Izet Haxhia: Viti ’97. Droga dhe Azemi. Tropoja – Pjesa 2 e intervistës – (VIDEO + TEKST)

September 15, 2014 11:51

Izet Haxhia: Viti ’97. Droga dhe Azemi. Tropoja – Pjesa 2 e intervistës – (VIDEO + TEKST)

 

 

VIJON NGA DJE

 Mira Kazhani: Pse sipas jush bënte këto zgjedhje Berisha?

Izet Haxhia: Berisha nuk zgjedh njerëz që nuk i përdor dot. Pse vetëm në Shqipëri nuk u hapën dosjet? Sepse këto janë përdorur gjithmonë nga Berisha. Kur dikush sillet urtë dhe i bindet, është shumë mirë më të; nëse dikush ngre kryet me të, ai nis e tund dosjet!

 

Mira Kazhani: Pavarësisht gabimeve, a mendoni se zoti Berisha pati gjithë vullnetin e mirë për të bërë shtet, por ndoshta thjesht nuk ja doli, për një mijë arsye dhe atë më kryesoren se fundja edhe ai vetë vinte nga një kulturë komuniste? Ndoshta nuk ishte as ai gati për demokracinë dhe për të kuptuar sesi respektohen institucionet e një shteti?

Izet Haxhia: Ne vinim nga regjimi komunist. Nuk u bë ai kalimi i butë nga regjimi. U bë ai kalimi i menjëhershëm, i dhunshëm. Dhe kuptohet jo të gjithë kuadrot e komunizmit ishin të këqinj, ka patur atdhetarë, të ndershëm, po njerëz të tillë u nxorrën jashtë loje.

Shiko sistemin e drejtësisë. Gjëja më e shenjtë e një shteti është drejtësia. Si mund të bëhet gjyqtar një njeri më 6 muaj kurs? Këto janë pasojat që vijnë për mosndërtimin e shtetit. Çdo gjë fillon e mbaron tek drejtësia. Ajo u duhet të gjithëve. Mu ka dash mue, nesër të duhet ty, i duhet nesër Berishës, Ilir Metës, Ramës, të gjithëve.

Një drejtësi me njerëz të kapur nuk është drejtësi. I kapuri, sot të mbron ty dhe nesër të shet. Dhe sigurisht nuk them që të gjithë janë të korruptuar. Ka edhe njerëz të ndershëm, profesionistë, por them se duhet pastruar nga e keqja, drejtësia.

 

Mira Kazhani: Do të flasim për drejtësinë dhe dosje të rëndësishme të saj që lidhen edhe me ju, por nuk m’u përgjigjët: A kishte Berisha dëshirë për të bërë shtet? Ju keni qenë afër tij, keni dëgjuar kur fliste në telefon, kur takonte njerëz. Mundet kaq gjë ta keni kuptuar!

Izet Haxhia: Shiko, vetë fakti që shteti u shemb ashtu si u shemb në 1997, tregon shumë. Edhe në Uganda e Ruanda, shteti nuk ka falimentu plotësisht nga një konflikt civil. Në Shqipëri ndodhi ama. Simboli i një shteti që ekziston është burgu. Shqipëria në ’97-ën ka ndenjur një muaj e sa pa burg. Burgu është mjet ndëshkimi, po tregon që në atë vend ka shtet, rregulla, ligje.

Unë mendoj se kanë patur mundësi që ta mbajnë shtetin, por është bërë me qëllim. Sot kur i mendoj me mendjen time… Në atë kohë nuk mund të gjykoje në mënyrë të shëndoshë, aq më tepër me një njeri që i kishe besuar. Por dëmi më i madh që Berisha ka bërë, është shkatërrimi i shtetit. Me qëllim pa qëllim, këtë s’e di, por nuk ka dashur të bëjë shtet.

Në Shqipëri ekzistonin klane, por jo shteti. Klanet në dukje ziheshin me njëri-tjetrin, por pas krahëve flisnin dhe binin në marrëveshje me njëri-tjetrin, për të nda pronat, lekët, postet. T’ju jap vetëm një shembull. Në ’97-ën kur po krijohej qeveria e Pajtimit Kombëtar, ata takoheshin dhe mendonin si të ndanin poste. Më kujtohet Kurt Kola, Neritan Ceka e ca të tjerë. Mbaj mend shumë që kur i çonim me makinë te shtëpia, të thonin se çfarë posti kishin kapur. Politika shqiptare kjo është.

 

Mira Kazhani: Berisha çfarë thoshte në atë kohë?

Izet Haxhia: Berisha dihet, është fajtori kryesor. Në atë kohë ndodhi një revoltë. Lekët i vodhi qeveria, apo dikush tjetër, unë këtë nuk e di kush i ka vjedhur, se s’jam as prokuror e as hetues. Por aty ishte një revoltë popullore. Gjëja e parë që ai duhet të bënte ishte të dorëhiqej, të mos zgjidhej President. Kur po shihte se vendit po i vihej flaka, çdo politikan atdhetar që e do popullin e vet, vendin e vet, gjëja më e parë që duhet të bëjë është dorëheqja. Kjo është demokracia, do e lirosh kolltukun, jo t’i ngjitesh nga mbrapa. Po kjo është fatkeqësia e shqiptarëve, që këta nuk dinë ta lëshojnë kolltukun.

 

Azem Hajdari dhe Izet Haxhia

Azem Hajdari dhe Izet Haxhia

Mira Kazhani: Çfarë roli keni patur ju zoti Haxhia në konfliktin e ‘97-tës?

Izet Haxhia: Do ju them një gjë interesante për pikënisjen e konfliktit, sepse gjithmonë është kujtuar se ai nisi nga Vlora. Në fakt ka nisur në Lushnje, edhe në ’91-in, edhe në vitin ‘97. Revolta e parë kundër shtetit ka nisur në Lushnje. Lushnjarët i mbajnë për njerëz të qetë e të urtë. Por po ju them se në ’91-in reparti famëkeq 326 që ka ngrënë dru, ka ngrënë në Lushnje. Edhe forcat e sigurisë së Berishës herën e parë që kanë ngrënë dru, e kanë pas në Lushnje.

 

Mira Kazhani: Po si shpjegohet?

Izet Haxhia: Dëgjo, shtypja aty ku është më e madhe, edhe zemërimi aty është më i madh. U bë një raprezalje e madhe edhe pas marrjes peng të Tritan Shehut në Lushnje. Më kujtohet kur po shkonim për të bërë një miting në Lushnje. Kuptohet, në një sallë të mbyllur rreth 300-400 veta. Berisha mori zemër dhe kur dolëm, pamë që ishin mbledhur jashtë shumë njerëz. Aty kam parë atë zemërimin e njerëzve, urrejtjen.

Kuptova që qeverisja jonë kishte marrë fund. Berisha vdiste për turmat dhe u bë gati të shkonte drejt tyre për t’i takuar. I thashë të mos shkojmë se janë të revoltuar, por ai kur shihte turma e humbte veten dhe u nis drejt tyre. Kur ja nisin sharjet, gurët, etj. Mezi e kam marrë dhe e kam futur në makinë. Aty pashë që shteti kish marrë fund. Ajo urrejtje ishte kthyer në një uragan kundër nesh.

 

Mira Kazhani: E kuptoi këtë edhe zoti Berisha?

Izet Haxhia: Nuk e di. Duhet ta ketë kuptuar. Por ai e kuptonte dhe s’e kuptonte njëkohësisht.

 

Mira Kazhani: A ka meritë Berisha që ndryshe nga Fatos Nano i cili iku në 1998, ai qëndroi në Presidencë, nuk u arratis?

Izet Haxhia: Në atë kohë kur po krijohej qeveria e Pajtimit Kombëtar, në kohën e negociatave vazhdimisht vinin informacione, do vijnë nga Vlora, do sulmojnë Tiranën, kështu përhapej paniku. Të gjitha ata, politikanët e PD, me ministrin e Mbrojtjes, me të Brendshmin, të gjithë morën arratinë. Kulmi i kësaj revolte ka qenë nata e 13 marsit. Që është një pikë kthese, ma merr mendja mue në historinë e Shqipërisë. Fillimisht Berisha tha se do t’i shtypë revoltat dhe u mblodhën gjitha ata njerëz në mbështetje të tij. Vëllai im ishte komandant me vullnetarët dhe po prisnin në Fier. Pastaj me një urdhër të beftë, tërhiqen dhe këtu njerëzit që kishin ardh për të, u zhgënjyen.

Në 13 Mars, përfundimisht shteti shqiptar mori fund. Atë ditë 4 vëllezërit e mi më thanë “çdo gjë ka marrë fund, ikim e shohim punën tonë”. Jo, u thashë, Berishën nuk e le. Po Berisha na tradhtoi, na shiti – më thanë ata. Jo, u thashë, sikur i fundit të mbetem, do qëndroj me Berishën. Edhe për hatrin tonë, kanë ardh me qindra vetë që ka mbledhur vëllai im dhe unë, dhe vendosëm të mbronin Tiranën, Presidencën se vetëm ajo qendër kishte mbet. Atë ditë, rreth orës 5 pasdite më duket, kam parë pas Presidencës një autoblind. Pyeta ç’donte ai mjet aty dhe më thanë që Presidenti po ikën. Ku do ikë? – pyeta unë. Do ikë më thanë, ka rregullu një vilë atje në Laç, më duket se ishte dikush me mbiemrin Ulaj, s’di si e kishte emrin ai, më duket se Bashkim, ka qenë një doktor që kishte një vilë trekatëshe në Laç.

Kam shku e jam fut në zyrën e Berishës. “Çdo gjë mori fund”, më tha ai. Si mori fund? – i thashë unë. Shqipëria mori fund, tha ai. Në atë kohë familja e tij ishte e sigurt. Liria ishte në një bazë të sigurt, djalin dhe vajzën e mbesën, bllokuam tragetin për Itali dhe i nisëm. I thashë që gjithë njerëzit e tu, ata me të cilët drejtove, u larguan si minjtë. Ti ku do me shku, i thashë. Ti kërkon të bësh një hap, këtu do vritesh. Ne mbledhim njerëz që ty të të mbrojmë dhe ti do të largohesh? Asgjë s’ka marrë fund. Kur të vritemi ne të gjithë, atëherë do ketë marrë fund dhe ik ku të duash. Atëherë ai është mbyllur në zyrë.

Pak më vonë erdhi Agim Shehu që tha se tanket po sulmojnë Tiranën. E përzura edhe atë nga Presidenca, sepse të gjithë vinin për të përhapur panik. Atë natë jemi sulmuar të gjithë dhe u jemi kundërpërgjigjur atyre që sulmonin Presidencën. Berisha ndërkaq kërkoi një armë. “Më sillni edhe mua armën, se edhe unë do qëlloj”, tha ai. Nuk ke nevojë për armën i thashë. Nuk do vijë deri tek ty ajo punë, sa kohë jemi ne këtu.

 

Mira Kazhani: Dinte Berisha ta përdorte armën?

Izet Haxhia: Po të gjithë që vijnë nga komunizmi dinë të përdorin një armë, kanë ditur edhe gratë. Ka ditë edhe ka qenë i majtë, Berisha gjuan me të majtën.

 

Mira Kazhani: E keni parë?

Izet Haxhia: Më duket se njëherë kur po shkonim për Tropojë kemi bërë qitje.

 

Mira Kazhani: Çfarë ndodhi në raportet e zotit Berisha me Amerikën?

Izet Haxhia: Fillimisht Berisha ishte i zgjedhuri i Amerikës, përderisa e sollën në pushtet në ’92-in, fillimisht me lobin shqiptar, nga Elez Biberaj etj. Por rasti i parë i thyerjes së marrëdhënieve të Berishës ishte rasti i Omonias, i arrestimeve që u bënë në jug për futjen e armëve pa leje. Në atë kohë kish ardhur në Shqipëri një ambasador në pension, Richard Shifter, i cili është përdorur gjithmonë nga amerikanët për zgjidhjen e konflikteve në zona të vëshira. Ai ka qenë ndërmjetësues edhe në Kili, mes diktatorit Pinoçet dhe qeverisë amerikane, që çoi në dorëheqjen e Pinoçetit.  Ishte një njeri me shumë ndikim në Departamentin e Shtetit. Në atë kohë ai vjen, por Berisha nuk e pret. Aty nisi thyerja me Amerikën.

 

Mira Kazhani: Pse nuk e priti? Me çfarë argumenti?

Izet Haxhia: Nuk e di. Duhet pyetur Berisha. Diçka duhet të ketë pasur në kokën e tij. Më pas thyerja përfundimtare ishte me zgjedhjet e vitit 1996, kur kuptohet, me kontributin e të gjithëve ne, opozita u shtyp, nuk u la të bënte fushatë.

Dhe po ta flasim drejt, edhe të kishte bërë fushatë në atë kohë opozita nuk do fitonte, sepse shqiptarët ishin të kënaqur me firmat piramidale. Si pak dembelë që janë, të gjithë ishin të kënaqur sepse ishin mirë ekonomikisht. Në atë kohë kishte bum ekonomik në vend, nuk kishte askush arsye të ndryshonte qeverisjen. Por thyerja ishte e madhe sepse të mos lejoje opozitën të hynte në disa qytete nuk ishte pak, ta shtypje atë. Mentalitet i atëhershëm, mentalitet i gabuar shumë, që i përket jo një shteti demokratik, por vendeve diktatoriale.

 

Mira Kazhani: Po pse duhet ta shtypnit opozitën, kur fitorja ishte e sigurt për partinë në pushtet, PD-në. Pse një sjellje e tillë?

Izet Haxhia: Po sa më tepër pushtet të kesh, njerëzit i rrëmben ajo grykësia. Mundohesh që të dobëtin ta shtypësh, ta eleminosh. Kjo ishtë ajo psikologjia e shqiptarëve të rritur me dhunë, të shtypur.

 

Mira Kazhani: Ka shumë skenarë për ’97-ën, po ju cilin besoni?

Izet Haxhia: Firmat piramidale që dihet kush i stimuloi, paratë e pista dhe tërheqja e menjëhershme e këtyre financave për ta çuar vendin në kolaps total. Doli më vonë në skenë se kush i tërhoqi paratë dhe solli rrëzimin e tyre. Kushdo që e ka bërë, e ka ditur dhe ka qenë pjesë e një skenari për të mbërritur tek viti ’97 (jashtë kamerës Haxhia foli për përshirje të shërbimeve sekrete greke të cilat sipas tij kishin interes në destabilizimin e Shqipërisë). Sepse njerëzit vetëm për një gjë mund të ngriheshin, për paratë.

Me mungesën e demokracisë ishin të mësuar dhe as që e njihnin mirë. Shqipëria ishte pa liri. Kishe media të pavarura të cilat shtypeshin, gazetarë që dhunoheshin dhe futeshin në burgje, televizion e radio të pavarur nuk ka pas. Bumi i tyre është bërë pas viteve 2000 më duket. Edhe kjo intervistë e imja me ju është produkt i kësaj lirie dhe pavarësie.

Mira Kazhani: Ju besoni që ka media të pavarur në Shqipëri tani?

Izet Haxhia: Po ashtu besoj. Nuk them se ka pavarësi të plotë, por është më mirë sesa ka qenë.

 

Mira Kazhani: Frikë që do më rrahë ndonjë truprojë e një politikani, nuk kam, me thënë të drejtën…

Izet Haxhia: Ah ma hodhe mua këtë. Po e pranoj që kam rrahur edhe gazetarë. Ke të drejtë!

 

Mira Kazhani: Keni bërë gabim?

Izet Haxhia: Ka ndodhur, por është diçka që s’e kthej dot mbrapsht. Të dhunosh njeriun e fjalës së lirë është gabim i madh, kuptohet. Por mentaliteti i kohës i tillë ishte.

 

Mira Kazhani: Roli i Azem Hajdarit në ‘97-ën cili ka qënë?

Izet Haxhia: Azemi në atë kohë ka qenë i tërhequr. Iu bë ai përjashtimi dhe fillimisht bënte ato grevat. A ju kujtohet, kur donte me djeg veten? Më tregoi dikush që kishte marrë shishen e benzinës dhe thoshte “do djeg veten”. Njëri i kish thënë: Të jap unë shkrepësen, po deshe ndize vetë. Ishin ato show-t e tij që bënte.

Aty ka patur një spekulim në media. Atë ditë kam qenë me vëllain e Mirit të Xhikes duke bërë një shëtitje me makinë, se na kishte ardhur një mik. Kur kaluam nga stadiumi Dinamo, pashë një grup tropojanësh me hunj e hekura në duar. I pyeta, çfarë ka ndodhur? Më thanë, do vijë Azemi të bëjë miting dhe do e rrafim. Ku ndodhet, u thashë. Tek Ujëvara, më treguan ata. Nuk e dija që kishte kamera, por sigurisht që nuk doja që me një njeri që kam kaluar vite dhe kam një të shkuar, të bëhej ajo figurë, tropojan me tropojan. Se në përgjithësi ne tropojanët jemi të përdorur shumë.

Pashë forcat e policisë që talleshin me Azemin. I thashë Azemit, çfarë je duke bërë? Po fëlliq veten. “Jo”, më tha, “unë jam kundër qeverisë, unë kështu e ashtu”. Ore s’ka lidhje kundër qeverisë a kundër Salës, nuk më ka çu Sala këtu, kam ardh vetë me inisiativën time, – i thashë. Dhe e kam marrë si me gjysmë forcë dhe e kam futur në makinë. Hajde shkojmë e pimë kafe e i sqarojmë këto gjëra. Unë thjesht e kam shpëtu nga druri që do hante atë ditë, nga ata tropojanët që tash bërtasin: O Azem, o hero.

 

Mira Kazhani: Si e shpjegoni që zoti Berisha nuk e përfshiu kurrë Azem Hajdarin në poste të rëndësishme. Si shpjegohet ai raport dashuri-urrejtje mes tyre.

Izet Haxhia: Ju siguroj që kurrë s’ka patur dashuri mes tyre. Azemi gjithmonë është munduar që t’i pëlqejë Berishës. Dalja si kandidat për kryetar partie në ‘91 krisi raportin mes tyre. Hajdari ishte njeri i përdorshëm, e përdornin. Kundër Berishës dhe të tjerëve.

Mira Kazhani: Kush e përdorte atë?

Izet Haxhia: Klane të ndryshme e kanë përdorur, sepse ishte i predispozum vetë. Asnjëherë se ka dashur Berisha Azemin, dhe anasjelltas. Vetëm një fakt po ju them, pas plagosjes në Parlament i shkuam për vizitë në shtëpi Azemit. Pas dy muajsh ishte kongresi i PD në ‘97 dhe Azemi më tha mua: “Unë do të vendos kandidaturën për kryetar partie dhe dua të më përkrahësh”.

Në asnjë mënyrë, i thashë. Mos e bëj atë gabim. E ke provu njëherë, mos e bëj më. Pavarësisht se ai tek Berisha sillej ndryshe, i thërriste Marshall. Por gjithmonë ai priste momentin e caktum që të hakmerrej për gjithçka me të.

Në ’92-in kur kemi fituar zgjedhjet, tregonin si batuta por janë të vërteta. Azemi kishte mbledhur ish shefa të policisë, sepse ka pas lidhje shumë të forta në kohën e regjimit komunist me policët e shtetit, Sigurimin. Gjithmonë me ata rrinte. Azemi kur ka qenë student, ishte i vetmi student që kam dëgju unë që mbante pistoletë me leje. Nuk e di për çfarë shërbimesh mund t’ja kenë dhënë, por e kishte me leje. Tani në vitin 1992 Azemi ndante poste sepse ishte i sigurt që do të bëhej Ministër i Brendshëm.

Por fatkeqësisht apo fatmirësisht, këtë s’e di, ai nuk bë asnjëherë, nuk arriti ta realizojë atë ëndrrën e tij. Berisha nuk e zgjodhi atë. Edhe në ‘97 pas ikjes së Behlul Çelës, edhe aty ka kërkuar të bëhet Ministër i Brendshëm, prapë nuk e bëri që nuk e bëri Berisha.

 

Mira Kazhani: Pse nuk e bëri?

Izet Haxhia: Nuk ka patur besim ai. Asnjëherë!

 

Mira Kazhani: Ju si mendoni? Si do ta kish bërë ai Ministrin e Brendshëm. Do kish qenë më i sigurt vendi me zotin Hajdari?

Izet Haxhia: Në asnjë mënyrë. Tani, ne themi për njerëzit që kanë vdekur vetëm fjalë të mira. Por më duhet të flas të vërtetat. Azemi ka qenë njeri i guximshëm. Ka qenë i shkathët, ka qenë nga fundi edhe orator, mësoi të fliste, u poq si politikan.

Por ka pas shumë vese. Vese morale dhe shumë gjëra që s’dua t’i flas. Ka qenë i lidhur me trafikun e drogës. Nuk e di nëse keni dëgjuar për rastin e Mirush Matit, i cili është vrarë në Moldavi. Kanë qenë ortakë bashkë me Azem Hajdarin, që kanë bërë trafikimin e heroinës nëpër Shqipëri, bashkë edhe me një person tjetër nga Fieri që s’po ja them emrin. Dhe vrasja e këtij Mirush Matit nuk është ordinere, por është për ndarje pazaresh.

Edhe personin unë e di, dhe e them. Ka qenë një Fazlli Ballkan, me origjinë shqiptare. Ai ka qënë furnizuesi i këtyre, i linjës së trafikut të drogës. Është marrë me kontrabandë nafte. Azemi ka qenë pas ’97-ës, drejtuesi i linjës së tritolit. Shumë hedhje në erë që janë bërë, kanë qenë direktivat e tij. Berisha i dinte këto dhe e dinte gjithashtu që ai ishte i pakontrollueshëm. Azemi u doli jashtë kontrollit atyre që e sollën në krye të Lëvizjes së Studentëve, ashtu do i dilte jashtë kontrollit edhe Berishës dhe njeriu i parë ndaj të cilit do hakmerrej, do ishte Berisha.

 

Mira Kazhani: Kisha menduar t’ju pyes nëse i besoni akuzat se zoti Hajdari ka qenë pjesë e agjenturave etj, por edhe i lidhur me klane kriminale. M’u duk se gjatë fjalës tuaj ju aluduat për diçka të tillë.

Izet Haxhia: Sa për grupet kriminale, ka patur lidhje me shumë grupe kriminale. Mund t’ju tregoj një histori në fillim të viteve ‘90. Ka qenë një Gaz Muça, i fortë atëherë. Azemi doli e foli kundër tij në parlament, dhe në darkë takohej me të, bënte bisedime dhe i thoshte “e thashë për kështu e ashtu”. Azemi ka qenë i atillë.

Sa për agjenturat e huaja, unë këtë s’e di se nuk jam i shërbimeve sekrete. Por di një rast. Në kohën e luftës së Kosovës, janë vra dy persona. Ka qënë shefi i logjistikës UÇK-së me qendër në Tropojë. Një burrë i mirë, patriot shumë i madh, dhe që e njihja personalisht, Ilir Konushevci, është vra megjithë doktor Hazir Manen. Këtu është një fakt interesant, sepse personat që kanë marrë pjesë në pritë… nëse e mbani mend pas ish Muzeut të Enver Hoxhës ka qenë një dyqan qoftesh me një kosovar. Ai ka qenë një agjent i shërbimeve sekrete jugosllave. Aty Azemi shkonte shpesh dhe aty është bërë takimi me këta personat që kanë marrë pjesë në pritë. Sepse kush e ka ditur atë udhëtimin e atij atë ditë, me armët që çonin për UÇK-në? Është bërë prita dhe fatmirësisht një person ka mbet i gjallë, dhe historia nuk mbeti një enigmë.

Këtu historia është shumë interesante sepse në gusht të ‘98-ës në gazetën “Rilindja” ka dalë një shkrim me firmën e Afrim Krasniqit, ku shkruante: “Tropoja mes Nanos e Millosheviçit”, dhe në këtë shkrim akuzoheshin Haklajt sikur kishin vrarë këtë Ilir Konushevcin (me pseudonimin Mërgimi) megjithë Hazir Manen. Në atë kohë vëllai im Isamedini me Halil Haklajn, janë kapur në Gramsh me 15 kallashnikovë, me akuzën e trafikut të armëve. Se çfarë trafiku armësh po bënin ata, më 15 copë automatikë kallashnikov kur në gjithë Shqipërinë armët ishin sheshit, po nejse.

Në atë kohë plaku i Haklajve ka ardhur në Tiranë për të takuar Afrim Krasniqin, se si ishte e mundur që ai e kish thënë atë gjë. “Afrim Krasniqi ka qenë familje bajraktarësh të Nikaj Mërturit, me tradita”, -më tha Muharremi, “si ka mundësi ta ketë bërë këtë për ne? Ne kemi miqësi me ata”.

Ta gjejmë, i thashë, dhe ta pyesim si është puna. Mesa kujtoj unë tek Hotel Dajti është takue, kanë folë dhe Afrim Krasniqi i ka thënë kështu Muharrem Haklajt: “Shkrimin e kam bërë me direktivën e Azemit, unë kam hedhur vetëm firmën”. Ai më kërkoi ta takoja me Azemin. Në atë kohë nuk flisja me Azemin dhe i thashë që nuk e ndërmjetësoja dot atë takim, por i sugjerova të shkojë tek selia e PD se aty me siguri do ta thirrte vetë ai.  Janë takuar dhe kur ka dalë nga takimi, plaku i Haklajve më tregoi se çfarë i kish thënë Azemi në zyrë.

“Djalin nuk ta kam vrarë unë, por djalin ta ka vrarë ai që është në katin e dytë aty tek zyra e cepit”.  “Ja ka fut kot”, i thashë unë plakut të Haklajve, “nuk ka dorë Berisha në vrasjen e djalit tuaj”.

Haklajt më besonin mua, e dinin që nuk gënjeja. Unë jam mundue që mos ta nxis këtë problem. Sepse kur është vrarë vëllai i parë i Haklajve, unë kam qenë në Fier dhe të nesërmen Azemi kishte një takim në Fier. Pas një takimi atje, kemi dëgjuar se në qafën e Luzhës është vrarë filani. Ka qenë paradite, ndoshta ora 9 ose 10. E kam ndjerë dhe thashë me vete se këta që e kanë bërë këtë vrasje, i kanë vënë flakën Tropojës. Kur shkova dhe i thashë Azemit kështu, ai reagoi shumë i qetë. “Ça ka dashtë atje”, tha Azemi. Kjo është një gjë shumë e rëndë, i thashë unë atij, në Tropojë do fillojë lufta. Nuk i bëri përshtypje. Kisha atë ndjesinë që e dinte, apo ndoshta nuk e dinte. S’e di… Unë besoj se kushdo që bëri atë vrasje, ishte me qëllim shkatërrimin e Tropojës.

 

Mira Kazhani: Mundet të ketë qenë Azem Hajdari një protagonist, porositës, urdhërues, i përfshirë në këtë vrasje? Dyshoni?

Izet Haxhia: Këtë nuk mund ta them me garanci. Por tensionet mes familjes Haklaj dhe Hajdarit kanë nisur në vitin 1991, sepse nuk e ka përmendur askush deri tani. Një vëlla i Azemit që është më i madh sesa Azemi, sa ishte krijuar PD, ka qenë i pirë dhe ka shkue e ka sha një çun xhaje të këtyre Haklajve. E ka sharë mbarë e mbrapsht.

Pastaj Fatmiri, Shkëlqimi e këta e kanë rrahur keq vëllain e Azemit, i cili ka ndenjur 3 javë në spital me fraktura. Aty ka nisur edhe armiqësia mes tyre. Plus që është edhe rasti i tragetit në Fierzë, kur Feriz Kërnaja ka vrarë Isuf Halucën. Aty është edhe diçka enigmatike. Ai kur është vrarë, mbante veshur pardesynë e bardhë të Azem Hajdarit. Isufi ka qenë miku i Azemit. Isufit nuk guxonte t’i ngrihej njeri kundër atje, çfarë të thoshte ai, bëhej. Isuf Haluca ka qenë një antikomunist, ka bërë burg, ka vuajtur por ishte një njeri që e respektoja.

 

Mira Kazhani: Ndalemi pak tek vrasja e Shkëlqim Haklajt; ajo që thoni se është edhe pikënisja e gjakderdhjes në Tropojë…

Izet Haxhia: Ai që e bëri atë vrasje i vuri flakën Tropojës. Futja e kësaj vëllavrasjeje ishte shkatërrimi i Tropojës. Unë nuk e di se kush e ka bërë, unë kam patur miqësi edhe me ata që janë akuzuar, dhe me ata që janë vrarë. Nuk e di kush e bëri.

Kur kam shkuar për ngushëllim tek Haklajt, ka qenë vëllai i madh Hamdiu, dhe Halili, dhe ata thanë kështu: PD-ja, Sali Berisha na ka vra djalin. U thashë që nuk është e vërtetë, që nuk e besoja këtë gjë. Po të kishte dash me ju vra, ju vriste.

Në rrëmujat e ’97-ës një grup operativ i SHIK-ut që ka qenë i lidhur me Xhahit Xhaferrin, etj, ka ardhur dhe ka thënë se është një grup i rrezikshëm nga Tropoja, Haklajt, për të cilët kishin urdhër t’i vrisnin. Dhe u thashë në mënyrë absolute Jo.

Kjo ishte përgjigja ime, por që ja vura edhe Berishës, se nuk doja që ata të kishin këto dyshime. Ndërsa për Azemin, ju tregova që atë ditë ka qenë në Fier. Sa u është mbushur mendja nga unë, nuk e di, por ata prapë e kanë pas atë dyshimin se vrasja e tyre ka ardhur nga PD.

Dua të them se pala tjetër (i referohet qeverisë së majtë, M.K) e ka nxitur gjithmonë këtë konflikt. Një nga njerëzit më negativë që i ka nxitur këto konflikte ka qenë shefi i Shërbimit Sekret, Fatos Klosi. Ai ka një rol shumë negativ tek ngjarjet e Tropojës. Ka qenë palë.

 

Mira Kazhani: Po zoti Berisha kishte këtë interes? Ai ishte edhe ai palë për këtë konflikt?

Izet Haxhia: Zoti Berisha më vonë është bërë palë. U bë kundër Haklajve. U bë palë me ata që ekzekutuan Haklajt, me në krye Anton Gjergjin.

 

mira-izet-1-1024x657Mira Kazhani: Pse ishte kjo marrëdhënie e Berishës me Haklajt dhe çfarë e shtynte një President të hakmerrej me disa 20-21 vjeçarë, të kishte probleme me ta?

Izet Haxhia: Kjo është një pyetje shumë e drejtë. Unë e kam pyetur vëllain e madh, Hamdiun. Ai më pat thënë që Berisha na urren neve. E kisha pyetur se pse duhet t’i urrente? Ju s’keni patur ndonjëherë ndonjë konflikt.

Hamdiu më tha se gjatë kohës që ai kishte qenë student në Kamëz, ka pas një histori dashurie me kunatën e Berishës. Që në atë kohë ai e ka njohur personalisht Hamdiun që atëherë ka nisur ajo urrejtja e tij. Ndoshta? Por kështu e shpjegoj faktin që Berisha është munduar t’i zhdukë ata qëkur ishte president.

Mira Kazhani; Si t’i zhdukë, t’i eleminojë? Berisha? Çfarë kishin bërë ata?

Izet Haxhia: Po po, kuptohet, qeveria e zotit Berisha, me urdhrat e tij. Dhe po ta them ty tani, se atyre në atë kohë nuk ua thoja se nuk doja të nxisja konfliktin, por e tregon vetë historia. Hamdiu ka kryer një vrasje që nuk duhet të kryhej në 1991 për një sherr, tek vendi i quajtur “Vorri i mirë” në Shkëlzen. Dhe me këtë rast edhe vëllezërit e tij që kanë qenë pa asnjë faj, janë futur në këtë kalvar për 5 vjet në mal.

Pastaj është diçka interesante që është e pazgjidhur. Pasi është mbyllur çështja dhe Hamdiu ka marrë pësipër krimin dhe këta kanë dalë në lirim, vëllai Shkëlqimi ka ardhur në Tiranë me pistoletë dhe e kanë futur në burg për armëmbajtje pa leje.

Në atë kohë Fatmiri vjen e më kërkon. Nuk e njifsha atëherë, se ka qenë më i vogël. Në orën 6 të mëngjesit vjen një djalë me flokë të gjata tek dera. Jam filani, Fatmir Haklaj. Bujrum, i thashë unë, çfarë keni? Vëllain tim, Shkëlqimin, e kanë kapur me pistoletë. Ndoshta është në dorë të atij Prelë Martinit, ai mund ta lirojë. I thashë që do shkoja të flisja me të.

Shkuam dhe folëm të dy me Prelë Martinin. Por Prela i tha, kaq ta bësh dhëmbin se nuk do ta liroj vëllain tënd. Dhe më vonë, pas 15 ditësh, hidhet në erë shtëpia e Prelë Martinit. Këtë atentat e ka bërë Fatmir Haklaj, unë e di; dhe ndihmësi i tij ka qenë një njeri që mori poste në qeverinë Berisha, Dem Dollapi ka qenë shoqëruesi i tij atë ditë në makinë. Ai ka qenë servili i Haklajve, që ruante lopët.

 

Mira Kazhani: Çfarë karakteri ishte Fatmir Haklaj? Thuhen përshkrime kontradiktore për të. Hero apo kriminel?

Izet Haxhia: Pas ngjarjeve të Tropojës kemi ndenjur shumë bashkë. Fatmiri fillimisht ka qenë një djalë me ato virtytet e malësorit që ka trashëguar nga gjyshërit e tij, një djalë i qetë, trim, ka qenë i besës, por që fatkeqësisht vrasja e vëllait të tij, Shkëlqimit që e kishte si binjak, e shndërroi në një kriminel përbindësh. Filloi të vriste njerëz pa faj, për variacion.

 

Mira Kazhani: Kur e keni takuar për herë të fundit? Keni biseduar me të për këto ngjarje?

Izet Haxhia: E kam takuar një ditë para se të vija në Turqi. Pimë një kafe afër spitalit. I thashë që të bënin kujdes, sepse ishte koha kur misioni i OSBE u tërhoq nga Tropoja, pas vrasjes së dy përfaqësuesve të saj. Tërheqja e tyre nga ajo zonë, është sinjal që aty do të ketë ndërhyrje të dhunshme me qëllim për ta vënë nën kontroll.

Sepse Tropoja ishte jashtë kontrollit të qeverisë qëndrore. I këshillova të kishin kujdes dhe të tërhiqeshin tek shtëpia e tyre në fshat. I tregova që unë do të shkoja në Turqi, por që do kthehesha. Më tha se nuk do shiheshim më kurrë bashkë. A të them një gjë, më tha, dëgjo: “Jam bërë kriminel, fatkeqësisht. Nuk jetoj dot pa gjak. Nëse nuk shoh të derdhet gjak, pëllcas!”

Në atë shkallë kishte arritur. Vrasja e pabesë që iu bë vëllait të tij, e çoi atë në atë pikë. Nga një djalë fisnik, e shndërroi në një djalë të tillë, është fatkeqësi…çfarë të them…

 

Mira Kazhani: Kush e vrau Azem Hajdarin, zoti Haxhia?

      

Vijon nesër në Dita

September 15, 2014 11:51
Komento

115 Komente

  1. RRESHEN September 13, 11:43

    Gjithmone ne ket bote jane me te keqij sekretari e partise se se PPSH…se sa kryetari se ky SALI spiuni i ENVERIT ka vra shume njerez ne ate kohe biles sa ka vra vete ne “DEMOKRACINE”e vet sepse ENVERI nuk e dinte se cfare u bente prsh.ne kukes,shkoder,lezhe,sarande,gjirokaster,berat,elbasan,vlore,durres etj…po i spiunonte ky te ENVERI…e cfa do prisnim te mira ne shqiperi ne nga ky exta KOMUNIST….

    Reply to this comment
    • giuliano September 13, 14:50

      o shoku Rresheni , a ma nicz te kutem ket linkun e intervistes. se ket prointin nu e marr vesh farre

      Reply to this comment
      • Dielli mbi KORAB September 13, 20:21

        Nje INTERVIST MADHESHTORE.
        qe duhet te shkunde nga gjumi te gjithe demokratet dhe te PASTROJNE sa me shpejt Partine Demokratike nge Krye-Krimineli Sal Berisha dhe vegla e tij Lul Basha.

        Reply to this comment
    • adri September 13, 16:06

      Te shfuqizohet vendimi qe i ka dhne titullin atij azem hajdarit dhe te hiqet busti i tij se eshte turp. pas kesaj interviste dhe berisha duhet te jape doreheqjen si deputet.

      Reply to this comment
    • Fierakuuuuu September 14, 00:51

      Me Kujtohet Mir 97 kur Tropojanet Rekrute te Berishes TERRORIZONIN gjith popullsine Jugore, ne vecanti ate Labe ne Qafe te Koshovices aty ku kishin ngrit PostBllokun. shume INTERESANTE dhe teper i PERPIKTE ne REALITET edhe Ai Komenti i Alias…. ANTON GJERGJI. Duket qe i Njeh mire Situaten che Personazhet I.Haxhine, A.Gjergji, Shoten e Haklajve, che Vellezrit Lumneshi, Rasimin(qe eshte bere per Ramet) dhe TrupRojne Personal te Berishes Sot dhe dje ne Pushtet. Myftarin, qe bene Kerrdine duke Vjedh me ane te Lojrave te Fatit(Kazinove) Shqiperine, Kuptohet Xen buzqumeshti i babit kishte Feten e tij, kete ka Harruar ta thote A.Gjergji i meposhtem. megjithate PERQEZIME IZET keshtu u HAP SYTE shume Burdallenjve qe besonin QORRAZI si ti dikur (nejse se ti edhe ushqeheshe) Azemin “HERO” Berishen dhe PD.

      Reply to this comment
  2. Partia Demokratike duhet te largoj Berishen dhe Bashen September 13, 11:48

    Jom knaq tu qesh.
    Izeti ka humor fantastik dhe te vret me batuta.
    FALEMINDERIT per ket INTREVIST MADHESHTORE

    Reply to this comment
    • hekur September 13, 14:48

      kisha pat mendim tjeter per kete Izetin
      po qenkam gabuar
      Qofsh mire o djale i malesise dhe e gjetsh miresine qe te ka munguar te Zoti
      Sa per slinjte ata shkojne e ikin, fat i keq qe Shqiperise i qelloi nje burre i tille i vogel si Salia ne ket kapercyell kaq te veshtire te historis se vet.
      Perqafime Izet
      me mire vone se kurre
      Falemnders dhe gazetes Dita qe ka hedhur drite me shume se te gjitha prokurorite shqiptare mbi ngjarje qe kane tronditur te madh e te vogel jo vetem ne veri por ne gjithe Shqiperine.
      Por na i kemi harru shpejt fatkeqesisht. E kush harron peson

      Reply to this comment
  3. treni September 13, 13:05

    lexova disa nga komentet per izet haxhiun, pro kontra dhe asnjejse per çudi qe te gjitha i pranova si te verteta, me binden sepse me ne fund po fillon te ndriqohet erresira e cila mori shume viktima e la pas shume jetima, nena me lot verig, oxhaqe pa tym, kulla te gurta me lakuriq, ahuret ku vetem dallendyshet kthehen kohe pas kohe, fshatra te tera mbuluar me shkurre! Ky eshte çmimi i erresires i politikes i nentokes i majte i djathte i mesem, ky (haxhiu) eshte personazhi qe ka jetuar me erresiren dhe ka marre pjese ne ket çmim, mire! Jo mire qe eshte per te qene po mire qe eshte per te folur! edhe nese nuk kthehet drejtesia e qetsia nder te gjallet, te pakten varret te na pushojn se gjemuari. Folni, folni, te gjithe, folni nese keni gje per te thene e heshteni nese doni te llomotisni.

    Reply to this comment
  4. body September 13, 13:35

    cfare eshte ky versioni print si mund ta lexojm te plote artikullin

    Reply to this comment
  5. Dardan September 13, 13:37

    Ky njeri flet te gjitha ato gjera qe populli i ka ditur dhe i di shume mire, por edhe qe i thote ky apo po i perserit esthe gje e mire. Gjeja me e mire esthe qe ky te paraqitet ne Shqiperi dhe ne eshte burre te flase dhe te denoncoje, te pranoje krimet e veta. Me duket se qe te beje kete gje ne Shqiperi, ky njeri nuk e ka burrerine dhe zotesine ashtu se e pati per te kryer krime dhe shkeljen e pafytyrshme te te drejtave te shqiptareve gjate jetes se vet.

    Reply to this comment
  6. Darvini September 13, 14:05

    Fatkeqesia e Shqiperise e ka emrin Sali Vicidoli.Ai jo vetem qe e beri te keqen ,por dhe nuk po na shqitet neper kembe.Mjere Shqiperia qe i ra per hise nje vagabond politik i tille.Lum partia qe e ka.

    Reply to this comment
  7. PalokCuca September 13, 14:18

    Plehrat po “pendohen” pasi i shtrydhi kryeplehra S.B. le te rrine perjete andej nga anadolli se shqiptareve nuk iu duhen te tille monstra.

    Reply to this comment
  8. tani September 13, 14:37

    Mund te ket qen dhe i dhunshem por shof dicka fisnike te ky njeri tipike e malesoreve trima prandaj izet tregoj te gjitha se te shef zoti larte .tregoj dhe degjeneroj keta lloj bastardesh qe kan23 vjet qe vjedhin popullin dhe kane duart me gjak dhe jane te pa ngopur.ne ate kohe ke qen i ri dhe ikje me shum me instikt sesa me llogjik por tani tek ty shikoj dicka te mire .fol dhe tregoj ketyre plerave se si i kan leket me pislleqe.jo se shqipetaret nuk i dinin por ti mund ti tregosh me detaje .urime dhe nje jet te mire dhe reflekto qe femijet e tu te jen krenare per babain e tyre .respekt

    Reply to this comment
    • Bedriu September 13, 18:11

      Njerezit reflektojne kur jane larg rrethit qe i ka kultivuar, dhe kane kohe te analiyojne dhe kuptojne ato qe kane ndodhur me gjak te ftohte. Ky njeri, dhe te tjere si ky, nuk do ti kishin kryer krimet qe kane kryer nqs nuk do te kishin nje djall si berishe serbi pas shpine.

      Fakti qe reflekton tregon se brumin e ka pasur te mire, por ja dha besimin e tij, nje bukeshkali.

      Reply to this comment
  9. XUME PROTOPAPA September 13, 14:39

    IZETI PO KERCEN NGA TURQIA

    Ja çfare i pergjigjet Shkelzen Berishes, ne nje nga komentet e TEMA-s

    izet haxhia 13 Shtator, 2014 2:24 pm

    o shkelzen gerdeci..une nuk kam qene ndonjehere denoncues apo deshmitar gjygjesh,,i tille ka qene babi jot..nuk kam qene vrases por jam denuar nga bashkpunimi i babit tend te dashur me qeverine socialiste te kohes..nuk ka asnje lloj hesapi qe nukmund ta jape para drejtesis..nuk kam lyer duart me gjakun e te pafajshemve per te fitur para nga narko trafiku e gerdeci..sa per ate qe kam thene tek gazeta Dita e ti e quan shpifje,po ta kujtoj edhe njehere.me daten 28 janar te vitit 97 rreth ores 18 tek stadiumi Qemal STAFA NE MAKİNEN BENZ TE MİRİT TE GJİKES KE MARRE 30MİLJON LİRETA DUKE İ THENE SE ME DUHEN PER DAJEN AGİM RAMA QE PO NDERTON NJE NDERTES TEK BLLOKU..DHE İ KE THENE MİRİT TE GJİKES QE TE MOS İTREGOSH İZETİT..GJİTHASHTU TE PAKTEN TRE HERE KE TRANSPORTUAR HERONİ TEK VİLA E LANDİT TE JASHARİT NE VLORE,,ME MAKİNEN TEMPRA ME TARGETR OO9 QE İ PERKİSTE FAMİLJES..ktojane fakte te pakundershtushme sado te perpelitesh..te fala babi nga İzet Haxhia turqi..

    Reply to this comment
    • Mal Uka September 13, 18:30

      @ Izet Haxhija
      Lexova si drejtohesh shkelzenit dhe kam nje pytje Ishe ti me shkelzenin kur i muer leket ? Nese te ka thene dikush tjeter a nuk mund te jete ajo nje kulufe?! Kur flet per drogen ishe ti me te apo ishe ti nje polic qe e zune me droge? Te ngarkohet dikush me dyshime , me te thashetheme eshte paburrni Izet ! Edhe pse shumica po deshirojne ta ngarkojne Salih Berishen me vrasje e faqe te zeza Une nga ko interviste deri ketu kuptova qe ti shprehe doze dyshimi por ki rezerva se pse te mungojne argumentet dhe nuk je kembengules qka e qmoj si pozitive se pse dyshimi eshte e drejt e njeriut Ne fund kam keqeardhje per te gjitha tragjedite qe kan ndodhe ne trollin shqipetar Por deklarata e jote deri ketu edhe ma shume ma shton besimin Se Salih Berisha eshte nje malesor te cilit iu ka thye shum probleme jo me deshiren e tij Por nga prapashpina e me mrapaskena Te fm Per interviste do e percjell deri ne fund Kisha pase deshire ta njof biografine tuaj Se pse nuk kam njohuri rreth teje dhe veprave per te cilat ngarkohesh Por po kutoj shum e vogel eshte shqiperia 3 milion banor e 30 milijon qudira !

      Reply to this comment
      • ardi-mamurrzaku September 13, 20:22

        O MAL BERISHA ai spo te thote qe jam engjell,thote qe gati çdo lloj dhune,apo krim e ka bo ne emer te familjes tane.
        Rilexoje me vemendje ta ka thene dhe me lart qe djali juaj,(ose ju vete shkelzeni) mirit xhikes i ka thene mos i thuaj gje izetit.

        Reply to this comment
    • daja September 13, 19:49

      Hahaa, nje bravo te madhe Izetit.

      Reply to this comment
  10. une September 13, 14:42

    Izet falja qoft me ty se dukesh i sinqert dhe i penduar.
    Por te mesojn te tjeret nga pesimi yt, ata qe u behen ure politikaneve te linj dhe zemerkatran te Shqipoeris se gjore

    Reply to this comment
    • Sulo Permeti September 13, 21:42

      Berisha nuk e ka dashur Azemin asnjehere,e shifte rival te forte per kreun e PD.Rol negativ per kete gje ,luante dhe Eduart Selami,qe luante me dy porta,por gjithmone ia rraste Azemit.Heqjen e mandatit te deputetit,pas sherri me Sotir Qirjaqin,e drejtonte Selami ,me urdher te Berishes.Berisha ishte i interesuar ,qe Azemi,te merrej me pislleqe,biles artificialisht e nxiste,per ta ngrene me lehtesi kur ti duhej……Kur Azemi u vra (si kontabandist),te gjithe i kemi pare ato pamje,qe edhe te vdekur e perdori,-e beri hero jo se e deshi,por ai deshte vetem pushtet dhe para,si beri keto vite. Sulo

      Reply to this comment
  11. masa September 13, 14:43

    me ne fund dikush qe tha te verteten per Azem /Hajdarin
    O njerez per sa kohe nuk heqim dore nga heronjte e rreme, nuk bahemi komb.
    Azemi Salia, e ne daci edhe kta zotrinjt e tjer te politikes se Tiranes jan fals dhe te paburra.
    Mir e ka thon Izeti:
    ti mbledhesh e ti mbytesh te gjith ne Otranton ku u mbyten ata femijet e gjore ne 97

    Reply to this comment
  12. bbb September 13, 15:54

    Qe Azemi dhe Saliu ishin misioneret e Ramizit per te sjelle “demokracine” kjo del hapur nga keto qe thote Izeti…Se dyti, presidenti dhe parlamenti duhet urgjentisht ti hqein nje kriminlei dhe trafikanti is Azem Hajdari titullin e pamerituar pishtari i Demokracese…Se treti, duket qarte se kush ka qene PDja ne perudhane 1990-97…

    Reply to this comment
  13. ana September 13, 15:58

    Belul tu befte nena ce paske tenjen brenda

    Reply to this comment
  14. tani September 13, 16:49

    E kom njoft si figur dhe kam pas pershtypjen se ishte kafsh po te pakten qeka orator dhe me njohuri dhe jo injorant
    pak a shum thot ato qe mendon pjesa ma e shnetshme e vendit
    per ket kom hek mendimin qe kom pas per izet haxhin
    pac fat o izet haxhija

    Reply to this comment
  15. I.Troplini September 13, 17:14

    “Ne tropojanet perdoremi shpesh dhe manipulohemi shpejt”.

    Iu deshen shume vite larg vendit por me ne fund i eshte afruar se vertetes.
    Ashtu sic Sigurimi i Shtetit, perdorte Berishen dhe Hajdarin, ne te njeten menyre, keta te fundit perdornin tropojanet e tjere per qellimet e tyre.
    Me “hapjen e peteve te lakrorit” nga aktore te asaj kohe si Izet Haxhia, kupton me shume nga karakteri dhe psikologjia e banoreve te kesaj zone kaq te perfolur dhe te perbuzur ne Shqiperi.
    PER MUSTAQET E CELOS,,,apo thene me shqip,,,per pushtetin dhe karriken e nje bashkepunetori te sigurimit, u mbulua me gjak gjithe malesia. Qindra djem te rinj dhane jeten, per kurrfare arsye qe do ia vlente te luftohej.
    Sali Berisha eshte ideatori dhe strumbullari i gjithe kesaj katrahure dhe kalvari vrasjesh. Tek e sheh te birin sot,,,,,te titulloje Izet Haxhine vrases dhe ti kerkoje atij “ta coje ne prokurori”,,,,,kupton se kjo familje pjell vetem fatkeqesi dhe dhune.

    Reply to this comment
  16. Edi September 13, 17:15

    Te nderuar comentues, apo me duket mua apo ky zoteria ose me nder me thene ky Yzet Haxhia nuk po ju pergjigjet pyetjeve te gazetares. Ky po flet me shume per zhvillimet e pluralizmit ne demokraci dhe historira qe ne i dime. Ky qenka nje hajvan i pa shkolle qe mire ja paskan bere qe e paskan perjashtuar nga fakulteti….Kohe e humbur per te degjuar kete njeri…

    Reply to this comment
    • daja September 13, 19:46

      Po mor trap, kohe e humbur per ty. Ai po i thote gjerat hapur, Dhe kjo qe po ben eshte shume.

      Reply to this comment
    • Nuk njolloset Salih Burri September 14, 08:29

      Salih berisha eshte nera e kombit ! Qe ia griti vlerat vatanit Qe e bani me u njofte shqiprija Lire me marre fryme shqiptarija Per tarrijt e per tba kthesa Sala pat shume pengesa Pipilijat e gramos Ruqit Goja e flliqur e Gjinushit ,Klos klozeti me ushtri Bane masakra nshqiptari. Quen nvlla vrasje me munafiki Tue i ba bllokade shqprise Tuj mshele rruget e ardhmerise Tuj i ba hyzmet hajnise Tuj ia dheze flaken shkatrrimitMe i mbylle rruget e perparimit Sali Burri djale si zana Fitimtar e ka linde nanaSocjalistet tu u djege e sose, Smujne Salhun me e njollose ! E ka fale zoti qilibar Udherrefyes per cdo shqipetar

      Reply to this comment
      • cubel breca September 14, 11:40

        akoma paska ( rr..K..) nga veriu qe ngrene lavde per kokrren e legenit qe e coji shqiperine ne katastrofe.prandaj ka nejt gjat ne pushtet sepse paska pas njerz si ky rr..kk.. qe i shkokan mbrapa mjer veriu me tropojanet sharlatane.

        Reply to this comment
        • tropojani September 15, 21:00

          Tropojanet gjithmon kan ber emer per mir,bujari dhe trimeri,,zgjuarsi dhe patriotizem….Por pyell pa derra nuk ka prandaj dhe ky Izet Haxhia qe po genjen per te gjitha cfar flet vetem veten tij tregon…Dr.Berisha duke mbajt afer njerz te till si ky legen e ka pesu gjithmon…DHe sa per te madhin dhe te pa vdekshmin Azem Hajdari nuk ka goj kush ma fol keq dhe trimat sikur izet legeni e vran..Ne tropojanet krenohemi me koka si Baram Curri,Sali Berisha,Azem Hajdari….etj.DHe ketij izetit edi rama do ti japin dekorat se kujton se ka harru edi qe ja thyve dhembet kur e godite me tomson dhembeve dhe buza akoma i ka ngel me difekt…JAZIK TE QOFT O IZET HAXHIA……

          Reply to this comment
          • Ervin October 4, 02:16

            Azem Hajdari ka qene burri qe kurre nuk mbajti asnje post ne qeveri dhe nuk iu servilos askujt. Ishte njeri I vecante qe kurre nuk beri pazare ne kurriz te demokracise. Nje gje ka mbetur enigme kush e nxori ne prite ate nate, pse duhet te shkonte tek makina ashtu I pambrojtur. Pa u zgjidhur kjo ceshtje nuk do kete qetesi se e vrane ne pabesi. Te hetohet vrasja e tij. Te flase Zenel Neza qe eshte ne Belgjike se u ngopem me intervistat e ketyre legenave si jaho me izetra

      • tropojani September 15, 20:28

        te lumte goja more burr per fjalet e bukura dhe te merituara qe the per dr.Berishen dhe te pa vdekshmin legjenden e kombit ton Azem Hajdari…Sado te flasin keq per te kot e kan…

        Reply to this comment
  17. DinPaku September 13, 17:37

    Boo, boo ku paskemi qene!!! Kjo interviste konkretizon me detaje rrenqethsëse ate qe kemi ditur te gjithe. Si eshte e mundur te vije ne krye te vendit nje grup alabakesh, horrash dhe kriminelash dhe te perdoren per interesa meskine nga nje person i vetem?

    Reply to this comment
  18. dhori September 13, 17:39

    Nuk di sa e kupton z. Ize,t por une jam shume i bindur se ai po na jep nje ndihme te madhe si individe dhe si shoqeri. Nuk e kam fjalen se po na ndihmon te njohim z. Berisha se tashme te gjithe e njohim dhe e shohim perdite si sillet bashke me familjen e tij biologjike. E kam fjalen per pendasen dhe sinqeritetin e z. Haxhia. Keto jane kumte te jashtezakonshem per te gjithe ne. Prej pendeses te rinjet do mesojne se ne asnje rrethane nuk duhet te veprojne verberisht ne sherbim te atyre politikaneve qe nuk udhehiqen nga ligji dhe nuk e respektojne ate.
    Nuk me ka rrahur z. Haxhia dhe askush nga ata qe ishin kolege te tij ne ate kohe, por ne se do kishte ndodhur une sot do ta falja dhe mendoj se kete do ta bejne te gjithe te prekurit.
    Ne nuk i falim dot denimin qe i eshte dhene, por duhet te jemi solidare me te. Sinqeritetit dhe pendesa e tij kerkojne vemendjen e shoqerise, por edhe te autoriteteve ne Turqi.

    Reply to this comment
  19. shqiptari September 13, 17:39

    aq sa i gjenden kembete gjarprite aq tregove dhe ti te vertetn sa nuk nxore ne skene gjeneralin e BIA serbe ne krye te komandose qe vrau patriotete haklaje njeriu me i besuare i marshallite qe u vra me 2 prill dhe ishte koka e zullumite te shatorit ishte krime u vrane kote gjithe ata trima

    Reply to this comment
  20. kureshtar September 13, 17:43

    Hej Izet meqe di gjithe keto gjera nga ajo kohe, Kush e rrahu Edi Ramen dhe kush e dha urdhrin… apo mos ke qene vete zotrote???? Nuk besoj se ta ndien ta thuash edhe kete….

    Reply to this comment
  21. Edi September 13, 17:46

    Perse nuk na treguat me shume ne lidhje me Anton Gjergjin moj Mira?

    Reply to this comment
  22. ardi-mamurrzaku September 13, 18:25

    kmpl. gazetares per intervisten,por doja ti thoja qe mos ta nderprese folesin (deshmitar kyq)kur i pergjigjet pyetjes se saj.
    Vura re qe izeti kishte deshire te sfogohej,dhe ti tregonte ngjarjet,faktet me hollesi.
    Per precizion Berisha ne 97 do vinte te strehoej dhe mbrohej ne Mamurras.
    Shume vete i thone hajde e denonco…!!!eshte e lehte te shprehesh dhe te fantazosh mbas pc.
    Por eshte tjeter gje realiteti ne drejtesine shqiptare,akoma s’eshte momenti.
    Une i them ktij izeti qe te ket kujdes se ai po pregatitet te eliminoje.

    Reply to this comment
  23. Lushnjari September 13, 18:34

    Izet, po te drejtohem si lushnjar. Na lavderore per 97. Te lumte. E vleresojme kete deklarate. Tani ate qe nisem ne lushnjaret, mbarojeni ju tropojanet. Behuni trima e cojeni punen deri ne fund. Ti dhe Mulosmani cojeni ne gjyq monstren qe turperon Tropojen e gjithe Shqiperine. Cojeni ne vend nderin e Tropojes. Boll fatkeqesira ju ka shkaktuar gjithe Berisha e klani i tij shqiptareve.

    Reply to this comment
  24. Lushnjari September 13, 18:36

    Izet, po te drejtohem si lushnjar. Na lavderore per 97. Te lumte. E vleresojme kete deklarate. Tani ate qe e nisem ne lushnjaret ne ’97, mbarojeni ju tropojanet. Behuni trima e cojeni punen deri ne fund. Ti dhe Mulosmani cojeni ne gjyq monstren qe turperon Tropojen e gjithe Shqiperine. Cojeni ne vend nderin e Tropojes. Boll fatkeqesira u ka shkaktuar Berisha e gjithe klani i tij shqiptareve

    Reply to this comment
  25. orli September 13, 18:37

    Edi!po nuk merzitesh te tregoj unè per anton gjergjin:para shembjes se komunizmit dhe ardhjes se gllaberimit ai ka qene ushtar e pastaj polic ke 326,ka kaluar shoqerues i f.nanos pastaj kur eshte fute tosi ne burge eshte rekrutuar nga shiku i sali,gazidede!duke qene se punonte ne te zezè per Ismail Mulletin(ky i fundit i lidhur me pd)dhe per te shkarkuar Agron Musarajn nga minister i brendshem sepse Agroni fitimet qe merrte nga kontrananda e droges qe komandohej nga shteti pak i jepte sales dhe shumicen i mbante per vete vendosin te minojne”vefen”per te vrare dy zogj1-po mos te kapej autori a.musaraj te jepte dorheqjen ose te shkarkohej2-i.mulleti merrte godinen per te cilen kishte pretendime dhe sala me gazideden ngarkojne me kete misjon a.gjergjin.Nga kerkimet e bera nga policia kriminale me kryesor Koço Dafa zbulohet autori A Gjegji por K.D urdherohet ta mbylli si çeshtje(sepse e kishte bere me urdher te shtetit mafjoz)ky a .gj kur ka dhene provat per ne repartin”ros”reparti i operacioneve sekrete ka dale i pari por ka lindur problemi se ka qene me dosje si spiun i shikut te gazidedes!me urdher te Spartak Poçit(minister i brendshem ne ate kohe)ka vazhduar detyren ne kete repart dhe njekohesisht dhe me “antikrimin”e berishes dhe socialisteve duke qene me aktivi ne eleminimin e Haklajve,taksite per te shkuar ne Has e prej andej ne Tropoje ua siguronte Rasim Boriçi(i aferm i agim shehut)edhe ky !”punesuar”ke il mulleti(rastesisht)pasi sherbimet e fshehta ne dakordim te plote sali-majko-poçi -klosi kryen misjonin e tyre duke asgjesuar shumicen e Haklajve dekonspiruan tek haklajt veprimtarine e ketij hori vrases dhe ata i dhane ate qe meritonte!ky a.gj me duket se ka qene nga Puka,Tropoja ka nje histori pak a shume te ngjashme me kete monstren:para çlirimit ka qene nje komandant xhandarmerie nga Puka ne Tropoje,ai thone kishte bere shume te keqija dhe daja i gjyshit te Fatmir Haklajt e ka vrare tek kroni i Dojanit dhe ne Tropoje thone:”te marrte çka ka marre ndrecen te kroni i Dojanit”keshtu e ka marre dhe antonin por jo te kroni i dojanit por te çesma me uje boville ne Tirane!

    Reply to this comment
    • daja September 13, 19:43

      Ej, ti Orli, e di qe i ke te sakta keto gjera? Po ky Ismail Mulleti, qe pastronte paret e droges me ndertime per hesap te Aleksander Meksit e Agron Musarajt, nga behet sot? Po i gezon keto gjera?

      Reply to this comment
      • Ai Burri April 4, 15:08

        Ismail Mulleti ka marre se fundmi koncesionin e markimit te karburanteve dhe sapo i doli emri tek skandali i llogarive offshore ne Panama. Te gjithe palet, te majte e te djathte jane monstra. Super te korruptuar!

        Reply to this comment
  26. rolandi September 13, 18:42

    KUSURIN , DUHET TA KETE DREJTESIA ,KUR TE VENDOSET SHTETI LIGJOR , TE GJITHE KRIMINELET DHE SAHAN LEPIRESIT E TYRE MBRAPA HEKURAVE.

    Reply to this comment
  27. Anton gjergji September 13, 18:43

    Kush do me dit per Anton Gjergjin le te shohe dosjen Tropoja.Ishte ish truproja i pare ne vitet 91-93 e me pas i familjes Nano.Ishte nder me besniket e Nanos dhe per kete eshte arrestuar disa here dhe eshte dhunuar ne vitet 92-97.Ishte me i miri ne llojin e vet.Vrases dhe nje njeri qe si qeshte njehere buza.U fut ne konflikt me Haklajt thjesht se ishte shok i ngushte i vellait te Drejtorit te policise se Kukesit i vrare ne zyre nga Haklajt.Te merrte gjak ne vetull.Kurse ne interviste m.q.s.Izeti thote se diten kur eshte vrare Shkelqim Haklaj ka qene ne Fier te thote se ka qene nen shoqerine e Rasim e Myftar Lumneshit.Te dy merreshin me prostitucion dhe trafik droge.I pari u be per rafmet se pas vrasjes se Fatmir Haklajt i shtyre personalisht nga Berisha e vrau Shota ne lokal ne BC.Prandaj me ardhjen ne pushtet me 2005 te Berishes ishte Myftari qe bente ligjin ne lojrat e fatit ne gjithe Shqiperine dhe s’pyeste per njeri se i kishte dhene gjakun e vellait Sali Berishes.

    Reply to this comment
  28. ILIRET September 13, 19:08

    Guxim prej malesori ke tregu Izet qe ke fol per kryekriminelin Berisha. Vec kujdes aty ku je, sepse ti e din se c’asht ne gjendje me bo ky i pabese.

    Reply to this comment
  29. artan September 13, 19:57

    Me beri pershtypje dicka, kur Izeti haroi dhe tha dicka per Klosin, Mira ndroi bisede , si duket i kujtoi Izetit qe duhet te shante vec Saliun jo Klosin. Qe Mira eshte nje sherbyese e denje e sigurimit nuk do shume mend, dhe ajo po ben 1 pune te qelbur. Boll intervistove keto kafshe kriminale qe kushedi sa kane vrare, kujton ti Mira se i beson njeri pallavrat e ketij vrasesi kur thote qe i biri Berishes transportonte droge ne moshen 16 vjec?, pra boll o Mira me keta kriminele, se mbase emrin ve ne gazete, dha dikush tjeter i shkruan, tani shko pyet edhe Zanin, dhe nxire dhe ate engjell

    Reply to this comment
  30. fredi September 13, 20:04

    flm gazetes dita qe po zbardh disa ngjarje qe populli pak a shume po i harron.

    Reply to this comment
  31. Lali September 13, 20:21

    Keta Kane qene nje tute alabakesh,qe vetem me pislleqet qenkan marre,femra droge, hajduteri,degjoni dhe neverituni nga keto thenie,Shikoni se cfar bejne ata qe na udheheqin,te gjithe nje fytyre Kane mos kujtoni se Jane ndryshe,metodat ndryshojne.

    Reply to this comment
  32. itali September 13, 20:39

    kjo qe po lexoj eshte nje film americon qe ka pa ky zoteria? ky me vllezerit e tij paska shpetu shqiperine?kjo eshte nje nga intervistat me te qelbura qe kom lexu ndonjeher. te flasesh per nje person qe ka vdekur dhe smunde te ktheje pergjigje eshte e turpshme.ky zoteria eshte kriminel ordiner qe eshte arratisur ne turqi dhe spo ja var njeri ! nuk simpatizoj per berrishen por kur lexoj intervista te tilla kur nje i arratisur duhet te kthehet ne shqiperi dhe te shkoji ne prokurori me fakte dhe ti tregoje te gjitha. fjale fjale dhe vetem fjale qe po tregohen ka 20 vjet .mjafte nuk duam fjale duam fakte qe njeher e mire te clirohemi nga kto plehna.

    Reply to this comment
    • SSL September 13, 22:55

      Itali
      E verteta ka menyra te ndryshme per te dale ne shesh
      Disa preferojne intervistat disa preferojne Prokurorine ,varet nga individi.

      Bravo Izet
      Allahu te udhezofte ne Islam.

      Reply to this comment
      • itali September 14, 12:49

        nuk eshte puna se preferon intervisten apo prokurorin ? puna eshte qe ky zoteria ishte shok i te gjithe ketyre njerezve te vrare qe vete pohon?ky zoteria ka nzjer vetem emrate e njerezve qe kane vdekur dhe smunde te tregojne maskardhiqet qe ka ber ky zoteria? i vetmi synim i kesaj interviste eshte kunder berrishes dhe familjen e tij?eshte kollaj mbas kesaj interviste qe te thuashe berrisha eshte nje kriminel etj etj por ky zoteria se ka te veten ne xhep?me vjene per te qeshur kur thote qe vllain e tij e kane arrestu se kishte vetem 15 kallasha ne makine se idukeshin pak?

        Reply to this comment
  33. gjykimi September 13, 20:39

    dhe cakejt nder male do tallen me tyyyy………………

    Reply to this comment
  34. reni September 13, 20:49

    Keni sy e veshe o njerez? Ore , ai e ka then qarte qe i ka dhe nje te “lemuar” Edit,,dhe shume te tjereve. Cka doni ju me? Apo ju ngelet shume merak qe skeni pasur e sdo keni kurre bythe qe ti gjuani qofte edhe me fjale nje njeriu ne pozite. Edhe sa per Izetin nuk ja ben syri terr nga asnje. E bile nga intervista e tij po e shoh qarte qe intelekti i tij eshte po aq i larte sa edhe trimeria e tij. Ne mos qofshi burra vete, mesohuni te vleresoni burrat e vertete.

    Jemi me ty Izet!( edhe ne jugoret)

    Reply to this comment
    • qytetar September 14, 20:41

      bie dakort me komentin tend reni, bravo Izet, me mire von se kurre per te qen njeri i mire dhe i ndershem, njeriu ben gabime nga injoranca por gjithnje kur merr vesh se ka qen gabim kontribon per te iluminuar popullin nga erresira, bravo edhe njeher!!!

      Reply to this comment
    • Jimmy September 15, 05:36

      Izetin e kam njohur nga afer.. bashke me Ari***n dhe ate dibranin qe ishin pjese e eskortes. Me ne fund po shoh dicka qe po ndricon kete tunel te erret. Ka erdhur koha te mesojne te gjithe te verteten. Ju te gjith mund te thoni e te abuzoni shum me komentet e tuaja por ju sugjeroj mos te flisni dhe nqs po, ngeluni anonim. Lerini njerzit me bole te flasin e te nxjerin fakte dhe gjithashtu te perballojn pasojat. Like thay say.. .

      Reply to this comment
  35. orli September 13, 21:08

    Daje!te them te drejten tani nuk e di sepse kam vite qe jam larguar nga Shqiperia.Di qe ka pas ble e shite((dava matrapazlleqesh)Tajvanin.

    Reply to this comment
  36. shpatar September 13, 21:18

    Ky rrefim ka rendesi vetem per ata qe jane shqiptare qe te kuptojne se kujt i duhet besuar shteti .Por nga rrefimi bie shume ere tradheti qe fillon nga koha e dulles ,ramizit dhe mbeturinate komunizmit qe ozurpuan pushtetin .Plani per te nxjerr jashte loje pjesen me te shendosh te shoqerise sh

    Reply to this comment
  37. toni September 13, 22:07

    interviste shume e dobet pavarsisht se doni ta shisni per lajmin e vitit.

    Reply to this comment
  38. A. Vokshi September 13, 22:27

    Bravo Izet Haxhia ua corre masken ketyre kleptokrateve te Tropojes qe kane marre peng PD.

    Reply to this comment
  39. 'Sofi' është e mënçur September 13, 23:01

    Intervistë interesante? Ndricon shumë skuta të errëta të politikës naziskine berishiane? I intervistuari më duket një i penduar i madh dhe unë me të penduarit jam fisnik. Nuk i lëndoj! Kam parasysh dhe një thënie te filozofit popull “koka e falur nuk pritet”. Izeti ka guximin të vetëpohojë edhe përdorjen e tij si xhandar dajaku? Vetëpohimi i shumë fajeve që ka bërë tregon guxim? E kanë shfrytëzuar duke i përkëdhelur sedrën dhe naivitetin si “malesor trim” si “roje i bacës së madh sali” dhe e kanë keqpërdorur tmerrësisht!? E thotë disa herë dhe duket që ka kaluar nëpër një “katarsis” shpirtëror dhe, për pasojë ka filluar të analizojë,të reflektojë,të krahasojë, të kapë fijet logjike të veprimtarisë së vet,të shoshisë? Pse kaq vonë? Sepse nuk ka qëné aspak e lehtë për të!?? Katarsisi është i vështirë kur je përlyer vetë keqas!? Nga ana tjetër,dëshmitë në kohen e sundimit fashistoid të saliut do t’i nxirrnin shumë telashe,do ta detyronin të kalònte nëpër shumë “prita cubash” të tjerë të saliut,do ta vinin në vështirêsi të paimagjinueshme “me një familje që kërkonte të ushqehej dhe të ruhej nga shfarosja”!!?? Nuk e kish saliu për gjë t’ja merte familjen peng dhe madje t’ja shfaroste!??? Intervistën e Izetit e çmoj edhe nga pikëpamja se këtë njeri e kisha menduar dhe lexuar vetëm si barbar e harbut ndersa tani jo? Tani e shoh në nje optikë tjetër? Nuk qënka fare pa mend,madje disa fraza të intervistës flasin për një intelekt të kultivuar apo siç thotë Hajne-ja “zëmërimi dhe brerja e ndërgjegjes të bën poet”!? Them se zëmërimi nga keqpêrdorja e ka bërë deri diku te tillë!? Intervista është plot befasi e fakte dhe kam përshtypjen se është brenda kufijve të realitetit? Ajo është njê “çjerrêse maske e politikës berishiste por dhe nanoiste”!? Gjithashu po ta lexosh me kujdes në nëntekst (dhe për një lexues të mirëinformuar) duket filli i saj burimor te Ramiz Alia, i këtij këlyshi qe tani ka plot prova pér shërbimet e kryera në interes te S I M, Ozna-s,Udb, KgB etj. Nga ata që “lihen në gjumë ” pér një kohë të gjatë,për interesa afatgjata??? Izet Haxhia të përgëzoj por nuk dua t’ju pêrqafoj? Është ende heret pêr të thené fjalën e fundit pér ju? Tung!

    Reply to this comment
  40. 'Sofi' është e mënçur September 13, 23:18

    “Sofi” është e mënçur vërtet? Jep një panoramë arsyetimesh që do të doja t’i thosha edhe vetë pikërisht kështu siç i ka thënë Sofi ? Edhe unë z. Izet ashtu si Sofi ju përgëzoj por nuk ju përqafoj? Megjithatë në një farë mënyre më rikthyet në besimin,miqësinë dhe dashurinë që kam pasur e kam për shoket dhe kolegët e mij tropojanë? Jam krenar për ta dhe nuk i përziej dhe as i ngatërroj me çmendurakun për pushtet sali fazlliç berisha? Para se ta urreja unë e kanë urryer ata më shumë!? Tung!

    Reply to this comment
    • Pëllumb zaimi September 13, 23:28

      Dy komentet e Sofit të mënçur meritojnë notën 10 ? Nderime Izet Haxhia! Kini ndikuar që Tropojës t’i pastrohet fytyra nga i paudhi sali zgjyra?

      Reply to this comment
  41. koco September 14, 00:22

    Interviste me shume vlere . E verteta vonon por nje dite del . dhe kjo eshte me shume rendesi pasi nxjer suratin e gjithe kuji te perfshire ne ato ullira , Haxhia po i ben nje sherbim te madh me kete nxjerje te se vertetes .

    Reply to this comment
  42. TOMORRI September 14, 00:32

    Kur merresh nga rruga perfundon ne rruge.
    Ke pare ndonje shoqerues te E Hoxhes te flase.
    Profesionalizmi tregohet edhe tek virtytet.
    Te kane lene si qen ne turqi duke lozur tavell e tani lef si qen.
    Tani u kujtove , Berisha eshte i keq, Azemi kriminel, e kusuri qenkan per anije ne det.
    Ti ku e ke vendin?????
    Harron qe produkti me i keq i demokracise ishin tipa si ti pabuksa qe e realizuan endrren e dhjetorit si Tropojane qe ishit, pushtuat Tiranen e shkaterruat qytetarine.
    Kur u kujtove per keto qe tregon ????
    Perleshje midis maskarenjsh e kriminelesh kjo eshte cfare tregon.
    Fati yt u befte shembull per kedo qe i ve kazmen Shqiperise.
    Asnje meshire per ty.
    Karakter i dobet , tipike e nje burreci.
    Rrace qe shkaterruat veten e lekundet Shqiperine.
    Sa jep intervista shko jepi cmeriton Berisha sipas variantit tend.
    Me qe ate te anijes se realizove dot.

    Reply to this comment
    • Te gjithe pendohen perpara Zotit September 14, 13:34

      Mos e fyej krenarine e shenjte te malit Tomorr…

      Mos prit qe Njeriu te arrije lartesine e Zotit…

      Ky qe po rrefehet, eshte Njeriu, dhe po rrefehet perpara Zotit, jo perpara teje apo te panjohurve te tjere ne Toke.
      Mos e nderprit ne rrefimin e tij…Mos e detyroe te terhiqet, apo ta nderroj prirjen e me ne fundme ndaj te vertetes, qe u ben mire te gjitheve. Po, edhe Saliut i ben mire, se edhe ai, rob i Zotit eshte, se edhe Enberi ashtu duhet pare, si rob Zoti…

      Por te jesh i sigurt, Tomorr, se vetem krimineli nuk pendohet, vetem ai qe merr guximin te shkoj te Zoti pa u penduar…Nese ti i njeh mire dhe i di per te tille rojet e Enver Hoxhes, nuk ka akuze me te madhe per ata…
      Nuk eshte e vertete pandehma jote se tashme ne kemi pare rojet e te gjithe armiqve, miq te medhenj te Enverit, qe kane deshmuar ne gjyqet qe vete Enveri ua ngriti Bashkeluftetareve te vete, Mehmetit, Kadriut etj. Po, iu desh te shpifnin e te akuzonin per gjera te pabeme, se ne e dime se Mehmeti e Kadriu e donin dhe i sherbyen Enverit deri ne fund e ne maje te krimit…
      Por, le te jemi te sigurt, te tere keta jane penduar, edhe Mehmeti, edhe Kadriu, pa mundur dot te rrefehen. Nuk u rrfyen dot se ose nuk besonin dot me tek askush, o ishin ateiste te pakthyeshem, o ishin aq kriminele sa e kuptonin se nuk do t’i besonte askush ne rrefimin e tyre…

      Por le te besojme ne shprese se Izet Haxhia po rrefehet nga qe nuk ka qene pjesmarres ne krime. (Por, edhe sikur, ne si njerez duhet te perpiqemi ta kuptojme individin ne hall, individin te cilin shteti e ka pergjuar ne nje moment dobesie, e ka bere me dosje, apo e ka ndihmuar te dale prej varferie apo per dickaa tjeter dhe e pastaj e ka perdorur per pune jo te mira.
      Ose thjesht, Izeti e jo vetem ai, e kane besuar Berishen si Tropojan…
      Harrove ti se sa leber apo mallakastriote i shkuan pas Mehmetit e Kadriut dmth Enverit? Ishin mjeran e te varfer pothuaj te gjithe, Qeveri e Rigonit, thirrej ne krye te heres ajo e komunisteve, si e Plepave, Ne fillim gjoja per liri, pastaj per nje cike pushstet, pasta per me shume pushtet, dhe pas ndonje thele rastesore apo mekati njerezor, u rrit oreksi dhe sic u shpreh edhe Izeti, etja per pushtet sjell verberi te mbajtesve dhe perfituesve prej tij…

      Keshtu qe lere te flas, te lehtesoj veten dhe te sjelle pendese sa me te madhe tek te oermendurit e tjere prej tij…Te gjithe jane rob Zoit…Duhet te thine fjalen e tyre, kur dikush rrefeget, por edhe nese nuk flasin, le te pendohen ne heshtje, le te lene dicka te shkruar, nje deshmi qe do t’i bej me te mire njerezit qe do jetojne me pas, se vetem shperfaqja e se Vertetes eshte qyteterimi dhe njerezimi qe ne te gjithe deshirojme…
      Po, ne duhet te besojme se te gjithe e kemi kete prirje, edhe pse ndodh qe rruges ngaterrohemi, joshemi nga lezete te perkohshme, zgjasim duart drejt gjese se tjetrit, ndonjehere behemi edhe te dhunshem, paraja dhe pushteti jane sende te rrezikshme, dhe duhet kurajo e kulture e madhe te shpetosh prej tyre…

      Por s’kemi asnje te drejte te levdojme ata qe bejne krimin dhe nuk flasin, qe nuk e deshmojne ate…As ata vete nuk i duam dhe i leme ne terr, duke u levduar mbylljen ne kullen e vetmise se erresirte, ku u ndodhi te sillen, edhe pa dashur…
      Nese ata te Enverit do kishin folur, kemi te drejte te shpresonim se as Izeti e te tjeret qe u ndodhi te sherbejne me pas per pasardhesin, nuk do i benin keto qe njerezisht eshte mire t’i tregojne tani e me pas…

      Reply to this comment
  43. TOMORRI September 14, 00:35

    Mbas pendimit vjen veprimi dhe jo shkrimi.

    Reply to this comment
  44. Ladi September 14, 00:54

    E kam ditur qe Berisha ka Spiunu, ka dal deshmitar ne gjygje Politike dhe ka kerku edhe varjen e tyre, por sot mendova s pervec se Shkerdhate, Azem Hahdari paska ken edhe Spiun I Sigurimit te Enver Hoxhes. Ramiz Alia paska ken shum I zgjuar. Ai I relizoio direktivat e Gerbacovit qe pat leshuar ne Katovice. Izet Haxhin e kam menduar si Fshatar te pa gdhendur , por qenka njeri me intelekt, Esht mir qe njerzit ti din ngjarjet ashtu siç kane ndodhur. Izet Hsxhia nuk kthehet ne Shqiperi jo nga friga, por eshte I denuar per vrasjen e Spiunit Azem Hajdari, vrasje qe e kan bere te tjere persona.

    Reply to this comment
  45. Berti September 14, 00:58

    Keto deklarime publike duhet te jene pikenisje per rihapjen e procesit Hajdari, te tregohen motivet e vrasjes qe per mua dhe shume te tjere jane jopolitike, biles e quaj vrasje ne kufijte e mbrojtjes se nevojshme (pasi Hajdari si hajdar qe ishte doli me pistolete me silenciator per te zgjidhur situaten), jane denuar kot Jaho Mulosmani, pa permendur Ismet Haxhine qe ska patur asnje lidhje me kete vrasje apo Izetin qe Saliu e tradhtoi per ta bere sa me te besueshme politizimin e kesaj vrasjeje.
    Te gjithe e dime se gjykimi i kesaj ceshtje eshte bere nen presionin e PD-se , pa u marre ne shqyrtim prova e pa u pyetur shume deshmitare te rendesishem, biles edhe vendimi i dale nga kjo ceshtje eshte i paplote dhe jo ligjor, nuk eshte percaktuar fakti se Azem Hajdari ka dale i armatosur se bashku me badigardet e tij dhe eshte drejtuar per tek Fatmir Haklaj, dhe nuk eshte ky i fundit qe i ka bere prite Hajdarit sic eshte thene.Madje Fatmir Haklaj e ka pranuar se nuk kishte vajtur per ta vrare por ndryshoi mendje kur pa Hajdarin te vinte se bashku me dy bodogardet i armatosur.
    Nje gje duhet te thuhet nga Izeti qe Hajdari ka qene organizatori i vrasjes se Shkelqimit, urdheruar nga Sali Berisha…..
    Izet Haxhia eshte denuar kot “ne mungese” pa u degjuar deklarimet e tij dhe vendimi ka marre forme te prere, procesi Hajdari duhet te rihapet mbi bazen e deklarimeve publike te Izetit ose te jepet falje ose amnisti per te gjithe ata qe jane denuar ne kete proces.
    Dihet kush eshte ekzekutori i vetem ai eshte Fatmir Haklaj dhe vrasja e ordinerit Hajdari nuk ishte e organizuar (nga bashkepunetoret e krimit) dhe as politike.Per mua ketu nuk ka figure te vepres penale, autori i vetem Fatmir Haklaj ka vepruar ne kufijte e mbrojtjes se nevojshme……. dhe Hajdarin nuk e ka nxjerre Izeti nga PD-ja sic eshte thene por dora vete Sali Aga…..

    Reply to this comment
    • Gezim June 21, 14:17

      Nje pyetje: Cfare kerkonte Fatmir Haklaj ne ate ore afer Pd? Per te takuar nje person qe tu jepte disa informacione? Nuk mund ta takonte diku tjeter qe te mos ekspozohej afer Pd? Si e pa revolen me silenciator te Azemit ne ate erresire? Pse shoku I tij Naimi ishte I armatosur. Jo per ndonje mbremje vallezimi besoj nuk kishin vajtur. Faktet tregojne se ata nuk kishin vajtur per nje xhiro kot andej nga Pd te armatosur. Dihet boterisht qe Haklajt ishin kunder Saliut dhe Azemit per arsyet e tyre dhe mos na hidhni hi syve duke bere rolin e naivit dhe duke thene se Azemi u vra rastesisht nga plumb qorr. Azemit iu be atentat nga Haklajt ne Tropoje me pare. Kjo me ben te besoj qe edhe kete here ata vajten ta vrisnin me ndihmen e atyre qe e futen ne kurth Azemin.

      Reply to this comment
  46. Avni September 14, 01:52

    Izet haxhia kam lexu e shiku shum gjona per tropoj e shqipni te kan tregu si njeri keqbers dhe kriminel me behet qefi se tani pe shfajso veten dhe pe trego fytyren e berishes marre i qoft berishes e ka shkatrru ni shqipni dhe shitet akoma patriot

    Reply to this comment
  47. Shpresa September 14, 02:15

    Se di pse, duke lexuar kete shkrim mendja me shkonte te Maks Velo ?

    Reply to this comment
  48. Socialisti bythpambuk September 14, 03:59

    Ne Tropojanet jemi perdorur shume”
    Kjo eshte e verteta e madhe , me ne fund e pranon me ndershmeri.
    Nderime Izet , kjo eshte burreri.

    Reply to this comment
  49. ben September 14, 05:56

    Zotni cuba u bet mbas 90 por n.q.s do te jetosh i qete duhet atij ndyresires Sal tja faktosh mundesine e ke trego kush i vuri Edit dore me vjen cudi qe ne cdo rresht thua i rram x apo y cudia esht se permen Mirin apo Gazin leri keta por hape barkun po di gje dhe kalbe ndyresiren qe te shkateroi jeten te ngrysi pleqerin ne burg.

    Reply to this comment
  50. ti kaurr i derrit .... September 14, 06:01

    Komplimente ,z haxhia, që i cjer maskën udbashit të viçidolit.

    Reply to this comment
  51. P.A.B September 14, 06:27

    Emra, emra e vetem emra, e sa shume emra; lexoj ne komentet tona.

    ***

    E degjova te nderuarin Haxhia, deri tek min 4:18, pezmatimi i tij per Drejtesine, si ka qene eshte e duhet te jete; precendentet per Ruanden dhe Uganden…e aty e lashe! I zhgenjyer. Kemi 15 vite qe presim per z. Haxhia te na jape mendime, ne:

    * Peshkim
    * Arsim
    * Energjine e rinovuar
    * Hopet e nen-hopet e Krizave Ekonomike…dhe…e…

    Shohim duke Na folur per Drejtesine.

    Jo se eshte gabim -aspak – “a behen juriste me 6 muaj te plepave” mire e tha. Prisja fusha te tjera. Nejse. Ndoshta nje ish-/apo/ present Bodyguard tjeter, mund te na sqaroje per keto pune. Ne 4 minuta degjim, duket:

    * i sinqerte dhe i paqte
    * koshient dhe simpatik
    * nice guy e (mjaft) elokuent.

    Toni didaktik i shkon, jo se e ben me vetedije (te kuptohemi) por te qenit:

    1. ne udhekryq te historise
    2. protagonist me pergjegjesi te medha.
    3. nje barre eksperiencash e precedentesh.
    4. zgjuarsia natyrore (+ ajo e kultivuar)
    5. shqetesimi legjitim per fatin e nje Kombi.
    5. misioni Historik mbi shpatulla (po, prape 5)
    6. e keshtu me rradhe…

    bejne personin te duket pak si “ex katedra” …dhe mendjet e rralla, zakonisht keshtu duken, eshte krejt normale.

    Vec, s’me pelqeu tematika – “Izeti e Drejtsia” Ndoshta e humba tek 1. ose do na vije tek 3-shi ajo qe me intereson. “Peshkimi, Ekonomia dhe Nafta”

    * Nafta- si ne Nafte. Hajt ja bejme pak Naf … .

    [25 vjet, ora ka ngelur tek…. I.H. A.H. S.b e me rradhe!
    bravo- Ne-Shqipot.
    Ne Gj- Koli eshte harruar.
    Ne Britani Thatcheri u varros,
    Ne Itali as kush se di kush ishte Kr-M ne 1993,
    ne jemi akoma tek “I-H ekslusive”]

    Reply to this comment
    • Pëllumb zaimi September 14, 09:35

      Ku kini humbur për një kohë kaq të gjatë o i mirëseardhuri P. A. B ? Larg e larg mërguar,tre male kaptuar,komente pa shkruar, eja i uruar ? Jam me përfundimin tuaj te shkëlqyer për makinën tonë të kohës që ka mbetur akoma me sali shejtanin ? Gjithnjë mbrapa ka mbetur Shqipëria nga monstrat e këtij tipi ? Mesa duket mekanizmat e seleksionimit të pushtetarëve te ne, janë të markës “rrangalla”? Nderime mik!

      Reply to this comment
      • P.A.B September 14, 18:36

        Nderimi Presor Zaimi. Ketu jam, lexoj perdite, Ju e DITA-N. vec s’kam patur kohe te postoj [ti e di, si bej gjerat pergjysme] 🙂

        Komentin me lart e lashe, pa dashur te prek askend (as te nderuarin z. Haxhia, jeta e mendimit e te cilit, jane pertej interesit tim) aq me pak Gazeten. Intervistat, reminishencat e lidhjet me politiken aktuale; jane te dobishme ne planin gazetaresk (ku ka fakte/ ne plan ligjor) ngelem kurioz ne raport me mentalitetin “individual te Shqiptarit” Pse, si, ku e sa na intereson? Kur duhet, s’behemi bashke. Kur s’vlen, flasim.

        Nejse, te pershendes mik i mire – ju, e shume lexues qe i shoh ne komente.

        Reply to this comment
  52. Rapsodi. September 14, 08:52

    Te lumte goja ore, Izet Haxhia,
    qe na tregon larg nga Turqia,
    se ç’ka vuajtur kjo Shqiperia,
    nga Saliramtrapi e shpellaria!

    Meshire tropojanve te thjeshte,
    qe u beri dimer e vere-vjeshte,
    nje avneturier, monster e djallit,
    atij, qe vodhi pasurite e stanit!

    Te lumte goja ore,Izet Haxhia,
    qe na tregon ç’beri Salimavria,
    kur ky vend kish mbetur djerre,
    ai u turr kudo duke e permjerre.

    Meshire per njerezit e ndershem,
    qe i genjeu drakula i mistershem,
    antikomunisti-komunist i fshehur,
    qe kafshonte si qeni, duke lehur.

    Te lumte goja ore ,Izet Haxhia,
    qe na tregon se kush qe paria,
    ca qener qe u turren kermave,
    kontrabandes, droges,femrave.

    Meshire njerezve te zhgenjyer,
    qe vajten pas prijsve te perlyer,
    pas klounades se Saliramtrapit,
    qe derdh mbi ta helmin e gjarprit.

    Faleminderit ty,gazetares Mira,
    qe perball shume veshtiresira,
    duke sherbyer ne gazeten Dita,
    qe ne kete humbtire te vije drita!

    Faleminderit dhe komentuesve,
    qe jane kunder bashibozukeve,
    kunder klanit te Salramkopalles,
    kryebatakçiut te shtetrrumpalles!

    Reply to this comment
  53. orli September 14, 09:19

    Nje gje duhet ta dine shqiptaret:sali penicilina,udb-ja,incesti e gllaberuesi me i madh i pasurive te shqiptareve,kur jepte urdhera per te bere diçka te kundraligjeshme,personit qe kishte thirrur ja shkruante ne nje leter ja rrotullonte letren duke e mbajtur me gisht deri sa personi e miratonte me koke qe e kuptoi pastaj agjenti i vjeter letren e digjte ne nje tavell duhani qe e mbante ne tavoline gjithmone(dhe pse nuk e pinte duhanin)

    Reply to this comment
  54. endropina September 14, 09:50

    ja per keta njerez e kishte fjalen Z. Maks Velo .

    Reply to this comment
    • Te gjithe pendohen perpara Zotit September 14, 13:49

      Jo, nuk e kishte ketu fjalen Maks Velo,
      Maksi rrefente veten e tij, menyren e tij te perceptimit te gjerave njerezve e ndodhive…

      Mund te jene te verteta keto gjera, qofte dhe pjeserisht, qofte edhe te tera,
      por njeriu, aq me shume intelektuali perendimor, sic e predikon veten Velo, duhet te rrefej te miren, pozitiven, ate per ku duhet te shkojme, jo te ligen, ende te papersosuren, jo vesin, virtytitn duhet te tregojme…

      Maksi i di keto, por duhet shkundur edhe ai: ndaj ka vlere dhe duhet degjuar e respektuar gjesti i rrefimit te Izetit: te shlirohemi nga ajo qe nuk do donim ta kishim ne shpine…

      Ketu nuk perjashtohet askush, as edhe Maks Velo, kur rrefen per ate qe nuk i pelqen, apo per ate qe i pelqen: Ismaili e dinte se cfare donte Enveri dhe perpiqej t’ja bente qejfin. Qe te vazhdonte te shkruante, shkroi Velo, me vertetesi.
      Ne kete rrefim, kurrkush nuk del dot e ta akuzoj. E verteta u pelqen te gjitheve. Sepse eshte ndjesi qe na i ka falur Zoti, ne fillimet…

      Reply to this comment
  55. maks velo September 14, 10:32

    KU JANE ATA PSEUDO-GAZETARET SHQIPTARE ME DIPLLOMA TE BLERA
    TE NA SHPJEGOJNE SE ESHTE MESE NORMALE QE
    NJE KOPE KRIMINELESH E BANDASH MAFJOZE
    TE KENE FUQINE E PLOTE MBI NJE POPULL TE MALLKUAR.
    VETEM BOMBA ATOMIKE I ZGJITH PROBLEMET SHQIPTARE.

    Reply to this comment
  56. orli September 14, 10:57

    Maks Velo!ne rast se je i verteti?!ne radhe te pare kur flet per pseudo-gazetare me diploma te blera,meso te shkruash emrin dhe mbiemrin tend shkronjen e pare me te madhe(unè ne pergjithesi atyre qe ua shkruaj emrin me shkronje te vogel,bej nje shkelje drejtshkrimit te gjuhes Shqipe thjeshte per te treguar qe nuk kam respekt per ate person)ti o i gjore ne radhe te pare nuk paske respekt per veten ose ke rreshqite(diplomen duhet ta kesh marre me merite)sikur te thuash qe x nga Tropoja eshte i keq ose 100 x-a,nuk ka problem por kur identifikon nje krahine te tere me n-persona te keqinj;atehere ose je perçares ose psikopat!!

    Reply to this comment
    • maks velo September 14, 13:50

      KE TE DREJTE,POR ME FALET SE NUK JAM NGA TROPOJA,
      QE TA KEM TE ZHVILLUAR SENSIN E LARTE TE RESPEKTIT,ELEGANCES,
      ELOKUENZEN,MIRESJELLJEN , KULTUREN.
      SIKUR TE ISHA I SIGURT QE DO TA KUPTOJE DO TE
      THOSHA NJE SHPREHJE ILUMINISTE.(QE NUK ESHTE LLAMPE)

      Reply to this comment
  57. Zylka September 14, 11:54

    Intervista eshte e besushme. Kemi qene deshmitare kur ne vitet e para te demokracise me bekimin e Berishes dhe te Hajdarit se si shkateroheshin ndermarrjet ekonomike, si pritesin pemet frutore dhe vreshtat e NB-ve, si zap[toheshin me dhune tokat shteterore dhe tokat e pronareve te ligjshem te Tiransave,Dursakeve etj nga njerezit qe i perkrahte PD-ja.
    Edhe shperberja e shtetit, ashtu sic thote edhe vete Izeti qe as ne vindet me te humbura nuk eshte bere, eshte faj direkt i Berishes. Ideja se kete ja paskan bere greket nuk qendron. Ai dhe ish ministri agrar Bode nuk e kuptonin se keto 4-5 firma qe grumbullonin te gjithe parate e qytetareve si mund ti vinte ne levizje per te kompesuar interesin dhe fitin e firmave, kur ne krye te tyre kane qene njerez me nivel anadollak si Sude,Xhaferi apo ai i Vefes etj.
    Shteti ja mer frymen nje pronari te ndonje kafeneje po te mos kete licence dhe neqoftese nuk i derdh detyrimet. Por analizen e ketyre firmave pse nuk e beri i mencuri i Devollit Bode.
    Shperberja e shtetit eshte me e rende se braktisja nga Zogu i vendit.
    Shikoni me vemendje se ne krye te kupoles se shtetit c’njerez paskemi patur; qe luftonin vetem per pasurimin e tyre.
    Une jam i mendimit qe analiza e firmave piramidale, si u krijuan, pse nuk u kontrolluan, pse e lane popullin te derdhe djersen dhe pasurine e tij, ku vajten parate mbas shperberjes, duhet te rimeret nga prokuroria, vecanarisht protagonistet kryesore Berisha dhe Bode.

    Reply to this comment
  58. cubel breca September 14, 11:57

    Per Tropojen shteti i diktatures punoi aq shume per tia ngritur koken sepse njihen si popull tradhetare dhe spiune.dhe e kane marre vulen qe me vrasjen e te ndriturit heroin Bajram Curri qe e vrane pabesisht tropojanet dhe e lane 4 dite dhe nete ne der te shpelles se Dragobise Dhe cohen burrat e Hasit dhe me vig e marrin trupin e heroit qe vrane keta qe e mbajne veten per patriota dhe e varrosen me nderime Dhe shteti i asaj kohe per me e mbulu ket turp i vuri emrin qytetit Bajram Curr.Por sic duket historia perseritet por me te njejta makinacione te Tropojaneve me pabesira me vrasje mbas shpine me hajnira .prandaj do te mbeten te urryer tropojanet deri sa ti tregojne vendin ketij diktatori,spiuni legeni te prodhuar ne analet e komunizmit dhe te UDB,Sali legeni nuk ka kurajo dhe burreri si te gjith tropojanet qe i kane shkuar mbrapa deri tani te perballet me drejtesine tejapi llogari cfar i beri ketij vendi dhe populli qe do ta vuajne dhe brezat e ardhshem do kujtohet gjithmone me urrejtje.

    Izet duhet te kishe folur me perpara dhe duhet me i ra gjerave drejt,nga qe te njof personalisht ke bagazh pavarsisht se ne cilin krah punove,Po te ishte i ndjeri gjalle Isuf Haluca nuk ma ha mendia se do te katandiseshin keshtu tropojanet shum pak veta e njihnin ate njeri.

    Reply to this comment
  59. Lushja qytet i preshit September 14, 12:05

    Eshte per te cuditur, kur ka ardhur momenti i nryshimeve historike, vazhdimisht ne krye te vendit kane dale ne skene njerez delexhinj,shpirtzinj,antikombetare, qe e kane patur mendjen vetem per vehte. C’fare ti themi kesaj: fat i keq apo nuk dijme te zgjedhim drejtuesit. Dhe akoma me keq, edhe kur e shkaterojne vendin e varferojne deri ne palce popullin perseri i rivotojme.
    Pergjigja e pyetjes c’fare ti themi kesaj eshte kjo: Mire te na bejne, ate koke kemi-ate kapele na kane vene.

    Reply to this comment
  60. Laveri September 14, 12:16

    Ore une kete Izetin e dija dru me pre ,por paska humor qerratai .Ajo dihet qe ai i di te gjitha si per vrasjet ashtu dhe per vjedhjet e medha por disa gjera duhet ti kaloje perciptas nuk mund ti thote te gjitha troç

    Reply to this comment
  61. cubel breca September 14, 12:35

    Filmi “OPERACIONI ZJARRIT”

    Pjeteeeeeer………….Memecit i erdhi goja…………………..

    Edhe Shega dhe e ema e Sheges ketu do te vine……………… ???????

    Reply to this comment
  62. Zapata September 14, 14:00

    Po ky azem hajdari qe e ka dash gjith shqipria paska qen kokrra e kurves,, si ju vika tritoli atdheut tat,, si ju vika tritoli shqipris, qe kjo shqipri e donte aq fort, sa dhe shum Nona shqiptare kan derdh lot si per bijt e tyre,, Haram ato lot se vetem atdheut tat si vihen minat,,Po car fai pati shqipria qe ti at shqipri e bone teleferik per te kalu Heroina dhe mushe xhepat me lek,,,,, BASTARDO,,,,, Izet Haxhia nuk genjen , Nuk esht tropojan prej puke si sal bastardi ,, Por esht TROPOJAN i vertet,,, paten fat kur si vrau Isuf Aluca qe te dy Bastardet e shqipris

    Reply to this comment
  63. P September 14, 14:17

    SHQIPERIA ESHTE SOT NJE I KOMB DUKE DHENE SHPIRT,
    INFEKSIONI QE PO E CON DREJT VDEKJES
    QUHET BANDA KRIMINELE+MAFJOZE.
    ZAKONISHT KETE TE KEQE E LUFTON SHTETI DHE LIGJI I FORTE.
    POR KETU ATA JANE NE PUSHTET DHE KRIMINELI NUK LUFTON DOT
    KRIMINELIN.PO NUK JU SHKULEN RRENJET KRIMIT VERIOR,
    E MJERA SHQIPERI E KA FUNDIN E PAEVITUSHEM.HUMNEREN MORALE
    DHE VDEKJEN SHPIRTERORE.TE RRONI VETE.

    Reply to this comment
  64. lisi September 14, 15:11

    Izet,
    Përmend aty Mirush Matin, se gjoja ai ishte pjesë e klanit të drogës me A.Hajdarin.Unë jam një mik i Mirushit dhe e di mirë që i ndjeri nuk kishte muhabet me Azemin, madje, më tha një ditë aty nga viti 1998 se Azemi më urren, urren dibranët, do më largojnë prej këtu etj.Pas vrasjes së Azemit nga Ju, pas shumë kohësh, ka humbur jetën Mirushi në Moldavi, ku kishte shkuar të bënte tregti. Atje pati një humbje jete jo ashtu si thua ti.
    Sa për të tjerat, ato që thua për Azemin etj. unë nuk kam fakte të të kundërshtoj, por, kur je fare i pasaktë për Mirushin, më duhet të dyshoj për vërtetësinë e atyre që thua.
    Disa prej jush, jo të gjithë tropojanët duhen futur në një thes, u hodhët mbi Shqipërinë si korbat, dikush duke rrëmbyer prona, dikush me trafik armësh e droge, dikush duke përlarë poste, dikush duke marrë ryshfete e vënë gjoba, ju ja nxitë faqen Tropojës, e cila, si çdo krahinë, nuk e meriton një zhgënjim të tillë.A menduat ju se jeni Tropojanë, se jeni malsorë, se duhet të shërbeni për vendin, se duhet të nderoni edhe atë që ju përfaqësoi dhe, po të bënte gabime ai, ju ta ndihmonit dhe korrigjonit?
    Dhe e keqja është, Izet, se ju nuk po zini mend, përsëri doni të tërhiqni zvarrë jo vetëm PD-në, por edhe partitë e tjera, sepse jeni futur gjithandej.Pra, jeni një takëm i tillë, që nuk i bën nder jo Tropojës, por as Shqipërisë.
    Pa mendo, Izet, sa gjëra nuk ke treguar në këtë intervistë? Thjesht, ke nxjerrë ca gjëra që të interesojnë.O Izet, bëhu burrë e trego ato që janë për të treguar.

    Reply to this comment
  65. ARDIANI September 14, 16:59

    Si student i Sali Berishes po shuaj kuriozitetin e Gazetares dhe te lexuesve qe Saliu dinte te perdorte armet sepe ne e kemi pasur “KOMISAR BATALIONI” dhe jepte leksione per pergatitjen politike te studenteve te Mjekesise. Ne ate kohe shkollat e larta benin 1 muaj zbor ne vit dhe kishte nje Komandant Batalioni qe ishte oficer karriere nga shkollat ushtarake dhe nje Komisar Batalioni qe ishte njekohesisht edhe petagog dhe perfaqesuse i Partise punes se Shqiperise(Ky Ishte Sali Rame Berisha- qe ka bere qitje me arme qindra dhe ndoshta mijera here). Ka patur petagog qe jepnin mesim per mjekesine dhe ne kohen e stervitjeve ushtarake (zbori ushtarak) jepete mesim per armet deri tek topi apo murtajat. Une kur isha student dija te perdorja edhe murtajen bashke me 3 persona te tjere qe perbenin si te thuash ekipazhin e murtajes.

    Reply to this comment
  66. Tropojanet jane ne mjegull September 14, 17:05

    Duket se vetem Besnik Mustafaraj eshte penduar.

    Dy jave perpara se Bushi te shkonte ne Mamurras, ministri i perjashtem i tha Berishes

    “Sale, jam kah u lodh or burre!”, dhe Sala e liroi.

    “Shko Besnik shko…Ngri nje kulle ne Petrele dhe fol me Gjyshin per letersi, se s’mund te te nisim edhe ty ne Paris, si Ismailin!”

    Ata qe kane intervistuar Besnikin thone se, te shumten e kohes, edhe ne Petrele
    vjen e behet mjegull si ne Tropoje…

    Reply to this comment
  67. besnik bregu September 14, 17:56

    Ribotoni internisten e Izetit ne revisten “Klan”, ne vitin 1997 e do shihni sa shume genjen.

    Reply to this comment
  68. pashku September 14, 18:51

    Per lisin!ti paske qene mik i Mirush Matit!unè po te them ty se ti genjen dhe Izeti tregon te verteten!perse do pyesish ti?po ta them unè ty,ne rast se nuk ta ka thene miku i familjes se Mirushit kete gje:”Vdiq”mirushi ne Moldavi!me thote ky miku i familjes se Mirushit(nje jave pasi e kishin therur)se ka pesuar aksident Mirush Mati,i them jo por e kane vrare(ne mos gaboj ka qene atje me nje myrteza ulqinaku)jo nuk ka mundesi me thote,i them kjo eshte e verteta,ate e ka nise sala per ne moldavi per te marre leter per gazeten rd dhe e ka heqe qafe sepse mirushi pasi ja hoqen Agron Musarajt trafikun e droges,sala kerkoj t’ja jepte Gazidedes,ky i fundit nuk ka pranuar(ka thene jam fetare)dhe ja ka sygjeruar sales Mirushin i cili ka qene nipi i Gazidedes.Sala si i pabese qe eshte ka menduar dhe per mirusin qe ja ka me hile dhe ja ka kenduar kengen:te puthe halla mu ne balle!pas dy javesh shoku im,mik i familjes se Mirushit me ka thene:paske patur te drejte se nuk ka qene aksident por e kishin vrare….

    Reply to this comment
  69. orli September 14, 18:54

    Per besnik bregun ose salen!pse nuk i botoni intervistat e sales e shkrimet e rd-es per azemin?!mos pritni t’ua botoje Filip çakuli?!…..

    Reply to this comment
  70. Gregori September 14, 19:34

    Genjeshter me bisht. U sulmua presidenca.? Maloket jane genjeshtare te papare. U sulmua me tanke, po qytyetaret e Tiranes si nuk i ndjene keto tanke, por ndjene vetem tanket e Gardes qe patrullonin naten, dhe bertisnin si SS gjermane qe kemi pare neper filma ALT, Ndal, dhe verioret e Agim Shehut e te ashtuquajturit komandant Garde, Xhahit Xhaferi, te vrisnin pa nje pa dy, keshtu ndodhen dy vrasje, nje ne bulevardin Deshmoret e Kombit ne nje furgon dhe tjetra ne rrugen Vaso Pasha, ate nate te 13 Marsit, mor Izet genjeshtari. Ndersa Berisha ishte “penduar” e do te dorzonte shtetin, ju, vellezreit tuaj e nje takem tjeter si puna juaj, qenkeni ndjere te tradhetuar, se nuk realizuat urdherat e marra. A nuk te vjen turp, e te ndjehesh kriminel per keto qe pohon. E thone pastaj qe s’ka te drejte Maks Velua.
    Malokeve u pelqen anarkia, vrasin e vriten per 5 leke, e turpeshme, por jane pjese e kombit tone. Vetem Enveri ua gjeti telat malokeve te ndershem qe i beri per vehte, por s’ka me Enver dhe anarkia vazhdon, edhe me lejen e shtetit.

    Reply to this comment
  71. Lushja qytet i preshit September 14, 20:30

    Nga intervista dhe opinjonet qe jepen del se Sala nuk eshte bure i beses, nuk eshte patriot, nuk ka punuar per shqiptarine, por per vehte. Nuk me pelqen fakti se akoma ka njerez qe i shkojne mbrapa per rremuje dhe per te djegur. Neser ne qoftese ky njeri do vihet para drejtesise, sejcili ti theras mendjes te mos dale ne mbrojtje te ketij njeriu qe eshte tipiku i te keqes.

    Reply to this comment
  72. austria September 14, 22:15

    Ore izet meqe i di te gjitha detajet me data dhe ore.pse nuk thua qe azemin e mbronin cunat e tirones tu fillu nga gaz muca ke ad topalli(ardian spahiu) e tu maru ke jar dhe met hasa.e nerhat kulla dhe tan muksi apo i vrat sa marut misionin. te pabes

    Reply to this comment
  73. labinot September 16, 10:49

    Gramoz Pashko nuk qe asnje dite ne pushtet,i perzene nga pushteti dhe partia qe e krijoi vete,i lincuar nga bandat e banditeve maloke te Berishes,aq sa rrahja e Rames,duket perkedhelje.Cfare ceku leshit permendni?Ceku bardhe eshte i Rajersonit.Pas rrezimit te qeverise se koalicionit nga Berisha,roli i Gramoz Pashkes ne PD u zerua,e quajte tradhetar,bllokmen,komunist,ramizist,derisa e perjashtoi Selami ne mbledhjen e famshme te 1992,kur u lexua mocioni i Gramoz Pashkos,Arben Imamit,Arben Demetit,Ridvan Peshkepise.
    E Gramoz Pashkos per tu kujtuar eshte percaktimi i Berishes para kongresmeneve Amerikane:”Psikopat me tendenca kriminale”

    Reply to this comment
    • Harrove Cekun e Bardhe September 18, 23:03

      Labinot,

      nese ke konflikt interesi e leme kete muhabet
      por nese jo, duhet te besosh se tere ligesia dhe plaga e pluralizmit te dekretuar prej Zamir Alise fillon e vazhdon tek Bodrumi Pashkove…

      Aty kane qene mbledhur tere ata qe u intervistuan nga Zani i Amerikes, te tere ish komuniste, padyshim me ne krye Berishen, se e ke merak ti, dhe ai eshte “Pal Mlyshi i Demokracise”, sic e ka quajtur pa te keq Pellumb Kulla,,,
      Pashko ishte thjesht nje sharlatan qe donte te shpetonte Vilen e tij (ne kuptimin simbolik, qe pushteti i Te Atit, padyshim i pisllosur me krime, ia mori nje pronari, i afermi i njerezve te mi) dhe kurre nuk shkoi ndermend t’ja kthente…
      Vila e Pashkove mbeti simbol i PD-se: tallje me pronaret dhe te persekutuarit, duke e marre pushtetin ne emer te tyre…

      ps.
      Historite e sulmve te berishjave mbi pashkot nuk dallojne dot nga aro qe shoku enver bente mbi ata qe e bene diktaturen bashke me te, me beso, Labinot.

      Sa per Azemin, e besoj Izetin ne ato qe thote per te. Azemi hyri ne pluralizem i armatosur, dhe prej plumbit iku…teper i ri per tu marre ne analize si faktor.

      Pashko ishte i vetedijshem, jo me pak se Berisha.

      Reply to this comment
  74. Spectrum September 17, 10:29

    Megjithese i ke jetuar nga afer gjerat nuk mund ti kuptosh Izet,tropoja pa dashur u fut ne planet e shantazheve nderkobetare e gjithe levizja e 97 u be per ceshtjen e kosoves familja e haklajve ishte fundi i operacionit qe kishte filluar qe me vrasjen e M.Shehut dhe mbaroj me haklajt,sepse vellai i dyte i haklajve mbante lidhje mes Uck dhe tiranes ne kohen e rregjimit komunist pra familja e tyre ishte ne dijeni te plaint ne rast lufte me kosoven duke goditur familjen haklaj ata donin te godisnin organizimin ne rast lufte informate te cilen KGB e ka marre perpara fale. Rrjetit te saj nderkombetar te gjithe keta personazhe jane thjeshte pjese e nje plain detajuar me hollesi sepse ketu flitet per nje permbysje te statu quo qe perfshijne dy fuqite e medha te planetit dhe asnje shtet tjeter nuk eshte implikuar sepse nuk la fuqi te vendose per mesim gjerash,

    Reply to this comment
  75. Spectrum September 17, 10:31

    Kesi gjerash

    Reply to this comment
  76. Spectrum September 17, 11:05

    Dmth gjithe levizja qe u be ishte anti shqiptare dhe anti amerikane dhe se haklajt ishin thjesht familje patriote dhe jo bandit si kerkojne ti prezantojne

    Reply to this comment
  77. bari ropaj October 10, 03:58

    ne paraqitje te flipit duket se ishte I poshtu ky ismet haxhia..ma I poshtur se berisha..ky mendonte se berisha do ta bante naj xheneral mbasi te mbaronte emisjonin e pastrimit te veceve.

    Reply to this comment
  78. agron July 20, 05:35

    Eh o Izet haje nga te dyja krahet. Vrate e prete anembane e bete tropojen sic deshet vete pasuruat politikanet e qelbur si gjinushra klosra e felliqesira te tjera qe ishin kaluar edhe ne ate regjim. Mortja ju hengert qe ju shfrytezuan klosi me banden e tij dhe filluat urrejtjen dhe vrasjet me njerezit qe kishit ngrene e pire. Megjithate zoti shikon dhe degjon, iket te gjithe si plehra ca ne varre dhe ca neper burgje.

    Reply to this comment
  79. ani March 16, 23:40

    te gjithe protagonistet e ketyre po i dije, vetem ky feriz kernaja nuk po di se ku eshte a mos ka mbiemer tjeter feriz lushaj

    Reply to this comment
  80. Zylo December 10, 15:40

    Perralla me mbret o Izet. Secili nga ju thote versionin e tij sipas interesave te tij dhe jo te verteten.

    Reply to this comment
Shiko komentet

Komento

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*