Meta: Ja përse ndryshova mendim për Janullatosin në vitin 2000

December 28, 2017 21:25

Meta: Ja përse ndryshova mendim për Janullatosin në vitin 2000

 

Presidenti Ilir Meta deklaroi sonte se është i bindur në drejtësinë e vendimit për Janullatosin.

“Jam shumë i bindur për drejtësinë e këtij vendimi sepse Fortlumturia e Tij i plotëson të gjitha kriteret por sepse Ai ringriti nga hiri Kishën Autoqefale të Shqipërisë duke e bërë atë sot në një nga kishat më të nderuara në botë”, tha Meta në emisionin Opinion.

Presidenti ka rrëfyer se edhe ai ka pasur paragjykimet e tij për Janullatosin, por gjatë vizitës në Boston tek Kisha ortodokse shqiptare ndryshoi mendim.

“Edhe unë deri në vitin 2000 kam pasur paragjykimet e mia për Janullatosin, por gjatë vizitës në Boston tek Kisha ortodokse shqiptare , ku takova At Artur LIolin, pata një bisedë vetëm për vetëm me të vetëm për cështjen e Janullatosit.

Ai më dha një ide shumë të mirë: “Mos e gjykoni nga kombësia, por shikoheni si një perosnalitet të besimit”.

Disa vite me vonë, publikisht At Artur Liolin do të deklaronte se edhe Imzot Noli, pot ë ishte gjallë do ta priste dhe do ta respektonte Fortlumturinë e Tij”, tha Meta.

Sakaq ai shtoi se ata që ende paragjykojnë Janullatosin i kujtojnë gjyshen dhe djalin 6 vjec.

“Kur isha I vogël gjyshja ime ne fshat, kur bënim zhurmë na trëmbte duke na thënë: “Erdhi greku, erdhi greku!”, sepse në ato zona historikisht kishte pasur luftra me grekët, ashtu si në Kolonjë, Korçë apo Panarit.

Ndërsa më kujtohet kur para dhjetë vitesh, duke parë një film në Explorer për komunizmin, u bëra kurioz të pyesja djalin i cili ishte vetëm 6 vjec dhe po luante me lodra se c’mendi kishte ai për komunizmin. Ai pa u menduar fare m’u përgjigj, “komunizmi varrte prifterinjtë o ba”, dhe vazhdoi lojën.

Këto fjalë të tij më kanë mbetur në mendje se cfarë kishte kuptuar ai nga komunizmi”, tha Meta.

December 28, 2017 21:25
Komento

14 Komente

  1. e pabesushme kjo pafytyresi njerezore December 28, 21:51

    boll derdellite o maskara o i paskrupull o njeri paatdhe ,o sharlatan etj etj .
    edhe idioti me i madh i atij stani qe krijuat ju ne kto 27-vjet e di fare mir ,perse e prune ne Shqiperi Grekun Prift . Historia jone Shqiptare flet shume mbi krimet mostruoze te Kishes Greke ne shekuj ,siedhe Mallkimin e tyre mbi Gjuhen Shqipe .Vrasjet e patrioteve Shqiptare ,te popullsise paarmatosur etj etj .
    Dhe ke surrat e del akoma e flet brockulla anadolli . Kush ishte ajo fare e ndyr qe ju mbolli ne kte Toke juve gjakhelmuarve qe po helmoni gjithe Shqiperine . Greku eshte armiku me i madh e i eger i shqiptareve e sidomos Kishes Autoqefale Shqiptare ,te ndertuar nga i Madherishmi Fan Stilian Noli .ky emer biblik i shqiptareve te vertete , shkruar me shkronja te arta ne cdo zemer te vertete shqiptari . Kisha greke ,janullatos ,vepron sipas nji urdhri mesjetare kishtare dikur ne Rome kur X – Pape
    urdheroj qe kishat te funxionojne si kazerna ,ku prifterinjte te jen ushtare “urdhri Jezuit” . Kush eshte janullatos e tregojne varrezat e ushcareve grek ,qe ndyjne token Shqiptare,vrare nga shqiptaret per te mbrojtur familjet e tyre . Pastaj o pronari Thesarit te Shtetit, perse duhet te zgjidhje Ti qen arabi ,pikerishte daten e Krishtlindjes per ti dhuruar pasaporten grekut ? Per ti prishur Festen Shqiptareve ? Apo ta kerkuan e te urdheruan tutoret nga Athina ?! Kane balilin ata ne duart e tyre .Dhe ai ka folur gjithcka thone . Cfar planesh te tjera ke me janullatos dhe greket tani ? Do ti dhuroni ndonji pjes tjeter toke apo Deti ? Funderina te njerezimit .Vetem ju ,bastarde paatdhe mundet te shisni gjithcka per pushtet e tradhetoni Atdheun e te dilni sikur nuk ka ndodhur asnji gje para popullit dhe sgerdhiheni si klusha kurvash qe jeni . Deri ku do shkoj Tradhetia e maskarada qe i ke ber ati populli atij Atdheu o Pest Njerezor o katundar i peshtire qe qelbet Shqiperine ne cdo drejtim .

    Reply to this comment
  2. Tomorri December 28, 22:00

    Kombi Shqiptar vihet perpara nje sprove historike për të ruajtur emri, token, gjuhen, te tashmen dhe te ardhmen. Kjo sprove vje ne formen e fese mes te tjerave. Ca e duan ne bashkesine myslymane, disa ne ate sllavo-greke. Sigurisht nuk eshte hera e pare dhe keta nuk jane lojtare amatore. E ç’duhet te beje i mjeri komb i yne? Keto pune i ka perballur Fishta, Frasherllinjte, Noli, Çabeji..
    Po sot? Sot ne kemi Liken nga nje fshat i larget i Skraparit..!
    Jo larg nga Frasheri i Permetit por diqysh vite drite larg.

    Reply to this comment
  3. Besniku December 28, 22:33

    Ky eshte edukimi qe I ke dhene femijeve.
    Nje tjeter do I tregonte se si nje popull I tere , nga analfabet u kthye ne nje popull me universitet.
    Dhe ti nga nje fshat I humbur, ku femijet I trembnin me andartet greke, mendo se çkriminele kane qene, ne socializem erdhe ne mes te Tiranë.
    Por me siguri djali neser do te medoje dhe per rezervat e floririt, qe komunizmi I kishte lene popullit per dite te keqia

    Reply to this comment
  4. kulmi pafytyresise December 28, 23:02

    cfar ti komentoshe me ktij surrati mer amon !
    ai flet aq shume ,se cfar specie eshte ky sharlatan arabo-turk

    Reply to this comment
  5. kombi December 29, 07:39

    president bythe qe ka pare ne te gjithe historine kombi shqiptare mjer kombi shqiptare ne doren e ilir metes tradhtar katundar kombetar

    Reply to this comment
  6. Aleksander Thana December 29, 07:46

    Shoku President, mire e ke thene punen e gjyshes, por ke harruar te na thuash se gjyshja jote nuk ishte gjashte vjece. Ajo e dinte mire se ato nuk ishin “luftera” me greket, por masakrat e tyre ndaj kombit shqiptar, kendej e andej kufirit politik dhe meqenese (ndoshta rastesisht barazon grekun me priftin) e ke fjalen per kryepriftin ne Tinane, meso se cdo gje qe eshte bere e behet ne greqi, kunder shqiptareve dhe per vete Greqine, behet nen kryqin e kishes e te ideve te megaliidese. Meso se Greqia eshte bere nga prifterinjte e Shqiperia eshte bere nga poetet. A e keni pyetur ndonjehere Hiresine tuaj ne ne di ndonje fjale shqip, ne se ka bere ndonje meshe ne shqipe, ne se do te mbahet mesha ne shqipe. A ke degjuar per te madhin Fan Noli dheb ta pyesesh perse eshte anatemuar themeluesi i Kishes Autokefale Shqiptare, perse u mbyllen dyert per te mbajtur nje meshe per At Stath Melanin ne Permetin e Rilindasve qe bene Kombin tone, etj.etj.etj. Duke poshteruar rilindasin e fundit, profesorin e madh, Kristo Frasheri, ju i kini vene damken e turpit vetes dhe Shqiperise.

    Reply to this comment
  7. perse ushtrohet censur ?!!!!! December 29, 10:05

    paskan fillu censuren ktu ?!
    waw.
    ala Mugabe eshte ne pushtet ne Shqiperi !
    vazhdon ti sherbej media shqiptare degjenrimit te shqiperise e ven ne sherbim te krimineleve ne politike .
    jeni vertete te marre fund .edhe ne afrike ka medie te pa censuruara

    Reply to this comment
    • anticensurë25642654 December 29, 13:19

      o lal
      ti e ke dëgjuar,lexuar K/ministrin tonë kur flet për medjen e kazanit??
      normalisht ai e ka për ata që i prishin punë atij,por në realitet!
      e gjithë medja është e kazanit!!
      këtu në këtë vënd patriotizëmi i vetëm që egziston është FITIMI I LEKUT!!
      nacionalizmi!?
      është ai folklorik,në “odat e burrave”,ku tregohet se sa të zotë jemi ne!se sa të fuqishëm kemi qënë dhe se sa të zgjuar jemi kur i lëpijmë bythën ndonjë të forti,turka gërk sërb a kushdo pidh sëme qoftë!!
      paskemi qënë rracë e degjeneruar fare!!

      Reply to this comment
  8. Ortodoksi shqiptar. December 29, 10:33

    Z. President! Une jam ortodoks. Askush nuk e ve ne dyshim perpjekjen dhe punen e Kryepeshkopit ne ringritjen matriale te KOASH. As personalitetin e tij si dijetar.
    Por:
    Une si ortodoks me shume se sa pjesa matriale do te me pelqente qe te ndihesha ne bashkesine e ketij komuniteti i qete dhe i lirshem si midis besimtareve qe i perkasim te njejtes kulture e tradite dhe mbi te gjitha besimi reciprok. Une jam brymosur qe prej edukimit tim te hershem me idene se shume ortodokse rilindas dhe klerike jane persekutuar dhe perndjekur nga turqit dhe greket. Ortodokset shqiptare kane pasur nje rol shume te rendesish ne ruajtjen e identitetit shqiptar te ortodoksise sidomos ne krahinat e jugut te Shqiperise, sidomos persa i perket gjuhes te shkruar shqipe. Ne ne jug kemi kisha e manastire shume te vjetra te cilat madje edhe ne krahinen e laberise se Gjirokastres jane kthyer shpesh ne histori si qendra te kuvendeve popullore ne mbrojtje te trojeve shqiptare nga sulmet e andanteve greke dhe nizameve turq. Kishat dhe manastiret tane datojne qe heret ne kohe me tipare bizantine dhe arkitekture te paperseritshme.
    Une por besoj dhe te gjithe ortodokset shqiptare qe perjashto disa fshatra te minoritetit grek, perbejme shumicen gjithmone e kemi ndjere nje lloj dominance apo me mire te themi nje lloj superjoriteti te ndikimit dhe tendeces per ti dhene karakter grek kishes sone ortodokse!
    Kjo eshte ajo çka me shqeteson mua si besimtar ortodoks dhe ne kete aspekt jam skeptik per rolin e Kryepeshkopit.
    Nuk ka asnje problem ne gjykimin tim dhenja e nenshtetesise. As meriten ne ringritjen e KOASH nuk besoj se e mohon kush por siç thashe me lart skepticizmi qendron ne faktin e marredhenies shpirterore qe kleriku nderton me besimtarin duke pasur parasysh dhe ndjenjat atdhetare dhe te atdhedashurise qe besimtare ka per vendin e vet ne kete rast Shqiperine e ne kete aspekt Hiresia e tij dhe kleriket e larte nuk besoj se e kane perbushur misjonin.
    Uroj qe ne te ardhmen te kemi vetem klerike shqiptare dhe meshat ti degjojme vetem ne shqip.
    Uroj qe ashtu si deri me sot, muslimanet apo bektashinjte ti shohim siç ne i kemi pare. Si vellezer te nje gjaku, qe kemi lozur bashkarisht femije dhe se bashku i keni gjakosur gjunjet. Kemi shkuar ne shkolle, jemi dashuruar me njeri-tjetrin dhe jemi martuar dhe kemi lindur femije qe i perkasin te dy besimeve.
    Askend ne ortodokset shqiptare nuk kemi per ta lejuar ta pervetesoje identitetin teresisht shqiptar te kishes sone ortodokes. Askend nuk do lejojme te te kerkoje te fuse perçarje midis shqiptaresh duke na quajtur me te padrejte shpesh here ne shqiptareve 24 karatsh ortodokse si greke. Jo ne jemi shqiptaret me te paster ne gjak e ne tradite.

    Reply to this comment
  9. anticensurë25642654 December 29, 13:13

    ““Mos e gjykoni nga kombësia, por shikoheni si një perosnalitet të besimit”
    atëherë përse i duhet patjetër nënshtetësia ,jo vetëm janullatosit,por dhe shtetit gërk??
    çfar e pengon atë të predikojë pa nënshtetësi shqiptare??përse nuk ka nështetësi të ndonjë shteti afrikan ku ka predikuar??
    “Erdhi greku, erdhi greku!”,për këtë ke të drejtë o çepans!!
    por përse nuk e tregon se gërkët,ndryshe nga gjyshja tënde,që trëmbte vetëm ju kalamajt,gërku fillon e ulëret akoam sot në mes të rrugës”allvanos,allvanos”,që gërku i “mirë” të shqyen po të të dëgjojë të flasësh shqip??
    ha qën i ndyrë,përfshi dhe atë liolinin!
    nuk di se çdo të kishte bërë noli,por e di se çfar po bën janullatosi!!
    po e çvendos gurin e sinorit nga shkumbini,në tiranë!!
    kur të vdesë kjo kërmë shoviniste,ka për të lënë kavon,jo litarin,jashtë varrit,aq të gjatë sa do të na mbysë të gjithëve!!
    në atë kohë,kur kërma të ngordhë,ti o kuislingu i ri prap do të mbështesësh idenë,kërkesën o ku ta di unë se si do tia vini emrin,që ai të varroset në tiranë!!
    ah qënë të ndyrë që po e shisni këtë vënd për pes aspra!!

    Reply to this comment
  10. anticensurë25642654 December 29, 13:39

    ““Mos e gjykoni nga kombësia, por shikoheni si një perosnalitet të besimit”
    atëherë përse i duhet patjetër nënshtetësia ,jo vetëm janullatosit,por dhe shtetit gërk??
    çfar e pengon atë të predikojë pa nënshtetësi shqiptare??përse nuk ka nështetësi të ndonjë shteti afrikan ku ka predikuar??
    “Erdhi greku, erdhi greku!”,për këtë ke të drejtë o çepans!!
    por përse nuk e tregon se gërkët,ndryshe nga gjyshja tënde,që trëmbte vetëm ju kalamajt,gërku fillon e ulëret akoam sot në mes të rrugës”allvanos,allvanos”,që gërku i “mirë” të shqyen po të të dëgjojë të flasësh shqip??
    ha qën i ndyrë,përfshi dhe atë liolinin!
    nuk di se çdo të kishte bërë noli,por e di se çfar po bën janullatosi!!
    po e çvendos gurin e sinorit nga shkumbini,në tiranë!!
    kur të vdesë kjo kërmë shoviniste,ka për të lënë kavon,jo litarin,jashtë varrit,aq të gjatë sa do të na mbysë të gjithëve!!
    në atë kohë,kur kërma të ngordhë,ti o kuislingu i ri prap do të mbështesësh idenë,kërkesën o ku ta di unë se si do tia vini emrin,që ai të varroset në tiranë!!
    ah qënë të ndyrë që po e shisni këtë vënd për pes aspra!!

    o lal
    ti e ke dëgjuar,lexuar K/ministrin tonë kur flet për medjen e kazanit??
    normalisht ai e ka për ata që i prishin punë atij,por në realitet!
    e gjithë medja është e kazanit!!
    këtu në këtë vënd patriotizëmi i vetëm që egziston është FITIMI I LEKUT!!
    nacionalizmi!?
    është ai folklorik,në “odat e burrave”,ku tregohet se sa të zotë jemi ne!se sa të fuqishëm kemi qënë dhe se sa të zgjuar jemi kur i lëpijmë bythën ndonjë të forti,turka gërk sërb a kushdo pidh sëme qoftë!!
    paskemi qënë rracë e degjeneruar fare!!

    Reply to this comment
  11. anticensurë25642654 December 29, 13:40

    Duplicate comment detected; it looks as though you’ve already said that!

    « Back

    Reply to this comment
  12. tomorraku December 29, 14:22

    “….Ringriti kishen shqiptare…”Nuk eshte kjo arsyeja , sepse kisha shqiptare as kishte “vdekur” , as ishte djegur . Ne Boston, atje ku ishte krijuar kisha ortodokse shqiptare vazhdonte te jetonte e afte te ringrinte ne Shqiperine e mbas viteve ’90 kishen Autoqefale shqiptare ne cdo skaj te vendit : por ishte miopiae Salinjve qe per te qendruar ne pushtet , pranuan politiken greke per te nderhyre ne fene ortokse qe te drejtohej nga kisha gr eke , duke kryer keshtu tradhetine e pare kombetare ne nyjen me te ndjeshme , ne ate “shpirterore-fetare”. Keshtu filloi neperkembja jone si popull , nga nje klik e papergj egjeshme politike qe vazhdon sot e kesaj dite shkaterrimin e vendit .Ky i ashtuquajtur president, qe vazhdon politiken e servilit ndaj te huajve per te zgjatur jeten e tij ne pushtet e ligjeroi tradhetine e fillimviteve ’90 dhe ja ku kemi sot nji rast te pa pare qe e tere politika greke e pershendet dhe eshte ne kulmin e euforis per fitoren e arritur te jetgjatesise te Janullatosit ne krye te kishes Shqiptare , sepse ai tashti nuk mund te cfronezohet ,ose do te qendroje ne ate post deri ne vdekje te tij ; Ja tradhetia e Ilir Metes mbas asj te Sali Berishes .Edhe njeher u provua se nuk ka asnje
    dallim midis Sali Banditit e Ilir hajdutit .

    Reply to this comment
  13. tomorraku December 29, 14:25

    “….Ringriti kishen shqiptare…”Nuk eshte kjo arsyeja , sepse kisha shqiptare as kishte “vdekur” , as ishte djegur . Ne Boston, atje ku ishte krijuar kisha ortodokse shqiptare vazhdonte te jetonte e afte te ringrinte ne Shqiperine e mbas viteve ’90 kishen Autoqefale shqiptare ne cdo skaj te vendit : por ishte miopia e Salinjve qe per te qendruar ne pushtet , pranuan politiken greke per te nderhyre ne fene ortokse qe te drejtohej nga kisha gr eke , duke kryer keshtu tradhetine e pare kombetare ne nyjen me te ndjeshme , ne ate “shpirterore-fetare”. Keshtu filloi neperkembja jone si popull , nga nje klik e papergjegjeshme politike qe vazhdon sot e kesaj dite shkaterrimin e vendit .Ky i ashtuquajtur president, qe vazhdon politiken e servilit ndaj te huajve per te zgjatur jeten e tij ne pushtet e ligjeroi tradhetine e fillimviteve ’90 dhe ja ku kemi sot nji rast te pa pare qe e tere politika greke e pershendet dhe eshte ne kulmin e euforis per fitoren e arritur te jetgjatesise te Janullatosit ne krye te kishes Shqiptare , sepse ai tashti nuk mund te cfronezohet ,ose do te qendroje ne ate post deri ne vdekje te tij ; Ja tradhetia e Ilir Metes mbas asj te Sali Berishes .Edhe njeher u provua se nuk ka asnje
    dallim midis Sali Banditit e Ilir hajdutit .

    Reply to this comment
Shiko komentet

Komento

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*