Ja çfarë tregojnë pozicionet e gjumit për shëndetin tonë

March 1, 2018 18:59

Ja çfarë tregojnë pozicionet e gjumit për shëndetin tonë

Jo gjithmonë pozicioni ynë i parapëlqyer i gjumit është i dobishëm për shëndetin tonë. Pavarësisht preferencave që kemi, ekspertët e shëndetit thonë se disa prej këtyre pozicioneve mund të jenë shumë të dëmshme për shëndetin. Në vijim gjeni të detajuara këshillat që duhet të dini për dëmet që mund të shkaktojë mënyra se si flini.

 Të flesh në shpinë

Sipas Dr.Michael Breus, psikolog klinik, ky është pozicioni më i mirë për shëndetin. Gjumi në këtë pozicion ndihmon që koka të vendoset drejt dhe pesha të shpërndahet në të gjithë shpinën. Ky pozicion konsiderohet shumë i përshtatshëm ortopedikisht. Ndërsa për personat që gërhasin, apo që vuajnë nga apnea e gjumit, ky është pozicioni më i keq. Kjo pasi fyti dhe beli tërhiqen poshtë nga graviteti, duke e bërë edhe më të vështirë frymëmarrjen.

 Të flesh në krahun e djathtë

Nëse gjendja juaj shëndetësore është e mirë, gjumi në krahun e djathtë nuk paraqet asnjë rrezik për shëndetin. Por, duhet të dini se në rastet kur keni probleme shëndetësore, si shqetësime me zemrën apo stomakun, apo nëse jeni shtatzënë, mundohuni të ktheheni dhe të flini në anën e majtë.

Pozicioni me një këmbë të mbledhur lart

Sipas Breus, të flesh me një këmbë të mbledhur lart është një pozicion jo i shëndetshëm, sidomos për personat që kanë probleme me shpinën. Fjetja në këtë pozicion mund të shkaktojë dhimbje në fundin e shtyllës kurrizore.

 Të flesh përmbys

Duhet të hiqni dorë nga fjetja përmbys. Ky është pozicioni më i dëmshëm për shëndetin. Ekspertët thonë se personat që flenë në këtë pozicion kanë shumë gjasa, që në mëngjes të zgjohen me dhimbje. Të flesh me stomak do të thotë se barku tërhiqet poshtë dhe shpina lakohet. Koka mundohet të kthehet në një kënd 90 gradë. Ky pozicion mund të shkaktojë tendosje, apo dhimbje të qafës.

p.k/dita 

March 1, 2018 18:59
Komento

2 Komente

  1. MH March 1, 21:04

    Edhe gerhitja mund te eleminohet nese dini te vendosni pjesen e perparme apo te gjysmes te gjuhes ne qellzen siper afer dhembeve.Kjo lejon frymarrjen dhe znjerrjen e frymes vetem me hunde.Une e kam fitue kete eksperience e megjithe kete duhet me ja dite te ramen.Sepse per nji levizje sa do te vogel hyne ne funksion frymarrja me hunde – goje qe e detyron gojen ta nxjerrin ajrin me plasje.ndermjet buzve.
    Mbylleni gojen vendosni gjuhen ne pozicion normal.Majen e gjuhes e keni te dhembet para.Tashti ngrini gjuhen per te kapur qellzen pa u largue nga dhembet para.Dhe hapeni gojen sa me than per te mos krijuar probleme.Dihatni pa frig dhe nuk do te krijoni gerhitje.
    Ka mundesi ti bini shenjit me tebparen.Dhe ju jep guxim.Por edhe kur te arrin te keni sukses perseri mund te prishet pozicion dhe ju krijon shqetesime.Pra duhet te jeni te kujdeseshem deri ne perfeksionim te duhur.

    Reply to this comment
  2. Anastasia May 23, 00:08

    Mirembrema! Une qe kur kam.qene e vogel dhe deri tani fleje permbys, si mund ta ndryshoj pozicionin? Jam.munduar sh here po e lam sh te veshtire .

    Reply to this comment
Shiko komentet

Komento

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*