“Paguhen nga Moska e Beogradi” / Ngjela: Pse flasin vetëm kundër figurave të mëdha shqiptare dhe asnjë fjalë për Esat Toptanin, apo laro të tjerë që i ka përbuzur historia?

September 15, 2020 08:50

“Paguhen nga Moska e Beogradi” / Ngjela: Pse flasin vetëm kundër figurave të mëdha shqiptare dhe asnjë fjalë për Esat Toptanin, apo laro të tjerë që i ka përbuzur historia?

Spartak Ngjela mendon se “korrupsioni shqiptar është i tulatur, por ende e ka shpresën te Moska dhe Beogradi”.

“Pikërisht këtu vijnë pagesat që iu bëhen individëve të veçantë për të thënë direkt apo indirekt se çështja shqiptare ka vdekur. Në Tiranë, e sidomos në Prishtinë, antishqiptatët e paguar janë duke hedhur një valle qesharake, madje nëpër programe televizive me moderatorë shqiptarë të paguar. Sot, shqiptarizmi po progreson përditë e më tepër në Shkup dhe në Malin e Zi” – shkruan Ngjela.

Ai shton se njerëz të tillë nuk dinë të arsyetojnë politikisht, se janë me nivel të ulët inteligjence.

“Të them të drejtën, është turp të polemizosh me këta injorantë të pagur për injorancën e tyre. Shikojini me kujdes: këta flasin vetëm kundër figurave të mëdha shqiptare që kanë vlerë historike në Perëndim, dhe asnjë fjalë për Esat Toptanin, për shembull, apo për laro të tjerë antishqiptarë që i ka përbuzur historia.

Flasin kundër Ismail Qamilit me broçkulla që nuk kanë lidhje me heroikën e pavarsisë së Shqipërisë, se i mërzit akti i pavarsisë. Godasin Luigj Gurakuqin dhe Fan Nolin me budallallëqe që nuk kanë lidhje me veprën e tyre, kur këta janë vetë historia perëndimore dhe evropiane e Shqipërisë moderne.

Shkurt, janë të drejtuar nga pagatorët që të godasin vlerat e mëdha të patriotizmit shqiptar, dhe vlerat e mëdha të kulturës shqiptare.

Edhe për Gjergj Kastriotin, te vlera e tij ku mbështetet shqiptarizmi si doktrinë, atë duan të godasin me përrallat e tyre, por edhe te fama e tij gjithëperëndimore e kanë hallin. Në fakt, fama gjithëperëndimore e Skënderbeut është halli i pagatorëve rusë apo serbë, dhe jo vetëm halli i mllefit të tyre antishqiptar” – shkruan avokati i njohur për qëndrimet e forta publike.

Por ai shton se koha ka ndryshuar.

“Janë dy shtete shqiptarë në Ballkanin Perëndimor, por do të ketë edhe më; sepse ortodoksët maqedonë, rreth treqind mijë deri tani, po shkruhen si shqiptarë që iu ishte mohuar kombësia. Priten edhe katolikët shqiptarë në Mal të Zi – në Ulqin e kudo – të hyjnë në këtë rrjedhë të re të historisë që po vjen.

Prandaj, të paguarit antishqiptarë janë në hall. Të marrët që i paguajnë, zor që mund të dalin dot ndonjëherë nga marrëzia e tyre antishqiptare” – shkruan Ngjela.

September 15, 2020 08:50
Komento

29 Komente

  1. Testi i memories September 15, 08:54

    A e mba mend valle Avokadro Ngjala emrin kilometrik te partickes tij te fundit?

    Reply to this comment
    • Biometri September 15, 09:14

      C lidhje ka kjo me ate qe shkruan Ngjela per antishqiptaret?
      Apo je laro dhe ti?

      Reply to this comment
      • Testi i memories September 15, 09:25

        Ju referova artikullshkruesit jo larove Bio si ti! Vec ne qofsh Takja e te dogji ne bythe…

        Reply to this comment
      • me modesti.... September 15, 12:50

        o sharlatani i vogel ngjela; kur hynit soi jot ne burg, ne tallnim bythen me ju . jo se ne ishim te shkathet dhe s’ na kapnin dote, por thjeshte ato pordhet e juaja “demokratike” ne na benin per te qeshur sepse doktrina qe ofronte koha atehere ishte aq e specifikuar dhe i bende scaner cdo peroblemi sa ishte e pa mundur te beheshe snob i botes perendimore dhe t’a adhuroje . por trapa si ty, pasi hynit koke e kembe ne ato pak gjera perendimore me shikim ose lexim te percipte, ju dukej sikur kishit zbuluar thelbin e universit . ne fakt fare thjeshte del sot pas 30 vjet konkludimi me perfekt, se ajo “demokraci” qe “mesoje” ti dhe zbatohet sot ishte sic ne e besonim dhe eshte sic duhet t’a besosh edhe ti nje bllof qesharak . gjithsesi me qe duam te hyjme ne europe, nderro kursin e mendimit, politik(psiqik do thoja une) dil kunder islamizmit hapur me qe hiqesh dhe si trim dhe nderoi irtodoksit( vellezer te katolikeve), nga do qe te jene . se me ortodoks shqipetar duke share ortodoksit e tjere te gjithe botes , ngelesh nje ortodoks….osmano erdoganist, qe me mire mos…qofshin a u q..ifshin, o trap q…esharak, ngjela .

        Reply to this comment
        • lexuesi September 15, 14:33

          eh mer modest, te paska ngel cipi ne shekullin e kaluar tek baba i avokatit …

          Reply to this comment
        • ATEISTI September 15, 21:21

          Zoti “modesti…” , e nise si mire komentin , por e djallose me rekomandimet fetare ! Ne se rron ne Shqiperi dhe je vertet shqiptar , duhet ta kesh kuptuar qe , jane te rralle , bile jane vetem ata gjakperzierit qe i veshtrojne problemet nga kendi fetar , sepse historikisht dhe deri ne ditet tona , ne ngelemi PAGANE ! Kete gje e dinte mire edhe Enveri ne kohen e tij , qe vulosi shtetin e pare ateist ne bote . “Besimtare” mbeten vetem pjesa dembele , parazite dhe mercenare e shoqerise , se te tjeret te buzeqeshin dhe te fusin gishtin prapa !

          Reply to this comment
    • Arber iliri September 15, 22:49

      Kane blere shume avokat por ke te drejte jane te humbur.Eshte shekulli i drejtesise per kombin heroik te Ballkanit Shqiptaret.

      Reply to this comment
  2. Pogradecar September 15, 09:15

    ortodokset e Maqedonise dhe katoliket e Malit te Zi po kthehen shqiptare??
    Eh sikur te ishte e vertete!!

    Në Pogradec çdo mëngjes
    Këndojnë dy hoxhë!
    Këndojnë arabisht!
    Po pse me qëndër zëri?!
    Po pse i zgjojnë të gjithë?!

    Reply to this comment
    • qytetar September 15, 09:35

      Edhe ne Tirane eshte shume e larte ndotja akustike nga te bertiturat e hoxheve qe nuk jepen as drejtperdrejt, por te regjistruara ne kupe te qiellit.

      Reply to this comment
      • Remo September 15, 12:06

        Se keshtu na “duan” me shume ne Europe prandaj kane bere ato xhami per trushpelaret dhe kafshet qe shtrihen me bythen perpjete ne Bulevardin Deshmoret e Kombit! Si mund ti quash “bashkekombas” derra te tille?! Tanket u duhen kaluar siper halldupeve te ardhur nga anadolli. Turp qe nuk protestoi njeri kur u imponua xhamia otomane ne qender te Tiranes! Valle per ate u ngriten studentet e 90′ e donim Shqiperine si gjthe Europa,por u tradhetuan dhe Azem-Berishe-Edvinet qe e
        afruan si placke te tyre me Turqine Aziatike!

        Reply to this comment
        • Hosteni September 16, 12:24

          Europes nuk i plas shume bytha cfare feje ke. Zhduk korrupsionin, bej zgjedhje te lira dhe demokratike, krijo shtet te mirefillte demokratik dhe qe neser hyn ne EU. Kishat e xhamiat u ngriten per te ngopur me luge bosh idiotet qe shkojne mbas feve, por qe ta shperblejne me vote pse i ngrite nje kishe apo xhami.

          Reply to this comment
    • Arben September 15, 12:27

      Hoxha këndon prej 700 vitesh, shqipëtari mbeti shqipëtar, ku u ndalua me dhunë kënga e Hoxhës, shqipëtari, ose sllav, ose grek, kurrësesi shqipëtar. Këtë po thua, të ndalohet me dhunë kënga e Hoxhës ne Pogradec???!!!

      Reply to this comment
      • Gjergj Kastrioti heroi kombetar September 15, 14:36

        jo vetem, te ndalohen me dhune cjerrjet e hoxhes, por me dhune ti zbojne hoxhet dhe osmanet si pune jote, tek bab Erdokari atje e keni vendin ju sunitet e qelbur e jo ne token e Arberit!

        Reply to this comment
      • mirel September 15, 15:41

        Arbenin paska qene serb ose grek per 70 vjet, sot u be turk. Ti vemje e mbaruar antishqiptare Plere e degjeneruar

        Reply to this comment
  3. L.H September 15, 09:25

    Rrenjet e se keqes ne kete vend dikur Shqiperi jane tek ‘TI’ dhe tere dinastite e ish bllokut veçanerisht dinastite minoritare greke serbe e VLLEH qe kini 70 vjet qe mbijetoni si parazite te ngulur ne trupin e shqiptareve kocke e lekure e pini gjak femijesh shqiptare si dinastija Ngjela,Dinastija,Lubonja,DinastijaBlushi,dinastija Pollo,dinastija Nano,Dinastija KAPO….
    Kur do te arrestohesh bashke me òobanin Lubonja qe per merite te KRIMEVE qe i kini bere ketij vendi dhe populli keto 30 vjet jeni shperblyer nga agjenturat e huaja me MILIONA si te ‘DEKLASUAR’ e ti SPARTAK ke qene edhe minister drejtesije i kalifit SALI-Neroni qe dogji shqiperi!!!!!!

    Reply to this comment
  4. George September 15, 09:41

    Fjale fishekzjarre, avokat. Pse nuk permend emra konkrete?!

    Reply to this comment
  5. Nje shqiptar September 15, 09:50

    Bravo Avokat Ngjela qe tregon e demskon qelbesirat

    Reply to this comment
  6. Remo September 15, 10:09

    Avokat,qe politikanet me te larte jane te tredhur dhe te shitur e dime, po thuaje nje here te vetme kush e instaloi Berishe-Biberin dhe akoma i mban? Rajerson nga erdhi! Nga Beogradi,ke perfaqesonte! Politiken Amerikane qe ti se ndan nga goja!! Tani ti e di me mire se kushdo tjeter perse behesh qesharak? Po ke te drejte se kane filluar prej kohesh fushaten kunder Gjergj Kastriotit paturpesisht disa anal-iste e pseudo historiane po ashtu kunder Fan Nolit (me Janullen mbrapa) e gjithe figurave me historike qe kemi. Ketu simbas meje eshte trekendeshi Arhine-Stamboll-Beograd! Tani qe je cmendur fare e shikon enderra me shtetin e trete Shqipetar ne Ballkan kete pak njerez ta besojne o as ti veten! Se cfare prirjesh kane osmanllinjte shqipfoles te Maqedonise e dime si edhe ortodokset si Zaev! Po osmanllinjte kosovare e ata te shqiperise cfare duan?! Po katoliket qe jane bere me katolike nga papa! Po neo greket e rinj,apo bektashinjte e Likes me rite satanike abu abas. Percarja dhe ikja masive sa vin e shtohet ti i bie vetem ne nje pike,pak dite me pare flisje per vallen came kur greket po marin edhe gjirin e Sarandes. Aleatet “imagjinare” qe ti trumbeton kane bere eksperimente tek ne sigurisht qe na kane gjetur “koken” edhe politika gjermane qe ne shume kemi besuar dikur eshte bere me kurve nga ajo franceze e interesat dhe bashkepunimin me te madh me ruset e ka e nuk meret me edvino-berishet tane e as qe u intereson me!

    Reply to this comment
  7. Vlora September 15, 10:14

    E nderuar gazeta Dita

    Dje, Vlora duhet të kishte kujtuar Hysni Lepenicën

    I vrarë nga italianët në Grehot më 14 shtator 1943

    Mësuesin dhe luftëtarin trim në Luftën Kombëtare të Vlorës 1920

    Njeriun që bashkë me Hysni Kapon udhëhoqën labërit në luftën e perbashkët të Gjormit 1942.

    Njeriu që luftoi dhe kundër grekërve.

    Shok shkolle dhe ideali patriotik me Avni Rustemin

    Firmëtar i Konferencës së Mukjes që do bashkinte shqiptarët në luften për çlirimin e vendit.

    Anëtar i Komitetit për Shpetimin e Shqiperise që doli nga kjo Konferencë.

    Komandant i Pergjithshëm i Ballit Kombëtar per Jugun e vendit.

    U vra në 14 shtator 1943 në Grehot nga italianët, të cilët fillimisht kishin pranuar të dorezoheshin te Hysni Lepenica, por më pas qëlluan pa paralajmerim në drejtim të tij.

    Ende sot ka mbetur mister vrasja nga italianët!

    Ja ç’thoshte Enver Hoxha në Konferencën e Beratit në nentor 1944;

    “Partia duhej të kish kuptuar gabimin dhe të ndreqte pozitat, por asgjë s’u bë. Edhe nga ato pakë pushkë që Hysni Lepenica e Skënder Muçua hodhën, në vend që të përfitonim për me i afrue ata edhe masat e tyre, ne i luftuam duke i përçmuar… Natyrisht Hysni Lepenica nuk mund të punonte dhe të kishte besim kur shoku Mehmet Shehu dhe qindra partizanë të tjerë thonin hapët se do të formonin Gardën e Kuqe si në Spanjë dhe do t’i fshinin këto plehra. Po kjo gjë ngjau edhe në vende të tjera…”

    Me marrjen e pushtetit, Hoxha do ta shpallte armik dhe nashkëpunëtor me italianët, duke ia mohuar luftrat dhe patriotizmin Hysni Lepenicës, i rritur dhe edukuar nën frymën e Ahmet Lepenicës.

    Ndaj Vlora sot duhet ta kujtonte birin e saj, që zgjodhi mënyrën e vet për të luftuar pushtuesit dhe nuk ngriti pushkë kundër shqiptarëve.

    Sepse vetëm keshtu i sherbejme historise, të vërtetës, të ardhmes.

    Vlora nuk duhet të ketë ndrojtje, hezitim, paragjykim apo turp për të perkujtuar bijte e saj të mohuar e të neperkembur nga historiografia komuniste.

    Reply to this comment
  8. Tahiri (jo ministri i suksesshem) September 15, 12:08

    Av. Ngjela qe sic thuhej dikur te PORTOKALLIA “ne 3 gjygje humb 4” eshte Laroja aktual i politikes qe gjithmone ke lepire bythen e atij qe ka pushtetin, dje te Berishes sot te Rames. A i qendron akoma ky deklarimit se “Rama i vodhi vota ne zgjedhjet e 2003”?

    Reply to this comment
  9. Bureto September 15, 12:48

    “Të them të drejtën, është turp të polemizosh me këta injorantë të pagur për injorancën e tyre. Shikojini me kujdes: këta flasin vetëm kundër figurave të mëdha shqiptare që kanë vlerë historike në Perëndim, dhe asnjë fjalë për Esat Toptanin, për shembull, apo për laro të tjerë antishqiptarë që i ka përbuzur historia.-shkruan zotrote (apo shoku gjitholog!?).

    1. Po mirë more zoti Ngjela, pse nuk e merr mundimin zotrote të shkruash një monografi për Esad pash Toptanin dhe gjithë të tjerët që i ka përbuzur historia, por që nuk ua permend as emrat, t’i mësojme edhe ne? Mos valle e ke për shovinistin At Gjergj Fishta, ballistin qe hante pula Mid’hat Frasheri, fashistin Ernest Koliqi etj? Thuaj pra, nëse nuk janë keta, për cilët laro e ke fjalen? Cila histori i ka stigmatizuar keta deri në palce, ajo që u shkrua sipas interesave të rrymave politiko-ideologjike që perfaqesonin, dhe interesave të aktoreve të saj, që dike e nxinë dhe e bënë katran e dikë hero? Po historia, mor zoteri nuk eshte tabu dhe nuk guxon njeri ta preke. Ajo sipas fakteve, dokumentave dhe kontekstit të kohes kur ngjarjet kanë ndodhur, edhe rishkruhet. Apo jo? Ja po them një shembull: A ishte Toptani aleat me Antantën fitimtuese të Luftes se pare bot? Sigurisht që po. Po atehere pse dy standarte? Ne dhe sot themi që Lufta nac-çl ishte e drejte, sepse komunistet dhe sidomos Enver Hoxha, mbetet ‘komandanti’ i padiskutueshem i saj, sepse u rreshtua me aleatet, pra me anen e duhur të historise? Dakord nuk e kundershton njeri! Kjo qe historia. Po ja qe na dalin dy standarde per vleresim. tek i pari, Esadi ishte tradhetar, ndersa i dyti vazhdon te mbetet hero!!!.
    Historia vetë na ka mesuar se ajo ka shpesh edhe të verteta të deformuara, dhe me keq akoma të fshehura, Keshtu ato, duke ua injektuar njerezve në koke me vite, qysh nga klasa e pare, trajtohen dhe sot si të verteta absolute. Po për të ta ilustruar reagimin tim, per perifrazimin tend me siper, po mbetem vetem tek figura e Esad pashes. Para viteve ’90, nëse dikush, studioz skrupuloz, do të guxonte të fliste ndonje fjale të mire apo të vertete për të, do të ishte herezi dhe mund të përvelohej në ‘turren e druve’, të inkuizicionit komunist. Por, fatmirësisht, pas viteve ’90, u krijua një klime dhe një hapësise më ndryshe. me vështiresi, por gjithesesi e lirë. U botuan shumë shkrime, deri dhe vepra, si psh ajo e gazetarit të VOA, Ilir Ikonomi “Esad Pash Toptani”, bot. Tirane 2018 dhe ajo e historianit Tahir Kolgjini “Esad Pash Toptani tradhetar apo patriot”, bot Tirane 2003 dhe ribotim 2006. Nëse nuk i ke lexuar, sidomos këtë të dytin, mirë bën t’i hedhesh ndonjë sy, që të mos ngelesh dhe ti peng i së shkuares që e shkroi dhe e retushoi historinë si mos o zot.

    2. Nga perifrazimi yt me siper, më bëri përshtypje dhe tog fjaleshi …”që kanë vlerë historike në Perendim”?! Po mire, ta zeme se ke të drejtë. Po dje të verteta historike që kishin vlerë për Lindjen, atë komuniste, u bie sot vlera për sa kohë kane vlerë? Jo! ndryshe duhet të jetë. Vlerat nëse janë vlera, ato mbeten si të tilla, sidomos kur i sherbejne në rradhe të pare popullit tënd dhe jane pergjithesuse në aspektin moral dhe human. Ato duam s’duam mbeten si vlera të padiskuteueshme. Nëse sipas kriteri që, “pëlqehet në Perendim”, ose diku jashte Shqiperise, ajo është keshtu absolutisht e vlefshme?! Nuk besoj se e ke drejt! Vepra “Lahuta e Malcis”, nga shovinistet sllavë, miqte e djeshem të komunisteve tanë, ishte/është veper e urryer, por ishte dhe mbetet e dashur dhe e dobishme për shqiptaret. Sepse ishte kështu, ndaj dhe autori i saj Gjergj Fishta, u anatemua egër deri sa e zhvarrosen dhe eshtrat ia hodhen në Drin!!!! Apo jo!?

    Reply to this comment
    • Dardan September 15, 16:27

      Sikur ka dale keto dite ne qarkullim nje liber studimor per Zogun dhe Esat Pashen, di gje ti “Bureto”?

      Reply to this comment
      • Remo September 15, 16:44

        Bureto do te rahabilitoje Esad Pashen,mbas Zogollit dhe Mitad Frasherit. Jane te thekur keta!!!! Do shpallur tradhetare Avni Rustemi,Luigj Gurakuqi Fan Noli…..!!!

        Reply to this comment
  10. QIrio QInam QIriazi September 15, 13:28

    KUSH MERET ME ALABAKUN BASTARD TE KIÇO NGJELESW DHE VERA POJANIT ESHTE THJESHT NJE MJERAN BYTHEQIRE QYSH NE MATERNITET KUR NALTMADHNIJA U VET SHPALL MBRET…

    Reply to this comment
  11. mirel September 15, 15:43

    Taku je ne rregull. Shiko vemjet, u hodhen perpjete. Vetem tradhetarer si Esat Pasha preken nga fjalet e tua

    Reply to this comment
  12. Gzim Kulufi September 15, 17:27

    Ja dhe advokado yne, Zbarak Ngjala, pasi e rregulloi Drejtesine shqiptare me modelin e tij anglo-sakson, po i pervishet historise, se ketu antishqiptaret po na benkan dermen!
    Mirpo behet pyetja, nga kush qenka rrezikuar figura e heroit tone kombetar, Gjergj Kastriot Skenderbeut, qe tani po e shpetonka advokadoja yne patriot?!? Po te perjashtojme disa kokrra fanatikesh myslimane, kjo figure rrezaton po njelloj dhe ne mos me shume ne horizontin shqiptaro-europian! Pra, c’kerkon advokadoja tani? Advokados i ka dale boja dhe ai kerkon nje llustrim te ri per te rrezatuar! Ndaj ndihmojeni advokadon duke thirrur: boja gati-llustra fino!

    Reply to this comment
  13. demo September 16, 07:04

    Pershendetje Vlora!
    Enveriste dhre grekomanet ju kane versulur avokat Ngjeles,se ju ka prekur ne kallo!
    Ishin te bashkuar me enver hoxhen per te mbajtur te tulatur shqiptaret nen Serbi dhe greqi.Sot shqiptaret jane ne dy shtete.Shqiptaret katolike te Malit te Zi,Orthodoksr e Rekes dhe Camet Orthodokse ne Greqi po zgjohen.Trojet MBARESHQIPTARE PO TRONDITEN.
    I kujtojne Ngjeles Partine qe nuk mori vota.
    Historikisht me te votuarit ne Shqiperi jane Esad Pasha,Ahmet Zogu,Shefqet Verlaci,Enver Hoxha,Sali Berisha,Fatos Nano dhe Lyderi i permasave planetare Edi Rama..
    Po kur jane votuar ndonjehere intelektualet atdhetare?
    Qe nga 81 AY qe mbajti gjalle Shqyptarine,qe Hartoi Strategjine e Kosoves shtet i pavarur,qe mori zvarre Karroqet e pashkolle ne Rambyje,,ishte Rexhep Qose.
    Populli nuk e votoi.
    Po ky popull po nuk qe tradhetar,kriminel,shharlatan,hajdut,mashtrues,,nuk te voton.Do marri vota Ngjela?
    Sikur Ismail Qemali te ngrihet nga varri,vetem voten e tij merr,,edhe ate do t`ja vjedhin.

    Reply to this comment
Shiko komentet

Komento

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*

Njoftim

Njoftim

Njoftim