Nexhmije Hoxha: Xhelil Gjoni nuk thotë të vërtetën, nuk e mendova kurrë ikjen nga Shqipëria

Mira Kazhani January 14, 2015 12:02

Nexhmije Hoxha: Xhelil Gjoni nuk thotë të vërtetën, nuk e mendova kurrë ikjen nga Shqipëria

Replikat nisën disa ditë më parë me një intervistë të ish-sekretarit të Partisë së Punës për Tiranën, Xhelil Gjoni.

Ai pohoi atë që dyshohet prej vitesh: Që themelimi i PD-së dhe PR-së partive të para të pluralizmit shqiptar ka qenë një proces i kontrolluar nga PPSH.

Ata janë takuar shpesh me mua gjatë kohës që krijohej PD dhe pas krijimit. PD ka qenë fund e krye e konsultuar me ne te Komiteti Qendror. U janë dhënë udhëzime dhe ato janë zbatuar. Konsultimet nuk i bënte Ramizi, por i bënim ne që ishim në kontakte me ta. Kemi bërë shumë takime gjatë lëvizjes së Dhjetorit. Edhe Sabri Godo u thirr në dhomën 80 të Komitetit Qendror të PPSH-së e cila ishte dhoma e delegacioneve. Meqenëse Sabriu shkonte me Sofon, (Sofokli Lazrin) burrë i zgjuar, u takuam bashkë të krijonim Partinë Republikane. Me të ishte edhe Vangjush Gambeta, zv/ kryeredaktor i “Zërit të Popullit”. – tha Gjoni.

Replikoi më pas Arben Imami. Sipas tij, Gjoni është një mbeturinë komuniste dhe nuk duhet besuar.

Unë që nga data 11 paradite deri më datë 16-17, për rreth një javë kam qëndruar pa lëvizur nga Qyteti i Studentëve, dhe më saktë nga godina ku kishim zyrën dhe flinim aty me Azem Hajdarin dhe shumë studentë të tjerë. Duket që zotërinë e ka lënë kujtesa. Sa i përket zotërisë, me fjalimin që mbajti në sheshin e Tiranës pas krizës së ambasadave, ishte absolutisht figura më e urryer në popull. Është një pozë e madhe që ka marrë në intervistë, sepse nuk ishte kaq i rëndësishëm”, tha Imami.

Nexhmije Hoxha

Nexhmije Hoxha

Ai shton se Gramoz Pashkua ishte i mençur vetë dhe nuk merrte mend nga Xhelili.

Një ditë më pas, Gjoni iu përgjigj Imamit duke thënë:

Edhe pse ‘më paska lënë memoria’ sipas ndonjërit, Imam do të thotë njeri i drejtë, njeri i shenjtë, por kur përdoret nga dështakë me qëllime të mbrapshta, kthehet në Hamam. Dhe unë nuk jam hamam ku lahen dhe pastrohen pisllëqe, edhe pse u thyhen dhëmbët”.

Në intervistën e tij, Gjoni duke folur për Lëvizjen e Dhjetorit, Gjoni e krahasoi me lëvizjen ruse të dekabristëve të vitit 1825, por me një dallim, se ndërsa në Rusi kjo lëvizje kishte platforma politike dhe ideologë të shquar, në Shqipëri Lëvizja e Dhjetorit, sipas tij, ishte e paqartë, pa ideologji.

Ai ka folur edhe për situatën e mbushjes së ambasadave nga mijëra qytetarë që i parapriu Lëvizjes së Dhjetorit. Sipas tij, ishin agjenturat e huaja që e nxitën këtë eksod, veçanërisht ajo jugosllave, që udhëzonte dhe ambasadat franceze, gjermane, italiane dhe çeke në Tiranë.

Një nga pikat e prekura prej tij ishte dhe një episod me Nexhmije Hoxhën. Gjoni pretendon se Ramiz Alia ka shkuar në zyrën e tij të fundit për t’i kërkuar mendim lidhur me një kërkesë të bërë nga Nexhmije Hoxha.

Xhelil Gjoni

Xhelil Gjoni

E veja e diktatorit sipas Gjonit ka kërkuar që të largohet jashtë shtetit së bashku me fëmijët e saj. Gjoni thotë se ai e ka kundërshtuar Alinë, duke i thënë:

Jo. Kështu ajo do ta njollosë emrin e Enverit. Nëse ka faj, të rrijë e të jap llogari këtu dhe jo të largohet”. Sipas Xhelil Gjonit Ramiz Alia është larguar i pezmatuar për këtë reagim.

DITA kontaktoi dje familjen Hoxha lidhur me këto deklarime të ish-funksionarit të lartë komunist.

Nuk thotë të vërtetën Xhelil Gjoni”. Kështu na u përgjigj një familjar duke përcjellë edhe qëndrimin e së vesë së diktatorit. “Në asnjë rast, asnjë moment, Nexhmije Hoxha nuk ka menduar të largohet nga Shqipëria, – i ka thënë gazetares së Dita-s në linjë telefonike, një nga pjesëtarët e familjes Hoxha.

Arben Imami

Arben Imami

E pyetur për pjesën e intervistës ku Xhelil Gjoni flet për krijimin e PD dhe PR nga krerët e PPSH, kjo “është një çështje që Hoxha nuk preferon ta prek” duke bërë të njëjtën zgjedhje me atë të Ramiz Alisë i cili e mori këtë histori me vete.

Nexhmije Hoxha nuk dëshiron të jetë pjesë e një diskursi të tillë publik, – na sqaroi në telefon i afërmi i saj. Përgjigja për Xhelil Gjonin është vetëm për pjesën kur ai thotë se ka patur një përpjekje të Nexhmije Hoxhës për t’u larguar nga Shqipëria.

Mira Kazhani January 14, 2015 12:02
Komento

80 Komente

  1. erma 77 July 28, 10:41

    Pse te ikte??
    Kurre nuk u vertetuan ”vjedhjet” e PPSH, sepse kurre nuk pati vjedhje !
    Varet per cfare gjykohesh

    Reply to this comment
    • poeti January 14, 12:14

      Ku shkuan miliardat ne valute nga eksporti shqyptare o debili enverst qe flet badiava ne DITA? Sa hetime ekspertesh jane bere ne kete drejtim? Vetem nje llogari e vogel nga eksporti i kromit, bakrit, konservave, konjakut, duhanit dhe cigareve do te dale qe vjedhja makaber e Shtetit nga Familja sadiste Hoxha eshte me permasa qe nuk jane njohur ne historine e asnje populli.

      Reply to this comment
      • Shahini January 14, 15:03

        Po e vertet eshte bere kontraband,se ish gango me kuptimin e mire te fjales Enver Hoxha,por ato leke qe fitonte i kthente ne shkolla,spitale,rruge,hidrocentrale,shtepi banimi,vende pune or ti poet.

        Reply to this comment
    • Kariz Matik January 14, 12:30

      Nje nga meritat e verteta te PPSH-se, ka qene korrektesia me administrimin e arkes se shtetit, duke mos i lene askujt pervec NJESHIT shancin me te vogel per te abuzuar.

      NJESHI ishte i ndershem prandaj na e la Shqiperine HAMBAR

      Reply to this comment
      • poeti January 14, 13:19

        PO C’A THU O ENVERISTI NE DITA?

        Apo e harrove qe ne vitin horror 90 HAMBARI i Enverit ishte totalisht bosh. Apo kaq shpejte i harruar TOLLONAT letra dhe radhet e gjata te sabahut per nje kokerr veze? Prandaj pyetja eshte:

        KU SHKUAN LEKAT E EKSPORTIT SHQYPTAR?

        Reply to this comment
        • Kariz Matik January 14, 14:09

          Sa mendjeholle qe te kemi nastradin bej efendi?

          Deshiron qe heren tjeter t’a veme ne thojza fjalen “i ndershem”… qe t’a thithesh me mire kuptimin? 🙂

          Reply to this comment
          • Asnjeanësi January 14, 14:36

            # Kariz Matik, ti mbiemri e ke te tepert. Siç duket duhet te jesh ndonje ish kryetar komiteti apo dege, qe flet keshtu.

          • Kariz Matik January 14, 15:35

            Meqe te paska hyp kaq qef me nofken hap vetem gojen zemer, se po deshe t’a jap te bosh nji xhiro gratis. 🙂

            Sa per konsideraten ti rrofsh e qofsh se as kryetar pallati s’me ka dale ne enderr.

        • aty January 14, 23:23

          Po gjithe ajo ushtri, polici, spitale, shkolla, cerdhe , kopeshte me se mbaheshin ne kembe, pobti ke 25vjet te ashtuquajturen democraci cfare eshte bere, ku ne arken e shtetit hyjne miliarda euro e jo lek, nuk ke nje linje te re te tensionit te larte po jane akoma linjat e xhaxhit, kemi 25 vjet dhe akoma nuk kemi uje e drita 24h non stop.mendohu mire para se te shkruas i ndetuar POET.

          Reply to this comment
        • roberto January 15, 00:03

          O poeti me koken bosh,tamam si KARI-zmatiku!
          Per cfare hambaresh e ke llafin o trushkulur??
          Po edhe sot e 24 vjet te gjitha qeverite pas 90-tes kane mbijetuar vetem duke SHITUR PASURITE E PA FUND TE KOHES SOCIALISTE,POLITIKANET DHE HAJDUTET E MEDHENJ MBUSHEN LLOGARITE ME MILIONA EURO DHE FLORINJ NGA GRABITJA E KROMIT,BAKRIT,ARMATIMIT DHE MUNICIONEVE TE USHTRISE etj,etj!
          Llogarit,o koqe gomari sikur ENVER HOXHA te mos kishte ndertuar hidrocentralet se cfare TMERRI do kalonte Shqiperia???
          DO HANTE NJERIU NJERIUN!!!
          Ndersa BANDITET KAPITALISTE te pas 90-tes edhe ato rruge qe bene,moren KREDI ME INTERESA TREGETARE me perqindje qe edhe SHBA do kishin FALIMENTUAR!!
          Kemi 24 vjet kapitalizem dhe asnje rast nuk ka dale qe te jete VJEDHUR NDONJE QINDARKE nga ARKA APO THESARI I SHTETIT nga qeverite SOCIALISTE!!!
          SHTETI SOCIALIST ATEHERE ISHTE SHUME NIKOQIR ,ndersa shteti i sotem eshte NIKO i QIRE!!!

          Reply to this comment
      • albano January 15, 12:41

        VEPRA ME E MADHE E ENVERIT ISHTE SE E FUTI FRYMEN E KOMUNZMIT NE SHQIPERI … QE PER BOTEN DEMOKRATIKE ESHTE KANCER … DHE I BERI VELLEZERIT MOTRAT SHQIPTARE SPIUNA … VEPRAT E ENVERIT ISHTE SE DUHEJ TE ISHE SPIUN OSE KOMUNIST PER TE GJETUR PUNE TE MIRE ..OSE KURVE SE KAM PA KURVA DREJTORESHA … NDERSA PER 5 UZINAT QE NDERTOI NE 40 VJET ..ITALIA NDENJTI 3 VJET DHE E BERI TIRONEN SI FSHAT QE ISHTE E BERI QYETE … CFARE BERI EUROPA GJATE KETYRE 40 VITEVE HE HE …NE FRANCE SHKONIN NE PUNE ME VETURA … KAPITALIZMI I …QELBET PUNONTE 5 DITE NE JAVE … DHE KISHTE 1 MUAJ LEJE …EDHE 1 JAVE NE DIMER …. POR ENVERI PER VETE BENTE LEJE NE DIMER … PUSHIME NE DAJT NE VILA ME BORE DHE NE VERE NE PLAZHE VIL ME PISHINA SI NE VLORE ..PRANDAJ COBANE …. KUR NUK E NJIHNI JETEN MBYLLENI SHPELLEN GOJEN … SE NUK KENI TRU NE KOKE …KENI NJE LIMON ….HA HA HA INTILIGENCA FSHATAREVE ..

        Reply to this comment
    • albano January 14, 13:00

      cdo njeri qe nuk eshte ne gjendje ne dalloje ;;te beje diferencen e nje partie demokratike dhe nje partie naziste ,,diktatore;;; te mos paraqitet ;;te mos shkruaj me ne kete cite ;; se nuk ka nivelin e duhur te mendimit ;;; te gjukimit ;;;nuk ka te drejte te shprehet se ;;un niveau INTELLECTUELLE – 10 //SA PER NEXHMIJEN DHE SPIUNIN E ENVERIT ..ME VJEN PER TE VJEDHUR KUR I SHIKOJ SARRATIN … NE CDO VEND TE CIVILIZUAR KETO TIPA DUHET TE ISHIN NE BURG … NE SHQIPERINE E KRIMINELEVE …. DALIN NE GAZETA GENJEJNE ME INFORMATIONE TE SAJUARA ….TURP TURP PER DEMOKRACINE … JU SHANI FYENI DEMOKRACINE NE BOTE ..JENI NJESOJ SI VELLEZERIT TERRORISTA QE VRANE CHARLIE HEBDO … JENI NJESOJ SI AHMED KULIBALI QE VRAU 4 CIFUTE KOT SE ZOTI JA KISHTE HEQUR TRUNIN .. .SIC JA HOQI HITLERI NAZISTAVE ..DHE DUCJA FASHISTAVE .. MJERE CIVILIZIMI ..MJERE DEMOKRACIA…..

      Reply to this comment
      • roberto January 15, 00:11

        Po pse more “albano” mos te duket gje se edhe ti ke tru ne koken tende?
        Po tallash ke,o dallkauk,asgje me teper!
        T’i ka shplare trute Berisha dhe e ndjen veten me mire me DHITE se ne shtepi!
        Kur ben krahasime,konsultohu me SUMEN,qe te jesh me i sakte ne shifrat e krimeve!
        Psh,permend terroristet e ISIS-it qe vrane 17 vete,por harron se Sali Berisha si SHTET vrau 26 vete ne Gerdec dhe PUSHKATOI pa gjyq 4 protestues me duar ne xhepa ne 21 janar!
        Kaq sa per te te hapur trute se Berisha jot ka bere aq KRIME sa edhe HITLERI duhet te NDEROHET ne Shqiperi!!!
        Te pakten NUK NA PERCAU SI POPULL,sic beri serbi Berisha,qe ju SHOFTE EMRI DHE RRACA!!

        Reply to this comment
        • albano January 15, 12:51

          ROBERTO … NUK K INTILIGENCEN TI PERGJIGJESH PYETJES SIME DHE ME SHAN … TAMAN SI KOMUNISTAT … QE I FUSNIN NJEREZIT E ZGJUAR NE BURG SE NUK I KUPTONIN DHA JA KISHIN FRIKEN…DUKESH GA SHENIMET QE JA NJE COBAN NGA VLORA OSE GJIROKASTRA ….. DUHET TA DISHE QE SME PLASI PER BERISHEN AS BASHEN … RAMA DUHET TI FUSI NE BURG PER KORRUPSION .. JAM REALIST PO NUK E DI A E KUPTON FJALEN REALIST .. KUR NUK JE NE GJENDJE TE BESH DIFERENCEN E FJALES DEMOKRACIE DHE DIKTATURE … JE NEN NIVELIN E KAZIMODOS ..TE RRONI VETE SE TRUNI ..ME FAL LIMONI QE TE SHERBEN SI TRU ..TE PASKA LENE ..

          Reply to this comment
  2. Sokol Mi July 28, 10:51

    Hetuesi i Nexhit B.K. ke qene k/hetues rrethi ne kohen e Enverit.Ai me ka mbajtur nje vit ne biruce pa asnje fakt ne fund te viteve ’80.Nje komunist i qelbur sherbtore besnik i diktatures komuniste. Kur e kam lexu emrin e tije neper gazeta si hetues i Nexhit isha jashte shteti dhe kam menduar se ne Shqiperi nuk nderron asgja.Kasta e komunistave me ne krye Salen e kane mbajte kete vend peng tash 23vjet.Une habitem se si B.K nuk e kan ba se paku anetar i K:L:D se.

    Reply to this comment
  3. ALBANO July 28, 12:46

    po nga cfar do ikje ti Nexhmije?
    Pse te ikje??
    Nga ai gjyq farse qe tu be??

    nexhmija duhej denuar sic i denonte enveri shqiptaret pa avokate per tu mbrojtur ;;megjithese ishin te pafajshem ;;;nexhmija duhej denuar me vdekje duke u torturuar se keshtu beri me burrin e vet kur i vriste te tjeret ;;;kadriu nuk kishte avokat dhe enveri e pushkatoi pa prova ;;;
    sa veta kane pushkatuar kot kamunistet per nje fjale goje ;;;dhe nexhmijen e lane te lire ;;;kjo ishte loja e berishes per tu tallur me popullin ;;;nexhmija duhej te perfundonte si caucesku ne varje me gjithe rracen e vet te qelbet ;;; se vrane toruruan internuan te pafajshem dhe asnje nuk kishte asnje avoket per tu mbrojtur ;;;
    turp per gjygjet qe e lane te lire ;;;akuzohej per leke ;;jo per krime duhej akuzuar se kane bere mijera krime ;;;;turp qeveria qe i lene jashe ;;hoxhat aliajt dhe shume ndyresira te tjera ;;;

    Reply to this comment
    • Dardan January 15, 02:48

      Or ti pallosh, Enveri nuk denonte shqiptaret por ata qe kryenin krime dhe vepra ne kundershtim me ligjet e kohes. Zakonisht njerzit e trashe genjehen nga fashistet shqiptare ne sherbeim te serbo-grekut dhe e hane sapunin per djathe dhe mutin per mjalte. Shko pirdhu tani se boll te degjuam llapashitjet ne gropen e hales ku te kane hedhur berishianet. Zullap randokop!

      Reply to this comment
  4. tafili July 28, 13:05

    Genjejne te gjithe edhe Nexhmija genjen dhe Xhelili me Arbnrat
    Shqiperia ka patur nje lloj dinjiteti atehere.
    Por perhere ka qene nen kpntrollin e Beogradit
    edhe pas 90-s

    Reply to this comment
  5. tomsojeri July 28, 13:15

    Dita ! Ju lutem hiqni foton e ktiyre perbindshave.

    Reply to this comment
  6. Naci July 28, 15:16

    Pse do ikte Nexhi
    Do kishte ikur dhe Saliu po te ishte se do trembeshin nga krimet e tyre.
    Po nuk kane pse
    Me pak para shqipot shesin shpirtin

    Reply to this comment
  7. zezina July 28, 15:35

    shkoi 94 vjec kjo
    gjemb ne kembe
    dhe ne shpresojms e do denohet ndonjeher Saliu 🙂

    Reply to this comment
  8. toni July 28, 16:00

    Pse ta heqin foton,mos ke pare burre shteti me te mire se ky deri tani ne shqiperi,nese po thuaj nje emer,nese jo rri e ha ndonje tas grosh.

    Reply to this comment
  9. enea July 28, 16:52

    Kur te ik Saliu le te ik dhe kjo
    4 mij vet vrau gjithsej komunizmi ne shqiperi
    kaq vet Saliu i ka vrar ne 97
    pa llogaritur c ndodhi me pas

    Reply to this comment
  10. mialeksi July 28, 18:00

    akoma gjalle Nexhmija??
    E pabesueshme
    A duhet me u marr akoma me keta?
    Cuditem me ju gazetaret
    Ao qerosi Klanit merret me Enverat dhe Ahmetat pa fund ju me Nexhmijen.
    Ore pse nuk flisni per problemet aktuale qe kemi???

    Reply to this comment
  11. xheku July 28, 19:03

    Koha po tregon diferencen dhe koha do shohim ke do kujtoj e ke do haroj ! Kujt do i ngrej lavdi e kujt do i ver vulen e tradhtis !!

    Reply to this comment
  12. hysni July 28, 19:08

    Enver Hoxhes me i thure lavdi
    Duhet kjene veq dilingji
    Krejt rrugaq badihavgji
    Majne pushtetin me hajni !

    Reply to this comment
  13. veza July 28, 19:39

    Nexhmija ka hall se e paragonojne me Ahmet Zogun qe iku nga Shqiperia.
    Sic kish hall Ramizi se i hiqnin medaljen e “ati qe ndrroi sistemin pa gjak” nese pranonte qe Saliun e dergoi ai te studentet.
    Kopila kta pushtetaret e Shqypes

    Reply to this comment
  14. opozitar i sfilitur July 28, 21:52

    Lereni Nexhmijen rehat se Shqiperia sot ende jeton duke shitur ato qe u ndertuan ne kohe te Enverit.
    Asgje nuk prodhojn keta politikanet e sotem ves sherrit dhe llogarive te tyre bankare qe fryhen.
    Shif kur t shesin dhe hidrocentralet keto qe jan ne pushtet. Mbajeni mend cfare po ju them

    Reply to this comment
  15. shqiptari July 28, 22:43

    Skenari i gjyqit te N. Hoxhes , ishte pregatitur nga Saliserbziu , per te fituar besimin e popullit. Po sot ku eshte Berishovici ?? Shume me keq se N. Hoxha , eshte ne maje te klasifikimit te : vjedhjeve te paimagjinueshme , vrasjeve makaber , shkaterrimit te vlerave kombetare , destabilizimit te vendit , varferise ekstreme te popullit , pasurimit marramendes te familjes se tij e te lakejve qe i vijne pas .etj. etj. Prandaj ai duhet menjehere te arrestohet e te jape llogari para nje trupi gjykues te afte. Po te kete fuqi Nexhmija , le te jete prezent ne salle .

    Reply to this comment
  16. ilir usa July 28, 22:44

    ky popull ka “qeleshen” qe meriton

    Reply to this comment
  17. alfade July 29, 03:23

    Kam takuar nje person jasht shtetit . Kishte nje urrejtje patollogjike
    per komunizmin dhe ne menyre te vecante per Enverin sepse e kishte futur nje here ne
    bug 9 muaj . Ne shtetin ku banon e punon aktualisht ishte futur 12 here ne burg dhe meza-
    tarisht kishte bere nga nje vit burg ! Tash vijme te konklzioni , ky , i ”pandehur ” nuk fliste
    fare per 12 heret e burgut por ate te Enverit ore e cast villte vrer ! Tani une nuk po zgjatem,
    konkluzionin nxirreni vete ! Megjithate eshte e drejta cdo njerit te beje vleresimet qe ai
    mendon se posedon te verteten ,prandaj edhe jemi ne dmokraci , gje qe pranon edhe te
    verteta te jera qe nuk perputhen me njera tjetren …….!!!!

    Reply to this comment
  18. Arben July 29, 05:09

    PSE
    USHTE DASH ME IK PREJ SHQIPERIE?

    KUSH DO TI GJYKONTE KETA KRIMINELA, SALI SPIUNI QE U ZGJODH ATY PIKERISHT PER TE MOS DENUAR NJERI.

    KETA NJEREZ KANE VJEDHUR TE ARDHMEN E SHQIPETAREVE E SALI MUTI I DENONTE PER KAFERA E SHEQERERA.

    TURP I MADH.

    Reply to this comment
  19. arber July 29, 07:40

    Vdis e lumtur o Nexhmije
    Ai Xhelili e tha mire: Te gjitha udhezimet tona u zbatuan.
    Shif katrahuren me pronat dhe nuk ke pse kerkon gje tjeter.
    Nuk u kthye kurre tek i zoti
    akoma me 7501 parcela parcela per fshataret qe vrasin njeri tjetrin per gardhet.
    Mire ia bete kesaj Shqiperie.

    Reply to this comment
  20. dajti July 29, 07:50

    E gjitha ishte loje e sigurimit jugosllav agjent i te cilit dhe eshte shpellari dhe disa te tjere! O DITA: Hiqeni foton e kesaj ndyresire nga ekrani!

    Reply to this comment
  21. viki July 29, 12:28

    edhe enveri po te ishte gjalle akoma ne Shqiperi do ishte 🙂

    Reply to this comment
  22. "Horri i Bulevardit" January 14, 12:24

    Para gjithe tradhetive dhe atyre shkaterrimeve, plus vrasjeve mafioze, qe ka bere familja Berisha, Familja e Enver Hoxhes, eshte lule.
    Mos te kishin qene gjithe ato vepra gjigande qe u ndertuan ne kohen ekomunizmit, ekonomia shqiptare, do te ishte rruajna o zot, ne kohen ehaxhi qamilit, vrit per nje cop buke tjetrin, qe te mbijetosh.

    Reply to this comment
    • poeti January 14, 13:28

      PO C’A THU MORE HORR GJERMONI?

      Po Hitleri boni shum me teper se Enveri dhe ASKUSH n sot nuk i kendon me elegji dhe ASHUSH nuk i ben homazhe Hitlerit gjermon me kryqin e thyer me fotografine e ANTIKRISHTIT nacional-socialist dhe ASKUSH nuk e mban Piramiden e tij Bunker ne mes te Berlinit dhe ASKUSH nuk feston me ne Gjermani 9 Majin e ZI te pushtimit te Berlinit nga MURTAJA bolshevike dhe ASKUSH Gjermani nuk dekoron sekretaren e Hitlerit me medalje trimerie, sic dekoroi Edi Rama me Mriken e tij kriminelen Vito Kapo. A e shiqon sa ndryshime ka, por qe ti nuk i ke kuptuar fare o Horr Gjermoni?

      APO EDHE TI I HARROVE KAQ SHPEJT TOLLONAT PREJ LETRE QE DO TE USHQENIN SHQYPTARET NE KOHEN E QEPES TE ENVER HOXHES?

      Reply to this comment
      • agron zeqiri January 14, 15:15

        mutin ja haksh Enverit ti o lesh

        Reply to this comment
        • Torollaku Rilindas January 14, 15:37

          Puna osht or taj, se Enveri ka shkue per lesh, e nuk po ban ma mut….

          Reply to this comment
          • Thomaidha January 15, 00:44

            O Torollaku!
            A per MUT te paska ngel hatri ty?
            Po hajde more burre i dheut se ne cdo ure mbi lumin LANE ne Tirane,poshte tyre ke MUT me kuintale,sa te hash e te besh edhe biznes me kokat si ty andej nga je neper zgafella!!!

    • Kariz Matik January 14, 13:58

      Me duket se je lodhur me kot te besh krahasime midis nje kolloz shteti sic ishte diktatori patriot, dhe nje burracaku shteti, qe nuk la gur pa lojtur per te shkaterruar dhe vene kazmen arritjeve pozizive te brezave te meparshem.
      Kete sot e kane te qarte te gjithe, prandaj me e rendesishme do te ishte sikur te kishe shkrojtur dy rreshta per ate se c’po behet sot per te rikuperuar djersen, pasurine, kursimet dhe kontributin e brezave te shkuara.

      Une nuk po ve ne diskutim se asaj po i bihet me top njelloj si me pare, por te dhenat e koheve te fundit, dhe sidomos vjedhja sistematike e bankes dhe mosndeshkimi i pergjegjesve kryesore, premisat qe demi ekonomiko-finaciar i shkaktuar prej katovicareve kuq e blu gjithe keto vitet e “pluralizmit” nuk ka dhe shume gjasa te rikuperohet, ne te miren e atyre qe u rropaten per gjysem shekulli per begatine e vendit.

      Reply to this comment
      • poeti January 14, 14:37

        Nje term shume i bukur por i padegjuar ne Bote:

        DIKTATORI PATRIOT

        por une do ta korrigjoja pak:

        DIKTATORI PEDERAST PATRIOT

        qe ja kishte shitur Bythen dhe Vatanin Titos dhe Jugosllavise komuniste, sic e tregojne te gjitha arkivat orgjinale te hapura dhe zbuluara deri tani.

        Reply to this comment
        • Kariz Matik January 14, 15:08

          Me qe qenke expert per ceshtje pederastie nuk e perjashtoj te jete ashtu sic thua ti. Por edhe nese eshte ashtu, kam bindjen se DULLA duhet te kete qene nga ata AKTIVET, qe dinte mire se si u rrasej PRASI sojeve dhe sorollopeve te nasrudineve.

          Reply to this comment
  23. poeti January 14, 12:29

    Nexhmije Hoxha dergoi nusen e vet me femijet ne Kuben Komuniste para se te largohej vete me familjen, por ketu ceshtja eshte krejt ndryshe:

    PO PSE TE ARRATISEJ NGA SHQYPNIA KOMUNISTE NEXHMIJA ME FAMILJEN E SAJ SADISTE DHE GJAKATARE KUR ENVER HOXHA ESHTE AKOMA HERO I POPULLIT DHE HERO I PUNES SOCIALISTE?

    Mbase frika nga fati i familjes Caushesku mund t’i kete shtyre ne kete drejtim antipatriotik, por Nexhmija kishte Saliun, Mikun e familjes Hoxha qe ka dale ne te gjitha fotot dhe Besnikun e Partise se Punes. Pastaj LEKAT e vjedhura kur jeton pa pune ne dhe te huaj sidomos ne Perendim mbarojne shpejt dhe pinjollet e Enverit nuk kishte gjasa te nxirrnin buken e gojes me punen e tyre per mungese te theksuar intelekti. Pastaj edhe Nexhmija genjen ne deklaratat e saj sepse Liljana Hoxha provoi te shkonte ne Kube por pa qametin ne kete ishull komunist dhe u kthyer fet e fet ne Shqypni Prandaj kot zoritet Xhelil Gjoni me konspiracione komunistesh pa piken e llogjikes sepse ja ku e keni te gjalle Enver Hoxhen, tek Piramida e tij ne mes te Tiranes dhe politika jone kombetare e pushtetaret tane shkojne e bejne homazhe me fotografine e Ditkatorit ne dore, me grushin komunist lart mbi koke dhe me shallin e kuq te Enverit ne qafe. Ja ku e keni te gjithe Familjen Hoxha si familja shqyptare Adam’s Family si nje koqe molle me biznese dhe interese per te kollofitur fondet publike me firmen hoxhiste te Sigurimit te Shtetit “Biznes Albania” per te ruajtur dhe konsoliduar Kauzen e Partise se Punes me Sali Berishen ne fillim, por edhe me Like Floririn dhe Edvin Artistin tani.

    Reply to this comment
    • Shkrimtari January 14, 13:09

      Poet Nasruddini

      Nashti qe thua ti ,
      se Lekat nuk do u delnin ,
      Eshte e vertet se Enveri nuk vodhi sa Vodhi Zog Harabeli
      qe jetoj 70 vjet me tre Breza pa punuar ,
      Prandaj ti bene Mire qe Kritikon Enverin ,

      Por gabon , dhe behesh i pa besueshem si ”’POET ”
      KUR nuk permende Hajdutin mret Zogu harabel i pare .

      Mos harro kapellen , dhe mbulohe se eshte shume ftoht ,
      dhe na ftohesh , si Opozitar kok Gthe qe je .

      Reply to this comment
      • Cœur January 15, 02:06

        I nderuar Nastradin
        Negjmija ndenji ketu se kishte garanci nga zio Sam
        dhe jo vetem ajo .
        Lere Gjelilin te dali ca here ne gazete se i kujtohet koha e sekretarit
        vetem ca trushkulur mund ti lexojne dokrrat e tij me
        …rrrruajtjen e ..nderit te derrit …ops enferrit .

        Reply to this comment
  24. maks January 14, 12:32

    Po zihen pleqte komuniste mes vedi!
    Plaku komunist Xhelil ka te drejte qe thote se Nexhmija kerkoi te ikte por ama vetem atehere kur aksidentalisht do ti prishej plani i stisur aq bukur nga Ramizi ne bashkepunim me sigurimin e shtetit qe partite ti formonin vete per te krijuar idene e pluralizmit politik ne Shqiperi .
    Plani pati sukses te jashtezakonshem dhe Plaka komuniste Nexhmije jo vetem qe nuk iku se nuk kishte pse te ikte me por dhe flet si i do qefi sot.

    Reply to this comment
  25. Berlin January 14, 12:52

    disa ketu thone qe ishte loje e sigurimit jugosllav…..harrojne keta qe Dulla e nexhi e ramizi as nuk e grriznin fare per sigurimin jugasllav se po te kishte sigurimi jugosllav cdo gje ne dore nuk do humbte kosoven por do na kishte perlare dhe neve …pra mos ja fusni kot se sigurimi jugosllav sdite kur kishte koken ne ate kohe !!!

    Reply to this comment
  26. Fevzi Ahmet Berisha January 14, 12:55

    ìNe Paris u mblodh UNO-ja ,fol Enver te lumte goja fol e mbro te dretat tona…’
    ‘Ligjero shoku Enve,ligjero bilbili ine,ti marksizmin e shpetove na nderove Shqiperine…’

    p.s per te arritur treguesit ekonomiko-financiare dhe mireqenjen apo te ardhurat per fryme te kohes se diktatures ketij populli tashme te quajtur jo me shqipetar po ‘salisjan’ i duhen 100 vjet!

    Reply to this comment
    • poeti January 14, 13:31

      TREGUESIT EKONOMIKO-FINANCIARE TE ENEVRIT ISHTIN TOLLONAT PREJ LETRE QE DONTE TE USHQENTE SKLLEVERIT E TIJ ME PUNE TE DETYRUAR, TE CILIN E QUANTE POPULLIN SHQYPTAR DRU ME PRE.

      Reply to this comment
      • Thomaidha January 15, 00:52

        Po more poeti nastradin krrici,vetem tallonsat te kujtohen,por tallonat e atehershme jane nderruar sot me KAZANET E PLEHRAVE,PROSTITUCIONIN,LYPSAT,TE PA PUNET,ANALFABETET,TE NGUJUARIT NGA GJAKMARRJA,TE BURGOSURIT NE TE KATER ANET E BOTES QE JANE MBI 50 MIJE VETE,TRAFIKANTET E DROGES E ARMEVE,KORRUPSIONIN MASIV NE CDO HALLKE TE ADMINISTRATES,ARSIMIN DHE SHENDETESINE E DEGRADUAR dhe nje popull ne prag te VET VRASJES KOMBETARE!!!
        Degjove gje ti,nastradin krrici,per mashtrimin e ca diteve me pare ne Vlore per te ikur ne Gjermani???
        Po tani pas 24 vjet DEMOKRACI TE LUMTUR,PSE IKIN SHQIPTARET????
        MOS HA MUT KOT nastradin???
        Jane te thella gjerat e jo sic kujton ti,nje cope fshatari injorant e SHPIRT KATRAN ANTI SHQIPTAR!!

        Reply to this comment
  27. Lul January 14, 13:06

    Ju duhej te denoheshit me vdekje jo per krimet qe bete ndaj shqipetareve, po per rehabilitimin e Saliut prane oxhakut dhe varkes tuaj ku krimineli i beri dabull krimet…vjdhjen e korrupsionin..Saliu ne litar 21 janari po afron.

    Reply to this comment
  28. D.Rushiti. January 14, 13:13

    Nexhi eshte me e siguruar ne Shqiperi se jashte saj, kelyshet e saj hyjne dhe dalin sa here duan, rojne nee 6 breza me floririn e shqiptareve, nje popull leshko, derisa nuk i heq dekoraten monstres enver.Brenda Shqiperise nexhi arin te roje edhe 100 vjet o me shume se kaq, duket qe s’ka te haje.Nderkohe shqiptaret vetevriten.E mbron Katovica.

    Reply to this comment
  29. Ilir January 14, 13:54

    Zonja Nexhmije jam me mendimin tuaj ju nuk keni patur nevoj te largoheni nga Shqiperia,se keni patur garanci te tjera Iliri juaj ka qene DSJ..

    Reply to this comment
  30. shqiptar sharri. January 14, 14:03

    Per,te gjith ata si poeti,qe eshte vetem nji hale se poet kuri nuk ka qen,dhe per rushitin dhe brekdhjeret e ballistozogostve e bashkpuntorve te udbes-cias-isfalis,dhe tradhtarve te kombit kam vetem kto fjal.
    Ju,te dhjer ne brek,dhe ne mendje,ju jeni fara me e kqe e kti kombi,po ju kuri nuk mundeni te mateni me ENVER MALIN,DHE FAMILJEN E TI,TE PASTER SI LOTI,po ju a’mendoni se,njime po te kishin vjedhe familja e ENVERIT,nuk doti kishte denue sali serbi?Apo mendoni se po te kishin vjedhur sc vodhi zogu,dhe ata kane vjedh?Po,ju ja ku i keni hajdutet ne shqipri,qe nga nishani,sali serbi,lulzim basha,ilir meta,jozefina topalli,bode,pollo,fatmir mediu,arben imami,po ju i keni hajdutet dhe e dini se,cfar hani mut kunder familjes s’ENVERIT,se nuk eshte e vertet,dhe prap vraponi pas hajdutve.Patrioti,rushiti dhe tjeret si ju,nasradumus,dhe plot ju tradhtare,ju e dini se kur u muer apo kur qeveria shqiptare komuniste e mori shqiprin,ishte ma kaqe se kandahar qe ishte ne vitet e 1890.pra ju vete e keni perjetue semesa e dij nsaradin poeti eshte afer 70,viteve prandaj e din sesi eshte punue dhe sesi eshte zhvillue,shqipria ne xhdo pore te undustris,qe nuk kishte fare industri ne vitin 1944,pra nga nji shtet pa asgje,ju beri shtet te zhvilluer te kohes,dhe krejt ata uzina,fabrika,koperativa,nafta,miniera,elektrifikimi,hadrocentrale,ushtria,shkollimi,univerziteti,akademia,pra xhdo gje e beri komunisti ENVER HOXHA,dhe jua la juve hajdutve,qe ju e vodhet,dorektu ju,jo se ju jeni brekdhjer,por ata qe ju u shkoni prapa si dhelpra dashit mos po i pikin dashit vot,dhe ju ju shkoni anzikombtarve shqipfoles pas,mos ju falin ndonji kacidhe.Njeri,mir te thonte te patriot,po si nuk permende vjedhjen e zogut more burr,dhe tradhtin e zogut?Po,ja qe une vet i jap pergjigjen ksaj pytje.Se,ti poet je nji zogoll,ne vete,por je brekdhjer,dhe berkshures,dhe shan e bertet ENVERIN,pasi me nuk jeton ce 30,vite,po ashtu edhe qeret antikombtar dhe antikomunist,qe jeni,ju jeni vetem,per te ngran buk me dhall,dhe gjyz,dhe barkun ta mbushni ma shum me mut,dhe kur te dhiheni ti jepni duhmen tiranes,dhe shqipris.ENVERI,KA QEN I MADHE I MADHE ESHTE DHE I MADH DOTE JET,PER JU NUK DOTE DIHET A’KENI JETUAR NDONJI HERE,A PER ENVER MALIN PO,PO. SE AI ESHTE NE HISTORIN KOMBTARE DHENDERKOMBTARE.

    Reply to this comment
  31. Ilir January 14, 14:52

    Nuk kishte pse te largohej nga Shqiperia, https://www.youtube.com/watch?v=WCQjZtU-iww
    nena Nexhmije,se kishte garanci te tjera të jashtzakonshme qe zoti Xhelili nuk i dinte.

    Reply to this comment
  32. Ilirjan Mehmetaj January 14, 15:42

    Turp te kete Xhelil Gjoni qe genjen,turp qe do te turperohet edhe ne varr.

    Reply to this comment
  33. plaku January 14, 16:19

    poeti, shqiptar sharri,
    Nga qe kam shume kohe dhe nuk kam se cfare te bej po them edhe une dicka per Enverin dhe socjalizmin real.
    – Me Habit, vleresoj dhe respektoj njekohesisht bindja kunder Enverit e poetit, nastradinit, anitkomunistit, nastradinit ( i njejti person ) dhe admirimi per Enverin, i shqiptar sharrit. Keta te dy kane bindjet e tyre dhe kuptohet se eshte e drejta e tyre per bindjet qe kane. Te pakten kane bindje dhe nuk e dredhin si kurvat.
    – Per sa i perket Enver Hoxhes mendoj, se duhet te kemi parasysh dy momente kryesore :
    a.- Enveri, dhe komunistet shqiptare ishin idealiste dhe patriote dhe me futjen e tyre ne koalicjonin anitfashist ku benin pjese Amerika, Anglia, Bashkimi Sovjetitk dhe shumica e popujve te botes beri nje VEPRIM SHKUME TE DREJTE, qe e futi Shqiperine ne kampin e fituesve. Ne se Enveri nuk do ta kishte bere kete gje, Shqiperia do te futej ne kampin e humbesve dhe ne konferencene paqes ne Paris, me kerkesen e Greqise, qe desh te na fuste ne kampin e humbesve ne do ta ishim humbur Shqiperine e jugut. Pra Enveri dhe komunistet shpetuan teresine e Shqiperise.
    b.- Pas luftes, Shqiperia nuk PERBEN NJE RAST UNIKAL por eshte pjese e GJYSMES SE EUROPES qe zgjodhi per aresye te ndryshme DREJTIMIN E GABUAR.

    – Mendoj se “sharri” ka te drejte kur thote se socjalizmi real beri gjera shume te mira si :
    Hapi rruge, shkolla, hapi kopeshte dhe çerdhe per femijet, çduku analfabetismin, hapi hekurudha, hapi institute studimesh ne shume fusha te ekonomise, kultures shkences etj, hapi biblioteka, muzeume, galeri artesh, teater, teater operash dhe baleit, krijoi ansamblin e kengeve dhe valleve popullore, hapi qendra arkeologjike kudo, bente filma shqiptare, krijoi shtetin, kishte rregull e disipline, nuk kishte korupsjon, diferenca e rroges midis punonjesit te thjeshte dhe dretjtorit ishte maksimumi nje me dy, shteti me kushtetute nuk lejohente te kishte borxhe me jashte.

    Por nga ana tjeter koha tregoi se Enveri dhe populli mund te kercenin perpjete dhe te benin çudira, socjalizmi real ishte nje sistem i destinuar te deshtontee sidomos nga ana ekonomike, gje qe e provoi i gjithe SISTEMI SOCJALIST ne bote. Socjalizmi real deshtoi edhe ne Bashkimin Sovjetik, Kine, DDR, Jugoslllavi, Bullgari, Rumani, Vjetnam, Cekosllovaki, Hungari, etj. dhe se fundi edhe ne Kube. Pra ishte sistemi qe nuk i konkuroi dot kapitalizmit dhe ekonomise se tregut dhe kjo sidomos nga ana ekonomike.

    – Desha te kujtoj ketu se arrtijet ekonomike dhe kulturore e socjalizmit real kishn nje cmim shume te larte ekonomik dhe politik per popullin i cili sic thote nastradini me te drejte mbahej me lista dhe kupona dhe futej ne burg per nje fjale goje.

    – Une jam i bindur se socjalizmi real ka vdekur dhe nuk kthehet kurre me ne Shqiperi, sepse populli m.gj. maskaralleqet qe bejme politikanet aktuale te kuq dhe blu, e shijoi shijen e lirise ekonomike dhe pluralizmin politik dhe zgjedhjet e 23 qershorit populli yne i zgjuar tregoi se nuk do te lejoje kurre nje diktature tjeter me Salen ne krye.

    Si gjithmone, nuk pretendoj se kam te drejte per gjithshka.

    Pershendetje

    Reply to this comment
    • poeti January 14, 19:48

      ENVERI CDUKU(?) ANALFABETIZMIN POR ZHDUKU (SHQIP) EDHE SHQYPTARET E NDERSHEM DUKE E BERE MILETIN SPIUN TE PARTISE SE PUNES DHE DUKE E BERE VATANIN SI NJE CIFLIK PERSONAL TE FAMILJES SE TIJ SADISTE.

      Enveri filloi masakren qe ne fillim te karrieres se tij ne vitin 1946 me vrasjet dhe likuidimet monstruoze te intelektualeve properendimore, e masakren vazhdoi me ushtaret aleate angleze ne Kanalin e Korfuzit me urdher nga Beogradi, me pas duke mbushur lumenj me gjak njeriu ne vendin tone dhe e perfundoi me vrasjet makaber te shokeve te vet me te afert. Prandaj teoria:

      “Enveri hapi rruge, shkolla, hapi kopeshte dhe çerdhe per femijet, çduku analfabetismin, hapi hekurudha, hapi institute studimesh ne shume fusha te ekonomise, kultures shkences etj, hapi biblioteka, muzeume, galeri artesh, teater, teater operash dhe baletit, krijoi ansamblin e kengeve dhe valleve popullore, hapi qendra arkeologjike kudo, bente filma shqiptare, krijoi shtetin, kishte rregull e disipline, nuk kishte korrupsjon, diferenca e rroges midis punonjesit te thjeshte dhe drejtorit ishte maksimumi nje me dy, shteti me kushtetute nuk lejohente te kishte borxhe me jashte”:

      ESHTE BARABAR ME CITATET E MAO CE DUNIT

      sepse vetem Kines Komuniste Shqypnia i kishte miliarda USD borxhe te papaguara dhe kur erdhi koha per t’i shlyer keto borxhe qe i kishte “Vellait te Madh” Enveri u tregoi kinezeve gishtin e mesit, sic kishte bere me pare me Titon e Jugosllavise apo me Hrushcovin e Rusise.

      Vitet horror 80-90 e treguan realisht fytyren e regjimit sadist dhe gjakatar te Enverit kur nga paniku dhe paranoja e humbjes se pushtetit filloi te investoje LEKAT si i marre per bunkere dhe rrethime me tela me gjemba duke falimentuar perfundimisht ekonomine dhe renuar shtetin si kurre me pare ne histori. Duhet te jesh shume fanatik dhe i indoktrinuar te lavderosh te bemat e Enverit kur rrezultati i tyre ishte EKSODI i shqyptareve te lemerisur per t’u larguar gjithesisht nga Memedheu dhe akoma me keq eshte se historia jone kombetare nuk e ka trajtuar, hulumtuar dhe denuar publikisht kete keqmenaxhim te shtetit vetem nga lakmia per pushtet te familjes Hoxha. Perkundrazi Enver Hoxha akoma mbahet nga Kuvendi si HERO i popullit dhe i punes socialiste, Piramida e tij qendron ne mes te Tiranes si nje krenari Kolanecesh dhe si nje frymezim per spiunet e Sigurimit te Shtetit dhe politika jone kombetare pa piken e moralit dhe te turpit shkon dhe ben homazhe tek lapidaret komuniste me fotografine e Enverit ne dore si nje REZIL i Shqypnise ne syte e Botes.

      Reply to this comment
  34. Niko January 14, 16:26

    Enverit i kishte hije cdo gje se dha dashuri per popullin dhe morri prej tij . Shiko keta politikanet e sotem njeri me i lig se tjeri dhe tjetra me mut se tjetra mendjen vetem per te vjedhur duke poshtruar kete popull fisnik ne popull alabakesh ku mbizoteron injoranca varferia qe na lan partit gjate ketyre 24 vjeteve ne pushtet Enver Hoxha ka qen dhe do te mbetet arqitektiti dhe themeluesi i shqiperis vendit te shqipojnave kurr sot e kesaj dite krenohemi me bemat e tij

    Reply to this comment
  35. shqiptar sharri. January 14, 18:46

    pERSHENDETJET E MIA PLAK,I NDERUAR.
    Po,ashtu dhe une ngase u plaka,ne zvicer dhe jam me penzion invalidi,dhe nji vet,dal ne penzion pleqsie,dhe kontribut te punes.
    Plak,une deri 21,vitet e mia ka jetue ne socializmin e vetqeverisjes ashtu te taanun jugosllave,e them ashtu te thanun se per shqiptaret nuk ka qen vetqeverisje as,lokale as komunale,per vetem pak vite pati ne kosov,nja 5,vite mundet ta garantoi,prndryshe vetqeverisje socialiste kishte qind per qind,ne slloveni se babaj i vetqeverisjes ishte Edvar Kardeli,kurse ne serbi,kroaci,pati njivqtqeverisje pak ma te cunguar,bosnja kishte po pak ma mir vetqeverisje,maqedonia po ama par sallavet,jo per shqiptaret,mali i zi gjithashtu kishte sikur,serbia.Po,te dalim te,temat e hidhura tonat!Ti,plaku dhe intikomunisti,nasradumusi,poeti,albani,dhe shum qer antienverist,ndoshta e dini nga jeta qe keni jetue atje,ma mir se une,por ama TE,JA MOHOSH XHDO GJE,E XHDO PERPARIM SISTEMIT TE KALUAR,SIQ BEJN KTA PERSONAT QE KAM PERMEND,KJO NUK ESHTE E DREJT.PRA ROMAKU KA THAN.EPNJA CEZARIT ATE QE I TAKON.E’jo me ja mohue 45,vitet qe Enveri punoi e veproi,pra ti thush se me triska keni jetuar.Po,pse nuk e kthejn pak prapa koken e ta shofin se cfar ishte shqipria ne vitin e clirimit?A’mos kishte uzinat,e fabrikat e prodhimit ibndustrial te bujqsis,per te mos fol per industrin e rende apo mekanike?!PO,nga hici e moridhe prej hicit e filloi ajo qeveri e perkoheshme,1944,pra nga hici,dhe mbrenda 20,viteve te bejsh gjerat qe i ka bere populli nen qeverisjen e komunistve,pra shum eshhte bere,edhe pse ka pasur baticat e zbaticat,dhe luftrat qe jan bere mes politikanve,qe disa ishin pro jugosllav,si koce xoxe,liri belishova,dhe dikushi ishte ma enverin dhe stalinin,e dikushi ishte po ashtu me ameriken,pra vec problemeve ekonomile ata koshin dhe problemet e perplasjet,per pushtet dhe rendin qe donin te ndryshonin,pro titist-pro stalin-pro amerikan,pra lufte e pa kmprimis u behte ne shqipri.Po,le te mos hy ma fell,ne ato histori,por te rri tek tema.Enveri nuk i ka bere vet ato pun,krejt punet i kan bere populli dhe puna qe me djerse gjak,eshte arit xhdo gje,dhe per ta mohuar ate pun vigane dhe te mohosh djersen dhe mundin e aty brezi,eshte mekati ma i madhe ore vella,por kta hipokrit dhe antikomunist,qe nuk me prishte fare se jan,antikomunist se kane te drejten e tyre,por ata jan dha antikombtar more vella,se ta hudhish djersen e popullit,ta vjedhin pasurin e populli,dhe te baballarve te vet ndoshta,kjo per mue eshte tradhti,se nese thue se paska vjedhe ENVERI DHE FAMILJA E TI(qe nuk u vertetue,asnji here)dhe te mos thuash asgje,per zogun dhe sali serbin e bashen e fullhajnin,kjo eshte heretike.Prandaj,une nuk pajtohem me njerez te till,qe vjellin vrer lunder 50.viteve te kohes s’sistemit te kaluar.Tani,po i pyes kta bashibuzuk.Cfar kan ndertuar ne kto 25,vite kta mikroborgjez qeveritar dhe kta hijena,pervetum ca rugve dhe ashtu te thanun rug e kombit?Kur edhe sote rymen elektrike e kene nga qeverisja e diktatures,pra le tme tregoin se cfar kan ndertue per popullin,se per vete ja kan kalaruar nenen shqipris dhe shqiptarve,jua kan vjedh te gjitha pasurit qe,jua ENVER HOXHA.

    Reply to this comment
    • plaku January 14, 19:34

      shqiptar sharri,
      Uroj qe te dalesh ne pension sa me pare dhe ta gezosh se e ke fituar me gjak dhe djerse. Une vete kem punuar me pak se ti ne Zvicer, vetem 22 vjet, dhe e di se cfare do te thote se punosh ketu. Populli thote se nuk eshte flori gjithshka qe shkelqen.
      Une vete kam njohur djalin e madh te Enverit, Ilirin dhe nje here kam qene ne nje takim pune ne zyrat e tregetise se jashteme me disa italjane dhe Ilir Hoxhen. Di te them se gjate takimit, ishte shume korrekt dhe i thjeshte, e njihte gjuhen italjane shume me mire se sa une. Mendoj se familja e Enverit nuk ka vjedhur si familja e Sales, ku dashnorja e Shkelzenit, qe nuk ka punuar kurre hap nje alamet butike mode ne bllok qe sic thone kushton qindra mijra Euro. Ku i gjeti gjithe keto leke kjo zonje ?
      Siç e thashe edhe me siper kam respekt per bindjen tende dhe glorifikimin e Enverit . Ai te pakten kishte nje ideal qe ishte i denuar te deshtonte sic deshtoi ne te gjitha vendet socjaliste, dhe jo si Sala qe eshte nje çapacul, ideali i vetem i te cilit eshte karrikja. Kuptohet se kjo eshte nje e drejta jote e cila duhet respektuar.

      Pershendetje

      Reply to this comment
      • poeti January 14, 23:40

        DELETED

        Reply to this comment
      • Pëllumb zaimi January 15, 03:06

        VR !!! @@@ Në një mendje me komentet e roberto,horr merkel, thomaidha.shqiptar sharri,plaku,niko,feniks,blendi ahmet fevziu etj,të cilët pavarësisht nga kundërshtite e vogla prapë ruajnë kohezionin e pikëpamjeve shumë realiste dhe të “unitetit në diversitet”? Për kohën e socializmit real? Mohuesit e gjithçkaje janë dhe shkatërruesit e gjithçkaje! Në kohën e socializmit mund të them se nuk ndjeva frymë tjetër më të fortë se ajo e patriotizmit dhe e solidaritetit. Atëhere u njoha me kryeveprat e letërsisë botërore? Ndërsa sot fryn vetëm erë anarki,antipatriotizëm,antisolidaritet,antihumanizëm,qelbësirllëk kozmopolitizmi dhe ç’shqiptarizimi!? Atëhere agjentët dhe agjenturat antishqiptare dridheshin nga tmerri ndërsa sot na drejtojnë? Atëhere u bë shumë përparim në industri e bujqësi,në arsim,kulturë e kudo. Identitetin shqiptar atêhere e kishim shumë të fortë? Ky është një realitet që e ndjenim të gjithe dhe nuk mund ta errësojë askush,asnjë mizantrop e sharës profesiönist etj,etj. Më tërhoqi dhe rasti që tregonte “alfade”!? Shumë interesant nga shumë këndvështrime? Por nuk i shëron dot njerzit gjenetikisht urrejtës!? Nderime për të gjithë!

        Reply to this comment
        • "Horri i Bulevardit" January 15, 05:30

          Nastradin poeti dhe perkthyesi i xhaxhit, me revole tek koka sic na thua ti, kameleon ke qene dhe ashtu mbete, gjithfar emrash po nderron, por po i njejti mbete.
          Te dhjefsha kunatin e Enver Hoxhes, qe per te bere leka, se kishte per gje te behej kolaboracionist.
          Shqiperia ka patur fat, qe te pakten Zoti, nuk po e sheh me sy te keq, se larg qofte, sikur te bjere edhe njehere nje termet si ai i 79-tes, qe i kemi pare vete pasojat shkaterrimtare, sdo te kete bythe asnje mender nastradinovici, qe te ngreje shqiptaret si atehere, per tu solidarizuar me banoret fatkeqe.
          Zoti Zaimi, ky nastradin poeti, te them une, eshte nje koqe kandari, ish komunist, (jo nga ata komunistet e ndershem, qe kam njohur dhe qe mbaj akoma respekt) qe mbasi e shfrytezoi ate sistem, kerkon te na mbushe mendjen, si antikomunist, por bojen ketyre “antikomunisteve”, ja nxorri, i paharruari Vaclav Havel.
          Nderime

          Reply to this comment
          • poeti January 15, 09:24

            Mos je antar i klanit te kokaines te Ermal Hoxhes ne Gjermani, se ndryshe si do ta nxirrje buken e gojes ne kete vend ku s’ka vend per debila dhe injorante enveriste?

          • Pëllumb zaimi January 15, 12:16

            Për dijeninë e të paditurve? Horr Merkeli në Gjermani është një bisnesmen aq i fuqishëm saqë dhe qeveria gjermane i nderon me çmime? Mos e kruani me Horrin se ju del jo andej nga dalin mbeturinat por nga hunda e nga veshët!? Horri është mik i së vërtetës dhe me kaq çdo deformues e mizantrop duhet të marrë vesh para se të shkojë për lesh? Tung!

          • Kariz Matik January 15, 14:31

            Zoti kolonel, keni apo s’keni te drejte per unitetin e diversitetit te pikepamjeve te “rezervisteve nostalgjike te komunizmit”, presioni dhe kercenimi qe ju i keni bere komentuesve ne pergjithesi eshte i papranueshem, dhe ne shume vende te botes demokratike, bile i denueshem.

            Shprehjet “mos e kruani se ju del hunda e nga veshët” dhe “do shkosh per lesh” ne gjuhen shqipe ne fakt nenkuptojne kanosje me pasoja per jeten, prandaj perpara se te revoltoheni me boteformimin dhe ideologjite e perkrahesve te hoxhes, protopapes, nasrudinerve, apo kushdo tjeter qofshin ata, mendoj se nuk do te ishte ne disfavorin tuaj, sikur autoritarizmin dhe gjuhen e kercenimit, t’a zevendesonit me ate te tolerances per mendimin ndryshe dhe fjalen e lire, duke iu permbajtur keshtu dhe etikes se komunikimit.

    • feniks January 15, 00:36

      I nderuari “shqiptar sharri”!
      Kur u rrezua SOCIALIZMI ne vitin 1990,perendimi deklaroi se “TANI E TUTJE SHQIPERIA DO BEHET SI ZVICER.JETA E POPULLIT DO TE JETE SHUME HERE ME E MIRE SE NE DIKTATUREN KOMUNISTE.DO KETE DREJTESI PER TE GJITHE.Prona do t’i jepet te zotit.Prona e ndertuar ne SOCIALIZEM do te ndahet ne menyre te barabarte sipas kontributit te secilit.etj,etj”!!!
      Pallavra si keto degjuam shume,prandaj populli votoi ne menyre plebishitare per DEMOKRACINE!
      ASGJE NGA KETO NUK U REALIZUA,perkundrazi ,filloi URREJTJE,PERCARJA,GRABITJA E PASURISE SHTETERORE,Berisha u beri thirrje shpallareve te tij te PUSHTONIN TROJET ME TE MIRA RRETH Tiranes,Durresit etj ne te gjithe bregdetin pa paguar asnje qindarke mjaftonte qe ata te ishin BESNIKET E TIJ!!!
      Te gjithe keta qe PERBALTIN 50 vitet e SOCIALIZMIT,per me teper LUFTEN E LAVDISHME ANTIFASHISTE NACIONAL-CLIRIMTARE te popullit shqiptar nen udheheqjen e PKSH-se me Enver Hoxhen ne krye,jane kelyshet e atyre qe bashkepunuan me pushtuesit,ndaj nuk i lidh asgje me INTERESAT E POPOLLIT SHQIPTAR!
      Parulla e BALLISTAVE ne LUFTE ishte “SHQIPERIA E SHQIPTAREVE-VDEKJE TRADHETAREVE”!pra sipas tyre tradhetaret ishin PARTIZANET qe luftonin kunder pushtuesve!
      Ndersa PARTIZANET kishin parullen “VDEKJE FASHIZMIT-LIRI POPULLIT”,qe do te thoshte jo lufte civile,por lufte kunder pushtuesve per CLIRIM!!!
      Pra interesat e BALLISTEVE ishte marrja e pushtetit me ndihmen e pushtuesve,ndersa PARTIZANET luftuan kunder tyre per CLIRIMIN E Shqiperise ne perberje te KOALICIONIT FITUES BOTEROR ANGLO-SOVJETO-AMERIKAN!!!
      Sidoqofte,ai qe e ndjen veten SHQIPTAR PATRIOT,pavaresisht nga ideologjia qe mbeshtet,kurre nuk mund te hedhe poshte ARRITJET E MEPERESHME TE POPULLIT se kane qene pasuri e popullit dhe nuk e mori ENVER HOXHA ne VARR!!
      Ndersa kelyshet e Sali Berishes e grabiten popullin dhe mbushen llogarite bankare ne te kater anet e botes duke lene popullin ne MJERIM!!!
      MALLKUAR QOFSHIN ANTI SHQIPTARET-ANTI KOMUNISTE!
      Se me ANTI KOMUNIZMIN FSHEHEN ANTI SHQIPTARIZMIN!!!
      Te jesh anti komunist,nuk do te thote te mbjellesh percarje ne popull,te shkaterrosh apo te vjedhesh per vete pasurite e popullit,te shesesh DETIN JON Greqise,te vjedhesh votat e popullit,te vrasesh njerezit ne protesta paqesore,te vjedhesh te gjithe ARMATIMIN DHE MUNICIONET e ushtrise dhe asnje lek te mos jerte futur ne buxhetin e shtetit etj,etj!!!
      Ky eshte dallimi midis ENVER HOXHES KOMUNIST DHE SALI BERISHES FASHIST!!!
      Te tjeret qe i vijne prapa Berishe PLEHRES jane po aq PLEHRA si ai!!!

      Reply to this comment
  36. arialibera January 14, 19:34

    e para jugosllavet nuk kane dhe nuk kane pasur asnjehere fuqi te nderhynin ne shqiperi e dyta nexhmije hoxha nuk kishte pse te ikte nga shqiperia sepse nuk kishte frike nga askush te gjitha ishin te komanduara sepse nuk mund te ishin ndryshe ,po ti megjithe se ke nje jete ne politike se ke kuptuar akoma si fuksionon

    Reply to this comment
  37. lili January 15, 01:07

    Me vjen me qesh me albanistanezet,se shqiptare eshte veshtire me ju thane juve qe adhuroni monstrumet e ish Shqiperise!
    Nexhmije vdiqte per shokun miladin qe e paloj si deshti bashke me boshniakun ramiz Bora qe njihet n’albanistan si ramiz alia qe punoj per shkau gjithe jet en bashke me nexhmijen,qe ‘burgosen’per se gjali Enver hoxhen gjatema shume se 15 vjetet e tij te fundit….

    Reply to this comment
  38. treporti January 15, 01:23

    Marrsh nnga ditet e Saliut e te tijve,moj Nexhmije!Rri aty ku je se na duhesh per rekord boteror!

    Reply to this comment
  39. lumi January 15, 05:54

    NEXHMIE HOXHA SKA PAS PSE ME.IK SE ISHTE VETERANE E LUFTES NACIONAL
    QLIMTARE: PRANDAJ U DENU ME 9VJET BURG VETM SE KISHTE PI KAFE
    PANNDAJ I UROJ SHENDET JET TE GJAT:
    PÖSHT TRADHTART.

    Reply to this comment
  40. poeti January 15, 07:44

    NJE POEZI PER ENVERISTE DHE MODERATORE

    Ermal Hoxha si bos e si ORTAK
    lind e rrit ne Bllok si SPURDHJAK
    me mafien e droges ne XIBRAK
    “mallin” ka pas gadit per MERAK
    gjermonit me ja cu si “DHURAT”
    po e kapi me presh POLICIA
    s’e ndihmon dot me PARTIA
    as Edvini, Likja dhe SALIJA
    as Enveri dhe as NEXHMIJA
    as debilet n’DITA e SHOQNIA
    se me kaq mbaron HISTORIA
    kur barkderri s’ngopet nga LAKMIA

    Reply to this comment
  41. studenti January 15, 08:54

    Nuk eshte e kote aforizma se çdo popull ne kete jete “meriton” qeverine qe ka zgjedhur vete.Ne kete kuptim nuk zgjidhen kurr hallet e fukarajit persderisa turma shkon pas berihajit.Deshtaket punepaket nuk duken nga veprat,por nga fjalet,hipokritet,hileqaret ndjekin qorrazi prijesit e tyre,gomaret,deri sa t’u keputen litaret,pastaj te tjeret qe vijne u vene mbi shpine samaret. Kjo qe ka ndodhur nuk eshte e rralle,regjimet shtypese shpetojne nga asgjesimet duke sajuar disa pasardhes si kundershtare, te cilet jane me te devoteshmit trashegimtare.Xh.Gjoni tregon te verteten ashtu siç ka ngjare,elita komuniste “u denua” per te shpetuar dhe per t’u shpelare nga shteti i Salari Shpellarit qe e beri vendin rrumpalle.Te pervuajturit nga tirania duartrokiten bijte e tiranise si shpetimtare te mashtruar si delet ne are.Pasi dolen nga burgjet e internimet politike mbeten te telendisur e te perçare u mbajten larg pushtetit e qeverisjes sepse pinjojte e diktatures do te ishin perseri te pare.Ne shtetin e ri “demokratik”te Salariut i biri i Xh.Gjonit behet Drejtor i mardhenieve nderkombetare per t’i treguar botes trashegimine komuniste-demokratike-salariste-revolucionare.Prandaj para selise se qeverise digjen me benzine te perndjekurit politike te mbytur ne halle. Por firikupet e marrezise nuk duan t’ia dine fare,jane mesuar te rrojne me therrimet e sofres oborrtare, duke hedhur here njeren, here tjetren valle.

    Reply to this comment
Shiko komentet

Komento

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*