Foto historike: Kur Sheshi Skënderbej ishte ende një gropë pa emër

August 19, 2018 10:20

Foto historike: Kur Sheshi Skënderbej ishte ende një gropë pa emër

Sheshi Skënderbej është sheshi në qendër të Tiranës.

Sipas shifrave të fundit ai është afërsisht 40 000 m² dhe është sheshi më i madh i Shqipërisë.

Kjo foto e rallë botuar nga DITA tregon sheshin Skënderbej në fillimet e tij, kur nuk kishte as emrin dhe as pamjen e sotme.

Këtë emër e ka marrë në vitin 1968 ku në krah të tij u vendos monumenti i Skënderbeut mbi kalë.

Ky monument zëvendësoi shtatoren e Stalinit.

Në këtë foto, sheshi ende nuk ka marrë formë.

Sot sheshi rrethohet nga Pallati i Kulturës, Hotel Tirana, Muzeu Kombëtar dhe Banka e Shqipërisë.

n.s. / dita

 

 

August 19, 2018 10:20
Komento

34 Komente

  1. Futja kot August 19, 10:55

    Ky nuk është Sheshi, është gropa e lulishtes së ardhshme pas monumentit të Skënderbeut.

    Reply to this comment
    • intelektuali August 19, 12:11

      Kjo eshte Lulishtja e nje mije e nje luleve te Mbretereshes Geraldine, qe u projektua si nje OAZE qetesues ne qender te Tiranes nga ekipi i Bosios, por qe ka perfunduar si mos me keq nga dallkauket me pushtet, goditjen e pare ja dha Enveri kur prishi Bashkine dhe Pazarin e vjeter, Lulzim Basha e beri gjithe sheshin si nje pecete per gra, Edi Rama e ka bere si nje hale publike me parkime poshte tij, Hrushcovi ndertoi Pallatin e Kultures, goca e Fecor Shehut ndertoi Muzeun Historik si Permendore te idiotizmit urbanistik qe e kane bere qendren e Tiranes si nje karikature komuniste.

      Reply to this comment
      • GR August 19, 12:25

        Tamam banjo publike mor ‘Intelektual” i Vitrinave dhe Kristalit, por kjo banjo mori cmimin e pare ne eveniment ndërkombëtar… Epo nuk thone kot, shpellaret duan shpella se ju vret syte e bukura dhe bashkëkohorja… Kshu qe merr valixhen e drurit, vish corapet e bardha e opingat e hyp prape andej ne viçidol nga ke zbrit…

        Reply to this comment
        • intelektuali August 19, 13:17

          UAAA, sa na mellengjeve me cmimin e pare te Lali Erit qe eshte si cmimi i pare i Enverit per ushqimin kur shqyptaret po vdisnin nga uria per nje kothere buke

          Karikatura e Edvinit ne qender te Tiranes nuk eshte si BANJO, por si HALE publike, nuk i ke pare si shurrojne kalimtaret qe freskohen nen dushet famoze te Rilindjes Enveriste? Po aman me trego nje qender tjeter qyteti ne Bote si kjo karikatura e Edvinit dhe Lali Erit te tij,

          sepse:

          Me ato miliona dollaro qe ka hedhur badiava Edvin Droga per sheshin Skenderbej per te prishur si nje kulceder Lulishten e Geraldines, di edhe gjyshja ime te ndertoje me bukur.

          Po shadervanet e Jashar Menzenxhiut qe i bleu ne France si “Frengu pulen” ishin me te bukura se keto te Edvin Kaqolit o fanatik i Rilindjes

          C’PUNE KA VALIXHJA E DRURIT DHE VICIDOLI KETU?

          Reply to this comment
          • GR August 19, 14:54

            Harrove dhe corapet e bardha… Jane qershia mbi tortë…haha Na hiq një kuriozitet te lutem… Intelektual i çfarë periudhe je? E mos me thuaj qe je i vetebëre…

      • I tille je , sa here qe hap gojen August 19, 19:20

        Vetem nje idjot i pashoq ne mbare globin , mund te krahasohej me specie si ti , o shqipfolesi “Inteloleshi” !

        Reply to this comment
  2. Moni August 19, 13:15

    Gr shpellar je ti ishte me bukur kur e bone italianet po’ ti nuk ke jetu ne tirane lulishtja mbas skenderbeut ishte kryeveper dhe nuk duhej prishur po’ ti me duket se je malok dhe ke ardhur ne tirane mbas viteve 90 nuk te vej faj

    Reply to this comment
    • GR August 19, 15:00

      Pak rendesi ka kjo, rendesi ka qe edhe ju qe zbritet nga mbrapa malit te dajtit quheni “femijet e zotit” e meritoni te merrni fryme… Ska gje, mund te vazhdosh te vegjetosh, thjesht mos u bej pengese per zhvillimin… Dmth, dua te them qe institucioni i demokracise jua numëron edhe juve votën, por thjeshte kaq… Me shume nuk i duheni as dreqit… Me qetesi e dashuri, futi nje teke raki me gjize, n’byth te caraces, e mos e lini budallain tju dalë nga oborri i shpise se do na duhen prape 28 vite te tjera me fillu nga zero. ..

      Reply to this comment
      • intelektuali August 19, 16:29

        Ore ti dallkauk fillozofi marksiste po ben ketu?

        Shko tek gjymnazi Partizani qe te shikosh masakren urbane te Edvin Droges, po deshe hyp tek Kulla e Vodafonit dhe shikoje Kandaharin e Rilindjes Enveriste me makiazhe si ato te Kurvave ne Bordello,

        dhe:

        Pastaj foli intelektualit per carapet e bardha sepse me mire me fillu nga zero qe nga Koha e Qepes e Bosios kur Tirona jone po behej si Lule Mali,

        sesa:

        Me kulcedrat prej betoni qe po nderton Edvin Droga dhe Mon Kukaleshi i tij, Lali Eri,

        dhe:

        Pije rakine tek BYTHA e caraces, por lere BUDALLIN te dale nga dera e shpise qe te iki dhe te thyeje qafen, se po merr Tironen tone ne qafe me marrite qe po ben me lekat e buxhetit.

        Reply to this comment
  3. Ne qytetar August 19, 14:17

    Ti Intelekruali qeke kopil i madh,nuk ha mu….kot zotrote.

    Reply to this comment
  4. Arben August 19, 15:02

    Kriminelat ne piedestal= shqiperia jone.

    Reply to this comment
  5. info analitike August 19, 19:53

    Krahasoni Tiranen e asaj kohe me kandaharin e sotem. Keta qe shkruajne per “zhvillim” e ngaterrojne ate me shkaterrimin e qytetit. Sa per ate sheshin per faqe te zeze e jashte cdo standardi i cili nuk mbajti as 1 vit e filluan perseri ta rregullojne. Pa permendur ketu permbytjet e Bashkise e te Bibliotekes Kombetare per arsye te “zhenive” qe ndertuan ate shesh per ibret.

    Reply to this comment
  6. demo August 20, 20:07

    Qendra e Tiranes nuk duhej prekur.Jeni msu me sokaket shtremba-shtremba te Turqise.Edi Rama ne arkitekture eshte si kalama i llastuar qe i nxhjerr zorret lodrave mos gjen bileten e llotarise fituese.
    Lereni si e ndertoi arkitekti fashist italian.Vini bishta emrit o llumi proletariatit,po per ju rruga trenit ke mehalla jevgjve,do perfundoje qendra Tiranes.

    Reply to this comment
  7. Rr. B. Gramshi August 21, 13:49

    Intelektuali,
    qe je i semure mendor nuk ka diskutim por mos e bezdis lexuesin me informacione dhe llogjike psikopati.
    Pallatin e kultures nuk e ka ndertuar Hrushovi mbasi ai eshte ndertuar mbas viteteve 60 kur mardheniet me Mosken ishin nderprere.Ka qene nje projekt rus por nuk u zbatua per arsyen e mesiperme. Me pas projekti u hartua nga nje grup arkitektesh shqiptare ku me i spikaturi ishte ark. Semi Pashollari.
    Po ashtu Muzeu Kombtar eshte projektuar nga nje grup arkitektesh te Institutit nr. 1, ndersa nje nder bashkepuntoret ka qene edhe Nina Shehu apo vajza e Fecor Shehut sic ja fut pordhes ti.

    Reply to this comment
    • info analitike August 21, 14:33

      Ne kete rast je ti ne gabim sepse Hrushovi ishte ai qe inuguroi punimet e Pallatit te Kultures me 1959 gjate vizites se tij:
      “Kështu me rastin e kësaj vizite, me 3 qershor të vitit 1959, u bë përurimi i fillimit të punimeve të Pallatit të madh të Kulturës në Tiranë, një ndërtesë me arkitekturë e stil rus, ku Nikita Hrushovi vendosi tullën e parë të themelit. Natyrisht ishte një ndërtesë që prishte harmoninë e “Ansamblit Urbanistik e ndërtimor” në rendin godinave të Ministrive, etj, si pjesë e një trashëgimie të një stili e kulture tjetër, kryesisht italiane.”
      http://www.kohajone.com/2018/04/20/enver-hoxha-i-dhuroi-nikita-hrushovit-shpaten-e-argjendte-te-bib-dodes/
      Cudi se keto projektimet me moderne te socializmit rane cope shume me shpejt,ndersa ndertimet e italianeve i rezistuan kohes shume me mire.

      Reply to this comment
    • intelektuali August 22, 10:19

      Ore ti dallkauk, me ke flet ti more bylmez, po hap intenernetin more mavri genjeshtare dhe idiote qe te mesosh nga Wikipedia se:

      “Palace of Culture, Opera House,
      Architectural style: Stalinist architecture
      Location: Tirana, Albania
      Address: Skanderbeg Square
      Construction started: 1959
      Completed: 1963

      The Palace of Culture of Tirana (Albanian: Pallati i Kulturës) was built on the “Pazari i Vjeter” area of Tirana by request of the Party of Labour of Albania. The first stone of the building was symbolically put by Nikita Khrushchev in 1959. The work was finished in 1963. The architecture is very similar to many communist era social buildings in Eastern Europe. There have been virtually no renovations to the building since its construction. The Palace of Culture includes the National Library of Albania and the National Theatre of Opera and Ballet of Albania.”

      Ke nevoje per perkthim o katunar dru me pre qe fyen intelektualin si nje fanatik dhe i jep te drejte nga ana tjeter per ato qe thote?

      Shikoje Komitetin Qendror (Kuvendin), Ambasaden sovjetike (Presidencen), pallatet e Shallvareve, Fakultetin Histori – Filologji tek rruga e Elbasanit dhe hidhur deri ne Moske per te bere krahasimin dhe pastaj o katunar dru me prej fol sa te duash brockulla dhe llogje mashtruese per stilin “Neoklasik” grek apo romak, Baroque style apo Rococo style te:

      Pallatit Bolshevik Sovjetik te Kultures

      si nje:

      “Dhurate” e Hrushcovit, per popullin vella shqyptar, nje QOFTE idiote arkitektuarale qe i mbylli driten qendres se tiranes nga dajti dhe lindja, si edhe Muzeu Historik i goces se Fecor Shehut si nje MUT me yll ne balle i arkitektures komuniste qe i ka zene frymen sheshit qendror, por edhe si edhe Piramida Famekeqe e Enverit ne mes te Lulishtes, si nje karikature komuniste e institutit te projektimit te Kolaneceve te Enverit me gjithe lukunine e idioteve arkitekte te Realizmit Socialist nga pas qe e kane bere Tiranen e Bosios si Kandahari i Afganistanit.

      KUSH ESHTE PSIKOPATI KETU?

      Reply to this comment
  8. Rr. B. Gramshi August 21, 21:38

    info analitike’
    Nuk e di se cfare moshe ke por nje gje kuptohet lehtesisht qe je sa i painformuar dhe aq pa njohuri arkitekture.
    Nuk ia kisha ngene t’i bija gjate me “kopetentin” intelektual por ti me kopetencat e tua me detyron tju sqaroj me sakte.
    Fillimisht ka patur nje projekt te hartuar nga projektues rus i cili u zbatua deri ne themelet, por edhe ato jo te perfunduara. Ne kohen kur ka ardhur Hrushovi punimet kishin filluar dhe ne se do kesh rastin te shohesh ndonje foto ke per te pare qe sheshi ne territorrin ku po ndertohej ka qene i rrethuar me derrasa.
    Me pas ky projekt u anallua, kuptohet per arsye politike, dhe nga qeveria u ngrit nje grup per projektimin e Pallatit te Kultures qe eshte edhe sot.
    Dhe me deshiren per te ndihmuar sado pak, arkitektura e Pallatit te Kultures s’ka te beje aspak me ate ruse por eshte e stilit Neoklasik i cili mbeshtetet kryesisht ne arkitekturen klasike te asaj greke dhe romake ku po t’a shikosh i ngjan nje tempulli apo akropoli quaje si te duash.

    Reply to this comment
    • info analitike August 22, 12:55

      Projekti i Pallatit te Kultures u ndryshua sepse nuk perballoheshin kostot ngaqe kumandari kishte shpresuar ne ndihmen e Hrushovit, por meqe marredheniet i prishi vete atehere iu desh te ulte kostot. Te shkruash qe pallati i Kultures qenka i stilit neoklasik te bazuar ne arkitekturen greko-romake, me fal po nuk te nxjerr shume kompetent ne arkitekture. Tempujt greke nuk kane ate zymtesi e blloqe te tilla mermeri qe jane karakteristike te ndertesave te vendeve ish- socialiste. Tempujt greke jane projektuar si vende paqeje, reflektimi ndersa keto ndertesa jane projektuar tere pompozitet, tipik te propagandes se asaj kohe. As une nuk e di sa vjec je e cfare profesioni ke por te lutem mos te bejme krahasime qe nuk qendrojne.

      Reply to this comment
  9. Rr. B. Gramshi August 22, 13:16

    Mender i vetequajturi intelektuali,
    ishte nje gabim qe une replikova me ty, mbasi nuk merem me analizat dhe opinionet e internetit te Vicidolit dhe me intelektuale, opininiste profesora pas komunist te kalibbrit tend apo nje fare Mark Marku etj.
    Une i kam pasur ne duar te dy projektet, rus edhe ate shqiptar dhe kam njohur mjaft projektues ne fjale.
    Nese nje dite vandalet dhe kriminelet te udhehequr nga intelektuale kriminele te kallepit tend do te vazhdonin shkaterrimin e historise kombit tone, Pallati i Kultures per vlerat dhe funksionin qe ka kryer dhe qe kryen do prishej i fundit.
    Shpresoj qe epoka e intelektualeve idiote te jete sa me shkurter.

    Reply to this comment
    • intelektuali August 22, 15:13

      Pse nuk thua qe ti je fajtori i ketij MUTI arkitekture qe na i hodhi Hrushcovi ne mes te sheshit dhe prishi Pazarin e Vjeter te Tiranes qe po te rikonstruktohej nga projektues inteligjente do ta kishte bere qendren e Tiranes te pakten si qendren e vjeter te Stambollit me miliona turiste cdo vit me fitimem te jashtezakonshme per Bashkine e Tiranes si atraksione turistike te papara per kohen qe jetojme. Po a mund te flasesh me katunare dru me pre, te helmuar nga propaganda komuniste? Ja cfare tregon interneti per ata qe duan te mesojne dhe nuk rojne me mallengjimet e Kohes se Qepes te Enverit:

      “…Grand Bazar, ne turqisht “Kapalıçarşı”, që do të thotë Treg i mbuluar ose thjesht CARSHIA e Stambollit; edhe Büyük CARSHIA , që do të thotë Tregu i Madh në Stamboll është një nga pazaret më të mëdha dhe më të vjetra nga Tregjet mbuluara në botë, me 61 rrugë të mbuluara dhe mbi 4000 dyqane të cilat tërheqin mes 250,000 dhe 400,000 vizitorë çdo ditë te Zotit qe funksionon ne 24 ore te dites dhe nates. Në vitin 2014, ajo u rendit në Atraksionin Nr.1 ​​midis atraksioneve turistike më të vizituara në Botë me 91.250.000 vizitorë-turista ne vit me fitime te papara per Buxhetin e Bashkise qe eshte me i pasur se Buxheti i shtetit. Grand Bazari CARSHIA në Stamboll shpesh konsiderohet si një nga qendrat e para tregtare të botës…”

      HE MO ARKITEKTI I ENVERIT KU ESHTE PALLATI I HRUSHCOVIT DHE KU ESHTE VICIDOLI KETU?

      Kush eshte vandali qe po shkaterron historine e kombit o projektues i Kolaneceve te Enverit, pse nuk flet per Piramiden Famekeqe, he gjen nje sarkofag te tille ne nje kryeqytet tjeter? Edhe ne Moske po e cmontojne sarkofagun e Leninit, fol me fakte dhe gjera konkrete, pa llogje klishe fyese duke treguar projektet groteske alla Kolaneci, as mos merr mundimin te shqiptarizosh Pallatin Sovjetik te Kultures ne Tirane, por shko ne Lindjen Bolshevike se do ta gjesh nje per nje ne te gjitha qytetet e Putinit ne Rusi si edhe te gjitha ndertesat e tjera qe i permenda me siper, prandaj mos i trego “BABAIT ARAT” intelektualit qe i therr zemra kur shikon idiotesine e projektimit debil dhe kdallakuk ne qendren e Tiranes qe filloi me prishjen e Pazarit te Vjeter me argumente te miqesise komuniste, vazhdoi me prishjen e Bashkise se Tiranes, nje Monument i papare kulture dhe qe po vzhdon deri ne ditet tona nga enveristet me pushtet qe dine te punojne vetem me tritol ne dore dhe qe shkaterruan Stadiumin Kombetar, po prishin Teatrin Kombetar nga lakmia e pasurimit personal.

      SHIKOJE SHESHIN SKENDERBEJ SI KA PERFUNDUAR NGA EDVIN KARAGJOZI, SI NJE HALE PUBLIKE

      dhe:

      Pastaj fryhu si gjel deti me projektet e tua dhe te Kolanecit te shpellarit qe nuk ka pare asnjehere Bote me sy.

      Nese e ke fjalen per Sali Berishen mbaje per vete dhe mos ja ngjit intelektualit si “Muti pas kepuce” se eshte nga soji juaj si race e Sigurimit te Shtetit budalla enverist (kush tjeter do te kishte guxim te jepte ne dore projektet bolshevike te Hrushcovit), apo nuk e ke pare foton e gazetes DITA si VARKAR i familjes Hoxha ne Drillon?

      Reply to this comment
  10. Rr. B. Gramshi August 22, 14:02

    info analitike,
    kush te ka thene ty qe greket dhe romaket, edhe me heret, egjyptianet nuk kane perdorur blloqe mermeri!!!!!!!?
    Perkundrazi, ne ate kohe konstruksioni ndertohej vetem me blloqe mermeri apo graniti (behet fjale per objekte kulti) te cilat perdoreshin duke filluar nga skulpturat deri tek kollonat dhe traret qe mbanin tere peshen e objektit. Per kete arsye dimensione dhe volumet e konstruksioneve ishin me te renda dhe te “zymta”, por madheshtore.
    Sot, me zhvillimin e teknologjise nuk perdoren me blloqe masive por mermeri prihet ne pllaka dhe konstruksioni beton/arme vishet me to dhe natyrisht jane me elegante. Pra, Pallati i Kultures nuk eshte me blloqe mermeri por i veshur me pllaka mermeri me trashesi 2 cm.
    Une nuk kam bere krahasime por kam thene qe eshte i stilit neoklasik, stil te cilin nuk e kam shpikur une.
    Per c’ka siper eshte abc-ja e kultures se ndertimit dhe arkitektures.
    Besoj se duhet t’a kuptosh nivelin tend ne dijet informatike dhe analitke, ne te kunderten vazhdo ti biesh gerrnetes bashke me intelektualin ne avazin vicidolian.

    Reply to this comment
    • info analitike August 22, 17:06

      O shoku Fan Noli mos je gje Artan Shkreli? Te pyes sepse ke kembenguljen tipike te atij qe kerkon ti qendroje idese se tij edhe kur nuk ka argumente bindese.
      Se cfare niveli paske e tregove me komentet e tua. Gernetes po kerkon ti biesh ti qe kerkon me cdo kusht te shesesh ndertesa tipike te stilit socialist si greko-romake.A e kupton se cfare deliri?
      Per nje gje ke te drejte qe nuk ke shpikur gje sepse dukesh qe s’ke aq mend per te krijuar ndonje gje te bukur dhe interesante

      Reply to this comment
  11. info analitike August 22, 17:08

    O shoku Fan Noli mos je gje Artan Shkreli? Te pyes sepse ke kembenguljen tipike te atij qe kerkon ti qendroje idese se tij edhe kur nuk ka argumente bindese.
    Se cfare niveli paske e tregove me komentet e tua. Gernetes po kerkon ti biesh ti qe kerkon me cdo kusht te shesesh ndertesa tipike te stilit socialist si greko-romake.A e kupton se cfare deliri?
    Per nje gje ke te drejte qe nuk ke shpikur gje sepse dukesh qe s’ke aq mend per te krijuar ndonje gje te bukur dhe interesante

    Reply to this comment
  12. Rr. B. Gramshi August 22, 19:47

    info, urgjent shko vizitou ne pskatri, qenka ne gjendje te rende.

    Reply to this comment
    • info analitike August 22, 20:35

      hahahahaha ama kaq shpejt te rane breket more i mjere! Na u hoqe sikur te ishe kushedi cfare e na dole megallomani i radhes. E shkreta Shqiperi se ne cfare duarsh ka mbetur!

      Reply to this comment
    • intelektuali August 23, 11:56

      Ore Antonio Gramsci, ore mavri po respektoji dokumentat e Wikipedias qe mund t’i hape dhe lexoje kush te doje, pse e sposton debatin ne llogje idiote me psikiatri dhe cmendine ne vend qe te debatosh me fakte dhe dokumenta? Cdokush mund t’i thote tjetrit:

      VIZITOU NE PSIKATRI!

      Po a e zgjidh kjo forme komunikimi problemin qe po debatohet:

      A KA QENE ME VEND PRISHJA E PAZARIT TE VJETER DHE E BASHKISE SE TIRANES PER T’I ZEVENDESUAR ME NDERTESA TE SHEMTUARA TE ARKITEKTURES SOVJETIKE QE I KANE ZENE FRYEMN QENDRES SE TIRANES SI NE ASNJE KRYEQYTET TJETER NE BOTE?

      Ky eshte debati qe eshte hapur nga nje shkrim arkive ne gazeten DITA shoqeruar me nje fotografi mbreselenese qe te kujton se ne Kohen e Qepes te Ahmet Zogut, arkitektet italiane dhe shqyptare ishin shume me te zote se ne Kohen e Preshit te Enver Hoxhes me Kolanecet dhendure pas tij.

      Me durim intelektuali te tregoi me dokumenta nga Wikipedia qe Pallati i Kultures eshte i stilit stalinist si ne shumicen e vendeve ish komuniste te Evropes Lindore, te rekomandoi gjithashtu qe nese nuk beson intelektualin dhe Wikipedian, te shkosh ne Moske, Minsk, Kiev, qe te shikosh kopjet origjinale te Pallatit te Kultures ne keto kryeqytete sovjetike, por ti prape kundershton si gomari ne mes te ures qe i ka hyre frika dhe nuk leviz nga istikami i Partise as nje hap dhe fillon te fyesh te tjeret me ofeza aspak etike,

      KUSH ESHTE NE GJENDJE TE RENDE PER PSIKIATRI TANI?

      Reply to this comment
  13. Zeqo August 22, 20:13

    Ore ky me nder me thene “inteleshtuali” ka ndonje alternative pervec peshtymes edhe vrerit? Kot ta dime dhe shohim sa inte-lek-tual eshte. Padyshim i LSI

    Reply to this comment
    • intelektuali August 23, 11:35

      Ore Zeqo qe ke hypur maje thanes, po zbrit nga thana more mavri qe te shikosh Boten realisht dhe te bindesh qe intelektuali nuk hedh as gelboqe dhe as peshtyme te vrerorsur, shko po deshe ne kryeqytete te tjera te Botes qe te bindesh me syte e tu te fanatikut MUTIN urbanistik qe na ka lene injoranca ne drejtimin e shtetit ne pergjithesi dhe debilizmi idiot ne planifikimin e ndertimeve ne qytetet tona qe ngjajne me qytetet e Afganistanit ne lufte te vazhdueshme me Boten.

      Ja shikoje si i nderton qytetet Bota Inteligjente qytetet:

      https://www.theatlantic.com/photo/2013/07/paris-from-above/100556/

      dhe:

      Pastaj hyp tek Kulla e Vodafonit se eshte pa leka, po deshe hyp ne tarracen e Hotel Tiranes qe ta shikosh pa Breke Demagogjie alla Lali Eri Kryeqytetin tone fatkeq te masakruar nga Edi Rama me soje dhe sorrollopesh enveriste alla Gramshi&Kolaneci qe mburren dhe kselhasen me MUTIN e tyre komunisto-bolshevik qe kane hedhur papushim ne Tirane dhe qytetet tona mjerane.

      Reply to this comment
      • Zeqo August 23, 14:51

        Ok inteleshtual paskam patur te drejte te te quaj keshtu sepse fliske me informacion broshurash turistike dhe reklamash televizive. More djale sa per kryeqytetet e botes personalish kam vizituar mbi 20 dhe jetuar me vite ne 5 prej tyre. Sa per gjullurdine qe ti flet hajde shih new york city edhe pastaj flasim. Politika eshte doktrine i dashur thjesht ndryshojne aktoret por shfaqja eshte e njejte. Mos e merr cdo gje persiper dhe mos ja ver fajin erresires kur nuk ke qiri.

        Reply to this comment
        • intelektuali August 23, 15:57

          Kalove ne fillozofi te thelle dhe po i shpeton debatit real si te gjithe rufjanete Enverit:

          A NGJAN TIRANA ME NJE QYTET NORMAL SI TE FQINJEVE TANE?

          Athina, Shkupi, Beogradi, Selaniku, Budapesti, Praga, Bukureshti, Sofja, Dubrovniku, Zagrebi, Ljubljana, Roma, Milano, Torino, Firence, Verona

          He me gjej nje nga keto qytete qe ngjan me Tiranen, meqe nuk te pelqeu Parisi i Frances. Ti me thua qe je i ditur dhe i lecitur dhe me tregon New York-un me 20 e kusur meleon te bardhe e bythzinj, me Manhatten-in e miliardereve si Trumpi dhe Bronx-in e kokpalareve si puna jote, meqe je ne SHBA hypja avionit dhe eja te intelektuali ne fund te shtatorit ne anen tjeter, ne LA California, 21 Palos Verdes qe te mesosh si ndertohen qytetet nga ata qedrejtojne Boten.

          dhe:

          Fotografite e Parisit i kam bere vete nga aeroplani dhe krenohem me to, prandaj mos me fyej inteligjencen

          Reply to this comment
          • Zeqo August 23, 20:19

            Jam i mahnitur nga injoranca jote. E leme ketu se qenke pyke fare. Paske gjet terren me çikot shoku. Krahason tiranen me parisin sot dhe kerkon qe te jene njelloj. Skam ca them fitove te fala Susan Brooks

  14. Rr. B. Gramshi August 23, 21:37

    intelektuali,
    nuk mund te debatoje me nje devolli provincial Korce me nivelin e edukates dhe njohurive tuaja..
    Vetquhesh intelektual me “i” te vogel te shtypit qe me megallomanine tende hiqesh si euridit dhe kozmopolit nga njera ane, dhe ne anen tjeter paraqitesh gojeshthurur, banal dhe kulmon me ate rracist, si nje halabak.

    Reply to this comment
  15. intelektuali August 25, 09:59

    Le ta zhvillojme debatin ne nje plan me inteligjent:

    A ESHTE TIRANA SOT NJE QYTET ME I BUKUR DHE ME FUNKSIONAL SE I BOSIOS?

    Nuk ka njeri ne Bote qe te pohoje kete hipoteze, vetem propaganda e pushtetit enverist mund t’i reklamoje absurdet me “bythe perpjete” dhe te ngule kembe qe Tirana sot eshte nje qytet evropian per te justifikuar milionat dhe miliardat qe ka hedhur badiava ne ndertime idiote qe edhe me syrin e pastervitur te nje turistit sapo te hyje ne kryeqytetin tone thote me vete:

    BO-O-O ME DUKET VETJA SIKUR JAM NE KANDAHAR!

    Kjo me ka ndodhur mua me miqte e mij te huaj qe kane vizituar Shqypnine per here te pare dhe me kane bere pyetjen thelbesore:

    A KENI JU SHQYPTARET SHKOLLE DHE PEDAGOGE PER URBANISTIKEN?

    Ky eshte thelbi i debatit qe hap kjo foto ne gazeten DITA qe tregon midis te tjerash edhe shume vetura te fisme per kohen rrotull lulishtes te Geraldines, ka edhe Benz-Mercedes midis tyre qe nenje forme te heshtur tregon per nivelin intelektual te projektuesve dhe ndertuesve te hershem qe hodhen themelet e Tiranes se Hijshme qe sot po zhduket gradualisht nga dora e injoranteve komuniste me pushtet me rroba doku dhe cizme gome, te cilet i prodhonte me trena si shalqinj fushe Universtiteti i Tiranes me urdher Partie.

    PSE PERFUNDUAN NE KETE DEREXHE QYTETET TONA PIKTORESKE?

    Pergjigja eshte e thjeshte:

    sepse:

    Urbanistika nuk u drejtua gjate viteve nga inteligjenca urbanistike e spevialisteve me pervoje te kesa fushe delikate ne ndertim, por nga Pushteti me nderthurje te interesit Politik dhe Personal te Kohes.

    I Pari e filloi Enveri duke prishur Pazarin e vjeter te Tiranes pa pyetur asnje specialist per t’i bere qefin Hrushcovit, qe pasoi me prishjen e Bashkise se Tiranes per te ndertuar shemtiren e Muzeut Historik te goces se Fecor Shehut per ta bllokuar keshtu totalisht sheshin qendror nga te gjitha anet duke e bere qendren astronomike te Kryeqytetit si nje karrikature urbanistike dhe si nje deshmi e injorances intelektuale ne projektim. Kjo katrahure pasoi me ndertimin e Hotel Tiranes dhe kur Hypi Mehmet Shehu ne tarace u tha projektuesve italiane me sinqeritet si katunar qe ishte:

    PO JU JA KENI ZBATHUR BREKET TIRANES O QAFIRE!

    Masakra urbanistike ne Kohen e Qepes te Enverit vazhdoi me ndertimet me pune vullnetare dhe parafabrikate, megjithe fukarallekun e investimeve kur kishte filluar “Dimri i Vetmise se Madhe” por kulmi arriti kur Nexhmija dhe Ramizi vendosen te ndertonin ne mes te lulishtes tek Kryeministria Piramiden Famekeqe te Enverit dhe me pas te ngrene statujen e Diktatorit gjakatar ne mes te sheshit Skenderbej te projektuara nga dhenderi i tyre, drejtor i Institutit te Projektimit, Kolaneci. C’ndodhi me pas?

    STATUJEN E ENVERIT NE SHESHIN SKENDERBEJ SHQYPTARET E HODHEN KOKE-POSHTE DHE E SHURRUAN, POR GERMALLAT E ENVERIT MBETEN

    dhe jo vetem aq:

    Sali Berisha me t’u ulur ne karriken e pushtetit puna e pare qe beri ishte t’u falte talebaneve te tij fanatike prona dhe toka qe nuk ishin te shtetit, por te privatit, per kete miratoi nje ligj komunist qe i falte token militanteve te Partise dhe ne qytetet tona, kryesisht ne Tirane filluan te “mbijne” lagje te reja alla “Vende dhe Popuj” si Bathorja dhe Kashari qe s’i kishte degjuar askush me pare,

    dhe jo vetem kaq:

    Por u fali lumin Lana dhe Parkun Rinia banditeve te tij qe per nje kohe te shkurter e transformuan qendren e Kryeqytetit si Bangladeshi qe e kujtojne sot edhe kalamajte e vegjel.

    KUSH E NDESHKOI SALIUN DHE BROJKEN PAS TIJ PER KETE KRIM URBANISTIK MAKABER QE I BERI ME DASHJE KRYEQYTETIT TONE?

    Dhe nuk kishte kush ta ndeshkonte sepse pas tij erdhi ne krye te bashkise Edi Rama, nje megallloman pa shkolle, qe vertet pastroi Lanen dhe Parkun, por ne vendin e barkave prej druri te Saliut filloi te hedhe beton arme ne cdo cep te Tiranes dhe katrahura nuk vonoi. Nuk ka nevoje te shtojme ketu bedelin e Edvinit, Erion Veliaj qe gjithashtu nuk ka mbaruar asnje shkolle sagllam, ndenji ne SHBA dhe nuk mesoi kurgje nga ky vend me inteligjence te larte urbanistike, sepse Lali Eri eshte vetem nje vegel qorre e pushteti makut per te bere leka me shpejtesine e drites dhe ne vend qe te permbushte premtimet elektorale me te cilat fitoi voten e qytetareve, i futi marshin indietro dhe leshoi pa dogane ndertimin e Kullave Kulcedra prej betoni me argumenta gebelsiane se:

    TIRANA KA NEVOJE URGJENTE PER BANESA

    Prandaj duhet te ndertojme drejt qiellit pa menduar fare se cfare do te ndodhe poshte ne toke. Ka kush t’i besoje nje mashtrimi te ngjashme? Kur popullata po iken si e lemerisur nga Shqypnia? Po mjafton qe nje njeri te shikoje masakren qe ka ndodhur tek gjymnazi Partizani i rrethuar anembane me pallate shumkateshe te miqve te Edi Rames qe te bindesh se ne Shqypni inteligjenca urbanistike eshte ne nivelin zero me xhufke.

    PO RILINDJA URBANISTIKE E EDVINIT?

    Qe propaganda enveriste po e reklamon me kaq force. Une per vete them qe eshte nje mekanizem per te terrhequr leka nga buxheti i shtetit si patriotizmi i Saliut ne Rrugen e Kombit, sepse askush nuk i ka kerkuar llogari per keto projekte pa studime, pa preventiva dhe pa projekte fillestare pa tendera publik me transparence, ashtu sic u be me Stadiumin Kombetar, njshtu sic po behet me Teatrin Kombetar, po ashtu sic beri Enveri do kohe me pare me Pazarin e Vjeter dhe me Bashkine e Bosios te Tiranes, per fatin tone te keq.

    CFARE TE THUASH ME TEPER?

    Kjo fotografia mbreselenese ne gazeten DITA flet vete.

    Reply to this comment
  16. intelektuali August 25, 10:00

    Le ta zhvillojme debatin ne nje plan me inteligjent:

    A ESHTE TIRANA SOT NJE QYTET ME I BUKUR DHE ME FUNKSIONAL SE I BOSIOS?

    Nuk ka njeri ne Bote qe te pohoje kete hipoteze, vetem propaganda e pushtetit enverist mund t’i reklamoje absurdet me “bythe perpjete” dhe te ngule kembe qe Tirana sot eshte nje qytet evropian per te justifikuar milionat dhe miliardat qe ka hedhur badiava ne ndertime idiote qe edhe me syrin e pastervitur te nje turistit sapo te hyje ne kryeqytetin tone thote me vete:

    BO-O-O ME DUKET VETJA SIKUR JAM NE KANDAHAR!

    Kjo me ka ndodhur mua me miqte e mij te huaj qe kane vizituar Shqypnine per here te pare dhe me kane bere pyetjen thelbesore:

    A KENI JU SHQYPTARET SHKOLLE DHE PEDAGOGE PER URBANISTIKEN?

    Ky eshte thelbi i debatit qe hap kjo foto ne gazeten DITA qe tregon midis te tjerash edhe shume vetura te fisme per kohen rrotull lulishtes te Geraldines, ka edhe Benz-Mercedes midis tyre qe nenje forme te heshtur tregon per nivelin intelektual te projektuesve dhe ndertuesve te hershem qe hodhen themelet e Tiranes se Hijshme qe sot po zhduket gradualisht nga dora e injoranteve komuniste me pushtet me rroba doku dhe cizme gome, te cilet i prodhonte me trena si shalqinj fushe Universtiteti i Tiranes me urdher Partie.

    PSE PERFUNDUAN NE KETE DEREXHE QYTETET TONA PIKTORESKE?

    Pergjigja eshte e thjeshte:

    sepse:

    Urbanistika nuk u drejtua gjate viteve nga inteligjenca urbanistike e specialisteve me pervoje te kesa fushe delikate ne ndertim, por nga Pushteti me nderthurje te interesit Politik dhe Personal te Kohes.

    I Pari e filloi Enveri duke prishur Pazarin e vjeter te Tiranes pa pyetur asnje specialist per t’i bere qefin Hrushcovit, qe pasoi me prishjen e Bashkise se Tiranes per te ndertuar shemtiren e Muzeut Historik te goces se Fecor Shehut per ta bllokuar keshtu totalisht sheshin qendror nga te gjitha anet duke e bere qendren astronomike te Kryeqytetit si nje karrikature urbanistike dhe si nje deshmi e injorances intelektuale ne projektim. Kjo katrahure pasoi me ndertimin e Hotel Tiranes dhe kur Hypi Mehmet Shehu ne tarace u tha projektuesve italiane me sinqeritet si katunar qe ishte:

    PO JU JA KENI ZBATHUR BREKET TIRANES O QAFIRE!

    Masakra urbanistike ne Kohen e Qepes te Enverit vazhdoi me ndertimet me pune vullnetare dhe parafabrikate, megjithe fukarallekun e investimeve kur kishte filluar “Dimri i Vetmise se Madhe” por kulmi arriti kur Nexhmija dhe Ramizi vendosen te ndertonin ne mes te lulishtes tek Kryeministria Piramiden Famekeqe te Enverit dhe me pas te ngrene statujen e Diktatorit gjakatar ne mes te sheshit Skenderbej te projektuara nga dhenderi i tyre, drejtor i Institutit te Projektimit, Kolaneci. C’ndodhi me pas?

    STATUJEN E ENVERIT NE SHESHIN SKENDERBEJ SHQYPTARET E HODHEN KOKE-POSHTE DHE E SHURRUAN, POR GERMALLAT E ENVERIT MBETEN

    dhe jo vetem aq:

    Sali Berisha me t’u ulur ne karriken e pushtetit puna e pare qe beri ishte t’u falte talebaneve te tij fanatike prona dhe toka qe nuk ishin te shtetit, por te privatit, per kete miratoi nje ligj komunist qe i falte token militanteve te Partise dhe ne qytetet tona, kryesisht ne Tirane filluan te “mbijne” lagje te reja alla “Vende dhe Popuj” si Bathorja dhe Kashari qe s’i kishte degjuar askush me pare,

    dhe jo vetem kaq:

    Por u fali lumin Lana dhe Parkun Rinia banditeve te tij qe per nje kohe te shkurter e transformuan qendren e Kryeqytetit si Bangladeshi qe e kujtojne sot edhe kalamajte e vegjel.

    KUSH E NDESHKOI SALIUN DHE BROJKEN PAS TIJ PER KETE KRIM URBANISTIK MAKABER QE I BERI ME DASHJE KRYEQYTETIT TONE?

    Dhe nuk kishte kush ta ndeshkonte sepse pas tij erdhi ne krye te bashkise Edi Rama, nje megallloman pa shkolle, qe vertet pastroi Lanen dhe Parkun, por ne vendin e barkave prej druri te Saliut filloi te hedhe beton arme ne cdo cep te Tiranes dhe katrahura nuk vonoi. Nuk ka nevoje te shtojme ketu bedelin e Edvinit, Erion Veliaj qe gjithashtu nuk ka mbaruar asnje shkolle sagllam, ndenji ne SHBA dhe nuk mesoi kurgje nga ky vend me inteligjence te larte urbanistike, sepse Lali Eri eshte vetem nje vegel qorre e pushteti makut per te bere leka me shpejtesine e drites dhe ne vend qe te permbushte premtimet elektorale me te cilat fitoi voten e qytetareve, i futi marshin indietro dhe leshoi pa dogane ndertimin e Kullave Kulcedra prej betoni me argumenta gebelsiane se:

    TIRANA KA NEVOJE URGJENTE PER BANESA

    Prandaj duhet te ndertojme drejt qiellit pa menduar fare se cfare do te ndodhe poshte ne toke. Ka kush t’i besoje nje mashtrimi te ngjashme? Kur popullata po iken si e lemerisur nga Shqypnia? Po mjafton qe nje njeri te shikoje masakren qe ka ndodhur tek gjymnazi Partizani i rrethuar anembane me pallate shumkateshe te miqve te Edi Rames qe te bindesh se ne Shqypni inteligjenca urbanistike eshte ne nivelin zero me xhufke.

    PO RILINDJA URBANISTIKE E EDVINIT?

    Qe propaganda enveriste po e reklamon me kaq force. Une per vete them qe eshte nje mekanizem per te terrhequr leka nga buxheti i shtetit si patriotizmi i Saliut ne Rrugen e Kombit, sepse askush nuk i ka kerkuar llogari per keto projekte pa studime, pa preventiva dhe pa projekte fillestare pa tendera publik me transparence, ashtu sic u be me Stadiumin Kombetar, njshtu sic po behet me Teatrin Kombetar, po ashtu sic beri Enveri do kohe me pare me Pazarin e Vjeter dhe me Bashkine e Bosios te Tiranes, per fatin tone te keq.

    CFARE TE THUASH ME TEPER?

    Kjo fotografia mbreselenese ne gazeten DITA flet vete.

    Reply to this comment
Shiko komentet

Komento

Click here to cancel reply.

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*