Nuk dua të bëhem nënë!

October 22, 2017 22:24

Nuk dua të bëhem nënë!

Ato që janë nëna dhe ato që duan të bëhen le të mbajnë dëshirën e tyre të mëmësisë dhe unë do të mbaj dëshirën time për të mos u bërë nënë.

Mos mendoni që i urrej fëmijët, jo përkundrazi, i dua, i dua shumë, ama kjo shumë asnjëherë nuk ka qenë aq e fortë sa të më bëjë nënë. I dua fëmijët aq…sa të shijoj gjithë pafajsinë dhe ëmbëlsinë e tyre, sa të luaj dhe të ndihem dhe vetë fëmijë, sa të bëj një shëtitje duke shtyrë një karrocë, sa të emocionohem kur ju ble dhurata, sa të mos bezdisem kur shoqet e mia nëna të bëjnë muhabet fëmijësh në tavolinë…sa të mos më duhet të ndihem përgjegjëse për një qenie krejt të pambrojtur.

Jam rreth të 30-tave, nuk kam marrë asnjë vendim, por e kam ndier shumë vite më parë që nuk dua të bëhem nënë, e ndiej dhe që edhe në vitet që do të vijnë, nuk dua të bëhem nënë.

Nëpër biseda miqsh (të cilët janë prindër) shpesh jam “sulmuar” mbi faktin se përse unë nuk dua fëmijë. Po po….nuk dua dhe kam të drejtë të mos dua, po aq sa keni të drejtë të bëni fëmijë ju që doni.

Unë nuk paragjykoj asnjë nënë me fëmijë, apo nënë të ardhshme (dhe pse dhe unë kam shumë rezerva mbi mëmësinë e tyre) pse duhet të paragjykohem unë që nuk dua të bëj fëmijë?

Nuk dua të bëj fëmijë se jam “e paaftë”. Jam e paaftë të mbaj përgjegjësi të tillë, jam e paaftë të mos qaj e të mos humbas toruan në një moment sëmundje të një fëmije, jam e paaftë të mos dorëzohem nëse fëmija më kërkon diçka dhe nuk ia siguroj dot, jam e paaftë të mos shikoj se ku do rritet, jam e paaftë të mos përfshihem nga pasiguria, jam e paaftë të lind një fëmijë si një shtojcë timen dhe jam e paaftë të besoj që do jem një nënë e mirë.

Nuk dua të bëj fëmijë sepse nuk më bindin ende arsyet që më thonë se përse duhet të bëj një fëmijë: bëje ta kesh kur të plakesh, bëje për të bërë një lidhje më të fortë, bëje se pale sa i bukur do jetë, bëje se ccfarë kuptimi do i japësh jetës, bëje se do ikin vitet dhe do bëhesh pishman, bëje se për kë do punosh, bëje se është gëzim i madh…

Nuk dua të bëhem nënë sepse të gjitha arsyet më sipër më vijnë erë egoizëm…në të gjitha  arsyet më sipër nuk flitet për fëmijën, flitet për një shtojcë tënden, që….ti po e bën për veten. Nuk e di a do plakem, ndaj nuk dua të bëj një fëmijë që ta kem kur të plakem.

Unë kam një lidhje shumë të fortë, e cila ka ardhur duke u forcuar dhe pse kurrë nuk kemi dashur të bëjmë një fëmijë.  Unë nuk mund të bëj një fëmijë, për të parë do jetë i bukur, do jetë një “mini unë”, do i ketë sytë kafë, të zinj a bojëqielli. Unë kam shumë kuptime në jetë, një fëmijë mund të ndryshojë kuptimet, por jo të jetë kuptimi i jetës sime.

Unë jam rreth të 30-tave, këtë temën martohu e bëj fëmijë e kam dëgjuar që 20, ka ikur mbi një dekadë, nuk e di dhe sa vite të tjera duhet të ikin që të bëhem pishman. Unë kam shumë vite që punoj, kam kuptuar që punoj për vete, madje ndonjëherë nuk më del as për vete.

Një fëmijë që të rritet mirë nuk do vetëm shumë dashuri, do edhe shumë para. Ndryshe… Është e thjeshtë: ndryshe nuk do rritet mirë. Të mos bëjmë hipokriten në këtë pikë.

Unë në përgjithësi jam njeri i gëzuar…një fëmijë mund të ma shtonte gëzimin, po aq sa të ma pakësonte.

Unë nuk dua të bëhem nënë!

 

 

 

 

 

 

October 22, 2017 22:24
Komento

60 Komente

  1. MH October 22, 23:53

    Hajde gjejeni ma holle “filozofin” e kesaj 30 vjeçare!

    Po nanen tande si e vlerson qe te ka krijuar ty zotrrote!

    Reply to this comment
    • aljosha October 23, 23:24

      Na plasi bytha se nuk do te behesh nene ti!
      Per deri sa nuk e vendos emrin poshte shkrimit,me siguri qe te vjen turp nga keto qe shkruan!
      Vetem nga goja e nje prostitute i degjon keto fjale!
      Me besoni,e kam nga pervoja ime!

      Reply to this comment
      • Matrazovi October 24, 12:42

        aljosha more aljosha .
        ajo vajza ka diçka qe thote nuk dua femije .
        Nuk e thote nga e mira , Por e detyrtuar ,
        nga sistemi qe jetojme ,

        ” rrofte dita e sotme ” sot jam mire hengra ,
        neser nuk i dihet .

        sipas natyres , njeriu shikon tek Gruaja ,
        mishin e mishit te tij ,
        Por vetem sipas ETIKES , njeriu sheh tek te qenurit Etik ,
        Shpirtin e shpirtit te tij .

        Lexoje edhe njehere ,
        sepse nuk ke kuptuar asgje .
        Ajo bytha qe ste plasi sot , ka per te dhembur
        neser ……………………………………..

        Reply to this comment
      • kujdes b.then se po te plas October 25, 11:20

        Aljoshaaaa…si e ke nga pervoja jote, ke qene prostitute dhe thoje keto fjale dhe ti? hahahahahha

        Reply to this comment
        • aljosha October 26, 02:00

          Pervoje nuk do te thote ta kesh bere vetre,por me shume tre kesh pare gomere si ju,qe mbeshtetni nje prostitute,qe nuk do te behet nene!
          Ne se te gjitha femrat nuk do beheshin nena,atehere si do shtohej njerezimi?
          Apo do zevendesoheshin me derrat e dosat?
          Na pla by,derra!

          Reply to this comment
  2. asd October 23, 09:28

    Qe ti nuk do te behesh nene aq na ben, por perse shkruan tekst dhe perse nuk e mban per vete kete vendim personal.

    Reply to this comment
    • Gani USA October 23, 10:30

      Kjo eshte teme e gjere per debat dhe nuk ben t hidhet n diskutim ne nivelin qe prrzantojne zakonisht komentuesit online ne portalet tona.
      Perendimi prej kohesh priret drejt kesaj qe thote letershkruesja anonime. Arsyet? Egoizmi? Jo. Pergjegjesia dhe vetedija se te rritesh nje femije mire, ta edukosh dhe ta besh te denje si qytetar te botes eshte mision i veshtire ne mos i pamundur ne sistemin e kapitalit. Gjithcka kushton. Por kete vetedije te Perendimit nuk e ka pjesa tjeter e botes, injorante dhe e lehte nga trute
      Fshatarve kineze duhet tua ndalosh me ligj lindjen, lindjes s mesme u duhet nga nje lufte cdo 10 vjet qe te pakesohen. Rezultati? Bota po pushtohet nga idiokracia dhe dhuna. Zonja ose zonjusha ka te drejte

      Reply to this comment
      • amir October 23, 15:38

        Bota po pushtohet nga idiotokracia dhe dhuna? Ju sapo e fyet shume rende zonjushen qe i dhate te drejte.

        Reply to this comment
  3. Veterani October 23, 11:16

    Ky eshte sistemi , qe te ngrin Buzeqeshjen ,duke te ”fikur ” kenaqesine dhe desherin per tu bere Nene .

    PoliAMORE eshte ”Kali i Trojes ” per te shkateruar Familjen .

    Familja ka qene keto 27 vite ,
    pika e nisjes per Shkaterimin e te gjithe
    sistemit Shoqeror ,
    Perbindeshat HIPOKRIT ,
    URREJTJA DHE DHUNA KANE SHKATERUAR
    miliona familje e njerz .
    [ sa familje ndahen Sot ? me shume ndahen se martohen ]

    Ne te gjithe Europen si edhe ne shqiperi genjejne
    ku thone se mbrojne familjen .
    si dhe pjekurine e njeriut ,
    e Cila nuk matet me Sasine e Mardhenieve seksuale dhe private e jetes se tij .

    Civilizimi industrial kapitalist ,
    avancon duke operuar ne nje shkalle
    me te larte ne LIRINE SEKSUALE —
    Punon ne kete drejtim qe Seksi
    te behet nje vlere TREGU ,
    SI DHE NJE FAKTOR POLITIK .

    Sot diskutohet per te gjitha dhunat dhe te drejtat ,
    Vetem per dhunen ekonomike nuk Flitet .

    E drejta per nje shtepi e nje pune
    nuk duhet ti mohohet Askujt .

    Sot po e degjojme tek ajo Vajza ,
    neser rradhen e kane vajzat tona .

    Mos valle na duhen afrikane ,
    edhe ne shqiptarve qe te mbajme numrin e popullsise Stabel ?
    ashtu si po ndodh ne europe ?

    Reply to this comment
    • anticensurë25642654 October 23, 16:45

      “PoliAMORE eshte ”Kali i Trojes ” per te shkateruar Familjen .”
      veterano
      sa është e vërtetë familja??
      sa kohë familja është ajo familje që ne përfytyrojmë në atë idealizmin tonë??
      sa kohë familja është lumturia e çiftit dhe më pas edhe e fëmijëve të tyre??
      ma merr mëndja se këtyre pyetjeve nuk mund ti përgjigjet njeriu me një fjalë të vetme!!ka shumë e shumë shifra që mund të përcaktojnë sasinë e shumlloshmërisë së familjes,shumë e shumë fjalë për të përshkruar nga lumturia deri tek tortura e familjes!!
      duam apo sduam,është e ditur se dhe familja si një aspekt i qënjes shoqërore vendoset brënda një segmenti që ndan lumturinë me torturën!!
      deri dje jemi mbrujtur,ideollogjizuar me një stereotip të familjes!
      me atë që prindërit të zgjedhin,ose vetë njeh një vajzë/djalë,bëhet fejesa,martesa,fëmijët,riten,martohen,rrit niprit dhe mbesat dhe në fund në gropë!
      pra martesa shkon deri sa të “ndan zoti”!!
      por në realitet edhe nëse e ndërtojmë në këtë mënyrë,prapë nuk mund të themi se do të jemi të lumtur!!e para që me bashkshortin a bashkëshorten!njeriu ndryshon dhe për pasojë mund dhe të këthehet në një torturë për tjetrin,për tërë familjen!!
      një shoqëri e hapur,jo diskriminuese për vendimet e individit,është më e mirë se një që e detyron të vuajë tërë jetën për shkakun e një vendimi në atë moshë kur njeriu më shumë se lidhje me trurin,ka me hormonet!!!
      shpesh mardhënjet e dyta kanë qënë shumë,shumë më të qëndrueshme se të parat!!bëhen në periudhë më të pjekur dhe me më shumë përvojë!!
      për mendimin tim,ajo që duhet të shikohet me më shumë kujdes është ndarja!!ajo duhet të jetë sa më e harmonishme dhe pa përdorur dhunën(fizike a psikike)ndaj parnerit!!
      sidomos në rastet kur ka fëmijë në ndarje!!
      për fat të keq nuk është kështu!!
      pothuajse gjthnjë njëra palë mbetet e lënduar dhe shpesh përdor dhunë ndaj tjetrës!!

      Reply to this comment
    • Mjekja October 23, 17:58

      O veterani,
      Ti je një idiot!
      Edhe para 27 vjetëve, kanë abortuar femrat, se nuk kishin me cfare ti ushqenin, o torollak!
      Atëhere nuk kishin si të ruheshin…
      Ne socializmit merrte njeriu 100-250 lek në ditë e një buke kushtonte 40-50 lek. Cfare mashtruesi eshte ky njeri.
      Ne nuk kemi pasë me henger more idiot…
      Të mendojë njeri e pastaj të bëhet prin, se kelyshit ben dhe daci

      Reply to this comment
    • Diana October 24, 17:22

      Me dhemb shpirti ta them me dhemb shume por ja qe jam nje nga ato qe bukur komenuesi Veteran e thote thjesh ” sot e thote kjo vajze neser do e degjojme nga femijet tane…”.
      Po e degjova nga vajza ime e shtrenje ,e mencur e bukur e shkolluar .Nje dite u thashe te dyve asaj e te fejuarit hajde me nje bebush te bukur mezi pres te behem gjyshe….
      Ja ku e ke me tha my baby my cat …
      Me lot ne sy i thashe une dua nje bebe me 2 kembe e 2 duar jo me 4 kembe….
      Oh mom me tha ” I will needs millions for that kind of baby”
      Me qan zemra por ky eshte realiteti i hidhur i femijeve tane…..

      Reply to this comment
      • Vera October 25, 08:02

        O Diana,
        Te uroj, se paske rritur vajze, që ka pergjegjesi per c’ka bën!
        Lum si ti!
        Jemi në punë dhe fitojmë jo keq, po të nesermen nuk i dihet. Të mencur nuk lindin, që nesër tu thonë: pate qef e na bëre, jo se na deshte ne…
        Këtë po e dëgjoj nga fëmijët e mi..Shikojnë vetëm lart, megjithëse kanë cdo gjë…

        Reply to this comment
        • Xhemilja e Dashunume me Burrin e saj , qe ju befasha Kurban October 25, 11:42

          E mi vera , moj e dashuna Vera .
          Kesaj qe thu tina i thona , e i kena pas thone ::
          Halle me burre
          e Halle pa burre
          Halle eshte mos me u martu kurre .

          Sipas teje eshte faji i Elektrifikimit Shtatzania ?

          Pse , gjyshet tona ngelnin shtatzane ,
          me qe Iknin dritat ?

          Po tangat pse i veshin ?
          Ti prishin mendjen Hajdarit ?

          Reply to this comment
      • Arta October 26, 08:07

        O Diana, e kemi dëgjuar dhe u mësuam dhe pa bebe dhe në…Në fillim u përlotëm, po po të mendohesh mirë, ka të drejtë vajza e shkruersja anonime..

        Reply to this comment
  4. Poshte Komunistat October 23, 12:45

    Sot je e lire ,
    femra i ka te gjitha kushtet , dhe jo si gjyshet e tyre , qe i lanin rrobat tek lumi , duke i mbajtur e ngarkuar si gomari .
    mos eshte vajze komuniste , qe kerkon te hakmerret me sistemin demokratik ?

    Reply to this comment
    • FLAMUR NOKA ME DAJAT E VET October 24, 18:21

      Je vetem nje idjot i mitrefillte, njeri primitiv , i pa afte te mendosh si shumica e njerezve dhe …. , si i tille , per cdo gje qe flitet ( por qe ti s`ke tru ta kuptosh) fajtore jane ish komunistat me regjimin e tyre te permbysur tre dekada me pare !

      Reply to this comment
  5. kris 1 October 23, 12:47

    ne kete bote ku me pune nuk mban dot vehten eshte sakriiffice e dhimbeshme te rritesh femije

    Reply to this comment
  6. gjermani i fundit October 23, 13:27

    He, se do nderrosh mendje… Nje fjale e urte nga Mozambiku thote : 20 vjeçar zjarrvenes – 40 vjeç zjarrfikes.

    Reply to this comment
  7. anticensurë25642654 October 23, 15:22

    si e thua dhe vetë,është një zgjedhje tëndja dhe e askujt tjetër!!
    shumica e komentuesve shkojnë me zakonin,që çdo mashkull duhet të bëhet baba dhe çdo femër nënë.përjashto rastet kur nuk e kanë të mundur fzikisht.sepse duhet të bëjnë si bën “gjithë bota”!!
    nuk është e thënë të “ndjekësh gjithnjë modën”mund të vazhdosh udhëtimin tënd dhe me një “modë”ndryshe nga ajo e shoqërisë!!
    këtë lloj “udhëtimi”jashtë modës,e kemi pranuar në shumë aspekte!!e kemi pranuar hapur tek njerzit që jetojnë së bashku dhe nuk ndjejnë nevojën e martesës,tek njerëzit me seksualitet të ndryshëm,pra nuk është gjë e madhe nëse nuk do të bësh fëmijë,të mos duash të jesh nënë,dhe baba në të njëjtën kohë!!
    zonjë,në jetë njeriu duhet të zgjedhë rrugën që do ai,pa shkelur në rrugën e tjetrit,pa i hyrë në hak tjetrit!!
    ndikimi i shoqërisë është shumë i madh,por njerëz me karakter të fortë,mund ta përballojnë atë!deri në kundërvënje!!
    unë personalisht jam në krahun tënd!të mbështes në vendimin tënd,ashtu si do të të mbështes sikur nesër të ndërrosh mendim!sikur nesër të kërkosh të bëhesh nënë,do të kesh mbështetjen time!!
    i vetmi moment që nuk mund të të mbështes është,të kërkosh të heqësh dorë pasi të jesh bërë nënë!
    aty jo!!
    sepse ke shkelur në kallon e dikujt tjetër!!

    Reply to this comment
    • gjermani i fundit October 23, 16:14

      Ceno, kur te vendose te behet nene me se do e mbeshtetesh ti vella? hahhahahaaa. Se ne te shumtit jemi bere prinder pa e vendosur dhe aq shume, si i thone, ka ca gjera qe jane me kismet. Eshte si me pemet qe kur çel gjethi behen me lule se ashtu komandon Ai lart. Pardon gazeta, kisha nje koment dje ne darke me shume sheqer ketu, apo e perdoret per kafene e mengjesit?

      Reply to this comment
      • anticensurë25642654 October 23, 17:28

        mono
        për humor je i pari,kuptohet pas teje vjen vetëm ed rama,të tjerët janë shumë posht!
        “Se ne te shumtit jemi bere prinder pa e vendosur dhe aq shume”
        këtu ke të drejtë!!ke e vendosim kur punën e trurit e bëjnë homonet!!
        ndonjëherëëë,fitohet llotaria,por në shumicën e rasteve humbet!
        pastaj vazhdohet për hatër tëëë e tëë e tëë!!
        shpesh dhe nuk i mbahet hatri askujt!!
        shpesh fillohen e tërhiqen fëmijët,kush e kush ti lërë krahun në dorë tjetrit!!
        e ndonjëherë mbyllet muhabeti me lezet e me mirkuptim,dhe të gjithë jetojnë sa më mirë që të kenë mundësi.
        se me çfar do ta mbështes pyet ti?!
        nuk e di mono!!nuk e njoh fare këtë zonjë,për pasojë nuk mund ta mbështes realisht as tashti!!
        një shkrim është pak për të bërë një mbështetje të saktë!!më shumë do të të kisha mbështetur ty,sepse të njoh më mirë!!
        ps:por jo ashut si e mendon ti!!në asnjë mënyrë!!nuk dua të ndryshoj beregun e lumit!!jam i kënaqur me këtë anë!!
        🙂

        Reply to this comment
        • gjermani i fundit October 23, 18:24

          Ceno, po ti mbledhesh bashke monologjet e tua ketu del me i shkurter artikulli i zonjes/zonjushes Askushi.

          Reply to this comment
          • anticensurë25642654 October 24, 07:10

            këtu ja ke qëllu mono!!
            dhe si hera e parë që është meriton një sheqerkë!!
            punë ngjeshje momo,punë ngjeshje!!nuk mund ti ngjesh,komprimoj sa ti!!
            përfytyro të kem hollësinë e këtij burit të kurvës që u plak por su rrit asnjëherë!!
            një gjë të mirë ka bërë ai baba tim!!të paktën ka nxjerrë një dobiç të zgjut!!dumë sdumë ne,thënja për dobiçët qëndron!!janë gjithnjë të zgjut!!
            ska faj,bir kurve është!!
            shnet plako dhe bithë të forta!!
            ps:mono mos ma merr për keq që e filova me ty dhe e përfundova me plak dobiçin!!thjeshtë për ti rënë shkurt!për ti shpëtuar kritikës!!

          • Tironsi October 24, 08:07

            O gjermoni,
            Kush bo kalamoj e është ku thret qameti madh, burrë apo grua, ai është teveqel, idiot, si me thonë…
            Sot gratë e mencme morin hapa…
            E kanë në dorë vetë…..
            Këtë artikullin e ka shkrujte një i mencëm, burrë a gru, nuk ka rëndësi..

          • Qafa e pates October 24, 12:48

            Sipas Tironcit ,
            te varferit jo vetem kane fatin e keq te vuajne , ne kete jete , por edhe tu ” mohohet” e drejta per te bere femi .
            Rrofte demokracia alla Tironce .

    • Mamaja October 25, 08:16

      Po o qafa pates, po i deshte njerzit e varfër, mësoi të mos i shtojnë vetes shpenzime, se kalamajtë po na marrin shpirtin….Nuk e ka keq hiç tironsi…
      Dunë e vec dunë te ju plotësosh kerkesat…Nuk po na del me ble gjë për vete, se dunë qiqrra në hell…
      Mos do perdesh, gjë nga këto fëmijë?
      Krejt pa respekt janë…
      Mirë e ke të keqen, o zonjushë. Degjojme mua..

      Reply to this comment
  8. Bravo, njeri i mirë, mos i shto botës varfëri...Jam një mendim me ty... October 23, 17:31

    O MH,
    Ajo nuk i përket atij brezi të papërgjegjshëm, sado të dashur e sublim, si prinderit e dikurshëm….
    Ajo nuk është egoiste e as jeton për sy e faqe…
    Ajo nuk do t’i shtojë palumturinë, botës…
    Ka aq shumë jetimë e të paratë, sa nuk duhet t’i shtojmë…
    Kur nuk mund të plotësojë, njeriu nevojat personale me c’ka fiton, duhet të jeshë i cmendur të mendosh për fëmi..

    Reply to this comment
  9. Të mencur janë ata, që nuk lindin fëmijë....Damë injorant aq më shumë fëmi, October 23, 17:43

    O gjermano,
    Njerzit janë më lart se sythi e sot i ka mundësitë njeriu te planifikojë jetën. Se njerzit nuk janë si lopët, që mbesin cdo nëntë muajsh mbarsë…
    Zonja është shumë, inteligjente…
    Popullsia në botë nuk ka nevojë të shtohet, se eshte shtuar mjaft..

    Reply to this comment
  10. Mira October 23, 17:51

    Mësojini vajzat të marrin shembull prej kësaj vajze…për t’u admiruar.
    Ke shumë të drejtë.

    Reply to this comment
    • Alba October 23, 19:23

      Ti Mira veshtire te jesh femer dhe nese je ke nje inteligjence medioker. Problemi sot ne bote eshte se budallenjte bejne femije dhe te shkolluarit s’bejne. Shqiptaret po zhduken sepse femrat shqiptare s’po bejne femije dhe s’do jete larg koha kur do na duhet te importojme Afrikan per te mbajtur populaten. Njesoj sic po bejne ne Greqi e Europe.

      Reply to this comment
  11. Plaku Xhuxhumaku October 23, 18:50

    Nje prift katolik qe kish qene ne burg per nje kohe te gjate me pat treguar kete histori te shkurter:

    “Kish rene muhabeti si behen femijet dhe dikush kish thene qe keto jane punet e Zotit. Nje djale qe e mbanin per te zgjuar dhe qe quhej Mon Ceni (a Cen Moni nuk merrej vesh mire) kish qeshur me te madhe dhe kishte thene:
    -Cfare pune zoti o prift, ja une psh dola ne drite mbasi u q_ mire e mire mami me babin.
    Prifti iu pergjegj:
    -Mire e ke ti mor bir, po sikur te dilte nga nje budalle si puna jote sa here eshte q_re jot eme me tet ate ti duhet te kishe nje dynja me vellezer e motra”

    Morali i perralles, edhe per ateistet. eshte qe shpesh her njerezit behen prinder pa e ditur as vete perse, dhe shpesh here mundohen shume e nuk bejne dot femije.

    Qe kjo zonja, a zonjusha nuk do femije eshte pune e saj, problemi eshte se sado te ruhet (vec po i hoqi ato hallate e barkut fare) mund te qelloje ndonje kontraceptiv i skaduar, a ndonje prezervativ i shpuar dhe fup, mund te filloje ta shohe barkun te fryhet.

    Pyetja qe kam une eshte:

    Cfare do te beje pastaj kjo femra? Do ta mbaje femijen apo do ta VRASE?

    Reply to this comment
    • Plaku Xhuxhumaku October 24, 00:03

      Tashti qe u kujtova mire e mire, ai badalla e kishte emrin Cen Ceni, ose Cen Shurra.

      Reply to this comment
    • Beti October 24, 08:38

      Plaku..
      Pyetja jote është shumë me spec..
      Po ato gra që nuk duan fëmijë, nuk i besojnë më kontraceptivin, ka shumë shumë gjëra të tjera vec hapave….

      Reply to this comment
      • Plaku Xhuxhumaku October 24, 14:52

        Beti…
        Pa hyre ne hollesira teknike pavaresisht se “sot ka shume gjera te tjera”sic thua ti, problemi qendron. Secila nga ato metoda (pervec se sic thashe ti shkulesh te gjitha hallatet e barkut te memesise) mund te “fail” ne nje menyre ose tjeter dhe gruaja qe nuk do femije te kete nje shtatezani te padeshiruar. Pra do ta mbaje femijen, apo do ta vrase. Edhe silur nje ne njemije femrave qe nuk duan femije ti ndoshe barra e padeshiruar, CFARE DO TE BEJE? Do te behet vrasese e femijes se vet?

        Reply to this comment
        • anticensurë25642654 October 24, 17:24

          o qënje superiore
          përse e shtron në këtë mënyrë pyetjen”Do te behet vrasese e femijes se vet?” dhe nuk e shtron ashtu si duhet!ashtu si shtrohet juridikisht!
          do ta abortojë??
          apo thjesht se ke “njohur një prift katolik që ka qënë në burg”??
          nëse do ti shtronim pyetjet si kjo tëndja,pyetje grackë,atëherë ti kushedi sa do të kishe vrarë me atë idiotësinë tënde!!prandaj mor qënje superiore,grackat lëri për diku tjetër!!
          një një shoqëri demokratike ku çdo gjë vlersohet me mirqënjen e njeriut,aborti është i pranuar nga ajo shoqëri!!ka njerëz si ti që bëjnë sikur janë për “jetën”,por që në të vërtetë janë katilat,xhelatët e saj!!
          me kë hy dh eunë në diskutim!?me një copë idioti!!

          Reply to this comment
          • anticensurë25642654 October 25, 12:45

            qënje superiore në idiotësi
            po ta marrim sipas indoktrinimit që ke pësuar ti,nuk duhet të bëjmë seks,përveçrasteve kur duhet të krijojmë fëmijë!!pra nëse ti nuk je në ndonjë kuvënd murgjish,dhe ata se kanë të ndaluar punën e dorës,dhe ti vret fëmijë sa herë që bën seks pa pasur dëshirën për të bërë fëmijë!dhe nëse tredh bolet,prapë ke vrarë fëmijë,mundësinë për të bërë,përdorja e këkkëfëve prap është vrasje të fëmijëve që mund të krijoheshin,edhe nëse partnerja tënde nëse përdor medikamente kundër shtatzanisë bën të njëjtën gjë!vret fëmijë!!
            tashti ti këthehem rastit tënd në veçanti!!megjithëse ti i bie bythës,prapë ti vret fëmijët që duhej ti zije me një femër dhe jo të shpresosh se mund ti bësh me ndonjë mashkull!!e njëjta gjë de ai tjetri me ty!!prandaj o qën. supe. sado që të hash prap nuk ngopesh!!
            gjithkush ka të drejtë të zgjedhë mënyrën e tij të jetesës!!shtetet demokratike,pothuajse të gjitha e pranojnë këtë gjë dhe përpiqen të rregullojnë legjislacionin e tyre në përshtatje me dëshirat e popullsisë!!por dhe në shtetet e përparuar ka kokdrunj si ti!!njerëz si ti jo vetëm që nuk janë në nivelin normal,por përpiqen të tërheqin dhe tërë pjesën tjetër të popullsisë në greminë!!
            rrastin më ekstrem kemi turqinë!!një tufë debilash,fondamentalistësh fetarë këkojnë ta këthejnë atë vënd prapë në mesjetë!!
            eh kur thua, “Po te kesh ndonje mendim mund ta diskutojme.”!!
            ku je ti në gjëndje për të diskutuar moj fundërrinë.ti je aq halabak sa dhe halabakët nuk shoqërohen me ty!!
            të diskutosh ti?!?!?
            mos e dhëntë!!

          • Tom N.. October 25, 14:08

            Anti –
            sa i pameshirshem je me injorantet , duhet
            me qetesi e dashuri ti sbutesh kafshet e egra . Shiko si e kane shqyer shqiperine demokratikisht duke , nerjt dy gishtat nalt si shpellari qe i udhehiqte .

          • Plaku Xhuxhumaku October 28, 13:47

            O Cen Shurra, o kalama grindavec pupagjel nevrastenik. Para se te ulesh koken si dem budalla e te thurresh lloj-lloj budallalleqesh lexo me vemendje ate qe shkruan tjetri, apo eshte me te kerkue shume.

            Kellefet, diafragmat, masturbimin, te renet bythes e te tjera mrekullira qe te shkojne ty ne mendje une nuk i permenda fare. Kush do t’i beje ato le t’i beje dhe si t’ia kete qejfi. E vetmja gje qe thashe une, dhe po desh kundeshtoje se nuk me ha meralu, eshte qe gruaja qe aborton VRET legalisht femijen e vet. Kaq! Apo nuk rron dot me kaq ti?

          • Plaku Xhuxhumaku October 29, 13:04

            O Cen Shurra, o kalama grindavec pupagjel nevrastenik. Para se te ulesh koken si dem budalla e te thurresh lloj-lloj budallalleqesh lexo ate qe shkruan tjetri, apo eshte me te kerkue shume.

            Kellefet, diafragmat, masturbimin, te renet bythes e te tjera mrekullira qe te shkojne ty ne mendje une nuk i permenda fare. Kush do t’i beje ato le t’i beje dhe si t’ia kete qejfi. E vetmja gje qe thashe une, dhe po desh kundeshtoje se nuk me ha meralu, eshte qe gruaja qe aborton VRET legalisht femijen e vet. Kaq! Apo nuk rron dot me kaq ti?

        • Beti October 24, 17:26

          O Plaku,
          Nuk di si do veprojë njeriu i shkretë,? As këshilla nuk jepen në këtë rast…
          Disa thonë, më mirë t’a vras unë se të ma keqpërdorin të tjerët, se jeta në varfëri…
          Disa thonë, si të ketë bërë Zoti, ymer…
          Prapë del njeriu, te Zoti..

          Reply to this comment
          • Plaku Xhuxhumaku October 24, 22:58

            Beti, ashtu eshte, kjo puna e abortit eshte si patatja e nxehte. Ne fund te fundit vete fjala abort, po ta vesh re nuk edhte perkthyer ne shqip. Po te ftoj te mendohesh pak rreth kesaj hollesie ne dukje te parendesishme. Po te kesh ndonje mendim mund ta diskutojme. Disave u pelqen te perdorin termin “deshtim” por deshtim nuk eshte abort, deshtim eshte “failure”. Abort ne fakt dmth “Vrasje”, vrasje e femijes se palindur akoma nga nena e vet ne bashkepunim me mjeket xhelate. Dhe kjo behet me ato justifikinet qesharake se psh i bie qe ne nje familje me psh 4 femije qe eshte ngushte ekonomikisht, babi nje dite te bukur i vret dy nga kalamajte qe dy te tjeret te kene te hane me shume dhe sipas kesaj anonimes dhe disa komentuesve qe u ngajn vehtja moderne nuk duhet ti hyje gjemb ne kembe.

  12. Lili October 23, 22:56

    ewhte e drejta jote,po mos merr ne qafe ne burr qe do me ba femije,vetem kaq.
    Njerezet realizohen edhe pa u ba prinder,po kjo ne bote,se ne Shqiperi nuk kuptohet kjo zgedhje.

    Reply to this comment
  13. Tironsi October 24, 08:08

    O gjermoni,
    Kush bo kalamoj e është ku thret qameti madh, burrë apo grua, ai është teveqel, idiot, si me thonë…
    Sot gratë e mencme morin hapa…
    E kanë në dorë vetë…..
    Këtë artikullin e ka shkrujte një i mencëm, burrë a gru, nuk ka rëndësi..

    Reply to this comment
    • gjermani i fundit October 24, 11:38

      Tironsi i fundit, jo vetem grate, por edhe burrat e mençur perdorin frena “Brembo”…Ne te vertete, znj/znjsha qe shkruan duhet te marre parasysh edhe opinionin e partnerit, se ne keto gjera vendosin dy dhe jo nje. Larg tentacioneve egoiste. Prandaj me miredashje kam thene me lart se bindjet ndryshojne dhe ishalla merr per mire… Femija eshte mbreti i botes, eshte porosi e Perendise, nese ka perendi. Eshte tragjedi e madhe te mendosh se ka njerez qe mund ti bejne dhe nuk duan se mendojne vetem per veten. Kur thua planifikim eshte nje gje dhe kur thua se nuk dua te bej femije eshte tjetergje.

      Reply to this comment
      • anticensurë25642654 October 24, 13:08

        mono
        për shaka si fillim!
        për shkrimet e mija the “monologje”!!
        nuk janë të tillë,nëse bëhen si replikë ndaj një shkrimi!pra shkrimi dhe replika është një dialog,shkëmbim mendimesh medy personave!!por kur hyn dhe ti!?atëherë zhduket komplet monologu,pale kur hyn dhe ajo qënja superiore,plaku dobiç!!
        tashti ti këthehem kësaj që thua ti në këtë rast!!
        shoh dy gabime!
        -“znj/znjsha qe shkruan duhet te marre parasysh edhe opinionin e partnerit, se ne keto gjera vendosin dy dhe jo nje”-ajo po thotë hapur mendimin e saj,pra nëse dikush mendon të lidhet me të duhet në mos të ketë një mendim me të,të paktën të pranojë vendimin e saj!!pra nëse vendimin e saj do ta quanim egoist,atëherë duhej të gjente të ngjashmin me të,kështu që nuk ka problem!!
        -“Eshte tragjedi e madhe te mendosh se ka njerez qe mund ti bejne dhe nuk duan se mendojne vetem per veten.”unë nuk shoh asnjë lloj tragjedije këtu!!të vendosësh për jetën tënde nuk mund të jetë tragjedi!!është thjeshtë një pikë vështrimi ndryshe nga tëndi!!si shkruhet dhe deri diku në shkrim,të mos bësh fëmijë,nuk numd të thuash është vetëm egoizëm sepse do të shijosh jetën pa tu përzjerë dikush nëpër këmbë,por mund të thuash se jam përgjegjës sepse nuk shtoj një copë mishi për top,për luftrat e ndyra që bëhen në planetin tokë,nuk shtoj një fëmijë që mund të trafikohet si mjet seksi,nuk shtoj një krah pune për të majmur barkderrat që nuk lënë ndyrësi pa bërë për një qindarkë më shumë,nuk shtoj një votë për politikën e ndyrë mashtruse vrastare,nuk shtoj një lexues të medjeve mashtruese që përcjellin lajme vetëm për të të mbajtur nën thundrën e kapitalit!
        e tje,etje,eeeeeeeeeee të tjera si këto o mono!!
        ps:shkrimi i zonjës nuk të lë përshtypjen e këtyre që shkruajta unë!!të lë më shumë përshtypjen e një egoizmi infantil!!pak a shumë një sindromë e dëshirës për të qënë fëmijë e përjetëshme!!

        Reply to this comment
  14. Nausika October 24, 08:23

    O Lili,
    Mu më duket, se këtë letër e ka shkrujte kryeredaktori…
    Po edhe sikur jo, ti ke të drejtë. Vetëm dicka dua të shtoj..
    Ne njerzit, po shtojeni sa po i bëhemi tokës, një epidemi, që po shkatërron natyrën…tokën, cdo gjë…
    Ne nuk po lemë më vend për qeniet tjera të gjalla, pyjet po i shkatërrojmë, tokën po e betonojmë dhe habitemi kur kemi përmbytje e eruzione…
    A nuk ka ardhur koha që njerzit t’a kuptojnë, se ky shumim egoist do na presi degën ku qëndrojmë….
    Sikur shumica të mendonte kështu, do ishte për t’u përshëndetur…

    Reply to this comment
    • Veterani October 24, 13:08

      E çna ka gjet ,
      pse mi Nausika nuk e merr edhe tironcin Carac
      te shkoni ne shkolle , te pakten 7 vjeçaren duhet ta mbaroni .
      Bota po shkon 7 miliard – 10 ” thone ” eshte
      kufiri qe mund te mbaje kjo bote .
      Prandaj behet e gjitha kjo ,
      Persevativi
      planifikimi familjar
      etj etj etj ……………………..
      Por kurrsesi ti heqesh te drejten nje femre
      te behet NENE .

      Lirija ideollogjike e gjinise [ ne kapitalizem ]
      Legjitimon dhe Promovon Precariatizza EROTIKEN ,
      Njelloj si Ideologjia e lirise se Tregut apsolut
      dhe KONKURUES ,
      Justifikon dhe Favorizon pa Sigurine e Punes.

      Pastaj ti nausika keto ankesat , kujt ja drejton ?
      Njeriut ? apo shtetit qe ka kete sistem ?

      Sistemi kapitalist , eshte sistem Egoist
      Nausika .

      Reply to this comment
      • Nausika October 26, 09:05

        Veterani, shteti janë njerzit, apo mos është shteti vegël?
        Mund të kritikohet, vetëm kush mendon…
        Kafshët dhe veglat e punës, nuk gjykohen as kritikohen..
        Të menduarit është një arma më e fortë. Në nuk i japim armë njerëzve e pse ti lëmë të mendojmë vetë?
        Kjo është thënie e diktatorit Stalin e …u dha mbrëmë, tek 3sat…Ju më duket jeni me Marksin…

        Reply to this comment
  15. Plaku Xhuxhumaku October 24, 14:58

    Jam kurioz te di ku ndodhet sot Cen Shurra dhe a ka pjelle dot kalamaj. Sipas priftit e kishte koken me tre qoshe dhe kur bente shurren kethente koken vazhdimisht majtas djathtas. Arsyeja nuk dihet akoma. Prandaj edhe i mbeti nofka Shurra me vend te mbiemrit.

    Reply to this comment
  16. Mamaja October 25, 08:17

    Po o qafa pates, po i deshte njerzit e varfër, mësoi të mos i shtojnë vetes shpenzime, se kalamajtë po na marrin shpirtin….Nuk e ka keq hiç tironsi…
    Dunë e vec dunë te ju plotësosh kerkesat…Nuk po na del me ble gjë për vete, se dunë qiqrra në hell…
    Mos do perdesh, gjë nga këto fëmijë?
    Krejt pa respekt janë…
    Mirë e ke të keqen, o zonjushë. Degjojme mua..

    Reply to this comment
  17. Plaku Xhuxhumaku October 25, 14:20

    Te dhenat e fundit tregojne qe Cen Shurra vuan nga epilepsia shkumezuese. Gjiza qe i fali mami i vet (do te kish bere ta kishte abortuar) ne vend te trurit ka filluar te zeje miza. Rast pa shpetim. Ruhuni nga kafshimi se eshte ngjitese.

    Reply to this comment
  18. Dn October 25, 18:09

    Shume kohe kam menduar si ti,ma mire veten e pad femije se me nje burr te keq edhe deri vone kjo mu duke nje zgefhje perfekte per mu.Po kur mbusha 36 vjete,nuk jane pak takova diken me te cilin cdo gje eshte mire e sidomos shkembimi intelektualn kemi 2 femije se vetem i shtojne jetes shije. Pra ia vlene te bejsh femije se eshte dicka pa asgje njesoj..po ,po duhet pak mund me rrit femije me dashuri,duhet optimizrm edhe besim ne jete e ne vetvetin se po ia arrish me i ba te gjitha sjkollen,kartieren edhe kujdesin per femijet pa harruarvetvetin

    Reply to this comment
  19. Për t'i dhënë maqinë se, duhet patentë, po për t'u bërë prind? A nuk duhemi edukuar, vallë? October 26, 08:30

    Vendet e zhvidhuara nuk shtohen, kurse vendet e varfëra shtohen si lepra..
    Pastaj ju japin rrugët…
    Pra, tregon shenjë vetëndërgjegjësimi…përgjegjësie e jo pa plan ulja e popullsisë…
    Shumë faleminderit, për këtë shkim, zoti kryeredaktor!
    Mediet të na shtyjmë të mendojmë…
    Vajzave e djemve t’u dhurohet nga një kukëll që qan çdo dy orë, natën, si terapi….të bëjnë parapërgatitje…atëherë do të dinë çfarë është përgjegjësia..

    Reply to this comment
  20. Nausika October 26, 09:43

    Veterani, shteti janë njerzit, apo mos është shteti vegël?
    Mund të kritikohet, vetëm kush mendon…
    Kafshët dhe veglat e punës, nuk gjykohen as kritikohen..
    Të menduarit është një arma më e fortë. Në nuk i japim armë njerëzve e pse ti lëmë të mendojmë vetë?
    Kjo është thënie e diktatorit Stalin e …u dha mbrëmë, tek 3sat…Ju më duket jeni me Marksin…

    Reply to this comment
  21. Arta October 26, 09:44

    O Diana, e kemi dëgjuar dhe u mësuam dhe pa bebe dhe në…Në fillim u përlotëm, po po të mendohesh mirë, ka të drejtë vajza e shkruersja anonime..

    Reply to this comment
Shiko komentet

Komento

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*