Muharremizmi si filistinizëm politik

August 18, 2017 13:40

Muharremizmi si filistinizëm politik

 Prof. Fatos Tarifa

Dje lexova në këtë gazetë (LEXO KETU) një “kritikë” ndaj meje nga stalinisti i fundit shqiptar, Muharrem Xhafa. Në kundërshtim me këshillën e çdonjërit prej miqve të mi që të mos i ktheja përgjigje këtij sharlatani, pasi kjo do të ishte nën dinjitetin tim, po “rrezikoj” dinjitetin për hir të së vërtetës. Por nuk i jap Muharremit kënaqësinë që të lexojë nga unë një përgjigje të gjatë sepse, në fakt, përçartjes së tij s’ke ç’përgjigje t’i japësh. Përveç kësaj, nëse Muhoja s’ishte në gjendje të kuptonte asgjë, absolutisht asgjë, nga analiza ime, nuk ka asnjë gjasë që ai të kuptojë më shumë nëse i shpjegoj sërish të njëjtën gjë.

Muharremi nuk thotë asgjë për ato që them unë, sepse duke qenë tërësisht i paditur në këtë fushë, për të mos përdorur fjalën injorant, ai s’bën gjë tjetër veçse mban një leksion të thatë e të shëmtuar, ala Shkolla e Partisë, për një koncept dhe një subjekt teorik, për të cilin nuk ka fare haber, siç është koncepti weberian i legjitimitetit. Për të, “çdo dukuri objektive është legjitime”!! Edhe komunizmi, edhe nazizmi, edhe terrorizmi, edhe ISIS! Mjafton që një dukuri e tillë të ekzistojë “objektivisht”!!

Jam i sigurt se, gjatë shkollimit të tij, që filloi e mbaroi me “Historinë e PPSH-së”, Muharremi nuk e ka hasur, ose nuk e ka kuptuar ndonjëherë termin legjitimitet. Për më tepër, ai nuk kishte durim as ta lexonte deri në fund studimin tim mbi legjitimitetin e socializmit shtetëror, ndoshta edhe për shkak se e ka gjetur të vështirë për ta kuptuar atë. Muhoja e kishte dërguar “kritikën” e tij ndaj analizës sime në redaksinë e kësaj gazete disa ditë para se të përfundonte botimi i kësaj analize. I paduruar dhe i verbuar prej dogmatizmit dhe mllefit, ai nuk mund të priste botimin e plotë të saj, sepse nuk i pritej të shante. Qëllimi i tij ishte thjesht të “shante” autorin e këtyre radhëve me fjalë të tilla si “intelektual borgjez”, “ish-palokomunist i shndërruar në antikomunist”, “shërbëtor i borgjezisë”, “intelektual kamelon i ‘modelit Kadare’” e ku ta di unë çfarë tjetër, pa e ditur, i gjori, se analiza që unë botova në këtë gazetë është një pjesë e disertacionit doktoral që kam mbrojtur në një prej universiteteve më të mira amerikane, në mesin e viteve 1990, në një kohë kur Muharremi, jepte e merrte që të ringrinte nga varri një politikë dhe një regjim që u kishte ikur koha.

Injoranca, thoshte Spinoza, nuk është argument dhe unë s’kam se si t’i vij në ndihmë një njeriu të paditur (përsëri për të mos përdorur fjalën “injorant”), si Muharremi, që ta kuptojë atë çfarë mijëra studiues e studentë, brenda e jashtë Shqipërisë, kanë kuptuar në këtë studim, të botuar fillimisht në anglisht, në Shtetet e Bashkuara e në Hollandë, dhe më pas në Tiranë.

Unë dhe Muharremi jetojmë jo vetëm në dy kohë të ndryshme (koha e tij ka stopuar një herë e përgjithmonë në vitin 1985), por edhe në dy botë të ndryshme. Ai jeton me haluçinacionet e një bote komuniste, që njerëzimi e ka ëndërruar qysh nga kohët më të lashta, por që në praktikë prodhoi monstra të tilla, si Stalini, Pol Poti dhe Maoja. Unë nuk e kam mohuar ndonjëherë dhe as e mohoj admirimin tim të madh për Marksin, si një ndër teoricienët paradigmatikë më të shquar njerëzimit, por nuk e mohoj ndikimin që kanë pasur e kanë tek unë mendimtarë të tillë “borgjezë”, si Max Weber, Robert K. Merton apo Anthony Giddens, të cilët nuk kanë qenë e nuk janë marksistë. Ndërkohë, ky Muharrem “bardhezi” nuk e di se disa prej filozofëve e sociologëve që unë citoj në studimin tim, si Jürgen Habermas apo C. Wright Mills kanë qenë marksistë. Nuk ka si ta dijë, sepse për të, gjithçka në teorinë mbi shoqërinë nis me Marksin dhe mbaron me Ramiz Alinë.

Unë kurdoherë i përmbahem bindjes se, përfundimet në të cilat vij në studimet e mia nuk janë kurrë përfundimtare, pasi koha dhe kërkime të mëtejshme, në cilëndo fushë studimi, e thellojnë më tej dijen tonë dhe mund të provojnë ose vërtetësinë e pjesshme e të përkohshme të përfundimeve të mia, ose pavërtetësinë e tyre. Kredoja ime është ajo e Bekonit, se e vërteta nuk është pjellë e autoritetit, por e kohës. Për Muharremin, të vërtetat e mëdha të njerëzimit janë zbuluar njëherë e përgjithmonë nga Marksi, Lenini, Stalini dhe Enver Hoxha dhe për to nuk mund të flitet më. Në një botë që fillon në Krujë dhe mbaron në Tiranë mund edhe të ishte kështu, por ja që, bota në të cilën na ra për hise të jetojmë ne të tjerëve, që s’jemi muharremë, është shumë më e madhe sesa bota e këtij “kumunisti” filistin e hipokrit, i cili, në vitin 2011, në emër të “Partisë Komuniste”, solli në krye të Bashkisë së Tiranës një parti anti-socialiste duke votuar për të.

Boll për Muharremin, sepse edhe me kaq sa shkrova i kam dhënë kënaqësinë që u mora me të. Sidoqoftë, paçavurja e tij më dha mundësi të vlerësoj edhe një herë planet që kam për ta ribotuar të zgjeruar e të plotësuar studimin tim mbi legjitimitetin e socializmit shtetëror nën një titull të ri: Lufta, paqja dhe socializmi. Reagimet e Muharremit dhe të shumë njerëzve të tjerë ndaj analizës që botova në Dita më bindën se është koha për ta bërë këtë. Me këtë rast, dëshiroj të ndaj më poshtë me lexuesin tekstin që mendoj se do të shërbejë si parathënie e botimit të ri. Këtë e bëj, ndër të tjera, edhe për të kuptuar dallimin e thellë që ekziston mes “komunistëve” dogmatikë e të pasinqertë, të tipit Muharrem, që doktrinën leniniste (sepse Marksin s’e kuptuan ndonjëherë), Enverin dhe Ramizin i përdorën për karrierë politike në Shkollën e Partisë “V. I. Lenin” dhe në sektorin e edukimit (komunist) në instancat më të larta të Partisë së Punës, nga njëra anë, dhe atyre mijëra komunistëve të thjeshtë, që besuan sinqerisht në idealin komunist dhe në shpresën e madhe që krijonte ai për një organizim më të mirë e më human të njerëzimit.

***

Kur, në vitin 2000, im atë, Sevo Tarifa, po shkruante librin e tij Sonatë rinore, unë, atëherë ambasador i Shqipërisë në Mbretërinë e Hollandës, i premtova se do të shkruaja parathënien e tij. Ai libër përshkruan përvojën afro njëzetvjeçare të punës së tim eti si drejtuesi kryesor i organizatës së Bashkimit të Rinisë së Punës së Shqipërisë në qarqet Gjirokastër, Elbasan, Durrës dhe Tiranë, nga viti 1947 deri më 1966.

Kujtimet e tij nga puna me rininë më bënë të kuptoj në atë kohë, por edhe sot, se ç’forcë graviteti ka pasur rinia mbi babanë tim, kudo që ai ka punuar me organizatën e saj, madje edhe më pas. Duke e lexuar atë libër në dorëshkrim, mbrëmjeve, ndërsa rrinim e diskutonim bashkë, në apartamentin tonë, në Hagë, e kam pyetur tim atë për shumë çështje e ngjarje që përmenden e shtjellohen në të, për të sqaruar më mirë disa prej tyre, por edhe duke i bërë ndonjë sugjerim, i cili, sipas mendimit tim, do ia “rriste” vlerat librit të tij.

Përgjithësisht, sugjerimet që i bëja Sevo i gjente me vlerë dhe i pranonte pa shumë vështirësi. Përjashtim bënin vetëm ato raste kur unë i sugjeroja që ta “aktualizonte”, ose ta “modernizonte” disi terminologjinë, që ta krihte atë nga zhargoni “i dalë mode”, që të meditonte e reflektonte më shumë mbi ngjarje e personalitete të kohës, për të cilat shkruante, duke bërë vlerësime të reja për ta, për t’u treguar lexuesve se si i shihte dhe i vlerësonte ai këto ngjarje e personalitete në optikën e tri dekadave më vonë dhe, sidomos, në kushtet e një sistemi të ri shoqëror, sistemit kapitalist – deri dje i urryer e i mallkuar – sistem ky, në të cilin, si të gjithë shqiptarët, edhe ai, partizani, komunisti, organizatori dhe drejtuesi i djeshëm i rinisë, Sevo Tarifa, jeton sot.

Më kujtohet se diskutimi me të për këto probleme nuk ishte gjithnjë i lehtë. Unë, djali i tij, i doktoruar në fushën e sociologjisë politike në Shtetet e Bashkuara të Amerikës, i kërkoja tim eti, këtij njeriu të thjeshtë, por krenar, veteran i Luftës Antifashiste Nacional-Çlirimtare, drejtues i pasionuar i rinisë, i cili gjithçka që ka mundur të arrijë në jetë e tij (diplomën e arsimit të lartë, pozitën shoqërore, dinjitetin moral dhe respektin e të gjithë atyre që e kanë njohur, ose që kanë punuar me të) i ka arritur vetëm në saje të këmbënguljes, vullnetit, punës së palodhur, ndershmërisë, përkushtimit dhe aftësive të veta – unë pra, “i rinovuari”, “perëndimori”, i shkolluari në Amerikë, i kërkoja ish-komsomolasit Sevo që të gjykonte si unë, që ta vlerësonte afro gjysmëshekulli të jetës e të veprimtarisë së vet në sistemin e socializmit shtetëror sipas kritereve dhe përvojave të mia të sotme, sipas teorive politike që shpjegojnë liberalizimin e regjimeve autoritariste dhe transformimin e tyre në sisteme demokratikë liberalë, teori të cilat tim eti, ashtu si shumicës së shqiptarëve të brezit të tij, ose të brezit tim, kurrë nuk iu dha mundësia që t’i mësonin në shkollë.

Me fjalë të tjera, unë i kërkoja veteranit të Luftës së Dytë Botërore, Sevo Tarifa, që të gjykonte e të shprehej si një i ri i ditëve tona, që të shfaqej para lexuesit të sotëm shqiptar si një autor “postkomunist”, që ta kthente xhaketën e tij nga ana tjetër, si kameleoni lëkurën, siç kanë bërë gjatë këtij njëçerek shekullit të fundit shumë kameleonë shqiptarë nga radhët e asaj që ne e quajmë klasë, ose elitë intelektuale.

Në rastet më të shumtë, im atë nuk më ka dëgjuar në këtë pikë dhe unë jam bindur se ai ka pasur dhe ka përgjithësisht të drejtë. Një jetë e tërë, e ushqyer dhe e udhëhequr nga ideale të sinqerta e humane, e mbushur me sa e sa ngjarje të bukura, interesante, emocionuese, gëzimdhënëse, frymëzuese, të pashlyeshme nga kujtesa, të cilat bëhen edhe më të vyera me kalimin e viteve, sidomos në moshë të thyer, nuk mund të “rivlerësohet” sa hap e mbyll sytë, e aq më pak mund të mohohet ajo thjesht për shkak të ndryshimit të sistemit shoqëror.

Shumë realitete të padëshiruara të sistemit socialist dhe, veçanërisht përmbysja e atij sistemi në fillimin e viteve 1990, mund ta kenë deziluzionuar e ta kenë vrarë moralisht e shpirtërisht tim atë, ashtu si dhe shumë shqiptarë të tjerë të brezit të tij. Sidoqoftë, unë nuk e kam parë atë asnjëherë të ligështuar, të rënë moralisht, të lodhur, të pashpresë, të çorientuar, të trembur, të përgjunjur. Pjesëmarrja në Luftën e madhe për çlirimin e Shqipërisë nga ushtritë fashiste e naziste, kur Sevo ishte ende një djalë adoleshent, si dhe puna me rininë në përpjekjen e madhe për ndërtimin e një shoqërie pa shtypje e shfrytëzim të njeriut prej njeriut, siç besohej se do të ishte socializmi në atë kohë, e kanë temperuar karakterin e tij dhe të një pjese të madhe të brezit të tij për t’u bërë ballë vështirësive të jetës dhe kthesave të papritura të saj, edhe kur këto të fundit çuan në përmbysjen e atij sistemi shoqëror për të cilin ata luftuan e punuan tërë jetën e tyre.

Shumë veteranë, shokë e miq të Sevos, e kanë pasur dhe e kanë mjaft të vështirë ta përballojnë realitetin e ri në të cilin jetojnë sot. Kjo është e kuptueshme. Vitet heroike të Luftës Antifashiste Nacional-Çlirimtare dhe një jetë e tërë e mbushur me punë, përpjekje e sakrifica për të ndërtuar një shoqëri ku të sundonin barazia ekonomike dhe drejtësia sociale për të gjithë, patën si epilog të tyre përmbysjen e atij sistemi shoqëror, që i kishte premtuar këto të mira dhe për krijimin e të cilit ata milituan e kontribuuan me ndershmëri dhe me idealizëm. Për ta, ashtu si edhe për babanë tim, kjo duhet të ketë qenë shumë e dhimbshme, tragjike, madje e kobshme, si fundi i botës.

Unë kam njohur mjaft moshatarë të Sevos, disa prej të cilëve partizanë dhe komunistë të orëve të para, të cilët, me ndryshimin e sistemit politik e shoqëror, ndryshuan edhe vetë brenda natës, sa hap e mbyll sytë, sikur gjatë gjithë jetës së tyre, duke i shërbyer socializmit shtetëror, si nëpunës të lartë ose ideologë të tij, mezi kishin pritur që ta shanin e ta mallkonin atë sistem si burimin e të gjitha të këqijave mbi tokë. Këtë nuk e bënë ngaqë kuptuan se kishin qenë gabim, ose të verbuar tërë jetën e tyre dhe tani, syçelur, mendjehapur e të çliruar nga frika, dëshironin që t’i kontribuonin krijimit të demokracisë. Shumica e tyre vepruan në këtë mënyrë nga paburrëria, nga dobësia e karakterit të tyre, nga frika për të kritikuar shtetin post-socialist, e cila është thuajse e njëjtë me frikën e tyre të djeshme për të kritikuar shtetin socialist.

Im atë nuk veproi kështu. Një bindje e thellë në atë ideal, për të cilin kishte luftuar e punuar me devocion e ndershmëri tërë jetën e tij, dhe një prirje e brendshme, që e gjejmë zakonisht te njerëzit me karakter të qëndrueshëm, bënë që ai, ashtu si dhe shumë të tjerë, të pranonte me stoicizëm të admirueshëm dështimin e ëndrrës së tyre të bukur rinore dhe dhimbjen e humbjes, në vend që të bëheshin kritizerë vulgarë e të pabesueshëm për askënd të sistemit të vjetër, ose, edhe më keq, sahanlëpirës të një pushteti të ri autoritarist.

Kjo nuk do të thotë aspak se im atë ka mbetur prapa kohës dhe nuk ka reflektuar aspak për të kaluarën, siç ka ndodhur me shumë të tjerë, të tipit Muharrem Xhafa. Përkundrazi, çdo ditë e më shumë Sevo Tarifa, edhe pse tani i ka mbushur të nëntëdhjetat, reflekton, nxjerr mësime, u gjen shpjegim dhe u jep përgjigje një sërë pyetjesh e dilemash që e kanë shqetësuar me kohë, duke u dhënë kuptim – për veten e tij, në radhë të parë, por edhe për të tjerë – mjaft ngjarjeve e dukurive të së shkuarës. Ai është i hapur ndaj së resë, kritik ndaj zhvillimeve të sotme që nuk i pëlqejnë, por edhe tolerant ndaj atyre që mendojnë ndryshe. Të ardhmen e Shqipërisë ai nuk e sheh te kthimi në të kaluarën, edhe pse idealet e tij sociale ishin të lidhura me një sistem që tashmë nuk ekziston më. Ajo çka përbën preokupimin e tij shoqëror kryesor sot është trajtimi dinjitoz, mirëqenia materiale e psikologjike e veteranëve të Luftës Antifashiste Nacional-Çlirimtare, radhët e të cilëve pakësohen nga viti në vit, si dhe veprimtaria e organizatës së tyre në përkujtim të ngjarjeve heroike madhore të Luftës dhe dëshmorëve të saj.

 

 

August 18, 2017 13:40
Komento

71 Komente

  1. Epo kjo pune! August 18, 14:09

    ah keta lloje intelektualesh qe hidhen perpjete nga kritika e pare dhe fillojne e shahen si zarbat neper gazeta. Po mire more fillllllozof, tani ke ti te drejte apo po ti para 30 vitesh? Tani ca gjera nuk ndryshojne me moshe. Ne ishte diktature, ta thoje atehere dhe nuk pse ben karshillek te tjereve qe mendojne ndryshe. Prandaj nuk bejme perpara ne se cdo njeri vjen e mbyll e hap epoke.

    Reply to this comment
    • NO CENSURE PLEASE .. August 18, 14:57

      Edhe nje idiot e di se Muharrem Xhafa eshte nje relike e sistemit kaluar per ta futur ne ndonje muzeum si ciceron per turistet po eshte 10000 here me i ndershem se ju edepsezet qe ne vend te amerikanizoheshit jeni AMERIKARIZUAR
      .
      BOLL ME FUNERAL HOME………….??
      JE PRIFT PER VARREZA APO ATDHETAR TE FRYMEZOSH NJERZIT o student plakush i dhjere i dhjetorit
      ku jeni ju o te dhjeret e dhjetori ( sidomos ju profesort e amerikes) t qe u mburret se hodhet enverin e vdekur dhe po ju shurron ne goje berisha fuqia e te cilit qendron aty te ca rejersone elezbibere dhe matherfuckere
      ke nje cerek shekulli qe po ben rolin e kukuvajkes.
      keto fjale qe thua jane .keto rrjeshta te denja per GUR VARRI ne ndonje varreze jane mijra here me kriminale se masakrat berishiane
      keto fjale qe thua jane .keto rrjeshta te denja per GUR VARRI ne ndonje varreze jane me ndyra se tradhetia kriminale e edi rames
      keto fjale qe thua jane .keto rrjeshta te denja per GUR VARRI ne ndonje varreze jane me pista se hipokrizia e nderkombetareve qe po tolerojne PINOCETIN E TYRE

      ESHTE ” DELETED” QE NDERSA AMERIKA ZYRTARE U PAJTUA ME ARMIKUN ME TE RREZIKSHEM TE SAJ KUBEN E KASTROS…DHE JU TE VASHDONI KANIBALIZMIN E VITEVE 91-92 KARSHI KUFOMAVE TE HOXHES SIPAS PARAMETRAVE TE ANTISHQIPTAREVE BIBEROVIC RAJERSONOVIC
      KU ESHTE “FORCA” E SALI LESHIT ?

      1-Sipas dokumenteve te CIA-s te koheve te fundit…ilegalisht rajersoni me berishen kur behej gjyqi i kafeve negociuan pe FLORIRIN E LONDRES…biles ne nje mbledhje per kete ne KM berisha pyeste sa miljone dollare ti japim Rajesonamerikane per pronat qe i mori Hoxha pas 1945…..PSE JU GAZETARE NUK HULUMTONI PER KETE PANAMANE E RAJERSON BERISHES
      2-Ne rrugen e kombit eshte vjedhur mbi gjysem miljardi dollare me firmen e Lulit dhe Olldashit ku jane te perfshire ambasdorja MR ne shqiperi dhe Delli ne Kosove…..kerkoni PANAMANE TE RRUGA E KORBIT/KOMBIT
      3-Armatimi shqiptar ne 1991 kapte vleren MINIMALE per materialet e shiteshme rreth 30 miljard dollare….KUSH E MORI PANAMANE E ARMATIMITSHQIPTAR ??

      Ne nje interviste dhene vone Bill Rajersoni ambasdori i pare amerikan (qe u kthye dhe nje mbret i plotfuqishem pas 22 marsit 1992) deklaroi se i kerkova Ramiz Alise qe te bente dekomunistifikimin sic bene gjermanet per de-nazistifikimin pas 1946..
      Besoj se ketu eshte thelbi i kesaj teorie dhe praktike THELLESISHT antishqiptare ( sot mund ta quajme dhe antiamerikane) qe e rrezoi ate shtet dhe perdhosi ate komb…
      Pikerisht kete detyre kreu “Toger Baba” i tyre duke:
      -i ngrene kockat enverit si kanibale (bashke me kadarenjte)
      -poshtroi luften nacjonal clirimtare ( ish aleate me USA)
      -injoroi meritat e rindertimit te vendit
      -perdhosi varrezat e deshmoreve
      -diskretitoi veteranet
      -shkaterroi ushtrine shqiptare
      -reabilitoi ish fashiste
      -e beri hero kombetar zogun
      -aplikoi teorine e shock-ut
      -na islamizoi dhe arabizoi

      -pranoi kolonelin janullatos
      -furnizoi me nafte milloshevicin
      -flirtoi me perversin Damir fazllic
      -poshtroi Fan Nolin..
      -ktheu shqiperine i Kolumbi te droges
      Pra keta me lart ishin KRIME KOMBETARE pa permendur krimet naziskine si 21 janari..remzi hoxha..gerdeci..haklajt etj etj
      ++++++++++++++++++
      Nga sa me lart konkluzioni eshte se ” nderkombetaret” mbrojne Sali kriminelin pasi ai ne menyre” te shkelqyer” duke vepruar si DEMON,SHTRIG,DEVIL,TRADHETAR,VRASES,KRIMINEL,PERVERS,MANJAK realizoi ate qe thame me lart..defuckomunistifikimin qe ishte me me shume se DIRTY JOB….dhe keto nderkombetaret FATOS TARIFES jo vetem duhet te kerkojne falje per Salimonstren e tyre…duke gjetur gjetur menyra per pranga apo egzekutim..por dhte te demshperblejne ate popull moralisht per demet e Devilit Viqidolit.

      Lere muharremizmin..por meru me berishizmin-makartizmin-elezbiberizmin qe i nxorri uje te zi atij vendi me luften artificjale kunder nje komunizmi te vdekur…..boll kanibale & kameleone te peshtire

      Reply to this comment
    • Muharremi tjeter August 18, 14:58

      UUUUAAAAAAA!
      Djali i SEVO-s paska shkruajtur ne gjuhen ingleze studime me vlere per inglizin,amerikanin…ka shkruajtur frengjisht per frengun qe e ka paguar si “frengu pulen-Tos Tarifa”!!!Sa jane kenaqur duke lexuar amerikanet,inglizi,frengjte,talionet me COPI e INCOLLA
      TosTarifa ka ngjitur si sanduiç njerez te quet te perendimit dhe i ka mbeshtjelle me MOLIN ..e pra me Mol Kadarene per tua shitur perendimoreve si studime me taban kombetare…Mire o TosTarifa e morem vesh qe je pjelle kameleoni por te pakten hiq dore nga vjedhja…e di vet ti…Hiq dore edhe nga perdorimi i sumes se do te marresh siden perendimore…Bravo TosTarifa!Te fala nga Rremja..jo Muhua…mos e kruaj me te gjithe..!

      Reply to this comment
  2. Vlora 9 August 18, 14:25

    E kane ne ADN Tarifajt qe per prosperiet ekonomik ti sherbejne ne vijen e pare cdo lloj sistemi . Edhe nazizmi po te vinte ne pushtet ne Shqiperi Tarifajt prape ne vijen e pare do te ishin mjaft qe te jetonin ne lluks. Njerez te peshtire

    Reply to this comment
  3. fshatari pafshat August 18, 14:27

    Boll me keto perpjekje hipokrite per te na neveritur te shkuaren tone me pune dhe gezime familjare, shoqerore, te gjitha humane. Boll more persiper qelbjen totale te Shqiperise dhe shqiptareve, sepse, ti bie ere dhe me eren tende qelbjen edhe ne do te na e pllakosesh.
    Ti dhe yt ate e dini fort mire se Muharremit ia dhane detyren e kryekomunistit, ashtu sic ia dhane Berishes PD dhe Nanos PS, etj., dhe ndikimi i veprimtarise komuniste te Muharremit dhe partise se tij, ne shoqerine shqiptare, pas vitit 1992, ishin dhe jane ZERO me BISHT. Muharremi duhet pergezuar sepse mori persiper nje detyre kombetare, qe mund ti kushtonte edhe koken, vetem e vetem qe te balanconte sado pak ashpersine e kontradiktave te kohes – 1991 deri me sot. Dhe veprimtaria shqiptare e Muharremit, sikurse e dine tere shqiptaret mire, shume mire,fare fare mire, nuk ka te krahasuar ne asnje dimension te saj me veprimtarine … e liderve te PD, PS, etj.Si perfundim, pa u zgjatur. Nese Muharremi shkruan sot per Shqiperine, per Lirine, Drejtesine, Barazine, ti fatos e godet Muharremin duke u nisur nga statusi i Tij aktual politik, dhe jo per cfare Muharremi shkruan lidhur me Shqiperine, Drejtesine, Lirine, Barazine.Gjithmone tinzar, i pabese, shpinekerkues, klysh i perkedhelur i Enverit dhe Nexhmijes, dhe shokeve te tyre sot ne politiken shqiptare. Ti je perfaqesuesi me faqezi i rinise te viteve 1970. Nese nuk e ke te qarte detyren e veshtire te Muharremit shko e pyet… . Po mos abuzo. Luftoji me idete dhe idealet shqiptare te Muharremit, po jo me hanxhar pas qafe. Me principialitet, po munde.

    Reply to this comment
  4. Niku August 18, 14:31

    Tarifa, Lubonja, Fuga, etj. jane ai brez te perkedhelurish te kohes se komunizmit, qe kishim baballaret antare te Komitetit Qendror. I volen privilegjet atij sistemi dhe duan te kene privilegje edhe ne kapitalizem. Prandaj jane megallomane, a thua se bota rrotullohet rreth tyre.

    Reply to this comment
  5. albany August 18, 14:35

    zoti profesor i ny lere KANIBALIZMIN ME SISTEMIN E SHEKULLIT KALUAR !!
    .
    Edhe nje idiot e di se Muharrem Xhafa eshte nje relike e sistemit kaluar per ta futur ne ndonje muzeum si ciceron per turistet po eshte 10000 here me i ndershem se ju edepsezet qe ne vend te amerikanizoheshit jeni AMERIKARIZUAR
    .
    BOLL ME FUNERAL HOME………….??
    JE PRIFT PER VARREZA APO ATDHETAR TE FRYMEZOSH NJERZIT
    ku jeni ju o te dhjeret e dhjetori ( sidomos ju profesort e amerikes) t qe u mburret se hodhet enverin e vdekur dhe po ju shurron ne goje berisha fuqia e te cilit qendron aty te ca rejersone elezbibere dhe matherfuckere
    ke nje cerek shekulli qe po ben rolin e kukuvajkes.
    keto fjale qe thua jane .keto rrjeshta te denja per GUR VARRI ne ndonje varreze jane mijra here me kriminale se masakrat berishiane
    keto fjale qe thua jane .keto rrjeshta te denja per GUR VARRI ne ndonje varreze jane me ndyra se tradhetia kriminale e edi rames
    keto fjale qe thua jane .keto rrjeshta te denja per GUR VARRI ne ndonje varreze jane me pista se hipokrizia e nderkombetareve qe po tolerojne PINOCETIN E TYRE

    ESHTE ” DELETED” QE NDERSA AMERIKA ZYRTARE U PAJTUA ME ARMIKUN ME TE RREZIKSHEM TE SAJ KUBEN E KASTROS…DHE JU TE VASHDONI KANIBALIZMIN E VITEVE 91-92 KARSHI KUFOMAVE TE HOXHES SIPAS PARAMETRAVE TE ANTISHQIPTAREVE BIBEROVIC RAJERSONOVIC
    KU ESHTE “FORCA” E SALI LESHIT ?

    1-Sipas dokumenteve te CIA-s te koheve te fundit…ilegalisht rajersoni me berishen kur behej gjyqi i kafeve negociuan pe FLORIRIN E LONDRES…biles ne nje mbledhje per kete ne KM berisha pyeste sa miljone dollare ti japim Rajesonamerikane per pronat qe i mori Hoxha pas 1945…..PSE JU GAZETARE NUK HULUMTONI PER KETE PANAMANE E RAJERSON BERISHES
    2-Ne rrugen e kombit eshte vjedhur mbi gjysem miljardi dollare me firmen e Lulit dhe Olldashit ku jane te perfshire ambasdorja MR ne shqiperi dhe Delli ne Kosove…..kerkoni PANAMANE TE RRUGA E KORBIT/KOMBIT
    3-Armatimi shqiptar ne 1991 kapte vleren MINIMALE per materialet e shiteshme rreth 30 miljard dollare….KUSH E MORI PANAMANE E ARMATIMITSHQIPTAR ??

    Ne nje interviste dhene vone Bill Rajersoni ambasdori i pare amerikan (qe u kthye dhe nje mbret i plotfuqishem pas 22 marsit 1992) deklaroi se i kerkova Ramiz Alise qe te bente dekomunistifikimin sic bene gjermanet per de-nazistifikimin pas 1946..
    Besoj se ketu eshte thelbi i kesaj teorie dhe praktike THELLESISHT antishqiptare ( sot mund ta quajme dhe antiamerikane) qe e rrezoi ate shtet dhe perdhosi ate komb…
    Pikerisht kete detyre kreu “Toger Baba” i tyre duke:
    -i ngrene kockat enverit si kanibale (bashke me kadarenjte)
    -poshtroi luften nacjonal clirimtare ( ish aleate me USA)
    -injoroi meritat e rindertimit te vendit
    -perdhosi varrezat e deshmoreve
    -diskretitoi veteranet
    -shkaterroi ushtrine shqiptare
    -reabilitoi ish fashiste
    -e beri hero kombetar zogun
    -aplikoi teorine e shock-ut
    -na islamizoi dhe arabizoi

    -pranoi kolonelin janullatos
    -furnizoi me nafte milloshevicin
    -flirtoi me perversin Damir fazllic
    -poshtroi Fan Nolin..
    -ktheu shqiperine i Kolumbi te droges
    Pra keta me lart ishin KRIME KOMBETARE pa permendur krimet naziskine si 21 janari..remzi hoxha..gerdeci..haklajt etj etj
    ++++++++++++++++++
    Nga sa me lart konkluzioni eshte se ” nderkombetaret” mbrojne Sali kriminelin pasi ai ne menyre” te shkelqyer” duke vepruar si DEMON,SHTRIG,DEVIL,TRADHETAR,VRASES,KRIMINEL,PERVERS,MANJAK realizoi ate qe thame me lart..defuckomunistifikimin qe ishte me me shume se DIRTY JOB….dhe keto nderkombetaret FATOS TARIFES jo vetem duhet te kerkojne falje per Salimonstren e tyre…duke gjetur gjetur menyra per pranga apo egzekutim..por dhte te demshperblejne ate popull moralisht per demet e Devilit Viqidolit.

    Reply to this comment
  6. Roza August 18, 14:45

    profesor Tarifa i ka vene polar mbi I dhe artikuj te tille shkruar nga profesor Tarifa duhen lexuar vetem nga intelektuale te novelist shume te l’arte, prandaj edhe Muharram Xhafa nuk arrin te kuptoj asgje, ose lexon ne siperfaqe dhe nuk arrin te kuptoj e thelbin dhe te verteten. Une jam nje ish studente e profesorit ne Amerike dhe kam respektin me te madh per te si nje intelektual nderkombetar. E shikoja si gezonte admirimin e studenteve dhe profesoreve atje. Faleminderit Gazeta Dita qe bottoni artikuj te tulle nga Profesor Tarifa.

    Reply to this comment
    • DRANDOFILJA August 18, 15:02

      Faleminderit Gazeta Dita qe bottoni artikuj te tulle nga Profesor Tarifa.
      Ketu keni te drejte Zonja Roza …keto jane tulla te verteta te bera jo me balte,por me mu…!

      Reply to this comment
    • Besniku August 18, 16:53

      Vazhdo te shkruash, ish studentja, per admirimin tend per profesorin.
      Por per temen nuk the gje, apo kete detyre ke, te shprehesh here pas here , ankesen se askush nuk e kupton profesorin tend.
      Atehere thuaji, qe ligjerimet e tij, te mbushura me broçkolla, per shumicen e lexuesve te gazetes, t’i mbaje ne nje auditor te specializuar ne mbareshtimin e filizave te rij te kapitalizmit, si do zot, ti.

      Reply to this comment
    • vera e nxehte August 18, 23:18

      Mire, Roza, ti dhe Tarifa pa vlere, botoni shkrime ne gazeten “kozmos” se per ne te tjeret vlera e tyre nuk vlen; vlen per “intelektuale” si ti. U dhjevshi ne breke me gjithe mendjen qe keni e na dolet me te zgjuar se te tjeret. Iku koha e atyre qe çoç e quajne veten.

      Reply to this comment
    • Tirana August 19, 22:10

      Dukesh nga gjuha plot tulla e tjegulla ti Roza qe paske perfituar shume nga Tarifa. Qenkerke kandidate per te ikur nga mendte. Ruaju!

      Reply to this comment
  7. LIKE FLORIRI August 18, 14:45

    Mire ore Tos Tarifa;e kuptuam qe ti je i leçitur i tipit
    Copy-Paste,por te pakten hiq dore nga hajnia siç ke bere kur ishe ambasador i Tosit tjeter…gjithashtu hiq dore edhe nga seksi anal se do te ngjitet sida..
    -kapitalizma o e omel si hallva…!?

    Reply to this comment
  8. shqip August 18, 14:54

    I ke pershkruar ne menyren me te drejteperdrejte . Keta sharlatatane pseudo intelektiale , e psedo komuniste te tipit Muharrem , Jane vete kanceri i shoqerise . Injoranca i ben te tille te jene cinike , ziliqare , e mbi te gjitha perçues te urrejtjes te te shpifjes . I kam lexuar disa nga materialet e F. Tarifes . Ne asnje rast te vetem nuk ka dale nga kontenksi kohe- histori-rrethana . Perkundrazi i radhit tamam ne rrjedhen e tyre naturale . Te citosh personalitete te kohes e njekosishte te huaj , eshte te perforcosh perceptimin personal mbi ngjarjet dhe teorite boterore . Gjuha vulgare ndaj personazheve si Sevo Tarifa , eshte e ulet . Po kur vjen nga medioker si Muharremi dhe Muharremet pa kulture , po teresisht ciniker , mund te flesh rehat e te gezosh vitet e pleqerise . Zoti Tarifa ! Eshte humbje kohe tu kthesh pergjigje llumit te djeshem e te sotem . Nuk varet nga njerezit me buon sens . Llumi do zhgerryhet ne llum e nuk del dot ne siperfaqe . Se edhe po doli , do dale ashtu i piset . Ne pamje , ne shpirt , e ne mendime . Keta nuk i njohin njerezit e krahines Tone . Kur tek ne Fatos , me fal qe drejtohem me ti , kur ne krahinen Tone mesohej e jetohej me principe dhe kulture , keta Muharremet flinin mbi peme .

    Reply to this comment
    • Lela August 18, 20:30

      Medioker je ti dhe Fatosat qe ishin yllka, me pas Fatos, me pas pionier, me pas anetare te padenje te BRPSh dhe pastaj ….. nuk dihet sec jane sepse injorancia nuk shprehet veten me fjale Por me shume shprehet me vepra.
      Sa per Muharrem Xhafen, gjithe fatosat dhe pionieret e Xhaxhit qe u shnderruan ne diplomate te “rregjur” nuk Kane as zhvillim as tru te flasin.
      Le te merret me argumentat ky Fatoska jo me sulmin. Kulturen nuk ta shkojne plagjiaturat.
      Me mire me nje ideal, se sa me 5-6, si puna e “flamujve” dhe gjuhelepiresve te kepuceve te cdo 4 vjecari

      Reply to this comment
    • Nero August 18, 21:02

      Obobo, duket sikur Fatos Tarifa na paska pjellë një Sozi qe jep pergjigje Tarifa per Tarifen!
      Ha,ha!

      Reply to this comment
  9. uskania August 18, 14:59

    Kjo analizë nuk është as në nivelin e vitit 1956 në BS nga Hrushovi.

    Reply to this comment
  10. Claus August 18, 15:11

    C`eshte kjo pergjigje vulgare ku ne cdo rresht del ne pah injoranca, megalomania, banaliteti i nje njeriu qe mbahet per profesor?

    Me pas hidhet te babbai i tij Sevo, kur Muharrem Xhafa as qe ja kishte zene njehere ne goje.

    Filozofi vulgaresh ku vetem nje perfundim mund te nxjerresh:
    Keta jane kameleone, njerez pa taban, njerez me maska, te pamoralshem deri ne rrenje, genjeshtare dhe te pafytyre.

    Nese Muharrem Xhafa ka zgjedhur rrugen e tij pa u bere palaco cirku, kjo eshte puna e tij dhe nuk kam asnje problem me te, aspak.
    Por te thote ky pedagog i M-L qe ai eshte “stalinist” dhe “komunist dogmatik qe i ka mbetur ora ne vitin 1985” kjo te ben te qeshesh me lote.

    Lexoni se cfare brumi ka ky sociolog i “reformuar” dale nga gerxhet e fshatit te madh me emrin Shqiperi, kur nuk eshte ne gjendje te gjej asnje politikan te vetem te rendit kapitalist dhe ta zere ne goje si monster dhe brutal.

    Aq peshtyme-lepires jane sa as emrin e Hitlerit nuk ze ne goje, as Mussolinin ata te cilet i ka luftuar gjoja babai i tij ne moshe minore, as Pinocetin, as Mobutun, as Niksonin qe beri kerdi ne Azi,askend nga keto monstra, por ka ne maje te gjuhes Stalin, Mao dhe ku ta di une.
    Dhe perse?
    Sepse nuk ka dinjitet, e fiton ate para ne menyren me te ndyre te mundshme duke mos bere as filozofi dhe as sociologji, por vetem b…lepirje qe ka filluar pas vitetve `90 ndaj cdo shteti a ambasadori qe ketij i duhet per ndonje vize a projekt sociologjik.
    Frikacak i tredhur!

    E cfare tu lexosh me ketyre. Une vete me keta i kam ndare me kohe hesapet, se asnje rresht nuk u lexoj dhe eshte per te ardhur gjynah per ate se cfare u hidhet ne koke studenteve te huaj a vendalinj sic thote dhe vete ai qe u jep leksione.
    Po keshtu kane ardhur kohet. Pere te patur nje diplome do te lepish cdo gje ne ate shtet. Do ti lepish, do ti lexosh dhe degjosh dhe te tera keto te kushtojne me mijera dhe mijera euro.
    Absurditet dhe krim mental dhe financiar njekohesisht

    Na ze ne goje ambasadorllekun ne Holande, por nuk na ze ne goje ate largimin nga ambasodorlleku nga USA per biznese te pista ku kerkonte aq dhe kaq mijera euro.

    Nuk e kuptoj se perse i bejne reklame aq te keqe vetes keta bandille me 100 fytyra? Jo per gje, por keto i lexojne dhe studentet e tij ne ate universitet qe quhet New York? Me te vertete nuk e kuptoj!.

    Eshte bekim i madh te zoterosh gjuhe te huaja vetem dhe vetem per nje fakt: Te lexosh ne menyren me objektive te mundshme literature politike, filozofike, sociologjike me objektivitet dhe paanshmeri mbi teorite dhe njerezit e medhenj, se sa per keta vetem neveri mund te kesh.

    Dhe te fundit:

    Ngaterron qellimisht Muharrem Xhafen me Hysni Milloshin i cili i dha votat Lulezim Bashes, apo ka filluar te ulurjakset?
    Jam i sigurte qe e ben kete qellimisht, si genjeshtar qe eshte, kur dihet boterisht qe ishte Hysni Milloshi qe beri aleance me Bashen dhe jo Muharrem Xhafa.

    Po hajde, sic jemi mesuar tu hedhim hi syve njerezve, po e e provojme njehere me nje mashtrim dhe shpifje.

    Po perse jo, kur je ne Republiken e mashtrimit dhe shpifjes qe quhet Shqiperi.

    Reply to this comment
  11. Tartufi August 18, 15:16

    Bukuri e madhe te shikoshe dhe te degjoshe llumin e ketij
    populli kur shahen me njeri tjetrin dhe akuzojne vlerat e
    tyre se si kane qene dje dhe si jane sot.
    Nje eshte dallimi,,, njeri eshte Sevo pleha dhe tjetri eshte bajga Xhafa
    . Bini vjolines… eshte kohe e bukur per argetim.

    Reply to this comment
    • Tragjasi me Tapit e Karaburunit August 18, 17:44

      O Tartuf i matjufepsur !
      Lere Violinen se ske vesh per te Ti .
      Prandaj me Cylen , ver Bejkat perpara e na sill no nje Nape me Gjize pa kripe .

      Gushtit ke dy dite me pak , nuk ti paguaj se ke qendruar shume ne Internet .
      [ mban ere Kakerdhi ketu ]

      Une te paguaj per te kullotur Dhente e dhit
      ti me luan ne internet .

      Reply to this comment
  12. luli August 18, 15:43

    sherre mes ujqerve te te njejtes ulkonje PKSH

    Reply to this comment
  13. gjermani i fundit August 18, 16:15

    kur u permbys rendi socialist ne Shqiperi babai im kishte dale ne pension. Komunist i thjeshte dhe i vjeter i qindra mije te tjere, por jo dogmaik, babai e perjetoi si nje disfate edhe te tijen. I vetmi ngushellim ishte se femijet nuk u perzjene ne rrokopujen kriminale te politikes se fillimit, se ta themi shkoqur, s’ka Weber ne bote apo Habermans edhe lesh me qime te me beje te besoj se filimi i tranzicionit politik nuk ishte nje version kriminal i permbysjes politike. Siç filistinet i dorezun Krishtin ne dore Pilatit per gjykim, edhe komunistet pa spaleta dhe ofiqe si babai im e ndjene detyre qe pas deshtimit te tyre te shihnin me sy kritik dhe logjike krahasuese rezultatet e premtuara nga pala e re, e ardhur ne pushtet per te sjelle “Shqiperine demokratike dhe evropiane”. Pala e re, e ardhur ne pushtet me terroristet e Azemit ne balle e filloi me shkurtime nga puna te atyre qe ishin komuniste e bij komunistesh. Bandat e Azemit me shoke sulmuan uzinat dhe stallat, kanalet vaditese dhe gjithshka qe jeshilonte mbi toke, nen moton e terapise shock. z.profesor Tarifa besoj se e di dhe e kupton shume me anglisht nga ne se terapia shock doli nga mendjet e shkelqyera ekonomike, por ngaqe nuk gjenin dot terroriste aq te shkelqyer nga mendja ia dhane kete projekt rrugaçeve dhe hajduteve e maskarenjve me te ndyre, se vetem po te ishe i tille vleje si vegel qorre. Une e kuptoj, te jesh qen bir qeni nuk do te thote medoemos ti ngjash prindit; keshtu edhe ata qe rrafshuan aq sa Shqiperia kishte mundur te ngrinte ne kembe me aq sfrocime dhe sakrifica bene ne disa vjet deme aq te pallogartishme sa po te ishte gjalle Weberi me etiken protestante dhe shpirtin kapitalist, sigurisht qe do sugjeronte te reja citate. Nqs èrofe Tarifa me lejon, besoj se nuk e ka kuptuar reagimin e ketij “filisteut” komunist, se ai nuk e ka me ndryshimin sesa me shkaterrimin e gjithe asaj qe ishte ngritur. Ne pergjithesi thuhet se socialkomunizmi lindor “ra” vete, mirepo ka zera qe thone se e rrezuan. Te rrezosh nje sistem do te thote te shpenzosh shume para, shume miliarda $, por shume miliarda ama…Bllokade shumevjeçare, etj. Psh, prof Tarifa mund te me thote nje send konsumi bashkekohor te markes ruse? Po psem ruset qe prodhojne çelik sa te haje dreqi, nuk ditkan te bejne as brisk rroje? Apo celular? Ndofta thelbi i problemit eshte Tregu, qe udhehiqet nga faktore te padukshem, sidomos politike. Nqs maredheniet e botes kapitaliste sot me Rusine jane ne nivel embargoje, perse behet kjo? Ngaqe Rusia putiniste eshte “komuniste”? A mund te sjellim ndonje persiatje te ketyre studjuesve liberale, qe e kane qelluar ne shenje me kohe kete ngerç me Rusine e sotme kapitaliste? Une besoj se problemi qendron jo tek sistemi sesa tek pesha gjeopolitike. Nje Rusi e forte nuk i intereson Perendimit, qofte komuniste apo kapitaliste, demokratike apo autoritariste. Pse? Sepse eshte çeshtje peshe, jo çeshtje sistemi. Persa i perket sugjestionit intelektual per t’i trajtuar ngjarjet me patjeter sipas nje teorie filozofike, eshte pikerisht kjo qe Marksi trajtoi ne repliken e famshme ” Mizerja e Filozofise”. Kur njerezit i sheh te pashprese per kushtet e jetes, eshte e kote tu vesh te degjojne Moxartin.

    Reply to this comment
    • Ballist qe nuk e ha Mishin e Pules . August 18, 17:32

      Si gjithmone je Njesh .
      Pikpyetje domethenese , dhe Lllogjike .

      Po Tajvani Gjermano ç’fare mejtojn ?
      Kafete , kestet ? apo Tokat ku bujqerit prashisnin misrin ?

      te perhendes me nje bravo per komentin .

      Kumandarit do ti dalin djerset , se nuk arrin dot ti kuptoje .

      Reply to this comment
      • gjermani i fundit August 18, 22:58

        Ballisto, me Kumandar nastron kemi bere armepushim, meqenese ai ka vene mend nga thenia e Napoleonit se çfare mund te beje me bajoneten(“Njeriu mund te beje gjithshka me bajoneten – thote Nepoleoni – veç mos te ulet mbi te”) dhe meqe ne s’na jep keste askush. Ballisto, po vras mendjen se sa afer qendrojne Krenaria, Dinjiteti, Egoizmi dhe Vaniteti; te katerta keto ne nje person ngjajne si pica “kater stinet”…Nje studjues thoshte se aq dollare sa shpenzon per rroga emisaresh OKB per programet e ndihmes per Afriken, sikur ti jepnin ndihme per keto shtete drejtperdrejt do zgjidhej per dekada problemi i urise dhe skamjes. Analogjisht besoj se sikur tere kohen qe ka harxhuar prof. Tarifa per te cituar studjuesit sikur ta kishte shfrytezuar per te perforcuar mendimet e tij do i kishte dale me mire.

        Reply to this comment
  14. the real truth August 18, 16:46

    Te nderuar lexues dhe komentues.
    .
    Pse jane kaq irrituese kete artikuj seriale te Fatos Tarifes.?
    .
    Eshte krim mediatik qe per te sterrosur ne rastin tone socjalizmin ( apo gabimisht e quajne komunizmin) ne Shqiperi nuk merren parasysh argumenta qe peshojne tonelata dhe nga ana tjeter merren me sofizma dhe copy paste te disa pordhesoreve qe nuk e njohin fare realitetin por flasin nga kulla e fildishte.
    .
    FAKTI I PARE:
    Si mund te ndertohej socjalizmi/komunizmi ne nje vend ku mbizoteronin marrdheniet feudale dhe 90 perqind e zonave rurale quhesh “tribu” nga bota perendimore.
    .
    FAKTI I DYTE:
    .
    RENDI SOCJALIST/KOMUNIST DHE ROLI UDHEHEQES I ENVER HOXHES u instalua artificjalisht gjate dhe pas luftes dyte boterore…per aresye se tre fuqite e medha per te luftuar fashizmin perkrahen partizanet qe kishin drejtim MOSKE-BEOGRAD-TIRANE.
    .
    FAKTI I TRETE
    .Eshte bizarre sot qe gjithe keta anal-iste ne Shqiperi dhe Perendim fshenin faktin qe Amerika dhe Anglia na shiten si palcke tregu te Stalini dhe ky i fundit i beri peshqesh Titos
    .
    FAKTI I KATERT
    Eshte me shume se imorale qe gjithe keta anal-iste ne Shqiperi dhe Perendim fshehin fakti qe Amerika dhe Anglia duke shfrytezuar armiqte tane shekullore serbin dhe grekun beri nje rrethim kriminal 40 vjecar ndaj vendit tone….Biles nqs se behet nje llogari e thjeshte numri i diversanteve-terroristeve-sabotuesve kunder shtetit shqiptar eshte shume here me i madh se i atyre qe denoi si armiq…..PRA si mund te ndertohej socjalizmi/komunizmi nen nje rrethim kaq antinjerzor
    .
    FAKTI I PESTE (me tragjiku)
    Me renien e murit Berlinit supozohej qe te shpallej nje fare armpushimi perendim-lindje apo kapitalizem vs socjalizem….aq me teper ne Shqiperi..Pas vizites se Bejkerit ne qershor 1991 mendova se ne Shqiperi do realizohej
    .
    a-Nje mini plan marshall
    b-Nje pajtim gjithe kombetar
    b-Denimi simbolik i peridhes kaluar..
    .
    Por fatkeqesisht nuk ndodhi asnjera nga keto tre pikat me lart…por u be nje genocid antikomunist ndaj nje sistemi qe kishte vdekur te pakten qe ne 17 dhjetor 1981 ( me vet/vrasjen e mehmet shehut).
    .
    .Ky genocid antikomunist (antienverist) vazhdon sot ne forma me te sofistikuara si ne rastin e Fatos Tarifes qe me shume duket si puntor varrezash me kollare se sa nje analist “nderkombetar”.
    =============================
    Pse vetem ne Shqiperi vazhdon ky vampirizim mbi cerekshekullor me enverin dhe socjalizem-komunizmin e tij ?
    .
    Sepse ne Shqiperi nuk ka burra analiste qe te thone te verteten sidomos kur keto jane shqiptare-amerikane dhe ne rastin me te keq ” profesore”
    ++++++++++
    PER ILUSTRIM PO JAP REAGIMIN E QYTETARIT AMERIKAN Sergei Nikita Khruschev NE NJE INTERVISTE DHENE DISA GAZETAREVE AMERIKANE te cilet prisni qe djali Khruschev-it te mbante anen e Amerikes kur ne fakt ai tha te verteten…dhe per keto te verteta ka nevoje dhe opinioni amerikan dhe jo per bythe lepirje qe nga gjasme profesori Tarifa e deri te Kadareja qe ka shitur tashme lavdine e tij kaq lire…
    ++++++++++
    Ja dhe qendrimi i amerikanit Sergei Nikita Khruschev per Krimene nga i cili duhet te marrin shembull keta tarifxhinjte tane
    *

    SHOE ON THE TABLE
    .
    Khrushchev’s Son: “Russia Will Never Surrender”
    Sergei Khruschev, the son of the Soviet leader who gave Crimea to Ukraine, says that his father never intended to separate Crimea from Russia and Russia will never give it back.
    .
    Sergei Khrushchev has been living in the United States since emigrating from the Soviet Union in 1991 and is a naturalized American citizen, but he speaks as if he is still in the Russian government. He views the ousting of Ukrainian President Viktor Yanukovich as an illegal seizure of the Kiev government by force and he insists that 96 percent of Crimeans voted to separate from Ukraine and join the Russian federation. Khrushchev spoke to The Daily Beast ahead of a Tuesday night speech at Bryant University in Rhode Island.
    “Russia will never surrender,” he said about the escalating battle over the fate of Crimea, which Vladimir Putin invaded and then annexed after a popular referendum that took place outside the view of international observers.
    .“When people talk about Ukraine, they talk about some competition between Russia and the West. But in reality it is two different sets of Ukrainians who now live in one country,” he said. “We have two different Ukraines.”
    He blames the West for triggering the Ukrainian crisis by supporting protests on the Maidan and he said Putin has no designs on invading Eastern Ukraine unless the country descends into all out civil war, which is possible.
    “It was not Putin who invaded Crimea and at the barrel of the gun just annexed it. No. It was the will of the people,” he said. “So my message is, don’t try to provoke Ukrainians to fight with each other. If there will be no civil war, Putin will not invade Ukraine.”
    Sergei Khruschev is a direct product of the bond between Russian and Ukraine; his mother was Ukrainian and his father was Russian. “So,” he said, “I am somewhere on the border.”

    Reply to this comment
  15. Arberia August 18, 17:21

    Enver Hoxha i kishte te dy, edhe Ramiz Aline edhe Muharrem Xhafen, ne aparatin e KQ te PPSH, nga 40 deri 20 vjet. Tani vras mendjen pse Enveri la trashegimtar Ramiz Hrushovin, qe e dinte se do ta tradhtonte dhe nuk la Muharrem Stalinin, qe dukej burre me karakter dhe do te vazhdonte rrugen e tij?!

    Reply to this comment
  16. MH August 18, 17:23

    Pergjigjja e Trafies ndaj Xhafes.Asht ma e gjate se botimet e filozofise se keti Tarifellekut te cdo dite ne gazeten Dita.E kjo te binde qe ne fjalen e pare me perdorim fyerje “Sharlatan” ne adrese te z.Xhafa.
    Komentuesi Claus dhe ai gjermani i fundit jane ma objektive,rrealist dhe te ndergjegjeshem mbi cfare shtrojne komentet ne adrese te Tarifllekut si dhe ndaj ne te tjerve qe i lexojme me kenaqesi.Sepse shkruajn qe kur ti lexojme,dhe ti kuptojme.Ndersa Tarfilleku shkruan dhe nuk po i kuptoka z.Xhafa.Kaq larte e ka zgjate trunin Tariflleku.Tashti kush asht diplomuar ne lindje nuk ia vlen shumezohet me zero dikton Tariflleku.Ndersa te diplomohesh ne Amerike asht maja e suksesit e shkencave dhe e diturive.Deshiroj dhe keshilloje Traifllek Tosin ti bahet keshilletare presidentit Trump se per dine e iman asht ma nul se z.Xhafa.Nuk e them une.E thot publiciteti shtypi amerikan cdo dite e cdo ore.
    Z.Tarifa kur ti je ne nivel ambasadori ne nji shtet superfuqi dhe vjedh.Trego te verteten e ke te legjitimuar te vjedhesh apo jo.Nga ky rast te thane pirdhu se nuk ban per kete pune.

    Reply to this comment
  17. Ben August 18, 17:25

    Nga menyra e pergjigjes ndaj Muharremit , Tarifa duket se eshte nervozuar dhe e ka humbur llogjiken profesionale dhe I eshte kthyer vulgaritetit alla berishiane duke u larguar nga argumenti. dhe duke kaluar ne “ofensive” me sharje ! Nuk mund te quash injorant nje kritik qe ka nje kend tjeter veshtrimi per kohen dhe legjimitetin ! Tarifa profesor, I diket se qendron ne maj, dhe eshte vetem ai ‘legjitim’ te tjeret jo sepse jane “Injorant” nuk dine cfare eshte legjimiteti ! Shkrim I dobet ! O pergjigju Muharremit sic duhet ose mos shkruaj me inat se sta ka borxh lexuesi te lexoj ofendime , Mubarremi ste ka ofenduar !

    Reply to this comment
    • sopiqoti August 19, 14:51

      Prof
      Tarifa,!Jeni ngutur per ti dhene pergjigje Muharem Xhafes lidhur me ” pacavuren e tij “.POR nuk e di cila do te jete pergjigja e juaj per gjithe keto komente te botuara ne vazhdim dhe qe une i kam le xuar per pergjigjen tende JO ” Me pak pacavure “.Reflektoni profesor me qetesi.

      Reply to this comment
  18. Bardhi Tolabi August 18, 17:26

    Tarifet kane vetem nje merite:Jane te afte te shkruajne sic ja u kerkon padroni.Dje,Sevo shkruante kujtimet e Enverit,sot ky Tosi i Sevo-s,”shkruan”kujtimet e babit.Meqenese,stili i djeshem i Sevo-s,nuk eshte i pershtatshem per ditet tona,futet ne valle Tosi dhe ja ‘aktualizon” me konceptet dhe stilin e kohes….
    Pa hyre ne problemet personale te Tosit ne ambasada,sidomos kur behet fjale per “lyerje” ku ai eshte “profesionist”,mendoj se qenka i afte edhe per te perbuzur te tjeret.Kjo veti e ngateron pak punen.Tallja me te tjeret eshte veti e mbetur prej komunizmit qe tallnin e percmonin kundershtaret e tyre ideollogjike,pasaniket,ballistet,nje pjese e te cileve kishin shume me shume shkolle se babaj i tij minoren,se me vone beri shkollen e komsomolit ne Moske…
    Sevo,ne moshe te pjekur aty tek te 60 -at,ka erdhur ne Korce e na mbushte mendjen per veprat e kujtimet e Enverit,por kesaj ane ky Tosi i sotem ja ka fshire nga defteri Sevo-s i KA LENE VETEM ATO 20 VJET TE RINISE.Harron i ziu se Ky Muharremi ose Muhua i sotem,(i qellimshem edhe ky “emertim”,sepse kerkon t’a identifikoje me Muho Asllanin,sepse i jati duhet t’a kete njohur mire M.Asllanin se kur hynte ai Sevo-ngrihesh me kembe),ka qene koleg me Sevo-n e tij,ne KQ te PPSH-se dhe Institutin e Marksizem-Leninizmit dhe ishin te dy ne sektorine e edukimit.Por ky,Muhua,eshte me me personalitet se keta Tarifat,nuk pergojon,nuk merret me thash e theme,merret vetem me problemin…
    Lexuesi le te pelqeje ke te doje,Tarifat apo Muhon…

    Reply to this comment
    • N.VJOSA August 19, 00:14

      Pershendetje Bardhi,
      Si gjithnje objektiv.
      Edhe une e njoh Muharremin qe Student, ne vitet 70-te.
      Nje njeri me karakter.
      Por eshte aq me karakter, si ushtaret gjermane…Ai nuk e braktis kurre llogoren e tij.
      Muharremi edhe po ta ftosh per nje kafe, nuk e ze gjumi deri sa te ktheje respektin…
      Kete Tarifen nuk e njoh nga afer.Por kam degjuar per te jatin, Sevon…
      Keta Tarifet jane DRIDHE LIKE…!
      Keta e rrotullojne gjuhen andej nga shikojne kush u mbush qesen!…
      Shikoni si e fillon debatin Tosi i Sevos…E quan Muharremin Stalinist i fundit…
      A thuaj ti se Stalini ish nje bythqir si Tosi dhe i Jati…
      Stalini ish Diktator, okej, por Stalini ish nje burre shteti, nje here perdridhte mustaqen Stalini, levizte Foshnja ne barkun e Nenes…Nuk i mohon kurre Bota e qyteteruar fuqine gjeniale organizuese te Stalinit, qe per pak kohe e beri Rusine gjysemfeudale me republikat e saj te konkuronte demokracite me te perparuara, duke perfshire ketu SHBA-te…Dakord Stalini ish teper i ashper, Diktator, vrau shume, kish anet e tij te errta te egersise, por ne kohen e tij, kur kishe perball Hitlerin dhe egersine e Kapitalit, Lufta e dyte Boterore nuk njohu nje strateg me te mire se Stalinin…Dakord Lufta e Ftohte hodhi shume balte nga te dy anet e Frontit…Por njerzit Realist, si ne Lindje dhe ne Perendim e njohin Historine dhe te Vertetat e saj…Cdo gje gjykohet me kohen…
      Por te vijme tek Rrema yne.Ai ka bindjet e tij dhe ne nje shoqeri pluraliste, liria e Fjales dhe e ideve eshte parimi me i rendesishem i nje Demokracie.
      Kur na qenka bere ky Tosi i Sevos kaq antikomunist sa na mohoka nje rend shoqeror i cili sundoi ne afro gjysmen e Planetit. Dhe idet e tij, ne forma te ndryshme, sundojne ne gjithe Planetin.A ka qeveri ne bote sot qe nuk flet per strategjine e nje shteti sa me social.
      Sevua na qenka me Marksin, por eshte kunder teoris se tij te Socializmit shkencor!
      Hajde Tos Trapi, hajde!…
      Djali i Sevos qe te vriste kur ishte fjala per te mbrojtur shokun Enver, SOT NA HIQET ME KATOLIK SE PAPA…!
      Medet, medet, cfare kameleonesh po na shohin syte…!
      Bardhi,te pershendes, ti ke per Perendi te Verteten, ashtu si shume miq tanet virtuale te ketij Blogu…
      Te pershendes nga Alpet Austiake, nga kjo Austri qe eshte nje shtet shume s o c i a l, qe nga Lufta e dyte boterore qeveriset nga Socialdemokratet, ne koalicion me Partine Popullore, ku kane instaluar nje shtet social, i cili eshte nje R r e g u l l a t o r i mrekullushem per te zbutur diferencat midis super te pasurve dhe super te varferve…
      Nuk doja te debatoja per kete teme, por ja qe komenti yt, me forcen e te Vertetes, me perfshiu edhe mua…

      Reply to this comment
  19. lili August 18, 17:28

    jë jetë e tërë e mbushur me punë, përpjekje e sakrifica për të ndërtuar një shoqëri ku të sundonin barazia ekonomike dhe drejtësia sociale për të gjithë, patën si epilog të tyre përmbysjen e atij sistemi shoqëror, që i kishte premtuar këto të mira dhe për krijimin e të cilit ata milituan e kontribuuan me ndershmëri dhe me idealizëm.
    Nje shoqeri ku sundon barazia.po ku ishit kur femijet vdisnin neper kampet ?nuk ishin rini shqiptare edhe ato?
    Si nuk ju vjen turp per krimet qe keni ba e per te cilet jeni krenar??
    Pfff per punen me rinine te tarifave babe e bir….

    Reply to this comment
  20. I.Troplini August 18, 17:33

    Miqtè e tij, e kèshilluan, tè mos i kthejè pèrgjigje. I thanè, se kjo do ishte “NÈN NIVELIN E TIJ”.
    Deri kètu, e lexova, kètè skeç tipik tè “inteligjencès” lèpirèse shqiptare. Èshtè mèrgata e qyqeve, jo ajo qè pèrshkruan Nevzat Tozaj nè romanin e tij, por ajo realja.
    Janè qyqet e sistemit tè PP. Janè ata qè pshurrèn folenè ku u rritèn dhe me nuhatjen e miut tè kanaleve, e braktisèn anijen qè po mbytej.
    Tarifa, èshtè sinonimi i saj, i njè modeli dèshtakèsh shqipfolès, qè jetojnè nga rrjepja e taksave qè paguan qytetari, apo nga kameleonizmi qè i pèrshkruan nè karakterin e tyre.
    “Dègjoji” miqtè e tu Tarifa, “kèshillat” e tyre. Ruaje “nivelin” dhe mos ndyej ambjentin me broçkulla jargaxhinjsh. Janè ato, JARGAT, majtas e djathtas jush, aty ku rrèshqet gjithkush qè iu afrohet, ku kupton se pèr çfarè kategorie njerèzore bèhet fjalè.
    Muharremizmi, nuk èshtè problemi shqiptar. Tarifat, i deklarojnè Muharremèt si Stalinistèt e fundit,,,,, a thua se janè ekspertè klasifikues tè kèsaj kategorie. Mendojnè, se duke pèrdorur termat e Saliut, do bèhen mè pak lavjerrès seç janè.
    Shqipèria jonè, duhet tè shkundè si pluhur rruge, modelin Tarifa tè tè qènit, tè shtirjes dhe tè mungesès sè karakterit.
    Vjehrra u bè bakllava dhe nuk e futi kush nè gojè, thonin tè vjetrit tanè. Tarifa i jargève, nuk bèhet dot aq i èmbèl. Edhe sikur tè bèhej, nuk do e doja atè èmbèlsirè jargèsh.
    Tarifa, JO FALEMINDERIT.

    Reply to this comment
  21. vasili August 18, 17:35

    Sevo,eshte identik me muharemizmin:
    Si partizan i heqim kapelen,por me vone lloji i sevove duke vrare idealin qe propogandonin,shndrrohen ne ingranazhe dhe leva te medha,te nje regjimi diktatorial izolues dhe anti human.
    Absolutisht e vertete,qe dhe Sevo junior(Fatosi),duke u rritur dhe perfituar privilegjet e shumta,qe i siguronte diktatura familjeve te specieve te llojit tarifa,ka nostalgjine e vet,paksa te fshehur dhe fare te hapur,kur romantizon dhe respekton punen e babai te vet,udheheqes i larte i rinise,funksioni i te cilit ish per ti shplare fare trurin brezit te ri,dhe per tu transformuar ne nje vegel te verber,ne makinerine e diktatures shpirt njeri ngrenese.
    Ata qe mbas lufte,vazhduan te ecin me hapin e diktatorit dhe qe te vrisnin per te,jo vetem qe nuk ishin idealiste,por zoraxhinj odinere,qe vec kenaqesise se perfitimeve,ndjenin dhe nje kenaqesi te vecante mazhohiste,ne vuajtjet qe i shkaktonin shqiptareve.

    Reply to this comment
  22. Ballist qe nuk e ha Mishin e Pules . August 18, 17:36

    Me bukur se kaq , ………………….Bravo Claus .

    Reply to this comment
  23. Qytetari durrsak August 18, 18:09

    Z. Fatos Tarifa,
    ne kete artikull tregove qarte se je berishist, mirefillti. Stili yt berishist kunder nje personi qe te ka kundershtuar ne tezen tende “te legjitimitetit” tregon qarte se je intelektual aspak demokrat dhe i formuar (edukuar) jo mire. Turp per ty dhe prejardhjen familjare qe perfaqeson.
    Sa per legjitmitetin e rendit ekonomiko-shoqeror qe bazohet ne pronen shoqerore dhe jo private, sic ishte ajo qe kaluam ne Shqiperi, etj., po te pyes o profesor “i madh” : Pse sot ne vendet e zhvilluara 1% e popullsise se tyre ka ne pronesi potencial financiar te barabarte sa pjesa tjeter e mbetur e popullsise ?! Rend “demokratik” eshte ky ? Perse nuk analizon kete legjimitet te rendit ekonomiko-shoqeror kapitalist, qe sundon sot boten katerciperisht, por merresh me nje sistem politiko-shoqeror, qe sot per sot nuk mund te riinstalohet ne vendet e zhvilluara dhe askund ? Te kane blere dhe te kane paguar apo … Shoqerite konspirative, qe tashme nuk jane sekret se sundojne boten, qe e komandojne dhe e turbullojne sot boten me luftra, etj.(lexo per Rothchildet dhe Rockleleret, etj.) tipa si ty financojne, sepse tipa si ty i duhen per te turbulluar llogjiken e njerezve te painformuar sot ne boten e kapitalit.

    Reply to this comment
  24. Mark uk August 18, 18:31

    nuk jam tu kuptu kurr gja se çka asht shkrujt ,
    per salen ska shkrujt gja , kenka komunist i fshehun ne demokracine amerikane

    Reply to this comment
  25. fteri August 18, 19:03

    Tarifa mundohet ta tjerr hollë por i delë trashë ! .

    …Është për tu ngjallur mëshirë : Ju lutem , ndihmoeni së është doktor në filozofi ! …..Kurse Muharremi që bënë replikën kthen kokën dhe ja pret : “Qënkemi shokë, pasi edhe unë jam doktor në filozofi “…,të dy Marksin dhe Enverin e duam ,ai i bëri njerëz e filozof pa kokë .Ngrihen të kritikojmë gjigandët e filozofisë ,kjo është tamam filistinizëm që nuk tingllon kaq optimistë sa kan marrë yryshë !

    Reply to this comment
  26. MONIKA - NEPERKA PIKA-PIKA August 18, 19:19

    Interesant , sa me i shkundur nga trute te jete njeriu , aq me shume i pelqen vetja .Nga ky regull , si duket nuk bejne perjashtim as qkqdemiket ! Tipar kryesor pastaj mbetet mendjemadhesia . fodulleku , arroganca , pse jo edhe dhuna , Tipik mbete i tille z.F.Tarifa , qe per cdo mendim ndryshe nga i tija m dhe qe guxojne ta shprehin , u leshohet me terbim dhe agresivitet te frikshem ! Servilet kane te perbashket dalluese , qe jane shume te ashper me ata qe i mendojne se jane te dobet e i kane nen vete , nderkohe u buzeqeshin dhe u lepihen me perunjesi te neveriteshme me te forteve !

    Reply to this comment
  27. Niku August 18, 19:47

    Fatos, vellai yt i madh quhet Mels(Marks, Engels, Lenin dhe Stalin). Pra duhet tja ndrosh emrin se keta kane krijuar “dogmen” qe permend ti.

    Reply to this comment
  28. spectrum August 18, 21:30

    I nderuar Tarifa kritika mund te jete mediokre po shkrimi yt nuk qendron mbrapa keto qe ke shruar jane léksione qe jepen ne vitin e pare te shkencave politike kush ka bere shkolle ne itali France Angli etj dhe saktesisht ne lenden e sociologjise politike dhe shkenca politike 1 e theksoi ne vitin e pare prandaj kur shkruan here tjeter thellohu se jane nje armate e tere qe kane mbaruar shkollat ne perendim dhe shkrimi mbi te gjitha nuk shpjegon aspak legjitimitetin e sistemit dhe renien e tij ka nje shembull shume te thjeshte dhe flas per rastin e pasagjereve ne target dhe vendeve qe e shpjegon shume thjesht legjitimitetin dhe humben e tij te cilin e analizojne shume shkolla konstruktiviste, fuksionale etj

    Reply to this comment
  29. alphade August 18, 23:13

    Nje anal-ist – LEGEN, i biri te jatit !
    The same father, the same son !
    Idem Fatosi, i biri Thanasit ……!!
    Nuk mund te ndryshohet geni !
    Idem Gimi, i biri Gaqos !
    Te gjithe keta jane sombit e ish-kryeministrit soc.

    Reply to this comment
  30. Gole Labi August 18, 23:38

    Populli yne ka nje shprehje mallkimi te paperseriteshme “TE HYFTE VETJA NE QEJF”.Ky mallkim e ka zene edhe kete pseudofilozofin kameleon, i cili paska gjak dhe fytyre kameleoni! Cfare i mendon ky njerzit e tjere? Pse ve familjen e vet si model? A e kupton qe me keto histori te ben te vjellesh edhe kur ske gje ne stomak? Shkruaj me pak o njeri i pacipe te tilla pacaure se na urreve gazeten! Nuk ke nje mik te ta thote kete te vertete? Ne mocal kaq te qelbur po noton?

    Reply to this comment
  31. alphade August 19, 00:50

    Tosi : ka nje shprehje te huaj qe jep kete metafore: “Nga
    Lisi i rene ,te gjithe vrapojne t’i presin deget per dru zja-
    rri”: Babai yt njihet nga shume shqiptare: pyete nje here
    kur shkonte ne Shtepine botuese per kapaket e veprave
    te Enverit, cfare torture hiqnin punonjesit e kesaj nderma-
    rrjes nga yt ate, nje ogurzi i vertete ! Muharremi e njeh
    shume mire yt ate prandaj mos u perpiq te na japish ser-
    mon . Te krahasosh Muharremin si njeri dhe si karakter
    me yt ate eshte si nata e erret pa hene dhe diten ne ze-
    nith. Nuk kam dashur te ta them por po me detyron qe yt
    ate ka qene dhe mbetet nje megalloman i pakorigjue-
    shem, nje shtires, arrogant ,shpirtzi. Mos i dil ne mbrojtje,
    ndersa Muharremi eshte krejt ndryshe . Ne nje komentin
    tim i thashe Muharremit pse ke denjuar t’i pergjigjesh nje
    HICI,qe fale babait te tij ha nje cope buke edhe sot dhe jo
    vetem te babait te tij por edhe te nje fare “ilumineitesh” qe kane ekzistuar dhe ekzistojne ne Shqiperi prej vitesh,
    qe une do ta quaja “amazonia shqiptare” ! Kjo histori ze
    fill qysh ne kohrat e “Kasheit te pavdekshem” dhe vazh-
    don edhe sot ne menyren me skandalize . Kot u more
    me nje funderrine …..!!!!

    Reply to this comment
  32. Jerri August 19, 05:30

    Si s te vjen turp mor kelysh i ZGJEBOSUR . Ah cfare FARE e KEQE je ti mor pjelle e komunizmit. Si mor ze ne goje ti Ameriken , kur ai pjellesi jot e ka share gjithe mellef ? Po ju s keni turp , se po te isha ne vendin tend do isha zhdukur ne stepat e rusise , qe mos ta qelbeni ket toke me . Me qe e mban veten si pordhesor , po te kujtoj KONICEN se c thote per ju sajasa komuniste : Komunizmi eshte nje fare e keqe ,qe sikur ta shkulesh e ta hedhesh matane Adriatikut , prap do mbije ne Shqiperi . Dhe vazhdon Konica, komunistet hane kokat e tyre, hane Kelyshet e tyre ! Ju jeni krijesat me pune vullnetate qe ju krijoj partia, Njeriu i Ri , qe trumbetonte baba jot .

    Reply to this comment
  33. shushica August 19, 09:25

    Duke mos marre persiper rolin e kritikut ,ne thelb jam dakord me… Gjermanin..i cili prek disa probleme qe jo vetem Tarifa i ri por as i vjetri nuk mund ti kuptojne…I riu eshte nje kopjues i merziteshem i nje numeri studjuesish perendimore dhe lindore te cilet argumentojne boten nga kendveshtrimet e superioritetit te perendimit mbi gjithçka qe egziston ne bote..I vjetri ,,,e njoh mire,,,ishte mediokri llustraxhi qe vertitej zyrave te pallateve duke shkruar hartime diletante te nje gjimnazisti…natyrisht si njeri ishte pozitiv..kaq…
    Dua ti bej disa pyetje Tarifes se ri ,i cili me mendjemadhesi cinike …merr persiper gjera te medha…
    Cfare mendon ti Tarifa rreth 3…..4 ..miliarde njerez qe kane pasuri sa 10 personat me te pasur te planetit do te vazhdojne te zvarriten ne pellgun e mjerimit total per jete te jeteve sepse keshtu mendojne filozofet e fundit te botes…..
    Cfare mund te thuash ti Tarifa per sistemet kineze ,vietnameze .ku banojne 1.4 miliarde njerez dhe e pranojne ,perkrahin …a do te kene nje fund apo zhvillim ne menuren e tyre socialiste …..A eshte legjitim sistemi kinez ….çfare do te ndodhe ne garen gjigante Kine ..perendim….A e di Tarifa i ri qe nga 2003 deri ne 2017 rrogat ne Kine jane pesefishuar ,se te ardhurat mesatare ne Kine po i afrohen perendimit ,se ne 2030 Kina e Maos do te kete nje prodhim te pergjitheshem 33…mije miliard $ ndersa SHBA…22…mije miliarde…se nje banori kinez do ti takojne rreth 30mije $te ardhura ndersa nje shqiptari rreth 10 mije $…
    Cfare mund te thote Tarifa per levizjet progresive ne Ameriken Latine ku ne nje varg vendesh ,duke filluarmnga gjiganti Brazil kane nderrmarre nje kurs me reforma te thella sociale ,shpesh here te karakterit te paster socialist ,pavarsisht te qendrimit thellesisht negativ ,bile armiqesor te perendimit tend demokratik….Ne se socializmi fiton ne rruge paqesore ,si ne Venezuele ,Bolivi ,,,,a eshte normale qe perendimi po nxit dhe subvencionon revolta te armatosura ,embargo….tjesht sepse po i rreshqet nga duart nafta venezuelane…rezerva me e madhe ne bote…
    Cfare mendon Tarifa i ri ,a do te kemi nje bote multipolare ,,,ku protagonistet e rinj ,Kina ,India ,Brazili do te detyrojne perendimin te ulet ne tavoline nga pozita te barabarta…
    Sinqerisht dua nje pergjigje nga Tarifa …perse gjigandi kinez ,ku nuk ka zgjedhje te lira ecen disa here me shpejt se perendimi demokratik ,per te mos folur per Indine demokratike ku shumica derrmuese jeton ne nje mjerim total ,pavaresisht perparimeve…
    Se fundi…a e ke lexuar Tomas Piketty….nga sa kuptoj jo sepse nuk e permend asnjehere ..ose per servilizem intelektual nuk e permend ,per tu dhene nje kenaqesi partnereve te tu ne ide…Megjithate ,ne kohen qe ti merresh me bizneset e tua intelektuale..pothuajse te gjitha universitetet e botes ,perfshi dhe amerikanet e kane ne programet e tyre ,ndoshta do ta besh edhe ti nje dite
    Socializmi ne Europen lindore nuk ishte nje incident historik…Te gjitha zhvillimet historike njerezore kane patur periudhat e ngritjes dhe te regresit…periudhat e revolucioneve ,evolucioneve dhe reaksioneve te medha…Por gjithesesi tendenca eshte drejt progresit,njeriu nga natyra eshte nje qenie qe largohet nga egersia…dhe shoqeria jote e eger ..z…Tarifa gradualisht do te zhduket…ji i bindur …..Te gjitha arritjet demokratike ne perendim jane frut i egzistences se realitetit socialist ne lindje dhe luftes te te majtave europiane nuk jane dhurate e kapitalit …Kaq per sot o kopjues vulgar i bulevardeve…si c jane mjaft personazhe te botes tende provinciale….Titujt komerciale intelektuale…..nuk te bejne detyrimisht te rendesishem…emrat qe pemend deshmojne vulgaritetin e nje shkollari bulevardesh…
    Sa per dijeni ..cmimet Nobel ne letersi ..nder te shumtet ..edhe nga te majtet i kane marre ata shkrimtare qe qene koherente dhe te sinqerte deri ne fund …Kadareja ,,,megjith talentin e madh …nuk ka per ta marre kurre …

    Reply to this comment
  34. Mark uk August 19, 13:11

    ene ti komunist ke kene
    por tash je zbut me edvinin je bo socialist kapitalist

    Reply to this comment
  35. Arben August 19, 13:24

    FATKEQ KY QE SHKRUAN, POR FATKEQE EDHE

    KETA QE E KOMENTOJNE.

    Reply to this comment
  36. Ballist qe nuk e ha Mishin e Pules . August 19, 13:38

    Ja edhe nje shushice ne reflektim .
    Te lumte o shushice per pikPyetjet qe jane normal te lindin ne koshiencen e nje Personi Koshient .[ jo egoist ]

    Pergezoje Shushicen per kete koment te bukur .
    Duke i dhuruar frazen e Ayn Rand [ filozofe ruso-amerikane .]

    ”” Kur te kuptosh QE :
    PER te prodhuar duhet te marresh APROVIMIN LikeBerishRames qe nuk prodhojne Asgje .
    Kur ke Provat qe Lekat , shkojne tek ata ”tajvanistet ”’ qe nuk tregtojne Mallra por Favore ;
    Kur te kuptosh qe pasurohesh me Korrupsion dhe me influence
    me shume SE SA ME PUNE dhe me Ligje
    Nuk na mbrojne na Ballistet e Tajvanizuar
    POR ESHTE E KUNDERTA
    Ballistet mbrohen nga ligjet e kesteve Tajvaniste.
    Shushica :
    Kur te kuptosh qe Korrupsioni alla Like , Lalz ,
    berish e Edvinist fullanerist DEMSHPERBLEHET
    Ndershmeria behet VetSakrifikim
    Mund te themi me plot Gojen ,
    qe Shoqeria jane dhe femijet tane jane te denuar .
    1920 …
    kjo nuk jetonte ne Socializmin e Enverit , te nxirrte kete Konmkluzion ,
    Por JETONTE ne TajvanAmeriken e lulezuar te shfrytezimit .

    Reply to this comment
  37. Ballist qe nuk e ha Mishin e Pules . August 19, 13:51

    Kam qeshur me lot me kete koment
    Gjermano .
    Por Amanet kumandari mos ma ngatero me Bajoneten ……….. haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    Lere rehat ne ar pushimin e Kesteve ,
    Se
    ””Ndermjet te ngrenava , dhe kafeve nuk ka kohe te pushoje ”
    Pune eshte edhe e Ngrena …….. Apo jo ???

    Pulat e demokracise nuk i do ,
    Ama ato pulat e Enverit i shan se ishin Bio .
    haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    Reply to this comment
  38. Mark uk August 19, 14:08

    nuk e kuptoj se kush asht ai komunist qe shkru ne emnim tem , gjithsesi eshte i sham .

    Reply to this comment
  39. ZEZAKU August 19, 14:34

    Eshte me te vertete e habitshme, qe njerez te tille te abuzojne kaq shum me injorancen apo paralelizamt e sjae.Dime nga psikologjia e pa helmuar se gjithkush ka te drejte te abuzoje me injorancen , por ne kete shkalle sa autori i shkrimit, eshte per tu pasur zili , kur lexon rrefimin e tije per 5 minuta dhe ne fund skupton asgje se cfare do te thote. Qe te behesh dikush zoteri nuk mjafton te thusha se e kam , sepse kur e nxjerr verteton thjeshte te kunderten, duke mos harruar te theksojm se ajo madhesi i perket jo orgjinalitetetit fisiologjik por pickimit nga grerza (dhe perseri si kalon 3 cm)

    Reply to this comment
  40. shushica August 19, 14:54

    F.L.M…ballist i pulave ,ne se e ke seriozisht…por duke menduar me erdhi edhe nje pyetje per Tarifen..i riu…
    Si ka mundesi qe perendimi demokratik paguan nje person qe luan futboll qindra milione euro kir ne bote ,sidomos ne Afrike ,Indi ,Ameriken Latine miliona femije vdesin nga uria ..thjesht nga uria dhe semundjet…
    SI ka mundesi qe Berisha…anarkofashisti primitiv …Hajdari ..banditi i rrugeve…Pashko …aventurieri mik i Nanos dhe Tarifes…u hoqen mbi nje milion shqiptareve te drejten themelore te te qenit njeri ,,punen…pra punen qe e beri njeriun njeri..dhe ti na merresh me filozofet e salloneve….Po sikur mbi 1 milione shqiptarete vendosnin te ktheheshin ne vend nga emigracioni ,cfare do te hanin…

    Reply to this comment
    • Ballist qe nuk e ha Mishin e Pules . August 19, 15:59

      E kam seriozisht .
      PERGJIGJET e tua i ka thene Marksi 150 vjet me pare .
      Edhe Enveri , [ qe une ne ate kohe nuk i besoja , kerkoja te isha i ” lire ” ]].

      Emigrimin e kerkon Kapitali .
      Jemi dhe do te qendrojme Rezerve ” skllever ”
      per Industrine Kapitaliste .

      Fjalet e ENVERIT me kujtoheshin kur shkoja ne Kembe maleve te Greqise , per te fituar nje cop buke
      Duke lene pa vjele Ullinjte e mi ,
      per te shkuar Argat te vjele Ullinjte e Gerkut .

      Fjalet e Enverit mu kujtuan kur me skaf ,
      çava Dallget e Adriatikut , per te Punuar ne te zeze , e duke i bere SHANTAZH proletarit Italian me çmimin e oreve te Punes .

      Fjalet e Enverit , mu kujtuan
      kur shkova te punoja tek ”’ Lokomotiva”’ e Euvropit si Skllav ne fabrikat , qe te kujtojne
      mesjeten dhe te drejtat e ”” Proletarve ”’ kane kohe qe
      kane ikur ne drejtim te pa ditur ………

      Puntori Gjerman ? i gjunjezuar .

      Mos harroni Pensionin .

      E si mos ta kujtoje Enverin qe me nxirrte ne pension me dinjitet . dhe 60 vjeç burrat dhe 55 vjeç Grate ?

      a e dini qe brezi juaj del ne pension 67 — 70 vjeç ?
      dhe femijet tuaj ta harojne pensionin

      Atehere per ç’fare sistemi po flasim ?

      Reply to this comment
      • gjermani i fundit August 19, 17:03

        ballisto, prof Tarifa eshte teorik ne te gjitha, nga ata qe plaku im perdorte shprehjen;”nuk e di se nga vjen buka “. Xhorxh Oruell shkruante njehere se ” per nga kultura dhe formimi une jam borgjez, persa i perket te ardhurave jam proletar”. prof Tarifa krahason mekanikun Tito me profesorin e liceut te Korces e sipas Tarifa sistemi titist paskesh qene sukses dhe shembull ne Perendim. Ky sistem shembullor u pasua nga ngjarjet me tragjike te funshekullit. Per te bindur veten rikujtoj se Kroacia dhe Slovenia siguruan mbrojtje tek interesat austrogjermane, serbet tek pansllavizmi rus dhe boshnjaket e shkrete shprehjen tek ndihma saudite. Pra, ja shembulli i interesave dhe sesi Shba e ndjeu detyre te nderhynte per hegjemoni, jo per kredo politike. Sociologu amerikan Xhejms Hillman priti nje delegacion rus nga fundi i viceversa ’80 dhe filloi ti bente elozh Marksit. meqe ata u habiten, un shpjegoi se me ne fund kriterin shkencor i marksizmit do kthehej ne Perendim, atje ku kjo teori lindi.

        Reply to this comment
    • Ballist qe nuk e ha Mishin e Pules . August 19, 16:15

      Ke thene shume Shushica .
      si ka mundesi te Heqesh Punen .
      sepse puna te bene te Lire .

      Arbeit macht dich Frei .

      Puna te bene te Lire .

      Enveri dha pune per te gjithe , BARAZI .

      Reply to this comment
  41. Tarifa August 19, 15:35

    Z. Fatos !

    Një i ditur thotë:

    “çdo gjë gjeniale është e thjeshtë, po jo çdo gjë e thjeshtë është gjeniale”.

    Z. Tarifa,
    ki më shumë lëndë e hidh më pak vickla për erudicion; ji më pak proliks, sepse “gjatësia është degë me lule, kurse shkurtësia është dituri”.

    Dhe ji më i drejtë e koherent e jo si ç’bën ti z. Tarifa që Muharremin e quan muzeal e Sevon tënd e vendos në sollonin e historisë. Sevo, paska të drjtë t’i ruajë bindjet dhe idealet e tij komuniste, kurse Muharrem Xhafa jo. Ti Fatos je një “hu i shtrembër me të cilin nuk mund të hiqen viza të drejta”.

    Reply to this comment
  42. Ballist qe nuk e ha Mishin e Pules . August 19, 16:01

    E kam seriozisht .
    PERGJIGJET e tua i ka thene Marksi 150 vjet me pare .
    Edhe Enveri , [ qe une ne ate kohe nuk i besoja , kerkoja te isha i ” lire ” ]].

    Emigrimin e kerkon Kapitali .
    Jemi dhe do te qendrojme Rezerve ” skllever ”
    per Industrine Kapitaliste .

    Fjalet e ENVERIT me kujtoheshin kur shkoja ne Kembe maleve te Greqise , per te fituar nje cop buke
    Duke lene pa vjele Ullinjte e mi ,
    per te shkuar Argat te vjele Ullinjte e Gerkut .

    Fjalet e Enverit mu kujtuan kur me skaf ,
    çava Dallget e Adriatikut , per te Punuar ne te zeze , e duke i bere SHANTAZH proletarit Italian me çmimin e oreve te Punes .

    Fjalet e Enverit , mu kujtuan
    kur shkova te punoja tek ”’ Lokomotiva”’ e Euvropit si Skllav ne fabrikat , qe te kujtojne
    mesjeten dhe te drejtat e ”” Proletarve ”’ kane kohe qe
    kane ikur ne drejtim te pa ditur ………

    Puntori Gjerman ? i gjunjezuar .
    Do per ameriQine ? nuk egziston Humanizmi , dashuria ………….Dollari eshte Zot .

    Mos harroni Pensionin .

    E si mos ta kujtoje Enverin qe me nxirrte ne pension me dinjitet . dhe 60 vjeç burrat dhe 55 vjeç Grate ?

    a e dini qe brezi juaj del ne pension 67 — 70 vjeç ?
    dhe femijet tuaj ta harojne pensionin

    Atehere per ç’fare sistemi po flasim ?

    Reply to this comment
  43. Tirana August 19, 17:17

    Gazeta DITA mund te vendose nje kod etik te domosdoshem:
    Nuk lejohet gjuhe skizofrenesh kunder kritikeve. Per kete arsye Tarifa duhet te ndalohet te shkruaje.

    Reply to this comment
  44. demo August 20, 00:19

    Sevo Tarifa nga Mashkullora nuk ka qene partizan,ka qene drejtues i rinise ne Gjirokaster nga 1947-te,qe ja mblidhte 8 me 2 profesoreve te Gjimnazit,qe duhet te duronin pordhet e Sevos,pas mesimit ne mbledhjet e zgjatura te bashkimeve profesionale.U bente kontrolle te befasishme profesoreve borgjeze,qe kishin kryer studimet ne perendim,u kerkonte planet,konspektet,ditarin,biografine,derisa ja solli ne maje te hundes nje ish mesuesi te Enver Hoxhes,qe shkoi u ankua.Atehere komsomolasin Sevo Tarifa e derguan ne kursin e komsomolit ne B.S.dhe prej andej e transferuan ne Korce dhe Elbasan,qe shpetuan mesuesit e Gjirokastres.Perralla me partizan me Sevo Tarifen mos shkruani,se nuk ka qene asnje dite partizan.

    Reply to this comment
  45. Miku i Mire August 20, 04:45

    Fatos ule pak ate shenjestren se shume lart e ke ngritur. Une e di dhe te njof se ke qef me shume te besh zhurme se te godasish objektin. Po per cfare objekti eshte fjala? U lodhe shume te na tregosh se je nje social liberal qe edhe lasalistet do te kishin zili. Por mos harro Fatos se ti nuk je gje me shume e as me pak vecse nje produkt tipik i guzhines se socializmit te delegjetimizuar. Te gjithe e dine se je i biri i atij “Babait te mire” qe punoi per kaq e kaq vite nga afer me Enverin si sekretar i tij. Tani na ben te sakrifikuarin (qe ne ate kohe bridhje boten per te treguar se sa legjitim ishte ai socializmi i ndritur qe te sherbente aq shume ty e familjes tende, ndersa sot “bie cope” te na mbushish mendjen se ai ishte “jo legjitim”. Turp per ty si njeri por edhe si palo “Doktor Profesor”.Konkluzioni yt shkencor eshte Diploma e imoralitetit tend politik, por realisht edhe nje prove e thjeshte e injorances tende “te formimit tend akademik Perendimor”. Por ti Fatos e ke per mode mashtrimin. A nuk bere kesshtu me parate e rinovimit te ambasades tone ne SHBA. Keshtu mos i bje me qaje Muharrem Xhafes, qe per hir te se vertetes te gjithe e dine qe ka qene nje modil i forces te karakterit dhe ndershmerise por edhe nje burre i urte e zgjuar , me nje kulture qe nuk e len mbrapa teje te pakten. Porosia ime : mbylle se se je bere gazi i botes.

    Reply to this comment
  46. Niko Shpiragu August 20, 10:14

    Nuk kam ndermend te bej ndonje analize komplete per problemin qe flitet, mbasi disa komentues e kane bere ate shume mire. Tarifa (i riu) duhet ti lexoje dhe te thellohet ne kritikat qe i behen se ato jane shume te drejta dhe shume konstruktive. Nga keto ai duhet te kuptoj se ai vet eshte nje i pa edukuar mire, i paditur sa duhet dhe shume me poshte se disa komentues ketu, etc. Nuk kam te drejte te flas per Muharremin, por Tarifa ( i riu) e di mire se kur ai( Muharremi0 flet per karakerin objektiv te socializmit, ka parasysh se ai do te vije ne menyre te pashmangeshme si rezultat i luftes se te kundertave te shoqerise(klasat qe nuk i mohon dot Fatos djali ose profesori) qe sjellin progresin ose permiresimin e shoqerise. Tendenca eshte gjithmone e permiresimit dhe ne e dime te gjithe tashme se barazia midis njerezve qe kerkon socializmi eshte aspirata e shumices se punonjesve dhe jo pabarazia dhe shfrytezimi i njeriut nga njeriu qe eshte motori levizes i kapitalizmit. Eshte vet kapitali qe po pergatit varremihesit e tij sic e ka thene edhe Marxi qe “vleresohet” shume nga Fatosi por nuk permendet se s’ka vend ne liber. U provua ne disa vende, do te provohet prap dhe do te vij se e aspiron dhe e kerkon shumica dhe shumica eshte me e forte se nje pakice sado e forte te jete ajo. Ky ishte kuptimi i termit objektiv qe theksonte Muharremi dhe jo ai kuptimi semplist elementar i fjales sic mund te na e paraqesin djaloshi plangprishes per ta perdorur si argument kundra. Kjo e ul karakterin e tij se i shmanget luftes se ndereshme te ideve duke e shpallur vehten te pabesuar dhe si rrjedhim ilegjitim per debat.
    Eshte e drejta e tij qe te duaj me shume kapitalizmin se socializmin, por nuk ka te drejte te kembenguli bile me arrogance tu imponohet te tjereve si ne kete pergjigje gebelsiane me lart.
    Eshte e drejta e tij te fleje me kujtimet e Hitlerit, Duces, e te tjereve diktatore te popujve, por eshte e drejta e te tjereve gjithashtu te mendojne se ata qe ai i quan diktatore nuk organizuan sulme militare dhe hodhen bomba mbi popujt e tjere sic bene idhujt e tij. Ata organizuan mbrojtjen e vendeve dhe popujve te tyre dhe qene heronjte e medhenj te atyre popujve. Eshte turp qe nje filistin si ky permend emrin e nje udheheqesi si Mao Ce Duni qe edhe pas 41 vjetesh pas vdekjes eshte zoti ne toke i nje populli 1.3 miliardesh dhe vendi i tij eshte transformuar nga nje koloni ne nje superfuqi qe se shpejti do te jete e vetmja ne bote. Ku ka ze ky milingona te na tregoje se ai qe mundi fashizmin i vetem dhe qe ne cdo pyetsor populli rus e permend si udheheqesin me te mire te te gjitha koheve na paska qene diktatori i pare i botes dhe te na i lere ne harrese ata qe e sulmuan dhe hapen kampet e perqendrimit naziste e te tjere si ky qe ka nxjerre kapitali e qe vazhdon te nxjerre. Ky mendon se ne nuk mund te bejme analiza dhe nuk dime c’ka ndodhur e cfare po ndodh por duhet te mesojme nga ky filistini.
    Ky zoteria na e vleresoka Marksin por teorine e Marksit per socializmin si e drejte ligjitime e punetoreve dhe masave te gjera punonjese e quan si jolegjitime. Kete e ka mesuar nga Kadareja i cili e quante Marxin si njeriun qe kerkonte te ndryshonte “legjitimitetin” e kapitalizmit, ose sipas fjaleve te tij qe prishi rregullin. Kadareja nuk e ka idene e dialektikes, por na flet si filozof ne intervista se Marxi prishi rregullin universal, Ku Kadareja dhe ku Marxi i cili tregon edhe menyren e levizjes ose zhvillimit te shoqerise. Filistini vlereson Marksin si shkencetar, por beson Kadaren si injorant.Them injorant sepse te gjithe intelektualet e dine kete pervec atij dhe filistinit. Dhe filistini qe” vlereson” shume Marxin, sic e shprehem me lart, nuk ka vend ne librin e tij per ta permendur, kurse per Kadarene ka me shumice. Me qe librat e tij s,po i lexon me njeri dhe cmimii i enderruar “nobel” ne letersi nuk po i vjen qe te behet i njohur ne bote, atehere filistini e ndjen si detyre ta beje te njohur ne filozofi. .Cudia me e madhe eshte se sa me i paditur te jesh, aq me shume mendon se di dhe aq me shume kerkon te dukesh. Dhe e vereteta eshte se keta po behen te dukshem, por kjo dukja e tyre i ben ata njekohesisht edhe grotesk.
    Eshte e veshtire te mos flasesh edhe per referuesit qe perdor filistini yne per ta bere me te besueshme teorine e” tij” te” ilegjimitetit’ te socializmit qe eshte e e kopjuar nga tekstet e viteve te para te kolegjeve te Perendimit, bile edhe ne pergjithesi ne shkollat e mesme. Eshte shume e lehte per tu kuptuar se ideologet e kapitalizmit kete e kane pasur akuzen kryesore kunder socializmit sepse s’kishin mundesi tjeter per ta luftuar ate per vdekje. Si do ti bindnin ata njerezit ndryshe per te hequr dore nga kjo e drejte dhe aspirate e tyre po mos ta quanin ate te paligjshem. Nuk ke thene ndonje gje te re lum djali. Ata studius qe ti permend mund te jene te degjuar, por per kapitalizmin dhe ata ashtu gjykojne se jane kundershtare dhe nuk mund te merren si te vetmit referues. Pervec kesaj ata nuk kane ndonje njohuri te madhe per shoqerine tjeter ku ata s’kane jetuer. Une nuk e kundershtoj faktin pse i jeni referuar atyre, por per te bere nje analize reale ju duhet te kishit studiuar dhe referuar edhe autoreve te tjere qe jane me mendime ndryshe nga ata, qe per hire te se vertetes jane te shumte dhe me te njohur nga ata.
    Ju z. Tarifa e dini kete me mire se une, por ju nuk jeni nje studius i ndershem ku nepermjet mendimeve te ndryshme te beni nje analize reale, por ju duhet te shkruani sipas bindjes tende metafizike te ekzistences universale te shfrytezimit te njeriut nga njeriu, prandaj u duhen ata palo studius. E them palo se ata nuk kane kaluar dot pragun e idealizmit dhe metafizikes dhe nuk kane degjuar fare per materializmin dhe dialektiken. Ne shkollat qe kane bere ata kurre nuk i kane njoohur ato dhe s’kane si te kuptojne ndryshimin si ligj te natyres dhe shoqerise. Ata edhe sot e kesaj dite nuk e pranojne Darvinizmin dhe teorine e evolucionit ne shkolla, por besojne ne teorite mistikale me zot qe eshte e vetmja force e natyres dhe shoqerise etc. Ti u referohesh atyre, por po ta them une qe jetoj po si ti ne perendim se ata nuk marrin shume vesh, mbasi shkolla ata i ka pergatitur per te mos njohur shume te verteten. Kjo eshte arsyeja qe kur ata te lexojne ty ose ndonje tjeter si ty mendojne se kane te bejne me ndonje gjeni se ne te vertete ata nuk kane shume haber nga ato. Por sic mund ta dish dhe sic e shikon ne ate vendin e vogel me emrin Shqiperi dhe ne vende te tjera si ajo ka pasur dhe ka njerez me te ditur nga ty dhe ajo qe eshte me kryesorja me dinjtoz.
    ,

    Reply to this comment
  47. alphade August 20, 11:30

    “Artikulli” i zotit Tarifa eshte thjeshte nje plagjiature,sic
    e shpjegon zoti” shpiragu” per t’ja servirur shqiptareve
    si novacione te tijat , si origjinale kur ne fakt jane kopje
    te marra nga ” abetaret” e shkolles amerikane. Ne se
    ishte apo jo sistemi qe u permbysh nga rrethana objek-
    tive e subjektive nuk e ben ate “ilegjitim” perderisa sho-
    qeria njerezore ka ka kaluar te pakten kater sisteme dhe
    kalimi nga nje sistem ne tjetrin eshte markuar ne progres
    te vazhdueshem dhe duhet nenvizuar fakti i thjeshte por
    kuptimplote se ky kalim nga nje sistem ne tjetrin ka shenuar progres dhe jo regres ,shoqeria njerezore ka ecur perpara ,duke njohur ne filosofi edhe regresin e per-
    koheshem. Kapitalizmi nuk eshte dhe s’mund te jete caku
    i fundit i zhvillimit te shoqerise njerezore . Me siguri ne te
    ardhme ky rend ekonomiko- shoqeror do ja leroi vendin
    nje shoqerie me te drejte ,me ekuitative . Fale luftes dhe
    perpjekjve gjiganteske te shoqerise njerezore ne vendet
    e zhvilluara kapitalizmi nuk eshte me si ne hapat e para
    te lindjes se tij,megjithese ne krahasim me feudalizmin
    ishte progresiv, ai ne rrugen e tij te gjate e te veshtire ka
    bere shume korigjime ne trajektoren e tij duke u humani-
    zuar gjithenje e me teper. Se si do te jete rendi i ardhe-
    shem i shoqerise njerezore,kete nuk e dime ,por nje gje
    dihet se nuk do te jete ky socializem qe u permbys ,me
    kolkoze e sofkize, me kooperativa te “zakoneshme” dhe
    as te ” tipit te larte” ,do te jete nje rend i ri boteror ku do
    minimizohen ne shkallen me te gjykueshme pabarazite
    shoqerore, ku nuk do te kete nje hendek kaq te thelle
    midis te pasurve dhe te varferve, ku pasurise se sotme
    marramendese t’i vihet nje tavan ” betoni” per mos pasu-
    min galopant te disave dhe mjerimin e shumices derrmu-
    ese te qytetareve ,sic po ndodh sot ne Shqiperi ku nje
    grusht njerezish te paskrupullt ,politikane,gjyqtare,pro-
    kurore kane nen zoterim mbi 90 perqind te pasurise se
    vendit . Kjo perben tragjedine me te madhe shqiptare qe
    duke rendur pas nje pasurimi fugaz me mjete makiavelike
    kane hedhur nje mjerim mbi 50 perqind te shqiptareve qe
    kane marre rruget e muhaxhirllekut neper bote,ndersa
    djemt ,si Tosi e Co. as qe i ben terr syri sepse me thene
    realitetin zoti Tosi kur ishte ne Amerike si ambasador ,vec
    bemave te tjera qe i jane permendur nga komentuesit ,
    po shtoj edhe nje fakt qe duket paksa ” legero” por qe
    keshtu ka ndodhur : Nje dite kishte shkuar ne dyqan dhe
    kishte blere nje cante qe ishte identike me ate qe mbante
    Presidenti Bush dhe a e dini sa e kishte blere , ju shqip-
    tare qe po lexoni kete koment : 6000 ,gjashte mije dollare
    dhe kjo shifer i duhet shtuar ish- ambasadorit Tosi ne te
    “ardhurat e tij” per te paguar taksat qe ne Amerike shpesh e perdorin shprehjen ” we pay taxes” ! Dhe ne se
    nuk i pagun taksat deri ne centin e fundit vjen qe quhet
    ” aireis” , transkriptuar ne shqip .
    Kaq per sot ! FLM !

    Reply to this comment
  48. Nazmi August 20, 17:13

    Muharrem Xhafa ska nevoj per mbrojtje se e mbron e drejta,”fsjin” e ka Balzaku qe ka thene ska c’ben autori kur flasin faktet o Fatos po lexon e shkruan akoma nga drita verbuse e hidrocentraleve te Enverit,,,,ai bente nga nje cdo pesvjecar.po tani?!.ti mbaj kumtesat populli sheh veprat

    Reply to this comment
Shiko komentet

Komento

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*