E vërteta e Bujar Sheshit

January 27, 2019 12:16

E vërteta e Bujar Sheshit

 

Kush është Bujar Sheshi dhe pse duan ta ngatërrojnë me.. Bujar Sheshan. Një sulm i qëllimtë apo ka të vërteta për të kaluarën e prokurorit që sot ka një rol kyç në ndërtimin e SPAK. A ka qenë ai pjesë e Sigurimit të Shtetit?  Disa detaje që vërtetojnë lehtësisht të kundërtën i sjellim sot në Dita. Çfarë fshihet pas sulmeve ndaj prokurorit Bujar Sheshi? Kush janë mekanizmat që janë vënë në lëvizje për të sabotuar Reformën në Drejtësi. Disa të vërteta për Sigurimin e Shtetit, Autoritetin e Dosjeve dhe Reformën në Drejtësi…

***

Ditët e fundit, në media është përhapur një dokument i Autoritetit të Informimit mbi Dokumentet e Ish-Sigurimit të Shtetit, ku thuhet se prokurori Bujar Sheshi ka qenë bashkëpunëtor i ish-Sigurimit të Shtetit.  Sipas këtij dokumenti, nga kontrolli i dosjeve të Sigurimit të Shtetit figuron se Bujar Sheshi ishte bashkëpunëtor që në shkollë të mesme.

Nga verifikimi i kryer rezulton se figuron dokumentacion i krijuar nga struktura e ish-Sigurimit të Shtetit, për shtetasin Bujar Sheshi (Shesha). Kartela model 2, me nr 8023, me këto të dhëna:

‘Bujar Rasim Shesha, i datëlindjes 1957, vendlindja Tiranë, arsimi me dy të mesme, nxënës në shkollën “Petro Nini Luarasi”, me pseudonimin ‘Venusi’, sektori V, drejtimi inteligjencë-rini. Data e tërheqjes në bashkëpunim dt 13.02.1974’, thuhet në konkluzionet e Autoritetit të Hapjes së Dosjeve të ish-Sigurimit.

Vetëm nga ky pasazh më lart, kemi të bëjmë me disa pasaktësi, të cilat asnjë institucion serioz nuk mund t’i kalojë lehtë. Sipas Autoritetit, personi me emrin Bujar Rasim Shesha është i njëjti me personin Bujar Ramiz Sheshi, aktualisht prokuror(!)

Gjithashtu në dokumentin e autoritetit është datëlindja janar 1957, ndërkohë që prokurori Sheshi ka lindur më 15 dhjetor 1957.

A mjaftojnë të dhënat e mësipërme, që Autoriteti i Dosjes përpara se të nxjerrë një dokument duhet të bëjë verifikimet në mënyrë të kujdesshme?!

E para, emri i babait, nuk është i njëjtë. Mbiemri po ashtu nuk është i njëjtë dhe data e lindjes është ndryshe.

‘DITA’ kontaktoi disa nga drejtuesit kryesorë të ish-Sigurimit të Shtetit, të cilët e mohuan, duke e cilësuar qesharak këtë sulm, pasi të dhënat e ish-Sigurimit të Shtetit janë tepër rigoroze dhe nuk mund të shkruheshin sipas qejfit dhe të pasakta.

Një oficer i lartë i ish-Sigurimit i tha DITA–s, se “kjo ka dy mundësi të ketë ndodhur, ose ky person nuk është i njëjtë me Bujarin që sot është prokurori, ose variant i dytë, ndonjë operativ zone për të bërë raportin që i kërkohej, shënonte emra fiktiv për të thënë që edhe shkollën “Petro Nini Luarasi” e ka nën kontroll, pasi ka rekrutuar disa nxënës”.

Këtë fakt e konfirmon edhe detaji se në dosje emri ka qenë i shënuar vetëm për 7 muaj dhe më pas është mbyllur. Pra, nëse vërtetohet që është i njëjti Bujar, kemi të bëjmë me një bashkëpunim shtatë mujor të një 16-vjeçari. Por kjo, nga ish-drejtues të Sigurimit mohohet kategorikisht.

Një tjetër funksionar i ish-Sigurimit, i pyetur nga DITA, tha se familja Sheshi nuk ka pasur atë që në atë kohë quhej ‘njollë’ në biografi. Zakonisht rekrutoheshin njerëz që ishin me probleme me biografinë, pasi dhe informacioni duhej nga njerëzit që nuk ishin të Partisë.

Kjo, sa i përket pjesës së bashkëpunimit me ish-Sigurimin, por kjo është vetëm maja e ajsbergut, se çfarë ndodh në prapaskenë me reformën në drejtësi.

Reforma në drejtësi

Bujari Sheshi është një nga prokurorët e pakët që ka kaluar Vettingun.

Ai e ka nisur karrierën në vitin e largët 1979, pasi kishte përfunduar shkollën e Sigurimit të Shtetit dhe më pas Juridikun.

Ka një karrierë të gjatë në të gjitha instancat dhe rezultati është që aktualisht ndodhet në një shtëpi 59 metra katror, ku jeton me bashkëshorten dhe dy djemtë e tij.

Anëtarët e Vetingut e patën të lehtë rastin Sheshi, pasi iu desh të hetonin vetëm disa tjegulla që kishte vënë në strehën e shtëpisë dhe asgjë më tepër.

Me ardhjen e demokracisë, zoti Sheshi pati propozim për të marrë drejtimin e prokurorisë, por që u refuzua prej tij.

Në fillim të viteve ’90, ai është përballuar me situatë interesante, ku shumë njerëz që nuk ia kishin idenë drejtësisë u bën juristë, prokurorë e gjyqtarë, vetëm nga një kurs në atë kohë, që u quajt “kursi i plepave”. Deri në 1994, Sheshi punoi si prokuror deri sa një ditë, na tregojnë kolegët e tij, ai u përball me një agronom që ishte bërë ‘prokuror’, pasi kishte mbaruar kursin e plepave. Gjatë një diskutimi, ai e thirri zotin Sheshi, “koleg”. Kjo bëri që Bujari t’i thoshte bashkëfolësit, “ti koleg mua?! Unë nuk kam mbjellë ndonjëherë pemë”, dhe më pas jep dorëheqjen.

Nga viti 1994, deri në vitin 1997, punoi si avokat.

Me ardhjen e qeverisë “Nano”, në qershor të vitit 1997, zoti Sheshi propozohet si prokurori i Tiranës, që praktikisht ishte i gjithë Shqipërisë, pasi në shumicën e rretheve prokuroritë ishin djegur.

Nga shtatori, deri në dhjetor të vitit ’97, me firmën e tij janë urdhëruar rreth 500 arrestime të bandave më të rrezikshme të asaj kohe.

Për më shumë se një dekadë, mes viteve 2003-2015, ai ka punuar si prokuror i çështjeve në Gjykatën e Lartë, pranë Prokurorisë së Përgjithshme. Dhe mbahet mend se çështja më e nxehtë që ka pasur ka qenë video Meta-Prifti, ku prokurori kërkoi dënimin me dy vjet burg për Presidentin aktual.

Me ardhjen e Adriatik Llallës në krye të prokurorisë, zoti Sheshi u transferua prokuror pranë Gjykatës së Apelit për Krimet e Rënda. Në atë kohë në media, kjo lëvizje u pa dhe si një hakmarrje.

Në tetor të vitit të kaluar, u konfirmua në KPK. Procesi i rivlerësimit për prokurorin Sheshi është kryer për të tre kriteret e rivlerësimit, përfshirë pasurinë, kontrollin e figurës dhe profesionalizmin. Në këtë kontekst, KPK ka kryer një proces të pavarur verifikimi, pasi ka administruar raportet e Inspektoriatit të Lartë të Deklarimit dhe Kontrollit të Pasurisë dhe Konfliktit të Interesit (ILDKPKI), Drejtorisë së Sigurimit të Informacionit të Klasifikuar (DSIK) dhe atë të Prokurorisë së Përgjithshme.

Në raportin e DSIK theksohet se prokurori Bujar Sheshi nuk rezulton të ketë kontakte të papërshtatshme me persona me precedentë penalë, apo anëtarë të organizatave kriminale dhe se është i përshtatshëm për vazhdimin e detyrës.

Edhe përsa i përket kriterit profesional, subjekti ka marrë një vlerësim pozitiv nga Komisioni.

Në atë kohë nuk pati asnjë kundërshti për këtë proces. Pas kësaj zoti Sheshit  i kërkohet që të kandidojë për në KLP. Këtu nis dhe problemi për të.

KLP dhe SPAK

Katër kandidatë nga prokuroria që janë anëtarë në KLP janë ende në apel dhe i vetmi që nuk është anikimuar është zoti Sheshi.

Emri i tij që deri dje ishte i papërfolur, duhet patjetër t’i gjendej një gjë.

Për këtë u vu në lëvizje mekanizmi i shantazhit, që këtë herë ka si bashkëpunëtorë Autoritetin e Dosjeve, Prokurorinë e Përgjithshme dhe parti politike, të cilat disa dalin hapur, disa rrinë të fshehta.

Aktualisht jemi përpara një momenti shumë të rëndësishëm, përsa i përket reformës në drejtësi. Do të zgjidhet prokurori i Përgjithshëm dhe do të ngrihet SPAK. Heqja e zotit Sheshi do të bënte që as njëra dhe as tjetra të mos bëhen, por të shtyhen siç është shtyrë gjithë këto kohë.

Prandaj burime për DITA bëjnë me dije se edhe ndërkombëtarët kanë kërkuar një hetim për levat e këtij mekanizimi shantazhues, ndërsa bëhet me dije se dhe prokuroria do të hetojë të gjithë procesin se si Autoriteti i Dosjeve mund të publikojë të dhëna për të mitur edhe në raste kur ka qenë bashkëpunëtor i Sigurimit, si dhe lidhja që bëhet mes dy personave më të dhëna të ndryshme.

Askush nuk e vë dorën në zjarr për askënd, por fakti që Bujar Sheshi është sot 62 vjeç, ka punuar 40 vjet si hetues dhe sot që i prish ekuilibrat politikës dhe i heq kontrollin në drejtësi, na bën të dyshojmë fortë se jemi përpara një rasti shantazhi, që ka si regjisor ata që e kanë mbajtur peng këtë vend dhe sidomos drejtësinë për afro 30 vjet.

Erion Habilaj – Dita

January 27, 2019 12:16
Komento

75 Komente

  1. tonia January 26, 20:38

    Nese duhet nje njeri i pakorruptueshem,kurajoz dhe profesionist i nivelit nga me te lartet ky eshte Bujar Sheshi,simbol i ndershmerise.Bujar Sheshi do te ishte nje kandidature nga me te goditurat per te qene Prokuror i Pergjitheshem ose kryesues i SPAK-ut.Bujar Sheshi nuk mund te ishte kurre bashkepunetor i Sigurimit te Shtetit .Ky eshte nje absurditet.Gjeneralitetet e ndryshme e provojne me se miri kete.Duhet pare kush qendron pas ketij spekullimi vulgar,se qellimi eshte i qarte.Krimineleve nuk u pelqejne njerez si Bujar Sheshi,por ai ka per t’i vene ne “rresht “ata qe i kane duarte te lyera me gjak dhe qe kane grabitur nje vend te tere dhe gjithe pop[ullin e tij.Suksese Bujar!Kur te shajne te poshterit dmth se je ne rruge te drejte,

    Reply to this comment
  2. Kris 1 January 26, 21:04

    Ligje te cuditeshme te corbes shqiptare.Nje ish oficer sigurimi qe rekurtonte dhe drejtontenje tufe bashkepuntoresh e kalon pa problem vetingun ndersa nje bashkepuntor qe ka bere cka dashur shefi i vet quhet i padenje.
    Lavdi marksizem leninizmin qe po na udheheq ne veting.

    Reply to this comment
  3. lexuesi January 26, 21:53

    Fatkeqesia tende ashte se ke lindur K*R e do vdesesh HAJDAR!

    Reply to this comment
  4. Askushii January 27, 01:28

    Bujar Ramiz Sheshi,suksese pa fund ne profesionin tend !Motivi yt gjate gjithe jetes qe diten e pare te punes ne rethin e Fierit ka qene:Zbatimi i ligjit e lufta pa kompromis ne mbeshtetje te tij !Edhe njehere suksese,jam plotesisht dakord me Z.apo Znj tonia!IFaleminderit

    Reply to this comment
    • Gjuetari i Fierit September 16, 06:55

      Ekzistenca akoma e një prokurori si Bujar Sheshi tregon se në Shqipëri paska akoma shqiptarë të ndershëm trima
      e kurajoze.Në çdo pozicion punë shembullor i ndershëm dhe i përkushtuar.Rasti Sheshi duhet të shërbejë për të veçuar antishqiptarët,të lidhur me krimin e organizuar.Antireformistët e drejtësisë.Sidomos ajo lëkurëportokallja milionerë e pashpjegueshme mikesha u UDHËHEQIES se Shqipërisë,drejtoresha e dosjeve së bashku me ata krimbat që paguhen nga qeveria për të qënë antishqiptarët.

      Reply to this comment
  5. alphade January 27, 02:34

    Sali Monstra i ben te gjitha keto zallamahi per te sabotuar
    SPAK-un qe perben per kete mafioz,vrases e hajn,
    “Shpaten e Demokleut” mbi koke… ! Epur si muove !
    E megjithate bota leviz, bota ecen perpara dhe kerrmat
    politike duhet te perballohen me Drejtesine.SPAK-u dhe
    BHK do te krijohen ne perballje te eger me detraktoret e
    DREJTESISE..! RECI…..gati per te pritur “TRINOMIN”
    qe per 28 vjet mbajne peng Shqiperine.

    Reply to this comment
  6. Dori January 27, 06:08

    Jane manovrat e fundit te Like Floririt.

    Reply to this comment
    • bureto April 12, 17:30

      Ka shume te ngjare. Nje tentative primitive prej tij qe te menjanoje nga KLP pse jo neser ndoshta nga SPAK, me sa te mundet prokurorin qe kerkoi per çeshtjen e vidios se Priftit me dy vjet burg, por qe Gjykata e larte e formatuar teresisht ngaBberisha dhe ai vete e rrezuan 5-0. Frika qe çeshtja do te rihapet i ka tmerruar te dy, jo vetem per kete rast, por dhe per shume zullume te tjera. Gjynah qe autoriteti i dosjeve ka rene ne kete batak.

      Reply to this comment
  7. Nino January 27, 07:32

    E kam pasur komshi. Njeri i ndershem. Me norma. Ka nevoje vendi per njerez te tille.

    Reply to this comment
  8. intelektuali January 27, 08:09

    SHIKOJENI KETE KRIMINEL TE EDVINIT DHE LOKES ARTA MARKU,

    sepse:

    Ky spiuni i Enverit sikur e ka te shkruar ne balle qe ka qene sigurims i Partise se Punes

    Reply to this comment
    • Ai qe di ti January 27, 09:23

      Ndersa po te bejme nje portret te
      Haleintelit tend,nisur dhe nga ato qe shkruan,do te kesh pamjen e nje Lehaqeni Jargavites zgjebs te kazanit prane Taivanit…Ja kush je ti mor “sigurimsi” sherbyes i Kapove…

      Reply to this comment
      • intelektuali January 27, 12:06

        Mire o BOLE po e pranojme se intelektuali gjithashtu eshte sigurims i Enverit si ky “Xhejms Bondi” me syze te zeza i Partise se Punes,

        por:

        intelektualin nuk e ka propozuar kush per Kryetar te Gjykates se Larte te Shqypnise Enveriste, sic kane bere me “Agronin” apo “Geronin” e tyre Edvin Droga me Loken e tij Arta Marku,

        gjithashtu:

        intelektuali nuk ka ndekur as ka mbaruar me nota te sheklqyeshme shkollen e Sigurimit te Shtetit te Enverit si ky Gjykates Famoz, ish Hetues gjakatar i Enverit,

        sepse:

        intelektuali ka qene gjate kesaj kohe ne burgun e Enverit duke perkthyer me patllake tek koka veprat e Diktatorit se katunaret dru me pre me shkolle filoqyli komunist nuk ishin ne gjendje per te arritur cilesine e kerkuar,

        prandaj:

        C’do te thote sigurims i Kapove?

        se:

        Lajmet per biografine e intelektualit duken tejet te pasakta dhe te ekzagjeruara.

        Reply to this comment
        • Ali Baba i Burgut January 27, 15:39

          Me qe e thua vete qenke nje “bythqire i traumatizuar” dhe prandaj “Leh” gjithandej per te qene “egzistent “se edhe une jetoj ne kete bote jallane….

          Reply to this comment
    • Sazani January 27, 14:41

      Per paraqitje ky duket zotni burre por nuk eshte paraqitja e tij problemi por nji kriter ligjor dhe moral. Ne rast se nje ligj e bejme per ta zbatuar duhet ta respektojme deri ne fund ndryshe i leme fushatat elektorale. Merrni ligjin lexojeni dhe kerkoni zbatimin e tij. Mos harroni se ka tridhjet vjet qe taksa paguesi shqiptar po paguan edhe demshperblimin e asaj shtrese e cila u persekutua ne menyre te padrejte. Per nji individ e hante i gjthe fisi. Nuk u ndeshkuan vetem kriminelet por edhe i gjithe rrethi familjar dhe shoqeror.

      Reply to this comment
  9. Soni January 27, 09:18

    Bujar Sheshi eshte prokuror me integritet te larte moral dhe intelektual.

    Reply to this comment
  10. Sazani January 27, 09:37

    Duke ju referuar ligjit per vleresimin kalimtar te gjyqtareve dhe prokuroreve neni 6 pika E te cilin e citoj me poshte thuhet:
    e) nuk ka qenë anëtar, bashkëpunëtor ose i favorizuar nga ish-Sigurimi i Shtetit para vitit 1990, sipas ligjit “Mbi të drejtën e informimit me dokumentet e ish-shërbimit të sigurimit të Republikës Popullore Socialiste të Shqipërisë”;

    Bujar Sheshi ka qene Hetues dhe hetuesia ka qene institucion varesie ne OSSH, prandaj eshte shume e qarte.

    Reply to this comment
  11. Ela January 27, 10:45

    Kur marrim vesh qe paska dhe persona te nje pastertie te tille ne sistemin e kalbur te drejtesise na ngjallet shpresa dhe behemi optimiste.

    Reply to this comment
  12. Sazani January 27, 10:48

    Eshte qesharake ndersa shteti shqiptar nderton muze per OSSH ose organet e diktatures si muzeu Bunkart2 dhe Shtepua me gjethe dhe ne te njejten kohe rikonfirmohen ne detyre Hetues te diktatures.

    Reply to this comment
  13. odin January 27, 11:18

    Bota i ka zgjidhur me kohe keto probleme. Funksionare e hetues te sigurimit nuk mund te jene pjese e administrates shteterore.
    Gramoz Ruci, etj. nuk duhet te ishin pjese e administrates shteterore pas 90’.

    Reply to this comment
    • intelektuali January 27, 12:06

      Mire o BOLE po e pranojme se intelektuali gjithashtu eshte sigurims i Enverit si ky “Xhejms Bondi” me syze te zeza i Partise se Punes,

      por:

      intelektualin nuk e ka propozuar kush per Kryetar te Gjykates se Larte te Shqypnise Enveriste, sic kane bere me “Agronin” apo “Geronin” e tyre Edvin Droga me Loken e tij Arta Marku,

      gjithashtu:

      intelektuali nuk ka ndekur as ka mbaruar me nota te sheklqyeshme shkollen e Sigurimit te Shtetit te Enverit si ky Gjykates Famoz, ish Hetues gjakatar i Enverit,

      sepse:

      intelektuali ka qene gjate kesaj kohe ne burgun e Enverit duke perkthyer me patllake tek koka veprat e Diktatorit se katunaret dru me pre me shkolle filoqyli komunist nuk ishin ne gjendje per te arritur cilesine e kerkuar,

      prandaj:

      C’do te thote sigurims i Kapove?

      se:

      Lajmet per biografine e intelektualit duken tejet te pasakta dhe te ekzagjeruara.

      Reply to this comment
    • intelektuali January 27, 12:14

      Jo vetem aq, por ne te gjitha vendet ish komuniste te Evropes Lindore nomenklatures komuniste qe nuk ishin perfshire direkt ne krime kunder njerezimit, por edhe dhe pinjolleve te tyre per disa breza i u ndaluan te bejne biznes me fonde publike, te punojne si avokate ne sistemin e Drejtesise dhe pasuria e tyre e luajtshme dhe e paluajtshme kaloi ne siten rigoroze te Drejtesise Demokratike,

      nderkohe:

      QE NE SHQYPNI KA NDODHUR E KUNDERTA

      por:

      C’MUND TE PRESESH NGA NJE KRYEMINISTER QE E KA BABANE KRIMINEL TE ENVERIT QE KA FIRMOSUR VARJEN NE LITAR TE HAVZI NELES, POET DISIDENT ANTIKOMUNIST NE VITIN 1988?

      dhe:

      Jo vetem kaq, por eshte Kryeministri Yne garib dhe i pacipe qe tallet dhe gajaset me krimet e komunizmit kur eshte brenda vendit dhe ul koken si skuth kur shkon jashte shtetit dhe denon afrofe krimet e komunizmit ne Bote, por qe nuk ka kerkuar asnjehere falje per krimet e familjes se tij.

      Reply to this comment
  14. Nino January 27, 12:20

    Ti intelektuali. Vetem i tille nuk je. Me lehjet qe ben. Do jesh pjese e taves se plepave.

    Reply to this comment
  15. gardiani January 27, 12:27

    Duket qarte , pune Babalesh !
    Sulme personale bajate, fyerje, baltosje per te denigruar kedo qe s’ju ri pas shtatit dhe nuk ju shkon pas qeres te tyre !
    A thua per vete, jane qelibar !
    I NDYRI, TE NDYN !

    Reply to this comment
  16. Sazani January 27, 13:18

    Ky Sazani më lart , që ka komentuar 2 herë , nuk është Sazani i vërtetë , është një provokator që don të çvlerësojë komentet e mia. Nuk është hera e parë që ma bëjnë këtë . Kërkoj ndihmën e moderatorit !
    Përndryshe do detyrohem të ndërroj nicknam !
    Mendimet e mia janë diametralisht të kundërta me këta hajdutë emrash !

    Reply to this comment
  17. Eri January 27, 13:33

    Ai eshte sazani i vicidolit.Mos u bej merak.Dridhet spiuni i Udb-se dridhet dhe ky sazani i vicidolit.

    Reply to this comment
    • Sazani January 27, 14:26

      Shko mor pidh same po na tregon ti viçidolin. Po ligji eshte ligj dhe jo preference. Jane ne qender te Tiranes dy muzeume. Nuk i beri Sali viçidoli por Edvin Rama. Ligjin per vettingun e beri po edi rama dhe ky ligj eshte shume i qarte. Lexoje mire dhe pastaj shkruaj. Injoranca nuk eshte argument te kritikosh nji fenomen nuk eshte te jesh pro viçidolit. Ka ardhe koha qe te shporren nga skena tre forcat politike qe vetem varferi dhe gjakderdhje kane sjelke ne kete vend. Por ti plehre injorante qe ndoshta jeton duke bere sekserin dhe korierin e droges nuk i kupton keto gjera pasi jane te komplikuara per ty.

      Reply to this comment
      • Tartufi January 28, 00:04

        Ky qen bir qeni e kaluar zagarit te rugeve Sheshi nuk ka dosje ,,por por ky krijonte dosje me te gjitha format e shkolles se tij te sigurimit te shtetit !!!! Ata qe kane dosje
        nga format e kafsherise se shoqerise barbare komuniste nuk kane te drejte te gjikojne te tjeret.Ata qe krijuan keto dosje te turpit dhe degjenerimit te shoqerise qe u permbys ,,,kane te drejte te gjykojne shoqerine e lire qe kjo kalbesire e luftonte pa meshire !
        Kjo eshte ndyresira e kesaj shoqerije qe u ndertua pas
        ndyresires se pa haritshme komuniste. !!!!

        Reply to this comment
  18. Sazani January 27, 14:32

    Mire ben te nderrosh nickname

    Reply to this comment
  19. Askushiii January 27, 14:34

    O intellectual Ti,vetem intellectual nuk je.Pasteritine ,ndershmerine,integritein moral e profesional te Bujarit e familjes se tij injoh qekurese Bujari mbeti jetim nga vdekja aksidentale e te jatit.Personalisht Bujari sic e kam thene edhe me siper njeh VIRTYTIN familjar e personal,NDERSHMERINE e PROFESIONALIZMIN e luften pa KOMPROMIS ne mbeshtetje te LIGJIT!Ligji mai gjithcka!Kujt i ka ardhur Radha qe shpata e Demokleut ta godase le te jape Dorehqje,kushdo e kudo qofshin!Bujar mos u terhiq!Lufto per formimin e shtetit te Kristalte sic je vete!Faleminderit gazetes

    Reply to this comment
    • intelektuali January 28, 12:47

      Po ka kryer shkollen e Sigurimit te Enverit more mavri budalli,

      PO PSE ME SPIUNET E SIGURIMIT GJAKATAR TE ENVERIT DO TE HYJE SHQYPNIA NE BE?

      Reply to this comment
  20. Sazani January 27, 14:50

    Ne Rumani u verifikua nji funksionare shteterore e cila ishte terhequr ne bashepunim por nuk kish dhene asnji informacion dge nuk kishte kryer asnji veprimtari ne favor te sherbimeve sekrete romune te komunizmit komisioni e skualifikoi pamvaresisht faktit dhe rrethanave. Pamvaresisht ketyre rrethanave ne dukje lehtesuese ajo kish pranuar te vihej ne sherbim. Zoti Sheshi megjithese eshte njeri i ndershem ka nji pengese ligjore. Ose largohet Sheshi ose shfuqizoni ligjin. Te dyja bashke nuk mund te qendrojne. Eshte qesharake qe kreu u KLP eshte nje nga autoret e reformes ne drejtesi dhe e njeh shume mire kete fakt. Duhet te mesojme te aplikojme ligjet. Ligjet behen per tu zbatuar.

    Reply to this comment
  21. Sazani January 27, 15:54

    Detyrohem të ndrroj nickname .
    Sazani që do lexoni nesër e tutje është jashtqitja ime !

    Reply to this comment
    • Sazani January 27, 17:42

      Na rrofsh trapin… dukesh cfare malli je. Sazani eshte ishulli ku une kam lindur dhe emri im i vertete o plehre. Ky eshte emri qe me kane vene prindet.

      Reply to this comment
  22. Arben January 27, 17:29

    Litari litari litari litari litari litari litari litari litari litari litari litari litari litari litari litari litari litari litari litari litari litari litari

    Per gjithe sigurimin e shtetit.

    Jo thjesht si hakmarrje per te shkuaren, por per hapjen e dyereve per te ardhmen qe na e mbajne te mbyllur keta kriminele.

    Reply to this comment
    • Hetuesi January 28, 08:42

      O Arben Ballisti,
      Me pak perjashtime ,
      Sigurimi eshtë marre me ju kriminelet.
      Po ashtu ,juve jeni bashkpuntorët e tij!

      Reply to this comment
  23. Neutrali January 27, 20:21

    Ore intelektual, mbete në portale, o derëbardhë, duke shkruar faqe të tëra komentesh. Ku e gje gjithë këtë kohë? Apo paguhesh për këtë, duke anatemuar e përfolur njerëzit? Të paktën, mblidhi komentet e tua dhe boto vëllime me to!

    Reply to this comment
    • intelektuali January 28, 13:04

      Ky “Xhejms Bondi” i i Enverit dhe tani i Edvinit qe e qiti Lokja Arta marku si zbulim te Rilindjes e ka te shkruar ne balle qe qe eshte SIGURIMS, por dokumentat tregojne se ka kryer shkollen e Sigurimit te Enverit more mavri budalli,

      PO PSE ME SPIUNET E SIGURIMIT GJAKATAR TE ENVERIT DO TE HYJE SHQYPNIA NE BE?

      Reply to this comment
  24. mohikani January 28, 00:47

    Intelectual you are thé best

    Reply to this comment
  25. N.VJOSA January 28, 05:44

    Koplimente Erion Habilaj!
    Një shkrim realist, bindës dhe me nje llogjikë tè hekurt!
    Nje shëmbull se si duhet të jetë nje shkrim investigues!!
    Ky eshtë guximi i vërtetè i Gazetarit,që shpesh duhet të bëjë edhe Hetuesin,
    Edhe Gjykatsin,
    Edhe Gazetarin!
    Kesaj i thonë kopetencë profesionale!
    Per Gazetarin e mire ka vetëm një Perëndi,
    ATDHEU
    DHE
    E V Ë R T E T A…
    që të dyja tok, formojne Perendinë e Gazetarit!

    Reply to this comment
    • anticensurë25642654 January 28, 09:45

      o net mavria,
      tek ne ka gazekar dhe jo gazetar!!
      pavarsisht se ti je një ISH,je me të vërtetë shëmbulli i gazeKARIT!!
      ti je gazekar partiak,ndryshe nga balli fariu ti nuk ke ndryshuar krah!!ti ndryshon vetëmkryetar!!
      mbron të parin dhe shan atë që pretendon për ti zënë vëndin!!pastaj shan të parin dhe mbron fituesin!!shave ramën para se të mrrte drejtimin,sot shan nanon dhe të gjithë që cënojnë sundimin e ramës!!
      net lëri pordhët e mëdhaja!!
      se brekët jo vetëm që i ke të grisura por dhe shumë të vjetra!!

      Reply to this comment
      • N.VJOSA January 28, 12:03

        Anticenshurrë,
        Ti je tmerrsisht
        vulgar,
        primitiv
        Dhe
        Specialist për gjithcka dhe per asgjë!…
        Ja vlen te marrësh ty seriozisht!?
        Sa per mua , mos vër merak,
        se me investigimin tim, kam vënë me shpatulla per muri drejtues me koqe sa koka jote.
        Kaq.
        Nuk ja vlen më tepër.
        ——————
        Nuk do flisja me kete gjuhe , per arsye modestie, por perfitoj nga anonimiteti….

        Reply to this comment
        • anticensurë25642654 January 28, 12:56

          net
          o gazekaruc,ish!
          ta besoj se “kam vënë me shpatulla per muri drejtues me koqe sa koka jote.”,por në atë kohë nuk quhej hetim gazetaresk,por thjesht ti ke qënë pisqolla e partisë që kur i duhej të ftofte dikë të jepte ty një letër për ta firmosur si artikullin tënd!!
          o beterr,të vësh firmën në një letër që pregatit dënimin e dikujt nuk është “invastigim”,hetim!!
          o net o gomar me avull po të ishe kështu si pretendon!?
          do të ishe i pari që do ta kishe quajtur gjysmak këtë shkrim!shkrim që është manipulativ!!aspak investigativ!!por ti nuk ja ke idenë,e jo më të jesh i zoti ta bësh hetimin!!
          ti ke qënë truthar një herë e një kohë,sot nuk ke as ato të tharat brënda!!
          përse nuk rrespekton veten o debil??
          përse tjetër shkruan e tjetër bën??
          thua që “sja vlen të merresh me ty” dhe pastaj ha mut!!
          thua se “nuk do haja mut,por meqënës jam anonim?fryhem duke ngrënë.”!
          a mor net dalldija!!
          më injoro o bakoprova time!!unë nuk rri dot pa të të dhënë atë që meriton!!
          kush është në rregull këtu??
          unë që e mbaj fjalën apo ti që se mban??

          Reply to this comment
          • ANTICENSHURRES January 28, 14:12

            anticenshurre,
            Sot mesova se pervec nje mali me dobesi te karakterit tend ,
            qenke edhe nje shpifes ordiner.
            Ajo partia e atehershme nuk kish nevoje te me perdorte mua, se e kishte edhe Gurin edhe Arren ne dore!Nje sistem i organizuar, qe habiste edhe Cercillin e Anglis. qe mbahet nje nga burrat e shtetit me te shquar, kur fliste per kontrollin qe kish mbi shoqerine ai lloj siStemi…
            Ajo qe pretendon ti eshte nje shpifje e ulte,e trashe qe e thone vetem mediokrit si puna jote.
            Dhe asgje tjeter.
            Mund te kete ndodhur me ty qe te kene perdorur, por jo me mua!
            Ti i merr gjerat te mirqena si ta thote ai kungulli yt!
            Nuk flitet me hamendje!
            O Gomar shurrak,
            Gjysmak nuk kam pse ta quaj shkrimin se thote nje kritizer i semure si ty!
            SHKRIMI ESHTE VERTET MODEL, por nuk eshte per oreksin tend!
            Ja e e Verteta:
            Sot deklaroi hapur ai qe kuzohet!
            Dhe i hodhi te gjitha kartat mbi tavoline!… Edhe ti ke shkruar qe e beson.
            por loz me fjalet ,
            se ti je nje tip qe nuk i beson as Xhaketes tende!
            Ti nuk ke as nje te dhjeten e gjykimit te ketij Gazetarit!
            Ai sjell disa fakte qe jane vertet impresionuese dhe qe jane verifikuar jo nga nje njeri, por nga nje grup hetuesish te specializuar dhe me intergritet!
            Kujt ti besojme, ty?!…
            Nje deliranti te semure!?
            Cfare llapaqeni!
            Fillon e sajon gjera, nxjerr konkluzione si ta do suma, shpif dhe sajon si te thote ajo mendja jote e semure…
            Kesaj Punes tende i thone:
            pirdh te cfryhesh!…
            E perseris:
            Ti je nje llapaqen, Delirant fodull, kritizer i semure, i beson alucinacioneve te asaj rradakes tende te gjymtuar….
            Problemi per ty shtrohet:
            Ke lindur keshtu?
            Apo je goditur pas koke, gjate internimit apo burgosjes, se disa nga keta shoket e tu qe te njohin kann qene te burgosur, por te pakten nuk u eshte coroditur llogjika, si ty!?…
            Hajde, Provokator Delirant,
            kjo eshte arsyeja qe nuk dua te debatoj me ty.
            SPECIALIST PER CDO GJE
            DHE SPECIALIST PER ASGJE…!”
            ——————-
            Ti nuk ke as edukaten minimale qytetare, qe te kuptosh se kur tjetri nuk ka deshire te replikoj me ty, duhet te reagosh dhe te respektosh replikuesin.Shikoje nga lumi i fjaleve te pista qe perdor. Ndihem keq te te ofendoj, por ti nuk kupton dot gjuhe tjeter…

          • anticensurë25642654 January 28, 16:08

            paske ndërru emër neti??
            nuk kam kohë sot,por nesër do të ti shkruaj nja dy fjalë!!
            kujdes e mos u xef kot o karabush!!
            të bie ndonjë damlla dhe mbetemi pa humor,tallkarje,këtu në dita!!
            relax,net relax!!

    • anticensurë25642654 January 28, 10:24

      o net mavria
      “Një shkrim realist, bindës dhe me nje llogjikë tè hekurt!”
      ku e sheh realitetin??
      tek mangësia e hetimit??tek dhënja e përgjysmuar e të dhënave??llogikën e sheh tek tavolina e kafenesë me një kafe me bisht përpara??
      “Nje shëmbull se si duhet të jetë nje shkrim investigues!!”
      nëse do të ishte shëmbul si shkrim hetues,ai duhet të kishte brënda më shumë djersë!!të fusësh në punë vetëm llogjikën,bile atë pjesë që na intereson për momentin,nuk është hetim e aq më pak mundim!!një shkrim i tillë o është shkrim manipulativ o është shkrim i një të padituri në degën e gazetarisë!!
      që ta quash shkrim hetues(invastigativ)do të duhej pak kohë,minimumi,për të hetuar!!pra për të lëvizur bythën!!
      habilaj të dhënat i ka!!
      ka dy emra me dy datlindje që kanë studjuar në të njëjtën shkollë!!
      pa u lodhur shumë mund të shkonte në arkivin e shkollës a në arkivin ku janë çvendosur regjistrat e nxënsëve të shkollës dhe të pyeste për të dy këta emra!!
      nëse do të kishte të dhëna për të dy!pra të dy emrat do të egzistonin!?
      atëherë nuk kishte përse e zgjaste kaq shumë me “llogjikë të hekurt”!paraqiste emrin e atij që pretendohet se është ish agjent i sigurimit dhe MBYLLEJ MUHABETI!
      nëse do të gjente vetëm një emër,atë të “Bujar Rasim Shesha”dhe jo të Bujar Ramiz Sheshi atëherë duhej të hetonte dhe më shumë!sepse do të vihej në dyshim,në radhë të parë mbarimi i shkollës së mesme të Bujar Ramiz Sheshi,në radhë të dytë do të kishim një ndërrim atësie e mbiemri!!
      do të duhej të shkonte në universitet,të pyeste për emrin e Bujar Ramiz Sheshi nëse ka mbaruar juridikun,duhej të shkonte në vëndet ku ai ka punuar si hetues!!
      në anën tjetër duhej të interesohej se a egziston një njeri me emrin Bujar Rasim Shesha!!nëse prapë nuk gjëndet një njeri i tillë!?
      atëherë dyshimi është dhe më i madh!!
      unë shpreha shpejt e shpejt disa nga veprimet që duhen bërë për tiu afruar sa më afër se si mund të jetë “Nje shëmbull se si duhet të jetë nje shkrim investigues!!”!po të jesh në realitet dhe i përfshirë personalisht ka shumë e më shumë mundësi hetimi, që rrjedhin nga situata e çastit!
      dhe këto nuk mund ti bësh brëdna ditës e aq më pak ulur me një kafe me bisht përpara!!

      ps:neto më injoro!!

      Reply to this comment
      • anticensurë25642654 January 29, 11:12

        net o copa e idiotit rreaktiv
        po e fillojmë kështu shtruar shtruar.
        -“Ajo partia e atehershme nuk kish nevoje te me perdorte mua, se e kishte edhe Gurin edhe Arren ne dore!”
        dhe çdo të thotë kjo sipas trungut tënd që ke mbi shpatulla??”
        guri dhe arra e partisë ishe ti o palaço!!guri ishe kur firmosje një artikull “investigativ”për filanin e fistekun(puna tënde ishte vetëm firma),dhe arra ishe kur shkruaje lumë fjalësh hiperbolike për sukseset e arrtura në ndërtimin e socializmit!!dhe kjo sidomos pas fillimit të ’80ës kur çdo gjë shkonte në PS!sepse aty duheshin “arrat”si puna tënde!!arra kallpe pa frut brënda!!besoj që me pak fjalë të kam dhënë një pamje të përdorimit të gurit dhe arrës!!pa diversionuar në çurrçill e ajzenhauer!!
        -“Sot deklaroi hapur ai qe kuzohet!
        Dhe i hodhi te gjitha kartat mbi tavoline!… Edhe ti ke shkruar qe e beson.”
        këtu ke të drejtë dhe se luan topi,o gazekaruc që nuk kupton fjalët e thëna!!
        unë them se e besoj,por nuk më bind!!mosparaqitja e dokumentave të duhura,dëftesë shkolle,regjistrim,etje,etje dhe përdorimi i retorikës ma lëkundin besimin!më çojnë në dyshim!!
        -“se ti je nje tip qe nuk i beson as Xhaketes tende!”
        edhe këtu ke të drejtë o mavri!!sepse jem djegur nga qulli dhe i fry dhe kosit!!sepse jam djegur nga neti që deshte këtë e atë për kriminelët e politikës shqiptare,të paktën sali dhe flori,dhe më doli se neti për hatër të partisë më mbrojti flori e sali!!(për të qënë brënda që të mos hash shumë mut më pas!me marrveshjen e prillit 13 rama-meta dhe të majit 17 rama-basha,i ke mbrojtur)
        bile bile më dole dhe internacionalist e vëlla me gërkun që deri dje të vrisje e të prisje!
        kjo është një nga arsyet o net trushkuluri,nuk i besoj kanatjeres time!!
        -“Ti nuk ke as nje te dhjeten e gjykimit te ketij Gazetarit!”
        mund të kem dhe më pak se ky gazetar,por jam aq i vetdijshëm sa ta kuptoj dhe ta them se ky gazetar nuk ka paraqitur të gjitha mundësitë e mundëshme!ai o ka bërë një punë shkel e shko,o ka bërë se kështu ja kanë kërkuar!pra manipulon!!
        -“Ai sjell disa fakte qe jane vertet impresionuese dhe qe jane verifikuar jo nga nje njeri, por nga nje grup hetuesish te specializuar dhe me intergritet!”
        integritet??
        sa % kanë dalë me integritet nga ky pseudo veting??mund të ma thuash o net!1 në 10??dhe ata që dalin të lënë përshtypjen se ka qënë me hile!!a mos vallë ata që pretendonte palloshi tënd i tironës se “nga rruga do të përfundonin në burg”,janë atje ku thotë palloshi dhe “integriteti” tënd??
        -“Kujt ti besojme, ty?!…
        Nje deliranti te semure!?
        Cfare llapaqeni!”
        o gazekaruc,kupto atë që shkruan!!unë nuk kam sjellë asnjë fakt,bile asnjë të dhënë!!prandaj nuk kërkoj të më besojë askush!!unë kam shtruar disa pyetje dhe disa mënyra për ta mbyllur këtë çështje shpejt e shpejt dhe pa pikën e dyshimit dhe mundimit!!
        delirant i sëmurë!?llapaqen!?!?
        net hiq pasqyrën kur flet për mua mor debil!!flet për vete mor gomar!flet pa llogjikë ti që duhet të jesh ku e ku më lart se unë që nuk e kam zanat të shkruarin!!
        -“E perseris:
        Ti je nje llapaqen, Delirant fodull, kritizer i semure, i beson alucinacioneve te asaj rradakes tende te gjymtuar….”
        o net,në tërë shkrimin tënd qëndrojnë këto akuza që më bën mua!!
        delirante- janë tërë shkrimet e tua
        fodulle- janë të rë fjalët e tua
        kritika të sëmura- janë tërë replikat që bën ti me kritikuesit e ramës
        vetëm ti beson alucinacioneve që përhap këtu o net!!njerzit nuk i besojnë më!!
        -“Hajde, Provokator Delirant,”
        net nuk jam provokator!!thejshtë nuk duroj dot pa ta thënë tradhëtinë që po i bën këtij populli,tradhëtinë që po i bën antarëve të PS,tradhëtinë që po i bën vetvetes!
        -“SPECIALIST PER CDO GJE
        DHE SPECIALIST PER ASGJE…!”
        net unë shkruaj mendimin tim,për çfar më do palla!është i mënçur a budalla!?e vlerson ti e të tjerët!!e ke rrugën e hapur si gjithkush që të replikosh!pra është e drejta tëde e replikës ashtu si është dhe timja!
        pra unë e kam në dorë të replikoj ose jo me ty!!ti nuk ma ndalon dot!!përveç redaksisë!ashtu si nuk më detyron dot të replikoj me ty!!
        -“Ti nuk ke as edukaten minimale qytetare,..”
        këtu ke si gjithnjë pjesërisht të drejtë!
        me njerëz si ti!?do ta quaja ofendim të përdorja edukatë qyetare!!
        mutit nuk mund ti thuash mjaltë vetëm e vetëm që të dukesh i edukuar!!
        dhe e di përse o net!?
        se ka rrezik që të të thonë haje meqënëse qënka mjalt!!
        ps:si ta shkruajta më sipër!
        vetëm ti e ke në dorë të mos replikosh me mua!nuk mund të më ndalosh replikat!!
        më INJORO,net,më INJORO!
        DUKE REPLIKUAR,NË TË NXEHTË!?
        vetëm se humb terren,humb vetëm TI!!

        Reply to this comment
  26. Martini January 28, 07:42

    Dita ini te.sakte ne mbeshtetje te shqiptareve.

    Reply to this comment
  27. anticensurë25642654 January 28, 08:02

    është shkruar në pjesën e parë për gjeneralitet e personit,personave në pyetje dhe,si në të gjitha “hetimet” gazekareske shqiptare,çdo gjë lihet në ajër!!
    jo është i njëjtë,por nuk është i njëjtë emër e mbiemër!!
    or njerëz,a është shumë e vështirë të vërtetohet se kanë qënë në shkollën petro nini luarasi dy nxënës me emrat “Bujar Rasim Shesha”dhe”Bujar Ramiz Sheshi”??
    vërtetoni se në atë shkollë,nr.1 për nga cilësia e rregulli,kanë mësuar fëmijët e byrosë politike,ka studiuar përveç Bujar Ramiz Sheshiit dhe Bujar Rasim Shesha dhe do të zgjidhet problemi!!
    regjistrat e shkollës nuk ma merr mëndja të jenë “djegur”!
    nqs nuk vërtetohet se në atë shkollë ka studiuar Bujar Rasim Shesha!?
    atëherë është Sheshi ai që ka qënë për 6 muaj i rekrutuar nga sigurimi!!
    emrat dhe mbiemrat përfshi dhe baballarët janë ndërruar sipas qefit pas ’90s!
    dhe grida nga sumë u bë dumë!!

    Reply to this comment
  28. Gjuetari January 28, 08:06

    Eshte fat qe ne Shqiperi kane mbetur disa kokra.si Bujar.Sheshi.Specialist i ndershem punetor me rini te veshtire e te regullt.Gjithmone ne shkolle e pune i dalluar i drejte per kete ka dhene prova qe ne monizem e.sidomos pas 90.Le te dale nje person te thote qe ka refuzuar 3 here ngritjen ne pergjegjesi te larta nga.dy anet politike.Pergjegjesi qe do ta.shndronin ne milioner.Por kjo ska rendesi.Rendesise ka qendrimi kriminal i autoritetit te dosjeve qe me.dy mosperputhje mbiemrin dhe ditelindjen e.ben.Bujarin me bare.Ku e.gjen guximin drejtuesja e.Autoritetit te Dosjeve qe hapur pengon ne menyre kriminale reformen ne drejtesi?
    1.Nga.frika e.abuzimeve vjedhjeve ne ndertim bere nga kjo nepermjet.bizneseve te saj.Si mundet dhe me se behet milionere nje bibe.Beni nje verifikim te vogel.
    2.E gjen kurajon kriminale se ka miq qe e kane caktuar.aty ose.se di te tunde belin faqet.dhe trupin te mbuluara nga dhjami i lekures se portokallit,para.atyre debilave.dhe boleve qe vetequhen prijesa.te ketij vendi.
    3.Apo eshte e detyruar ose paguar nga krykriminelet pasanike te vendit,te cileve nuk u ka mbetur gje tjeter se keto para se te arrestohen.Pse moj zonje.kaq e veshtire eshte te lexosh Amzat e shkolles se mesme Petro Nini dhe te mos gabonje per nje pergjigje kaq te.rendesishem per gjithe vendin.Mos kujto se je superfuqi.Spak dhe Byroja do tja q….nenen hajduteve dhe dhperdoruesve kriminal ne Shqiperi.

    Reply to this comment
  29. Hetuesi January 28, 08:43

    O Arben Ballisti,
    Me pak perjashtime ,
    Sigurimi eshtë marre me ju kriminelet.
    Po ashtu ,juve jeni bashkpuntorët e tij!

    Reply to this comment
  30. Kosovari January 28, 09:35

    Po keta sulmuesit e Sheshit,Pse nuk shohin,apo nuk duan t e shohin plakun qe e mbajne afer,ecin cdo dite me te, bisedojne me te madje e degjojne edhe kur hallakatet e therret lufte,trazira e permbysje te jashteligjeshem, se ky njei ishte anetar i UDB,sigurimit dreqin e te birit,vetem per te miren shqiptare e te Shqiperise kurre nuk ishte e kurre nuk eshte, dhe e mbajne e votojne e degjojne edhe kur hallakatet e ky halllakatet shpersh apo eshte gjithmine I hallakatur

    Reply to this comment
  31. OPGJ January 28, 10:01

    Erjon te me falesh..Dita dhe ju te gjithe stafi mos e quani vehten pa rendesi.Ini nga te pakten qe ju lexojme.e.deri diku ju besojme.Te na falni por ju nuk e dini fuqine tuaj sepse panvaresisht nfa te vertetat qe shkruani.Shume gjera nuk i coni deri ne fund.Mos ju ndani deri ne fund hajduteve dhe te koruptuarit miliardere si Damiani drejtoret respektive.dhe ata qe sjane.hequr akoma.Verifikojini tenderat pasurite.e llogarite deri sa te perfundojne ne burg.Nuk eshte detyra juaj..!? Po juaja eshte se ne Shqiperi ska te tjere.

    Reply to this comment
  32. gjethi January 28, 10:08

    “Intelektual”! Qe kur thua qe ke perkthyer veprat e shokut Enver me pistolete te koka, nxjerr ne pah shume ane negative te karakterit tend!1-ti je nje rob i traumatizuar qe nga frika je gati, jo te perkthesh vepra te kundershtareve por tu lepish dhe sumen pambarim.2-perkthimi nga frika te ka bere qe veprat e shokut Enver ti pervetesosh mjaft mire po nga frika dhe e treta per te mos u zgjatur me mangesite e theksuara te karakterit tend te dhjere eshte se askush nuk detyronte njeri te perkthente me dhune (sepse ka patur sa te duash qe kane perkthyer me deshiredhe per interes) edhe sikur te kishte ndodhur po te kishe patur nje fije, ama nje fije burreri me e vogla do kishe sabotuar dhe do ti kishe perkthyer keq.

    Reply to this comment
    • intelektuali January 28, 13:06

      Nuk po flasim per intelektualin, as per biografine e tij me hije, por per “Xhejms Bondin” e i Enverit dhe tani te Edvinit qe e qiti Lokja Arta Marku si zbulim te Rilindjes e ka te shkruar ne balle qe qe eshte SIGURIMS, por dokumentat tregojne se ka kryer shkollen e Sigurimit te Enverit more mavri budalli,

      PO PSE ME SPIUNET E SIGURIMIT GJAKATAR TE ENVERIT DO TE HYJE SHQYPNIA NE BE?

      Reply to this comment
  33. Operativi January 28, 10:31

    Drejtuesit e autoritetit te dosjeve duhen te procedohe urgjentisht.Veprimi i tyre verteton se jane zgjatim i administrates antishqiptare te Sali Berishe zgjatim i pseudo socialisteve te majte dhe pseudointegruesve qe jane shndruar ne rrezik publik ne koka te krimit te organizuar vetem duke pare ato pasuri qe kane deklaruar,shpesh persona ne.sherbim spiunazhi antishqiptar.Mor GOMERE
    qe kini dhene pergjigje kartelat e tre modelev te kartotekes se sigurimit qe nuk asgjesohen asnje.here qe ju i dispononi perfshi dhe ate te kohes se vevante permbajne dhe jane shkruar adresa ose si mundet te gjendet vendbanimi i bashkepuntorit;personat me te afert.te gjakut fisi i ti,shoket e tij te ngushte etj.Emri e punetorit operativ dhe shefit te seksionit qe e ka terhequr qe mundet te pyeteshin etjPse i kini neglizhuar keto te gjitha.Mire ini te poshter dhe shpifni me pasoja shume te renda ,por mos kujtoni qe ne Shqiperi ka vetem idiote qe mundet te genjehen nga bythe dhe surrat te permasave Xxx.EKuptoni qe kini konsumuar disa krime te kaputulli te kodit penal.

    Reply to this comment
  34. anticensurë25642654 January 28, 13:03

    Operativi
    këtu,dita a mbasdita,nuk ka interes të zgjidhë të vërtetën!si po duken “bathët e priftit” këta tërë këtë “sulm” kundër ramës e kanë për të mbledhur pikë besimi në lexuesin online!!
    parashikimi tim është se këta,e kanë filluar që tashti me demostrimin që po pregatit opohaleja berishjane,po pregatiten që ta ndihmojnë ramën në zgjedhjet administrative!!
    kur të vijë koha e fushatës këta do të dalin 120% në krah të tij!!
    këtu nuk flitet për të vërteta a për gënjeshtra!nuk flitet për patriotizëm a për shqipëri!!
    këtu ndryshojnë vetëm taktikat për të fituar zgjedhjet e radhës!!
    kjo është fatkeqsia jonë!
    si popull,si komb!!
    jemi të tradhëtuar,nga ata që zgjedhim!tradhëtojmë vetveten duke zgjedhur llumin për të na tradhëtuar!!
    jemi e keqja e vetvetes!!
    kjo nuk është më e keqja!!
    më e keqja është se nuk mësojmë ASNJËHERË!!

    Reply to this comment
  35. intelektuali January 28, 14:23

    NJE HISTORI E VERTETE PER FANATIKET IMORALE QE MBROJNE KRIMINELET E ENVERIT 30 VJET PAS RENIES SE MURIT TE BERLINIT

    Kurt Waldheim

    Nga Wikipedia, Enciklopedia e Lirë

    Kurt Josef Waldheim ishte një diplomat i larte dhe dhe politikan me pervoje te madhe austriak. Waldheimi arriti te behej ishte Sekretari i Përgjithshëm i Kombeve të Bashkuara OKB gjate periudhes 1972-1981 dhe Presidenti i Austrisë nga viti 1986 deri në vitin 1992. Ndërsa ishte duke kandiduar për këtë post, në zgjedhjet e vitit 1986 , u zbulua nga dokumentat sekrete te deklasifikuara se gjate shërbimit të tij në Selanik, Greqi dhe në Kosove, Jugosllavi, por edhe pjeserisht ne Tirane, Shqiperi se Kurt Waldheimi kishte punuar fillimisht si një oficer i Gestapos dhe me pas i kunderzbulimit të Wehrmachtit të Gjermanisë Naziste gjatë Luftës së Dytë Botërore dhe keto dokumente sekrete te deklasifikuara ngritën kundërthëniet ne arenen ndërkombëtare. Në vitin 1986, Waldheim ne tentativat e tij per te fshehur te verteten tha se ai kishte shërbyer vetëm si përkthyes ne Ushtrine gjermane te Hitlerit dhe nuk kishte dijeni për vrasje mizore ndaj civilëve serbë, apo për masakrat në krahinat fqinje të Jugosllavisë, Greqi, Kosove dhe Shqiperi. Ai pranoi se kishte pasur dijeni për disa nga gjërat që kishin ndodhur, por “…ishte tmerruar nga pafuqia qe nuk mundi të ndalonte ne asnje menyre masakrat e kolegeve te tij, cfare mund te beja une i vetem?…” pyeti komisionin hetimor Waldheimi. Komisioni hetimor ishte përqëndruar në rolin e Waldheim në Operacionin Kozara në 1942. Sipas një hetuesi të pas luftës, të burgosurit u vranë në mënyrë te papare mizore brenda disa minutave ne stalla, vetëm disa qindra metra larg zyrës se Kurt Waldheimit, në kampin e përqendrimit në Jasenovac . Waldheimi më vonë deklaroi se “…ai nuk dinte për vrasjen e civilëve atje…”

    POR HISTORIA NUK MBARON KETU

    Emri i Waldheim-it shfaqet në “Listën e Nderit” të Wehrmacht – it të atyre shefave te Hitlerit që kishin kontribouar me shume për operacionet e suksesshme ushtarake te Ushtrise gjermane. Shteti kuisling dhe kukull nazist i Kroacisë i dha Waldheim “Medaljen e Kurorës së Mbretit Zvonimir” nje medalje e larte e posacme e derdhur në argjend me një degë lisi. Disa dekada më vonë, gjatë lobimit për zgjedhjen e tij si Sekretar i Përgjithshëm, Presidenti Jugosllav Josip Broz Tito , i cili kishte udhëhequr forcat anti-gjermane ne Jugosllavi gjatë luftës, e dekoroi Kurt Waldheimin me një nga urdhrat më të lartë jugosllavë. Waldheim kishte pohuar më parë se kishte marrë një shkarkim mjekësor pasi u plagos në dimrin e vitit 1942. Bedelat dhe ndihmësit e tij në Kombet e Bashkuara madje akuzuan misionin izraelit për përhapjen e thashethemeve për denigrimin e figures se paster te Kurt Waldheimit, nga mllefi i kandidatures se ti per President Madje ceshtja arriti deri atje sa ambasadori izraelit ne Vjene, Yehuda Zvi Blum mohoi akuzat duke thënë, “…Ne nuk besojmë se Waldheim ka mbështetur ndonjëherë nazistët…”, por pak kohë më vonë, më 4 mars 1986, Kongresi Botëror i Hebrenjve hodhi bomben senzacionale se Kurt Waldheim kishte gënjyer për shërbimin e tij ushtarak dhe kishte fshehur veprimtarine e tij si një oficer i posaçëm i stafit të misioneve (Ordonnanzoffizier) për grupin ushtarak të Gjermanisë E, kryesisht në Jugosllavi dhe Greqi, nga viti 1942 deri më 1944, kjo akuze e hapur e bazuar kryesisht nga dokumente dhe të dhëna gjermane të kohës së Luftës të mbajtur në Arkivat Kombëtare të Shteteve të Bashkuara në Uashington DC dhe në arkiva të tjera. Deklarimi publik i 23 marsit 1986 nga Kongresi Botëror i Hebrenjve se organizata kishte zbuluar faktin qe Komisioni Hetimor i Kombeve të Bashkuara për Krimet e Luftës pas përfundimit te hetimeve doli me konkluzionin që Waldheimi ishte implikuar në vrasjet masive naziste te popullsise dhe per kete duhej të arrestohej menjehere, duke e transformuar çështjen Waldheim në më të bujshme e të gjitha skandaleve naziste të historise boterore te pasluftës. Pas kesaj deklarate qe tronditi Boten Demokratike, ish-kancelari austriak Bruno Kreisky , me origjinë hebraike, denoncoi veprimet e Kongresit hebraik botëror si një “…turp të jashtëzakonshëm…” duke shtuar se “…austriakët nuk do të lejojnë judenjtë e poshter jashtë vendit të na tregojnë se kush duhet të jetë Presidenti i Austrise…”

    POR DARDHA E KA BISHTIN PRAPA

    Dokumentet e deklasifikuara nga Agjencia Qendrore e Inteligjencës amerikane tregojnë se CIA kishte qenë në dijeni për pothuaj te gjitha detajet e të së kaluarës së tij gjatë kohës së luftës që nga viti 1945. Informacioni për të kaluarën e Waldheim-it gjatë luftës u botua edhe nga një gazetë austriake “Salzburger Volksblatt”, duke përfshirë kërkesën personale te Kurt Waldheimit për anëtarësim në trupat speciale te Hitlerit “SS”, por te gjitha keto CIA i kishte mbyllur ne syrtaret sekrete per arsye te panjohura.

    Më 27 prill 1987, Departamenti i Shtetit i Shteteve të Bashkuara të Drejtësisë dhe Departamenti i Shtetit i Shteteve të Bashkuara njoftuan se provat e grumbulluara në një hetim të kryer nga Zyra e Kërkimeve të Veçanta të Departamentit të Drejtësisë (OSI) kishin krijuar një rast “prima facie” që Waldheim ishte fajtor per te gjitha akuzat e ngritura ndaj tij, ai kishte mare pjesë në masakrat naziste gjatë Luftës së Dytë Botërore dhe për këtë arsye hyrja e tij në Shtetet e Bashkuara ishte e ndaluar pergjithmone. Kjo shënoi herën e parë që një Kryetar Shteti t’i ndalohej hyrja ne SHBA. Qeveria e SHBA argumentoi vendimin e saj se Kurt Waldheimi kishte marrë pjesë direkt ne transferimin e të burgosurve civilë si pjese e trupave speciale SS për shfrytëzimin e tyre si rober me punë te detyruar; ka udhehequr vete deportimin masiv te civilëve, përfshirë hebrenjtë nga ishujt grekë dhe qyteti i Banja Lukës ne Jugosllavi duke i shoqeruar personalisht deri tek Kampet e Përqendrimit te shfarosje ne mase; Kurt Waldheimi ka përdorur propagandën antisemite; ka keqtrajtuar personalisht dhe ekzekutuar të burgosur të Aleatëve; ka asistuar ne ndëshkimin dhe ekzekutimet e pengjeve dhe civilëve të tjerë….”

    Pretendimet shtesë për pjesëmarrje te tjera në krimet naziste te Kurt Waldheimit, me citime te hollesishtme, u rreshtuan në një libër të vitit 1993 nga Eli Rosenbaum, ish-prokuror federal i SHBA i cili kishte drejtuar hetimin e Kongresit Botëror të Hebrenjve që çoi në fillimin nga ana e New York Times te ekspozimit publik per të kaluarën kriminale të fshehur të Waldheimit në vitin 1986. Autorët gjithashtu përmendën dëshmi se qeveritë komuniste te Bashkimit Sovjetik dhe Jugosllavisë kishin mbuluar me djallezi të kaluarën e Kurt Waldheim-it gjatë kohës së Luftës dhe e përdorën atë për të shantazhuar para dhe gjatë qëndrimit të tij si Sekretar i Përgjithshëm i Kombeve të Bashkuara dhe se agjensia CIA kishte bërë një gabim të madh në mos publikimin këtij informacioni qe ngriti ne postin e Sekretari te pergjithshem te OKB nje kriminel te Hitlerit.

    Permbledhur me shkurtime nga: intelektuali

    HE MO FANATIKE IMORALE TE ENVERIT ME FINTE KOMUNISTE DHE ME SPIUNET E SIGURIMIT DO TE HYJE SHQYPNIA NE BE?

    Reply to this comment
  36. gjermani i fundit January 28, 15:33

    Shqiperia eshte sa nje fshat i Kines, shkolla Petro Nini ka nxjerre maturante gjate tere ekzistences aq sa farà te kuqe ka nje kokerr e vetme shege. E mwgjithate enigma eshte gjigante, mbiemrat ndryshojne per pak, babai per pak, datlindja, etj, por shkolla a ka registra dhe arkiv? Per nje burim me shume do ishit me precize. Per mendimin tim personi eshte I njejte, por 16 vjec njeriu eshte kalama. Papa Ratzinger 16 vjec ishte hitlerjungen, prandaj gjerat duhen diskutuar me logjike dhe kembet ne toke. Preferoj me mire nje prokuror 16 vjec bashkpunetor sigurimi sesa nje prokuror demokrat me Vila dhe miliona ne llogarite bankare jashte shtetit.

    Reply to this comment
    • anticensurë25642654 January 28, 16:14

      plotësisht e drejtë deri diku mono!!
      por unë nuk do të isha për një prokuror që ka frikë,turpërohet nga e kaluara e tij!!edhe kjo nuk është ndonjë gjë e madhe!ai që e parnon të kaluarën e tij si të drejtë a të padrejtë,kërkon a nuk kërkon falje!pra si e ndjen ai atë të shkuar.
      por kur e fsheh!?
      këtu ndryshon puna!!
      nuk jam për atë që jo vetëm nuk e tregon,por bën gjithçka ta fshehë!aq më tepër kur pranon ndihmën e politikës së ndyrë shqiptare për ta fshehur!!
      është objekt shantazhimi një gjë e tillë!një prokuror i tillë!?
      nuk do të ndryshojë nga të tjerët!!
      shpresoj që ky të ketë të drejtë!!akoma nuk është thënë fjala e fundit!!
      shpresoj të jetë i pastër!për të tillë kemi nevojë!
      për më tepër të mbetet i pastër!!

      Reply to this comment
    • intelektuali January 28, 23:22

      O gjermoni i Enverit ja ku e ke historine e Papa Benedikti XVI, lindur Joseph Aloisius Ratzinger me 16 prill 1927 dhe qe ishte kreu i Kishës Katolike dhe si sovran i Shtetit te Vatikanit nga viti 2005 deri në dorëheqjen e tij në vitin 2013. Ja lexoje se e ke falas nga intelektuali qe e ka kopjuar nga Wikipedia:

      “…Familja e Ratzingerit, sidomos babai i tij, ishin kundershtare te ashpër me nazistët dhe kundërshtimi i babait të tij ndaj nazizmit rezultoi në pushim nga puna dhe perndjekje të familjes. Në vitin 1941, Ratzingeri ri u rekrutua në Rininë e Hitlerit, pasi anëtarësimi në Hitlerjugend kërkohej me ligj te posacem për të gjithë djemtë 14-vjeçarë pas marsit 1939, por Ratzingeri ishte një anëtar jo entuziast, i cili refuzoi të ndiqte mbledhjet, sipas deshmive te dhena nga vëllai i tij. Në vitin 1941, një nga kushërinjtë e Ratzingerit, një djalë 14-vjeçar me sindromin Down , u mor nga regjimi nazist dhe u vra gjatë fushatës famekeqe naziste “T4″ të eugjenikës naziste per likuidimin e femijeve te semure . Në vitin 1943, ndërsa ishte ende në seminar, ai u dergua në trupat gjermane anti-ajrore si Luftwaffenhelfer, por me insistimin e tij, Ratzinger u dergua në këmbësorinë gjermane. Kur fronti i Aleateve u afrua më pranë tij në vitin 1945, ai u arratis nga ushtria gjermane dhe u ofroi Komandes se trupave amerikane te krijonin selinë e tyre në pronen e familjen Ratzinger. Megjthate si një ushtar gjerman, ai u internua në një kamp per të burgosur si peng lufte , por u lirua disa muaj më vonë në fund të luftës në maj 1945…”

      ME KETO LLOGJE DO TE JUSTIFIKONI JU SPIUNET, SIGURIMSAT DHE KRIMINELET E ENVERIT QE EDI RAMA PO I HYP NE MAJAT E PUSHTETIT SI NE ASNJE VEND TJETER NE BOTE SHE SI REZILI I SHQYPNISE NE SYTE E BOTES DEMOKRATIKE?

      Po pse me “Agrona” qe behet “Gerona” do te justifikoni krimet e edvinit ju o edepseza pa moral? Jo po dalin ca karagjoza sigurisma ne TV denbabaden dhe deklarojne: ” Ka mbaruar shkollen e Sigurimit por nuk ka qene sigurims” Ka me karagjozllek me te madh se ky? Po pse nuk e gjejne dhe identifikojne se kush ka qene ai sigurmsi tjeter qe ka spiunuar gjimnazistet e Petro Ninit ku kane mesuar femijet e Enverit dhe te Byrose Politike?

      PO PSE ME KETO LLOGJE MASHTRIMI DO TE HYJE SHQYPNIA NE BE?

      Reply to this comment
  37. info analitike January 28, 16:23

    Shoke te Dites hidhini nje sy edhe kesaj se ndoshta gjerat jane ca me ndryshe nga sa i parashtroni ju: http://www.respublica.al/2019/01/28/dosja-e-bujar-sheshit-autoriteti-i-dosjeve-konfirmon-bashk%C3%ABpunimin-me-sigurimin-e-shtetit

    Reply to this comment
  38. bb January 28, 18:02

    Ne Sqiperi eshte shume kollaj per te vertetuar ndershmerine e njerezve edhe te zyretarve nga sinonimet popullore. Siper shembull ” Floriri ” etc.
    Nese nje zyrtar paska nje apartamant 50 metra katror edhe jo para, kur shumica e tyre kane llogari bankare edhe nga dy edhe tre shtepi, kjo tregon per ndershmeri edhe integritet.
    Bujari paska shkelur kembet e dikuj qe i dhemb ne shpirtin e tyre kriminal.
    Pse u dashka pritur 25 vite per te nxjerre kete “Agjent” 16 vjecar ?!
    Paradokse shqipetare me origjine nga “Floriri”

    Reply to this comment
  39. Zgalem January 28, 21:30

    Sigurimi I shtetit , nuk kishte ndonje ndryshim te madh nga Ai I Gazidedes , qe I zhdukur shqiptaret pa nam dhe pa Nishan . Mjafton te mos kete krime te evidentuara . Njerzit diku do punonin dhe do te punojne . Nuk kemi degjuar ndonje shtet te vendosi lupen ku ke punuar . Lupa vendoset : A ke kryer krime . Nuk flas me siguri , po besoj ka njerez qe kane punuar ne ish sigurim , me te ndershem se sa ata all Gazidede . Duhet marre me personin . Saliu nuk ka qene ne sigurim , por mbi te rendojne krime , qe nuk I lan oqeani . Zgalem

    Reply to this comment
    • N.VJOSA January 28, 21:46

      Objektiv si gjithnjë, i nderuar Zgalem!

      Reply to this comment
    • anticensurë25642654 January 29, 11:29

      zgalem
      ke sshumë të drejtë!
      e para në këtë shkrim nuk po flitet për punonjësit e sigurimit!
      e dyta flitet për të rekrutuarit nga sigurimi!
      e treta po flitet në është fshehur apo jo një veprimtari që përfshihet në pikën e dytë!
      mendimi tim personal,si e thua dhe ti:
      -për pikën e parë,vetëm ata që kanë kryer krime nuk mund të vazhdojnë e të veprojnë në administratën publike,në politikë dhe kështu me rradhë në të gjtha pikat delikate!nëse kanë kryer krime në radhë të parë duhet të dënohen!gjë mëse normale për një shtet të të drejtës!!
      -në pikën e dytë,prap hyn problemi i krimit,që mund të jetë dhënje me dashje e të dhënave të gjënjeshtërta që kanë cënuar jetën e dikujt tjetër!!prap kemi të bëjmë me krim!ata që kanë punuar me patriotizëm dhe ndershmëri janë të pastër dhe po aq të denjë sa çdo shqiptar indershëm!
      -për pikën e tretë,kushdo që fsheh të shkuarën e tij që ka lidhje me dy pikat e para,ose që n uk ka lidhje me to por me krime të kryera në shqipëri ose jashtë saj,si individ a grup i organizuara!?
      nuk ka asnjë të drejtë të marrë pjesë në jetën publike,politike shqiptare!!
      aq më pak në nivele të larta!!
      këtu nuk më ha palla fare se i kujt partie a krahine është!
      ps:kjo për palloshin net!
      që si gazekrauc i trashë dh elogorik që është,në një farë mënyre pranon që të ketë një prokuror që fsheh të kaluarën e tij!!sepse neti do ta ketë të “pastër qelibar” për të dënuar llumin që ka mbuluar politikën shqiptare!!
      net je debil në tërë kuptimin e fjalës!!
      as vetë nuk e di se sa gafa bën në çdo shkrim!sa herrë pshurr kundër erës!

      Reply to this comment
  40. intelektuali January 28, 22:05

    Nje thirrje per ndihme si nje ze ne shkretetire:

    SIGURIMSI ME SHKOLLE I “GESTAPOS” SE ENVERIT, BUJAR SHESHI,

    njesoj:

    SI MINISTRI KRIMINELI I ENVERIT, GRAMOZ RUCI,

    njesoj:

    SI HETUESI GJAKATAR I ENVERIT, FATMIR XHAJFAJ,

    njesoj:

    SI PROKURORI XHELAT I ENVERIT, FEHMI ABDIU

    dhe e gjithe Lukunia e Krimineleve te Enverit:

    njesoj:

    SI BABAI VRASTAR I EDI RAMES QE KA FIRMOSUR VARJEN NE LITAR TE HAVZI NELES.

    Cfare shteti eshte ky me KULCEDRA vrastare gjakatare te Enverit qe drejtojne sot shtetin shqyptar 30 vjet pas renies se Murit te Berlinit

    dhe:

    CFARE POPULLI ESHTE KY SI NJE FIS KANIBALESH PREJ AFRIKE ZULU QE PO KERKON TE HYJE NE BE?

    O gazeta DITA dhe ju o Bota Demokratike?

    Nga: intelektuali

    Reply to this comment
  41. N.VJOSA January 28, 23:07

    O Nastro
    Keta të tërë
    Duhet ti vëmë
    në Satërë!
    Vetëm ti të rrosh
    O Nastrohale
    e përgërë!
    +++

    O Spiun
    Kameleon
    O Qeni
    që ha të Zonë!
    Nastro Dheut
    I rëndon!
    +++
    Qënke monster
    or Lugat
    Gjoku zi toptan
    24 Karat!..

    Reply to this comment
  42. intelektuali January 30, 13:57

    JAZEK, MEDET!

    “Riciklimi i këllirave”:

    Kjo është Reforma në Drejtësi e Edi Ramës.

    Tmerr dhe pacipësi si kjo, s’na kanë parë sytë!!!

    Ne kujtuam se do zgjidheshin këta që kanë mbaruar jashtë, ne Prendim me diplloma nga Universtitete Prestigjoze ne BE dhe SHBA në krye të Drejtësisë, kurse këta i zgjodhën edhe bashkëpunëtorë të Sigurimit me vulen e turpit qe në gjimnaz, studentë të Sigurimit, Hetues gjakatare të Sigurimit, spiuna 65 vjeçare, pa një gjuhë të huaj, mashtrues, që gënjejnë për mbiemrin, por qe kane guximin te shantazhojne Autoritetin e verifikimit të Dosjeve, që thotë të vërtetën.

    Ndërkombëtarët rrinë e vështrojnë reformën që vjen ere MUTI enverist nga larg

    Ndërsa ONM, merr miliona euro për të mbyllur sytë!?

    JAZEK, MEDET!!

    Reply to this comment
Shiko komentet

Komento

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*