Parlament i Popullit apo i shfrytëzuesve të tij

June 5, 2017 02:59

Parlament i Popullit apo i shfrytëzuesve të tij

Ekskluzive Dita – Rexhep Qosja 

 

Jemi turrur pa menduar sa duhet e si duhet për turret! Jemi vonuar shumë, pamatshëm shumë në histori. Jemi vonuar në të gjitha fushat e jetës shoqërore e të krijimtarisë shpirtërore.

Nuk i kemi përjetuar kur duhet, si duhet dhe sa duhet as Rilindjen e Humanizmin Evropian, as Racionalizmin, as Iluminizmin, as Romantizmin, as Realizmin e as prirjet Moderne. Jemi vonuar të bëjmë shtetin kombëtar dhe jemi vonuar të bëjnë gjuhën e njësuar letrare kombëtare, gjuhën standarde. Jemi vonuar të urbanizohemi dhe jemi vonuar të emancipohemi.

Prej feudalizmit oriental kemi kaluar në komunizmin pa e përjetuar kapitalizmin.

Për të gjitha këto vonesa në histori janë paguar dhe po paguhen tagra, kur më të pakta e kur më të shumta.

Të vetëdijshëm – disa e të pavetëdijshëm – disa të tjerë se sa shumë jemi vonuar në histori, tani jemi turrur të gjithë: jemi turrur t’i kompensojmë ato vonesa në qoftë se jo në të gjitha së paku në disa fusha të jetës politike e shoqërore dhe të krijimtarisë shpirtërore. Dhe, fryt i këtyre turreve për kompensimin e atyre vonesave janë pak të mira dhe janë shumë të këqija. Për të mirat nuk është e nevojshme të them unë ndonjë fjalë sepse për to, për nevojat e veta, po flasin pa pushuar ditë as natë njerëzit e politikës që jetojnë për politikën dhe prej politikës. Po them dy-tri fjalë për të këqijat që po na sjell ky turr.

Punët e bëra turrshëm, me turre e me vrulle, zakonisht bëhen diqysh e më së shpeshti keq.

Jemi turrur të futemi në politikë, të kurorëzohemi politikisht i madh e i vogël, axhami e i mplakur jo vetëm me vjet, por edhe me dije, me mend e me përvojë! Për nga përqindja e turrësve në parti e në politikë partiake, u tha, ua shkojmë edhe mongolëve e disa aziatikëve të tjerë. Nuk është e çuditshme, prandaj, pse politikën po e kuptojmë dhe po e zbatojmë si diletantë provincialë, jo vetëm si mjeshtëri të organizimit e të qeverisjes, por shumë më tepër si mjeshtëri të sundimit e të përfitimit. Sidomos ua shkojmë në punë të përfitimit vetjak. Në vend se në shërbim të të gjithëve, njeriu i politikës është vënë në radhë të parë në shërbim të vetes e të të vetëve.

Por jo vetëm kaq. Përmes politikës jemi turrur të shquhemi edhe me dëshmi të shkruara, me diploma, me magjistratura e me doktorata. Dhe, diplomat, magjistraturat e doktoratat kur e kur, ndonjëri, ndotjetri, janë turrur t’i fitojnë jo duke mësuar, jo duke ndjekur mësime e ligjërata, po duke i blerë, pra duke i paguar. Diploma e blerë, magjistratura e blerë dhe doktorata e blerë janë bërë metaforë e arsimit tonë siç u bë çadra metaforë e kaosit në demokracinë tonë!

Turret e zhvatjeve

Jemi turrur të zhvasim e të plaçkisim sa më shumë! Jemi turrur, shumë jemi turrur, që arsimin, që përkushtimin ndaj arsimit, ta dëshmojmë jo me cilësinë e tij, por me sasinë e tij – me sasinë e numrit të universiteteve. Për këtë arsye për 1 milion e 800 mijë banorët e  Kosovës dhe 3 milionë e 800 mijë banorët e Shqipërisë shtetërore kemi hapur dyfish më shumë universitete se Anglia dhe se Gjermania.

Dhe gjithë këto universitete janë hapur jo pse në atë numër i duhen vërtet Kosovës dhe Shqipërisë, por pse në to duhet të punojnë, përpos në kabinetet partiake e shtetërore, edhe vetë pushtetarët; pse në to duhet të punësohen gratë e pushtetarëve, bijtë e bijat e pushtetarëve, vëllezërit e pushtetarëve, motrat e pushtetarëve, farefisi dhe miqtë e pushtetarëve dhe ndonjë pedagog i quajtur i pavarur, që atë pavarësi duhet ta mbrojë me nënshtrim ndaj pushtetarëve.

Jemi turrur të pasurohemi, të pasurohemi sa më shpejt dhe sa më lehtë. Jemi turrur të pasurohemi duke zhvatur, duke plaçkitur, duke u korrupsionuar, duke vjedhur, duke shfrytëzuar, duke shkelur, duke sakatuar, kur e kur dhe duke vrarë, duke gënjyer dhe duke mashtruar!

Nuk është e çuditshme, prandaj, pse shoqëria shqiptare sot është e ndarë, e ndarë në dy anë: në njërën anë janë oligarkët politikë, shumë prej tyre të pasuruar poshtërsisht, kurse në anën tjetër janë viktimat e tyre të shfrytëzuara e të varfëruara! Në mes tyre, të këtyre që shkëlqejnë me gjithçka e jo vetëm me vetura dhe xhipa të shtrenjtë, dhe të atyre që atë shkëlqim e shikojnë mosdurueshëm apo, madje, urrejtshëm me sytë e varfërisë, gjendet e ashtuquajtura shtresa e mesme: intelektualët, krijues e jokrijues, të cilët me poltronizmin e tyre oriental kërkojnë ndihmën e djallit dhe të birit të tij që t’u futen nën bisht oligarkëve dhe prej tyre të nxjerrin çfarëdoqoftë leverdish për veten dhe të vetët!

Turret akuzuese

Jemi turrur të akuzojmë të madh e të vogël! I dëgjoj shpesh, në mos jo çdo ditë, së paku çdo javë, sidomos çdo festë shtetërore dhe joshtetërore, duke folur zi e më zi për gjyshërit dhe etërit tanë! I dëgjoj duke folur zi e më zi, gojëshqyer a gojëplasur sidomos për gjyshërit dhe etërit e kohës së komunizmit. Ata, gjyshërit dhe etërit e asaj kohe, e quajtur diktaturë komuniste, janë fajtorë, thonë, fajtorë, fajtorë juridikë dhe historikë për shumë e shumëçka, fajtorë për të gjitha pësimet, për të gjitha të këqijat, për të gjitha mosdurimet e mosmarrëveshjet e ndërsjella politike, sociologjike, kulturore, reale e imagjinare në jetën tonë të sotme.

Thuajse ata ishin armiq të popullit e të shtetit më shumë se këta sot! Thuajse ata s’mendonin për asnjë të mirë politike, shoqërore, kulturore, kombëtare! Thuajse ata nuk bënë asnjë të mirë as për arsimin, as për shëndetësinë, as për kulturën, as për ekonominë, as për përmirësimin e jetës së popullit të vet. Thuajse ata zhvatën, plaçkitën, vodhën, u diplomuan, u doktoruan e u akademizuan si e sa këta sot.

Dhe, mendoj: pse këta njerëzit e sotëm, këta njerëz të politikës, të letërsisë, të krijimtarisë në përgjithësi aq shpesh e aq keq flasin për gjyshërit dhe etërit e kohës së komunizmit duke i lënë të qetë gjyshërit dhe etërit e feudalizmit e të fashizmit? Dhe, duke i lënë të qetë këta, pushtetarët e sotëm!

Pse njëri prej këtyre nxirësve të fytyrës së gjyshërve dhe të etërve të kohës së komunizmit thotë, thotë pa iu skuqur fytyra asnjë centimetër katror e asnjë çast, se ata donin ta urisnin, ta varfëronin popullin vetëm e vetëm që të mund ta sundonin sa më gjatë!           Pse as këtij nxirësi, e asnjërit prej nxirësve të tjerë të fytyrës së gjyshërve e të etërve të asaj kohe të shkuar nuk ua qet goja asnjë fjalë të keqe për oligarkët e sotëm politikë?

Dhe, i përgjigjem vetvetes: ustallarët e sotëm në politikë dhe në krijimtarinë letrare e shkencore bërtasin kaq të madh kundër gjyshërve e etërve të asaj kohe për disa arsye: e para, sepse ashtu, duke bërtitur aq zëshëm duan të  mohojnë shërbimet që jo vetëm me jetën po edhe me veprat e tyre u bënin gjyshërve dhe etërve të kohës së komunizmit; e dyta, sepse ashtu, duke bërtitur aq zëshëm, duan t’u servilizojnë sa më përulshëm sundimtarëve të sotëm, prej zhvatjeve, plaçkitjeve, përvetësimeve, vjedhjeve, shfrytëzimeve, milionave të të cilëve shpresojnë t’u qitet përpara, në sofër, në tepsi a në kusi, ndonjë kockë; e treta, sepse janë mësuar të qërojnë hesape me të vdekur e të lavdërojnë të gjallë!

Mendojnë të shkretët se me britma të shpeshta do të lahen e shpërlahen, por harrojnë se përlyhen më shumë.

Hundëzhagiturit

 Jemi turrur të tërhiqemi për hunde! Të shumëndryshme janë “sortet” e species së quajtur njeri. Janë të vegjël, janë të mesëm, janë të gjatë, janë të pashëm, janë të shëmtuar, janë gojëmbël, janë gojëthartë, janë gojëçartur, janë gojëtul, janë të matur, janë të pamatur, janë krenarë, janë të dinjitetshëm, janë të përkulshëm e të luajtshëm, janë të pastër e janë të përbaltur.

Prej të gjitha këtyre “sorteve”, të species së quajtur njeri, më interesantja dhe, ndoshta, më e neveritshmja është “sorta” e quajtur njeri që dëshiron të tërhiqet zvarrë për hunde. Nuk jam as zoolog, as biolog, as mjek, as psikolog që ta di nëse dhemb pak a shumë hunda kur të tërheqim zvarrë përmes saj. Por, e marr me mend se edhe në qoftë se dhemb shumë hunda, ky soj njeriu i duron të gjitha ato dhembje për shkak të leverdive që ia sjell zvarritja. Ai, i zvarrituri, si çdo rrufjan e ka bërë llogarinë: duke qenë i hequr zvarrë për hunde, ai mund të bëhet drejtor, dekan, rektor, deputet, zëvendësministër, ministër, zëvendëskryeministër, kryeministër, nënkryetar, kryetar.

Dhe, pashmangshëm pushtetar shumë i pasur! Dhe, le të bëhet krejt çka dëshiron të bëhet ai që dëshiron të tërhiqet zvarrë për hunde prej të vetëve e prej të huajve mbasi populli, sovrani i shtetit, ka harruar se hundët e atyre që dëshirojnë të tërhiqen zvarrë për hunde dhe arrijnë çka u pa se mund të arrijnë duhet të thyhen një ditë dhe të thyhen sa më herët aq më mirë për jetën e sovranit popull.

Pa sistem vlerash

Jemi turrur të rrënojmë vlerat! Në shoqërinë shqiptare në Shqipërinë shtetërore dhe në Kosovë janë rrënuar sistemet e vlerave. I ka rrënuar politika. I kanë rrënuar ata që flasin për barazimtari e demokraci, por që kanë ndërtuar despoti vetjake e partiake. Kush i ka sytë për t’i parë ato që janë, njëmendësinë, e jo iluzionet e veta do të mund të shohë se: e drejta është shuar prej të padrejtës, e vërteta prej gënjeshtrës, sinqeriteti prej mashtrimit, nderi prej të pandershmes, vlera prej kundërvlerës, besa prej të pabesës, e larta prej të ulëtës, njerzillëku prej të panjerëzishmes, humanizmi prej pamëshirës, barazia prej pabarazisë, solidarësia prej egoizmit, modestia prej mendjemadhësisë, e bukura prej shëmtisë, prej kiçit dhe shundit!

Jo vetëm në kabinete po edhe në universitete, jo vetëm në mjekësi po edhe në pedagogji, jo vetë në pasuri po edhe në varfëri sikur janë harruar mësimet etike biblike e kuranore, mësimet aristoteliane dhe kantiane. Sikur është harruar përgjithmonë ajo lutja e shenjtorit të Poatjesë, të vdekur rreth vitit 366, i cili në atë lutjen e tij të njohur kishte thënë: Dhuromë, Zot, kuptim të fjalës, dritë të mendjes, dinjitet të gjuhës dhe saktësi të së vërtetës.

Të gjitha të këqijat e sipërthëna, për numrin më të madh të qytetarëve po e bëjnë jetën jo vetëm të padurueshme, por edhe të neveritshme!

Masakrimet e historisë

Jemi turrur të masakrojmë historinë! Jetojmë në kohën në të cilën po masakrohet historia: po masakrohet historia e popullit e po rrëgjohet në histori politike e histori vullnetare dhe po masakrohet historia e letërsisë e po rrëgjohet në histori letërsie krahinore e klanore! Si njëra ashtu edhe tjetra masakrohen prej të pushtuarve nga përkatësitë politike, partiake, fetare, kur e kur dhe krahinore e klanore.

Ndodh që ngjarje të vogla apo të parëndësishme të shpallen historikisht të mëdha. Ndodh që persona politikë për jetëshkrimet, veprimet, mosveprimet, mendimet e çmendimet e të cilëve shumëçka ende s’dihet, prej partive të cilave u takojnë a u kanë takuar të shpallen figura të rëndësishme historike. Falsifikuesit e së vërtetës për ta janë aq agresivë saqë i heshtin, i “harrojnë”, i fshehin, i shpallin të paqena jo vetëm veprimet e tyre dëmsjellëse, por edhe dokumentet e nënshkruara prej tyre, që historiografia pashmangshëm do t’i shpallë tradhti kombëtare. Le të thuhet se me falsifikime të këtilla merren posaçërisht mjeshtrit partiakë dhe historianët e partishëm.

Ndodh që krijues letrarë apo shkencorë, krijimtaria e të cilëve, me pjesën e saj më të madhe, është zgjatim i ideologjisë dhe i politikës sunduese në Shqipëri dhe në Kosovë të shpallen jo vetëm kryekrijues, por edhe luftëtarë për demokracinë me jetën dhe me veprën e tyre! Falsifikuesit e të vërtetave historike letrare janë aq agresivë saqë i heshtin, i “harrojnë”, i fshehin, i shpallin të paqena shërbimet që idhujt e tyre letrarë kanë bërë e ua bëjnë totalitarizmave të djeshëm e të sotëm me veprat e veprimet e tyre e disa edhe me jetën e tyre.

Le të thuhet se me falsifikime të këtilla merren edhe studiues partiakë të letërsisë, por edhe të tjerë që për studimet letrare dinë sa Ziza dhe Kiza!

Siç shihet dhe siç dihet, shumica e këtyre falsifikuesve të historisë së letërsisë, vlerësimet sipërore dhe zhvlerësimet të shpeshtën e herëve i bëjnë nën ndikimin e dy-tre beniaminëve letrarë të byrove partiake të djeshme e të sotme.

Masakruesit e historisë, puna e tillë e të cilëve edhe sot në Evropë shënohet me togfjalëshin e Aleksis de Tokëvillit të lavdishëm poshtërsi e intelektualëve të papërgjegjshëm, nuk duan ta dinë një të vërtetë: në qytetërimin të cilit i takojmë ne sot, e ky është qytetërimi perëndimor, të vërtetat për të kaluarën, për ngjarjet dhe njerëzit e saj, i cakton historiografia.Të gjitha mënyrat e tjera, thotë një historian i njohur evropian, për të krijuar vetëdijen dhe bindjet për të shkuarën janë të paligjshme, dhe janë të paligjshme sepse janë joshkencore, sepse janë propagandistike, sepse janë partiake, sepse janë mashtruese.

Më herët a më vonë historia dhe historianët do ta thonë të vërtetën për të gjitha dhe për të gjithë. Dhe, pashmangshëm do t’i komprometojnë falsifikuesit e historisë së popullit dhe falsifikuesit e historisë së letërsisë.

Pa prijës të denjë

 Jemi turrur të bëjmë prijës, madje të bëjmë prijës edhe nga ata që s’kanë treguar dhe s’tregojnë as mendje as karakter. Sot popujve dhe shteteve, thotë filozofi i njohur Karl Poper, u mungojnë prijësit (liderët) e denjë. Mendimtarë dhe intelektualë më të dëshpëruar se ç’ishte ky filozof i njohur, e shquajnë edhe më tepër dëshpërimin e tyre politik: ata thonë se shumë popuj dhe shtete sot sundohen prej mafive politike dhe financiare!

Kemi menduar se zgjedhjet bëjnë përzgjedhjen, prandaj në pushtet vijnë njerëz të mirë dhe të ndershëm! E mësuam dhe e provuam se dhe zgjedhjet mund të kurdisen, të caktohen e të shpërdorohen siç e duan organizuesit e tyre dhe pjesëmarrësit në to. Nuk e kemi ditur se, siç thotë studiuesi i demokracisë amerikane, Aleksis de Tokëvill, në kryeveprën e tij Demokracia amerikane, në procesin e votimeve mund të ngadhënjejnë edhe figurat më banale të kohës! Dëshmi për këtë të vërtetë na kanë sjellë të gjitha zgjedhjet “demokratike” gjatë njëzet e shtatë vjetëve demokraci! Dhe, do të na sjellin edhe këto të sivjetmet në Shqipëri e në Kosovë.

Të vërtetat dhe gjuha në fushata

Jemi turrur të bëjmë fushatë zgjedhore duke folur siç s’duhet dhe duke gënjyer siç s’merret me mend! Në Shqipëri dhe në Kosovë po bëhet fushatë zgjedhore. Në Shqipëri fushata shtrihet në më shumë ditë, kurse në Kosovë në gjithsej njëmbëdhjetë ditë. Por, meqenëse njëmbëdhjetë ditë u janë dukur shumë pak, politikanët e Kosovës kanë shpikur një risi zgjedhore: kanë shpikur parazgjedhjet, paravotimet për të promovuar paragënjeshtrat dhe paraspekulimet.

Dy janë viktimat më të mëdha në fushatën e sivjetme në Shqipëri dhe në Kosovë. Viktima e parë është gjuha. Duhet të dëgjohen gojëtarët e fushatave, kandidatët për prijës, për zëvendës të prijësve e për deputetë dhe do të dëgjojmë e do të shohim se sa vuajtjet po i sillen gjuhës: leksikut të saj, sintaksës së saj, gramatikës së saj, togfjalëshave e frazeologjizmave të saj, pasurisë, natyrshmërisë dhe bukurisë së saj në përgjithësi.

Viktima e dytë e fushatës së sivjetme zgjedhore është e vërteta. Duhet t’i dëgjojmë disa nga gojëtarët e fushatave e do të mësojmë, të gëzuar, se sa shumë, se sa shpejtë se sa lehtë ata do t’i kthejnë në parajsë Shqipërinë dhe Kosovën. Por, siç dihet e pritet, pjesa më e madhe e premtimeve të tyre parajsore do të mbeten të pasendërtuara dhe do të mbeten të pasendërtuara ose për shkak se janë shqiptuar si gënjeshtra të qëllimshme, ose për shkak se shqiptuesit e tyre nuk e dinë, nuk kanë ngritje sociologjike dhe politikologjike që do t’u bënte të mundshme të dinë se, si e thonë studiuesit e demokracisë, ekzistojnë përcaktues (determinues) sociopolitikë, kulturologjikë dhe historikë që përcaktojnë se çka mund të arrihet për një mandat deputeti, ministri, kryeministri, kryetari. E të tjera.

Lëvizja Vetëvendosje, ndërkaq tregohet e vetëdijshme për këta përcaktues (determinues) sociopolitikë, kulturologjikë dhe historikë, prandaj programi i saj socialdemokrat në masë të madhe është objektiv, i realizueshëm dhe shumë i rëndësishëm për të sotmen e të ardhmen e Kosovës.

Autoritarizmi

 Jemi turrur që qeverisjen ta bëjnë sundim sulltanor! Deshëm s’deshëm, u pajtuam a s’u pajtuam, kundërshtuam a s’kundërshtuam jo vetëm me fjalë po edhe me  protesta e demonstrata nuk mund të mos e pranojmë se në Shqipëri dhe në Kosovë, domethënë në jetën kombëtare shqiptare, vazhdojnë të qëndrojnë edhe më tej bazat sociologjike dhe psikologjike për ngadhënjim të autoritarizmit.

Për këtë arsye edhe shumë e shumë kohë demokracinë tonë do ta shënojnë këto të këqija: despotizmi, nepotizmi, korrupsioni, populizmi dhe totalitarizmi, i kuptuar jo si trajtë po si sasi e fuqi e pushtetit, mediet e kolonizuara, gjyqësori i kolonizuar, pasiguria politike, shtetërore e jetësore e prodhuar prej dallimeve të mëdha midis të pasurve e të varfërve e të gjitha këto duan të thonë se shtetet tona janë shtete të kapura, të privatizuara prej oligarkisë politike, të shumtën e kohës, si po shihet, të ndërsalduar me një pjesë të oligarkisë ekonomike e financiare.

Kuvendi hesht e keqbërësit bëjnë çka duan

 Jemi turrur të bëjmë çka s’duhet të jenë as Kuvendi as shteti! Në qoftë se Kuvendit të një shteti, 47 qytetarë – shkrimtarë, piktorë, studiues shkencorë e intelektualë të tjerë i dërgojnë shkresë për padrejtësitë, keqpërdorimet dhe korrupsionet partiake që kanë ndodhur e po ndodhin në një institucion të lartë siç është Akademia e Shkencave dhe e Arteve të atij shteti e ai i shpërfill plotësisht (qoftëedhe pa një përgjigje pohuese, mohuese a mospërfillëse nga një komision i tij) si të mos ishin gjallë nënshkruesit e asaj ankese, atëherë ky s’është Kuvend i popullit, por i shfrytëzuesve (eksploatuesve) të tij!

Në qoftë se Kuvendit të një shteti i bëhet me dije me të dhëna të shkruara se në Akademinë e Shkencave dhe të Arteve të atij shteti, që ka 24 anëtarë, 12 prej tyre janë pranuar në të duke qenë funksionarë të lartë partiakë e shtetërorë të djeshëm e të sotëm, në kundërshtim me çdo parim ligjor e demokratik, e ai bëhet i shurdhër për këto të dhëna, atëherë ai nuk është Kuvend i popullit, por i shfrytëzuesve të tij të paskrupuj intelektualë dhe politikë!

Në qoftë se Kuvendit të një shteti i bëhet me dije se në Akademinë e Shkencave e të Arteve të atij shteti po vazhdojnë të pranohen si anëtarë të saj funksionarë të lartë partiakë e shtetërorë, pa të arritura shkencore e profesionale, siç ka ndodhur në vitet e pas luftës dhe siç ndodhi para sa muajsh në Akademinë tonë, e ai bëhet i shurdhër për këtë të vërtetë, atëherë ai nuk është Kuvend i popullit, por i oligarkëve të pakoncept për drejtësi, për ligjësi e për demokraci.

Në qoftë se Kuvendit të një shteti i bëhet me dije se disa funksionarë të lartë partiakë e shtetërorë, përpos rrogës si funksionarë, marrin rroga edhe si “pedagogë” në disa universitete, kurse shumë studiues shkencorë me vite presin punë e ai nuk bën asgjë për ndalimin e këtyre shpërdorimeve, atëherë ai nuk është Kuvend i popullit po i shfrytëzuesve të tij të pandërgjegje e të paskrupuj!

Në qoftë se Kuvendit të një shteti i bëhet me dije prej organizatave qytetare dhe medieve se një funksionar i lartë partiak e shtetëror, përpos rrogës së funksionarit merr rrogë edhe për mësimdhënie jo të një po të katër lëndëve në universitet duke marrë 49 mijë euro në vit, kurse intelektualë të shquar me doktorata e vepra shkencore bredhin rrugëve pa punë dhe ai Kuvend nuk bën asgjë për ta ndalur turrin shfrytëzues të këtij arrivistie të shumë arrivistëve të pangopshëm, atëherë ai nuk është Kuvend i popullit po i shfrytëzuesve të tij të pandërgjegje elementare profesionale e sociale!

Në qoftë se Kuvendi i një shteti e di dhe pajtohet që zyrtarëve të niveleve të ndryshme u lejohet të marrin pagesa për pjesëmarrje edhe në mbledhje të bordeve, këshillave, komisioneve, jurive të ndryshme të mbajtura në kohën e orarit zyrtar atëherë ky nuk është Kuvend i popullit po i eksploatuesve të tij të pandërgjegje e të pa etikë elementare.

Në qoftë se ky kuvend mbyll sytë para fakteve se përfaqësues të qeverisë e të ministrive, të institucioneve të ndryshme shtetërore, madje edhe të presidencës, në forma komisionesh, grupesh e ekipesh zëvendësojnë zyrat e sallat e institucioneve shtetërore me vende turistike malore e bregdetare në Kosovë, Shqipëri e Maqedoni, përgjatë gjithë vitit, me shpenzime të stërmëdha akomodimi e mëditjesh, të paarsyeshme, të paarsyetueshme e të kundërshtueshme nga çdo logjikë normale, atëherë ky nuk është Kuvend i popullit po i shfrytëzuesve të pashpirt të pasurisëe të jetës së qytetarëve të Kosovës. E të tjera.

A do të jenë të këtillë edhe Kuvendet që do të krijojnë zgjedhjet e 11 e 25 qershorit të këtij viti? Do të shohim, do të shohim.

Dobësimi i lidhjeve shpirtërore

 Jemi turrur të shpërfillim përbashkësinë tonë! Është një e keqe më e madhe se të gjitha të këqijat politike e administrative, që e sundojnë jetën tonë të sotme politike. Në të vërtetë në këtë të keqe të madhe janë përmbledhur, janë bashkuar dëshpërueshëm dhe pikëllueshëm, pasojat e të gjitha atyre të këqijave që i quajmë politike, partiake. Dhe, kjo e keqe e madhe mund të quhet ndërprerja e lidhjeve shpirtërore midis njerëzve, që duket e nuk duket, që fshihet e tregohet, që mbulohet e zbulohet, që shpjegohet e s’shpjegohet.

Dallimet e mëdha, gjithnjë e më të mëdha midis të varfërve dhe të pasurve, të pasurve të pasuruar shpejt e lehtë, në të vërtetë paligjshëm, duke qenë në pozita politike e shtetërore, trajtimi i pabarabartë i dinjiteteve qoftë prej individëve pushtetarë qoftë prej institucioneve politike e shtetërore, gjasat e pabarabarta për punësim dhe gjasat e pabarabarta për trajtim me kohë e drejt nga gjyqësori, padrejtësitë e shumëllojshme në të gjitha fushat e jetës, nepotizmi i përshtrirë dhe i përthelluar aq sa as në shoqëritë më patriarkale nuk shquhet me aq përmasa, privilegjet që aq lehtë dhe pameritueshëm u dhurohen disave dhe shpërfilljet që aq pamëshirshëm u bëhen disa të tjerëve, shkëlqimet pseudoborgjeze në njërën anë dhe pezmatimet e nxitura prej atyre shkëlqimeve në anën tjetër – të gjitha këto bëjnë që lidhjet shpirtërore midis njerëzve të varfërohem, të tëhollohen, të dobësohen, të këputen.

E një popull, e një komb, gjatë historisë, e kanë mbajtur pikërisht ato lidhje të quajtura shpirtërore, të frymëzuara, të ushqyera, të krijuara prej së mirës madhështore që i themi Vlera të përbashkëta, të përmbajtura në Sistemin e vlerave. Por, pikërisht këto vlera të përbashkëta, pikërisht ky Sistem i vlerave është rrënuar e po rrënohen nën trysnitë e shumëllojshme politike e partiake.

Pa lidhje shpirtërore midis njerëzve nuk ka Përbashkësi të vërtetë.

Këputjet e lidhjeve shpirtërore midis njerëzve e kjo domethënë dobësimet e Përbashkësisë sonë mund të prodhojnë të papritura të ndryshme që kur e kur mund të shprehen tragjikisht.

Është koha të mendohet për parandalimin e tyre. Është koha të mendohet për parandalimin e të gjitha atyre që u thanë më lart.

 

Botuar sot në DITA

 

June 5, 2017 02:59
Komento

72 Komente

  1. Novruz Taip Vishanji June 5, 04:52

    ANALFABETIT TURRAXHI TE QOSIZUAR !

    Ta kam thene edhe disa here te tjera, por ti si duket nuk i parapeleqen komentet e germelidhjeve tuaja gjoja ne shqip, ne ate shqipe qe pretendon ta perdorin te tjeret, ate standarte, lere te qete gjuhen shqipe, sepse eshte aq i lodheshem leximi i asaj qe je stermunduar te thuash, sa vetem nje deshire per te te ndihmuar ne perdorimin e saj me korrektesi, e ben te mundeshem leximin deri ne fund.

    E di, o Rexhe (keshtu eshte me mire te te quajne), qe kur ne fillimet e mia te te folurit anglisht, me duhej te perifrazoje nje ide, e formuloja me pare ne shqip apo edhe italisht, duke e perkthyer menjehere ne anglisht. Por me kalimin e kohes, duke e njohur me thelle gjuhen angleze, arrita ta kuptoj se persiatje te tilla, ne shume raste ktheheshin ne qesharake apo edhe pikeçuditese me interlekutorin e turnit.

    E njejta gje ndodh me shkrimin tend, kam pershtypjen qe per te krijuar nje fraze ne shqip, apo per te hedhur nje ide, ti “Akademik” me qeleshe akoma ne koke, perdor mbase gjuhen serbe si paranteze e asaj qe kerkon te thuash ne shqip.

    Andaj e ben qesharak shkrimin tend kur lexojme fjale a shprehje te tilla (nuk i kam marre ne konsiderate gjithe qelibaret qe ke perdorur !), si:
    – korrupsionuar – korruptuar (perdorimi korrekt – p.k.)
    – barazimtari – barazi (p.k.)
    – solidarista – solidarizues (p.k.)
    – shfrytezues/eksploatues – dy fjale krejt te ndryshme ne kuptim:- te shfrytezosh do te thote te perdoresh nje dukuri te mirezbuluar ndersa te eksploatosh do te thote te besh kerkime per te zbuluar etj.
    – tehollohen – petezohen (p.k.)
    – perbashkesi – bashkesi (p.k.) etj etj.

    Por ajo qe te ben me qesharak, per vete pozicionin qe pretendon te mbash si “intelektual” i gjithendritur, eshte manipulimi i asaj te vertete historike qe ti turraxhohesh te terheqesh per hunde te tjeret: “kohes se komunizmit” dhe “diktatures se komunizmit”. Je munduar te citosh edhe filozofin Emanuel Kant, por se çfare ka shkruar ai dhe te tjere shume me kolose se ai, si duket nuk ke arritur ta kuptosh.

    Si mund te quash enveroxhizmin “shoqeri komuniste” apo “diktature komuniste” kur ato nuk kane ekzistuar ralisht jo vetem ne shoqerine shqiptare te pas luftes, por ne asnje vend te botes dhe ne asnje periudhe te historise se saj.
    Mesoje nga une, shoqeria e ndertuar ne enveroxhizem quhej me korrektesi filozofike “shoqeri socialiste” dhe “diktature e proletariatit”, studjo pak marksizem-leninizmin dhe te tjere qe e kane percaktuar me saktesi çdo step te ndertimit te ketyre shoqerive.

    Edhe dy fjale per “turrin” tend te aq perdorur ne kete germelidhje te pretenduar te gjuhes shqipe:
    tregojne nje here, per nje takim te rinise socialiste vullnetare, ne ate fshatin qe ka duruar te hedhe hapat e para ne kete bote, nje fare Visho Ajazi, ne Vrake, te banuar teresisht nga serbo-boshnjake te ngujuar pas debimeve masive nga trojet e tyre, ku mirrnin pjese sekretarja e pare e rinise shkodrane (mikeshe e Bedriut (Islami) tend bashkekatundar nga Kosova) dhe disa gjithnje sekretare rinie te rretheve te tjera, nder te cilet edhe me qesharaku ai i Mirdites.

    Qesharaku, sepse ne nje takim me Enver Hoxhen, kur ky i fundit pasi degjoi nje ujevare fjalesh tipike te nje mburraveci sharlatan, e pyeti “sa sapun konsumojne mirditoret per tu lare” u detyrua te heshte dhe te gelltite sapunin per djathe…

    Pikerisht, ky qesharaku i Mirdites, i ulur perballe sekretares se pare te rinise shkodrane, duke ngritur nje dolli me raki rrushi te vreshtave te Shtoit, ju drejtua me fjalen qe ti ke sterperdorur ne kete ballade te merziteshme : “TU TURRSHA “, dhe pasi sekretarja e rinise shkodrane menjanoi trupin duke treguar murin pas saj ju pergjigj: “U TURRSH E THYEFSH KRYTE”.

    Andaj O Rexha i Kosoves, mos u TURR shume ndaj shqiptareve, por vetem kosovareve te tu, sepse nga keto ane mundet me siguri “TE TURRESH E TE THYESH KOKEN”

    Reply to this comment
    • korçari June 5, 10:16

      FALEMINDERIT z.Qosja per kete rifreskim te historise,te vlerave te cilat i kemi humbur apo po i humbasim .E verteta ne shume raste nuk eshte e pelqyeshme t’a degjojme pasi na detyron te shihemi para pasqyres me gjithe shemtine tone dhe se fundmi :Ju kerkoj falje z.Qosja per ata sharlatane qe japin leksione drejtshkrimi te cilin e kane mesuar ne shkollat “e diktatures”disa anonime pa asnje lloj kontributi dhe mundohen te behen te njohur duke share ,sulmuar figura te ndritura te kombit(njihet kontributi i tyre)dhe duke mohuar dhe nxire prejardhjen dhe historine .Dikush dogji biblioteken e madhe te Aleksandrise per t’u bere i njohur por ngeli ne harrese dhe do te kete gjithmone qen qe lehin por vetem lehin.

      Reply to this comment
      • Novruz Taip Vishanji June 5, 11:21

        PERSERI O PUSHT SERBO-MAQEDON

        u perzive si pordhat neper te linjtat ? Kish te drejte dikur, gjate luftes NA-çL, Baba Faje Martaneshi, qe korçareve, ave tuaj, u vinte me force nje qepe ne goje, te mos flisnin, edhe kur flinin mes gjetheve te dushkut e neperkave qe i masakronin surreterit.

        Po per ty, nga Delvina, po pergatitet nje lloj tjeter “qepe” gojembyllese, tranguj OMG-iste, qe te te bllokojne nga e hyra deri ne te dale, qe te zgelaqesh se brendeshmi me mutngrenjen tende tashme legjendare, sepse o qenje e peshtire, bashkejetesa ne qyteterim eshte nje opsion i pa realizueshem.

        Ke vend e aty mund te mbijetosh, vetem mes plehrave te ndonje landfilli, ku zagare si ti pellasin ne vend te lehjes, e krimat zvarranike bejne kerdine mes levoshkave te bananeve te hedhura enkas per te te ushqyer ty dhe shaledredhurat qe te kane prodhuar per te ndotur kete bote.

        Ke te drejte per shqipen qe nuk e njeh, sepse ate qe njeh mire eshte serbishtja, si ajo gjuha e pare qe perdor edhe ky “akademiku” i rishtuar i kushdi ku e nga kush.

        Reply to this comment
        • Mark uk June 5, 13:31

          Po me del jashte Kontrolli o Novrus ,
          Mos valle te vrasin Tangat ?

          Kete leksion e ke falas ,
          sepse eshte ne ofert ,
          pago nje e merr dy .
          Te jesh krenar me korrektesine e mamase ,
          Por jo me Depresionin tend Kallamisht.

          Ky lloje reagimi eshte i partise SFIDA ?
          APO personal ?
          nejse fillo e lexo ngadale , qe METABOLIZMI yt truror te filloje te FUNKSIONOJE .

          Europa jote e Enderuar .

          Evroja ?
          Kishte menduar Hitleri me pare .
          Jemi ne vitet 30 , Gjermania vuante [ rigore ] e njeta qe na detyrohet sot , duke krijuar probleme te medhaja si Papunesine dhe DEFLACIONIN , ME MONEDHAT E ANKORUARA
          me kembim fiks
          GoLD STANDART me floririn .

          Me kete renie ekonomike gjermania kishte edhe nje problem tjeter ,
          NUK MUNDE TE EKSPORTONTE ,
          Marka gjermane ishte shume e forte .

          ç’fare shpik gjermania ?
          u jepe jete dhomave te kompensimit ,bazuar tek KLERINGU .
          [ NUK po zgjatem se besoj se e kupton ]

          Rezultati ?

          Shtetet europiane BLININ me shumice mallra gjermane edhe se nuk kishin nevoje ,
          ndersa Gjermania importonte pa PAGUAR asgje

          Vazhdojme apo do te ç’plodhesh pak ?
          merr fryme thelle dhe nxirre ngadale .

          Gjermanise Naziste nuk i mjaftonte kjo ,
          kerkonte me mehr .
          Hapi tjeter ishte qe ta bente Marken Monedhen europiane , bashke me nje BCE Gjermane .
          Se europa del Syd nuk do ta pranonte ,
          zgjidhja do te ishte vetm nje — Takse kembimi fiks .

          me 9 maj kjo per per FAT u ndalua perkohesisht .

          Gjermania hitleriane u FAL , dhe i premtohet ”’RILINDJA ”’ HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
          Sot vazhdojme Projektin Merkantilist qe u braktis ne vitin 1945 ::
          Alla Merkel :
          shtrengim bilanci ,
          ulje te rrogave , per ”’ konkurim ” [ haaaaa ]]
          e natyrisht borxhe per shtetet qe kane nevoje per liquiditet [ greqine e ke pare ? po italine ? po francen ?]]
          qe perfundojne tek Borxhet qe nuk mund te paguhen ..

          Tani ti gjithmone RRotullohesh
          si kali ne leme .
          Kujton se Gomari çalon nga veshet .
          KorQarin do ta vrasim ,
          apo me durim duhet tja shpjegojme situatat
          duke i thene :
          Qe nuk ka egzistuar KURRE e majta dhe e djathta ,
          VETEM EKONOMIA .

          Detyre shtepie :
          Kujt i ka interesuar te ndaje popullin ne te majte e te djathte ?
          Te perqafoje , dhe me dashuri Vellazerore te pershendes ,
          [ Lexo , LEXO , lexo ]
          e mos shiko Tarzanin .

          Reply to this comment
          • Novruz Taip Vishanji June 5, 15:47

            TE PAGOI EDHE SOT KOKEDHJERA E ÇEPANIT

            te aguridheve me mjalte te helmuar, te hash me gojen tende spazmike, aty mu tek gryka e tubit te uhrave te zeza te Spitalit Infektiv ne Tirone ?

            Me ben te dhitesha jashte radhes me teorine tende te ekonomise hitleriane (me vjen keq per ty se e kisha embesuar me ca pasta me ngjyra formaldeike tek Neranxi ne Bllok), sa i shterpet je e sa shume i fryn bulçive vetem per te treguar injorancen tende.

            Troll ke qene me kohe e vakt, por ketu nuk kam ndermend te dal jashte temse se germelidhjes se adashit tend kosovar, qe ashtu si ti, me sinonime shpesh here qesharake, kerkoni ti mbushni me3ndjen shqiptareve (shyqyr qe largqofte nuk jeni te tille), se nga zdrala e mesgishtave kembore mund te prodhoni qerpike artificiale, e nga ajo e nensqetullave, parfum qe ja kalon edhe atij te Hugo Boss-it (mos e ngrit zerin se te padit ne gjykate Hug-ua),

            Vazhdo or leshterik te piruetosh mes radheve te komentuesve on line te DITA-s, fute thelle ne rradake (dhe ne te pasme ne se te ka ngelur akoma ndonje vrime bosh), se veshtire te terhiqem para sat’em-isteve si ti.

            Te fala asaj bushtres qe te leshoi me koke ne koshin e plehrave, kur lehonte me ngjizjen e atij gjermanit qe aq shume te paska nxire syte.

      • Kapit Tupalla June 5, 14:17

        E vetmja SHPRESË për Kosovën është VETËVENDOSJE !
        E vetmja SHPRESË për Shqipërinë janë 71 VOTA !

        Reply to this comment
        • Mark uk June 5, 14:45

          Kapit Tupalla
          Mos more , zbulove ujin e ngrote ?
          71 votat e shpreses tende jane ne doren e Sorosit , Edvini ç’thote ?
          Si thua ti do te degjoje popullin apo sorosin ??

          Kosova Fitoje panvarsine nga serbia ,
          Por jo nga Europa gjermane ,.

          Kosova , pa patur monedhen e saj dhe bankat Kombetare nuk flitet per Panvarsi te saj .

          Te pakten kosova te Punoje me LEKUN e shqiperise dhe jo me EURON .
          Kjo eshte gjysma e panvarsise se kosoves .

          Kapit Tupalla ,
          ti shpresen lidhe tek diturijo jote ,
          dhe jo tek Pordhet e Rilindjes Integruse Demokratike te shitura te Sorosianet e bamirsive Spekullues .

          LeRE Novrusin se nuk i afrohesh per nivelin
          e diturise .

          Reply to this comment
          • Varferia eshte roberi... June 9, 07:46

            E fituan pavaresine kosovaret….po pse po lene perdite e me shume Kosoven e po lypin strehim ne Europe?
            Pra, nuk na qenka e rendesisshme Pavaresia, po mireqenia e cdo njeriu…
            Varferia eshte roberia me e madhe…
            Politika nuk ka asnje vlere per shumicen, vec per ato qe fitojne direkt, si pushtetaret..

      • Zgjimi June 6, 07:55

        Cfare beri ky zotnia Qosja, kur rregjimi i Enverit e rropi popullin shqiptar ne burgje e pushkatime?
        Kujt i ndihmoje ky Zotni?
        Po per Pader Gjergj Fishten cfare qendrimi mbajti kur e mohoje Lidhja e Shkrimtareve e Artisteve sherbetore te rregjimit diktatorial?
        “Baballaret”??? A mos duhet ti lavderojme akoma

        Reply to this comment
      • Une... ti... ne te gjithe... June 6, 21:28

        Se une e dija kerric por jonuzi eshte gomar i punesuar prej dikujt!!

        Jonuz do e thosh vet apo ke nevoj per ndihme!!

        I kane hale ne sy keta njerez qe dalin ndricuar ne krahe te shqiperise dhe kosoves, – ua prishin ekuacionet fare poros merziten se fundi arriti dhe tani do kete vetem ngjitje dhe e drejta nuk do ndalet!!

        Reply to this comment
      • Kunder shfrytezuesve June 7, 07:45

        O korcari!
        Jam pjesatarisht dakord me cfare shkruan, po Zoti Qosja a ka reflektuar per te shkuaren e tij? Se nuk harrohet se cfare qendrimin ka mbajtur kur ne Shqiperi ishim burgu i Enverit dhe llafebukurve, si Driteroi e Ismaili..
        Kunder ketyre shfrytezuesve, nuk di te na kete shkruar apo e kam gabim…
        Vlerat e popullit tone i mori lumi e kete e dine te gjithe, qekur sigurimi i shtetit i detyrimeve njerzit te benin spiunlleqe nbrenda familjes dhe femijet, bile i perdorte. A e dini Ju qe kane bere njerzit burgim se ka thene na ka ardhe Enveri deri tek hunda dhe se i biri i tha mesueses, qe Enver Hoxha eshte 1.72 m i gjate. Ku e di ti i tha ajo? Baba im eshte 1.82 m. Po te heqin gjatesine nga maja e kokes deri tek hunda, del 1.72 m. E mori vesht drejtori, pergjegjesi i sektorit dhe e kuptoni vete..,
        Pra, vlerat tona moren fund me kohe, po desha te dija si e sheh kete pjese, Zotni Qosja.
        A na ka kerku falje per miqesine me shfrytezuesit e vjeter, qe te kete fytyre te shaje dhe keta te rinjte?

        Reply to this comment
    • Mollosi June 5, 10:26

      Z. Qosja e pat formuar nje parti ne Kosove dhe u turr ne zgjedhje, por shume shpejt kosovaret ia thyen koken.

      Reply to this comment
    • Guri June 5, 10:35

      Novruz! E di si me dukesh? Si ajo bretkosa e fabules, qe deshi te barazohej me kaun dhe u fry sa plasi/nga marazi. Edhe ti je vetem nje analfabet i mjere perpara Akademikut te shquar. Nje keshille: Mos e ekspozo kaq shume padijen tende. Me degjo, eshte me mire per ty.

      Reply to this comment
      • sabo June 5, 16:03

        Nevruzi me siguri ka marre detyre nga Shpellari

        Reply to this comment
      • Novruz Taip Vishanji June 5, 16:24

        JE SAZAN APO PO JE GURI ?

        Se ç’me çove leshin e duarve me kete akademikun tend te gjuhes boooooh !
        Po injoranti kur nuk ka argumenta, qe ne rastin e germelidhjes se Qoses jane te bolleshme ne analfabetizmin e tij, duhet tu ruhesh edhe gureve te mallkuar, kur dalin pa te keq nga kalldremi ku jane te destinuar per tu shkelaqur nga kope cjapesh, derrash e gomaresh me e pa samar, si ti.

        Une or torollak nuk kam ndermend te humb kohe per te shtjelluar nje nga nje gjithe broçkullat ne gjoja shqip te akademekuit tend, sepse ka me shume vlere per mua nje lexim i romaneve te Michel Houllenbecq-ut ne origjinal, sesa kuterbimi yt ere bloze te pa ere.

        Futja nje akshure me kajmak Rahovice, se mbase te vjen esellimi me shpejt se kur zhyt koken ne pellgjet e rrenojes ku linde dhe do ngordhesh si çakmak i konsumuar.

        Reply to this comment
    • Rradhima June 5, 13:57

      Novruz Lere xhan se nuk eshte per ty kjo pune. Per te folur si ti dhe per te dhjere gjithcka, eshte kollaj, shume kollaj. Ty te ngelet merita e padiskutueshme, te flasesh brockulla esell. Shume te tjereve, u nevojitesh ndihma e atij lengut nga Skrapari, per te folur gjepura.
      Ka shume si puna jote, ai fisi juaj? Nganjehere, shkon i gjithe budallalleku tek nje i vetem. Te paska rene ty me duket, ta mbash barren e fisit. Vazhdo tu turresh cdokujt qe ka dicka per te thene. Kohe Novruzesh kjo sotmja jona. Ku te vemi ne pa ju Novruzet?

      Reply to this comment
      • Novruz Taip Vishanji June 5, 15:55

        TE VESH NE TE SAT’EME

        o radhomor nga Çepani trim e patriot. Eshte e kote te zgjatem me ty,sepse agumentave qe ngre (siç bej me tet’eme tre here ne jave, aty pas mullarit me kashte), sepse siç thote ajo fjala e urte surrelore, sipas vendit behet edhe kuvendi.

        Po me qe ti ke ngaterruar rruge, dhe je futur me injorance ne kete kuvend, mos prit te te le ne heshtje, pa tu pergjigjur, sepse Konica, siç kam thene edhe dhjetra here te tjera, ishte nxenesi im me i mefshte.

        Kur nuk ke argumenta, gojemutha sa te duash, sepse asgje nuk ndryshon ne mendimin tim per injorancen e ketij fare akademiku, te cilin po embron me nje serbizem jo vetem vuçiçor…

        Reply to this comment
    • Kapit Tupalla June 5, 14:15

      O Novruz, shko në Iran, atje ta festojnë emrin ! Mundesh edhe në Beligrad, se janë miq me Iranin.

      Reply to this comment
      • Novruz Taip Vishanji June 5, 15:30

        O TOPALLO,

        ate kemneb me te shkurter futja sat’eme nga pas, se ka dite qe nuk dhitet e gjora, qe kur hengri tespixhen e Qoseve ne Prishtine e Suhareke.
        Veshtire te lemdohem nga nje skrumbull si ti o shites ferrash per dru zjarri, e aq me shume nga injoranti qe mbron.

        Reply to this comment
        • Mark uk June 5, 16:34

          Novruz o bir !
          Ta dija se do beneshe keshtu ,
          me mire do ti bija me dore , se sa te beja ty .

          More lanet ,
          me mire te kisha bere nje cope dru e te ngrohesha dimrit , se sa te bera ty , qe nuk ha Sepata gdhendje .

          Kujtoja , qe ulerimat e kenaqesise se Mamase ,
          do ta zbusnin zemerimin ndaj atij qe shfrynte epshet e sat’eme .
          po ç’te kam bere more ?
          Me tet’eme duheshim dhe kaq .
          per kete me ke marre inat o Kopan ?
          Ja lahhhh pika qe ste bie .
          po ta marr vesh jot’eme do ti sekuestroje Tangat e tua firmato nga Une .

          More edepses , eshte normale se pa te bere Mamane ? si do te lindje ti o Bylmez shkodre ….
          Prandaj ule koken tende ,
          merre me qetesi , e ki respekt per ate qe te ka bere Koken , por edhe per moshen o gjytyrym Stambolli .

          Reply to this comment
          • Novruz Taip Vishanji June 5, 22:40

            O PJERDHJE E ÇEPANIT

            ne darke para se te flesh “ne qetesi e dashuri”, akoma sot te vjen medyshja, sa here eshte palluar jot’eme per te jashtenxjerre nje son of a btiches si ti. Dije nga une qe nuk e kam me te degjuar, ate naten e ngjizimit tend, ishin plot trembedhjete pallore te uritur qe ja beme shpelle ate tunelin ku ti dole me kembet tuaja, aq i larguar i kish mbetur.

            Je rast i vetem ne bote, qe ke futur ne grindje edhe ata ekspertet amerikane qe pagueve te thoshin se filmimet ishin te fallsifikuara, ato te rregjizortit Prifti.

            Deshe te vrisje edhe Doshin, mor kodosh qe ushqehesh vetem me veze te zjera, per t’u dukur me i bukuri i stalles se derrave te Çepanit, ku kurverine e keni ne gjak, e tradhetine ne bythe.

            Edhe ai shitesi i sallateve me karroce dore, ngjitur me nje fare shites fiqesh tek pazari i ri, akoma mundohet te qetesoje dhimbjet qe i ngelen nga ajo beteja e te trembedhjeteve, sepse ne intervalet, benim prova edhe pas shpindes se tij, ishte nje zbavitje se zor mund ta gjesh edhe ne te gjitha filmat porno, ne te cilat, jot’moter eshte protagonisste, kokedhjera, tutore, jot’eme, grande madama, e gjyshja sa ishte gjalle, bente kasieren e fitimeve me te cilat ndertuat halene, tek rrenjet e fikut, ne bahçen ku orgjite mes fisit tend ishin me te preferuarat e gjermaneve qe nga lufta e dyte boterore.

            He pusht do me , beme nje fishkellime, se te tregoj edhe per ato dy shurranet qe qane kur u bere kryekokedhjere.

    • Une... ti... ne te gjithe... June 6, 18:19

      @Novruz Taip Vishanji!

      Qenke nje kerric gomari! Por me sa duket qenke i krijuar neper restorantet evropiane ku ke patur eksperienca me shume njeres dhe gjuhe te ndryshme qe te paskan bere te ndihesh Akademi i Larte i letersise dhe linguist i vertet qe meriton te shkosh lart e me lart… lart e me lart….

      Por une te sugjerij qe ti te maresh kete mikun ketu , dhe tja prezantosh sat eme qe te cfryesh dhe te ulesh ne realitet!!

      Gjynah mos qoft por ti e disa te tjere ketu e keni nevoj

      Reply to this comment
      • Novruz Taip Vishanji June 6, 18:51

        UNE JA KAM PREZANTUAR SAT’EME

        qe kur yt’ate u denua me shtate vite burg per pederasti. Dhe nga shtat’te ja dyfishuan ne katembedhjete, se ne Bulqize beri greve urie qe te vishej me fustanelle, te lyente buzçkat me te kuq, e te mbante floket e gjata te lidhura tufalec ne maje te rrashtes.

        Si prift i Famullise se Burrelit, me lejohej te konfesoja te burgosurit, dhe e di ç’me tha yt’ate, pederasti;:
        “Pader, une vertete me e me letra jam i martuar, por ne te vertete mbaja vetem bishtukun kur gruaja ime (Jot’eme), shkundej mes halldupeve te mehalles. E nuk i mjaftonte vetem nje. po shpesh harlisej me tre e kater njeheresh. Une e dua shume ate (tet’eme) se kur nuk ja dilte dot me kater njeheresh, me theriste mua ta ndihmoja, me ate me te hardisurin.
        A kam bere mekate Pder?”

        Ja thashe qe ahere, dhe para ca ditesh shkova t’ja perserisja aty tek varret e Bregut te Thate, duke i dhene te drejte ..me nje te dhjere ! Pusht!

        Reply to this comment
        • Une... ti... ne te gjithe... June 6, 21:15

          Movruz Tahipte Shegani!!

          Im ate ishte komunist i vertet dhe nuk e pa burgun dnonjehere! Ai as spihunoi e as denoi kend! Kishte shume te mira!

          Po kishte edhe ca dobesi: nuk permbahej kur i dillnin gra te bukura qe nuk i kishte gjak, – asnje ku i shpetonte pa ja ngritur kembet. Pra ishte komunist i kujdesshem dhe ua bente qejfin te gjithave!!!

          Mamaja jot jonuz ishte e bukur? Se po qe se ka qene e bukur ti ka gjasa nuk e ke njohur babane e vertet.

          Nese mamaja jote ishte e shemtuar si gomarice atehere ti e nje mire babane, – eshte ai me vesh te gjata – qe te ka dhene te ka edukuar ty dhe te ka dhene mendjen e kerricit aq shume sa mendon se ke mendje te flasesh me njerez si rexhep qosja!!!

          Shko e sqaro punet me tet em ti dobic muti!
          Se jeni ju njerez bq-ira qe e keni katandisur ate vend te fole te injorances ku nje njeri i tredhur mendersht si sali berisha dhe edi rama e nje kaprrico e palaco prej shpellave te skraparit bejne ci do derri ne mes te llumbit si ti!!

          Por ty te djg bytha kur flet qosja se ai thot cfare sheh e degjon e nuk perdridhet si kurvat tuaja ne pune e ne shesh vetem per te bere pese leke me shume!!

          Ti je pjese e atij llumbi qe rexhepi ka pershkruar ne kete shkrim dhe ti e di shume mire gjendjen katastrofike qe ka arritur ajo shoqeri prej jush prandaj te djeg bytha, por hidhi krip perpara se te na semuresh edhe nga betha se nga mendja je semurur e nuk kemi cte bejme me!!

          Vdeksh sa me pare qe te jete e mundur, se po vdiqe bene pune te madhe per vete e per te djithe!!!

          Reply to this comment
          • Novruz Taip Vishanji June 7, 04:44

            TE GJITHEVE QE TE HYPEN !

            Ndersa babai i prezumuar i yti ishte komunist i imagjinates tende prej dobiç befotrofi te braktisur pas koshit te plehrave, im ate ishte jo vetem antar i PPSH-se, por edhe oficer “civili” nga me te lartet te sigurimit te shtetit. Dhe e di or bythetange perse e perjashtuan nga partia? Se e zune gafil,me tet’eme, duke bere harakiri, tek dyqani i bukes se lagjes, edhe pse jot’moter ajo kurva me nam, qe mbante gjithnje me vehte nje liste çmimesh per prestacionet sexuale, si: nje ndukje cicash 5 leke, qe thithje deri ne zbrazje te topeve, 10 leke, nje te kaluar ne fund-pas-shpinde 23,5 leke dhe nje shkundje totale 29,2 eke…,bente rojtaren pas shtylles se pallatit me drite te kuqe.

            Ja pat kaluar edhe Fiçor Shehut e Hilmi Seitit, nuk kishte femer me te bukur qe nuk uti ne dore, por tet’eme e kishte si ajo lecka qe fshinte qe fshinte halldupin, e perdorte zakonisht kur binte shi e frynte murlani i Grykave te Namura.

            “Utile e diletevole” thone italianet – e dobishme dhe qefdhenese, sepse bente edhe spiunen e lagjes, aq e pekrushtuar ishte sa paditi edhe ate qe ti abstraktisht quaje tet’ate, te cilit ne Pyjet e Arrave te Rerçit, i çau kafken duke thyer arra.

            Kshte nje kuti boshe kepucesh te mbushur me medaljet e enveroxhizmit, qe nuk u mburr kurre ti vinte as edhe ne dite festash. Ky ishte im ate, ai biondi kaçurrel e me sy te kalter, qe ua punoi gjermaneve, duke u kaluar nene hunde, ne oret e “coprifuocos”, mbushur gjoksin me trekte, bomba e fisheke, per te furnizuar guerrilesit legjendare, qe bene vetem nje te keqe ne tere veprimtarine e tyre, vrane ate gjermanin qe te ngjize tek jot’eme.

            Sot ti fshihesh pas bythetrashes se Çepanit, se te mban frymen gjalle me therimet e grabitjeve kolosale qe ka bere, por mos harro se historia, siç te meson Rexha i Qoseve te Mitrovices, gjithnje ka tendence te perseritet, kesaj radhe jo me thyerje kafkash ne pyjet me arra te Reçit, por me zhdukje te sojit e sorollopit tend me, siç thoshte Majakovski. me bome edhe flamur.

            Mos u lemetit, e kishte fjalen per kenget dhe vargjet….

  2. MERGIMTARI June 5, 04:53

    Ketij serbofili apo xhihadisti bolshevik i ka ngelur sahati tek koha e komunizmit akoma . Nuk ka faj sepse ka studiu ne beligrad dhe komunizmi bolshevik e ka diplomu, akoma merret me fashizma e prralla te tjera por nuk e dine se fashizmi dhe nazizmi na bashkoi trojet shqiptare edhe sot i kemi ndertesat dhe infrastrukturen qysh nga ajo kohe qendren e tiranes dhe ministrit ata i ndertune ndersa shoket ketij cjapi me mjeker arabe ndertune vetem bunker dhe burgje dhe kopshtin zoologjik te ballkanit te rrethuar me tela me gjemba qe bota e therriste ALBANIA ..Aman edhe ju te DITES ca merreni me keta lloj tipash

    Reply to this comment
    • Lira June 7, 20:40

      O mergimtari,
      Po rrofsh, se kete po mendoj dhe une.
      Ketij Prof. Qoses i ka mbetur ora tek koha e diktatures, se njerzit jane si rosat qe po hengren peshk i vjen edhe era e mishit ere peshku.
      Keto te edukuarit ne shkollat e diktatures, te mos na shkruajne me, se nuk na mesojne gje..
      Kur na paska qene kuvendi i qeverise, perfaqsues i popullit??!!!
      Do doja te na pergjigjet Profesori….
      Populli shqiptar nuk ka pase kurre kuvend te te mireve, por te krimineleve e tani te bijve te tyre…..

      Reply to this comment
    • Ari June 7, 20:45

      Ky Qosja eshte nje marksist-leninist i vjeter..
      Eshte mbeshtetes i krimineleve te Partise se Punes dhe e Enverit….
      Prandaj nuk e Kritikpunkte kurre monizmi shqiptar..

      Reply to this comment
  3. margerita June 5, 05:52

    Si gjithmone i madh dhe i vlefshem.
    Faleminderit profesor Qosja.

    Reply to this comment
  4. Guri June 5, 08:04

    Analiza e Akademikut te Shquar, si gjithmone, e shkelqyer. Le ta degjojme dhe te thellohemi ne arsyetimet e tij dhe, ne zgjedhjet qe po afrohen, te votojme vetem per ata qe u jane permbajtur me shume porosive te Akademikut dhe kane bere me pak gjema nga ato qe shtjellon ai. Nder ata qe duan te qeverisin Shqiperine, duhet te perjashtohen ata qe kane vjedhur hapur dhe kane vrare, nderkohe qe duhet te votohen ata qe duan te bejne, me ne fund, shtet ne kete vend te bekuar nga natyra. Njerez te pagabueshem nuk ka, prandaj le te votojme per ata qe kane gabuar me pak dhe te perjashtojme fajtoret qe, me bemat dhe krimet e tyre, e kane lene kete vend ketu ku ndodhet.

    Reply to this comment
  5. Behxheti nga Gjakova June 5, 08:46

    Me fjale lehte te kuptueshme, me gjuhe lartesisht te dinjitetshme, kjo mendje e ndritur e kombit shqiptare na shpalose me saktesi te skajshme te verteten e aktualitetit tone mbarekombetare: gjendje mjerimi intelektual e moral dhe mosrrespekt i plote ndaj vetvetes.

    Reply to this comment
  6. moni June 5, 09:18

    o novrus po shko pirdhu se ti do te korigjojshe Akademik Qosjen.Edhe ti ke per te thene dicka,,,,

    Reply to this comment
    • Novruz Taip Vishanji June 5, 11:10

      HE MER MONI I XHIJES

      se lulelakrave me burdullak maje koke, eshte me mire te pirdhet jot’eme se la nam nen urat e Lanes, duke kerkuar 5 leke per çdo shurrtar te turnit.

      Keto lloj te paftuarish ne shqipfolje te pezmuar, i duhen vetem rraces tende prej pushti karabullak, dhe jo ne shqiptareve te vertete, brenda kufijve shteterore.

      Atavizma si ti e soji e sorollopi yt, pak i duhen Shqiperise, sepse derisa te ngrihen gjthandej impiantet e riçiklimit te plehrave, vetem qelbesoni ambientin dhe perbeni rrezik te perhershem infeksioni per qytetaret e fshataret njerz te mire te Shqiperise.

      Reply to this comment
      • intelektuali June 5, 14:29

        Novruz
        Hajde te Taivani
        kafene ta pime tek filxhani
        me dashni e qetsi
        me te tregu Rendin e Ri .

        hajde e mos ki gajle
        se kafen ta pugij une .

        Veç koken bane me xhel ,
        e hiq vetllat e ruj sqetllat .

        Reply to this comment
  7. thana June 5, 09:20

    Nenteksti i shkrimit eshte i qarte: Popull shqiptar voto me 11 qershor ne Kosove e me 25 qershor ne Shqiperi per njerez qe kane treguar me vepra se jane te ndershem dhe mos voto per ata qe kane diploma e para te fituara me rruge te pandershme.

    Reply to this comment
    • Mollosi June 5, 10:19

      Ne mesin e politikaneve nuk ka njerez qe kane treguar me vepra se jane te ndershem. Te gjithe jane te pandershem!

      Reply to this comment
  8. I.Troplini June 5, 10:08

    Akademik,

    ky realiteti shqiptar, kèndej e andej kufirit, i ngjan mè tepèr njè pavioni tè madh psikiatrik, ku nekrofilèt janè bèrè timonierèt e anijes qè padyshim do tè fundoset.
    Ajo, fundosja, ka filluar me kohè dhe èshtè e dukshme pèr tè gjithè ata qè e shohin botèn me sytè e tyre dhe jo me syzet e vrasèsve, hajdutève dhe tutorève me imunitet politik.
    Ikin shqiptarèt akademik, ikin rrugève tè botès pèr tè kèrkuar njè strehè ku jetojnè nè dinjitet. As rreziku pèr jetèn, nuk mund ti ndalè nè rrugèn e tyre drejt syrgjynosjes. Drejt atij qèllimi, ikjes nga perversiteti, shqiptari èshtè i gatshèm tè paguajè çdo çmim.
    Zorr tè gjesh njè komb shtegtarèsh si ky yni, nè kontinentin qè i pèrkasim gjeografikisht.
    Kaosit urban nè Shqipèri e Kosovè, i bashkangjitet shthurja dhe degjenerimi moral i njeriut. Me njerèz tè tillè, mund tè bèsh bordello gjigande, siç po bèjnè, por kurrsesi shtet ligjor.
    Kemi dèshtuar akademik. Midis alternativès zgjidhèse dhe ikjes nga vendi i dèshtimit, shumica ka zgjedhur tè dytèn. Ndaj ky kazan i ndyrè, vlon, por jo deri nè atè pikè, saqè tua pèrplaste kapakun e tij nè surrat, ordinerève dhe tutorève, nekrofilève “timonierè”.
    Faleminderit akademik.

    Reply to this comment
    • mira June 6, 17:40

      O Troplini
      Ke shume te drejte..
      Ne Shqiperi kane ngelur pleqte, te pamundurit e femijet e mjerimit e te idiotesise…
      Kush i ka dy thelbi mend maje kallirit te trurit e kupton si Ju situaten…
      Faleminderit

      Reply to this comment
  9. populli para 90 June 5, 10:30

    I nderuari Profesor , besoj se pergjigjen e din me mire nga te gjithe ne.Ne komentet e mija te vazhdueshme kam theksuar gjithmone se Ne Shqiptaret nuk jemi te afte te qeverisim.kete le ta nisem nga kushdo kohe, si para 100vjetesh dhe sot.ne qoftese do te bejme nje analize cdo Deputeti qe sot ndodhet ne parlament , dote na zeje frika qe 90% jane per Burg dhe jo ne ate ndertese te nderuar qe eshte atje per te marre vendi me ne Favor te ketij POPULLI dhe jo ne te kunderten.

    Reply to this comment
  10. Fatmir Lohja June 5, 11:27

    Turrja tregon energji.Per te bere pune te mira,duhet edhe mendt.U turr edhe presidenti aktual Frances,Markon,dhe doli ne krye,me gruan 24 vjete me te madhe se veten.

    Reply to this comment
  11. Ku shkeli socializmi jane zdukur besa e burreria! June 5, 11:41

    Zoti Qosja,
    Vlerat e popullit shqiptar jane zdukur, sic u zduken te gjithe vlerat morale te popujve te bllokut ish socialist! Po keto probleme ka qe nga Rusia e deri te Rumania. Ish Gjermania Lindore eshte me e perzier, por prej andej po ringjallet perseri nazizmi, se njerzit jane pjelle e nje sistemi totalitar..
    Edhe Kina nuk e kaloi kapitalizmin, por po e perjeton tani, duke qene ne ideologji totalitare e ne ekonomi kapitaliste, por vlerat morale jane shkaterrur dhe atje ne revolucionin e Mao Ce Dunit. Ndertesat do ngrihen shume me shpejt se vlerat morale e shpirterore, se keto duan shembull perjetimi.

    Reply to this comment
  12. Mersin June 5, 12:26

    Shshsh, vemendje, flet i madhi Rexhep Qosja.

    Reply to this comment
  13. Arjan June 5, 13:45

    Respekte per profesorin

    Reply to this comment
  14. MH June 5, 13:55

    Te dashur komentues.
    Mos e merrni me aq seriozisht kritikat ndaj Novruzit.Se per dine e iman bahet nervoz e nuk dihet se cfare ban.Mandej si te thuash.Novruzi nuk asht krejt i pa ditun.Nuk e kuptuat qe Novruzi asht poliglot.Qe per te kuptuar anglishten e perifrazonte iden ne shqipe ose ne italishte e mbas dy javesh i kthente anglishtes.Keshtu e ushtronte mrekullin e metodikes se te mesuarit anglisht.
    Akademiku Qosja,perdor fjale origjinale te shqipes ku shumekush nuk i perdor dhe mund ti kene harrue duke joshur burime fjalesh nga gjuhet e huaja ne vend te shqipes.Ndersa vrejtjet qe ben Novruzi per fjalet e huaja ne perdorimin ne kete shkrim nga ana e Akademikut Qosja jane fjale te futuna nga keto studjuesit autodidakt te cilet si puna e Novruzit qe mesonte anglishte nepermjet perifrazimeve te ideura ne italishte.Keto “gjuhetar” per tu shitur te dijshem e lene shqipen permbas doret flet ne te huejen kur s’asht nevoja.

    Reply to this comment
    • Novruz Taip Vishanji June 5, 19:28

      Me Hengshmune !

      Une anglishten e njoh pothuajse ne te njejtin nivel me shqipen, sepse kam jetuar diku andej nga New Yorku per gati dhjete vite. E per deshperimin tend njoh edhe disa gjuhe te tjera te huaja. Ke nevoje te shperlash gojebythen tende me acid klohidrik se ai sulfurik ta shton eren e vezeve te qelbura qe mban edhe pas nje zhytjeje ne Lane.

      Nuk ka nje shkrim te ketij fare akademiku, si ky i sotmi, mbushur me ZIZA e KIZA, e Kiça e Shunda, qe e bejne edhe me Akademie gjuhen …booooh qe ka perdorur.

      Nuk ke argumenta andaj leh or qelbesire, se ne rast te kundert do i parashtroje ato ne gojemutngrenjen tende. Ndyresire !

      Reply to this comment
  15. prisni se skeni pare gje akoma June 5, 14:10

    E paska thene troc profesori i madh.

    Reply to this comment
  16. Shqiptari June 5, 14:59

    novrus ,
    hiqu tutje o derbardhe
    e mos na ver diktature ne Dialektet tona .

    Sa me pelqen shkodrançja ,
    pse jo edhe vblonjatçja ,
    Sa deshire kam te kerkoje nje Petanik ne korçarçe ,
    apo te hidhem ne sulm me Kosovarçe ,
    Shume e bukur te kendoje Permertarçe
    Ndoshta te kerceje Osman tagen ne çamçe
    Tja marre Labçe ,
    edhe Dibrançe
    prandaj o Novrus po ta them Shqiptarçe

    Ik e pirdhu , se na çave Astaret duke na Rokanisur damarin mes kembeve .

    Reply to this comment
    • Novruz Taip Vishanji June 5, 16:12

      SHQIPTAR TI ?

      Tek lexoja me ze sporet helmuese qe leshon pa teklif, bere ti bjere te fiket ZIZA-s (Rexhe Qosja – Gjuha ..booh – volumi i 7-te), aty tek Bryli, ku zakonisht ben xhirot e nates pasi e ke mbushr rradaken me fasule gostivari e hudhra nga bahòeja e Shkelqim Maliqit tend te te Rexhes.

      Pa le pa na u bere edhe hulumtues i dialekteve shqiptare, duke e çuar numurin e tyre mbi nje dyzine. Ke te drejte, sepse gjuha per ty eshte e vlefeshme edhe po te kete vetem nje fjale te nxjerre nga gurishte, zallishtet, ferrat e kercunjte, e atyre zonave shqiptare ku paske marre muze.

      Te te them injorant, eshte nje fyerje e rende per te tillet, te te them mistrec, do irritoje Braçen e Bertait, te te them kastaves, perseri do irritoja delvinjotet, po çte besh ore dere zi, kur te zezat u ndane, keto te rane (ne rrashte te krese – siç thone shkodranet qe te pelqekerkan kaq shume). Pusht !

      Reply to this comment
      • Vlonjati June 5, 22:01

        O Noke mblidh torovellon a derzi se u bere gazi i botes, me beso qe po me dhimbshesh. Per bese ti je shembulli i “njeriut te ri” qe krijoi diktatura jote e proletariatit. Para se te permendesh emrin e Profesor Qosesh ti duhet te lash gojen me uthull o mjeran.

        Reply to this comment
        • Agroni June 6, 07:44

          O vlonjati
          I nje mendimi me ty. Ky eshte ai njeriu i ri, ose me mire ajo monstra e re e krijuar nga realizmi socialist.
          Derisa te shuhet kjo fare keshtu do katandisemi, se jane shume….

          Reply to this comment
          • Novruz Taip Vishanji June 6, 19:06

            PER ÇOLISTIN DHE GONIN E BIJES

            (Sabrijes) se Laprakes me vend banim te perhereshem tek gomisti i Valiajt !

            Do zhdukeni bashke me Kokedhjeren nuse ne Çepan, menjehere pas 25 qershorit, sepse jeni mbeturina e çdo grup njerezimi qe ka banuar ndonjehere ne kete toke.

            Eshte e vertete qe une nuk jam i dipllomuar ne Gjuhe-Letersi, por ne Veterinari, por ju ama me Rexhen ne krye, ju bej te thyeni bajame me bythe ne çdo lem te njohurive humane.

            Ah ti lapanduc i Çoles, e di apo nuk e di qe kam nje damar vlonjati dhe nga ata qe jo vetem dikur, por edhe sot ke frike ti kalosh edhe ne ane te rruges ? He pra kujtohu se qe çilimi, detyrohesha edhe ne oret e arithmetikes, te recitoja per ju gjoks-shpuarit, ne gegerisht poezine : “Oh moj Shqypni, e mjera Shqypni, kush te ka qit me kry ne hi…”

            Po ty nuk te lejohej te shkolloheshe me vlonjatet, sepse Çolja ishte dhe eshte basifondi i Vlores, ku minj qenefesh si ti ne lufte per te mbijetuar, kacafyten me kockat e ngordhesirave te Pyllit te Sodes.

            Apo jo mor Goni i Bijes me xhyvreke ne hunde, qe le nam me ata turistet e Gabon-it, qe te muaren si te tyrin. I shpetove per nje pe, riteteve te tyre zulu, nga te çjerrat e Bijes maje ketij timit duke pare nga Stambolli.

  17. Shqiptari June 5, 15:01

    novrus ,
    hiqu tutje o derbardhe
    e mos na ver diktature ne Dialektet tona .

    Sa me pelqen shkodrançja ,
    pse jo edhe vlonjatçja ,
    Sa deshire kam te kerkoje nje Petanik ne korçarçe ,
    apo te hidhem ne sulm me Kosovarçe ,
    Shume e bukur te kendoje Permertarçe
    Ndoshta te kerceje Osman tagen ne çamçe
    Tja marre Labçe ,
    edhe Dibrançe
    prandaj o Novrus po ta them Shqiptarçe

    Ik e pirdhu , se na çave Astaret duke na Rokanisur damarin mes kembeve .

    Reply to this comment
  18. Agron June 5, 15:29

    Bravo profesori

    Reply to this comment
  19. Adih June 5, 15:45

    Faleminderit i nderuar PR Qosja .Gjithmone shkrimet e juaja i lexoj me nje fryme ,bile i persris disa here . Me sinqeritet , jam krenar qe jam bashkekohes me ju i nderuar PR . Kemi dy gjera ,shkruani ne menyre brilante ,e shume filozofike , por mbi te gjitha ndihmoni ,me patriotizmin tuaj te pa shoq ,popullin e juaj, si ne kosove ashtu edhe ketu ne shqiperi ,ku ,nga ku jam .
    Ne keto dite ,,para zgjedhjeve ne shqiperi ju ndihmoni ,popullin dhe me gjithe shpirt , i hapni dritaret ,per ti hyre dielli ,desheroni ta largoni erresiren popullit te mjeruar shqiptar ,kudo ku eshte . Kam nderin tju them me gjithe shpirt Faleminderit PR i nderuar QOSJA : .

    Me ben pershtypje me Kadarene ,me qe ka edhe ai nje emer si i rangut PR Qosja ,nuk u prononcua as edhe nje here ,nuk e ndihmoi as edhe nje here ,kete popull te vuajtur ,te meperkembur ,nga neokomunistet e ketyre 27 viteve te fundit . Nuk e kuptoj kadarene me gjithe se ,e kam patriot nga nena ,nga Gjirokastra .

    Ju uroj shendet . PR QOSJA:

    Reply to this comment
  20. katarakti June 5, 19:12

    Eshte fat per kombin shqiptar qe ka ende ne gjirin e tij rilindas si Rexhep Qosja. Me shume gjasa « rilindasi » i fundit. Por nje fjale e urte shqiptare thote se ku di dhia çfare eshte tagjia. Ndersa nje fjale e urte perendimore thote se : « derrave nuk u hidhen margaritare ». Por Qosja u hedh derrave margaritare. Duke e ditur se derri eshte mesuar te llokoçitet ne llum dhe i vret syte pershendritja e margaritareve. Prandaj Qosen nuk e duan. Se ua thote te vertetat ne sy te gjithe matrapazeve, te shiturve, interesaxhinjve, militanteve pa tru, maskarenjve…
    Por i dashur Rexhep edhe ti gabon diku. Gabon kur nuk e kupton se sot nuk eshte me koha e idealisteve. Sot eshte koha e secilit per vete, Zotit per te gjithe. Eshte koha kur Njeriu per Njeriun eshte ujk. Dhe eshte fatkeqesi dhe tmerr qe ne kete xhungel qe na e kane pagezuar “demokraci” te kesh rolin e deles. Pra te viktimes. Nuk ka me asnje shprese. Prandaj edhe une ne kete xhungel do te preferonja te kisha me mire rolin e hienes dhe çakallit sesa te binja viktime e egersirave qe qeverisin sot Kosoven dhe Shqiperine.
    Dhe tani i dashur Qose pergatitu te presesh sulmet dhe fyerjet e vulgut, te lumpen proletariatit. Dmth se je islamist, UDB-ist, enverist, armik i demokracise se shumeperndritur etj. etj. Gjithe injoranca do te hidhet mbit ty. Prandaj mendoj : a ia vlen valle te perpiqesh te ndryshosh kete bote dhe kete shoqeri ?! Kur te sulmojne jo vetem ata qe jane « lart », por edhe qente qe lehin poshte ?! Perse valle duhet te sakrifikosh kohen tende, diturine tende, perkushtimin dhe ndershmerine qe te karakterizon per tu hedhur margaritare derrave ?! Ti e di shume mire qe derrat jane te kenaqur vetem kur llokoçiten ne llum.
    Atehere ?!

    Reply to this comment
    • Mollosi June 5, 21:33

      Eshte per tu cuditur se perse z. Qosja nuk reagoi kur , menjehere pas lufte, shantazhoheshin kundershtaret politik, kur vriteshin kundershtaret politike. Z. Qosja nuk e pa te udhes te reagoje as atehere kur investitori gjerman iku nga Kosova sepse i kerkoheshin miliona euro per te hapur biznesin qe do te punesonte 3900 qytetare te Kosoves. Z. Qose nuk reagoi as atehere kur ne Maqedoni, investitori gjerman qe u debua nga Kosova hapi fabriken e cila punesoi 3900 qytetare maqedonas. Ndoshta nuk reagoi sepse te gjitha keto te keqija vinin nga adhuruesi i z. Qose. Tani ai i kundershton te gjithe. Ka te drejte, por eshte teper vone.
      Nese dikush e sulmon z. Qose dhe ate e quan enverist, titist dhe islamist, fare nuk gabon. Nuk ka asnje aresye qe dikush t’i dale ne mbrojtje atij, Ai kete as vete nuk e mohon. Ai kurre nuk e mohoi qe eshte adhurues i percaresit me te madh shqiptar, hoxhe Shefqet Krasnit, qe tash e sa kohe eshte ne burg shtepiak si i dyshuar per veper terroriste.
      Ka shume intelektual shqiptare qe shkruajne per islamistin Qose, por une do t’i referohem nje interviste te Ibrahim Kelmendit . Ja se cka thot ai :”…Gjithashtu handikep i madh eshte te kemi intelektuale te kalibrit te Rexhep Qoses, ne shek. 21, qe angazhohet per te lavderuar e mbrojtur kulturen e traditen tone hibride, te shkerdhyer gjate mbi pese shekujve nga orienti islam”.

      P. S. Z. Ibrahim Kelmendi ishte bashkepunetor i ngushte i z. Bedri Islami ne LPK.
      Te pershendes.

      Reply to this comment
  21. Qarri i zigurit June 5, 20:55

    O nervoz mos u bej nevruz se do dukesh si koqe ne sy te botes.
    Idiot. Ti idiot me 10 vjet e flet perfekt. Po me 20 vjet cdo beje ti koqe????
    Injorant

    Reply to this comment
    • Novruz Taip Vishanji June 6, 06:23

      NE TE SAT’EME QARR

      i Loqeve te Zgurit, ti dhe ai Çepanioti qe te paguan, edhe me bythedhenje thjesht per te defryer.

      A ke mater or shkerdhate, apo vajze apo teze apo çdo kurve te farefisit tend, te ma japesh se tani do shkoj te mesoj edhe gjuhen e kinezeve dhe aty soji e sorollopi yt eshte shume i preferuar.

      Kujdesu edhe per ato “te shkundurat” qe po ti grijne krimbat e varreve nen toke, se nuk i dihet, me Çepaniotin ne krye, nje dite do te mund ti bashkohen Kokedhjeres edhe te shkerdhyerat e perjeteshme te farefisit tend.

      Reply to this comment
  22. DRENICA E KUQE June 5, 22:08

    Ky Qosiqi eshte krejt i pa fytyre. Deri dje na i ka shyrdhu veshet duke shkruar e brohoritur per Titen e Fadilin e tash gazetat e Tiranes po i japin hapesire aq te madhe ngase nuk e kuptojne “patriotizmin” e “atdhetarizmin” e tij! Turp i madh kush e perkrahe nje titist si Qosiqi, se boll e ka genyjer popullin shqiptar ne trojet e pushtuara shqiptare!…

    DRENICA E KUQE

    Reply to this comment
  23. Emriyt June 5, 23:35

    Novruz a Nevruz? Që je shqiptar e aq gjuhtar¨, përdore pak gjuhën e ndëroje emrin në shqip: Viti Ri ose së paku në Babadimri.
    Si je Nervus a nervoz po të ngul nji injektim spermatozon të qetëson.

    Reply to this comment
    • Novruz Taip Vishanji June 6, 19:16

      KE FRIKE EDHE NGA HIEJA YTE

      or i pa emre i kalldremeve me bare te thate, bajga lopesh e shurre Çepani me perzierje Dibrane ! Ate spermen perdore per tet’moter, se siç u ngjizuat mes kater mureve te fisit, ashtu duhet te ruani degjenerimin sojsorollapor qe mbani per ndershemri.

      Po si or paljaço cirku, nuk te vajti mendja te dalesh publikisht, si personazhi kryesor i atij rregjistrimit ne You Tube, me titullin “Gjakovari” ? Trgoja pak edhe mamit se çfare te punoi ai drenicari i sapokthyer nga Gjermania.

      He keshtu vazhdo, se do te te petezohet surrati nga pesha e bytheve te Çepaniotet nuse nga Dibra.

      Reply to this comment
  24. corape kuqi June 6, 13:47

    Kam lexuar gjithe jeten time si shume njerez te tjere. Per shume gjera jam pajtuar ose jo me mendimet dhe shkrimet e tyre. Me theniet e njerezve te medhenj shume here sjam pajtuar.
    Por qysh femije qe e kam lexuar profesorin e madh nuk ka pasur kuree nje rast te vetem te mendoja qe me kete spajtohem.
    E kam vene re kete vetem tek kater njerez te medhenj qe jam pajtuar gjithmone 100%.
    Enver hoxha, naim frashri, andon. Z. Cajupi dhe prof. Qosen.
    Kurre skam fuqi ta gjykoj cfare thote. Te kater keta me jane dukur si profete. Gje qe nuk eshte e pamundur.
    Dhe kur mendoj se kush kerkon postin e kryeministrit rama, basha, meta habitem. Me te tre sdo denjoja te ulesha per nje kafe.

    Reply to this comment
  25. MH June 6, 15:57

    Novruz Taip Vishanjit.
    Me hengesh mune e ti lyfte turinjet
    me kenaqesi persa gjuhe din.

    Reply to this comment
    • Novruz Taip Vishanji June 6, 19:21

      m-E-h-ENGSMUNE

      u merzite Mutrote ops Zotrote se ta kalla gojen si berberet e Gjokoves me te perdhjera per te te mbajtur gjalle?
      Merre me lezet se kismet kete vere do te ti lidhin topet ne qafe, sa te ta ngushtojne gurgalacin deri ne sy-zgurdullim, vete ata kodoshet e LS-dhise se Kokedhjeres nga Dibra e Vockel.

      Ha mer mehengshmune, ha, se oreksi te shtohet duke ngrene.

      Reply to this comment
  26. Mark uk June 7, 18:21

    Cfar i permban pragu ati qe ka perdor emrin tim.

    Reply to this comment
  27. Patriotizmi ka dale demode! June 8, 07:50

    Ah mor, profesor!
    Leri analizat per kulture kombetare e per patriotizem, se Shqiperia eshte nje vend aq i vogel dhe ekzistencen e ka te lidhur me Europen, na pelqen apo nuk na pelqen ne, dinosaurve te romanikes e te idealizimit!
    Ne kemi qene e do jemi nje shprehi gjeografike, pa ndonje peshe politike e ekonomike – sic tha Bismarku, qe ne fillim te shekullit te kaluar….
    Te na i shkrijte Europa dhe keto qeverite gjakpirese, si te Shqiperise e Kosoves, do ishte me mire per popullor tane…
    Sa me i vogel vendi, aq me megalomane njerzit….

    Reply to this comment
  28. Arber Iliri June 8, 23:49

    O Novruz nuk eshte shqipja e Prof.Rexhepit e keqe, eshte mendja jote e ngadalte qe s’e kupton hahaha.
    Profesor Qosja, si gjithnje i shkelqyer , apo eksellent sic e do Novruzi qe ta kuptoje .

    Reply to this comment
    • Novruz Taip Vishanji June 9, 19:19

      HE OR PUSHT I KOKEMADHES

      çepanjote, mbete vetem ti te komentosh ne kete “lufte te ftohte” mes njerezve te mire (ku bej pjese edhe une e shume nga komentuesit dhe disa nga gazetaret e DITA-s, dhe njerezve te ndyre, te poshter, qelbesira e malukate, qe shesin edhe t’emen e s’emes per nje dore miell te bluar ne Kanionet e Skraparit.

      Rexha i yt eshte jo vetem injorant i gjuhes shqipe por edhe i gjuheve te tjera qe mund te njohe, nese shkruan me te njejtin stil dhe argumentim qe te pelqekerka kaq shume ty, matufit te Kokedhjeres se Skraparit.

      Mw sa kuptoj, se ke gojemutuar edhe ndonjehere tjeter, gjithnje pas ketij sllogani qe as nuk e di ku bie me shtepi, je nga ata qe ne mungese te nj esobe, per te zjere apo ferguar nje veze, mund te perdoret rrashta qe mban mbi tra shpatullat, ke nje me shume se te tjeret, ate gungen e Kurrizos se Notre Damit te Parisit.

      Pty qelbanik ereshurruar !

      Reply to this comment
  29. Mark uk June 9, 10:12

    novrus nuk jam une qe kam komentu ,
    une kam qene ne pune dhe tash e kam pa edhe une e kam sha ate qe perdor emrin tim .

    Reply to this comment
Shiko komentet

Komento

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*

Njoftim

Njoftim

Njoftim