Mbështes Ramën jo pa asnjë vërejtje. Nuk besoj se Berisha do të ndëshkohet ndonjëherë

Rexhep Qosja - INTERVISTË October 17, 2015 09:31

Mbështes Ramën jo pa asnjë vërejtje. Nuk besoj se Berisha do të ndëshkohet ndonjëherë

Ekskluzive DITA – Ka pranuar me kënaqësi një bisedë shumëplanëshe me DITA-n akademiku Rexhep Qosja, dhe kuptohet që çështjet për t’i trajtuar janë të ngjeshura.

Shumëçka ka ndodhur në Shqipëri dhe në Kosovë këto kohë, dhe z.Qosja i prek të dyja vendet me problematiakt e tyre në përgjigjet e tij.

Aq më tepër, kur ka shumë gjëra që nuk kanë ndodhur, e që përkufizohen si premtime të pambajtura.

Akademiku, shkrimtari e studiuesi i njohur prej do kohësh nuk ka qenë i pranishëm në media, dhe besojmë se kjo intervistë do pritet me interes.

E falenderojmë edhe një herë për kohën që na kushtoi. / Xh.Shehu / Dita /

 

– Profesor Qosja, falemnderit për këtë intervistë. Pyetja e parë është kjo: Jemi dy vjet pas ndryshimit të qeverisë në Shqipëri. Ç’përfundim mund të nxirrni, çfarë note do t’i vinit qeverisjes së deritashme të koalicionit të majtë? A prisnit më shumë ju personalisht nga Rama?

 – Me nota, prej 1 deri në 5 apo prej 5 deri në 10 nuk është e lehtë dhe nuk është e drejtë të vlerësohet a të zhvlerësohet puna politike dhe shtetërore e një qeverie. Në praktikën e qeverive që janë vërtet demokratike ka shumë ngjyresa mes masave e vendimeve që merr ajo, vlera e të cilave mund të shquhet shumë më tepër në vitet e ardhshme, domethënë në fund të mandatit se ç’duken në të tashmen. Por, meqenëse po këmbëngulni që të përgjigjem më prerazi në pyetjen, do të them: Me ndryshimet e sendërtuara në politikën shtetërore, koalicioni i majtë, shikuar në përgjithësi, ishte kryesisht i suksesshëm.

Nuk kam pritur më shumë se ç’është arritur nga qeveria, kryeministër i së cilës është Edi Rama, dhe nuk kam pritur më shumë se ç’është arritur për arsye se isha dhe jam i vetëdijshëm për vështirësitë e quajtura objektive dhe për pengesat e quajtura subjektive, që i janë bërë dhe po i bëhen kësaj qeverie, që po i bëhen në mënyrë të veçantë Edi Ramës.

 

– A mendoni se disa zhgënjime të elektoratit vijnë si reagim i natyrshëm pas reformave të dhimbshme, apo pakënaqësia është më e thellë dhe ka arsye të tjera?

– Është dëshmuar po thuaj në të gjitha vendet ish komuniste se reformat i shkaktojnë pakënaqësi ku më të vogël e ku më të madhe elektoratit. Pakënaqësia e elektoratit është më e madhe kur reformat janë më të thella, më të gjithanshme e sidomos kur janë më të shpejta siç ishin reformat që filloi dhe po zbaton Edi Rama. Edi Rama është detyruar të bëjë reforma më të thella e më të gjithanshme sepse ka trashëguar një gjendje parashtetërore pothuaj kaotike.

Ishte detyrë atdhetare e tij dhe e qeverisë së tij, që prej një parashteti në të cilën sundohej pa rend e ligj të krijojë shtet dhe, mundësisht, të krijojë shtet që e quajmë bashkëkohor, dua të them modern. Edi Rama ishte i detyruar të zgjedhë mes Edi Ramës së duartrokitur kudo e kurdo apo Shqipërisë vërtet shtet, mes Edi Ramës së duartrokitur kudo e kurdo apo ardhmërisë së Shqipërisë. Përkrahja që unë i kam dhënë dhe vazhdoj t’ia jap qeverisjes së Edi Ramës, natyrisht, jo pa asnjë vërejtje, mbështetet në deklarimin politik e shtetëror të tij jo për pushtetin vetjak, siç bënte Sali Berisha, po për Shqipërinë shtet, për ardhmërinë evropiane të Shqipërisë, pa marrë parasysh tagrat politike publike që do të paguajë!

– Jo pa asnjë vërejtje – thoni ju. Cilat janë këto vërejtje?

E para, reformat e filluara prej tij dhe qeverisë së tij, tepër të rëndësishme për të sotmen, të ardhmen dhe për europianizimin e Shqipërisë, janë më të shpejtuara se ç’mund t’i pranojmë, se ç’mund t’i përligjë njëmendësia e Shqipërisë. Më duket se ai e ka harruar një të vërtetë historike: as revolucionet nuk bëhen shpejt.

E dyta, kriteret në përzgjedhjen e kandidatëve për deputetë nuk më duket se në çdo rast ishin të qendrueshme.

E treta, këshilltarët e tij politikë nga Kosova ishin pafatshëm të zgjedhur.

E opozita, ç’thotë opozita?

Opozita sot po i qet në shpinë Edi Ramës plot vagona me plot gënjeshtra! E kuptueshme! Intelektualët me mendje sipërore si Edi Rama e Rexhep Meidani në politikën ballkanike pashmangshëm ngarkohen me gurë e kusur!

– Shqiptarët prisnin që korrupsioni të ndëshkohej. Por disa reforma po varfërojnë të varfërit. Përse në vend të këtij shtrëngimi tek i skamuri, nuk u merret pasuria të korruptuarve? A nuk është koha për këtë?

– Korrupsioni është njëra prej të këqijave më të mëdha, më dëmsjellëse në jetën shoqërore, në procesin e demokracisë dhe në ndërtimin modern të dy shteteve shqiptare.

Korrupsioni po lulëzon si në Shqipëri ashtu edhe në Kosovë, kur e kur e ku e ku po lulëzon edhe në bashkëpunim mes grupeve a institucioneve të Shqipërisë shtetërore dhe të Kosovës. Më pyetni a është koha që t’u sekuestrohet pasuria të korruptuarve? Koha është, natyrisht, por pasuria të korruptuarve as nuk po u merret as nuk do t’u merret! Në Kosovë po bëhet një e quajtur luftë, por luftë e shtirë, kundër korrupsionit.

Me një gjuhë gjoja të vendosur, në të vërtetë të rrejshme, po mbulohet, po maskohet korrupsioni. Po burgosen mësues, infermierë, pylltarë, rojtarë, pse kanë marrë 50 a 100 euro mitë, por me asgjë nuk po trazohen zhvatësit e pasurive të Kosovës, milionerët e pasuruar për një vit, për pesë vjet a për dhjetë vjet. Pasuria e tyre e vjedhur, e plaçkitur prej Kosovës nuk do të sekuestrohet, nuk do të nacionalizohet, pa u miratuar ligji për hulumtimin e pasurisë së të pasuruarve – prej disave pas çlirimit të Kosovës e prej disave në kohën e Millosheviqit, mes të cilëve është edhe familja e Ibrahim Rugovës.

Sipas mendimit tim, pa miratimin e ligjit për hulumtimin e pasurisë, korrupsioni nuk do të mund të parandalohet as në Kosovë e as në Shqipëri.

– Z. Qosja, pse duan (dhe vazhdojnë) të ikin shqiptarët?

– Shqiptarët po ikin prej vendit të vet për disa arsye: për shkak të varfërisë; për shkak të të këqijave politike e shoqërore, që përmes administratës e institucioneve të tij të ndryshme pushteti po u shkakton qytetarëve; për shkak të dëshpërimeve të tjera të ndryshme në pushtetin prej të cilit kanë pritur shumë pas rënies së komunizmit; për shkak të padrejtësive të veçanta që po u bëhen atyre që ikin; dhe për shkak se pushteti, tani fshehurazi, e nxit këtë ikje të shqiptarëve në vendet evropiane dhe në kontinente të tjera dhe e nxit për shkak të devizave që do të çojnë në Kosovë si dhe për shkak të shpëtimit prej të pakënaqurve!

– Ju njiheni si një nga kontestuesit e mëdhenj të Sali Berishës. Çfarë përfaqëson në memorien tuaj ky emër aktualisht?

 – Dua të jetë e qartë: Rexhep Qosja nuk është kontestues i Sali Berishës si intelektual, si mjek, si njeri. Jo. Unë e respektoj si intelektual që, më kanë thënë, lexon shumë, si intelektual që, megjithatë, e flet me kujdes gjuhën standarde, si mjek specialist i aftë për trajtimin e sëmundjeve për të cilat është i specializuar.

Por unë e kontestoj politikën e tij prej vitit të parë të ngritjes në politikë dhe e kontestoj për shkak të bolshevizmit të tij, për shkak të populizmit të tij, për shkak të bashkëdyzimit të bolshevizmit dhe fashizmit në atë politikë, për shkak të vrazhdësisë së pamatshme në atë politikë, për shkak të diskursit të tij sheshelian, ndotës, politik, për shkak të dëmit që me atë politikë i ka bërë Shqipërisë e, kur e kur, edhe Kosovës.

Edhe tani kur s’është më kryetar i Partisë Demokratike ai po i sjell dëme jo vetëm politike Shqipërisë përmes ujarit të tij politik, Lulzim Bashës, i cili, si po shihet, nuk ka dëgjuar as mësuar kurrkund për kategorinë e quajtur masë morale dhe estetike. Po të dinte gjë për masën, për këtë vlerë prej Greqisë antike e deri sot, ai nuk do të gënjente aq hardallshëm saqë me ato gënjeshtra të tij propagandistike, me të cilat synon të kompromentojë qeverisjen Rama-Meta, në të vërtetë po i shkakton avari partisë së tij, të cilën po e çdrejton, çka u pa edhe në zgjedhjet e 21 qershorit. Në kujtesën time ai, Sali Berisha, është shënuar si fatkeqësi politike e shtetërore e Shqipërisë.

– A besoni se Berisha do ndëshkohet ndonjëherë për krimet e tij të çdo natyre: penale, ekonomike, kombëtare…?

-Nuk besoj se do të ndëshkohet ndonjëherë.

– Kjo çështje shënohet nga elektorati si premtim i parealizuar i kësaj mazhorance…

– Mjerisht, Shqipëria vazhdon të jetë e përçarë jo vetëm në pikëpamje politike. Prokuroria e Shqipërisë, pas formimit të Qeverisë Rama-Meta, kishte mundësinë të nxirrte një varg delinkuentësh shtetërorë në gjyq, përpos të tjerësh, edhe yshtësit e vrasjes së katër protestuesve në vitin 2011, por qeveria nuk e lejoi këtë. Dhe, nuk e lejoi ndoshta për shkak të drojës prej ngritjes në revolta të PD-së, që Sali Berisha do ta sundojë gjatë me evetefendinjët e tij!

 

– Ju besoni te Reforma në Drejtësi?

 – Gjyqësori në përgjithësi, në Shqipërinë shtetërore dhe në Kosovë, është tmerrësisht i korruptuar dhe kjo do të thotë i pamoralshëm politikisht dhe juridikisht. Edhe faktorët ndërkombëtarë po bëjnë trysni që reforma e gjyqësorit në Shqipëri të bëhet sa më parë. Besoj se kjo reformë do të bëhet në Shqipëri, por kam drojë se, për shkak të rezistencës që po i bëhet qoftë prej gjyqësorit, qoftë prej PD-së, kjo reformë do të jetë sipërfaqësore. Si e tillë ajo nuk do të sjellë shërimin e sistemit të drejtësisë në Shqipëri.

Në Kosovë, fatkeqësisht, gati se nuk po flitet për reformë të sistemit të drejtësisë. Si të flitet? Sistemi i drejtësisë në Kosovë formalisht është perëndimor, por thelbësisht vazhdon të jetë vetëqeverisës jugosllav. Ja një shembull. Para do kohe, kur flitej për korrupsionin edhe të kryeministrit të tanishëm, doli prokurori i Kosovës në një televizion dhe pa e pyetur kush deklaroi: prokuroria po heton për korrupsion disa ministra, por jo edhe kryeministrin!

Ishte kjo sjellje tipike e prokurorive të kohës së Jugosllavisë komuniste vetëqeverisëse. Edhe lëndët në gjyqësor këtu përzgjidhen për trajtim në mënyrë selektive – siç duan gjykatësit e gjykatëset dhe këtë seleksion të tyre e përcaktojnë përkatësitë e shkallët politike të akuzuesve e të të akuzuarve, lidhjet, afritë, miqësitë, pazaret e të tjera!

-. Po tentohet shkrirja e akujve me Serbinë dhe “ristartimi” i marrëdhënieve mes shqiptarëve e serbëve, inkurajuar nga BE-ja. Në këtë aspekt si e vlerësoni Edi Ramën?

 – Marrëdhëniet e shqiptarëve dhe serbëve do të duhej të normalizohen sepse kjo është në interesin e të dy popujve dhe të shteteve të tyre, Kemi arsye, prandaj, të çmojmë nismat e Edi Ramës për normalizimin e këtyre marrëdhënieve. Por, meqenëse shumëçka për këtë normalizim varet prej ndryshimeve në ideologjinë politike të Serbisë ndaj Kosovës e ndaj shqiptarëve, do të doja që politika e Edi Ramës në komunikim me sheshelistët Vuçiq e Nikoliq dhe me millosheviqianin Daçiq të jetë më e ngadalshme.

-. Ndërkaq kemi një ngjarje të pazakontë: Kualifikimin e Shqipërisë në kampionatin e ardhshëm evropian të futbollit. Si e keni përjetuar këtë ngjarje? Kemi këtu parasysh edhe debatet shoqëruese…

Pse ta quajmë ngjarje të pazakontë kualifikimin e Shqipërisë në kampionatin e ardhshëm evropian të futbollit? Është ditur se një ditë edhe Shqipëria do të marrë pjesë në atë kampionat dhe kjo ditë, ja, erdhi, sivjet. Dhe, ne aty, në atë kampionat, do të tregojmë fuqinë tonë trupore, muskulore, mjeshtrinë tonë futbollistike dhe disa shkathtësi të tjera që prodhon dhe kërkon futbolli.

Por, unë do të dëshiroja që në panairet e librit në Gjermani, në Francë e në vende të tjera të tregojmë edhe mendjen tonë krijuese, edhe imagjinatën tonë krijuese, edhe mjeshtrinë tonë artistike në letërsi. Për këtë arsye, prandaj, do të ishte mirë që përpos shpenzimeve që bëjmë për trainerin italian de Biazi, të bëjmë shpenzime edhe për përkthimet e romaneve, tregimeve, dramave, poezive tona në gjuhë të tjera, si, fjala vjen, në gjermanisht, në frengjisht, në anglisht, në italisht për t’u paraqitur në ato panaire, siç veprojnë sot të gjitha vendet e vogla, prandaj edhe vendet ballkanike. Nuk do të thosha se paraqitjet e këtilla në panaire janë më pak të rëndësishme se paraqitjet në kampionatin evropian të futbollit. Apo jo?

Më ka gëzuar kualifikimi i skuadrës sonë në kampionatin evropian të futbollit, por nuk do të doja që ky gëzim të shprehet me euforinë me të cilën u shpreh. Jam kundërshtar i reagimeve euforike në përgjithësi, i reagimeve euforike ndaj fitoreve. Euforia nuk është cilësi e njerëzve e as e popujve me qëndrueshmëri psikologjike, shoqërore dhe historike. Nuk duhet ta harrojmë një mendim që e kanë shqiptuar njerëz të mençur të popujve me përvoja të mëdha historike: euforia është ndjenjë e zjarrtë, joracionale, që kalon shpejt dhe mbas saj vjen mahmurlluku! Të mos jemi euforikë dhe të mos jemi mahmur, pra.

– Një situatë kaotike kemi në Kosovë. Një bashkëqeverisje të pazakontë midis LDK-së dhe PDK-së. Pse ka ndodhur kjo?

-Situata në Kosovë nuk është kaotike por mund të bëhet. Për bashkëqeverisjen, unë do të thosha për bashkësundimin e PDK-së dhe LDK-së, në të vërtetë të Hashim Thaçit me Isa Mustafën, vendimmarrës kryesor ishte Hashim Thaçi, kurse këtij vendimi, kontribut i kanë dhënë edhe tri partitë opozitare të cilat, si po dëgjohet, nuk kanë pranuar të hyjnë në koalicion me PDK-në, konkretisht me Hashim Thaçin.

– Si i gjykoni aktet e Vetëvendosjes?

-E kam thënë edhe me shkrim se nuk pajtohem me disa veprime të Vetëvendosjes, por aty ku e kam thënë këtë mendim kam shtuar se: pa Vetëvendosjen Kosova do të bëhej një bërrakë politike në të cilën do t’i ndodhnin shumë të këqija vendit.

Veprimet e sotme të Vetëvendosjes, të Aleancës për Ardhmërinë e Kosovës dhe të Nismës janë të nxitura prej veprimeve politike dhe shtetërore, në të vërtetë kundërshtetërore të Qeverisë në krye me Isa Mustafën. Qeveria e sotme e Kosovës në krye me ish ministrin e qeverisë së Millosheviqit në Kosovë, Isa Mustafën, po e dëshmon demokracinë e saj të rreme duke tradhtuar interesat kombëtare dhe shtetërore të Kosovës. Nuk ka dyshim së autonomia e veçantë e komunave serbe në Veri të Kosovës e cenon fort sovranitetin e Kosovës. Kjo autonomi bëhet rrezik për ardhmërinë e Kosovës shtet.

Me marrëveshjen për demarkacionin me Malin e Zi, lehtë e shpejt i falen Malit të Zi disa mijëra hektarë tokë të Kosovës. Me njohjen e sovranitetit të Malit të Zi mbi këtë tokë Kosova cenohet në pikëpamje territoriale dhe në pikëpamje gjeostrategjike. Mund të thuhet kështu në radhë të parë sepse ajo është tokë që shtrihet nën vijën më të lartë të bjeshkëve që ndajnë natyrshëm Kosovën prej Malit të Zi.

Opozita vendosmërisht po kërkon të tërhiqet nënshkrimi prej atyre dy marrëveshjeve, që dëmtojnë rëndë Kosovën. Kryeministri i Kosovës vendosmërisht po mohon gatishmërinë që ta tërheqë nënshkrimin e tij.

Ky mospajtim thelbësor Opozitë-Qeveri ka sjellë bllokimin e punës së Kuvendit të Kosovës tani e një muaj.

Kjo gjendje s’mund të vazhdojë gjatë si e tillë. Arrestimi i disa protestuesve, kërcënimet për denoncimin e deputetit Albin Kurti e të deputetes, Albulena Haxhiu, për vepër penale pse kanë qitur gaz lotsjellës në Kuvend i përkeqësojnë edhe më tej marrëdhëniet mes Qeverisë dhe Opozitës. Mund të merret me mend se sa do të ashpërsohen këto marrëdhënie në qoftë se ngrihen denoncime edhe kundër dy deputetëve të Opozitës që hodhën gaz lotsjellës në Kuvend të enjten, më 15 tetor: kundër deputetes Donika Kada Bujupi dhe kundër deputetit Faton Topalli.

Nuk ka dyshim se Kosova po përjeton edhe një krizë të rëndë politike që ka drojë të bëhet konflikt shoqëror! Ky konflikt mund të ketë pasoja në trajtimin e shtetit të Kosovës nga ana e faktorëve ndërkombëtarë, para së gjithash nga BE dhe SHBA.

Rrugëdaljen e sigurt e shoh në mbajtjen e referendumit për deklarimin e popullit për ato dy marrëveshje.

Do të ishte shumë tragjike për Kosovën në qoftë se faktorët ndërkombëtarë lejojnë që të përdoret dhuna shtetërore për ta nënshtruar Opozitën e panënshtrueshme.

-. Keni bërë një status në facebook muajin shtator, ku evokoni revolucionin francez. Jemi kuriozë të na zgjeronit tekstin e atij shënimi…

– Është fjala për një mendim të poetit të madh francez, Lamartinit, që e kam përdorur si moto në librin tim Shqipëria dhe Kosova – si janë dhe si do të duhej të jenë. Nuk është hera e parë që atë mendim të Lamartinit të botuar si moto në librin tim të tjerët e botojnë apo e japin në portalet informative. Dhe, mirë e bëjnë. E vlen të lexohet më shpesh, sidomos prej atyre që bëjnë politikën. Le ta lexojnë edhe njëherë këtu:

 Në qoftë se arrin që prej një kombi qytetarësh të bëjë shoqëri të turpshme gënjeshtarësh; në qoftë se e bën atdheun të skuqet për shkak të këqijave zyrtare; në qoftë se lejon që të fundosemi në tragjedi të vërteta të korrupsionit; në qoftë se lejon që pandershmëria e pushtetit shtetëror të pikëllojë dhe poshtërojë kombin dhe pasardhësit – ky pushtet, të jeni të sigurt, do të përmbyset. Dhe, do të përmbyset jo në gjakun e vet, si ai i vitit 1789, po në kurthin e vet. Dhe, meqenëse keni pasur revolucionet e lirisë dhe kundërrevolucionet e famës, tani do të keni revolucionin e ndërgjegjes dhe revolucionin e përbuzjes.

 

-. Një pyetje e fundit zoti Qosja e shtuar nga kryeredaktori: A zgjedh populli gabim apo të zgjedhurit tradhtojnë popullin?

– Ndodhin të dyja këto të këqija. Historia është përplot shembuj që tregojnë se sa gabimisht mund të zgjedhë populli. Nuk është thënë rastësisht pas Revolucionit të Madh Francez: populli është forcë pa sy! Gjermanët – popull me qytetërim e kulturë të pasur, me tradita shtetërore të gjata, në vitin 1933 do të zgjedhin Hitlerin kancelar të Gjermanisë. E Hitleri do të bëhet tragjedia më e madhe e popullit gjerman në gjithë historinë e tij.

Italianët – popull me tradita mijravjeçare shtetërore, qytetëruese dhe kulturore në vitin 1922 do të pajtohen me emërimin e Musolinit kryeministër i Italisë nga mbreti. Dhe, ai do të bëhet tragjedia më e madhe në historinë e shtetit italian dhe të popullit italian.

Është tepër shqetësuese sesa lehtë i ka gëlltitur Kosova karrierat politike të Isa Mustafës në kohën e komunizmit, pas komunizmit dhe gjatë e pas luftës së UÇK-së!

Është tepër shqetësuese sesa lehtë e pamenduar janë zgjedhur deputetë të Kosovës disa individë që shihen në Kuvendin e Kosovës.

Gjermanët, francezët, italianët, anglezët e popuj të tjerë evropianë mund të mos jenë më forcë pa sy, por ne, si po shihet, jemi ende!

Deri kur?

 

Rexhep Qosja - INTERVISTË October 17, 2015 09:31
Komento

96 Komente

  1. pipi February 17, 22:59

    Sa keq qe nuk eshte nga Shqiperia ky atdhetar e njeri i plotformuar, Profesor Rexhep Qosja!

    Reply to this comment
    • Tarrasi February 17, 23:53

      Eshte nga Shqiperia se dhe Kosova ka qene eshte dhe do jete Shqiperi autoktone.

      Reply to this comment
      • Gerti February 18, 18:38

        Sa keq, qe rrethohemi nga injorante si Pipat, qe nuk njohin as histori dhe as qe kane haberin se per cfare behet fjale, por qe duan medoemos te thone dicka.
        Sa mire, qe Rexhep Qosja apo Ismail Kadare, Adem Jashari dhe Endrit Cara, Taulant Xhaka apo Bekim Balaj,,,,,jane shqiptare ne zemer dhe jo guralece si Pipi.
        Pipi.!!! Nuk behet stan me lepuj si Zotrote.

        Reply to this comment
      • Robert February 18, 19:16

        Profesor Rexhep Qosja eshte nga Shqiperia dhe te gjithe shqipetaret jan nga Shqiperia. Kosova nuk ka zbriture nga nje Planet tjeter, por eshte pjese e pa ndare e Shqiperise.

        Reply to this comment
        • lis dushku October 17, 15:18

          Qe ishte Rexhep Qosja qe njohu i pari xhebrailin antikombetar Sali Berisha, nuk eshte faji i Rexhep Qoses,por i klases intelektuale te Shqiperise,qe nuk e dalluan kete fatkeqesi,qe ne fillim.Qe ishte Rexhep Qosja qe e shprehu publikisht alarmin e tij ne te mire te kombit shqiptar,nuk eshte faji i Rexhep Qoses,por i elites politike dhe akademike te Shqiperise qe ju ngjiten halese dhe nuk kuptonin se nga vjen grafma e qelbur.Cfare faji ka Rexhep Qosja qe elita politike e Shqiperise ose nuk sheh,ose ben sikur nuk sheh,ose ngaterron egjerin me grurin,shapin me sheqerin,qe e keqja mos ndeshkohet kurre,sic po e bejne tani!? Konkretisht a e dinte Ramiz Alia me sekretaret dhe feshferitesit rreth e rrotull se Sali Berisha ishte nje i semure mendor me simptoma te renda te delirit hipnotik????Atehere perse e dergoi tek studentet?A nuk e kuptonte Ramiz Alia dhe udheheqesia e asj kohe cfare mund te beje nje i semure i tille mendor me ca 18-20 vjecare?Perse nuk i paraqiten Berishes kartelen dhe diagnozen e dr.Ylvi Vehbiut? A e dinte udheheqesia e asaj kohe (qofte edhe drejtuesit e PS,Servet profesori qe dinte Katovicen) perfshirjen vullnetare te Berishes ne gjyqe politike,sic ishte gjyqi i Hysen Shoshorit?A i dinin keta gjynafqare te heshtur rolin e Berishes si organizator i mbledhjeve demaskuese te organizates baze te Spitaleve me objekt lincimi dy bashkeshortet mjeke,qe perfunduan te internuar ne Kavaje?Perse nuk i thane?Perse nuk i shkruan?Edhe ketu fajin e paska Rexhep Qosja,qe edhe pa i ditur te gjitha keto,pa llumin destruktiv qe po vershonte bashke me Berishen,dhe nuk heshti.
          Ishte Rexhep Qosja,qe paralajmeroi shkaterrimin e ish Jugosllavise nga cmenduria serbomadhe e Milloshevicit,,e jo mos te dallonte nje shejtan budalla fshati si Sali Berisha!Paska qene faji i Rexhep Qoses qe nuk heshti??/Po bash per kete e quajne profet i kombit! Kur nje mitoman si Berisha arrin pushtet ne nivele te tilla duhet denoncuar edhe vella ta kesh.Xha Hallili,nje plak baballek ne Gjirokaster,i tha intelektualit Sejfullah Maleshova per te birin:-Kete timin kush nuk e njeh,coc i duket,kush e ka cirret e nduket!Xha Halili e beri detyren.Paralajmeroi Shqiperine cfare sadisti po i vervitej shqiptareve syleshe!

          Reply to this comment
    • 888 February 18, 02:43

      President i ardhshem.

      Reply to this comment
      • ALBANO February 18, 09:46

        REXHEP QOSJA nUK NA THA SI PO ELUFTON KORRUPSIONIN RAMA META ….
        QOSJA NUK NA THA SA VENDE PUNE KANE HAPUR …
        NUK THA SE A ESHTE PERMIRESUAR JETA E POPULLIT QE KUR RAMA E KA MARRE PUSHTETIN …
        KETO GJERADUHET TE FLASI …SE JANE ME TE RENDESISHMET PER POPULLIN …RAMA PO BEN DISA GJERA TE MIRA ME PRISHJEN E PALLATEVE ME LEJE PA LEJE .. BERI TE MIRE SE I THA SERBEVE NE SY ATE GJE QE E GJITHE BOTA E MENDON ..
        POR NUK SHIKOJ GJE TJETER …MERCI …DHE QOSJA ESHTE AKOMA ME ENVER DIKATORIN …. CMUND TE PRINSI NJE NJERI QE MBRON NJE KRIMINEL

        Reply to this comment
        • "Horri i Bulevardit" February 19, 02:19

          O allvanos, ne qofte se je i papune, shko regjistrohu tek zyra e punes dhe besoj ne 81000 vende pune qe jane ne dispozicion, do te gjendet edhe ndonje vend pune per ty, por mos pretendo punen e meparshme, se qeveria ka bere nje moratorium per pyjet, nuk ka vend pune Dru me Pre.

          Reply to this comment
          • Kris 1 October 17, 15:20

            Se ku I sheh sukseset e Rames e di profesori.Ndoshta e quan sukses lakun qe I shterngon nje fyt popullit
            Pa u denuar krimi duke filluar tek Berisha nuk ndertohet shtet por ndertohet nje thertore per popullin.
            Jam I mendimit se dhe reforma nje drejtesi do te jete nje fishekziarr nje qiellin blu dhe e Uroj horrin e rilindjes te shese Sa me shume vizatime.

          • reflection October 18, 06:46

            Ti “horri bulevardit” atje tek zyra e punes e ke gjetur punen? Apo paguhesh per “horr bulevardi”Bejeni Rexhep Qosen antar te PS se ne Kosove ka nje jete qe nuk e gjen veten.

        • Po,Po October 18, 20:14

          ALBANO…! E ke shikimin e turbullte,ne vleresimin qe i ben profesorit dhe akademikut te shquar,atdhetarit te perkushtuar…,TË MADHIT REXHEP QOSE . Njeri te perkryer,nuk ka mbi dhe,por mendoj se nuk duhet pare kurdohere vetem dobesite e kujtdo qofte,siç bente Enveri,qe bashke me barin e thate,digjte edhe te njomin.Ne,nje grusht shqiptare jemi,ndaj duhet tu japim perparesi gjerave qe na bashkojne dhe jo atyre qe na ndajne .

          Reply to this comment
    • gjermani i fundit February 18, 11:14

      Qosja eshte pije e veçante,nuk eshte per ta pire gjedhet dhe as per ta blere matrapazet.

      Reply to this comment
      • llaf dibre February 18, 11:45

        Sa pak fole dhe sa shume the, o” gjrmani i fundit”!

        Reply to this comment
        • DREAM February 18, 12:31

          OooO po doli ndonje komunist ne gazete fillon mbledhja e komitetit qendror …me ne krye Horrin …ky i don ne veqanti kromunistet … e paska kuptuar qe une jam Nastradini dhe si Lubonja …po per vete ende nuk e ka gjetur klasen …apo ke ngelur ne klase shoku Horri …ke ngel te klasa enferr …
          nejse me duket se keni ngelur te gjithe atje .
          Gjermani i fundit ,ky eshte tamam pije e veqante ,njesoj si ajo qe perdorin fiset afrikane …e pregatisin me peshtyme ..ky eshte demagogji per shpelarje …truri .
          amon kur ike qe ktej ti mor njeri …se shume halle po u dalin komunisteve …ate dite qe tha Titua ..keshtu thote dhe Akademiku pije .

          Komplimenti Dites per shenimin redaksional ne krah te ktij
          kromunistit Qose ,ate e lexova …po qe per ca komunist te harruarr nga perendia …nuk blej gazete.. 🙂

          Reply to this comment
          • Horri i Bulevardit February 18, 13:27

            Dream, te me falesh se jam pak larg, se desha me te ardh me nji kavanoz komposto, per vizite, se e shoh qe je shume rende.
            Te shkuara.

          • gjermani i fundit February 18, 13:50

            shoku Dremitje,jam akoma ne Muriqan,se nuk iki pa ju mbledhur juve.Ju jeni si LHL te prapambetura,do ju marr t’ju ç’montoj ne Gjermani.

          • Dashamiresi October 18, 20:20

            Mos e vini re,mendjen e te çarturit Dream, se eshte ne enderr . Kur te zgjohet do t’i vijne mendte,por frigem se mos jete von per te.

      • orienti November 28, 17:15

        ..mendoj se nje mendim ndryshe i z.Qose nuk falsifikon realitetin ne analize..,perkundrazi na lejon te identifikohemi se kujt epoke duam ti pershtatemi..

        Reply to this comment
        • tartufi November 28, 17:15

          Kuqalashi i partise komuniste te Jugosllavise Qose….. ,haroi te komentoi….. me te
          miren e Rames { poshtrimin e dylberit Enver } Eshte per tu tallur me kuqalashet.

          Reply to this comment
      • info-analitike October 17, 20:44

        Eshte nga ato pije qe zgjedhin zakonisht hipokritet dhe adhuruesit e diktatoreve. E si mund te jete dicka e zgjedhur kush ben propagande te rendomte duke e fshehur nen petkat e akademikut?

        Reply to this comment
      • reflection October 18, 06:58

        O shoku gjerman i fundit qe ke ikur nga Shqiperia me 29 nendor, ke shume te drejte qe Qosja eshte pije e vecante sepse eshte pije qe e ka mezen brenda….VERMUT(kujto fjalekryqin e Cekes)

        Reply to this comment
    • zamo February 18, 14:44

      nje interviste e shkelqyer e rexhep qosjes ketij akademiku te madh atdhedashes qe gjithmone ka thene te verteten ne sherbim te se mires se popullit te tij,kjo qe tha ai esht emese e vertete sepse sali berisha eshte nje komunist apo diktator qe ka bere gjithcka per te mabjtur pushtetin dhe rama po e fut shqiperine ne shinat europiane dhe demokratike

      Reply to this comment
    • mendim i lire February 18, 19:19

      Njeriu i lig me emrin Sali,
      Qe s’rrezaton hic miresi
      Here hiqet si luan,
      Dhe here struket si mi!

      Ka gjetur shesh gjithmone ai,
      Me gjakun tone ka bere pershesh,
      Ne kete vend lesh e li,
      Ku ka vetem dhen dhe desh.

      Reply to this comment
      • Horri Bulevardit February 18, 19:19

        Bukur e ke qendisur, si gjithnje i nderuar zoti Vjosa.

        Reply to this comment
        • Butcher February 18, 19:20

          Vjershen me revolucionare tja gdhendin mbi varr kur te vdese Qoses. Se kane folur per reaksionare ne kohe te Dulles, por ky si i vonuar sheh reaksionare sot ne 2014, tamam si Don Kishoti qe shihte mullinj ere e qe nuk ja besonte as Sanco Panco. Po Rudina Xhunga te kete besuar valle kete perralle?

          Reply to this comment
          • Troja February 18, 19:20

            Parti me fashiste se PD e Saliut,ky vend e ky komb nuk do shohe kurre.Ko parti me Saliun bene te digjet Kosova,te digjet Shqiperia,te vriten njerezit si ne luften e Irakut,Sirise,apo Afganistanit.
            Ndoshta e mer dikush tjeter,ndoshta njerezit e ndershem te PD,i bashkohen Bamir Topit,ndoshta… te tjere njerez me bindje te djathta.bejne qe kjo parti te jete per popullin.

          • Marko February 18, 19:20

            Berisha drejt ngordhjes, ne prape me te meremi.

      • reflection October 18, 07:28

        Ti shoku “mendim i lire”
        Qe nuk te pelqen Saliu
        C’ke pare ndonje te mire
        Nga Edi Rama mavriu

        Ne tufen me dhen e desh
        Ku je futur “mendim-ziu”
        Rama po te con per lesh,
        Ty ta ka fajin Saliu.

        Reply to this comment
        • shqip October 18, 19:38

          Saliu?

          Eshte fajtor nga dje dhe sot
          Dhe mbas vdekjes esht’ fajtor!
          Pruri kujen port’ me porte,
          Madje,me te tijen dore.

          Ket’ dhe pjella qe e polli
          Mbane varrit s’ do e qas (!)
          Neser, gjithe do thone : – Ngordhi
          Dhe ngordhjen harram e past….”

          Reply to this comment
          • shqip October 18, 19:44

            ‘.. Le te vij dhe dreqi vet!
            Saliu mos ardhte kurre.
            Ky vend s’ka nevoj per mashkull,
            Ky vend ka nevoj per burr.

    • Askushi February 18, 21:26

      Behu burre e dil hashiqare. E ka mor vesht gjith bota mardhenjen qe ke me veshguesin. F. je ndar mbaje veten se nuk ben burri keshtu. e ke mbush gjith k… shkrimin. (deleted). Qoses nuk i punon me dhe vete emri qose do te thote qe eshte….

      Reply to this comment
    • sejdi October 19, 11:04

      Edhe profesor Qosja është nga Shqipëria o i mjer.

      Reply to this comment
    • agim January 7, 06:35

      ah mor pip si nu edi akoma ku fillon e mbaron Shqip[ria

      Reply to this comment
  2. Toronto February 17, 23:18

    Ky eshte nje sharlatan politik komunist qe duhet ti jape fund daljes ne ekrane.Sic duket edhe Rudines i kane shterrur idete qe merret me te.

    Reply to this comment
    • Nova Scotia February 18, 08:08

      …me dallimin e vetem qe idete e tij per politiken shqiptare te ketyre viteve po i verteton koha dhe plaget ne ne trupin e shqiperise

      Reply to this comment
  3. N.VJOSA February 17, 23:20

    Akademiku i shquar Rexhep Qose është një intelektual, si gjithë intelektualët e mëdhenj,
    AI KA PËR PERENDI TË VËRTETËN!
    I mrekullueshëm përcaktimi tij për Socialdemokratët e sotëm në botë.
    Shumë të sakta përcaktimet e tij për Edi Ramen, sidomos për ta nxjerr Shqipërinë nga kaosi berishian, sidomos për evropianizimin e Shqipërisë!
    NDËRSA REAKSIONARIN SALI TOPTAN BERISHA,
    REXHEP QOSE, si një Luan i stërmadh primitivin Sali, Reaksionarin Sali ai e bluan midis nofullave të stërmadha dhe me ne fund e pështyn si një gjë pa vlerë!
    Por kësaj radhe tha dhe disa të verteta edhe për Rugovën por dhe për kulishin Isa Mustafa!
    Mirë beri dhe me kritikat për Thaçin!
    E DËGJOJ MË SHUMË KENAQSI KËTË INTELEKTUAL TË SHQUAR TË MBARE HAPSIRAVE TË KOMBIT SHQIPTAR!

    Reply to this comment
  4. pilo February 17, 23:36

    Rama social-demokrat, Berisha, një reaksionar e ti o Koqe je Gomar.

    Reply to this comment
    • Tartufi February 18, 14:10

      @ Pilo
      Kur jeton ne mes te nje shoqerije qesharake,qesharaket me te medhenj jane
      ata qe degjohen neper ekrane dhe lexohen neper gazeta.Nje nga keta me
      qesharaket eshte dhe ky qerozi QOSIJA.Qesharaket nuk kane as nje gje per
      ti dhene nje kombi te mashtruar keq,por vec gjera per te qeshur e per tu tallur.

      Reply to this comment
  5. MARKO February 17, 23:49

    Berisha nje top m..

    Reply to this comment
  6. mustafa February 18, 00:32

    DELETED

    Reply to this comment
  7. Deli February 18, 02:32

    Ne Kosove ky i degjeneruar nuk i pat as 10 vota, familja nuk votoi per te.
    Qosja dhe 12 enverista ne Ferizaj perbejne tere kopene komuniste. Dihet edhe pse, ne Kosove komunistet simbolizojne slavin dhe Serbine

    Reply to this comment
  8. BARDI February 18, 03:36

    TE KOMENTOSH? eshte e kote ai i ka thene te gjitha me qetesi dhe pastertidhe nuk ke cfare ti hekish apo ti shtoshe intervistes se tije.
    BARDI

    Reply to this comment
  9. Marin Gashi February 18, 03:52

    Edi rama po vonohet ne korigjimin e deformimeve qe beri sali Berisha ne Kushtetuten e RSH me vitin 2008, ku eshte fajtor edhe vete. Korigjimi i defprmimeve te 2008 -tes do te coje ne zgjedhjen dhe emmerimet e kupoles me te larte te shteti jo me me 70+1 vote, por me 3/5 e deputeteve. Keshtu zgjidhet nje kupole e re e larte shteterore, e cila i dergon automatikisht Ali Baba Saliun dhe 40 kriminelet e hajdutet e tij ne gijotine.

    Reply to this comment
  10. Bilal camurri February 18, 03:55

    Fol o perendia i shqiptareve,pa qente le te lehin!Nato vitet e zeza te presidences Berisha,kur turmat elektrizoheshin nga terbimi antikomunist i aktorit,ishe i pari dhe i vetmi intelektual i vertete qe pe tek berisha metamorfozen e komunistit fanatik ne kushtet e pluralizmit politik.Keta intelektualet tane u tulaten si pula te lagura dhe me keq,i mbanin ison.Doli e verteta e udheheqesit shpirteror te kombit Rexhep Qosja.,ashtu sj ka parashikuar sakte luften kryengritese te Kosoves,Rambujene,Fundosjen e Milloshevicit,Pavaresine e Kosoves dhe komunistin me te zi te lindjes Sali Berishen.

    Reply to this comment
  11. Ilir February 18, 05:22

    ORE, AKOMA PAGUHESH NGA UDB-JA TI QE VAZHDON E BEN GAM GAM

    Reply to this comment
  12. Bocari February 18, 05:35

    Hmm, nuk po na thua ndonje gje te madhe Zoti Qosja. Para 2 vjetesh the se Rama nuk eshte politikan, tani del se eshte. Sa per Saliun dhe PD te thuash sot se po kthehen ne reaksionare, eshte perseri shume vone. Ata qe e shohin te verteten pas 23 vjetesh jane shume te vonuar, mos them te paafte per te njohur te verteten. PD nuk kane qene kurre parti demokratike se ne krye te saj nuk eshte vetem nje reaksionar, por nje njeri pa din e pa iman, nje komunist i semure qe as komunist ska qene kurre. Nje karakter skizofrenik, karierist, delirant, hajdut dhe kriminel, qe per 23 vjet fale verberise dhe paaftesise se njerezve qe i ngjajne e atyre qe e perkrahen, hodhi Shqiperine ne nje humnere qe do shume vite te dale. Nqs. kjo qeveri e zgjedhur eshte vertete social-demokrate, do ta shohim me kohen qe do qeverise. Ka nje detyre gjigande dhe do zoti nuk degjeneron dhe mban premtimet elektorale.

    Reply to this comment
  13. Jozi February 18, 06:18

    REXHEP QOSJA INTELEKTUAL AKADEMIK I PA PERSERITSHEM ATA QE E SHAJN JAN DIARET E KETI KOMBI EDHE NJHER JET TE GJAT DHE SA ME SHUM TE KONTRIBONI PER TE DY VENDET TONA EDHE NJEHER URIME

    Reply to this comment
  14. Mark.uk February 18, 08:14

    Dihet nga te gjith mardhanja Qoshe- Berisha qe kur u prishen ne lidhje se Berisha kemngulte se duhej prendimi kurse ju lindja biles vendet islamike.Ti sherbetor I UDB per ket nuk ka njeri qe u done ne Kosove.Pse ik nga vendi yte sa her ka kosova pervjetor clirimi a pamvarsi.Ik o plaku I dreqit se as shtepija jote nuk ju done.Tregojn votat qe u ka dhen populli se kush je ti.Si akademik nuk kam fjal,pamvarsisht se me lidhjet tuaja me UDB te le te dyshosh.

    Reply to this comment
  15. HIAG February 18, 12:03

    NJERIUN E NJEH SHTEPIA E VET. Ashtu dhe Qosen e njohin me mire e e vleresojne tamam ne Kosove duke i dhene ne cdo votim rregullisht 2% te votave, pikerisht per pallavrat komuniste qe ka ne koke. Kete nuk e mohon dot njeri. Kur i duhet qeverise ndonje levdate taksirati i R. Xhunges qe te degjoje monollogjet e Qoses gratis.

    Reply to this comment
  16. Aliu nga Selenic February 18, 13:12

    Rexhep Qosja nje nder akademiket me te fuqishem ne Kosove.Ai me shkrimet e veta ka ngjallur interesim te madhe jo vetem ne rrethet akdemike pore edhe nder te gjith shqiptaret. Lufta qe i behet atije eshte dukshem nje frymesim i kundershtarve tane qe emrin e kan armiqe tradicional si Serbet dhe grekrit .Ata kerkojn qe nepermes misionarve te tyre te venitin aktivitetin e madhe politik shkencore dhe shopqeror te Rexhep Qoses.
    Rexhep Qose ka edhe ne kushte e nje represioni serb ai ka treguar rrugen e liris dhe te pavarsise dhe asnjeher nuk eshte zvarritur ne bishte te situatave. Ne tera intervistat qe ka dhen Qosja dhe shkrime te tjera ne asnje vende nuk munde te gjesh nje shkrim qe Qosja te mose jete avangarde e interesave tona kombetare.
    Sote ne Kosove pse jo edhe ne shqiperi po behet nje lufte e madhe ne mes objektivitetit dhe subjektivitetit. Pre nje lufte ne mes se vertetes dhe te pa vertetes.
    Ideolog te frymezuar nga Serbet kerkojn qe te pa vertetat ti bejne te verteta, ndersa ndersa te pa vertet ti bejne si patriotike .
    Lufta qe behet sote ne lidhje me figuren e Rugoves eshte kufiri ne mes se vertets dhe te pa vertetave. E verteta se Rugova beri poashket me Milloshevicin ne kohen kure kosovari ishin shperngulur nga Kosova pore kete te vertet kerkojne ta paraqesin si patriotike.Vetem nje budalla apo nje i marre munde ta besoi nje gje te tille.
    Sa i perket Berishe jo vetem reaksionare me permasa antikometare pore edhe reaksionar me lidhje te ngushta me qarqet me te rrezikshme kunder vendit tone.
    Qosja ka ber nje percaktim te qarte.
    Edi Rama eshte personalitet i kohes dhe sote eshte gjendure ne kohen e duhur ne krye te qeveris shqiptare,Pengesat qe po i krijojne vetem do ta rrisin akoma edhe metej autoriteti, rrespektin poer kete figure politike.
    Prandaj dhe percaktimi i Qoses eshte teper realiste.

    Reply to this comment
  17. ben chicago February 18, 13:14

    respekte i madhi rexhep qosja

    Reply to this comment
  18. tomsojeri February 18, 13:36

    Ο ju “milingona” qe nuk ju pelqejn te vertetat e te madhit Rexhep Qose e na trgoni 2 % e votave qe i japin ne Kosov !E di ckeni : Na shisni Rexhepin e ju falim Saliun e Bashen dhe jam i sigurt qe do i jepni 80% te votave se komunizmi berishian ju gudulis qefin ! Po po ate dhe Bashen keni idhuj e fjalet e ktij njeriu te madh qe prek cdo zemer shqiptaresh te vertet dhe ka shum koh qe i shpreh,ju or antishqiptar salibashista keni paturpesin ti kunderviheni !Saliu me vepra tregoi kush esht dhe cfar dem katastrofal i beri dhe po vazhdon ti bej Shqiperis, kurs fjalet e ktij njeriu te respektuar nuk i levizen qimen as Kosoves e as Shqiperis !Ka burrerin dhe kurajen ti thot gjerat hapur ashtu sic i kupton ,pa kompromis e anesi e kjo nuk e kompromenton edhe kur mundet te gaboj ,por ku e gjeni krahasimin me Saliun dhe banden e tij mafjoze qe akoma nuk e len rehat Shqiperin !!!Pra shkurt, vlersimi i ktyre Kosovareve filoberishista na esht i pavler mos te them i neveritshem!………

    Reply to this comment
  19. Rexhep Murtezi-Gjilan February 18, 13:42

    O lexues të nderuar,mos humbni kohen e shtrenjët me këtë matuf plak.Ky njeri ka provuar
    forcat edhe me të urtin,të dijturin,të madhin I.Rugova,porse si gjithëherë ky është dështak.
    Ky njeri e provioi edhe me formimin e partisë së vet politike:Lidhjen e bashkuar demokratike
    porse i mori votat të veten,të Shpresës tani të ndejr gruas së tij,të dy vazave të veta dhe
    të dhënduarve të vet! Kantari i popullit e refuzoi!Ky mjeran në shtëpinë e vet në Vuthaj,ka
    forlur serbisht,porse Prishtina e ka mësuar të komunikoj shqip.Vuan nga smundja e pa shë-
    ruar e Sadizmit!Po i kontaminon faqet e gazetave me demagogjinë e vet.Gjithëher ka shp-
    rehur sadizëm edhe ndaj S.Berishes.

    Reply to this comment
  20. naim February 18, 13:58

    Nuk mund ti besh asnje koment,je pene e arte

    Reply to this comment
  21. pali February 18, 15:10

    Salistet me kujtojne antaret e partise te Bin lan den, ata kane lidhe syte me shami dhe jane gati te hedhin ne ere ate qe ju ka thene komandanti i tyre, po i kundershtove keta budallenje te vrasin.Vrisni njerz te pe fajshem dhe shkaterroni vendin tuaj or kriminele.Komandatni i juaj e filloj jeten komuniste spiune dhe lepires.

    Reply to this comment
  22. MARKO February 18, 15:45

    Berisha nje gjiriz qe qelb Shqiperine se bashku me Kosoven.

    Reply to this comment
  23. Aliu nga Selenic February 18, 18:48

    Ket gjiriz duhet ta fusim thell ne toke qe te mos ket asnje mundesi te dekanizoi ase ambjentin ase natyren dhe asgje. Ky gjiriz ka kohe qe e ka ber vendin te skiterroset pasi ifektoi mjafte shqiptar te cilet nuk jan ne gjendje te dallojne shapin nga sheqeri. Ky gjiriz sa me shpejte ne thellsi te tokes ku te mos ket asnje mundesi te infektoje askende. Mekatet e ketij populli rafshin mi te dhe tere ata qe i shkojne pas ketij gjirizi.!

    Reply to this comment
  24. Pëllumb zaimi February 18, 23:29

    “Aliu i selenicës,n.vjosa ,tomsojeri,horri i b…,ben chicago,marko,bilal çamurri,bardi,jozi,nova scotia,mendim i lirë,zamo,gjermani i fundit,llaf dibre,totila,feniks etj”?. Plotësisht dakord me komentet tuaja? Rexhep qosja ka qënë eshtë e do te jetë një nga mendjet me te ndritura e patriot i madh i kombit shqiptar! Hedhesit e baltës nuk mund ta zhbëjnë kurrë veprën e qoses ashtu si një ushtri e tërë me jezuitë nuk mundi ta zhbëjé galileon,kopernikun etj? Verba volant,scripta manent! Nderime te gjithëve e respekt patriotik !!!

    Reply to this comment
  25. tol francezi February 18, 23:43

    vetem injorantet dumbabista, salihista dhe rugovista, flasin keq per, AKADEMIKUN REXHEP QOSJA,kurse shqiptaret e ndershem dhe patriote krenohen dhe e respektojne kete figure patriote mbarekombetare.

    Reply to this comment
  26. Pëllumb zaimi February 18, 23:50

    Rexhep Qosja êshtë i madh sepse vepra e tij ka aromën e patriotizmit e te shqiptarizmit,aromën e një milion votuesve shqiptarë ,penën e damkosësit të armiqve të Shqipërisë, kazmën e shkallmimit të demagogjisë,frymën e rreptë të vërtetësisë dhe shpirtin luftarak të rilindasve që kultivuan endrrat dhe shpresat e mëdha të kombit shqiptar!!! “Aliu i selenicës,n.vjosa ,tomsojeri,horri i b…,ben chicago,marko,bilal çamurri,bardi,jozi,nova scotia,mendim i lirë,zamo,gjermani i fundit,llaf dibre,totila,feniks etj”?. Plotësisht dakord me komentet tuaja? Rexhep qosja ka qënë eshtë e do te jetë një nga mendjet me te ndritura e patriot i madh i kombit shqiptar! Hedhesit e baltës nuk mund ta zhbëjnë kurrë veprën e qoses ashtu si një ushtri e tërë me jezuitë nuk mundi ta zhbëjé galileon,kopernikun etj? Verba volant,scripta manent! Nderime te gjithëve e respekt patriotik !!!

    Reply to this comment
    • pelivan February 19, 00:37

      S”ke vec pamjen e De Rades,
      O bardhosh i ketij Kombi,
      Ti je grure nga gruri fares,
      Qe mbin dhe ne fund te honit.

      Ball’ i burrave te rende,
      Mencuri e kuvendimit!
      S’luan kurr’ nga fjal’ e dhene,
      Gen nga geni Kostandinit!…

      Ngado jane shqiptaret
      Vecan ty te kane per zemer,
      sado larte te ngrihen dallget
      S’te arrijne dot as ne thember.

      Fol o bac te qofshim fale,
      (Ti do rrosh ne mijra vjet)
      Selam kadares dy fjale :
      ” Gur’ i rende ne vend te vet…”

      Se ka dal Esat Toptani
      Patriot denbabadeni,
      Keshtu thote,nje fare DREHAMI :
      ” Ish Avniu krimineli…”

      Reply to this comment
  27. Emigranti February 19, 08:11

    SALIU ESHTE ARMIKU I KOMBIT TONE

    Reply to this comment
  28. Joni February 19, 09:19

    S”ke vec pamjen e Don Kishotit, edhe mendjen e Gjizotit. Ti je pleh nga plehu i stalles, qe mbin si ferra ne mes te ares…vargjet e tjera i dine kosovaret dhe i tregojne ne cdo votim.

    Reply to this comment
  29. Zani November 28, 22:45

    Nga shum komentus kuptohet qart pse ne shqiptaret jemi kaq mbrapa. Shajne Qosen qe vetem shpre ate qe mendon po ska fuqi ligjore te veproje dhe mbrojne sali berishen qe shkatrroj cdo gje si eshte e mundur,per mendimin tim PD kurr ska per te mare pushtet me ristanin paleshin bashen noken alimen dhe shume te tjere. Edi Rame nuk eshte me I miri po po ben gjen e duhur eshte i vonuar shqipris i duhet nje i till kush nuk do ta kuptoj thjesht ska interes.

    Reply to this comment
  30. Mark uk November 29, 09:33

    Rexhep Qosja e Rexhep Ordogan nje lloj islamik te thekur.Nje dhoj si me nda nje .ute pergjysem.Po turku shqipfoles eshte edhe nje komunist i ma i ndyre komunistet e tjer.Paguhet perseri nga Serbi si agjent i UDB.Pysni kosovart se ju tregojn se ca .uti eshte.

    Reply to this comment
  31. Santana October 17, 15:13

    A msue ndopak turçisht , si gjuha e vllaznave tane?

    Reply to this comment
  32. ne emer te popullit October 17, 15:13

    Profesor i nderuar JU i dini shume mire Arsyet. Pyetje jane keto per RAMEN, ka FRIKE DHE PERSE KA FRIKE .E PARA; KA QENE I KORRUPTUAR; ESHTE I KORRUPTUAR; APO DO TE KORRUPTOHET.KETO jane edhe Arsyet qe Rama nuk ka mundesi te arrestoj Berishen.Hajduti cirret gjithmone Kapni hajdutin por asnjehere nuk e ze, sepse te keqen e ka gjithmone nga prapa.

    Reply to this comment
  33. front October 17, 15:14

    Kosovaret duhet ta kuptojne qe qendrimi i tyre eshte shume me i ndryshem nga shqiptaret e Shqiperise, per serbet! Ajo urrejtje qe kane ata per njeri tjetrin ,une e kam pare vete ,se jam serb i lindur ne Shqiperi, nuk e kane serbet per shqiptaret apo anasjelltas! Bisedimi, dialogu,ngritja e kultures etj faktore, do te sjelle edhe paqen! Ajo qe eshte “pjekur e djegur” per qindra vjet nuk mund te ndreqet per 2 vjet!

    Reply to this comment
    • Ruxheli October 17, 15:14

      I sakte jeni ju komentuesi i mesiperm per ate qe thone per marredheniet e shqiptareve mes njeri tjetrit.Shpresoj qe te ndergjegjesohen nje dite,te emancipohen,te duan se pari veten e tyre,e pastaj ta kerkojne fort edhe nga te tjeret.Kjo kerkese nuk eshte nacionalizem,por patriotizem,ne fund te fundit,eshte mje kerkese njerezore dhe civilizuese

      Reply to this comment
  34. LOVE October 17, 15:15

    DITA
    e keni shpallurjaven e enferrit kete jave ?
    nuk ngeli me enverist pa dale ne kopertine

    Reply to this comment
  35. shqip October 17, 15:15

    “… S’ke vec pamjen e De Rades,
    O brdhosh i ketij kombi,
    Ti je grure nga gruri fares,
    Qe mbin dhe ne fund te honit.

    Reply to this comment
  36. tartufi October 17, 15:16

    O kuqalashi i partise se Titos, Qose,, Ashtu sic nuk u denuan kriminelet
    e regjimit komunist te paderastit Enver,,,, Ashtu duhet te besoshe se nuk do
    te denohet ky bashipozuku komunist,, mbeturine e dylberizmit Sali?????

    Reply to this comment
  37. Me te qeshur... October 17, 15:16

    Sinqerisht, bashkohem, me dhimbje vella, por jo per llogarine vocerrake te Ise Kadavres, ne lapsusin e dy intervistuesve, kur ia kane shkruar pa qellim emrin si Rexhep Qoska…!

    Jam deshmitar okular i rezervave te Qosjes ndaj Berjoshes, qysh ne fillimet e sundimit te tij, por na duhen fakte pse R Qosja e paragjykoi menjehere si te tille? Fakti qe Qosja deklaroi ne TV, se “nuk e njihte mire problemin Cam”, provon se ai, Demachi dhe te Tjeret nga Prishtina, nuk e donin vertete Tiranen. Sic ne Kendej, as sot e kesaj dite, nuk e njohim realisht Prishtinen. Berisha dinte me shume, shume me shume se Rama, por si Enveri, duan karriken nr 1, me shume. Qose guxon per keshilltaret e Rames, por miklon veten kur nuk pranon se pikerisht ky edhte Edi Rama: tallet me Qosjen Tradicional!
    Pikerisht dhe andaj, Berisha spritet te analizohet, ne thelbin autoritarist, e jo me te gjykohet. Qosja nuk arrin te rrok fillin bashkues mes Zogut, Hoxhes, Berishes, Rames, teksa duket se fare rastesisht veren se shqiptaret mjaftohen dhe vrapojne pikerisht pas Nje Figure te Vetme, kudo, ne politike, ne Letrat, ne komedine e dramen e tyre.
    Qosja arrin maja, dhe befas sedra prej ballkanasi, e terheq deri poshte…
    Nuk eshte ne faj, se eshte ne shoqeri me ne, te tjeret, qe jemo si ai!

    Reply to this comment
  38. Mollosi October 17, 15:16

    Ne Shqiperi perkrahesit e Qosjes jane marksiste-leninistet !
    Ne Kosove perkrahesit e Qosjes jane islamistet !

    Reply to this comment
  39. altin October 17, 15:29

    Ka dy sinonime per njethundrakun e shqupit :
    Molloz
    Mol loqe.Te dy sinonimet i rrine fiks pas kaptine.Mos pretendoni qe edhe te jete shqupist edhe ti punoje truri.

    Reply to this comment
  40. mb October 17, 16:13

    Eshte e habitshme. Kur disa, qe urrejne qendrimin e Qoses, u drjtohen akuzave, o “komunist”, o “udbash”, ndaj nje njeriu me aktivitet ma shqiptar. Fal veprimtarive si ato te Qoses, u afirmua dhe kosolidua lufta kunder politikes serbomadhe. Kjo lufte, qe ne realitet, perben nje nder faqet ma te ndritura te historise shqiptare, perbaltoset nga shume dallaverexhi, te interesuar jo per konsolidimin e kombit, por per interesat e tyre te ngushta.

    Reply to this comment
  41. mali October 17, 16:49

    Rexhep Qosja realist i shquar i çeshtjes Shqiptare qe mbeshtetet pak nga elita aktuale .

    Reply to this comment
  42. METEH October 17, 18:18

    R.QOSE,eshte rilindasi i kohes son,kush e shan eshte Zogist,Stalinist,Hitlerist,Salist..!

    Reply to this comment
  43. .skifteri October 17, 18:19

    Qosja ky vgan I fjales ndershme ,ky burr me taban ,ky njeri qe nderon kombin ,krenohemi me te,keto njerez I bjne ndere vendit qe e lindi shqiperise se madhe.

    Reply to this comment
  44. Bashkim October 17, 18:50

    jane me gishta burrat e kombit qe e duan kete toke te vuajtur qe e ka emrin Shqiperi REXHEP QOSJA eshte kollos eshte vigan dhe si i tille i thote nqjarjet si jane dhe per kete ka merite por ka ca koka qe se kuptojne……….

    Reply to this comment
  45. shqiptari October 17, 18:54

    mose i bini ne qafe popullite shqiptare se ai zgjethe ate qe i servirine armiqte e shqiperise dhe te gjithe te zgjedhurite jane betuare qe kete vende mose ta zeje e mira dhe mbaresia pra ja zgjedhine ketije vendi keta njerez te poshter dhe askujte sja mbane ta thuaje te verteten financimete behen sote per 100 vitete e ardhshme dhe ketu ska per te pasure kure jete te bukure demokratike dhe shikoni kudo investime mizerabel shkatrime dhe poshtersira te pallogaritshme kure bota demokratike ndertone parqe e ndertesa moderne qe ke qef te jetoshe ketu cdo gje fallco dhe me e poshtra po futete nje kulture e cilsise se dobete dhe skandaloze dhe ku njerzite e pashkolle po shtohen me shumice dhe po zene poste te rendesishme dhe mjere kjo toke e ky populle qe vete te kerkoi sherbime te injorantete dhe te gjithe ata qe e cuane ne kete gjendje kane mbeshtetjen anleze e amerikane e bosve te pabese europjane dhe si gjen gje dhe jane te paprekshem per kete shkatrime qe i bene ketije vendi

    Reply to this comment
  46. Rita October 17, 18:59

    Personin ne fjale ,Akademikun sic tregojne dhe dekoratat qe i ka ne kohen e ish-Yugosllavise e has jo rradhe ne te tilla gazeta ! Eshte admiruesi i diktatorit enferr dhe kuptoni dhe pse i ben lajka e elozhe partise pasardhese ,,,,, Rames !!! Mbyllja e mesiperme i mungon ( kur permend zgjedhjen e Hitlerit ,Musolinit ) dhe vetezgjedhja e diktatorit shqiptar ne krye te shtetit per te vrare e izoluar nje popull te tere !! Para tre viteve gazeta Dita ,kuptoja nga komentet e shkrimet e saj se ishte me shume e djathte ( le te genjejme paksa veten se kemi te djathte ) kurse sot e kunderta ,me nje tendence te majte !!! Ka ndryshuar koha ,viti ,politika ?????

    Reply to this comment
  47. andori October 17, 19:47

    pas gezimit;nenshkrimit ta marreveshje me Serbin iformacioni rrjedh nga iormatoret e sherbimit sekret ne Beograd.e hengren tha qeverria Serbe, pas pese vjetesh Trepce eshte e jona.Kufiri te “Ura” e Hibrit

    Reply to this comment
  48. SuloKapedani October 17, 19:54

    JAM DAKORD ME JU TE NDERUAR KOMENTUES ,METEH DHE SKIFTERI E DISA TE TJERE QE VLERESOJNE FIGUREN E REXHEP QOSES SI AKADEIKU I MADH SHQIPTAR ,SI RILINDAS I KOHES SOTME,NDERSA PERSONAT QE OFENDOJNE REXHEP QOSEN MENDOJ SE NUK KANE NJE GRAM TRU TE RREGULLT,NGA TRURI I VOGEL JANE DYST TABAN DHE NUK KRAHASOHEN dot as me hunden e Rexhepit e cila edhe ajo kryen nje funksion.Me mire jeni jashteqitja e REXHEPIT.

    Reply to this comment
  49. ardi mamurrzaku October 17, 21:33

    Respekt per te madhin Qosja. Edhe une mendoja te njejten gje qe asgje ska per ti ndodhur berishes dhe familjes se tij!!!!
    Shiko rastin e fullanit ai ska vjedhur,kane vjedhur te tjeret.!!!!!!Te jem si Fullani do i kerkoja shtetit demshperblim per padrejtesi figures se tij te shquar!!!!!!
    Edi Rama. Pak nga pak po shtrembron rrugen…….?!!!!
    Historikisht jemi udhehequr nga njerez qe kan par interesat e tyre,dhe te fqinjve tane antishqiptar.!!!!

    Vetem 2 jane figurat qe kan bere per interesat e kombit I madhi Skenderbeu,dhe Enveri.

    Reply to this comment
  50. besa October 17, 22:36

    eshte fat dhe nder qe vendi e ka kete njeri te menur por edhe burre trim,,qe flet qarte e i kuptueshem,por pak politikane ne Shqiperi dhe Kosove e degjojne,vetem populli e cmon shume, ndersa vetem ata qe jane qoorra, apo behen shurdher apo qe nuk jane me interesat e shqiperise e te kosoves si vende ne b.e, nuk e duan,kete njeri te madh qe te jep shprese.

    Reply to this comment
  51. refreni October 18, 04:07

    Rexhep Qosja ne kete interviste i ka vene klases politike shqiptare nje pasqyre ku del tere shemtia dhe korrupsioni i saj me ne krye skizofrenin e superkorruptuar Sali Berishen qe i ka bere Shqiperise deme te pallogaritshme te cilat ne shqiptaret, une e ti e i gjithe populli shqiptaer, do te na duhet t’i paguajme per dekada.
    Rexhep Qosen e duan ata qe duan Shqiperine dhe e urrejne pjesa e felliqur e shqiptareve, Sali Berisha Fatos Nano, Lulzim Basha etj. dhe pasuesit mercenare te tyre.

    Reply to this comment
  52. bani October 18, 12:20

    Tartufi, po matuf i mut.. qe qenke.

    Reply to this comment
  53. S.p. October 18, 13:47

    Kemi me shume vrejtje nga cfare i ngarkon ti zoti akademik, ai vetem socialist nuk eshte ! shqiptar po, shqiptar qe ka prere ne bese pjesen me te madhe te elektoratit te majte.

    Reply to this comment
  54. .skifteri October 19, 15:47

    *****Akademik Rexhep Qosja ,eshte rilindesi i kohes sone, ka merite dhe kontribut te shquar,
    eshte krenarija ione shqiptarizmit .SHkrimtar i talentuar ne gjinine e – prozes -tregimit e romane ,dramaturgji,histori -letersi,kritike letrare,estetke ,publicistike dhe polemike .Po te lexosh Veprat :”Vdekja me vjen para syve te tille”, “Sfinga e gjalle “,”Beselam ,pse me flijojne”,Bardha “, “Çeshtja shqiptare – historia dhe politika “,”Populli i ndaluar “,Jne shkruar ne shqip dhe perkthyer ne disa gjuhe te huaja.Dramat e tije te shfaqura ne kosove ,ne shqiperi dhe ne jugosllavi ne disa vende ishe republika jugosllave,por edhe ne Europe kane suksese te mdha.
    *****Ne vitin 2012 instituti albanologjik i kosoves me qender Prishtinen botoje serine e veprave te tije me 29 vellime.Shkrimet e tije publcistike te botuara ne shtypin kroat e slloven kunder politikes serbe ndaj shqiptarve .Eshte antar i akademise se shkencave te kosoves dhe si I jashtem edhe I akademise se shkencave te shqiperise .Ka titullin”Nderi I Kombit “i republikes se shqiperise,Befasohem se si disa komentues qe flasin me nje gjuhe urrejtje kaq te piste sa do ta kishte zili edhe rrugaqeria ordinere.Kjo eshte deshmi e defiçences morale dhe intelektuale te tyre,ky eshte vese i maskarenjeve si Saliu.Akademiku Rexhep Qosja eshte nje krenari kombetare ,nje vlere ,nje pasuri ,nje mençuri qe duhet degjuar e vlersuar, eshte maja e piramides se histories dhe filozofise ,i gjuhesise,dhe publicistikes bashkohore.SHqiperia dhe Kosova,dhe gjithe shqiptaret kudo ndodhen neper bote pa Rexhep Qosen do jane me e dobet dhe me e varfer ne kulture e atdhetarizem .!…..Njerz si ky i bejne nder kombit shqipetar.#######################.

    Reply to this comment
  55. Tom L'Orizi October 19, 16:45

    Grirje pordhesh, fillim e mbarim.

    Reply to this comment
  56. Hans Klos October 20, 07:25

    Nje interviste racionale nga thelbi,unikale nga stili.Eshte fat per kombin shqiptar qe ne keto situata dramatike,ne kufijte ekstrem te mbijeteses qe po kalojne shqiptaret,na shfaqet me gjithe madheshtine e tij nje Promete sic eshte Qosja.E lexova intervisten dhe u qetesova dhe njeheresh edhe u pezmatova.Duke lexuar komentet arrita ne deduksionin logjik se niveli intelektual eshte I pamjaftueshem per te depertuar ne mendjen brilante te ketij vigani,e per rrjedhoje edhe mendohet e disa komentuesve jane te varfera.I madhi Rexhep I tha te gjitha qe mund te thuhen ne nje interviste.Z.Rama duhet ta lexoje e ta petceptoje,sepse kryesisht Qosja po troket fort ne veshin e shurdher te Kryeministrit tone.Te faleminderit z.Qose,shume te faleminderit.

    Reply to this comment
Shiko komentet

Komento

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*