“K..rva e Edi Ramës”, djali i Kames këmbëngul: Nuk i heq asnjë presje

February 17, 2018 15:08

“K..rva e Edi Ramës”, djali i Kames këmbëngul: Nuk i heq asnjë presje

Godina e Teatrit Kombëtar është shndërruar në mollë sherri mes Qeverisë dhe aktorëve, të cilët janë ndarë në dy klane.

Nisur nga një postim i aktores Ema Andrea,  aktori Genti Kame, djali i regjisorit Gëzim Kame, shkroi një status kundër saj dhe e quajti “kurva e Edi Ramës”.

I pyetur nga e përditshmja Panorama për këtë fjalor, Genti Kame thotë:

“Sipas vendit dhe kuvendi. Më vjen keq që debati mori këtë formë, por nuk i heq asnjë presje kur ky person quan Gëzim Kamen shprehimisht: “Komunist, zhvatës, lëpirës, etj.” Kur nuk njeh njërin prej ikonave të teatrit, por i denigron ata publikisht në “Facebook”, si mund ta duash teatrin? Si mund të bërtasësh për teatrin? Me ç’fytyrë kërkon të bëhesh drejtoreshë Teatri?

Pyetjes “Për çfarë historie të Ema Anderas bëhet fjalë, së cilës i referohesh në denoncimim tënd publik?”, ai i përgjigjet:

“Epiteti me të cilin e quaj ta këtë person, është thjesht një sinonim që përmbledh disa pseudoartistë, që dje dhe sot për interesa politike i kthyen krahët njeriut që mbrojti jo tullat e Teatrit në vitin ‘98­të, por të gjithë llojin e teatërbërësit”.

 

Vetë Andrea, iu përgjigj më herët Kames:

“Fjalën ‘kurvë’ e kam dëgjuar prej 100 vjetësh, s’më bën më përshtypje, po pse e Ramës nuk kuptoj. Mirë do ishte të ishim bashkë në këtë protestë që ia doli të hapte një dialog dhe s’ka armiq. Nejse, unë vlerësimet e mia për ty si artist t’i kam thënë dhe mbeten të tilla, nëse ia vlen mendimi i një kurve! P.s. Sa për drejtoreshë, kam 20 vjet që jam e tillë! S’kam nevojë për karrige pa merak, tjetër gjë dua!”, shkruan Andrea.

 

February 17, 2018 15:08
Komento

24 Komente

  1. Osman Lala February 17, 15:32

    Opozita po I rri larg debatit publik që po zhvillohet për teatrin kombëtar dhe eventualitetin e ndërtimit të një kulle aty. Opozita dhe kryetari i PD-së po lajnë duart si Pilati përpara aferave që po zbulohen përditë e ku përfshihet qeveria dhe bashkia në një lidhje të shkurtër biznesi me një kompani që siç dihet është afër familjarëve të z. Basha.
    Një opozitë normale do të reagonte menjëherë. Një opozitë si kjo e jona që nuk lë letër pa nxjerrë kur vjen puna te kandidatët e KLP dhe KLGj, që asistohet përditë nga qytetarë dhe intelektualë dixhitalë, është ngurosur për një çështje që ka brenda të gjitha elementët e një sëmundjeje që po dërrmon çdo hapësirë publike në Shqipëri.
    Është një heshtje interesi familjar, që vret shpresën dhe që në fund fare kompromenton sistemin aktual ku opozita ka një rol domethënës. Një kryetar opozite që asociohet përherë me interesa familjare mes të cilave edhe një pallat që u pagua nga të gjithë ne, ka defiçenca themelore që minojnë të ashtuquajturin mision të tij.
    Opozita po marketon për popullin prodhimin e vet më të ri: “Përbindëshin e pushtetit Edi Rama, njeri i të gjitha lidhjeve” etj etj.
    Në fakt askush që ka dy gramë mend nuk mund ta hajë më këtë. Asnjë kryeministër nuk ka atë fuqi që na thotë sot opozita, vetëm nëse nuk e ka opozitën në thes.

    Reply to this comment
    • Po,Po February 17, 18:57

      E ke gabim o Osman , sepse keta jane pikerisjht njerezit e opozites , qe jane hedhur ne sulm . Fatkeqesi qe paskemi dhe “artiste” si puna e Genti Kames , qe nuk dallohet nga fjalori i shpellarit te Viçidolit ! Te gjithe ky soj rrugaçesh orkestrohen nga bajraktari i Viçidolit . Sot , na doli edhe nje tjeter ” oponent ” nga shoqeria civile , nje idjot me emrin Sazan Guri , qe kandidoi edhe per kyetar bashkie ne Tirane, por qe eshte ekstremist partiak , qe nuk dëshiron te behet asgje , duke filluar nga parku i lojrave te femijeve tek liqeni , vazhdon me kundershtimet per grumbullimnet e plehrave , me mbrojtjen e qeneve te rrugeve neper qytete qe jane bere problem per qytetaret dhe burim semundjesh , me HEC-et qe ka dhene me koncesion Saliu ,tre muajt e fundit kur ra nga pushteti bile dhe kunder Erion Veliajt , se perse guxon te mbjelle me mijra peme , brenda e perqark Tiranes , per te shtuar gjelberimin ! Si mund te kesh respekt per keta njerez qe po ja nxijne jeten ketij populli , qe jo vetem e shkaterruan shtetin , por nuk lejojne as te ringrihet ?!

      Reply to this comment
  2. mirel February 17, 15:45

    Ky kokebytha e Gezim Kames duhet ta di mire se te ishte jashte ne nje shtet me ligje do kish perfunduar ne gjyq dhe me ndonje shperblim te majme ndaj Emes
    Ai eshte pasqyrimi tipik i shqiptareve legene
    Shan nje grua te pambrojtur.
    Plere fare

    Reply to this comment
  3. intelektuali February 17, 15:53

    Ema Andrea lavire e Edi Rames?

    Mua me thene te drejten me duket e ekzagjeruar si ato cilesimet e Sali Berishes per Kryeprokuroren Bukuroshe Ina Rama qe mbylli dosjen e Kosta Trebickes, por qe nuk donte te mbyllte dosjen e 21 janarit,

    por:

    Ky cilesim tipik albanez duket te jete si nje “LULE” me femrat qe ka pasur Edi Rama ne te kaluaren e tij kur i beri rezil ne syte e Botes me akuza te llahtarshme per bashkeshorten e tij qe keto Genti Kames do te dukeshin si “Palo gje”,

    por:

    Ema Andrea i doli ne mbrojtje Piramides se Enverit ne emisionin e Canit, “Zone e Lire”, ne syte e te gjitheve, te gjithe e degjuan qe mbrojti Piramiden Famekeqe te Enverit sikur te ishte Edvin PARTIZANI i Enverit dora vete ne emisionin e Arjan Canit, te premten ne darke,

    prandaj:

    A KA KURVERI ME TE MADHE SE TE MBROSH PIRAMIDEN E ENVERIT KUR KERKON TE ANTARSOHESH NE BE?

    dhe:

    Kur kerkon nga BE-ja LEKA qe qeveria te rindertoje Teatrin Kombetar qe Edi Rama i ka hedhur syte e lakmitarit per ta prishur, per te ndertuar me pas Kullat e tij si Kulcedra prej Betoni?

    Reply to this comment
    • I tillë je , sa herë që hap gojën February 17, 19:21

      Te ka verbuar urrejtja dhe injoranca bashke, more inteloleshi ! Ne se ke gje per Enverin , ashtu sikurse ka populli i tere , mos ngaterro ndertesen karakteristike qe quhet Piramida , e cila eshte bere me parate dhe djersen e popullit dhe mund te pershtatet shume mire per funksione te tjera publike , qe ti sherbeje ketij populli . Ne kohen e Enverit u ngriten shume e shume objekte industriale , social kulturore , ekonomike etj.,me vlera te konsiderueshme ne te gjithe fushat , por ato u ngriten me djersen dhe gjakun e ketij populli . Pikerisjht se ra ne duart tuaja ky shtet , pa u rrafshua gjitheçka e asaj kohe , duke e çuar ne kuoten zero , dhe duke ia bere te pa mundur qendrimin ne Shqiperi ketij populli , qe mbeti pa pune , pa buke e i xhveshur , dhe mori arratine neper vende te tjera ! Ti , si njeri primitiv dhe thellesisht antikombetar , vegel qorre ne duart e te huajve , akoma nuk je ngopur , duke i rene legenit me slloganet , gjasme kunder Enverit , si sebep , por ne fakt je nje zë i paster i Athines dhe Beogradit, qe shfryn gjithe diten e ditës , me komente nga me absurdet e te hidhura kunder ketij vendi e populli . Kjo , është , edhe puna e përditëshme e jotja , që të siguron të ardhurat për jetesë , pa te vrare aspak ndergjegja jote e fëlliqur , në se je shqiptar apo vetëm shqipfolës ! Për ne , mbetesh një ndër më idjotët e më të urryerit , armiq të betuar të këtij vendi e populli !

      Reply to this comment
      • intelektuali February 17, 20:22

        KUJT I MORRI LEJE KOLANECI QE NGRITI PIRAMIDEN E ENVERIT NE MES TE TIRANES?

        sepse:

        Del qe ka marre Leje Ndertimi vetem tek Nexhmija, djersen e popullit tregoja kalamajve para gjumit te nates, sepse kjo Piramide u ndertua kur tollonat, tufezimet dhe bunkeret po benin kerdine ne Shqypni dhe e kishin katandisur buxhetin e shtetit si kokoshi ne nje thele, apo nuk te kujtohet spiuni i sigurimit Ylli Bufi kur deklaroi se depot shin grure vetem per disa dite.

        KU I GJETI LEKAT KOLANECI DHE NEXHMIJA PER TE NGRITUR PIRAMIDEN E HITLERIT, ENVER HOXHA NE MES TE TIRANES?

        Ne cilin vend ish komunist te Evropes Lindore ka mbetur Piramida e Diktatorit Gjakatar Komunist, ja edhe ne Rusine Bolshevike te Putinit po heqin dhe do te shkaterrojne Piramiden e Leninit nga Sheshi i Kuq,

        HE MO O BOLE FANATIKE NE CILIN VEND TE BOTES KE PARE TI PIRAMIDA DIKTATORESH NE MES TE KRYEQYTETIT?

        Reply to this comment
  4. Mjerishte...Ky eshte shembulli me negativ qe i afrohet asaj shoqerie February 17, 15:54

    Nji debat i nji niveli ordiner .
    Nuk do desha ti referohem aspak temes mbi te cilet varet ky debat ,
    por nji gje le te juptohet qarte ne ate maskarade shqiptare te ktyre 28-viteve ,
    se aq qytetaret e atij vendi ,as aktoret qe vijne nga familje qytetare ,s’i kan shpetuar dot atij infektimi te gjuhes se politikaneve me ordiner te njerezimit .
    Un mendoj se njerzit e Arti-it Kultures ,duhet te bejn pjese ne Anagarden e nji Kombi dhe tregojne ne cdo periudhe te Historise se dijn ta ruajn Fytyren Qytetare , te paflliqur nga pislliqet qe sprucon Politika ,sidhe nga llumi qe permbytjet ne shoqeri bien me vehte ne qytete . Sado i tensionuar e i eger mundet te Jet lufta per te vendosur akzentet personale ne nji debat , oroientuar mbas interesit te secilit , gjuha ne komunikim duhet te mos kaloj kufijte zbaroloje ne ate te njerezve ordiner ,te rrugeve . Ti qendrosh perseri pafytyresise ,fyerjes qe i ke ber nji Femre-je ,s’tregon aspak karakter por injorance ,fanatik te qenit ordiner para ksaj shoqerie .
    Ema Andrea eshte dikush-ja ,po ky Tipi kush eshte ?! Gjuha se si i drejtohet ne opinion nji Aktoreje , kolegeje mnji femre tregon shume per edukaten e Kulturen personale . S’kuptoj ,pese i jepet Bonus nji personi te tille e nji debati te tille kaq pa kuptim !!!

    Reply to this comment
    • intelektuali February 17, 16:17

      Pse keshtu?

      Edi Rama e ka treguar me vepra qe di te bashkejetoje me shume femra bukuroshe ose te shemtuara, nuk e ke pare foton nudo te Edvinit me pallen jashte ne Nice te Frances me bukuroshen Rudina Magjistari?

      prandaj:

      Mos na be moralistin enverist ketu ne DITA si bejtexhiu Duka qe shkruante vargje erotike per Enverin:

      QE E KISHTE HALLATIN
      SA BLENDI FEVZIU SHTATIN

      Reply to this comment
      • Mjerishte...Ky eshte shembulli me negativ qe i afrohet asaj shoqerie February 17, 17:30

        Intelektuali ,
        me vjen keq ;
        qe kalon ne temen tende te preferuar ,
        Fokusuar mbi E.R ,
        duke anashkaluar ate qe un komentoj ktu.
        Nuk mendoj se jam duke bere Moralistin ,
        sepse duket qarte se, Morali ne ate shoqeri ,eshte zhdukur jovetem thjesht nga perdorimi ne fjalorin e perditshem por edhe si Princip i shoqerive ,
        por ,
        ne nji far menyre ,
        kerkoj t’i trokase ne kafke asaj shoqerie !!!

        Reply to this comment
      • Mrika February 17, 18:08

        Ne kete kohe qe po lexoj ty or Intelektuhale kam perpara foton e Edi Rames nudo e nuk e di por sepse duke pare penisin e Edit me duket sikur te te shikoj portretin tend,pasketaj me fshihesh e me dalin perpara shume futyra qe te ngjajne ty ose me troc koke k…….si puna jote qe fatkeqesisht ka plote Shqiperia sot duke mos harruar edhe kete talentin per te cilin behet ky artikull!

        Reply to this comment
    • mirel February 17, 17:04

      Sakte, Mjerishte, ky eshte shembull tipik i standartit shtereor dhe shoqeror ne Shqiperi
      Ky djali mburret me Teatrin Privat te Gezim Kames.
      Mire ka bere Gezim Kame qe ka ngritur teater privat.
      Po cfare ka krijuar?
      Nje palo vandal te vertete. Nje ordiner, te cilit arti nuk i ka bere asgje, perkundrazi ky e fyen artin e vertete.
      Ne boten e kulturuar ky teater do abandonohej publikisht.
      Ne menyre masive.
      Si mund te shkosh ne teatrin e dikujt qe eshte kaq i ulet e kaq arrogant.
      Cfare mesazhesh do percoje teatri i tij?
      Ketu u be si shteti ISIS. ka nje jave merrem me femra.
      Vetem per ti gjujt me gure ka ngelur.
      Autodafe publike kunder gjinise se dobet.
      Rrace plerash

      Reply to this comment
  5. MH February 17, 16:40

    Nese ky djaloshi ne foto pavarsisht se si quhet.Njikohesisht pavarsisht ideve qe shfaq,kundershton apo mbron.Kur pash fotografin me sy te pare me kujtoj nji foto te aktorit me fame boterore Aleksander Moisiun.
    Bahet mire qe shembet nji rrenoje per te vendosur nje te re moderne.
    Bota shembe ngrehina mjafte komode dhe te bukura dhe mbi germadhat e tyre nderton te ren.

    Reply to this comment
  6. keshtu ndodh February 17, 19:53

    Tani do fillojme te gjithe te mbrohemi familjarisht per çeshtje shoqerore. Po çfare edukate perciell ky palaço i Gezim Kames? Gomar i ati e gomar i biri, po s’ka ndonje qe ti thyej hundet copa ajo Ema Andrea? Te ja beje pershesh e ta fus andej nga ka dale.

    Reply to this comment
  7. intelektuali February 17, 20:22

    KUJT I MORRI LEJE KOLANECI QE NGRITI PIRAMIDEN E ENVERIT NE MES TE TIRANES?

    sepse:

    Del qe ka marre Leje Ndertimi vetem tek Nexhmija, djersen e popullit tregoja kalamajve para gjumit te nates, sepse kjo Piramide u ndertua kur tollonat, tufezimet dhe bunkeret po benin kerdine ne Shqypni dhe e kishin katandisur buxhetin e shtetit si kokoshi ne nje thele, apo nuk te kujtohet spiuni i sigurimit Ylli Bufi kur deklaroi se depot shin grure vetem per disa dite.

    KU I GJETI LEKAT KOLANECI DHE NEXHMIJA PER TE NGRITUR PIRAMIDEN E HITLERIT, ENVER HOXHA NE MES TE TIRANES?

    Ne cilin vend ish komunist te Evropes Lindore ka mbetur Piramida e Diktatorit Gjakatar Komunist, ja edhe ne Rusine Bolshevike te Putinit po heqin dhe do te shkaterrojne Piramiden e Leninit nga Sheshi i Kuq,

    HE MO O BOLE FANATIKE NE CILIN VEND TE BOTES KE PARE TI PIRAMIDA DIKTATORESH NE MES TE KRYEQYTETIT?

    Reply to this comment
    • ´´ February 17, 22:11

      intelektual ,

      seriozishte tani .

      Mendon ti vertete se perfaqson nji intelektual ,
      nepermjet komenteve te tua ,
      a po e perdor kte Nickname , thjeshte se te pelqen ,
      ose si me then ,te tingellon ty bukur ,ose ose je i atij Trendy te epokes Marrezise 28-vjecare ,ku secili i lejoj vehtes ti japi ate Grade Akademike vehtes ,qe i pelqente !
      Nuk kam per qellim te ofendoj ,por siedhe larte te them ,sinqerishte do desha nji pergjigje te sinqerte nga ty ,sepse me then te drejten , un nuk shof “tone intelektuali” ne komentet e tua ktu ,ne kto komentet e tua .Un kam nji perfytyrim tjeter mbi qenien intelektuale ,sinqerishte .Un mendoj gjithmon se nji intelektual i mirefillt ,jo i vetequajtur i tille ,i referohet problemeve te dites ,me te cilen konfrontohet ajo shoqeri ,ku ai eshte pjes ,duke u munduar te gjej rrugedalje nga ato Probleme ,duke i ardhur keshtu ne ndihme vendit te tij ,me kontributin personal e aspak duke ju referuar gabimeve te politikes se kaluar ,qe realishte eshte nji Bote e vdekur ,me te cilet eshte sot i veshtire cdo Dialog APO debate ,sepse ata s’na kthejne dot pergjigje !
      Dhe tjeter nji intelektual i vertete (sipas meje) ,
      i largohet temave boshe ,qe e largojne vemendjen e opinionit nga e sotmja (kercenuse) duke harxhuar gjithe energjine e tij me fabulat e te shkuares ,nderkoh qe ajo Jeton sot ,ne prezente .
      Pra scusi se ndoshta shkrujta pak gjate ,
      por nuk ju largova shume qellimit .
      Jam kurjoze ne perrgjigjen tende .

      Reply to this comment
      • intelektuali February 18, 10:13

        Ja ta jep intelektuali pergjigjen fet e fet:

        TI NJEH VETEM INTELEKTUALET DRU ME PRE TE ENVERIT DHE TE PARTISE SE PUNES QE DOLEN NGA BALTA E MURTAJES BOLSHEVIKE DUKE VRARE DHE MASAKRUAR INTELEKTUALET E MIREFILLTE PROPERENDIMORE SHQYPTARE

        Kjo eshte arsyeja,

        sepse:

        A DI DHIA C’ESHTE TAGJIA?

        Reply to this comment
        • Mjerisht ... February 18, 11:14

          intelektuali ,
          me vjen keq qe nuk mora nga ty nji pergjigje te sinqert .
          Kaq e veshtir eshte mes nesh ,shqiptareve dua te them ,
          te diskutojme pa nerva ,pa urrejtje per ate qe iku e s’e ndryshojme dot ,
          pa keqkuptime ,siedhe gjithe Bota !
          Un nuk kam qen kurr me ate bote Bollshevike qe ti mendon edhe pse ,dij nga prinderit e mi ,qe kane vrare shume intelektuale shqiptare ,si edhe ti shkruan Intelektual te Mirefillte Perendimor ,qe kryesishte ishin te diplomuar jashte ne Perendim .
          Dukesh te jesh ne nji moshe qe e ke te veshtire te zhvendosesh nga ai kend ku je pozicionuar .Megjithate eshte e drejta jote te mendoshe si te pelqen .

          Reply to this comment
        • I tillë je , sa herë që hap gojën February 18, 12:27

          Atehere , mbase do të përshtatej më mirë niku “Dhia” , se sa ky qe ke zgjedhur ti . Të pakten te kishe 5 gr. tru !

          “Intelektuali ” = Zgjebe

          Reply to this comment
  8. tomsojeri February 17, 22:24

    Mjerisht o “mjerisht” ky esht realiteti qe shoqeron pasojat !Nuk jan rastesi cka shofim ne parlament ,dhe ne ter gjithesin e ksaj shoqerie te re, qe nga majat me te larta e der tek komentet tona qe prezantojm veten pa pasur iden kush jemi ! Cfar spo shohin syt e ndigjojn veshet tona sepse nuk dominon llogjika e urtesia por tifozlliku ,servilizmi,interesi dhe egoizmi !Turma qe ndjekin kedo qe di ti nderzej ,qoft ky hajdut,kriminel ,mashtrus,arrogant e deri armik i tyre ! Nuk egziston turpi e per fat te keq as ligji, qe te shtroj kte shoqeri te percar me kte klas qe e drejton, te ardhur nga thellesit e erresires se eterve te tyre ! A ka me shemtim se kto koh qe jetojm ? Korupsion e degjenerim, ku nuk egziston morali qe ka hunbur kuptimin dhe vleren, sepse amorali dominon e kjo duket ne llafet e ktij pinjolli qe fyen kte grua pa ju dridhur qerpiku ! Ku e gjen kurajon ky ??Ku esht opinioni qe duhej ti jepte mesimin ??

    Reply to this comment
    • Mjerisht ... February 18, 10:13

      Dakord – tomsojeri ,
      pra te gjithe biem dakord ,se jetojme ne nji shoqeri te dal nga cdo principe njerezor ,jemi aq pran deshtimit perfundimtare si shoqeri .
      C’duhet te bejme ?(lind pyetja )!
      Flas per ate pjes te shoqerise qytetare ,
      qe si te tille duhet te mbajme pergjegjesine tone ,
      per gjithcka ndodh ne kte vend .
      Ne ,si qytetare nuk mundet ta perjashtojm vehten tone prej pergjegjesise ,nga mizerja /dekadenca ku ka dekantuar kjo shoqeri ,perderisa kemi qen gjithe kohes pjes e saj ,APO jo !
      Te shkuares ,asaj cfar ka ikur nuk e kthejme dot ,
      por pyetja eshte cfar po bejme te ndyrshojme kte shoqeri sot ?
      Vetem levizjet ne shoqeri ,mobilizimi ,shkundja nga dembelizmi e monotonia ,nga te ambjentuarit me maskaraden qe Politika prodhon cdo dite ,duke semurur me keq shoqerine tone .Reagime ne cdo fushe e me kedo .Vetem keshtu mundet qe ne te ndryshojme dicka per te ardhmen tone ,nqs nuk ndihemi mir ne kte grope ku ka rene sot shoqeria shqiptare .
      S’kam per qellim ti mbaj lexione dikujt sepse shume nga ne i kann te qarta pergjegjesite qe duhet te mbaj secili ne shoqeri ,por duhen thene te gjitha jo ti leme ne hije gjithcka ,dhe pajtohemi me mizerjen qe na rezervon injoranca .

      Reply to this comment
    • spata February 18, 11:25

      tomsojer . Te jap shume te drejt por mos harro nje gje. Dalja nga tenxhereja me presjon e diktatures nxorri ne pah se kush jemi ne te vertet . Ja pra keta kemi qene dhe jemi sot ..
      Une nuk marr persiper te nxjerr arsyet e ketij degjenerimi mendor .Por duke ju referuar filozofve te medhenje e psikoanalistave dal ne konkluzjonin se etapat ne te cilat kalon nje popull, apo shtet, varet nga serjoziteti i mardhenjeve midis tyre ne nje stad te caktuar zhvillimi .
      Per keto ceshtje si dhe shume te tjera ne nje shoqeri demokratike ne jemi akoma tek starti . Edhe ne se bejme nje hap para mbas nje kohe ndryshimi e gjejme vehten perseri atje ku e kemi nisur .
      Dikush me te drejt thot se mungon ligji apo shteti. Eshte pak per ti permbledhur ne keto dy ceshtje .Ligjet edhe sikur ti kopjojme ,qe kete kemi bere deri tani ,nuk garantojne menyren e te sjellurit ne nje shoqeri te caktuar . Shteti qe eshte baza nga nisin te shtrihet jeta dhe aktiviteti jon ka qen dhe eshte ne shenjerstren e anve negative qe reflektojme ne si shoqeri .Kjo edhe per nje fakt te mungeses se klases se inteligjences se vendit . Jemi nje shtet vetem 106 vjecar. U krijuam e shpallem Mevetesin ne rrethana kercenuese . Pra jo llogjike me ego per kombin . Krijuam nje shtet qe mungonte eksperienca e kultura brenda vendit sa qe dhe sot hedhim ne treg shume dyshime . A ishte apo nuk ishte Plaku I .Qemali qe hodhi themelet e para te shtetit shqiptare .E sabotuam ,jo se nuk donim shtet ,por se nga kush duhet perfaqsuar . Provuam te na drejtojne te huajt,sic po ndodh tani ,dhe ne perseri nuk na pelqen. Duam ashtu sic jemi vete te edukuar te drejtojme .Hodhem disa element perendimor ne qeverisje gjat Zogur .U shkaterruan se Zogu e la pergjysem ate bashkpunim qe ne kishim me perendimin.Akti i tij tradhetar e hajdut ,sic po shohim edhe sot ,cvleftesoj anen morale per qa sa u arrit.E per cudi duhej provuar nje sistem tjeter me miqsor e pa dallime te medhaja .Eksperimenti i komunizmit,qe nuk perputhej aspakt me shtresat e klasave ne Shqiperi, beri qe te vetizolohemi si shtet e kulture . Ata pak qe ishin shkolluar e edukuar jashte u asimiluan nga injoranca brenda vendit qe perbenin shumicen .Hoxha mashtroj me ndjenjat e popullit qe si baze kishin traditen shqiptare te trasheguar nga thellesit e shekujve ne sundimet e huaja .U rrit e u zhvillua arti e kultura tek ne por e kufizuar me parimet e demokracise qe sot pretendojme .
      Shumica e ketyre artistave qe kundershtojne sot ose i fjalorit bastard e kan pikerishte tek ajo liri e munguar qe sot ballafaqohen me nje realitet krejt ndryshe .Ata kundershtojne, apo sillen ndryshe ,se kerkojne ate qe ua lejon demokracia .Dhe kjo eshte nje hap i vogel pozitiv qe po ndodh ne shoqerine tone .Kur qeveriste Berisha keto gojra ishin te mbyllura sic ishin dhe ne komunizem .Tani qe ka pak ere demokracie ngren zerin.Kjo duhet pershendetur pamvarsishte marrezive brenda tyre .Sjan vetem artistet qe kundershtojne sot . Kemi nje mori protestash ,jo politike, qe kan filluar te belbezojne . Ja pra qe demokracia e brishte tek ne po jep frutet e para .
      Keto plag te se shkuares, ne nje shtet qe perpelitet do te vijne duke u permirsuar kur ne te mendojme te gjithe per ato objektiva qe duhet te arrijme .Objektiva per nje shtet dinjitoz ,per nje sistem edukimi e shkollimi me standarte bashkkohore ,per nje ekonomi te zhvilluar e per nje klas politike ku ne themel te ket interesat kombetare e jo personale .Deri me sot asnje qeveri ose shtet tek ne nuk ka qene per interesa kombetare perjashtuar ate te Plakut I.Qemali pamvarsishte jetgjatsise se saj .
      Cpo ndodh sot faktikisht ,jashte ketij problemi .Aleatet po kembngulin te bejne per ne nje shtet te qendrueshem ligjor .Reformat qe po ndermerren do ta realizojne ate qe ne duam e qe kemi vuajtur per 26 vite demokraci .Termeti sa pa ka filluar e do ta shkaterroje gjithe ate ngrehine korruptive e mesjetare te drejtimit te shtetit .
      Dallget po perplasen dhe une shoh se gradualisht do jemi me te qet politikishte e psikologjikishte per ti shkulur defektet e se shkuares .

      Reply to this comment
  9. tz February 18, 02:17

    Ajo mund te jete Kurve mor djal i babes ,rrugen nuk ta ka zene ty apo kujt tjeter por Kurve si ju BABE E BIRE dhe familje ajo nuk eshte.Por kjo tregon se sa Kurva jeni ju si Babe e Bire dhe gjithe Teatri me Asqerin ne krye.RRACE LOLOSH

    Reply to this comment
  10. . February 18, 03:41

    e pse i boton gazeta kto gjera
    atij Kames i duhet ca dru si ne kohet po gazeta nji fije respekti per artisten e nderuar nuk e pati dot

    Reply to this comment
Shiko komentet

Komento

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*