Makroni i Parisit dhe palaçot e Tiranës

October 22, 2019 00:48

Makroni i Parisit dhe palaçot e Tiranës

Nga Viktor Malaj

 

Refuzimi i Francës (dhe dy vendeve të tjera gjysmë satelite) për të hapur kapitullin e bisedimeve për pranimin në BE të Shqipërisë dhe Maqedonisë së Veriut shkaktoi pakënaqësi dhe zemërim tek shumë kancelari evropiane dhe tek shumica e popullit shqiptar, ashtu siç solli një gëzim të maskuar tek disa vende fqinjë dhe një gëzim të stërholluar tek një pjesë e shqiptarëve, tek ajo pjesë që historikisht dhe politikisht bart mëkatet më të mëdha për shkak të kontributeve të vazhdueshëm në shtrembërimin dhe shpërfytyrimin e imazhit shoqëror, politik dhe demokratik të Shqipërisë.

Qëndrimi këmbëngulës dhe i pandryshueshëm i Francës, përfaqsuar nga Presidenti i saj Emanuel Makron, kundër afrimit me BE-në të dy vendeve ballkanike, sipërfaqja dhe popullsia e të cilave, së bashku, janë sa 1% e krejt bashkësisë të sotme evropiane, ishte sa cinik dhe i pajustifikuar aq edhe hipokrit dhe kundërhistorik. Ishte cinik sepse binte në kundërshtim me mendimet dhe vlerësimet e të gjitha organizmave politikë të BE-së dhe të 90% të shteteve të tjera anëtare.

Cinik ishte edhe sepse, përveç dëmeve që iu shkakton dy popujve aspirues, demonstroi mospërfillje arrogante ndaj pjesës tjetër të Evropës. Imagjinoni sikur Florida, Miçigani apo ndonjë shtet tjetër i SHBA-së të mos i besonin ekspertizës së Uashingtonit, por të vinin veton në problemet e marrëdhënieve me shtetet e tjera.

Ishte i pajustifikuar jo pse Shqipëria dhe MV kanë sot standarde ekonomike, politike dhe juridike të nivelit më të mirë të mundshëm, se po të ishte kështu do të këkronin të anëtarësoheshin dhe jo të zinin radhën e pritjes tek “porta e oborrit” të BE, domethënë për të filluar bisedimet (negociatat).

Kundërshtimi francez ishte hipokrit sepse si shkaqe u paraqiten pretekste qesharake, pa artikuluar arsyet e vërteta. Por, ky kundërshtim ishte edhe kundërhistorik sepse iu mbyll derën dy popujve që jetojnë historikisht në territore që janë pjesë e Evropës, që dëshirojnë të integrohen në të, që kanë 30 vjet që i janë bashkuar “fesë politike” të Evropës Perëndimore dhe që janë treguar të bindura dhe, madje, jo rrallë edhe të poshtëruara ndaj kërkesave europerëndimore.

Pak a shumë, Presidenti francez shprehu tri “arësye” për kundërshtimin ndaj Shqipërisë. Pretendimi i z. Makron se nuk mund ta pranonte Shqipërinë meqë i kishin ardhur në vendin e tij nja 7-8 mijë shqiptarë si emigrantë, në një vend ku çdo vit shkojnë mbi 200 mijë emigrantë, duket qartësisht i pabesueshëm.

Një vend si Franca që ka nënshkruar marrëveshje ndërkombëtare për lëvizjen e lirë të njerëzve, mallrave dhe ideve, që ka mallkuar për gjysëm shekulli regjimet komuniste që i kufizonin në maksimum këto lëvizje dhe që ka përdorur të gjitha llojet e mjeteve dhe armëve për të përmbysur regjimet e sipërpërmendura, është dashur ta dinte se kur të ndodhë hapja dhe liberalizimi, njerëzit do të lëvizin nga hapësirat e pazhvilluara drejt atyre më të përparuara, ashtu siç ka ndodhur historikisht dhe siç do të ndodhë edhe në të ardhmen.

Preteksti tjetër se, meqë shumë shqiptarë kishin kërkuar strehim politik në Francë (sigurisht, të shtyrë nga nevojat ekonomike), Shqipëria nuk është ende një vend i sigurt, është një përrallë lafonteniste.

Jo vetëm që Shqipëria nuk radhitet poshtë Francës për nivelin e sigurisë por deri tani, fatmirësisht, në Shqipëri nuk kanë ndodhur akte terroriste, ashtu siç kanë ndodhur në vendin që drejton z. Makron ku aktet terroriste kanë marrë me dhjetra jetë njerëzore. Presidenti francez pohoi se Shqipëria nuk ka bërë sa duhet reforma dhe prandaj nuk duhen nisur tani bisedimet e pranimit.

Nga ana tjetër, z. Makron prej disa kohësh pretendon se duhet reformuar fillimisht BE-ja dhe pastaj duhet vazhduar me pranimin e vendeve të tjera. Nëse BE-ja mbi 60 vjeçare, themeluese e të cilit është edhe Franca, nuk ka reformuar ende sa e si duhet veten, si mund t’ua konsiderojë “mëkat” të pafalshëm mosreformimin disa shteteve që kanë rreth një dekadë që përpiqen t’iu përshtaten normave dhe rregullave të bashkësisë evropiane? Kjo mënyrë normale arsyetimi mund ta çojë cilindo tek pyetja: po BE-ja a duhet pranuar në BE?

Pasi, me të drejtë, e krahasoi BE-në me një shtëpi të përbashkët, z. Makron, si pa dashje, zbuloi edhe njërin nga shkaqet e mospranimit të dy vendeve ballkanike në BE. Ai pohoi se shtëpia BE duhet rikonstruktuar me kontributin e të gjithë pjesëtarëve të saj por, theksoi ai, ka pjesëtarë që jo vetëm nuk kontribuojnë vetë, por duan të fusin brenda edhe disa vende të tjera të varfëra.

Nëse Presidenti francez beson se Shqipëria duhet të bëhet pjesë e BE-së kur të bëhet si Franca, kjo s’ka për të ndodhur kurrë pasi Shqipëria nuk mund të njëzetfishojë territorin dhe as popullsinë, nuk mund të pushtojë miliona km2 territore dhe qindra miliona njerëz në botë, t’iu grabisë atyre pasuritë, nuk mund t’i bëjë universitetet e veta një mijë vjecare dhe as mund të “prodhojë” shkencëtarë e filozofë sa Franca dhe si të Francës.

Ajo që mund dhe duhet të bëjë Shqipëria është shtimi i përpjekjeve për ta përafruar vendin strukturalisht dhe nga pikëpamja e funksionimit të shtetit ligjor me vendet më të përparuara perëndimore.

Po t’i kishim nivelin ekonomik, politik dhe kulturor të Francës nuk do të flitej më për “hapje bisedimesh” por për pranim të menjëhershëm. Ndërkohë, ka të ngjarë që po ta kishim arritur atë nivel zhvillimi as që do të na binte ndërmend për BE-në por do ta konsideronim thjesht si njëri nga shumë shtete të tjerë. Nëse z. Makron dhe ndonjë tjetër evropian e mendojnë BE-në si një “klub pasanikësh” ku të varfërit s’duhen lejuar as të hyjnë brenda për të fshirë shtëpinë apo lustruar këpucët, është më e ndershme ta pohojnë këtë në mënyrë që “të varfërit” të gjejnë një “zotëri” tjetër.

Është e turpshme dhe e papranueshme që të presësh në Francë shtetas të kontinenteve të tjerë dhe t’i bësh shtetas francezë e, rrjedhimisht, evropianë dhe disa nga këta të të tronditin vendin dhe popullin tënd nëpërmjet akteve terroriste, siç ka ndodhur, dhe, nga ana tjetër, t’i mbyllësh derën një populli që është evropian gjeografikisht, historikisht dhe shpirtërisht.

Është e paarsyeshme që popuj të shpërndarë nëpër disa ishuj, në oqeane të ndryshëm, të jenë sot shtetas francezë dhe të kenë të drejtë të votojnë edhe për institucionet evropiane, vetëm pse vazhdojnë të jenë koloni franceze, ndërsa popujve të Evropës Juglindore kjo mundësi iu mohohet.

Për Shqipërinë dhe popullin shqiptar bëhet akoma më fyese dhe poshtëruese që veton për të mos u bashkuar me BE-në, në emër të humanizmit, shtetit ligjor dhe parimeve demokratike, e vë një shtet i cili është paditur disa herë në Gjykatën Ndërkombëtare Penale për krime kundër njerëzimit dhe që në atë vend janë paditur me dhjetëra kryetarë bashkishë, deputetë, ministra, presidentë të shtetit dhe presidentë të sportit për korrupsion dhe krime të tjera dhe, thuajse, asnjë nuk ka shkuar në burg.

Nëse forca e trupit dhe luksi që rrethon dikë konsiderohen të mjaftueshëm për të fshehur erën e keqe të gojës dhe, sidomos, për t’i dhënë të drejtën e gjyqtarit ndëshkues për cilindo, atëhere kjo është një çështje tjetër.

Për fatin e keq të shqiptarëve, qëndrimi më i fundit i presidentit francez ndaj Shqipërisë na sjell ndërmend qendrimet përgjithësisht antishqiptare të politikës franceze qysh nga Kongresi i Berlinit, Konferenca e Londrës, Konferenca e Paqes në vitin 1919 dhe deri në ditët tona (1999) kur Franca shfaqej më nguruese se shtete të tjerë për të ushtruar presion ndërkombëtar ndaj Serbisë që, pas kroatëve dhe boshnjakëve, po vazhdonte të kryente gjenocid ndaj shqiptarëve.

Ndërkaq, jo pak kolonelë francezë njoftonin qeverinë serbe për objektivat e bombardimeve të NATO-s ose shpreheshin “të përmalluar” se ua kishte lënë “babai” porosi t’i ndihmonin gjenocidistët serbë me sa të mundnin. Ndarja e territoreve të popullësisë shqiptare për t’ua bërë si dhuratë disa shteteve fqinjë është bërë me ndihmën franceze.

Në prag të konsolidimit të shtetit shqiptar, ajo Francë që pushkatonte Themistokliun atdhetar në Selanik dekoronte me Urdhërin më të lartë Kombëtar, atë të Legjionit të Nderit, Esat Pashë Toptanin, shqiptarin që i vuri më shumë se askush tjetër gurë nën rrota procesit shtetformues shqiptar.

Kërkesat e llogarisë për shtet ligjor në Shqipëri, ndonëse janë të drejta, tingëllojnë hipokrite dhe cinike kur bëhen nga një shtet si Franca e cila, kur Shqipëria përgatitej të procedonte penalisht autorin e kaosit të 1997 dhe ideatorin e marrjes së pushtetit me dhunë në shtator 1998, Sali Berishën, e kërcënonte qeverinë shqiptare me “prerjen e çdo lloj ndihme financiare dhe politike”, nëse e kryente procedimin penal.

Edhe kur politikani harbut dhe delinkuent Sali Berisha kishte falsifikuar zgjedhjet e 2009 dhe opozita politike ishte futur në grevë urie derisa të hapeshin kutitë e votimit për të verifikuar mashtrimin, politika franceze, në vend që dhunuesit të demokracisë dhe të shtetit ligjor t’i tregonte dhëmbët e krokodilit, e mori dhe e “qerasi” në restorantin “Krokodili” dhe e mbylli aktin antidemokratik me “rrahje krahësh” të të gjithë palëve. Po të ishte dënuar Sali Berisha politikisht me izolim ndërkombëtar dhe juridikisht me izolim fizik, pasardhësit e tij politikë nuk do të kishin guxuar të përsërisnin shkeljet e tij antidemokratike dhe jeta e sotme politike, sociale dhe juridike e Shqipërisë do të ishte shumë më cilësore.

Prandaj, pavarësisht prapambetjes tonë shoqërore, qëndrimi i z. Makron dhe pretekstet e tij në vendosjen e vetos kundër hapjes së bisedimeve Shqipëri – BE janë antishqiptare dhe të papranueshme. Madje, vetë fakti që BE (ashtu si edhe Këshilli i Sigurimit të OKB-së) funksionojnë mbi bazën e vetos të shtyjnë të mendosh për falsitetit demokratik në qëndrimet dhe vendimmarrjet ndërkombëtare ku një i fortë dhe i pasur i bën nul mendimet, gjykimet dhe vendimet e 100 të tjerëve më të dobët.

Nga ky këndvështrim duket se është shumë e vështirë të qëndrojnë së bashku demokracia dhe vetoja.

E vërteta e qëndrimit të z. Makron ndaj Shqipërisë do të përmblidhej në një pohim imagjinar: “Unë, Presidenti i Francës Emanuel Makron jam kundër pranimit të Shqipërisë në BE sepse nuk mund të lejoj që shumë votues të mi në Francë të kalojnë me Frontin Nacional, meqë janë kundër emigrantëve; nuk mund të lejoj që Franca të shtojë kontributet e saj financiare për disa ‘katunde ballkanike’ si Shqipëria dhe MV; nuk mund të pranoj që vendet e tjera evropiane, sidomos ato ballkanike, të besojnë se për t’u zhvilluar dhe ecur përpara iu mjaftojnë lidhjet e tyre me Gjermaninë dhe botën anglishtfolëse, ato duhet t’i ‘falen’ edhe Francës tri herë në ditë”.

Siç thashë më lart, veton franceze (është thuajse e sigurt që një “po!” franceze do ta ndiqnin edhe Holanda dhe Danimarka), e pritën me gëzim, herë të maskuar dhe herë të hapur, edhe palaçot e Tiranës. Politikanët kryesorë të opozitës politike që s’kishin lënë gur pa lëvizur deri tani për të krijuar në Evropë imazhin e një Shqipërie në kaos, krizë, destabilitet dhe me një narko-shtet, besuan se iu erdhi dita për revansh politik kundër qeverisë dhe politikanëve evropianë që kishin premtuar hapjen e bisedimeve BE – Shqipëri këtë vit. Si gjithmonë, në krye të ligësisë morale, shoqërore dhe politike do të shfaqej kontribuesi kryesor i parregullsive dhe paudhësive tona politike e demokratike të këtyre tridhjetë viteve, ai, Sali Berisha.

Kur shumica dërmuese e politikës evropiane shprehu neveri dhe zemërim ndaj qëndrimit francez, kur znj. Anxhela Merkel pohoi se “Edhe Shqipëria ka bërë shumë, merrni për shembull çështjen e vetingut…”; kur Departamenti Amerikan i Shtetit tha se “Jemi të zhgënjyer që KE nuk njohu përpjekjet për reforma të forta të secilit vend me anë të një vendimi për të hapur tani negociatat për anëtarësim…”; kur Kryeministri italian Xhuzepe Konte u shpreh se “Data e djeshme e 2019 do të mbahet mend si datë e një gabimi të rëndë historik dhe për këtë më vjen keq…”; kur politikani i lartë sllovak Eduard Kukan tha se “Jam shumë i neveritur dhe i indinjuar nga pozicioni i Francës..”, ish-Presidenti dhe ish-Kryeministri i Shqipërisë Sali Berisha i dërgoi “Një falenderim për Presidentin Makron!”.

Duke qenë adhurues i thënies ” Apres moi le deluge !” ( pas meje u bëftë qameti !, që i atribuohet stërgjyshit të z. Makron, Luigjit të 15-të, palaçoja politik i Shqipërisë do të ishte i lumtur që Shqipëria të përjashtohej edhe nga OKB, nëse kjo gjë do të sillte rikthimin në pushtet të tij ose të veglave qorre që ka lënë në drejtimin e partisë së vet.

Karagjozi politik L. Basha, përveç fajësimit të qeverisë shqiptare për veton franceze, pohoi paturpshëm se kishte bërë çmos për ta bindur Kancelaren gjermane A. Merkel për t’i thënë po Shqipërisë. Ka besuar dhe beson se do na bëjë të harrojmë bredhjet e tij nga Holanda në Gjermani duke pohuar se “Shqipëria nuk ka plotësuar asnjë nga kushtet e BE-së për hapjen e negociatave…” dhe, pastaj, në podiumet dhe studiot televizive të Tiranës se “Nuk ka BE me Edi Ramën kryeministër!”.

Nuk ia vlen të citosh edhe figurina të tjera politike opozitare që dërdëllitën pa pushim për fajet e Kryeministrit dhe të askujt tjetër apo çaprashitjet e znj. Kryemadhi se “Përgjegjësi i vetëm për këtë pengesë që i bëhet rrugës evropiane të Shqipërisë është vetëm Edi Rama. Me Ramën, BE është një mision i pamundur dhe një ëndërr e parealizuar për shqiptarët”.

Një ndihmës i kësaj zonje, ashtu si disa të tjerë, me sofizma u përpoqën të na tregonin se edhe po të thoshte Franca “Po!”, ne kishim nëntë kushtet gjermane që e pamundësonin nisjen e negociatave. Në të vërtetë, lidhje me qeverinë dhe përgjegjësitë e saj kanë vetëm dy prej atyre kushteve (forcimi i luftës kundër korrupsionit dhe reforma administrative) ndërsa reforma zgjedhore konsiderohet bashkëpërgjegjësi e pozitë-opozitës.

Mirëpo, siç pohoi me të drejtë z. Mero Baze, kundërshtuesit e hapjes së negociatave paraqitën lloj-lloj shkaqesh e pretekstesh, por askund dhe asnjëherë nuk e përmenden opozitën politike shqiptare dhe as pretendimet dhe qëndrimet e saj.

Shkurt dhe qartë, ata shprehën pakënaqësi me disa arritje qeverisëse, por lanë të kuptohet se “aleatët” e tyre dhe vazhduesit e misionit evropian të Shqipërisë nuk i shihnin tek opozita e rrugës por, fatkeqësisht apo fatmirësisht, vetëm tek qeverisja aktuale.

Opozita e rrugës, e molotovëve dhe e kaosit, e mungesës së moralit dhe të mendjes, opozita që iu kundërvu me të gjitha mjetet e mundshme reformës në drejtësi dhe që u përpoq të injorojë dhe përqeshë çdo këshillë ndërkombëtare, opozita që quan “bullshit” pohimet e Ministres së Jashtme të BE-së, që pohon se më shumë dëgjon mendimet e elektoratit të Peqinit se porositë e z. Mëthju Palmer apo që shprehet se më rëndësi ka futbollisti shqiptar E. Hysaj dhe gazetarja Eni Vasili se Komisioni i Venecias, nuk mund të konsiderohet as prej shqiptarëve dhe as prej të huajve si e denjë për ta çuar deri në fund misionin evropianizues të vendit.

Qeveria aktuale dhe z. Rama kanë mangësi që kanë qenë objekt i shkrimeve të mia të mëparshme. Mund të kenë arësye të tjera reale për t’u dorëhequr, por moshapja e bisedimeve BE-Shqipëri, kryesisht me veton franceze kundrejt miratimit të 90% të vendeve anëtare të bashkësisë evropiane, nuk përbën kurrfarë shkaku për t’u larguar.

Shqipëria dhe populli shqiptar do të mbijetojnë edhe pas qëndrimit francez ashtu siç kanë mbijetuar, ndonëse të dëmtuar, edhe pas Kongresit të Berlinit, Konferencave të Londrës e Parisit e më tutje e më tëhu. Do të ishte mirë që populli shqiptar dhe qeveritë e tij ta mbajnë shënim edhe këtë datë historike dhe të forcojnë lidhjet e tyre me botën gjemanisht-folëse dhe SHBA-në.

Nuk ka asgjë të keqe që lidhjet dhe marrëdhëniet ekonomike të forcohen edhe me shtete të tillë si Kina, një superfuqi botërore e cila, historikisht ka qënë shumë më dashamirëse dhe ndihmuese për popullin shqiptar se Franca. Siç thotë një fjalë e urtë kineze, “Nuk ka rëndësi ngjyra e maces. E rëndësishme është që ajo gjuan minj”. Shqipëria dhe shqiptarët nuk kanë nevojë vetëm për “lutje fetare”, por duan edhe punë, ekonomi e përparim.

Prandaj është mirë që gjashtë ditët e javës të punojmë me të gjithë ata që i kontribuojnë sinqerisht dhe konkretisht zhvillimit ekonomik të Shqipërisë, ndërsa ditën e shtatë të javës të lutemi pas dyerve të Tempullit të Sektit Politik Makron derisa t’iu mbushet mendja të na hapin derën.

Por, deri atëherë nuk mund të rrimë pa punë dhe pa zhvillim ekonomik sepse tashmë kaloi një brez dhe “lutjet” nuk sjellin as shi dhe as drithë. Gjithashtu, detyrimet morale dhe politike të Qeverisë dhe të krejt popullit për të përmirësuar funksionimin e shtetit dhe hallkave të tjera shoqërore duhen plotësuar dhe përshpejtuar.

 

*****

Botuar në Dita. Ndalohet ribotimi i plotë ose i pjesshëm pa lejen me shkrim të redaksisë

October 22, 2019 00:48
Komento

58 Komente

  1. Gj. October 22, 01:13

    Analiza është e saktë për Francën.

    Por… zoti Viktor

    Me konçesion Kepi Rodonit, Parku Arkeologjik i Butrintit..etj etj etj PPP pa fund..
    Tre gjera nuk kuptoj..
    1. Pse quhen te majte ?!
    2. Nese japin Shqiperine me koncesion, ky lloj shteti per cfare duhet.. per te tundur zinxhirin.. ?
    3. A e dine keto qenie pa Atdhe qe koncesionet jane ne vetvete humbje sovraniteti.. ?! Ku po na cojne ? Kush do i paguaje korrupsionet dhe poshtersite e tyre.. shqiptari i ndershem ???

    Reply to this comment
    • Vlora1912 October 22, 07:08

      O Viko….

      Lere Makronin, se i japi buk te tjeret Atij…!!

      Ti vet si mendon, a i ploteson Shqiperia kushtet per te hap Negociatat??

      Mendon se i kemi te plotesuara e Kriteret e Kopenhagen?

      Kemi 4 BANDIT qe qeverrisin shqiperine qe nga 92, te cilet jan *rrotuar sipas deshires ss tyre, dhe jo.me rotacion normal Politik…

      Kemi 4 bandit qe i kan vjedhur gjithshka ketij vendi, dhe jan sunduesit e tij, jo Drejtuesit demokratik…..Sondimtar

      A te ti them Sundimtaret?

      Shkrimi yt i sotmi ngjan si tifoz Stadiumi kokqethuur, ne rastin me te mir……ose nje Bothlepires profesionist, ne rastin me te keq.

      Nuk duhej te ta publikonin Pacavuren sot!

      Reply to this comment
      • sopiqoti October 22, 10:51

        “VORA 1912 ” e ka lexuar Viktor Malen POR nuk ka mare vesh asgje dhe nuk ka si te ndodhi kjo nga qe na tregon se ndodhet ne nje nivel te tille diesh sa qe ” nuk e din se c,fare ka brenda topi i fuootbollit lesh apo kashte.”

        Reply to this comment
        • Vlora1912 October 22, 12:38

          Sopiqot,

          E kam lexuar me shum kujdes Viktorin, edhe pse ka shkruajtur shum gjat.

          Gjithshka qe ka then, ne te ter gjatesin e shkrimit, eshte fajsimi i Makron per jo-ne.

          Pa ashtu, fajson historin Franceze per Aleancat okulte dhe anti-shqiptarine…….

          Ndersa un i shtrova nje pyetje te thjesht(atij) dhe ty tani:

          A eshte Shqiperia per Hapje negociatash me BE-n???

          Ti paske gjetur Lesh te fshehur , qe un si idjot qe jam nuk e kuptoj….Te lutem, me *ndrico me kuptimin tend te Vikos

          Te jesh mire.

          Reply to this comment
          • Tartufi October 22, 13:35

            Degjenerata,,,derdellitesi,,,pisi I pisit ,,,Plehanovi Malaj si gjithmone I dale nga llagemi I te shkuares po na shkruan kunder ,,,bajges franceze ,pas te vjelave,,,,nuk na I tha dje keto,,,,qe kjo bajge franceze ne na quan karkedhi e dhise.
            dhe kete bajge nuk e ka lidhur dhe nuk e lidh as nje ndjenje kurre me popullin tone,,,pa koment,,, te gjitha keto per nje gezetar patriot I shkruan te gjitha perpara se bajga te vendosi veton ,,,,positive apo negative.Plehanovi Malaj I lepin bythen Gjermaneve,,,,por me ndyresija eshte pastrimi I trapit te amerikanit duke bene thirje ti qepemi kesaj race Gjermano amerikane,,,,,,gje qe te ben ta peshtishe kete ndyresi gazetar pa pushim ,,,,duke I thene,,,,lexo o qelbe e Dites,,me,kete gazete plehanesh pa vlera .Jo francezet dhe gjermanet nuk na duan,,,,se na dine mire,,,,,,por keta Amerikane nuk na kene dashur dhe nuk na duan as nje grimze,,,,jane keta amerikane qe ja u kane ndaluar francezeve dhe gjermaneve meshirimin per te na futur ne kete bashkesi te ketyre popujve,,,,,,,,,,
            Ky eshte vendimi I tyre ,jo I francezeve,,,,Bajges franceze nuk ka ci ben kakerdhia shqiptare. Ata qe nuk na kane dashur dhe nuk na duan,,por na kane perdorur dhe na perdorin per gjeo politiken e tyre,,,,jane armiku I ketij populli,,,,pa koment o Plehanov.

  2. Uk Lushi October 22, 01:14

    Shuplakat e Francës, Holandës dhe BE-së në fytyrën e Republikës së Shqipërisë dhe Republikës së Maqedonisë (Veriore!) janë para së gjithash shuplaka për shqiptarët. Shumë shqiptarë ende nuk e kuptojnë që kombet e BE-së sillen kështu me ne sepse shumë nga ne duam principata provinciale dhe jo shtet-komb si duhet dhe që shikon së pari brenda vetes për të vendosur për veten tonë siç bën çdo komb.

    Asgjë nuk janë këto shuplaka për Tiranën dhe Shkupin krahasuar me goditjet që do t’i merr Republika e Kosovës dhe Prishtina në muajt dhe vitet në vijim. Është koha e fundit të braktisim largimin nga njëri-tjetri dhe të punojmë me vendosmëri që të afrohemi dhe bashkohemi si një komb ose mos të çuditemi kur do të na ripërsëriten historitë e viteve 1913 dhe 1945.

    Reply to this comment
    • Democracy Now! Democracy Restored ! October 22, 01:45

      Shuplakat e Francës, Holandës dhe BE-së në fytyrën e Republikës së Shqipërisë dhe Republikës së Maqedonisë (Veriore!) janë para së gjithash shuplaka për …..Qevetrite e ketyre vendeve te perbera nga bazhibuzuke dhe hajdute te vete popujve te tyre.Populli Shqipetar nuk e meriton te perdoret si mish per top per interesat e politiqenerve ne fuqi.

      Reply to this comment
      • mirel October 22, 15:18

        Shume i drejte komenti jot. Populli shqiptar nuk e meriton te perdoret si mish per top per interesat e politiqenerve ne fuqi.

        Reply to this comment
  3. Lexues Dita Tema October 22, 01:16

    E ke saktë fare vetëm e dhjet kur citon Ymerin e Ramë Saliut.
    Kameleon me diabolik e më sahanlëpirës nuk ka njohur gazetaria e 30 viteve të fundit

    Reply to this comment
  4. . October 22, 01:17

    Ah po si keshtu…
    E paska fajin Franca qe ne nuk hyml në BE.
    Ndoshta.
    Po që ne nuk kemi asnjë lidhje me standartet e BE në adninistratëz shërbime dhe demokraci?
    Kush e ka fajin?
    Pyetje studentëve në Hyrje në Ekonomi:
    – Po të kishit 10.000 euro çfarë do bënit?
    – Do kisha shtuar dhe 8000 euro e do kisha ikur ilegalisht në Angli.

    #thefuture

    Reply to this comment
    • Merre me long se mishi ka mbaru ! October 22, 05:51

      Me Ramen Meten dhe Lulen e Berishes do hysh ne EU?
      Keta dallkauke kane 30 vjet qe kane gjetur parrajsen.
      Franca ta paska fajin ? Makroni duhet falenderuar qe ju tregoj vendin qe meritojne ketyre edepsezeve

      Reply to this comment
    • Iliria e bashkuar October 22, 14:49

      Urime per shkrimin. Po sa te keqia ka bere Franca deri ne « demokracine » e sotme. Mos duhen haruar të qelluarit me vizore te duarve te nxensave nga mesuesit sepse flisnin gjuhen krahinore ne vend te frengjishtes, apo duhet haruar komandanti francez qe i pellciste kundershraret algjerian duke i futur zoren me uje ne goje ? Sado te fajsojme me te drejte te tjeret, fajin kryesor e kane vete shqiptaret qe nuk kane ditur te bejne shtet. Po mos te ishin Europa dhe Amerika, Shqiperia do te ishte perseri nje vend i turpshem.

      Reply to this comment
  5. Ylli October 22, 01:18

    Kush ka mend në kokë e sy në ballë duhet të jetë në gjendje të kuptojë se nga liberalizimi i vizave për ne e deri më sot, jemi në REGRES.

    Dmth Europa që ulet me ne në NATO dhe na pranon pa viza, sot nuk është gati as të ulet në bisedime me ne?!

    Ky quhet regres! Regres i ardhur nga ne vetë.

    Politika në tërësi dhe Edi Rama në veçanti kanë bërë çmos që të vonohej momenti i çeljes së negociatave për anëtarësim.

    Vonesa për marrjen e statusit kandidat dhe më tej, vetëkushtëzimi për Reformën në Drejtësi si shpikje shqiptare ishin ngjarje të rënda që vonuan çdo gjë në mënyrë të pallogjikshme.

    Shpesh themi që X apo Y ambasador bënë këtë apo atë gjë. Jo jo, e kemi bërë me vetë të gjithën, me qëllimin e dukshëm që të fitohet pushteti. Ambasadorët që zbuluan parasjën mbi tokë, bënë vetëm detyrën ndaj CV të tyre duke futur në agjenda ndërkombëtare gjera që Qeveria e 2013 i kërkoi me insistim.

    Natyrisht çdo gjë u bë për interesa të brendshme pushteti. Ja ku është dge fundi i kësaj llogjike. Një shtet me super pushtet, por në defiçit të thellë demokratik, institucional dhe ekonomik.

    Për këtë regres ka vetëm një Përgjegjës të drejtpërdrejtë: Edi Ramën.

    Sigurisht ka edhe përgjegjës të tjerë që e pranuan dhe lejuan këtë situatë, ku më e para është LSI dhe veçanërisht Ilir Meta.

    Kjo na ka ndodhur dhe skemi përse të kërkojmë lart e poshtë fajtorët….

    Reply to this comment
  6. cela October 22, 01:20

    Imperalistet francez na kane halë ne sy se Shqiperia eshte shkemb granti i Evropes!

    Reply to this comment
  7. Lola October 22, 01:24

    Zoti Viktor
    A zgjidh gjë lufta me Francën?
    Aq më tepër që nëse vazhdohet kështu, do humbim dhe në takimin tjetër ku Maqedonia e sigurt kalon.
    Duam Evropën apo duam nervat e citjaneve të Surelit.

    Një pyetje kam të thjeshtë për ju.

    Pranë çdo sheshi të ri ndërtimi, në Tiranë (dhe janë shtuar tmerr tmerr tmerr) gjendet një Range Rover që ka parkuar mbi trotuar!
    ____
    Punë PR-i?

    Reply to this comment
  8. My October 22, 01:25

    Ka shumë arësye përse Shqipëria duhet të ndahet nga Edi Rama.

    Shumë!

    Por njëra është më e dukshmja: MASHTRIMI!

    Për mashtrim në mënyrë masive të përhapur nëpërmjet mediave të blera, si dhe sistematik i konsumuar ditë për ditë, marrëdhënia qeverisëse e shqiptarëve me të duhet të përfundojë këtu! Tani! Menjëherë!

    Doni prova të mashtrimit masiv e sistematik?

    Po ju kujtoj vetëm një:

    Vjet e parvjet Ai njoftoi dhe festoi hapjen e negociatave. Pa pikë turpi edhe para 2 javësh tha “danke Angela” që na i hape negociatat, pa marrë parasysh që për dy vite me radhë i kishte “çelur” negociatat…

    Fakti është se nuk qenkan hapur! E pohon po ai vetë, po me të njëjtën pafytyrësi, vetëm se me pak lesh më shumë.

    Ky quhet mashtrim ndaj popullit dhe përbën arësye të mjaftueshme për popullin ta shporrë nga qeverisja!

    Nuk po marrrim fare në konsideratë as keq e shumë keqqeverisjen, as dëmet e pariparueshme të ekonomisë e të shtetit e as shkatërrimin e demokracisë e dhunimin sistematik të lirive dhe të drejtave kushtetuese.

    Nuk po i marrim në këtë arsyetim, jo se nuk janë e as se janë më pak të.rë dësishme. Përkundrazi,janë themelore. Por le të themi se disa prej tyre janë çështje koncepti politik dhe disa janë çështje që i takojnë drejtësisë dhe, kur komentohet politikisht edhe Ai ka të drejtë të flasë politikisht.

    Po Mashtrimi si gjest është i rëndë, flagrant dhe shpreh një marrëdhënie të thyer tashmë. Mashtruesit nuk i pranon askush, asnjë njeri e as shoqëri që ka vetëm pak moral.

    Kryeministrat e politikanët mashtrues shporren, në çdo vend të botës.

    Reply to this comment
  9. Agim October 22, 01:33

    Macron: “me reforma në letër nuk mund të gënjehemi më. Shqipëria ka humbur 15 -20% të popullsisë së saj. Shumica janë nën 35 vjeç. Ka diçka që nuk shkon në atë vend…”

    Tani jepini,shani gruan e Macronit!

    Reply to this comment
  10. Bexhet October 22, 01:35

    Zgjidhja eshte ajo qe thote i madhi Moikom. ZHBERJE E 2008 DHE ZGJEDHJE.

    Gare e ndershme me politikane te rinj.

    Mjafton zoti Viktor te shikoni videon me ate deputeten Majlinda

    Po he si thoni???…A mund te hyjme ne Europe me te tille ligjvenes???….Shyqyr qe nuk na e hapi deren Europa dhe kete here… do ishim turperuar……deri sa te spastrohet ky vend nga keto rrymeshtira
    …..Pa le po na mburret Lulushi e Sale mavrija…pjelle e tyre jane…pse a nuk e vune keta ne lista kete te gjoren????….se dhe diplomen po keta ja dhane nga i famshmi Universitet Kristal…..lere pastaj Rama cka fut aty….he flisni????

    Reply to this comment
  11. Lexues juaji i rregullt October 22, 01:42

    Viktor jam dakord me cfare eshte Franca dhe cfare eshte opozita.

    Jane si thoni ju, nuk ka dyshim.

    Por une nuk e kaperdij dot më sjelljen e Edi Ramës, vendimet, arrogancën e tij.

    Ti je nga te paktet bashke me Adrian Thanon qe keni folur troc edhe per nderkombetaret edhe per ambasadoret nga pozita te majta.

    Dhe ju kam levduar per kete.

    Tani pse i merrni keta nderkombetare si etalon vlerësimi?

    Europa po zhbëhet, sfida jonë është të bëjmë Shqipërinë.

    Cfarë kemi këtu??

    Arroganca, padrejtësia, paligjshmëria dhe grabitja e pronave dhe taksave të shqiptarëve janë katër kolonat ku mbështetet qeveria e Rilindjes. Këto janë katër këmbët e kësaj ngrehine të kriminalizuar.

    Shqiptaret nuk kërkojnë të hyjnë në BE si erëza që i hidhet një gjellë, për t’i dhënë shijen myslimane unionit, por si qytetarë të barabartë, që duan shtetin ligjor, progresin ekonomik, drejtësinë e barabartë dhe kërkojnë t’i bashkohen përkatësisë së tyre mijëra vjeçare si pjesë e pandashme e Evropës.

    Shqiptarët nuk duhet të kërkojnë mëshire, as vlerësim për diçka që nuk tregon realisht vlerat dhe qenien e tyre evropiane, por një vlerësim realist për të parë veten tek qëndrimet e drejta.

    Vetëm me reforma reale, me zhvillim ekonomik, krijim të një shteti ligjor me një drejtësi të pa kapur, me një luftë të pa kompromis ndaj krimit të organizuar dhe korrupsionit qeveritar, Shqipëria mund të bëhen pjesë vitale dhe e barabartë me shtetet e tjera evropiane.

    Reply to this comment
  12. Albert Sharra October 22, 01:48

    Franca nuk na pranoi per shkak te azilit qe kerkojne 45.000 shqiptaret atje….Kjo eshte deklarimi fasade i politikes Europiane, per te mos thene ate qe eshte realisht thelbi real i politikes ne Shqiperi, kam nje pyetje per kryeministrin: Cfare politikash te brendshme zhvillimi e sociale ndjekin ato vende ku qytetaret e saj kerkojne azil? Sigurisht jo demokratike, ku demokracia e cunguar eshte nje demokraci e mohuar…keshtu eshte dhe Shqiperia…ku demokracia eshte per nje grusht njerezish me pushtet politik dhe ekonomik, qe i sherbejne njera tjetres,ku perfitojne 90% te te mirave materiale ne kurriz te pjeses tjeter te popullsise qe paguan taksat, bizneset e vogla e te mesme dhe paguhet nen nivelin minimumit jetik, pjesa e asaj popullsie, qe jeton me punen e krahut…ku ne fund te muajit nuk ploteson as 50% te nevojave jetike baze… ku Kryeministri di gjithshka, vendos per gjithshka, dhe ben ate qe i pelqen atij per gjithshka duke folur ne emer te atyre te cileve me voten e vjedhur…i ben dhe tangerllikun e radhes…shkurt muhabeti kjo eshte diktature , dhe kjo diktature e re eshte e njete me ate 45 vjecare te kohes xhaxhit..por me terma politike te konjuktures kohes..ku politikat ne shqiperi behen nga Njeshat e Partive..dhe bizneset kontrollohen po nga keta njesha…Kur pinjollet e ish diktatures jane kostumi i kesaj politike..cfare te prese populli yne i lodhur nga demagoget pinjolle te komunizmit?…atehere ne menyre te heshtur..ata zgjedhin ate rruge qe kjo klase politike degjeneruar…nuk e deshiron, jo se ju vjen keq qe nuk hyne ne Europe..se per kete nuk ja ndjen fare….por per te shmangur ate qe Ju ka dale boje me cfare ata bejne ne kete vend…Turp per keta plalo politikane te majte ,djathte, jane fytyra me neveritese e ketij populli te martirizuar..ne 45 vjet nga Enveri, dhe ne 30 vjet nga Klani serbo-grek…me Saliun, Moniken, Lulin, Ilirin e kompani..se bashku me langot qe ju vine nga pas per nje kafshate nga hedhjet e tyre …me servilizmin deri ne dhimbje..ndaj njeshave te Partise..

    Reply to this comment
  13. Socialist Fier October 22, 01:53

    Të gjitha që thotë zoti Viktor Malaj qëndrojnë.
    Unë nuk kuptoj vetëm dicka.
    Maqedonia shpall zgjedhje që mos ti hapë rrugë konfliktit politik dhe pooulli të shprehet.
    Pse ka kaq frikë Rama të bëj zgjedhje nëse ia kërkojnë edhe këta të opozitës?
    Konfirmon shumicën apo jo?
    C është ky tmerr i kryeministrave shqiptarë nga votimi???

    Reply to this comment
    • Gazmir October 22, 01:53

      Kjo puna e Rames me Zaev, e Shqiperise me Maqedonine me zgjon nje barcalete muslimane por ndjese per fjalorin pak..

      Ne nje tualet publik dy vete duke urinuar prane e prane dhe njeri qe i thote atij prane;

      Vllai nga Shijaku je ti?
      Po- i tha tjetri
      Nga filan fshat i shijakut?
      Po- i tha ai
      Nga filan zone e fshatit?
      Ore ti..une ste njof fare..ku e din ti nga jam une?
      Jo vllai jo as une ste njof por a keni filan mjek popullor qe iu ben synetet aty?
      Po- i tha ky
      Ehh- gjithmone shtrember pret ai legen, ke 3 minuta qe po shurron te kepucet e mia!!

      Reply to this comment
  14. Rubik Rubiku October 22, 01:54

    Duhet një komision hetimor për shkarkimin e Macron. Sipas interpretimit të ri të Venecias, Presidenti i Francës nuk mund të dalë kundër Komisionin Europian dhe të shtyjë negociatat…
    🙂 🙂
    Kryetar Ulsi Manja, duket nga pamja që është burrë shteti

    Reply to this comment
  15. kris 1 October 22, 03:16

    ky macoku i rilindjes kap vetem minj blu.per ujkun qe po can gjithe stanin me dele nuk sheh gje.E pengojne citjanet.Macok bythlepires,

    Reply to this comment
  16. Limani October 22, 06:45

    Po nis të hedh dy rreshta edhe unë pasi lexova 16 komentet e para dhe tani është ora 5 e mëngjesit . Ç’reagim i shpejtë i njerëzve dhe ç’llogjikë të shëndoshë paskan njerëzit tanë – e konstatoj këtë me kënaqësi !
    Viktor !
    Të kam menduar se je një analist i thellë , por paskam qenë i gabuar , qënke peshë e lehtë , qënke një urra-patriot .
    Për Saliun e me Saliun e pa Saliun ti , pakënaqësitë e tua , që janë edhe të miat , ia zbraz Francës në kurriz . E ke gabim . Unë këto 30 vjet nuk ia kam dëgjuar emërin ambasadorit francez , kush ka qenë e kush ka ikur, ka apo s’ka ambasador francez këtu , ndërsa ambasadorët amerikanë unë i njoh të gjithë , me ç’kanë thënë e ç’kanë bërë , duke filluar nga harbuti Rajerson e me radhë . Unë mbaj mend senatorët amerikanë , midis tyre më kujtohet Engëll , të cilet publikisht , në mënyrë ultimative, kërkuan të mos arrestohej banditi Sali dhe langaraqi Nano k/ministri ,si kone futi bishtin në shalë nga frika , njëllojë si qelbaniku k/minister që kemi sot , që bën të kundërtën e atyre që premtoi …..
    Nuk na e ka fajin as frëngu e as inglizi , as amerikani e askush tjetër , fajin t’a kërkojmë brënda vetes – i huaji i huaj është , marrëdhënit midis shtetesh janë marrëdhënie interesash , marrëdhëniet vëllazërore janë iluzione . Bota është kjo që është , ne s’e ndryshojmë dot atë sipas orekseve tona , ne duhet të dimë si të mos dalim të humbur në këtë botë .
    Akuzon Viktori , Makronin për Konferencën e Londrës të vitit 1913 !
    Ore mik , mos u fut në të thella se pastaj s’del dot !
    Po ç’prisje ti nga gjyshi i Makronit , kur gjyshi yt Haxhi Qamili ndezi flakën nëpër Shqipëri kundër kaurëve që shkëputën Shqiperinë nga Stambolli , apo sot , ç’pret ti , kur Haxhi Qamili i kohës sonë , Edvin k/ministri ka rënë në dashuri me neo sulltanin Erdogan ?!
    Nuk të jep kush në pjatë asgjë të gatëshme edhe kur të takon , duhet t’a marrësh me shpatë kur është koha e shpatës dhe me diplomaci , kur është koha e mëndjes. Por , kur ti fle gjumë kur duhet t’i bësh sytë katër , s’ta ka fajin bota – e kam fjalën për të parët tanë .
    Por edhe ne do gjykohemi ashpër nga brezat që do vinë pas nesh .
    Dhe do kenë plotësisht të drejtë !

    Reply to this comment
  17. intelektuali October 22, 07:18

    Enveristi fanatik Viktor Malaj:

    Mire e ke shkruar dacibaon-flete-rrufene per Francen e degjeneruar duke anatemuar me liber shpie Presidentin Macron njashtu sic beri Edvini ne studion e CNN per Presidentin amerikan Trump dhe kjo dacibao enveriste ne frymen e deklaratave te Gerdalles se Enverit, Gramoz Ruci nga karrikja e Kryetarit te Parlamentit ku e ka hedhur Edvin Droga me parashyte per ta patur si nje bodiguard te “Hajnise” se tij makaber antikombetare,

    por:

    ME ENVERIN NE BALLE DHE ME PIRAMIDEN E TIJ FAMEKEQE NE MES TE TIRANES KERKON TI TE HYSH NE BE?

    Po 9 kushtet e Bundestagut gjerman te Merkelit a i ke lexuar ti o fanatiku enverist, Viktor Malaj? Mashtrimet e ulta per “Armikun e Kllases” qe gezohet dhe ferkon duart nga qefi per refuzimin e Macronit tregoja kalamajve te tu dudume si vetja tende para gjumit te nates se propagandes enveriste nuk i beson me njeri ne vendin tone pa fat, Macronit te Frances t’i puthesh bythen sepse e shpetoi shqypnine e Edvin Droges dhe Taulant Xibrakes nga nje REZIL i madh, ja cfare ka shkruar gazeta DITA qe te publikon kete dacibao turpi per shqyptaret ne faqe te pare:

    “… Macron: Unanimitet? Gjysma ishin kundër Shqipërisë, ndalova ndarjen. Dje dëgjova disa fjalë se ne pothuajse arritëm uninamitet për hapjen e bisedimeve me Shqipërinë dhe Maqedoninë e Veriut. Kjo nuk është e vërtetë. Padyshim, aty kishte një shumicë dërrmuese që Maqedonisë së Veriut ti hapen negociatat, por gjysma ishin kundër Shqipërisë…”

    He mo fanatiku i Enverit, Viktor Malaj cfare ke per te thene per kete deklarate perfundimtare te Presidentit francez Macron qe shpetoi Rilindjen e kanabisit dhe kokaines nga rezili nderkombetar?

    PO SAJE QORRIN E NJEH TI? PO BASHKIM ULAJN, PO GJUSHIN ME AVDULAJT ME GJIKNURAT E KESHAT E LUKUNINE E KRIMINELEVE QE VJEDHIN VOTAT SI DAFLLAKU NE DASEM

    si:

    Ne asnje vend tjeter demokratik te Botes qe ngjan vetem me Rusine e Putinit, por me shume me Korene e Veriut te Kimit.

    prandaj pyetja vazhdon:

    ME KAPOBANDA DROGE DHE KRIMINELE NE KRYE TE SHTETIT DHE PUSHTETIT DO TE HYSH TI O MAVRI NE BE?

    Kur Saje Qorri i shpetoi Drejtesise me finte edviniste me “Autoktritike shoqerore” qe Edvin Droga i ka mesuar nga te Spiro Koleka i Anetes dhe te Killeri i Enverit, Kristaq Rama ti o Viktor Malaj nuk i besove intelektualit kur te tha:

    TANI JU ENVERISTET DO TA SHIKONI ME DYLBI DEMOKRACIE BE-NE.

    Nuk i besoi as Edvin Droga qe tani pe e vertit bythen enveriste si “kurvat ne bordello” per te gjetur justifikimin per te fshehur deshtimin e tij te radhes me moton makiaveliste:

    QENTE LE TE LEHIN, KARVANI ME LEKAT E HAJNISE TE SHKOJE PERPARA

    prandaj:

    O enveristi fanatik marksist Viktor Malaj:

    Leri llogjet e propagandes bolshevike me palacot e Tiranes qe jane targetuar si “Armiq te Kllases” qe i gezohen refuzimit te “Armikut te Jashtem” qe ti ke piketuar sot si Presidenti Macron me shtetet e tjera te “degjeneruara” kapitaliste si Holanda dhe Danimarka, sepse ti je shume i vogel dhe budalla per te kritikuar dhe fyer me ofeza Francen qe eshte “Djepi i Demokracise Boterore” me deklaratat e tua prej enveristi ziliqar qe nuk ka kerkuar akoma falje per krimet e komunizmit ne Shqypni qe eshte i vetmi vend ne Evrope qe feston 75 vjetorin e LANC-it kriminal te Enverit qe mbushi lumenj me gjak njeriu te pafajshem ne Shqypni dhe Kosove:

    “…Për Shqipërinë dhe popullin shqiptar bëhet akoma më fyese dhe poshtëruese që veton për të mos u bashkuar me BE-në, në emër të humanizmit, shtetit ligjor dhe parimeve demokratike, e vë një shtet (Franca) i cili është paditur disa herë në Gjykatën Ndërkombëtare Penale për krime kundër njerëzimit dhe që në atë vend janë paditur me dhjetëra kryetarë bashkishë, deputetë, ministra, presidentë të shtetit dhe presidentë të sportit për korrupsion dhe krime të tjera dhe, thuajse, asnjë nuk ka shkuar në burg…”

    KUJT I KERKON TI BAMIRESI KOMUNISTE O ENVERISTI VIKTOR MALAJ:

    “… Shqipëria dhe shqiptarët nuk kanë nevojë vetëm për “lutje fetare”, por duan edhe punë, ekonomi e përparim…”

    sepse:

    Koha e Qepes e Enverit kur Diktatori i lutej “vellezerve” te tij komuniste per fabrika dhe uzina badiava si bamiresi bolshevike ka cofur njehere e pergjithmone kur ra Muri i Berlinit ketu e 30 vjet me pare dhe ka ardhur koha qe shqyptaret ta kuptojne se punen, ekonomine dhe perparimin duhet t’ja kerkojne Bosave qe zgjedhin vete dhe jo Macronit te Frances qe eshte zgjedhur per te krijuar pune, ekonomi dhe perparim per francezet dhe jo shqyptaret si Marko nga Tropoja ne se e ka pare filmin e Holivudit qe i beri te njohur bashkeatdhetaret tane veriore si kurre me pare,

    sepse:

    Edhe Jeronim de Rada ka shkruar ne fund te shekullit te 19-te se socializmi eshte si plackat e shpise qe i perdorin te gjithe qe perputhet me teorine e Kon Fucit kur thote se “macja eshte jetegjate se ha miun qe gjuan vete”

    Reply to this comment
    • Ai qe di ti October 22, 09:34

      Mjaft o Spiuni Provokator fanatik i Sigurimit,,mjaft flet per cilindo qe shkruan se cfare mendon, duke ofenduar dhe anatemuar cilindo qe bie ndesh me “parimet dhe mendimet e ndritura” te nje INTELOBOLEJE, ose sic thosh njeri me siper te nje INTELEGOMARI..Nqse e mban vehten kaq INTEL….dil e shkruaj si gjithe te tjeret me emrin tend te vertete…ahere do te te lexonim dhe te te komentonim sic ben dhe ti..me denglat e tua me sharje dhe ofendime mor “Plehra Mediatike” e gazetes se nerume Dita.

      Reply to this comment
  18. Alban Hamzai October 22, 07:26

    Analize tipike shqiptare .Ne cdo kohe ,per te gjitha deshtimet ne Shqiperi na e ka fajin I huaji .Gjithmone shohim qimen tek I huaji dhe jo traun qe na ka zene syte neve .Por si mund te hape negociata me Evropen nje shtet si Shqiperia pa Gjykate Kushtetuese e pa Gjykate te Larte(jemi I vetmi vend ne bote pa to) ,me nje kryeprokurore te perkoheshme disamujore e qe po rri me vite, me vjedhje votash e asnje nuk denohet ,me deputete e tani me kryetare bashkie me te kaluar kriminale ,me bimet e droges qe kane mbuluar vendin , me institucione si PPP e tani Korporata e Investimeve Strategjike qe vjedhin e vetem vjedhin pronat e shqiptareve ,me Parlament pa opozite ,me zgjedhjet komuniste te 30 qershorit ,me gjyqtare te perjashtuar nga Vetingu e qe nuk denohet asnje etj etj ?Keto duhet te analizoni z.Viktor . Dhe dicka tjeter .Duhet te analizoni e te denoni dhe punen pa pergjegjesi te funksionareve te BE si Mogherini ,Hahn ,Vllahutin qe me informacionet te tyre per BE nuk kane thene te verteten per gjendjen ne Shqiperi ,kane mbuluar e zbukuruar realitetin ,po te tregonin ata te verteten e te vinin ne pune qeverine shqiptarte nuk do te kishim ato qe permenda me siper dhe rruga per BE do te ishte e hapur .Por keta burokrate te BE nuk e bene punen e tyre .Pra fajtor per deshtimin eshte qeveria shqiptare e ndihmuar nga keta burokrate evropiane .Ne ne Shqiperi rrojme dhe I shohim e I kuptojme gjerat .Prandaj z.Viktor dhe ju Viktore te tjere ,me keto analiza tip Vllahutin nuk ndihmoni ,nuk tregoni shkaqet e deshtimit ,mbuloni te vertetat e hidhura te realitetit shqiptar .Se ne nje shtet ku nuk behet lufte si ne Siri ,sic eshte Shqiperia nuk duhet te kerkoje te largohet 60% e popullsise se mbetur ne vend dhe kjo e tregon me mire pse u tha “Jo” nga Evropa me gojen e Frances,Hollandes,Danimarkes e gjysmes se shteteve te BE .

    Reply to this comment
  19. Dritan October 22, 08:10

    Nese eshte i sakte pohimi se Franca ka penguar ndjekjen penale te saliut ath duhet menjehere te ngrihen mardheniet e te mbyllet ambasada franceze!
    Nuk ka dem me te madh se ky per Shqiperine! Nuk vlen as EU, as integrimi as ndihmat (lemoshat) franceze asgje perpara faktit qe kete kriminel e kemi ende neper kembe! Dhe sigurisht qe kjo ka pasur lobimin serb prapa se saliun nuk besoj se e pjerdh njeri ne france!

    Reply to this comment
  20. Orli October 22, 08:36

    Analize me shume se perfekte.

    Reply to this comment
  21. niko kalemi October 22, 08:42

    Ky eshte nje artikull i shkelqyer por gazetes Dita me rrugen qe ka nis nuk i ka pelqyer dhe ka botuar keto komente te ndyra vetem per te realizuar qellimet e veta.

    Reply to this comment
  22. LEON October 22, 08:45

    Qe te harroheshin poshtersite e Berishes,duhej nje me i poshter se Berisha dhe ky birbo nuk vonoi te dukej ne horizont.Ishte Edi Rama.
    Ne qe i dhame voten PS te drejtuar prej tij,kujtuam se do te denoje krimet dhe grabitjet e Berishes.Jo.
    Ky e la te qete ne maje te plehut dhe filloi te vjedhe vete.E gjithe strategjia e tij qeverisese eshte ne funksion te vjedhjes se shtetit,taksave,borxheve,tokes,truallit,detit,lumenjeve,cdo gje qe mund te vleje dhe te shnderrohet ne para.Kete industrializim serial te vjedhjes,nuk e arriti dot as Berisha.
    Keshtu e denoi Berishen ky,dukke vjedhur me shume se Berisha.
    Ne raportet e tij me nderkombetaret,ky i eshte permbajtur tradites 500 vjecare te bejlurcines shqiptare,
    Beji temena pashait, kryevezirit sulltanit,dergo dhurata ne Stamboll dhe je ne rregull.
    Ne samitet kur vendosej per fatet e Shqiperise,vishej si kllown cirku per te bere pershtypje.Luante gastorin me Lideret e shteteve kryesore te botes,,Dy fjale te shkembente,behej intim,doren ne qafe,cucucu ne vesh,,,tregonte barsaleta me kripe dhe ngazellehej si aktori pas nje cfaqje te suksesshme..
    Zonja Merkel vdes per mua,me ka pike te dobet,
    Miku im Makron,Miku im i ngushte Makron.
    Miku im Alexander,.Ej,Sandro c`kemi!
    Ej miku im Cipras,Ne jemi lideret moderne te Rajonit,.
    Cfare cuni per se mbari eshte Mateo Renci.
    Une me gjithe keta miq e shoke jam qe tani ne BE.
    Nqs,do te behet ky vend pjese e Europes do behet prej meje.Me pyeti presidenti i frances,,ku i gjete keto atlete te bardha?Me gjej dhe mua nje pale! E forte kjo!
    Sot per sot jam njeshi.

    Reply to this comment
  23. Ekonomist October 22, 08:57

    Sali Berisha beri kale beteje anetaresimin ne NATO dhe heqjen e vizave dhe ja arriti qellimit.
    Edi Rama beri kale beteje hapjen e negociatave me BE dhe nuk ja arriti qellimit
    Po pse bene keta si kale beteje te qeverisjeve te tyre ceshtje te jashtme dhe jo te brendeshme te Shqiperise?
    Sepse donin me keto te mbulonin ceshtjet e brendeshme, kryesisht Ekonomine e vendit!
    Z. Artikullshkrues, mos u bej dhe ti si ata, te kesh kale beteje te shkrimeve te tua ceshtjet e jashtme te Shqiperise si eshte Hapja e negociatave. Bej kale beteje ceshtjet e brendeshme te Shqiperise! Varferine, financat e shkaterruara, ekonomine ne krize.
    Per kete te sherben shkrimi i sotem ne gazeten Dita – KLSH “Koncesionet kane dale jashte kontrollit”
    Eshte jashte kontrollit pra ajo qe eshte thelbi i nje qeverisje – EKONOMIA. Aty duhet perqendruar vemendja se eshte nje termet qe na rrafshon njesoj te gjitheve.

    Reply to this comment
  24. asd October 22, 09:02

    Nuk e lexoj dot artikullin qe kur ne titull thuhet per Hollanden dhe Danimarken “vende gjysem satelite” Kush e thote ? Ky zoteria anonim me ca palo mendime, gjuhe dhe llogjike alla shqiptarce. Po rri o malo e ha buke misri e mos ncb.

    Reply to this comment
  25. Ai qe di ti October 22, 09:35

    Mjaft o Spiuni Provokator fanatik i Sigurimit,,mjaft flet per cilindo qe shkruan se cfare mendon, duke ofenduar dhe anatemuar cilindo qe bie ndesh me “parimet dhe mendimet e ndritura” te nje INTELOBOLEJE, ose sic thosh njeri me siper te nje INTELEGOMARI..Nqse e mban vehten kaq INTEL….dil e shkruaj si gjithe te tjeret me emrin tend te vertete…ahere do te te lexonim dhe te te komentonim sic ben dhe ti..me denglat e tua me sharje dhe ofendime mor “Plehra Mediatike” e gazetes se nerume Dita.

    Reply to this comment
    • intelektuali October 22, 11:31

      Ky me siper me “INTELEGOMARIN” eshte Hamdi Dega xhelati i Enverit dhe kolegu yt nga Sigurimi i Shtetit,

      prandaj:

      Pyete ate meqe e citon ne repliken tende enveriste qe te kujton repliken e enverit per Injac Mazin ne Konferencen e Tiranes, kur komunistet e ndershem kishin vendosur t’i prisnin koken pederastit gjakatar te Gjyles qe po e vonte Shqypnine drejt izolimit total dhe te plote nga Bota, njashtu sic po vepron edhe sot Edvin Enveristi ne gjurmet e kauzes se Partise se Punes, ja cfare i tha Enveri, komunistit te oreve te para, Injac Mazi, qe e akuzonte per paaftesi ne drejtimin e shtetit dhe auoritarizem monist ne vendimarrje:

      PO TI O SPIUN PSE KISHE HYPUR NE VETUREN E AMBASADES JUGOSLLAVE MBREME NATEN?

      qe:

      Ngjan shume me repliken tende ndaj intelektualit qe komenton vetem me nje etike te larte qytetare,

      O BOLE fanatike enveriste.

      Reply to this comment
      • Ai qe di ti October 22, 15:16

        “O BOLE fanatike enveriste”….Ja kjo eshte “etika e larte qytetare” e INTELOBOLES …qe me sa duket me keto te dhena qe citon me siper,qe nuk i di asnje,i vjen era TUFA i Sanatoriumit te Studimit te Krimeve te Komunizmit

        Reply to this comment
  26. spata October 22, 10:26

    E mesuam qe francezet dhe disa shtetet te tjera nuk na duan . Por ne shqiptaret nuk e vrasim mendjen fare psen e kesaj mos dashje .Sorollatemi me argumenta dhe i mbushim mendjen vehtes se ne jemi evropjane dhe se Evropa na ka bere shume padrejtesira .Cfare jane bere nuk mund tia zesh ne goje Evropes qe te ka hapur dyert .Problemi eshrte sa je ti ne ato nivele demokratike te hysh ne ate familje qe ka standarte. Ketu luhen te gjitha pikepyetjet dhe qejfmnetjet e shqiptarve .
    Une mendoje ndryshe nga komentet qe anashkalojne pergjegjsine tone .Populli yne nuk do lemosha te tilla.Hapja e negocjatave na ve para detyrave edhe me te medhaja . Nuk kane kuptim ato nese ne skemi nje shtet te konsoliduar .Shkeljet jane aq te renda sa eshte veshtire te merret nje vendim pozitive per ne .Dhe ku i shohim . Te mos shkojme me tutje . U fol se Raforma ne Drejtesi do te pastronte te pa ndeshkuarit e politikes dhe te sistemit gjyqsor .Ne sistemin gjyqsor gjusma u largua vete pa ju nenshtruar zullumeve qe kane bere dhe te tjeret per sy e faqe u lejuan te vazhdojne karierien e te garojne per SPAK , BH ,Gjukaten e Larte e ate Kushtetuese .Por cfare ka dale nga kjo site. Duam sduam edhe keta jane te infektuar sa spo merren vendimet per ngritjen e organeve qe do te hetojne e penalizojne te korruptuarit .Kete pergjegjis nuk duhet ta shperndajme e te lozet pingpong se kush e ka fain. Fain e ka kjo qeveri dhe ky K/M qe mendon se eshte kopetence e organeve te ngritura per ti shkuar deri ne fund Reformes . Nuk eshte Ibraimi ai qe pengon ose komisjoni i vlersimit qe nuk po ngrihen brenda afateve ato organe qe Evropa i do me cdo kushte .Ketu qendron poja ose jo per tu hapur negocjatat .Doli Franca e disa skeptike themi ne . Por te mos harroni se Evropa nuk eshte vetem Gjermania apo shtetet e tjera qe kembengulen ti hapi se nuk na prish shume pune ne .Kane ckane shqiptaret me njeri tjetrin do te jemi ne qe ti zbusim kontraditat .Kjo nuk funksjonon mbasi do te ndodhi sic ndodhi me Turqine qe ka 24 vite qe i jane hapur negocjatat dhe antar i BE nuk u be .
    Kjo teme per mua duhet mbyllur dhe skemi pse te qahemi per nje vendim qe ne parim eshte i drejte . Syte ti hedhim tek ngritja e organeve te Drejtesise qe nuk funksjonojne e te korigjojme defektet ne sistemin zgjedhor ku per 30 vjete nuk dim kush eshte fitues e kush eshte humbsi i ligjshem .Pd edhe kur humbet e quan veten ne pushtet . Te dy partite e medha si dhe bishti LSI deri me sot i kane ndare me njeri tjetrin fitimet e zgjedhjeve qe behen ne vendin tone .As e rruajn fare Pd , Monika e te tjeret qe jane ne Opozite. Ato qe duan i marin dhe i kane marre .Ulurijne si uqrit me zorert e barkut te popullit ne goje se per Ramen bejne kryqin naten qe su ka prekur nje fije floku .

    Reply to this comment
  27. intelektuali October 22, 11:19

    Ekonomisti:

    EKONOMIA nuk behet me Gerdallat e Enverit ne krye te shtetit dhe pushtetit me mendesi bolshevike 30 vjet pas renies se Murit te Berlinit kur u pa e qarte se ekonomia e centralizuar ne dore te Partise me planet staliniste 5 vjecare ishte vetem nje mashtrim dhe propagande e shemtuar per te cimentuar pushtetin pushtetin monist te diktatoreve, kopje groteske e te cileve eshte edhe Edi Rama, cuni i Kristaqit dhe nipi i Spiro Kolekes qe eshte jo vetem dudum pa shkolle, por edhe i paafte ne rimekembjen e ekonomise shqyptare qe ka mbetur ne vend numero qe nga Koha e Qepes e Enverit, ja shikoje se ku eshte sot Shqypnia ne zhvillimin e saj Kombetar ne krahasim me vendet e tjera sipas statistikave te Bankes Boterore:

    https://www.imf.org/external/datamapper/[email protected]/USA/DEU/ALB/GRC

    Ne fillim Saliu kujtoi se do te shpetonte ekonomine e falimentuar enveriste shqyptare me Piramidat Financiare te Ridvan Bodes shoqeruar me nje propagande te shmetuar se parate e Piramidave ishin te pastra si “ujet e bjeshkeve”, SHIK-u i tij perhapi madje llafet se parate e firmave piramidale vinin nga shitja e armeve te Enverit ne Bote, por jo me kot llafi i urte thote se “genjeshtra i ka kembet te shkurtera” dhe genjeshtra e Saliut qe shqyptaret do te hanin “me luge te arte” gjellen e gatuar nga Piramidat Financiare te Ridvan Bodes me kuzhiniere si “Vefa”, “Sudja”, “Populli”, “Gjallica” etj. perfundoi me Lufte Civile qe i vuri zjarrin Vatanit ne 1996 me afro 4 mije te vrare, viktima te mashtrimit enverist te Sali Berishes. Njesoj si Saliu po vepron edhe Edvini qe ne fillim te mandatit te tij zbuloi Taksen Progresive Marksiste si “shkopin magjik” qe do te shpetonte ekonomine tone kombetare me parrullen bolshevike:

    “GRABIT TE PASURIT DHE FALJA PALCKEN E GRABITUR TE VARFERVE SI BAMIRESI KOMUNISTE”

    qe:

    Perfundoi gjate mandati te Pare te Rilindjes Enveriste te bojaxhiut Edi Rama si:

    “KOKOSHI NE NJE THELE”

    Edi Rama shpejt e pa qe kishte gabuar ne mandatin e pare kur ndante pushtetin me Like Floririn qe e kishte pare gjithe Bota me ze dhe figure si vidhte ryshfetin pushtetar me tefter ne dore dhe vendosi ne mandatin e dyte te gjente nje “shkop magjik” tjeter per te sheruar ekonomine tone kombetare dhe kete radhe ishte kanabisi kombetar dhe kokaina e importit si ILACI i duhur dhe keshtu Edvin Magjistari leshoi pa frena drogen dhe kanabizmin e gjithe Shqypnise me bekimin e komunistes Mogherini dhe ambasadorit te panerum Lu dhe me Lukunine e emisareve te BE-se nga pas qe i tregonin shqyptareve perralla me mbret me gishtin e mesit perpjete, per te bindur 1 milione fakire te votonin symbyllur Rilindjen dhe Edvin Drogen e Kristaq Rames dhe Spiro Kolekes qe me banden e Saje Qorrit, te Taulant Xibrakes si Bos i perdhunesve socialiste te Krujes, te bandave te Gjushit te Avdulajve te Durrsit me “Venusat” e Enverit ne krye te KLP-se e ka bere Shqypnine me keq se Kolumbia ne Kohen e Qepes te Eskobarit kur zevendesoi plantacionet e prodhimit te kafese me kokainen

    dhe:

    KJO GJE NA TRISHTON SHUME

    Reply to this comment
  28. Filoeuropiani October 22, 11:22

    E lexova deri tek ky karshilliku provincial:
    “Jo vetëm që Shqipëria nuk radhitet poshtë Francës për nivelin e sigurisë por deri tani, fatmirësisht, në Shqipëri nuk kanë ndodhur akte terroriste, ashtu siç kanë ndodhur në vendin që drejton z. Makron”.
    Bravo! E ke kap tamam per koke.
    Se cfare do t’i demtojne Shqiperise islamiket nje zot e di. Gjithsesi se kushedi te duhet: Atyre shtyllave te tensionit te larte qe dinamitohen cdo vit (nga…) cfare emri t’i veme?!
    Edhe dicka tjeter: Vendi me i sigurte ne Itali eshte Sicilia. A e di pse?!

    Reply to this comment
  29. ETHEM LALAJ October 22, 11:46

    ANALIZE E SHKELQYERE E Z.V.MALAJ NE D I T A.
    -MACRONI FRANCEZ DOLI HAPT MIKU I SALIKRIMIT,ALEKSANDER VUÇIÇ DHE PUTINIS SE KREMLINIT.
    1-SE TE GJITH KETA JANE KUNDER SHQIPETAREVE ANE E KEND BOTES,PASI SHQIPETARI NUK E UL KOKEN SI “BUTHE-ZINJTE” AFRIKAN QE PUNOJNE SI ARGAT WC-VE FRANCEZE ME 40-50 % TE RROGES.
    2-MACRONI DHE MIQT E TIJ NUK NJOHIN KOSOVEN SI SHTET TE PAVARUR DHE PO SILLEN SI ARMIQSOR ME TE.
    3-MACRONI PERDHOSI HYMNIN KOMBETAR SHQIPETAR BRENDA NE FRANCE NE LOJEN FUTBOLLISTIKE FRANCE-SHQIPERI.AJO ISHTE E QELLIMESHME 100 %.NDAJ REZULTATI DUHEJ AFROFE PER NE.POR QEVERIA JONE LESHOI PEEE..SI GJITHMON.EDHE PER NEGOCIATA…!
    4-POR MJERISHT OPOZITA JONE E KRIMIT,NDONSE LOBOI FUQISHEM PER “JO-n,NUK U ZU NE GOJE FARE NGA BRUKSELI.PSE: SE ATY MBISUNDOJNE PARTIT E DJATHTA-EKSTREMISTE SI MOTRAT E PD ME NE KRYE SALIMILLOSHEVIÇIN E VIÇIDOLIT,KU MBI 75 VJEÇ KERKON TE DESTABILIZOI VENDIN SI NE 96,97,98,09,911,O19.
    -TURP PER ATA QE MBROJNE AKOMA KETE KRIMINEL QE KA BERE MBI 20.000 NENA ME TE ZEZA.TURP..TURP..
    -FLM Z.V.MALAJ,FLM-DITA.

    Reply to this comment
  30. E èma e Zeqos October 22, 12:07

    Ata shqiptarè qè i urojnè Shqipèrisè, vèndit tè tyre, zhvillim dhe perspektivè europiane, nuk do humbnin shumè kohè me hakèrrime karrocierèsh ndaj Francès.
    Çfarè synon V.Malaj me njè shkrim tè tillè, ku nxihet Franca dhe politika e saj e jashtme dhe nuk pèrmèndet me asnjè fjalè realiteti shqiptar?
    Jo, universitetet shqiptare nuk i bèjmè dot 1 mijè vjeçare. Nuk kemi njè trashègimi tè tillè. Ajo qè duhet tè kemi, èshtè tè paktèn njè shtresè e shoqèrisè sonè, e aftè pèr analizè realiteti dhe jo vetèm bazhibozukè bajraktarèsh dhe qenushè oborresh qè lehin sipas zhurmès sè daulles sè interesit.
    Nè Shqipèri sot, edhe pas 7 vjetèsh Edi Rama, sundon njè korrupsion i gjallè, kushtet minimale tè jetesès pèr qytetarin shqiptar, nuk janè tè garantuara, sistemi arsimor dhe ai shèndetèsor, janè kthyer nè shpella kusarèsh dhe manjakèsh seksualè. Vrasèsit me imunitet politik tè sè shkuarès dhe zhvatèsit e pasurisè kombètare, i kemi sot nè opozitè dhe presidencè. Vetèm ata kryefamiljarèt qè nuk paguan detyrimin ndaj OSSH, ata i burgosèm dhe i syrgjynosèm, rraskapitèm e katosèm.
    Kèshtu siç jemi, nuk krahasohemi dot as me vèndet fqinje, lère pastaj KE.
    Kjo èshtè e vèrteta, realiteti.
    Rekomandimi pozitiv pèr vèndin nga ana e komisionit, mbèshtetja politike gjermane dhe drita jeshile e tyre pèr çeljen e negociatave, duhen interpretuar me pèrgjegjèsinè e nevojshme dhe jo me idetè e Xhelal Mzive shqiptarè qè thurin konflikte gjermano-franceze si arsyen e refuzimit tonè.
    Nuk ka patur dhe nuk do ketè kurrè njè konflikt midis dy shtetesh europiane pèr hir tè shqiptarève. Kur tè pranojmè kètè, mbase do kemi kohè edhe pèr njè rracion realizèm,,pèr njè analizè tè sinqertè tè asaj qè kemi berè mirè dhe asaj qè kemi dhjerè.
    Kèshtu ndihmohet atdheu ynè dhe jo tregimi me gisht tek Franca dhe “shtetet satelite” si Danimarka dhe Hollanda.

    Reply to this comment
  31. shoku October 22, 12:45

    Une nuk di nese ka shqiptare te mos jete infektuar nga virusi i pangopshmerise per pasuri te menjehershme, per krenari kur shkelmojme ligjin e shume e shume trimeria si keto. S’kishim alternative, dolen pa imunitet nga monizmi. Dhe kete epidemi e ka vendi yne, ta imponon, nuk ke shpetim, infektohesh me zor, ose largohu. Nje pjese kete infektim e ekspozojne ne jashte duke nxjerre ne rrejte sociale pasurite e fituara, ndersa pjesa me e madhe e jona sillet, integrohet ne shoqeri me mire se kush do ne evrope. Ne shqiptaret nuk bejme dallim nga evropianet, bile kemi tradita shume te mira qe i perdorim kur jetojme ne jashte, por fakti se jemi nje vend i vogel na penalizon. Fakti se fatet tona na e imponojne te tjeret, na denigron, fakti se po na heqin per dite shpresen per te ardhmen per te ndryshuar, na trishton. Shto dhe Jo-ne e Frances.
    A do te guxoje ndonjehere Shqiperia te shihet ne pasqyre?

    Reply to this comment
  32. Donela October 22, 14:03

    Bukur,sakte dhe teper korrekt

    Reply to this comment
  33. mirel October 22, 14:45

    Thashe se Viktoria kish filluar ti therriste pak trurit me shkrimin e kaluar, por si duket dikush i jep doza te forta idiotizmi, dhe Viktori nuk menon ti pije me etje.
    Vetem nje i mbaruar nga mendte shkruan keto qe shkruan Viktori.
    Ky shkrim per Vikin eshte njelloj sikur te ngjise nje parulle ne balle e te thote: Jam burre kurve e mbaruar

    Reply to this comment
    • Liu Nushit October 22, 19:49

      Bravo MI..RE..LA ,me ne fund e pranove qe Je nje KURVE – BURRE…Aferim me se fundi….

      Reply to this comment
    • Monteskje October 23, 04:08

      Sapo dola nga Kafe Kursal me z. Malaj dhe e pyeta:
      – Pse shkruani ju z. malaj kur e dini se shumica e shqiptareve nuk lexojne fare dhe, nga ata qe lexojne gjysma e tyre nuk kuptojne fare ?
      Pergjigje: Une shkruaj vetem per ata njerez qe kane interes te dine te verteten dhe jo per budallenjt qe nuk kuptojne dhe as per maskarenjt qe besojne se dijne gjithcka.
      – Pse mendoni se eshte kaq i ashper dhe banal ndaj jush njefare ” mirel ” qe komenton ? E njihni ate ?
      Pergjigje: Para disa kohesh me ka kapur gafil duke bere treshe me gruan dhe motren e tij dhe e ruan ende inatin ?
      – Po si shpetove, nuk ke frike nga ai ?
      Pergjigje: Ai, jo vetem s’me beri asgje por, pasi me pyeti nese isha lodhur, me dha nje peshqir te fshija djerset. Eshte trim i pashoq qe jo vetem ta rruan pa lagur por edhe te ha mune. Prandaj del me pseudonim tani.
      – Po keta te tjeret, ” Vlora1912″, ” Tartufi “, ” intelektuali “, ” asd ” cfare kane qe te fyejne ?
      Pergjigje: Thjesht jane njerez te frustruar qe s’i pyet njeri as ne shtepi te tyre dhe nuk i njohin as banoret e pallatit. Duke fyer gazetaret nga pas kompjuterit relaksohen dhe fitojne ndjenjen e superioritetit. Madje, une jam i lumtur qe me shkrimet e mija ia kam zgjatur jeten nje te marri me pseudonimin ” intelektuali ” pasi ai e kalon shumicen e dites duke fyer jo vetem mua por edhe te gjithe gazetaret e tjere te Dites dhe keshtu beson se ka marre hak ndaj atyre qe ia paten qare nenen dikur por tani jane ne boten tjeter. Ne kete menyre ne gazetaret e Dites e kemi shpetuar deri tani ” intelektualin ” nga vetevrasja. Kjo nuk eshte pak.
      Pas kesaj bisede, u ndame me z. V. Malaj dhe e lame te takohemi pas shkrimit tjeter te tij.

      Reply to this comment
  34. Pellazgos October 22, 15:31

    Makroni,Franca dhe vendet e tjera coloniale zoti Malaj,nuk duan tja dine per popujt e tjere,sepse keshtu jane ndertuar,kete caracter kane.
    Misioni i tyre eshte te fusin hundet ne shtepite e te tjereve dhe kjo arrihet me Dhipllo-Mati,me Djallezi,me poshtersi.
    Sc thashe nuk eshte vetem Franca qe vrau Themistokliun Greke te Epirit ne nje Pashallek turk.Bile turq si Ismail Beu,Frashellinjte,Hasanet etj qe nuk donin “clirim” nga Babai I tyre Sulltani,shkuan ne Stamboll (Kostandinopoli i Kastriotit u mohua) atje ta mbeshtesnin me shume dhe ti zgjatin jeten.
    Ndryshe beren ata qe nuk u turqizuan te ashtuquajturit Arvanitas qe donin clirim,donin Nderin,Dygnitetin,Respektin per Kombin e Lashte te Epirit,zone kjo e ndaluar te zihet ne goje.
    Dhe nga kush?
    Nga Hamzate,Sulejmanet dhe ata qe tradhetuan kete Komb me histori Greke.
    Mos me thote dikush qe ky popull i lashte ka shkruar greqisht per tre mije vjet por fliste “shqip”,d.m.th latinisht qe I thone Polisit Qitet nga Cita,italisht.
    Keto vende coloniale zoti Malaj nuk denjuan ne 1913en kur u nda Ballkani me kufijte e interesave te tyre te jepnin Kostandinopolin tek i Zoti,megjithese shume gazeta te rendesishme Evropiane “demokratike” e theksonin me ton te larte.
    Por pllanet ishin ndryshe zoti Malaj,me mire me pushtuesit Osmane se sa me Greket,Epirotet,Ilyret.
    Francezet,Anglezet,Amerikanet,Gjermanet qe kane mbushur Museumet e tyre me Kryeveprat tona nga Epiri dhe jo Al-banistani e filluan me vrasjen e Arvanitasit Joanis Kapodistrias dhe me vone me Themistokliun.
    Te keqen zoti Malaj eshte mire ta kerkojme nga Kasollja jone.
    Me duket se ju jetoni ne tjeter planet.

    Reply to this comment
  35. Ju lutem, , lexojeni komentin tim October 22, 18:43

    Zoti V.Malaj , me kete shkrim brilant , prej nje gazetari te talentuar , atdhetar te kulluar dhe kerkues kembengules i se vertetes , guximtar sic i ka hije nje shqiptari ne gen dhe mendje kthjellet , meriton respekt te vecante nga te gjithe bashkekombasit e tu dhe nje falenderim , qe rrallekush e ka merituar ne keto tre deklada .

    Reply to this comment
  36. I tille je , sa here qe hap gojen ! October 22, 19:45

    Ike more bajge , se na vjen ndohte , sa here shohim siglen “Pellazgaqis” , apo idjotesi te tjera , fshehur pas emertimeve te ndryshme te kellirave te kishes famekeqe greke . Nuak duam te dime , ne se rroni apo vdisni ju skllever te vertete , veshur me lekuren e murgjeve te manastireve , qe i kini kthyer ne bordello meshkujsh !

    Reply to this comment
  37. Gjuha shqipe na bashkon October 22, 20:52

    Intelektuali iditur dhe shume hileqar ,Edashka pushtetin ne .tryeze ,dhurate .BIR ISHITESVE TE VENDIT pushteti merret me sakrifica Keto 30 vjet mund ta kishe marre disa here po mbete duke na bere derr ,derr ,derr sate rrish duke share te gjithe ,hudhu ,bej njeb parti ,dhe me siguri do te fitosh .Hajde bej pune ,mos bej llafe..?

    Reply to this comment
  38. MEHMET October 22, 21:11

    Askush s’e ka pritur që Edi Rama dhe Qeverisja e tij qesharake do të linte të qetë të zhvillohej substrati gjiriz bile do ta promovonte atë dhe linte të lirë të vazhdonte rrumpalla jonë në shtet ku lulëzojnë çupëlinat dhe profantët e rinjë.

    Ja dhjetë dështimet më skandaloze të Edi Ramës si kryeministër:

    1. Edi Rama rezulton sot kryeministri më i paaftë dhe më qesharak i të gjitha kohërave i rrethuar nga klientelistët raja’ që mbrojnë Qeverisjen e tij skandaloze..qe me kujton here Haxhi Qamilin qëe vrau ajkën e mbetur tërë intelektualëve dhe herë Gadafin, që rrethohej-mbrohej nga femra..ndërsa Rama i ka bërë ato ministre dhe drejtoresha dhe ka marrë zv.-kryeministër një xhuxhmaxhuxhë anoramal qe duket si klloun cirku..!

    2. Ai punoi dhe adoptoi një alias program për shaktërrimin e modelit qeverisës të PS-së si Parti e Majtë dhe ndryshimin e programit të sajë dhe adoptimin e një programi-modeli qeverisës ala-Rama, me moton qesharake ”ne punojmë për gjeneratën tjetër” , duke e kopjuar apo arnuar nga program i sjellë nga ish-kryeministri britanik Bler dhe zhdukja e gjithçkaje që s’ka vulën e Ramës..! Dhe vetë Bleri e harroi Ramën dhe s’u kujtua më se ç’u bë me programin ..(?!!)

    3. Ai realizoi shkatërrimi i administratës publike dhe ndërtimi i një administrate model ala-Rama, me siglën e“Rilindjes” më e paafta e mundëshme me çupëlina që i bëjnë fresk atij por që s’din të bejnë asgjë dhe bëjnë vetëm show tv-iv..dhe denjigrimi kriminal i të gjithë profesionistëve..deri aty sa në Bundestagun gjerman shkon e bisedon Taulant Balla nga Librazhdi..!

    4. Ai shenoi dhe aplikoj shkatërrimi strukturës qeverisëse dhe adoptimi i modelit ala-Rama, me çupëlina ministre e drejtoresha ala Spiropali, Xhaçka e Manastirliu,…ku nuk pipëtin në poste politike asnjë intelektual dhe profesionist,..pa asnjë vizion dhe konsultim serioz dhe bashkimi i ministrive me konflikt interesi si Ministria e Turizmit dhe Mjedisit (MTM), dhe ndërtimi i një qeverisja qesharake me ministra anonime dhe jesmenë-raja’..ndërsa diku është ulur në një cep dhe zgërdhihet vetëm Pan-deli-rium Majko..!!!

    5. Ai duke qeverisur si profant dhe me kokën e tij, pa asnje keshilltarë dhe i rrethuar nga çupëlina dhe sharlatanë anonimë, bëri qe ekonomia po zvarritet në zgrip dhe rinia po lë vendin ndërsa ky na thotë se gjoja “ka vende pune por s’ka zanatçij”,..dhe për të mbuluar papunësinë dhe regresin deri tanika përdorur herë takimet me Merkelin dhe herë me Makronin dhe të tjerë të huaj për të na thënë se ka mbështetjen e tyre..!

    6. Arsimi skandal –reforma qesharake….por më qesharake është vetë ministrja kosovare që s’di te flas shqip..!

    7. Kultura në nivelet më të ulëta, me një ministre kukull me pamje okulte që flet broçkulla të shoqëruara me një zgërdhirje të shëmtuar ala_Rama..dhe korin e mbyll Xhaçka që duket si ndrikull ne “krye” të gjeneralëve të ushtrisë..sonë rilindase!

    8. Këshilltarët e Ramës më të paaftë se ai vetë, me në krye famozin Fate Velaj..!

    9. Komunikimin me publikun , me Taulant Ballën nga Librazhdi, Erisa Spiropalin dhe Ervin Bushatin –dendi – model injorantësh të denjë për vendet zulu’..!

    10. Dhënia e dhjetra konçesioneve të modelit primordial PPP, që do të trondisnin botën po të dihet egzakt se çjanë e si janë dhenë e kujt i janë dhënë dhe sa lekë paguan çdo muaj buxheti i shtetit..nga bëmat alias Arben Ahmeti duke paguar miliona euro edhe kur ato s’kan filluar akoma..!

    11. Pyjet jua dha në administrim Bashkive duke i lën si mall pa zot, dhe Ministria e Mjedisit dhe Turizmit s’ka as Drejtori Pyjesh, si asnjë vend tjetër në Evropë dhe në Botë, që një pasuri shteti-publike jua lë në dorë Bashkive që po i shkatërrojnë pyjet dhe mjafton të përmendim shkatërrimin e një nga parqet më me vlera në Evropë, PK të Lurës dhe malin e Dajtit që po e gërryejnë guroret përditë para syve tanë..dhe s’bzan asnjeri!!!. Dhe si per cudi ka nxjere keto dite nje VKM per krijimin e Axhensise Kombetare te Pyjeve, e propozuar nga grupi i ekspertëve me asistencën e institucioneve ndërkombëtare (BB-re dhe FAO) që në v. 2013..por ndërkohë Pyjet i kan në pronësi bashkitë pra do kthehemi dhe njëherë nga e para pra në v. 1990..!

    Prandaj Edi Rama do kujtohet si kryeministri më i paaftë dhe më qesharak i të gjitha kohërave me klientelistët raja’ që mbrojnë Qeverisjen e tij skandaloze..që mua Edi Rama më kujton herë Haxhi Qamilin dhe herë Gaddafin….! Rama me brekushe dhe batuta po e çon Shqipërine drejtë …Evropës..apo…drejtë “gropës!)

    Reply to this comment
  39. Lili October 22, 21:35

    Idiotsite e debilave t’albanistanit jane kilometrike kane edhe pafytyresia e tyre eshte pa kufi: … po ju tregoj disa arsyet pse nuk meritoni pranimin:
    Keni refugjat neper vendet e evropes plot , nuk existojne per ju po existojne per evropen qe va ka dhane azilin!
    Nuk keni kthye pronat pronareve e nuk keni zgidh kete qe sot prek qytetaret e frances se femijet trashegimtare sot jane Franceze e franca midis interesat e juaja e interesat e femijet franceze ka detyrim me mbrojte femijet franceze qofshin keta me origjin vetem shqiptare, ju pelqej kjo a jo
    Kemi me mija njereze qe ende nuk dine ku jane vorros prinderit vellezerit motrat e tyre edhe 30 vjete pas shembjes se diktatures, sepse shteti nuk do me vepruar, rasti i fundit rasti i Remzi Hoxhes veprim i Shtetit shqiptar me urdher a pa urdher te Berishes eshte veprim i institucioneve te Shtetit shqiptar qe aspiron kishe per evrope
    Kemi rastin e viktimave te 21 januarit ku Shteti shqiptar , deshtem s’deshtem vrau qytetaret e vete po asnje nuk u denuar per kete shemti
    Kemi sindra raste te tjete pak ma te njohur ku shteti shqiptar deshtet s’deshtet nuk vepron si shtet qe aspiron evropen!
    E nuk po flas per rastet e korruptionit e rastet ku shteti vihet ne sherbim te maffiave pa pike moral( kjo per Mimine qe gikte radaret duke kujtuar se ata qe ia kane shitur radaret nuk kane vu aty nje program lajmerimi per keso veprime qe radaret e vendeve tjere te marrin kontrolin kur ju ´pushonî ´ )
    Ato azilantet jane vetem pretexti per gjera ma te medha se Frances nuk i pengon 45000 njereze qe punojne se ka nevoje per punetore, po i pengon maffiozet tuaj me pushtet!

    Reply to this comment
  40. Lili October 22, 22:16

    Mehmet,
    Ah dikur dhsiptaret t’ju lexojne e te kuptojne cka keni thane! Best comment i vitit!

    Reply to this comment
  41. bureto October 23, 15:12

    Nje vërejtje dhe nje paralele historike per shkrimin:
    Esad Toptani ishte aleat me Antanten, ku bente pjese dhe Franca, ne L.I bot, bile me trupat e tij shtabin e kishte bashke me shtabin francez te Selanikut. Per kete kontribut u dekorua dhe Esadi, i cili i kishte dhene besen Frances per kunder Austro-Hungarise, armike e saj, qysh para luftes. Franca beri po ate qe do te bente 25 vjet me vone edhe Shqiperia, qe dekoroi Josif Broz Titon, antishqiptarin me te eger, me titullin me te larte ate te “Heroit te Popullit”, a thua se ai ‘dha jeten’ per Shqiperine e per shqiptaret, te cilet perkundrazi i masakroi! Po pavaresisht kesaj, Esadi edhe pse u rrjeshtua me fituesit pra me Antanten, per kete dhe jo vetem, quhet tradhetar? Ndersa Envere Hoxha, mu per kete fakt, me qe ishte aleatme fituesit e Luftes se II bot, quhet ende dhe sot ‘Hero i Popullit”. Esadi shkoi si fitues ne Konferencen e Paqes ne Paris ne vitin 1919, ku mbrojti si askush nga te tjeret e dergatave shqiptare aty (jo pak por tre), interesat e shqiptareve,edhe si kontribues, qofte dhe modest ne ate lufte, kur te tjeret shullonin ne diell, kushedi se ku dhe me financimin e kushedi te kujt. Per kete kontribut do te mjaftonte vetem Promemoria e tij, permbajtja e saj, derguar Konferences, e cila eshte nje fakt, i njohur, por jo i publikuar dhe vleresuar! A thua se historia nuk eshte, mbi te gjitha, shkrim i atyre qe kane ndodhur pa retushime?! (Shif Tahir Kolgjini, “Esadi tradhetar apo patriot”, bot shqip 1996 dhe2007). Por jo vetem kjo, sepse me kerkesen e tij, Esadi u prit ne audience, edhe nga presidenti Uillson, te cilit i parashtroi pothuajse te njejtat gjera si te Promemories, etj etj. Te njejten gje, aspak jo me shume, siç dihet, beri edhe Enver Hoxha ne vitin 1946. Atehere pse kjo dikotomi bardh e zi, apo sepse kjo keshtu i ka konvenuar politikes dhe kulisave te saj, ne Shqiperi dhe jo te vertetes?! Siç në shume gjera ka vepruar historiografia e regjimit komunist?! Pra ‘tradhetaret’ dhe ‘heronjte’, nuk cilesohen te tille nga ato qe vertet kane bere, por se ashtu i lipset atij qe ka ne dore te beje ç’te doje. Teka se keshtu me lipset mua, sigurisht qe ka edhe shijen e saj te hidhur. Ashtu siç, te pakten mua, do te me linte te njejten gje sikur ne kohe e rrethana te tjera te quanin hero Esadin!? Prandaj, ne kete rast, Frances (Makronit) nga malaj, pikerisht te pakten kjo, nuk i duhej vene ne dukje, qe besoj se e di mire historine (edhe pse shpesh ka thene qe nuk e njeh mire), por ashtu si te tjere, edhe atij, per te perligjur shkrimin, i duhej dhe kjo e pavertete historike.
    Per ta mbyllur. Malaj permend si jo dinjitoze (te mos them antivlere) dhe gjyqet ne France. A nuk do te ishte me i ndershem, qe me mire te mos e shkruante, se sa te anashkaloje edhe faktin tjeter historik, qe, te vritet per motive politike, me paramendim, nga nje killer shqiptar, nje gjeneral (qofte dhe nje njeri çfardo), mu ne mes te Parisit, aleat te Frances ne lufte, te dekoruar prej saj me dekortaten e larte te Legjionit te Nderit, (pavaresisht se kete, Malaj ia quan asaj blsfemi), dhe vrasesi te dale i pafajshem?! Ku, në ç’vend ndodh kjo?!…E po Frances i lejohen te gjitha, duam s’duam, si kur na sherbeu a na sherben, ashtu dhe kur na demton. Mire pra, sipas kohes dhe kokes festen!

    Reply to this comment
  42. fteri October 26, 17:20

    O Makron -Sanço-panço !
    Ju ka caktuar fati të vendosni veto për shqipërinë e Maçedoninë .Por më parë duhet të hyni në Shqipëri e Maqedoni !?……..

    Reply to this comment
Shiko komentet

Komento

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*

Njoftim

Njoftim

Njoftim