Për Ernest Koliqin dhe Martin Camajn

July 16, 2020 17:38

Për Ernest Koliqin dhe Martin Camajn

Të nderuar të Gazeta Dita,

Keni botuar dy shkrimet që vijojnë:

I pari, dt. 13. korrik 2020 me titull “Tezat balliste nuk e shpëtojnë dot nderin e Koliqit dhe Camajt”, me autor Xhelal Gjeçovi;

dhe

I dyti, dt. 16 korrik 2020, me titull “Letër popullit nga një antikomunist”, me autor Viktor Malaj.

Në të dy shkrimet, përmendet emri im, lidhur me një shkrim timin në facebook,  me titull  “Ernest Koliqi, shqiptar i madh, pavarësisht taktikave që përdori”, dt. 07 korrik 2020, të cilin mund ta lexoni në linkun:

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2869107203199918&id=100003020005826

por edh po jua kopjoj në fund të këtij mesazhi.

Shkrimi im nuk është marrë nga facebook-u im dhe është botuar në disa gazeta, por nuk është botuar në gazetën tuaj, Dita.

Në respekt të gazetës suaj, dhe të lexuesve tuaj, do t’ju lutesha ta botonit shkrimin tim, që lexuesi të njihet se ç’ kam shkruar unë. Dy autorët e sipërshënuar, konstatoj se nuk kanë gënjyer në sa kanë cituar nga shkrimi im, por kanë heshtur për pjesë të Shkrimit  të lidhura ngushtë me citimet e tyre, dhe duke heshtur kanë lënë shteg për aludime që mund të mos përputhen me të vërtetën. Sa shkrova, bën të mundur që botimi i shkrimit tim të konsiderohet si një Replikë.

Jam i bindur se ju, gazeta Dita, por edhe lexuesit tuaj respektojnë të vërtetën, pavarësisht ideve politike që shfaqen në shkrimin tim! Prandaj, besoj se nuk prishen rregullat tuaja nëse botoni shkrimin, dhe, nga ana tjetër, besoj se Shkrimi do të lexohet me interes nga lexuesi juaj, pavarësisht qasjes sime dhe të tyre, për faktet e pikëpamjet që parashtroj në shkrim.

Nderime

Bashkim Kopliku

E-mail: <[email protected]>

 

Shkrimi im:

 

Ernest Koliqi, shqiptar i madh, pavarësisht taktikave që përdori

Shoh komente në face book, dhe më se fundi te Provokacija e abc, z. Auron Tare, specialist i turizmit.

Paska gërmuar në ca arshiva tashmë të hapura, z. Tare (person në këtë rast hobist, krejtësisht jashtë specialitetit të tij), dhe paska gjetur ca të dhëna, për bashkëpunimin e Ernest Koliqit, me italianët, amerikanët, gjermanët etj. Po u publikuakan dokumente komuniste etj., të hapura, pas kalimit të kohës së detyrimit ligjor që të mbeteshin sekret. Punë krejtësisht prej amatori!

Natyrisht që duhet shumë kujdes në shqyrtimin, e aq më tepër interpretimin e këtyre dokumenteve, sidomos kur ato vijnë nga arshivat komuniste. Ato dokumente  mund të jenë lënë qëllimisht të manipuluara në formë të tillë, që kur të hapen, të vazhdojnë të shërbejnë si shpifje ndaj “armiqve të Partisë”, një dënim ky, pas vdekjes, i patriotëve antikomunistë, por edhe një fshehje e tradhtarëve të vërtetë, e atyre që shitën Shqipërinë.

Nuk më çuditë ajo që qenka “zbuluar”, e që me siguri janë gjëra që stërdiheshin, që në  vitin 1945, nga zbulimet e Amerikës, Anglisë, Italisë, Gjermanisë, pra të aleatëve tanë aktualë perëndimore, e që, në përgjithësi, janë ditur nga të gjithë, se Koliqi ka qenënë ministër, kur dërgonte në  Kosovë dhjetëra  arsimtarë nga Shqipëria…

Ernest Koliqi ishte një shqiptar i madh, që mundohej të gjente mënyrat më të mira, të kohës, për ta bërë Shqipërinë sa më të fortë ndaj rreziqeve që e kërcënonin. E trimi i mirë, me shokë shumë, e prandaj duhet të bënte aleanca me ata që mund të ishin të dobishëm për Shqipërinë. Gjërat duhen shqyrtuar sot, në kontekstin e kohës që jetoi Koliqi.

Për të kuptuar sa më lehtë kontekstin kur ndodhnin ngjarjet, po bëj një analogji. Sot, 2020, jemi aleatë me Naton, me ShBA (Amerikën) dhe BE (Evropën); ata na çliruan Kosovën nga robëria e Serbisë. Koliqi do të kishte qenë aleati nr. 1 i Natos, për lirinë e Kosovës, po të ishte bashkëkohës me ne. Por në 1939, apo 1941, nuk ishte Nato këtej pari, por ishin Italia fashiste e Gjermania naziste,  Koliqi u bë aleat me Italinë e Gjermaninë, se ata dhe e çliruan Kosovën nga Serbia dhe e bashkuan me Shqipërinë për disa vjet, 1941 deri 1944. Ishte Komunizmi që tradhtoi Shqipërinë, duke ia kthye Kosovën Serbisë, fill pas Luftës, në 1945, pa mbajtur premtimin e bërë nga vetë komunistët, në Shqipëri e në Jugosllavi, se për kthimin e Kosovës do të vendosej me një referendum.

Edhe sot, ka shqiptarë që “marrin rrogën” te “Nato”, e që për ndokënd mund të quhen tradhtarë, kur dihet mirë se janë patriotë e aspak tradhtarë!!!  Edhe Koliqi ishte qenie njerëzore, e duhet të jetonte, të ushqehesh, prandaj dhe të merrte, si nëpunës i aleancës përkatëse, rrogën përkatëse, si çdo zyrtar.

Këto janë faktet, ky është realiteti i thënë shkurt, larg lavazhit komunist të trurit, që na është bërë, me dogmat e mësuara përmendsh, për 45 vjet me radhë.

Natyrisht, kur gjykojmë sot, del se ka gabuar Koliqi në taktikat e tij, se ai duhet të bëhej aleat me amerikanët, me anglezët etj. Por, po të shkojmë me mend në vitin 1939-44, çdo person me bonsens e kupton se Koliqi pak shanse kishte të “mos bënte gabimin taktik”, që për të ndihmuar  Shqipërinë, nuk u lidh me amerikanët, me aleatët, që fituan pastaj luftë! Ishte e vështirë që ai, Koliqi, të kontaktonte me Aleatët, në situatën konkrete të asaj kohe, apo jo!

Kini parasysh edhe faktin se deri në 22 qershor 1941, kur Gjermania sulmoi papritmas Bashkimin Sovjetik, të gjithë  komunistët tanë shqiptarë,  ishin me italianët e gjermanët, se Hitleri me Stalinin ishin aleatë: së bashku e ndanë Poloninë, që e sulmoi Gjermania në 1 shtator 1939, gjë që ishte shkëndia e plasjes së luftës së dytë botërore. Ishin të dy, nga një anë Hitleri, e nga ana tjetër Stalini, që përlanë e shkatërruan Poloninë. Komunistët tanë atëherë ishin, shumë prej tyre, anëtarë të Partisë Fashiste Italo-Shqiptare, kurse Koliqi, ministër arsimi. E solla këtë fakt, sepse konstatoj në gjithë këtë sulm të soçëm kundër Koliqit, zhurmën propagandistike të komunizmit, kundër kundërshtarëve të tij politikë, kur nuk arrinte t’i vriste apo burgoste, siç bëri 45 vjet me radhë.

Fakti që Koliqi, edhe pas luftës, pas 1944, për 30 vjet me radhë, vazhdoi të zhvillojë aktivitetin e tij letrar e politik në një vend përparimtar si Italia e mbas luftës së dytë botërore, është një provë shumë më e sigurt sesa letrat e nakatosura që sillen këto ditë për të njollosur një patriot. Fakti i punës 30-vjeçare të Koliqit pas 1945, është një provë se amerikanët e aleatët e tyre perëndimorë, e dinin mirë se cilat kanë qenë motivet e Koliqit me taktikat e tija politike: e mira e Shqipërisë!

Duhet t’i ruajmë figurat si Koliqi, se nuk është se kemi aq shumë si ata, mos të ngutemi të biem në konkluzione naive, amatore por dhe antishqiptare.

 

Bashkim Kopliku

July 16, 2020 17:38
Komento

72 Komente

  1. Mrika, pa Halilin July 16, 18:15

    Po ça aludime thua o z.Bashkim, ato janë mashtrime neokomunstësh! A thua iu është ngref për të instaluar prapë diktaturën Ey.

    Reply to this comment
    • Raimond vlonjati July 21, 03:21

      Eshte interesant, por keta te djathtet jane te gjithe deficente, nga i pari tek i fundit,
      dhe intelektualet e tyre kane nje emrues te perbashket, se , jane njerez sharlatane dhe mundohet te paraqesin, si viryt mungesen e moralit dhe te parimeve ne veprimtarine e tyre

      Keta palaco ne cdo vend te Perendimit po te ishin qytetare te atij vendi ,
      me keto mendime dhe vlera te uleta morale e pa principe ndaj Atdheut do denoheshin per tradheti ndaj Atdheut

      Ja lexoni kete hajvanin Kopliku dhe kutphet se Dashuria dhe respekti ndaj velrave te Atdheut eshte nje shqise e gjashte

      Tamam nje njeri me moral funderine , si ky Kplikasi mund te justifikoje spiunllekun , qe eshte vesi me i ndyre i qenies njerezore ,
      dhe eshte i denueshem ne cdo shoqeri, gjate te gjitha koherave

      Te gjitha ca ka thene Enveri kunder ketyre ka dale e vertete
      se keta qenkan te gjithe spiune te papare

      Reply to this comment
  2. demo July 16, 22:14

    E or Bashkim!Kam 10 vjet qe jua them ketu tek komentet e gazetes Nerume Dita.
    Zhurma per intelektualet tradhtare,kolaboracioniste,fashiste,kuislinge behet per te mbuluar TRADHTINE E VERTETE.
    Dorzimin e Kosoves shqyptare,Serbise.
    Ky ishte Misjoni i Enver Hoxhes.

    Reply to this comment
    • Bertrand July 19, 09:19

      O “demo”!
      Se pari na rrufsh sumen per zgjuarsine qe tregon!
      Se dyti,kush ta la Kosoven ty,yt ate apo jot eme?
      Kosoven ta mori Europa qe ne 1913,o gomar pa samar dhe Enveri nuk kishte cfare te shiste e as te blinte!
      Dhe bashke me Kosoven te zhvaten edhe Camerine,gjysmen e Maqedonise,te Malit te Zi dhe Presheven dhe Bujanovcin!
      Mire atehere,po sot pse nuk e keni marre Kosoven ju antikomunistet,por hani mut kot ketu me ne?
      Por toka shqiptare ishin edhe te tjerat,por sot kurre nuk ke per t’i marre nga Greqia,Mali i Zi,Maqedonia etj tokat e dikurshme shqiptare,se bota nuk prish 5 shtete per te bashkuar Shqiperine e madhe!
      Megjitheate,nje gje ta marresh vesh ti dhe te gjithe gomeret si ty:
      -Ne se bota arrin te pranoje te bashkoje Shqiperine me Kosoven,ky do jete momenti,qe do te kete LUFTE VELLAVRASESE midis nesh dhe bota atehere do bindet se shqiptaret kurre nuk dine te merren vesh me njeri tjetrin,vec te luftojne kunder njeri tjetrit!
      Vetem Enver Hoxha ishte ai BURRE SHTETI qe e zbatoi sakte kete filozofi!

      Reply to this comment
  3. Fernando July 17, 15:20

    O Bashkim Kopliku!
    Se pari ti nuk ke moral te shkruash,se diktatura komuniste te beri krye inxhinier i Uzines se UEM-it,e vetmja ne Shqiperi qe prodhonte edhe televizore!
    Se dyti nuk ke moral dhe te drejte te derdelliteshg se ti duhet te kishe dale para gjyqit si bashkefajtor ne shkaterrimin dhe grabitjen e pasurive kombetare si zv.kryeminister i Berishes qe ke qene!
    Jep llogari per krimet qe i ke bere ketij populli sot,pastaj merru dhe mbro bashkepuntoret e fashizmit!

    Reply to this comment
  4. kasem gahinji July 17, 15:36

    Bashkim,ja ke fut pordhes.sa me shume shkruan per kete teme,aq me thelle zhytesh ne mut.gezo ato para qe ke vene dhe futi ndonje kafe andej nga bregdeti i shetitores.nuk ke folur fare per çka thene izet haxhia per futjen tende ne politike.

    Reply to this comment
  5. Niku July 17, 16:00

    Bashkim, po kërkon të bësh “lavazh fashist të trurit” tek shqiptarët, shprehje që e ke përdorur ti! Ke bërë autogol me këtë shkrim, si një fashist i kulluar.

    Reply to this comment
  6. Besniku July 17, 17:56

    Zoti Bashkim, qe nga titulli ti i ke thene te gjitha sa ke ne koke, prandaj nuk humba kohe te te lexoj.
    Standarti yt i vleresimit te te qenurit ” i madh” ndryshon me ate te atdhetareve ne te gjithe boten.
    Per ty nuk ka rendesi se je TRADHETAR, qe eshte veprimi me i poshter qe mund te beje njeriu, veprim i cili e mbart si njolle te zeze ne kurriz familja, per 7 breza.
    Keshtu kane vepruar shqiptaret ne shekuj, qe kur ka lindur Dielli.
    Kurse ti , qe kur vlereson nje TRADHETAR i ke vene vete note vehtes.
    Te te kujtoj dhe diçka qe ke propozuar vite me pare,per gjuhen shqipe, ne nje shkrim ne nje gazete.
    Mqse tastierat e kompiuterave nuk kane ne shqip ” ë ” dhe “ç”, ti pa çak e pa bam, ja shlrehe :
    _ te ndryshohet gjuha shqipe, te mos perdoret ne shkrim as ë e as ç, por te zevendesohen me e dhe c.
    Po pse more inxh mendjendritur dhe biznesmen, pse more nuk propozon ne qeveri e Kuvend , ku ke qene, te porositen tastiera ne gjuhen shqipe.
    Por tere shtetet e tjera, Rusia, Turqia etj etj, kane adoptuar alfbetin e tyre sipas gjuhes angleze??!!
    Po kush solli faren tuaj tradhetare ne kete vend qe paçi faqen e zeze ne jete te jeteve, ju dhe pasardhesit tuaj.
    Faqezinj qe TRADHETINE doni ta ktheni ne virtyt.
    Por populli nuk harron, drejtesia vertet vonon ne kete vend qe i vute kazmen dhe e çvatet deri ne themel, mor kuuuurrre nuk harron.

    Reply to this comment
    • Bashkim Kopliku July 18, 12:21

      Në vijim, po shkruaj me alfabetin e modifikuar sipas studimit tim! Kështu, ku të shihni grafemën F, lexojeni siç lexoni tash 112 vjet, grafemën Ë, e me radhë, PH si F, dhe CH si Ç.

      Z. Besnik, qf nga ky moment e nf vijim, po shkruaj me alphabetin shqip tf modiphikuar sipas studimit tim disa vjechar, qf ti e quan, me njf gjuhf qf se njoh, si vijon:

      “tastierat e kompiuterave nuk kane ne shqip ” f ” dhe “ch”, ti pa chak e pa bam, ja shlrehe”/ :

      Unf, nf propozimin tim pfr modiphikimin e alphabetit tf shqipes, kam ndjekur logjikfn e njf shqiptari tjetfr tf madh, Patfr Gjergj PHishtfs, qf edhe ai, si Koliqi, e si shumf komunistf 7 prill 1939, pfrkrahu Italinf phashiste, pfr tf mirfn e Shqipfrisf.
      Phishta, nf kongresin e Manastirit, nf 1908, para 112 vjetfve, propozoi tf ndryshohen 11 shkronja tf alphabetit shqip, jo vetfm tri, si unf! E kjo, vetfm e vetfm qf shqipja tf mund tf shkruhesh gjithnjf me 36 tingujt e saj bazf—e jo si po bfn ti, qf bfn lfmsh katfr tinguj tf saj. Atfherf, nf vitin 1908, alphabeti mf i mirf i kohfs, ishte ai i vfllezfrve Phrashfri, ai i Stambollit, i cili kishte 11 shkronja qf nuk ishin latine, dhe prandaj gjendeshin me zor. Tamam si sot, qf “gjenden me zor” dy shkronjat aktuale “ë” dhe “ç”, qf edhe unf, sich e sheh, e kam gjetur mfnyrfn si t’i zfvendfsoj, e kfshtu e shkruaj Gjuhfn shqipe me tf 36 tingujt/shkronjat e saj. Edhe atfherf, nf 1908, kishte njerfz si ti, qf nuk e kuptonin se ai, Phishta atfherf, si unf Kopliku sot, kishte shumf tf drejtf nf ato qf thoshte, prandaj, ngaqf si dhe ti, nuk kuptonin phare, e kundfrshtuan, nuk e pranonin propozimin e tij, kfshtu qf me zi pranuan ta phusfn si alphabet tf dytf, kftf tf sotmin, nf vendimin e Kongresit tf Manastirit. Por ja, qf ai Alphabet, u bf i vetmi nf pfrdorim, sich shpresoj se do bfhet edhe ky me tf cilin po shkruaj, nfse nuk ua kalojmf nf kokfphortfsi, stfrgjyshfrve tanf tf para 112 vjetfve.
      A thua ke philluar tf lfkundesh pfr problemin e alphabetit???!!! Shpresoj se po!…
      Nf mbyllje, duke shpresuar se nuk tf vjen keq nga e vfrteta, po tf akuzoj publikisht se je duke kryer njf “krim ndaj gjuhfs shqipe”, ja mf direkt:

      Je duke bfrf njf krim tf madh antikombftar, je duke cenuar gjfnf mf tf shtrenjtf qf na bashkon ne shqiptarft, Gjuhfn Shqipe. Je duke i vrarf, ngatfrruar katfr tinguj tf saj, duke i shkruar badihava, si tf teket.
      E kam phjalfn qf po ngatfrron katfr tingujt, tingullin e me f, dhe c me ch.
      E pra, po tf shkruhej shqipja sich po e shkruaj unf tani, chdo kush, kudo qf tf jetf nf botf, me chdo lloj tastature a mjet shkrimi, do ta shkruante gjuhfn shqipe saktf, pa asnjf problem, pa ndryshuar as vendnodhjen e butonave tf tastaturfs, asgjf!!! Ka e thjeshtf fshtf!.
      A phillove tf kuptosh ndopak, z. Besnik?!
      Mendoju, mendoju…..
      Nderime
      Bashkim Kopliku

      Reply to this comment
      • Erhard July 19, 09:30

        Bashkim Kopliku!
        Je nje antishqiptar i poshter,qe akoma ve ne diskutim alfabetin e gjuhes shqipe!
        Nuk nderrohet alfabeti se dy shkronjat nuk i paska tastiera e kompiuterit,o gomar!
        Se tastierat pershtaten me te gjitha gjuhet e botes!
        Sipas teje si ia bejne kinezet,arabet,izraelitet,iranianet,japonezet,koreanet etj,qe kane tjeter alfabet me kompiuterat?
        Po ku ka sot pa mundesi teknike,o gomar antishqiptar?
        Po rraca jote tradhetare antishqiptare duhet djegur me benzine,o maskara,qe shfryn kunder nje prej arritjeve madheshtore te rilindasve tane sic eshte alfabeti,qe ti do ta ndryshosh!
        Ndrysho rracen tende o qen i zgjebosur,o serbomadh i ndyre!

        Reply to this comment
        • Bashkim Kopliku July 19, 13:42

          Bashkim Kopliku:
          Nuk po të përgjigjem ty “Erhard”, sepse ke fëlliqur gazetën e nderuar Dita, me mungesën minimale të etikës.
          PO U PËRGJIGJEM LEXUESVE TË TJERË TË GAZETËS DITA.

          Të nderuar lexues, po sqaroj DISA ÇËSHTJE QË DOLËN KËTU, POR QË JANË PËRSËRITUR SA E SA HERË, PËR TË KUNDËRSHTUAR MODIFIKIMIN E ALFABETIT, TË PROPOZUAR NGA UNË.

          1—Shumë njerëz mendojnë: “se nuk duhet vënë në diskutim modifikimi i alfabetit të gjuhës shqipe”!
          E kanë gabim, në PËRGJITHËSI për gjuhët e botës, por e kanë gabim edhe KONKRETISHT për rastin e gjuhës shqipe.
          NË PËRGJITHËSI bota, edhe në gjuhë shumë të mëdha, siç janë gjermanishtja e spanjishtja, kanë bërë ndryshime shumë më të mëdha se ky që propozoj unë, e pikërisht këto 10 vjeçarët e fundi. (Nëse keni kuriozitet se kur, se cila gjuhë i ka bërë, jua dërgoj, sepse i kam pjesë të studimit, më duhet vetëm t’i kopjoj këtu).
          KONKRETISHT , gjuha standard shqip është vendosur në që më 25 nëntor 1972, me Kongresin e drejtshkrimit të gjuhës shqipe. Nga ky kongres, kanë dalë “Rregullat e drejtshkrimit”, ku në faqen e parë të tyre, jepet Alfabeti i Gjuhës Shqipe. Në rezolutën e tij, ndërmjet të tjerave shkruhet:

          “…Kongresi porosit që, duke marrë parasysh ndryshimet që pëson gjuha letrare gjatë zhvillimit të saj si edhe çështjet e reja që nxjerr praktika gjuhësore, “Rregullave të drejtshkrimit” t’u bëhen, në të ardhmen, kur të jetë e nevojshme, përmirësimet dhe plotësimet e duhura”.
          KJO POROSI NUK ËSHTË ZBATUAR KURRË, TASH POTHUAJ 50 VJET 🙁 🙁 🙁
          E pra, kjo është një e drejtë zyrtare, por edhe detyrim, që të rishikohet gjuha, e si pjesë e saj edhe alfabeti!!!

          2—Ka disa vetë, bile dhe shkencëtarë të gjuhës, që kundërshtojnë ndryshimin e propozuar nga unë, duke nxjerrë PRETEKSTIN SE “TASTIERAT PËRSHTATEN ME TE GJITHA GJUHËT E BOTES”! Dihet se përshtaten, por përshtatja e tastierës nuk e zgjidh problemin, kjo për arsyen e thjeshtë, se jo në çdo tastierë, apo mjet mekanik ku duhet të shkruhet shqipja, mund të jetë e thjeshtë ndërrim, apo përshtatja e tastierës.
          Por edhe kur tastierën e ke të kompjuterit tënd, pra mund edhe ta prekësh konfiguracionin e saj, dalin probleme, sidomos për ata mbi 3 milionë shqipshkruesish që jetojnë jashtë Shqipërisë dhe Kosovës, në vende ku gjuha e vendit nuk është shqip. Theksoj, se sidomos shkronja ë nuk është e shkrueshme lehtë, me një të rënë tastoje, në asnjë vend i botës!!! Edhe frëngjishtja, nga e cila Patër Gjergj Fishta, pat marrë shkronjat ë dhe ç, i ka të futura këto shkronja, në “një qoshe të tastierës franceze, e krijojnë bezdi të shkruhet shqipja me to, sepse shkronja ë është shumë e shpeshtë në shqip, në rreth çdo 10 shkronja, një është ë.
          Nëse një shqiptar që jeton në Itali, Gjermani, Francë, Amerikë etj. etj., çdo herë që i duhet të shkruaj shqip, do t’i duhet të japë një komandë, qoftë duke klikuar në tastierën e vendit ku jeton, që ajo të rikonfigurohet në shqip, i ndërrojnë pozicionin disa shkronjave të tastjerës, që të mund të dalin dy shkronjat ë dhe ç. Kjo sjell bezdi të madhe, sidomos për ata që shkruajnë shpejt e me 10 gishta, sepse gishtat u shkelin në vende gabim, sepse janë mësuar “të godasin” në pozicionin e gjuhës që përdorin më shpesh, e prandaj dhe shumica, shkruajnë pa ë dhe ç!!!
          Duke e mbyllur pikën 2, po ju ftoj të shihni faqet e shtypura shqip nga ne shqiptarët: shumica dërmuese janë të shkruara pa ë dhe ç, pavarësisht se dihet tash dhjetëra vjet, që tastierat “rikonfigurohet”. Pra, praktika e ka treguar, se NUK FUNKSIONON IDEJA “PËRSHTATEN TASTIERAT”, sepse ajo përshtatje sjell bezdira, dhe shumë herë është e pamundur.

          3— Ka disa vetë, bile dhe shkencëtarë të gjuhës, që KUNDËRSHTOJNË NDRYSHIMIN, DUKE THËNË ABSURDIN, SE EDHE SHUMË VENDE NUK E KANË SHKRIMIN ME GRAFEMAT LATINE BAZE (apo 25 që përdor unë në propozimin tim), ose dhe e kanë me shkronja krejt të tjera si “kinezët, arabët, izraelitët, iranianët, japonezët, koreanet etj.” Përgjigjja është shumë e thjeshtë: shqipja mund të kthehet shumë lehtë në shkrimin me 25 grafemat latine bazë, që praktikisht përdoren kudo në botë: na duhet vetëm të zëvendësojmë dy grafema, ë dhe ç, e kjo në saje të mendjes së ndritur të Patër Gjergj Fishtës, që insistoi në 1908, kongresi i Manastirit, që zëvendësoi 9 grafema me latinet bazë, sepse përndryshe do të ishim sot vërtetë para një detyre shumë më të vështirë, të ndryshonim 11 grafema.

          4—Ka njerëz, që ME PADITURINË E TYRE, MENDOJNË SE ALFABETI SOTËM ËSHTË “ARRITJE MADHËSHTORE E RILINDËSVE TANË”. Nejse, nuk është ndonjë injorancë e madhe që nuk e dinë, por është dobësi karakteri, kur insistojnë në gjëra që nuk i dinë. Për kuriozitet, në prag të vitit 1908, në Shqipëri, nga rilindësit tanë, përdoreshin DHJETË ALFABETE. Ose, vetëm Ndre Mjeda, poeti i madh, kishte përdorur nga viti 1887 e deri në vitin 1908, 7 variante alfabetesh krejt të ndryshëm nga ky i sotmi, ku, nëasnjërin prej tyre, as tingulli ë dhe as ç, nuk jepeshin me grafemat ë dhe ç, por me grafema krejt të tjera.!

          PRA, NDRYSHIMI I ALFABETIT, NUK ËSHTË “KRIM”, PËRNDRYSHE, ËSHTË PATRIOTIZËM TË PËRMIRËSOSH GJUHËN E VENDIT TËND!
          JU FTOJ TË PËRPIQEMI QË ALFABETI YNË TË NDRYSHOHET NË DY SHKRONJAT E TIJA Ë DHE Ç, QË TA SHKRUAJMË SHQIPEN ASHTU SIÇ DUHET, KUDO NË BOTË.

          Nëse ka kuriozitetet, jam në dispozicion për sqarime të mëtejshme.

          Bashkim Kopliku

          Reply to this comment
          • Erhard July 19, 14:37

            A e moret vesh o shqiptare se ky Bashkim otomani paska rrjedhur nga trute e kokes?
            Kush eshte ky sharlatan,qe u del para korifejve te gjuhes shqipe dhe paskla bere nje studim per ndryshimin e alfabetit ,kur nuk eshte fare gjuhetar?
            Po sikur te dalin ca te tjere te pjerdhur si ky e te propozojne qe t’a heqim fare kete alfabet dhe te perdorim ate arab?
            Po pse more antishqiptar,cfare u be alfabeti,qe te nderrohet sa here do ti apo sa here mund te ndryshojne tastierat e kompiuterave ne bote?
            Po cfare shqetesimi paska dhene deri me sot veshtiresia e shtypjes se dy shkronjave,qe t’i futemi ndryshimit te te gjithe alfabetit?
            Po pse cfare u be alfabeti,o gomar,si breket e Aishes tende?
            Ti ke cituar nga Kongresi i 72-shit,por kjo detyre eshte per gjuhetaret e jo per gomaret!

          • Dajti July 19, 17:31

            Kush je ti o plehre,qe paskemi ne kuriozitet,se hiqesh sikur je gjitholog gjuhetar,kur nuk ia ke haberin kesaj pune?
            Ka Akademi Shkencash,ka gjuhetare etj qe merren me gjuhen shqipe,ndersa ti je vetem nje sharlatan,si ata qe pretendojne gjoja kurimin e kancerit!

          • 777 July 19, 17:35

            Mossss,Niku,qe ia tregove zbulimin Bashkimit,se tani do t’a mbroje si Patenten e vet ne bote!
            Po pse more ia dhe kete mundesi ketij shpikesi gjenial,qe i ka ardhur muza tani para vdekjes!
            Dhe ne shqiptaret paskemi shkencetare te medhenj vetem pas moshes 70-80 vjec,ndersa ne moshe te re kemi vetem trafikante etj!

      • Niku July 19, 12:21

        Bashkim, paske rrjedhur, mos vazhdo më, se do na dalësh jo vetëm fashist, por edhe injorant. Ne tastjerat e kompjuterave, po të shtypësh Alt dhe 137 të del ë-ja. Po shtype Alt dhe 135 të del ç-ja. Po shtype Alt dhe 128 të del ç-ja e madhe e shtypit. Në ipad, mbaje të shtypur për 2 sekonda germën e dhe sipër të dalin disa variante, ku mund t’a gjesh edhe germën ë, rreshqite gishtin sipër ë-së. Po kështu edhe për ç-në shtyp germën c. Praktikohu dhe do t’a kuptosh se çfarë budallëllëku je duke komentuar.

        Reply to this comment
        • Bashkim Kopliku July 19, 14:32

          Bashkim Kopliku:
          Nuk po të përgjigjem as ty “Niku”, sepse edhe ti, si “Erhard”, ke fëlliqur gazetën e nderuar Dita, me mungesën minimale të etikës.

          PO U PËRGJIGJEM LEXUESVE TË TJERË TË GAZETËS DITA.

          Të nderuar lexues, po sqaroj DISA ÇËSHTJE QË DOLËN KËTU, POR QË JANË PËRSËRITUR SA E SA HERË, PËR TË KUNDËRSHTUAR MODIFIKIMIN E ALFABETIT, TË PROPOZUAR NGA UNË.
          Po mbaj numrat rendor nga përgjigja e më përparshme, ajo poshtë komentuesit “Erhard”, pra po e nis me numrin 5:

          5— Ka disa mënyra, për të shkruar shkronjat ë dhe ç në kompjuter, si p.sh. ë me A 0235 (jo 135 siç thotë ndonjëri me të dëgjuar) apo ç me A 0321 etj., që quhen kode, e që janë të ndryshme në kodifikime të ndryshme. Por KËTË IDE, NUK E KA SHPREHUR ASKUSH DERI TANI, përveç njërit këtu, sepse imagjinojeni vetë, që PËR TË SHKRUAR “Ë”, QË I BIE TË SHKRUHET MESATARISHT ÇDO 9 APO 10 SHKRONJA, TË SHKRUASH 5 SHENJA (A 0235). Nuk besoj se ia vlen ta diskutojmë më tej këtë çmenduri!
          Por, në një variant të parë të propozimit tim, aty nga vitet 2000-2005, KAM PASUR PROPOZUAR, DHE PËRDORUR ME DISA MIQ, QË Ë TA SHKRUAJMË Ë ME EE. Kjo duke u nisur nga shembulli i gjuhës gjermane, ku shkronjat e tyre ä, ö, ü, ata e kanë rregull të prerë të drejtshkrimit, t’i shkruajnë me ae, oe, apo ue, kur shkruajnë me tastierë që nuk i ka këto shkronja. EDHE SOT, KUR NUK KAM ASNJË MUNDËSI TË SHKRUAJ Ë, NUK E ZËVENDËSOJ KURRË ME E, POR E SHKRUAJ EE.
          Por, NUK E KAM NË PROPOZIMIN E ALFABETIT, SEPSE PRISHET EKONOMIA E SHKRIMIT. Nëse do ta zëvendësonim grafemën ë, me dyshkronjëshin ee, do të zgjatej shkrimi shqip rreth 10%, pra një tekst 100 faqesh, do të delte diku te 110 faqe. Prandaj kam propozuar që ë të zëvendësohet me f, dhe vetë f, me ph. Kjo, sepse tingulli që jepet sot me grafemën f, në shqip është mjaft i rrallë, vetëm 0, 87 %, më pak se 1%, pra vetëm çdo më shumë se 100 shkronja, ka një f. DUKE MARRË PARASYSH SE VETË GRAFEMA F ËSHTË E NGUSHTË, I BIE QË TEKSTI I SHKRIMIT TË MOS ZGJATET HIÇ, ME PROPOZIMIN E ZËVENDËSIMIT TË Ë ME F (BILE SHKRIMI I DORËS SHKURTOHET!!!), PRA RUHET EKONOMIA E SHKRIMIT.

          NDRYSHIMI I ALFABETIT, NUK ËSHTË “KRIM”, PËRNDRYSHE, ËSHTË PATRIOTIZËM TË PËRMIRËSOSH GJUHËN E VENDIT TËND!
          JU FTOJ TË PËRPIQEMI QË ALFABETI YNË TË NDRYSHOHET NË DY SHKRONJAT E TIJA Ë DHE Ç, QË TA SHKRUAJMË SHQIPEN ASHTU SIÇ DUHET, KUDO NË BOTË.

          Nëse ka kuriozitetet, jam në dispozicion për sqarime të mëtejshme.

          Bashkim Kopliku

          Reply to this comment
        • 777 July 19, 17:35

          Mossss,Niku,qe ia tregove zbulimin Bashkimit,se tani do t’a mbroje si Patenten e vet ne bote!
          Po pse more ia dhe kete mundesi ketij shpikesi gjenial,qe i ka ardhur muza tani para vdekjes!
          Dhe ne shqiptaret paskemi shkencetare te medhenj vetem pas moshes 70-80 vjec,ndersa ne moshe te re kemi vetem trafikante etj!

          Reply to this comment
        • Bashkim Kopliku July 19, 19:34

          Niku!
          Nuk po të përgjigjem as ty “Niku”, sepse edhe ti, si “Erhard”, ke fëlliqur gazetën e nderuar Dita, me mungesën minimale të etikës.

          PO U PËRGJIGJEM LEXUESVE TË TJERË TË GAZETËS DITA.

          Të nderuar lexues, po sqaroj DISA ÇËSHTJE QË DOLËN KËTU, POR QË JANË PËRSËRITUR SA E SA HERË, PËR TË KUNDËRSHTUAR MODIFIKIMIN E ALFABETIT, TË PROPOZUAR NGA UNË.
          Po mbaj numrat rendor nga përgjigja e më përparshme, ajo poshtë komentuesit “Erhard”, pra po e nis me numrin 5:

          5— Ka disa mënyra, për të shkruar shkronjat ë dhe ç në kompjuter, si p.sh. ë me A 0235 (jo 135 siç thotë ndonjëri me të dëgjuar) apo ç me A 0321 etj., që quhen kode, e që janë të ndryshme në kodifikime të ndryshme. Por KËTË IDE, NUK E KA SHPREHUR ASKUSH DERI TANI, përveç njërit këtu, sepse imagjinojeni vetë, që PËR TË SHKRUAR “Ë”, QË I BIE TË SHKRUHET MESATARISHT ÇDO 9 APO 10 SHKRONJA, TË SHKRUASH 5 SHENJA (A 0235). Nuk besoj se ia vlen ta diskutojmë më tej këtë çmenduri!
          Por, në një variant të parë të propozimit tim, aty nga vitet 2000-2005, KAM PASUR PROPOZUAR, DHE PËRDORUR ME DISA MIQ, QË Ë TA SHKRUAJMË Ë ME EE. Kjo duke u nisur nga shembulli i gjuhës gjermane, ku shkronjat e tyre ä, ö, ü, ata e kanë rregull të prerë të drejtshkrimit, t’i shkruajnë me ae, oe, apo ue, kur shkruajnë me tastierë që nuk i ka këto shkronja. EDHE SOT, KUR NUK KAM ASNJË MUNDËSI TË SHKRUAJ Ë, NUK E ZËVENDËSOJ KURRË ME E, POR E SHKRUAJ EE.
          Por, NUK E KAM NË PROPOZIMIN E ALFABETIT, SEPSE PRISHET EKONOMIA E SHKRIMIT. Nëse do ta zëvendësonim grafemën ë, me dyshkronjëshin ee, do të zgjatej shkrimi shqip rreth 10%, pra një tekst 100 faqesh, do të delte diku te 110 faqe. Prandaj kam propozuar që ë të zëvendësohet me f, dhe vetë f, me ph. Kjo, sepse tingulli që jepet sot me grafemën f, në shqip është mjaft i rrallë, vetëm 0, 87 %, më pak se 1%, pra vetëm çdo më shumë se 100 shkronja, ka një f. DUKE MARRË PARASYSH SE VETË GRAFEMA F ËSHTË E NGUSHTË, I BIE QË TEKSTI I SHKRIMIT TË MOS ZGJATET HIÇ, ME PROPOZIMIN E ZËVENDËSIMIT TË Ë ME F (BILE SHKRIMI I DORËS SHKURTOHET!!!), PRA RUHET EKONOMIA E SHKRIMIT.

          NDRYSHIMI I ALFABETIT, NUK ËSHTË “KRIM”, PËRNDRYSHE, ËSHTË PATRIOTIZËM TË PËRMIRËSOSH GJUHËN E VENDIT TËND!
          JU FTOJ TË PËRPIQEMI QË ALFABETI YNË TË NDRYSHOHET NË DY SHKRONJAT E TIJA Ë DHE Ç, QË TA SHKRUAJMË SHQIPEN ASHTU SIÇ DUHET, KUDO NË BOTË.

          Nëse ka kuriozitetet, jam në dispozicion për sqarime të mëtejshme.

          Bashkim Kopliku

          Reply to this comment
          • Kroger July 19, 20:51

            Kur te vijne mendte ne pleqeri,sepse ne rini i ke rene me top krimit,kuptohet se ke pjerdhur nga trute!
            Pasi e bene historine corap,ku heronjte i bene kriminele dhe kriminelet heronj,tani na del ky tekniku i televizoreve dhe kewrkon te beje corap alfabetin e gjuhes shqipe!
            Me pa do dalin agronomet,hidrauliket,berberet etj te ndryshojne Kushtetutewn dhe Shqiperine e mori lumi!
            E ndrite ne rini,o Bashkim dhe tani kerkon ta dhjesesh!
            Me duket se ky Bashkimi po riluan skecin e Agron Llakajt ku xha Sulua pensionisti iu mburrej shokeve te vet se ishte ai Kim Filbi,spiuni i famshem!
            Me vone mbase del edhe ndonje prostitute dhe na propozon ndonje menyre te re se si behet seksi,se boll u lodhem me metoden konservative!

  7. I tille je , sa here qe hap gojen July 17, 21:15

    As me shume dhe as me pak , se sa nje felliqesire , pinjoll i denje kuislingeve shqiptare ne vitet e pushtimit nazi – fashist ,qe te ben per te vjelle , me argumentet e tua dhe me “kompetencen” ekskluzive profesionale si historian , edhe pse je inekzistent ne kete fushe . Si njeri pa dinjitet qe ke qene gjithe kohen , kur nuk te qas kush as ne fshat , i lejon vetes te futesh ne debate te tilla , qe te diskreditojne dhe nxjerr nga goja vetem idjotesi . Me cka thua , ti nuk ia ke idene se cfar vlere dokumentare historike kane arkivat ne teresine e tyre , por flet si nje katundar qe ka mesuar shkrim e kendim dhe kerkon te kandidoje per antar te Akademise se Shencave . Ne gjithe sa thua , nuk te ndan asgje nga llumi i “intelektualeve” shkodrane .

    Reply to this comment
  8. MAJAKOVSKI July 17, 21:39

    Atehere duke e pare ashty sic shkruani ju Bashkim edhe Enver Hoxha duhet vlersuar edhe pse nuk ka diskutim qe shumica e ruan te vlersuar ate sepse bere aleanca te ndryshme per te ruajtur sovranitetin e Shqiperise, per ta nxjerre nga erresira shekullore, per te zhvilluar arsi ekonomi dhe ushtri. Pra ti japim hakun Enverit qe jo vetem ndertoi shkollat e Koliqit por berei gjithcka per vendin deri elektrifikimin e plote te vendit. Eshte teme qe nuk dalin vite per te shkruar per sovranitetin gjysem shekullor te Shqiperise.

    Reply to this comment
  9. Mark .UK July 18, 16:05

    Kushdo qe Ka pasur si qellim te pengoj ozurpimin komunist Ka vlera te veçanta.Marrja e pushtetit nga komunistet eshte disfata ma e madhe e Shqipnis mbas pushtimit turkPo vuajm pasojat e tyre edhe mbas 3dekadash.Aq sa Ka zgjat okupimi komunist aq do zgjas te hiqet era e qelbur e tyre .

    Reply to this comment
  10. Meçkojati July 18, 17:09

    Mirè e ke thènè kemi pak tè tillè .Se po tè Kishim shumè si kèta tradhètarè do e kishin shitur Shqipèrine.

    Reply to this comment
  11. anticensurë25642654 July 19, 11:08

    vështirë që të vazhdosh më tej!!
    pas një kritike të drejtë që kopliku i bën tares!?
    vjen budallallëku i tij!prësërit vet atë që kritikon tek tjetri”Ato dokumente mund të jenë lënë qëllimisht të manipuluara në formë të tillë, që kur të hapen, të vazhdojnë të shërbejnë si shpifje ndaj “armiqve të Partisë”, një dënim ky, pas vdekjes”!
    pra pa asnjë kompetencë profesionale,ai bën një interpretim të “zgjuar” të “fakteve” të interpretuara nga tare!!
    koplik nëse regjimi komunist do të kishte dashur të bënte këtë që thua ti!?
    jua kishte nxjerrë në publik këto të dhëna kur camaj dhe koliqi ishin gjallë!!
    atëherë mund ti dëmtonte me të vërtetë!!
    sipas llogjikës tënde prej inxhinjeri ndërtimi,ata,komunistët e tmerrshësm e të urryer,e kishin parashikuar se 30 vjet pas 1990,kur ata të binin nga pushteti, 28 vjet pas vdekjes së camajt, 45 vjet pas vdekjes së koliqit do të bëhej një përdhosje e tyre???
    mos mor bashkim mos!mos e ul veten kaq shumë!!
    e vëretetë që disa interpretime të tares nuk janë bindëse,janë shumë në ajër,por kjo llogjika jote!?
    është në boshllëk absolut!!

    Reply to this comment
    • Jam me Koplikun July 19, 16:15

      Ore po kjo gazeta a ka ndonje lloj moderatori?
      Lejoni kedo te flase pa piken e sjelljes, dhe pa asnje lloj argumenti. Pervec njerit qe na nxorri zgjidhjen me alt +123, jo po alt+wkrnriekendidi, por qe duket se nuk ka lexuar me shum se tre rreshtat e para te idese qe shtron z Kopliku..

      Me thene drejten, do kisha deshire te shikoja dike qe nxjerr nje argument kundra, nje zgjidhje per te shkruar rregullisht ë dhe ç…
      a ka njeri apo keni vetem deshire te dhisni me goje (ajde ere qe do t’ju vije goja ajde!) ?

      Reply to this comment
    • Jammebashkimin July 19, 16:58

      Njeri na nxorri menyren “alt dhe nje kombinim tastesh”(gjithsej 4 taste per nji germe)… duket qe nuk ka shkruar ndonje here (as lexuar) me shum se 4 shkronja rresht. Ose hipokrizi ose shum i zellshem ne shkrimin e gjuhes, por nga sa dhe si shkruan nuk me duket e dyta…
      Prove edhe qe nuk ka kexuar fare se per cfare flitet, cfare dhe pse propozon Kopliku. Ose e ka lexuar po me syte e kuq nga inati…
      Kjo lloj ideje qe paraqet z Kopliku do te zgjidhte shum shoejt dhe pothuajse pa kosto dyshime te tipit, hhuhet “mendo me mendjen tënde” , apo “mendo me mëndjen tënde”?
      Ose “në këmbe” apo ne “kembë” apo “në këmbë”…
      Kto dyshime i kane spikerat e rradjove, jo me kta injorantrt qe pergjigjen ktu..

      Edhe dicka, gjuha nuk esht alfabeti, alfabeti esht vetem nje temnicizem per mua, sepse shqipja ka jetuar me shekuj pa alfabet fare…bile pa u shkruar fare!
      Na e paska dhene alfabeti neve veçanerine e gjuhes???!!!! Ktu e lame gjith patriotizmin te ruajtja kokforte e oa llogjike e dy germave …

      Reply to this comment
    • Jammebashkimin July 19, 16:59

      Njeri na nxorri menyren “alt dhe nje kombinim tastesh”(gjithsej 4 taste per nji germe)… duket qe nuk ka shkruar ndonje here (as lexuar) me shum se 4 shkronja rresht. Ose hipokrizi ose shum i zellshem ne shkrimin e gjuhes, por nga sa dhe si shkruan nuk me duket e dyta…
      Prove edhe qe nuk ka kexuar fare se per cfare flitet, cfare dhe pse propozon Kopliku. Ose e ka lexuar po me syte e kuq nga inati…
      Kjo lloj ideje qe paraqet z Kopliku do te zgjidhte shum shoejt dhe pothuajse pa kosto dyshime te tipit, hhuhet “mendo me mendjen tënde” , apo “mendo me mëndjen tënde”?
      Ose “në këmbe” apo ne “kembë” apo “në këmbë”…
      Kto dyshime i kane spikerat e rradjove, jo me kta injorantrt qe pergjigjen ktu..

      Edhe dicka, gjuha nuk esht alfabeti, alfabeti esht vetem nje temnicizem per mua, sepse shqipja ka jetuar me shekuj pa alfabet fare…bile pa u shkruar fare!
      Na e paska dhene alfabeti neve veçanerine e gjuhes???!!!! Ktu e lame gjith patriotizmin te ruajtja kokforte e oa llogjike e dy germave …

      Reply to this comment
      • anticensurë25642654 July 20, 08:40

        or taj që je kopliku a je me koplikun!!
        zgjidh e merr!!
        nuk kuptova asnjë fjalë nga ato që thua e aq më pak atë që flet për tastjerat dhe shkronjat e tyre!!
        ti o ke këthyer shumë gota o thjeshtë ke shpëtuar nga këmisha e forcës!!
        sidoqoftë më nxite ta lexoja tërë shkrimin e koplikut!!
        nëse me fillimin shkruajta ato që shkruajta!?
        po ta kisha lexuar deri në fund,si fillim nuk do të kishte ndryshuar asgjë,por kishte mundësi të shkruaja dhe më rëndë!!
        shëmbujt që jep kopliku!?
        janë sa foshnjorë aq dhe të papërshtatshëm!!
        janë shëmbuj prej një personi që anafalbetizmin e ka të lindur bashkë me mungesën e zgjuarsisë!!
        pra nuk është i aftë për të mësuar!!
        deri diku kisha një farë respekti për ato që kam dëgjuar prej tij!!shumë minimal,por në fund të fundit ishte diçka!!
        me këtë shkrim ka rënë në një nivel të tillë që vështirë se mund të vlersohet!
        ndoshta është pleqëria,ndoshta rakia!?
        nuk di çtë them!nuk e njoh aq sa për ta përcaktuar me saktësi!!

        Reply to this comment
        • Jam me Bashkim Kopliku gjithmone July 20, 18:54

          Hahaah, doli komenti mbas disa heresh refresh…

          Tani, ti antiqenshurra (dhe binjaket e tu te there), pervec mutit nga goja dhe koka , ke gje tjeter te nxjerresh?
          Po pate jepi, jam kurioz deri sa kg mut mund te nxherresh para se te nxjerresh ndonje gje llogjike…

          Reply to this comment
          • anticensurë25642654 July 21, 10:05

            tashti po që të kuptova!!
            fole brënda mundësive të tua!!
            rri e mbaja në gojë koplikut!!
            ska rëndësi,ti atij, apo ai ty!!

        • jammekoplikunosemebashkimin August 11, 17:06

          aaaa Antiqenshurra qenke merzitur , se shume paske llomotitur , shum zhurme per asgje!
          sakaq do i keshe rene edhe me dore e do e kesh bere dhe doren cope.
          Por mos u merzit, se me djalka pa tope si ti kjo bote esht e mbushur plot e per plot, sdo mbetesh kurre vetem!

          Reply to this comment
  12. intelektuali, ai i verteti July 19, 14:17

    Kuku demo, te ka marr emrin intehaleja.

    Qe kur ka fillu me shkrujt ne gazeten e nerume Dita o Shqyptar prej Shqypnie azilont ne Long Beach

    Reply to this comment
  13. intelektuali, ai i verteti July 19, 14:18

    Kuku demo, te ka marr emrin intehaleja.

    Qe kur ka fillu me shkrujt ne gazeten e nerume Dita o Shqyptar prej Shqypnie azilont ne Long Beach

    Reply to this comment
    • intelektuali July 26, 15:36

      Ore ti HALE e Enverit:

      Po per cfare kerkon te kruhesh ti me intelektualin o WC enveriste?

      Long Beach-in tregoja sateme qe te ka lindur debil kur nuk di se nga lidhet gomari.

      PO PSE ME SPIUNIN E SIGURIMIT AURON TARE DO TE HYJE SHQYPNIA NE BE DUKE HEDHUR BALTE MBI KOLIQIN DHE CAMAJN?

      Reply to this comment
  14. Inxhinjeri jo hajdut as spiun si kopliku July 19, 14:32

    Ky kopliku paska shku per lesh.

    E ndriti me inxhinjeri dhe vodhi uzinen e TV ne Durres.

    E ndriti me zv. Kriemunistrin e Sales dhe morri pjese ne shkaterrimn e Shqiperise dhe vjedhjen e pasurise se Popullit.

    E ndriti me ministrine e brendshem, spiun agjent zhduku gjithe dokumentat e spiunave ne sherbim te agjenturave te huaja per tradheti ndaj kombit Shqipetar.

    I paskan shpetu dokumentat e spiunit te simit italiane dhe gestapos naziste ernst koliqi dhe atij camaj i serbeve.
    Nuk i zhduki dot.

    Tani Po e ndrin me gjuhesine dhe alfabetin Shqip.

    Ti je spiun dhe tradhetar njesoj Si keta patriotet e tu qe mundohesh ti mbrosh, poliagjente dhe te paguar per spiunlliqe.

    Mbyll gojen e shko ha gjerat e vjedhura. Ate apartamentin ke ISH klinika e udheheqjes ne krah te presidences e ke akoma APO e ke Shit? Je ti plak keshtu vjehri i pare, Skender me duket quhej (zv. Minister i jashtem ne vitet 70-80 prandaj Ju qep goces se Tij ky provinciale nga Shkodra) do Ket koHe qe ka vdek.

    Vodhet sa mundet pasurine shteterore dhe pasurine e Shqiptareve.

    Skuth. Si urith i majme dukesh.

    Mbyll gojen ti dhe Meksi e te tjere.
    Nuk U harron njeri.

    Hajdute te korruptuar, spiune te serbit e grekut qe keni 30 vjet, qe shkateruat Shqiperine.

    Reply to this comment
  15. intelektuali, ai i verteti July 19, 15:48

    Kuku demo, te ka marr emrin intehaleja.

    Qe kur ka fillu me shkrujt ne gazeten e nerume Dita o Shqyptar prej Shqypnie azilont ne Long Beach

    Reply to this comment
  16. intelektuali, ai i verteti July 19, 15:48

    Kuku demo, te ka marr emrin intehaleja.

    Qe kur ka fillu me shkrujt ne gazeten e nerume Dita o Shqyptar prej Shqypnie azilont ne Long Beach

    Reply to this comment
  17. intelektuali, ai i verteti July 19, 16:40

    O diiitaaaa ku i ke komente e mia

    Reply to this comment
  18. fteri July 19, 17:04

    Nderime o Bashkim Kopliku ,por vetë ish Presidenti Sali Berisha në v.1997 të ka cilësuar njeri pa karakter ,karjeristë i pa skrupullt ,por kryesore ai të ka thën se nuk ka nevojë për mbështetje të spiunve dhe agjentve si Ti ,pra Sali Berisha kishte dieni se ti je agjent i spiunazhit huaj Serbë ,por dhe spiun në kohën e socializëmt .

    Por turp që vë në diskutin kongresin e gjuhës shqipe të v. 1972,me pjesmarrje të gjuhtarve më të mirë nga gjithë trojet shqiptare.Ka pas kërkesa
    Në Shqipërinë e re të Enver Hoxhës dhe popullore çështjes së gjuhës letrare iu kushtua menjëherë kujdesi i duhur që pas Çlirimit atdheut . Një nga punët e para që kreu Instituti i Shkencave, i themeluar më 1947, ishte hartimi i një ortografie të re, që të merrte parasysh zhvillimin e gjuhës letrare shqipe gjatë tridhjetë vjetëve që kishin kaluar që nga koha e Komisisë Letrare të Shkodrës.
    Kjo ortografi u botua në Buletinin e vitit 1948 të atij Instituti dhe pastaj, e ripunuar, doli si libër i veçantë më 1951 . Pas një konference shkencore të posaçme që u thirr për të diskutuar rreth ortografisë, më 1956 u hartuan dhe u botuan rregulla të reja ortografike, më të plota dhe më të njësuara se të mëparshmet.Pra kongresi i gjuhës shqipe është arritja më e madhe në fushën e gjuhësisë.Porta mbetet e hapur për ta pasuruar ,modernizuar dhe pasuruar.Megjitghatë mos e zgjat më ,Z. Kopliku -trego cili je zoti Sorge ka thënë Saliu ?… .

    Reply to this comment
  19. fteri July 19, 17:05

    Nderime o Bashkim Kopliku ,por Presidenti Sali Berisha në v.1997 të ka cilësuar njeri pa karakter ,karjeristë i pa skrupullt ,por kryesore ai të ka thën se nuk ka nevojë për mbështetje të spiunve dhe agjentve si Ti ,pra Sali Berisha kishte dieni se ti je agjent i spiunazhit huaj Serbë ,por dhe spiun në kohën e socializëmt .

    Por turp që vë në diskutin kongresin e gjuhës shqipe të v. 1972,me pjesmarrje të gjuhtarve më të mirë nga gjithë trojet shqiptare.Ka pas kërkesa
    Në Shqipërinë e re të Enver Hoxhës dhe popullore çështjes së gjuhës letrare iu kushtua menjëherë kujdesi i duhur që pas Çlirimit atdheut . Një nga punët e para që kreu Instituti i Shkencave, i themeluar më 1947, ishte hartimi i një ortografie të re, që të merrte parasysh zhvillimin e gjuhës letrare shqipe gjatë tridhjetë vjetëve që kishin kaluar që nga koha e Komisisë Letrare të Shkodrës.
    Kjo ortografi u botua në Buletinin e vitit 1948 të atij Instituti dhe pastaj, e ripunuar, doli si libër i veçantë më 1951 . Pas një konference shkencore të posaçme që u thirr për të diskutuar rreth ortografisë, më 1956 u hartuan dhe u botuan rregulla të reja ortografike, më të plota dhe më të njësuara se të mëparshmet.Pra kongresi i gjuhës shqipe është arritja më e madhe në fushën e gjuhësisë.Porta mbetet e hapur për ta pasuruar ,modernizuar dhe pasuruar.Megjitghatë mos e zgjat më ,Z. Kopliku -trego cili je zoti Sorge ka thënë Saliu ?… .

    Reply to this comment
  20. fteri July 19, 17:09

    Nderime o Bashkim Kopliku ,por Presidenti Sali Berisha në v.1997 të ka cilësuar njeri pa karakter ,karjeristë i pa skrupullt ,por kryesore ai të ka thën se nuk ka nevojë për mbështetje të spiunve dhe agjentve si Ti ,pra Sali Berisha kishte dieni se ti je agjent i spiunazhit huaj Serbë ,por dhe spiun në kohën e socializëmt .

    Por turp që vë në diskutin kongresin e gjuhës shqipe të v. 1972,me pjesmarrje të gjuhtarve më të mirë nga gjithë trojet shqiptare.Ka pas kërkesa
    Në Shqipërinë e re të Enver Hoxhës dhe popullore çështjes së gjuhës letrare iu kushtua menjëherë kujdesi i duhur që pas Çlirimit atdheut . Një nga punët e para që kreu Instituti i Shkencave, i themeluar më 1947, ishte hartimi i një ortografie të re, që të merrte parasysh zhvillimin e gjuhës letrare shqipe gjatë tridhjetë vjetëve që kishin kaluar që nga koha e Komisisë Letrare të Shkodrës.
    Kjo ortografi u botua në Buletinin e vitit 1948 të atij Instituti dhe pastaj, e ripunuar, doli si libër i veçantë më 1951 . Pas një konference shkencore të posaçme që u thirr për të diskutuar rreth ortografisë, më 1956 u hartuan dhe u botuan rregulla të reja ortografike, më të plota dhe më të njësuara se të mëparshmet.

    Pra kongresi i gjuhës shqipe v. 1972 ,është arritja më e madhe në fushën e gjuhësisë.Porta mbetet e hapur për ta pasuruar ,modernizuar dhe pasuruar.Megjitghatë mos e zgjat më ,Z. Kopliku -na trego cili je ti zoti Sorge ?..ka thënë Saliu ?… .

    Reply to this comment
  21. fteri July 19, 17:15

    Nderime o Bashkim Kopliku ,por Presidenti Sali Berisha në v.1997 të ka cilësuar njeri pa karakter ,karjeristë i pa skrupullt ,por kryesore ai të ka thën se nuk ka nevojë për mbështetje të spiunve dhe agjentve si Ti ,pra Sali Berisha kishte dieni se ti je agjent i spiunazhit huaj Serbë ,por dhe spiun në kohën e socializëmt .

    Por turp që vë në diskutin kongresin e gjuhës shqipe të v. 1972,me pjesmarrje të gjuhtarve më të mirë nga gjithë trojet shqiptare.Ka pas kërkesa

    Në Shqipërinë e re të Enver Hoxhës dhe popullore çështjes së gjuhës letrare iu kushtua menjëherë kujdesi i duhur që pas Çlirimit atdheut . Një nga punët e para që kreu Instituti i Shkencave, i themeluar më 1947, ishte hartimi i një ortografie të re, që të merrte parasysh zhvillimin e gjuhës letrare shqipe gjatë tridhjetë vjetëve që kishin kaluar që nga koha e Komisisë Letrare të Shkodrës.
    Kjo ortografi u botua në Buletinin e vitit 1948 të atij Instituti dhe pastaj, e ripunuar, doli si libër i veçantë më 1951 . Pas një konference shkencore të posaçme që u thirr për të diskutuar rreth ortografisë, më 1956 u hartuan dhe u botuan rregulla të reja ortografike, më të plota dhe më të njësuara se të mëparshmet.

    Pra kongresi i gjuhës shqipe v. 1972 ,është arritja më e madhe në fushën e gjuhësisë.Porta mbetet e hapur për ta pasuruar ,modernizuar dhe zhvilluar me fjalë të reja..Megjitghatë mos e zgjat më ,Z. Kopliku -na trego cili je ti zoti Sorge ?..ka thënë Saliu ?… .

    Reply to this comment
  22. memoria July 20, 12:40

    Ti rroje shoqenia, se Kopliku paska shkuar per LESH arapi. I gjithe shkrimi eshte futja katundit. Por si ish minister mundohet te mbroi kolaboracinistert e rij. Te krahasosh Koliqin me NATO-n eshte marrezi. NATO luftoi dhe e mposhti Koliqin dhe nazistet e tij, apo jo z. kopliku? Prandaj krahasimi eshte bere ne pije e siper.

    Reply to this comment
  23. Arber July 20, 19:41

    “… E pur si muove!”
    E megjithate, Koliqi e Camaj mbeten kolose te medhenj te letersise, albanologjise e kultures shqiptare!
    Nuk arrijne ca HALE (si tarja e co.), te ulin dy MALE!

    Reply to this comment
    • anticensurë25642654 July 21, 10:16

      arbër
      nuk po i gjykon kush për zanatin e tyre,por për atë që nuk e kishin zanat!!
      për koliqin nuk ja vlen me fol!!e ka mbyllur me bashpunimin e tij me nazifashistët(që nuk ishin NATO),kurse për camën!?
      aty do të kisha një këshillë për taren!!
      ai duhet të kërkojë dokumenta nëse cama ka dhënë informacion për sigurimin e jo të varet tek fleta e rekrutimit!!rekrutimi në thelb nuk ka asnjë vlerë nëse nuk ka dhënje informacioni në vazhdim!!
      rekrutimi mund të merret dhe në momente të vështira dhe mund të jetë thjeshtë një mashtrim i të rekrutuarit për të shpëtuar nga situata e vështirë!!
      rekrutimi pa asnjë lloj informacioni në vazhdim!?
      është i barabartë me vënje në lojë nga camaj të sigurimit!!
      mos përdorni llogjikën gjysmake të një inxhinjeri ndërtimi që për fat të keq ka qënë dhe kryeministër!!e një debili që barazon nazifashizmin me aleancën atlantike!!
      është për të ulërirë kur ne quajmë njerëz të tillë INTELEKTUALË!
      vetëm se kanë mbaruar një shkollë të lartë,bile dhe me rezultate të mira!!
      këta janë vetëm magnetofonë që regjistrojnë dhe riprodhojnë të njëjtën gjë me përpikmëri!!
      deri më sot asnjë manjetofon nuk është quajtur i zgjuar!!
      për fat të keq njerëz si bashkim kopliku!?
      quhen!!

      Reply to this comment
      • 666 July 21, 21:41

        O anticen…!
        Camaj nuk ishte vetem spiun i Sigurimit,por edhe i CIA-s,KGB-se,UDB-se etj,etj!
        Mire qe me CIA-n,donte te luftonte komunizmin,po me KGB-ne sovjetike ,cfare do luftonte ky palo antikomunist?
        Lerini pordhet dhe pranonbi realitetin!
        Me thoni ju,se cfare i bene komunizmit te gjithe keta larot zgjebanjose,qe quheshin dhe quhen antikomuniste?
        I hengren …MUNE!
        Komunizmi u rrezua vete nga komunistet qe nga Brezhnjevi ne BRSS e deri tek Ramiz Alia ne Shqiperi!
        Po sot cfare kane bere keta antikomunistet e djeshem per ta bere popullin ta harroje Enverin?
        Nje…MUT te madh keni bere,se ju keni qene dhe do jeni vetem ANTISHQIPTARE!
        Prandaj Sigurimi ju beri plehra duke ju dhene gjysmen e lekut pas koke!
        Aq mut jeni,sa as sot PERENDIMI KAPITALIST akoma beson tek ish komunistet dhe bijte e tyre e jo tek ju palo antikomunistet,qe dini vetem te shkerdheni vajzat dhe motrat tuaja!

        Reply to this comment
        • anticensurë25642654 July 22, 07:53

          o shejtan
          o xhani i vëllait!!
          i hëngrën munë a i rruajtën lesht!?nuk më hyn në punë!!
          unë dhash një mendim që ka mundësi të vërtetohet,sepse është në arkivat tona!!këtu ke më shumë mundësi që të gjesh faktet!!në arkivat e CIA o KGB çelësat janë në duar të të tjerëve!!
          prandaj,me këmbë në tokë dhe jo me këmbë përpjetë!!
          lali si koliqi dhe camaj kanë shkuar për lesh!!nuk rrojnë më dhe ky komenti tënd që ke shkruar për “I hengren …MUNE!”vlen dhe për ta!pra koliq e camaj!!
          nuk e di si e ke ti o shejtan,por unë dua të kem në bankën e të akuzuarit FAJTORIN dhe jo një njeri për ta dënuar!!
          unë nuk i kam lexuar të dy,por meqënëse përmënden ti të mëdhenjt e letrave,të paktën ta dimë dhe biografinë e tyre!!ashtu si ka qënë,me drit hijet e saj!!jo si bëjmë gjithnjë,o djll verbues,o errësirë sterrë të zezë!!
          ne duhet të mësohemi që të shkruajmë të gjithën!të pranojmë si fajet dhe meritat tona,të njerzve tanë,të idhujve dhe armiqve tanë!!
          shejtan,dhe unë si e kam thënë me dhjtra herë,jam bir komunisti,me mëndje komunisti,POR kam një ndryshim të vogël nga ti!!
          MËSOJ NGA JETA,nuk e kam futur trurin në ibernacion për të pritur ditë më të mira për ta kthyer në jetë kur koha ti përshtatet!!ti je shumë i trashë,shumë impulsiv dhe shumë i paditur!!
          sa për shkërdhim!?
          ndoshta nuk ke të drejtë!!si në drejtimin që e lëshon ashtu dhe në mënyrën si e thua!!e ke thjeshtë një rrëshkitje patollogjike që nuk të ndan nga mendimi që kanë sivëllezërit e tu,dem e nastrosumë!!
          urrejtje patollogjike që bën të mënjanohet llogjika!!
          je shumë i trashë o shejtan për të kuptuar,je dhe më i trashë për të komentuar dhe mbi të gjitha je trukalbur!!
          nuk ma merr mëndja të jesh pijanec!!mënyra e të shkruarit nuk duket e tillë!!ijanec është ai që është me kopllikun!
          ps:do mësoheni njëherë të mbani një pseudonim dhe të mos i ndërroni si kanë pas ndërruar dashnorët nënat tuaja??sa për dashnorët e motrave nuk them gjë!!janë të reja dhe provojnë të gjejnë kapakun e tenxheres së tyre!!

          Reply to this comment
          • Dajti July 23, 14:24

            Bre anticen…,sa i holle je ne muhabet!
            Nuk e mora vesh se pse e permende qe qenke bir komunisti me mendje komunisti,se ketu nuk te hyn gje ne pune!
            Duhet gjykuar si shqiuptar e jo si komunist apo ballist,jo si katolik apo mysliman,jo si gege apo toske etj!
            Ne se do gjykojme si shqiptare atehere problemi shtrohet thjesht:
            Nje njeri sado i mire te kewte qene tere jeten,ne se ne fund e mbyll si kriminel,si kolaboracionist apo edhe si spiun,diversant etj kunder vendit te tij,AI DO MBETET NE HISTORI SE CFARE KA BERE NE FUND TE JETES KUNDER VENDIT TE TIJ!
            Se nuk kane asnje vlere per shumicen e popullit vjershat e Koliqit apo te Camajt,ne se kane punuar ne fund kunder vendit te tij dhe me teper per interesat e veta personale!
            Se cfare kane bere keta,per Koliqin del e plote qendrimi i tij fashist,ndersa per Camajn mjafton fakti qe ka punuar per interesat e Sigurimit,pastaj te UDB,me pas te KGB,me pas te CIA-s,nazisteve,britanikeve etj duke u shperblyer me mijra dollare!
            Se cfare ka bere nuk ka dale akoma,por nje gje dihet me siguri,se askush nuk te paguan kot,pa i bere sherbimet e caktuara!
            Shkurt:Te dy kane qne antishqiptare!

          • anticensurë25642654 July 25, 15:51

            kurse ti o Dajti,je shumë shumë i trashë!!
            je sikur të të kishin bërë me shabllon!!
            lali,përpiqu të kuptosh atë që shkruaj unë!!
            duhen parë arkivat nëse ka dhënë informacion!!
            tashti ti këthehem gomarllëkut tënd!
            nëse ai i ka dhënë informacion SSH!?
            nuk ka rëndësi se agjent i kujt ka qënë!!sepse o rrotë ari,një agjent nuk është thjeshtë një “agjent” që askush nuk e njeh,por ka dhe agjentë që quhe i dyfishtë,i trefishtë,e kështu me rradhë!!
            problem është se i kujt është besnik!!ku çohet INFORMACIONI I VËRTETË!!
            or tarravel!!
            pyt ndonjë nga shoqëria tënde në ka ndonjë sëpatë për të të gdhëndur ndopak!
            mos u bëj dhe ti si auroni që ja fut pordhës me interpretime prej fëmije!!
            përpiqu ta shohësh një figurë në 3 dimensione dhe jo në atë që përmbush dëshirat e tua të mira o perverse!!
            gjë që tarja nuk e bën!!

  24. demo July 20, 23:37

    Te jete Bashkim Kopliku ky qe pretendon te ndryshoje Kongresin e Drejtshkrimit dhe Kongresin e Manastirit?
    Te ndryshoje Alfabetin se jane deficit Tastjerat e Kompjuterave?Merre thyeje kompjuterin.
    Themeluesit e Alfabetit nuk ishin komuniste mor Koplik!
    Tregu eshte plot me tastiera qe i kane te gjitha shkronjat e alfabetit,pa pasur nevoje te shtypesh crl e picken e semes..

    Reply to this comment
    • anticensurë25642654 July 21, 10:08

      plotësisht dem!
      ke të drejtë!!ajo që është e saktë është e saktë!
      edhe kur e bëjnë KOMUNISTËT!!
      prandaj provo të mbrosh të SAKTËN,të DREJTËN,dhe jo ta sulmosh a ta mbrosh si të leverdis ty!!

      Reply to this comment
      • Dajti July 27, 22:07

        O ceni i shurres!
        E kuptoj se ty te ka vrare kurrizin samari,prandaj te keshilloj te vish ne katundin tim,qe te jap samarin rezerve te gomarit tim!
        Te dhjefsha llogjiken tende,qe flet si e ema e Zeqos ne maje te thanes!
        Dhe kujt ia thua se?
        Nje njeriu qe ka punuar tere jetren kunder ketyure armiqve te Shqiperise!
        Ne se do mburrej me nivelin letrar,atehere per cfare i duheshin tere rekrutimet nga CIA tek KGB-ja?
        Pse keshtu e ka luftuar komunizmin ky plehre?

        Reply to this comment
        • anticensurë25642654 August 3, 11:59

          Dajti
          “Te dhjefsha llogjiken tende,qe flet si e ema e Zeqos ne maje te thanes!”
          copë duhet të kesh llogjikë të kuptosh llogjikën!!ti ke fatin e mirë të mos e kesh!!prandaj i kupton të gjitha!!
          copë e zgjuar,me një sy!!
          flasim për camajn
          ai nuk ka lindur ditën që vdiq!pra me një bagazh moshe e pune letrare!!ka lindur si gjithë të tjerët!
          lakuriq dhe pa asgjë!!koha e bëri atë që ishte dhe “pasurinë” e tij të jetës!!
          në këtë pasur përfshihet gjithçka që ai jetoi!!
          nuk e di a i bie dot në fije,por ska rëndësi!!
          tashti ti këthehemi kohës kur është rekrutuar!!
          çfar ka qënë??
          pothuajse askush??pra një mësues i rëndomtë??
          është rekrutuar??
          me dëshirë apo pa dëshirë!?nuk e di,prandaj them se duhen shfletuar arkivat për të parë nëse ka dhënë informacion pas rekrutimit të tij!!
          nëse ky informacion ka pasur rrjedhjen me drejtim SSH(sigurimin e shtetit),apo me drejtim agjenturat e huaja!!
          nga drejtimi i rrjedhjes mund të përcaktojmë se kujt i ka shërbyer!!
          nëse dhe kësaj rradhe nuk e ke kuptuar po i parapri replikës që mund të bësh!!
          shko qihu në bythë diku tjetër!!

          Reply to this comment
  25. Bertrand July 21, 09:52

    Ne vazhdim te studimit shume serioz dhe shkencor te te ndjerit Baskim Koqe-liku,une proponoj qe te hiqet fare nga perdorimi alfabeti i gjuhes shqipe dhe te komunikojme vetem me gishta!
    Me kete rast shpetojme edhe nga nje sherr tjeter,krahas sherreve te tjera te pa zgjidsheshme kurre si
    -Cfare esahte LANC-i?
    -U vra apo u vetvra M.Shehu?
    -Shqiperia u clirua apo u pushtua ne 1944?
    -Po iku Rama,A DO VIJE Basha?
    -A ka njeri tjeter ne PS me te afte se Rama?
    -PPP-te kane rritur mireqenien e popullit apo te Rames?
    -Kush e ka fajin qe ne Shqiperi ka korrupsion:Qeveritaret,qe e bejne korrupsionin apo drejtesia qe nuk i denon?
    -Kush duhet t’ua mbylle deren te korruptuarve,ne qeveri:Kryeministri apo populli?
    Ne se kryeministri eshte i pa korruptuar,A MUND TE BEJE KORRUPSION NJERI NE QEVERI?
    -Pse nuk i bejne kritika Rames deputetet,ministrat,asambleistet,antaret e kryesise soicialiste?Kane frike apo nuk dine cfare te kritikojne se jane TRAPA ZALLI?
    -Po te kritikosh apo denoncosh me fakte dhe argumente kryebashkiakun Veliaj,pse shumica e gazetave ta censurojne shkrimin.komentin etj?
    E bejne nga lidhja e interesave personale apo te mos na dale nami ne bote?

    Reply to this comment
  26. Ivan i madh July 21, 11:03

    Kopliku dhe ju te pd me mikun tend e dhenderin e Serbise kriminel Berishen ndoqet rugen e Koliqit që u bete aleate me serbet që te shkatronit luften e UCK. Po cjane keto idiotesira që nxjer nga mendia sa as nje nxenes i fillores si ha e jo nje njeri i pjekur. Po sju ndate tradhetise ju felliqesirat po me cdo menyre mundoheni ti mbroni e lartesoni edhe pse bien here tradheti e qelbin vendin prape sju ben pershtypje si krimbave te hales gjirizi.

    Reply to this comment
  27. tonia July 21, 14:24

    Nje e quajtur Kadrie,ka qene mantenute e LMT Ahmet Zogu I.Ajo e shkreta e bente kete per te ndihmuar Shqiperine,duke “mbeshtetur”mbretin per te ndaluar ardhjen e komunisteve ne pushtet me vone.Apo jo Bashkim?Besoj se emeri qe permenda mund te jete i njohur per ty.Gjej argumenta qe t’a “shplashe “Kadrien si prostitute dhe njerezit ,sot,t’a njohin dhe afirmojne ate dhe ty si patriote atdhedashes e antikomuniste.
    Jam gati t’a shtjelloj kete teme aq gjere sa te desherosh ti,nese m’a kerkon me insistim,por me kusht qe ne kerkesen tende te shenosh emerin e babait dhe te nenes tende.

    Reply to this comment
  28. gjermani i fundit July 24, 01:04

    Ceshtja eshte e thjeshte dhe s’è ka fajin Auron Tare pse sjell ne vemendjen e publikut keto “gjerat qe dihen”. Meqe keto gjerat qe dihen jane me shume spec, mjaft me gjigantizime dhe martirizime, se edukohet keq brezi I ri, ku spiunet nderohen si patriote te shkalles siperore. Te shkruaje keshtu ndonje nastradin hajde de, por zoteria pretendon se ka aftesi gjykimi qe duhen marre ne konsiderate. Po jao zoteri, e ka sjelle shume bukur Gjecovi rastin e refuzimit te postit nga Eqerem Cabej. Thua qe Cabej te ishte me pak patriot se Koliqi? Kur afirmon se Koliqi do ta merrte nje rroge diku se kishte nevoje ekonomike, lere fare muhabetin, se ke ngaterruar adrese. Kjo eshte gazete per te rritur, jo reviste per femije. Sa per diijeni, jo te gjithe i sherbetnin sherbimeve sekrete. Biles intelektuale me I te madhe si Anshtajni me shoke survejoheshin nga keto sherbime aktualisht aleate.

    Reply to this comment
  29. Lili July 27, 07:36

    Ku i kemi njerezet te kalibrit te ketyre sot?!!!
    Fat pat kosova nga koliqi se u nderpre ´serbizimi ´ ne kosove edhe kjo na solli kosoven shtet sot
    Kurse me ju sot neser e kemi grekine deri ne Durres e serbet e bulgaret ne Veri se s’mbeti minoritet pa u ngrit!

    Ku i kemi sot njerezet te ketij kalibri? Mos ngateroni koloset mebidiotet e albanistanit sot!

    Reply to this comment
  30. demo July 28, 00:50

    Beni aq sa Koliqi!
    Dergoni jo 200,por 20 mesues te gjuhes shqipe ne Cameri,ku jetojne Camet e krishtere.Flasin,mesojne dhe luten greqisht.
    Po t`u thuash qe jane shqiptare dhe duhet te mesojne ne gjuhen amtare,te shikojne si ata kooperatiovistet e zonave kufitare,po ti thoje,qe regjimi enver hoxhes eshte kriminal,prandaj me ndihmoni te arratisem matane kufirit.

    Reply to this comment
    • Erhard July 29, 08:19

      Po per ty kriminel ishte o demo,mavria,prandaj edhe ai sistem si kriminel,te denoi!
      Se rraca juaj edhe sot meritoni gjysmen e lekut pa koke,se per 30 vjet,nuk i keni dhene Shqiperise,pervec percarjes dhe urrejtjes ne popull!
      Mut keni qene DJE dhe po MUT jeni sot!

      Reply to this comment
  31. Zgalem July 29, 21:07

    Njerzit dhe shenjtoret
    Jam dakort , me ate c’ka zbuluar Auroni , sepse jane dokumente autentike , por natyrshem me lind nje pyetje: C’fare prapesi i kane sjelle keta 2 burra Shqiperise ? Po thuaj asnje , pa nemeruar shebimet e shumta ne kulture , letersi , art . Ne kete kuptim , keta dy burra mbeten shqiptare te shquar , derisa nuk provohet asnje veper e keqe ndaj Atdheut. Personalisht i permbahem parimit : Njerzit vleresohen dhe per mire , kur nuk tejkalojne detyren dhe per keq, kur e tejaklojne ate , por mbeten njerez , nuk behen as shenjtore as djaj .
    Ideollogjia enveriste ishte plotesisht e gabuar se njifte vetem shenjtore dhe djaj . Njerez me te meta dhe po te kishte do i te eliminoheshin . Ky ishte enverizmi. Po vete Enveri ? Njifen perpjekjet , per luften dhe renditja me fuqite fituse , por Enveri e tejkaloi detyren ne te tera dimensionet . E ndau vendin nga bota , qofte dhe nga socializmi , per te cilin luftoi . Shoket e luftes i vrau . Nuk mbeti gje nga detyra e tij . U tejkalua ne c’do aspekt . Jo te tere shoket e tij te luftes i tekaluan detyrat . Mehmet Shehu , ka kryer vrasje te renda , por njihet dhe detyra e tij ne lufte dhe ne paqe . Ne kete aspekt vleresohen figurat historike . Enveri i hoqi nga lista e figurave te tilla , si Fishta , Koliqi , Luzaj , Mitat Frasheri . Nuk permendeshin as ne shkolle as jasht saj. Kolarobacionistet e ashtuquajtur nga Enveri , duhet te thuhet se ku e kane tejkaluar detyren , perndryshe nuk jane kolabacioniste .Kuroren mbreterore do ta conte ne Sajeve dhe revolucionari me i madh i kohes . U lodhen gazetat dhe mediat , ne kritiken ndaj Rames , pse nderoi Mitat Frasherin . Thone se ka qene kryetar Balli . Balli ishte nje alterrnative , sic eshte sot Opozita . Alterrnativat politike kane rolin e tyre ne histori , por ky Kryetar Balli , ishte atdhetar , historian , albanolog . Po te kishte fituar alterrnativa e tij , ndryshe do te ishte Shqiperia . Nje gje eshte sigurte , po te kishte fituar alterrnativa M. Frasheri , figurat historike te krahut te kundert , nuk do te eliminoheshin . Per te dale te subjekti : Personalitet historike , jane njerez , me te mirat dhe te keqiat . Nuk ka vleresim vetem , bardh e zi . Vlersimi bardh e zi eshte metoda enveriste , qe tekaloi dhe Stalinin . Zgalem

    Reply to this comment
    • Erhard July 30, 13:14

      Zgalem, te pershendes dhe mbi te gjitha te ftoj te na …rruash bythen per llogjiken tende prej tru shkuluri!Mithat Frasheri ishte krye kolaboracionist e jo thjesht kryetar i alternatives se kohes!
      Kaq zagar hiqesh,sikur nuk e kupton,qe ne kohen e pushtimit nazi fashist KISHTE VETEM NJE ALTERNATIVE,ndersa ate qe ti e quan alternative e gjithe bota e quan KOLABORACIONIZEM,qe pas lufte perfunduan ne pushkatime,burgime etj!
      Ne se nuk paskeni vleresim bardh e zi duke lavderuar vetem M.Shehun qe ju vrau sa mundi,pse nuk vleresoni edhe Enver Hoxhen,qe udhehoqi Luiften Antifashiste, ndertoi nje shtet modern nga e para,zhduku analfabetizmin,ndertoi fabrika,uzina,kombinate,hidrocentrale,hekurudha,stadiume,teato estrate,drame,opera e baleti,universitetin e pare dhe disa institute,elektrifikoi te gjithe vendin,krijoi nje mbrojtje te fuqishme etj,etj!
      Urrejeni per politike,por nderojeni per ato cfare beri mire!
      Deri sa te kreyeni kete,keshtu do mbeteni tere jetren:Bisht qeni!
      Ne jemi shumica dhe kurre nuk do arrini te na gjunjezoni!
      Se ju jeni ARMIQTE E SHQIPERISE dhe populli ju njeh aq mire sa per 30 vjet nuk ju votoi asnjehere!
      PLEHRA TE NDYRA!

      Reply to this comment
    • anticensurë25642654 August 3, 13:08

      zgale
      në fillim të komentit tënd mendova se po lexoj dikë me mënd,por përfundimi i vë vulën gjithçkaje!!
      sa për “bardh e zi” ke të drejtë,por kur fillon e lëshon pordhë syfyri se “po te kishte fituar alterrnativa M. Frasheri , figurat historike te krahut te kundert , nuk do te eliminoheshin”!?
      më duket se po thua një idiotësi!!
      po të thoshe se “po te kishte fituar alterrnativa M. Frasheri , figurat historike te krahut te kundert , nuk do te eliminoheshin” thjeshtë si mundësi,ose si alternativë!?
      dhe mund të ta besoja!!
      o KK(klluf K)mos harro bandat që u dërguan nga beu ynë,se çfarë bënë!!mos harro vrasjet që ata bënë për të penguar atë pak zgjim që filloi në shqipëri!!
      o KK,ata pa pasur fuqinë në dorë bën një terror të paparë!!
      prandaj,po ta them si këshillë,nëse do të hash mut!?
      është dëshira tënde,por mos e ha në mes miletit!!rri në shtëpinë tënde ku ta pranojnë si gjellë mutin!!
      përse jeni kaq idiotë mor njerëz??përse flisni në absolute,për një gjë që nuk ka ndodhur!!
      nuk flitet në mënyrë absolute dhe për diçka që ka ndodhur e jo më për atë që nuk ka ndodhur!!

      Reply to this comment
  32. tori July 30, 11:01

    Lad hajvani:Bashkimi ishte djale simpatik,teper i zgjuar e i afte e pinjoll i nje nder familjeve me intelektuale te Shkodres e te Shqiperis e i ati inderuari e i respektuari DR.Kopliku ishte nacionalist,por ne njejten kohe i sherbente me profesionin e tij edhe komunisteve.Bashkimi ishte i dashuruar pa interes me at vajze(vajza e S.Konices) e per haterin e saj dhe moralin e karakterin e forte te familjes edhe kur ai u denu si armik (S.Konica) e priti vjehrrin e strehoj ne shtepin e tij e nuk e ndau gruan e tij te paharrushmen Natasha Konica(paste rahmet)kur edhe per probleme minimale politike ndanin grate e tyre sapo vjehrri i tyre binte nga “fiku”.Ju be gjygji i “i hapur” ne URT ne Durres ku edhe u denu.Ndarja e grave e te “prekurve” apo “te denuarve politik” ishte fenomen i detyruar dhe ndarjen me bashkeshorten e benin pikerisht ato qe ishin lidhur me vajzat e funksionarve te larte me interes.Kto “dhenur” shkatrronin familjen e tyre e ishin kryesisht nga krahinat e ndryshme te Vlores e te Korces. Bashkimi ishte i gatuar ndryshe,ai eshte ajka e njerezeve me personalitet e integritet personal,nje intelektual i klasit te pare qe sot i mungojne masivisht Shqiperis.E more pergjigjen o Ladi(komunisti).

    Reply to this comment
    • anticensurë25642654 August 3, 13:15

      toro
      nuk e kam njohur koplikun përveç disa herëve që e kam parë në tv!!
      për këto që thua!?
      pa i vënë në dyshim aspak,them se ka pasur burrëri,moral e koqe kubike,POR për këtë që ka shkruar!?
      për krahasimet që ka bërë!?
      për shumë idiotësi të tjera!?
      më vjen keq!!
      është treguar e kundërta e atyre për të cilat të mbështeta pak më sipër!!
      është treguar aq foshnjor aq i trashë!?
      sa dhe një fëmijë që ka mbaruar klasën e 6shtë e kishte vështirë të tergohej kaq i paditur!!
      më vjen keq toro,por ia ka bërë mutin atij titulli që mban si përfaqsues i “inteligjencës”,për mendimin tim është thjeshtë një i arsimuar,papagall!!

      Reply to this comment
  33. demo July 31, 13:30

    Ti o morr i kuq,enverist,Erhard! Po te jete tjetri nje maskara,nje hale qe te justifikoje Junten kriminale te enver hoxhes,me sebepin se keta klyshte e tij,Saliu,TosiEdi,kane vjedhur popullin me keq se ai,..
    Do ta pranoja kete llogjike sikur kryeminister te ishte ky djale nipi i Zogut.
    Ku late ju enveristat te marrim pushtet,ne?

    Reply to this comment
    • Erhard August 2, 21:27

      Po he,more demo,zagar i zgjebosur kete thuaj ti,qe keto 30 vjet,sundimtaret e radhes jo vetem nuk bene asgje me te mire se beri Enveri,por edhe ato qindra vepra gjigande si fabrika,uzina,kombinate,hidrocentrale,miniera,pyje,toka bujqesore,bregdet,kanalizime,arsim,.shendetesi,drejtesi e bujqesi moderne dhe falas ju i shkaterruar dhe i grabitet duke lene popullin pa buke!
      Boll na cate trapin duke share Enverin,se kurre nuk do ta mundni dot!
      Se ju nuk mundeni te mburreni me ato qe hiqenbi se keni bere me mire,por qe ne fakt NUK KENI BERE ASGJE!
      As dje ne Luften Antifashiste,por as sot e 30 vjet kapitalizem ju vetem ankoheni se nuk ju la Enveri dhe Berisha me Ramen te merrni pushtetin,por e verteta eshte ndryshe:
      Juve ju njeh mire i gjithe populli se jeni ARMIQTE E SHQIPERISE,prandaj nuk ju votoi asnjehere!
      Mire qe nuk ju paskan lene,por kush ju detyroi te mbeshtesni agjentin e UDB-se Sali Berisha qe i vuri flaken Shqiperise?
      Gjithmone keni bashkepunuar me ARMIQTE E SHQIPERISE,o plehra!

      Reply to this comment
      • anticensurë25642654 August 4, 19:15

        Erhard
        “Gjithmone keni bashkepunuar me ARMIQTE E SHQIPERISE,o plehra!”
        ke të drejtë sa nuk ka ku të vejë!!
        shiko nastro robqirin brez pas brezi që i digjet zëmra për terroristët shqiptar të bastardizuar për 300€ muaji,dema adhurues i marshallit,kim kopliku krahason NATOn,që çliroi kosovën dhe nuk pushtoi as sërbi e as shqipëri, me gjermaninë naziste dhe italinë fashiste,që shkatërroi një botë të tërë!!
        këta janë patollogjikë!
        në fakt këta jo vetëm janë të sëmurë por dhe llogjika ju mungon!!
        këta e lëshojnë fjalën më keq se lopa bajgën!!të paktën lopa e lëshon duke ecur!
        këta e lëshojnë”bajgën” e tyre kur ecin mbi duar!!

        Reply to this comment
Shiko komentet

Komento

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*

Njoftim

Njoftim

Njoftim