Disa foto që i shtojnë dyshimet mbi vetëvrasjen e Mehmetit

January 19, 2019 11:07

Disa foto që i shtojnë dyshimet mbi vetëvrasjen e Mehmetit

Xhevdet Shehu

Ngacmimin për këtë shkrim mbi fundin e Mehmet Shehut ma dhanë disa foto të panjohura dhe të publikuara dje nga D.Kaloçi.

Ka afro 30 vjet, mbase 38 që në kohën që u krye akti, që pyetet pambarimisht: Vrau veten apo e vranë Mehmet Shehun në natën midis 17 dhe 18 dhjetorit 1981?

Unë kam qenë gjithnjë dyshues në fundin e Mehmet Shehut. Më shumë kam anuar dhe anoj nga vrasja se sanga vetëvrasja. Këto i kam shkruar në një libër me titullin “Prapaskena” të botuar katër vjet më parë. Fotografitë e botuara dje në “Tema” ma përforcuan këtë bindje. Një bindje që e kanë dhe shumë njerëz të tjerë, ish-bashkëluftëtarë të Mehmetit dhe simpatizantë të tij, që vazhdimisht pyesin më shumë veten se të tjerët: Kush e shkrehu koburen?

Pse fotografitë e publikuara dje e shtojnë më shumë dyshimin?

Shikoni fotografinë ku pranë krevatit ku flinte Kryeministri ndodhen edhe këpucët me qafat tij. Kush mund ta besojë se Kryeministri shkonte me këpucë deri te krevati?

***

Në mbrëmjen e ftohtë të 18 dhjetorit 1981, ndërsa binte një shi i rrëmbyeshëm dhe qielli çahej shpesh nga rrufetë,  TVSH i filloi lajmet e orës 20 me një njoftim të pazakontë:

“Komiteti Qendror i Partisë së Punës të Shqipërisë, Presidiumi i Kuvendit Popullor të Republikës Popullore Socialiste të Shqipërisë dhe Këshilli i Ministrave të Republikës Popullore Socialiste të Shqipërisë njoftojnë se natën duke gdhirë 18 dhjetor 1981, në një moment krize nervore, shoku Mehmet Shehu, anëtar i Byrosë Politike të Partisë së Punës të Shqipërisë dhe kryetar i Këshillit të Ministrave të Republikës Popullore Socialiste të Shqipërisë, vrau veten”.

Kaq ishte lajmi. Më tej vijoi një nekrologji e shkurtër që zgjati ndonjë minutë dhe më tej u kalua në lajme të tjera nga vendi. Më pas u dha një telekomedi. Mirëpo lajmi i vdekjes së Kryeministrit i mpiu të gjithë dhe i la pa gojë. Askush nuk  guxonte të përmendte emrin e tij apo të shtonte ndonjë fjalë më shumë në atë histori, deri sa ndonjë vit më vonë Enver Hoxha bëri një “Tablo sinoptike” ku e shpalli ish-krahun e tij  të djathtë armikun më të rrezikshëm të partisë dhe të popullit, poliagjent etj.

Mirëpo, pas përmbysjes së regjimit komunist filloi të flitej gjithnjë e më shumë mbi atë çfarë kishte ngjarë atë natë dhjetori 1981. Të tërheq vëmendjen fakti se figura e Mehmet Shehut, kryeministrit më jetëgjatë të Shqipërisë, pas përmbysjes së regjimit komunist ka qenë në mënyrë të pakrahasueshme vazhdimisht e pranishme në shtypin shqiptar. Fundi tragjik i ish-kryeministrit është njëra nga arsyet. Por ndoshta se misteri i asaj nate mund të shpjegonte shumë enigma të viteve të diktaturës komuniste. Vrau veten (sipas versionit zyrtar) apo e vranë? Kjo është pyetja që vazhdon të bëhet dhe që ngjall diskutime të llojllojshme.

Mbledhja e stërgjatur e Byrosë Politike më 17 dhe 18 dhjetor 1981, dhe fundi tragjik i Mehmet Shehut në natën midis, edhe pse kanë kaluar më shumë se tri dekada, vazhdon të ngjallë kureshtje, të diskutohet e shkruhet me një interesim të jashtëzakonshëm në shtypin shqiptar dhe të debatohet në mjedise të ndryshme.

Ish-kryeministri Mehmet Shehu nuk e ka vrarë veten! Ky pohim në shtyp i shefit të rojeve personale të Mehmet Shehut tërhoqi menjëherë vëmendjen e opinionit shqiptar në mes të qershorit 1993. Në një intervistë të tij ato ditë, Ali Çeno bëri përpjekjen e parë për të zbardhur sadopak misterin e madh të asaj nate të dhjetorit 1981… Më saktë, të kthente gjithçka përmbys mbi sa ishte thënë deri atëherë. Megjithëse kishin kaluar 12 vjet, ngjarja vazhdonte të ruante të gjallë kureshtjen e njerëzve, ndoshta për shkak të intrigës së madhe që mendohet se fshihet pas saj.

Duke folur për natën e fundit të Mehmet Shehut, ish-shefi i rojeve tregon se ka qenë me shërbim para vilës së tij atë natë dhe se nuk ka dëgjuar asnjë të shtënë e nuk ka vënë re lëvizje të dyshimta. Ai thotë se arma që vrau Mehmet Shehun nuk ishte ajo që u gjend pranë kufomës së tij, por një tjetër me silenciator (heshtues). Çeno thotë se dikush mund të ketë hyrë në vilën e ish-kryeministrit nga korridori i fshehtë i tuneleve të nëndheshme.

Ndërsa ish-oficeri i Sigurimit të Shtetit, Kristofor Martiro, pjesëtar i grupit hetimor për ekspertizën e vdekjes së Mehmet Shehut, këmbënguli deri në fundin e jetës së tij në vrasjen e ish-Kryeministrit. Duke pirë kafe tek ish-godina e SHQUP-it, (tani seli e PD-së) më ka sjellë një sërë argumentesh që hedhin poshtë versionin e vetëvrasjes.

“I pari që e kundërshtoi versionin zyrtar për vetëvrasjen e Mehmetit ishte Llambi Ziçishti, asokohe ministër i Shëndetësisë. I  pranishëm në vendngjarje që në momentet e para, ai ishte shprehur se kryeministrin e kishin vrarë. Këtë e kishte konsumuar së pari me grupin e ekspertëve që këqyrnin kufomën, pastaj me rrethin e miqve dhe shokëve të besuar. Ky opinion i Ziçishtit, pavarësisht se më vonë e tërhoqi nga presionet në qeli, më vuri në një llojtundimi sa njerëzor, aq edhe profesional. Megjithatë, për rrethanat delikate ku punoja, nuk mund të shprehja as dyshimin më të vogël  për atë që ishte saktësuar zyrtarisht”,- më ka treguar Martiro.

Më tej, Martiro tregonte se gjatë procesit të hetimeve, si ai, edhe grupi, kanë konstatuar prova të besueshme se kryeministrin e kishin vrarë.

“Këtë për mua nuk e luan topi, pavarësisht alibive të shumta që janë hedhur në treg gjatë kësaj periudhe”. Sipas tij këtë e konfirmojnë: “Pamja e trupit të Shehut e shtrirë në krevat me syze, mbuluar me batanije deri në fyt, me duar të mbledhura mbi gjoks, me pistoletë mbi krahun e djathtë, nuk të afron kurrë në një situatë vetëflijimi. Nga përvoja ime, sasia e paktë e gjakut që pashë kur zbulova mbulesën e krevatit, më bindi edhe më shumë për idenë e një vrasjeje. Shumë vite më parë kur isha në Degën e Brendshme të Korçës, pata rastin të drejtoja grupin e ekspertëve që këqyrën trupin e kryetarit të Komitetit Ekzekutiv, Zenun Shahollari, që kishte vrarë veten. Gjithçka në zyrën e tij ishte mbuluar me gjak. Po këtë skenë e kam parë kur vrau veten Pirro Gusho, ish-anëtar i Komitetit Qendror dhe sekretar i Parë për rrethin e Fierit… Në rastin e Shehut binte në sy vetëm një njollë gjaku. Po kështu, mënyra se si ishte regjistruar në akt-ekspertizë rruga që kishte përshkruar plumbi, të lë të kuptosh se kemi të bëjmë me manipulim të provave reale”, – thoshte Martiro.

Historiani Pëllumb Xhufi beson në versionin e vetëvrasjes. “Nuk do të mund ta mendoja kurrë një veprim ndryshe të Shehut. Iku për t’i shpëtuar poshtërimit. Vetëvrasja ishte e vetmja formë që mund t’i jepte zë protestës së tij. Sigurisht, ishte një gjest i fuqishëm, por edhe shumë njerëzor”, thotë ndёr tё tjera Xhufi.

Duke gdhirë 18 dhjetori i vitit 1981 qielli çahej pamëshirshëm nga vetëtimat dhe gjëmimet, ndërsa një shi i acartë binte pareshtur në Tiranë dhe gjithë vendin. Dajti kishte hedhur një pelerinë resh të errëta, ndërsa horizonti perëndimor, andej nga deti, dukej sikur ulërinte dhe sa s’pëlciste nga rrufetë… E pikërisht, në këtë kohë,mu në zemër të kryeqytetit në një nga dhomat e vilave kryesore të Bllokut komunist, në orët e para të mëngjesit, një krismë pushke plotësoi simfoninë e gjëmimeve dhe bubullimave të asaj nate të lemerishme. Kryeministri i Shqipërisë, Mehmet Shehu, jepte shpirt dhe fundosej në humbëtirën e pashmangshme të botës së përtejme me jehonën e një krisme pushke.

Përmes shkreptimave dhe vetëtimave dhe në korin e gjëmimeve dhe bubullimave që nuk do të reshtnin as të nesërmen, ai do të përcillej pa asnjë nderim disa orë më vonë për në banesën e fundit. Me pjesëmarrjen e 4-5 vetëve të rrethit më të ngushtë familjar dhe ca pak zyrtarëve të Kryeministrisë, kjo ishte ceremonia funebre për tё pёrcjellё një njeri, që në këtë rast qëlloi të ishte Kryeministri më jetëgjatë në detyrë i Shqipërisë moderne…

Mbase ky ka qenë fundi i parashikuar, i ëndërruar dhe dëshiruar prej vetë Mehmetit…

Vështruar nga një distancë kaq e kargët, nuk është e vështirë të dallosh se Enver Hoxha dhe Mehmet Shehu janë dy figurat më të rëndësishme e më të spikatura të diktaturës komuniste. Ata ishin shtyllat që e kishin mbajtur në këmbë atë regjim.

Ata ishin të jashtëzakonshëm, gjëmimtarë e dhétundësa, dhe si të tillë bënë epokë. Në këngët e kohës emrat e tyre gjenden shumë shpesh së bashku. E, ashtu, të lidhur pazgjidhshmërisht e fatalisht me njëri-tjetrin, ata mbetën edhe pas vdekjes. Njëri nuk kishte dhe nuk ka kuptim pa tjetrin. Enveri nuk bënte dot pa Mehmetin… Mehmeti (ndoshta) mund të bënte pa Enverin, pas Enverit. Por kjo mbeti vetëm hipotezë.

Ata ishin vëllezërit siamezë të një sistemi që e ngritën dhe mbajtën në këmbë vetë. E, sikurse thonë mjekët, kur vdes njëri nga vëllezërit siamezë, automatikisht dhe pashmangshmërisht vdes edhe tjetri. Ata janë bashkautorë dhe bashkëpërgjegjës për atë sistem, për luftën antifashiste dhe diktaturën unikale, për arritjet dhe dështimet, për burgjet dhe internimet, për elektrifikimin dhe arsimimin, për emancipimin shoqëror dhe njëherësh degradimin, për izolimin dhe pushkatimet, për bunkerët dhe hidrocentralet, për ateizmin dhe kultin që krijuan…

Por, këta ‘vëllezër siamezë’ përfunduan si Kaini me Abelin në rrëfimet biblike.

E vërtetë është se eliminimi i Mehmetit, (vetë)vrasja e tij, shkaktoi një thyerje të rëndë dhe të pariparueshme në ashtin kryesor të sistemit. Kjo thyerje nuk u shpall kurrë zyrtarisht, por ishte e dukshme në të gjitha drejtimet. Shteti u zbeh, humbi ekuilibrin, filloi tatëpjetën e pakthyeshme dhe të pandalshme.

Tërheqja e këmbëzës dhe krisma e asaj arme në natën e 17-18 dhjetorit 1981 ishte goditja fatale, pashmangshmërisht vdekjeprurëse, që mori sistemi komunist në Shqipëri dhe vetë Enver Hoxha. Sepse, në të vërtetë, me (vetë)vrasjen e Mehmetit, mori fund edhe Enveri.

Në një letër të gjatë që bashkëshortja e Enver Hoxhës, Nexhmije Hoxha, më ka dërguar pasi kishte lexuar librin tim “Prapaskena” më ka shkruar në vitin 2015 ndër të tjera:

“Unë, duke qenë pranë Enverit natë e ditë, jam dëshmitarja e vetme sa e thellë ishte tronditja shpirtërore e Enverit për vetëvrasjen e papritur të Mehmetit. Që në momentet e para të njohjes së lajmit të hidhur, mbeti i habitur, duke përsëritur pyetjen, sikur ia bënte vetes: “Pse e bëri këtë Mehmeti? Pse ma bëri këtë Mehmeti!?”

Pas leximit të letrës që i la Mehmeti, unë jam dëshmitare për angazhimin e tij total, për të parë qartë pse Mehmeti zgjodhi këtë akt ekstrem të vetësakrifikimit e pas hetimeve e reflektimit me përgjegjësi të lartë, erdhi zemërimi i njohur i Enverit në fjalimet e shkrimet e tij, i prekur e i zhgënjyer thellësisht nga mënyra më e keqe që zgjodhi Mehmeti për t’ia shpërblyer Enverit gjithë ndihmën që i kishte dhënë sa herë kishte gabuar, besimin që kishte treguar duke e ngarkuar në funksionet më të larta shtetërore partiake, politike, ekonomike e ushtarake, për miqësinë e shoqërinë e sinqertë ndaj tij, si shok e vëlla, ndaj Fiqretit e gjithë familjes së tij.

Unë, duke parë e ndjerë gjithë mobilizimin total e punën intensive të Enverit, në zhvillimet e reja që u krijuan, nga ana politike, organizative etj., kam deklaruar me dhimbje se:

“Nuk është Enveri që vrau Mehmetin, por është Mehmeti që vrau Enverin”.

Në fakt, pas vetëvrasjes së Mehmetit, në dhjetor 1981, gjendja shëndetësore e Enverit, me sëmundjen e rëndë të zemrës, mori tatëpjetën deri sa mbylli sytë në prill të vitit 1985.”

Kështu ka shkruar Nexhmije Hoxha.

Ramiz Alia pati fatin të jetonte gjatë dhe të shikonte e të përballej me reagimet dhe dëshmitë kundër për këtë ngjarje. Ndaj dhe në një farë shkalle bëri një lloj purifikimi të ndërgjegjes nga fundi i jetës, duke thënë ca të vërteta që nuk do të guxonte kurrë t’i shprehte më përpara, të cilat në fakt përgënjeshtrojnë ato që kishte thënë Enveri…

Ramiz Alia e pohoi tërthorazi pak para se të vdiste, në librin e tij me kujtime “Jeta ime”, të botuar në vitin 2010, afro 30 vjet pas eliminimit të Mehmetit. Me mënyën e tij dhe stilin gjithnjë evaziv, ja çfarë shkruan Ramiz Alia:

“Nuk jam në gjendje të them asgjë lidhur me mendimet që ka pasur M. Shehu, a ka “ëndërruar”, dhe në veçanti a ka vepruar, që të marrë pushtetin. Nga zhvillimi i ngjarjeve, por edhe duke pasur parasysh mentalitetin dhe qëndrimet e tij, jam i prirur të besoj se M. Shehu, vazhdimisht ka pritur rastin për t’u bërë njeriu i parë në Shqipëri. Por a e synonte këtë gjë duke projektuar edhe përmbysjen e vrasjen e vetë E. Hoxhës apo priste vdekjen e tij natyrale, këtë gjë nuk mund ta them me siguri. Nga analiza që ka bërë E. Hoxha në “Tablonë Sinoptike”, rezulton se Shehu, sidomos vitet e fundit, i nxitur nga agjenturat e huaja, ka vepruar që të merrte pushtetin sa më parë, duke planifikuar edhe zhdukjen fizike të Enverit. Ky konkluzion, është arritur më tepër duke lidhur e interpretuar ngjarje të veçanta, por pa iu referuar fakteve konkretë. A do të dalin ndonjëherë fakte të tillë, dokumente të agjenturave të ndryshme të spiunazhit, që të zbulojnë zhvillimin e vërtetë të ngjarjeve? Derisa dokumente të tilla nuk ka, për M. Shehun mendimet janë të ndryshme: Disa, duke menduar se me vetëvrasjen e tij M. Shehu diçka donte të “mbulonte”, kanë të drejtë të besojnë se ai me ndërgjegje ka vepruar kundër E. Hoxhës dhe ka qenë në shërbim të të huajve. Të tjerë, në mungesë të dokumenteve, mendojnë se Shehu e vrau veten, jo sepse ishte agjent i të huajve, por sepse ishte “me sedër e krenar” dhe nuk duronte “dënimin” publik.” (R. Alia “Jeta ime”, faqe 301-302).

Dhe menjëherë në paragrafin pasardhës, Ramiz Alia, pasi ka marrë vesh të gjitha gjykimet, hamendësimet dhe konkluzionet me atë ngjarje të paharruar, duket se është i sinqertë kur në fund të jetës së tij thotë këtë të vërtetë për Mehmetin:

“Sidoqoftë, me vetëvrasjen e tij, M. Shehu i bëri një dëm shumë të madh partisë. Jo vetëm tek komunistët, por sidomos në masat e njerëzve, u shfaq një shqetësim i justifikuar. M. Shehu, ishte një personalitet i njohur dhe i nderuar, si për luftën e tij për çlirimin e vendit nga fashizmi (kush nuk e njihte Komandantin legjendar të Brigadës së Parë!), ashtu edhe kryeministër i vendit për gati 28 vjet me radhë. Nuk kishte krahinë e zonë të Shqipërisë, ku nuk kishte shkelur këmba e tij. Nuk kishte vepër industriale a bujqësore të njëfarë rëndësie, që të mos kishte vizituar kryeministri. Nuk kishte krahinë që në festën e saj, të mos e ketë pasur pjesëmarrës Mehmet Shehun!” (Po aty, faqe 302).

Mirëpo, kush e hoqi këmbëzën e revolverit atë natë për t’i marrë jetën Mehmet Shehut? Një njeri që vret veten nuk mund të gjendej në atë gjendje të qetë, të padeformuar nga ngërçi i fundit, thuajse ëndërrimtare, dhe me syze… Vërtet nuk i hiqte syzet Mehmeti kur flinte?

January 19, 2019 11:07
Komento

97 Komente

  1. qytetar January 19, 11:32

    Ky hajduti i arkivave Kalocevici duhet futur ne burg jo vetem per vjedhjen por dhe realizimin e detyrave te sherbimit sekret Serb per te mbajtur popullin shqiptar gjithnje ne gjendje grindje e percarje te thelle mes njeri tjetrit.

    Reply to this comment
    • Peza January 20, 00:08

      Vetem nje regji antishqiptare per t’i mbajtur njerezit nen terror dhe te percare mund te nxite per 28 vjet historine e vetvrasjes se M.Shehut!
      Fakti qe per ate flitet pozitivisht dhe per Enver Hoxhen negativisht verteton se ai ka qene agjent ne sherbim te te huajve qe kur e kuptoi se do demaskohej,vrau veten!
      Po ju te tjeret qe hiqeni sikur doni te dini te verteten,pse e nxitni kete ngjarje kur kane kaluar 28 vjet demokraci dhe si sistem nuk i intereson lufta per pushtet e larjes se hesapeve komuniste?
      Populli shqiptar po merr rruget e emigrimit ndersa ju na torollisni me perralla me mbret!
      Boll e trembet ketre popull me “ujkun”,se “cakalli” po ben kerdine!

      Reply to this comment
    • Mëzi January 23, 05:22

      Nje gje nuk del qarte: Cili ka qene i miri dhe cili ka qene i keqi? Enveri apo Mehmeti?

      Reply to this comment
    • ELIOT January 27, 10:59

      PERSE LODHENI …. PYETENI NEXHMIEN SHTRIGEN ..AJO E VRAU ME RAMIZIN PER TI MARRE VENDIN QE DO TE MERRTE MBAS NGORDHJES SE ENVER KACABUNIT .. ECUACIONI ESHTE AQ I LEHTE SA EDEH NJE FEMIJE 10 VJEC E LA ZGJIDHUR POR JO DISA COBAN …MERCI

      Reply to this comment
  2. intelektuali January 19, 11:57

    O sa mir me ken shqyptar!

    ME NE FUND EDHE ENVERISTI FANATIK DHE GAZETARI I NEXHMIJES, XHEVDET SHEHU KA KUPTUAR TE VERTETEN!

    Po kujt i plas per kete dacibao te gjate me vajtimet si kukumjacke budallaqe pylli te Nexhmijes per Enverin qe e vrau me vetflijim Mehmeti, te cilit i u masakrua gjithe familja me pas dhe me refimet kontraverse dhe allogjike te Ramizit per “Poliagjentin” e rrezikshem te Partise se Popullit qe ishte njekohesisht edhe “Kumandari legjendar” Mehmet Shehu?

    KUSH I BESON SOT KETYRE PERRALLAVE KONTRAVERSE PA LLOGJIKE ELEMENTARE?

    kur:

    Gjithe Shqypnia e dinte qe pas vrasjes se Mehmet Shehut ishte Nexhmija ne radhe te pare me Killerin e saj besnik, Sulo Gradeci dhe dora vete Enver Hoxha qe ishte ne grahmat e fundit si nje “cop mishi me dy sy” dhe qe firmosi vrasjen e tij kriminala, njashtu sic kishte vrare te gjithe shoket e tij te tjere me pare dhe njashtu sic likuidoi Kadri Hazbiun dhe Fecor Shehun me vone me gjithe grupin e vrastareve mallakastriote nga pas, per te liruar vendin e krushkut te tij, Ramiz Alia.

    Te gjithe shqyptaret e dine gjithashtu se goca bullafiqe e Enverit, Prandvera Hoxha e mesoi e para nga Sillua lajmin e vdekjes se Mehmetit dhe i njoftoi e para SIHARIQIN Nexhmijes dhe familjes se strukur ne bodrumin e viles nga frika e Bandes se Mallakastres:

    VDIQ QENI, SHPETUAM!

    Nexhmija pa dashje tha:

    LAVDI ZOTIT, BISMILLAHI!

    Megjithese gjithe jeten hiqej si ateiste, kjo pasqyron me mire se te gjitha dacibaot e gjata te Xhevdet Shehut te paditur se kush e vrau Poliagjentin, Kumandar Legjendar, katunarin dru me pre nga Mallakastra, Mehmet Shehu.

    Reply to this comment
  3. intelektuali January 19, 11:58

    O sa mir me ken shqyptar!

    ME NE FUND EDHE ENVERISTI FANATIK DHE GAZETARI I NEXHMIJES, XHEVDET SHEHU KA KUPTUAR TE VERTETEN!

    Po kujt i plas per kete dacibao te gjate me vajtimet si kukumjacke budallaqe pylli te Nexhmijes per Enverin qe e vrau me vetflijim Mehmeti, te cilit i u masakrua gjithe familja me pas dhe me refimet kontraverse dhe allogjike te Ramizit per “Poliagjentin” e rrezikshem te Partise se Popullit qe ishte njekohesisht edhe “Kumandari legjendar” Mehmet Shehu?

    KUSH I BESON SOT KETYRE PERRALLAVE KONTRAVERSE PA LLOGJIKE ELEMENTARE?

    kur:

    Gjithe Shqypnia e dinte qe pas vrasjes se Mehmet Shehut ishte Nexhmija ne radhe te pare me Killerin e saj besnik, Sulo Gradeci dhe dora vete Enver Hoxha qe ishte ne grahmat e fundit si nje “cop mishi me dy sy” dhe qe firmosi vrasjen e tij kriminale, njashtu sic kishte vrare te gjithe shoket e tij te tjere me pare dhe njashtu sic likuidoi Kadri Hazbiun dhe Fecor Shehun me vone me gjithe grupin e vrastareve mallakastriote nga pas, per te liruar vendin e krushkut te tij, Ramiz Alia.

    Te gjithe shqyptaret e dine gjithashtu se goca bullafiqe e Enverit, Prandvera Hoxha e mesoi e para nga Sillua lajmin e vdekjes se Mehmetit dhe i njoftoi e para SIHARIQIN Nexhmijes dhe familjes se strukur ne bodrumin e viles nga frika e Bandes se Mallakastres:

    VDIQ QENI, SHPETUAM!

    Nexhmija pa dashje tha:

    LAVDI ZOTIT, BISMILLAHI!

    Megjithese gjithe jeten hiqej si ateiste, kjo pasqyron me mire se te gjitha dacibaot e gjata te Xhevdet Shehut te paditur se kush e vrau Poliagjentin, Kumandar Legjendar, katunarin dru me pre nga Mallakastra, Mehmet Shehu.

    Reply to this comment
    • ganiu January 20, 10:24

      I fort si gjithnjë intelektuali.
      Ai ka qënë prezent në çdo ngjarje që ka ndodhur në Shqipëri gjat, të paktën, 2 shekujve të fundit.
      Ja dhe “hajlanderi” i parë shqiptar.
      Sidoqoftë në shkrimin e tij la më shumë të vërtetë se tek 70% e komenteve. Përfshi dhe shkrimin idiot të Xhevdetit.

      Reply to this comment
  4. Romak January 19, 12:03

    Padiskutim qe Mehmetin e kane vrare, po ne asnje menyre Enveri.
    Enveri mori goditje, ai ne daljen e pare publike te vizita ne ekspoziten e arteve nqs nuk gaboj, dridhej i teri, nuk dinte kujt i jepte doren, kurse Ramizi mbas tij i tregonte rrugen dhe mundohej me humor te jepte pershtypjen se s ka ndodhur asgje.
    Enverit, por dhe Nexhmijes mund tu kete mbetur peng qe nuk urdheruan hetime te thella, por u lane rruge te lire agjentures (dhe Ramizit) qe kreu aktin te realizonin dhe skenarin e parapregaditur te hetimit. Ndoshta Enveri edhe ka pasur frike ne kete moment dhe ka pranuar ne heshtje fatin e tij qe te vdiste si shef, por i izoluar e realisht pa force ekzekutive. Nxitja e Ramizit qe tani ne fund qe Enveri te perqendrohej ne “perlat” e tij me botimin e kujtimeve, vetem se e konfirmojne kete.

    Reply to this comment
    • Ylli January 19, 19:03

      Mehmet Shehu u vetvra! Perse me te vertete ndodhi nje gje e tille??
      E para gje e rendesishme eshte se kur duhet te analizojme shkaqet e situates politike ne Shqiperi do te duhet t’a analizojme pra ate, te lidhur ngushte me zhvillimet gjeo-politike te Rajonit Ballkanik e me gjere dhe se pari do te duhet t’u kujtoj komentuesve qe pas vdekjes se Titos ne 1980-en, vazhdonte te ishte ende ne fuqi jo vetem Lufta e Ftohte, por ne Ballkan e pikerisht ne Shqiperi po vazhdonte te aplikohej rigorozisht Marreveshja e Jaltes: Jugosllavia ishte e ndare ne 50% interesa Perendim + 50 % interesa Sovietike.., ku edhe Shqiperia ishte futur ne te fshehte ne Zonen e madhe jugosllave: pra edhe Shqiperia ndodhej nen pushtetin e kasaj statuquo-je dhe nuk mund te bente nje hap per “rinovim” as me Perendimin ose te hidhej plotesisht me Sovietiket , sepse perndryshe Shqiperia do t’a pesonte si Cekosllovakia ne 1968-en… Viti 1981 pati diçka te veçante: levizje e shenja te veçanta ne aren nderokmbetare ne lidhje me Jugosllavine qe po konsiderohej si nje perngese per Gjermanine e rilindur…
      Kur ndodhen ngjarjet e pergjakshme ne Kosove me 1981-en, ndodhi edhe nje surprize jo e vogel..: SHBA e kundershtuan politikisht nderhyrjen jugosllave che bashke me Gjermanine dhe ndonje vend tjeter si Britania e Madhe filluan te planifikonin qe pikerisht nga Jugosllavia ne krize (edhe ne aspetkin multietnik..) te filloni te shkaterronin sistemin politiko-ideologjik te Lindjes Komuniste…: per SHBA e te tjere aleate te tyre kishte ardhur momenti X per te filluar shembjen e regjimeve…
      Ne udheheqesine e larte ne Tirane u prit jashtezakonisht mire dhe entuziazem qendrimi i ri SHBA per Kosoven, por kjo iu mbajt e fhehte opinionit te brendshem..: Tirana Zyrtare papritmas u be agresive perkundrejt Jugosllavise kur ehe nderkohe Moska hiqej si “indiferente” dhe partneret e saj ne kufijte e Jugoslalvise: Rumania, Hungaria e sidomos Bullgaria i ndiqnin ngjarjte ne Kosove me bezdi dhe me preokupim jo te vogel… Tirana – duke pare qendrimin e prere te SHBA-se he Gjermanise, etj aleate te NATO-s per Kosoven – u be pra agresive dhe me e sigurte ne retoriken anti-jugosllave dhe ne linjen e “re” nacionaliste… Ne qarqet e larta te Tiranes – perfshi Enver Hoxhen – ka patur gjithmone nje simpati te fshehte e admirim tejet te permbajtur perkundrejt SHBA ndryshe ne krahasim me antipatine e rrenjosur kunder Britanise (Anglise)… Kur SHBA filloi ta kritikonte Jugosllavine per çeshtjen komplekse Shqiptare ne Jugosllavi,, ikush ne Tirane – perfshire edhe vete Enver Hoxhen – mendoi se kishte ardhur koha per nje “krushqi” te re politike me miq te larget por te fuqishem…, keshtuqe nen kete optike te zhvillimeve mega-rajonale do te duhet analizuar edhe aprovimi qe Enveri ne fillim te heres i beri fejeses se djalit te Mehmetit…:: Enver Hoxha deshironte t’i jepte nje sinjal SHBA-se qe ndryshimet e mepastajme do t’i bente vete ai gradualisht ne funksion te risanimit e te zgjidhjes se Ceshtjes Shqiptare ne Ballkan… Mesaduket edhe vete Washingtoni u vu ngushte nga ky entuziazem te ndrojtur (por optimist..) te Tiranes zyrtare ne mundesine e kthimit dale-ngadale por sinjifikativ te kursit te saj drejt Perendimit dhe kunder Moskes prosllave… Vete Moska fshehtas i beri me dije Tiranes zyrtare dhe vete Washingtonit se çdo kembim i kursit politik ne Shqiperi do te cenonte ne themel Jalten gje qe i jepte dore te lire Moskes te nderhynte ushtarakisht ne Shqiperi… Retorika e perdorur dhe kronika e ngjarjeve qe do rridhnin pasi vete Enver Hoxha “nderroi” mendim dhe do te terhiqte konsensusin e vet per fejesen e djalit te mehmet Shehut jane vetem fasada e gjithaçkaje qe ne Tirane kishin jo frike dhe tmerr: agresionin ushtarak te Moskes: Enver hoxha dhiste nga frika kur mendonte arrogancen e Brezhnjevit… mesazhet e sekrete te Moskes bene punen e tyre edhe ne Washington: Amerikaneve iu kujtua prej Sovietikeve qe Jalta nuk preket e me te si Shqiperia e si Jugosllavia: çdo ndryshim dhe permbysje te intereseva te sanksionuara ne Jalte, Moska do t’i kundershtonte ushtarakisht:: Enver Hoxha nuk pati ndermend te eliminonte politikish Shehun por u perpoq qe t’i jepte nje mesash Moskes se linja e tij “as me Ju e as me Perendimin” ne Tirane nuk kishte ndryshuar. Mehmet Shehu u vetvra sepse e perjetoi situaten te pasigurte per te nesermen e vet duke e shnderruar ne nje drame tejet personale: nuk qè nje vetvrasje karriere (pavaresisht fjalorit te perdorur ne letren e tij…), qè nje vetvrasje strategjike sepse Mehemt Shehu shpresonte te ishte lideri i vetem i se nesermes pro-perendimore e anti – sllave. Enver Hoxha rifitoi konsideratat e Moskes dhe Washingtonit per stabilitetin gjeo-politik te kursit Shqiptar te “paanshem” e kunder te dyja Blloqeve por humbi Mehmetin e se nesermes. Hoxha nuk pati kuraje te luante karten e fejeses se Mehmet Shehut si nje mundesi afrimi me SHBA-ne per te nderruar kursin me qellimin edhe per aleanca potenciale per zgjdhjen e çeshtjes se komplikuar Shqiptare… Enveri pati frike dhe frika nuk ishte vetem per vetveten por mbi te gjitha per ate çka rreikonte me te vertete Shqiperia perballe Traktatit te Varshaves qe i kishte ndezur per kohesh motorat e mijera tankeve ne kufi…

      Reply to this comment
  5. ZOTI vonon,por kurre nuke harron;thote SOVRANI January 19, 12:04

    Vrasjen e bene ata qe kishin frike nga kalimi i pushteteve ne duart e Mehmetit,te atije Mehemeti qe u be bashkefajtor ne vrasjen e shkeve te lufte e te punes.Dhe keto nuke duan as mend dhe as kalem,kur shikon fotot dhe zhvillimin e ngjarjeve pas vrasjes dhe pseudo shokeve te tije qe si purdhjake “trima” i sherbyen qoftelargut, duke perdhosur familjen e shoke. Dhe se fundi,mos u merrni me me ulkonjat,kure kelysherit e tyre po bejne kerdine,mbi 30 mije te vrare e mijra te gjymtyer,nga pseudoplurlizmi allakomunisto-fashistonazist deri me sot.Dhe nuke kane te ngopur,aqe sa filluan me tregtimin e ushqimeve te tejgopura me hormone e kimikate per t’ja shkurtuar e zhdukur jeten shqiptarise,por gabojne,shqiptaret jane me miljona neperbote dhe te ebekuar nga Zoti drejte gjygjit te madh per perjetesi.Besoni,Zoti fal,por dhe te ndeshkon kure bindet se je binjakezuar me djallin.Para Zoti e SOVRANIT te gjithe jeni askushi,ASKUSHI.Ne moralin e gjithesejcilit eshte te PROTESTOJE ne mbrojtje te vlerave te JETES, FAMILJES e SHQIPERISE dhe BOTES se LIre e DEMOKRATIKE,per te gezuar PERJETESINE.Dhe se fundi,plehrat fshihen,popujt mbetin.

    Reply to this comment
  6. taro January 19, 12:15

    Diçka tjeter: o kryeredaktor,a nuk te duket acaruese nervash kjo uzika e neveriteshme qe te shpon veshet sa here qe klikon te nje lajm?

    Reply to this comment
  7. spata January 19, 12:16

    Mire beni qe shkruani por nje gje nuk po e thoni E vrane apo u vetevra. Edhe ky shkrim i zotit Xhevdet na e le topin ne ajer edhe pse ai vete eshte i bindur qe e kane vrare .
    Mos shkoni me tutje .Hyni ne internet dhe lexoni me vemendje cka tregon Hasan Luci .Do kuptoni qarte se kush i ka vrare me radhe kuadrot me te besuar te Enverit .

    Reply to this comment
  8. Sazani January 19, 12:37

    Kjo çështja e Mehmet Shehut është një tërkuzë që tirret e tirret pa fund dhe siç duket kështu ka për të vazhduar akoma , nuk dihet edhe për sa kohë . Ka dy faktorë që e favorizojnë këtë .
    1. Enver Hoxha , i priste drutë shkurt me ata që i shpallte armiq . Edhe në rastin konkret ai nuk bëri një ekspertizë të plotë shkencore , të padiskutueshme për fundin tragjik të Mehmetit . Edhe në këtë rast informacioni për publikun ishte i mangët dhe i politizuar . Si përherë , e di partia dhe aq na bën ç’mendon njëri a tjetri .
    2. Demokracisë sonë të shëmtuar aq i bën se si është e vërteta për Mehmetin , ajo s’ka interes të vërtetojë shkencërisht fundin e Mehmetit dhe kjo , me nivelin e sotëm të shkencës , është fare lehtë për t’a bërë por s’i intereson, i duhet mjergulla për të sharë mbarë e prapë sistemin komunist ….
    Ata që thonë se Mehmetin e vranë , pse s’përmëndin letrën e Mehmetit ku ai me dorën e tij thotë se po vras veten , ndërsa keta i thonë – jo , ti s’do vrasësh veten , ty do të vrasin!
    Nuk dua të zgjatem në diskutime pa fund që janë bërë bajate .
    Mehmeti ishte një burrë trim dhe me sedër . Kur s’i ka mbetur rrugë tjetër , trimi vret veten . Duhet trimëri të vrasësh veten , i tillë ishte edhe i lavdishmi Nako Spiru !
    Edhe unë që s’e mba veten për trim do kisha vrarë veten po të më gjykonte Byroja Politike e shpifur e Enverit !
    Nga ç’lexova më sipër bije plotësish dakort me Pëllumb Xhufin!

    Reply to this comment
  9. bashkekohese January 19, 12:50

    Se pari lerini perrallat per fotot qe botohen per here te pare. Keto foto i ka publikuar i pari Robert Papa ne emisionin e tij “Fokus” ne RTSH.
    Se dyti mos vazhdoni me perrallat se cfare tha Llambi Zicishti per Mehmetin e vrare. Ai kurre nuk i ka thene ato fjale. Pyesni familjaret e tij.
    Se treti Ali Ceno nuk ka thene kurre se arma ishte e Mehmetit. Per armen me heshtues (Aliu si ushtarak don thonte silenciator) ka folur Ismail Kadare.
    Se katerti, Kristofor Martiro nuk ka qene ne ekspertizen e trupit te Mehmetit.
    Se pesti, prisja qe Xhevdeti te fliste per dy plumbat ne trupin e Mehmetit, gje qe ai e ka folur me pare.
    Se gjashti, cuditerisht, pasi ka perfituar te dhena te genjeshterta nga vellai i Mehmetit, Durua, te cilat i ka komentuar kur i eshte dashur, Xhevdeti nuk e permend me. Pse?
    Se shtati, jane gjalle djemte e Mehmet Shehut, te cilet Xhevdeti nuk i permend. Pse?

    Mund te vazhdohet gjate, por nuk ia vlen.

    Te gjithe jun qe shkruani komente, nukm ju shkon ne mend qe, po qe se Mehmetin e vrau Sigurimi, Kadriu apo njerezit e Enverit, ata do linin tere keto “fakte” qe sillen sot si te habitshme? Ata ishin me ustallare se agjenturistet me te famshem, e jo t’i zbulonte nje kaqol si Kaloci, nje hiene e koheve te sotme shqiptare, qe jeton me mishin e kalbur prej 35 vjetesh.
    Mehmetit i eshte bere ekspertiza qe prej me shume se tri dekadash. Ekspertet dhe mjeket ligjore, per fat te mire jane gjalle. Pse nuk i permend ata Xhevdeti? Pse?

    Meqe Xhevdeti eshte nga Mallakastra dhe do qe te mbroje nderin e Mehmetit, per kete nuk kam asnje kundershtim, pse nuk kerkon te zbuloje dramen e Vladimir Shehut, djalit te madh dhe me te mire te Mehmet Shehut?
    Meqe boton letren e Nexhmijes, pse nuk e pyet ate se si e shtyne ne vetevrasje Vladimirin? Enveri, sic bente per Fiqrete Shehun, kur dergonte letra me pyetje per te, ka bere edhe per djalin e saj. Nexhmija eshte ne dijeni te kesaj letre, se, Enveri i saj i dashur, nuk shkruante dot ne ate kohe. Ai ishte gati qorr.
    Ajo letra e Enverit nuk gjendet ne arkiva, pra eshte ne doren e saj. Ashtu sic eshte ne doren e saj dhe letra e paravdekjes e Vladimir Shehut, te4 cilen e mori Hekuran Isaj. E lexoi dhe tha” Nje armik me pak!
    Mehmeti demtoi Enverin!!! Ka me qesharake?! Enveri vari koken nje vit te tere, thote Liljana Hoxha!!! Ka gje me te mynxysgme?
    Xhevdet, me koken e tij “ulur”, nga “vuajtj per Mehmetin qe e “demtoi”, Enveri (dhe Nexhmija me Ramizin) zhvarrosen prinderi e Mehmetit, te cilet e kishin trajtuar Enverin si djale, shtyri ne vetevrasje djalin e tij te madh, qe nuk pranoi te deshmonte kunder te atit, arrestoi dhe vdiq Fiqretin, nje grua shume me te zonjen e me me shume aktivitet se sa Nexhmija “delikate”, arrestoi dhe kalbi ne burg dy djemte e tjere te Mehmetit dhe coi ne internim dy femije karthi te tij. Ja keto jane ilacet qe mbajten gjalle nje kufome si Enveri, qe duhej te ishte larguar nga drejtimi i vendit qe ne vitin 1973, koha kur u semur rende.
    Historia eshte e veshtire te shkruhet tamam ne Shqiperi. E tille ka qene gjithmone.
    Po e mbyll me dy habi te mijat.
    Si eshte e mundur qe nuk ndihen fare dy djemte e tij, te cilet e dine mire historine e vdekjes se prindeve dhe vellait te tyre. Pse nuk i japin fund kesaj rivrasjeje te te dashurve te tyre.
    Si eshte e mundur, qe nuk flasin Sparta Ngjela dhe Vera Bekteshi, qe neper shklrimet e tyre dhe neper intervista ne televizione, hiqen si miq te Vladimir Shehut?

    Reply to this comment
    • Rust January 19, 14:23

      Perse familja Turdiu doli pa lagur ndersa Shehu u masakrua?

      Reply to this comment
    • intelektuali January 19, 20:53

      Ali Ceno qe e hante goten e rakise me dhembe duhej te tregonte:

      PSE E LARGUAN NATEN E VETE-VRASJES VULLNETARE TE MEHMETIT DHE KUSH E LARGOI?

      Pastaj vijne patllaket me silenciatore te Sulo Gradecit qe nuk pranoi urdherat verbale te Nexhmijes derisa Enveri te hidhte firmen e tij ne dokumentin e ekzekutimit mafioz te Poliagjentit te rrezikshem te Partise dhe Popullit, Mehmet Shehu,

      njashtu:

      SIC KISHTE BERE ME TE GJITHE SHOKET E TIJ ME GISHT NE BYTHE.

      Vetem se kur u vra Mehmeti nuk vajtoi askush dhe te gjithe shqyptaret e ndershem thane:

      IKU KASAPI I MALLAKASTRES

      dhe:

      Me kujtohet ne, ne te persekutuarit politike burg ngritem nje dolli me raki qe e mbanin fshehur per ngjarje te tilla dhe urruam ate qe thote Nexhmija:

      “Mehmet Kasapi te terrheqe me kemben e tij zvarre nga pas Enverin ne radhe te pare dhe te gjithe sojet e sorollopeve te pushtetareve spiuna dhe xhelate te Sigurimit te tij katil dhe gjakatar.”

      KOHA TREGOI SE ZOTI DEGJOI ZERIN TONE

      Reply to this comment
    • kastriot teta January 20, 10:59

      Keni te drejte ne shtjellim Por mvasi shtjellon me llogjike ne rreshtin e fundit gaboni duke i kerkuar Ngjeles dhe Bekteshit te flasin per fakte qe ato nuk kishin si ti dinin se ne momentet e e fillimit te procesit te renjes se Shehut deri ne vetvrasje kane qene njeri ne burg tjetra ne internim

      Reply to this comment
  10. Deshmitar y January 19, 12:57

    Habitem NE cfare dhome te Vogel e te thjeshte jetonte.
    Shikoni krevatin.
    Cudi

    Reply to this comment
  11. Deshmitar y January 19, 13:13

    90% pajtohem me nastradin.
    Mehmeti fshatar ishte, Po ishte trim I zoti dhe beri histori.
    NE fund te fundit vdiq si trim. Nuk u poshterua.
    Enveri u tregua I pabese qe I masakroi familjen.
    Ramizi helmoi fiqeretin disa dite para see the dilte nga burgu.
    NE fakt ai sistem beri krime qe duheshin dhe mund te evitoheshin. I kapi megallomania. Sidomos enver_ nexhmie.
    Ramizi nje legen pa bythe. Burre koti.
    NE fund fare komunistet e bene sibpuna e asaj lopes qe mbushi koven me qumesht dhe NE fund I ra me shqelm.
    Komunistet e ndertuan shqiperine me cdo gje dhe NE fund I mbyllen dhe shkaterruan. Parate qe kishin ngelur NE banka I ndane mes tyre dhe sot Jane me te pasurit e vendit.
    Te gjithe te pasurit e shqiperise sot Jane ushtaret besnik te katovices.
    Tregtaret e diteve te para kane siguruar ndonje prone Apo para per te siguruar here.
    Ndersa oligarket shqiptare Jane pjese besnike e rrethit te katovices.

    Reply to this comment
  12. Populli Para 90 January 19, 13:46

    Që Mehmetin e kanë vrarë këtë e di edhe njeriu me i humbur.keshtu ndodh në komunizem.Kemi dëgjuar për prapaskenat edhe në be ose në lindjen e mesme.Mehmet Shehu i pat forcuar shumë pozitat gjatë një kariere të gjatë si kryeministër,por edhe ai pat një të madh mbi veten.Mendimi im personal është se që i vra nje tiran ose një kriminel i bëri mirë shoqërisë shqiptare,prandaj kështu ndodh kur një kriminel eleminon një tjetër.

    Reply to this comment
  13. Arben January 19, 14:04

    E ekzekutoi kadri hazbiu me bashkepunimin e te shoqes, fiqirete shehu, te dy me pas u ekzekutuan si deshmitare te krimit.
    Urdheri erdhi nga beogradi, pas vdekjes se titos serbet morren revanshin, do te zhduknin totalisht shqipetaret nga KOSOVA. Kjo nuk mund te behej Kur ne Shqiperi ishin ne krye njerez te forte, vertete ishin agjente te kgb-se dhe te betuar te sllaveve, por te vinte puna “dy duar per nje koke”, Benin rezistence te armatosur dhe shkonte gjaku deri ne gju.

    Per kete arsye u ekzekutuan te gjithe, nga hysni kapo dhe deri te helmimi I enver hoxhes.

    Ne krye te shqiperise duhej nje njeri Dede si ramiz aligovic.

    Reply to this comment
  14. Rust January 19, 14:17

    Mazllumer, dhe kristianuzer!

    Perse familja TURDIU nuk u persekutua por vetem e Mehmeht Shehut?
    Mesoni kete dhe mesoni te verteten.

    Reply to this comment
  15. Buda January 19, 14:21

    Historia e Mehmet Shehut nuk rrefehet me kujtimet e agjenteve te UDB-se. Une shpresoj se historine e vertete te drames se Mehmet Shehut do ta shkruajne historianet e vertete, te cilet nuk do t’i mungojne Shqiperise.

    Reply to this comment
  16. antipodi January 19, 14:41

    O Analiste o mencuria shqiptare o gjenialet e ballkanit.O tranguj te vetmuar po kur e mori pushtetin Sali Berisha drejtor te policise kriminale beri ekspertin kriminalistik te vendngjarjes vrasjes apo vetvrasjes se Mehmetit dhe nuk e mesoi dot te verteten Si i prisni gjerat karre kinesce.Nuk do e nxirrte te verteten Sala thoni ju e do e linte ne dore te ketij kaloshines

    Reply to this comment
  17. 7001 January 19, 14:58

    Te mendojme ne nje menyre qe te perfshihen ato qe mund te thuhen me vone: M. Shehu u vra, u prish ekuilibri mbi te cilin mbahej sistemi dhe me pas ai ra, u shkermoq, sepse 2 figurat qe ushqenin entuziazmin, jo arsyen e njerezve me kontroll te rrepte, iken. Ngjarjet me tej jane te ngaterruara, sepse grupet qe synonin pushtetin perpiqeshin te pastnonin armiqte dhe te shpetonin jeten dhe pasurite qe kishin ne vendin me te varfer te Evropes, qe vazhdon te jete i varfer, por i parafundit.

    Reply to this comment
  18. Adih January 19, 15:27

    Nje miku i im ,punonte ne kryeministri ne ate kohe ..Disa here e ka komentuar ,per te dy si per Enverin ,po ashtu dhe per Mehmetin ..Punonte me ta dhe i njihte te dy shume mire ..Ai thonte :
    Mehemeti e donte shqiperine ,e donte punen ,dhe ne mbledhjet e keshillit te ministrave ,

    Mehmeti ,shume tjeshte dhe i qete i kerkonte llogari specialisteve ,per ceshtje madhore te puneve te veshtira ,ne industri ,elektrifikim ,po ashtu ne kanalizimet ,ber bujqesine ,sidomos kur ne ato vende toka e thithte uin .Ai i thonte specialisteve ,une jam kryemister ,por nuk mar vesh nga ky zanet ,ju jeni specialista ,mendoni ,jepni sygjerime per te miren e punes etj .pra me nje fjale ,i hapte driten jeshile specialistit , per te miren e punes dhe ta lejonte me koshjence te plote kundershtimin ,per hir qe tu bente puna sa me mire . Kishte nje pergjegjesi te plote ,per realizimin e detyrave . .
    Ndryshe ishte Enveri ,ai i dinte te gjitha ??? ,nuk guxonte as edhe nje i vetem specialist ,,te kundershtonte per te miren e punes I fluturonte koka ,jo personalisht ,por familjarisht ..Ja ketu eshte ndryshimi midis te dyve , thonte ai zyrtari ,i larte ne kryeministri ne ato kohera ..Dhe Enverit ,interesant ,i njgjajne shume ,kryeministra te socem ne mentalitet ,si Berisah dhe Rama e Meta ,qe i dine te gjitha.? .Per mendimin tim Mehmetin e kane vrare , e verteton kjo fotoja ,si ka mundesi arma te jete rreth nje meter larg ,dhe duart e e kryeministrit jane te futuara brenda ,poshte jorganit ???Nuk do fare mend.

    Reply to this comment
    • ganiu January 20, 10:46

      sa i trashë dhe me, pa, kujtesë defiçitare.
      Është shkruajtur përse ka ndodhur kështu. Ti ke komentuar dhe në atë shkrim, por nuk mund ti pranosh për të ndryshuar mendim. Je në të njëjtin nivel me Xhevdetin.
      Ai sjell në tufë argumentash budallaqe duke u bazuar në këto foto.

      Reply to this comment
  19. GRANIT DRENICA January 19, 16:48

    Enver Hoxha hë, TUNGJATJETA
    sa t’ka shqiptarë e sa të jetë jeta

    se TI shqiptarët n’dritë i qite
    TI Shqipërinë E NGRITE dhe E NDRITE !!!

    …Dhe, vetëm në mungesë tënde, o ZOTI-Enver
    shqipfolësit filluan të LEHIN kundër teje
    edhe më keq sesa t’ishin QENË e çakej…

    …Dhe, që prej pas vitit 1990 e deri më sot
    u vërtetua dhe po vërtetohet për këdo qoftë
    se shqipfolësit në fjalë -qenkan QENË përplot
    por po u dukkan si njerëz dhe po ecin me dy këmbë !?!!!

    Reply to this comment
    • ... January 19, 17:43

      GRANIT DRENICA, te qifsha nonen e motrat mu ne pidh, baben e vellezrit ne bythe, o fanatik muti.

      Reply to this comment
    • Fidel Kastro January 19, 21:45

      Granit Drenica, ti thuresh lavde nje krimineli si Enver Hoxha eshte vrasje per se dyti i gjithe atyre burrave te shquar te kombit si dhe nje poshterim per familjet e tyre.!! Pasojat e regjimit kriminal te Enverit po i vuan edhe sot Shqiperia , por dhe Kosova. Eshte e tepert te zgjatem me tej se ti do kesh qene nje nga ato gjakshprishurit shqiptare te kosoves qe ne sherbim te sigurimit famekeq te Enverit do te kesh vrare neper bote shqiptare emigrante anti enveriste . Ti je sa kriminel po aq dhe i manget nga trute.

      Reply to this comment
  20. GRANIT DRENICA January 19, 18:01

    Ti që nuk ta mbanë BYTHA që ta shkruajsh, qoftë as edhe një germë të emrit apo mbiemrit tënd, apo edhe të ndonjë nofke tënde të mundshme, TY TI QIFSHA e SHKËRDHEFSHA si dhe T¨’I RIQIFSHA e RISHKËRDHEFSHA: me motra tua, me grua tënden (nëse ke), me nanë tëndën, me farë e fis tëndin – në piçka, e në goja; ndërkaq TOPUZKARKUNXHIN t’jua rrasësha në bytha, kurse ty, pra që guxon të me lajmërohesh vetëm me tri (““) pika, ta futsha KARKUNXHIN n’gojë e TOPUZKARKUNXHIN në zuzë dhe aty t’i mbajsha sa të dua unë !!!

    Reply to this comment
    • ganiu January 20, 10:29

      Granit Drenica, anticensurë të quan shkurt Niti, por ti je në tërë kuptimin e fjalës NITE, ose perçinë, si e njohim ne në Shqipëri. Je aq i trashë sa dhe një gomar i majmur do të dukej skelet para teje.

      Reply to this comment
  21. Mendimi jo profesionist January 19, 18:10

    Kazan mediatik ,per te mbushur gazetat.Te gjitha sa thuhen i hedh poshte Bashkim Shehu,lexoni intervistat e tij dhe tymnaja do te perhapet.E kujt i intereson nje krim me shume,per nje pjestar te krimit 40-t vjecar ne vrau veten apo e vrane.Ata e bene historine e tyre,pas kesaj cdo te behet?Thjesht mos u merrni me thash e theme por shikoni problemet e dites sot.

    Reply to this comment
  22. KULSHEDRA January 19, 18:18

    Ti, që nga frika, në vend të emrit apo nofkës,lajmërohesh vetëm me tri pika, unë KULSHEDRA dhe GRANIT DRENICA t’i QIFSHUM, RIQIFSHUM E STERQIFSHUM: me motra tua, me nanë tënde -pandërprerë -derisa t’jua bëjmë piçkat dhe gojët motrave dhe nënës tënde. TUNELA e SHPELLA, kurse ty “tripikësh” (“`) t’i rrasshum KARAT në gojë e t’i mbajshim aty derisa goja të të lëshojë goja JARGË e SHKUMË !!!

    Reply to this comment
  23. Piro January 19, 20:52

    Mendoj se Adih ka te drejte. Enveri u fut ne rrugen pa krye te komunizmit dhe nuk terhiqej dot. Enver Hoxha ka vrare gjithe jeten, ka vrare per te mbajtur pushtetin. Ne fund te jetes pass vrau Mehmetin, vrau te gjithe sa kishin mbetur. I vrau se duheshin vrare, per te lene trashegimtarin. Pasi vrau gjithe shoket i mbeti vetem Xhevat Avdalli. Keshtu ndodh me gjithe grupet mafioze. Pamjet e qartesojne plotesisht vrasjen.

    Reply to this comment
  24. ganiu January 20, 10:16

    Megjithëse Xhevdetit i rrëshqiti argumenti i “dy goditjeve” ai prapë vazhdon në të tijën. E vështirë të heqësh dorë nga budallallëku kur e ke me shumicë. Të ndryshosh qëndrim në bazë të dijenive të reja, duhet inteligjencë.

    Reply to this comment
  25. Spectrum January 20, 11:22

    Xhevdet Shehu duhet te jesh shume medioker analize e cartur Memeti eshte vrare me bekimin e Enver Hoxhes,pavaresisht se shfrytezon detyren per te hapur dosje nga me te ndryshmet ti nuk analizon dot se nuk ke shkolle per kete pune,Shehu kishte marre tatpjeten te pakten 6 muaj perpara se te eliminohej, u vra si i dyshuar agjent Rus e theksojme i dyshuar me gjithe grupin e zbulimit sekret shqiptar me Hazbiun ne krye,gjithashtu ne te gjitha shkrimet per Shehun ka nje pasaktesi, lajmi per vdekjen e Shehut eshte dhene ne radio ne emisionin e lajmeve te ores 6 te mengjesit i dates 18 dhjetor ku u tha se vrau veten nga nje krize nervore dhe nuk u luajt muzike funeber dhe u duk se Shehu do te denohej si armik nuk pati asnje emision per te pra lajmi eshte dhene ne radio Tirana programi i pare i radios ne oren 6:00 te mengjesit te 18 Dhjetorit pa e marre vesh akoma E.Hoxha sipas alibise dhe luajne muzike normale kush do ta merrte guximin te bente kete pa urdher nga lart eshte e qarte fundi i Shehut eshte urdheruar nga shefi i tij E.Hoxha

    Reply to this comment
  26. arturo January 20, 16:03

    Nuk mund te thuash mbase 38 vjet.

    Reply to this comment
  27. Ska January 21, 02:31

    Shkrimet per fundin a M.Shehut jane terheqes, si ato per vrasjen e Kenedit. I tille eshte dhe ky shkrim. Kepucet me qafa te kemba e krevatit eshte elementi i ri intrigues. Asnjehere nuk do te konkludohed. Gjithkush do te besoje ate qe deshiron te besoje.

    Reply to this comment
  28. GRANIT DRENICA January 21, 08:40

    Ty, tri pikëshit (“`), unë, GRANIT DRENICA, përveç tjerash ta QI NANËN dhe krejt të tjerat (!) që t’përkasin ty, dhe më pastaj TY ta mbushi gojën mut dhe të lajë me shurrë !?!!!!

    Reply to this comment
  29. demo January 21, 09:03

    Xhevdet! Nuk ua vrau shoku Enver!
    Shoku Enver me shokun Memet ishn si dy vllezer Siameze,qe po te vdiste njeri,do vdiste dhe tjetri.
    Shokun Memet jua vrau agjentura imperialisto-revizioniste-Titiste.Jua vrau Ramiz Alia.
    Eshte e cuditshme se si perputhen ngjarjet!!!Kur sulltan Mahmuti dergoi ushtrine ti sillte koken e Ali pashe Tepelenes,zybat e Aliut nuk donin ta besonin,se koken e Aliut dhe pjellat e tij po i priste sulltani.ISHTE VETE SULLTANI QE PO E CFAROSTE ALIUN.
    Jooo!Eshte Pasho beu,Kapudan pasha,Hurshid pasha,Jooo sulltani,se sulltani e ka Aliun nje Asllane!
    Ky Pasho beu ishte intriganti,kryeintriganti,qe armiqesoi sulltanin me Aliun.Kur i preu koken Pasho beut,atehere ra rehat populli shqiptar per nja 100 vjet,derisa greket rrembyen Epirin,Camerine dhe Janinen.
    Kane kaluar 50 vjet dhe zybat e Enver-Mehmetit,nuk duan te besojne se Mehmetin jua vrau Enveri.I duan me patjeter te dy bashke,si Pani me dy koka,.
    Por meqe Ramiz Alia vdiq vete dhe nuk ju pre koka,keta nuk bejne rehat as per 500 vjet.

    Reply to this comment
  30. GRANIT DRENICA January 21, 09:17

    Ganiu,

    pasi që m’u lajmërove pa të ftuar, -po filloj që, përveç për të ta QIR gruan, motrat, vajzat tua (nëse ke) e të tjerat PIÇKA që kanë të bëjnë me ty, por, ama vetëm ato që do m’pëlqejnë; unë, GRANIT DRENICA edhe ty, Gani -do të ta RRASI KARKUNXHIN e KUNXHKARIN në gojë e në zuzë dhe, herë do t’i mbajë brenda e herë do t’i nxjerr jasht -deri sa të ta kaj NANËN qysh duhet dhe derisa të të ÇMEND plotësisht !?!!!

    Reply to this comment
  31. anticensurë25642654 January 21, 13:31

    prapë xhota nuk i ndahet të tijës!!
    prapë thotë se “shtohen më shumë dyshimet”!?
    kur??
    pasi është zhdukur varianti i dy plumbave!!që është një nga themeltarët e djeshëm!!është zhdukur varianti i “asnjë pike gjaku”,kishte sa të duash!
    por xhota nuk mund ta pranojë se ka “hetuar” sipas qefit dhe jo sipas fakteve!nuk ka qënë aspak i ftohtë por i nxehtë,ose për ti bërë qefin duros,vëllait “trim” të mehmetit që nuk pati bythë ti shkonte në varrim!!
    xhota fillon e flet për këpucë e pantofla,syze e batanije!!sikur të kishim të bënim me një natë të zakonshme të mehmetit!!
    xhota nuk merr asnjëherë si fakte tre autokritika në kohë të ndryshme të mehmetit në të cilat ai thotë shprehimisht se ishte pregatitur për të vrarë veten!!harron të hetojë dhe për vetvrasjen e djalit të madh,që tregon një farë trashëgimije!!
    harron se vetvrasja në një situatë të tillë nuk është turp,por shpesh po aq burrëri sa ai që duron torturat por nuk jepet,nuk përkulet prej tyre!!
    harron xhota i shkretë se mehmeti,ose tipat si ai,janë sa trima aq dhe të brishtë!!janë sa krenarë aq dhe të sëmurë nga krenaria!!
    xhota haron intervistat e nexhit kur thotë se pas vetvrasjes së mehmetit”enveri u tërbua dhe bëri atë që bëri”!
    të gjitha këto xhota i anashkalon,nuk i merr të gjitha faktet,por vetëm ato që nuk kanë asnjë mënyrë të verifikohen!!”thënjet e lambi ziçishtit”,thënjet e atyre që kanë vdekur por që kanë pasur dyshime!thënjet në gjyqe që nuk janë vërtetuar as në tortura dhe të mohuara nga dëshmitarët pas ’90ës!!thënjet e djalit të vogël që ishte prezent atë natë pas ’90ës!e plotë të tjera!!
    jo xhota e do të vrarë patjetër mehmetin!!në asnjë mënyrë të vetvrarë!!
    xhot,o gazekar i leshit!!
    edhe sikur mehmeti të ishte babai tënd nuk do të kishe ngulur këmbë si mushka,në mënyrën më absolute,në këtë idiotësi që ngul këmbë!!
    mehmeti ndryshe nga 3 herët e tjera u gabua,ose u nxitua në marrjen e vendimit!!kjo e bëri që të bënte vetvrasje!po të mos e kishte bërë ngjarjet mund të rridhnin si e kishte menduar ai,ose ndryshe!!
    mund të kishte qënë dhe ai në të njëjtin rresht me kadriun,feçorin e të tjerët,ose të kishin shpëtuar dhe të tjerë pa ngrënë plumbin!!
    ajo që dihet me saktësi është se grupi i të katërtve,kadriu feçori dhe 2 llambët e e hëngrën thjeshtë për të hapur rrugën e sundimit të nexhit!!ata u hoqën qafe vetëm e vetëm për të mos rrezikuar fjalën e saj!!
    në fakt feçorri dhe llambët ishin garnitura e kadriut!!
    pas mehmetit ai ishte i vetmi që mund të ndryshonte diçka!!
    feçori nuk kishte asnjë vlerë,si intelekuale ashtu dhe morale!llambi ziçishti ishte një ministër si shumë të tjerë si dhe i vëllai një nënpunës pa asnjë lloj vlere!llambi peçini një kryetar dege në atë kohë!!ata u pushkatuan për të “vërtetuar” fajsinë e kadri asbiut!!
    fol sa të duash për enver a mehmet!!
    në dorë gjërat i kishte nexhi dhe nën hije i zgjedhuri i saj,butaku ramiz!!
    e vetmia gjë që ramizi u tregua i fortë është shpejtësia për të kapur situatën e krijuar!!
    qëndrimi i “shokëve”të mehmetit,më pas “shokëve” të kadriut,nuk ishte agjë tjetër veçse mentaliteti shqiptar!!mentalitet që ka egzistuar që në kohë të kohëve dhe vazhdon akoma sot!!
    për këtë mund të flasë njeriu dhe më shumë,por nuk është momenti tashti!!

    Reply to this comment
  32. GRANIT DRENICA January 21, 18:40

    Ty, tri pika (´´´),

    GRANIT DRENICA po ta QIN-SHKËRDHEN jo vetëm … nanë-majken tënde ..edhe me PYKA e me SPICA…, dhe, do vazhdojë kështu -derisa të ta RRASI edhe ty KARKUNXHIN në gojë dhe KUNXHKARIN të ta lë ATY !!!

    Reply to this comment
  33. Shqipe-ETNIKE January 22, 16:18

    @@Enver Hoxha, kur Flet ne MIREBESIM me Djalin e tije te Vogel Sokolin i thote:UNE NUK E BESOJ SE Mehmet Sheu Vrau Veten???????????PRA ai e dinte, se Lojen e bente “Hijena e zeze” Nexhmije Hoxha me Ramize Aline,edhe me Bindese VRASJEN e Mehmetit e bene Thirrja e Pranvera Hoxhes Diten Tjeter ne Mengjes:Ngordhi Qeni, na e mori te keqen!!!!!!!!!!!!!!!!!Pra gjithcka Pritej qe me Pare..
    1-Mehmet Shehu, e dinte qe Partia e “Denonte Vetevrasjen” si Krim dhe Tradheti..KJO ESHTE EDHE NJE NGA ARSYET, se Mehmeti nuk do te benete “Vetevrasje”…
    2-Mbetet shume Enigme “Letra”..e “Lamtumires” se nga Kush u Shkrua???Ka shume mundesi nga Kopjuesit e Famshem te Sigurimit apo edhe UDB-se???
    3-Vrasjen e Mehmetit e Kerkoj edhe UDB-ja….Mehmeti donte te Nderynin ne Kosovve me Ushtrine Shqipetare kur Shperthyen Demostratat e Prill 1981-shit…
    Vrasesit e Mehmetiti jane Akoma “Gjalle”…perderi sa Nuk eshte Zbardhur Plotesishte Vrasja…PSE NUK JU BE AUTOPSIA TRUPIT???????????
    Instalimi i Kelysheve te UDB-se ne Shqiperi me Ramizin dhe Berishen, Shkaterrimin e Shqiperise,eshte FAKTI me i mire se Mehmetin e Vrane…
    Respekte per kete Burre te Madhe dhe ATHETARE..lol

    Reply to this comment
    • Fidel Kastro January 22, 18:06

      Shqipe – Etnike, asnje far respekti per ate burre gjakatar me shpirt mizor Mehmet Shehu nje kriminel e bandit i pashoq, te dy se bashku me Enverin masakruan popullin shqiptar per 40 vjet!!!! Ashtu siç perfundojne banditet dhe kriminelet perfundoi dhe Mehmeti i asgjesuar nga kryebanditi Enver.

      Reply to this comment
    • anticensurë25642654 January 22, 23:02

      Shqipe-ETNIKE
      sjell me dindje “fakte” të paqëna,”Enver Hoxha, kur Flet ne MIREBESIM me Djalin e tije te Vogel” Sokolin”,”Pranvera Hoxhes Diten Tjeter ne Mengjes:Ngordhi Qeni, na e mori te keqen”!
      e vura në thonjëza fakte sepse janë të asaj psikopates së sokolit!!pra dhe nëse janë të vërteta nuk mund të vërtetohen!!janë të një njeriu,dhe mbi të gjitha jo mirë me mëndjen!!
      tashti ti këthehem pikave të tua:
      1-nuk është e vërtetë se partia e “Denonte Vetevrasjen”!!
      kemi shumë vetvrasje në kohën e partisë,duke filluar me nako spiron,e dënuan,jo për vetvrasjen, dhe e rehabilituan disa herë!ke rastet e tjera që përmënd xhota në këtë shkrim tëzenunit e të pirros!!askush nuk dënoi askënd!!
      2-ti e jep si një fakt të pakundërshtueshëm se letrën nuk e ka shkruar mehmeti!!gjë që po ti biem shkurt e shkurt,mund të jetë 50/50!pra ti duhet të lije mundësinë e të qënit e shkruar prej tij!gabim kur e mohon një gjë të tillë!!
      3-vrasjen e mhemetit,kadriut,më vonë dhe të enverit vetë e deshin të gjithë!!si udb,si gërku,por mos harro dhe të tjerët që kanë qënë më larg!!ishte lufta e ftohtë dhe mendimi e përpjekjet për të rrëzuar sistemin socialist(ana tjetër bënte të njëjtën gjë por me më pak fuqi)ishte në tërë kampin kundërshtar!!mga ai krah janë përdorur tërë mundësitë për rrëzimin e qeverive komuniste!!askush nuk e ka mohuar!!
      varianti tënd është një nga variantet por jo absoluti!!
      është e vërtetë se UDBja jugosllave ka pasur një aktivitet të fuqishëm në shqipëri!!i kishte mundësitë financiare dhe njerzore!!interesat po ashtu!e njëjta gjë dhe me gërkun por me më pakë interesa dhe fuqi financiare!!
      4-(ti nuk e ke shkruar si pikë por duket e tillë)tua se vrasësit janë “gjallë” në thonjza,pra që në të vërtetë nuk janë gjallë,por kur thua se “perderi sa Nuk eshte Zbardhur Plotesishte Vrasja” bën j një gabim llogjik!!
      zyrtarisht,për mendimin tim dhe shumë të tjerëve është sa e zgjidur aq dhe vetvrasje!pra është një variant i dhënë me prova(sa janë të vërteta!?nuk e di,por mua më kanë bindur,duke i lishur dhe me shumë të tjera të dala gjat këtyre gati 30 viteve)!!
      varianti i dytë është varianti që po mbron ti tashti,xhot mavria dhe shumë të tjerë!!pra kemi të bëjmë me vrasje!kështu që dhe varianti i vrasjes,si dhe ai i vetvrasjes,janë të vërtetuar!!
      përse them që të dy variantet janë të vërtetuar!?
      sepse të dy ne,unë dhe ti,jemi të bindur për atë që besojmë!!
      unë personalishte shoh gjithnjë me dyshim!!që nga 82,por të gjithë vaktet e dala me kalimin e kohës kanë forcuar bindjen e vetvrasjes!!ti,nuk di profesionin tënd, dhe sidomos xhota,si gazekar,redaktor e çdreqin ka tjetër,megjithëse çdo “ditë”dalin të dhëna që rrëzojnë hamëndësimet tuaja,forcojnë variantin e vetvrasjes,ju prapë vazhdoni në tuajën!!të paktën këtë rradhë nuk keni përdorur variantin e “dy plumbave në zëmër”!
      5-këtu ke të drejtë!!por jo ashtu si e prezanton ti!!unë do të ta këshilloja në një mënyrë tjetër formulimin!!
      pasi i ngritën kurthin mehmetit dhe arritën një rezultat,jo të pamenduar,por as të ëndërruar,ata vunë në lëvizje gjithçka për të përfituar nga ky rast i jashtëzakonshëm që ju ra si një dhuratë nga qielli!!
      duke shfratëzuar gjëndjen e enverit,dëshirën e nexhit për vazhdim mbretërim dhe pas vdekjes së të shoqit,ata sulmuan menjëherë mehmetin dhe gjat kohës së sulmit kundër tij pregatitën vrasjen e k.asbiut!!
      si e shkruajta dhe më sipër,ai ishte i fundit(mohikanëve,dorës së vjetër,por me bole)që mund të rrezikonte jo vetëm mbretërimin e nexhit,ngritjen në pushtet të alisë,por dhe veprimtarinë e UDBsë dhe agjeturave të tjera!!
      pra nuk u vra mehmeti nga këta grupe që përmënd ti,por u përfitua nga nxitimi,vetvrasja e mehmetit,për të bërë pastrimin përfundimtar të kundërshtarëve të këtyre grupeve me interesa të ndryshme!
      më pas e pamë si shkoi!!
      nga ata që mbetën askush nuk e hapte më gojën!pjesa më e madhe,99,9% se kishin ahpur anjëherë më parë dhe më pas asqë ju shkonte më në mëndje ta hapnin gojën!edhe sikur ti pshurjje në të!!kjo solli një shkatërrim total të ekonomisë!!bllokimi githnjë e më i madh i inisiativës bëri që të mos kishim asnjë prespektivë për përmirësim!!
      ai shtet shkoi për lesh,pra u mor ashtu si ishte thënë me kohë!!
      nga brënda!!
      e njëta gjë po ndodh dhe sot!!
      po tradhëtohemi si jemi tradhëtuar tërë jetën!!
      e kemi gjithnjë krimbin brënda që na shkatërron!!

      Reply to this comment
      • Shqipe-ETNIKE January 23, 16:26

        @@Anticensur2564…..Nuk jame EKSPERT Kriminalist,por po te shohim Fotografite e “Vetevrasjes” se Mehmetit Mbetet shume per te DYSHUAR,akoma edhe pa qene i Fushes se Kriminalistikes..
        1-Shikojme Foton qe ka Marre Plumbin ne Gjokes ne anen e Majte..Pake mbi Zemer….Shikojeni me Kujdes: Kemi nje Shenje pra nje vrime te Zeze, por pa Njolla Gjaku,kur Plumbi Shpon dike Gjaku Rrjedhe qe nga Fillimi i Plages se Hapur..pra ne Gjokes kemi nje Vrime..si te kemi nje Djegje me Zigare..pa asnje Shenje Gjaku…KURSE Mbase Shpine kemi Rrjedhje Gjaku..por Perseri jo shume te Mjaftushme….Ose edhe te Mjaftushme..per te qene te Drejte…
        A thua eshte Vrima ne Gjokes me ate te pas Shpines ne nje Trajektore????Pra kemi te bejme me nje???Apo edhe me dy Goditje..ate mbas Shpine…FAKT-Mbase shpine shikojme vetem nje Njolle-Vrime Gjaku..por te mbuluar nga Kemisha e Gjumit..NUK KEMI NJE FOTO te Qarte te Kurrizit te Zbuluar sikure se kemi me Gjoksin??????????????????
        Revolveri i tipit “Makarov”, eshte ne mos Gabohem 9.mm,Pyetje:A ka fuqi kjo Pistolete qe te cpoj Trupin tej-pertej????????Nese jo..ATHERE KEMI Nje Gjuajtje ne Gjokes dhe nje Gjuajtje Mbase Shpine….!!!
        Kthehemi Mbarapa dhe shikojme ditet e fundit te Mehmetiti:A porosit ne Vazhdimesi Rojet:Kujdes hapni syte se mos na Vrasin????Dhe Kontrollonte vete Dyert ne Mbremje ne ishin te Mbyllura apo jo??C´udi nga kush kishte Frike Mehmeti????pRA DUKEJ SE AI E KISHTE NDIER SE PO I VINTE FUNDI, ose se paku e kishte Ndjer se PO KERKOHEJ FUNDI I TIJE….
        A-Naten e “Vetevrasjes” ne sherbimin e Rojeve te Mehmetit kemi nje “Ushtare” me shume….qe u vu te Ruante Vilen e Mehmetit..nje “Ushtare” qe Gardistet e tjere nuk e njihnin????????????
        B-Po naten e “Vetevrasjes” kemi nje “Infermjere” te re, qe caktohet te sherbej ne Familjen e Mehmetit??Pse??Dhe pse per nje Nate???Dhe si nuk u permende nga Grupi Hetimor???Dhe si U zhduk pa Gjurem????
        C-Po ne Naten Fatale,Flitet se kemi nje “Vizite” te Kadri Hazbiut, gje qe ai nuk e Pranoj…dhe u Mundua te na Paraqese nje “Alibi” se ishte per nje Ditelindje ne Laprake..por ne te Vertet ai nuk i Justifikonte dote 30-te Minuta, kur Zhduket diku ne afersi te Viles se Shehut, duke lene ne Pritje Shoferin?????????
        D-Pse nuk u Degjua Zhurma e Pistoletes..nga Grupi i Sherbimit????
        DHE si eshte e Mundur qe Kryeministri merre nje Leter..dhe fillon dhe i Shkruan “Komandantit” “Testamentin e tije”??Te “Vetevrasjes”??A u gjeten Letra te tjera nga Grupi Hetimore??Copa letrash apo, edhe Letra te hedhura ne Kosh???Kur dihet se kemi te Bejme me nje Leter-Mendim qe te ti Mbushe Mendjen “Udheheqesit” se ai Po iken nga kjo bote si “Viktim” dhe kerkon nga AI Mbrojtjen e Familjes??A u be Analiza e Letres-Testament…Duke Filluar nga Stilografi, me apo pa Boje???
        Pse Naten e Vetevrasjes..Merret ne Telefon Ramiz Alia??Po diten Tjeter..pse u Terhoqe Zvarre Trupi i tije sikure te ishte i pa Vlere…kur dihet qe per te vdekurit Njerezit gjithmone Tregojne Respektin e radhes???
        Pse Agjencia Shteterore Jugosllave “TANJUG”, Komentonte nje Perplasje midis Enverit dhe Mehmetit???Pra dime qe UDB-ja..ishte ne mesin e Lojes…Dhe ne Funde te fundit Kur Mehmeti priste nje “Verejtje”..nga Byroj dhe Udheheqesi pse u dashka te “Vriste” veten???
        Pra “Kryeagjenti” dhe “Poliagjenti”…do te Vriste veten ne Krevate…qe ti Thoshte Enver Hoxhes dhe Ramizit..une jame “Tradhetari”????????Pak e Besueshme…Po te nisemi nga Historite e Agjenturave dhe Agjenteve..Agjentet e mire..kane Gjithmone nje Plane A-B-C…per te shpetuar Lekuren apo Mbijetuar..
        Pra “Poliagjenti” Yne Mehmeti “Vrete” veten ne Krevate??c´fare shkruan Enver Hoxha ne Librin Titistet nuk e besoj Fare..e kame Lexuar kete Liber e kame akoma edhe sote ne Bibloteke ne Shtepi…Enver Hoxha Mbijetoje fale Mehmet Shehut, dhe fale tije Qeverisi..Enver Hoxha Qeveriste me “Gestapon” e Sulo Gradecit..kure se Mehmet Shehu beri Shqiperine Shtet duke prure Tanke dhe Avjone nga Kina..duke Ndertuar Hidrocentrale pa asnje “Kacidhe”…po me parate Kineze..Mehmet Shehu u vra se kerkoj nje Hapje me Ameriken..per kete u kerkua nga Ambasadori Shqipetare ne Suedi te merrte kontakt me Amerikanet,por ky i Fundit Spiunoj te Enver Hoxha..qe bente Shurren ne Outurack…Nexhmija me Ramizin Kerkuan Koken e Mehmetit , ata benin KOMANDEN…Enveri vetem sa tundete Koken si “Kali i Lodhur” qe prete diten e Vdekjes…
        “Vetevrasja” e Mehmetiti eshte nje nga Teorite me Konspirative te pa Qartesuar ,eshte per te DISKUTUAR…Nuk veme ne Dyshime Sistemin e Kohes..qe na “Ngopte” me Buke Misri dhe Preshe-Laker….(Kame qene Nxenes dhe nuk kame Lidhje me Sherbetoret e Regjimit)….lol

        Reply to this comment
        • anticensurë25642654 January 24, 12:33

          Shqipe-ETNIKE
          “@@Anticensur2564…..Nuk jame EKSPERT Kriminalist,por po te shohim Fotografite e “Vetevrasjes” se Mehmetit Mbetet shume per te DYSHUAR,akoma edhe pa qene i Fushes se Kriminalistikes..”thua ti
          po ashtu thua”kur Plumbi Shpon dike Gjaku Rrjedhe qe nga Fillimi i Plages se Hapur..pra ne Gjokes kemi nje Vrime..si te kemi nje Djegje me Zigare”po ndalem këtu për të vazhduar më pas!
          nëse vendoset arma në trup,pra tyta e saj,si mund të ketë ndodhur në rastin e vetvrasjes;normalisht personi që bën vetvrasje në këtë pozicion,pra në zëmër,ai e mbështet mirë tytën në vëndin ku mendon se është drejtimi për në zëmër,nuk lë hapsirë ndërmjet tytës dhe gjoksit,mund të ndodhë(ndodh) që të lëvizë drejtimi.pra ka një pikë fikse që ndalon ndryshimin e drejtimit të goditjes gjat tërheqjes së këmzës,që në armët luftarake është shumë e rëndë;atëherë përveçpimit të gjoksit kemi dhe dy procese të tjera që ndodhin!
          1-presioni që ushtron plumbi dhe gazi që del pas tij,kanë drejtimin e kundërt të lëkurës së gjoksit!!pra e detyrojnë në fillim pjesën e indeve të çara të shkojnë në drejtim të plumbit!
          2-nxehtësia e gazrave të barutit bër një djegje të plagës!nuk e ndalon 100% gjekun por pothuajse nuk lejon dalje të rrjedhshme të tij!!
          3-duke qënë se një lëng me shtypje shkon gjithnjë në drejtimin ku rezistenca është më e vogël,atëherë dhe gjaku merr drejtimin për brënda zgavrës së gjoksit!!
          4-duke qënë se në atë pozicion nuk kemi asnjë enë kryesore të lëvizjes së gjakut,mjafton djegja nga gazi i barutit për ta bllokuar rrjedhjen e gjakut!
          fotoja e gjakut në shpinë,pra poshtëdh ejo anash si është në foto kur kanë këthyer kufomën,ka një trajektore natyrale!!përse e them këtë?sepse po të ishte qëlluar pas shpine ai nuk do të kishte qëndruar 30 minuta në këmbë për të patuar atë gjakderdhje me atë drejtim!!do të kishte rënë menjëherë dhe gjaku do të ishte mbledhur prapë në zgavrën e gjoksit!!kur je i shtrirë në kurriz,pjesa e legenit shtyp më shumë dyshekun,pra duke filluar nga kurrizi,pjesa që përkon me gjoksin,pjesa e legenit është pika më e ulët në atë rrafsh!pra gjaku do të shkojë atje!dhe atje ka shkuar!
          pistoleta “Revolveri i tipit “Makarov”, eshte ne mos Gabohem 9.mm,Pyetje:A ka fuqi kjo Pistolete qe te cpoj Trupin tej-pertej???” e ka fuqinë ta shpoj trupin tej përtej,në këtë mënyrë si është vendosur dhe nga mungesa e humbjes së fuqisë!!do ta kishte të vështirë nëse do të vendosej mbi brinjë dhe jo ndërmjet brinjëve!!nuk do ta kishte çpuar nëse drejtimi i plumbit do të kishte përkuar me shtyllën kurrizore!
          “Kthehemi Mbarapa dhe shikojme ditet e fundit te Mehmetiti:A porosit ne Vazhdimesi Rojet:Kujdes hapni syte se mos na Vrasin?” o lali,këto janë thënje të njerëzve ashtu si janë dhe të pa vërtetuara variantet e tjera “C-Po ne Naten Fatale,Flitet se kemi nje “Vizite” te Kadri Hazbiut, gje qe ai nuk e Pranoj…dhe u Mundua te na Paraqese nje “Alibi” se ishte per nje Ditelindje ne Laprake..por ne te Vertet ai nuk i Justifikonte dote 30-te Minuta, kur Zhduket diku ne afersi te Viles se Shehut, duke lene ne Pritje Shoferin?????????”!
          patëm dy variante dëshmish në gjyqin e tij!!
          1- të “alibisë”,që më pas,pas ’90 dëshmitari i tij që kishte rrëzuar alibinë e K.H. pranoi që kishte thënë dëshmi të rreme
          2-shoferi nuk e di se çfarë ka thënë pas ’90ës,por unë nuk kam dëgjuar gjë!!
          për të mos vazhduar më tutje se nuk kam kohë dhe durim për të shkruar më gjatë,po them atë që të thash dhe në replikën e mëparshme!!
          3-K.H. nr1 i agjenturës,ai që udhëhoqi disa lojra dhe që pruri vërdallë zbulime me koqe kubike,një njeri ka luftuar që në rininë e tij,edhe në atë kohë i njohur për dhelpërinë dhe guximin e tij,që ka marrë pjesë aktive në asgjesimin e bandave diversioniste si i infiltruar brënda tyre,që nuk ishte një genti cakaj i lexuar a një sajme tahiri që nuk i kujtohen emrat e kushërinjve të parë, do të ishte aq i paaftë sa të bënte gabime trashanike në një vrasje të paramneduar??në një vrasje të atij niveli??
          nuk e di sa duhet ta kesh IQ,për të mos i llogaritur këto fakte!!
          pastaj mor vëlla përse nuk bën një llogari të voegël:
          -nëse e paska vrarë ai për llogari të “agjenturave”!?
          përse duhet ta mbulonin këta,që dënuan K.H. enveri,si vetvrasje??
          -nëse ai e ka vrarë për llogari të enverit,si spekullohet,nuk kishin mënyrë tjetër për ta eleminuar(doktorrë si saliu kishin boll),por duhet të bënin një gjyq që nuk ju solli asgjë,përveç diskreditimit të tyre??përse duhet të godisnin dhe një tufë tjetër me njerëz??
          lali fute pak kokën në punë për të gjetur të vërtetën dhe jo për të vërtetuar patjetër bindjen tënde!!unë për vete,po ta them si metaforë,luaj shah me vetveten!gjë që bën të pamundur që ti bëj hile asaj!!bëj dhe ti të njëjtën gjë!pra paraqiti të tërë faktet dhe mos ja fshih vetes ato që nuk të interesojë ty!!
          ti të tërë të dhënat e tua i quan FAKTE TË PAMOHUESHME i mendon të tilla dhe për pasojë i prezanton si të pakundërshtueshme!!
          shqipe Etnike
          beso atë që do,nuk të ndalon kush,por mos fol për letra e copa letrash,mos fol për muhabete rrugësh absurditete!!është e vërtetë që shumica e ka më të lehtë të besojë të pabesueshmen se atë që është kollaj për tu besuar!që nga krijimi i homosapiensit,njeriu ka besuar atë që është e pabesueshme!vazhdon ta besojë dhe do ta besojë sado që të sillen fakte që ajo nuk egziston!!

          Reply to this comment
  34. Adih January 22, 20:27

    Fidel Kastro [email protected]…………………
    Nuk e di cfare moshe ke . Me duket se nuk e ke perjetuar diktaturen .Te uroj mos e kesh perjetuar , por dua te them se ne DIKTATURE ,vendos per cdo gje vetem uni ,pra i vetmi eshte diktatori ,kurse te tjeret nuk kane gje ne dore . Jane ushtaret e unit ,bile te vene ne rrjesht per nje , nga diktatori . Prandaj ,mos i fut te gjithe ne nje kallep .Kjo eshte per cdo diktature , e sidomos rasti si i Shqiperise ,qe ka qene vendi me diktator ,ne te gjithe planetin ne ate kohe..E per fat te keq ka edhe sot e kesaj dite ,nga Kryemistrat e sotem shenja ,koncepte te njejta ,por ndryshimi eshte jo i vrasjeve ,por i te hequrit nga puna ,pa gek e mek , me keqeardhje ,globi akoma rrotullohet
    te pershendes.Fidel..

    Reply to this comment
    • Fidel Kastro January 22, 21:48

      I nderuar Adih , une e kam jetuar ate kohe ,sot jam 62 vjeç. Pjeserisht jam dakort me ju kur thua se ne diktature vendos uni, dmth diktatori , por me kupto se dhe diktatori nuk vret me doren e tij por me doren e servileve dhe sahanlepiresve qe i vijne nga pas . Ndoshta Mehmeti nuk ka qene sahanlepires apo servil, por e them me plot bindje se ai ka qene nje kriminel i lindur . Ai i ka filluar krimet qysh ne kohen e luftes e per kete te jap nje fakt te jetuar e te treguar nga babai im: Ne prill te vitit 1944 brigada e pare kaloi ne zonen e Suloves (rrethi Elbasan) e ne fshatin Kamunah gjate rrugetimit i kerkon nje bariu te quajtur Bexhet Cerriku disa bageti per ti ttherur si ushqim per partizanet. Bariu ishte i vogel rreth 17 vjec dhe nga frika se mos i bertiste babai nuk pranon ti jape. Mehmeti i mer bagetite me force e bashke me to dhe bariun i cili eshte gjetur pas tre ditesh i vrare dhe i hedhur ne nje perrua te fshatit Kukucove te rrethit Gramsh rruges qe ndoqi brigada e pare drejt Korçes. Bariu 17 vjeçar ishte dhe i martuar dhe gruaja shtatzene e cila me pas lindi djale i cili jeton dhe sot i quajtur Pellumb Cerriku.. Kjo eshte nje ngjarje e vertete e babai im ne ate kohe ishte eksponent i larte ne zonei luftes NA-Cl. Keto qe thashe jane sot lehtesisht te verifikueshme e duke shtuar krimet e njepasnjeshme te tij gjate diktatures duhet thene me plot bindje se Mehmet Shehu ishte nje kriminel i lindur dhe nese e ka vrare Enveri eshte per tu pershendetur si e vetmja gje te mire qe Enveri ka bere ne jeten e tij.

      Reply to this comment
      • fteri January 24, 09:05

        ore koqe e koqes gomarit , hiqe atë nickname të FIDEL KASTROS , zbulo fytyrën tënde reale prej injoranti e mashtruesi të trashë ore rracë e çelbur tradhëtarësh e magjarësh që i keni sjellur popullit asajë zone shumë vuajtje e prapambetje.

        A e di ti se atje ku kaloi brigada e parë sulmuese nuk mundë të këputej edhe një vesh rrush pa lejë të zotit të shtëpisë ,e jo më tu rrëmbenin fshatrve bagëtitë !!!.
        Ti gënjen kur flet me emra ,kur emëra ballistësh e tradhëtarësh që u vunë tërësisht dhe bashkëpunuan me armikun pushtues gjenë sa të duash ,jan ata që i spiunuan ,bashkëpunuan dhe i vunë pushkën partizanve të lirisë ,

        A e di ti se në ato zona ku lalonte Br.I-rë sulmuese me M.SHehun në krye çlirohej ai vend dhe aty vendosej pushteti i këshillava naco-nal-çlirimtare ,vendosej rendi e qetësia dhe vazhdonte menjëherë hapja e kurseve kundër analfabetizmit .Kjo ishte puna e komunistve shqipëtar hapje shkollash kudo ,lufta kundër errësirës që na lanë turku,zogu e me radhë çifligarët ,bajrektarët dhe zagarët.

        Mësimi fillonte që te gërma e parë A=Atdhe i dashur ,dhe atdheu ngali misioni më i dashur në zemrën e shpirtinë e partizanve dhe komunistve shqiptar të lirisë dhe komandantit tyre Mehmet Shehu një shqiponjë mali i vërtet .

        M.SHehu ishte i dashur për popullin dhe tmerr për armikun.
        More vesh ore krriç i krriçave të kriminelve !!!!?.

        Reply to this comment
        • Fidel Kastro January 24, 21:52

          Fteri si ferri je veç nje morri kuq , sa injorant dhe po aq trushpelare. Une kam folur aq hapur dhe drejteperdrejte me emra e mbiemra ndersa ti na tregon perralla qe sti beson kush !!!!!!!! Mjafton me kaq se nuk duhet te merresh shume me ju kriminelet e komunizmit qe mbroni e levdoni seren tuaj. Me ne fund i lutem zotit qe tju pastroje mendjen e shpirtin nga ligesite!!!!!

          Reply to this comment
  35. GRANIT DRENICA January 22, 20:29

    Tri pika (“`),

    po vazhdoj të ta mbushi gojën ME MUT e të të japë SHURRË që të pish derisa të t’i QI e RIQI sikurse duhet: gruan tënde (nëse ke dhe nëse e ke të bukur që do m’pëlqente mua, përndryshe do t’ia lëshoj gruas tënde që të ta QIIIIIIIIIIIINË, qentë dhe gomarët), vajzat tua(nëse ke dhe nëse i ke aq të bukura sa unë të pranoj të i QI), motrat tua poashtu; kurse ty “tri pika” do ta mbajë FAKFUKUN në gojë, derisa të ta çkyej gojën duke ta mbajturFAKFUK- KARKUNXHIN në gojë e KUNXHKARTOPUZIN në zuzë!!!

    Reply to this comment
    • ... January 22, 22:55

      O Granito, po perse nxehesh mer burre une e di qe ty te vje lezet kur te qine e te shkerdhejne ne bythe e bertet nga lezeti. Tashti boke edhe sikur nuk do.

      Reply to this comment
  36. GRANIT DRENICA January 23, 20:49

    Tri pika (“`),

    unë GRANITI jam QISI dhe PËRQISI i yt -në gojë e në zuzë me TOPUZKUNXHKAR dhe me KUNXHKARTOPUZ; e nësë edhe kjo dhe kaq nuk të dalin boll, atëherë, së pari ta QI GRUAN (nëse ke), ta QI NANËN, jo pse m’duhet nana jote, po ta QI VETËM për kënaqësi tëndën por edhe inatin tënd, mandej t’i QI e RIQI motrat (nëse ke), t’i QI e RIQI ehd vajzat tua (nëse ke) dhe, së fundi -ta RRASI YT dhe ta lë KARKUNXHIN në gojë, e TOPUZKARKUNXHIN nëzuzë dhe ta lë TOPUZKARKUNXHIN në ZUZË -derisa të ZGUZË!!!

    Mua më tojnë GRANIT DRENICA që ty “tri pika” T’QI në dy bira, kurse gruan tënde, vajzat tua dhe motrat tua T’I QI e QUIQIQIQIQIQIQIQI… në TRI BIRA !!!

    Reply to this comment
  37. GRANIT DRENICA January 25, 13:59

    Tri pika (“`)’

    unë, GRANIT DRENICA jam AI që ta QI, RIQI, që TA SHKËRDHEJ e RISHKERDHEJ pa pushuar kurrë as pa u lodhur kurrë: gruan tënde (nëse do m’pëlqej, përndryshe, nuk t’pëshurri n’të), mandej, motrat tua, nësë m’pëlqejnë,përndryshe, le të t’i QINË qentë, si dhe vajzat tua, nëse ke dhe nëse do i dojë KARI JEM ato, se përndryshe, të detyroj ty (´“) që t’i QISH e RIQISH. vajzat tua, -në GOJA e në PIDH-PIÇKA…, dhe, në fund, gjithsesi, ty, (“`) t’bëjë që edhe ta QISH FELL nanën tënde me naze e me KAJDE!?!!!

    Nderkaq, ty “anticensur…”, të paralajmëroj që “TË RRISH PARA KIVE” dhe larg meje, GRANITIT, sa më shumë, se t’bëjë -mos më t’mbajt …as TOKA nën këmbë !?!!!

    Reply to this comment
    • ... January 25, 14:35

      Granit, ti te ha mutin, e pastaj te kerkon edhe pak tjeter se nuk ngopesh.

      anitcensur ti mos e krruj shume me granitin se ai te ha mutin dhe ske ca me i dhone pulave.

      Reply to this comment
  38. GRANIT DRENICA January 25, 15:51

    Tri pika (“`)

    Unë GRANIT DRENICA -që po ta QI-SHKËDHEJ GRUAN -në tri BIRA, kurse, ty “tri pika” më më të madhen hazdi e kënaqësi po ta mbajë KARIN NË GOJË e TOPUZKARKUNXHIN në zuzë dhe do vazhdojë kështu -derisa të ta bëjë zuzën GOJË e gojën ZUZË se, mua GRANIT DRENICA më thonë që, përveç që t’i QI e PËRQI krejt robtë e shpisë, ta lë në gojë e në zuzë KARKUNXHTOPUZIN dhe TOPUZKARKUNXHIN për të të zbutë e susë !?!!!

    Dhe, gjithsesi, ti “tri pika” -“anticensurës” ja thithësh KARUCIN dhe pastaj, edhe ia lëpifsh BYTHËN !!!

    Reply to this comment
    • ... January 25, 16:59

      Granit, ti te ha mutin, e pastaj te kerkon edhe pak tjeter se nuk ngopesh.

      anitcensur ti mos e krruj shume me granitin se ai te ha mutin dhe ske ca me i dhone pulave.

      Reply to this comment
  39. GRANIT DRENICA January 25, 20:14

    “tri pika”,

    unë, GRANIT DRENICA -ta kam rrasur KARKUNXHIN në gojë dhe TOPUZKARKUNXHIN në ZUZË -dhe aty do t’i mbajë -derisa të të ZBUS e SUS !!!

    Reply to this comment
  40. GRANIT DRENICA January 27, 11:22

    Tri pika (“`),

    unë, GRANIT DRENICA ta kam futë fell e keq KARKUNXHIN në gojë dhe TOPUZKARKUNXHIN në ZUZË -dhe do t’i mbaj në tënden gojë e në tënde¨n zuzë gjithnje derisa të ZBUS e SUS !!!

    Reply to this comment
  41. GRANIT DRENICA January 28, 20:35

    Tri pika (“`),

    jam dukde ta QI GRUAN në tri bira, unë GRANIT DRENICA, ndaj mos më pengo në këtë LEZET se, pastaj ta RRASI TY KARKUNXHIN në goje e TOPUZKUNXHKARIN në ZUZË dhe s’t’i nxjerri prej andej -derisa të SUS e TË ZGUZ !!!

    Reply to this comment
  42. GRANIT DRENICA January 31, 20:35

    Tri pika (“`),

    A po mërzitësh dhe si po të duket -duke ta QIR e RIQIRË grunan NË TRI BIRA -unë, GRANIT DRENICA dhe ty duke ta mbajtur KARKUNXHIN në gojë që po të rrjedh shkumë, e duke mos ta hjekur nga zuza TOPUZKARKUNXHIN që në vijimësi po të përkund, po të tund dhe po të shkuund…!?!!!

    Reply to this comment
  43. GRANIT DRENICA February 8, 23:15

    “Tri pika” (“`),

    unë, GRANIT DRENICA jam duke ta QIRË e RIQIRË: grua, motra dhe vajzat tua -në TRI BIRA, kurse yt, po t’i mbajë TOPUZKARKUNXHIN në zuzë DHE KARKUNXHTOPUZIN në gojë derisa të t’i mbijë e derisa të të mungullojnë, prandaj mos më pëngo, se përndryshe, edhe të pëshurri dhe të DHIJ në gojë !!!

    Reply to this comment
  44. GRANIT DRENICA February 10, 12:54

    “Tri pika”(“`),

    unë, GRANIT DRENICA jam duke ta QIRE e PËRQIRË, n’dash gruan, n’dash, motrën dhe motrat, n’dash vajzën tënde apo vajzat tua me lezet, kurse ty, “tri pika” herë po ta futi e herë po ta çfuti TOPUZKARKUNXHIN në zuzë, herë KUNXHTOPUZKARIN në gojë, prandaj mos u anko kot se nuk të lëshojë …pa të bërë PETË, se mua më thonë GRANIT DRENICA që s’e lë pa sjellë deri në FUND !?!!!

    Reply to this comment
  45. GRANIT DRENICA February 10, 17:18

    “Tri pika”,

    unë GRANIT DRENICA po ta QI-SHKËRDHEJ, së pari gruan tënde në TRI BIRA; e pastaj po mt’i QI-RIQI e RIQI-QI edhe motrat dhe vajzat tua (nëse ke) dhe nëse më pëlqejnë, përndryshe, t’pëshurrsha si në grua tënden dhe në motrat e vajzat tua; NDËRKAQ, ty po ta mbajë pa ta nxjerrë, mgati, kurrë KARKUNXHTOPUZIN në gojë E topuzkarkunxhin NË ZUZË !!!

    Reply to this comment
  46. GRANIT DRENICA February 12, 12:49

    “tri pika” (“`),

    ti, LEH sa të duash e sa të mundësh pasi që e ke vetëm këtë mundësi dhe aftësi, kurse unë GRANIT DRENICA po ta QI e RIQI jo vetëm… gruan, herë në DY e herë në TRI BIRA !!!

    Reply to this comment
    • ... February 12, 14:15

      Ti o Granit Drenica jo vetem qe s’po qin gje, se nuk qin dot, por po ha mut me vagona, e pastaj po e vjell e po e riha e po e sterha e pastaj ca e vjell e ca e dhjet e pastaj e ha perseri e keshtu ne pambarim ha mut, dhit e vill e ha prap e keshtu me rradhe.

      Reply to this comment
  47. GRANIT DRENICA February 12, 16:03

    “Tri pika”,

    ndash pëlsit, n’dash entuziazmohu, se, unë GRANIT DRENICA po ta QI e RIQI sa po dua, jo vetëm gruan tënde, herë në DY BIRA e herë NË TRI BIRA, ndërkaq që ty, herë po ta rrasi e hërë po ta çrrasi KARKUNXHTOPUZIN në gojë, e herë në zuzë… dhe, kështu do vazhdoj derisa të të ZBUS e SUS !!!

    Reply to this comment
    • ... February 12, 18:01

      Graniti, ha mut, ha mut, ha mut e pastaj ik e shpelaje me shurre, Ti e shumta qi noi pule se tasthi as gruja Qibane nuk po ta jep ma or taj.

      Reply to this comment
  48. GRANIT DRENICA February 14, 18:06

    “Tri pika”,
    përveç që po ta QI-RIQI E SHKËRDHEJ gruan dhe krerjt robtë e shpisë tënde, kën po dua unë dhe si po dua unë dhe ty po ta mbajë KARKUNXHIN në gojë e KUNXHKARTOPUZIN në zuzë, edhe po t’bëjë që edhe TË LEHËSH SI QENË dhe të pish veç SHURRË e të hash veç MUT që unë, GRANIT DRENICA po t’i japë më bollek !!!

    Reply to this comment
    • ... February 14, 18:37

      Ti veç po ha mut vazhdimisht or Granit Koqe Drenica. Ta kam thone qe po te qihen edhe varzat edhe gruja Qibane me te gjithe qente e lagjes dhe here pas here ia japin edhe noi derri se nuk iu mjaftojne qente.

      Reply to this comment
  49. GRANIT DRENICA February 19, 20:34

    “Tri pika”

    po t’QIN E SHKËRDHEN robët e shpisë GRANIT DRENICA, nderkaq që ty përveç që po ta RRAS e ÇRRAS TOPUZKARKUNXHIN në ZUZË e KUNXHTOPUZKARIN në GOJË po t’bëjë që të HASH vetëm MUT dhe SHURRË !!!

    Reply to this comment
  50. GRANIT DRENICA February 25, 15:56

    “Tri pika”

    GRANIT DRENICA po ta QIN gruan (vajzat dhe motrat tua) në PIÇKA e në tri BIRA, kurse ty, herë po ta RRAS e herë po ta ÇRRAS KARTOPUZIN e TOPUZKARKUNXHIN në gojë e në zuzë sa t’ka bërë tashmë e po vazhdon të të bëjë edhe më QË TË TË LUAJNË …EDHE MENDTË E KRESË nga SEKLETLEZETI e nga LEZETSEKLETI I KARKUMXHIT të GRANIT DRENICËS !!!

    Reply to this comment
  51. GRANIT DRENICA February 28, 20:48

    “Tri pika”

    GRANIT DRENICA po ta QIN gruan, motrat dhe vajzat (eventuale tuat), dikë, në dy BIRA e dike në TRI BIRA, po ty kjo nuk po t’bën përshtypje, sepse KARKUNXHI DHE KUNXHKARTOPUZI që GRANITI poi t’i mbanë herë në gojë e herë në zuzë, bukur fort t’kanë SUSË e t¨kanë zguzë NË ZUZË !?!!!

    Reply to this comment
  52. GRANIT DRENICA March 8, 22:51

    “tri pika”

    po ta KAN NANË-MAJKËN GRANIT DRENICA, kurse, gruan tënde po ta QIN-RIQIN herë në DY bira e herë në TRI BIRA, kurse ty KARKLUNXHTOPUZIN e TOPUZKARKUNXHIN po t’i këllet herë në GOJË e herë në ZUZË -për të të zbutë e për të të ZGUZË-ZUZË, se mua më thnë GRANIT DRENICA që s’ndalem së QIRI E SHKËRDHYERI, jo vetëm ty “tri pika” dhe gruan tënde herë në DY BIRA e herë në TRI BIRA !!!

    Reply to this comment
Shiko komentet

Komento

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*

Njoftim

Njoftim

Njoftim