Nëse ky burrë i ri do vepronte ndryshe atë ditë, historia e botës nuk do ishte kjo që është sot

September 29, 2019 13:48

Nëse ky burrë i ri do vepronte ndryshe atë ditë, historia e botës nuk do ishte kjo që është sot

Ka ndodhur më 28 Shtator 1918, gjatë betejës pranë fshatit francez Markua.

Protagonist është 27-vjeçari britanik Henri Tandej, i cili pas kësaj beteje fitoi Kryqin e Viktorias, që bashkë me medalje të tjera, e bënë atë ushtarin më të dekoruar të Luftës së Parë Botërore.

Por gjatë betejës, një ushtar gjerman i plagosur dhe i paarmatosur, u gjend në vijën e zjarrit të Tandej. Megjithëse ai kishte qëlluar më herët me armë drejt tij, Tandej vendosi të mos e vriste. Ky akt dhembshurie, do të ndryshonte në fakt historinë e botës.

Pasi ushtari armik ishte pikërisht Adolf Hitleri.

Kryeministri britanik, Nevil Çamberlein, do ta mësonte për herë të parë këtë histori nga vetë goja e udhëheqësit nazist.

Në vitin 1938, Çamberlein shkoi në Gjermani për të siguruar një pakt paqeje me Hitlerin. Vizita e tij, përfshiu një qëndrim në rezidencën malore bavareze të Hitlerit, Berghof.

Ai pa rastësisht të varur në mur një pikturë, ku paraqiteshin ushtarët aleatë.

Henri Tandej

Çamberlein u habit nga kjo zgjedhje e pazakontë e Hitlerit, duke marrë parasysh poshtërimin që ndjeu Gjermania nga humbja që pësoi në Luftën e Parë Botërore.

Por Hitleri i tregoi në tabllo një ushtar britanik që mbante një shok të plagosur.

“Ky njeri po të donte mund të më kishte vrarë. Për një moment, mendova se nuk do ta shihja më kurrë Gjermaninë”- thuhet se i tha diktatori nazist kryeministrit britanik.

Hitleri pretendoi se e mësoi identitetin e Henri Tandej, pasi e pa këtë pikturë. Ushtarët në pikturë i përkasin regjimentit të Tandej “Green Howards”, i cili e porositi këtë vepër në vitin 1923 tek piktori i luftës Fortunino Matania.

Historia përmban prova faktike që e mbështesin këtë pretendim.

Një letër në arkivat e regjimentit, dëshmon se Fyhreri e kishte parë pikturën.

Gjithashtu adjutanti i Hitlerit, kapiteni Fric Vidman, duket se e konfirmon ekzistencën e një lidhje personale midis regjimentit të Tandej dhe diktatorit.

“Natyrisht, Fyhreri është shumë i interesuar për gjërat që lidhen me përvojat e tij të luftës. Ai u mallëngjye kur i tregova pikturën”- shkruan Vidman.

Por pavarësisht kësaj lidhje, biografi i Tandej, historiani Dejvid Xhonson, ka hedhur dyshime mbi vërtetësinë e takimit të pretenduar midis Tandej dhe Hitlerit.

Ai shprehet se ndryshe nga piktura, Tandej ishte i mbuluar me baltë dhe gjak, duke e bërë të vështirë kujtimin e asaj ngjarje.

Ndërkohë, ka gjithashtu edhe një mospërputhje datash. Përballja dyshohet të ketë ndodhur më 28 shtator 1918. Dokumente nga arkivat në Bavari, tregojnë se Hitleri ishte pushim midis datave 25-27 shtator. Për më tepër, regjimenti i Hitlerit ishte 80 km larg nga vendi i supozuar i takimit në Markua. A kishte gjasa që Hitleri të ishte ngatërruar? Apo e ka sajuar gjithçka?

Në rastin e Hitlerit, kjo ngjarje mund të mos i kapërcejë kufijtë e një miti. Dhe në fakt, takimi i pretenduar me britanikun Tandej, u bë pjesë e një narrative sipas së cilës ai ishte “I Përzgjedhuri”, për të udhëhequr popullin gjerman.

Në librin e tij “Mein Kampf”, Hitleri pretendon se një forcë hyjnore e vëzhgonte gjatë Luftës së Parë Botërore.

Në një moment, një zë misterioz nga lart i tha atij të largohej menjëherë nga një llogore, e cila u godit nga një granatë vetëm disa momente më vonë, duke vrarë të gjithë shokët e tij.

Por përveç përvojave mistike të Hitlerit, ka probleme edhe në vërtetimin e dëshmisë së vetë Tandej.

Adolf Hitler

Thuhet se kryeministri Çamberlein i telefonoi Tandej për të diskutuar mbi atë ngjarje. Por Henri Tandej nuk ndodhej në shtëpi, dhe në vend të tij u përgjigj i nipi. Por të dhënat e Telekomit Britanik, tregojnë se në atë kohë Tandej nuk kishte fare telefon në shtëpi.

Për më tepër, dihet që Çamberlein mbante shënimë të hollësishme për shumëçka, dhe kishte një koleksion të madh me letra. Por askund ai nuk e përmend çështjen Tandej.

Përkundër kësaj, Tandej e dëgjoi historinë nga një oficer, që nga ana tjetër e kishte dëgjuar nga Çamberlein dhe e pranoi se i kishte kursyer jetën disa ushtarëve gjermanë më 28 shtator, por nuk mund të konfirmonte nëse Hitleri ishte njëri prej tyre.

Kur gazeta “Coventry Herald” e intervistoi në 1939, ai tha: “Sipas tyre, unë jam takuar me Adolf Hitlerin. Ndoshta kanë të drejtë, por unë nuk e mbaj mend”.

Ndërkohë, në një intervistë dhënë një vit më vonë, ai dukej më i sigurt. “Sikur ta kisha ditur se çfarë do të ndodhte! Kur pashë të gjithë njerëzit, gratë dhe fëmijët që ai ka vrarë dhe plagosur, më erdhi keq që e lashë të më ikte”.

Ky është një citat, që disa e cilësojnë si një konfirmim të takimit të tij me Hitlerin. Sidoqoftë, ai ishte një reagim emocional ndaj bombardimeve të egra gjermane ndaj vendlindjes së tij, Koventrit.

Nuk mund të pohohet pa mëdyshje, se ky takim nuk ka ndodhur kurrë. Por ndoshta Tandej duhet të mbahet mend, për atë që bëri ai atë ditë shtatori të vitit 1918.

Teksa ndodhej nën zjarrin e ashpër të armikut, Tandej riparoi i vetëm një urë dërrase, duke lejuar kalimin dhe shpëtimin e regjimentit të tij. Pak më vonë atë ditë, ai drejtoi një sulm me bajoneta kundër një force më të madhe gjermane, që solli edhe kapjen rob të 37 prej shokëve të tij.

Henri Tandej, u përpoq më kot të regjistrohej si ushtar në Luftën e Dytë Botërore. Ndoshta për të patur një tjetër rast shans, për t’u përballur me Hitlerin.

Ai vdiq në vitin 1978, dhe u varros pikërisht në vendin ku supozohet se ndodhi takimi me Adolf Hitlerin, në fshatin francez Markua.

 

d.a. / dita

September 29, 2019 13:48
Komento

27 Komente

  1. Historite Njerezore s'jan ber e s'behen asnjiher me Sikur !!! September 29, 14:10

    Sikur Bota mos t’i kishte len Shqiperise Mutin berisha
    ne dere ,
    sot s’do kishim e politike e medie
    kaq shume plehra e pedere !
    Sikur pas dryshimit te sistemeve
    ne Shqiperi te kishte pas ne Politike pjese me qytetare
    e me itelektuale te venndit
    sot Shqiperia do ishte ne nivele jetese pse jo edhe standarte te peraferta me ato
    Europiane .

    (pra bie fabula supozuese Sikut te kishte halla Koqe )

    Reply to this comment
    • Plaku Xhuxhumaku September 29, 14:31

      Mire thua ti, por ama sikur aneja te mos ia kishte dhene bimbashit te Gjirokastres edhe Enver Suma nuk do te kishte egzistuar e Shqiperia kushedi nuk do te ishte lesh arapi duke filluar qe nga 1944. Pra halla mund te kete koqe ose jo, ama Shqiperia nuk do te ishte katandisur ne pike te hallit.

      Reply to this comment
      • KORÇARI September 29, 17:23

        Sikur ti Plaku Matuf xhuxhumaku të mos ishe kaq idiot kokëbosh SALI MUTI do kishte mbetur pa mbështetës, por fatkeqësia më e madhe është që ti ke dhe shokë si puna jote që janë gjithashtu TRUPESHQ DHE FLUTUROJNË ME PRESH NË BYTHË prandaj dhe Lulush Idioti është kryetar i PEDES dhe SALI MUTI vazhdon të jetojë jashtë Qelisë së Izolimit.

        Reply to this comment
        • Plaku Xhuxhumaku September 29, 18:05

          O ti idioti pe Korçe, po kush te tha or vërrë shqyer qe une jam ndonje mbeshtetes i Saliut. Saliu eshte vetem zgjatim i Enverit, biles eshte me keq, se ju la juve enveristeve pa ua shkerdhyer robt deri ne fund, ju la gjalle e ju dolet nga vrimat e gjirizave ku u fshehet ne 1990 se u dhjete ne breke. Tani keni dale e boni kakerdhia anej knej gjoja jeni kunder Saliut. Enveri bashke me Saliun jane fatkeqesia e ketij kombi, po cfare t’i bojme qe halla nuk ka koqe.

          Reply to this comment
    • Albani September 30, 05:02

      Sikur te gjendej nje njeri, jo vetem ne Shqiperi por dhe ne tere boten qe te thoshte se ti nuk je budalla, sa mire do tevishte per ty

      Reply to this comment
  2. Komshiu qe ti di te gjitha September 29, 15:57

    Plaku xhuxhu Kaka oturaku

    Shiko ata b..q… None e baben tat qe ja U Bote te dyve njekohesisht i plotfuqishmi lagjes, bile prisnin rradhen tue shiku njoni tjetrin, nje here ja jepte Baba jot atij e nona i ferkonte kurrizin dhe pastaj shikonte Baba Kur Nona jote i jepte gojen. Se i plotfuqishmi NUK i kerkonte vrime tjeter se kish frike nga semundjet veneriane.

    Dhe te dy shikoshin Si TA Bote Ty te tavolina Kur ishe fare i mitur

    Ja keta ishin nona e baba jot perverse.

    Hajt plaku qe i KE te gjitha te zgjerume e cdo lloj misri e cdo lloj tranglli te Ben xhoko. Duhet me te vu nje unaze me te zvoglu diametrin plako.

    Reply to this comment
    • Plaku Xhuxhumaku September 29, 19:10

      Cfare eshte ky i plotfuqishmi i lagjes, se une nuk e di. Kam lindur ne Amerike dhe nuk kam pasur komshi ndonje shqiptar, keshtuqe ti ia fut pak pordhes. Ty te paska perdhunuar baba jot kur ke qene i vogel dhe te ka ngel ne tru ajo puna e babes qe perdhunon çunat. Pastaj vinte edhe Nona jote qe kerkonte t;ia lepije plaçken derisa t’i dilshin lot nga syte dhe te pirdhe 4 here nga lezeti. Keto punet e unazave i dike mire, ti ka kallxu motra nga eksperienca e semaforit. Pirdh, pirdh se lirohesh, po meno te dalesh edhe noi here nga bodrumi se kalamojt dun me honger or ti, apo ti ua fut nga mbrapa kalamajve te tu, ashtu si te kishte mesu baba jot.

      Reply to this comment
      • fuck U 2 September 30, 10:37

        Atehere PSE eshqyen b…n me shume mor pervers amerikan? C’ke qe na hap ka..n kur s’je as shqiptar? Me sa duket, te “paret” e t’u familjar kane kaluar dite te “bukura” ne Spac apo “diku” tjeter, “mesuar”, “edukuar” “shkolluar” e SHKERDHYER para e mbrapa se s’ka mundesi qe te kene sjell ne kete bote nje mbetje idiote spermatozoide si puna jote…. A ju qift Donald TRAPI. Me respekt Fuck 2 U

        Reply to this comment
      • fuck U 2 September 30, 10:56

        Edhe dicka tjeter “americano”: Pergjigjen e replikes tende e ke te NICKNAME im dhe me shume respekt.

        Reply to this comment
      • anticensurë25642654 September 30, 12:29

        “Cfare eshte ky i plotfuqishmi i lagjes, se une nuk e di. Kam lindur ne Amerike dhe nuk kam pasur komshi ndonje shqiptar, keshtuqe ti ia fut pak pordhes.”
        uau qënje
        e fortë kjo!!
        se kisha lexuar asnjëherë nga ti!!
        lindur në amerikë,punë në vjenë,dhe një shqipe të shkëlqyer,por mbi të gjitha ti kesh jetuar gjithë ngjarjet e shqipërisë pa qënë asnjë herë në shqipëri!?
        duhet të jesh me të vërtetë superior!!
        qënje nuk e di por më lind pyetja:mos je në të njëjtin pavjon me nastrosumën??

        Reply to this comment
        • Plaku Xhuxhumaku September 30, 14:52

          Ceno, permbahu, mos ofendo dhe mos harro qe eshte edhe koha e fake news. Po filloj te kuptoj qe kur te mungon sensi i humorit, behesh edhe me serioz se sa duhet. O Ceno, meso edhe te buzeqeshesh ndonjehere e mos i mer te tera kallep or njeri. Nejse, shnet e te mira.

          Reply to this comment
          • anticensurë25642654 September 30, 16:18

            qënje unë rri tuj qesh tërë ditën,por kjo nuk do të thotë se duhet të shkruaj budallallëqe!
            nëse është dikush tjetër që shkruan nën pseudonimin tënd!?
            atëherë mos e lër!!
            “fak njuzet” nuk mund ti dalloj unë!
            unë dalloj ato që kanë të bëjnë me pseudonimin tim!!

          • Plaku Xhuxhumaku September 30, 18:50

            Eh mer Cen, po perse duhet te te jap vazhdimisht shpiegime. Une supozoj se ti i thith gjerat me nje here. Kur them “fake news” nuk po them qe dikush tjeter i ka shkruar ato, po me thuaj pak nqs e ke lexuar komentin e atij idiotit “Komshiu qe ti di te gjitha” dhe me thuaj cfare pergjigje duhet t’i kethej une atij pervec se te tall menderen me te. Tashti vjen ti mbasi je lodh duke qesh gjithe diten dhe e merr seriozisht ate qe kam shkruar une dhe me jep nje pergjigje “serioze”. E di si eshte puna? Pak nga pak po me mbushet mendja se edhe ato pak minuta qe harxhoj per te hedhur ndonje koment ketu, duhen harxhuar per ndonje gje tjeter me te mire. Perseri (ti thuaj cfare te duash) po me mbushet mendja qe ate punen e qenies me inteligjence superiore, megjithese e kisha me shaka, duke u krahasuar me te gjithe karabushet qe komentojne ketu, nuk qeka edhe aq me shaka. Jam perpjekur qe komunikimin me ata qe i kam kujtuar pak me te mencur se te tjeret, edhe kur nuk mendojne si une, ta mbaj ne nje nivel te pranueshem etik, pa te dhjera e te shkerdhyera kur ka qene fjala per shkembim personal mendimesh. Pa dyshim i perdor keto gjera kunder grupimeve idioteske. Tashti kur ndpnje individ, qe u perket ketyre grupimeve, i merr keto si personale une e quaj qe nuk eshte faji im, eshte vetem sensibiliteti i individit qe e ka mizen nen kesule. Shenet Ceno, vazhdo te besh qejf me gjermanin e fundit se mua nuk ke per te me pare me ketyre aneve. Kam per te gjet noi gjo tjeter me zbavitese per te shtyre kohen. Ti vazhdo te luftosh per ndryshimin e Botes. Dhe po, megjithese nuk me ka persektutar e perndjekur a internuar kerkush, qysh kur kam ardh ne ment e mia nuk me pat pelqyer asgje nga ato qe beheshin ne ate kohe. A me ben kjo disident si Mol Kadarja? E para nuk quhesh disident po nuk i shpalle pikpamjet e tua, pra nga kjo pikpamje nuk e quaj vehten disident. A ka qene disident Kadarja? Nuk e di dhe nuk me hyn me ne pune. Ne ate kohe e lexoja me qejf, tashti as nuk e di a shkruan me apo jo. Shenet Ceno.

          • anticensurë25642654 October 1, 09:02

            shnet qënje!!

  3. MH September 29, 16:10

    Sikur bote te mos kishte ajrin me plot oksigjen.Nuk do kishim askurrfare historie dhe nuk do komentoshim ne kete faqe xhevahiret tona te “mrekullushme ” me domethenien “SIKUR”.Kjo njisoj siper Hallen “sikur” te kishte koqe do quhej xhaxha(Axhe).Pikrisht historia mbetet histori sepse nuk ka “SIKURIN” brenda.Kete te shkreten “sikur” gjindet vetem per aktoret e teatrove ne lojnat tyre ne skene,per ti marre per te verteta ne spektatoret.

    Reply to this comment
  4. Konti Sbalta September 29, 16:55

    Po gjallerohen edhe “idhtaret “e Hitlerit, per te na sjelle histori te sajuara ose prej atij vete ose prej ketyre anonimeve qe po zgjohen nga gjumi letargjik!Megjithate edhe keto perralla dimri e kane nji vlere.Ato tregojne se sa e ulet ka qene dhe eshte politika Angleze , ; Kryeministri Aglez shkon ne Gjermani per te lidhur traktat paqeje ,ne kohen kur gjermania kishte pushtuar Austrine dhe”Sudetet”ne Ceki.pra po vinte ne jet planin e pushtimit te Europes!Keto”sikuret”nuk kane fund; Edhe Bashkim Finua dhe Ilir Meta qenkan penduar qe nuk e arrestuan Sali Berishen ne vitet 96-98, sepse do te ishte menjanuar kasaphana qe kreu “perbindeshi ne keto vite !Ne qofte se kjo “pendese “eshte e sinqerte ,keta “trimat “mbas beteje edhe sot mund te japin, doreheqien por ata jo vetem kete nuk e kane bere , por perkundrazi , jane bere edhe perkrahes te ketij “mostre”qe e ka katandisur vendin dhe popullin te ndare ne “principata”, “Klane “e Fise “sipas kanunit te mesjetes!Keta te tere jene njerzit qe perendimi u dha pushtet per te sunduar mbi ne ,duke mashtruar me “tortrn Demokraci”!

    Reply to this comment
  5. mirel September 29, 20:28

    Edhe sikur te kete bere vaki ne kete menyre faji i WW2 nuk i takon Tandej. Gjithe faji historik i eshte vene indiferences se shoqerise gjermane per te ndalur rreshqitjen totale drejt nazi-fashizmit. Filloi me thirrje raciste, me akte dhune, ndersa shoqeria e shikinte qe ishte gabim, por heshti dhe i hapi rruge. Keshtu mori trajte ngadale nje sistem i tere nazist. Kur njerezia u kujtuan ishte vone.
    Kjo po ndodh ne Amerike. Nese mortajs trap nuk ndalet rreziku i fashizmit shteteror eshte real.
    Po nuk mund te bejme me faj pse mamaja e tram takoi babane dhe polli tramin, apo si rastesia e shpetoi nga nje aksident i sigurt e budallalleqe te tjera si keto.. Eshte shoqeria ajo qe prodhon fashizmin. Eshte shoqeria qe e lejon dhe ne fund po prape eshte shoqerua qe paguan koston.
    Prandaj thirrjet per ndalimin e veprimeve arbitrare te qeverise, per mbrojtjen e te drejtave te njeriut, liri shtypi e te fjales se lire, dhenie llogari e mbajtje pergjegjesie jane elementet baze te demokracise.
    Perndryshe fillon e kthehesh ngadale ne nje Erdogan i vogel deri dhei nazist i kobshem sic ishte Adolfi..

    Reply to this comment
    • Plaku Xhuxhumaku September 29, 22:11

      Eh si osht puna me ju enveristet, cildo qe shikoni e nuk ju pelqen ju duket fashist. LE pastaj kur flisni per ndalim te veprimeve arbitrare te qeverise, per mbbrojtjen e te drejtave te njeriut, liri shtypi e fjale e te tjera nga keto ju kujtohet Enveri qe te gjitha keto i zbatonte perpikmerisht ne sistemin e tij fashist, e shkuar fashistit, vetem se ai i kishte ndrruar emrin dhe e kishte quajtur komunist, dhe ju trubetonet e hengret sa krahu kaken per akullore me pjeper e me kajsi.

      Reply to this comment
      • mirel September 29, 23:47

        E hongre ti o plak mendjeshkurter, une isha popull. Dhe si popull, isha ne rregull. Ju kruheshit me jugosllave e greke, e hengret sa krahu.
        Enver Hoxha ia dogji letrat fashisteve ne dore. Dhe kuislingeve te tyre po ashtu.
        Enver Hoxha beri shtet per te gjithe, dhe jo per nje grusht plerash esadite.
        Kjo eshte demokraci.
        Me Enver Hoxhen nuk kishte diskriminim, por edukim per te gjithe, mjekesi per te gjithe, jo njeri te kete te grabisi token, detin, bregun, lumin, malin, naften, mineralet dhe te mirat materiale, dhe te tjeret te paguajne per xhepin e pakices. Ne thelb, kjo eshte demokraci. Po nuk e ke kuptuar se je antipopullor ne gen, dhe te duket mungese lirie vjedhja dhe shkaterrimi i shtetit sic po ndodh ketu.
        Merni nga nje titull profesor per lirine e vjedhjes dhe te tradhetise, dhe jeni ne rregull.

        Reply to this comment
        • Plaku Xhuxhumaku September 30, 01:27

          E ke shume gabim. Enver Hoxha nuk kishte haber nga shteti. Enver Hoxha ishte fashist per vehte e thoshte : “Shteti jam Une”. Sa per popullin qe ishe ti, e kishte lyer mire me vaj e ua rreshkiti me lezet. Edukim per te gjithe? Ik e pyet ata qe nuk ju dilte e drejta e studiimit se kusheriri i pare i gjyshit kishte qene kulak, ose ata qe kishin pasur dajen llogaritar dyqani borgjezesh. O mirel, megjithate eshte kot me u marre me ty, se betonit qe ke ne tru ti as vareja nuk ka ç’i bon.

          Po ju enveristet nuk keni kuptuar nje gje, qe mutin e sotem qe eshte i bollshem (ketu jam dakord me ty) nuk mund ta perdorni ju si sapun per te lare mutin e Enverit, se pervec te tjerave. muti qe la pas Enveri ishte aq shume sa perben gjysmen e mutit qe vazhdon te jete ne qarkullim edhe sot e kesaj dite. Sa per mua titullin e profesorit e kam marre ne ven tjeter dhe per profesion shume me te fisem ngai qe thua ti. Ti rri e shif endrra me sy hapur per lavdine e kaluar te kandilit buze Adriatikut.

          Reply to this comment
          • fuck U 2 September 30, 10:43

            Ti karabush e mban vehten per GIGOLO keshtu sic tregohesh por ne te vertet s’je gje tjeter vec nje prostitute e antaresuar ne PARTINE YLBERISTE AMERIKANE.

      • anticensurë25642654 September 30, 12:22

        qënje nuk është se ti je më mirë!!
        çdo gjë që nuk të përlqen ty është enveriste,komuniste etje!!
        dhe ti me syzet e tua i shikon gjërat,jo me të të tjerëve.
        apo jo??
        sa për akulloret,e ke të drejtë!!na mashturan dhe i hëngrëm tjetër për tjetër!!
        ti nuk ke nevojë për mashtrim!
        ti e ha kakën për kakë!!
        punë shije o qënje o,ka më shumë mundësi,punë konjukture!!

        Reply to this comment
        • Plaku Xhuxhumaku September 30, 14:46

          O Ceno, perseri e ke gabim, une kaken e njof kur eshte kake dhe nuk e ha. Po ti nuk ke perse egzaltohesh kaq shume se une nuk te kisha ty parasysh. ti e shumta ha sapunin per djathe, se besoj se edhe ti kaken e njef. Kur vjen puna ke syzet, tamam aty eshte puna cfare syzesh ke. Jo per gje po keshtu si e thua zotrote duket sikur ti nuk ke syze fare, meqe s’ke nevoje se nuk ke as sy. Shnet Ceno.

          Reply to this comment
          • anticensurë25642654 September 30, 16:23

            qënje,sa për sapunin e ke gabim!ai është në sinorin e nastros!!
            ai e përdor!nuk jam i sigurtë,për djathë a për gjëra të tjera,por ska rëdnësi!!
            sa për konjukturën nuk ma merr mëndja se e kam gabim!!
            ma merr mëndja që ke qënë disident alla mol kadarje,një herë e një kohë!!
            dorën në zjarr se vë dot,por përshtypja është e tillë!!

      • Fidel Kastro September 30, 21:07

        Plaku Xhuxhumaku thote te verteten, enveristat e rlindur terbohen !!!!! Sa keq ,prandaj punet ne kete vend jane “PER MREKULLI”

        Reply to this comment
  6. anticensurë25642654 September 30, 11:22

    “Nëse ky burrë i ri do vepronte ndryshe atë ditë, historia e botës nuk do ishte kjo që është sot”
    një llogjikë foshnjake,një llogjikë prej idioti!!
    e njëjtë si të marrësh një betejë të napoleonit,aleksandrit a gjithkujt tjetër nga të mëdhenjt dhe ta fitosh ti sot!!”ti” mund të jetë dhe një kalama!!
    kësaj i thonë se nëse e ringjallim hitlerin,hipotezë,do të kishim L3B!!
    jo mër debila,jo!!edhe po ta kishte vrarë nuk do të kishim hitlerin,por nuk përjashtohet të kishim rëmin,gëringun,ose dhe varikart dikë tjetër!!
    o debila gjërat që ndodhin nuk mund të thuhet se nuk do të ndodhnin nëse nuk do të kishte lindur personazhi kryesor!!
    nëse do të kishim një hitler,stalin a enver sot,ndoshta nuk do ti kishte pjerdhur askush!!
    kujt ja merrte mëndja se dobiçi i tironës,ne që e kemi njohur,do të na bëhej më i ndyri i të gjithëve??
    e kemi mbështetur deri pak vjet më parë!
    në vënd që të merremi me SIKUT TË,është më e saktë dhe më e drejtë TË MËSOJMË NGA FAJET E GABIMET E TË KALUARËS!!
    por duke qënë se jemi aq të papërgjegjshëm si në kohën kur kanë ndodhur ngjarjet!?
    NE I PËRSËRISIM ATO!!
    bile budallallëkun e ngrëmë në katror e në kub!!

    Reply to this comment
Shiko komentet

Komento

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*