Enver Hoxha kishte planifikuar të sulmonte Jugosllavinë?

May 4, 2016 19:42

Enver Hoxha kishte planifikuar të sulmonte Jugosllavinë?

Historiani rus, Artjom Ulunjam, në tekstin e tij “Operacioni i fshehtë Shpërthimi”, ka shkruar se udhëheqësi komunist i Shqipërisë, Enver Hoxha ishte përgatitur për operacion ushtarak kundër Jugosllavisë pas vdekjes së Josip Broz Titos, transmetojnë gazeta kroate Jutarnji list dhe portali Telegrafi.

Enver Hoxha kishte menduar se pas vdekjes së Titos në Jugosllavi do të zhvillohej një luftë e përgjakshme mes forcave politike proamerikane dhe proruse.

Në fund të viteve ’70-ta dhe në fillim të viteve ‘80-ta të shekullit të kaluar, në takime sekrete të liderëve komunistë shqiptarë ishte planifikuar operacioni ushtarak “Shpërthimi”, përmes së cilës planifikohej marrja e Kosovës, pjesëve të Malit të Zi dhe Maqedonisë në të cilat shqiptarët përbëjnë shumicën, shkruan historiani rus.

Udhëheqësit komunistë shqiptarë, sipas tij, kanë shpresuar në një skenar, sipas të cilit pas vdekjes së kryetarit të Jugosllavisë së atëhershme do të shkaktohej luftë për pushtet mes liderëve të ish republikave të Jugosllavisë.

Ulunjam, i njohur si ekspert për lëvizjen komuniste të shekullit XX në Ballkan, informacionet e përmendura i kishte marrë në bazë të memoareve të ministrit të atëhershëm të mbrojtjes së Shqipërisë, Veli Lakaj.

Sipas fjalëve të tij, Enver Hoxha ishte përgatitur për “Kaosin pas Titos”.

Hoxha, planin e tij ia kishte prezantuar rrethit të tij të ngushtë të bashkëpunëtorëve në vitin 1977.

Prej atëherë kishin filluar përgatitjet serioze të udhëheqësve shqiptarë për çastin e vdekjes së Titos.

Hoxha kishte thënë se nuk duhet kursyer mjetet për Kosovën, sepse në të ardhmen do të shpaguhen.

May 4, 2016 19:42
Komento

51 Komente

  1. boll me elezbiberizma May 4, 20:24

    Nuk e kuptoj qe e “perkedhelni” ne perkthim Titon kur I thoni “kryetari I Jugosllavise.”.kurse per enverin nuk ngelet pa e share

    Pse nuk thone per enveri psh Lideri I shqiptareve ??

    sepse ky eshte nje lloj elezbiberizimi I fjalorit shqiptar..

    te Voa elezit ndegjojme
    kryetari MAO edhe pse vrau 60 miljon veta

    te Voa elezit ndegjojme
    FIDEL KASTRO..udheheqsi I revolucjoni kubanez…etj etj

    Pra boll se na cate trapin me keto shprehje MAKARTISTE…Do isha dakort ta kryqzonim enverin..por kur saliserbi eshte jashte burgu dhe ahmet zogurvari ka nje derr lapidary dha azem hajgari

    FJALIMI KARADUZIT GJIROKASTRES
    http://www.youtube.com/watch?v=alDazjHfi3Y

    Celsat e Otrantos I kemi Ne …

    Ne ju themi serbo mellenjeve
    miqeve te sigurte e te fshehte te russeve. qe
    dy rruge ka. Revizionistet russo-bullgare
    qe te sulmojne shqiperine per te dalur ne pjesen
    e adriatikut tone.

    Njera eshte rruga e vardarit e e kosoves.
    e tjetra eshte kanali i Otrantos.

    gjith populli shqiptar qe jeton ne kosove dhe viset
    e tjera te jugosllavise, qe nga shkupi
    e kacaniku, nga tetova e gostivari
    nga llapi plava e gucia do te ngihet ne kembe
    DO TI PRESE AGRESORET ME PUSHKE!!!!!!!
    ZJARR DO TE NDIZET GJITH JUGOSLLAVIA.
    DHE INVADORET REVIZIONISTE RUSO BULLGARE
    PO TE ARRIJNE NE ALPET TONA DO TE VIJNE
    SI NAZISTET GJERMANE KUR DOLLEN NGA STALINGRADI.

    ne rastin e dyte, CELSIN E OTRANTOS E KEMI NE…shqiptaret
    SAZANI DHE KARABURUNI, pa pasur frige se them ndonje sekret,
    JANE SHKEMBINJ TE VESHUR ME HEKUR E BETON KU
    S’KALON DOT FLOTA SOVJETIKE!!!!!

    ne te tilla aventura ne rast se deshirojne te futen
    armiqet russo bullgare e te tjere duhet te
    dine qe SHQIPTARET NUK JANE NJE SHTET PREJ
    TRE MILJONESH POR NJE KOMB PREJ 6 MILJONESH!!!!

    Komb i vogel ishte ky i joni ne luften e dyte boterore
    dhe i paarmatosur por vetem per vetem likujdoi nje numer te konsiderueshem diviznionesh fashiste italiane e naziste
    gjermane por tani kohet kane
    ndryshuar ne favor te republikes socialiste te shqiperise
    prandaj LARG DUART NGA SHQIPERIA.

    Shqiperia nuk kercenon kerkend ajo deshiron te rroje
    ne miqesi me te tjeret por po ti preken te drejtat dhe
    kufinjet e saj do ti pergjigjet cilitdo
    po me ate violence. Po keshtu do ti pergjigjet
    ne menyren me te rrepte padrejtesive
    dhe ofezave qe mund te perdore ndokush ndaj saj.

    Reply to this comment
    • wert May 5, 00:15

      Ky palo historiani rus,qenka vetem nje IDIOT qe duket nga larg se nuk ka haber nga HISTORIA!
      Historianet prifesioniste shkruajne vetem ne baze te fakteve,dokumenteve autentike,deshive te personave madhore qe duhet te kishin marre pjese ne hartimin e gjoja ketij plani etj!
      ASNJE FAKT,vetem …PORDHE!
      Historiane si ky gjen tek “Ushtari i Panjohur” ne Tirane me shumice!
      ASNJE PLAN NUK KA EKZISTUAR PER TE SUMUAR JUGOSLLAVINE!
      Keto jane te gjitha SHPIFJE!
      Per te sulmuar nje shtet,se pari duhej armatosur ushtria me armatime SULMI, te zhvilloheshin stervitje ne drejtimet kufitare me detyre pushtimin e tyre etj!
      Kam sherbyer per 20 vjet,pas 1965-ses ne kufirin e Shqiperise me Malin e ZI si drejtues i ARTILERISE TOKESORE!
      Ne se do ishte hartuar ky plan sulmi,ate ne rasdhe te pare duhet ta dinim ne qe do duheshim te zbatonim!
      Por asgje nuk ka qene e vertete!
      Ushtria POPULLORE pergsatitej vetem per mbrojtjen e kufijve te atdheut e jo per te sulmuar Jugosllavine!
      Se fundi,per te pushtuar Jugosllavine,qe kishte nje ushtri disa here me te madhe nga ne,bile qe prodhonte ne ate kohe AVIONE LUFTARAKE,NENDETSE etj,Shqiperise i duhej nje ushtri 3 here me e madhe se e Jugosllavise,gje qe ne nuk e kishim!
      Ne cdo lufte eshte nje rregull i prere:
      AI QE SULMON DUHET TE KETE RAPORTIN NE FORCA DHE MJETE 3 HERE ME TE MADH SE MBROJTESI!
      Vazhdoni perrallat,se ju duhet te terhiqni vemendjen e popullit nga KRIMI I PERDITSHEM!
      Kjo eshte pjese e skenarit boteror kunder Shqiperise!
      Gazeta DITA e paska marre kete detyre seriozisht dhe po i fryn ketij zjarri anti shqiptar!

      Reply to this comment
      • [email protected] May 5, 08:32

        wert !

        ke ngaterruar kekun me byrekun !

        miko ! Gjigandi Enver ,kishte kopsitur marreveshjen me shqiptaret e jugosllavise,dhe se ata ishin ushtaret e futur brenda frontit armik.Kurse ,pse nuk e dinit ju te gavetave….nuk ishte muhabet kafeneje qe ta mesonit.
        Kurse sa per numrin e ushtrise qe sulmon apo mbrohet…….ke shembull Izrailin !

        Reply to this comment
        • wert May 5, 21:13

          O “detar”!
          Ti si KAPTERR magazine,qe ke qene ose rezervist,meqenese paske njohuri me shume se une,NA SILL FAKTE e jo perralla me mbret!
          Enver Hoxha ishte GJIGAND,por jo BUDALLA SI TY!
          Ne se ti di se Enver Hoxha paska bere mareveshje me kosovaret,ku eshte kjo mareveshje qe nuk e nxjerr njeri sot e 26 vjet?
          Po planin e SULMIT kush e perpiloi dhe ku ndodhet?
          Pse nuk merren ne interviste keta persona???
          Apo si gjithnji PLANET ENVERIT ia ka bere Miladini me Mugoshen!
          O detar!
          Nuk kam qene kapterr si nty,o te vrafte qulli,por kam drejtuar ARTILERINE TOKESORE qe mbronte kufirin e Shqiperise nga Kalaja e Shkodres e deri ne Vermosh!
          Me injorante dallkauke si nty eshte e kotre qe te merresh,se QENI kurre nuk behet ZAGAR!
          Sa per shembullin e Izraelit,qe permend ti,por qe je INJORANT KOMPLET,do beje mire te permendje NATO-n dhe Traktatin e Varshaves,qe per 50 vjet NUK GUXUAN TE NA SULMOJNE!
          Tani dalin dallkauke si ty dhe na derdellitin si sharlatane!

          Reply to this comment
          • [email protected] May 6, 16:53

            o wert !

            une nuk mund te vesh kambalet e tua ,sepse bie nen nivelin tim !
            as nuk kam ndermend te ofendoj sic ben ti.
            por, une qe e bera ate koment ,kam pasur njeri te afert te gjakut tim ,qe ishte vesh dhe syri i Enverit dhe qe kishte bere dy universitete !
            por nuk mund te them gje tjeter ,pervecse per te hequr sadopak mjerimin psikologjik qe te karakterizon ne komente , po te kujtoj vrasjen e Jusuf Gervalles dhe grupit te tij qe ishte koka drejtuese e luftetareve kosovare te asaj kohe.
            dhe ,po te kujtoj se ne nji vagon treni jane kapur qindra arme qe po hynin ne Kosove.
            tjeter,ka shume gjera,nuk po zgjatem.
            po te bej dhe nji pershkrim ndihmues per te kuptuar me shume ti dhe te tjere si ti,qe pse nuk u realizua ajo lufte e drejte !?
            Enver Gjigandi ishte patrioti me i madh qe ka njohur ndonjihere kombi shqiptar,por kishte [neperken]per grua !Ajo dhe Ramizi,ishin njerezit qe atij nuk ja merrte mendja qe e tradhtonin dhe e sabotonin !
            Prandaj nuk eci perpara dhe menyra e tij e qeverisjes ,dhe po te them se Enver Hoxha ,nuk ka qene ai qe bente urdheresat per vrasje ,internime dhe burgime ,ato beheshin nga Nexhmija dhe grupi i saj ,per te ngjallur nji pakenaqesi te madhe ne popull[ne heshtje] !
            tani mvaret se si dhe kush i kupton gjerat sado qe kane kaluar dhe disa dekada !

        • Jenifer May 5, 23:37

          Sipas historianeve greke,Enver Hoxha kishte planifikuar te pushtonte te gjithe Europen,prandaj u bashkua me Kinen!
          I gjithe dokumentacioni zyrtar eshte gati per botim se shpejti nga Qendra per Studime Ushtarake prane Universitetit FRAU ZIEGEN,Gjermani!

          Reply to this comment
      • mb May 6, 04:19

        Shiqo, ka dicka ketu. Edhe ish ministri (Mustaqi) ka konfirmuar se ka existuar nje plan i till. Plani si duket ka existuar por sa realiste qellimet kane qene eshte nje gje tjeter. Pra, para se te hedhish posht kete mundesi, ti duhet qe te verifikosh faktet.

        Reply to this comment
      • anticensurë 25642654 May 6, 10:38

        wert
        ti po ja fut pak si pordhës!!thjesht duke u nisur nga titulli dhe ndoshta pa lexuar shkrimin,ose më keq pa kuptuar aspak atë që është shkruar po flet si e jëma e zeqos!!
        por para se të vazhdoj me ty do të përshëndesja Detin,[email protected],që megjithëse dhe ai flet si e jëma e zeqos dhe pa ja pasur aspak idenë për atë që flet,prap thotë një të vërtetë!!një të vërtetë,që si e thash më lartë ti o se ke kuptuar o se ke lexuar fare!!
        “shqiptaret e jugosllavise,dhe se ata ishin ushtaret e futur brenda frontit armik.”
        ti flet për forcën e jugosllavisë dhe për pamundësinë e një sulmi ndaj saj nga ana e shqipërisë!!po të mbajmë këtë këndvështrim,ke të drejtë!!fuqija ishte jashtëzakonisht e madhe në krahasim me ne!!
        -gabimi i parë që ti bën,detari pavarsisht niveli të tij nuk e bën,ti fut në përbërjen e forcës së ushtrisë jugosllave dhe shqiptarët!!vetëm duke hequra ata si pjesë e numrit të ushtrisë jugoslalve kemi një vlerë më të vogël!!po të vazhdojmë në këtë drejtim do të kemi dhe një pjesë të mirë jastëk mbrojtës/sulmi ndërmjet shqipërisë dhe jugosllavisë!!
        -gabimi i dytë,moslexim a moskuptim,po thuhet fare mirë:
        “Enver Hoxha ishte përgatitur për operacion ushtarak kundër Jugosllavisë pas vdekjes së Josip Broz Titos,”-“Enver Hoxha kishte menduar se pas vdekjes së Titos në Jugosllavi do të zhvillohej një luftë e përgjakshme mes forcave politike proamerikane dhe proruse.”
        pavarësisht se po flitet për federatën jugosllave,sulmi nuk ishte parashikuar ndaj saj,por thjeshtë ndaj asaj që do të mbetej nga kjo federatë!!ne si shqiptarë nuk kishim asnjë problem me kroaci,slloveni,bosnjë dhe vojvodinë!!problemet tona kanë qënë,dhe janë të lidhura ngushtë me tre shtete të federatës jugosllave!maqedoni,sërbi e mal i zi!!kështu që ndryshe nga ajo që thotë historiani rus “një luftë e përgjakshme mes forcave politike proamerikane dhe proruse.”ne pamë se një gjë e tillë nuk ndodhi për arsye ideollogjike por thjeshtë kombëtare!patëm luftën e përgjakshme ndërmjet kombeve të ndryshme në ish federatën jugosllave!!
        kështu që ajo “fuqi e pathyeshme o jashtëzakonisht e madhe”për shqipërinë,jo vetëm paksohen”hynte në ujë”por dhe do të ishte e sulmuar në të gjitha drejtimet!!
        pavarsisht se sot po bëjmë një plan në retrospektivë,mund të them se,me mënyrën serioze që merreshin në atë kohë planet ushtarake,duhet të ishte parashikuar një marrveshje me të gjithë lojtarët në këtë lojë shahu!!një marrveshje me kroacinë,bosnjen,premtime të forta malit të zi,bisedime me bullgarinë për ndarjen e maqedonisë,bisedime për shkëputje të vojvodinës,mund ta katandisnin fuqinë e “tmerrshme”jugosllave si “kokoshi një thelë”!pra vetëm ushtrinë e sërbisë!!pra dhe një herë nuk do të ishte shqipëria ajo që “do të sulmonte”,por do të kishim një ngritjenë kryengritje të shqiptarëve në sërbi e maqedoni plus mal të zi,një kroat,e bosnjak që do të bënin të kundërtën e asaj që ju bënë sërbët dhe në fund një vojvodinë që do të përfitonte pe¨r tu rilidhur mehungarinë!ma merr mëndja se dhe bullgaria nuk do të rrinte indiferete!
        -gabimi i tretë.”Ne se do ishte hartuar ky plan sulmi,ate ne rasdhe te pare duhet ta dinim ne qe do duheshim te zbatonim!”nuk mund të sjellësh si fakt atë që ti nuk e ke ditur!!nuk është e thënë se ajo që ti nuk e di,nuk egziston!!autori po të thotë shprehimisht se:”Në fund të viteve ’70-ta dhe në fillim të viteve ‘80-ta të shekullit të kaluar, në takime sekrete të liderëve komunistë shqiptarë”se në ’77 është bërë një parashikim i tillë,do të ishte verbëri të mos bëhej,dhe se niveli i përhapjes së këtij plani,”informacionet e përmendura i kishte marrë në bazë të memoareve të ministrit të atëhershëm të mbrojtjes së Shqipërisë, Veli Lakaj.”ishin në nivel zv/ministri ose shef shtabi të përgjithshëm!!gjë që e lë larg nivelin tënd si oficer artilerie!!megjithatë pavarsisht se ishte një plan i pregatitur në parim,në sekretin më të madh në një rreth të ngushtë,të udhëheqjes së lartë të shtetit shqiptar!ai prap u dekonspirua!!
        -gabimi i pestë, por që nuk është tëndi,është se ky nivel i lartë i sekretit të këtij plani kishte një vrimë të vogël!!vrimë që parashikuesit e tij nuk e panë dhe nuk e vlersuan drejtë!!kjo vrimë e vogël e grryer nga agjenti i fjetur dhe i ngritur shumë lart bëri që jo vetëm të rrjedh gjithë informacioni por dhe të shkatërrohej shqipëria!!
        shërbimi informativ,agjentura sërbe funksionon prej 150 vjetësh!!gjithnjë për mbrojtjen e interesave sërbe!!ata me ndihmën e ramiz alisë,shfrytëzuan senilitetin e enverit dhe zhdukën atë pjesë të fuqishme të shtetit shqiptar që kishte trimërinë,forcën mendore dhe prestigjin për të ngritur në këmbë shqiptarët këtej e atej kufirit!!hoqën qafe dy të fundit dhe më të fuqishmit që mund të bënin një gjë të tillë!shehun dhe azbiun!!më pas nxorrën rrugovën e berishën dhe,për fat të mirë tonin, nuk mundën të ndalojnë gomarllëqet e millosheviçit!
        kështu o wert,pavarsisht gjykimit në retrospektivë,nuk kemi të bëjmë me një shtet të pathyeshëm,nuk kemi të bëjmë me një sulm të pamundur nga një shtet i vogël dhe i pregatitur vetëm për mbrojtje,por kemi të bëjmë me një nundësi reale që për fat të keq nuk u shfrytëzua!!
        kjo për shkak të fuqisë të zbulimit sërb!!që ndryshe nga ne ka pasur një vazhdimësi!!ka pasur dhe ka një patriotizëm,nacionalizëm,quajeni si të doni,por është për tu patur respekt!!
        ne dhe atë pak kohë që patëm një shërbim të fshehtë, në të njëjtat nivele dhe me të njëjtën atdhedashuri,kërkojmë ta çbëjmë!!jo vetëm të hedhim baltë sa është e mundur,por thjeshtë ta zhdukim fare nga kujtesa!!sot kemi një copë letre të butë,të butë që ska mbetur kush pa fshirë bythën!!puna e agjenturave të huaja në shqipëri është aq kolosale sa nuk mund të llogaritet!!vetëm agjenturat e shteteve,fqinjë që ne i quajmë armiq,kanë agjent të rekrutuar në shqipëri më shumë se sa është efektivi i forcave të armatosura shqiptare!!më e keqja është se kanë kapur nivelet më të larta të ushtrisë dhe të politikës shqiptare!
        kështu o wert,pavarsisht se kjo që po them unë është thejshtë një llojë llogarije në retrospektivë,nuk është e thënë që të mos ketë egzistuar!por dhe të kesh ti të drejtë!jo sepse ti ske ditur gjë,por sepse mund të jetë një trillim mediatik o thejshtë politik!!sidoqoftë ka një fakt të thjeshtë.veli llakajn!nuk kemi asnjë shkak të mos e besojmë një gjë të tillë!!

        Reply to this comment
        • wert May 6, 14:38

          O “antiocensure…”!
          Se pari ti ketu tenton te me kundershtosh por qe nuk ke asnje fakt e asnje dokument!
          Po ta them perseri:
          Ne jurisprudence ka nje AKSIOME:Ai qe akuzon ka per vdetyre qe ta vertetoje ate me fakte,dokumente dhe vdeshmitare!
          Ti ,pervec mendjemadhesise,injorances ne fushen ushtarake dhe me se shumti,nisur nga SKENARI I PADRONEVE TE TU ANTISHQIPTARE,per te akuzuar Enver Hoxhen se paska dashur re sulmoje Jugosllavine e gjithe kjo per te terhequr vemendjen nga situata kriminale qe sot ekziston ne Shqiperi!
          Ka 26 vjet qe ky SKENAR ANTI SHQIPTAR po realizohet me sukses kunder popullit shqiptar!
          Del nje “BUDALLA” dhe hedh nje gure ne lume,hidhen 100 te mencur e nuk e nxjerrin dot!
          Kete pune ben edhe ti me kete carcaf qe ke shkruar duke bere hartiome te fillores pa asnje lidhje me realitetin!
          Ti dhe tre tjeret si ty,ngaterrojne mbeshtetjen MORALE,POLITIKE etj qe Enver Hoxha u jepte kosovareve ,por qe ne asnje rast nuk eshte ndonje PLAN SHARLATANESH,qe sebashku me Fuqite e Medha Shqiperia te sulmonte Jugosllavine!
          Fakti qe asgje nuk ndodhi atehere,por as ne 1999-ten kur serbi gjakosi ish Jugosllavine si te qe KASAPHANE,verteton se kjo qe derdellitni ju eshte vetem LOJE E REGJIZURES ANTISHQIPTARE ne mbrojtje te agjentit te saj Sali Berishes,meqenese atij po i vjen ERA BURG TE PERJETSHEM!

          Dhe se fundi:
          Me njerezit injorante ne fushen ushtarake eshte e tepert te shpenzosh mendimet e tua profesionale se GOMARI nuk behet kale vetem se i nderron samarin!

          Reply to this comment
          • anticensurë 25642654 May 6, 17:08

            ti o lali me katër shkronjat e tastierës prap bën një gabim të maadh!
            kur kundërshtohesh nuk lexon për të kuptuar por kërcen përpjet për të kundërshtuar!!ti me të vërtet nuk mund të bëhesh kalë!!tashti kërcen dhe me teorinë e vjetër të shantazhit dhe më bën dhe antishqiptar!!shko mor këlluf i këmbës së mesit!!kërkon fakte ti zoti G?dhe në krahun tjetër nuk sjell asnjë vetë!!për atë që nuk ndodhi në ’99ëntën ta kam thënë fare mirë mor kastravec!!ta kam shpjeguar fare mirë se nuk flitej për sulm ndaj jugosllavisë por në një lëvizje për të mos ndënjur duarkryq si ndenjëm kur filloi kasaphana në jugosllavi!!o idiot që ke mësuar përmëndësh disa rregulla ushtarake dhe ke pasur notën maksimale vetëm në dy “lëndë”atë të shikimit rreshtor dhe në qëndrimin gatitu,fakti është thënja e llakajt,që ti or debil nuk mund ta mohosh!thjeshtë sepse nuk ke një kundërthënje!!fakt është sasija e madhe e armëve konvencionale që kishte ushtria shqiptare!fakt është veprimi i shpejtë dhe rrënjësor i zbulimit sërb!si në eleminimin e atyre që mund të bënin një ndërhyrje të tillë dhe shkatërrimi i shqipërisë pas ’90ës!!
            mbështetja moralo politike që thua ti është bërë gjithnjë,por në kushtet e asaj që ndodhi pas ’90ës nuk shërbente as për letër higjenike!!larpamësinë e njerëzve të atëhershëm ti nuk e kupton akoma sot!!ata parashikuan atë që do të ndodhte me amalgamën jugosllave!!deshën të ishin të pregatitur,por nuk mundën!!ti pas gati 40 vjetësh je aq i trashë sa akoma e quan” SKENARI I PADRONEVE TE TU ANTISHQIPTARE,per te akuzuar Enver Hoxhen se paska dashur re sulmoje Jugosllavine e gjithe kjo per te terhequr vemendjen nga situata kriminale qe sot ekziston ne Shqiperi!”!
            or segmet i një prerje tërthore të këmbës së mesit,a të punon truri apo thejsht ja ke shtuar fasuleve që ju haje nga racioni i ushtarëve??mor debil i trashë,çfar kujton ti se po të ketë pasur me fakte dhe dokumenta,dhe po të publikoheshin(që të ta mbushnin dhe kërcuri tënd),do ti ulnin vlerën enverit dhe shtetit shqiptar??
            oooooooooooor debil i shkolles së bashkuar(shpresoj të kesh qënë nga më idiotët dhe jo më të saktet)për fat nuk na ka sulmuar askush,se me oficerë si ti?!do të ishim të lumtur sikur të kishim mundësi të bënim vetvrasje!!
            lexoji mir, or debil, ato që shkruajnë të tjerët dhe mos kërce si gjel për të mbrojtur një gomarllëk tëndin!!
            dhe njëherë nëse do të kishte dokumente,më shumë se thënjet e veli llakajt,nuk do të ishte një akuzë për shtetin shqiptar dhe enverin,POR do të ishte një lëvdatë e jashtëzakonshme!!si për largpamësinë dhe për kujdesin dhe dashurinë për atë pjesë të shqiptarëve të mbetur jashtë shqipërisë!!
            kështu o kapterr i stallave të gomerëve!!
            ps:nuk paskam gabuar që e kam filluar me “wert ti po ja fut pak si pordhës!!”,një moment mu duk sikur të kisha hyrë në hak!!e meritoje plotësisht!!e meriton plotësisht!!groshët të kanë zënë rrënjë në bark or kapterr!!

        • [email protected] May 6, 17:06

          anticensure !
          pershendetje miku im i panjohur !
          me wert – in ,mos harxho kohen kot ,se me duket shume pensionist !
          dhe e dyta ,cfare kam dash per te sqaruar ,i kam hedhur ne komentin-Reply !
          per te shumten e sqarimeve ne komentin tend ke te drejte.

          Reply to this comment
          • ganiu May 6, 19:15

            [email protected]
            Po të them një bravo të fortë. Je treguar xhentëlmen me
            anticensure !
            Pavarësisht se ka qenë i ashpër(për mua i padrejtë, ndoshta ai ka arsyet e tij) me ty, ti ke treguar një zgjuarsi të lavdërueshme.
            Me të vërtetë për tu marrë shembull dhe për tu pasur zili.
            Njeriu mëson gjithnjë. Kur do.

          • anticensurë 25642654 May 9, 09:21

            detar
            nuk e kisha lexuar shkrimin tënd të dytë,prandaj i shkruajta ashtu!!
            ganiu ka të drejtë kur thotë se ja kam futur pak si kau pelës!!
            sa për wert,që si thotë ganiu,mund të jetë dhe feniksi,nuk ja vlen të diskutohet!!e para ndërro pseudonimet sipas interesit!e dyta është kokë vare!!

      • anticensurë 25642654 May 6, 12:41

        ti po ja fut pak si pordhës!!thjesht duke u nisur nga titulli dhe ndoshta pa lexuar shkrimin,ose më keq pa kuptuar aspak atë që është shkruar po flet si e jëma e zeqos!!
        por para se të vazhdoj me ty do të përshëndesja Detin,[email protected],që megjithëse dhe ai flet si e jëma e zeqos dhe pa ja pasur aspak idenë për atë që flet,prap thotë një të vërtetë!!një të vërtetë,që si e thash më lartë ti o se ke kuptuar o se ke lexuar fare!!
        “shqiptaret e jugosllavise,dhe se ata ishin ushtaret e futur brenda frontit armik.”
        ti flet për forcën e jugosllavisë dhe për pamundësinë e një sulmi ndaj saj nga ana e shqipërisë!!po të mbajmë këtë këndvështrim,ke të drejtë!!fuqija ishte jashtëzakonisht e madhe në krahasim me ne!!
        -gabimi i parë që ti bën,detari pavarsisht niveli të tij nuk e bën,ti fut në përbërjen e forcës së ushtrisë jugosllave dhe shqiptarët!!vetëm duke hequra ata si pjesë e numrit të ushtrisë jugoslalve kemi një vlerë më të vogël!!po të vazhdojmë në këtë drejtim do të kemi dhe një pjesë të mirë jastëk mbrojtës/sulmi ndërmjet shqipërisë dhe jugosllavisë!!
        -gabimi i dytë,moslexim a moskuptim,po thuhet fare mirë:
        “Enver Hoxha ishte përgatitur për operacion ushtarak kundër Jugosllavisë pas vdekjes së Josip Broz Titos,”-“Enver Hoxha kishte menduar se pas vdekjes së Titos në Jugosllavi do të zhvillohej një luftë e përgjakshme mes forcave politike proamerikane dhe proruse.”
        pavarësisht se po flitet për federatën jugosllave,sulmi nuk ishte parashikuar ndaj saj,por thjeshtë ndaj asaj që do të mbetej nga kjo federatë!!ne si shqiptarë nuk kishim asnjë problem me kroaci,slloveni,bosnjë dhe vojvodinë!!problemet tona kanë qënë,dhe janë të lidhura ngushtë me tre shtete të federatës jugosllave!maqedoni,sërbi e mal i zi!!kështu që ndryshe nga ajo që thotë historiani rus “një luftë e përgjakshme mes forcave politike proamerikane dhe proruse.”ne pamë se një gjë e tillë nuk ndodhi për arsye ideollogjike por thjeshtë kombëtare!patëm luftën e përgjakshme ndërmjet kombeve të ndryshme në ish federatën jugosllave!!
        kështu që ajo “fuqi e pathyeshme o jashtëzakonisht e madhe”për shqipërinë,jo vetëm paksohen”hynte në ujë”por dhe do të ishte e sulmuar në të gjitha drejtimet!!
        pavarsisht se sot po bëjmë një plan në retrospektivë,mund të them se,me mënyrën serioze që merreshin në atë kohë planet ushtarake,duhet të ishte parashikuar një marrveshje me të gjithë lojtarët në këtë lojë shahu!!një marrveshje me kroacinë,bosnjen,premtime të forta malit të zi,bisedime me bullgarinë për ndarjen e maqedonisë,bisedime për shkëputje të vojvodinës,mund ta katandisnin fuqinë e “tmerrshme”jugosllave si “kokoshi një thelë”!pra vetëm ushtrinë e sërbisë!!pra dhe një herë nuk do të ishte shqipëria ajo që “do të sulmonte”,por do të kishim një ngritjenë kryengritje të shqiptarëve në sërbi e maqedoni plus mal të zi,një kroat,e bosnjak që do të bënin të kundërtën e asaj që ju bënë sërbët dhe në fund një vojvodinë që do të përfitonte pe¨r tu rilidhur mehungarinë!ma merr mëndja se dhe bullgaria nuk do të rrinte indiferete!
        -gabimi i tretë.”Ne se do ishte hartuar ky plan sulmi,ate ne rasdhe te pare duhet ta dinim ne qe do duheshim te zbatonim!”nuk mund të sjellësh si fakt atë që ti nuk e ke ditur!!nuk është e thënë se ajo që ti nuk e di,nuk egziston!!autori po të thotë shprehimisht se:”Në fund të viteve ’70-ta dhe në fillim të viteve ‘80-ta të shekullit të kaluar, në takime sekrete të liderëve komunistë shqiptarë”se në ’77 është bërë një parashikim i tillë,do të ishte verbëri të mos bëhej,dhe se niveli i përhapjes së këtij plani,”informacionet e përmendura i kishte marrë në bazë të memoareve të ministrit të atëhershëm të mbrojtjes së Shqipërisë, Veli Lakaj.”ishin në nivel zv/ministri ose shef shtabi të përgjithshëm!!gjë që e lë larg nivelin tënd si oficer artilerie!!megjithatë pavarsisht se ishte një plan i pregatitur në parim,në sekretin më të madh në një rreth të ngushtë,të udhëheqjes së lartë të shtetit shqiptar!ai prap u dekonspirua!!
        -gabimi i pestë, por që nuk është tëndi,është se ky nivel i lartë i sekretit të këtij plani kishte një vrimë të vogël!!vrimë që parashikuesit e tij nuk e panë dhe nuk e vlersuan drejtë!!kjo vrimë e vogël e grryer nga agjenti i fjetur dhe i ngritur shumë lart bëri që jo vetëm të rrjedh gjithë informacioni por dhe të shkatërrohej shqipëria!!
        shërbimi informativ,agjentura sërbe funksionon prej 150 vjetësh!!gjithnjë për mbrojtjen e interesave sërbe!!ata me ndihmën e ramiz alisë,shfrytëzuan senilitetin e enverit dhe zhdukën atë pjesë të fuqishme të shtetit shqiptar që kishte trimërinë,forcën mendore dhe prestigjin për të ngritur në këmbë shqiptarët këtej e atej kufirit!!hoqën qafe dy të fundit dhe më të fuqishmit që mund të bënin një gjë të tillë!shehun dhe azbiun!!më pas nxorrën rrugovën e berishën dhe,për fat të mirë tonin, nuk mundën të ndalojnë gomarllëqet e millosheviçit!
        kështu o wert,pavarsisht gjykimit në retrospektivë,nuk kemi të bëjmë me një shtet të pathyeshëm,nuk kemi të bëjmë me një sulm të pamundur nga një shtet i vogël dhe i pregatitur vetëm për mbrojtje,por kemi të bëjmë me një nundësi reale që për fat të keq nuk u shfrytëzua!!
        kjo për shkak të fuqisë të zbulimit sërb!!që ndryshe nga ne ka pasur një vazhdimësi!!ka pasur dhe ka një patriotizëm,nacionalizëm,quajeni si të doni,por është për tu patur respekt!!
        ne dhe atë pak kohë që patëm një shërbim të fshehtë, në të njëjtat nivele dhe me të njëjtën atdhedashuri,kërkojmë ta çbëjmë!!jo vetëm të hedhim baltë sa është e mundur,por thjeshtë ta zhdukim fare nga kujtesa!!sot kemi një copë letre të butë,të butë që ska mbetur kush pa fshirë bythën!!puna e agjenturave të huaja në shqipëri është aq kolosale sa nuk mund të llogaritet!!vetëm agjenturat e shteteve,fqinjë që ne i quajmë armiq,kanë agjent të rekrutuar në shqipëri më shumë se sa është efektivi i forcave të armatosura shqiptare!!më e keqja është se kanë kapur nivelet më të larta të ushtrisë dhe të politikës shqiptare!
        kështu o wert,pavarsisht se kjo që po them unë është thejshtë një llojë llogarije në retrospektivë,nuk është e thënë që të mos ketë egzistuar!por dhe të kesh ti të drejtë!jo sepse ti ske ditur gjë,por sepse mund të jetë një trillim mediatik o thejshtë politik!!sidoqoftë ka një fakt të thjeshtë.veli llakajn!nuk kemi asnjë shkak të mos e besojmë një gjë të tillë!!

        Reply to this comment
        • wert May 6, 15:45

          O anti cen-SHURRE!
          Je thjesht nje IDIOT FUNKSIONAL,qe nuk ia ke haberin as politikes e as ceshtjeve ushtarake!
          Shko ruaj dhite ne mal,se vetem per ate pune qenke ti!
          Punet e ushtrise nuk jane si punet e …DHISE,o cen-SHURRE!
          Te ka vene padroni anti shqiptar qe te shpifesh per Enver Hoxhen,kjo eshte tjeter pune!
          Keto mbrockulla qe derdellitni ju,ca HAMENJ IDIOTE ketu,kurre nuk mund t’i mbroni me fakte,prandaj,mos u merrni me gjera qe jane pune historianesh e jo ….HAJVANESH!

          Reply to this comment
          • ganiu May 6, 19:08

            Wert ose me mire të të quaj me emrin origjinal, Feniks.
            Ti të gjithëve ju kërkon fakte kurse vet përdor sharje. Ti duhet të jesh ndonjë nga ata shumë skarcitetet e ushtrisë shqiptare. Ta kamë thënë dhe më parë se ju të vetmet aftësi që keni pasur ka qenë ngrënia e racionit të fasule e të ushtarëve dhe të shantazhonit kur nuk kishit të drejtë. Ju, një pjesë e mirë, keni qenë aq burreca sa ngritët duart përpjetë dhe nuk ishit në gjendje të bënit gjë në 97en dhe pothuajse aspak në luftën e Kosovës e Maqedonisë. Sigurisht që nuk keni pasur “plan”. Tipa si ti nuk ishin në gjendje ti përshtateshin kushteve të reja që erdhën në Shqipëri. Të vetmen gjë qe ju e mbajtët me fanatizëm ishte dembel Izmir juaj. Mos përshtatja me kushtet e reja tregon se tipa si ti nuk kanë nivelin e duhur intelektual. Si ta thotë dhe anticen do të ishte një katastrofë të të kishe ty komandant. Dhe në kohë paqeje do të ishte katastrofë e them unë. Kam pasur të bëjë me tipa si ti. Me idiot nuk ishte bëjë dot. Kujtonin se me shantazhe pa vlerë si këto të tuat do të mund të bënin si të donin. Prej meje e kanë ngrënë gjithnjë. Në p…. të s….. i kam çuar. Kam pasur dhe oficerë të tillë që do të ishte nder, kënaqësi dhe për më shumë siguri po ti kishe komandantë dhe në luftë. Ata ndryshe nga ty patën inteligjencën ti përshtateshin situatës së re. Nuk ndenjën duarkryq asnjëherë. As në 97en as në luftrat e Kosovës dhe Maqedonisë. Bënë dhe dhanë gjithçka që mundën.
            Mirë të kampionatit përshkruar anticen “segment i prerjes tërthore të këmbës së mesit” shkurt RROTË KARI.

          • wert May 6, 23:55

            ) gani cen-SHURRA!
            Kuptohet qarte qe te gjithe sa shkruani ne mbrojtje te perralles se gjoja Enver Hoxha ka patur nje plan sekret per te sulmuar Jugosllavine,jeni sa IDIOTE,dhe te paguar nga qarqet me reaksionare anyti shqiptare per te krijuar TYM ne situaten qe kalon sot Shqiperia!
            Edhe gomari im e kupton se kete mufkat tuaja per gjoja plan sekret,sot jo vetem nuk kane asnje vlere,por e gjitha behet me qellim te caktuar anti shqiptar!
            Nuk me takon mua te argumentoj IDIOTLLIQET tuaja ,se une po ju them se NUK KA EKZISTUAR NDONJE PLAN i tille dhe permbi te gjitha KURRE NUK MUND TE MENDOHEJ se Shqiperia do bashkepunonte me dy SUPERFUQITE ARMIKE per te copetuisar Jugosllavine!
            U takon ju BUDALLENJVE te provoni me fakte dhe dokumente SHPIFJET TUAJA prej anti shqiptari!
            O gani druvari!
            Une te kerkoj ty dhe gomereve te tjere si ty,JEPNI FAKTE,ndersa ju me kerkoni mua fakte!
            A e kuptoni se sa te TRASHE jeni?
            Cfare faktesh doni nga une qe ju them se NUK KA PATUR ASNJE LLOJ PLAN SULMI???
            Pra nje gje qe nuk ka ekzistuar nuk ka nevoje per fakte!
            Juve duhet te provoni te kunderten e asaj qe them une!
            Kico Mustaqin e keni gjalle,thirreni t’u tregoje!
            Por edhe ai,jam i sigurte,qe e ka TRASHUR gjuhen,se nga kandidat i Byrose Politike qe ishte atehere,pas 90-tes ka filluar te punoje per vete !
            Mua personalisht me ka thene se “BEQIR BALLUKU KA QENE NJERI I MIRE DHE ESHTE DENUAR KOT”!
            Ja ne cfare derexheje bie ky ish Shef i Shtabit te Pergjithsdhem te Ushtrise,kur vete atehere ka folur dhe shkruar keq peer B.Ballukun!
            Bile pse ishte i tille fitoi ate post te madh,qe nuk e meritonte!
            Qe e gjithe kjo eshte loje e ndyre e reaksionit anti shqiptar e verteton edhe fakti,qe komentit te ketij krricit kapterr “ganiu” i bllokon replikat,sepse do qe ta mbroje meqenese eshte ne nje linje me SKENARIN E PADRONEVE serbe!
            Hiqeni sikur doni te mbroni Enver Hoxhen,por ai ishte i ZGJUAR e jo budallenj si ju!
            PROVOJENI EKZISTENCEN E KETIJ PLANI FANTAZEM,o te mjere,pastaj derdellitni sa te doni!
            Skenari eshte i qarte:
            -Ka muaj te tere qe filloi me perdhunimet e Alida Hiskut,me ca kengetare qe u perfolen se ashtu e kerkonte skenari,vazhdoi me historite e M.Shehut,K.Hazbiut.H.Kapos dhe tani me planin fantazem!
            PAGUAJNE ARMIQTE E SHQIPERISE per te sajuar turbullira ne popull!
            Pritni se do dalin te tjera gjera per ate kohe!
            Ja sapo filluan prap me skandalet seksuale te partizaneve dhe kjo do veje ca jave!
            Doemos,qe me keto do merreni se sot NDERSHMERIA ESHTE VIRTYT vetem i Ylli Pangos qe i merrte punonjeset me KAULL!
            SHAN I DHJERI,te permjerin!
            Vazhdoni hani ..MUT kot sa te ngopeni se nuk kam ndermend te merrem me me ju,PLEHRA!

    • ELIOT April 15, 12:27

      ENVERI DO TE SULMONTE JUGOSLAVINE …E KA THE NJE GAZETAR RUS ???????? HA HA HA HA HA EDHE UNE E BERA USHTRINE NE SHIPERI NE VITET 80 NE EDHE PER TU MBROJTUR VETEN NUK KISHIM MUNDESI ME BUKEN ME RRACION ..ME OFICERE TRIMA ????? DHE ME USHTRINE SERBE QE ISHTE ME E MADHJA NE BALLKAN … DHE ENVERI E KISHTE MENDJEN TE ELIMINONTE ARMIKUN E BRENDSHEM TE KLASES …. SI BEQIR BALLUKU DHE TE TJERTE KU KISHTE BYTHE ENVERI TE .. PO TE FUSTE POPULLIN NE BURG PER NJE FJALE GOJE ISHTE I ZGJUAR ENVERI …OSE PER TE FUTUR OPOZITEN NE BURG PO KJO GJE ISHTE REALE .PO PER LUFTE …. AI SE BERI LUFTEN NE 44 KUR GJERMANET PO TERHIQESHIN ..AI ISHTE I FUNDIT TE ZBRISTE NGA MALET NGA FRIKA SE MOS ISHTE PLAAGOSUR NDONJE NAZISTE DH E VRISTE …DHE ISHTE I ZENE ME PUNE SE ME NEXHMIJEN PO PREGATISTE TE ARDHMEN ..?????…PO TE NISTE USHTRINE SHQIPTARE PER SULM GJYSMA E USHATEREV DO TE IKNIN OSE DO TE VRISNIN OFICERAT E KOMUNIZMT … A E PATE SI PERFUNDOI USTRIA E SADAM HYSENIN E KADAFIT …. A LUFTUAN ATO …. PERSE DO TE LUFTONIM NE ….QE PASHAI ENVER TE RUANTE VILAT NE BREG TE DETIT TE RUANTE BENZAT SI BORGJEZ ..DHE NE ME BIDONAT E VAJGURIT .ME BICIKLETAT KINEZE …APO ME USHQIMIN ME RRACCION …..DUHET ME QENE DEBILE OSE INJORANTI ME I MADH TE BOTE TE JAPESH JETEN TE LUFTOSH PER NJE HAJDUT KRIMNEL SI ENVERI ….. JO VETEM COBANET ANALFABETE .QE SMERNIN VESH NGA JETA MUND TA BENIN KETE KRIM .POR JO NJE NJERI ME PAK CIVILIZIM ….MERCI ENVERI DO TE SULMONTE JUGOSLLAVINE …… HA HA HA HA HA HA HA HA HA NASTRADINI E KA THENE APO DONKISHOTI I MANCHES ……

      Reply to this comment
  2. kolonizimi May 4, 20:43

    I madh ka qene. Cdo gjebkishte parashikuar.
    Ne rast te nje lufte e cila ndodhi ne te vertete pak vite me vone tam sic ishtevparashikuar prej tij, te mosbivlintebkosovenvne balte.
    I madh ishte. Ske ci thua

    Reply to this comment
  3. gjelo May 4, 22:52

    Perralla te Veli Lakaj, nje plan aqe kompleks ne permasa gjtheshteterore qe askush nuk paska ditur per ekzistimin e ti pervec Veliut. Dhe historiani i njohur rus bazohet ne perrallat e gjeneral Veliut.Po Mehmeti qe ishte spiun i shumefisht nuk i paralajmeroi jugosllavet,ruset,cia-n, dhe te gjithe fjeten gjume te gjate ….

    Reply to this comment
    • ganiu May 6, 19:28

      Ha ha ha një idiot që të kap me “fakte”.
      “Mehmeti ishte poliagjent”!? Akoma stë ka dalë era e fendëve me të cilat ta mbushi Enveri koken, në fakt Ramizi??

      Reply to this comment
  4. demo May 4, 23:01

    Boll me kelyshin e Miladinit, se i mbushi burgjet me kosovare!

    Reply to this comment
  5. demo May 4, 23:01

    Boll me Enverin e Miladinit, se i mbushi burgjet me kosovare!

    Reply to this comment
  6. shaqo May 4, 23:19

    Rus-o ia ke futur kot. Nuk kishte gjenerale ne ate periudhe, oficera madhore, po.

    Reply to this comment
  7. Mark.uk May 5, 06:40

    Po pse nuk e sulmoj ne pranveren e vitit 1981 kur forcat Jugosllave u futen brutalisht me tanke neper rruget e Prishtines per te neutralizuar demostrat qe kosovart kerkonin qe Kosova te behej republik.Vertet Enver Hoxha i futi ne loj kosovart qe organizonin deimostratat,po la ne rruge.Ishte marrveshja me qeverin e Beugradit qe kosovart te ndeshkoheshin sic u ndeshkuan.Bile per dy jave Shqiperia kaloj ne gadishmeri duke pas frig se jugosllavet do sulmonin Shqiperin.kur Enveri kuptoj se nuk po ndodhe gje filloj te kritikoj qeverin e Beugradit.Si ka mundesi qe u shkon mendja te qitni ne treg te tillay brrockullulla.

    Reply to this comment
  8. XOXA May 5, 08:18

    Vetam kelyshet e Sali berishes nuk e duan Xhaxhin Enver.vetem pedofilet e asaj kohe nuk e duan .. vetem kriminelet nuk e duan qe kan qen ne burg .. pfuu rrac muti .RROFT ENVER HOXHAAAAA

    Reply to this comment
  9. Mala May 5, 08:53

    Enveri ishte dhe mbeti lider i shqiptareve, prokombetares.Jo atyre prokumunisteve sllave,qe shajne dhe nuk kane pshuar s evepruari kunder Shqiperise, sepse keta prokomunist sllav,te shtresuar ne sistemin titist, nuk pushuan se vepruari,madje edhe me zogun me 1953 ne Shkup, per te renuar Enverin dhe Shqiperine shteterore,Sepse keta komunsit sllav,ishin deshmuar ewdhe per antishqiptare,duke rrenuar shtetesine e Kosoves edhe per 50 vjet dhe e riroberimin e saj me Serbine,Kjo ishte arsyeja qe komunisytet shqiptare ne sistemn titist atehre edhe sot, urrejne Enverin.

    Reply to this comment
  10. beni May 5, 08:58

    Ha ha ha islamisti kunder krishterimit sa per dijeni per 24 ore ish jugosllavia do te ish ne igumenice,pa pas asnje perpjekje rezistence por nuk mundet tu binte vllezerve te krishtere qe ndodheshin ne jug por edhe ne veri!
    E pam ne kosove se si iken brekushet dhe e lan vendin e pam edhe serbine se sa force kan islamiket!

    Reply to this comment
  11. Der Spiegel May 5, 09:04

    Mbrojtja me e mire eshte SULMI,

    Reply to this comment
  12. Rita May 5, 09:12

    Ngjarjet e viteteve 80-te tregojne te kunderten ,,se ishte Mehmeti qe donte te vazhdonte protestetat e kosovareve me nje nderhyrje ushtarake ,qe sigurisht me ndihmen e dy superfuqive !!! Gja qe nuk u mbeshtet nga keto dy superfuqi e qe ja hengri koken numrit dy te pushtetit sadist ,Mehmetit !!! Ah sikur te ndodhte ai sulm e nderhyrje ne shtetin fqinje do te shpetonte dhe popullin shqiptar nga diktatura e dekadave te shumte ,,ate te enferrit qe ju sot me shpifje e sajime doni t”i ngjisni dhe nje plan te tille patriot !!! Mos genjeni me te tilla thenie gjoja te nje rusi apo kush tjeter se jemi deshmimtare te atyreve viteve !!! Koka e Mehmetit u pre pikerisht per kete ceshtje qe gjakataret e diktatures u tremben e u tmerruan se pikerisht nje sulm ndaj Yugosllavise do te shkaktonte dhe shkatarrimin e keshtjelles se ngritur me gjak e dhune !!! Per te cliruar popullin vella ,kosovar asnje budalla s”do te shkembente me flijimin e tij ,,!!! Nuk marr parasysh ketu diferencen e fuqise ushtarake qe ishte ne anen e armikut shume here me e madhe ,,sepse perseris me ndihmen e dy superfuqive do te kryhej ky sulm e nderhyeje ushtarake ,,por zgjimin nga gjumin letargjik te popullit shqiptar nga diktatura enveriste !! Do te zgjidhnim prangat e sketerres e do te cliroheshim nje here e pergjithmone nga diktatura komuniste !! Do te fillonte plurarizmi ne vitet 80-te e s”do te kishim Berishe,Mete ,e Rame !! S” do te kishim Katovice !!!

    Reply to this comment
    • Haaaaa May 6, 15:55

      Na re Rita!
      Po ca thua re KOQE kandari!
      Shqiperia do sdulmonte me ndihmen e dy superfuqive???
      Po ne me superfuqite ishim ARMIQ dhembe per dhembe,ndersa Jugosllavia ishte e preferuara e madhe e cvtyre!
      A e di ti,more spurdhjak se Jugosllavia kishte ne perberje te armatimit te saj prodhim nga SHBA dhe B.Sovjetik?
      A e di ti,more dordolec se Jugosllavise te dy superfuqite i kishin dhene borxhe qe arrinin shumen e 20 miliard dollareve,qe per ate kohe ishin si 2000 miliard dollareve sot?
      Dhe keto borxhe,Jugosllavia kurre nuk i shleu prandaj edhe per kete arsye te madhe te dy superfuqite ne asnje rast nuk mdo ta ndanin PLACKEN E LUFTES e Shqiperine!
      Te gjithe ju qe komentoni duke provokuar se Enver Hoxha do ta sulmonte ish Jugosllavine,jeni vetem ANTISHQIPTARE te poshter!
      Lereni,more te mjere UJKUN,se CAKALLI po ben kerdine!
      Enver Hoxha ishte BURRE SHTETI dhe ju kurre nuk do arrini ta erresoni figuren e tij!

      Reply to this comment
  13. mal May 5, 09:46

    Enveri e mori Kosoven qe kur diti te organizoje ne LNÇ nje kombe se bashku ,qe do te radhitej me fituesit e luftes se dyte boterore Ai nuk la gje ne duar te fatit por mbas luftes e arsimoj popullin dha ndihmen per te arsimuar Kosovaret dhe e kthej Shqiprine ne nje shtet te mire armatosur ku ja kishin zili edhe shtetet me te medha te botes , nuk merrej me perrallat e shokeve te Mark Ukut . Ai .

    Reply to this comment
  14. Arben May 5, 09:49

    NDOSHTA NDONJE DITE MUND TE KETE PARE NDONJE ENDERR NATEN NE GJUME DUKE SULMUAR JUGOSLLAVINE, SE KESHTU NUK S’NUK.

    Reply to this comment
  15. Mark.uk May 5, 10:35

    Xoxa:Jam i sigurt se do jesh i biri,edhe pse ilegal gjaku eshte gjak.Shko e ban homazhe te ai maskara se babay e ke.

    Reply to this comment
  16. Dr. Vehip (Veip) Proda May 5, 11:38

    Që të flasësh për probleme të tilla madhore kërkohet të plotësosh disa kushte e të kesh në vetvete disa kritere.
    Kushtet janë: 1) Të jesh i drejtpeshuar (ekuilibruar), dinjitoz, pa fobi. 2) Të jesh i ditur dhe i informuar, domethënë, ta njohësh problemin që trajtohet. 3) Të kesh dijeni për parimet dhe të drejtat, por edhe për detyrimet, që burojnë nga dokumentet ndërkombëtare.
    Kriteret janë: 1) Vërtetësia në informacion, objektiviteti në analizë e gjykim. 2) Respektimi i mendimit të tjetrit dhe, shfaqja e urtësisë aspak e imponimit për mosdakordimet.
    Nisur sa sipër do të shfaq mendimet e mija, aspak mbi bazën e hamendësimeve. Së pari, Shqipëria dhe Enver Hoxha asnjëherë nuk kanë menduar të sulmonin ish-Jugosllavinë. Nëse do ta mendonin dhe do të synonin ta realizonin një sulm të tillë, do të ishte aventurizëm dhe ndërmarrje me pasoja katastrofike për Shqipërinë dhe për kombin shqiptar. Prandaj, si ata që kanë folur në Shqipëri për një “sulm eventual” të Shqipërisë kundër ish-Jugosllavisë, ashtu dhe të huajt, ose kanë gënjyer, ose kanë dezinformuar, të nisur nga qëllime dhe synime aspak parimore e mirëdashëse.
    Së dyti, duhet pranuar se Shqipëria dhe Enver Hoxha, nuk kanë bërë gjumë në aspektin e mbrojtjes kombëtare, përkundrazi është punuar intensivisht, deri duke shtërnguar rrypin e bërë sakrifica populli ynë. Forcat tona të armatosura ishin përgatitur për situatat më të rënda dhe më ekstreme. Do të ndërhyhej ushtarakisht, vetëm në përkrahje të Kosovës dhe të viseve të tjera etnike shqiptare në ish-Jugosllavi, në katër raste, të përcaktuara nga Enver Hoxha, si udhëheqësi kryesor i shtetit shqiptar. Rasti i parë: Një agresion nga Traktati i Varshavës kundër ish-Jugosllavisë, i cili do të rrezikonte edhe Kosovën e viset. Rasti i dytë: Shpërthimi i një luftë civile në ish-Jugosllavi, që do të vinte në pikëpyetje çështjen ekzistenciale të shqiptarëve në trojet e tyre etnike atje, të aneksuara padrejtësisht. Rasti i tretë: Një gjenocid etnik kundërshqiptar në Kosovë e vise nga Beogradi serbomadh. Rati I katërt: Një spastrim i egër etnik, I shoqëruar me deportimin e shqiptarëve prej trojeve të veta etnike nga makineria mishngrënëse e Beogradit. Për të katër këto raste Shqipëria ka qenë e përgatitur deri në imtësi. Edhe fortifikimi i vendit, këtij qëllimi i shkonte. Mirëpo, gjithçka u shkatërrua. Kur ndodhën masakrat dhe spastrimi i egër etnik shkombëtarizues kundërshqiptar nga serbomëdhenjtë në Kosovë, ne na kishin rënë brekët në fund të këmbëve. Po të mos ekzistonte fortifikimi i vendit dhe po të mos i trëmbeshin reagimit të popullit shqiptar, serbomëdhenjtë do të kishin sulmuar Shqipërinë, siç kishin bërë historikisht në të kaluarën, duke sjellë vrasje dhe shkretime. Lexojeni “Golgotën Shqiptare”, për t`i rikujtuar Golgotat e tjera pasardhëse. Kësaj here, ndonëse Sllobodan Millosheviçi deklaronte në Kuvend se “nuk e shikoni si është bërë Shqipëria, unë hyj atje me shoqatën e gjuetarëve”, serbomëdhenjtë në Beograd i thirrën mendjes dhe nuk e ndërmorën një aventurë të tillë vetvrasëse, sepse do të na krijonin rrethanat për t`u vetmbrojtur si komb i njësuar. Dhe, minuan kufirin shqiptaro-shqiptar, duke mos bërë asnjë hap përpara.

    Reply to this comment
  17. shpatar May 5, 11:41

    Pa vriheni pak mendjen dhe mos komentoni brockulla. Hoxha nuk mund te bente nje gje te tille ne ato vite mbasi ai vete kishte shkuar per lesh .Shqiperia, edhe pse Hoxha fliste kunder Titos,kishte mardhenje te shkelqyera sa qe dhe sote nuk na mungojne spiunet e miqesise Shqiptaro-Jugosllave .

    Reply to this comment
  18. gjermani i fundit May 5, 11:46

    Fjala eshte nese Jugosllavia shperbehej dhe informacionet ishin qe kjo do ndodhte.Te ndodhte shperberja ne ’81 do kishim nderhyre ne mbrojtjen e Kosoves autonome.Edhe njehere Perendimi e shtyu planin per 10 vjet me vone e me kosto te larte ne Kroaci, Bosnje dhe Kosove.

    Reply to this comment
  19. arbereshi May 5, 13:25

    Te lumte z. Vehip. Tek tuk gjen ndonje njeri normal me nje llogjike normale ne kete lukuni injorantesh provincjale qe kure nuk kane lexuar dicka per te mbushur trute e tyre, por cfar digjojne nuk e dine se si e kuptojne dhe gjithashtu nuk e dine se si e thone

    Reply to this comment
  20. Mollosi May 5, 13:45

    Keto qe i thot historiani rus jane perralla.
    Se pari, Enveri nuk e kishte deshiren qe te intervenonte ne Kosove per t’i cliruar kosovaret. Po ta kishte kete deshire ai do te intervenonte ne vitin 1945 sepse atehere diferenca ne forca ishte shume me e vogel se sa pas vdekjes se Titos.
    Se dyti, Jugosllavet ishin shume me te forte ushtarakisht dhe sigurisht qe diktatori (edhe po te kishte deshiren) nuk do t’i hynte kesaj avanture.

    Reply to this comment
  21. 5 maji May 5, 17:31

    Fort i nderuar dr. Proda.

    Ndodh qe nje koment behet me i rendesishem se vete artikulli dhe ne kete rast ju jo vetem i keni bere hije artikullit por dhe disa komentuesve” te cartun”

    Komentin tuaj e bera “copy paste” pra e kam arshivuar ne “biblioteken” e kompjutrit se ky nuk eshte koment por Postulat..pra cfare ke shkruar merren pa vertetim.
    Ne fakt dhe titulli dhe ai moderatori kane provokuar biles shume..

    Jo vetem nje ushtarak i rendomte por dhe nje ushtar i cfaredoshem e dinte se Shqiperia nuk mund te sulmonte Jugosllavine aq me shume ta pushtonte sic thote komentuesi pervers ” wert”.

    Shume parashikime te Enver Hoxhes kane dale 100 perqind si per Lindjne e Mesme.per jugosllavine..per bashkimin e gjermanive..por shenimet e tij”Jugosllavia ne udhe kryq” parashikonte nje ndarje te pergjakeshme te saj dhe Shqiperia do pregatitej te clironte Kosoven dhe ishin planifikuar detajet deri ne imtesi.

    Keto stjuduesit dhe te rinjte e sotem e shohin me percmim ate periudhe e cila edhe pse ishte e veshtire..ishte perudha me e lavdishme qe nga koha e Skenderbeut..sidomos sot kur nuk kemi as ushtri,as mbrojtje..as ekonomi as financa as Moral dhe kjo e fundit eshte e frikeshme.

    Faleminderit zoti Proda..
    .ju lutem mos rrini pa shkruar ne kete kohe te koleres berishiste..qe jemi kthyer ne nje republike ambasadoriale nen niveli e atyre te bananeve.

    Reply to this comment
    • wert May 5, 23:33

      Sharlatanit “5 maji”!
      Per cfare pjese te replikes time ti,more kelysh bushtre me cileson mua pervers???
      A i ke lexuar komentet e mija,apo ke qene pa pire ilacet e psikiatrise kur shkruan te tilla dokrra per mua?
      Lexoji edhe nje here ato cfare kam shkruar dhe ne se nuk je IDIOT do te me kerkosh te falur!
      Kurre nuk ka patur ndonje planifikim ushtarak per te sulmuar Jugosllavine e jo me te ishin marre edhe masat per ta kryer ate!
      Atehere cfare ke gjetur ndryshe ne komentet e mija,qe me akuzon,o perversi IDIOT??
      Per cfare detajesh po derdellit ti,qe nuk i paskam nxjerree deri me sot qeflinjte e medias???
      Ik,o kapterr ,futi nje tas groshe se per me shume nuk ke tru!

      Reply to this comment
  22. F. GERVALLA May 6, 00:00

    Kosova është shqiptare, mbetet shqiptare dhe i përket Shqipërisë

    Në kuadrin e kaosit dhe të shqyerjes në mes klikave të Jugosllavisë, Kosova dhe banorët e saj shqiptarë gjenden kurdoherë të ekspozuar ndaj rreziqeve të mëdha.
    Rivaliteti për dominimin në mes serbëve dhe kroato-¬sllovenëve, në mes grupit të Titos dhe atij të Rankoviçit, ka reperkusionet e veta dhe pasqyrohet edhe në Kosovë e në viset e tjera shqiptare në Jugosllavi (në Maqedoni e në Mal të Zi).

    Barbarizmat e mëparshme në kurrizin e shqiptarëve nga klika Tito-Rankoviç dhe këlyshët e saj shqiptarë, tash, sa për sy e faqe dhe përkohësisht kanë marrë një formë tjetër.

    Politika e grupit fitues të Titos në Kosovë predikon se “të gjitha të këqijat atje i ka bërë Rankoviçi dhe UDB-ja, prandaj ato tash morën fund”; “Titoja është shpëtimtari i kosovarëve”; “Titoja
    u jep liri të madhe dhe ka besim te shqiptarët”, prandaj mbështen ata krerë që Rankoviçi i kishte mënjanuar; thotë që “shqiptarë të vini më shumë në drejtim”, dhe këta, hëpërhë, nuk i shqetësojnë kur kritikojnë njerëzit e UDB-së.

    Edhe për kalamanët është e qartë, se politika titiste kundrejt shqiptarëve, është ajo e egra, e mëparshmja, por Titos në kuadrin e përleshjes me serbët e Rankoviçit, i duhet ta zbutë ca me shqiptarët, i duhet që këta të mos i nxjerrin telashe, dhe, mundësisht deri sa të forcojë pozitat, t’i ketë nga ana e tij. Kjo është një politikë koniunkturale e Titos, për t’u kthyer shpejt tek e vjetra.

    Titoja e di, dhe është i bindur se shqiptarët e Kosovës janë armiqtë e tij nga më të vendosurit, dhe ata s’mund t’i bëjë kurrë me vete. Ai me vete ka vetëm disa krerë dhe jo popullin, dhe është mbi këta krerë që ai llogarit, me këta ai përpiqet të gënjejë shqiptarët.

    Pra fitorja e popullit të Kosovës deri në vetëvendosje duhet të vijë dhe të organizohet, në një rrugë të gjatë, plot vuajtje, mundime dhe sakrifica nga vetë populli dhe jo nga këta krerë të shitur shqiptarë.

    Populli i Kosovës mund të udhëhiqet drejt në këtë rrugë e të fitojë të drejtat e tij të plota, vetëm nga revolucionarë të vërtetë shqiptarë kosovarë. Kjo është konditë absolutisht e domosdoshme për sukses.
    Të dhënat që dihen janë këto: Kosova e viset e tjera shqiptare në Jugosllavi, pjesë të Shqipërisë, u shkëputën nga mëma e tyre prej fuqive imperialiste dhe iu dhanë mbretërisë serbe. Kosova është shqiptare, mbetet shqiptare dhe i përket Shqipërisë.

    Xhelatët serbomëdhenj bënë kërdinë mbi shqiptarët, për t’i shfarosur krejtësisht. Shqiptarët rezistuan heroikisht dhe gjenocidi i praktikuar nga shovinistët serbo-malazezë nuk u dha rezultatet që ata pritnin. Urrejtja e shqiptarëve kundër serbëve dhe malazezëve, me të drejtë, u ngrit në kulm dhe s’ka dyshim që kjo u zhvillua në rrugën nacionaliste. S’kishte si të bëhej ndryshe, në një vend, ku s’kishte fare lëvizje komuniste. Dëshpërimi i bie në këtë rrugë.

    Popullin shqiptar të Kosovës, Lufta Nacionalçlirimtare e gjeti të papërgatitur, dhe jo vetëm kaq, por ltalia fashiste, fashizmi gjerman dhe kuislingët shqiptarë, përhapën, pompuan dhe predikuan, duke marrë dhe masa konkrete, “Shqipërinë e madhe”. Kosova gjoja iu bashkua Shqipërisë dhe kështu gjoja u realizua ëndrra.
    Kjo natyrisht ishte një blof, një koniunkturë fashiste, për të shuar në Kosovë çdo lëvizje, çdo kryengritje antifashiste.

    Ne atdhetarët shqiptarë, nga ana jonë ndihmuam sa mundëm në Kosovë që populli të ngrihet. PK e Jugosllavisë nuk e ndihmoi drejt popullin e Kosovës, bile e pengoi luftën e vërtetë nacionalçlirimtare të tij dhe kjo u kuptua më qartë më vonë.

    Në fillim lufta nacional-çlirimtare e popullit të Kosovës mbeti, si me thënë, më shumë luftë “kuadrosh” që luftonin në Kukës e në Tropojë, nën drejtimin e Partisë sonë. Më vonë, pas çlirimit të Kosovës, të Malit të Zi e të Dibrës, këta “kuadro” i kaluan PK të Jugosllavisë dhe udhëheqja e Kosovës kaloi nën drejtimin e Beogradit.
    Që pas çlirimit, klika e Titos me një mijë mënyra që më vonë u bënë të qarta për këtë problem, neve na i vuri kufijtë te thana.

    Nën maskën e komunizmit e të internacionalizmit ai bëri si deshi në Kosovë e në viset e tjera shqiptare në Jugosllavi (në Malin e Zi, në Maqedoni). “Vetëdeklarimi” e “vetëvendosja” e popullit të Kosovës për të qenë pjesë përbërse e Serbisë dhe për të qëndruar e bashkuar me RFJ nuk ishte as “vetëdeklarim” as “vetëvendosje”. Përkundrazi, siç doli më vonë, gjithçka ishte bërë me urdhër e me diktat nga Beogradi.

    Problemi i trojeve shqiptare të Kosovës e i viseve të tjera shqiptare në Jugosllavi, të aneksuara me forcë Jugosllavisë për ne ka qenë shumë delikat e kompleks. Ne, si shqiptarë e si kornunistë, me ndërgjegje të plotë, coptimin e atdheut tonë e kemi quajtur një padrejtësi shumë të madhe historike. Pa u futur në konsiderata historike të së kaluarës, faktet dëshmojnë se Shqipëria dhe populli shqiptar, me gjithë luftrat e vazhdueshme heroike për të fituar lirinë dhe pavarësinë, fuqitë e mëdha imperialiste dhe fqinjët shovinistë u kanë bërë padrejtësi të mëdha. Shqipërinë e kanë gjymtuar në të gjitha anët e kufijve të saj dhe në rrezik copëtimi ka genë e gjitha.

    Toka që i përkasin Shqipërisë, toka që banohen nga shqiptarë, si Kosova, pjesë të Maqedonisë dhe të Malit të Zi iu bashkuan, padrejtësisht, Jugosllavisë së kralëve serbokroatë. Nga çdo pikëpamje që ta marrësh kjo ka qenë e mbetet një e vërtetë e hidhur dhe etnia shqiptare e këtyre trojeve për ne ka qenë dhe mbetet një çështje e padiskutueshme. Serbomëdhenjtë kanë zhvilluar një politikë të egër shoviniste, antishqiptare në kurriz të shqiptarëve në Jugosllavi, me qëllim që t’i shfarosnin fizikisht e sa për të drejta të tjera as që mund të bëhet fjalë.

    ENVER HOXHA 16 SHTATOR 1966

    Reply to this comment
  23. F. May 6, 01:46

    Kosova është shqiptare, mbetet shqiptare dhe i përket Shqipërisë

    ENVER HOXHA 16 SHTATOR 1966

    Në kuadrin e kaosit dhe të shqyerjes në mes klikave të Jugosllavisë, Kosova dhe banorët e saj shqiptarë gjenden kurdoherë të ekspozuar ndaj rreziqeve të mëdha.
    Rivaliteti për dominimin në mes serbëve dhe kroato-¬sllovenëve, në mes grupit të Titos dhe atij të Rankoviçit, ka reperkusionet e veta dhe pasqyrohet edhe në Kosovë e në viset e tjera shqiptare në Jugosllavi (në Maqedoni e në Mal të Zi).

    Barbarizmat e mëparshme në kurrizin e shqiptarëve nga klika Tito-Rankoviç dhe këlyshët e saj shqiptarë, tash, sa për sy e faqe dhe përkohësisht kanë marrë një formë tjetër.

    Politika e grupit fitues të Titos në Kosovë predikon se “të gjitha të këqijat atje i ka bërë Rankoviçi dhe UDB-ja, prandaj ato tash morën fund”; “Titoja është shpëtimtari i kosovarëve”; “Titoja
    u jep liri të madhe dhe ka besim te shqiptarët”, prandaj mbështen ata krerë që Rankoviçi i kishte mënjanuar; thotë që “shqiptarë të vini më shumë në drejtim”, dhe këta, hëpërhë, nuk i shqetësojnë kur kritikojnë njerëzit e UDB-së.

    Edhe për kalamanët është e qartë, se politika titiste kundrejt shqiptarëve, është ajo e egra, e mëparshmja, por Titos në kuadrin e përleshjes me serbët e Rankoviçit, i duhet ta zbutë ca me shqiptarët, i duhet që këta të mos i nxjerrin telashe, dhe, mundësisht deri sa të forcojë pozitat, t’i ketë nga ana e tij. Kjo është një politikë koniunkturale e Titos, për t’u kthyer shpejt tek e vjetra.

    Titoja e di, dhe është i bindur se shqiptarët e Kosovës janë armiqtë e tij nga më të vendosurit, dhe ata s’mund t’i bëjë kurrë me vete. Ai me vete ka vetëm disa krerë dhe jo popullin, dhe është mbi këta krerë që ai llogarit, me këta ai përpiqet të gënjejë shqiptarët.

    Pra fitorja e popullit të Kosovës deri në vetëvendosje duhet të vijë dhe të organizohet, në një rrugë të gjatë, plot vuajtje, mundime dhe sakrifica nga vetë populli dhe jo nga këta krerë të shitur shqiptarë.

    Populli i Kosovës mund të udhëhiqet drejt në këtë rrugë e të fitojë të drejtat e tij të plota, vetëm nga revolucionarë të vërtetë shqiptarë kosovarë. Kjo është konditë absolutisht e domosdoshme për sukses.
    Të dhënat që dihen janë këto: Kosova e viset e tjera shqiptare në Jugosllavi, pjesë të Shqipërisë, u shkëputën nga mëma e tyre prej fuqive imperialiste dhe iu dhanë mbretërisë serbe. Kosova është shqiptare, mbetet shqiptare dhe i përket Shqipërisë.

    Xhelatët serbomëdhenj bënë kërdinë mbi shqiptarët, për t’i shfarosur krejtësisht. Shqiptarët rezistuan heroikisht dhe gjenocidi i praktikuar nga shovinistët serbo-malazezë nuk u dha rezultatet që ata pritnin. Urrejtja e shqiptarëve kundër serbëve dhe malazezëve, me të drejtë, u ngrit në kulm dhe s’ka dyshim që kjo u zhvillua në rrugën nacionaliste. S’kishte si të bëhej ndryshe, në një vend, ku s’kishte fare lëvizje komuniste. Dëshpërimi i bie në këtë rrugë.

    Popullin shqiptar të Kosovës, Lufta Nacionalçlirimtare e gjeti të papërgatitur, dhe jo vetëm kaq, por ltalia fashiste, fashizmi gjerman dhe kuislingët shqiptarë, përhapën, pompuan dhe predikuan, duke marrë dhe masa konkrete, “Shqipërinë e madhe”. Kosova gjoja iu bashkua Shqipërisë dhe kështu gjoja u realizua ëndrra.
    Kjo natyrisht ishte një blof, një koniunkturë fashiste, për të shuar në Kosovë çdo lëvizje, çdo kryengritje antifashiste.

    Ne atdhetarët shqiptarë, nga ana jonë ndihmuam sa mundëm në Kosovë që populli të ngrihet. PK e Jugosllavisë nuk e ndihmoi drejt popullin e Kosovës, bile e pengoi luftën e vërtetë nacionalçlirimtare të tij dhe kjo u kuptua më qartë më vonë.

    Në fillim lufta nacional-çlirimtare e popullit të Kosovës mbeti, si me thënë, më shumë luftë “kuadrosh” që luftonin në Kukës e në Tropojë, nën drejtimin e Partisë sonë. Më vonë, pas çlirimit të Kosovës, të Malit të Zi e të Dibrës, këta “kuadro” i kaluan PK të Jugosllavisë dhe udhëheqja e Kosovës kaloi nën drejtimin e Beogradit.
    Që pas çlirimit, klika e Titos me një mijë mënyra që më vonë u bënë të qarta për këtë problem, neve na i vuri kufijtë te thana.

    Nën maskën e komunizmit e të internacionalizmit ai bëri si deshi në Kosovë e në viset e tjera shqiptare në Jugosllavi (në Malin e Zi, në Maqedoni). “Vetëdeklarimi” e “vetëvendosja” e popullit të Kosovës për të qenë pjesë përbërse e Serbisë dhe për të qëndruar e bashkuar me RFJ nuk ishte as “vetëdeklarim” as “vetëvendosje”. Përkundrazi, siç doli më vonë, gjithçka ishte bërë me urdhër e me diktat nga Beogradi.

    Problemi i trojeve shqiptare të Kosovës e i viseve të tjera shqiptare në Jugosllavi, të aneksuara me forcë Jugosllavisë për ne ka qenë shumë delikat e kompleks. Ne, si shqiptarë e si kornunistë, me ndërgjegje të plotë, coptimin e atdheut tonë e kemi quajtur një padrejtësi shumë të madhe historike. Pa u futur në konsiderata historike të së kaluarës, faktet dëshmojnë se Shqipëria dhe populli shqiptar, me gjithë luftrat e vazhdueshme heroike për të fituar lirinë dhe pavarësinë, fuqitë e mëdha imperialiste dhe fqinjët shovinistë u kanë bërë padrejtësi të mëdha. Shqipërinë e kanë gjymtuar në të gjitha anët e kufijve të saj dhe në rrezik copëtimi ka genë e gjitha.

    Toka që i përkasin Shqipërisë, toka që banohen nga shqiptarë, si Kosova, pjesë të Maqedonisë dhe të Malit të Zi iu bashkuan, padrejtësisht, Jugosllavisë së kralëve serbokroatë. Nga çdo pikëpamje që ta marrësh kjo ka qenë e mbetet një e vërtetë e hidhur dhe etnia shqiptare e këtyre trojeve për ne ka qenë dhe mbetet një çështje e padiskutueshme. Serbomëdhenjtë kanë zhvilluar një politikë të egër shoviniste, antishqiptare në kurriz të shqiptarëve në Jugosllavi, me qëllim që t’i shfarosnin fizikisht e sa për të drejta të tjera as që mund të bëhet fjalë.

    ENVER HOXHA 16 SHTATOR 1966

    Reply to this comment
  24. ai shoku me lart May 6, 02:20

    Nje sugjerim modest per komentusin “wert”

    I nderuar mos merr “deren ne krah” mos u bej si ai nipi bajraktarit qe I thote nje shqiptari TE FUS THIKEN NE BARK…po I tmerroni jo vetem te huajt por dhe shqiptaret qe po thone DIL O SHOKU ENVER VETEM NJE GJYSEM ORE,,

    Zotrote,ne rrjeshtin e 14 te komentin te pare ke shkruar:

    “se fundi per te pushtuar Jugosllavine…bla..bla..bla”

    tregon se ose je I semue mendor ose paguhesh nga ata qente serbe te Vrakes.

    Edhe nje here po te spjegoj me sakte cfare ka thene I nderuari Vehip qe rralle kush ta mbush mendjen
    Ndiqe me kujdes:

    Do të ndërhyhej ushtarakisht, vetëm në përkrahje të Kosovës dhe të viseve të tjera etnike shqiptare në ish-Jugosllavi, në katër raste, të përcaktuara nga Enver Hoxha, si udhëheqësi kryesor i shtetit shqiptar.

    Rasti i parë:
    Një agresion nga Traktati i Varshavës kundër ish-Jugosllavisë, i cili do të rrezikonte edhe Kosovën e viset.

    Rasti i dytë:
    Shpërthimi i një luftë civile në ish-Jugosllavi, që do të vinte në pikëpyetje çështjen ekzistenciale të shqiptarëve në trojet e tyre etnike atje, të aneksuara padrejtësisht.

    Rasti i tretë:
    Një gjenocid etnik kundërshqiptar në Kosovë e vise nga Beogradi serbomadh.

    Rasti I katërt:
    Një spastrim i egër etnik, I shoqëruar me deportimin e shqiptarëve prej trojeve të veta etnike nga makineria mishngrënëse e Beogradit.

    Për të katër këto raste Shqipëria ka qenë e përgatitur deri në imtësi. Edhe fortifikimi i vendit, këtij qëllimi i shkonte.

    E fundit
    kur kunder komenton bej pak pushim..merr fryme lirisht..mos shkruaj kur te zene konvulsionet se i ben dem vetes.

    tung !

    Reply to this comment
    • wert May 6, 14:56

      O shoku me lart me breke mbi koke!
      Lere menjane Veip Proden dhe me kundershto mua me FAKTE e jo me PRRALLA!
      Te gjitha csa thua ti dhe tre tjeret jane vetem PALLAVRA!
      Asgje dokument dhe deshmitar i gjalle nuk ekziston per te vertetuar keto mufkat tuaja!
      Te gjithe ju qe tentoni te sajoni PLANIFIKIMIN E SULMIT TE SHQIPERISE NDAJ JUGOSLLAVISE nga Enver Hoxha,jeni o te paguar nga qarqet reaksionare ANTI SHQIPTARE,ose vuani nga DELIRI I MADHESHTISE se gjoja dini dicka te fshehte qe nuk e dine shume vete,ose jeni BUDALLENJ!
      Eshte fakt qe shqiptaret ne ish Jugosllavi jane VRARE,BURGOSUR,DEPORTUAR NEPER BOTE,injoruar etj,por asnjehere nuk eshte bere ndonje tentative per te sulmuar!
      Ne se jugosllavet kane bere cfare kane dashur kunder shqiptareve te ish Jugosllavise,atehere,per kur duhej ai gjoja PLANIFIKIM SULMI?
      Kur thoni se Shqiperia do te sulmonte me fuqite e medha,kjo tregon se jeni bere per CMNENDINE!
      Jugosllavia ishte veper dhe MIKE e PERENDIMIT DHE LINDJES SOVJETIKE,ndersa Shqiperia ishte ARMIKE t e te dy SUPERFUQIVE!
      Atehere perse u duhej bashkepunimi me Shqiperine?
      Jeni bere pjese e skenarit antishqiptar qe doni te baltosni ENVER HOXHEN,por nuk do mund ta arrini!
      ENVER HOXHA LUFTOI PER MBROJTJEN E SHQIPERISE dhe ne mbrojtje te shqiptareve te ish Jugosllavise mund te hynte vetem ne vrast te nje GENOCIDI NDERKOMBETAR sic ndodhi ne vitin 1999,por qe edhe atehere pervec NATO-s asnje ushtar shqiptar nuk un deklarua hapur se kishte kaluar kufirin!
      IDIOTE TE GJITHE BOTES,mblidhuni per te share ENVER HOXHEN,por sidoqofte IDIOTE DO MBETENI!

      Reply to this comment
      • anticensurë 25642654 May 9, 08:42

        “ENVER HOXHA LUFTOI PER MBROJTJEN E SHQIPERISE dhe ne mbrojtje te shqiptareve te ish Jugosllavise mund te hynte vetem ne vrast te nje GENOCIDI NDERKOMBETAR sic ndodhi ne vitin 1999,”
        or debil ti vetë thua të që po themi të gjitë përfshi dhe rusin!! e vazhdon se një gjë e tillë “por qe edhe atehere pervec NATO-s asnje ushtar shqiptar nuk un deklarua hapur se kishte kaluar kufirin!”!!
        ti or prerje tërthore(rrotë) e arit,ke një funksion anormal të trurit!!
        ti nuk e njeh hipotezën!!ti je në gjëndjen e një shurdhmemeci!personat me prapambetje të tillë njohin vetëm realitetin dhe aspak hipotezën!!
        ti or rrotë nuk je në gjëndje të kuptosh se ata parashikuan një shkatërrim të jugosllavisë!parashikuan një shpërbërje të saj dhe vendosën të pregatiten!!nuk ju eci,u sabotua o nuk di gjë tjetër,por ata menduan se duhej të bënin diçka në një situatë të tillë!!ata nuk menduan të bashkpunonin me NATO ose traktat varshave!!ata menduan ta bënin vetë në bashkpunim me shqiptarët e mbetur në jugosllavi!!
        ajo që ndodhi në ’99 ishte një fat për ne!!ndërhyrja e natos dhe “mosreagimi”ose si e thua ti” asnje ushtar shqiptar nuk un deklarua hapur se kishte kaluar kufirin!”ishte në kuadrin e shqipërisë të katandisur me brekë nëpër këmbë nga sali berisha dhe e drejtuar nga pianec nano!!
        ne po flasim për atë që do të ndodhte po të ishin në drejtim ata njerëz të 77-80!!
        or gomar me avull,që je një njeri pa llogikë dhe bile pa tru në kokë!ti gjat gjithë kohës thua se “Te gjithe ju qe tentoni te sajoni PLANIFIKIMIN E SULMIT TE SHQIPERISE NDAJ JUGOSLLAVISE nga Enver Hoxha,jeni o te paguar nga qarqet reaksionare ANTI SHQIPTARE”….!
        çfar interesi kemi ne që të ndihmokemi këto “qarqe rreaksionare antishqiptare”??
        çfar interesi paskan këto “qarqe rreaksionare antishqiptare” të thonë se enveri paska pasur ndërmënd të ndihmojë,çlirojë shqiptarët e mbetur në ish jugosllavi??
        këto “qarqe rreaksionare antishqiptare” kanë bërë atë që ti ndoshta e ke pranuar,ndoshta në heshtje,duke thënë se enveri e “shitur kosovën”,”ka futur nëpër burgje të gjithë kosovarët që arratiseshin nga dhuna sërbe”,”që enveri nuk ka folur asnjëherë për kosovën dhe viset e tjera nën jugosllavi”,”që enveri ka bashkpunuar me titon kundër shqiptarëve”,etje etje!!këto janë veprimet,qëllimet e “qarqe rreaksionare antishqiptare” dhe jo planifikimi i çlirimit të trojeve të mbetura në jugosllavi!!
        një farë të drejte mund ta kesh këtu”ose vuani nga DELIRI I MADHESHTISE se gjoja dini dicka te fshehte qe nuk e dine shume vete,ose jeni BUDALLENJ!”!!
        ndoshta mund të vuajmë nga deliri i madhështisë,sepse dëshira na i ka dashur që në ato kohë, kur ti ke qënë një rrogëmarrës artilerie,të kishim njerzit tanë në gjirin tonë!!ndoshta dhe mund të jemi budallenj që nuk jemi në gjëndje të të sjellim ty një dokument të shkruar,per vetëm thënjet e dy shefave të shtabit të përgjithshëm dhe në të njëjtën kohë zv/ministra,sasinë e jashtzakonshme të armatimit konvencional dhe këto shkrime!!kurse ti të vetmin fakt sjell mos dijeninë tënde për një gjë të tillë!!
        ndoshta kjo është një mënçuri e nivelit të lartë!!në nivel gjeniu!!
        veip proda ta ka shpjeguar dy herë me qetësi,që mua dhe të tjerëve na mungon, ndoshta,unë ta kam shpjeguar se nuk qëndron ajo frikë dhe eufori tëndja për fuqinë e jugosllavisë,dhe se nuk ishte planifikuar të sulmohej jugosllavia në gjëndje normale por në një rast shpërbërje të saj!!gjë që ndodhi shumë më shpejt se sa e kishin parashikuar shqiptarët!!
        por ti si ajo mushka shterpë në tru dhe që ngul këmbë kot më kot,hëngre mut sa plase!!
        të mëfalësh për të gjithë shkrimet që kamë bërë me ty!!në këtë rast!!ka qënë kohë e humbur!!njëlloj si të kërkosh ti japësh mësim murit të betonit!!
        si ta thash dhe në një shkrim të mëparshëm paskemi pas fat që nuk jemi sulmuar nga dikush se të ishe nën komandën tënde do të ishte një fatkeqsi katastrofale!!
        ti jo vetëm që je një ingranazh i prodhuar skarco,por dhe i futur në në makineri si skarcitet!!
        ti vetëm se ka harxhuar paret e shtetit për shkollim por dhe ke marrë rrogë kot fare!!
        e vetmia fuqi tënde është ulëritja,shantazhi,por që për fat të keq tëndin nuk funksionojnë më!!

        Reply to this comment
  25. Fredi May 6, 15:28

    Komenti i Dr. Prodes eshte preciz dhe shterimisht sqarues.

    Por Sllobodani nuk kishte per qellim pushtimin e Shqiperise. Bombardoi zonat kufitare se aty ishin bazat e strehimit dhe furnizimit te UCK-se. Minimi u be per te njejten arsye.

    T`i themi “Rrofsh sa malet!” SHBA-se, se Shqiperine serbet e moren qe me 14 Shtator 199, dhe e leshuan vetem se u erdhi kercenimi nga Rruga e Elbasanit.

    Reply to this comment
  26. psiqiatri May 6, 16:04

    o wert..alias raimond vlonjati a gopi somes kush je.

    ke kater komentues lart qe ne menyre perfekte te kane argumentuar kete problem.

    por ti qenke nje maniak komentesh qe masterbon me veten..

    ti nuk ke konceptin mbi mbrojten,sulmin,pushtimin ne kete rast..aq me teper qe keto kombinohen me rrethanat nderkombetare ne kohe te ndryshme qe evolojne po te pyetur ty dhe mua..

    fakti qe ish jugosllavia u shkri dhe vete fuqite perendimore shperbene BRSS & RSFJ dhe shqiptaret i pushtoi Saliserbi..kur duhet te ngriheshin ne 1992-1992 i jep te drejte enver hoxhes ne parashikimet e tij

    wert

    lexo komentine e pare te anticensures 25……54

    nqs se nuk e kupton…atehere nje vizite mjeksore te mjeku psikiater e ke te domosdoshme.

    Reply to this comment
  27. Dr. Vehip (Veip) Proda May 6, 22:01

    O vëllezër shqiptarë, lerini mënjanë sulmet e ndërsjella dhe i qëndroni thelbit të problemit. Mos të dish nuk është as turp e as marre, por, të bësh e të sillesh sikur di, kjo është fatkeqësi.
    Duke parë se komentet kanë marrë një drejtim të pakëndshëm, po mundohem të bëj edhe ndonjë sqarim.
    1) Kush këmbëngul se Shqipëria do të sulmonte ndonjëherë ish-Jugosllavinë, në kushtet normale të marrëdhënieve ndërnacionale atje dhe të marrëdhënieve ndërkombëtare, për të marrë Kosovën dhe viset e tjera etnike shqiptare në ish-Jugosllavi, ai është ose miop, ose injorant, ose keqdashës. Dhe ja përse: Së pari, sepse një deklarim i tillë është gabim i përmasave historike, nga që shqiptarët si komb, historikisht, nuk i kanë sulmuar asnjëherë, por i kanë mbështetur, përkrahur e ndihmuar popujt e tjerë. Së dyti, ish-Jugosllavia, ashtu si edhe Shqipëria, ishte shtet sovran, anëtare e OKB-së. Një sulm i tillë do t`i ngarkonte mbi shpinë Shqipërisë një faj të rëndë, shoqëruar me presionin politik, ushtarak dhe ekonomik të të gjithë botës, pse jo edhe me ndërhyrje ushtarake nga qarqe e shtete kundërshqiptare. Së treti, ish-Jugosllavia u ndërtua si shtet federal pikërisht në kuadrin e vendosjes së drejtpeshimit (ekuilibrit) Lindje-Perëndim nga Fiqitë e Mëdha Botërore. Së katërti, ish Jugosllavia ishte shtet dopio-rol (rol i dyfishtë), që luante “kartën e asnjëanësisë” midis Lindjes dhe Perëndimit gjatë gjithë periudhës të Luftës së Ftohtë. Së pesti, ish-Jugosllavia ishte një nga drejtueset e Lëvizjes së Vendeve të Paangazhua në shkallë botërore dhe Josip Broz Titua ishte njëri nga tre liderat e saj. Së gjashti, ish-Jugosllavia ishte një nga firmëtaret e para të Kartës së Helsinkit. Sipas Kartës së Helsinkit, të cilën Shqipëria nuk e kishte firmosur (arsyet dihen), kufijtë e vendosur do të mbeteshin të pandryshueshëm si edhe pas Luftës së Dytë Botërore (fakti që Kosova u pranua si shtet më vete kjo ndodhi sepse u klasifikua si rast i vecantë “sui generis”). Së shtati, ish-Jugosllavia ishte shtet i fuqishëm nga pikëpamja ushtarake, por me probleme të mëdha të marrëdhënieve të brendshme ndërnacionale.
    Pikërisht për këto arsye Shqipëria nuk mund ta sulmonte ish-Jugosllavinë. Enver Hoxha nuk ishte as budalla, as aventurier.
    2) Kush këmbëngul se Shqipëria nuk ishte përgatitur për të katër variantet që kam shtruar më lartë, nuk dëshiroj t`i vë ndonjë epitet, por e them pa mëdyshje se gabon. Kjo është e padiskutueshme dhe tepër e shpjegueshme. Dhe ja përse: Së pari, në rastin e një sulmi nga Traktati i Varshavës kundër ish-Jugosllavisë, Shqipëria do të vepronte në radhë të parë në mbrojtje të Kosovës dhe viseve, çka do të përbënte edhe mbrojtjen e sovranitetit dhe të integritetit të saj. Besoj se e dinë ose e kanë dëgjuar shqiptarët deklaratën e hapur të Shqipërisë që, në rastin e një sulmi nga Traktati i Varshavës kundër ish-Jugosllavisë, Shqipëria do të ishte në përkrahje të popujve ish-jugosllavë, njëri prej të cilëve ishin shqiptarët, kombi i tretë për nga numri, pas serbëve dhe kroatëve. Së dyti, një luftë civile në ish-Jugosllavi, nënkuptonte përpjekjet se serbomëdhenjve për dominim dhe përpjekjet e kombeve të tjerë përfshi edhe shqiptarët për shkëputje, siç ndodhi në fakt. Në këtë rast Shqipëria nuk mund të rrinte duarkryq. Kurse, për të dy rastet e tjera të gjenocidit kundërshqiptar dhe të spastrimit etnik, që ndodhë në fakt në fund të shek. XX, e që shpunë në luftrat e përgjakshme, Shqipëria do të vepronte, sepse lidhej me çështjen ekzistenciale të vendit dhe të kombit tonë.
    Shqipëria ishte jashtëzakonisht e përgatitur për të katër variantet deri në detaje dhe këtë gjë fqinjët tanë shovënë dhe të tjerët afër e larg, në mos e kanë dijtur, e kanë parashikuar fare mirë. Prandaj, e theksoj, nuk hyrën trupat serbe në Shqipëri, gjatë luftës serbo-shqiptare në Kosovë, nën “sebepin” e ndjekjes të formacioneve të UÇK-së, të cilët ajo dhe shumë të tjerë në botë i quanin “terroristë”, “separatistë”. Ishin pikërisht gjenocidi i rëndë etnik, spastrimi i egër etnik, si dhe lufta e pastër çlirimtare që bënte UÇK-ja, duke zbatuar ligjet e luftës, që sensibilizuan opinionin publik ndërkombëtar, i cili doli në përkrahje të ndërhyrjes së forcave të NATO-s, nën udhëheqjen e SHBA-ve, deri në çlirimin e Kosovës.
    Siç shihet, askush as e sulmon dhe as e mbron Enver Hoxhën, por bëhet i qartë një realitet. “Çezarit jepi atë që i takon Çezarit”! Shqipëria (partitë dhe sistemet politike venë e vijnë) dëmtohet kur thuhet se ka pasur një plan për të sulmuar ish-Jugosllavinë dhe mbrohet kur mohohet kategorikisht një gjë e tillë dhe shtrohen katër variantet, që ekzistonin faktikisht, objektivisht dhe drejtësisht. Ndryshe, do të bëhej tradhëti kombëtare, po të mos veprohej. Dy duar për një kokë janë”, thotë populli ynë. Por, kur u zhvillua Lufta Çlirimtare Shqiptare në Kosovë, në fund të shek. XX, ne shkatërruam çdo gjë dhe iu vërsulëm njëri-tjetrit me egërsi, çka vazhdon edhe sot e kësaj dite.
    Në fund, po u jap një “kuriozitet”, të cilin e kam thënë diku gjetiu. Kur Millosheviçi deklaroi në vitet `90- të, të shekullit XX, se “unë hyj në Shqipëri me shoqatën e gjuetarëve”, të nesërmen mediat vendase dhe të huaja pyetën shefin e Shtabit të Përgjithshëm të Ushtrisë ish-Jugosllave (sot ësht në Hagë si kriminel lufte) dhe ai dha këtë përgjigje lakonike: …Me shqiptarët jemi ndeshur, Shqipëria ka armë, Shqipëria është e fortifikuar. Përfundimet nxirrni vetë.
    Më në fund po i them ndonjërit se nuk është fajim im që ai s`i kupton gjërat dhe nuk është drejta e tij të më atakojë qoftë edhe indirekt.

    Reply to this comment
  28. ganiu May 8, 10:16

    Sado të shkruash për këtë skarcitetet të Shkollës së Bashkuar nuk mjafton.
    Me lart psikiatri i ka këshilluar ilaçet.
    Meri o feniks pa (wert) vlerë.

    Reply to this comment
  29. ELIOT July 24, 16:52

    ha ha ha ha ha KAM DEGJUAR IDIOTIZMA NE JETE …POR JO SI KJO E KETIJE DEBILI QE E KA SHKRUAR ….. ENVERI JA DHA KOSOVEN DHURATE TITOS ..SEPSE ATA I PREMTUAN STOLIN E PARE NE TIRANE …. DHE ENVERI E KISHTE MEDNJEN TE VRISTE SHQIPTARET DHE JO SLLAVET VETEM NE KUFIJ VRAU 10 MIJE TE RINJ …. ME KE DO TA BENTE LUFTEN ME ATO FAMILJE QE I VRAU FEMIJET APO ATO FAMILJE QE JU BURGOSI BURRAT PER NJE FJALE GOJE …… MJAF ME PERRALLA MORE COBANE SE …ENVERI ISHTE NJE FRIKACAK QE TE V RISTE NE GJUME SIC E BERI ME MEHMETIN … ENVERI TE BENTE LUFTE .. NJE RUS QE E ZBULOI … HA HA HA HA HA .. AKOMA NJE HISTORIE QE TE BEN TE FLESH GJUME NE KEMBE ..MERCI .. U SA HARROVA ..KISHA MIQ TE FAMILJES QE PUNONIN NE MINISTRINE E MBOJTEJS … .. DHE KURE NUK FOLNIN PER NJE GJE TE TILLE … .EDHE KUR ENVERI I HOQI NG PUNA MBAS VRASJES SE MEHMETIT …SE ISHIN LAB ……..LUFTE KLASAS … DHE .

    Reply to this comment
Shiko komentet

Komento

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*