Dy opinione pro dhe kundër importit të mbetjeve

September 22, 2016 23:30

Dy opinione pro dhe kundër importit të mbetjeve

Entela Resuli

Tre vjet pasi qeveria në vendimin e saj të parë pas ardhjes në pushtet firmosi ndalimin e importit të mbetjeve, kjo temë rikthehet sërish, por këtë herë shumica parlamentare ndryshon tërësisht qëndrim.

Disa ditë më parë në parlament mbërrin drafti për rikthimin e të drejtës së importit të mbetjeve i hartuar në bashkëpunim me Ministrinë e Mjedisit. Amendamentet ligjore mbajnë firmat e tre deputetëve, socialistëve Eduard Shalsi e Ervin Bushati dhe atij të Lëvizjes Socialiste për Integrim Bujar Derveni.

Nisma që erdhi me arsyetimin për të “shpëtuar” industrinë e riciklimit sipas tyre e gjendur në vështirësi ishte parashikuar të votohej në parlament që në muajin korrik. Ndeshi në reagimin e ambientalistëve dhe u shty.

Ditën e djeshme parlamenti miratoi këtë ligj, ndërsa jashtë tij, një pjesë e shoqërisë civile dhe ambientalistë protestuan kundër këtij projekt ligji.

Edlir Vokopola, Inxhinier Gjeolog, i angazhuar në çështjet e mjedisit është “Po” importit të mbetjeve në vendin tonë.

Edlir Vokopola

Edlir Vokopola

“Unë nuk e di nëse në Shqipëri ka ose do të ketë ndonjë ligj për importin e plehrave. Fjalë “plehra” nuk ekziston në asnjë akt ligjor, nënligjor apo rregullore. Kështu që diskutimi është nul. Ato që vijnë nuk janë plehra. Unë nuk e di se çfarë domethënë plehra. Ato që do vijnë janë mbetje letre/kartoni, plastike, druri apo metal. A janë plehra këto për ju? A e dini ju se sa metal importohet sot në Shqipëri? Dhe ndërsa lejohet importi i metaleve si mbetje, pse të mos lejohet importi i letrës, kartonit, etj.?

Industrinë e riciklimit të mbetjeve në përputhjeve me direktivat dhe rregulloren e BE? Përgjigja ime është Po! Fjala plehrë është përdorur “on purpose” për të ngritur panik te njerëzit ose për t’i manipuluar ata në përgjithësi”- u shpreh ai për Dita.

Po çfarë përfitojmë nga ardhja e mbetjeve?! “Sigurisht ka shumë për të thënë pro zhvillimit të industrisë së riciklimit si një industri definitivisht miqësore me mjedisin, ashtu sikundër ka shumë për të thënë lidhur me lëvizjen e mbetjeve në vendet e BE dhe ato kandidatë anëtar të konventës së Bazelit. Për aq kohë sa destinacioni i mbetjeve të riciklimit është indefinuar atëherë kontrolli është plotësisht i mundshëm. Këtu përjashtohet importi për qëllime depozitimi dhe incenerimi”- tha Vokopola për Dita.

Ndryshe mendon Andi Tepelena, ambientalist dhe bashkëthemeluesi i Aleancës Kundër Importit të Plehrave. Tepelena ka qenë nismëtar i AKIP që prej vitit 2012, kur është bë

Andi Tepelena

Andi Tepelena

rë edhe referendumi për refuzimin e importit të mbetjeve, i nënshkruar me mbi 65 mijë firma.

“Problematikat janë të shumta, duke nisur që nga moskonsultimi me grupet e tjera të interesit siç e parashikon ligji siç janë: Ministria e Bujqësisë, Ministria e Turizmit, Ministria e Shëndetësisë, Organizatat e Shoqërisë Civile që mbulojnë fushën e mjedisit, turizmit, shëndetit dhe bujqësisë. Nuk dihet se sa është sasia e mbeturinave që gjeneron Shqipëria, apo ndarjen sipas materialeve të riciklueshme dhe jo të riciklueshme. Sa është numri i kompanive ricikluese në vend dhe kapaciteti total i riciklimit që këto kompani kanë. Thuhet se janë investuar 40 mil euro, një burim tjetër thotë 120 milion, dhe një i tretë flet për 245 milion. Askush nuk e di se kush është shifra reale. Edhe për shifrat e të punësuarve, ku specifikohet që kjo industri ka rreth 35.000 të punësuar, por nuk specifikohet a janë këta të punësuar të regjistruar apo mbledhës informalë nëpër koshat e mbeturinave anembanë Shqipërisë? As pushteti vendor në të gjithë Shqipërinë nuk besojmë se ka kaq shumë të punësuar në sektorin e pastrimit, plus po t’i shtonim 35.000 të sektorit të riciklimit, atëherë Shqipëria do të ishte vendi më i pastër në Evropë. Por, ne tentojmë akoma ta kthejmë në një kosh mbeturinash”- shprehet Tepelena.

Ai tregohet i vendosur dhe thotë se nëse ligji kalon do kërkojnë ndalimin e zbatimit të këtij ligji nëpërmjet formave institucionale.

“Nëse kalon, do t’i drejtohemi Presidentit ta kthejë ligjin për konsultim. Dhe e fundit na mbetet të kryejmë Referendum. Jemi të bindur që jo 65 mijë firma, por 165 mijë firma do të mblidhnim për këtë çështje”.

September 22, 2016 23:30
Komento

63 Komente

  1. zogu nates July 23, 12:01

    Secili prej dy mendimtareve qe na sillni flet por flet me arra ne goje
    Shqip muhabeti, qeverite shqiptare jane qeveri kopilash
    Gjithcka bejne, pervecse te mbrojne interesin kombetar apo ate te popullit te vet qe kinse e kane lene te varfer dhe injorant

    Reply to this comment
    • Gani USA September 20, 11:39

      Ke te votosh?
      KE DREQIN TE VOTOSH??
      Keta jane njeri me pleh se tjetri

      Reply to this comment
    • Paster September 24, 03:42

      Bajgat, kakardhijat, plehrat nuk iu bejne pershtypje plehrat, sepse ato plehra kerkojne rreth vetes. Çfar pritet nga shtetare dhe deputete fshatare, malsore, shpellare?

      Reply to this comment
  2. Gjon BRUÇI July 23, 12:16

    Zoti Kryredaktor: Në vend të një shkrimi me rastin e rikthimit të plehrave, po ju dërgoj këtë poezi satirike, shkruar në vitin 2012.

    Q Y T E T A R !
    Qytetar mos rri i heshtur, qytetar,
    Nuk është koha për të fjetur, mor qyqar;

    Fare hapur po të tallin, si jesmen,
    Pas kurrizit po ta kallin, derdimen;

    Dy “Maliqë” në një derë, ke ti sot,
    Njëri drizë e tjetri ferrë, mos o zot;

    Që të dy të zotohen, dit’ e natë,
    Jargaviten, përbetohen, në fushatë;

    Oh sa fort të përqafojnë, të qajnë hallin,
    Po kur lumin e kalojnë, të pjerdhin kalin;

    Dhe ti mbetesh midis rrugës, për nishan,
    Të vjen shpirti n’majë të hundës, s’ke derman;

    Për pes’ lekë ty të shesin, mor zavall,
    Mjaft që plot të mbushin thesin, personal;

    Shesin ty dhe Shqipërinë, pa merak,
    Korrupsionin, tradhëtinë, kanë në gjak;

    Se të dy këta liderë, aferim,
    Janë “Kamberë në një derë”, s’ka dyshim;

    Janë kuaj të borgjezisë, s’e luan topi,
    Në karroc të qeverisë, ndrron konopi. . . . .

    Prandaj shqipo, thirri “Qokes”, sa s’është vonë,
    Dili zot ti Nënlokes, si gjithmonë;

    Zgjohu, dil nga kjo jermi, bukurosh,
    Kokën lart me krenari, Tarabosh !

    Se vatani ësht’ i yti, je pronar,
    Kush ta shet kape për fyti, si zuzar;

    Jetës tënde dili zot, me guxim,
    Nga të tjerët mos prit kot, miku im;

    Mos lejo me ty të tallen, të kam xhan,
    Kush të tall, “martoja” hallën, je Sovran !

    Reply to this comment
    • Kali Tropojes September 21, 10:52

      “Ka vetëm një arsye pse mafia u drejtohet vendeve si Shqipëria për të dërguar plehra dhe ka vetëm një arsye pse qeveritë e vendeve si Shqipëria, të dobëta në standarde dhe të paafta për të kontrolluar ruajtjen e standardeve nëpër kufijtë e tyre, i hapin rrugë importit të plehrave”, deklaronte Rama në tetor të vitit 2013 kur qeveria e tij rrëzoi ligjin për importimin e plehrave”

      Ketu me siper ju risjolla edhe nje here deklaraten e publikuar te piktorit abstraksionist dhe basketbollistit te famshem te zyrave, i cili ne 2013-en, pas presioneve te shumta te ambjentalisteve U DETYRUATE TERHIQEJ ME TURP nga pikesynimi i tij per t’na e QELBEZUAR ATDHEUN ME HELME TOKSIKE, te cilat do te cliroheshin pas demontimit te armeve kimike siriane, SOT, pa pritur e pa kujtuar, ne prag te FUSHATES ELEKTORHALE, ky pseudo-politikan me demek “socialist”, na e paska kthyer me shejtanllek pllaken, me pretendimin absurd, se gjoja “kushtet tashmë kanë ndryshuar, dhe garancia e siguria për mbrojtjen e mjedisit janë rritur.” (!?)

      Se sa kane ndryshuar kushtet ne krahasim me 2013-en, kete e tregon realiteti i hidhur, ku jo vetem HELMI I KANABISIT po ben kerdine anembane vendit, po nuk po reciklohen dot as mbetjet ushqimore dhe as fekalet e jashteqitjet. Atyre qe u duken cudira keto, le te dalin nje here brigjeve te deteve dhe lumenjve, qe te binden me saktesi, se sa bukur lundrojne “anijet me vela” te inspektoriatit te mjedisit…

      Se sa ka ndryshuar dhe sa eshte forcuar ndergjegja e “kontrolloreve te besuar” te qeverise kete e deshmojne dhe fakte te publikuara ne gazeta, si pshm. ky artikull i botuar ne gazeten shekulli me titull: “Gjoba investitorit, arrestohet drejtori i Inspektoratit të Mjedisit”

      Link: http://www.shekulli.com.al/p.php?id=56799

      PS: Personalisht nuk e besoj se Edi Rama do t’ja dale me sukses realizimit te kesaj iniciative. Duke qene se kjo do t’i sherbente vetem interesave te klaneve mafioze, ai taktiken e terheqjes ndoshta ka parashikuar ta perdore serisht per te rifituar besimin e humbur. Sido qe te jete, nje LOOSER mbetet gjithmone LOOSER

      Reply to this comment
  3. era July 23, 15:43

    kjo nisme lidhet direkt edhe me ndertimin e portit te Karpenit.

    Reply to this comment
    • kokpalari 21 janarit September 23, 00:20

      Cfare gallate
      Rama thote qe tashme kontrollon kufijte me mire dhe nuk do futen gjera te tjera vec plehrave “normale”
      O Rame, mjafton te shofesh emisionet e fundit Fiks Fare se cfare ndodh ketu me qumeshtin, qoftet, ujin, dreqin qe te bindesh qe ketu ne Shqiperi ti kontrollon nje MUT o robo

      Reply to this comment
  4. Treviso July 23, 18:57

    Stop importit te plehrave. Cdo shtet riçiklimin e ben ne vendin e tije dhe nuk ngelet per te eksportuar. Per eksport ngelen vetem plehrat shume te rrezikshme qe munde te gjejne vend vetem ne Shqiperi. Riçiklimi i mbetjeve ne Shqiperi eshte i paperfillshem me shtetet europiane. Importi i mbetjeve une do ta quaja import i mafjes europiane. Pse? Mbetjet e rrezikshme ne te gjithe Europen kalojne ne duart e mafjozeve, per koston e larte qe kane.
    Edhe njehere e theksoj,stop importit te mbetjeve.

    Reply to this comment
  5. LILI July 23, 19:46

    pikerisht sepse nuk kemi asnej dijuni per toxksisitetin e plehrave, e pikerisht sepse nuk kemi asnej siguri per analizat qe dihet bere Mafia zgedh Shqiperine e jo vendet evropiane, ku ligji i detyron me paguar demete qe shkaktojne: ketu ligjin e bene vete mafia keshtu qe munden me ndot si bankers ne gjirin e sejmanit, app si kurum, app si te tjeret qe shkateruan Krujen, luren etj..pa rezikuar asgje se jane kujdese per kete:asnje fjale per demshperblimin ne rast ndotje

    Reply to this comment
  6. rita July 23, 20:15

    nese ka nje gje qe fakton prezencen e mafias ne Shqiperi eshte pikerisht importimi i plehrave. Biznesi me fitimprures i Mafias.

    Reply to this comment
  7. Shefqet Cela July 23, 20:29

    Ky eshte nje atentat qe i behet nga brenda PS per zgjedhjet e ardheshme.
    Asnje llogjike nuk mund ta pranoje importimin e mbetjeve nga jashte per hir te riciklimit me mire te mbetjeve te brendeshme.

    Reply to this comment
  8. kritiku July 23, 21:26

    Kjo eshte mashtrim,per Edi ramen hiplkrizi.fute ne loje sevilet Si shoqate e pastaj thote e ketrkoj nje miljone social komuniste.plehu ne pervgithsi eshte p l e h ,amonjak,helmee te forte.
    Keshtu beri die me shkollat muslimand ne shqiperi?????
    America shikokoni literature ka kombinate per perpunimin e plehrave,I pastron e pasuron.l bene paketa , duken Si pasta.por ndalon perdorimin e tyre pa qene I paisur me d o r z a e m a s k , plus a massave stimulus puntor e me veshmbathje dorza,maska,antidote.
    Shqiptaret nuke Kane buk per te ngrene .,lene kjo diet nga me te varfrat ti shtojm dhe helmet.nuk mund Ta them por ksaj I thone qeveria Po mbulon m .me sh.
    Keto tema duet kerkojn. r e f e r e n d u m . referendumji I jep vizen yes or no.
    Kritiku

    Reply to this comment
  9. elis September 20, 11:44

    Bukuri, nga Shtet i varfer por me dinjitet dikur katandisem Shtet kosh plehrash, ose me sakte Shtet Hale. Keta Lapangjozet qe duan te quhen deputete tju futim nga nje hu ne [email protected] dhe ti zhytim ne plehrat qe duan te sjellin, keta legena te shpuar duhet te qerrohen nga Kuvendi Shqiptar.

    Reply to this comment
  10. lirindesi September 20, 11:44

    Perderisa ska mbetur pleher ne politike pa rilindur e ricikluar se do riciklohen edhe keto lloj plehrash nuk prish ndonje pune. Sic ka thene vete Shalsi, ne nuk do vjedhim si keta qe iken.

    Reply to this comment
    • Gojet e Liga September 21, 19:21

      … nuk do vjedhim (kaq pak) si keta qe iken, por do mundohemi t’ja u rrjepim pak nga pak lekuren “hajduterve” (te pa pune) te energjise elektrike, qofshin keto dhe nena kembezbathura me foshnje 5-vjecare… Pervec kesaj ne, me “drupreresit” tane te veshurd me “uniforma boksieresh” do mundohemi te “asgjesojme” sa me shume “rrenje agrumesh” qe te fuqizohet sa me shume tregtia e jashtme dhe eksporti. Nga ana tjeter kemi menduar te bejme kujdes dhe per mallrat te importit, duke i dhene perparesi importimit te atyre produkteve “cilesore”, te cilat fale politikave tona te pashembullta sociale do te rezultonin teper fitimprurese per ne, dhe fatkeqsisht, pak te demshme shendetin e qytetareve. Krahas impenjimit tone te vecante per te furnizuar tregun me produkte sa me te lira dhe sa me te skaduara, ne nuk kemi lene ne harrese dhe zbrazjen e kazanave te botes dhe deportimin e mbetjeve toksike qe ndodhen brenda tyre ne zemer te atdheut tone kaq te dashur.

      Gojet e Liga ju urojne shendet dhe bythe te for5a!

      Reply to this comment
  11. corape kuqi September 20, 11:44

    Plerat duan plerat

    Reply to this comment
  12. Gjemice September 20, 11:45

    O popull,a po e kupton se je vleresuar si plere ne keta 25 vjet?A mundet te durosh kete talljen e re me ty? A ke gjak ne deje o popull,apo ke mbetur i tredhur nga koha e shkuar? Si mundet te votosh me per kete klase gjakpirese dhe hajdute,qe kerkon te pasurohet duke ta kethye shtepine ne kazan plerash? Deri kur do durosh kete llumin e shorerise te te perdhose?

    Reply to this comment
  13. kokpalari 21 janarit September 20, 11:45

    Rama dhe tre bastarde me ne krye pordhacin Shalesi duan te ringjallin mafien e plehrave dhe sipas logjikes se tyre duhet te importojme gjithe plehrat e botes per te ulur papunesine eshte njelloj sikur te thuash te mbyllim syte kunder droges sepse ajo sjell mjaft te ardhura

    Nje budallallek i madh dhe do te ishte arritje e madhe qe keta tre bastarde te mos votohen dhe sikur te jene ne listen e Edi Rames ,vota eshte pergjigja e merituar ndaj ketyre shqipfolesve,t’i hedhim ne koshin e plehrave dhe te harreses keta maskarenj

    Reply to this comment
  14. e gezofshi September 20, 11:47

    ju komentues te Dites mos beni ham ham se ju e sollet Ramen ne pushtet
    Do ta shikoni mandatin e dyte ramen. Skeni pare gje akoma. Do shikoni cdo ti beje sazanit, karaburunit, plerave, koncesioneve, taksave te shtepiave.
    Prisni ske skeni pare gje akoma.
    Me breke dhe pantallona do u shk….

    Reply to this comment
  15. Qarri i zigurit September 20, 11:47

    Nuk egziston me turpi

    Reply to this comment
  16. lili September 20, 11:47

    skandal kunder te cilid dihet gjithe shqiptaret te protestojne prape.

    Reply to this comment
  17. fierak i majte September 20, 11:48

    O plehra pa fytyre qe tani po talleni me kete popull ,po mire duhet nje industri riciklimi por per plehrat qe i shkaktojme vete o i pafytyri Shalsi dhe jo te riciklojme mbetjet e botes ,doni t’a ktheni kete Shqiperi te zhvatur ne nje kosh plehrash ku me siguri dhe ti o Shalsi si rastesisht do te kesh aksionet e tua ne firmen qe do t’i ricikloje .Ju jeni antishqiptare z.Shalsi& Co dhe nuk mendoni se ketu do te rriten dhe pasardhesit tuaj ,poshtersine juaj nuk ka mates qe t’ a mate ,ZOTI ju mallkofte dhe ju denofte ne menyren me te ashper ptu fare e KEQE

    Reply to this comment
  18. kris 1 September 20, 11:48

    aleanca e qelbesirave eshte forcuar dhe po bashkohet me aleancen e plehrave.
    Sakrifikojme pushtet per te bere shtet(para) eshte motua e kryehorrit te rilindjes.

    Reply to this comment
  19. stefan September 20, 11:49

    Ky eshte maskarallek. C’dogana te fuqishme kemi ne tani o zoti Rama????!!!! Kemi ca maskarenj qe do ta helmojne Shqiperine me plehrat e Europes! Ku shkoi premtimi se nuk do te miratohet asnjehere ky ligj! Harram votat!

    Reply to this comment
  20. opozitar i sfilitur September 20, 11:50

    Ore si i behet te kete REFERENDUM per keto gjera?
    Te jete per politikanet ata do shohin vetem interesin e xhepit te tyre

    Reply to this comment
  21. Adil September 20, 11:52

    Me keto plera vijne edhe mbeturinat e lendeve radioaktive (kancer i gjalle) Pagesat e ketyre helmeve jane shuma te majme . PS..Nuk ti jep njeri plehrat se perdoren per tu djegur dhe fitojne energji per ngrofje shtetet perendimore. Plus pa llogaritur transportin qe do humbnin me shume..Politikanet shqiptare te te gjitha kraheve nuk jane kundershtare midis tyre ,prandaj nuk ka transparence, per keto probleme. Cohuni ore njerez , mendoni per femite tuaj . Mbani mend do pjelli lopa vic me dy koka , do me kujtoni., plus keto mbeturina e kane kohen e kalbezimit ne 3 miliard vite . Cohuni e ngrini zerin ju fizikante qe ju ka zene gjumi letargjik..Pse nuk e keni dhene komentin tim te djeshem, ju faleminderit per mirekuptimin…

    Reply to this comment
    • Adil September 20, 11:52

      Keto nuk jane plehra te zakoneshme (ku do ju sqaroj e argumentoje me lart),por jane mbeturina vdekje prurese radioaktive ,te termocentraleve berthamore ,ku e kane shume problem hedhjen e ketyre mbeturinave kanceroze ,ku ka paparace qe ndjekin keto mbeturina per ti filmuar , ku jam ne korent te ketyre gjerave . . . cmimet jane shuma te medhaja per keto mbeturina dhe mafja politike e anti shqiptare pa llogaritur pasojat dhe pa i perfillur specialistet ne menyren me brutale ,fitojne shuma katastrofale, ku nuk ka fare transparence. Teknikisht keto mbetje kanceroze duan plot tre miliard vite te dekompozohen.. Sic ju sqarova me lart do ju argumentoj ,per plehrat normale ,nuk ti jep njeri ,e do ju jap nje shembell. Wiena , pak me shume se cereku i banesave te saj ,e ben ngrofjen me mbeturinat e qytetit , konkretisht digjen ne fabrike dhe nxetesia vjen neper mjet ujit te nxehte ben ngrohjen e shtepise ,plus edhe dushin . Kurse pjesa tjeter ngrohen me gaz , .Pra llogjikisht i perdorin per vehten e tyre ,edhe po te fusim transportin ,kalon cdo llogjike dhe te mbush mendjen qe politikanet tane fusin mbeturinat radioaktive te termocentraleve berthamore e natyrisht mbulohen edhe me plehra te tjera . Turp per fizikantet e intelektualet shqiptare qe flene gjume , ata duhet te jene te paret e pastaj rinia ,te japi kushtrimin ,se shqiperia ,ne nje kohe te shkurter ,nuk do jete me e banueshme…Do me kujtoni kur te p.jelli lopa vic me dy koka,e nuk dua tju permend nenat shtatezane….Duhet patjeter kontroll nga specialiste private e transparence te rrepte.. Mjere shqiperia ne dore te kujt ka rene . Shqiptare mendoni per shendetin e femijeve , niperve e mbesat tuaja…Vetem me kete rrezik nuk behet shaka…….

      Reply to this comment
  22. . September 20, 11:53

    Protestën duhet ta bani para Ambasadës Italiane. Prej andej vijnë plehrat.

    Reply to this comment
  23. Syrjai September 20, 11:53

    Sillni dhe zezake Afrike te n’a shkerdhejne para dhe prapa te gjitheve, se popull muti paskemi qene.
    Lavdi udheheqjes Rilindase !

    Reply to this comment
  24. PO.PO September 20, 11:54

    Kjo ndodh ,sepse te gjitha qeverite tona pas 1990 kane
    qene dhe vazhdojne te jene P L E H R A !

    Reply to this comment
  25. aliu tirane September 20, 11:55

    Plehanet Eduart Shalsi dhe Ervin Bushati, me sa duket ishin thjesht patrulla pararoje e mendimeve te Edi Rames.
    Po perpiqen me djallezi ti sherbejne mafjes rilindjote te pleherave. Maskarenj qe nuk ndalen perpara asgjeje deri dhe ne importimin e lendeve te rrezikshme per shendetin vetem e vetem qe te mbushin xhepat se nuk i mjaftojne milionat e hashashit por duan te mbjellin vdekjen. Zoti i vrafte keta kriminele te paskrupullt!

    Reply to this comment
  26. redaktor September 20, 11:55

    Po e miratuan kete ligj te piste atehere e meritojne vertet te quhen “Aleanca e qelbesirave” me ne krye Ramen e mafiozin Like floriri

    Reply to this comment
  27. LORA September 20, 12:18

    Te kerkosh e marresh voten e njerzve me premtimin per kurre-importimin e plehrave te botes ne Shqiperi,,,,dhe ne vitin e fundit te mandatit ,qe te dhane njerzit,te besh po me ligj te kunderten,,,,eshte ekstremisht bastarde dhe antikombetare.
    Kete kuptuan keta nga verdikti i shenjte I dibraneve ???????
    Qofshin te mallkuar .

    Reply to this comment
    • info analitike September 20, 19:52

      Ty mire te te behet se u leshove si qen i terbuar mbi kedo shkruante se sa te poshter e mashtrues ishin rilindjotet po ti nuk mbushje qe nuk mbushje. Tani qelbu me pleherat e rilindjes.

      Reply to this comment
      • anticensurë 256426541 September 23, 13:44

        hale anale
        a e shikon ndryshimin ndërmjet atyre që mbështetën ramën dhe teje??
        nuk je në gjëndje moj hale informatike!!
        ti e kritikon ramën sepse këtë ndyrësi që po bën sot e përdori kundër berishës!!ti ishe dakord dhe je akoma dakord me berishën për plehërat dh eshumë krime të tilla,kurse ne ishim kundër plehërave si kur ishte kriminel berisha dhe sot që është aspiranti për “berishë” me emrin rama!!
        dhe njëherë për ta kuptuar ti moj ndyrësirë,pavarsisht se na duhet vota tënde për këtërast,ne jemi kundër plehrave,kushdo qoft ai që importon!!ishim kundër saliut jemi kundër ramës!
        ti je kundër ramës dhe jo kundër plehrave!!plehrat janë një fakt që i japin besim veprimit tënd!!po të ishte saliu në pushtet,si ishte para 3 vitesh,ti do të ishe pro importit të plehrave!!
        sepse je dhe ti plehrë!bërrllog si thonë shqiptarët e kosovës!!

        Reply to this comment
      • ble-ta September 24, 01:26

        kete rradhe ke te drejte

        Reply to this comment
  28. shoku September 20, 12:42

    Perpos gjithckaje te drejte qe plehrat nuk duhet te hyjne, z Shalsi agrumenton dy gjera ( e justifikon); e para doganat: ç’na kenaqe, po andej o shalsi pleherat po hyjne si mallra ne cilesi, e jo me kur ne tu hapin dyert pleherave, ç’do te na vijne. e dyta ai Shalsi thote investitoret kane investuar 120 milion $ dhe po punojne 30% te kapitali. Po kujt i plasi? Kam bere gabim qe ne fillim qe kane investuar kaq shume. ( ndoshta kane shpresuar te saliu apo te shalsi qe do ti hpanin dyert). Rames i them mos ta bej kete gafe se 1 milion shuplakat qe mori faqja e djathe, mund ti marri dhe faqja e majte. Boll kemi pleherat tona ( po mbytemi).

    Reply to this comment
  29. Realisti September 20, 12:45

    Ramen e dime, po ky Shalesi i biri i kujt eshte..i gjeneralit te ushtrise “popullore” Spiro Shalesi ?

    Reply to this comment
  30. fteri September 20, 17:23

    Do bëhet lista e riciklimit të mbetjeve me preçizoin ,mos u friksoni shokë. Atëdheu dhe jeta e popullit MBI TË GJITHA është qëllimi i final i qeverinë së E.Ramës ! ,për këtë të jeni të bindur të gjithë si
    miqtë edhe armiqët ,tjetër interes nuk ka . ! Jo si mafja e intersi i gjepit të kohës së qepës të S.Berishës dhe mafjes tijë plehrave v.2011 -të ?!

    Reply to this comment
    • intelektuali September 21, 11:37

      “ATDHEU POSHTE TE GJITHA PLEHRAVE TE BOTES ME LHL-TE E ASADIT SIPER TYRE, DHE MBI TO ENVERISTET HYPUR KAPLUAR MBI ATDHEUN E HELMUAR NGA MAFIA ME PUSHTET”

      Ky eshte qellimi final i Mafies se Kuqe Enveriste me pushtet te Edi Rames dhe Like Floririt edhe kur bente mareveshje ne terrin e nates si skuth mafioz komunist me Sali Berishen dhe Like Floririn per ta shitur Shqypnine per sy aspra, njashtu sic e shiti Enver Hoxha tek Jugosllavia e Titos me gjithe BYTHEN e tij prej pederasti.

      prandaj o fteri-myteberi,

      A E PE SI U LIDH VARKARI I ENVERIT SALI BERISHA ME EDVININ DHE LIKEN PER TE SHPETUAR NGA BURGU KUSARIN E BANKES SE SHTETIT FULLANI?

      prandaj mos u be kontravers dhe pa llogjike elementare duke u perpjekur si te gjithe enveristet per t’ja ngjitur pas kepuce te tjereve MUTIN tuaj Sali Berisha

      dhe:

      Shko dhe me so pak shkrim dhe kendim, se nuk shkruhet GJEP, por XHEP o mavri injorantesh te ligj, spiune dhe pinjolle xhelatesh te Enverit.

      Reply to this comment
  31. kemi firmosur kundra September 20, 22:48

    hej politikan me dy faqe, faqezi plehraxhi
    qe dje erdhe me nje pale tuta te grisura te sportit, se ashtu ishte koha qe kaluam
    dhe klani sportist te beri zv.kryetar bashkie, ku dhe prova qee bete tiranen me leje ndertimi qe ngjajne si penis ,qe e shkruante nje gazetare dhe dole deputet
    dje ishe me tuta si dhe une por ja ti ke
    tre shtepi
    x5
    lokale
    kafe
    etj
    tani kekostum ,qe ne ender nuk e ke pare se ta blene ofiqet e marra, se un kam vetenjeshtepi dhe si ish vjehri yrt i nderuari Arqile Lici, i paharuar,
    mbetem me pension te parakohshem 19.000 leke te reja.se rilindja mbeti genjeshtare.
    edhe sot prape genjeshtare
    dje ishe kundra plehrave
    sot pro
    kryeministri i sotem, nxori opoziten e djeshme, ju deputet shalesi kundra plehrave.
    dhe na kekuat firmen,e ne firmosem kundra.se eshte jeta e femijeve
    si dhe votuam per ju qe te vinit ne pushtet,dhe u bet pushta
    ju tani doni te sillni plehra……duhet te pyesni zgjedhesit, te votojne referendum .ju nuk keni te drejte vendim marrje per helmin qedo sillni

    Reply to this comment
  32. info analitike September 21, 10:45

    Po ju o gazetaret e Dites qe dergjeshit per te miren e vendit sa ishte Saliu, nuk po ndiheni hic fare! Po ta kishte bere Saliu do te kishit cjerre lesherat ndersa tani heshtni e thjesht riprodhoni artikuj. Nuk behet gazetari duke vebe gjoba si Mjerua.

    Reply to this comment
    • anticensurë 25642654 September 23, 15:36

      hale anale
      a e shikon ndryshimin ndërmjet atyre që mbështetën ramën dhe teje??
      nuk je në gjëndje moj hale informatike!!
      ti e kritikon ramën sepse këtë ndyrësi që po bën sot e përdori kundër berishës!!ti ishe dakord dhe je akoma dakord me berishën për plehërat dh eshumë krime të tilla,kurse ne ishim kundër plehërave si kur ishte kriminel berisha dhe sot që është aspiranti për “berishë” me emrin rama!!
      dhe njëherë për ta kuptuar ti moj ndyrësirë,pavarsisht se na duhet vota tënde për këtërast,ne jemi kundër plehrave,kushdo qoft ai që importon!!ishim kundër saliut jemi kundër ramës!
      ti je kundër ramës dhe jo kundër plehrave!!plehrat janë një fakt që i japin besim veprimit tënd!!po të ishte saliu në pushtet,si ishte para 3 vitesh,ti do të ishe pro importit të plehrave!!
      sepse je dhe ti plehrë!bërrllog si thonë shqiptarët e kosovës!!

      Reply to this comment
  33. intelektuali September 21, 11:02

    MAFIA E KUQE ENVERISTE ME PUSHTET KA VENDOSUR TE SHUAJE DHE TE ZHDUKE VATANIN

    Me behet qefi se edhe filo-enveristet me fanatike ne gazeten DITA jane me te njejtin mendim me anti-enveristet si info analitike, demo apo intelektuali dhe shume te tjere kur fjala eshte per jeten e femijeve shqyptare, se per ne, pleqte e moshuar Koha e Plehrave te VARKARIT te Enverit, Sali Berisha dhe ARTISTIT te Spiro Kolekes, Edi Rama me nje ushtri spiunesh dhe kriminelesh mafioze nga pas, pra per ne, pleqte kjo Kohe e Qepes qe la pas Partia e Punes per ta mbajtur Shqypnine si nje CIFLIG feudal eshte fashitur,

    prandaj:

    O MILET BUDALLA KA ARDHUR KOHA TE MENDOJME PER FEMIJET TANE DHE BREZAT E ARDHSHEM

    sepse:

    Po e lame fatin e Vatanit ne dore te PLEHRES Shalsi dhe te BOSIT te tij Edi Rama do te vije koha qe Shqypnia do te zhduket nga harta e Botes dhe do te mbetet si nje NJOLLE toksike ne mes te Evropes ku Bota do te shkarkoje plehrat e saj.

    Edi Rama tani sic po vepron me PLEHRAT e Botes, si nje SKUTH dinak dhe tinzar ne heshtje te plote duke qitur here pas here ne media dhe TV febelet servile te tij, keshtu njesoj veproi ne terrin e nates per depozitimin e LHL-ve te llahtarshme te Asadit, bile pati shume perkrahes te paguar apo debila dallkauke qe mbushen median dhe TV me deklarata idiote per te mirat qe do t’i vinin Shqypnise nga keto Arme Kimike, por qe ASNJEHERE nuk i dhane pergjigje pyetjes:

    PSE DUAN TA BEJNE SHQYPNINE SI NJE VEND PREJ AFRIKE ZULU?

    Reply to this comment
    • Daj Vani September 21, 15:18

      Nastradin efendi, me thene te drejten, enveristeve te permalluar te Dites u behet shume qefi, kur shohin se pervec turbo-komunisteve fanatike te konvertuar ne antikomuniste, ka dhe ndonje kockebluajtes qe s’i ndahet shpirti nga “perkedhelja” e xhaxhi diktatorit.

      Tani degjo pak o shahist trotuaresh, qe s’ke arritur ta kuptosh kurre rolin dominant te mbretit te bardhe ne loje.

      Ai MBRETI I BARDHE, qe thua ti shahisto, ishte ZOTNI BURRE, dhe jo burracak shteti, sic do te mbese ne histori ai mbreti yt i zi, i dekoruar me kapacke teneqeje nga DEPPlomacia e huaj.

      Ai MBRETI I BARDHE, qe thua ti shahisto, kurren e kurres nuk do t’ja kishte lejuar vetes krijimin e situatave kaq te pasigurta e te turbullta, si kjo ku mundohen t’na fusin kaloresit e tu te zinj.

      Ai MBRETI I BARDHE, qe thua ti shahisto, ideatorit te importimit dhe demontimit te armatimeve kimike ne venddo ja kishte tridhur koqet si te ZOGUT, e jo me ta lejonte qe kjo te perhapej permes mediave si fakt i kryer, pa marre para se gjithash pelqimin e tere anetareve te partise, e permes tyre dhe te popullit.

      A e kupton tani o pejgamer, se pikerisht sot, pas gjithe ketyre matrapazlleqeve qe po behen ne kurriz te qytetareve, eshte mbushur kupa tumllas, ti duhej ta kishe qepur halene, qe mos te dilje fare bllof..

      A e kupton se pse SOT me shume se kurre, atij DIKTATORIT PATRIOT i duhet ringritur me cdo kusht nje monument tjeter, akoma me gjigand nga ai qe kishte, qe rinia e indoktrinuar keqazi gjithe keto vite te demorkarcise saliniste t’ja njohe vertet vlerat ketij strategu te vleresuar dhe nga bota e civilizuar.

      Reply to this comment
      • intelektuali September 23, 08:19

        Keta Kriminele Mafioze qe qeverisin vendin pas renies se Murit te Berlinit jane te gjitha pjella e Enverit dhe e Partise se Punes, jane VEMJET qe la pas MBRETI lakuriq Enver Hoxha per te mbajtur Shqypnine si nje CIFLIG feudal personal, njesoj sic e mbajti Enver Hoxha per 50 vjet me radhe. Kush eshte:

        Ramiz Alia
        Fatos Nano
        Sali Berisha
        Ilir Meta
        Pandeli Majko
        Edi Rama

        me nje ushtri spiunash te Sigurimit nga pas ne te gjitha qelizat e Shtetit dhe Pushtetit? He pra cfare do te thuash more fanatik enverist, kush jane keta BOSA qe po qeverisin vendin keq e mos me keq ketu e 25 vjet me radhe pas renies se Murit te Berlinit?

        prandaj:

        Mos dil nga tema e debatit dhe mos fol brockulla pa llogjike

        sepse:

        AJO QE PO VUAN SOT SHQYPNIA ME KAQOLIN PA SHKOLLE EDI RAMA E KA ZANAFILLEN TEK MURTAJA BOLSHEVIKE QE MBOLLI KAQOLI PA SHKOLLE ENVER HOXHA

        sepse:

        EDI RAMA PO E BEN VATANIN SI NJE GROPE TOKSIKE PER PLEHRAT E BOTES ASHTU SIC E BERI ENVER HOXHA SI NJE FERME DERRASH NE KOHEN E TIJ TE QEPES.

        Reply to this comment
      • intelektuali September 23, 08:20

        Keta Kriminele Mafioze qe qeverisin vendin pas renies se Murit te Berlinit jane te gjitha pjella e Enverit dhe e Partise se Punes, jane VEMJET qe la pas MBRETI lakuriq Enver Hoxha per te mbajtur Shqypnine si nje CIFLIG feudal personal, njesoj sic e mbajti Enver Hoxha per 50 vjet me radhe. Kush eshte:

        Ramiz Alia
        Fatos Nano
        Sali Berisha
        Ilir Meta
        Pandeli Majko
        Edi Rama

        me nje ushtri spiunash te Sigurimit nga pas ne te gjitha qelizat e Shtetit dhe Pushtetit? He pra cfare do te thuash more fanatik enverist, kush jane keta BOSA qe po qeverisin vendin keq e mos me keq ketu e 25 vjet me radhe pas renies se Murit te Berlinit?

        prandaj:

        Mos dil nga tema e debatit dhe mos fol brockulla pa llogjike

        sepse:

        AJO QE PO VUAN SOT SHQYPNIA ME KAQOLIN PA SHKOLLE EDI RAMA E KA ZANAFILLEN TEK MURTAJA BOLSHEVIKE QE MBOLLI KAQOLI PA SHKOLLE ENVER HOXHA

        sepse:

        ENVERISTI EDI RAMA PO E BEN VATANIN SI NJE GROPE TOKSIKE PER PLEHRAT E BOTES ASHTU SIC E BERI ENVER HOXHA SI NJE FERME DERRASH NE KOHEN E TIJ TE QEPES.

        Reply to this comment
  34. orli September 21, 12:08

    Nuk paska plehra Shqiperia?!!!Shqiperia eshte si nje kazan i madh plehrash,shiko anes rrugeve,lumenjve,brigjeve te detit etj.vetem plehra,pse nuk paskan kapacitete as sa Shqiperia(vendet e fuqishme europiane) per riciklimin e plehrave?jo i kane me qindra here me te medha se ne ne çdo komune ka impiante por prapa riciklimit te plehrave qendrojne lende te rrezikshme qe nuk duan te ndotin vendet e tyre por Shqiperine e sakatuar mjaftueshem nga politikaret e te gjitha kraheve qe kur vjen puna per interesa materiale e monetare bashkpunojne mjaft bukur ne mes tyre.

    Reply to this comment
  35. demo September 23, 07:13

    Po si mor Petrit Vasili Shoqerine Civile e fute garanci per importin e plehrave?Sipas teje,shoqeria civile i ka te gjitha mundesite te kontrolloje ne te gjitha doganat cilesine e ngarkesave te plehrave,qe te mos hyjne plehra te rrezikshme!!!!!!Pse,cfare u be shoqeria civile,Shtet???Mos po kerkon te punesosh shoqerine civile si dublant te Policise se Plehrave,neper dogana???

    Reply to this comment
    • anticensurë 25642654 September 23, 13:19

      në një vënd me korrupsion të tillë nuk ka as shtet e as shoqëri civile!!
      kontrolli nga shoqëria civile është shumë i mirë,por nuk mund të jetë primar!!kontrolli duhet bërë nga shteti dhe shoqëria civile të ketë mundësinë e kontrollit direkt!!
      kjo thjeshtë në teori!
      në praktikë!?
      NUK DUHET LEJUAR IMPORTI I MBETURINAVE NGA VËNDE TË TRETA!!

      Reply to this comment
  36. normali September 23, 12:50

    Shumica e ketyre irritimeve edhe ne komentet nuk kane baze logjike, por jane emocionale, empirike dhe te pa bazuara ne rregullat dhe ligjet qe mund te zbatohen. Nuk lexova nje koment qe ti sherbente zgjidhjes se problemit, por kundershtim amatoresk vetem apo edhe emocional i shtyre nga inate personale. Kjo kulture eshte kultivuar ne Shqiperi: vetem kundershtim ose dakortesi totale. Ne Shqiperi nuk egziston shoqeri civile, as sindikata dhe kjo e ben te veshtire reagimin qytetar edhe kur ka te drejte. Keta njerez qe shikojme udhehiqen nga at qe duan neser te behen politikane se e kane pare qe pasuria behet ne politike. Kjo eshte tradita demokratike shqiptare.

    Reply to this comment
  37. anticensurë 25642654 September 23, 12:51

    Edlir Vokopola jep një pasqyrë të saktë të asaj që pretendohet të importohet!!sipas tij,duket një gjë e bukur,një invesitm fantastik!!sipas tij gjernmanët,italianët etje,etje do të grumbullojnë plehrat e tyre,do ti seleksionojnë,do ti paketojnë dhe në fund do të nai sjellin ne si llokume në gojë për ti përpunuar dhe për tua rishitur prapë atyre!!dmth këta vënde të industrializuara europiane do të këthehen në vënde që lëndën e parë e eksportojnë(njëlloj si vëndet e afrikës)për ta riblerë në formë përfundimtare(si bëjnë ata me vëndet e afrikës,përfshirë dhe ne)!!
    kjo më duket pakë si ëndër,fantazi ose thjeshtë MASHTRIM!!
    për dy arsye të thjeshta!
    -nuk ka leverdi ekonomike për vëndet eksportuese të këtyre materialeve të riciklueshme,rrogat e punëtorëve janë shumë të larta vetëm për ndarjen e materialeve!!
    -nëse ata i kanë të ndara materialet!?atëherë ata kanë dhe fabrikat për riciklimin e tyre!!kështu nuk e kanë të nevojshme ti trasportojnë diku tjetër!!
    Andi Tepelena ka folur shumë por nuk ka thënë asgjë!!o është intervistuar një njeri që nuk ja ka idenë për këtë punë,o është bërë e tillë intervista për të vënë në një pozitë qesharake kundërshtarët e importit të mbeturinave,ose kanë gjetur njeriun e gabuar!!
    për mendimin tim këtu nuk kemi”Dy opinione pro dhe kundër importit të mbetjeve”por vetëm një treçerek mashtrimi të zotit vokopola,i cili për më shumë nuk e di se çfar quhen plera,mbeturina,por e di se çfarë quhet riciklim!!
    riciklim i kujt??një send që është në përdorim nuk mund të riciklohet!!më parë ai duhet të dalë jashtë përdorimit(plehrë,mbeturinë,i panevojshëm)për tu ricikluar,në formën që është,në formë të ndryshuar ose në një formë të ndryshuar 100%diku tjetër!!
    prandaj ju të ditës(55 e ramës)në vënd të andi tepelenës intervistoni dikë që të thotë atë që duhet me fakte dhe jo me idiotësira si ky!!
    opinioni i dytë është thjeshtë një mbështetje indirekte për importin,një sabotim për bllokimin e importit!!

    Reply to this comment
  38. hasan September 23, 13:09

    Shoqeria civile te organisohet dhe te mbledhi votat per referendum. Rruge tjeter nuk ka. Ne skemi asnje shanc per te kontrolluar hyrjen e ketyre plehrave (kush e di se cfare dreqin do te kete ne ato ngarkesa) ne vendin tone. Une kam qene jam e do te jeme kunder ketij pislleku

    Reply to this comment
  39. Erin September 23, 17:29

    Zoti THANO,

    Sot gazeta duhet te kishte ne kopertine denimin per ligjin e plehrave. Voten kunder te intelektualit per nje ligj mafioz, qe na rrezikon jeten te gjitheve.
    Po nuk e ngritet zerin as JU, na mori lumi.
    Indiferenca eshte kunder shendetit te femijeve tane!!!

    Reply to this comment
  40. era September 24, 01:25

    Po si nuk keni turp ju te gjithe keta komentues? Ku ishit ju kur protestohej para parlamentit? Derr derr ketu para kompjuterit? Kur Lali eri shkeli ligjin dhe prishi parkun e liqenit vemjet u genjyen se d bente parl lodrash per femije. Ai qe nje test fashist i qeverise per tu thene shqiptarev se si jeni katandisur ju, une nuk ju pjerdh fare.Lerini pordhet dhe hajdeni ne protesten qe do organizohet per kete qellim

    Reply to this comment
  41. Adih September 24, 01:26

    z VOKOPOLA ::pergjigje per ju .Shqiptaret sot jetojne ne vende te ndryshme te botes se zhvilluar . Paskeni ngelur te ora e ENVER Hoxhes . Dua tju them me pak burreri mor ing , a e dini ju ne qytetet perendimore (neper lagje ka kontena ,per dru ,per metal , per qelq, letra te gjitha keto qe i permendet ju. Hajde provo zotrote te maresh ndonje cope dru ,ose ndonje cope metal ,te mer dreqi lekuren, ke te drejte vetem te hedhesh ,por ske te drejte te maresh Ka kamera ,hajde provoje sikur 10 cm dru te maresh ,ske shanc.. Kjo do te thote i nderuari hipokrit ing se keto jane vlere dhe i perdorin per vehte , dhe imagjinoje ti bien ato ne shqiperi, ku kushton transporti . Por realiteti eshte ndryshe , ketu midis te tjerave, do vine lende radioaktive nga mbeturinat e termocentraleve .Jane para e madhe, qe mer mafja e pa skrupullt shqiptare ,brandaj eshte bere si i terbuar Rama jot ,qe pa pike turpi ulni vehten me keto komentet tuaja . Turp per hipokrizine tuaj Ing Vokopola.

    Reply to this comment
  42. Populli September 24, 09:51

    NJE SPO KUPTOJ ,KUPTOJME….KUPTON KY POPULL …PSE DUHET NGRIT INDUSTRI KAQ E MADHE SA TE IMPORTOJME NGA JASHTE QE ME VONE QEVERITE TE ABUZOJNE
    ME MIRE NDALOJME ME LIGJ IMPORTIN XHE NGREME INDUSTRIN VETEM PER NEVOJAT TONA….APO …JO??!!

    Reply to this comment
  43. Populli September 24, 09:54

    NJE GJE SPO KUPTOJ ,KUPTOJME….KUPTON KY POPULL …PSE DUHET NGRIT INDUSTRI KAQ E MADHE SA TE IMPORTOJME NGA JASHTE QE ME VONE QEVERITE TE ABUZOJNE
    ME MIRE NDALOJME ME LIGJ IMPORTIN XHE NGREME INDUSTRIN VETEM PER NEVOJAT TONA….APO …JO??!!

    Reply to this comment
  44. Shaban September 24, 10:24

    Ata te shoqerise civile qe do te bejne punen e mbikqyresit sipas Vasilit do te jene njerez qe do paguhen nga shteti keshtu qe duke mare rrogen eshte e veshtire te flasin kunder shtetit.Eshte njelloj si sindikatat,kush I ka ndegjuar sindikatat keto kohet e fundit te mbrojne punetoret .Nuk munden sepse paguhen nga shteti keshtu dhe shoqeria civile .

    Reply to this comment
Shiko komentet

Komento

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*