Kulla Eiffel hapet pas tre muajsh, por vizitorët ngjiten në këmbë!

June 25, 2020 16:35

Kulla Eiffel hapet pas tre muajsh, por vizitorët ngjiten në këmbë!

Kulla Eiffel, monumenti simbol i Parisit është rihapur pas tre muajsh mbylljeje për shkak të koronavirusit. Për ta vizituar, turistët nga 11 vjeë e lart duhet të mbajnë maska e të ruajnë distancën prej të paktën një metri e gjysëm.

Përpos kësaj, janë të detyruar të përdorin shkallët: ashensorët në fakt, si masë paraprake dhe në respektim të distancimit social, do të jenë të mbyllur atje deri në datën 1 korrik. Në 15 qershor, Franca nisi zbutjen e masave të izolimit, duke nisur hapjen e kafeneve e restoranteve si dhe udhëtimin në shtete të tjera të Bashkimit Europian.

Por presidenti Macron deklaroi se “vera e 2020-ës do të jetë si asnjë tjetër dhe neve do të na duhet të vëzhgojmë zhvillimin e pandemisë, në mënyrë që të jemi të përgatitur me fuqi të reja, në rast se virusi kthehet sërish”.

 

l.h/ dita

June 25, 2020 16:35
Komento

3 Komente

  1. intelektuali June 27, 14:31

    NJE HISTORI E PAZAKONTE NGA INTELEKTUALI PER ERION VELIAJN, PER BOSIN E TIJ EDI RAMA, POR EDHE PER FANSAT DHE FANATIKET DRU ME PRE TE ENVERIT QE PRISHEN TEATRIN KOMBETAR ME MASHTRIME PER PER KULLEN EIFFEL.

    Degjoni dhe mbani vesh:

    Kulla Eifel ose siç e quajnë francezët, La Tour Eiffel është një nga monumentet më të njohura në botë. Kulla ishte projektuar si qendra e Panarit Botëror të 1889 në Paris dhe kishte për qëllim përkujtimin e përvjetorit të Revolucionit Francez dhe shfaqjen e aftësive mekanike moderne të Francës në skenën botërore. Kulla metalike u ndërtua nga firma e inxhinierit Gustave Eiffel në dy vjet, dy muaj dhe pesë ditë, duke përdorur 7.500 ton hekur dhe 2.5 milion percina celiku. Rezultati përfundimtar i punës së palodhur të inxhnierit Gustave Eiffel mbizotëron per shume kohe në horizontin parizian dhe silueta e saj e ashpër prej celiku ka hedhur hije në të gjithë botën në Kinë, Las Vegas, Texas. Që nga hapja në 1889, Kulla ka mirëpritur mbi 300 milion njerëz dhe ende mirëpret pothuajse shtatë milion vizitorë në vit. Përkundër numrit të jashtëzakonshëm të njerëzve që kanë ecur lart në kullën e hekurt, ka ende sekrete për të treguar në lidhje me të.

    JA DISA PREJ TYRE:

    1. Gustave Eiffel nuk e projektoi kullën.

    Ndërsa Eiffeli fitoi të drejtat e emërtimit për Kullën, në të vërtetë ishin dy burra te tjere që punuan për kompaninë e tij: Maurice Koechlin dhe Emile Nouguier që projektuan dhe hartuan modelin origjinal. Të dy inxhinierët u bashkuan me arkitektin francez, Stephen Sauvestre, në planet për monumentin historik te Revolucionit Francez.

    2. Hitleri urdhëroi që Kulla Eifel të shkatërrohej.

    Kur Gjermania pushtoi Francën gjatë Luftës së Dytë Botërore, Hitleri urdhëroi që Kulla Eifel të rrëzohej, por urdhri i tij nuk u zbatua kurrë. Luftëtarët francezë të rezistencës prenë kabllot e ashensorit të Kullës, kështu që nazistët u detyruan të ngjiten shkallët për të ngritur flamurin e tyre dhe vleresuan qe vendosja e shashkave prej tritoli ishte nje mision i pamundur.

    3. Në Kullën Eifel ka një zyrë postare

    E futur në katin e parë të Kullës ngjitur me dyqanet e dhuratave, ka një zyrë të vogël postare. Merrni nje zarf dhe një pullë dhe ta postoni nga zyra postare e Kullës Eiffel dhe ajo do të dorëzohet ne destinacion menjehere.

    4. Kulla Eifel u be si një laborator shkencor.

    Z. Eiffel vendosi një laborator meteorologjie në katin e tretë të Kullës, ku kreu studime në fizikë, aerodinamikë dhe ndërtoi një tunel me erë. Eifeli hapi dyert e laboratorit për shkencëtarët e Botes që ta përdorin Kullen edhe për eksperimentet e tyre, nje fakt eshte se rrezet kozmike u zbuluan atje.

    5. Kulla Eifel lëviz.

    Struktura masive e hekurit është rezistente ndaj erës dhe do të lëkundet gjatë një stuhie. Nëse moti është i keq, madje mund të lëvizë . Era nuk është e vetmja gjë që mund të bëjë te mundur lëvizjen e madhe të Kullës, por edhe nxehtësia e diellit ndikon gjithashtu në Kullë, duke bërë që hekuri të zgjerohet dhe tkurret deri në 7 inç.

    6. Për ta mbajtur Kullën Eifel të duket e mirë duhet shumë punë e mund.

    Cdo shtatë vjet, rreth 60 ton bojë konsumohet në kullë. Ajo jo vetëm që e mban te bukur dhe te hijshme pamjen e Zonjes se Hekurt te Parisit, por gjithashtu ndihmon nga ndryshkja e pashmangeshme.

    7. Kulla Eifel ishte menduar të rrëzohej pas 20 vjetësh.

    Siç u përmend më parë, Kulla u ndërtua me qëllim qe të tregonte aftësite inxhnierike dhe teknollogjike të Francës gjatë Panairit Botëror, por plani i Bashkise se Parisit ishte që ta rrëzonte atë pas 20 vjetësh. Gustave Eiffel kishte vendosur me mençuri një antenë radio dhe transmetues telegrafi në Kullë, dhe qeveria e shtyu per disa kohe prishen e Kulles metalike, po ne kete vendim ndooi edhe nje histori e pazakonte: Nje keshilltar i Bashkise qe ishte ngarkuar me organizmin e tenderit per prishejen e Kulles Eiffel dhe depozitimin dhe shitjen e skrapit prej metali mashtroi fituesin biznesmen te tenderit duke i mare rryshfetin (afro 50 mije franga) dhe ja mbathi ne nje drejtim te panjohur, keshtu qe tenderi i Bashkise se Parisit per prishjen e Kulles Eiffel u anullua dhe prishja u shty per nje kohe tjeter dhe e gjithe kjo histori e pazakonte afro nje shekull e kusur me pare, ngjan si dy pika uji me historine e pazakonte te Erion Veliajt dhe Bosiut te tij Edi Rama me fituesin e tenderit te Bashkise se Tiranes tek Unaza e Madhe nga Bashkim Ulaj.

    Nga: intelektuali

    Reply to this comment
  2. intelektuali June 27, 14:32

    NJE HISTORI E PAZAKONTE NGA INTELEKTUALI PER ERION VELIAJN, PER BOSIN E TIJ EDI RAMA, POR EDHE PER FANSAT DHE FANATIKET DRU ME PRE TE ENVERIT QE PRISHEN TEATRIN KOMBETAR ME MASHTRIME PER PER KULLEN EIFFEL.

    Degjoni dhe mbani vesh:

    Kulla Eifel ose siç e quajnë francezët, La Tour Eiffel është një nga monumentet më të njohura në botë. Kulla ishte projektuar si qendra e Panarit Botëror të 1889 në Paris dhe kishte për qëllim përkujtimin e përvjetorit të Revolucionit Francez dhe shfaqjen e aftësive mekanike moderne të Francës në skenën botërore. Kulla metalike u ndërtua nga firma e inxhinierit Gustave Eiffel në dy vjet, dy muaj dhe pesë ditë, duke përdorur 7.500 ton hekur dhe 2.5 milion percina celiku. Rezultati përfundimtar i punës së palodhur të inxhnierit Gustave Eiffel mbizotëron per shume kohe në horizontin parizian dhe silueta e saj e ashpër prej celiku ka hedhur hije në të gjithë botën në Kinë, Las Vegas, Texas. Që nga hapja në 1889, Kulla ka mirëpritur mbi 300 milion njerëz dhe ende mirëpret pothuajse shtatë milion vizitorë në vit. Përkundër numrit të jashtëzakonshëm të njerëzve që kanë ecur lart në kullën e hekurt, ka ende sekrete për të treguar në lidhje me të.

    JA DISA PREJ TYRE:

    1. Gustave Eiffel nuk e projektoi kullën.

    Ndërsa Eiffeli fitoi të drejtat e emërtimit për Kullën, në të vërtetë ishin dy burra te tjere që punuan për kompaninë e tij: Maurice Koechlin dhe Emile Nouguier që projektuan dhe hartuan modelin origjinal. Të dy inxhinierët u bashkuan me arkitektin francez, Stephen Sauvestre, në planet për monumentin historik te Revolucionit Francez.

    2. Hitleri urdhëroi që Kulla Eifel të shkatërrohej.

    Kur Gjermania pushtoi Francën gjatë Luftës së Dytë Botërore, Hitleri urdhëroi që Kulla Eifel të rrëzohej, por urdhri i tij nuk u zbatua kurrë. Luftëtarët francezë të rezistencës prenë kabllot e ashensorit të Kullës, kështu që nazistët u detyruan të ngjiten shkallët për të ngritur flamurin e tyre dhe vleresuan qe vendosja e shashkave prej tritoli ishte nje mision i pamundur.

    3. Në Kullën Eifel ka një zyrë postare

    E futur në katin e parë të Kullës ngjitur me dyqanet e dhuratave, ka një zyrë të vogël postare. Merrni nje zarf dhe një pullë dhe ta postoni nga zyra postare e Kullës Eiffel dhe ajo do të dorëzohet ne destinacion menjehere.

    4. Kulla Eifel u be si një laborator shkencor.

    Z. Eiffel vendosi një laborator meteorologjie në katin e tretë të Kullës, ku kreu studime në fizikë, aerodinamikë dhe ndërtoi një tunel me erë. Eifeli hapi dyert e laboratorit për shkencëtarët e Botes që ta përdorin Kullen edhe për eksperimentet e tyre, nje fakt eshte se rrezet kozmike u zbuluan atje.

    5. Kulla Eifel lëviz.

    Struktura masive e hekurit është rezistente ndaj erës dhe do të lëkundet gjatë një stuhie. Nëse moti është i keq, madje mund të lëvizë . Era nuk është e vetmja gjë që mund të bëjë te mundur lëvizjen e madhe të Kullës, por edhe nxehtësia e diellit ndikon gjithashtu në Kullë, duke bërë që hekuri të zgjerohet dhe tkurret deri në 7 inç.

    6. Për ta mbajtur Kullën Eifel të duket e mirë duhet shumë punë e mund.

    Cdo shtatë vjet, rreth 60 ton bojë konsumohet në kullë. Ajo jo vetëm që e mban te bukur dhe te hijshme pamjen e Zonjes se Hekurt te Parisit, por gjithashtu ndihmon nga ndryshkja e pashmangeshme.

    7. Kulla Eifel ishte menduar të rrëzohej pas 20 vjetësh.

    Siç u përmend më parë, Kulla u ndërtua me qëllim qe të tregonte aftësite inxhnierike dhe teknollogjike të Francës gjatë Panairit Botëror, por plani i Bashkise se Parisit ishte që ta rrëzonte atë pas 20 vjetësh. Gustave Eiffel kishte vendosur me mençuri një antenë radio dhe transmetues telegrafi në Kullë, dhe qeveria e shtyu per disa kohe prishen e Kulles metalike, po ne kete vendim ndikoi edhe nje histori e pazakonte: Nje keshilltar i Bashkise qe ishte ngarkuar me organizmin e tenderit per prishejen e Kulles Eiffel dhe depozitimin dhe shitjen e skrapit prej metali mashtroi fituesin biznesmen te tenderit duke i mare rryshfetin (afro 50 mije franga) dhe ja mbathi ne nje drejtim te panjohur, keshtu qe tenderi i Bashkise se Parisit per prishjen e Kulles Eiffel u anullua dhe prishja u shty per nje kohe tjeter dhe e gjithe kjo histori e pazakonte afro nje shekull e kusur me pare, ngjan si dy pika uji me historine e pazakonte te Erion Veliajt dhe Bosiut te tij Edi Rama me fituesin e tenderit te Bashkise se Tiranes tek Unaza e Madhe nga Bashkim Ulaj.

    Nga: intelektuali

    Reply to this comment
  3. intelektuali June 27, 14:33

    NJE HISTORI E PAZAKONTE NGA INTELEKTUALI PER ERION VELIAJN, PER BOSIN E TIJ EDI RAMA, POR EDHE PER FANSAT DHE FANATIKET DRU ME PRE TE ENVERIT QE PRISHEN TEATRIN KOMBETAR ME MASHTRIME PER PER KULLEN EIFFEL.

    Degjoni dhe mbani vesh:

    Kulla Eifel ose siç e quajnë francezët, La Tour Eiffel është një nga monumentet më të njohura në botë. Kulla ishte projektuar si qendra e Panarit Botëror të 1889 në Paris dhe kishte për qëllim përkujtimin e përvjetorit të Revolucionit Francez dhe shfaqjen e aftësive mekanike moderne të Francës në skenën botërore. Kulla metalike u ndërtua nga firma e inxhinierit Gustave Eiffel në dy vjet, dy muaj dhe pesë ditë, duke përdorur 7.500 ton hekur dhe 2.5 milion percina celiku. Rezultati përfundimtar i punës së palodhur të inxhnierit Gustave Eiffel mbizotëron per shume kohe në horizontin parizian dhe silueta e saj e ashpër prej celiku ka hedhur hije në të gjithë botën në Kinë, Las Vegas, Texas. Që nga hapja në 1889, Kulla ka mirëpritur mbi 300 milion njerëz dhe ende mirëpret pothuajse shtatë milion vizitorë në vit. Përkundër numrit të jashtëzakonshëm të njerëzve që kanë ecur lart në kullën e hekurt, ka ende sekrete për të treguar në lidhje me të.

    JA DISA PREJ TYRE:

    1. Gustave Eiffel nuk e projektoi kullën.

    Ndërsa Eiffeli fitoi të drejtat e emërtimit për Kullën, në të vërtetë ishin dy burra te tjere që punuan për kompaninë e tij: Maurice Koechlin dhe Emile Nouguier që projektuan dhe hartuan modelin origjinal. Të dy inxhinierët u bashkuan me arkitektin francez, Stephen Sauvestre, në planet për monumentin historik te Revolucionit Francez.

    2. Hitleri urdhëroi që Kulla Eifel të shkatërrohej.

    Kur Gjermania pushtoi Francën gjatë Luftës së Dytë Botërore, Hitleri urdhëroi që Kulla Eifel të rrëzohej, por urdhri i tij nuk u zbatua kurrë. Luftëtarët francezë të rezistencës prenë kabllot e ashensorit të Kullës, kështu që nazistët u detyruan të ngjiten shkallët për të ngritur flamurin e tyre dhe vleresuan qe vendosja e shashkave prej tritoli ishte nje mision i pamundur.

    3. Në Kullën Eifel ka një zyrë postare

    E futur në katin e parë të Kullës ngjitur me dyqanet e dhuratave, ka një zyrë të vogël postare. Merrni nje zarf dhe një pullë dhe ta postoni nga zyra postare e Kullës Eiffel dhe ajo do të dorëzohet ne destinacion menjehere.

    4. Kulla Eifel u be si një laborator shkencor.

    Z. Eiffel vendosi një laborator meteorologjie në katin e tretë të Kullës, ku kreu studime në fizikë, aerodinamikë dhe ndërtoi një tunel me erë. Eifeli hapi dyert e laboratorit për shkencëtarët e Botes që ta përdorin Kullen edhe për eksperimentet e tyre, nje fakt eshte se rrezet kozmike u zbuluan atje.

    5. Kulla Eifel lëviz.

    Struktura masive e hekurit është rezistente ndaj erës dhe do të lëkundet gjatë një stuhie. Nëse moti është i keq, madje mund të lëvizë . Era nuk është e vetmja gjë që mund të bëjë te mundur lëvizjen e madhe të Kullës, por edhe nxehtësia e diellit ndikon gjithashtu në Kullë, duke bërë që hekuri të zgjerohet dhe tkurret deri në 7 inç.

    6. Për ta mbajtur Kullën Eifel të duket e mirë duhet shumë punë e mund.

    Cdo shtatë vjet, rreth 60 ton bojë konsumohet në kullë. Ajo jo vetëm që e mban te bukur dhe te hijshme pamjen e Zonjes se Hekurt te Parisit, por gjithashtu ndihmon nga ndryshkja e pashmangeshme.

    7. Kulla Eifel ishte menduar të rrëzohej pas 20 vjetësh.

    Siç u përmend më parë, Kulla u ndërtua me qëllim qe të tregonte aftësite inxhnierike dhe teknollogjike të Francës gjatë Panairit Botëror, por plani i Bashkise se Parisit ishte që ta rrëzonte atë pas 20 vjetësh. Gustave Eiffel kishte vendosur me mençuri një antenë radio dhe transmetues telegrafi në Kullë, dhe qeveria e shtyu per disa kohe prishen e Kulles metalike, po ne kete vendim ndikoi edhe nje histori e pazakonte: Nje keshilltar i Bashkise qe ishte ngarkuar me organizmin e tenderit per prishejen e Kulles Eiffel dhe depozitimin dhe shitjen e skrapit prej metali mashtroi fituesin biznesmen te tenderit duke i mare rryshfetin (afro 50 mije franga) dhe ja mbathi ne nje drejtim te panjohur, keshtu qe tenderi i Bashkise se Parisit per prishjen e Kulles Eiffel u anullua dhe prishja u shty per nje kohe tjeter dhe e gjithe kjo histori e pazakonte afro nje shekull e kusur me pare, ngjan si dy pika uji me historine e pazakonte te Erion Veliajt dhe Bosit te tij, Edi Rama me fituesin e tenderit te Bashkise se Tiranes tek Unaza e Madhe nga Bashkim Ulaj.

    Nga: intelektuali

    Reply to this comment
Shiko komentet

Komento

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*

Njoftim

Njoftim

Njoftim