Komshinj dhe mercenarë

November 2, 2018 10:12

Komshinj dhe mercenarë

Nga Gjon Bruçi

Prej ditësh, politikanët, qeveritarët, media dhe mbarë publiku i dy vendeve fqinj, Shqipëri – Greqi, është  mbërthyer tek incidenti jo i zakonshëm i Bularatit në Gjirokastër, incident që përmbylli ceremoninë e “festimeve” greke kushtuar Dëshmorëve të Luftës së Dytë Botërore.

Incidenti në fjalë, i cili u përcoll me një viktimë, nuk ishte as i rastësishëm e as i papritur. Një gazetar i njohur, por jo vetëm ai, rastin në fjalë e konkretizoi me shprehjen: “Ne po korrim, atë që kemi mbjellë”!

Po ç’kemi mbjellë dhe kush është “mbjellësi”?

Thënë me fjalë artistike, bash në tokën tonë, ne kemi mbjellë “Gozhdën” e  Nastradinit. Historinë e “gozhdës” së famshme, ne shqiptarët e kemi ditur vite e shekuj më parë, por në vend që të kuptonim alegorinë e historisë së saj,  u bëmë vetë viktimë e gozhdës “çudibërëse”.  Ne kemi mbjellë në vatrat tona, varrezat e fqinjit, të cilat, siç u vërtetua e do të vërtetohet akoma më shumë në të ardhmen, janë “gozhdë” e kaluar gozhdës së persianit të lashtë.

Vendi ynë, i lashtë dhe i ri, e ka përcjellë historinë e tij jo me jetesë, por me mbijetesë. Në të gjitha rastet mbijetesa iu imponua nga pushtimet dhe kërcënimet e të huajve, që nisnin nga largësi të konsiderueshme e gjer tek komshinjtë ardhacakë, të cilët, në asnjë kohë nuk u sollën si komshinj, megjithëse nuk u mungoi mikpritja. Për fat të keq, krahas këtyre “komshijve djallëzorë”, nuk munguan edhe mercenarët vendas në shërbim të tyre. Në radhët e këtyre mercenarëve të kohëve të ndryshme, janë rreshtuar edhe këta më të fundit, që rastësia apo ”demokracia”, i ka nxjerrë në krye të vatrave tona, më detyrën e “Zotit të konakut”, por që janë kthyer në matrapazë të konakut.

Gjon Bruçi

Nuk është vendi të rreshtoj në një shkrim gazete “plejadën e famshme” të mercenarëve tanë në shërbim të të huajve, e as “veprat” e tyre, të cilat i vuajmë edhe sot. Harta jonë etnike, përgjysmuar nga “kohërat”, ka brenda edhe “meritën” e mercenarëve tanë. Duke e kapërcyer këtë kapitull të zi, po mjaftohem të them se pranimi i vendosjes së varrezave greke në tokën tonë, është tradhti e gjithë “plejadës mercenare” në kurriz të Shqipërisë dhe popullit shqiptar.

Në këtë rast, nuk mund të gjendet qoftë dhe një arsyetim formal. Nuk bëhet fjalë për koncesion të ndonjë copë toke, rruge, ishulli, porti apo resorti, me kontratë afatshkurtër, apo me të drejtën e anulimit të saj.  Është fjala për një “copë tokë”, madje për “disa copa tokash”, të dhuruara përjetësisht. Sepse brenda tyre janë vendosur eshtrat e të vdekurve, të cilat nuk mund të lëvizen kurrsesi me anulime apo mbarim kontratash. Për më tepër, këto copa tokash nuk gjenden në një zonë, por në tre të tilla (ndoshta nesër edhe më shumë), vendosur si  “karakolla” përvijuese të vijës kufitare të të ashtuquajturit “Vorio-Epir”, lakmia shekullore e “Megalidhesë”.

Jam i bindur se mjaft lexues të “kualifikuar”, politikanë, shtetarë, apo analistë të medias, nëse e lexojnë këtë shkrim timin, do të qeshin me ironi, duke thënë se artikullshkruesin koha e paska lënë prapa. Ky  nuk e kuptoka se ne po hyjmë në Europë, ku kufijtë do të jenë formal dhe “paqja e begatia” gjithëpërfshirëse.  Madje jo vetëm këta intelektualë, që janë bërë zotëruesit aktual të së vërtetës absolute, por edhe ndonjë nga sera ime këtu poshtë tek populli, trullosur nga “propaganda europiane”, kur ta lexojë shkrimin, do të shtrembërojë buzët. Një mik, kur i fola për  konceptet e mia për këtë çështje, më tha as më pak e as më shumë se: “varrezat e huaja nuk kanë asnjë rrezik, përkundrazi nëpërmjet tyre do të thithim edhe turistë nga vendet e botës . . . “!!!

Nuk mundem të flas si jurist për këtë çështje, por di të them disa të vërteta të thjeshta, trashëguar nga popujt, të cilat besoj se janë shfrytëzuar edhe nga konstitucionalistët që hartojë kushtetuta e ligje për vendet përkatëse. Kush ka lexuar librat e romanet që flasin për Myzeqenë, duhet të kenë hasur në këtë episod: Myzeqari i thjeshtë e pa tokë, për të mbajtur familjen, i lutej beut t’i jepte në përdorim dy apo tre dynym tokë, të cilën e punonte krahas punës prej argati tek beu. Beu ia jepte tokën, por nuk e lejonte që brenda saj të ndërtonte shtëpi me oxhak. Pos kësaj, pa u mbushur tri vjet, gjente shkak dhe e largonte nga toka. Arsyeja:  Në të dy rastet, si kur bënte shtëpi me oxhak, dhe kur kalonin tri vjet, fshatari myzeqar, “me kanun”, bëhej zot i tokës. Akoma më e precizuar ka qenë e mbetet çështja e tokës së varrezave. Asnjë njeri sot, të paktën në vendin tonë, nuk mund ta vendosë varrin e të afërmit në tokën e komshiut. Sepse po e vendosi, pjesa që zë varri dhe rruga për të shkuar gjer aty, bëhet e pronarit të varrit. Dhe më vonë kjo “gozhdë-varr” arrin të marrë gjithë tokën.

“Gozhda e Nastradinit” vërtet është e lashtë, por filozofia e saj nuk vjetërohet.

Sigurisht shembujt që solla, duken gjëra të vogla e të thjeshta. Mund të jetë kështu për disa, por jo për ata që rrezikojnë tokën apo pronën e tyre. Aq më pak kjo çështje nuk është e vogël por tepër e rëndësishme, kur është fjala për marrëdhëniet me komshiun jugor, marrëdhënie të cilat asnjëherë nuk kanë qenë të sinqerta, dhe as që mendohen të jenë të tilla. Të paktën nga ana e politikanëve grekë dhe legjionit të prelatëve fetarë, që i shoqërojnë e madje u prijnë në rrugën e tyre. Ndonjë lexues, mund të thotë se në vendin tonë kemi edhe varre të tjera të të huajve, si për shembull ato franceze në Korçë. Në gjykimin tim modest trojet tona, edhe pse janë të vogla aktualisht, mund të pranojnë pa asnjë rrezik varreza nga vende të tjera, por kurrsesi nga Greqia. Sepse kjo e fundit, jo vetëm është në kufi, por ka dhe pretendime territoriale tashmë të njohura botërisht. A ka evoluar politika greke në marrëdhëniet me fqinjët dhe kryesisht me ne?  Unë them asnjë gram. Mbi dy dekada ka Greqia në BE, dhe ajo e ka mendjen përsëri tek kufijt e mundshëm të Megalidhesë. Për këtë mban në fuqi ligjin e Luftës me Shqipërinë, nuk njeh çështjen çame, etj. etj. Dhe me gjithë këtë pozicion të dukshëm shoven të fqinjit, të zotët aktualë të shtëpisë sonë ëndërrojnë Europën, ku kufijtë do të jenë formalë e madje në zhdukje. Si nuk ëndërruakan politikanët grekë, të cilët kanë mbi tri dekada që kanë hyrë në “kullën europiane të ëndrrave”?

Ngjarja e këtyre ditëve në Bularat, nuk është një incident i shkëputur, por një provokacion i investuar për të matur pulsin e situatës në vendin tonë, dhe për ta përdorur si pararendës të provakacioneve të ardhshme, intensiteti i të cilave do të vijë në rritje. Përgjigja profesionale, që i dha policia jonë këtij provokacioni, ia ndali turrin “kalit të drunjtë” të Odiseut të ri.  Kryeministri Cipras po tregohet i moderuar. Por moderimi i tij nuk vjen nga pozicioni politik që përfaqëson, por thjeshtë për koniunkturë të çastit.  Në Greqi nuk është vetëm “Agimi i Artë” i linjës së ashpër. Për interesat e Greqisë, ku inkuadrohet edhe “Megalidheja” njëqind e sa vjeçare, të gjitha partitë politike vendase, janë në një zë. Ndryshe qëndron puna tek ne, kur e famshmja opozitë, për hir të karriges qeveritare, që po e ëndërron pa shpresë akaparimi, bashkohet edhe me hasmin kundër vendit të saj.

Shpjeguam gjer tani se ç’kemi mbjellë dhe ç’po korrim, por nuk kemi cilësuar si duhet mbjellësin e farës që po korrim. Thamë  më sipër “Zotërit e Konakut” që janë kthyer në matrapazë të Konakut,  por nuk i emërtuam ata me emër e mbiemër. Në vija të trasha, janë dy partitë kryesore, PD e PS që kanë kullandrisur këto tri dekada punët e vatanit tonë. Më konkretisht: E nisi Saliu kur, krahas marrëveshjeve të hapura e të fshehta më fqinjin, na solli peshqesh Janullatosin,  njëherësh krahu i djathtë i politikës së Megalidhesë. Pas tij, Nano, i sapo dalë nga burgu, në krye të ekzekutivit hapi dritën jeshile për varrezat greke, i cili, ndryshe nga italiani, dëshironte dhe arriti t’i vendoste në tokën tonë “luftëtarët”.  Në mandatin e dytë, Saliu i parë e thelloi kontratën e kolegut dhe kundërshtarit Nano. Falë kësaj, grekët në inkursionin e zhvarrim-varrimeve,  që e fituan pa “tender”, futën dhe eshtrat e shqiptarëve të Kosinës së Përmetit, të vdekur një shekull më parë. Ardhja në pushtet e Ramës, ua sëkëlldisi fillimisht mendjen politikano-pushtetarëve grekë dhe prelatëve të tyre të besimit, por kjo veç për një moment. Rilindën më pas kontratat e Saliut e të Nanos për varrezat në fjalë, duke i plotësuar edhe me ceremoni shtetërore në ditën e 28 Tetorit për “Dëshmorët e Eladhës” në Bularatin tonë. Kaq mjafton për të kuptuar se prej kujt e kemi këtë “dhuratë”, të cilën, profesor Xhufi këtu në Dita me të drejtë e quajti “një çiban në tokën tonë”.

Po, a do të mundemi ta heqim këtë çiban, i cili prodhon e do të prodhojë “fruta”, si ato të 28 tetorit 2018 në Bularat? Tepër e vështirë, në mos e pamundur.

Nuk jam “nostradamus” të parashikoj të ardhmen, por për marrëdhëniet e politikanëve grekë me vendin tonë, jam gati t’ia kaloi edhe parashikuesit me emër. Greqia politike, jo në BE e në NATO të jetë, por edhe në Hënë të stacionohet, “Megaliidhenë” njëqind vjeçare nuk do të heqë nga kalendari i saj politik. Ngjarja e këtyre ditëve në Bularat, siç thashë më sipër, u përcoll me profesionalizëm shembullor nga organet tona të ruajtjes së rendit. Por ato do të jenë të detyruara të qëndrojnë gjithnjë më sy hapët, pa u gënjyer nga buzëqeshjet e politikanëve e shtetarëve të të dy vendeve, të cilët, për momentin do ta sfumojnë shamatën, sepse kanë pezull në mes një marrëveshje të rëndësishme, siç është ajo e Detit. Por pas saj, fqinji ynë jugor do të ngrehë përsëri krifën.

Këtë rrezik permanent duhet ta dijë gjithë populli ynë dhe të përgatitet për ta përballuar, pa e varur shpresën tek politikanët.

November 2, 2018 10:12
Komento

46 Komente

  1. Illyria-Shqiperia November 2, 10:28

    E the po kujt ia the!!! Nuk mund ta imagjinoj sa tradhetare e antishqipetare paska mbajtur kjo toke. E tha Sami Frasheri Shqiperia do te behet kur shumica te jene shqipetare, nese Deri atehere do te rezistoje. Sala agjent, Luli agjent, Likja agjent….cfare doni me per Belulin. Populli jone jetim duhet te kujdeset vete per token e vet.

    Reply to this comment
  2. Koqa November 2, 10:54

    Sa injorate,ky Gjoni equan veten jurist e intelektual me kete shkrim ,sikur lexoj hartimet e klases se 8 me kohe e Enverit
    E kam thene shqiperia ka per te mbetur gjithemon shekuj mbrapa sepse niveli i intelektualeve shqipetar arrin deri tek intelekti i majmunit ne kopshin zologjik.
    Gjoni me shoke u ka mbetur ora ne kohen e Enverit se ashtu u “brumosen” por fatkeqsia vazhdon kur edhe brezi i ri mendon si Gjoni.

    Reply to this comment
    • gushti November 2, 11:24

      Pse nuk thua, more Koqe, se çfare enveriste ka ne shkrimin e shkelqyer te Gjonit. Ne qofte se atdhetarizmi eshte edhe enverizem, bravo i qofte. Gjoni flet per atdhetarizem dhe damkos politikanet tane, te cilet per t’iu lepire grekut qe ai t’u hape rrugen “per ne Europe”, jane gati t’i japien edhe… Ku e sheh ti te keqen ne kete shkrim? Pse nuk e thua? Dhe nuk e thua sepse nuk ke çfare te thuash. Njerez te mallkuar.

      Reply to this comment
      • anticensurë25642654 November 2, 14:22

        gushti
        ky Koqa është nastro bythëshqyeri!!ai që quan përkëthim buthëqirjen që i kanë bërë në burg!!
        ka qënë baxhella e burgut!
        enverin e ka marr inat jo se e futi në burg!!jo,jo,sepse në burg zbuloi talentin e tij të fshehur!!e urren se vdiq dhe e nxorrën prej burgu!!nuk ka ku ta shfaqë më talentin kjo buçe e pangopur!!

        Reply to this comment
        • Koqa November 2, 17:40

          O anticenur 123456!
          Kujdes burazer se do pesosh hemorroide naga e paske marre shume personale temen.
          Pershendetje nga Koqa

          Reply to this comment
      • Koqa November 2, 17:36

        I dashur qeshor !
        Nga enveri u mesuam se te gjithe duan te keqen tone,se te gjithe te huajt jane agjente..si Janullato e brrockulla te tilla qe u mbeti goja te gjithe pensinistave shqitare neper bote qe kane mesuar pak kompjuterin dhe bejne te mencmit .
        Te pershndes
        Koqa

        Reply to this comment
    • Po , Po November 2, 18:55

      Ja ke parë sat çme , o Koqa apo Koqe ?! Ti ndyrësirë je edhe më i rrezikshëm se ata të “Agimit të Artë”, je një plehrë , e pa riciklueshme e kolonel Janullës, që mezi paske pritur të hedhësh vrerin tënd helmues këtu , bile si komentues i parë . Këllirat si ti , ne i derdhim në gjiriz !

      Reply to this comment
  3. intelektuali November 2, 11:04

    GOZHDA E NASTRADINIT ESHTE NGULUR NE KOKEN E EDI RAMES

    prandaj:

    Ky Kryeminister KAQOL dhe injorant i jep urdhera RENEAS se tij sadiste dhe gjakatare per te qelluar ne mish njeriu, njesoj si Saliu dhe Luli ne 21 janar,

    ndryshe:

    CFARE DO T’I BESH TI O GJON BRUCI PATRIOT DALLKAUKU 1 MELEON EMIGRANTE SHQYPTARE NE GREQI

    qe:

    Enveri ja hodhi shtetit fqinje ne vitet e mjerimit fatal 90,

    si:

    NJE LETER BYTHE?

    Reply to this comment
  4. gjermani i fundit November 2, 11:21

    kjo historia me varrezat greke eshte paradoksi me i madh. Sidomos me vendin fqinj qe zyrtarisht ka ne agjende pretendime territoriale. Dhe justifikohen se pa keto leshime na bllokojne negociatat per te hyre ne BE.dmth pranohet hapur se eshte pazar me xhambazin. Tamam mercenarizem.

    Reply to this comment
  5. gjermani i fundit November 2, 11:29

    do apo s’do greku o nastradin, emigrantet nje dite do i kete te ngulur ku e ku gozhda e Nastradinit. Dhe emigrantet nuk do harrojne kurre peripecite dhe rracizmin e peshtire grekofon e s’do vonoje hakmarrja me te njejten monedhe. Kisha greke do vdese, sado te hyjnizohen janullaqet dhe papute e peshtire si cjeper te zinj se brezi i ri nuk beson ne traplleqe. Nuk ka hak pa lare ne kete dynja, prandaj ki ca durim.

    Reply to this comment
    • anticensurë25642654 November 2, 12:28

      mono këtu e ke pak si gabim!!
      po qe për “gozhda” të tilla!?
      greku do të kishte marrë fund me kohë,POR e keqja e madhe është se “gozhdat”tona bëhen më gërk se gëku,shumë shpejt!!
      kjo është për fatin e keq tonin,ka filluar që në kohën e revolucionit arvanitas,të mbiquajtur revolucioni gërk!!

      Reply to this comment
    • intelektuali November 2, 13:31

      O gjermoni i fundit i Hitlerit,

      Shqyptaret e Greqise, qe me kohe kane kaluar 1 meleone do te kujtoje si Enver Hoxha i hodhi ne Bote si:

      LETER BYTHE

      prandaj:

      Le t’i qajme hallin shqyptareve te Shqypnise qe jetojne akoma me nostaligjine e Pederastit te Gjyles qe u hodhi trute e gamorit per 50 vjet me radhe popullates dhe i beri “patriote” kokpalare dhe brekecjerre si nje fis prej Afrike Zulu qe sot po cudit Boten ME KANABIS DHE DROGE qe ka mbetur ne vend numero ne evolucionin e Darvinit, si kafshe prehistorike qe nuk dine te qeverisin shtetin dhe te kullandrisen vete, por presin gjuhejashte ndihma dhe keshilla nga nderkombetaret,

      prandaj:

      Kesaj qe thua ti o gjermoni arkaik i Hitlerit, Bota e Lire dhe Demokratike i thote:

      PRIT GOMAR TE MBIJE BAR!

      Reply to this comment
      • gjermani i fundit November 2, 14:30

        aman o nastradini modern i tavernes Tajvani,ku e paske jetuar zotrote boten demokratike? Se jam xheloz, kam 22 vjet jashte e s’po e zbuloj dot Na e thuaj ne arkaikeve qe na paska ngelur zembereku tek Enveri. Une kam punuar e jetuar ne Athine bre kumandar,e njoh sjelljen e grekut mesatar. Ia di edhe kapacitetin dhe sa e ka rrezen e mendjes. Ti kthesh me komande te gjithe emigrantet sot nga Greqia fiton Shqiperia dhe jo Greqia, biles pas nje muaji i ke greket ketu te kerkojne allvanosin.Tashme faktori “allvanos”atje eshte shume i rendesishem, se shqiptaret jane punetore dhe kane shpirt novatori. Mbaroi cikli me shqiptaret hajdute dhe i rane baterite propagandes se qelbur antishqiptare, shumica e grekeve tani e njohin mire shqiptarin dhe ua dine vleren.Grekut qe e krruan shume do i ngjase si tek kenga; te zinjte kallpaqare, shkuan per shkarpe e u dhane trare. Ti o nastro beu shaje Enverin se ka edhe per te share, po ne vitet e para te clirimit e deri nga ’70-ta ai u beri balle stuhive e po na del profet. Te kishim nje Enver per Tranzicionin, po ku ta gjesh,se Enver s,’ben me nena. Pa me kunguj kafeneje eshte plot gardhi dhe pazari po s’i ble kush se.

        Reply to this comment
        • intelektuali November 2, 16:55

          Leri llogjet “patriotike” enveriste, por hidh syte dhe shiko rreth vetes, se sot po iken rinia, intelektualet, mjeket, inxhinieret dhe TRUNI i Shqypnise, jo te vije shqyptari i Greqise, i transformuar ne grekofon prej dekadash me soje e sorrollope nga pas, meqe thua se e njeh Greqine, femijet e emigranteve shqyptare nuk dine asnje fjale shqip, nuk dine te lexojne dhe te shkruajne ne gjuhen amtare, sepse asnje qeveri shqyptare qe hiqet per demagogji populiste “patriotike”, nuk ka levizur gishtin e vogel per kete detyre imediate te Shtetit shqyptar 30 e kusur vjet pasi ra Muri i Berlinit kur shqyptaret te hedhur si “Leter Bythe” morren arratine si emigrante ne Bote.

          Burgjet greke jane lot e perplot me shqyptare, disa here me teper se nga vendet e tjera, kjo nuk eshte statistike greke, por vjen nga institucionet nderkombetare, nje nga to eshte edhe nga “Amnesty International” e krijuar ne Britanine e Madhe ne vitin 1961 dhe qe sot ka mbi 7 milione antare dhe ndjek kudo ne Bote te drejtat e njeriut me nje vemendje te posacme. Ne kete Agjensi jane te regjistruara edhe emerat e mbi 170 shqyptareve te vrare nga policia greke me akuza nga me te ndryshmet, por kjo nuk i jep te drejten Edi Rames te urdheroje RENEA-n e tij sadiste dhe gjakatare si SIGURIMI i Enverit dhe si GARDA e Saliut qe te qelloje ne mish njeriu sikur te ishte tabele qitje per hakmarrje “patriotike” per te yshtur ndjenjat e ulta te nacionalizmit enverist dallkauk dhe per t’i hedhur benzine zjarrit te urrjetjes me fqinjet.

          PSE E VRAU EDI RAMA DJALIN NGA BULARATI?

          Kete e di vetem ai, por mendja ma thote se:

          KA PASUR QELLIME TE LIGA.

          Reply to this comment
          • BLACK SWAN November 2, 18:35

            jo jo, tani e kalove ‘pllanin’ e komenteve 🙂
            ‘llogjet patriotike’ dhe ke po dhe s’ke të drejtë, sepse
            1- brezi i parë e i dytë do mbijetojë, kurse brezi tretë do kthehet në origjinë, unë jam brezi dytë dhe nuk më dhemb koka për asgjë ktu ku jam, dhe fëmijëve do ju tregoj nga vijnë, qe një ditë të dinë ku do shkojnë.
            si dhe nuk do harroj asnjëher tu tregoj kush kanë qenë “baballarët” dhe vuajtjet tuaja
            2- do apo s’do ti, do apo s’do edveri, ariu, saliu, populli ynë ka mbijetuar, ka mbijetuar në situata më të errëta, më të pista, dhe nqs lexon statistikat e Amnesty, duhet të dish që 40% e rinisë greke është puntor krahu në Gjermani e Luksembourg, nuk janë dhe aq larg nga ne, madje janë duke i shkelur së tepërmi syrin Poutinit ….kështuqë dhe pse jam “ar mik” me çunin e hitlerit, ai është realist me “gozhdën”

            3-mos e përsërit më ktë historinë që edi rama e vrau, se edi rama mender jush, të rruan … mjekrën,jo vret askënd.
            mjaft lexuat kompllote në çdo trap psikopat që del rrugës, dhe ruajuni lajmeve te ‘qitetari digjianal’ se ai e ka lënë me provë që për pushtet – vret, pret, shet, djeg.
            edi rama e shumta përjashton nga partia kokëpalaret e tij,

            4- ruaju që mos të hysh ne listën e Konicës:
            “armiku i shqiptarit është vetë shqiptari ” !!!

          • intelektuali November 2, 20:27

            Kur po ziheshin dhe riheshin dy vete aty afer po kalonte nastradini dhe tha:

            PSE PO ZIHENI DHE PO RRIHENI O TE MARRE?

            Ay tha, po ja ky tjetri keshtu e ashtu, nastradini ja ktheu: “Ke te drejte!”, por tjetri u hodh perpjete sikur ta kishte pickuar zekthi dhe i tha nastradinit: ” pse i jep te drejte atij masakrai, ky pusht eshte fajtori dhe ashtu e keshtu” Nastradini e pa qe agresori po sulmonte me fjale dhe vepra dhe i tha: “Ti ke te drejte!” Nje sehirxhi aty prane i tha nastradinit: “Po ti o efendi i jpe te drejte edhe njerit edhe tjeterit qysh keshtu?” Nastradini i tha: “Edhe ti ke te drejte!” dhe i hypi gomarit dhe iku me te shpejte nga vendi i znekes,

            prandaj:

            o Mjellma e Zeze:

            EDHE TI KE TE DREJTE

            por:

            Duhet te pyesim Dritan Zaganin dhe Emiliano Nuhun a vret apo jo Edi Rama kur i zbathen breket nga e verteta,

            sepse:

            Po te pyesim socialistet e tij alla Frroku dhe Vellezerit e tij deputete te Rilindjes ne Parlament

            KUKU NONE DUHET TE FSHIHEMI NE BRIMEN E MIUT!

            Tani jam i kenaqur se besoj se e plotesova tani Planin 5 Vjecar si ato Planet e Enverit ne Kohen e Qepes te Partise se Punes me plot Narkofashiste nga pas.

          • gjermani i fundit November 3, 16:02

            ndonjehere kur binte shi me diell, ne thoshim martohen arixheshkat. black swan eshte dakord me mua, tani po qe do i tregoj oren e mbledhjes se celules dhe paswordin. Ku i dihet, mbase ben shi me diell se na mbyten nastradinet.

  6. Jashte vorrezat e grekeve nga toka shqiptare , November 2, 11:41

    Toka jone nuk I duron cibanet e huaj, ne si popull duhet te ngrihemi ne Kemb ! Politikaneve shqiptare tu qime motrat sepse ata jane Serb greke maqedonas kaluar atyre , o balo te hengert Tenja se te Keqen e ke brenda !

    Reply to this comment
  7. Per memedhene e rezuar pertoke November 2, 11:46

    Qeverite tona gjate 30 vjeteve te fundit kane provuar se mund te shesin interesat tona kombetare per hir te interesave partiake dhe karieriste personale.
    Shqiptare, ne qofte se na dhimbset ky vend dhe gjaku qe kane derdhur te paret tane per ta bere kete vend, ne duhet ta marrim vete ne dore kete ceshtje duke i dale kunder politikes se leshimeve te pafund “per hir te hyrjes ne BE”.
    Ne qofte se hyrja ne BE varet nga lenia e tokeks shqiptare per vareza greke dhe falja e detit territorial shqiptar Greqise (nje genjeshter e madhe e 30 vjeteve te fundit), ne atdhetaret shqiptare preferojme te mos hyjme ne BE se sa te pranojme kete turp e krim antishqiptar.

    Reply to this comment
  8. Per memedhene e rezuar pertoke November 2, 11:51

    Qeverite tona gjate 30 vjeteve te fundit kane provuar se mund te shesin interesat tona kombetare per hir te interesave partiake dhe karieriste personale.
    Vellezer shqiptare!
    Neqoftese na dhimbset ky vend dhe gjaku qe kane derdhur te paret tane per ta bere kete vend, ne duhet ta marrim vete ne dore kete ceshtje duke i dale kunder politikes se leshimeve te pafund “per hir te hyrjes ne BE” qe kane bere “politikanet” e ketij vendi.
    Dilni ne protesta per te cbere marreveshjet tradhetare qe bene me grekun Nano, Berisha e Lul Basha dhe lukunia e grabitesve dhe tradhetareve te popullit tone.
    Ne qofte se hyrja ne BE varet nga lenia e tokeks shqiptare per vareza greke dhe falja e detit territorial shqiptar Greqise (nje genjeshter e madhe e 30 vjeteve te fundit), ne atdhetaret shqiptare preferojme te mos hyjme ne BE se sa te pranojme kete turp e krim antishqiptar.

    Reply to this comment
  9. ETHEM November 2, 12:23

    SHUME SAKT.LEJIMI I VORREZAVE GREKE NE VENDIN TON ESHTE TRADHETI KOMBETARE.PASI PAS KETYRE VORREZAVE GREKU DO TE KAPET PAS LITARIT TE TE VDEKURVE TE LEN JASHTE DHE DO TE JET GJITHMON NJE SHERRNAJE PA-MBARIM QE DO E VUAJME NE SHEKUJ.
    -NGJARJA NE BULARAT ISHTE PROVOKIM I HAPT,TATIM PULSI,POSHTRIM I POLICISE SE SHTETIT E TE VET SHTETIT,PASI KY NUK ESHTE RASTI I VETEM.NGJARJA E PESHKEPISE NE 94,ETJ,E TREGON MESEMIRI KETE.
    -POR GREKU PAS 1990 KA DAL HAPT PER PERFITIM TERITORESH QE DIHEN DUKE SHFRYTEZUAR PAPERGJEGJESHMERINE E POLITIKANEVE TAN TE TIPIT ESAT TOPTANIT E A.ZOGUT.
    -NE KETO 28 VITE ESHTE PARE ME SAKT FALJA E DETIT NGA SALI BERISHA SI TRADHETI KOMBETARE DHE QE KY NJERI I HODHI BENZINE ZJARRIT PERSERI NE BULARAT,DUKE I DHEN NESAZHE LOBEVE GREKE SE TERRORISTI NUK DUHEJ VRARE,POR DUHEJ PERQAFUAR EDHE VRET POLICINE E QYTETARET E VENDIT.
    -KM RAMA I DETYRUAR NGA MARVESHJET E MEPARESHME TE NANOS E BERISHES ME GREKUN,LEJOJE NDERTIMIN E VORREZAVE NE VENDIN E KERKUAR JO PA QELLIM NGA SHOVENISTET GREK.KJO NUK E NDERON ATE.DHE PER KETE DO TE HYJ NE HISTORI SA HERE QE DO TE NDODHIN ICIDENTE TE TILLA ME FQINJIN JUGOR,ME TE CILIN JEMI NE LUFTE DEJURE ME LIGJIN FAMKEQ 70 VJEÇAR.
    -FAKTI QE MARVESHJA E RE NUK PO KURORZOHET DHE 2 KRYEMINISTRAT NUK PO TAKOHEN NE TIRANE E ATHINE,TREGON SE ATHINA KERKON VORIO-EPIRIN TE CILIN E DEKLAROI TERRORISTI E BABAI I TIJ.

    Reply to this comment
    • anticensurë25642654 November 2, 12:53

      teme
      “-KM RAMA I DETYRUAR NGA MARVESHJET E MEPARESHME TE NANOS E BERISHES ME GREKUN,”-nuk është aspak i detyruar rama,jo!!
      sepse deri dje i quante tradhëti!nëse e quan tradhëti atëherë duhet ta dënosh kur ke pushtetin!!
      ky jo vetëm që nuk e ka bërë dënimin,pra çbërjen e tradhëtive të nanos e berishës,por i ka shtuar dhe më shumë!!
      lezetin këtij tradhëtari,që ti e quan “të detyruar” do tia shohim gjithnjë e më shumë,gjithnjë e më shpejt!!
      ju vazhdoni e mbrojeni,ashtu si me pambuk!!

      Reply to this comment
  10. Arbër Epiroti November 2, 13:07

    I nderuar Gjon. Shkrimi ose më mirë qëndrimet tuaja, sipas këtij shkrimi, tregojnë të vërtetat e pa diskutuara. Nëse ndokush mund të qeshë le të qeshë , le të shtrëmbërojnë buzët, por veprimet greko-serbe kundër shqiptarëve dhe shteteve shqiptare kanë qenë dhe do jenë agresive. Që të kërkohet nga BE-ja për të mbrojtur një vrasës i një organizate terroriste greke, me që është një shembull i freskët, i cili u vesh dhe u ngjesh ushtarakisht në një fshat bujar, që shteti shqiptar tolerant më tepër sa duhet, u dha mundësinë ta festonin duke valëvitur edhe flamujt grekë, një mostër greke ( në fakt i joshur nga shteti fqinj) të hapë zjarr kundër policisë, i ka të gjitha brenda .Është fjala e BE-së, nëpërmjet ambasadorit të saj në Tiranë, i cili vrasësin e dërguar nga Greqia anëtare e BE-së, e serveri sikur shteti shqiptar vrau një minoritar. Kaq u desh dhe filluan korrofillakët brenda dhe jashtë vendit ta spostojnë çështjet duke, jo ngjallur, sepse të gjalla janë orekset e shtrirjes dhe zgjerimit të helenizimit , por të nisin fushatat diplomatike, të nxisin urrejtjen mes dy vendeve, dhe sigurisht nuk mbetet mbrapa, ajo që de fakto në Greqi është e para për të përkeqësuar situatat mes Shqipërisë dhe Greqisë, kisha zotëri. Kisha e cila bëri thirrje për luftë që të çlirojë tokat e “lagura me gjakun homogjen”, pavarësisht se ata të ”14-tës vranë, dogjen fshatra të tëra shqiptare.
    I nderuar shkrues, kur lexova këtë shkrim , mu kujtua edhe një shkrim tjetër para disa ditësh, të cilin e lexova në disa revista që ndodhen jashtë vendit, me titull: Homogjenët për homogjenizëm” , ku trajtohej me nivel të lartë shkencor, historik dhe diplomatik qëndrimet armiqësore që strehohen në mendjet e çmundura të fqinjëve tanë. Të dy këto shkrime do të dëshiroja t’ju bëheshin të njohura si qeverisë dhe partive tona -PD dhe PS-së, të cilat të flasin më pak dhe të pakësojnë “sherret” bajate mes tyre dhe ti përkushtohen sovranitetit dhe zhvillimit ekonomiko-politik të vendit.
    Me respekt Arbëror Epiroti

    Reply to this comment
  11. Nje shqiptar - epirot i vertete November 2, 14:13

    Nuk ka budalla qe nuk e di se marreveshja per ngritjen
    e varezave greke ne Shqiperi eshte te “ngreje fakte mbi toke” qe “tregojne” se kufiri i Greqise me Shqiperine eshte Lumi Vjosa, sipas projektit te Megaliidhese.
    Ja nje skenar i mundshem se c’mund te presim nga varezat greke ne Shqiperi:
    Vitin e ardhshem, ne varezat greke ne Bularat e ne Kelcyre hyn nje numer i caktuar ekstremistesh greke dhe provokojne policine, ashtu si Kacidhjari (Kacifa), dhe vritet nje banor a polic shqiptar dhe policia shqiptare, me te drejte, i pergjigjet me zjarr ne te cilin mund te vriten disa ekstremiste greke,
    Greqia e shpie ceshtjen per gjykim ne Keshillin e Siurimit te Kombeve te Bashkuara, i cili del me nje rezolute qe denon policine dhe qeverine shqiptare.
    Ne prapaskenat diplomatike lobi grek kerkon nje shkalle pavaresije me te lartese deri sot per minoritetin grek (te ngjashme me autonomine e Kosoves nen regjimin komunist te Titos.
    Te inkurajuar nga kjo nje vit me vone turma te medha grekesh do te nxiten te vijne perseri per te provokuar ne po ate menyre.
    Keshtu nga viti ne vit do te grumbuohen probleme per te cilat do te behet fajtore Shqiperia (lobi grek ne Europe e ne SHBA eshte mjaft aktiv e ne gjendje per ta realizuar kete) duke shpure gradualisht ne nje presion nderkombetar per autonomi te “Vorio Epirit”, duke realizua projektin e 150 vjecar te Megaliidhese dhe duke cbere dicka per te cilen kane derdhur gjak breza te tere shqiptaresh te atyre aneve.
    Qe te mos ndodhe nje gje e tille, kerkohet qe menjehere qeeria te nxjerre mesimet elementare nga ngjarja e Bularatit, te irinegocioje e te anulloje marreveshjen tradhetare te Sali Berishes.
    Ne rast te kundert qeveria behet bashkefajtore, nje lloj si Saliu, ne mos me keq (si zbatuese e nje marreveshjeje antishqiptare.
    Po shoqeria civile shqiptare perse mbahet ne kembe? Vetem per te na mbrojtur ambientin nga ndotja plehrat dhe demontimi i armeve kimike nje here ne 100 vjet, apo per te ngritur zerin per probleme te tilla madhore te sigurise kombetare te Atdheut tone?

    Reply to this comment
    • anticensurë25642654 November 5, 20:25

      janë shumë të mundëshme këto parashikime që po bën ti o epiriot i vërtetë!!
      edhe mua më duket një skenar i mirë pregatitur,vetëm se unë mendoj se “invazioni” do të jetë më i butë dhe i shtrirë në kohë!!
      për mendimin tim qeveria greke do ti bllokojë këto prvokime ekstreme!!një fillim i shpejtë të bllokon frymëmarrjen!kjo mënyrë e agresionit do të ishte në leverdinë tonë!!gjithë perëndimi do të shihte tek gërku millosheviçin e mijvjeçarit të ri!!
      më duket se gërku nuk është aq budalla sa sërbët në fundin e mijvjeçarit të shkuar!!

      Reply to this comment
  12. Bazo November 2, 14:42

    Ku eshte Ismail Kadareja qe ka tridhjet vjet qe nuk po flet fare per problemet e hallet qe ka sot Shqiperia:
    Hallet e Shqiperise rendojne me shume se sa nje “Cmim Nobel”.
    Vendi ka nevoje per fjalen tende per te mbrojtur edhe Gjirokastren tend nga kjo katrahure qe, ne fund te fundit, synon edhe tjetersimin e qytetit tend te lindjes.,

    Reply to this comment
    • anticensurë25642654 November 6, 09:34

      ismail diarreja për atdhe ka paranë!!
      asgjë tjetër nuk i bën përshtypje!!
      jepi para dhe u bëre atdheu i tij!!
      bastardi bastard lind dhe mbetet deri në fund të jetës!!
      nuk i kanë mbetur dhe shumë!

      Reply to this comment
  13. Claus November 2, 15:11

    Nuk e di dhe po mundohem t`a gjej dhe ta kerkoj, se kur ka filluar ky racizem kunder shqiptareve?
    Per kete qellim para disa vitesh bleva dhe lexova nje roman te Nicolas Geixh me titull „Nena“ me sa mbaj mend. Jo „Nena“ e Maxim Gorkit, por „Nena“ a „Mana“ si i thone greket nenes te Nicola Geixh.

    Tere romani pershkruhej nga nota pozitive dhe dashamirese per kohen e paraluftes, ne ato zona ku shqiptare dhe greke benin tregti, jepnin dhe merrnin kripe dhe ullinj, bile ne rastin e krizes katastrofike qe pershiu Greqine nen agresionin nazist, fshatrat greke gjeten shpetim tek fshatrat shqiptare te cilet ishin ne nje gjendje shume me te mire ekonomike se ato matane kufirit.

    Geixh pershkruante ashtu direkt jetesen e grekerve matane kufirit, i cili as njihej dha as nuk dihej ku kalonte dhe ku mbaronte, dhe pikerisht jeten ne fshatin Lia ku edhe kishte lindur.

    Gjithashtu edhe shume patriote shqiptare te Rilindjes Kombetare shqiptare dhe shume te tjere pas saj kane studiuar ne Universitet e Athines, Janines a Selanikut, te cilet sadoqe kundershtonin rivendikimet territoriale te qeverive te ndryshme greke, ndonje shenje racizmi tek ta nuk mund te vihej re, shenje e cila pasqyrohej dhe ne popull atehere dhe sot.
    Kush e mban atehere ndezur kete zjarr racist, sidomos ne Greqi?

    Kam pershtypjen se ky zjarr ka nisur te hedhe shtat pas Luftes se Dyte Boterore. Dhe kjo jo per fajin tone. Eshte nje atavizem i asaj lufte, nje „klecke“ qe na e la ne dere Italia fashiste me ate sulm qe ndermori nga territori shqiptar kunder Greqise me ato dy batalione me komandant Spiro Moisiun.

    Eshte e absurde qe „Jo-ja“ apo „Ochi“ ishte nje pergjigje qe i dergohej ultimatumit italian me ne krye Mussolinin, ndersa gjendja e Luftes mbahet edhe sot me Shqiperine, sepse ka ekzistuar nje dekret i Shefqet Verlacit per shpallje lufte, vetem dhe vetem se kishte de-juro nje „Bashkim Personal“ midis Italise dhe Shqiperise.
    Po me Abissinine eshte ne gjendje lufte Greqia, se dhe ajo kishte nje bashkim kurorash me Italine?
    Nuk besoj.

    Dhe tere kjo situate vazhdoi edhe pas luftes gjate socializmit te Enver Hoxhes, per te cilin duhet thene vete Enver Hoxha ka qene ndaj qeverive greke, pervec atyre te juntave ushtarake, gjithmone ne pozita miqesore.
    Jo minoriteti shtypet, jo nuk ka kisha, jo nuk ka te drejta njerezore etj, etj, etj brockulla si keto degjoheshin nga megafonet greke, duke mos menduar aspak qe keto mungesa i kishin edhe shqiptaret.
    Greqia pas luftes se pasoje e konjukturave nderkombetare u zhvillua ne nje sistem tjeter, por edhe Shqiperia u zhvillua ne nje sistem tjeter. Atyre u eci me financa dhe me nje zhvillim te vonuar demokracie, merre me mend, ne vitet `80, ndersa Shqiperia kishte ne plan te pare nje ideologji marksiste e cila kishte ne plan internacionalizmin, ashtu sic po ben sot Europa me kufinjte dhe me monedhen e saj, pra anen nacionaliste Shqiperia komuniste e kishte lene me kohe menjane, por jo patriotizmin.

    Brezi i pas luftes dhe bijve te tyre deri ne vitet `90 paten nje zhvillim te forte shoqeror dhe intelektual, u edukua me kete fryme, ndersa ne Greqi verehej nje injorance popullore ku sic thuhet ne shqip ishte „ku therret qameti“.

    Dhe kam pershtypjen ketu fillon e tera. I pasuri nuk eshte domosdoshmerisht i kultivuar, i „varferi“ shqiptar i rritur nen Enver Hoxhen nuk ishte domosdoshmerisht edhe injorant. Aspak.

    I varferi shqiptar plot shkollim uli kurrizin perballe nje injoranti grek qe koha i kishte dhene ca me shume dhrahmi ne xhep dhe ketu nisi tere konflikti shpirteror greko-shqiptar.
    Shqiptari nese do te respektohej dhe trajtohej me dinjitet ne Greqi sot do te kishim nje miqesi qe mund te behej shembull ne tere Europen. Do te kishim ecur aq perprara, se „una facia una razza“ hesapi, por nuk ndodhi keshtu.

    Kane shkuar inxhiniere, mjeke, ushtarake ne Greqi dhe jane trajtuar nga afendikojte greke, te cilet dhe reklamat per firmen e tyre qe dispononin vete, zor se i shkruanin ne menyre korrekte. Aq kapacitete kishin.
    Dhe greku nuk e ka kuptuar dhe akoma nuk mund ta kuptoje edhe sot, qe ka te beje me shqiptare qe jane nga ana kulturore dhe arsimore ku e ku me larg se ata.
    Eshte konflikt „shpirteroro-kulturor“ kaq i „thjeshte“ eshte ky muhabet mendoj une.

    Aristoteli me shume njihet ne Shqiperi se sa ne Greqi, po ashtu dhe shume filozofe te tjere te antikitetit grek. Kete perhtypje kam ne bisedat me greket.

    Greqia duhet te dije mire dhe njehere e mire, se tashme brezat e edukuar ne kohen e Enver Hoxhes po shkojne drejt pensioneve dhe pleqerise dhe sic e thashe me lart ai brez kishte mbi te gjitha arsyen dhe formimin e larte shoqeror qe gjykonte dhe analizonte me urtesi dhe kjo ne shume raste i bente ata „te ulnin kurrizin“, por ne asnje rast nuk ishin pa dinjitet. Ne asnje rast, ata ishin dinjitoze dhe te urte. Kete nuk e kuptoi grekua asnjehere. Sot eshte teper vone.

    Tani Greqia ka te beje me nje brez shqiptaresh qe kane nje formim tjeter, pak a shume te njellojte me ate te „demokracise“ ne Greqi. Ideologji marksiste dhe internacionaliste nuk ka me, por ne te ardhmen do te kete grupe, partira, oragnizata, teza dhe forca qe nacionalizmin do ta kene si program primar.

    Dhe greket duhet te mesohen edhe me kete. Sinqerisht e kam. Sa me shpejt, aq me mire. Mediat, politikanet, etjetj, mos ti fryjne me zjarrit, perse e vrane kete dhe perse e vrane ate kur vete kane ekzekutuar me qindra shqiptare.

    Shqiptaret nuk mund te jene gjithmone te „arsyeshmit“ e emigracionit te viteve `90.

    Kacifas do te kete edhe ketej edhe andej. Tifoze te Partizanit do te kete edhe ketej edhe andej, te cilet Greqia deri tani as nuk i ka pare, por vete i ka bere ketu e 50 vjet. Mos ti duken cudi, aspak. Le te shohin per kete tere Ballkanin.

    Duhet te mesohen. Kjo eshte keshilla ime ndaj grekerve nacionaliste. Rruge tjeter nuk ka.
    Si brezat e kaluar, me shkolle dhe formim, qe kane ruajtur gjithmone arsyen ndaj afendikojve injorante, vandale, por disi kamur, Greqia nuk do te gjej me.

    Dhe ketu, filmi „Dy popuj miq“ mbaron.
    Miresevini ne Reciprocitet e nderuar Ellada!
    Dhe kjo jo per fajin tone!

    Kalimera dhe Efkaristo Poli per ata qe me kane lexuar.

    Entaksi?

    Reply to this comment
    • Nik November 2, 16:33

      A mor mennder “Claus” sa i djallezuar qe je! Do t’u mbush mendjen lexuesve qe shkaku i qendrimeve shoviniste te Greqise vjen vetem qe nga pushtimi fashist i Gerqise dhe do te na justifikosh terhorazi qe ligji skizofren i luftes qe mban akoma Gerqia ka arsye! Pika o Cllaus, qe genjen ne drite te diellit se dhe nje buf si ti e di qe “megaildeja” e shtetit shovinist grek ka mbi 150 vjet, qe kur Gerqia u be “shtet”.

      Reply to this comment
      • intelektuali November 2, 17:15

        O Niku te rente piku,

        Po me italianet e Duces Greqia e ka sot “GRURE” more mavri, Italia eshte ne Greqi nje nga investotoret me te medhenj ne vend qe kontrubuan e GDP-se se vendit ne nje mase tejet te konsiderueshme.

        PSE DUHET TE SHKOJME KAQE LARG TEK ABISINIJA NE SHKRETETIRE?

        dhe:

        Pse duhet te krahasohemi se kush eshte me i SQUTI kur greket te mencur apo jo ishin ata qe i zgjaten doren shqyptareve qe Enveri i hodhi ne bote si:

        LETER BYTHE

        Reply to this comment
    • anticensurë25642654 November 2, 17:07

      klojsi,shkrim i bukur!!
      për mendimin tim i ke rënë në shumë pika!!
      kuptohet është pik vështrimi tënd,por prapë shumë i afërt me timim dhe ndoshta me realitetin!!

      Reply to this comment
    • Frank November 2, 17:49

      I dashur Claus.
      Do te ishte mire te ishte ashtu si thua ti, qe nacionalizmi dhe racizmi antishqiptar lindi pas luftes se dyte boterore, me shkak kryesor Luften italogreke. Ah si kur te ishte me te vertete ashtu, qe antishqiptarizmi grek te ishte nje dukuri e re e parrenje te thella.
      Sa lehte do te ishte qe Shqiperia ta kthente ne mik “armikun” e kufirit jugor.
      Per fat te keq, krimet me barbare ndaj shqiptareve Greqia i ka kryen ne vitin 1914 me aktin shtazarak e te pashembellt ne historine e njerezimit te therrjes, e theksoj therrjes jo vrasjes a varjes, se mbi dyqind civileve te pafajshem, dhe djegies se 190 fshatrave, per te realizuar me terror pastrimin etnik, te detyronin banoret muslimane te jugut te linin trojet e tyre e .qe pastaj nepermjet Kishes te aneksonin ate pjese te Shqiperise se jugut, si pjese integrale e programit te Megaliidhese se mesit te shekullit XIX te detyronin banoret muslimane te jugut.
      As Stalini as Maoceduni, ne vetedijen e te cileve do te rendonte jeta e rreth 80 milione njerezve te vrare, nuk kane arritur se bashku me ISIS in te bejne ate qe bene trupat greke me bekimin e Kishes greke, brenda nje nate ne Hormove.
      Ah sikur te ishte ashtu si thua ti, sa lehte do te ishte te beheshim ashtu sic thoshte Enveri “dy popuj miq”.
      Per fat te keq antishqiptarizmi dhe racizmi antishqiptar (ti je ne Gjermani, por as qe i shkon ndermend nje Gjermani te te thote ose te mendoje ose te te leje te kuptosh se duhet ta gjermanizosh emrin (pseudonimin Claus ti e ke zgjedhur se te pelqeue e jo se te detyroi njeri andonje rrethane ne Gjermani).
      Qe ta mbyll kete koment: nuk ka budalle, dhe e theksoj BUDALLA, qe pas 30 vjet presionesh dhe nderhyrjesh brutale e veprimesh antishqiptare te qeverise greke ne dem te sovranitetit dhe sigurise kombetare te Shqiperise te mos e dije se antishqiptarizmi i sotem ne Greqi lidhet me politiken donkishoteske per helenizimin e Shqiperise se jugut nepermjet kishes dhe propagandes greke. Kjo do te thote se rrenjet e tij te lashta jane te Megaliidhjeja.
      Nuk besoj se do te kundershtosh argumentimin tim.
      Pershendetje nga Australia.

      Reply to this comment
  14. Dash November 2, 17:32

    KLAUS, analiza jote eshte e sakte dhe me pelqen,vetem se eshte e paperfunduar, qe te ishte e plote duhet te kishte brenda faktin e pakundeshtyeshem qe sjellja e qeverive greke(i leme menjane qytetaret se eshte si thua ti),ishte dhe eshte nje politike mbi 100 vjecare per aneksimin e jugut te Shqiperise dhe asimilimin e elementit shqiptar te cilin nga ana tjeter e kufirit deri diku ja ka arritur qellimit…nuk dua te hyj ne epitete per kete “politike” se eshte shume e thjeshte ti gjesh ato,,sidoqofte e mireprita kete koment……

    Reply to this comment
  15. Dash November 2, 17:46

    Analize super e sakte e z.Gjon Bruci….e kemi te keqen brenda

    Reply to this comment
  16. Claus November 2, 18:55

    Per Frankun dhe Dashin,

    ju lexova me kujdes dhe nuk kam ndonje kundershtim substancial. Jam dakort me ato qe thoni. Sinqerisht nuk dua te hyj ne diskutim me te thelle me ju, jo se nuk me pelqen, perkundrazi, debati mori nje rrjedhe te pelqyeshme, por problemi im i vetem eshte se debati qe bej ose hap une merret nga shume ketu si „tradheti“ kombetare, packa se mundohem dhe i permbahem fakteve historike ne menyre koncize.

    Me tej, me besoni se nuk dua te shkoj, por dua te hedh edhe nje ide per ta mbyllur kete debat nga ana ime:

    Me historine e sotme greke nuk jam marre shume.
    Di qe arvanitasit kane qene motorri kryesor i Pavaresise se Greqise kunder Perandorise Osmane dhe nuk e di sa e vleresojne ata kete.

    Per momentin bera nje xhiro ne internet per te marre vesh se kush ishin kryeministra te kohes se pasluftes greko-turke dhe pasluftes se Pare Boterore. Disa me dolen arvanitas si Theodoros Pangalos dhe te tjere ne pozicione te larta qeveritare, si edhe dhe kryepeshkopi i Athines Jeronimus.

    Me kaq nuk dua te spekuloj me, per vete faktin se ky debat mund te dale jashte kufijve.

    Megjithate faleminderit per leximin.

    Reply to this comment
    • gjermani i fundit November 2, 23:47

      Claus, tjeter popujt dhe tjeter pazaret shoviniste. Ekziston nje pakt i hapur sllavo-greko-ortodoks per ndarjen e viseve shqiptare qe nga 1875. Projekti i Garashanin dhe Ideja e Madhe. Nuk heqin dore te perfitojne kur u volit rasti. C’ti besh qe s’jemi ne Zvicer por ne Ballkan. Urrejtja per Grekun e ka zanafillen ne’14 kur bene masakra cnjerezore ne Jug. Eshte e dokumentuar por greku shfajesohet se thote qe ishin banda kacakesh,ne fakt ishin formacione ushtarake me objektiv aneksim territoresh. Por dakord, do gjetur mirekuptimi. Qe ta dish psh, vetem Athina perben gjysmen e popullsise. Athiniotet jane moderne, shume me tolerante dhe mendjehapur; ata nuk i ke per vorioepirlleqe. Problemi eshte tek elitat drejtuese qe Megali idhene e kane kalendar te pandryshueshem. Kane fonde dhe diaspore shoviniste me influence ne Amerike. dmth, nqs ne do ishim shtet ne graden e Izraelit do kishim krijuar nje grup te posacem per kete pune dhe me metoda ca me pak demokratike do ua shuanim entuziazmin. Por s’kemi takat e prandaj po shpresojme qe ate qe s’e bejme dot me plumba ta bejme duke grire sallate. Kuptohet qe rendimenti le shume per te deshiruar

      Reply to this comment
      • anticensurë25642654 November 8, 13:33

        mon o xhani i vëllait
        “Claus, tjeter popujt dhe tjeter pazaret shoviniste. Ekziston nje pakt i hapur sllavo-greko-ortodoks”
        e para
        popujt janë gjithnjë të “pafajshëm”,të vetmin faj që kanë është qeveritë që zgjedhin!!pra ky rreth vicioz,politikani flet dhe populli zgjedh, të çon në përfundimin, se një politikan që flet si shovinist zgjidhet nga populli,atëherë ky popull është shovinist!!kështu që nuk është tjetër populli e tjetër qeveria!!janë një!!nuk flas për njerëz të veçantë!!të tillë ka në të gjithë botën!!
        e dyta
        nuk egziston një pakt i mirëfilltë sllavo-greko-ortodoks!!që në fillim është gabim bashkimi,ose ndarja,e tre forcave!!nëse do të kishte do të flisnim për pakt sllavo-grek!ortodoks janë të dy!!
        përse them se nuk ka një pakt të mirëfillt??
        thjesht për faktin se të dy palët veprojnë në kurrizin tonë sepse e shohin që e kanë të mundëshme të gllabërojnë diçka!!po të shohësh anën sllave,do të shohësh se ajo nuk është agresive ndaj shqipërisë administrative!!ajo e ka mbyllur grabitjen e saj që në 13ën!!u përpoq në 45ën për të bërë një zgjerim dh emë të madh,duke përfhirë dhe shqipërinë,por dhe greqi e bullgari,por e mbylli me aq!!
        greqia nuk është mjaftuar me atë që ka marrë por pretendon më shumë!!pretendon dhe gjysmën e shqipërisë!!
        këtë aleancë jo të shkruar këta e kanë “lidhur” thjeshtë për faktin që të shkruajta më lart!të kafshojmë çtë kafshojmë nga coftina!!
        nëse bullgaria,që ti do ta quaje prap sllavo ortodokse,do të kishte pretendime dhe me të do të bënin “aleancë”,por edhe nëse turqia aspak ortodokse,po të kishte pretendime,gjë që po shkon në atë drejtim,sllavo-grekët do të bënin aleancë me të,dhe ajo,turqia me ta!!
        mono problemi është tek shteti COFTINË në të cilin ne jetojmë!!ne,populli idiot,politika jonë tradhëtare,ka bërë që ne të shtrihemi me “kryet në hi”!!
        na ka bërë pre të lehtë,për këdo!!

        Reply to this comment
  17. PSE ? November 2, 18:57

    Të lumtë goja . z.Bruci ! Si shqiptar i vërtetë , meriton nje FALEMINDERIT TË MADHE .

    Reply to this comment
  18. todi November 3, 14:59

    O ti Koqe, po je taman koqe dashi. Edhe emeri yt e tregon se cfare je

    Reply to this comment
  19. Pali November 4, 06:36

    Nga gjithe kjo histori kam ngelur shume I zhgenjyer.
    Lexon pa mbarim artikuj te mbushur me fjale boshe qe duan te paraqesin shkruaresin e tyre si patriot dhe emrat e udheheqesve te viteve te fundit si fajtore. Deri kur ne te zgjedhim shitesa deri atehere fqinjet do te keni mundesi te blejne tokat tona. Faji eshte I yni qe I zgjedhim!
    Per mua historia e territorit te Republikes u mbyll me 1912. Brezi patriot I asaj kohe e zgjidhi problemin,i takon brezit tone ta mbrojme nqs dikush vjen ta ndryshoje. I takon brezit tone qe me ane te votes te zgjedhe patriotet dhe njerzit me te afte qe kemi te na udheheqin drejt nje jete me te mire. Mjaft me frikerat e ideve te medha, po ju a mbajti le te vine.
    Fqinjet e veriut e humben, dhe ata kishin shume ide te medha.
    Ne Bularat u vra nje qytetar shqipetar,kjo vrasje duhej te evitohej pa tjeter. Ke do te vriste ai ne mal qe I duhej mare jeta, a e permbysem komunizmin qe te jemi te lire te mendojme ate qe duam? Burracaket kane frike nga idete, ata qe e duan vertete atdheun kur vjen momenti derdhin gjakun dhe jo fjalet ” kur ju thoshnim ne nuk na degjuat”.
    Kjo qe I ndodhi atij mund te na ndodhe te gjitheve, mjafton te dalin ne tv e te thone i iku mendja prandaj e vrame!Kjo eshte ajo qe duam ne shtetin tone, nuk prisnin dot nje dite,apo dhe dy? Nuk justifikohet kjo lloj dhune!

    Reply to this comment
  20. Onkezmi November 5, 05:04

    Bruci shkruan thjeshte dhe qarte dhe jo hartime te kohes se Berishes,Rames dhe Co.Shkruan per te thjeshtet dhe jo per super te zgjuarit e ketij blogu qe,nuk dine se cfare engren ne mengjes dhe cfare engren ne dreke…

    Reply to this comment
  21. T. Voda November 7, 16:20

    — I nderuar ”Claus”
    Ua pelqej shpesh nivelin e njohurive dhe penen qe perdorni. Ka raste qe gjej dhe hidhesi , ndonje here , me teper se aq….. Nejse ..sejcili ka zgjedhjen e tij .

    — Prej fisin tim, po sjell disa copza , besoj jane edhe per gjith Jugun e Shqiperis .
    Nacional-shovinizmi Grek, daton heret . Gjyshja ime , me 6 femij jetime, ka shpetuar ne fijet perit prej barbarive te 1913-14 . Mbas disa muajsh u rikthyen persari ne truallin tone stergjyshor ,rreze m. Trebeshines . Shtepite 2 kaateshe te gurta ishin djegur , cdo gje ish grabitur , ish rrenua. Jetuan 15 vjet ne kosolle dhe hajate , deri sa se bashku me vellane e gjyshit i nrgiten perseri , dy here me te medha , e me komodet per kohen .

    — Ne dhjetot-jenar 1940 , forcat Greke , ne ndjekje te Italianeve mbrriten perseri ne fshatin e ne shtepit tona. Gjyshja me djalin e madh, Vllai gjyshit me disa nga femijet e vegjel , vendosen kesaj here te mos largohet nga shtepit . Kishte nje avantazh, sepse Ai e fliste pak greqishten [kish bere ca vite shkolle ne kohen e Turqis ne Janine e Selanik ],Ndersa djali madh i tij, i mobilizuar ushtar nga Italanet, ish arratisur nga ushtria Italjane qe kur ishin tek gazermat e Ali Rizait, Tirane [pa shkuar ne front]. Kryepleqesia e fshatit , e kish ngarkuar per 6 muaj krye plak me te gjitha te drejtat, vec te merej vesh me grekrit qe fshati te mos digjej.
    — Pjesa tjeter e fisit ju drejtua kalimit te frontit Italjan ne Qafen e Kicokut me drejtim Patos – Mallakaster.
    — Ne ate dimer te ashper , ku te dyja ushtrite pesuan vdekje te shumta, komandes Greke ju leshue gjysma e shtepis me hyrje te vecante [nga jugu]. Ajo shtepi , se bashku me 3 shtepi te tjera qe ishin nga me te lartat pergjat rrezes malit u bene 2 here objeki i bombardimit nga aviacioni Italjan.[ Ato ishin te vendosura gati dhe ne njevije]. Ne rastin e dyte tre predhat i rane fare prane, coptun vetem porten prej druri.
    —- Me ne veri, Jo me shume se 400 m. shtepia e nje mikut tone u bombardua ne qender . Predhat e kthyn ne rrenoje , tym e flak . Rreth15- 20 familjare e ushtare grek gjeten vdekjen dhe shume te plagosur. Ajo shtepi ishe edhe si spital. Nje kurjozitet i hidhur, Doktorit i gjeten vetem doren me ore, dhe bluzen e gjakosur ngjitur ne mur. [Varrimi tyre gati u be I perbashket. Mishi e gjaku I shqiptareve e grekerve u be bashk].
    — Nje djale i kesaj shtepije i lindur 8 vite me vone [sot 70 vjec] , mbas viteve 90 emigroi ne Greqi [Kret], Rastesia e kish cuar tek nje ish ushtar grek qe kish ndenjur ne ate lufte tek shtepija e tij .I cili, kur e kish mare vesh qe ish shqiptar dhe vendin nga vinte , i kish folur me shum respekt e keqardhje per fatkeqsine qe i kishin shkaktuar pa dashje nje famiiljeje shqioptare. Casti i prezantimit te shqiptarit si pjestar i asaj familje kish qene I pa parashikuar e teper mbreslenese . Greku e kish trajtuar me shume se sa mik. Shqiptari kish qelluar sic thot Claus [Veteriner i larte] dhe ish aktivizuar edhe si mjek-veteriner i zones. Largimi, ndarja mes shqiptarit e grekut, kish qene shume e perzemert. [Sot ky njeri ndodhet ne Florida].

    — Rreth 2 muaj para se forcat greke te terhiqeshin , nje pjese te popullates , kryesisht te besimit ’’Bektashi’’ i larguan gati me farce nga shtepite e tyre. I perqendruan afer kufiritme greqin. . I vendosen ne forme kampingjesh ne cadra ,rrethuar me ushtare te armatosur , ne gjendje ankthi dhe shtet rrethimi… me nje ushqim teper te racionuar , ku nuk munguan dhe raste epidemie e vdekje. Ushtria greke ndoqi nje politike diferencuse ndaj nje pjese te populates. Banoret e fshatrave te krishtere nuk u levizen nga shtepit . .Kur kjo popullate e grumbulluar u la e lire te kthehej pran vatrave [ kur gjermania naziste sulmoi kreten] koinciduan me DITET E PASHKEVE. Ata tregonin ,
    se gjate rruges plot mundim , kudo fshatrat krishtere I ndalonin rruges per ti gostitur, ose i kthenin ne shtepit e tyre si psh. Fshatrat KUTAL, KOSINE ETJ… duke sfiduar politiken percarese te shtetit grek .
    — Ne,.. qe lindem kur ndihej ende era e barutit , krahas tregimeve me frike e tmerre te luftes pare 1913-14, te kacakeve, andareve ,e koshadheve greke ne teritoriin shqiptar , shpesh nga nenat tona u edukuam me shprehjet;- ‘’ Ai .. sillet si grek’’, ….’’Ai…te flet ose te shikon si grek’’ …’’eshte pare nje diversant grek’’…’’u kapen dy diversant grek’’…’’ jane hedhur fletushka greke me aeroplan …’’ etjer… Imazhi I ‘’grekut te frikshen’’ rifigurohej sa here shikonim , helmeta, gaveta, pagure , mushama e fletcadra, thika e bajaneta, municione , bomba lufte e te tjera ..te emertuara ‘’…x[y]…….e grekut’’.
    —- ISHIN PO PRINDERIT TANE qe tregonin po anen tjeter te medaljes . PRITJEN DHE NDIHMEN qe u kishin dhene ne dy periudha familjeve greke qe futeshin ne SHQIPERINE E JUGUT. shprehnin respekt e keqardhje per ta, NE VECANTI PER FEMIJET , GRATE DHE TE MOSHUARIT TE ROPATUR ATYRE ANEVE,… Eme gjithe ate, kjo nuk e hiqte imazhin e frikshem e te egersis sa here qe cfaqej dicka e keqe greke, sado e vogel te ishte.
    Zzzz—xxxxx
    — Mbajtja deri tani [78 vjet] e LIGJIT TE LUFTES, Mos mbledhja e eshtrave te atyre ushtateve fatkeq , PA EMER E NUMUR MATRIKULLOR .— Vendosja e VARREZAVE GREKE NE TROJET SHQIPTARE [ku vendi tyre ame eshte 1-2 ore larg] …. TREGON EDHE NJE HERE SE GREQIA ESHTE FUTUR EDHE NE LUFTEN E DYTE BOTERORE SI PUSHTUESE. — Cdo argument tjeter eshte nje fars, mashtrim e veprim djallezor. ATO VARREZA Do te sherbejne si ‘’CIBANE’’, e ‘’ VATRA ZJARRI’’, DO TE NDEZIN E DJEGIN VAZHDIMISHT MIQESIMIN SHQIPTARO –GREK e do te nxisin urrejtje dhe frymem e nacionalizmit ekstrem.
    — ‘’Fenomeni-BULARAT’’, ESHTE VETEM FILLIMI…. ATA QE I HYNE KESAJ AVENTURE JANE TRADHETARE E ARMIQ JO VETEM per TE DY SHTETET E POPUJT RESPEKTIV , POR , EDHE PER TE GJITH RAJONIN..
    — SHQIPTARET DUHET TE MBLEDHNI MENDJEN, SA NUK ESHTE SHUME VONE..!! zzzzzzzzz
    — Veprimtaria e afer dhe ajo e para 100 viteve e shtetit grek ndaj shqiperis eshte e njejta, mund te ndryshoje vetem ‘’modeli i qepjes’’ dhe i perdorimit te ‘’ kamuflazhit ‘’
    — Deri tani ,Shqipëria ka diskutuar e lidhur marrëveshje me Greqinë në kushte inferiore, pse jo nën një tutelë e pozitë diskriminuese, fyese.
    —- Që diskutimet dhe veprimet e sotme ndërshtetërore, të vijojnë nga pozita të barabarta, me qetësinë dhe trasparencën e besueshme për opinionin zyrtar e atë publik si edhe, për të ndërtuar një të ardhme më miqesore, më të qetë e të sigurt, ndërmjet dy popujve dhe shteteve, Shqipëria të kishte kërkuar e të kërkojë si para-kusht ezaurimin e tre problemeve me palën greke.

    —– Sëpari, të hiqet ‘’Ligji i Luftës’’. Është në të mirën e të dy shteteve e popujveqe ky akt të kryhej i vecantë, në formën e një ceremonie zyrtare. Ku, të dy palëttë dënojnë aktete hidhura të së kaluarës që çuan në një armiqësim të pa merituar.
    —– Së dyti, në të njëjtën kohë, të kërkohet falje për barbaritë e ushtrisë greke të luftës pare botërore në trojet shqiptare, për sulmet e barbaritë e andartëve e të grupeve diversioniste ndaj patriotëve e banorëve të shqipërisë së Jugut dhe banorëve të pafajshem të Çamëris.
    —– Së treti, të deklarohet zyrtarisht heqia dorë nga pretendimet territoriale në jug te Shqipërisë, e të ashtuquajturit ‘’Vorio Epir’’, nga nxitjet ose mbështetjet e tendencave nacional-shoviniste, si dhe ndërhyrjeve në punët e brëndëshme të shteteve respektive. Një deklarim të tillëta bëjë dhe Shqipëria për Çamërin.

    —–Pra Greqia të marrë nismën e pastrimit rrugës nga këto ngërçe, pastaj të vijohet me çështjet e kufijve, të varrezave, të çamërve etj. Deri sa të parapergatiten e të zgjidhen këto tre pika, me mirkuptim përkohësishtle të ndërpritet cdo veprim i përbashkët. Grupet e ekspertëve ,të specialistëve ndërshtetërorë , le te punonin në palët respektive për tu hapur rrugën diskutimeve e vendimeve të përbashkëta.
    —-Është paradoksale, e pa kuptimtë, dy popujve nga më të vjetrit e Evropës, tradicionalisht miqësorë, t’u mbahet mbi kokë prej 78 vjetësh një‘’Ligj Lufte’’ që i presupozon këto dy ‘’shtete armiq’’, kur shkaktarëte asaj lufte, kanë mbi 70 vjet që kanë shuar çdo gjurmë të hidhur të së kaluarës, përfshirë edhe me Greqin. Kurse shteti grek, që është dhe anëtar i bashkimit Europian vazhdon të mbajë ‘’ ligj lufte’’ vetëm me Shqipërin. Dhe Evropa e dyzuar , hesht…!!

    Tomor Voda NY–USA

    Reply to this comment
Shiko komentet

Komento

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*