Prokurori Rama Opozita Krimi

November 2, 2019 02:05

Prokurori Rama Opozita Krimi

Një prokuror me pasuri të dyshimtë u qëllua sot në Durrës.

Ngjarja bëri bujë.

Buja e ngjarjes ishte e justifikuar.

Bëhet fjalë për të njëjtin prokuror të cilin kryeministri i vendit e sulmoi pak ditë më parë nga foltorja e Parlamentit, kurse zëvendësi i tij i shkoi në sallën e gjyqit për “inspektim”.

Pas atentatit, mediat afër qeverisë u mbushën me titujt “prokurori në makinë me kriminelin”.

Policia ndihu me të gjitha forcat drejt këtij ushqimi publik.

Edhe sikur t’i kishin vrarë të tre, njësoj do flisnin.

Propagandën nuk e ndalka as vdekja.

Prokurori në makinë me kriminelin?

Po, ky person është akuzuar për një rrahje në 2016 – raportojnë të njëjtat media

Çfarë t’i quajmë kryebashkiakët e Rilindjes?

Atë të Shkodrës, këtë të Vorës, atë të Vaut të Dejës?

Para disa vitesh edhe ata kanë bërë krime.

Më të rënda se rrahja.

Krimineli brenda makinës së prokurorit apo krimineli në zyrën e shtetit është më i rrezikshëm?

Po Rama pra, a rri me kriminelë?

Dhe kush e shpall kriminelin?

Kryeministri? Që po sillet njësoj si dikur Saliu?

Mediat afër tij? Që po bëjnë të njëjtën gjë që kanë bërë dikur me Saliun?

Apo opozita? E pafytyrë, e pamoral, e majmur dje me abuzimin, njëjtë siç po majmen pasardhësit e saj sot?

Le ta përmbledhim:

Kemi një prokuror me pasuri të dyshimtë që bredh me kriminelë.

Kemi një kryeministër që kriminelët e të tjerëve i shpall në kërkim nga foltorja e Parlamentit, kurse kriminelët e tij i bën deputetë, drejtorë e kryebashkiakë.

Kemi një opozitë të kriminelëve të pandëshkuar, që pret me padurim rotacionin e garantuar nga pakti famëkeq i 2008-s

Përballë, një publik i çoroditur, i sfilitur.

Që duhet të zgjedhë: Tifo i ndarë mes këtyre. Ose të ikë nga sytë këmbët.

Ka edhe një alternativë tjetër. Po s’është asnjë prej dyve sipër.

Ka të bëjë me ata që kur ua kanë vënë kësisoj opingën në qafë zgjedhin të luftojnë.

 

Dita

 

 

 

November 2, 2019 02:05
Komento

75 Komente

  1. Bravo! November 1, 22:37

    Nuk kishte diskutim se atentati mafioz ndaj prokurorit Arjan Ndoja do të merrte ngjyime të forta politike pas sulmeve publike që atij i bënë kryeministri dhe zëvndësi i tij, tre javë më parë.

    Në çdo vend normal të botës, breshëria e kallashnikovit ndaj një njeriu të ligjit për të cilin shefi i qeverisë ka bërë thirrje për ndëshkim, e ka etiketuar si të paguar nga bandat, e ka bërë si tabelë qitje disa herë me radhë, do të përbënte skandal.

    Aq më tepër në një vend si ky yni, kur lidhjet e politikës me krimin nuk kanë nevojë për fakte, aq më tepër në Durrës kur mpleksja e interesave elektorale me ato mafioze ka arritur kulmin.

    Aq më tepër në sfondin e allishverisheve dhe fallsifikimeve në të cilat është implikuar Rilindja në këtë zonë, një ngjarje e tillë, e tmerrshme, do të linte shumë vend për dyshime.

    A janë atentatorët që plagosën prokurorin Ndoja dhe tre të tjerë të frymëzuar nga pushteti? A janë yshtur vrasësit në tentativë për të goditur mbi targetin e tyre, nga fakti se ai ishte linçuar nga maja e piramidës? A janë thirrjet e skandaloze të qeveritarëve të lartë, në mos një bashkëpunim, një frymëzim për krimin?

    Këto pandehma të errëta janë normale në një situatë si kjo.Kushdo që nuk do ti thoshte do të ishte ose një shërbëtor i qeverisë, ose më keq akoma, një shërbëtor i krimit.

    Edhe përfaqësuesit e PD dhe LSI-së nxituan të bëjnë pikërisht këtë. Ata e shpallën kryeministrin të përfshirë në krim.

    Opozita nxitoi të bëjë të njëjtin gabim si Rama tre javë më parë, duke u vetëshpallur në pozicionin e atij që ka monopolin e së vërtetës.

    Dhe kjo është ndihma më e mirë që mund ti japësh atij që është në hall. Ta akuzosh pa prova për një gjë më të madhe sesa ajo për të cilën ai është kapur me presh në duar.

    Pikërisht këtë bënë PD dhe LSI me akuzat e tyre të drejtpërdrejta. Ato bënë çmos për të krijuar fabulën se ishte Rama ai që e urdhëroi atentatin, duke anashkaluar atë që është e prekshme dhe reale: se sot u godit me kallashnikov mbi një njeri, të cilin pavarësisht nga aktet e tij, shteti e kish shpallur publikisht si fajtor pa gjyq.

    Reply to this comment
    • Prokurori kriminel u ekspozua vete - Fitore e madhe per qytetaret November 2, 02:29

      Ketu nuk duhet devijuar diskutimi se cfare tha apo nuk tha z. Rama per Prokurorin e korruptuarc Ndoja. Berisha sulmonte ne kohen e tijn cdo Krye-Prokuror dhe i akuzonte si kriminele. Ndresa z. Rama as qe e permendi emrin e Prokurorit. Dhe, aq me teper, askush nuk e arrestoj apo filloj nje hetim kunder Prokurorit kriminel Ndoja. Ky Prokuror ka 21 apartamente ne Shengjin, sipas Gazetes TEMA, dhe toka, para e vreshta. Ku i gjeti ky gjithe keto para? Ajo qe te gjithe reporteret dhe komentuesit perpiqen te shmangin eshte se cfare donte Prokurori me kriminelin e kerkuar nga drejtesia ne nje makine? Po ashtu, perse ky Prokuror nuk e denoncoj menjehere ne polici kete kriminel te kerkuar? Sulmi ndaj Prokurorit dhe kriminelit brenda makines eshte e qarte qe ka te beje me krim tjeterc te Prokurorit Ndoja. Ky Prokuror u kap me presh ne dore. Jo vetem qe prokuroret nuk lejohet te takohen me kriminelet, por te jene ne te njejten makine, tregon qarte qe ata jane duke bashkepunuar me krimin. Une do te thoja qe qytetaret dhe shteti sot fituan, sepse sot u ekzopzua dhe doli ne drite se ky Prokuror i plepave i emertuar aty nga zyra e Berishes u ekspozua ndajn te gjithe publikut shqiptar ne menyren me te ‘bukur’ qe mund te behej. Tani ky duhetgv arrestuarv menjehere dhe te rrasetv ne burg. Shteti fitoj sot duke ekspozuar krejt ne menyre aksidentale nje person te korruptuar. Te dy, si z. Rama dhe z. Brace, dolen te fituar dhe komentet qe ata bene per korrupsion dhe krim te organizuar te Prokurorit Ndoja rezultuan te verteta.

      Reply to this comment
      • oSMAN=== November 2, 02:43

        O Dita e kuptoni me ke flisni?
        E lexoni kete ketu lart?
        Ky thote ai krimneli ne makine me prokurorin.
        Sakte. Ai krimineli kishte bere nje krim ne 2016.
        Shume gabim qe rri prokurori me te.
        Po Rama more zoteri?
        Kryebashkiaku i Shkodres kishte trafikuar droge.
        Ai i Vores falsifikuar para.
        Pse rri Rama me ta?
        Por ky me siper quan kriminel vetem ate rrufjanin e Lalzit sepse keshtu i quan Rama dhe mediat e blera
        Kurs rrufjanet e Rilindjes ky nuk i quan krimnel.
        Ky ben me faj ate prokurorin por Ramen jo.
        A e kuptoni pse?
        KA SHPIRT SKLLAVI
        Nuk e kupton qe si Rama si Prokurori jane NJE perpara ligjit.
        Qe kriminelet nuk duhet te futen as ne makina prokuroresh as ne zyra shteti.
        Nuk e kupton dot more jo.
        KA MENDJE SKLLAVI

        Reply to this comment
        • @Osman filozofi! November 2, 18:29

          @Osman filozofi – Rama or tej ka 4.5 milion shqiptate nen vete dhe ai nuk mund te dije jetet sekrete te me shume se 1 milion emigranteve shqiptare dhe cfare kane bere ata kur kane qene jashte vendit. Te dy keta kryebashkiake kane qene te paster me drejtesine shqiptare. Rama nuk ka autoritet dhe ligj qe te paguaje per te gjithe kryebashkiaket e cdo katundi dhe cdo zone ne Shqiperi dhe ti kerkoje ne bote se cfare krimesh kane bere kur kane qene adoleshente. Berisha ka Lulin ne krah qe vodhi mbi 220 milion dollare ne rrugen e Kombit dhe vrau 4 persona ne Bulevard dhe Ilir Meta u kap me presh duke bere pazare per te vjedhur 700 mije euro me Dritan Priftin dhe ja ku jane te dy, njeri Kryetar i PD-se dhe tjetri President i Shqiperise. Shkelzen Berisha u inkriminua nga Kosta Trebicka per bashkepunim me trafikantet amerikane te armeve dhe plumbave kineze dhe e vrane barbarisht shikasit ne Voskopoje. Berisha vete ka kryer krime monstruoze qe po ja provon ish truproja i tij dhe ja ku eshte i lire sepse i ka zhdukur deshmitaret. Ketu po flasim per nje prokuror qe bashkepunon me kriminelet dhe Osmani na thote, jo ore, por Rama eshte keshtu e ashtu. Ne themi hajduti, ky thote, jo ore por ka edhe hajdute te tjere. Ne po flasim per rastin ne fjale. Quan skllave ata qe demaskojne Prokurore kriminele. Ne po flasim per kete artikull qe flet per Prokurore te inkriminuar dhe jo per Ramen. Duskutimi nuk eshte per Ramen or tej, sepse Rama nuk ka bere ndonje krim duke mos patur dijeni qe ka kriminele qe kane fshehur gjurmet ne partine e tij. Rama nukm eshte as hetues, as prokuror, dhe as gjykates. Eshte nje kryetar partie qe kerkon cdo vote per partine e tij, nga votuesit qe jane te lire dhe jo ne burg.

          Reply to this comment
    • korçari November 2, 10:54

      shpejt a vone do te dale ne drite pse-ja se po e sulmoni Ramen dhe uroj se mos jete per ndonje hatermbetje me PPP dhe se nuk mund te krahasohen k/bashkiaket e Shkodres apo Vores me keta kriminele te cilet po lajne hesapet me njeri -tjetrin dhe ju po e shihni se te dy dhane doreheqjen e detyruar dhe nuk u mbrojten nga PS-ja dhe se funmi po ju kujtoj se Vetingun e kane marre AMERIKANET dhe do ja u shohim hajrin shume shpejt me arrestime te bujshme.Imazhi i mire i gazetes tuaj eshte ne dyshim …

      Reply to this comment
      • Boboshticari November 2, 11:27

        Ta zemë se Agim Kajmaku pershembull nuk do ishte kandidat i Rames ne 30 qershor.
        Ti nuk do tia dije emrin.
        Por Kajmaku nga Vora mund te ishte ne makinen e ketij prokurorit.
        Propaganda do te thoshte ty qe prokurori ishte ne makine me nje te denuar ne Greqi, me nje kriminel.
        C do thoshe ti?
        Te njejten gje qe po thua tani per ket kriminelin tjeter apo jo?
        Ja pra
        E kupton?
        Apo lesh?
        Hahhaaaa

        Reply to this comment
      • Kukuuu cfare truni zogut November 2, 11:30

        C thua mo nuk i ka mbrojt PS dhe dhane doreheqjen vete????
        I mbrojti deri ne fund dhe c lesh doreheqje.
        Mashtruan deri sa u dolen gjithe lakrat ne shesh pastaj u hoqen mandatin sipad ligjit.
        Je ne metro ti mo Korcariii
        Apo futja kot n tym, vec te shajme Diten
        Kriminelet ne zyra shteti t marin fund ashtu si ktiminelet ne makina ptokutoresh. Ket po te thot e nderumja Dita dhe mire e thote, po ti je kolaboracionist i se keqes, jo luftetar.
        Hajd tung dhe beji mire detyrat, lexo

        Reply to this comment
        • korçari November 2, 15:55

          Po e kopjoj thenien :Mashtruan deri sa u dolen te gjitha lakrat ne shesh pastaj u hoqen mandatin sipas ligjit “pra me fjale te tjera u vertetua me prova se kishin genjyer dhe moren denimin sipas ligjit dhe ky quhet zbatim ligji dhe nuk dua qe t’i justifikoj por komentuesit me poshte po tregohen me te ndershem se vete Papa sikur ata qe kane qene ne emigracion nuk kane bere keto budallalleqe te vogla per njerez qe mbijetonin pa asnje te drejte ne shtetet fqinje dhe tani hedhin gurin per te vrare ate te Vores qe mori pafajesine ne Greqi por u shkarkua ne Shqiperi .Nuk flitet per 6 mije te vraret ne ’97 ,apo te zhdukurit si R.Hoxha dhe pastaj krahasojme krimet .VETINGU do t’ja u mbylle gojen llapaqeneve dhe hajduteve ,vetem durim ,haka do te shkoje tek i zoti.,

          Reply to this comment
    • Bureto November 2, 14:24

      Çfarë bravo! Kjo është redaksionalia më e dobët që kam lexuar ndonjëherë në Dita. Më shumë e ka me Ramën, se sa me vetë ngjarjen kriminale si një ndeshje mes bandash mafioze, që do trajtohej si e tillë pa asnjë ekivok, sikur në makinë të mos ndodhej ai prokurori kaq i përfolur, sigurisht jo për mirë, i cili në momentin e atentatit ndodhej në makinë me dy persona me precedentë penalë! A nuk flet kjo shumë? Dhe e fundit, pse nuk pritën dhe ca sa të zbardhet plotësisht ngjarja, pastaj ka kohë për të tjerat. Komentuesit, qoftë dhe ndonjë gazetar, edhe mund të nxitojnë e të jenë subjektivë në ato të tyret, koment apo shkrim qoftë, por jo autori i një redaksionale të një gazete serioze. Koha do të na tregojë se kush ka të drejtë. Veç mos harrojmë atë që thotë populli: “Fshati që duket nuk do kallauz!”

      Reply to this comment
    • Aliu nga Selenic November 3, 17:08

      Ti Bravo sipas tej Rama i paska then dile e vraje Prokurorin.?
      C`fare perrallisni keshtu more te mjere.
      Rama ka klritikuar fajet e renda te prokurorit dhe ne pergjithsi te drejtesise shqiptare.
      Po si munde te krahasosh Ramen ti me Prokurorin qe u hoq nga puna p[er kriminalitet.
      Edi Rama nuk ka dit gje ase per Valdrin POjetrin ase per Kajmakun/
      Sote Rama eshte distancuar nga keta madje falenderon edhe qeverin e tij qe nuk ka marre ne mbrojtje keta qe kan bere faje.
      Ne se Rama sote rrin me ket qe jan cilsuar fajtor athere ke te drejte te krahasoshj Ramen me kete Ndojn pore keshtu sic ben edhe Dita. Shum Gabim.!

      Reply to this comment
  2. dritan November 1, 22:41

    A DO ARRESTOHET BOLLINO PER MOSKALLXIM KRIMI?

    Nje pyetje per prokurorine a do e arrestoje Karlo Bollinon per moskallxim krimi?
    Se ky e ditka se kush e ka rrahur biznesmenin libanez dhe nuk e paska treguar, sot na e nxorri me titra autorin, po te tjeret duhet t’i njohe besoj?
    Poshte keni edhe titrat, ku akuzohet nje njeri qe ehste plagosur rende per nje krim qe prokuroria dhe policia e shtetit num k gjeti dot autoret, ndersa Karlo e ditka shum shume mire,por nuk denoncon. Karlo shetit me kale, ndersa arrestohen ata qe protestojne!

    Reply to this comment
  3. gsh November 1, 22:42

    Zoti Thano

    Gazetari Blendi Fevziu publikoi më 30 shtator 2016 në emisionin ‘Opinion’ foton e personit që sipas tij kishte rrahur biznesmenin libanez, Fadi Mitrin. Biznesmeni libanez e kishte njohur dhunesin e tij nga fotot e dërguara nga policia. Nje natë para publikimit të fotos në “Opinion”, Fevziu e pyeti Edi Ramen ne studio per rrahjen e Fadi Mitrit dhe kryeministri ishte pergjigjur se autoret e ngjarjes ishin arrestuar.

    Por, çuditërisht pas publikimit nga gazetari të fotos së tij, Landi Muharremi, ka reaguar duke i dërguar SMS gazetarit “live” duke thënë se nuk kishte lidhje me rastin në fjalë dhe se nuk e njihte biznesmenin Fadi Mitri.

    Reply to this comment
  4. erli November 1, 22:43

    Të kompleksuar nga akuzat e kryeministrit për Arjan Ndojën, as Presidenti, as kryetarët e partive politike, as shoqata e prokurorëve, as KLP-ja, as prokuroria e Përgjithshme, nuk bënë as edhe një dënim formal të atentatit mafioz ndaj një prokurori të Republikës.
    Se “shqiptarët nuk kanë frikë nga plumbi, por dridhen nga valiu”, thotë i madhi Konica.

    Reply to this comment
  5. abdyl November 1, 22:44

    Pritet të kapen me ç’do kusht atentatorët e prokurorit të Durrësit Arjan Ndoj.
    Kështu është urdhëri i urdhërdhënësve dhe pagatorëve të atentatit.
    Në fakt, unë kam parandjenjën në limitet e sigurisë se, këta atentatorët e sotëm, ose do kenë “fatin” e atentatorëve të Tan Santos (edhe ata të paguar e urdhëruar atë kohë nga Edi Rama) që nuk u zbuluan e nuk u kapën kurrë, ose do të vriten nga policia e Mafieshtetit.
    Ndërkohë që ne të “çmendurit” merremi gjithë ditën e ditës me Bernd Kajmakët dhe Agim Borchardët!
    … në vend që të ishim duke tërhequr me të shtrënguar, lakun në fytin e Kryezeznajës dhe Kryekobit të Shqipërisë me emrin Edi Rama!

    Reply to this comment
    • Arber November 1, 23:46

      e cfare duhet te bejme en sipas teje?
      Se ky artikull i gazetes se nderume Dita na thote te luftojme
      Nuk eshte pak si thirrje anti kushtetuese kjo???

      Reply to this comment
      • Gani USA November 2, 00:23

        Ne!?..Po ne jemi thjeshte sehirxhinj te rendomte qe here qeshim here qajme e me nje ç’ja q* temen kalojme nje jave te tere!
        Debil

        Reply to this comment
        • mirel November 2, 06:08

          Ou..kur u duhet Kushtetuta ta nxjerrin me vrap nga xhepi qe te tmerrojne luften..
          Po ben vaki e fillon lufta ua merr ate Kushtetuten e Saliut e Ramiut e ua fut me ne b..

          Reply to this comment
  6. p.k. November 1, 22:46

    Shkrimi idrejtë, i fuqishëm
    Le te mesojme ne shqiptaret qe pushteti i urdherit mund te jete pushteti i ndryshimit por nese nuk ka institucione apo ato jane te kapura, atehere ky lloj pushteti shendrohet ne ate qe njihet “shteti jam UNE”…!

    Reply to this comment
  7. ylli November 1, 22:50

    Iku Kajmaku, bjeri nga Ndroqi tani zoti Rama!

    Çfarë Ju mbeti tani zoti Rama? Vetëm Turpi! Mbajeni.
    Por Ti ske Turp! Droga në qeverisjen Tuaj vazhdoi me gomar, mushkë, pëllumba korrier, skaf, anije, avion, tren, e doli prap në autostradën Tiranë – Durrës ku
    Ju tha sot: Jam në Vorë!
    Krimit gjatë QeverisjesTuaj po i këndohet kënga: Që nga Jugu në Veri!
    Por Ti, sërisht s’do tja dish… Ti s’pranon, Ti mohon,
    Ti kundërshton, Ti gërthet, Ti kërcet e uluret, hidhesh përpjetë e sërisht përplasesh në tokë duke shkumëzuar mospranimin e epidemisë që të ka rënë kudo në administratë e bashki. Në Qeveri e Parti.
    Çdo ditë një ngjarje! Çdo ditë një krim! Çdo
    ditë një shkarkim!
    Ndaj kapanoni yt i kontaminuar duhet groposur i tëri. Sot, krimit iu tha ndal në Vorë. Po nesër?
    Bjeri nga Ndroqi zoti Rama!

    Reply to this comment
  8. gjermani i fundit November 1, 22:51

    He mo, se nuk e kane seriozisht. Kur rreshqiti pa rreshqitur Olldashi u morren vesh ta percjellin me refrenin “Opozitare por vellezer”. Keta mire kur s’merren vesh, por edhe kur merren vesh te coroditin akoma me keq.

    Reply to this comment
  9. Tommy November 1, 23:11

    Menddova do ishin turrur militantet truthare po do Zoti dhe ndonjehere komentojne mendjet e ndricuara qe te kenaqin po aq sa shkrimi e te japin ndjesine e te drejtes ne koke dhe ne zemer.

    Per ata militante te njeres pale apo tjetres qe mund te komentojne gjate oreve ne vijim kam nje pyetje

    Me sakte Dy pyetje kisha:

    A mendoni se Rama do kthehej ne Shqipni, nëse ne varrimin e te jatit Nano nuk do ti propozonte qe te rrinte se do ta bente Minister te Kultures?

    A mendoni se Basha do ta linte Hollanden e pagen e mire ne KFOR, ne se Berisha nuk do ti propozonte KOP-in?

    Ne se besoni se keta njerez mendojne e punojne per Shqipnine e per ju, pergjigjuni me pare ketyre pyetjeve para se te veproni si tifoze partishe.

    Reply to this comment
  10. Gazi November 1, 23:14

    O Dita keni shume te drejte por me ke flisni???

    A e kuptojne dot votuesit e majte kush eshte Rama?

    Persa kohe ka perballe ate opozite qe ka nuk besoj se ndodh gje

    Une kam patur shume simpati por dita dites zhgenjimi me ka pushtu dhe vulen ia vura kete heren e fundit qe erdhi ne Greqi

    E ndoqet ju komentues te nderuar bisedimet qe pati kryeministri yne me ate grek ne Athine.

    Ai grek kerkoi qe pakica etnike greke te trajtohet me te drejta qe tejkalojne edhe kontekstin e Kushtetutes se Shqiperise – te drejta qe Greqia nuk i njeh per veten e saj.

    Ky i yni si shperblim kerkoi te kene Shqiptaret ne Greqi patenta greke!

    Shyqyr qe nuk kerkoi leje qe Shqiptaret ne Greqi te jene te lire te hane sufllaqe sa te duan…

    Tama lider nuk ke ci thua

    E ju thoni te mbaje gojen kur flet per prokurorin se e peson.

    Aj medet

    Nje kalama 2 metra qe vjedh me hartime

    Reply to this comment
  11. Zbherje e 2008 te shporren te gjithe!!!! November 2, 00:25

    Proporcionalin kombetar me lista te hapura e kerkojne me ngulm ata qe ne kete vend merren vetem me PR personal dhe jo politike. Duan te maksimizojne produktin kombetar te PR-t te tyre por nuk duan ne kembim te kesaj asnje pergjegjesi perfaqesimi.
    Kush ka kellqe perballet ne maxhoritar, premton dhe mban pergjegjesi , nuk fshihet pas llogarise se instagramit dhe emisioneve te pasdites!

    Reply to this comment
  12. O Sali mos tu gjend gure varri November 2, 00:33

    Nuk gjen dot njeri te ndershem ne drejtesin shqiptare, kjo eshte fara qe mbolli sali mortja

    Reply to this comment
  13. Petrit November 2, 00:38

    O DITA, MIRE KRIMI.
    PO TANI QE PO SHKRUAJME KONISPOLI NUK KA ENERGJI ELEKTRIKE, PER SHKAK, SE…. “U LAGËN TELAT, QE PERCJELLIN ENERGJINE ELEKTRIKE…!!!!
    KESHTU NA THONE.
    POR QEVERIA E RILINDJES MENDON THELLË, PER KÉTÉ POPULL, QÊ MEQËNËSE LODHET DITÊN, TË PUSHOJË SHPEJT NË DARKÊ…!
    ERRÊSIRA FAVORIZON Ç’LODHJEN…!
    BRAVO QEVERIA E RILINDJES, QË RILINDI ERRÊSIRËN !
    DREQI TA MARRÊ, S’KA AS HËNË SONTE, TÊ FEKSIM…!
    POR NEJSE, JASHTË FEKSIM, SE FEKSIN DRITAT E ISHULLIT GREK TË KORFUZIT…!
    MIRË, QË S’JU KA VËNÊ, NDONJÉ PERDE KY KRYERILINDASI,QË MOS TË VIJË NDRYÇIMI KENDEJ…!
    AFERIM O LIDERI I GLOBIT…!!!

    Reply to this comment
  14. skerdjan November 2, 02:20

    Arjan Ndoj nuk vdiq per dy arsye.

    E para se jetegjati nuk behet jeteshkurter.
    E dyta, se nuk te tret dheu kur te kercenon Erjon Brace

    Reply to this comment
  15. agolli November 2, 02:24

    Nga nje popull qe i gjuajti Zotit me gure e pjesa qe e donte kishte frike ta mbronte, priten edhe cudira te tjera pervec ketyre qe kane ndodhur

    Reply to this comment
  16. Altin November 2, 02:25

    Minjtë e bodrumit të selisë mavi në fund të fundit mbrojnë punën & pushtetin e tyre!
    Po kta të Lulit që ua nguli çfarë mutin mbrojnë?

    Reply to this comment
  17. mesopotam November 2, 02:31

    Keni shume te drejte per mediat
    Lexoni Meron, Bollinon, Blushin si nuk ju vjen zor nga titujt “prokurori ne makine me kriminelin”.
    A jeni ne terezi more?
    Per nje rrahje ne 2016 dhe pa asnje gjyq???
    Numuri i njerezve te mediave qe i lepijne bythen qeverive ja ka kaluar numurit te spiuneve te diktatures.

    Reply to this comment
  18. EDMOND November 2, 02:47

    I thashe djalit:
    -Do martohesh me vajzen qe them une.
    -Ai tha: Jo!
    -I thashe “Eshte bija e Bill Gates”
    -Ai tha: “Ok”
    -Mora ne telefon Bill Gates: ”dua qe vajza jote te martohet me djalin tim!”
    -Ai tha: “Jo”
    -Une i thashe: “im bir eshte Drejtor i bankes boterore”
    -Ai tha: “Ok”
    -Mora ne tel Presidentin e bankes boterore. i kerkova qe djali im te behej Drejtor i saj.
    -Ai tha: “Jo”
    -I thashe: “eshte dhendri i Bill Gates”
    -Ai tha: “Ok”
    Ja keshtu funksionon politika!

    Reply to this comment
  19. . November 2, 03:04

    Ky prokuror une kam degjuar qe eshte nje individ problematik.
    Por kam pershtypjen qe mazhoranca per shkak te reagimit joligjor qe beri ndaj tij, kerkon te hedh ne publik, qe ky eshte problematik, pasi dhe vete Theo “i tnerrshem” i Vettingut ka shkuar dje te hetoj per te.
    Gjë që më pas doli e pavërtetë.
    Kane ngritur dhe strukturuar nje menyre praqitje te shpetojne fytyren dhe zullumin e tyre

    Reply to this comment
  20. ad November 2, 03:07

    Per fjalite e fundit…
    Ne nuk luftojme
    Nuk kemi tradite demokratike,nuk e krijuam dot se modeli Sali nuk mund ta krijonte mbas 90.
    Popull I padale I izoluar ,I palexuar.
    Dembel,kenaqet me pak -turqi e prapambetur(jo pjese e zhvilluar) mbetemi ne nje mase te madhe ,llafet,thashethuqet,qejfmbetjet,kafene hesap e jo veprim.
    Siperfaqesor e jo thelbesor.
    Te vjen keq se dhe femijet po rriten keshtu ne jete shoqeri qe ben pas e jo perpara.
    Fukarallek-maskarallek

    Reply to this comment
  21. Flaka.al November 2, 03:38

    Zoti Thano.

    Kam nje propozim per ju:

    Perse nuk ja ktheni titullin gazetes tuaj dhe ta quani;

    “DITA DEMOKRATIKE”

    Sepse, njelloj si Partia Demokratike dhe Rilindja Demokratike, me filialet dhe portalet e tyre, edhe gazeta juaj nuk informon dhe as edukon publikun, por vetem sulmon dhe hedh balte, vetem deformon dhe nxin realitetin dhe cdo aksion te maxhorances se sotme dhe te Edi Rames, ne nje goje dhe ne nje ze me korrin e korbave qe ka mbledhur rreth vetes oborri i Sali Berishes dhe i pioneve te tij politike e mediatike.

    Maskes majtiste te Redaksise suaj, prej kohesh i ka dale varaku ne menyre peshtirosese dhe eshte akaparuar tashme nga nje turme komentuesish berishiane dhe “quackers” redaksionale, per te mbajtur ison e nje axhende te dyshimte te financuar nga qarqe obskure qe nuk kane agje te perbashket me interesat e verteta te publikut shqiptar.

    Reply to this comment
    • intelektuali November 2, 10:49

      Flaka enveriste e Partise se Punes:

      Mua me thene te drejten me duket sikur ka dale nga Ferri Enver Hoxha dhe po anatemon median nderkombetare duke paralajmeruar Internacionalen Komuniste per “Rrezikun Anglo-Amerian”,

      prandaj:

      O MUT budalla:

      Gazeta DITA nuk eshte Zeri i Popullit i Edvin Droges qe e ka trasheguar gazeten famekeqe nga Partia e Punes, gazeta DITA u jep tribune te gjitheve paperjashtim kush ka argumenta dhe llogjike per te debatuar dhe nuk mer urdhera nga Partia dhe ty po nuk te pelqeu

      KUSH TE DETYRON TA LEXOSH SI SHABAN HUNDERRI?

      Reply to this comment
      • Flaka.al November 3, 03:17

        Thone qe sherri do nge dhe gjyqi do para’.
        Prandaj po nuk pate nge, hiqju sherrit.

        Por ja ku te del perpara nje debil si ky “Intelektuali”.
        Dhe do apo nuk do, do te gjesh kohe te merresh me te dhe t’i japesh pergjigje.
        Ky derr pe derri, kokrra e idiotit, ka plot kohe sepse do ta shihni gjithe diten ne kompjuter duke komentuar ne cdo artikull a shkrim, jo vetem nje here sa per te shprehur mendimin e tij te dogmatizuar, te idiotizuar dhe te atrofizuar nga revanshi i pashprese i nje burgaxhiu te diktatures, i nje miu qenefesh qe peger kedo qe ze ne goje.
        Jo aspak.
        Ky kokerr intelektuali kokebosh ben replike me cilindo qe sjell nje opinion te ndryshem nga spirra qe nxjerr perdite ky debil qe vetequhet intelektual por nuk ka as nivelin e nje teneqexhiu injorant.
        Dhe nuk mjafton qe ben replike me cilindo qe nuk ja tret mideja e tij e infektuar me kompleksin e nje burgaxhiu.
        Por, si per te treguar tamam se cfare lloj intelektuali eshte ky kodosh e vemje bllogjesh, ne repliket e tij qe rrjedhin spirre,ju drejtohet komentuesve te tjere me ofeza dhe epitete rrugacesh e burgaxhinjsh, me fjalor te trasheguar besoj nga nje familje llumi ku ‘muti’ ka qene nje si bicim perkedhelije dhe si nje referim e term per debat.

        Ky kodosh intelektuali te cilit i ka roitur mendja, por akoma nuk i ka dale e keqja e burgut dhe episodet e dhunes dhe pederastise qe, me gjasa ka kaluar atje, kujton se ka monopolin e te vertetes dhe te sigurise absolute, mjafton te akuzoje te tjeret si enverist, si komunist, si nje dishepull te Partise se Punes apo te Internacionales Socialiste, si nje ramist apo majtist.

        Mentaliteti dhe dogmatizmi i tij,por sidomos niveli i tij i mjeruar intelektual, nuk mund te sjelle argumente pervecse nga ato te natyres klishe qe ka perdorur edhe diktatura e monizmi per te denuar dhe demonizuar armiqte e vet ideologjike apo krimba te vegjel qe i dilnin neper kembe, sic duket se ka qene dhe ky kodosh qe sot i ben fresk vetes dhe vetequhet “Intelektual”.
        Njelloj sic perdorte diktatura epitetet dhe akuzat “armik i klases”, “borgjez”, “sherbetor i imperializmit apo i revizionizmit”, “agjent i rusit, a i grekut, a i amerikanit”, edhe ky kopuk qe rri ne skep te kompjuterit per te vjelle dhe per te pergere me gjuhen dhe llogjiken e vet, kedo qe i del perballe ketij qelbesire te bllogjeve tona, perdor epitetet e veta, komunist dhe enverist, si akuza qe asgjesojne apriori armikun, pa te drejte pergjigjeje.

        Ne fakt fenomeni “Intelektuali” eshte thjesht nje troll interneti, qe infekton debatin e real ne sherbim te publikut dhe te se vertetes.

        Ky troll interneti, me nje gjuhe vulgare dhe fyese, eshte produkt i vete Redaksise se Gazetes “Dita”, qe e ka lejuar dhe e lejon qe brenda komenteve te nje artikulli, te kete nderhyrje dhe replika te dhuneshme, me nje gjuhe vulgare dhe fyese, te nje individi, vetem e vetem se ky kodosh e kopuk, i vjen per shtat vijes redaksionale te gazetes Dita, vijes anti Rama dhe antiqeveri qe ka aplikuar kjo gazete, prej nje kohe tashme bukur te gjate
        Te mbash ne sherbim plehra si ky i vetequajtur Intelektual dhe te tolerosh komentet e tij, tregon nje nivel perceptimi te ulet profesional dhe nje deshtim te vijes redaksionale.

        Une jam i sigurte se shume shpejt, pjesa me e madhe e bashkepuntoreve te respektuar dhe me nivel qe aktualisht kontribojne per gazeten Dita, do te reflektojne se nuk mund te renditen, me nivelin dhe vulgaritetin e komentuesve si ky kodoshi i vetequajturi “Intelektuali” dhe, sidomos, nuk do te mund te identifikohen me interesat aktuale obskure te Redaksise se gazetes Dita dhe te Kryeredaktorit te saj Adrian Thano.
        Dhe do ta braktisin kete gazete, per te ruajtur integritetin e tyre intelektual dhe per te mos ndohtur portofolin profesional te publicistikes se tyre.

        Reply to this comment
      • Nje qytetar November 6, 07:58

        “Intelektuhaleja ” Uran Kostreci , ti spiun i te gjitha koherave , pederast , kufome e pa kallur qe ke gjetur hapesire te vjellesh te gazeta Dita , e cila te lejon te fyesh cdo njeri , komentet e te cilin nuk perkojne me “frymen” e kesaj gazete , te perdhosesh luften Nac- Cl. dhe deshmoret e saj , une , nje qytetar I thjeshte I ketij vendi , bir partizani e nip i dy deshmoreve qe dhane jeten ne lulen e rinise , duke te njohur mire ,po te them ty dhe gazetes Dita , qe jeni bere te pa durueshem , te neveritshem e te pa lexueshem . Uran Kostreci , je nje funderrine!

        Reply to this comment
    • Hiri.com November 2, 11:23

      Ta zemë se Agim Kajmaku pershembull nuk do ishte kandidat i Rames ne 30 qershor.
      Ti Flaka nuk do tia dije emrin.
      Por Kajmaku nga Vora mund te ishte ne makinen e ketij prokurorit.
      Propaganda do te thoshte ty qe prokurori ishte ne makine me nje te denuar ne Greqi, me nje kriminel.
      C do thoshe ti?
      Te njejten gje qe po thua tani per ket kriminelin tjeter apo jo?
      Ja pra
      E kupton?
      Apo lesh?
      Hahhaaaa

      Reply to this comment
  22. Lili November 2, 05:12

    Ad!
    Jo defetizmit si zgidhje se kete kerkojne kjo klile!
    Bashkim ne nje Levizje kunder horrave! Edhe horrat ne burg me konfiskim te pasurise! Boll shkellen popullin se me ato pare do i kishim rrogat sa evropa pa pasur nevoje emigrimin !
    Yes we can edhe ne me i heq qafe se jane to fundos shtetin keto horra!

    Reply to this comment
  23. emigranti November 2, 06:52

    Po hane koken e njeri tjetrit. Por laku po ngushtohet, po i vjen radha kokes Edi Rama.

    Reply to this comment
  24. Brryli November 2, 07:33

    Te rroffe koka me gjithe vesh o Abdyl, se truri te paska lene, a ndoshta pa te paske qene.

    Reply to this comment
  25. ALBAN DEGA November 2, 07:38

    ME THUAJ ME KE RRI TE TE THEM SE CILI JE !

    Nese Edi Rama flet per dike, qe ne fakt e ben shume rralle, mos harroni se eshte kryeministri i nje Republike Parlamentare, de facto Nr. 1 i shtetit, qe ka informacione teper te sakta nga sherbimet e ligjzbatimit shqiptare por edhe nga ato te aleateve tane strategjike me SHBA-ne ne krye.
    Vete shoferi i prokurorit Ndoja dhe terroristi Landi Muharremaj, qe ishin ne te njejten makine, eshte deshmia me e qarte se Prokuhori Ndoj eshte po aq ne mos edhe me kriminel se ata.
    A e dini se ky Muharremaj ka terrorizuar ne sy te gruas dhe dy femijeve te tij nje miliarder libanéz, qe do te investonte miliarda euro ne Gjirin e Lalezit, duke e paraqitur vehten si pronar me tapite e Saleh Ramollah Ajatollah Milloshevicit! dhe Like Mona Cizme Floririt !?
    Me thuaj me ke rri te te them se cili je, thote filozofi popull.
    Se dyti, si e dhjetefishoi pasurine e tij ky prokuhor per 4 vjet ?… pra 2.5 here ose 250 per qind ne vit Ky prokuhori Ndoj, duke zbatuar ligjin apo duke e shitur ate sipas antiparimit “kush paguan me shume” njesoj si qindra gjykates e prokuhore te Bandes se Gangstereve te SaLike Floririt qe po i spastron Reforma ne Drejtesi dhe Vetingu ala Kryehorat e tyre Dedja, Zagarnjori dhe “Ylli i Karvanit” Adriatik Palla !

    Reply to this comment
    • intelektuali November 2, 08:52

      Spiuni i Enverit, Hamdi Dega:

      Informacionet e sakta ishin nga OSBE-ja kur doli me nje raport fare te sakte per pasurine kriminale te Edi Rames prej 200 milione dollare te depozituara ne Bankat e huaja, por jo informacioni ishte jo vetem per Edi Ramen, por edhe per Ilir Meten dhe Sali Berishen,

      prandaj:

      MOS NA U HIQ SI KRYETARI I GJYKATES SUPREME QE JEP VENDIME PER PROKURORET SHQYPTARE ME DACIBAOT E TUA ENVERISTE

      O MUT enverist,

      sepse:

      Je vetem nje vemje e hales se Enverit, qe tani ke kaluar ne halen e Edvin Droges, te Kristaqit, Killerit te Enverit.

      Reply to this comment
      • ALBAN DEGA November 2, 17:18

        Replike me fakte

        INTELEGOMARI ESHTE AQ MAGAR SA DEKONSPIRON VETVETEN !

        Pse!?
        Sepse per cdo person qe mendon ndryshe e shantazhin me gogolin e spiunit te Sigurimit te Shtetit.
        Dashuria e madhe kthehet ne urrejtje deri ne terbim, thoshte filozofi i shquar kinez Konfuci.
        Intelehajvani ka pasur nje dashuri aq te madhe per Sigurimin sa tani ajo eshte kthyer ne terbim te skajshem kunder tij…
        Cilat jane faktet !?

        On Sep 11, 2012, at 11:07 PM, [email protected] wrote:

        CILET JANE SPIUNET DHE HAFIJET JO VETEM TE ISH- SIGURIMIT
        TE SHTETIT !?

        – Radha ishte pa fund … Kush te ishte i pari …. E kishim veshtire te zgjidhnim jo te gjenim…

        – Nga tre gjashte ishin me ne , thote nje ish- oficer Sigurimi !

        – Spiunet qe nga Enver Hoxha e deri tek Mandela shqiptar Pjeter Arbnori…

        – Nga Alban Dega, Nju Jork

        Kam nje mik timin nga Shkodra. Ka qene nje nder oficeret e Sigurimit te Shtetit me te ndershem, me korrekt, me te afte… Bile edhe shef i tij per dy tri rrethe te Shqiperise.
        Si i tille njeh me dhembe e me dhemballe te gjithe ish- hafijet…. Spiunimet… Pseudonimet… Ligesite… Poshtersite pa fund e pa ane!
        Nje dite tek “Kafja e Xhimit”, sic i ka mbetur emri midis shqiptareve te kryeqytetit te shqiptareve te Amerikes ne Bronx, nje i njophur imi i drejtohet me pyetjen:
        – Si shpjegohet qe nuk te kam pare te rrish me tropojane !?
        – Nuk bej asnje dallim krahine , as feje. as ideje, as perkatesie politike , iu pergjigj miku im. Une rri bile shume me tropojane. por nuk te ka rastisur te me shohesh me ta….
        – Amanet a mund te me thuash pseudonimin e ndonjerit prej hafijeve te sigurimit se na lodhen nate e dite duke share komunizmin… Na i cane veshet, i kerkon pa te keq bashkebiseduesi.
        – Po ti vet i ke gjetur me zgjuarsine tende natyrore se kush jane ish- spiunet dhe ish – hafijet e ish- Sigurimit , iu pergjigj ai…
        Eshte krejt kollaj….. Pikerisht ata qe shajne me se shumti, tamam ata qe e heqin vetveten me antikomuniste te vendosur, pikerisht ata qe sot nxjerrin tym e flake nga goja kunder komuniznmit , kunder ish- Sigurimit te Shtetit jane ish- hafije e ish- spiunet me te ligj te asaj diktature, jane ata qe spiunonin nenen, babain , vellain, motren, gruan, te dashuren, shokun, mikun…
        Dhe mos mendo se ushtrohej dhune apo terror per ti rekruatuar… Aspak… Nuk ishte nevoja . Ishte aq e gjate radha e atyre qe kerkonin me cdo kusht te beheshin ” syri dhe veshi ” i Partise sa e kishim me veshtire ti spostonim se sa ti rekrutonim… Ishin vullnetare te lindur.
        Disa nga halli: per nje burse per femijen, per nje pune ne qytet, per nje hall a per nje tjeter. Kjo ishte pjesa me e ndershme dhe me e sakte!
        Te tjere nga malli per perfitime personale, per rruge te kehta ne jete, per nje karrike apo perparim ne karriere. Keta ishin dallaverixhinj, intrigante, shpifes
        Kategoria me e felliite jane ata qe per tu hakmare, per te rrenuar jeten e tjetrit, per te shkaterruar familje te tera, shperdoronin pushtetin diktatorial per tu hakmarre dhe shfyre mllefe ose qejfmbetje personale….
        Me e keqja ishte se jane me qindra rastet kur jemi detyruar ti skartojme bile edhe ti ndeshkojme per shpifje e dizinformacion sepse jepnin informacione te rreme. sajonin e shpifnin edhe per te afermit e tyre vetem e vetem qe te siguronin besimin e partise apo ndonje perfitim per vete…
        Kemi pase nje shprehje midis kolegesh ne ate kohe… Nga tre gjashte ishin me ne!
        Pse!? Sepse secili spiunonte secilin qe bejne tre kunder treve… Pastaj krijonin dyshe me njeri tjetrin duke e cuar ne gjashte numrin e plote!
        Pikerisht ata sot jane edhe me te flaktit, me te zjarrtit,. me trimat kunder ish- sigurimit, kunder komunizmit…
        Pse!? Ata porositeshin dhe udhezoheshin te provokonin viktimat e hafijllekut te tyre duke folur vete gjoja kunder komunizmit per ti nxitur te flisnin edhe ata duke i futur ne kurth e duke ua nxire jeten jo vetem atyre por edhe familjeve te tyre krejt te pafjshme. Ne nje fare menyre qe atehere e me porosi te Sigurimit ata kishin mesuar propaganden antikomuniste ne mbrojtje te komunizmit. Keshtu u ka mbetur ky ves edhe tani e nuk e kane per gje te flasin e lehin dite e nate kunder komunizmit nen pretekstin se kane qene te persekutuar kur ne fakt persekutonin e sakatonin te persektuuarit e vertete nga komunizmi !
        Sic thone francezet: skajet gjithnje puqen… Nga spiune e hafije te zjarrrte dje ne antikomuniste e antisigurimsa te zjarrte sot!
        A i doni pseudonimet !? Shihni e degjoni kush cirret sot me shume kunder tyre… qofte ne jeten e perditshme, qofte ne ekrane e gazeta, qofte ne politike !
        Dhe nuk behet fjale per hafijet e spiunet me pseduonime te ish- Sigurimit te Shtetit apo te policise… Ata jane pjesa e dukshme e ajsbergut! Nje e shtata e ndofta me pak.
        Ishin po aq ne mos edhe me te rrezikshem, spiunet ne radhet e Partise qe e kishin detyre statutore numer nje “vigjilencen ndaj armikut te kllases”.
        Ishin spiunet e Frontit,. Gruas, Rinise qe te benin gjemen me flete rrufe, apo rrufe mbi koken e cilitdo qe shfaqte pakenaqesine me te vogel kunder ish- diktatures.
        Pa ekzagjerim nuk ka pasur familje ne Shqiperi duke filluar nga ish- diktatori Enver Hoxha e deri tek Mandela shqiptar Pjeter Arbnori qe nuk kane pasur spiune ne gjirin e tyre, qe nuk kane spiunuar njeri- tjetrin.
        Shihni kronikat e filmuara te mbledhjeve qe nga fshati me i humbur e deri tek ish- Byroja Politike, qe nga skuadra e katundit me te larget e deri tek plenumet e Komitetit Qendror se si edhe vete ish- anetaret e Byrose Politike , te ish- Komitetit Qendror , …. spiunonin apo i hanin koken njeri- tjetrit… tamam si shtriga qe fillimisht han kelyshet e vet!
        Spiunimi ka qene nje semundje, nje epidemi masive ne Shqiperi. Ka qene nje tragjedi pjese jetike e tragjedise shqiptare. E jo vetem ne Shqiperi, por edhe me teper ne Kosove, Maqedoni, Mal i Zi e deri edhe ne diaspore.
        Fatkeqesia me e madhe eshte se kjo dukuri nuk ishte vetem komuniste. Eshte e mirenjohur raporti qe ish- shefi i Gestapos naziste Himleri i ben Hitlerit ne te cilin e thote se ” i vetmi vend ku nuk patem nevoje te paguanim spiunet ishte Shqiperia”( !!!)
        E njejta dukuri u shfaq me regjimin e Ahmet Zogut! E njejta dukuri vihet re gjate pushtimit turk ….
        E njejta semundje u shpalos edhe pas vendosjes se demokratures te Berisha- Gazidedes e deri ne ditet e sotme, kur “Koloneli i Asfalase greke me tre gishta “, sic e ka quajtur me qindra here deri edhe nga foltorja e Kuvendit Popullor Sali Berisha ministrin e tij te Mbrojtjes Arben Imami pergjon e spiunon ne menyre krejt antiligjore e antikushtetuese jo vetem ish- Presidentin e Republikes, Prokuroren e Pergjithshme, ish- kryetarin e SHISH-it, lideret e opozites e deri edhe ambasadoret e vendeve aleate strategjike te Shqiperise.
        Ose shkurt mos e tvet se te kallxon vet! Ata qe kallxonin te tjeret ne ate kohe sot kallxojne po me aq zjarr edhe vetveten… Jane mesuar te shkretet… Nuk mund te rrine pa lehur!
        Ujku qimen e nderron por zakonin se harron !

        Reply to this comment
        • anticensurë25642654 November 6, 13:02

          o idiot dega
          thua se “Kam nje mik timin nga Shkodra. Ka qene nje nder oficeret e Sigurimit te Shtetit me te ndershem, me korrekt, me te afte…”
          pra dhe njëherë”një mik të ndershëm,korrekt” këto nuk i vë në dyshim,por të thua dhe “të aftë”!?
          më duket idiotësi,normalisht tek ti o kalbësirë idiote!!
          e di përse??
          “– Po ti vet i ke gjetur me zgjuarsine tende natyrore”!!
          për këtë o degë e qelbur!!
          ti “me zgjuarsi natyrore”??
          nëse ky nuk ka tallur bythën me ty!?
          nëse e ka pasur me të vërtetë?!
          atëherë është dhe më idiot se ti!!
          ti je një copë gomari me një logori të jashtëzakonshme dhe me një IQ nën 90!!
          me kalimin e kohës do të ngjsësh shkallët e budallallëkut!!
          edhe mosha do të bëj të vetën!!demencën ke për ta arritur shumë shpejt!

          Reply to this comment
    • anticensurë25642654 November 6, 12:54

      o hajvan
      çfar shkruan
      “Nese Edi Rama flet per dike, qe ne fakt e ben shume rralle”
      po ramës nuk i rri goja asnjëherë pa ngrënë mut!
      njëlloj si ty or havan dega!!
      që je idiot!?
      vështirë se mund ta kundërshtojë kush!!
      ti e mbështet idiotësinë tënde me në forcë mbi natyrale!!
      ndoshta e ke të lindur si berisha dhe ti!!

      Reply to this comment
  26. Fresku November 2, 08:35

    Nje prokuror qe perdor mjetin e tjeterkujt dhe jo te vetin dhe gjendet i armatosur, qe eshte pergjegjes per veprime e vendime te kundraligjshme ne emer te se bërës drejtesi, ne shoqeri me persona me precedent penal padyshim qe noton ne ujera te turbullta , ndodhet i rrezikuar, dhe per kete gje ai vepron me ndergjegje te plote.Me siguri diku eshte prishur ndonje pazar.

    Reply to this comment
  27. intelektuali November 2, 08:53

    Spiuni i Enverit, Hamdi Dega:

    Informacionet e sakta ishin nga OSBE-ja kur doli me nje raport fare te sakte per pasurine kriminale te Edi Rames prej 200 milione dollare te depozituara ne Bankat e huaja, por jo informacioni ishte jo vetem per Edi Ramen, por edhe per Ilir Meten dhe Sali Berishen,

    prandaj:

    MOS NA U HIQ SI KRYETARI I GJYKATES SUPREME QE JEP VENDIME PER PROKURORET SHQYPTARE ME DACIBAOT E TUA ENVERISTE

    O MUT enverist,

    sepse:

    Je vetem nje vemje e hales se Enverit, qe tani ke kaluar ne halen e Edvin Droges, te Kristaqit, Killerit te Enverit.

    Reply to this comment
  28. intelektuali November 2, 09:03

    NO COMMENT!

    “Prokurori i Durrësit, Arjan Ndoja, i cili mbeti i plagosur gjatë një atentati me armë zjarri të ndodhur pasditen e sotme pranë “Mbikalimit të Shkozetit” në Durrës, është takuar një ditë më parë me kreun e Operacionit Ndërkombëtar të Monitorimit në procesin e Vettingut, Theo Jacobs me kërkesë të tij. Sipas A2 CNN, që citon burime nga Prokuroria e Durrësit, raporton se, kreu i ONM dhe prokurori Ndoja kanë biseduar konkretisht në lidhje me çështjen e ndjeshme për tokat në Gjirin e Lalëzit. Takimi ka ndodhur në zyrën e prokurorit Ndoja dhe ka zgjatur për më shumë se 1 orë e 30 minuta.”

    NO COMMENT!

    Reply to this comment
  29. ETHEM LALAJ November 2, 09:11

    Bravo -D I T A,Por Dita duhet te jet informuese dhe jo disinformuese.Pasi konkluzionet i nxjerr vet qytetari-intelektual-i pa-anshmem.
    -Ngjarja e Durrsit nxori dy ane negative:
    1-Prekurori Ndoja ishte shoqeruare me 2 bandit,pra banda nr.1.Kjo e pafalshme per nje prekuror Shqipetar,i cili ishte i perfolur qe ne 2016.Dhe nuk dihet se per ke u shkrege Kallashi me 20 fishek e jo 32…!
    2-Banda nr.2..eshte ajo hakmarrse e cila kishte per qellim asgjesimin e bandes nr.1.Perse:
    3-Ne makinen e Prekurorit ishte vet prekurori i pa-drejtesive te pronave ne Durres-Lales dhe krimineli Shijakut qe rrahu Bisezmenin LIBABEZ ne 2016.Dhe ddehtesia e komanduar nga Argita Berisha…stonoi.
    4-Pak dite me pare dha dorheqjen krye-gjyqtarja QELESHI-mikja e ARGITA BERISHES.Pra,problemi eshte shume me i thelle.
    5-Ne Kuvend Km Rama dhe zv-Braçe akuzuan prekuririn se bashkpunon me kriminelet.Dhe ne vend qe KLP te analizonte situaten,te therriste Qeveritaret te informonin per çka dinin,doli ne konkluxionin se ” qeveria nuk duhet te pergojoi drejtesine..”! Kjo tregon se KLP,KLGJ.. nuk jane ne binaret e ligjit por te Maliqit SALI.
    6-Zotrinj:Kryeministri di gjithshka qe behet ne vendin e tij,por dhe me gjere.Por Ai nuk fut ne burg ata qe thyejne ligjin.Kete duhet ta beje Prekuroria dhe Gjykatat.Por ato i drejton akoma Salikrimi.Ai ndaj rri aty ne moshen 75 vjeçare.Dhe ishte i pari qe doli ne mbrojtje te prekurorit.Pse: Se po i vjen radha vilave te Gj.Lalzit me 11 wc.
    7-Dhe ne vend qe prekurori dhe i FORTI SHIJAKUT te ishin ne burg,dalin e shetisin para atyre qe u kane bere padrejtesine.Per kete drejtesi tek ne ka 2 rruge:
    1-Ose thyesit e ligjit te fyten ne burg e tu sekuestrohet pasuria…siç kekon Buntestagu Gjerman..
    2-Ose te eleminohen nje-nga-nje nga vet populli.Pasi keta prekuror e Gjyqtar nuk mund te denojne njeri-jatrin.Ata nuk çaken.Vetem “TOPI MATO GRUDES I ÇAN. ”
    -FlM-DITA qe na krijon mundesine per te dhene nendimin ton modest.
    -Nga mallakastrioti intelektual i pa-ashem- jo anonim.

    Reply to this comment
    • intelektuali November 2, 10:24

      Ethem Beu,

      I je afruar te vertetes per intelektualin,

      por:

      PSE E KA MBAJTUR EDVIN DROGA PROKURORIN E KORRUPTUAR TE DURRSIT KUR KA 6 E KUSUR VJET NE PUSHTET, KA NE XHEP ARTA MARKUN DHE PO BEN VETTING NE DREJTESI SI STALINI NE KOHEN E QEPES TE PARTISE BOLSHEVIKE?

      Po Saje Qorrin e pe si i shpetoi Drejtesise me “autokritike shoqerore” vetem me nje shenje me sy te Edvinit per gjyqtaret dhe prokuroret qe u cane dhe u bene cika-cika sa te hapesh dhe te mbyllesh syte?

      Po Dosja e vjedhjes se votave ne Diber dhe Durres e pe si shkoi si rakete kozmike me urdher te Prokurorise ne nje drejtim te panjohur anonim, me shume anonim se intelektuali se tani s’ka kush t’ja gjeje me fillin?

      PO EDVINIT I KANE DALE KRYEBASHKIAKET TE GJITHE KRIMINELE TE DEKLARUAR DHE TE DENUAR NE DHE TE HUAJ MORE ETHEM BEU MAVRIA?

      Qysh keshtu?

      dhe:

      Pse njashtu?

      Reply to this comment
  30. Ziguri November 2, 09:12

    Ju te gjithe shpellare ulurisni se rama beri prokurorin,kur ai tha qe ka prokuror te lidhur me krimin,ate qe ju me salihun e thoni perdite,tani po ju beni prokurorin gjykatsin duke I quajtur kriminel pa asnje fakt njerez qe nuk kane plotesuar formularin,sevgjini I remziut ishte drejtor kur ishte I pandehur,meta ishte zvkryeminister I salihut,nuk ka parelelizem ndermjet salihut,ai eshte Njishi,ska te tjere si ai.duroni disa dite dhe do kuptoni se kush e ka urdheruar atentatin,cfare lidhjesh ka I forti I sukthit me familjen berisha dhe ne vecanti argiten,pronat qe ajo ka ne zonen e Lalzit dhe te ishmit,te dy prokuror dhe mafioz duhet te zhdukeshin,dine shume per pronat e familjes berisha.

    Reply to this comment
  31. US November 2, 09:18

    teqitje, nuk jane shoqeruar me kriminele, nuk kane vjedhur me kriminele, nuk kane kryer krime monstruoze qe erresojne krimet e cdo lloj krimineli ordiner?!
    Ziejne jo nga frika e drejtesise, qe vazhdon te jete edhe pas vetingut ne sherbim te mafjes dhe impotente, por nga frika se neser jane vete ata, politikanet, qe do te sharrohen ne makine me kriminelet, po nga plumbat e mafjes dhe do paguajne per aferat, krimet dhe gjakun qe kane derdhur, me hakmarrje dhe gjak. Meqe ligji dhe drejtesia nuk duken gjekundi.
    Dhe eshte me mire keshtu, ti shohim si qente nen plumbat e sojit te tyre mafjoz, se tju durojme arrogancen, karshillekun, luksin dhe shkerdhenerite mbi kurrizin e atyre fukarenjve dhe femijve qe masakruan, per te mbreteruar mes luksit, te veneruar dhe te paprekshem.
    Ata e dine me mire se kushdo tjeter, qe dikush nga gjaksat qe kane mbjelle, i pergjon dite e nate …

    Reply to this comment
  32. intelektuali November 2, 10:50

    Flaka enveriste e Partise se Punes:

    Mua me thene te drejten duke lexuar dacibaon tende per gazeten e nerume DITA, me duket sikur ka dale nga Ferri Enver Hoxha dhe po anatemon median nderkombetare duke paralajmeruar Internacionalen Komuniste per “Rrezikun Anglo-Amerian”,

    prandaj:

    O MUT budalla:

    Gazeta DITA nuk eshte Zeri i Popullit i Edvin Droges qe e ka trasheguar gazeten famekeqe nga Partia e Punes, gazeta DITA u jep tribune te gjitheve paperjashtim kush ka argumenta dhe llogjike per te debatuar dhe nuk mer urdhera nga Partia dhe ty po nuk te pelqeu

    KUSH TE DETYRON TA LEXOSH SI SHABAN HUNDERRI?

    Reply to this comment
    • intelektuali November 2, 12:12

      Vaso Bolja:

      Kujt ja ke adresuar kete dacibao qesharake?

      sepse:

      Nga nguti per te mbrojtur Edvin Drogen e Kristaqit, Killerit te Enverit ke harruar te “damkosesh “Armikun e Kllases” dhe ta shpallesh Poliagjent te Botes,

      prandaj:

      Repliken po e mer persiper intelektuali ne emer te “Armikut te Kllases” qe e ka “Hale ne sy” Rilindjen Enveriste:

      SA VJET AKOMA DO TA MBAJME EDVIN DROGEN NE KRYE TE PUSHTETIT TE TIJ MAFIOZ?

      pasi:

      Ky Kryeminister KAQOL, pa shkolle dhe pa arsim ka 6 e kusur vjet ne pushtet dhe po e con Shqypnine nga deshtimi ne deshtim njesoj si Enveri ne Kohen e Qepes te Partise se Punes.

      He mo fanatiku Vaso Bolja sa vite akoma duhet te mbajme ne kurriz Edvin Kaqolin qe te bindemi se eshte nje hajdut mashtrues lakmitar qe mendon vetem per xhepin e tij?

      PO KETIJ MASHTRUESI ENVERIT I DOLEN TE GJITHE KRYEBASHKIKAT KRIMINELEME VULE NE BALLE?

      prandaj:

      Beji edhe ti te fala Bashkim Ulajt, Saje Qorrit, Gjushit dhe Avdulajve me “Venusat” dhe Gerdallat e Enverit ne krye te Shtetit dhe te Pushtetit qe i kane bere shqyptaret si nje fis prej Afrike Zulu qe dine te bertasin rreth zjarrit vetem:

      DUM BABEN!

      Reply to this comment
  33. Vasili November 2, 10:52

    I semure per te bere te paanshmin,je ekspozuar si nje dashakeqes i vogel kundrejt Rames,i cili qarte ka thene:
    E kemi pasur te pamundur nga ligjet, dhe per kohen qe disponojme per te verifikuar veprimtarine e kandidateve para zgjedhjeve.
    Dhe kur kane dale sado pak te njollosur me pas ps pa asnje hezitim,ne ndryshim diametral nga banda e kulles e sali-meta i ka fshire aty dhe nga partia.
    Une nuk kam asnje debolese per aktoret ne xhunglen albanistanase,por se fundi autori duhet te kishit thirrur ne ndihme logjiken e tij elementare:
    Cfare perfitimi,vec humbje do te kish pushteti i Rames duke vene kryetare bashkie nje person qe nuk e njifte dhe me tej te njollosur.
    Prandaj sado ta urresh kundershtarin duhet te mos lere llogjika te thuash gjera te paqene per te.
    Ndryshe ato do te kthehen si bumerange drejt teje,duke te llangosur fytyren.

    Reply to this comment
    • intelektuali November 2, 12:11

      Vaso Bolja:

      Kujt ja ke adresuar kete dacibao qesharake?

      sepse:

      Nga nguti per te mbrojtur Edvin Drogen e Kristaqit, Killerit te Enverit ke harruar te “damkosesh “Armikun e Kllases” dhe ta shpallesh Poliagjent te Botes,

      prandaj:

      Repliken po e mer persiper intelektuali ne emer te “Armikut te Kllases” qe e ka “Hale ne sy” Rilindjen Enveriste:

      SA VJET AKOMA DO TA MBAJME EDVIN DROGEN NE KRYE TE PUSHTETIT TE TIJ MAFIOZ?

      pasi:

      Ky Kryeminister KAQOL, pa shkolle dhe pa arsim ka 6 e kusur vjet ne pushtet dhe po e con Shqypnine nga deshtimi ne deshtim njesoj si Enveri ne Kohen e Qepes te Partise se Punes.

      He mo fanatiku Vaso Bolja sa vite akoma duhet te mbajme ne kurriz Edvin Kaqolin qe te bindemi se eshte nje hajdut mashtrues lakmitar qe mendon vetem per xhepin e tij?

      PO KETIJ MASHTRUESI ENVERIT I DOLEN TE GJITHE KRYEBASHKIKAT KRIMINELEME VULE NE BALLE?

      prandaj:

      Beji edhe ti te fala Bashkim Ulajt, Saje Qorrit, Gjushit dhe Avdulajve me “Venusat” dhe Gerdallat e Enverit ne krye te Shtetit dhe te Pushtetit qe i kane bere shqyptaret si nje fis prej Afrike Zulu qe dine te bertasin rreth zjarrit vetem:

      DUM BABEN!

      Reply to this comment
      • ALBAN DEGA November 3, 17:09

        INTELEKTUALI TRU GOMAR E MENDJE BOLE !

        SA MIRE E BEN LEHESIN E HRUSHOVIT QE ENVERI E SHKERDHEU SI ASKUSH TJETER

        … O sa mire me qene Hrushov
        Ole ole ole ole….
        O INTELEGOMAR Sharov !
        Oí… Oí… Oí … OI
        O kopil i Nenes Rusi !
        O bastard i shkines Serbi !
        O zhurmues i “ mixhes”Sali
        Shpifje …rrena pa kufi
        Nje hor mercenar safi
        Oí… Oí… Olé…Olé
        Tru gomar e mendje bole!

        Reply to this comment
  34. pOVERO dJAVOLO (porositni 3 -Drone me exploziv dhe bejini te fluturojne ne kokat e sherbetoreve te Djallit ) November 2, 11:04

    Karlo Bollino ,

    nuk ka ber asnji Krim ,vjedhje shtetit ,shkaterrim ,tradheti ,degjenerim ,

    si egersira e dal ga Shpella sali berisha

    – qe mban ne konton e tij nji akuze te njejte si ajo e Sllobodanit kufomes se burgjeve te Hages ,( KRIME VS NJEREZIMIT )

    2- nuk ka tentuar e as vjedhe Thesarin e Shtetit Shqiptare
    as vene kusht Firmave te Medha te ktij vendi apo X Miistri 7% te fitimit ti paguhet atij ,

    as thirrje per lufte popullit shqiptare ,
    me bo Tym ne Shqiperi ,duke kercenuar indirekte kundershtari Politike ,me qellim qe Ai te fitonte zgjedhjet me dhune ne kercenimin e armeve ose arratiset e shpetoje

    akuzave te Shtetit ,

    3- as si Al Bashah – ky terrorist e kriminel me Licens
    TERRORISTI ISLAMIK nga shteti me i degjeneruar ne Bote Hollandes ,

    akuzuar per krime ,vrasje e 4 -shqiptareve ;vjedhje buxhetit te shtetit ne shuma ,
    qe kalojne 1/2 Miljardit $
    siedhe tradheti ndaj Shqiperise duke firmosur

    dhurimin e teritorit detare Shqiöpetare GREQISE ;
    ne shkembim te mbeshtjes nga Qeverria GREKE
    ne BE dhe faktori Nderkombetare ,-bandes Antishqiptare PD-lsi

    pra ,sieedhe shifet ,

    i nderumi gazetare model z.Karlo Bollino ,

    nuk ka ber dhe nuk perben asnji rrezike ,
    per shoqerine dhe Shtetin Shqiptare

    por

    banda e Krimieleve dhe terroristeve islamike
    boshti i se Keqes ne Shqiperi ,

    sherbetoret e Djallit
    treshja ,,,
    qe eshte njikohesishte Mallkimi i Shqiperise

    per aq kohe sa do frymojne lirin dhe te Ardhmen e Shqiperise ,

    qe kta te tre vahzhdojne ta sabotojne edhe me ane te medieve si kjo ,etj ,

    qe vet i financojne .

    Reply to this comment
  35. eDRAMA November 2, 11:15

    Jo Prokurori Rama me mire Krimi Rama
    Jo more shoke jo, opozita mund te kete gjynahe plot por Krimi ka tjeter pronar. Eshte qeveria Rama me Krimin me te perbindeshem, zbrazjen e Shqiperise nga rinia prej ekonomise qe ka dergu ne gremine. Krim qe permasat e veta do ti tregoje me pas.

    Reply to this comment
  36. Zef Shpatari November 2, 13:25

    Tifozët tifo do bëjnë se aq tru kanë.

    E vërteta është që ky atentat ka tronditur edhe njëherë ekuilibrat e krimit në vend, që jo vetëm nuk i frikësohet shtetit, po në këtë rast veproi në të njëjtën vijë me këtë të fundit.

    Prokurori Ndoja prej disa javësh ishte vënë në qendër të sulmeve publike të kreut të qeverisë Edi Rama, si një person i lidhur me grupet kriminale, pasi përfaqësuesi i organit të akuzës kishte çuar pas hekurave drejtorin socialist të Kadastrës së Durrësit.

    Qeveria këtu është palë.

    Reply to this comment
  37. Abdyli November 2, 14:07

    Mikstura e bajga-kakërdhive të kuzhinës së Rilindjes, e gjeti “shkakun” e atentatit ndaj prokurorit Arjan Ndoj – shoqërimi i tij me elementë kriminalë e problematikë për drejtësinë, duke e vënë theksin se biles edhe atentati ju bë kur në makinën e tij ishin prezent elementë të tillë.
    Ok, nuk jam kontra o bajga por, të synohet eleminimi fizik i një prokurori për këtë arsye?
    Pastaj, nëse ky paska qenë mik i njerëzve të krimit, logjika më e thjeshtë ta do që ata nuk do e donin eleminimin e tij fizik.
    Do të thotë qartazi se eleminimi i tij u interesonte kryebajgave Rama e Braçe me shokë, të cilët publikisht edhe e kërcënuan këtë prokuror nga podiumi i Parlamentit dhe përballë Prokurorisë.
    Sepse këta I kishte prekur në kallo për pronat publike të grabitura nëpërmjet Kadastrës së Durrësit.
    Arjan Ndojt I qenka organizuar atentat për ta eleminuar fizikisht, sepse ishte shoqëruar me tre kriminelë () … po Rama e Braçe me shokë që janë shoqëruar këto gjashtë vjetë më treqind e tridhjetë e tre kriminelë e mafiozë duke u veshur atyre edhe kostumin e politikanit, parlamentarit, shtetarit apo diplomatit, e meritokan eleminimin fizik, atëherë?

    Reply to this comment
    • Tomi November 2, 14:08

      E keni vene re se sa i vogel eshte numuri i gazetareve qe kerkojne te largohet nga skena politike shqiptare e gjithe kjo klase politike mafioze, aq sa numurohen me gishtat e dores. E kjo shkon ne raport te drejte me numurin e shqiptareve qe nuk e perkrahin kete klase se pjesa dermuese nuk do t’ja dije. Vesi i perkrahjes se kesaj klase e indiferentizmit nga te tjere eshte me i keq se vesi i duhanit,alkolit e bile edhe droges e eshte pjese e karakterit te percudnuar nga diktatura

      Reply to this comment
      • Besnik November 2, 14:10

        Mire e ke deri te pjesa e percudnimit te karakterit nga diktatura.
        Une them percudnimi ka ndodhur ne vitet e “demokracise”.
        Nga padrejtesia, korrupsioni, pabaazia, shtypja dhe mjerimi, injoranca, lenia pa buke dhe pa dije, emigrimi masiv, depresioni, lënia e dinjitetit kombëtar rrugëeve të Evropës

        Reply to this comment
  38. mirel November 2, 16:42

    Te gjithe kriminele jane po he. Pune bandash ramiste dhe saliste.
    Vetem nje dru i popullit per te dy palet njelloj i rregullon keto pune.
    Se nuk jane trima jo. Te gjithe e dine kush jane dhe me se merren.
    Keta qe veprojne si cubat ne fshehtesi duhen djegur ne vendet publike, bashke me kryetaret e bandave, Ramut, Sali dhe te tjere

    Reply to this comment
  39. QYTETARI November 2, 17:50

    More ku e dinte Kryenministri qe ky qe kriminel ? Dhe ….
    E merni vesh se ne ca shteti jetojme dhe ca kryeministra kemi?

    Reply to this comment
  40. korkodili November 3, 08:25

    si nuk flisni per oficerin e SHISH
    U vra per gjirin e lalezit.
    Ne menyren me makabre
    I pren gjyhen(sipas ekspertizes Gjermane)
    E vrane
    E dogjen
    E varosen si njeri pa rendesi
    Nuk e zuri njeri ne Goje
    Pas tij jane vrare shum e shum te tjere.
    Per gjirin e lalezit ku jetojne te pasurit, te koruptuarit, hajdutet Kusaret , te pa moralshmit e SHQIPerise

    Reply to this comment
  41. Aliu nga Selenic November 3, 17:11

    Ti Bravo sipas tej Rama i paska then dile e vraje Prokurorin.?
    C`fare perrallisni keshtu more te mjere.
    Rama ka klritikuar fajet e renda te prokurorit dhe ne pergjithsi te drejtesise shqiptare.
    Po si munde te krahasosh Ramen ti me Prokurorin qe u hoq nga puna p[er kriminalitet.
    Edi Rama nuk ka dit gje ase per Valdrin POjetrin ase per Kajmakun/
    Sote Rama eshte distancuar nga keta madje falenderon edhe qeverin e tij qe nuk ka marre ne mbrojtje keta qe kan bere faje.
    Ne se Rama sote rrin me ket qe jan cilsuar fajtor athere ke te drejte te krahasoshj Ramen me kete Ndojn pore keshtu sic ben edhe Dita. Shum Gabim.!

    Reply to this comment
Shiko komentet

Komento

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*

Njoftim

Njoftim

Njoftim