Pse nuk fola për Mid’hatin dhe një replikë me “filozofët” e historisë

November 17, 2018 17:51

Pse nuk fola për Mid’hatin dhe një replikë me “filozofët” e historisë

Nga Pëllumb Xhufi

Si për të prishur atmosferën e ceremonisë për përcjelljen e eshtrave të Mid’hat Beut, që dukej se po ecte paqësisht mes ngazëllimit të mezipërmbajtur të djathtistëve dhe hutimit prej bonjaku të majtistëve, ia befi me një “postim” kontrapedal Adrian Ndreca.

Dikur kam thënë për të se është tipi që çdo nënë do ta dëshironte për dhëndër: simpatik, i kultivuar, delikat e paqësor. Në fakt, është i tillë vetëm në dukje, sepse në realitet Ndreca është një skifter i vërtetë, është Nemesis, perëndia e hakmarrjes dora vetë. Jeta e virtytshme, që e kalon mes refectorium, dormitorium e auditorium të një universiteti katolik në Romë, duket se nuk po arrin ta zbusë mërinë e vjetër të Akilit tonë. Edhe këtë herë, e ka me “komunistët”, d.m.th. padallimisht me të gjithë ata që dalin jashtë radarëve të tij botëkuptimorë, të cilët, pretendon ai, paskan rrudhur buzët për kthimin e eshtrave të Mid’hat Frashërit.

Cili “komunist” ia paska prishur qejfin Ndrecës? Ndonjë nga ata me pushtet, Edi Rama, Ilir Meta, Gramoz Ruçi… apo, apo Artan Shkreli. Mendja ma thotë se nuk ka arsye pse të jetë i zëmëruar me ta, aq më pak me Artanin, të kudondodhurin “magister elegantiarum” të Kryeministrit, i cili, siç flitet, ka deklaruar se nuk vdes pa ngritur në mes të Tiranës, për qejf të tij dhe të Ndrecës, edhe bustin e Patër Anton Harapit, paçka se për këtë betejë të paautorizuar i kanë hequr veshin edhe nga Vatikani.

Atëherë, me kë e ka inatin z. Ndreca, me gazetarët? Me historianët? Këta, heshtën dhe si shpeshherë i gëlltitën të vërtetat e sëkëlldisura, me përjashtim të historianit të ri, Dr. M. Kasmi, që me taktin që kërkonte momenti, e kujtoi edhe ndonjë “cen” të Frashërlliut. Heshta edhe unë, që zakonisht nuk e mbaj dot gjuhën kur gjykoj se teprohet, siç u teprua, madje me okë, në rastin e ceremonisë për Midhat Frashërin.

Nuk fola, sepse jam ndër ata që mendojnë se çdo shqiptar, që është ndjerë i tillë, e ka të drejtën, të paktën, të prehet në vendin e tij, qoftë ai Ahmet Zogu, Eqerem Bej Vlora apo Mid’hat Frashëri. Shqiptarët e kohëve të demokracisë s’kanë pse turbullohen për vendosjen në një varr të thjeshtë të eshtrave të ndonjë shqiptari syrgjyn. Në fund të fundit, kanë duruar pa bëzajtur “gjëma” akoma më të mëdha. Kanë duruar, për shembull, vendosjen në vorreza faraonike, të ngritura me bollëk në tokën shqiptare, të eshtrave të “ushtrisë së Vorio-Epirit”. Natyrisht, kur është fjala për Mid’hat Frashërin, edhe unë, për ta thënë konfucianisht, kam dhjetë mendime të mira, por kam edhe dhjetë mendime të këqija. Ndaj, edhe nuk iu përgjigja disa ftesave për t’u shprehur për të, pasi do detyrohesha t’i thosha edhe të parat, edhe të dytat.

Një historian, qoftë ky edhe një historian si unë (“historian leshi”, më quajti dikur një “politikan stofe”), nuk mund t’i bashkohej hipokrizisë së përgjithshme që shoqëroi ceremonitë për Mid’hat Frashërin. Ndaj gjykova se nuk ishte ky rasti për të folur apo për të përfolur një personalitet aq kompleks. Latinët na mësojnë se për një njeri që varroset, duhet folur vetëm mirë: “sepellituris nihil nisi bene”. Por kjo nuk do të thotë se nuk duhet të flas kur individë, si Adrian Ndreca, shkelin brutalisht mbi këtë pakt heshtjeje që mrekullisht u respektua nga të gjithë, për të derdhur vrerin e frustrimeve të veta.

Kuptohet, ceremonia e rivarrimit të Mit’hat Frashërit është për Ndrecën vetëm një sebep. Për arsye bukur “të kuptueshme”, ai nuk e njeh dhe as nuk e honeps Mid’hatin. Mjafton të lexosh dy radhë prej tij e do ta kuptosh se në ç’livadhe kullosin mendimet e tij. Gjithsesi, ky i Mid’hatit ishte për Ndrecën një tjetër rast për të trazuar ujërat e për të interpretuar në mënyrë krejt origjinale Luftën e Dytë Botërore dhe protagonistët e saj. Uroj shumë që postimin e tij mos ta kenë lexuar andej nga Ministria e Arsimit, ku prej vitesh kërkojnë ndonjë historian të denjë për të shkruar “si duhet” tekstet e historisë për kalamaqët e Shqipërisë. Me siguri do shushateshin nga aq shkencë e do ia besonin atij, fët e fët, atë punë të vështirë.

Por ç’thotë z. Ndreca në postimin e tij. Thotë se Mid’hat Frashëri paska qenë vizionari më i madh i Luftës II Botërore, sepse ndërsa bota rrekej kot të luftonte kundër nazistëve, që s’ishin në gjendje të vrisnin një mizë, ai, Mid’hat Frashëri, e kuptoi kush ishte e keqja e vërtetë e njerëzimit dhe iu dha me mish e me shpirt luftës kundër “monstrës” komuniste. I shkreti Mid’hat, do skuqej nga turpi nga kaq mirësi! Por le të ndjekim interpretimin “alla Ndreca” të historisë. Me një notë të rreptë kritike, Ndreca na thotë se Perëndimi bëri gabim që gjatë Luftës së Dytë Botërore u lidh me “komunistët” (kuptohet, se për Ndrecën “komunistë” ishin të gjithë ata që nuk u llokoçitën në gjirizet e fashizmit e të kolaboracionizmit).

Vetëm vonë, tepër vonë, kur në horizont u shfaq “doktrina Truman”, në pozitat antikomuniste të Mid’hat Frashërit “do të rreshtohej pothuejse e gjithë bota e qytetnueme perëndimore”. Vetëm atëherë,- përfundon triumfalisht Ndreca,- “ata që fituen Luftën e Dytë Botnore do t’i kundërveheshin monstrës që iu bashkue luftës kundër nazizmit jo për me mbrojtë idealet e lirisë, por vetëm pushtetin e vet të lamë me gjak”. Nëse i përmbahemi kriterit kronologjik, “monstra”, që sipas Ndrecës iu bashkua luftës kundër nazizmit për të mbrojtur pushtetin e vet të larë me gjak, rezulton të jetë Stalini, i cili në vitin 1941, viti kur Bashkimi Sovjetik u sulmua nga Gjermania naziste, ishte i vetmi udhëheqës komunist në pushtet.

Ndër 200 milionë qytetarë të Bashkimit Sovjetik, vetëm ky, sipas Ndrecës, ka qenë i interesuar ta kundërshtonte agresionin e Hitlerit, “antikomunist si ai”. Helbete, arsyeton Ndreca, Stalini duhej të mbronte pushtetin e tij të fituar me gjak. Ata 20 milionë ushtarë, oficerë e qytetarë sovjetikë, burra e gra, që dhanë jetën në epopenë më të lavdishme të shkruar ndonjëherë në mbrojtje të lirisë së tyre dhe të botës mbarë, paskan shkuar dëm kot. Sepse liria, na mëson Ndreca, ka vetëm një armik, që janë komunistët, paçka se këta në Luftën e Dytë Botërore ishin të parët që i vunë gjoksin murtajës naziste, si në Bashkimin Sovjetik, ashtu edhe në Francë, Holandë, Poloni, Itali, Greqi, Jugosllavi, Shqipëri e kudo ku luftohej për nder e liri.

Sipas arsyetimit të filozofit të historisë, zotit Ardian Ndreca, Ruzvelti i Amerikës dhe Çërçilli i Anglisë bënë gabim të madh që u lidhën me Stalinin për të luftuar Hitlerin, ia vlente më shumë të bashkoheshin me të për të luftuar “monstrën” komuniste. Ndaj, përfundon filozofimin e tij Ndreca, jo Presidenti Ruzvelt, por Presidenti Truman është heroi i vërtetë i Luftës II Botërore. Pikërisht ai që urdhëroi hedhjen e bombave atomike në Hiroshima e Nagasaki dhe që në emër të luftës kundër komunizmit, rrudhi liritë demokratike të qytetarëve amerikanë dhe filloi gjuetinë e shtrigave ndaj gjithë atyre që e mendonin ndryshe.

Sigurisht, duke interpretuar Luftën II Botërore në dritën e “antikomunizmit”, Ardian Ndreca synon të rehabilitojë jo aq shumë Mit’had Frashërin, sesa modelet e tij të vërteta ideologjike e kulturore, që janë “monstrat” e llojit Miraka, Previzi, Deva, Toska, Dema që historia e vërtetë, jo historia e shkruar prej tij, do t’i kujtojë vetëm si kuislingë, kolaboracionistë e kriminelë të pështirë, të cilët për llogari të pushtuesit kanë vrarë e torturuar të rinjtë e të rejat shqiptare, komunistë e jo komunistë, që i dolën zot vendit kur ky kishte nevojë për trima e për patriotë e jo për lapangjozë.

 

*******

Postimi në FB i A.Ndreca që nxiti replikën e mësipërme:

Mendësia komuniste nuk pranon figurat si Mid’hat Frashëri e madje kthimin e eshtnave të tija në atdhe e trajton si nji sfidë. S’e kuptojnë se sfida e vetme që i asht ba shqiptarëve në shekullin XX ka qenë vendosja me dhunë e nji regjimi çnjerëzor si ai i Enver Hoxhës, kundër të cilit ishte rreshtue Mid’hat Frashëri dhe pak para vdekjes së tij, me regjim ma kolaboracionist se ai që iu shit ende pa mbarue lufta Titos e mandej Stalinit dhe përfundoi tue u ba ura qesharake kineze në Europë, nuk besoj se ka ekzistue! Jam i bindun se nji si Mid’hat Frashëri, njeri me kulturë të thellë e me bindje liberale, politikan me orientim perëndimor nuk do ta katandiste Shqipninë në atë gjendje ku e la komunizmi në vitin 1990.

 

 

November 17, 2018 17:51
Komento

63 Komente

  1. ALBAN DEGA November 17, 18:05

    KUR FLASIN PFOFESORAT DUHET TE HESHTIN PROFE- HORAT !

    Reply to this comment
    • Une... ti... ne te gjithe... November 18, 00:02

      O ardian o te qifsha vrromen ty edhe ideologjive tende!! Komunizmi per 45 vjet mbajti rregull e vuri ligje te cilat siguran qetesi siguri e dinjitet per te madh e per te vogel ne shqiper.

      Cfar bene zagaret e para komunizmit dhe pas komunizmit??

      Perse nuk e hap halen tende dhe te derdhesh mutin nga goja kur ne shqiperi jane varrosur fshataret e permetit dhe te gjirokastres per ushtar grek por e ruan per fantomen e komunizmit qe tanime nuk ka me vlere??

      Ku eshte rinia shqiptare? Sa e ke popullsine jashte qyteteve te medha te shqiperise? Ne te gjithe territorin e shqiperise komunistet dhane shijen dhe vlerat e jetes njerezore te organizuar, me shkolla dhe klinika shendetesore e dentare ne cdo fshat, me punishte nderrmarrje dhe uzina ne cdo qytet, me ushtri te rregullt dhe me ligje qe zbatoheshin pa dallim pasurie?

      Ktheje koken dhe shiko e mos u fundos me sy mbyllur ne fekalet e ideologjive djathtiste, se ato ideologji nuk mund te sjellin asnje te mire per nje vend si shqiperia e varfer dhe e vogel e ketij shekulli dhe jo me te kishin mbajtur ate komb ne kembe ne ate gjendje qe ai ishte ne viter 30 e 40 te shekullit te kaluar…

      Por njerez kopan dhe te kollarisur si ardjani jo shkolla te mbarojne por edhe zotin vet po ta takojne kurre nuk do ngurrojne te hankohen se komunistet i lane pa telefona celulare dhe laptopa qysh ne 46, edhe pse japonia dhe amerika nuk i paten ata deri ne fund te viteve 90… packa se ne shqiperi si dhjathtistet e para luftes se dyte edhe ata te pas kohes se komunizmi me shkence ligjore e filozofi morale klasifikohen per kriminele kunder njerezimit, si pionere dhe kundershtare te zellte te organizimit te jetes njerezore!!

      Jam dakord qe Enver Hoxha qe qen bir qeni, por ama ishte i vetmi ne vend qe ua gjeti ilacin e duhur ju paraziteve moral dhe ekonomik te shqiperise, qe pasi dolet hapur ne perkrahje te pushtuesve kerkoni ta justifikoni me idene se ata nuk erdhen per lufte! Per ju po qe nuk erdhen per lufte se ju u vute ne sherbim te tyre. Komunistet ama nuk i deshen dhe i luftuan e i munden. Pastaj u luftuan ju dhe u vune perpara si lopet… prandaj pranojeni humbjen me dinjitet dhe boll kerkuat raste per te ngren mut prej komunisteve.

      Po mesa duket ju jeni bere si gomari qe samarin e ndryshon por pallen prej gomari kurr nuk e harron!! Ne kete drejtim ja keni arritur dites tuaj!!!

      Reply to this comment
      • Genci November 21, 15:14

        Me vjen per te vjellur nga menyra e diskutimeve ne Komente.
        sa te pa edukuar qe jeni, edhe kur jeni PRO ose KUNDER te sharat nuk i hiqni nga goja. sa turp. Sikur femijet tuaj te hyjne dhe te lexojne komentet tuaja qfar do te mesojne!!!!!
        Nji thnje e menqur thote ” kur dikujt i mungojne Argumente o shajn o e ngrisn zerin” e shumica e Komnetuesve bejne te dyjat

        Reply to this comment
    • L.F. November 18, 12:13

      Pellumb mos e il dinjitetin ne diskutime me eunukun e Vatikanit.

      Reply to this comment
  2. Heren tjeter me flamur si ylberi... November 17, 18:13

    Jo jo, e ke gabim Nrec. Mendesia komuniste i pranon eshtrat e cilitdo, edhe sikur te ato te jene te thermuara fare.

    Ajo qe mendesia komuniste nuk pranon eshte mbulimi i tradhetareve te kombit dhe kolaboracionisteve me pushtuesit me flamurin kuq e zi. Eshte ndryshimi rrenjesor ky Nrec.

    Nese duhej bere medoemos se ashtu ia kishin rekomanduar shtatlartsise “Ai” atje lart, te pakten ta kishte mbuluar me flamur si ylberi 😉

    Reply to this comment
  3. endri November 17, 18:14

    Nukjam historian dhe nuk pretendoj se mund te beje nje analize te hollesishme per keto lloj figurash por nje gje e them me bindje te plote: Me te mirat e te keqijat e secilit prej figurave,kur nuk mund te krahasohet Enver Hoxha me Mid hat Frasherin dhe te denigrosh e te c’rrenjosesh te parin dhe te mbivlesosh e ti besh nje ceremoni kaq te madhe te dytit, eshte nje absurditet.

    Reply to this comment
    • Brezi i Ri November 18, 13:06

      Gjithshka eshte relative!
      Komunizmi eshte utopi, ndersa kapitalizmi i veshur me petkun e denokracise eshte iluzion.
      Shikoni shokun Ndrec si flet, me bindje e prepotence, nxjerr konkluzione ekstremiste lidhur me nje nga ngjarjet me te shenuar ne historine e botes, duke kritikuar strategjine e kokave te asaj epoke, sepse sipas tij, i vermi mendje ndritur ma ishte M.Frasheru.
      Po pse do prisnim ndonje mendim logjik nga pedagogu i shkolles te partire?
      Ka ndonje ndryshim midis shokut Servert Pellumbivpedagog dikur prane shkolles te partise marksiste-leniniste che zotit Ndreca, sot pedagog prane shkolles te partise obskurantiste te Vatikanit?
      Jo, edhe ne ligjerata jane njesoj, estremiste qe te zezen kerkojne ta shesin per te bardhe.

      Reply to this comment
  4. qytetar November 17, 18:14

    nga surrati me duket se nuk e ka gje ate monstren tjeter Ndreca qe ishte gjygjtar skllav e kelysh i bindur i Sali Berishovicit.Ky fis Ndreca me pelqen per kembenguljen per tu arsimuar,qysh ne kohen e enverit e donin shkollen dhe i conin ne universitet edhe 30 vjecar nga klasa heroike puntore qe i sherbenin komunisteve per dreq.Legene te tille medemek historia te tipit Ndreca Jazexhiu vetem ne wc e parkingjeve mund te gjenden

    Reply to this comment
  5. intelektuali November 17, 18:18

    PO MIRE O ENVERISTI PELLUMB XHUFI PO VJEHRI, BAHRI OMARI KU ESHTE NE KETE HISTORI KOLABORACIONISTE ME BALLISTE DHE KOMUNISTE?

    Pse nuk pyet Anilen apo Mama Doniken me pare se te shkruash kete dacibao te gjate historike dhe ideollogjike pa kuptim?

    sepse:

    Edi Rama si rufjan i sprofuar enverist dhe si “mesalle me dy faqe” qe eshte nga njera ane sjell me nje lutje per amerikanet eshtrat dhe kockat e Mit’hat Frasherit ne Tirane per ndonje vote me shume nga ballistet dru me pre te Alimadhit dhe nga ana tjeter feston me buje dhe ngazellime 17 nentorin e Zi te Poliagjentit Mehmet Shehu, nuk del vete por nxjerr Mon Kukaleshin e tij servil, Lali Erin me shkolle amerikone me fanatikun Petro Koci si garniture komuniste per te genjyer katunaret dru me pre te Partise se Punes qe ishin irrituar shume per ballistizimin e Partise Socialiste.

    HE MO PELLUMB XHUFI SI DO TA SPJEGOSH KETE KTHIM TE BAHRI OMARIT ME KALE TE BARDHE NE HSTORINE TONE KOMBETARE?

    Reply to this comment
    • @INTELEKTUALIN November 17, 22:11

      O Intelektual.
      Kete titullin (intelektual) ja ke vene vete vetes se te genjen mendja per te tille apo ke qene me te vertete.
      Nqse e quan veten intelektual por pa qene i tille, thjeshte je nie kokerr budaalai qe ske shokun.
      Nqse ke qene i tille me te vertete duhet te jesh nga ata intelektualet qe flinin gjum me veprat e Enverit poshte jastekut dhe ne 1991 u bene si me magji antikomuniste.
      Keshtu ka pas flejt edhe shoku Sali.

      Reply to this comment
      • intelektuali November 18, 12:25

        Ka “FJETUR” dhe jo ka pas “FJETE”

        Keshtu flasin intelektualet qe e kane intelektin:

        ME T’LE DHE JO ME T’BLE

        sepse:

        Njashtue sic thue taj kan pas fol t’paret tan, pellazgat fill pas majmunes.

        Reply to this comment
    • P. Xh. November 18, 17:22

      Z. intelektual, kete radhe me bukose, ndjehem i menderosur, lutem pranoni autokritiken time komuniste.

      Reply to this comment
      • intelektuali November 18, 20:04

        Po ta fal edhe tu kete radhe, se “ka flejte” eshte gjuhe garibi dhe ka shume ngjyra, por prape shqyptarce eshte, prandaj nuk eshte gjynah i madh,

        njashtu:

        Si gjynahet e dhenderit te Bahri Omarit, Pellumb Xhufi qe per cudi ne vend te mbroje familjen e tij shkon dhe qan si kukumjacke komuniste per vrastarin e vjehrit te vet, pederastin e Gjyles dhe sadistin vrastar te shqyptareve, Enver Hoxha qe bashke me Nexhmijen mbushen lumenj me gjak njeriu ne vendin tone,

        dhe:

        JO VETEM KAQ

        Por falimentuan ekonomine dhe renuan vendin nga injoranca ne drejtim dhe nga lakmia per te mbajtur me cdo kusht pushtetin.

        SI TA KUPTOSH PELLUMB XHUFIN, DHENDER TEK BAHRI OMARI?

        Qe gajaset dhe tallet me Kampin e Perqendrimit Auschwitz te Enverit ne Tepelene duke mohuar krimet e xhelateve kur lane te vdesin nga uria mbi 300 femije te vegjel qe Pellumb Xhufi i quan si “kolaboracioniste” me nje cinizem te papare?

        Reply to this comment
  6. MBINJERIU November 17, 18:27

    PER PARALELIZEM DUKE MOS QENDRUAR KOMFORT ME MATERIALIN, KAM PARASYSH KETO PERIUDHA KOHORE :
    1- SHPALLJA E PAVARESISE.
    2-QEVERIDJA NEN AHMET ZOGUN.
    3-QEVERISJA NEN FAN NOLIN
    4-QEVERISJA SERISH NEN AHMET ZOGUN SI RREGJIM MONARKIK.
    5-PUSHTIMI NAZI-FASHIST.
    6-QEVERISJA KUISLINGE.
    7-QEVERISJA KOMUNISTE
    8-QEVERISJA NE DEMOKRACI KU JEMI AKTUALISHT.

    NEN JETE FOKUS, PERSONALISHT ASNJEHERE NUK DO TA SHOH MID’HAT FRASHERIN SI BASHKEPUNETOR ME PUSHTUESIN NAXI-FASHIST NE DEM TE VENDIT TE TIJ.
    E SHOH SI NJE PERSONALITET QE BASHKEPUNOI PER NJE TE KEQE AKOMA ME TE MADHE PER VENDIN E VET ( SIC KUNDER ESHTE VERTETUAR TASHME ) KOMUNOZMIN, SEPSE ISHTE KY RREGJIM QE PRETENDONTE TE SILLTE ENVERI NE THEMEL TE TE CILIT U VENDOS NJE DIKTATURE C’NJEREZIRE.

    ESHTE PIKERISHT KY PARASHIKIM GJENIAL I TIJ QE E BEN ATE TE PAVDEKSHWM E TE PA NJOLLE NEHISTORI.
    KOHA DO TE THOTE FJALEN E VET.
    KUSHDO QE DO TE NJOLLOSE FIGUREN E KERIJ GJIGANDI DUKE I VARUR NE QAFE TABELEN E KOLABORACIONUSTIT GABON RENDE PASI NUK KA ANALIZUAR MID’HATIN NJERI, ATDHETAR POLITIKAN PASI E VETMJA PLAGE E TIJ KA QENE BASHKIMI KOMBETAR
    DHE TE MOS E ANASHKALOJME SE EDHE ITALIANET EDHE GJERMANET E KISHIN NE PLATFORMEN E TYRE NJE SHQIPERI TE BASHKUAR NDERSA KOMUNISTET E SHTYNE KETE PLAGE KOMETARE PER TA ZGJIDHUR ME KOHEN SAQE KOHA RRODHI DHE TITUA I NXORRI BRRYLIN ENVERIT.
    DESHEN TE KALONIN MBI 40 VJET, TE RREZOHEJ KOMUNIZMI, TE SHKERMOQEJ JUGOSLLAVIA FHE PERENDIMI I MIDHATIT TE CLIROJE KOSOVEN DHE JO
    RUSIA E STALINIT APO SIDTEMI KOMUNIDT I ENVERIT…
    NDERSA SOT PO BEHEN HERONJ BASKEPUNETORET E SERBEVE TETIPIT AZEM DHE SALI E KUSHEDI TE TJERE E TE TJERE…

    Reply to this comment
  7. katarakti November 17, 18:36

    Ky edhe shqipen zyrtare e urren. Llogarit pastaj Luften e bere nga rinia shqiptare, nga mijera te rinj dhe te reja te asaj kohe. Me plot fjalen dhe pa asnje mllef ky eshte nje malok katolik reakcionar. Ashtu siç kane qene metonjesit e tij te meparshem, Anton Harapi me shoke. Ky eshte pasardhes i asaj races qe e priten pushtuesin italian me lule. Qe i çuan edhe kuroren e Skenderbeut xhuxhit Viktor Emanuel. E keqja eshte se ky eshte, bashke me ate Shkrelin, nga te zgjedhurit e Rames. Rama, jam i sigurt nuk e duron dot Xhufin, por admiron pa mase Ndrecen me kompani. Katastrofe per ata qe luftuan dhe derdhen gjakun e tyre per çlirimin e Shqiperise. Qe tani eshte perdhosur edhe nga “rilindasit” e udhehequr nga Edi Rama.

    Reply to this comment
    • Lili November 19, 05:44

      Edhe nexhmija e para nga. Institutii me libresen e fashizmit..po ti e sojit yt harroni kete detajl.

      Reply to this comment
  8. epo kjo bela November 17, 18:48

    po cfare merresh me qurravece o profesor, mos e ul steken tek xhuxat jo per gje se i ben publicitet te panjohurve, por hajt te merremi me ramen se ai eshte shartim i papare dhe ta ben te zezen te bardhe e anasjelltas por hajde mor kete sistem donin, ta na rroje tani se po e ha i njomi e i thati.

    Reply to this comment
  9. pak durim November 17, 18:58

    Te gjithe komentuesit filozofer si Ndreca, une jo, vetem i lexoj dhe i peshoj por s’me pelqejne, po fare, aman.

    Reply to this comment
  10. info analitike November 17, 19:09

    Shekoni Cuf Cufin qe nuk ka cfare ti beje gomarit dhe i bie samarit. Po pse kapesh me Ndrecen kur kriepsikoja po nxjerr nga goja “mrekulli” qe po ti kishte thene Saliu a ndonje ballist ti do te ishe versulur si i terbuar o Cuf Cuf! Pastaj jo me kaq inat se edhe Ndrecen e ke nga bijte e bijve te partise.

    Reply to this comment
  11. Plaku Xhuxhumaku November 17, 19:12

    Ja edhe Pellumbi, megjithese kishte dhene fjalen nuk e mbajti dot kollen, sepse degjoi kollen e atij tjetrit. O Milet. a e merrni vesh qe historiane, ose jo po beni lufte me mullinjte e eres? E lagu, s’e lagu, Mithati apo Enveri. Shifni mer gjeni noi pune, se ketu po ua fusin sa krahu te gjitha krahet e politikes, po ju largojne vemendjen nga problemet e mprehta e te verteta aktuale. Shqiperia po i shite grekut me shumice e me pakice, populli shqiptar varferohet cdo dite dhe populli shqiptar vazhdon te zihet mes vedit per bythen e Enverit dhe per loqet e Mithatit,

    Reply to this comment
  12. emigranti November 17, 19:17

    Ah mor Z.Xhufi !Ne historianet jemi te habitur qe paskemi bere studime per historine e Shqiperise,pa e ditur se paskemi pasur ne “sirtaret te
    fashizmit “dekumenta dhe historian “te tille qe po na I shpalosin sot ne keto kohe te botes “demokratike”Nuk kane faj.Ata kane krahe te forte ,pasi mbeshteten edhe nga historian qe kane dieni per historine me shume se sa ne,edhe pse kane studjuar per mjekesi,Matematike, edhe per sculpture….

    Reply to this comment
  13. demo November 17, 19:32

    Une kujtova cfare HATAJE kishte shkruar zoti Ndreca?
    Nuk e kuptoj cfare Zekali te pickon o Pellumb,qe sa flitet per parti e per enver,te turbullohen mendimet,te iken llogjika shkencore,bie ne nivelin e veteraneve te keshillit te lagjes,qe numuronin antenat neper catite e pallateve.

    Reply to this comment
    • Brezi i Ri November 18, 14:37

      Se nuk eshte HATA kjo qe Ndreca po na e nxjerr strategjibe e M.Frasherin me largpamesen dhe si vijen qe duhet te kishin ndjekur te gjithe liderat e botes gjate luftes kunder nazizmit, atehere hata e madhe eshte kendi i lojrave per femije tek liqeni …

      Reply to this comment
  14. Mollosi November 17, 19:53

    “Dikur kame thene per te se eshte tipi qe cdo nene do ta deshironte per dhenderr…” thot z.Xhufi. Dhe tani, qe Z. Ndreca nuk eshte ne nje linje me z. Xhufi. pernjehere behet “perendia e hakmarrjes dora vete”.
    Qendrim i njejte si i Enver Mugoshes, o me ne o kunder nesh!

    Reply to this comment
  15. Po , Po November 17, 20:03

    Si gjithmonë margaritar , profesor Xhufi ! Respekt të veçantë për mendje të kthjellta e pena të mprehta , si këto të tuat . Patsh etë të gjatë , për të mirën e shqiptarëve !

    Reply to this comment
  16. mirel November 17, 20:33

    Problemi eshte qe keta handikapate balliste kane filluar te ndjehen sikur do i japin leksione botes a duhet te luftonin nazizmin apo jo.
    Thua se amerikanet, anglezet dhe francezet duhet te ishin konsultuar me Mitat Frasherin qe te bashkoheshin me Hitlerin kunder Stalinit, apo te krijonin nje front kunder pushtuesve te perbashket.
    Por nazizmi qenka kulture dhe inteligjence thote dythundraku me syze.
    Qe ta kuptosh nje psikopati te tille nuk do mend. Por qe te arroje shteti te konsideroje te bej vleresime historike me keta karagjoze sharlatane dhe rrocka by.he te Historise kesaj i thone o shtet mbytu nje ore e me pare. Pak se iken si qente per kocka, por vazhdojne te lehin si duket se nuk ju paska mjaftuar mire druri i historise qe e kane ngrene ne.b..
    Plerat po i japin mend Perendimit. Edhe gjermanet vete e kane ulur koken per ate qe kane bere. Do shkoje ky pordha e shpellave te Vicidolit tjua ngreje.
    Jo budallenj, por trauma gjenetike.
    Debil i mutit

    Reply to this comment
  17. mirel November 17, 20:40

    Shiko debilat e Ballit, u duket vetja si Republikanet e Trampit ne Amerike.
    Ku gjenden keta leshko idiote mor aman. Primitive qe mezi flasin shqip filozofojne mbi amerikane e angleze..e ruse bashke
    Shikojeni cq surrati ka. Kokethumb i shemtuar

    Reply to this comment
  18. Wilhelm Friedrich Hegel November 17, 20:46

    Ardian Ndreca ka thene qe Enveri u be ura qesharake Kineze ne Europe?
    Eh mor Ndec debili, shko e hap arkivat e shiko shifrat se sa miliard dollare kane derdhur kinezet ne Shqiperi ne ato vite, se sa investime u bene. Apo te duket qesharake potenca e Kines?
    Or Ndrec, keto nuk jane pune me u ngatarru ti qe merresh me kishen, qe ha buke me rrenen ma te vjeter te njerezimit, keto jane pune per koka te shkences e historise. Ti lepiju bythen atyre kardinaleve te Vatikanit, e se te kapin nai her per bythe ba sikur nuk kupton, pra mbylle gojen se don me hanger buke edhe per nai vit tjeter aty ke universiteti i rrenes ma te vjeter te njerezimit.

    Reply to this comment
  19. pena November 17, 22:00

    Ky ndreca me shoke jane hije te koherave te zeza qe i kane droguar me histeri antiukomuniste e anti enveriste Ketyre u ka ngecur ora ne 1944 e nuk u hiqet nga shpirti qe Enveri u dha dermenLerxoni cfare shkruante e bente Anton Harapi =tamam shpirt qen i zi me shoke kur ishte ne loje fati i atdheut e do te kuptoni se ku do na kishin gremisur po te fitonte fashizmiFishta i quante italianet-PELLUMBAT E KRISHTIT-e i ftonte -te na hiqnin qafe myslimanet e ndyte.Mjere ky vend per cpo e pret Jane zgjuar gjithe kelyshet e gjarperinjve e po e cojne ne humnere kete vend.Me habit fakti qe PS-ja ka futur koken nen rere si struci e vetem shijon benefitet e pushtetit Keta socialistet do te pergjigjen para historise per tradhetine e traditave e vlerave me te shenjta te kombitKurse Edi Rama do te mbahet mend si lideri ine teori e praktike i kesaj tragjedie qe po o ndodh shqiptarise.

    Reply to this comment
  20. Paul Tedeschini November 17, 22:02

    Pellumb Xhufi nder te tjera thote: “…Stalini, i cili në vitin 1941, viti kur Bashkimi Sovjetik u sulmua nga Gjermania naziste, ishte i vetmi udhëheqës komunist në pushtet….”

    Pyetje Xhufit, ose ma mire KUJTESE XHUFIT, sepse ai i din mire punte se si ishin, por vazhdon Format e Edukimit/MASHTRIMIT te Partise:

    Pyetja: Po nga 1 shtatori 1939 qe Hitleri filloi luften e Dyte Botnore tue kalu kufinin polak dhe pushtoi Plonone dhe deri me me 22 qershor 1941 qe Hitleri sulmoi Bashkimin Sovjetik, çka bani Stalini nderkohe?!

    Me qe Xhufi ka studjue ne universitetin e Romes po ia citoj italisht:

    Il Trattato di non aggressione fra il Reich e l’Unione delle Repubbliche Socialiste Sovietiche comunemente chiamato patto Molotov-Ribbentrop o patto Hitler-Stalin,[1] fu un patto di non aggressione di durata decennale stipulato a Mosca il 23 agosto 1939 fra la Germania nazista e l’Unione Sovietica e firmato rispettivamente dal ministro degli Esteri sovietico Vjačeslav Molotov e dal ministro degli Esteri tedesco Joachim von Ribbentrop. I contraenti si impegnavano a non aggredirsi reciprocamente, a non appoggiare potenze terze in azioni offensive e a non entrare in coalizioni rivolte contro uno di essi. L’accordo inoltre definiva in base ad un «Protocollo segreto» anche le rispettive sfere di influenza corrispondenti ai loro obiettivi di espansione: in questo modo l’URSS si assicurò l’annessione della Polonia orientale, gli stati baltici e la Bessarabia, mentre la Germania si vide riconosciute le pretese sulla parte occidentale della Polonia[2].
    (
    Burimi:Patto Molotov-Ribbentrop – https://it.wikipedia.org/wiki/Patto_Molotov-Ribbentrop )

    Stalini u fut fille ne Poloni qe e kishin ndar pergjyse me Hitlerin. Dy kriminela qe ndane nji popull tue e masakru)

    Aty ne Poloni Stalini bani masakren ne Katyn te Polonise ku pushkatoi 15.000 rob lufte polake prej te cilve 8.000 ishin oficera. Te gjithe ne varreza te perbashketa ne gropa te perbashketa. Per kete ka dokumenta dhe fotografina. Vrasje me revolver mbas kreje. Pakti Patto Molotov-Ribbentrop dhe Masakra Katyn u mbajt sekret deri ne vitin 1990 qe ra Bashkimi Sovjetik.
    Burimi: Massacro di Katyn’ – https://it.wikipedia.org/wiki/Massacro_di_Katyn%27

    Pra Stalini komunist bashkepunoi me Hitlerin nazist duke i sigurue atij shpinden per te sulmue Prendimin, Francen dhe Angline.

    KOMUNISTAT SHQIPTAR KAN HESHTE PER KETO KRIME NE SHKALLE BOTNORE e sot po na dalin aleat me “imperializmin anglo-amerikan”.

    Sot po done me na shite mend, burrni e principialitet me oke, por edhe me PAFTYRSI.

    Nuk ka nevoje te thuhet se komunistat shqiptar erdhen ne pushtet nepermjet SLLAVEVE, anmiqve shekullor te shqiptarve me te cilet nacionalistet shqiptar nuk kishin si te lidheshin. Aleancen me sllavt e bane komunistat. Prandej keto QUHEN KOLABORACIONISTA KUNDRA SHQIPTARVE.

    Fati shqiptarve dhe i nacionalistve shqiptar u percaktue me (28 novembre – 1º dicembre 1943) ne Teheran ne mes Roosveltit-çiurçilit dhe Stalinit (dhe te tjera qe e pasuen ma vone), ku trojet shqiptare do te mbetshin ne KOMUNIZEM. Prandej nacionalistet nuk kishin si te ishin bashkepuntor te anglo-amerikanve qe ia dorzuen Shqipnine sllaveve. Lidhja me gjermant nuk ishte ideoligjike, por politike, njilloj si komunisti Stalin pati aleance politiko-ushtarake me imperilistet anglo-amerikan, qe ishte nji SHKELE FLAGRANTE E PARIMVE KOMUNISTE, aqe ma shume qe anglo-amerikant dhe francezt 20 vjet ma pare kishin orgnizue te gjitha forcat ushtarake anti bolshevike per te mbyte Rvolucionin Bolshevik.
    Lidhja e nacionalistve shqiptar me gjermant ishte nji ashkel ku u kapen ata qe po u mbytshin ne uje, e asgja ma shume dhe qe fati i tyne ishte paracaktu vite ma pare.

    Prandej mor i dashtun Pllumb mos kerko me mbulue diellin me shoshe se genjeshrat i kan kambet e shkurtra. MOS BAN ANLIZA duke MSHEF FAKTET KRYESORE. Kjo gja quhet MASHTRIM.

    “Errare humanum est, perseverare autem diabolicum”

    Reply to this comment
    • DEBIL November 17, 23:51

      Eh mer teveqel, Hitleri ne fillim beri me te gjithe traktate mos-sulmimi dhe ruset e bene per tu riorganizuar me industrine e luftes.
      Keto qe po lexon ti sot i kemi lexuar ne 1 shekull me pare.

      Reply to this comment
      • mirel November 18, 16:55

        Haha, ky idiot i kerkon llogari Xhufit pse ishte Stalini ne pushtet.
        Keta jane komplet aut nga mendja..me copa debilash nuk i gjen

        Reply to this comment
    • antifashisti November 18, 06:37

      @Gjermanin-Paul Tedeskin,
      Duke dashur te te komunikoj disa te verteta historike ne shqip, po te lutem te lexosh si vijon per mareveshjet e mossulmimit me Gjermanine naziste:
      a) 26 janar 1934 = Hitler-Pilsudskij… Gjermani-Poloni;
      b) 29 shtator 1938 = Hitler-Musolini-Cemberlein-Deladie… Mareveshja e Mynihut (Gjermani, Itali, Angli, France kunder Cekosllovakise);
      c) 30 shtator 1938 = Hitler-Cemberlein… Gjermani-Angli;
      d) 6 dhjetor 1938 = Hitler-Deladie… Gjermani-France;
      e) 7 qershor 1939 = Selter-Ribentrop… Estoni-Gjermani;
      f) 7 qershor 1939 = Minters-Ribentrop… Letoni-Gjermani;
      g) 23 gusht 1939 = Molotov-Ribentrop… BRSS-Gjermani;

      Pra sic e shikon, eshte Bashkimi Sovjetik i Stalinit i fundit shtet qe lidhi pakt mossulmimi, duke kuptuar lojen e demokracive koloniale dhe rrezikun e nje lufte pushtuese te padeshiruar.

      Reply to this comment
    • anticensurë25642654 November 19, 13:15

      o pulë radikale katolike
      xhufi tha që ishte i vetmi dhe jo se çkishte nënshkruar a nuk kishte nënshkruar!!
      ti o tallash i nivelit të radikalizmit të ISIS,por pa pikën e takatit,harron se në kohën e fillimit të pushtimeve nazi-fashiste,megjithëse nuk nënshkroi asnjë kontratë a pakt,vetë SHBA ishte pak a shumë në fije të perit!për fatin tonë ishte gafa që bënë japonezët me sulmin ndaj përl harbër,që SHBA të rreshtohej në krahun e duhur!!
      kështu o sakat mendor!!ti ha shumë,por në fund të fundit ha mut,asgjë më tepër!!

      Reply to this comment
  21. xxx November 17, 22:20

    profesor xhufi mirenjohje te thelle sa here nderhyni ne mbrojtje te historise, me guxim dhe ndershmeri.

    ama kur flisni se Ndreca prishi ‘paktin’ e heshtjes kjo deften pritshmerine tuaj qe rrace si e tija te respektoje paqen, te respektoje marreveshjet.
    Ketu ju them keni qene gabim.

    Nuk ju falet si historian te harroni se klanet e felliqura si te Ndreces ngacmohen nga paqja dhe e urrejne bashkimin, sepse urrejne barazine dhe drejtesine.
    Eshte e shkruar ne genet e tyre.
    Ju i dini faktet me mire se ne.

    Reply to this comment
  22. ftyr e Mut'hat Frasherit = ftyr nazisti absolut. November 17, 22:28

    jan shtu gjindja qe Arsimimi ju duhet vec per kapital, jo per me u ban njerz. T’pakten Ndreca per at gja e perdor.

    Reply to this comment
  23. alphade November 17, 23:04

    Mire e thote A. Dega se kur flasin profesorat duhet te de-
    gjojne e te heshtin HORRAT …….! Historia shkruhet mbi
    bazen e dokumentave e jo te voluntarizmit dredharak te
    pushtetareve qe per te mbajtur kolltukun e tyre me kem-
    be te krimbura jane gati ta poshterojne historine ne nje
    fare feje bizantine qe do t’i kishte zili sot edhe Makuaveli,
    shpikesi i marifeteve e qellimeve diabolike te politikaneve
    pa skrupull per te mbajtur me thonj e dhembe pushtetin
    duke perdorur cdo mjet, mjafton qe te arrijne qellimin e
    tyre drakulian…! Perifrazoj: Po te ishin gjalle xhaxhallaret
    e Mit’hat Frasherit ,ka thene i madhi D.Agolli do t’i kishin
    zbrazur nje “koqe” plumbi ne koke M.Frasherit… !! Eshte
    e drejte ajo qe thote historiani emblematik ,objektiv,realist
    Z. Pullumb Xhufi kur thote se sejcili shqiptar ka te drejte te kete nje varr ne vatanin e vet.Sot ne bote ka mbi nje
    milion mergimtar qe jane patriote e atdhetare dhe deshi-
    jne te prehen ne Atdheun e tyre dhe qe nuk kane asnje cen ne qendrimet e tyre qofte ne vendet ku jetojne e pu-
    nojne qofte ne raport me atdheun e tyre dhe qe shteti as
    qe pyet fare per ta. Kjo eshte me te vertete drama dhe
    tragjedia me e madhe e kombit shqiptar kur tradhetaret
    na shndrrohen ne heronj dhe herojt ne tradhetare,kur te
    fitimtaret shndrrohen ne humbes dhe humbesit ne fitimtar
    kur trimat denigrogen dhe frikacaket nderohen dhe varro-
    sen me flamuj kombetar. Kjo ndodh vetem ne Shqiperi
    ku kuislingeve u thuren hymne,hosana e ditirambe, kur e
    gjithe bota i ka denuar kuislinget e tradhetaret. Shqiptaret
    nuk i meritojne keto qeveri qe pergjate 28 vjeteve e shka-
    terruan kete vend jo vetem ekonomikisht por akoma me keq moralisht .Shikoni se c’po ndodh ne rruget e botes me shqiptaret e shqiptaret ?! Kjo eshte dhimbja e madhe
    e popullit shqiptar……!

    Reply to this comment
  24. gjermani i fundit November 17, 23:07

    sikur kishim idene se “ballizmi” dhe filofashizmi e paten fundin me mbylljen e Luftes boterore, mirepo me keqardhje po shohim se keto rryma po rilindin dhe po nxiten nga njerez te arsimuar. Nje prej romaneve me te bukur te Philip K. Dick, autor nder me te medhenjte e letersise amerikane,”The Man in the high castle”, krijon realitetin alternativ. Sikur gjermanet dhe japonezet e fitojne luften dhe Amerika behet koloni e tyre. Pastaj keto dy shtete aleate fillojne te komplotojne kunder njera-tjetres, sepse nepsi i shtyn ne garen per supremaci. Nuk e di me çfare merret ky profesori Ndreca konkretisht, por sikur kam idene qe le te bejme pakez lojen e tij. Le te supozojme se Hitleri dhe Stalini do beheshin aleate dhe do i suleshin botes per ta dominuar. Te dyja supershtetet dominoheshin nga principet totalitare, e kishin kollaj ti hapnin lufte botes dhe kishin gjasa ta fitonin. Biles sikur kam idene qe edhe Lumo beu do qe bere me komunistet sikur te kishte hedhur fall tek ndonje arixhofke me eksperience ne shtirjen e fallit. Mirepo Lumo beu beri ate llogarine e thjeshte te atij qe shet kripen shtrenjte meqe bleresve te shkonin ne Durres do ua hante parate qeraja e rruges. Dmth Lumo beu u be me gjermanet qe komandonin e ishte komod edhe ai, se pastaj nqs gjermanet do humbnin luften prapeseprape komode do i behej jeta, se aleatet do hynin ne Shqiperi dhe do vendosnin perseri nje qeverisje me ballistet demokrate, meqe komunizmi qe i papranueshem, ngaqe antagonist me rendin kapitalist. Kur te vinte ne pushtet ai do bente edhe historine siç e bejne fituesit dhe do mesonim se duke qeverisur me gjermanet ua kishte pasur me hile te madhe… Nuk e kishte keq llogarine, biles po te mundnin, aleatet do e kishin katapultuar ne pushtet, siç e ftuan pas lufte te organizonte nje qeverisje ne mergim. Nje njeri i kultivuar qe ka trashegimi familjare siç e kishte ai, doemos nuk ishte per lufte malit dhe as te ndante pushtetin me perfaqesuesit komuniste, qe ishin zedhenesit e punetoreve dhe hamenjve… Kush mendon se marreveshja e Mukjes do respektohej nga palet duhet te jete supernaiv. Qe te bejme nje krahasim gjigantesk, zbarkimi ne Normandi u projektua me nxitim ngaqe Ushtria e Kuqe po perparonte ne qender te Evropes me ritme galopante. Sikur tre muaj me vone te kishin zbarkuar aleatet, sovjetiket do kishin mberritur ne France. Imagjinoni sikur ne 28 nentor 1944 te marshonin ne Tirane bashkarisht komuniste, balliste e zogiste; kush ka guximin e çmendur te thote se diten tjeter te tria keto fuqi se bashku do vendosnin per nje qeverisje te vetme? Pra, ketu del ne siperfaqe faktori qe mungoi, dmth, faktori i jashtem. Ai faktor qe do merrte Lumo beun me temenara e do ta shpallte kryetar shteti, meqe kishte bere ca vjersha e tregime dhe sidomos ngaqe kishte mbledhur pulla poste, apo ngaqe kishte firmosur aktin e Pavaresise mes 100 firmetareve, apo ngaqe kishte qene minister, ose me thjesht fare, se gjenetikisht ishte femija i ditur dhe i perkedhelur i Frasherllinjve. Te gjitha keto nuk ndodhen se Enveri i parapriu ketij skenari, dhe me thoni, kush ishte me vizionari? Kush nga te dy ishte i prere per stofen e politikes? Mithat beu 64 vjeç, Enveri 36, bejeni vete llogarine. Biles pa mbushur te 60-at Enveri perballoi prishjen totale me BRSS e Hrushovit qe po ate vit, pra ne 1961 testoi bomben Zar, me te fuqishmen ne histori. 40 vjeç Enveri mobilizoi ushtrine per aq informale sa ishte dhe perballoi provokacionin grek ne Jug, biles tani qe dokumentet jane deklasifikuar e dime mire qe ishte pergatitur ne kuadrin e nje plani me angloamerikanet per te pushtuar Jugun. Ballistet e rinj nuk shterin se theni qe Enverin e drejtonte Titoja, duke minimizuar faktin se edhe angloamerikanet ishin ne shtabin e Enverit dhe koordinonin udhezimet me komanden e Mesdheut. Biles edhe Titoja qe paskerka komanduar Enverin kishte ne shtabin e tij keshilltare angloamerikane. Pra, te mos themi qe Mithat beu s’qe i zoti te bente nje llogari te thjeshte pushteti, por te pranojme se perballe tij kishte nje rival politik te afte si Enveri, qe ia dogji kartat ne dore. Tanime, ne qe po flasim pas te vjeli, 74 vjet pas luftes duhet te pranojme se ne duelin per pushtet fitoi Enveri dhe humbi Mithat beu per nje sere faktoresh objektive, qe i kishin parasysh edhe aleatet e medhenj. Se po te ishte i propozueshem Mithat beu ne 29 nentor per kryeminister do e kishin propozuar, por ja qe nuk ishte. Me vone bene nje plan per te sjelle ballistet ne pushtet, por kjo ishte ne kuadrin e lufte se re kunder vendeve socialiste. Ndofta gjykuan se tanime Mithat beu qe plakur dhe s’kishte dinamizmin e nevojshem per kete nderrmarje dhe mund te jete siç thote krushku i Berishes, qe vete sherbimi i fshehte e eliminoi.

    Reply to this comment
  25. Lili November 18, 00:02

    Te vjen gerdi nga niveli i albanistanit. Edhe doni me hy n’evrope mekeso mentaliteti? Pfff…
    Irrécupérables thone francezet…

    Reply to this comment
  26. luzati November 18, 02:19

    Kesaj here Ndrece ja ke fut kot ,por kot fare.Pershendetje Prof.Xhufi je sigjithemone i qarte.

    Reply to this comment
  27. antifashisti November 18, 06:49

    @Gjermanin-Paul Tedeskin,
    Duke dashur te te komunikoj disa te verteta historike ne shqip, po te lutem te lexosh si vijon per mareveshjet e mossulmimit me Gjermanine naziste:
    a) 26 janar 1934 = Hitler-Pilsudskij… Gjermani-Poloni;
    b) 29 shtator 1938 = Hitler-Musolini-Cemberlein-Deladie… Mareveshja e Mynihut (Gjermani, Itali, Angli, France kunder Cekosllovakise);
    c) 30 shtator 1938 = Hitler-Cemberlein… Gjermani-Angli;
    d) 6 dhjetor 1938 = Hitler-Deladie… Gjermani-France;
    e) 7 qershor 1939 = Selter-Ribentrop… Estoni-Gjermani;
    f) 7 qershor 1939 = Minters-Ribentrop… Letoni-Gjermani;
    g) 23 gusht 1939 = Molotov-Ribentrop… BRSS-Gjermani;

    Pra sic e shikon, eshte Bashkimi Sovjetik i Stalinit i fundit shtet qe lidhi pakt mossulmimi, duke kuptuar lojen e demokracive koloniale dhe rrezikun e nje lufte pushtuese te padeshiruar.

    Per sa i takon zotni Ndreces, i rekomandoj te shohe filmin italian te mbas luftes II botrore ”Roma qytet i hapur”, ku ka edhe prifterinj heronj antifashiste.

    Reply to this comment
    • Paul Tedeschini November 18, 09:49

      Ne te gjitha marreveshtjet para 23 gusht 1939 = Molotov-Ribentrop… BRSS-Gjermani, shtetet europiane kan ba tentative per te evitue Luften Botnore e jo marrevshtje me pushtue ushtarakisht ndonji shtet.

      Te gjitha marreveshtjet para marreveshtjes se” 23 gushtit 1939 = Molotov-Ribentrop… BRSS-Gjermani”, ne permbajtje JANE KREJTESISHT TE NDRYSHME me marrevshtjen 23 gusht 1939 = Molotov-Ribentrop… BRSS-Gjermani, ku Stalini permateper vendosi me Hitlerit PER COPTIMIN e Polonise ne dy pjese, njeren prej te cilave e mori ai dhe bani MASKREN ne qytetin Katyn.
      Pose kesaj Stalini mori aprovimin e pushtimit te tre shteteve baltike dhe te bessarabise (pse e Rumanise).

      Lexoje me vemendje marrevshtjen “23 gusht 1939 = Molotov-Ribentrop… BRSS-Gjermani” si dhe “MASAKREN ne Katyn”.

      Mandej, vete fakti qe sovjetiket dhe ne pergjithesi komunistet e kan mbajte SEKRET kete marreveshtje deri ne vitin 1990, tregon se ata ishin koshjent per bashkepunimin me Hitlerin.

      Reply to this comment
      • antifashisti November 18, 12:24

        @Gjermanin-Paul Tedeskin,
        Nga te gjitha mareveshjet e para 23 gushtit te gjithe shtetet e Europes rane ne thundren Nazi-Fashiste. Vetem 2 shtete Mretnia e Bashkuar (Anglia) dhe Bashkimi Sovjetik (Rusia) ndonse u gjakosen qendruan, luftuan se bashku me Shtetet e Bashkuara (Ameriken) dhe fituan ndaj Nazi-Fashizmit boteror. Kontributet e shteteve dhe popujve liridashes qene te ndryshme, por njerezit sovjetiket kontribuan me teper (ne kohe, materiale dhe ne njerez) deri ne ngadhnjim. Kete merite njerezimi ja njohu BS, Stalinit dhe levizjeve antifashiste te popujve (franceze, jugosllave, greke, shqiptare, polake, bullgare e te tjere…) qe krijuan forca partizane te rrezistences antifashiste. Historia ka fiksuar rolin dhe kontributet e cdo shteti dhe populli dhe per kryesoret formoi Keshillin e Sigurimit si Qeveri e gjithe Botes prane Organizates se Kombeve te Bashkuara. Keto jane deri sot institucionet qe vleresojne veprimet e shteteve ne respekt te PAQES dhe progresit……

        VF-LP

        Reply to this comment
  28. intelektuali November 18, 11:34

    Me 17 nentor 1944 Enveri ka qene ne Berat tek bazat e Vukmanoviqit te Titos, por ne 14 nentor ka qene ne nje darke ne vilen e Bahri Omarit ne Tirane ku ishte ftuar Kryeministri Rexhep Mitrovica, Prefekti Qazim Mulleti dhe i derguari i posacem i Hitlerit, Hermann Neubacher.

    Ja cfare thone Arkivat:

    Në AQSH, fondi 14, dosja 72, viti 1944, ekziston një letër që Enveri ia dërgon Nexhmijes për Bahri Omarin. Ndërsa kur mendohej dhe propagandohej se Enveri kishte qenë i angazhuar dhe i rrethuar në atë që njihet historikisht si Operacioni i Dimrit dhjetor 1943 – mars 1944, krejt ndryshe rezulton situata nga letra që ai i dërgon Nexhmijes dhe ku flitet për pushime dhe argetime:

    “…E dashur shoqe delegate, s’dimë si vete me punë, do të të shkruaj më gjatë një herë tjetër, se mjaft punë kemi këndej. Pas tre muaj mungesë duhet të punojmë si derrat se mjaft u çlodhëm e u argëtuam pa kryer asnje pune tere diten. Më shkruaj edhe ti gjatë për punët e atjeshme. Shko në shtëpi dhe u thuaj për mua që jam mirë. Te Bahriu, vallahi, edhe të mos shkosh nuk është keq se ma shpifi me takimet me mutin Neubacher. Fahrijen piqe te ne, atij mutit mos ia shif sytë. Dhe që të gjithë ju mos kurseni gjë kundër tij, hiqet gjoja se është kunati i emë. Ai është tradhtar, një mut, shpifes i pabese (Bahriu e kishte kercenuar per Qemal Stafen) prandaj zhvisheni shpatën. Aliut (Miladin Popoviçit) i dërgo patjetër sëhatin. Por edhe unë dua një orë dore, se atë që kisha ma mori dhe ma prishi Aliu. Mund të më dërgoç edhe ndonjë peshqesh për të ngrënë. Për orën e Aliut mos kurseni paret zgjidhe “Longines” (marka e orës që duhet të blejë Nexhmija). Përqafime Tarasi…”

    Reply to this comment
    • fteri November 18, 15:38

      PO mbreti jonë Zog i parë ku ishte o INTELEKTUAL MAVRIA DITËNE ÇLIRIMIT TIRANËS ?

      Po Zogu i kurvës ditën e 17 nëntor 1944 ditën e çlirimit të Tiranës ishte në bisedë për të shitur çifligje të atdheut !?…

      Monarku Ishte duke bërë tregti allishverishi me levërdi reciproke me anglo çifut -Botman ,e nxori shqipërinë në ankand .Ai u tha çifutve tu jap 150 mijë hektar tokë shqiptare ku mund të vendoseshin 50 mijë familje çifute rreth 200 mijë veta (me që nuk keni tokë ).

      Ky është një rastë i mrekullueshëm tha me vete monarku tradhëtar , për të grumbulluar sa më shumë pasuri për vete .Ai i vuri nëdispozicion shitjen e çifligjeve dhe tërë shqipërinë ,që ta humbte përgjithmonë vatanin .Vetëm me kusht që çifutët ta ndihmonin të kthehej në shqipëri për të rifituar kurorën e humbur.

      Kjo është tradhëtia Zogolliane e Monarkut trafikant ditën e çlirimit Tiranës që e ka shtatoren nga S.Berisha të ngritur në Tiranë 2m mbi tokë mbi atë të babajt të kombit Ismail Qemalit !

      Dhe tradhëtia e turpi s’ka të mbaruar me cermonin e rivarrimit të eshtrave të kryetarit Ballistve koliboracionit Mit-hat Frashri kur ditën e çlirimit të Tiranës u zhduk bashkë me Pushtuesin Gjerman !!!!!!!?

      Reply to this comment
  29. intelektuali November 18, 12:26

    Ka “FJETUR” dhe jo ka pas “FJETE”

    Keshtu flasin intelektualet qe e kane intelektin:

    ME T’LE DHE JO ME T’BLE

    sepse:

    Njashtue sic thue taj kan pas fol t’paret tan, pellazgat fill pas majmunes.

    Reply to this comment
    • @INTELEKTUALIN November 18, 14:41

      O INELEKTU ALE
      QEKE KLLUF XXL.
      Ske faj, ke bo 4 here ne jave Histori Partie:
      Shko boj nani me fotografin e shokut Sali tani.

      Reply to this comment
      • intelektuali November 18, 20:15

        Saliu eshte VARKAR i familjes Hoxha, prandaj mos ja ngjit si MUTI pas kepuce intelektualit se eshte nga soji juaj i vemjeve qe qiste nga halet Sigurimi i Shtetit

        Historine kriminale te Enverit dhe te Partise se Punes e kam mesuar me kujdes ne burg kur e perktheja faqe per faqe dhe di me hollesira mjaft fakte dhe dokumenta qe nuk ishin per propagande per katunaret dru me pre,

        prandaj:

        Mbaje per vete KLLUFIN se mund te duhet kush e di mund te dergoje Partia ndonje enveriste histerike qe te beje seks dhe mos e thuj ate fjale qe pas 9 muajsh te dale ne drite nje fanatik tjeter i Enverit ne trojet tona si nje mallkim i Zotit per shqyptaret e pafe.

        Reply to this comment
  30. antifashisti November 18, 12:27

    @Gjermanin-Paul Tedeskin,
    Nga te gjitha mareveshjet e para 23 gushtit te gjithe shtetet e Europes rane ne thundren Nazi-Fashiste. Vetem 2 shtete Mretnia e Bashkuar (Anglia) dhe Bashkimi Sovjetik (Rusia) ndonse u gjakosen qendruan, luftuan se bashku me Shtetet e Bashkuara (Ameriken) dhe fituan ndaj Nazi-Fashizmit boteror. Kontributet e shteteve dhe popujve liridashes qene te ndryshme, por njerezit sovjetike kontribuan me teper (ne kohe, materiale dhe ne njerez) deri ne ngadhnjim. Kete merite njerezimi ja njohu BS, Stalinit dhe levizjeve antifashiste te popujve (franceze, jugosllave, greke, shqiptare, polake, bullgare e te tjere…) qe krijuan forca partizane te rrezistences antifashiste. Historia ka fiksuar rolin dhe kontributet e cdo shteti dhe populli dhe per kryesoret formoi Keshillin e Sigurimit si Qeveri e gjithe Botes prane Organizates se Kombeve te Bashkuara. Keto jane deri sot institucionet qe vleresojne veprimet e shteteve ne respekt te PAQES dhe progresit……

    VF-LP

    Reply to this comment
  31. fteri November 18, 15:18

    Po Sali Berisha ku ishte ditën e çlirimit kryeqytetit tonë Tiranë ?..
    Ai është në pozitat e tradhëtarit të friksuar ,është tani vetëm një letër hixhenike për shqiptarët.

    Reply to this comment
  32. demo November 18, 16:25

    O Antifashist!Marreveshja Molotov Ribentrop,u be ne nje kohe kur Anglia dhe Franca i shpallen lufte Gjermanise dhe ceshte me e keqja ne dem te nje shteti sovran sic ishte Polonia.Komunizmi stalinist u bashkua me nazizmin Hitlerian per te NDARE POLONINE,ashtu sic e ndane midis tyre. Komunizmi sovjetik egzekutoi 2 miljon rober polake,nder te cilet 20-30 mije oficere qe u gjeten te varrosur nga ushtria naziste ne pyllin e Katinit.
    Komunistet edhe JUSTIFIKIMIN e kane shume djallezor? Paktin me Nazistet Komunistet e paskerkan bere “duke kuptuar lojen e Demokracive Koloniale dhe rrezikun e nje lufte pushtuese te padeshiruar”
    Po si ta quajme Agresionin komunist kunder shteteve sovrane te Finlandes dhe Polonise,LUFTE PUSHTUESE TE DESHIRUAR?
    OPo keto Demokracite imperialiste,kolonialiste,si u bene Demokraci perendimore,ALEATE TE MEDHENJ ANTIFASHISTE???Me shkopin magjik?
    Komunistet nuk jane rraca me e ndyre qe ka dale nga gjrizet e Lumpenit,jo vetem pse jane grabitqare,kriminele,por jane 10 here me shume hipokrite.KJO HIPOKRIZIA KOMUNISTE ESHTE E PADURUESHME.

    Reply to this comment
    • ganiu November 19, 19:27

      O demir po marrëveshjet e Mithatit kur u bënë? Para o pas pushtimit të Polonisë?
      Nëse Stalini paska qënë masakra në kurriz të të tjerëve? Përse Mithati paska qënë burrë i mirë në kurriz të popullit të tij?

      Reply to this comment
  33. Demokrati November 18, 21:22

    Kur gjermani i kerkonte kryetarit te Ballit, Mid’hat Frasherit elemente per krijimin e Qeverise Kuislinge ne Tirane, Mid’hati i zgjidhte vertet antikomiuniste te vendosur. Dhe dihet vepra e ketyre ministrave kuisling te Mid’hatit. Edhe me varje kane denuar! Dhe thone, se Mid’hati nuk ka vrare njerez. Nuk po kujtojme ketu ata qindra bije nenash qe u vrane nga duart e ballisteve apo u spiunuan te nazistet, duke u derguar ne kampet naziste te shfarosjes ne mase.

    Reply to this comment
  34. anticensurë25642654 November 19, 09:33

    o pëllumb,duhet të të bier në mëndje se bota është gjithnjë me rrota,ose më mirë ka qënë gjithnjë e rrumbullakët!!
    fashizmi si doktrinë ka dalë gati 100 vjet më parë,por në fund të fundit ai ka egzituar gjithnjë!!
    mithati,e disa të tjerë nuk kanë qënë fashistë,kanë qënë vetëm kolaboracionistë asgjë më tepër!
    por po të llogarisim,pak,vetëm pak,do të shohim se dhe tek shqiptarët jo të gjithë ata që bashkpunuan me pushtuesin ishin kolaboracionistë të thjeshtë si mit’hati me shokë!!një pjesë e tyre ishin fashistë!!ishin përkrahës të bindur të asaj doktrine!!
    askush nuk mund ta mohojë një gjë të tillë!!fashizmi pati një përkrahje botërore!!herë të fortë e herë të butë në të gjithë popujt dhe kulturat!!
    sot ai po ri lulëzon pas shkatërrimit pothuajse total të fund viteve ’60!ndrecat,shkrelët dhe rama,vetë,janë trashëgimtarët e rinj të këtij fashizmi!!nuk kanë takatin,por me kohë do ta fitojnë!!
    kushti i vetëm është reagimi ynë!!
    deri tashti reagimi është,0 do të ishte më i madhi i numrave negativë,për fat të keq është nën zero!!

    Reply to this comment
Shiko komentet

Komento

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*

Njoftim

Njoftim

Njoftim