Letër Edit nga Solomoni

March 15, 2019 00:39

Letër Edit nga Solomoni

Nga Jorgo Mandili

Unë Solomoni mbreti i Izraelit, i biri i Davidit, që m’u dha posti i mbretit në moshën 12vjeçare, po të drejtohem ty Edi Rama, si kryeqeveriu i shtetit shqiptar, që me forcën e shembullit tënd ose frymëzon ose dëshpëron një popull.

Jo më kot të drejtohem tani Edi! Shoh në horizont se po merr rrugën e tatëpjetës, ashtu siç e pësova unë aty nga mesi i jetës, kur fillova të shkelja ligjet, rregullat dhe parimet, të cilat i kisha mishëruar aq mirë deri atëherë me mençuri, dituri e modesti.

Por, kur unë e pandeha veten më të mençur se të tjerët nga mendjemadhësia, krenaria e lakmia, kalova në arrogancë. E vërteta m’u errësua dhe realiteti m’u tjetërsua. Ku shkuan ndershmëria, përkushtime, humanizmi,virtyti, zelli, pasioni apo vizioni për të ardhmen e popullit tim? Kur këto cilësi u zëvendësuan me mendjemadhësinë, krenarinë, lakminë për pushtet e pasurim e me plotësim të atyre dëshirave që nuk i kisha provuar, unë pësova disfatë.

Nuk dua që edhe ti Edi të pësosh të njëjtin fat. Prandaj e ndjej si detyrim t’ju jap disa këshilla nga përvoja ime, të nxjerra nga “Libri i Fjalëve të Urta”, të shkruar nga unë, që besoj se do të të shërbejnë sado pak (pavarësisht se ti nuk i ke qejf këshillat) për ta mbajtur timonin (tani që je i vetëm), në drejtimin e duhur.

Prolog

Edi, ju erdhët në pushtet me premtimin për të bërë shtet. U justifikuat në zgjedhjet e para me pengimin e timonit nga partneri juaj Ilir Meta. Dhe kërkuat në zgjedhjet e dyta timonin i vetëm. Populli ta dha. Çfarë kërkohej nga ty dhe qeveria tënde, që nuk ishte bërë nga asnjë qeveri paraardhëse dhe që do të krijonte besim në popull për një Rilindje të vërtetë, në kuptimin adekuat të kësaj fjale shpresëdhënëse për të hedhur themelet e shtetit të ri shqiptar demokratik?

Së pari, skaneri, skaneri i shtetit të mëparshëm i abuzimeve, vjedhjeve, vrasjeve, shkeljeve ligjore. Çfarë bëre ti?

-le pa ndëshkuar paraardhësin tënd dhe klikën e tij për abuzimet me pushtetin, koncesionet me kushte rënduese mbi taksapaguesit shqiptarë, borxhin e krijuar artificialisht,veprat e filluara e të pa financuara;

-le pa ndëshkuar Sali Berishën dhe klikën e tij për Gërdecin, 21 janarin, gjyqtarët e prokurorët e babëzitur që ishin sjellë si sulltanë me të drejtën e qytetarëve apo administratën publike që sillej si pronare e pushtetit, duke nëpërkëmbur dinjitetin e qytetarëve;

-le pa ndëshkuar dhorikulitetin dhe mynxyrkonitetin e universiteteve publike që instaluan mediokritetin, nepotizmin, korrupsionin e abuzivizmin duke i çuar ato drejt agonisë së tyre që vazhdon ende edhe sot nga të njëjtit personazhe (pa përmendur figurat groteske të rektorëve të universiteteve periferike), falë zgjedhjeve farse universitare, nëpërmjet një ligji “putinist”;

-le të lirë masivizimin në arsimin e lartë, universitete dhe shkolla private të panumërta dhe të pakontrollueshme, pavarësisht një show selektiv për mbylljen apo paligjshmërinë e tyre, si show i Agjencisë së Akreditimit Angleze për rankimin e universiteteve;

-le administratën e vjetër me të njëjtit individë të diplomuar në universitetet private,me të njëjtën përkohshmëri e pandëshkueshmëri si paraardhësit, një administratë, që jo vetëm nuk njeh “frikën e ligjit dhe as etikën njerëzore,por shpesh herë as ty nuk të përfill ashtu siç nuk kontrollon edhe disa bashki të djathta.

Pothuajse asgjë në thelb nuk ndryshoi. Jo vetëm nuk i ndëshkuat paraardhësit tuaj, por edhe i promovuat.

Ku është Rilindja Shpirtërore? Rilindja e Vlerave? Rilindja e Virtyteve? Rilindja e Intelektit? Rilindja e Dijes dhe e Universiteteve? Rilindja e Dinjitetit dhe Respektit? Rilindja e Administratës Moderne? Rilindja e Shëndetësisë??

Nuk të kërkohej një Rilindje e ezauruar se, siç e ke përmendur shpesh edhe ti nuk ke ndonjë “shkop magjik”, por….themelet.

Themelet për një Rilindje, ashtu siç hidhen themelet nga të huajt për drejtësinë (megjithë të metat e saj procedurale) që po ngjall shpresën për një drejtësi të re. Kjo metodologji duhet të përfshinte të gjitha fushat e veprimtarisë shtetërore dhe pushtetare që nga komunat, bashkitë e deri në Presidencë. Deri tani kini bërë Rilindjen e fasadave, Rilindjen urbane dhe në përgjithësi Show-Rilindjet. Po ku është Rilindja, Rilindja Shpirtërore?

-Vijon e njëjta gjendje, e njëjta krizë institucionale dhe shpirtërore që anon më së tepërmi nga imoraliteti, ku gënjeshtra, padrejtësia, abuzivizmi, mashtrimi, zhvatja, vjedhja, hipokrizia, zilitë meskine, intrigat, tribalizmi, nepotizmi, korrupsioni etj., janë shndërruar në sistem jete, kanë fituar qytetarinë duke u shfaqur në pamje e forma të ndryshme me lloj-lloj çmendurish e marifetesh që “certifikojnë” degjenerimin moralo -politik të një shoqërie dhe fatkeqësinë e një populli që është sunduar dhe skllavëruar gjatë këtij çerek shekulli;

-Vazhdon të mbizotërojë një shtet anarkik, jo ligjor “i mbuluar me frazeologji, me retorikë e me patos pseudo-demokratik, me çka ajo i krijon hapësirë të pakufizuar sundimit të vet despotik oriental”, ku politika ka pushtuar çdo fushë e çdo anë të jetës shoqërore, ku demokracia është një slogan formal sepse ndikimi i popullit në qeverisje bëhet pothuaj i pamundur.

-Është forcuar oligarkia jonë patriarkale, e cila pushtetin, pasurinë, politikën e gjithçka ekziston në Republikën e Shqipërisë, i trajton si dhuratë të saj dhe prapavijë ka bizneset, klanet partiake dhe nepotiste, bankat dhe mediet. Paraja përcakton sjelljet, veprimet, mendimet e vlerësimet dhe zhvlerësimet. Kudo mbizotëron mentaliteti feudal partiak, krahinor, fetar, nepotik në mendime, në gjykime, në vështrime historike, trajtim i pabarabartë i dinjiteteve njerëzore etj.

-Kudo në të gjitha llojet e bizneseve: në fasonet, në miniera, në industrinë e naftës e në biznese të tjera, punëtorët punojnë në kushte skllavëruese, me orë të zgjatura të papaguara, paga mujore diskriminuese për mbijetesë, me liri dhe të drejta të kufizuara, të nëpërkëmbur, sidomos minatorët, ndërtuesit, naftëtarët etj., pa sigurim teknik të jetës së tyre, pa përmendur fermerët që janë më të diskriminuarit.

-Është krijuar një realitet dëshpërues: mllef dhe polarizim; krizë idesh, izolim i mendimit intelektual, relativizim i të vërtetave, konformizëm e servilizëm, kudo padrejtësi dhe pabarazi sociale etj, etj.

Ky është realiteti z. Kryeministër.

Shpresa

“Biri im, shpresa e tretur e ligështon zemrën, kurse dëshira e plotësuar është një pemë jete”.

Pritshmëritë ishin të mëdha, por ti me vizionin tënd, me ekipin tënd, me këshilltarët e tu, me show-reformat e tua si dhe me komunikimin tënd të papërshtatshëm për një kryeministër i ke zhgënjyer ata që të kanë votuar, ata që të dhanë timonin. Madje më keq se zhgënjimi ju i kini shuar shpresën.

Kur humbet shpresa, humbet energjia emocionale dhe motivimi. Forca krijuese dhe prodhuese brenda nesh merr tatëpjetën. Atëherë fillon dëshpërimi, braktisen dëshirat,ëndrrat, synimet. Fillon mërgimi.

Me fjalët dhe veprat e tua i ke çuar njerëzit në dëshpërim,i ke zhgënjyer ata që të kanë votuar. Kjo është arsyeja që ka filluar të prishen marrëdhëniet tuaja me ta. U ke fashitur energjinë krijuese dhe motivimin brenda vetes. Ti je përgjegjës për këtë.

Mos harro se, shpresa humbet në dy mënyra. Ose kur nuk mban premtimet apo angazhimet e marra, ose kur ti vetë nuk ke një vizion të përcaktuar qartë për ëndrrat dhe dëshirat.

Dëshira e plotësuar ëmbëlson shpirtin është një pemë jete, që do sjellë fruta të begata për të gjithë. Mos mbajtja e premtimeve dhe mungesa e një vizioni të qartë lidhet me mungesën e qeverisjes racionale si nga ana juaj ashtu edhe e partnerëve tuaj ministra, tek të cilët mungon mbi të gjitha mungon dashuria për punën dhe popullin e tyre. Juvu ju mungon zelli për këtë.

Zelli

“A ke parë një njeri që punon me zell? Para mbretërve ai do të zërë vend”

Z.Kryeministër, ti kujton se e njeh kuptimin e kësaj fjale, por në fakt je shumë larg nga e vërteta. Kur flitet për zellin bëhet fjalë për një tipar të rrallë. Është i rrallë, pasi bie në kundërshtim me natyrën njerëzore. Përpjekja për të punuar shumë për të arritur një synim të caktuar, përgjithësisht nuk lidhet me zellin.

Ti harxhon shumë kohë mund e djersë, pra bën shumë punë me bashkëqeverisje, me portale me ndarje certifikatash të legalizimeve, me inaugurime, me dizajnime, me skenarë me një fjalë me “show opera” , pra “punon shumë”, por nuk qeveris, nuk drejton me eficencë nuk bën punë të pastër intelektuale që të vendosësh rregull, disiplinë, rendiment, kudo në administratë, arsim, universitete, bashki, shëndetësi etj., ku të ndjehet fryma e meritokracisë, përgjegjshmërisë, përkushtimit dhe frika e ndëshkueshmërisë.

Ti duhet të jesh i zellshëm, jo vetëm se ke në dorë arritjet e popullit, por u rrit vlerën edhe arritjeve të atyre që të rrethojnë. Përpjekja tënde nëse do jetë e zellshme padyshim do të sjellë begati, përkundrejt asaj që të mungon deri tani dhe që ka sjellë dëshpërim, emigrim e mjerim në disa shtresa.. .

Një gjendje e tillë i ka rrënjët e veta tek egoizmi, arroganca, injoranca dhe papërgjegjshmëria. Shpesh kur bashkohen këto të fundit kalohet në marrëzi. E, këto të fundit lidhen me diletantizmin e të gjithë makinës tënde pushtetare e shtetërore të qeverisjes së vendit. Shteti nuk drejtohet partizançe, çfarë të të dalë gjatë ditëve përpara! Jo! Drejtimi e menaxhimi i shtetit kërkon vizion, kërkon që ti si kryeministër ta shohësh agimin më herët se të tjerët.

Vizioni

“Pa një vizion profetik, një popull shuhet”.

Z.Kryeministër, veprimet, sjelljet, qëndrimet vendimet e komunikimet e tua tregojnë se ti nuk ke një vizion të qartë për atë ç’ka duhet të arrish, për rrugën e asaj ku duhet të mbërrish hap pas hapi e me plan veprimi për çdo hap që hedh. Ti ecën kuturu. Anijes tënde i mungon giroskopi, d.m.th orientimi i destinacionit.

Mungesa e vizionit t’i kthen përpjekjet në luftë rraskapitëse pa kuptim. Shpesh njerëzit, që ti emëron, nuk kanë një ide të përgjithshme për synimet e tyre, nuk kanë një plan të detajuar që përcakton trajektoren e rrugës se ku duhet të arrijnë. Mungesa e vizionit dhe e një plani të hollësishëm për hapat që duhet të hedhë çdo ministër, çdo drejtues institucioni publik, politik, shtetëror akademik apo çfarëdo qoftë ky institucion, madje dhe çdo individ në punën e tij është arsyeja themelore e eficenës së ulët apo dështimit të tyre të suksesshëm.

Si do rritet mirëqenia, pensionet, rrogat, minimumi jetik kur ecën kuturu, kur për një rrugë 20 km harxhohen 400 milion euro, kur për një vend pune paguhen dy deri tre veta, kur shpërdorohen miliona për piknikët e qeverisë që i bën mbledhjet sa në Vlorë, Shkodër, Elbasan, Lezhë etj qytete? Pastaj justifikohesh duke thënë se kaq janë mundësitë, pse vallë nuk do një kryeministër të rrisë pensionet, pagat etj? Jo! Nuk është justifikim ky!

Mprihni lapsin, z.kryeministër, monitoroni që asnjë qindarkë të mos shkojë dëm. Bëje këtë nëse i ke vetë duart e pasta. Leri show-t e konkurseve, portaleve, ekselencave, zgjedhjeve farse universitare, formularëve, bashkëqeverisjes dhe vendos kritere për meritokracinë për të eliminuar nga qeverisja dhe institucionet, paaftësinë e mediokritetin emblematik të tranzicionit, nepotizmin dhe abuzivizmin e llahtarshëm që ka çuar në polarizimin e skajshëm midis të punësuarve të oborrit të deputetëve, politikanëve pushtetarëve dhe papunësisë të njerëzve të thjeshtë, ndonëse edhe me kredite aftësie më të larta se sharlatanët me diploma të këtyre oborrtarët,të privilegjuar nga politika dhe pushteti.

Nëse je i predispozuar për shtet dhe do që të bëhesh burrë shteti vendos realisht meritokracinë përkundrejt “shkërdhatokracisë” ekzistuese, që po i irriton njerëzit dhe i detyron të ngrihen në protesta dhe revolta.

Procesi i krijimit të një vizioni që do të shërbente si harta strategjike e veprimeve për të realizuar synimet apo qëllimet e vendosura, ende nuk ka nisur. Në vend të kësaj Rilindja të është pushtuar keqazi nga lakmia. Kur bën kompromise me normat e parimet e moralit për të arritur atë që do sa më shpejt, dije se ke rënë në kthetrat e lakmisë. Nëse sheh se të janë shtuar mosmarrëveshjet, konfliktet, protestat, apo problemet në përgjithësi, mblidhe veten, tërhiqi frenat dhe ndërro rrugë shpejt sa nuk është vonë.

Epilog

I nderuar Edi! Mësoni nga përvoja ime, që kam qenë më i mençur e më i ditur nga ju. Hoqa dorë nga urtësia e mençuria si edhe vlerat që dikur i çmoja. Më pushtoi hedonizmi, hortikultura, mu verbua shikimi nga shkëlqimi sipërfaqësor.

Vërtetësia dhe ndershmëria, jo narcizmi dhe propaganda bosh duhet të jenë vlerat dhe themelet e marrëdhënieve reciproke kudo në politikë, shoqëri familje e gjetkë.

Kryelartësia shkon para rrënimit, arroganca para rrëzimit. Sjellja që mund të shkaktojë pasojat më shkatërrimtare në jetën tënde është krenaria apo mendjemadhësia. Ishte mendjemadhësia që më shkatërroi mua Edi.

Me gjithë pushtetin e pakufizuar, pasurinë e pasosur dhe mençurinë që kisha, unë humba thuajse gjithçka të çmuar që kisha nga mendjemadhësia. Unë e dija që kjo do më rrëzonte, prandaj edhe e kam shprehur këtë gjë në “Fjalët e Urta” se “kryelartësia shkon para rrënimit, arroganca para rrëzimit”.

Është një armik kaq dhelparak dhe kokëfortë saqë edhe atëherë kur e kupton se po ju sjell shkatërrim, ju i përgjigjeni thirrjes së saj tunduese. Gjasat duken se jeni kapur nga kjo sëmundje. Simptomat këtë tregojnë:

-të duket vetja më i mirë se të tjerët dhe se për këtë meriton më shumë;

-ke besimin e tepruar se vetëm dhe vetëm ty të takojnë meritat për arritjet dhe fajëson të tjerët për gabimet;

-kërkon të jesh qendra e rëndesës në jetën e përditshme dhe të tjerët i vlerëson kur janë vetëm në një mendje me ty;

-në takimet e bashkëqeverisjes apo qeverisjes flisni shumë e dëgjoni pak madje edhe ato me përtesë, sidomos kur janë nga pensionistë e veteranë; je shpërfillës ndaj atyre që të kanë prurë në pushtet;

Je në prag të rrëzimit. Fazën e rrënimit e ke ezauruar.

****

Botuar sot si kopertinë e Dita

March 15, 2019 00:39
Komento

99 Komente

  1. mars March 15, 00:52

    me keta carcafe qe ke bere shko fshij bythen e Edi Rames ,se qenke nje anadollak nje mashtrus qe po ulesh ne gjunj e i lutesh Edit te te jape karigen se per kete karige ,{ post} i ke shkruar keta carcafe . Ti je vec nje kriminel qe lepin bythen e Berishes dhe te Mones , mos e enderoni shume pushtetin se jemi ne SOVRANI qe nuk ja u japim .Per SOVRANIN legitim eshte vetem EDI RAMA .zhduku me gjith carcafet felliqesire.

    Reply to this comment
    • Flutura March 15, 14:23

      …ka grumbulluar Dita njerzit me pavlere, perjashtuar Viktorin e Xhevdetin qe sa vjen e po duken me rralle aty se u vjen turp per kthesen allogjke te gazetes.
      .. Qe Adriani te kthehej prape te Kocua, nuk do ta besoja kurre. Cfare trimi ka qene atehere…
      Leku te nxjerr nga vetja, peson metamorfoze karakteri???,!!!!

      Reply to this comment
      • Zef Kastriot Gjergj Shpatari March 15, 19:29

        Opinionet e ketyre militanteve te Edvinit si këta dy komentuesit më sipër janë kot. Rëndësi kanë faktet. Ja më poshtë një që tregon gjendjen reale të abuzimeve në administratë:

        Raporti konfidencial, që Departamenti i Administratës Publike (DAP), ka hartuar me porosi të kryeministrit, ka zbuluar fakte konkrete, mbi skandalin e rikthimit dhe mbajtjes në administratë, të drejtuesve e nëpunësve të shkarkuar, për abuzime e korrupsion shtetëror, ose për përfshirje në afera e krime, jashtë institucionit.

        Sipas të dhënave të raportit të DAP, janë evidentuar 2430 raste drejtuesish e nëpunësish të çdo niveli, që pas shkarkimit, nuk duhet të ishin më pjesë e administratës, por ata vazhdojnë të jenë brenda saj, në zyra e poste drejtuese, nëpër institucione e shërbime të tjera shtetërore, të ri-emëruar prej titullarëve me klintelizëm.

        Afro 80% e këtyre drejtuesve e nëpunësve të shkarkuar, që nuk duhej të qëndronin më në zyrat e shtetit, janë dërguar për ndjekje penale e janë futur në proces hetimi nga drejtësia, madje shumica, janë dërguar edhe në gjyqe civile, për rikthim vlerash të abuzuara e të vjedhura, si detyrim ndaj arkës së shtetit, por asnjë nga këto detyrime ligjore, nuk është zbatuar ndaj tyre.

        Nuk bëhet fjalë, për zyrtarë me precedentë, dënime e dosje penale, para se të të punësoheshin me vetë nga pushteti “rilindja” si puna e Kavajës, por për persona, të kapur me korrupsion e shkelje ligji, pas punësimit në administratë, mes tyre dhe ata 100 drejtorët “hajdutë, batakçinj e legena”, siç i quajti e publikoi me listë kryeministri Rama, të cilët janë përsëri në detyra, si puna e Drejtores së Arsimit Kamzë, Ermijoni Cekani.

        Skandali qëndron në faktin, se zyrtarë të tatimeve, arsimit, shëndetësisë, kulturës, mjedisit, burgjeve, policisë, kufirit, doganave, hipotekave, ALUZNIT-t, të rrugëve, pronave, bashkive, arkivës, prefekturave, qendrave sociale, OSHEE, OST, KESH, kopshteve të fëmijëve, porteve detare e sektorëve të tjerë, janë shkarkuar për abuzime e korrupsion, por janë qarkulluar e punësuar, në institucione të tjera, për shkak të lidhjeve në interesa dhe si pjesë, e rrjetës nepotike-shoqërore brenda politikës e pushtetit.

        Por mbajtja e tyre administratë, ka qenë e është edhe punë pagesash nën dorë, por edhe punë qejfi direkt e indirekt e kryeministrit dhe këshilltarëve të tij, ministrave “tigra”, sekretarëve të përgjithshëm, zv/ministrave, deputetëve dhe drejtorëve qendror e rajonal.

        Reply to this comment
        • neser do ja kapin me dor Ramos March 15, 20:56

          Zef ,

          po ti qekshe humorist bre burre .

          A po don me rrxue Ramen ti ?

          mblidh fisin e neser ne tiron ,

          me ja kap kryeministrit per qafe .

          ———————————-

          Menuja e Protestes eshte – Vesh Gamori te mbushura me Oriz ,

          sufllaqe prej mullaqe munshke ,

          me pi do keni shurre pele sa te deheni

          Reply to this comment
  2. bart72 March 15, 00:52

    Drogaxhiuk

    Reply to this comment
  3. lora March 15, 03:38

    kokrra llafazanit, varja…

    Reply to this comment
  4. prizem March 15, 03:43

    Waste of time, full of garbage…

    Reply to this comment
    • bureto March 16, 16:59

      Populli nuk di anglisht. Kupton më mirë kur u thua pak a shumë: “Humbje kohe, plot me mbeturina (plehra)”

      Reply to this comment
  5. Sauku March 15, 05:53

    kush do ta rexoje ? ca artikuj si ky ?
    lulushja,monaliza berisha ?
    Me i mire se zogu,enveri,saliu a eshte ky ? c’fare doni me mire ju ? kujt si pelqen dyert hapur jane,o burra sa s’eshte vone.

    Reply to this comment
    • Zef Kastriot Gjergj Shpatari March 15, 20:35

      ME MIRE SE KAQ…

      Paratë e shqiptarëve shpërdorohen në format më të papërgjegjshme, më antiligjore dhe amorale nga degë të mafies politike, që alternohet në pushtet, mbrohet nga drejtësia dhe vjedh sistematikisht shqiptarët. Jo vetëm dreka e darka sheikësh, dieta dhe dhurata, vërë dhe konjak, shkapërderdhje dhe shpërdorime nga më të ndryshmet, por edhe harbim nëpër hotele dhe avionë. Çeta e babëzisë në Autoritetin e Aviacionit Civil ka avulluar edhe 41 mijë euro nga paratë publike për fjetje në hotele. Kjo faturë është konsideruar si dëm ekonomik nga Kontrollit të Lartë i Shtetit. Sipas KLSH “Për periudhën objekt auditimi është konstatuar se në shumicën e rasteve faturat e hotelit si dhe të taksive nuk e vërtetojnë shpenzimin, pasi janë pa vulë vërtetuese, çka bën që dokumentacioni i paraqitur mos të justifikojë shpenzimin, për pasojë vlera totale e tyre prej 41,293 euro përbën dëm ekonomik për llogari të Buxhetit të Shtetit”.

      Duket se banda e Aviacionit Civil ka menduar vetëm se si të shpërdorojë paratë publike. 10 milionë lektë të tjera janë shpenzuar për kartolina, zbukurime, kokteji, dhurata e etj. KLSH ka konstatuar: “Nga auditimi i procedurës së zhvilluar me objekt “shpenzime për organizimin e festave të fundvitit” u konstatua se me datë 04.12.2017 është lëshuar Urdhri i Brendshëm për: Kryerjen e shpenzimeve për prodhimin e 300 copë kartolinave të fund-vitit,të 100 copë dhuratave dhe disa shportave të personalizuara me logon e Institucionit, dhe shpërndarjen e tyre pranë Institucioneve brenda dhe jashtë vendit. Kryerjen e shpenzimeve për zbukurimin e ndërtesës dhe hyrjes kryesore të AAC. Marrjen e masave për organizimin e një kokteji të fundvitit me korrespondentët e mediave më kryesore të vendit. Marrjen e masave për organizimin e festës duke përfshirë dhuratat për fëmijët e punonjësve të AAC deri në moshën 10 vjeç. Për zbatimin e urdhërit është ngritur komisioni i përbërë nga Z. A.H kryetar, Znj,E.G anëtare, Znj. S.Rr anëtare, Znj. A.Ç anëtare, Z. O.A anëtar. Në urdhrin e lëshuar nga Drejtori Ekzekutiv është konstatuar shkelje e LPP-së për shkak se kjo procedurë është shmangur nga prokurimi publik elektronik veprim ky në kundërshtim me nenin 1 të ligjit”.

      Gati 5 milionë lekë i kanë shpenzuar vetëm për zbukurimin e institucionit ku vepronte banda. “Nga auditimi i procedurës së zhvilluar me objekt “Blerja ose marrja me qera, për zbukurimin dhe dekorimin e ambienteve të AAC-së me rastin e festave të fundvitit” u konstatua se me datë 16.12.2016 ka dalë Urdhri i Brendshëm. Për ndjekjen e këtij urdhri ngarkohet Drejtoria e Administratës dhe Shërbimeve, Drejtoria Ekonomike si edhe grupi i punës, cili përbëhet nga Znj. H.Ç Kryetare, Znj. E.D anëtare, Znj. L.R anëtare, Znj. E.Sh anëtare, Znj. S.R anëtare. Me faturën tatimore nr. 29, datë 23.12.2016 me vlerë 480,000 lekë me tvsh është likuiduar “S.D….” Sh.p.k. Nga dokumentacioni i vënë në dispozicion u konstatua se dhe pse kontrata mes AAC dhe operatorit ekonomik “S.D….” Sh.p.k është lidhur me datën 16.12.2016 për dhënien me

      qera të zbukurimeve për periudhën e festave të fundvitit, grupi i punës në proçes verbalin e firmosur prej tyre me datën 06.01.2017 bazuar në kriterin e çmimit më të ulët ka përzgjedhur si fitues operatorin ekonomik “S.D….” Sh.p.k dhe ka marrë në dorëzim mallrat sipas kontratës. Vihet re se shpallja e operatorit fitues dhe marrja në dorëzim e mallrave është kryer 15 ditë pasi është paguar operatori ekonomik, çka sjell kryerjen e një procedure “fiktive” nga ana e AAC për pasojë vlera 480,000 lekë përbën dëm ekonomik për llogari të Buxhetit të Shtetit”

      Reply to this comment
  6. Buda March 15, 06:19

    Shume gjate…!?

    Reply to this comment
  7. Aladini me eskorte March 15, 06:33

    Si edhe heret e tjera nje manifest mbi miodstine qe duhet te karakterizoje Piktorin.
    Por ai ka marre rrugen e m… z.Mandili
    E di dhe vete ai
    Por nuk kthen dot me

    Reply to this comment
  8. shqipe March 15, 06:59

    Ishit Dita, u bete nata
    siç desh Liro përgjërata…
    Siç desh sal 97-ta
    ç’patet, a ‘u ardht’ mandata?!

    Reply to this comment
  9. Xha Spiroja March 15, 07:09

    Ah mor Solomon! Ta dish ti bashkë me Edin, me Saliun, me Lulin dhe ata të tjerët, hijenat e këtij populli, sa ka zanati!. More Solomon apo Sulejman, ka ikur koha kur flisje me zogjtë, ka ardhur koha e korbave, zogjtë u rritën u bënë korba dhe kanë hapur shishen e shkatërrimit të gjithçkaje, dhe ti e di shumë mirë këtë. Sulejman! Edhe Napoleoni i Francës të jesh nuk i mund dot hijenat dhe korbat, ujqërit e babëzitur për pushtet. Që ta dish ti Solo-mon brenda kopeve dhe tufave shkatërrim bërës futeni dhe ju kalemxhinjtë që bëni të diturin, hulumtuesin dhe si kaneleonët fshiheni tek gazeta në fjslë, e cila bën mirë që i publikon këto shkrime sepse më në fund e ka kuptuar që kandari duhet të rëndojë nga krahu i “rrëmujës” dhe jo nga baraspesha e kritikave të kësaj pozitë-opozitë,që mos u përsëritët më. Qofsh mirë me shëndet dhe bëni mirë të zgjoheni për ndihmuar qeverinë që të përballojë sulmet slogane, pa bereqet që ka 30 vjet që bën kundër të mirave të këtij vendi.
    Nëse hiqet kjo qeveri duke ndihmuar edhe me shkrimet e Solomonit, na thoni cila qeveri do të na “mbretërojë” ! Po e gjetët këtë qeveri që do të vijë mbas kësaj, dhe që mesa duket ju pëlqen qeveria e monës, mulit, lulit e co, më vjen keq por jeni në rrugë të gabuar! Do zoti të arrini të kuptoni edhe ju solomonët.
    xha Spiroja

    Reply to this comment
  10. Te drejte ke, por March 15, 07:21

    Arroganca do ta vrasi Ramen jam sh dakord

    Por duhen gjetur rruget dhe njerezit e pershtatshem per nje Rilindje te Rilindjes

    Nese PS dhe e majta ka force per ta bere kete, situata nuk ehste pa shprese.

    Nese jo, ky Rama le te rrije, se nuk kemi tjeter

    Reply to this comment
  11. Alkion March 15, 07:27

    Eshte e lehte te kritikosh, por praktika eshte gjithmone shume me e veshtire. Sidomos ne demokraci qe mban pergjegjesi per gjera ku s’ke asnje ndikim.

    Reply to this comment
  12. Stefi March 15, 07:31

    O solomon ,duro edhe 2 vjet.Vetem zgjedhjet e heqin kryeministrin,jemi apo sjemi ne DEMOKRACI???

    Reply to this comment
    • mirel March 15, 17:06

      Demokraci me kandiate te vendosur nga Perandori

      Reply to this comment
    • Rrena March 15, 21:17

      O Stefi!
      Ku e ke lecitur ti o damllamadh se kryeministri nderrohet nje here ne 4 vjet me vote?
      Nuk eshte politika per gomeret o Stefi,por per njerezit e lecitur!
      Gjate 4 vjeteve qeverisje,ne se qeveria ka mangesi te theksuara ne zbatimin e Kushtetutes,ligjeve,ka korrupsion etj opozita ,sindikatat,OJF etj ngrihen ne protesta ne se mazhoranca nuk i degjon ato!
      Kudo ne bote protesta eshte norme demokratike dhe kryeministri,ne se e sheh veten se nuk mund te korigjohet jep doreheqje!
      Por kur partia ne pushtet nuk eshte ushtare e bindur dhe nenshtruar ndaj kryeministrit,sic eshte me PS atehere ia kerkojne organet udheheqese te saj te shkarkojne kryeministrin me format qe lejojne ligjet!
      Prap mazhoranca cakton kryeminister tjeter qe formon qeverine!
      Nje kryeminister i pergjegjshem,kur shikon se nuk e perballon situaten e krijuar jep doreheqje vete per te mos e acaruar me tej edhe sikur te mos kete shume faj!
      Te tjerat gjeji vete o Stefi,dhe mos ha shume …..mut!

      Reply to this comment
  13. Altin Demiri March 15, 07:34

    Mirdita zotëri,unë nuk ju njohë por si e keni kapur ju gjëndjen aktuale dhe këshillat dhe rrugën se me sa thjeshtësi i shpjegoni për këdo do të ishte shumë e lehtë që të bënte mrekullira në jetë. Shumë faleminderit për këshillat që na dhurove dhe uroj që ti vlejnë edhe ati kujt ju i jeni drejtuar. Faleminderit!

    Reply to this comment
  14. Dajti March 15, 07:35

    Ja dhe nje dore opozites para misionit te madh te saj per rrezimin e Edi Rames me 16 Mars.

    Shume nga problemet qe ti ngre ne kete shkrim qendrojne, ka shume te meta ne kete qeverisje dhe akoma nuk eshte bere shtet, por ti Solomon duhet ishe nisur nga fakti , qe keto 30 vjet eshte punuar per te mos patur shtet, pra nje shtet cope, cope qe jo nje e dy mandate por edhe me shume nuk mund te arrijne ate qe duhet.

    Por duhet te kishe pare e analizuar ne se ky Edi Rama po ve apo jo themelet e ketij shteti dhe kjo eshte e dukeshme dhe e pa diskutueshme se ne gjithe sferat e jetes po ndihet ndertimi i nje shteti ligjor.

    Pra del se kemi nje KM me kembe ne toke, te zellshem per te punuar ne drejtim te ngritjes se shtetit ligjor dhe me nje vizion te qarte.

    Reply to this comment
    • intelektuali March 15, 09:23

      Ke harruar t’i besh te fala Kulcedres se fondeve publike dhe Fallsifikatorit te firmave nderkombetare, Narkotrafikanit:

      BASHKIM ULAJT&LUKUNI

      por:

      Mund ta pershendesesh edhe Hjaduten e doganave, Skenderbeshen e Edvinit, Spiropali me Burre dhe Vella&Lukuni nga pas.

      Reply to this comment
  15. Lisi March 15, 07:36

    Edvini , ç’pat për të na thënë e për të na dhënë na i tha e na i dha , këtejë e tutje mos prisni gjë tjetër prej tij veç marrëzive ; ai po rrukulliset në progresion gjeometrik.

    Në fund të fundit , ç’mund të presësh nga politikanët tanë kastravecë , ky paska qenë kastraveci i radhës . Na zhgënjeu keq , kur i dhamë të gjithë tepsinë u bë fare i padurueshëm , pamë Edvinin e vërtetë , lakuriq , arrogant , megaloman e bosh nga brenda. Të qërohet sa më parë , edhe socialisti më anonim do jetë më i mirë se ky, ne PS votuam , asaj ia dhamë tepsinë .

    Problemi është i PS , po s’e zgjidhi ajo ngërçin e krijuar , do paguajë një çmim të rëndë dhe s’e kanë për herë të parë !

    Reply to this comment
  16. bart72 March 15, 08:06

    Drogaxhi dhe hajdut

    Reply to this comment
  17. Mustafa March 15, 08:08

    Ca pune shteti Edi nuk i ben dhe aq mire se nuk merr vesh shume nga financat, ekonomia dhe ligjet.
    Po nuk eshte faji i Edit qe ata qe jane shkolluar per ekonomi, financa e ligje na kane qelluar “te shkurter”, zulleper e dembela. Po gjete ndonje te hajrit coji haber Edit

    Reply to this comment
  18. N. VJOSA March 15, 08:12

    O JORGO, O SOLOMON!…

    1.
    Eh, more Jorgua jone,
    O Jorgo , o Solomon,
    Perse Edin na sulmon
    Kur kemi nje Kameleon…?!

    2.
    Kur kemi nje Kameleon,
    Largona Djallin , o Solomon,
    30 vjet qe na terbon,
    Rrofsh o Jorgo, qe na “keshillon”…

    3.
    30 vjet qe na terbon,
    Demokracine e helmon
    Mos godit atje ku s`shkon
    Me kupton a s’me kupton?!…

    4.
    Eh, mor Solomoni jone,
    Plot me keshilla na qorron
    Se perpara Edit tone
    Eshte nje Monster qe pengon!…

    5.
    Tek ai shkrimi yt i pare
    E kishe thare, e kishe qare
    Tek ky shkrimi yt i dyte
    Sot te qenkan mbyllur syte…

    6.
    Mos e dridh, o Jorgo Djali,
    Apo keshtu ta do Halli
    Nuk na pengon Ed Zavalli
    Na pengon Salo Djalli…
    7.
    Jorgo, po vjen Drejtesia,
    Ndaj na eshte terbuar Salia,
    Ndaj na eshte terbuar Cjapi
    Po shkon me vrap tek Kasapi…

    8.
    O Jorgo, o Solomon,
    Gabimet e Edit tone,
    I gjen ne cdo shtet perdite
    O Jorgo, mos na lajthit…!

    9.
    “NE VENDIN TIM
    NE VENDIN TEND
    NJE I CMENDUR
    TE GJITHE I CMEND…!”
    D.A.

    Reply to this comment
    • Gani USA March 15, 10:47

      Ja dhe Neti

      Ia kerkon heqjen e djallit Sali Jorgos dhe autoreve te nderuar te Dites

      Dhe nuk ia kerkon Edi Rames qe ka dhe Tepsine dhe Timonin

      Ka edhe Parlamentin edhe Ekzekutivin

      Hahahahaa

      Cfare logjke more Neti, ju qofshi

      Po ketyre u ra goja kane 6 vjet i thone Rames fute brenda sic fute hajdutet e energjise

      Apo, lideri ka gjithmone te drejte se keshtu ua do juve adhurimi primitiv

      Reply to this comment
      • N.VJOSA March 15, 11:31

        Hahaha,
        Cfarë llogjike more Gani!
        Ja kerkoj Jorgo Solomonit te demaskoje me perpara Kryekriminelin ( se Edin e heq kollaj Populli kur te mos i duhet më…) sepse po diskutojmë… per shkrimin e Jorgo Solomonit…!
        Nuk i them Edit si ty dhe disa të tjerë,
        sepse, po të qe thjesht per Edin e per Saliun,
        ATA DO TA HANIN NJERITJETRIN SI KANIBALËT…!
        POR GJYKON DHE DËNON DREJTËSIA NË DEMOKRACI!
        ËSHTË PUSHTET MË VEHTE!
        Po ta conte sot ky , qe si thua ti ka dhe Tepsinë, Timonin, Ekzekutivin dhe Parlamentin,
        Gjykata do ta nxirrte lojën 5 me 0…!
        Si e nxori per Lilo Floririn 5 me 0…!
        Se gjykata e prokuroria deri tani është plot e perplot me kulishët e Saliut, me të korruptuarit që po i skualifikon Vetingu… ata,
        te famshmit e plepave si Gjini me kopsa florini!…
        Tani qe po ngrihet SPAK-u dhe Byroja Kombëtare e Hetimit, nën drejtimin e SHBA dhe EU,
        besojme se do ti trokllijne prangat xha Sali Monstres dhe kriminelve te tjere!
        Unë nuk jam primitiv Gani efendi, po te kishe edhe ti kaq shkolle dhe pervoje pedagogjike dhe ne fushën e sociologjisë si unë, do gëzohesha, se nuk do shkruaje keshtu, por do llogjikoje.
        Nga ana tjeter ,
        denimi Saliut nuk eshte aq i lehte,
        se me veprime te nxituara, do kish konflikte shoqerore të panevojshme…
        E të tjera, e të tjera.
        A më kuptoooooooveee
        O
        Ganiiiii Efendi?!…

        Reply to this comment
        • mirel March 15, 17:08

          Nevojtorja,,je idiot komplet

          Reply to this comment
          • N.VJOSA March 15, 18:52

            Ndersa ti @mirel
            Je nje nga zagarët më të zgjebosur , që më prashitjet e tua i sherben i zellshëm qëllimeve
            antishqiptare të SHQUP-it…

    • Zorro March 15, 11:46

      Bravo N.Vojtorja e Rames.
      Ne vado shtet la gabime si te Rames,porta nuk ka ne asnje shtet nje kryeminister te luftoje shtetin e tij,te mbroje te korruptuarit dhe te shperdoroje parate e shtetit sipas endrrave se shikon naten dhe diten.

      Reply to this comment
      • N. March 15, 12:37

        Nuk na u ndanë Zorrot!
        Po.nëse ke fakte shko denoncoje te drejtësia se ka akoma nga ata të Plepave dhe të ndihmojnë, mbase e dënojnë Ramën…dhe shpetoni prej tij se u nxiu jetën… cfarë pret o Zorro?!…

        Reply to this comment
        • mirel March 15, 17:09

          Po he mo Nevoj..pse nuk e denuan asnjehere Ramutin keta plepistat, nuk duan, apo si?

          Reply to this comment
          • N.VJOSA March 15, 19:03

            Duhet ti ndimosh ti mirel,
            që ta denojne, se deri tani i kanë ngrënë munë, se nuk i gjejne dot gjë per ta cuar para drejtesise.E kunderta po ndodh,
            Edi po e con Saliun per shpifje, sic shpif ti…Per ato Krimet monstruoze,
            prit edhe pak sa te funksionojë SPAKU dhe BKH…
            Ki durim, do rrojmë dhe do shomë!…

          • mirel March 15, 20:06

            Une nuk i ndihmoj dot se e kam bere shkollen tamam, as per pikture e as per anglisht..
            Nuk e kam mangesine mendore te jem ne rangun e qeverise dhe te opozites

        • Zorro March 16, 14:19

          O N.Vojtorja.
          Kete kerkoja Rames qe nuk ka denoncuar akoma Berishen Bashen,Mediun etj per krimet e shumta.

          Reply to this comment
  19. Spectrum March 15, 08:22

    Mandili, jam dakort me ato qe shkruan

    Reply to this comment
  20. Dash March 15, 08:52

    Respekt per artikullshkruesin…gjerat jane si i tregon z.Mandili ,me ndonje teprim aty ketu por te pranueshme per mendimin tim duke pare momentin dramatik ne te cilin ndodhemi dhe pathosi ne keto raste seshte kurre negativ…..Rilindja urbane per mua nuk eshte gje e vogel sepse ka bere qe te rritet sado pak vleresimi i vendit ne syte e te huajve dhe konseguence eshte turizmi shume i rendesishem per ekonomine e dobet qe kemi ,pra nuk e konsideroj dot nje show…sidoqofte ky lloj “show” eshte nje investim i rendesishem per ti ndryshuar faqen vendit …….per berjen e shtetit jemi shume larg realizimit te premtimeve ,duke futur ne mes dhe veshtiresite ne te cilat u gjend qeveria ,te gjitha te verteta , korrupsioni dhe te keqiat e rrenjosura ne vend te renditura ketu …por ne jemi ne nje pike kruciale : te pranojme ardhjen ne pushtet te kastes antishqiptare te meparshme me gjithe pasojat qe i dime (ujku qimen e nderron…), apo te pranojme kete cekuiliber te “organizuar” ,qe dicka ka bere me gjithe vjedhjet apo paaftesine e kastes se tanishme (secili sipas pikeshikimit) ne berien e shtetit ashtu sic e enderronim te gjithe …..sepse une nuk shof tjeter ne horizont ,te pakten ne kete moment….kur te dale nje klase e re politike ,nje lider i ri qe te jape shprese ,dhe kjo mund te ndodhe me shpejt se sa mund ta mendojme ne , atehere do te kemi alternative …deri ne ate moment jemi te detyruar te perpiqemi te shpresojme ta bejme te mendohet “Liderin” tone per nje demokratizim te vertete te vendit pa shkateruar ate pak qe eshte bere deri tani….ky eshte mendimi im modest….

    Reply to this comment
  21. Feniks March 15, 08:58

    Nje pamflet moralo-politik i sakte dhe ne kohe si pergjigje e atyre militanteve tru shplare rilindas,qe e justifikojne sundimin e Rames me arsyetimin absurd e idiot se “Po iku Rama nuk ka kush ta zevendesoje ate”!
    Ne Shqiperi kurre nuk kane munguar njerezit e urte,idealiste dhe te afte per ndertimin e shtetit,prosperitetin e popullit dhe te ardhmen e brezave te rinj!
    Kur lexoja kete shkrim te te nderuarit Jorgo Mandili jam mrekulluar se tepermi!
    Ne se do te isha sot ne vend te Rames kryeminister,kete shkrim do ta lexoja gjithe diten , ta gjykoja veten ne vetmi te plote dhe do merrja vendim perfundimtar,se ,
    -1-A i kuptoj realisht keto keshilla?
    -2-A jam dakort se te gjitha ato keshilla jane te verteta ne masen e duhur?
    -3-A e kuptoj humneren se ku e kam futur veten dhe vendin dhe a mund te kem burrerine t’i pranoj te gjitha ato brenda vetes dhe publikisht?
    -4-A mund te korigjohem apo duhet te jap doreheqjen?
    Ndersa une si qytetar i ketij vendi,si votues i tij e keshilloj Ramen se DUHET TE JAPE DOREHEQJE TE PA REVOKUESHME NGA DETYRA E KRYEMINISTRIT DHE E KRYETARIT TE PS-se qe sot!
    Rama ke deshtuar,jo vetem nga pa aftesia,por nga makuteria,nga mendjemadhesia,nga te qenurit ANTISHQIPTAR,qe ke perbuzur popullin tend njelloj si Sali Berisha!
    Te dhame tepsine,por ti si i babezitur e hengre te tere i vetem!
    Shporru Rama se ke qene ne PS vetem nje KALE TROJE!

    Reply to this comment
  22. antonio March 15, 09:04

    A mund t’i merrte keto keshilla Rama vetem ne portalin fantazem te te ashtuquajtures “bashkeqeverisje”?
    Kurre!
    A ka organizuar Rama ndonje takim me njerez te nderuar te fushave te ndryshme per te degjuar keshillat e tyre?
    Kurre!
    Ja ky eshte diktatori Rama qe na nxiu jeten se shpresuam qe do ndryshonte vendin me rilindjen mashtruese te tij!
    Krahasoni te nderuarin Mandili sikur te ishgte keshilltar i Rames me nje ish keshilltar te tij qe sot e emeroi minister te brendshem,por qe nuk dinte te argumentonte se ?nuk ishte “gjeneral aktiv”,por ne rezerve!
    Doemos qe Rama keshilltaret i ka dashur per te luajtur rolin e LOLOS se oborrit,qe te gajassen kur degjojne mbrockullat e tij!

    Reply to this comment
  23. drejtesia March 15, 09:09

    Eshte shume e lehte te qemtosh mbi punet e te tjereve,sidomos kur je i pozicionuar kunder tyre.Po ta kesh me qellim te mire shkruaj se si do ti zgjidhje Ti problemet e shumta qe ka lene koha e Berishes,duke patur perballe ceten e tij dhe te Metes.Une mendoj se pak burra do te guxonin ne kete perballje kolosale.Nuk eshte e lehte te drejtosh vendin ku vesi ka vite qe eshte ne mazhorance.Mos fluturo me Pr—sh,per nje sherbim te parapaguar.

    Reply to this comment
  24. Orteku i Fekenit March 15, 09:46

    O Mandill
    Une si komentues dhe ti si gazetar te kemi te drejte te themi brrockulla sa here te duam se kjo eshte liria e shtypit!
    E THEM ME BINDJE TE PLOTE SE E KAM GABIM DHE SE DO JEM PLOTSISHT DAKORT ME ATA QE MENDOJNE NDRYSHE!
    Kaq per rubriken ” Foli Peles “

    Reply to this comment
  25. Dash March 15, 10:13

    “Orteku i fekenit ” …

    Reply to this comment
  26. Orteku i Fekenit March 15, 10:49

    Zotrinj komentues ju jap fjalen e” nderit” se ne zgjedhjet e ardhshme do te rrezoj c’do shumice qe do te vije ne parlament! E thjeshte fare! Marr nje kredi ( mbase dhe jo vetem) do blej votat ( duke filmuar e dokumentuar c’do veprim dhe e shkrij parlamentin e ri kur te me teket mua!!! Materialin filmik do t’ja le ne dispozicuon gazetes se “nderuar Dita”

    Reply to this comment
  27. Socialisti i Ndershem March 15, 11:08

    Ne fakt nuk eshte faji i Rames sepse Rama dihej cfare malli ishte qe ne 1998 kur e bene minister.
    Faji eshte i PS qe humbi Integritetin, Pjekurine, Maturine, Dinjitetin, Ndjeshmerine., Historine dhe Lidhjen me bazen.
    Nese dikush sot sheh dhe e ndien sadopak frymen Socialiste ne kete parti le te n’a i tregoje.
    Sot ka arritur puna deri aty saqe “anetaret” e partise shajne kritikuesit neper komente, ngazellehen nga Peza, Luarasi, Vangjeli dhe Nazarkot neper televizione dhe flene te qete per gjendjen dhe per ditet e “lumtura” qe jetojme sot.

    Reply to this comment
  28. Dash March 15, 11:14

    Orteku i fekenit…OK

    Reply to this comment
  29. Zigur Qarri March 15, 11:27

    Horrave qe i garantuan ardhjen ne pushttet,Rama i premtoi shperblime,prandaj,rruga e tij drejt korrupsionit,nuk ka më kthim mbrapa,
    sepse eshte marre peng,dhe peng do te jete deri sa te zbythet me turp.Prandaj Z.Mandili,Rama nuk posedon as moralin dhe as aftesine
    per te ndertuar Shtetin e se drejtes.Rama jo qe nuk eshte gati te luftoje te keqen,por po e rehabiliton ate,si ne rastin e policeve te bandes
    se Tahirit,qe i largoi Fatmir Xhafaj.Elvis Rroshi megjithese i denuar tre here dhe me 5 indetitete,te dokumentuara keto,ai e kandidoi per
    te dyten here!Si mund ta luftoi nje i droguar si Rama te keqen,kur ai eshte aleat i saj?Rama me ndergjegje te plote,beri pakt me llumin e shoqerise shqiptare per te marre pushttetin,dhe tani nuk eshte vetem aleat por pjese e saj.Prandaj, Ram drogaxhiu,qe ne fillese hodhi
    mut ne themelet e Shtetit shqiptare,qe do te kuterboje per aq koh sa ai te jete ne krye.Mbarevajtja e Shtetit tek ne,në Ballkan dhe
    Europen Lindore,ndryshe nga Bota Perendimore,varet vetem nga nje person,nga tekat e tij,”nga ai qe i di te gjitha dhe ka gjithmone te drejte”,megjithese ne France nuk e pranuan as si Mesues vizatimi,dhe nuk mundi te mbijetonte me aftesite e veta,si nje nga shqiptaret
    e paket,ose i vetmi!Fati yne i keq,qe na ra per pjese nje skizofren dhe drogaxhi.Le te shpresojm,qe psikopati drogaxhi te jete zgjedhja e
    fundit e marrrezise kolektive.

    Reply to this comment
  30. lumi March 15, 12:13

    Ti nuk je Solomoni as ke te drejtete flasish ne emer te tij Ti je Jorgo Mavria qe di vetem te sterrosh ,pasi nuk shikon qe Shqiperia cdo dite po Ndryshon,sidomos per ty si filozof qe je dhe jeton ne Tirane duhet ti vesh re keto ndryshime dhe te mos kerkosh qiqra ne hell dhe per qiqrat e tua duhet te vajtojne te gjithe ,jo mor zoteri nuk eshte ashtu si thua ti , Rama me mundim te madh e sakrifice para gjithe veshtiresive qe i dalin perpara po mban gjalle shpresen qe ca si ty e kane humbur ,prit se duhet dhe durim per te gezuar trutet e fitores, mos u merzit ZOTI i ndihmon te drejtet dhe nuk ja hakun askujt.

    Reply to this comment
    • kobe March 15, 12:53

      Lum ti o lumi i lanes qe shikon ndryshime te lumtura ne Shqiperine tone te lulezuar nga lumemadhi Rama

      Reply to this comment
      • lumi March 15, 14:28

        Atehere kandido “kobe” behu kryeminister dhe ta shikosh sa e lehte eshte sidomos per ty qe aftesine pamore e ke te dobet se persa i perket te menduarit nuk arrin te mendosh ate qe duhet.

        Reply to this comment
  31. Kandili March 15, 13:05

    Ne pamundesi te shkruaj si i do zemra, pra leter nga enveri, jorgua perdor emrin e Solomon-it.

    Reply to this comment
  32. Dash March 15, 14:16

    Mos u nxito “ortek….”

    Reply to this comment
  33. lumi March 15, 14:22

    Nuk eshte problemi se po nuk iku Rama nuk ka kush ta zevendesoje por separi Rama iken ose me mocion mosbesimi, ose kur humb zgjedhjet, dhe dyta qe eshte kresorja duhet te perfundoje reforma ne drejtesi pasi nje drejtesi e pavarur nga partite eshte kushti kryesor ne vendosjen e shtetit juridik.

    Reply to this comment
  34. Flutura March 15, 14:23

    …ka grumbulluar Dita njerzit me pavlere, perjashtuar Viktorin e Xhevdetin qe sa vjen e po duken me rralle aty se u vjen turp per kthesen allogjke te gazetes.
    .. Qe Adriani te kthehej prape te Kocua, nuk do ta besoja kurre. Cfare trimi ka qene atehere…
    Leku te nxjerr nga vetja, peson metamorfoze karakteri???,!!!!

    Reply to this comment
  35. Spectrum March 15, 14:35

    Komenti im ka qene: Mandili,Xhafa iku se ishte antiamerikan kerkoi te kontrollonte grupin amerikan te monitorimit te vetmen reforme qe beri ishte se liroj nga burgu nipin e xhaxhit Enver te cilin e arrestoi Tahiri mbas nje operacioni shume profesional,per te tjerat jam dakort me ato qe shkruan,

    Reply to this comment
  36. Gëzhuta March 15, 14:43

    Ç ngjyrë të ka mandili(shamia)
    O jorgo i ditës pa diell
    E di që edi është mavrija
    Po të tjerë duhen në hell

    Tunde mandilin tunde
    Her në ballë herë në fund
    Po edin se mundin mandilët
    Veç vota e mund

    Ti hiqe vallen si nga qinami
    Një hoxhë si edi ish atje
    Putana e tundte mandilin e thosh
    Kur do na “q.sh”dhe ne

    Reply to this comment
  37. Te verberit March 15, 17:08

    I jane turrur autorit militantet e Edvinit si dikur ata te Saliut qe mbronin ate qe nuk mbrohet.
    Sa keq.

    Reply to this comment
    • mirel March 15, 17:12

      Po sepse jane kthyer ne Saliste te gjithe.
      Kane filluar dhunen dhe hakmarrjen personale dhe shteterore kunder kundershtuesve. Nuk u ka ngelur me asnje argument tjeter qe te arsyetojne perballe fakteve.
      Kjo eshte e verteta, qe duan te imponohen me dhune ndaj te vertetes.

      Reply to this comment
  38. mirel March 15, 17:18

    Mandili, jam dakort me ty, por vetem nje gje: Plera si Ramuti nuk hane pyke me kritike filozofike.
    Keta e duan si mushka, bjeri qe te marrin vesh,,ose si i themi ne “ashtu i do mushka drute”
    Rilindja e Ramutit ka degjeneruar ne ate fare pike sa nuk ka me lojera me maska per tu dukur demokrate dhe te gjindshem popullin. Ka dale hapur ne misionin e vjedhjes, te grabitjes me cfaredo lloj menyre te pasurive shteterore, dhe ka dale hapur ne misionin e tradhetise kombetare dhe shitjen e Sovranitetit te Shqiperise.
    Bisedimet me Greqine qe po i kryeson dhenderushi i Ramutit, turku i vogel Cakaj, jane deshmia e gjalle e arrogances se tradhetarit qe eshte kthyer ne nje sulltan te vockel feudal si Esat Pasha, me namusin e sherbetorit te Zogut.
    Plumbi vetem e sjell ne vete kete regjim maskara.
    Populli duhet te ngrihet ne krah me studentet, jashte lojes se PDse me protestat. Si studentet, jashte partite qe jane kthyer ne celula te krimit te organizuar ne Shqiperi.
    Baza socialiste duhet te shporri Ramutin. Nuk ka me vend per kompromise

    Reply to this comment
    • Nik March 15, 18:06

      Ti “mirel” dukesh “trim” i madh per te dhene keshilla revolucionare per te tjeret, vete futur ne gjiriz! Pse s’del ne shesh kur je kaq trim!? Mos ki frike se ha ndonje koqe plumbi nga Sali Pyka, se ai tani nuk ka mundesi. Nga veprimet “revolucionare” e shumta do hash ndinje shkop gome bytheve ose do trullosesh pak nga gazi!

      Reply to this comment
  39. gjermani i fundit March 15, 17:36

    legjenda thote se mbreti Solomon kishte nje unae magjike qe e lejonte te komunikonte me demonet. Nje zog i zi i thote qe njera prej 999 grave te tij e kishte tradhetuar per nje djale te ri dhe Solomoni e hodhi unazen dhe u prish magjia, Kurse sipas Konrad Lorenz, ajo i lejonte te komunikonte me kafshet. Ka te ngjare, po ti shkosh pas metafores, edhe Rama e flaku tej “unazen” qe i lejonte te komunikonte me shpirtin e elektoratit dhe nqs do kishte demokraci vertet ne Shqiperi me berishe dhe rame dhe bashe e mete e kompani do ishin kujtime te mbetura ne deftere. Por nuk ka demokraci dhe unitet mes shqiptaresh dhe kemi perfunduar qe çdo bari pardesybardhe ben gare me tufen e tij te bagetise se kush te coje blegerimen me gjate, duke i rene ne hise pritshmerise se njerezve te ndershem. Jane ca komentuese ketu qe sulen me tridhjete pseudonime, a thua se jane ne vigjiljen e dites se rroges dhe po nuk blegerine shume s’do u shendoshet portofoli. Per mendimin tim gazeta duhet te ndaloje komentet e njeqind pseudonimeve, se pastaj kakofonia do sundoje mbi mendimin e lire. Perveç falenderimit per perpljekjen e prof. Mandilit, dua te kujtoj se Rama nuk lexon shkrimet ne gazeta, pasi asnje nuk shkruan madherisht si ai. Vetem ai di te shkruaje fjalime, te mbaje ligjerata pa leter perpara, ne te gjitha gjuhet kryesore te botes. Fale atij edhe Juventusi po korr fitore spektakolare. Gjunah te na ike ky gjigand perpara se makinat me motorr termik te jne zevendesuar nga makinat elektrike dhe celularet te jene zevendesuar nga pellemba digjitale.

    Reply to this comment
  40. Aliu nga Selenic March 15, 17:44

    Shum Gabim Jotgo. Keta qe kerkojn te japin mende, nuk kan manda per vete.
    Nje pjese e mire e analistev jan pergjegjes po sa eshte edhe Berisha per c`fare ka ngjare ne shqiperi.
    Edhe ku Jorgo shkon ne thellsin e tokesd per te dhen mende, pore e ka shum gabim.
    Fatin e Selamonit e pesoi Opozita se asaj ju rrit mendja se mori disa her pushtet te pa meritueshem. E mori me vjedhje e mori me grabitje sic i dijem te gjithe.
    Nga qe ko opozite ka vjedh vota vete dhe kure Edi Rama ja preu rruget tani kerkon te heqin Edi Ramen qe ti ken duar e lira, Ore jeni ne vet apo kemi lojtur nga ment e Kosojes.
    Bjeri drej problemi ore Jorgo se halli edhe gjetk dhe jo tek Rama.
    Halli eshte tek ajo reforma ne drejtesi qe po vazhdon te ndrihet dhe nuk e dijen se ku do ta fusin koken ndej kerkon largimin e Rames qe te shpetojne. Kjo nuk do te ndodhe edhe siku TE NGRIHET NGA VARRI SELAMONI.!

    Reply to this comment
  41. Aliu nga Selenic March 15, 17:47

    Shum Gabim Jotgo. Keta qe kerkojn te japin mende, nuk kan manda per vete.
    Nje pjese e mire e analistev jane pergjegjes po sa eshte edhe Berisha per c`fare ka ngjare ne shqiperi.
    Edhe ky Jorgo shkon ne thellsin e tokesd per te dhene mende, pore e ka shum gabim.
    Fatin e Selamonit e pesoi Opozita se asaj ju rrit mendja se mori disa her pushtet te pa meritueshem. E mori me vjedhje e mori me grabitje sic i dijem te gjithe.
    Nga qe kjo opozite ka vjedh vota vete dhe kure Edi Rama ja preu rruget tani kerkon te heqin Edi Ramen qe ti ken duar e lira, Ore jeni ne vet apo kemi lojtur nga ment e Kosojes.
    Bjeri drej problemi ore Jorgo se halli edhe gjetk dhe jo tek Rama.
    Halli eshte tek ajo reforma ne drejtesi qe po vazhdon te ngjitet dhe nuk e dijen se ku do ta fusin koken ndeje kerkon largimin e Rames qe te shpetojne. Kjo nuk do te ndodhe edhe siku TE NGRIHET NGA VARRI SELAMONI.!

    Reply to this comment
  42. ALBAN DEGA March 15, 18:05

    MUNGON KAMBANA !

    Kisha e mendimeve tuaja Solomon ka te verteta dhe verejtje te sakta ndaj kryeministrit shqiptar !
    Pajtohem me to e shume te tjera qe as i ke permendur as ti e as shume analiste te tjere!
    Cka i mungon kishes se mendimeve tua eshte kambana …
    Kambana do te thoja kryekambana eshte Ligji dhe drejtesia !
    Pa shtet ligjor nuk ka as shtet te vertete as qeverisje te mire…
    Pse !?

    From: Alban Dega
    Date: June 25, 2016 at 1:54:39 PM EDT

    Opinione

    MOS E BENI ATE GABIM….!?

    – Nga Alban Dega, Nju Jork

    Mos arrestoni asnje prej Kapove te Mafias politiko- familjare te Berishes para Reformes ne Drejtesi!
    A mundet qe kryprokuhora si Adriatik Palla dhe ai i krimeve te renda Besim Hajdarmataj te nenshkruajne urdher- arreste per Sali Berishen, kryebosin e bosit te tyre Bujar Perishani!?
    Kurrsesi.
    A mundet qe Gjin Gjonet e KLD-se dhe Fatmira Hajdarajt e Plepave, Arjana Fullanet e Tom Ndrecajt, Aliajt e Zagarnjoret … e Luigjit te 14-te te ndeshkojne Padrinon e Mafias vrastare e kusare te Shqiperise!?
    Asesi .
    Vetem pasi te pastrohen halet e antidrejtesine shqiptare duhet te filloje spastrimi dhe ndeshkimi I kryehaleve te politikes shqiptare, I Kryekrimineleve te Shqiperise Berisha, Basha, Mediu, Bode, Imami, …. Gjingjonet Llalla, Zagarnjori, Nishani, Hajdarmataj e Corp. e krimit e antidrejtesise shqiptare .

    PS:

    A e dini vellezer e motra shqiptare se as gjysma e prokuroreve dhe gjykatesve te sterkorruptuar kane dhene doreheqjen ose jane spastruar deri tani nga OMN dhe KPK – ja per shkak te zvarritjes absurde te Reformes ne Drejtesi dhe Vetingut qe po ecin jo me hapin e breshkes por me ritmet e zbarritjes se kermillit per shkak te pengesave, minave me sahat, trazirave dhe dhunes e komploteve te kryebanditeve e kryekrimineleve te SaLikekracise !
    Ngadale ngadale shkohet larg por nuk mberrin kurre thone italianet !
    Avash avash behet shelegu dash thone turqit !
    As gjysma e tyre nuk kane kaluar ende ne siten e tyre !
    Vetem pasi te pastrohen organet e antidrejtesine shqiptare duhet te filloje spastrimi dhe ndeshkimi I kryepeshqeve te politikes shqiptare, i Kryekrimineleve te Shqiperise Berisha, Basha, Mediu, Bode, Imami, …. Gjingjonet Llalla, Zagarnjori, Nishani, Hajdarmataj e co…
    Gjykata Administrative vazhdon te marre vendime ne kundershtim te plote me ligjin.
    A e dini pse !?
    Sepse 75 per qind e gjyqtareve te saj kane pasuri dhe para te pajustifikuara me pagat qe marrin !?
    Pra kane vjedhur dhe jane te korruptuar nga koka tek kembet dhe vazhdojne avanzin e SaLikekracise !?
    Nuk kane pse te paguajne gjoba kusaresh juridike per kusaret politike qe i nxjerrin te pafajshem sepse kryprokuhorat Llalla dhe Hajdarmataj “harrojme te apelojne” vendimet e tyre, sic ndodhi me Agim Shehun, me Ndrea Prendin, me Ardian Fullanin e co. e mijera te tjere.
    Ndaj shteti i varferuar e sakatuar shqiptar per 100 vjet, paguan 3 e 4 rroga per nje vend pune ne administrate nga vendimeve te Gjykates Administrative SaLukekratike!
    Me gjeni nje shtet tjeter ne Bote ku ndodhe nje dukuri e tille ne sherbim te kamikazeve dhe mercenareve te SaLike Floririt me diploma Plepash e Kristalesh, Vitrinash …. e Akademive te Vicidolit !
    Cfare mund te beje Edi Rama qe e rrrezikoi kater here karriken e qeverisjen e tij per Reformen ne drejtesi!
    Te beje kyegjykatesin Suprem Saleh Ramollah Berishen, Bujar Jarismsn Nishanin apo Like Mona Floririn!?
    Enough it’s enough, thone vellezerit tane amerikane!
    … Boll me!
    Ndaj mos e beni ate gabim !

    Reply to this comment
  43. Solomoni i ngeshem March 15, 18:11

    Solomoni paska pas nge te madhe. Une e di qe ai i priste drute shkurt

    Reply to this comment
  44. F. Fratari March 15, 19:02

    Sa te çuditshem jane ketu ca komentues! Kritikojne pa asnje kriter.
    Shkrimi i mesiperm eshte metaforik, por nuk e kuptojne keta ”kritiket” e famshem.
    Pas mbretit Davidi, Solomoni eshte personalitet biblik dhe ka qene mbret i Izraelit per 40 vjet. Ishte i perendishem dhe beri shume pune te mira, derisa nuk ishte i dhene pas levdatave, nuk ishte i dhene mbas pasurise dhe dehjes nga pijet etj.
    Kur ai u emerua mbret, i kerkoi Perendise zemer dhe mençuri per te drejtuar dhe administruar popullin sipas drejtesise se Zotit… Kur i hyri vetja ne qejf dhe nisi t’i kushtonte vend te pare pasurise, kenaqesise personale etj, filloi renia e tij e pashmangshme. Fillimi ishte i lavdishem, ndersa fundi qe i turpshem…
    Morali i ketij shkrimi eshte keshillë per Ramen, te mos e ndjeke rrugen e Solomonit, por te perpiqet te realizoje ato, qe i ka premtuar popullit (Zotit).
    Per te patur nje informacion me te plote per Solomonin, lexoni Biblën 1 Mbreterve 1, 2, 3, …14. Ju siguroj se do te perfitoni shume informacion me vlere.

    @N.VJOSA
    Pershendetje dhe nederime per komentet tuaj ne DITA!
    Do te rekomandoja te lexosh nje artikull/shkrim/studim nga z. Jorgo Mandili te dates 5 mars 2019 ne DITA me titull: ”Leter te pandeshkuarit nga Erich Fromm”.
    Mendoj se je bashkemoshatar dhe kolegu im i dikurshem ne ”Jani Minga”ne vitet 1964-1967… Ne se gabohem, ndjese! Gjithe te mirat!
    Falenderime per autorin e ketij shkrimi, dhe urime per shendet te mire e krijimtari me vlerë ne interes te Shqiperise dhe popullit shqiptar.

    Reply to this comment
    • N.VJOSA March 16, 02:15

      Pershëndetje F.Fratari,
      Më vjen mirë që më lexon.
      Por në këtë komentin tim të këtushëm më ke lexuar pa vëmëndje…
      Them pa vëmendje , sepse tek strofa e 5-të, drejtuar z.Jorgo, pikërisht:

      Tek ai shkrimi yt i parë
      E kishe tharë, e kishe qarë,
      Tek ky shkrimi yt i dytë
      Sot të qënkan mbyllur sytë…

      E kam fjalën pikerisht për kete shkrim te Jorgos që me rekomandon ti…
      Ndersa tek ky shkrimi per këshillat nga Solomoni, them se z. Jorgo eshtë shumë skolastik dhe kerkon të bëjë rolin e mësuesit…
      Është nje semundje intelektuale, jo vetëm tek Jorgua, kur të tjeret i mendon se janë nxënësit e tu…
      Edi Rama nuk është i pagabushëm.
      Në se unë dalë shpesh në krah te tij ,
      këtë e bëj sepse shohë sidomos që Sali Monstra dhe Hijenat e tij,
      por edhe keta beniaminët e çiftit Megahajdut Meta-Kryemadhi,
      me parti personale ,
      por dhe të pakënaqur të tjerë nga PS,
      mbasi e molën mirë e mirë PS-në , kërkojne pushtet të përhershëm…
      defakto, i jane bashkuar korit të Varrmihsit të Shqipërisë….
      Do ta respektoj Kryeministrin aktual për sa kohë atë e respektojne shumica e shqiptarëve!
      Të pershëndes mik dhe mos më kërko shumë hollësira, se ndryshe nuk shkruaja me N.VJOSA, nickname që e kam perdorur që nga vitet 70-të që në Fakultet, në provat e para për profesionin tim te dashur….
      Të falemnderit pedagogjikas i vjetër i J,Mingës.
      Respekte.

      Reply to this comment
  45. QYTETARI March 15, 21:59

    Z. Mandili ju falenderojme. Perpjekjen te tilla jane ato qe tregojne se ky popull nuk ka marre fund. E keqja 30 vjecare mund te luftohet vetem me ngritjen morale , me idealizem pune dhe ndershmeri.\Vetem keshtu cdo shqiptar i thjeshte do e doje dhe do jete krenar per Shqiperine.
    RILINDJA,TIMONI,TEPSIA do ngelen si nje nga zhgenjimet e medha. Ne se i pari nuk vjedh , nuk mund te vjedhe asnje. Ai qe guxon ka persiper gjithe ndeshkimin e njeshit dhe opinionit. Kaq e thjeshte eshte.

    Reply to this comment
  46. Adih March 15, 22:22

    I nderuar Z Jorgo . Shkrimi i juaj nuk i pershtatet Edi Rames . E them kete ,ai nuk e ka prespodicionin e kapacitetin e tij , per ta kuptuar kete shkrim brilant tuain .Edi Rames , i ka plase muti komplet ne te gjithe themelet e shtetit Shqiptar dhe nuk ka det e oqean ta laje e ta pastroje . .Ai ,Edi Rama ,e do me dhune e me harbuteri dhe pak e ka .
    Por une personalisht i lutem Zotit ,per te miren e begatine e popullit mbare Shqiptar , le te jete Edi Rama katovicari i fundit i pardesyve te bardhe te Ramiz Alise . E mos e trete dheu R.Aline ,qe na i la dopjo gjashten ne dore , ne popullit te mjere ,kete arrogant komunist te pandreqshem ,.
    Ju faleminderit dhe respekte , i nderuar Jorgo..

    Reply to this comment
  47. Bubullimasi March 16, 00:00

    Shkrimi juaj zoti Jorgo nuk ka vlere per kryeministrin aktual, por per ate qe do te qeveris me pas. Edi Rama eshte nje njeri jashte botes se humanizmit, dijes dhe ndjeshmerise njerzore, madje po ti lexoj rreshtat qe ju keni shkruajtur me siguri do te nxjer gjuhen me perbuzje. Eshte fatkeqsia jone te kemi kryeminister nje njeri primitiv me mendesine e nje hajduti profesionist . Afera e mega vjedhjes nga kompania me dokumenta te fallsifikuara duhet ta bente kryministrin tone , po te ishte i ndershem, qe te ngrinte ne qiell zerin per te zbuluar, arrestuar dhe denuar autoret. Keni degjuar ndonje reagim tjeter nga ana e tij pervec asaj qe kudo ne bote ndodhin fallsifikime te tilla. Autori i kesaj vjedhjeje ne tentative eshte dora e vete kryeministri, prandaj s’ka kembngulje nga ana e tij per tu zbardhur e verteta. Ne qofte se ne partine socialiste kane ngelur njerez qe e duane te miren e popullit dhe vendit, te ofrojne nje kryeminister tjeter dinjitoz deri ne zgjedhjet e ardhshme te pergjitheshme, nje kryeminister qe te kete forcen te kuptoje keto qe shkruan autori ne kete artikull dhe te veproj pa u lekundur. Njerez te mire , bashkohuni rreth ketyre ideve qe sjellin mbarsi per nje popull te braktisur te privuar nga udheheqes dinjitoze!

    Reply to this comment
  48. F. Fratari March 16, 09:39

    @N.VJOSA
    Faleminderit per reagimin. Jam i te njejtit mendim me ju. Per momentin po ndjek permes ekranit barbaret e sotshem perpara Kryeministrise, qe i ka zene halli me Edi Ramen dhe zyrat e shtetit…Barbaret nuk njohin rregull dhe logjike.
    Shendet e gjithe te mirat, i nderuar!

    Reply to this comment
  49. gjermani i fundit March 16, 10:35

    Neti, nuk dua te kembengul te rishikosh bindjet e tua, ndryshe pse eshte kaq e frytshme te debatojme nqs do kishim te njejtat arsyetime. Te gabosh eshte nje gje dhe te shperdorosh pushtetin tjeter gje. Saliu eshte aty ku eshte se Rama eshte ketu ku eshte. Pritshmeria ishte è madhe, shpresat qe te paguhen shperdorimit e 30 viteve kasaphane jane te vogla. Dhe zvogelohen ne progresion gjeomwtrik nqs qeverisja aktuale shperdoron sic paraardhesit. Se behen lehtesisht te shantazhueshem sic faktet po e tregojne. Sa per venting, spak etj, shume po shndrit aj diell è pak do nxehe. Ka zgjedhur Amerika tere ate president koqe kandari, mbeten te na zgjidhin gjerat tona me frymen e Zotit… Prandaj ta nxjerrim vete gomarin nga balta. Do ju lutesha qe te ruani te gjithe gjakftohtesine ne debat, se sharjet nuk sjellin dobi. Gjej rastin ti kujtoj edhe Cenos se sharjet nuk jane argument. S’kam kohe per me gjate, ju uroj pranvere te bukur dhe freski trup dhe mendje te gjithe lexuesve.

    Reply to this comment
    • N.VJOSA March 16, 12:04

      Pershendetje @gjermani fundit,
      Të respektoj sepse ti me lë pershtypjen e nje ishoficeri intelegjent, me etje per dijen dhe kulturen.
      Natyrisht qe nuk mund të mendojmë të gjithë njëlloj.E thotë eshe gjenia e Anshtajnit, sikur njerzit të mendonin të gjithë njëlloj , kjo do të ish fatkeqsi e madhe…( E perifrazuar)
      Edi Rama ka gabime, por gabimet e tij nuk u prishin shume punë shqiptarëve.As atletet as ekstravagancat e tij. Une kam punuar 10 vjet në një Hotel ku kisha te drejten te shfrytezoja ujrat termale dhe Saunat e tij…Por kur shikoja në Sauna burra e gra nudo, më vinte turp…Sepse ndoshta ne nuk jemi mesuar me ketë lloj argëtimi…Jemi rritur në ambient tjeter.Rama nuk e ka problem.As Merkeli të bente foto nudo me shoqet…
      Nuk duhet ti shohim të tjeret me shijet tona.
      Edhe kur shkroi Kurbanin, Rama edhe pse di të shkruaj bukur, te Kurbani e zgjat frazen gjysem faqe e me teper…e nis në Kombinat dhe e mbaron në Kinostudio…Arsyeja?…Do të ketë stilin e vet.
      Ramën e respektojne politikanë nga më të miret e Perendimit.
      Keto vite ne pushtet te Rames Shqiperia ka bere perparime edhe pse ai ka nje Opozitë tmerresisht destruktive!…Opozita shqiptare nuk eshtë si cdo opozitë ne Europë dhe gjetkë.Teper agresive. Ka të vetën luftën e pistë politike.Dhe më e keqja se pengon reformat me rendesi per fatet e vendit dhe sidomos per futjen ne EU…
      Besoj se edhe ti je dakord me këtë mendim.
      Sa per atë që thua se “Saliu është aty ku është se Rama është aty ku është”…
      une them se Saliun nuk e ka në dorë Rama.Se opozitén nuk e zgjedh dot.Edhe Saliun nuk e denon dot me këtë drejtësi që është sot.
      Në se pas ngritjes se SPAKUT dhe BKH, nuk do ndodhë gjë…atëhere, është faji i Drejtësisë dhe i atyre qe drejtojne gjithe procesin e Reformës në Drejtësi.Ndonje deklaratë që ka bere Rama në fushatë, them se nuk duhet marre seriozisht.
      Di gjithashtu se ka disa vite që punohet nën ujë dhe mbi ujë per të goditur Saliun, Don Metën dhe të tjerë gjeneralë të Krimit e korrupsionit……Ti e kupton besoj se Shqiperia kontrollohet nga afer nga amerikanet dhe nga BE…Kanë prure shumë specialistë të tyre, te FBI, prokuroré, keshilltarë dhe Rama mban kontakte të vazhdueshme me partnerët tane strategjikë, perfaqsuesit e tyre.
      Nuk eshtë kollaj goditja e Saliut.Ti je oficer dhe e di shume mire se I LIGU, DUHET DEMASKUAR DHE SHKEPUTUR NGA PERKRAHSIT E TIJ, që të mos krijohen tensione sociale.
      Edhe tani. Pse po del Saliu nga kontrolli?
      Se e ndjen që po trokasin prangat!
      Nuk mund te lejojë Amerika dhe Europa të djegë perderi Salu Shqipërinë dhe investimet e tyre!
      Po troket ora e së Vërtetës!…
      Ja, erdhi Qershori dhe do kthjellohen ujrat.Shqiperia po nuk iu basbkua EU-s, besoj se SHBA nuk do ta lerë në baltë!…
      Sa per fjalorin e përdorur me anticensuren, une i jam pergjigjur ashper vetëm kur ai ka ofenduar.Edhe ty me sa kujtoj , ashper i je përgjigjur kujtdo qe të ka ofenduar. Kam menduar shpesh që të mos marr pjesë ne debate me njerez primitiv që duanë të imponohen me sharje!
      Ketij që thua ti, jam perpjekur ti pergjigjem rrallë, por është shumë i bezdisur…
      Tani në dimer, kam komentuar më shumë se kam patur kohë, por tani që ketu kam punë të tjera, nuk e kam me deshirë te komentoj.
      Të përshëndes dhe të uroj edhe une nje fundjavë të këndshme.Para pak muajsh isha ne Sudtirol, ku takohen tre shtetet Austri-Zvicër-Itali, Meran…apo Merano, si i thone italianet.Më pelqeu shumë.
      Të uroj gjithë të mirat.

      Reply to this comment
      • gjermani i fundit March 16, 15:46

        Neti, ne sauna nuk lejohen nudo fare. As ne pishinat termale. Eshte nje rregull qe e di mire. Por ka perjashtime dhe tolerime per arsye te ndryshme qe imagjinohen. Njesoj ndodh edhe me shperdorimin e pushtetit. Une s’jam kaq fiskal dhe nuk kam qene asnjehere I dalluar ne rregullohen ushtarake. Por è njoh sensin e detyres dhe pergjegjesise. Edhe ne semafor gjen vajza te bukura, por aty ndalon se rregullorja e qarkullimit thote se duhet ndaluar me semafor te kuq. Edi privat s’me intereson fare, kurse Edi kryetar shteti duhet te respektoje protokollin. Se nqs tallaviten me atletet e Edit zere se tallaviten me fatet e vendit tim. “Kujdesi” I tepruar I Evropes me Ameriken per vendin tone ka dhene kete rezultat qe po shohim. Bankersi, Gerdeci, Tap-i dhe tere tenderat e Ulajt me shoke jane bajamet e hidhura te ketij kujdesi. Edhe Rama eshte me gjasa pjese e lojes me kungulleshka. Me mjaftoi ajo foto e Berishes me Ramen dhe Klosin me pardesyte e bardha per te kuptuar se asgje nuk ndodh jashte programi. Por ti je mjaft optimist dhe qofte I sakte kendveshtrimi yt. Per te shkuar nga Meran ne Lombardi do kalosh nje rruge malore me shume kthesa, eshte “nena” e rrugeve alpine dhe e kam bere shume here. Alfa Romeo I ka vene emrin SUV-it me te madh. Provoje here tjeter, eshte Meka e piloteve ne gjithe Evrope. Vetem Rames mos I jep celesat te ngase aty se i mbetet tepsia jetime Neti, une mendoj se askush nuk eshte I pazevendesueshem. Rama per mendimin tim eshte pjese e sistemit qe prej kaq kohesh ne themi se duhet te ndryshoje. Ia kalofshi mire!

        Reply to this comment
        • mirel March 16, 18:09

          Ja fut kot o mono, kete debilin e ka kapur fantazia dhe po shikon endera me mbretin lakuriq.
          I duket se ka hapur dyert e civilizimit boteror..
          Nejse, dhe njehere, kot nderhyj dhe une, po te vesh re se baza e Rilindjes kane ngelur keta psikopate gjysmake, atehere e majta duhet te riorganizohet urgjentisht per ndarjen nga Rilindja.

          Reply to this comment
          • N.VJOSA March 16, 18:57

            Patjeter mirej,
            duhet te organizohet e majta, ndoshta eshte me mire te shkaterrohet fare,
            te ndahet nga rilindja
            dhe pastaj te organizohet prape,
            deri sa te vije Sali Celo Picari ne pushtet
            tok me Tavarish Karabushin qe qesh
            dhe me Mona Baxhellen e Like Megahajdutin…
            (nuk ka rendesi fare ke voton Populli… Regjine e qeverisjes e ben regjizor mirelka…)
            Per nder , sa i squt je mer Qerrata…!
            E ke nga vetja kete ide,
            apo ta kane kenduar tek veshi….?!
            Qerrata i madh…

          • N.VJOSA March 18, 16:07

            Mirel,
            Me mëndjen tende une nuk shkoj as atje ku rri mbreti në gjunjë…
            Ty nuk të shqeteson fakti qe Vejsiu apo Grabocka janë yje të profesionit të tyre…
            Por të bëjnë sytë xixa nga vlerësimi për Ramën…!

        • N.VJOSA March 17, 20:15

          Miku im gjermani fundit,
          Une shikoj shume televizione te hapsires gjermanofolese, (te Gjermanise. Austrise, Zvicres,) por dhe televizionet shqiptare, sidomos emisionet e nje moderatoreje nga me te mirat,
          jo vetem te Shqiperise,
          por dhe me gjere ne Kontinentin tone.
          … Moderatorja Alketa Vejsiu dhe regjizorja Vera Grabocka jane nder yjet e Kontinentit. Ja si e vlereson Alketa nga ana estetike , por edhe si modeli i Shqiptarit Europian Edi Ramen…

          Shikim dhe degjim te kendshem:

          https://www.youtube.com/watch?v=C-YotCWDC_0

          Reply to this comment
          • mirel March 18, 13:46

            A ti je debil komplet..Nder yjet e kontinentit..copa e idiotit

          • ganiu March 18, 21:30

            20 maj 2013, data e fjalimit të kësaj gruaje të bukur dhe elokuente. Kohë që përkon dhe me mendimin tonë, pak a shumë, për kryetarin e PSsë, kryetarin e opozitës. Atij që na premtoi se ………………………, po ti jepnim votën. Dhe ne ja dham pavarsisht se bëri alencë dy muaj më parë më një nga mafiozët më të mëdhenj të Shqipërisë.
            Këto ishin për ty N. Vjosa.

            gjermani i fundit ti i thua cenos, ose anticen, për mua, se sharja nuk është argument? Mos vallë këto që sjell N. Vjosa janë argumente? Mos vallë përse e kemi mbështetur dhe votuar dje, për shpresën që na premtoi, janë argumente për ta përkrahur sot, pasi shpresën jo vetëm që e vrau por dhe po e pshurr çdo ditë?
            O mono, po të drejtohem si cenua, Gandi ishte në indi, e indian, as në Shqipëri, e aq më pak shqiptar. Për fat të keq, me gjithë mirësinë dhe tolerancën që kishte dhe që e përhapi gjithandej, prapë e vranë.
            Anticen i ka ardhur në majë hundës e tipa si Neti prandaj i bie shkurt. Ju jep atë që meritojnë.
            Ai ka përdorur një shprehje, e përdor dhe kur flas me të, “të metin mendor, mos e vër në lojë, por kur ky i metë prish punë, ngatërron një dyja të tërë? Mos e fal, mos u përpoq ti mbushën mëndjen. Jepi shkelma bythëve. Çdo gjë tjetër është budallallëk.” Ti po e sheh dhe vetë se, megjithë edukatën dhe argumentet që përdor, çfarë përgjigje të këthen.
            Aq inteligjente sa vështirë të gjesh një vlerë për ta vlerësuar.

      • 888 March 18, 23:31

        O N.Vojtorja!
        Qe je shpellar pa tru kjo duket!
        Edhe dashnorin e nenes ta kishe nuk do ta mbroje kaq shume!
        Ne se Shqiperia kontrollohet nga amerikanet,sic derdelllit ti,atehere si spjegohet qe per 28 vjet vendi ka shkuar ne buze te gremines?
        Si e lane nderkombetaret qe Kushtetuten ta drejtojne dy njerez pa asnje ide te jurisprudences si shkrimtari Godo dhe aktori Imami ?
        Pra juristet vendas e te huaj punuan nen kontrollin e dy Don Kishoteve!
        Meqenese vendin e monitorojne te huajt si spjegohet qe Berishen e lane te percaje popullin,te thyeje embargon nderkombetare duke furnizuar tanket serbe me nafte,te falte detin Jon Greqise,te organizonte 97-ten,21 janarin,Gerdecin,te vidhte votat etj?
        Si pranuan keta nderkombetare qe Berisha dhe Rama ndryshuan brenda nates Kushtetuten duke i dhene vetes kompetenca diktatori?
        Si pranuan te huajt qe Berisha u vu prap kryeminister pas 97-tes?
        Tani shko ha…mut!

        Reply to this comment
        • N.VJOSA March 19, 10:01

          Mut shko ha ti me tre 8-ta!…
          Ti nuk di te debatosh dhe kur shan, natyrisht që do të shajnë!…
          Kur i merr të mirqëna ato qe thuaj dhe nuk lë shteg per diskutim, kuptohet lehtë se cfarë kali je…Të mungojnë vetem pafkat…!
          Me kokëngjeshur si ty nuk ja vlen të diskutosh,
          por und keto dy rreshta,
          po ti shkruajj vetëm në respekt të atyre që na lexojnë….
          Kur them se ecurija e demokracise kontrollohet e monitorohet nga partneret tane strategjikë ,
          kam parasysh rolin e tyre te keshilltarit, asistentit, ndihmësit, etj etj, por
          SHQIPERIA OR TRUDERR,
          ËSHTË SHTET I PAMVARUR
          DHE I MERR VET VENDIMET
          ME PERFAQSUESIT E SAJ,
          NË PARLAMENT, QEVERI DHE INSTITUCIONET E TJERA…
          Roli i ndihmsit, keshilltarit, monitoruesit eshtë tjeter gjë dhe qeverisja nga vet shqiptaret si shtet i pamvarur,
          eshtë tjeter gjë….!
          MOS NGATËRRO KEKUN ME BYREKUN , O RRYL TETSH…!
          Kur shqiptaret e kanë shperdoruar dhe shkelur rende parimet demokratike, kane nderhyrë Bota Demokratike, si në 97- ten kur Saliu i vuri minat shtetit!!!!
          Ja rasti më i fresket:
          para demostrates fundit a nuk nderhyne me deklaratat e tyre ,dy perfaqsit e ShBA dhe BE-s, që të shmangej dhuna?!…
          Dhe Lulushi erdhi ca here rrotull si pordha nëper brekë, nxori vetem ca alabakë si mish per top dhe u terhoq se e pa që u diskretitua, megjithse tha që në 16 Mars Rama do ti jepte celsat e kryeministris Lulushit…(!)
          Shqiperia nuk eshte shteti 54-t i Amerikes….!
          As i EU-s!
          por roli tyre eshtë ndihmës, keshillues!
          Dhe keshillat e tyre kane vlere, por jo te zvendesojne qeverisjen!
          E more vesh?
          Vet ne shqiptarët në radhe të pare duhet kryejme detyrat tona!
          Reforma ne drejtesi do kryhet, por do edhe ajo kohen e saj!
          Nderkombetaret nuk mund te zvendesojne punen e organeve shqiptare, as Prokurorin, as gjykatat, as Qeverine, as Opoziten!
          Se ndryshe Shqiperia nuk do quhej shtet i pamvarur!
          Ty shtepinë ta qeverisin komshinjtë?!…
          Une jam i nderuar në punen time dhe ketu shkembejme thjesht mendime, prandaj mbaje gojën kur e quan tjetrin “nevojtore”…
          Po nuk ke edukaten dhe respektin te degjosh mendimin e te tjereve,
          shko më mire në nevojtore dhe shkarkoje atje diarren tende.

          Reply to this comment
  50. Detari March 16, 10:48

    Z.Jorgo,shqetesimi juaj ,mendoj ,eshte I drejte…Ky eshte realiteti.Kete,mendoj ,ne heshtje mund ta pranojne edhe ata te cilet perkohesiht perfitojne ndonje lemoshe…..-Une mendoj se shperfytyrimi i individit kur ka pushtet ,nuk eshte nje cudi …Vete natyra e njeriut eshte e prirur nga interes I vetjak…Ne shume raste thuhet : kur nuk je i zoti per vehte ,nuk mund te jesh I tille per te tjeret….-Problemi deri ketu nuk te cudit.Themelore eshte se individi(profet apo Alexander qofte )nuk duhet duhet te kete pushtet…,nuk duhet ti varen ujkut zorret ne qafe… -Kujtesa njerzore ka shembuj te panumurt kur individe me pushtet ,I kane sjelle njerzimit deme te pallogsriteshme…..Drejtimi I shtetit nuk duhet te jete prone e individit.Athere perse duhet ti japim mundesi nje personi (qe ka privatizuare partine perkatese ) te kete ne dore pushtetin shteteror?Keshtu padrejtesia ,korrupsioni …dhe prapambetja do te kthehen ne sistem.Lufta kunder njeri-tjetrit,dhe shkaterrimi i objekteve ….do te jene te pranishme ne vazhdimesi.-Sistemi demokratik,me i mire I atyre te provuara,e ka bazen tek vendimi i shumuces,dhe shumice eshte populli,jo individi.”PUSHTETI BURON NGA POPULLI DHE I TAKON ATIJ” .Kijo do te thote ti jepet fuqia popullit te vendose,pa ndermjetesine e askujt.Populli duhet te zoetroje fuqine absolute te votes,dhe te siguroje rrugen e votave per ne destination…..Ky duhet te jete celsi per te hyre ne demokraci …Liri ,drejtesi ,barazi dhe vllazerim nuk do te mbetet me nje dogme ….Drejtimi I shtetit me Asamble Kombetare dhe keshilla deri ne Bashki e Komune si dhe ne institucione shteterore do te t’Ju prese rrugen te gjitha cfaqieve qe na kane sjelle individet pushtetare…- Partite politike(te vjetra apo te reja qofshin )deri sa te mos kene demakraci te brendeshme(ku vendors NJESHI),nuk duhet te ke ne pushtet…Ne Shqiperi Drejtimi I shtetit duhet te jete vetem e drejta e popoullit.Populli te vendose me referendum per menyren e qeverisjes,si dhe per ligjin zgjedhor ,populli te marre te drejten per ti zgjedhur direkt drejtuesit e qeverisjes qendrore dhe vendore…

    Reply to this comment
  51. mirel March 16, 13:37

    E ke te kote o mono, po nejse..

    Reply to this comment
  52. Dtari March 18, 20:28

    Z.mirel,nuk kuptohet se kujt i drejtoheni.Me qe e kini marre fjalen pas meje me duket se e kini me mua.Po te jete keshtu nuk e kuptoj mesazhin.

    Reply to this comment
    • gjermani i fundit March 18, 21:28

      Dtari ose Detari, pa merak. Nuk è ka me ty, e ka me “mono” – n, qe eshte njeri nga komentuesit me siper

      Reply to this comment
    • ganiu March 18, 21:48

      Lexoje mirë o Detar.
      Kur përmend “mono” nuk e ka me ty, jo të gjithë që komentojnë pas teje e kanë me ty. Sidomos kur përmëndin “gjermanin e fundit”. “monin”.

      Reply to this comment
  53. Detari March 19, 06:34

    Ju falemnderit.”mon”,kam degjuare te perdoret si zhargon,…..nuk e dija qe I drejtohej Gjermanit…

    Reply to this comment
    • ganiu March 19, 12:32

      Nuk është zhargon, por vetëm shkurtim.
      Gjer-moni i fundit, kështu e ka quajtur antiçensura që në fillim. Moni e quan atë, gjithashtu më shkurtim anti-cen-surë. Shkurt Ceno.
      Kam të drejt Mono?

      Reply to this comment
Shiko komentet

Komento

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*

Sondazh

MENDONI SE PËR TË ZGJIDHUR KRIZËN POLITIKE DUHET NJË MARRËVESHJE E RE RAMA-BASHA?