————–

    Nga Mero Baze, 13 Tetor 2012
    .
    Greva e urisë tashmë po administrohet me forcë nga Sali Berisha. Dy gardhe të forta policësh kanë rrethuar tendën ku mbahet greva e urisë dhe kanë kufizuar çdo të drejtë të grevistëve, qoftë për tu takuar me qytetarë, qoftë dhe për të marrë ujë apo cigare si mjete mbijetese.
    .
    Në një mënyrë të pazakontë, disa policë u kanë hequr liritë dhe të drejtat qytetare një grupi grevistësh, ende pa i ridënuar me gjykatë apo pa bërë ndonjë krim në flagrancë. Situata është tërësisht absurde. Policët kanë marrë kontrollin mbi administrimin e grevës, se ku duhet të bëhet ajo, kë duhet të takojnë grevistët, a duhet të pinë ujë apo cigare, a duhet të shkojnë në tualet apo të vdesin aty në shtrat. Të vetmit që janë lejuar në 24 orët e fundit të takohen me grevistët janë disa diplomatë perëndimorë, të cilët tentuan të hapin një kanal dialogu me Bujar Nishanin, i cili u prish ende pa u hapur. Të tjerët nuk lejohen të kontaktojnë me ta.
    Në këtë heqje të dhunshme të lirisë së tyre për të protestuar, ata po tentojnë të japin sinjalin e alarmit duke shpallur atë që quhet greva e vdekjes, duke refuzuar ilaçet, ujin dhe serumet. Edhe ky vendim nuk i ka tërhequr policët nga vendimi për të administruar grevën.
    Në këto kushte, përveç protestës politike, dikush duhet të ndërmarrë hapa ligjorë kundër tyre. Në rastin konkret, Avokati i Popullit duhet të ishte përballë policëve, jo për të negociuar kërkesat e grevistëve, por për të ndalur administrimin e dhunshëm të grevës prej Sali Berishës. Marrja e kontrollit mbi grevën nga policia, dhe biles nga disa segmente fanatike dhe të dhunshëm të policisë, që funksionojnë si xhandarmëri politike e Sali Berishës, është një shkelje flagrante e skajshme e lirisë së tyre për të protestuar. Ky kontroll deformon tërësisht qëllimin e grevës dhe zhduk nga prioriteti kërkesat e grevistëve duke konsumuar kohë dhe energji me të drejtën për të protestuar. Është kjo arsyeja që Avokati i Popullit duhet të bëhet në këtë rast mbartësi i iniciativës për të paditur Policinë e Shtetit, e cila po përdhunon grevistët duke marrë me dhunë administrimin e të drejtës së tyre për të bërë grevë.
    Një tjetër gjë urgjente është që ndaj atyre segmenteve të policisë, që po demonstrojnë sjellje të dhunshme, duhet dhe një vëmendje më konkrete. Dikush nga shoqëria civile duhet të regjistrojë gjithë emrat dhe numrat e policëve që bëjnë rolin e xhandarit të zellshëm të Sali Berishës dhe t’i bëjmë publike. Kjo është një mënyrë që ata të mos thonë nesër pse më flakët nga radhët e Policisë së Shtetit dhe pse po më çoni para drejtësisë. E pashë një prej tyre dy ditë më parë që kërcënonte një reportere të gazetës Shekulli vetëm pse i bëri një fotografi. Është një tip recidiv në dhunën politike, nga kontingjentet e gardistëve të dikurshëm të Sali Berishës, që rrihnin gazetarë dhe politikanë në vitin 1996- 1997.
    Dhe përpjekja e tij për të ushtruar presion mbi grevistët apo të afërmit e tyre dhe gazetarët, vazhdonte më tej dhe ndaj disa kolegëve të tij, që përpiqeshin të tregoheshin korrekt dhe të bënin vetëm detyrën e tyre si sigurues të mjediseve të grevës. Fjala vjen, nëse grevistët kërkojnë që dikush nga gazetarët të shkojë t’i takojë, apo dikush nga të afërmit të hyjë brenda, polici është i detyruar jo vetëm t’i lejojë, por t’i sigurojë që gjithçka të bëhet shpejt dhe pa asnjë problem. Përkundrazi, në këto mjedise kush polic guxon të bëjë këtë gjest, zëvendësohet menjëherë për t’i dëshmuar se është nën vëzhgimin e një gestapoje, që i raporton çdo gjest të tyre Sali Berishës. Ndaj evidentimi i këtyre policëve përmes mbajtjes shënim të numrave dhe mbiemrave të tyre, është një akt, i cili duhet të shërbejë për tu kujtuar atyre se shteti shqiptar do të jetë më jetëgjatë se pushteti i halabakëve të Sali Berishës.
    Është ky mjedis i dhunshëm ndaj grevistëve dhe përdhunim i institucionit të grevës së urisë që ka detyruar gjithë reporterët e shtypit që ndjekin këtë grevë, të vendosin të dalin në një protestë të dielën në orën 12:00, para kryeministrisë. E kanë bërë këtë reporterë të thjeshtë, ata që fyhen dhe përplasen përditë me fodullë nga Tropoja, që flasin në emër të Sali Berishës dhe dhunojnë gazetarë e grevistë, që shtyjnë e përplasin në tokë familjarë të grevistëve dhe që ndalin çdo kontakt të tyre me qytetarët që shkojnë aty në mbështetje të tyre.

    .
    Ata po dalin të protestojnë jo vetëm për shkeljen e të drejtës së informimit për ta, por si dëshmitarë të një terrori psikologjik, politik dhe policor, që pushteti po ushtron mbi grevën dhe grevistët. Është një iniciativë gazetarësh, jo pronarësh apo sindikalistësh. Është diçka që ka lindur nga revolta që ndjen çdo dëshmitar, që prek atë skenë të dhunshme krimi të shtetit mbi disa burra të fortë, por të pafuqi, që janë shtrirë përtokë nga përpjekja e pushtetit për t’i vrarë në heshtje.

    .
    Ajo që po ndodh është ridënimi i dytë i tyre, tashmë pa gjyq. Nëse ua morëm një jetë të tërë në burg për shkak të bindjeve të tyre, tani pushteti po u merr lirinë për të protestuar me dinjitet dhe për tu bërë shembull i kurajës qytetare. Ndryshimi i vetëm është se atëherë kishte një aparat të tërë dhune politike, që nga gjyqtari, hetuesi, prokurori e polici, ndërsa tani ka vetëm një polic, një gjyqtar, një hetues dhe një prokuror, që quhet Sali Bisha.

    .
    Ai nuk duron dot që para syve të tij të lartësohet një institucion moral siç është protesta e atyre që po vetëflijohen kundër tij, duke e kthyer atë në kanibalin e kohëve modern të historisë sonë.

    ++++++++++++++++
    .
    Ne vend te mbylljes;
    .
    Te nderuar
    Donaldi I vogel I Tiranes & Donaldi I madh I Washingtonit.
    .
    Sali Berishen e prune ne pushtet sherbimet amerikane te dipllomacise-te inteligjences dhe atyre strategjike.
    .
    Eshte detyrim qe shteti amerikan te gjeje menyra per denimin e krimeve te Berishes aq me shume kur sot ai po poshtron direkt dipllomacine dhe shtetin amerikan..
    .
    -Ose ti ngreme nje monument Berishes
    qe ja beri “tete me dy Amerikes”
    .
    -Ose te mendojme qe shteti amerikan paska mbaruar
    .
    -Ose te filloje zyrtarisht
    shejterimi I Enver Hoxhes
    qe po e kthen ne legjende
    pa deshiren tone
    tolerimi i miqve ndaj nje Satanai

    Reply to this comment
  12. Domino May 17, 17:35

    O shoku Tore i dominose!
    Dopjo gjashta ne dore do ti mbese po atyre te kopese Ram pedes qe u mbeti ajo dopiogjashta per Tahirin (e mban mend o shoku Tore ate ish-ministrin e suksesshem qe sot eshte ne arrest shtepie?)

    Reply to this comment
    • shahisti May 17, 18:09

      Absolutisht qe Tahorri le te futet ne burg por bashke me Berishorrin sepse Sali Bythisha duhet të dilte para togave të zeza dhe të jap llogari për SHIK-un e tij, këtë mekanizëm monstruoz, që pasi e torturoi, e vrau dhe e zhduku pa gjurmë veprimtarin e UÇK-së, biznesmenin Remzi Hoxha, që duhej të ishte shpallur Martir i Atdheut. Sali Berisha duhet detyruar të tregojë se çfarë di për këtë krim, si e pse e bëri kreu i shërbimit të tij sekret Bashkim Gazidede këtë masakrim barbar dhe për llogari të kujt, të Serbisë apo Sali Berishës personalisht, sepse kanë dalë dyshime serioze e të besueshme se Remzi Hoxha është vrarë mbasi kish nisur të hetonte takimin sekret të Sali Berishës me xhelatin e shqiptarëve të Kosovës, Sllobodan Millosheviçin në Ohër. Me këtë rast Sali Berisha duhet të sqarojë para togave të zeza a ka pas ndonjë lidhje me shërbimin sekret UDB të ish-Jugosllavisë e si rrjedhim Serbisë sepse rezulton që edhe në kohën e embargos ndaj Serbisë kompanitë e klanit të Sali Berishës furnizonin me naftë përmes Muriqanit Malin e Zi me destinacion Beogradin, naftë me të cilën punonin tanket serbe që bënin gjenocid mbi shqiptarët e Kosovës. Sali Berishës i duhen vënë prangat për shumë e shumë krime që ka bërë mekanizmi i tij shtetëror i kthyer në një shërbim sekret personal, por para së gjithash për krimin e përbindshëm kur vrau katër njerëz të pafajshëm që nuk po bënin kurrgjë në shëtitoren “Dëshmorët e Kombit” veç protestonin paqësisht. Sali Berisha jo vetëm që ka qenë në zyrën e tij ku ka ndodhur kjo vrasje prej trupave të Gardës, por ai e ka ndjekur situatën dhe janë të gjitha gjasat që mbeten të vërtetohen se ka qenë urdhëri i tij personal për të qëlluar mbi demostruesit paqësorë, aq më tepër se ai krijoi rrethana për të zhdukur gjurmët e krimit, akt antiligjor që duhet ti konsiderohet gjithashtu krim. Sali Berisha duhet të hetohet në lidhje me vrasjen e Kosta Trebickës, shqiptaro-amerikanit i cili ishte dëshmitar i çështjes “Gërdeci”, e kishte dëshmuar se i biri i Sali Berishës ishte pjesë e skemës së kompanisë fantazmë që fitonte para në mënyrë të paligjshme prej demontimit të armëve në Gërdec dhe u bënë shkaktarë për vrasjen e 26 njerëzve duke përfshirë gra e fëmijë. Për këtë krim të përbindshëm, Sali Berisha duhet të jetë në bankën e të akuzuarit bashkë me të birin Shkëlzen Berisha, i cili, është e ngjashme që nëpërmjet rrethit të besnikëve të tij të ketë organizuar “aksidentin” e dëshmitarit kundër tij, Kosta Trebicka. Në këtë rast duhet që prokuroria të hetojë se si ndodhi që dëshmitari kryesor kundër djalit të kryeministrit nuk kishte mbrojtje të veçantë në bazë të ligjit që i mbron dëshmitarët e një çështje kaq të rëndësishme ku është bërë një krim masiv. Sali Berisha duhet të arrestohet e të përballet me drejtësinë përveç krimeve të vrasjes së njerëzve edhe për krimet ekonomike të bëra në kohën kur ai ishte kryeministër dhe korrupsioni ishte metodë pune e qeverisë dhe e ministrave të tij. Akoma më tej Sali Berisha duhet të dalë para togave të zeza për të sqaruar cilat janë lidhjet e tij me mafiozin serbo-boshnjak Damir Faslliç, i cili nëpërmjet vajzës së Sali Berishës që bënte avokaten e tij, ka blerë prona në Shqipëri dhe ka marrë pjesë edhe në një mbledhje të Këshillit të Sigurisë Kombëtare çfarë përbënte një precedent të rrezikshëm për sigurinë e Shqipërisë. Duhet kuptuar nga të gjithë se arrestimi i Sali Berishës nuk duhet të bëhet për hakmarrje por për drejtësi dhe se me daljen e Sali Berishës dhe ministrave të tij hajdutë para gjyqit në Shqipëri do të marrë fund mendësia e mos ndënshkueshmërisë të atyre që duke shfrytëzuar forcën që u jep pushteti bëjnë krime njerëzore dhe ekonomike, vrasin, vjedhin e plaçkisin pasuritë kombëtare. Sali Berisha nuk mund të falet nga asnjë instancë shtetërore, parlamentare, nga asnjë shtetar apo politikan sepse kauza e drejtësisë është kauza e sovranit, i cili di të zgjedhë, të japë pushtet, por edhe ta heqë pushtetin edhe të rrëzojë me të drejtën e vullnetin e tij si sovran

      Reply to this comment
      • SHAH-MAT May 17, 20:40

        …duhet, duhet, duhet te hetohet, denohet, pushkatohet e bla bla bla me Sali akoma? Denojeni pra po patet fakte e sidomos po patet bythe. Mjaft me bla bla bla se keni 5 vjet qe gjithe pushtetet i keni ne dore, ja dhe ate biben Marku si kryeprokurore. Denojeni pra Berishen ose kafshoni gjuhen se jeni bo si konet qe vetem lefin.

        Reply to this comment
  13. Pushti i UDB-se May 17, 18:40

    Ike more kulmi i injorances , meso shqipen nje here , pastaj historine e shqiptareve ghe mme vone perpiqu te formulosh ndonje mendim , ne se do te kesh ! Dhe perpiqu te nderrosh lekuren , nga UK ne Qen !

    Reply to this comment
  14. kevin May 17, 19:04

    Shpatar.

    Mbase nuk eshte kaq e fisme qe flasim neper keto blogje me emra anonime.(une i them gjerat ne sy).
    E para .
    Vlonjatet jane njerez kurajoz.Si kudo ka edhe njerez te paformuar.Besoj se me ata qe ke pasur te besh ti te tille kane qene.Une jam nga ajo pjese e ketij qyteti qe e kam ndertuar jeten time me ndershmeri dhe me djerse.E kuptoj se shumica e njerzve qe shkruajne ketu nuk u pelqen e verteta.Cfare kam thene me lart per zoterine ne fjale.Jane te gjitha te vrteta.Po ke miq ne Vlore verifikoji ato.
    E dyta.
    Une jam nga ata qytetare qe u eshte nxire jeta dhe i ka nisur femijet jashte Shqiperise , sepse nuki na lene te jetojme dhe te punojme keta njerez njerez te deformuar dhe “Te forte” si ky Agroni Xhafaj qe i kane hipur qytetit mbi koke.Une kam pare se si Fatmir Xhafaj dhe rrugace ordinere kane zaptuar qytertin tim. Kane zaptuar zyrat, shtetin dhe bejne cfare te duan.Une kam pare gjithe keto vite me sy se si jane vjedhur pronat, se si eshte percdudnuar qyteti im , qe ti thua se eshte nje bukuri qe ja ka falur natyra.Por une di se si e kane vjedhur , djegur dhe perdorur qytetin tim keta horra ordinere.Une kam pare si u dogj qyteti im ne 1997 dhe ky Fatmiri me shoke ngroheshin ne zjarrin qe ndezen vete.Une kam pare e degjuar kur nje grup qytetaresh te genjyer u ngriten per leket qe i humbem me marrine e tyre dhe u genjyen kur Fatmir Xhafa, Fatos Nano dhe soj soj horrash premtuan se do te kthenin parate qe ua vodhi ‘maloku”.
    Me vjen keq qe shumica e shqiptareve nuk jane zgjuar akoma.Ketu duket fare mire se ky zotnia qe po flasim eshte hapur dhe i zhytur ne korrupsion.(verifikoni pallatin te k Industrialja si e ndertoi, toka e kujt eshte) dhe nje pjese e opinionit eshte e verbuar dhe nuk sheh

    Keq per ju por edhe per ne qe jemi bashhkeqytetare me ju.

    Reply to this comment
    • Feim Murati May 17, 19:46

      .Bravo ere kevin qe do te jesh per Salen qefin (qefin= mbulese per te vdekurit)

      Edhe une bashkohem me mendimin tend por me Kuksjonin Flamut Noka nuk ve njeri..edhe pse e ka axhen me UDB nuk can bythe as per Rame as per Xhafen as per tahirin dhe ishte normale te emrohej nga saliserbi ministri i mbrendshem Flamut Noka qe eshte nipi i nje gjenerali te UDB nga me antishqiptaret ?

      A eshte normale qe dhe sot Flamut Noka eshte nenkryetari i sigurise kombetare me kryetar spartak BRAHO qe me shume eshte i semure se ne pune dhe ka lene te pare NIPIN E GJENERALIT myrteza zhvinki

      ————————

      Pra me qarte perse shoqeria civile ,mediat dhe gazeta Dita nuk i shkon deri ne fund spiunit Feim Murati ( Flamur Noka) qe eshte derivat i gupit kriminal bash berishe.

      Perse nuk kerkohet arrestimi ne flagarance i Flamur Nokes por jepen keto material te para 70 vjeteve ku ramiz alia me biciklete ne kalane e beratit qenjka bere James bondi i ketij anastagjarperit qe sic duket edhet njeri pa identitet kombetar.

      Kush eshte kryetari i sotem reali I sigurise kombetare te ligjevenesve se spartak brahos i ka rene DAMLLAJA ???

      Flamur Noka theu kufirin komunist shqiptar (në vitin 1991?!) dhe hyri në territorin e ish Jugosllavisë, duke rrezikuar jetën e tij! Kjo gjë dhe ky fakt nuk i kishte shkuar kurrë në mendje Flamur Nokës, si në kohën që e bëri aktin e arratisjes, por as edhe sot që u zbulua se çfarë ka bërë 25 vjet më parë. Dhe kur e bëri këtë kalim të paligjshëm të kufirit?! Pikërisht kur Berisha kishte marrë frenat e të ashtuquajturës “opozitë”, dhe që me ditë pritej të bëhej President i Republikës së Shqipërisë, republikë të cilën më pas, “de facto”, e bëri pjesë të pandashme dhe të influencuar në çdo aspekt të jetës prej Serbisë.
      Foli i pari Berisha, sepse plaga kanceroze e fenomenit “Noka”, nxjerr infeksionin e rëndë kundërshqiptar të Berishës, zbulon të qënurit e tij agjent potent serb, hedh dritë mbi arsyet e vërteta pse Berisha e bëri Flamur Nokën ministër të Brendshëm në qeverinë e tij të viteve 2009-2013, për cilat qëllime dhe me çfarë urdhri.
      Fenomeni “Noka” e tmerron Berishën, e ka lënë pa gjumë atë, duke nxjerrë kështu në shesh qëllimin e vërtetë se përse ky person organizoi 2 prillin e 1991 ku vrau 4 shqiptarë në Shkodër, pse bëri thyerjen e embargos së OKB për furnizimin me naftë dhe me armë të Serbisë, e cila kryente gjenocid në Bosnjë dhe më pas Kosovë, pse bëri 26 dhe 28 majin 1996, përse hapi depot e armëve dhe nxiti luftën civile me 7000 të vrarë e qindra të tjerë të gjymtuar në vitin 1997, pse bëri grushtin e shtetit në 1998, pse vrau mbi 26 veta dhe gjymtoi dhjetëra të tjerë në Gërdec, pse vrau 4 qytetarë të pafajshëm në 21 janar 2011 etj.
      Ky vend nuk ka struktura të shtetit, nuk ka shërbim shtetëror informativ e nuk ka organ akuze. Ato janë vënë prej kohësh në shërbim të kryeagjentit të Serbisë Berisha, ndaj nuk kanë ndjeshmërinë më të vogël kombëtare, ligjore e morale për të mbrojtur dhe ruajtur Shqipërinë dhe shqiptarët, sigurinë e tyre kombëtare.
      Nëse do të kishim institucione serioze të shtetit, të pavarura prej agjenturës serbe e greke, Flamur Noka duhet të thirrej dhe të jepte shpjegime të hollësishme se çfarë lidhjesh familjare ka me ish-gjeneralin e UDB së Serbisë, tashmë në pension, Myrteza Zhvinki. Ky person është arratisur nga Kukësi në vitet 1955 në Serbi, së bashku me vëllain e tij. Ky i fundit, domethënë vëllai i Myrtezait, nuk pranoi të bëhej agjent i UDB, dhe sot e kësaj dite jeton së bashku me familjen e tij në Paris. Ndërsa Myrtezai u bë agjenti me famë të madhe i UDB, duke i ngjitur shkallët e karrierës me shpejtësi, duke marrë gradën më të lartë të gjeneralit. A është Flamur Noka nipi i Myrtezait nga ana e nënës së tij? Kur dhe pse nëna e Flamur Nokës dhe gjithë pjesëtarët e familjes së saj prindërore e ndërruan mbiemrin nga “Zhvinki”, e bënë “Murati”?!
      A është takuar Flamur Noka me dajon e tij Myrteza Zhvinki në Prizren kur “theu kufirin e shtetit komunist shqiptar”?!
      A është takuar dhe çfarë ka biseduar ai aty në Prizren në “izolim” me Rexhep Beçën, po një njeri i afërt i Flamur Nokës, i arratisur edhe ai në Serbi, dhe kolonel i UDB së Serbisë?!
      Çfarë porosish çoi dhe solli prej “izolimit” 40 ditor në Prizren, Flamur Noka për shefin e tij Sali Berisha?!
      Dhe më në fund, pse dhe për cilat “vlera” profesionale, intelektuale dhe kombëtare e bëri Sali Berisha ministër të Brendshëm të Shqipërisë Flamur Nokën në vitet 2009-2013?!

      Këto përgjigje presin shqiptarët prej Berishës dhe Nokës si dhe prej institucioneve të shtetit shqiptar, madje edhe prej kësaj mazhorance aktuale, e cila ose është vetë “e tredhur”, ose është e paaftë t’i qeverisë dhe t’i mbrojë shqiptarët dhe interesat kombëtare.

      Reply to this comment
  15. ALBAN DEGA May 17, 19:50

    KUR TA PSHURRIN GAZIN NE BUZE !

    … apo qeshe ne mire kush qesh i fundit !

    SHQIPERIA QE DUAM UA NXIU, UA PSHURRI NE BUZE GAZIN ATDHERRENUESVE E ATDHESHITESVE TE SHQIPERISE ME KRYEPESHKUN SALI BERISHA NE KRYE!

    Mendime me vargje

    FATMIR XHAFAJ VERSUS SALI BERISHA !

    – “Fuqia e ligjit” perballe Sali Luigjit !
    – Nje shembull i duhur per
    Shqiperine qe duam !
    – Nderi kombit perballe turpit te
    antikombit !

    – Nga Alban Dega, Nju Jork

    Fatmir Xhafaj e dorezoi vellain tek Ligji, tek Shen Drejtesia !
    Krenar per modelin qe na mungon:
    Askush nuk eshte mbi ligjin !
    Kryepeshku Sali Berisha i dorezoi djersen e gjakun, pasurite e popullit … qeverine, mbare shtetin shqiptar

    Tek i biri,
    Tek e bija,
    Tek Jamserbi
    Tek Liria
    Tek Gangsteret
    Tek Mafia !
    Tek Milloshi
    Tek Serbia
    Tek Fazlici
    Tek Greqia
    Shqiperine Qelibar
    E dorezoi Kandahar!
    I vu zjarrin
    I vu flaken
    I vu minat
    Dhe patllaken!
    E beri Kukurec
    Jug Veri
    E ktheu Gerdec!
    Per karrike
    Vrau Azemin!
    Per pushtet
    Vret dhe
    Shkelzenin!
    Se me thone
    Sali Berisha !
    Kryepeshk
    Bishe permbi bisha!
    O Shqiperi
    Nenen ta … ifsha !
    Nene mbi nene
    E kam Serbine
    Nafte e Arme
    I dhashe Serbise
    Otranton
    Kalit te Trojes
    Jam Mareshalli
    I Beogradit
    Jam Toptani
    I Tropojes !
    Vras me plumba
    Vras me fjale
    Me buzagaz
    Para e mbrapa
    Mua me ndjekin
    Mijera kamikaze!
    Jam Zogolli
    Nga Tropoja
    Kurre pa rre
    Une per se gjalli
    nuk e nxjerr
    Nje fjale nga goja!
    Vras me plumba
    E vras me fjale!
    Gjithcka e bej
    per Ligjin
    Sepse ligj mbi cdo ligj!
    Kam Shkelzenin !
    Kam Saliqin !
    Yll Polar e kam
    Luigjin !

    Reply to this comment
  16. Alban Dega May 17, 19:58

    Pak hajgare ne kete kohe kolere kryepeshqish

    KUR TA LENE DOPJO DICKUN NE GOJE !

    NUK PAJTOHEM ME TITULLIN VIKTOR
    BURRI !

    Jo dopjo gjashten ne dore Viktor !
    Kesaj i thone hic me pak e hic me shume se;

    KUR TA LENE DOPJO DICK-UN NE GOJE !

    Nuk ka thene kot PJETER Arbnori :

    Keta nuk jane socialista….
    Keta jane specialista !

    Reply to this comment
  17. DRENICA E KUQE May 17, 21:05

    Po shihet qarte se ardhja e Izet Haxhise i ka trazuar shume argatet e Serbise e Rusise Berisha-Basha dhe qellimi i tyre eshte qe ta rikthejne drejtesine shqiptare ne duart e veta te zhytura deri ne berryla me gjak shqiptar sepse mbi ta rendon Gerdeci, 21 janari dhe te tjera krime anti shqiptare prandaj sajojne (audio)pergjime e pergojime te tjera per t’I bishtnuar drejtesise shqiptare, e cila duhet t’I gjykoje e denoje ashper dhe perjetesisht… sepse shteti dhe kombi shqiptar nuk ka buke per t’u dhene anti shqiptarve si Berisha-Basha me argatshti!…

    DRENICA E KUQE

    Reply to this comment
  18. Alban Dega May 17, 21:42

    Pak hajgare ne kete kohe kolere kryepeshqish

    KUR TA LENE DOPJO DICKUN NE GOJE !

    – Nga Alban Dega, Nju Jork

    Nuk pajtohem me titullin e analizes se sotme brillante made in Viktor Malaj me titullin “ Kur ta lene dopjo gjashten me dore “ tek gazeta “Dita “
    Jo dopjo gjashten ne dore Viktor !
    Kesaj i thone hic me pak e hic me shume se;
    KUR TA LENE DOPJO DICK-UN NE GOJE !
    Nuk ka thene kot Pjeter Arbnori e nderuar:
    Keta nuk jane socialista….
    Keta jane specialista !
    Por mos ua qani hallin “Bandes se Gangstereve”!
    Jane bere mjeshter te gojoreve !
    Kane ne krye … kryepeshkun, me falni kryemjeshtrin e gojores Profesor Doktor Sali Berishen !
    Ai s’ nxjerr fjale nga goja pa rre e mashtruar, pa sajuar e trilluar, pa manipuluar e fabrikuar …!
    Jo vetem pa thene!
    Por as pa bere !
    Vret me plumba!
    Por vret edhe me fjale !
    Vrases serial … !
    E ka harruar i shkreti keshillen e arte:
    Mos gjuaj me gure shtepine e tjetrit, kur tenden e ke prej xhami!
    Jetojme epoken e grahmave te fundit, e agonise dhe cmendurise se kryepeshqeve dhe te trupeshqeve !
    Kane lajthitur fare nga Drejtesia dhe Vetingu!
    I ka kapluar paniku i fundit e fluturojne drejt e ne rrjetat qe ua pergatisin te tjereve !
    Nuk thote kot sovrani kush i pergatit varrin tjetrit bie vete brenda tij!
    Amen !

    Reply to this comment
  19. stefan cole vlora May 18, 01:27

    Te paska mbetur Dicku ne goje o Albani i Deges.Te paska pelqyer shume sic duket qe ne kohen kur te zhvirgjeroji komisari politik. Burre kurve

    Reply to this comment
    • Alban May 19, 16:49

      Nuk po te quaj kurve!
      Jo se te fyej ty. Ofendoj kurven o kurve e Berishes !

      From: Alban Dega [email protected]
      Date: April 2, 2012 at 11:31:

      Opinione

      VRASESI SERIAL ….

      – Nga Alban Dega, Nju Jork

      Sot mbushen plot 21 vjet nga vrasjet makaber te 2 prillit 1991 ne Shkoder.
      Nder e lavdi heronjve te 2 prillit! U qofte i lehte dheu i Shkoderloces!
      Drite u paste shpirti heronjve te 2 prillit !
      U vrane me arme serbe!
      U vrane me plumba serbe!
      Vrasja e tyre u urdherua e u pagua nga mercenare shqipfoles te Beogradit qe synonin ta fusnin Shqiperine e raskapitur e drobitur nga katrahura komuniste ne nje kasaphane e gjakderdhje.
      Pse…. Vetem qe te ngrinin karriken e tyre, poltronat e tyre neokomuniste mbi shkulmet e gjakut te paster e te dlire shqiptar te Arben Brocit, Nazmi Kryeziut, Bujar Bishanakut dhe Besnik Cekes e dhjetra te tjereve.
      A nuk jane po ata mercenare te Beogradit qe e deklaruan ashiqare para shqiptareve ne janar te vitit te kaluar se jo kater e katerdhjete por edhe mijera do te vriteshin prej tyre per te mbrojtur karriken e poltronat e tyre te ngritura mbi gjak.
      A nuk e pat thene vete babai i tyre Lenini se pushteti eshte me veshtire te mbrohet se te ftohet!
      E kush eshte vrasesi!?
      … Jo dorasi! Urdheruesi!
      … Jo Ekzekutori ! Kryekzekutori!?
      Vrasesi i 4 heronjve te Shkodres eshte vrasesi i Remzi Hoxhes, qe i zhduken edhe kufomen…
      Eshte vrasesi i mbi 4000 shqiptareve ne 1997-en…
      Eshte vrasesi i Otrantos…
      Eshte vrasesi i Azem Hajdarit …
      Eshte vrasesi i Gerdecit!
      Eshte vrasesi i 4 protestuesve te 21 janarit 2011…!
      …. Eshte vrases serial…
      Drejtesia vonon… Drejtesia nuk harron as vrasesin serial dhe as bashkepunetoret e tij !
      Vrasesi serial eshte vrases i Shqiperise!
      Jo vetem i saj, por edhe i enderrave te shqiptareve, i aspiratave te tyre ” e Duam Shqiperine si e gjithe Evropa!” ” E duam Shqiperine si Amerika demokratike!”
      Eshte ai qe ne vend te Evropes dhe Amerikes po i con shqiptaret e Shqiperine drejt Azerbajxhanit e drejt Butanit!
      Vrasesi serial eshte ai qe mos qofte !

      Reply to this comment
Shiko komentet

Komento

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*