Rama: Betejën po e fitojmë, asnjë shtet s’ka bërë më shumë se ne

April 16, 2020 12:37

Rama: Betejën po e fitojmë, asnjë shtet s’ka bërë më shumë se ne

Nga foltorja e Kuvendit kryeministri Edi Rama u shpreh se Shqipëria ka arritur të fitojë fazën e parë e përballjes me koronavirusin.

Rama theksoi se asnjë shtet në botë nuk ka bërë më shumë se Shqipëria. Po ashtu, kryeministri u shpreh i bindur se do t’i fitojnë të dyja betejat, atë shëndetësore dhe ekonomike.

“Jo rastësisht Shqipëria renditet mes vendeve me plagët më të lehta krahasura me shumë vende të tjera. Shqipëria nuk ka kujt ti ketë zili. Do ta fitojmë edhe betejën në frontin e ekonomisë, natyrisht me stres. Por padiskutim do ti fitojmë të dyja betejat”, tha Rama mes të tjerash.

Pjesë nga fjala e kryeministrit Rama:

Të dëgjosh lloj lloj dëngalsh që faktisht janë të mirëkuptushme kur vijnë nga njerëz të zakonshëm të cilët duke mos e përjetuar tragjedinë përveçse nga ekranet e tv përjetojnë stresin, pasigurinë, ankthin e dëmit mbi ekonominë. Por është anormale që dënglat ti dëgjosh nga njerëz që kanë mikrofon, kamera, kanë një zë që shkon përtej zërit të një njeriu të zakonshëm.

Ndërsa projeksionet tona sikur masat të mos imponuar nga shumica e shqiptarëve flisnin për 2800 të vdekur. Ky është fakti. Nuk ka asnjë argument dhe asnjë arsye mbi baza të qëndrueshme logjike që mund të hedhë poshtë fakin se Shqipëria ia ka dalë drejt fazës së parë të përballjes me këtë armik.

Në kushtet e stresit dhe mungesës së durimit për tu informuar drejt nga burime zyrtare ka hapësirë edhe për teoritë e konspiracionit dhe mbi fantazitë mbi një komplot të madh botëror. Por e vërteta është se ne jemi këtu sëbashku me të gjithë botën. Edhe OBSH është shfaqur më shumë se një herë kontradiktore me vetveten. Një përballje që ka gjetur botën në befasi. Unë di të them dhe di ta faktoj që asnjë vend, në glob nuk ka bërë asgjë më shumë sesa kemi bërë ne. Dhe jo rastësisht Shqipëria renditet mes vendeve me plagët më të lehta krahasura me shumë vende të tjera. Shqipëria nuk ka kujt ti ketë zili. Do ta fitojmë edhe betejën në frontin e ekonomisë, natyrisht me stres. Por padiskutim do ti fitojmë të dyja betejat.

o.j/dita

April 16, 2020 12:37
Komento

45 Komente

  1. info analitike April 16, 12:56

    Ju kujtohet si kapardisej kumandari sapo kapitulluan gjermanet? Se si e rishkroi historine sipas qejfit te tij duke shitur cdo gje si sukses dhe fitore te udheheqjes se tij si lider? Ja se si perseritet historia me kete kriekaqolin qe jo rastesisht po ecen ne gjurmet e tij duke i thurur vetes nje thes me lavde e madje edhe duke u perpjekur ti ngjaje edhe nga pamja e jashtme Ismail Qemalit e jo kumandarit sepse keshtu ia rrit me teper meritat vetes. E shkreta Shqiperi se cfare e pret nese ky do te vazhdoje ne marrezite e tij.

    Reply to this comment
    • Hosteni April 16, 13:21

      E di pse e ka kollaj te sundoje Rama ? Sepse shumica e popullit jane injorante dhe debile si puna jote o ” info analitike”. Kumandarit ti o kerric gomari t í cosh lule te varri.

      Reply to this comment
      • ? April 16, 14:41

        …ose tek e fundit edhe mund t’ia pshurresh varrin se eshte mesuar tashti.

        Reply to this comment
        • mirel April 16, 15:16

          ?, vetem kermat e mbaruara aspirojne si puna jote. Po megjithese te pelqen keshtu, juve ju ka pshurrur per 45 vjet mbi surrat, mbi varr. Dhe mire ka bere, se kishit mundesi ta lanit fytyren para se te groposeshit.
          Po ju keni vendosur ta merrni zgjyren me vete ne ate bote. Nuk ka shurre qe tju laje.

          Reply to this comment
          • ? April 16, 18:01

            mirel, ti e kupton atehere se perse e shurrosin komandantin. Si i thone asaj fjales i shurrosuri te shurros, prandaj edhe komandanti duhet ta kishte menduar pak me mire ate punen e shurrosjes, po ja qe aq i thoshte rradakja prej beqiri.

  2. goni April 16, 13:47

    Ti je nje bajge.

    Reply to this comment
  3. Claus April 16, 13:54

    Ne republiken e te cmendurve duhet te jesh, alternative tjeter nuk mund te gjesh.

    Ja sheh parlamentin. Je ne nje paralment te cmendurish fillon me Gramoz Rucin qe te nxjerr si vend me te sigurte ne bote dhe mbaron me Edi Ramen qe thote denggla dhe brockulla duke marre neper goje Macron, Merkel, Kurz etj,etj

    Parlament i te cmendurve, sheh emisionet Talkshowt, je ne emisione me plot te cmendur, del Alfred Cako, del Sazan Guri, dalin mjeke Skenderi, Hatixheja, Ikbalja, Harxhet qe thote qe vaksina e TBC jep imunitet, del Pipero, dalin ca numerojne testet e PCR ne rruge, del Kalo qe kujton se po sheron njerez ne infketiv ne spitale pa uje dhe pa oksigjen, del nje mjek nga Kulmbach nje Dyrmish a Gjytyrum qe thote qe pavioni ku punon ai eshte plot me te intubuar kur vete Gjermania ka rreth 10 mije shtreter akoma te pazene, del nje Gani Abazi nga „Harwardi“ dhe na tregon brockullat e Amerikes, pastaj tere kjo cmenduri komebtare vazhdon me ish- gazetaret e Zerit te Popullit qe tani pas 40 e kusur vjetesh u del delli osman i futur si padashje nga politikat e Enver Hoxhes ne lidhje me Turqine.

    Del Bedri Islami me cecenet isklamike te luftes se Kosoves, del Shaban Murati me simpatite per sultanatet turke duke u ankuar se perse nuk po degjojne lypjet tona vendet e medha, del zbuluesi i Turqise Hajro Limaj qe kenaqet me artikuj plot brockulla te Bedriut, Shabanit, Sinanit a Kashamit, te gjithe kane te drejten e fjales dhe te gjithe jane fjalerues, degjues, shkencetare, mjeke, deputete, analiste, gazetare qe vetem nje cilesi kane te vetme: Budallalleqet ne cmendurine e tyre!

    Ndiqni qofte edhe nje dite emisionin „Koha per tu zgjuar“, dikur kur Rama ishte ne opozite ishte emisioni: „Pace dhe gazeta“ me regjizor ate qe eshte sot drejtor i Teatrit Popullor.
    Ne keto emisionet do te gjenit nje grimce nga jeta ne Republiken e te Cmendurve. Aty do te gjeni Shqiperine, Shqiperine ku te gjithe flasin me vete, bertasin, qeshin, fjalosen, zihen a ku ta di une a thua se je ne nje „Big Brother“ te medh ku kryetari i te cmendurve te fut ne burg per 15 vjet per fajine vetem se semuresh me Covid-19!

    Mire qe nuk po ngre turra drush per ti djegur keta te mjere me kete semundje per te shpetuar njerezimin si ne kohet e perndjekjes se shtrigave.
    Dhe nje „doktor“ nga Kosova sapo mora vesh paska gjetur ilacin kunder Covid-19 duke konkuruar denjesisht Sazanin tone nga Tirana qe hudhra, speci djeges dhe rakia Skraparit jane ato qe do te shpetojne njerezimin!!!!!!
    Natyrisht qe ne pavionin e te cmendurve do te kete dhe pak konkurrence!

    Reply to this comment
  4. Eni April 16, 14:08

    O zot na ndihmo ! Edhe Kim Jong-un nuk ka deklaruar se “asnjë shtet s’ka bërë më shumë se ne…” I vetmi institucion që funksionon në Shqiperi është makineria e propagandës dhe e dezinformimit, e cila e ushqen vendin me gënjeshtra edhe me vdekjet e njerezve.
    Edrama do të mbetet një nga figurat më të urryera të historisë kombëtare, si një nga Idhujt pa krena të kohës së regjimit te rilindur totalitar. me koronavirusin na kthehu në popull pa veprim, pa mendim, pa dinjitet, pra një popull që meriton të jetë një turmë prej zombi.

    Reply to this comment
  5. gjermani i fundit April 16, 15:14

    K/minister, ti thjesht po ben fushate. Ke rene ne pozitat e berishes dhe kerkon te jesh kudo ne qender te vemendjes. Sipas shefes se epidemiologjise ne institutin e shendetit znj. Bino, ky virus duhet te kete qene prezent qe ne shkurt. Per nje muaj sa more ti masat do ish bere baterdia. Na ka rujt Zoti! Ne Shqiperi shteti beri c’te mundej, duke pasur parasysh limitet e vendit tone, flm per kaq, prandaj leri llogjet kryeminister. Dhe mos bej aheng me uje te gazuar. Mos e bej kauze personale, se nuk te nderon. Kjo qe mundet shteti te beje eshte lufte partizanet, shti pese pushke dhe terhiqu, kurse luften po e bejne vendet e tjera qe kane resurse, mundesi dhe shkence e teknologji per ta mundur virusin. Qeveria jote thjesht perkthen c’bejne ata dhe diten tjeter I aktualizon. Prandaj ule pak steken e fushates. Ne fitofsh zgjedhjet ka vetem nje arsye, se krahu tjeter do propozoje Reksin me kollare te SaliBerishes. Biles edhe per kete s’ve dot bast, se mund te te detyrojne te rrish urte prape si ne zgjedhjet per kryebashkiak ku fitoi Luli me votat e pavlefshme. Garantet me menget perveshur s’mungojne asnjehere qe te perzjejne egjren me grurin per te nxjerre lidera si puna jote.

    Reply to this comment
    • Sallakja April 16, 16:33

      Dmth. Gjermoni i funit , Rama nuk te pelqen.
      Po mire, ta heqim, e te veme nje tjeter….
      …Po ke te vimin ? Vehbi Ymerin ? Reaksionarin ? Nuk e di a te kujtohet ?
      …si fa per ridere…
      Te lutem me thuaj nje emer qe mendon ti se mund te jete me mire se Rama.
      Jam shum kurjoz.
      Personalishte mendoj se Rama eshte KM me i mire qe Shqiperia ka patur gjate gjithe historise se saje.
      Ardhja e Edit ne pushtet ka ndryshuar rrenjesishte Shqiperine brenda e mbi te gjitha jashte kufijve. Kush jeton ne perendim duhet ta kete kuptuar kaq gje, perjashto Klausin e shkret ketu siper qe me sa duket e ka te veshtire.
      Gjermon i funit ….Kujdes !
      Shqiperia ne 1990 ka mare nje ergastolo, e kete Edi Rama e di. E di se eshte djale i kulturuar. Politikan i mirefillte. Cun Tirone, cun i mencem. Nuk po kerkon te behemi si Zvicra po kerkon pak dinjitet, pak rregull ,pak civilizim. Dhe po i kerkon ashtu ci duhet pa ndrojtje e pa komplekse.
      Ne rrugen qe ka nisur , duhet mbeshtetur nga te gjithe shqiptaret e perendimit mbi te gjtha nga intelektualet.
      Kur Rama thote;
      Kete vend e dua deri ne cmenduri e me duket absurde qe mos bohet…
      Une e besoje.
      Nuk ka asnje arsye per te mos besuar.

      Reply to this comment
      • Erhard April 16, 17:46

        Nigjo ktuna ti cun tirone ene mu,cun jo tirone!
        Qe te jesh cun Tirane nuk do te thote se je automatikisht me i edukuar,me i kulturuar,me i ditur ,me atdhetar,qe nuk je hajdut apo kriminel!
        Shkurt cunat e Tiranes kane po ato hallate qe kane edhe cunat e Vlores,Tropojes,Beratit,Korces etj!
        Ne se ti apo ca si ty i keni hallatet sa te gomarit,ndryshon puna!
        Sa per zgjuaresi,arsim,etj nuk besoj se ke fakte qe te na mbushesh mendjen se cunat e Tiranes jane me IQ me te larte se te tjeret!
        Mos harro se cunat e Tiranes deri vine,rreth viteve 60-65 vishnin shallvare,mbanin qeleshe,burrat mbanin tespije dhe puna e vetme ishte te mblidheshin me njeri tjetrin ulur rretrh sofres e te pinin raki me gjize,veze te zjera,hudhra e buke misri!
        Te tjerat i benin grate!
        Erdhi JUGU dhe ju nxorri ne drite!
        Numero shkencetaret,profesoret,mjeket,inxhinieret,projektuesit,arkitektet ,shkrimtaret,artistet etj qe ka nxjerre Tirana nga cunat e Tiranes e jo nga te ardhurit ne Tirane dhe do bindesh vete sa qe te mos na tregosh me perrallat me cuna Tirone!
        Se ndarja e cunave eshte vetem percarje kom,betare!
        Se fundi,ne se mendon se Edi Rama qenka kryeministri me i mire shqiptassr,ne se nuk ke qene i dehur kur ke shkruar,me siguri do jesh idiot!
        Kryeministrast nuk vleresohen midis njeri tjetrit vetem cfare te mire kane bere,por mbi te gjitha CFARE NUK KANE BERE dhe akom,a me shume se KUJT I KANE RENE NE QAFE!
        Dhe ky krahasim nuk behet me kryeministrat me te pa afte,me hajdute, me te korruptuasr apo me keq qe i kane sherbyer armiqve te Shqiperise e jo popullit te vet!
        Se kryeminister me i mire eshte ai,qe i trajton te gjithe shqiptaret njellpj e jo ca te nenes e ca te njerkes!
        Kryeminister me i mire eshte ai qe kurre nuk mburret se kjo pune u be se me kishit mua kryeminister,se “Zoti e di kujt i jep barret me te renda” ,se kryewminister me i mire eshte ai,qe permend jo ato qe ka bere,por sidomos ato,qe nuk i ka bere!
        Kryeminister me i mire eshte ai qe degjon me shume,sheh me shume dhe flet me pal!
        Dhe nga te gjitha keto qe rreshtova me siper del se Rama eshte nje nga kryeministrat me te pa denje te Shqiperise,qwe une e rreshtoj ne nje rresht me Rexhep Mitrovicen dhe Sali Berishen!
        Ae kush mund te vihet po iku Edi Rama,ky eshte problemi me i lehte per t’u zgjidhur!
        Kjo eshte nje pyetje qe u intereson vetem njerezve si ty,qe nuk shqetesohen per hallet e Shqiperise por per nje vend pune si militant partiak!
        E une jam biri i nje prej partizaneve te Pezes heroike,qe babai im i ndjere ,ne 7 prill 1939 u doli perpara ne Vlore pushtuesve fashiste dhe deri ne clirimin e te gjitha trojeve shqiptare ne ish Jugosllavi pa llogaritur se mund te jepte edhe jeten per atdheun,ndersa ti ke hallin qe te rrije Rama se siguron nje kocke!
        Une kam hallin e Shqiperise,ndersa si qen ke hallin e kockes!

        Reply to this comment
      • gjermani i fundit April 16, 23:27

        Mancino, nuk eshte ceshtje pelqimi. Biles, nqs nuk ka tjeter kush ta zevendesoje, mjere ne! Dhe nje arsye me shume per ti thene te behet gati per nderrim. Ti mendon vertet e beson se asnje shtet s’ka bere me shume se shteti qe drejton Edi? Po pse, cfare industrie, cfare eksporti duhet te mbeshtese ky? Sa miliarde? Cfare spitalesh mund te ngreje? Cfare vaksinash eshte duke zhvilluar, qe beka me shume se bota? Apo, meqe ky eshte me pak arrogant se Doktor damllaja duhet te mjaftohemi dhe kenaqemi? Ndofta Nano e prishi me privatizimet badjava, por konceptet ekonomike I kishte me te qarta se Edi. Se eshte ceshtje borxhesh. Kete, sa per te dhene nje shembull. Une s’jam I organizuar neper parti te di sé kush a dikush eshte me mire se askush, por do preferoja ndonje qe I hedh hapat me droje, por te sigurta. Pastaj, lere punen e tironsave dhe kompleksit, biles pikerisht se ka komplekse Edi nuk ben dot skuader, por del vete edhe per tu mesuar pensionisteve si vihen maskat. Ore sallaks, ne jemi brez qe dikur I benim maskat vete ne shkolle, kur organizoheshin alarme, mbeti te na I mesoje Edi keto gjera? Pastaj, paska thene qe e do Shqiperine deri ne cmenduri?! Boh, i bie qe une e ti s’è dashkemi fare kete vend, se s’le rradhe Edi… Ti leme furcat pra, le qe ai furcen e ka zanat.

        Reply to this comment
      • anticensurë25642654 April 17, 08:21

        o sallake
        ty mund të të kundërshtojë njeriu,të të hedhë poshtë çdo pikë shënimi të tërë kësaj diarreje që ke nxjerrë nga mëndja dhe je përpjekur ti japësh formë!
        POR do të ishte një idiotësi!!
        aq sa ti mund të bësh një sklupturë 3 dimensionale me diarre aq mundet të të kritikojë dikush ty,mund të të mbushë mëndjen!!
        injorimi do të ishte veprimi më i saktë,por duke qënë se dikujt i harxhon kohë për të të lexuar!?
        duhet ta shkarkojë inatin e kësaj kohe të humbur!!
        shko e qiu në vesh or idiot i lindur!!
        mbushe me ujë a me mut atë kafkë bosh që ke!!
        ps:mos harro se nuk je i vetmi!!ke dhe “sallaket” e saliut,janë po aq idiot sa dhe ti!
        fatkeqsi kombëtare që shumicën e popullit e kemi dement!!

        Reply to this comment
  6. mirel April 16, 15:25

    Ore, pasi ke vjedhur 1 miliard euro qe ja ke lene ne kurriz Shqiperise borxh per ta paguar do te duket vetja si me i miri. I shtove dhe nje gjys miliardi tjeter per karantinen, dhe lum o popull qe mezi e ke.
    Ky e mban gjalle popullim ore, sa me shume vjedh, aq me shume i shtohet humori.
    Dje doli me vargje per luften sot doli fitimtar ne betejen me karantinen.
    Ne enciklopedine e carlliqeve te tilla historia ka njohur per lufte vetem ate te Ramutit me Koronen

    Reply to this comment
  7. Fernando April 16, 15:30

    Rama: Betejën po e fitojmë, asnjë shtet s’ka bërë më shumë se ne!

    Deklarate me te cmendur nuk mund te kete!
    Cfa ke bere,me shume se te tjeret,o satrap sharlatan?
    Po ti vetem per izolimin kriminal te pensionisteve duke u mohuar te drejten e sherbimeve te rregullta shendetesore etj,ti meriton perbuzjen me te madhe te 700 mije pensionisteve dhe femijve te tyre,sidomos kur jane te vetmuar!
    Ke urdheruar izolimin tone pa asnje kusht,bile na ke kercenuar se po shkelem rregullat e izolimit do te gjobitemi dhe do na hiqni edhe ri imbursimin e barnave jetike per semundjet tona te shumta kronike te qe kemi,pra perfundimisht indirekt keni vendosur te na afroni vdekjen duke na hequr te drejten tone te sanksionuar me Kushtetute ,qe shteti duhet te na garantoje te drejten e jetes?
    Dihet edhe nga femijet,se te moshuarit vuajne nga te gjitha semundjet njerezire dhe si te tille kane nevoje per sherbim shendetesor te rregullt e te perhershem,nga mjeku i familjes dhe ata te specialiteteve te ndryshme!
    Asnje alternative nuk keni dhene per kete kujdes,as se ku do t’i bejme vizitat,analizat laboratorike,skanerat,rezonancen magnetike etj,ku do mjekojme dhembet e protezat,ku do t’i mjekojme plaget e rastit etj se ju kujtoni se jemi thjesht rober lufte,qe edhe si te tille ne Aushvicet naziste e kishin mjekun brenda kampit te shfarosjes,ndersa per 700 mije pensionistet ju as kaq nuk keni bere!
    Dhe kjo ka ndodhur se ju si kryeminister keni shpirtin e diktatorit,te delirit te madheshtise etj dhe nuk keni aspak ndjenjen e pergjegjesise per detyren dhe te humanizmit njerezor!
    Si mund te japesh urdher per izolimin e 700 mije ppensionisteve gjoja se po na mbroni nga infeksioni,por nga ana tjeter po na lini te cdesim pa asnje sherbim mjekesor shteteror,kur ne tere keten kemi qene personat qe i kemi derdhur kontributet shendetesore me shume se te tjeret?
    Anuk jeni ju ne gjendje te kuptoni se me in jorimin e dhenies se ndihmes shendetesore ndaj nesh,pensionisteve,ju jepni nje mesim e pervoje kriminale edhe gjithe te tjereve,te punesuar apo jo,se kot paguani kontribute per sigurimnin shendetesor se kur vjen puna nuk te vijne ne ndihme se qeveria te le te cdesesh si qen?
    Kjo vlen edhe per nje fakt tjeter,gjithashtu faji i juaj,qe deri rani kompanite e sigurimit ketu nuk u bejne sigurim shendetesor pensionisteve mbi 65 vjec ,jur ikin jashte shtetit,doemos se nuk fitojne gje nga ne,se jemi me te predispozuar per t’u semurur dhe dalin me humbjw!
    Po milionat tona qe kemi derdhur tere jeten per shendetin kush na i grabit,perderi sa nuk na i kthen me sherbime tani ne pleqeri?
    Faji mbetet tek ju si qeveri,se nuk e keni care koken per shendetin e popullit,por jeni mjaftuar te merreni vetem me PPP tuaja korruptive!
    Thirri mendjes z.kryeminister sa nuk eshte vone!
    Me qendrimin tuaj ndaj 700 mije pensionisteve po beni GENOCID!

    Reply to this comment
  8. Fernando April 16, 16:00

    “Rama: Betejën po e fitojmë, asnjë shtet s’ka bërë më shumë se ne!”

    Deklarate me te cmendur nuk mund te kete!
    Cfa ke bere,me shume se te tjeret,o satrap sharlatan?
    Po ti vetem per izolimin kriminal te pensionisteve duke u mohuar te drejten e sherbimeve te rregullta shendetesore etj,ti meriton perbuzjen me te madhe te 700 mije pensionisteve dhe femijve te tyre,sidomos kur jane te vetmuar!
    Ke urdheruar izolimin tone pa asnje kusht,bile na ke kercenuar se po shkelem rregullat e izolimit do te gjobitemi dhe do na hiqni edhe ri imbursimin e barnave jetike per semundjet tona te shumta kronike te qe kemi,pra perfundimisht indirekt keni vendosur te na afroni vdekjen duke na hequr te drejten tone te sanksionuar me Kushtetute ,qe shteti duhet te na garantoje te drejten e jetes?
    Dihet edhe nga femijet,se te moshuarit vuajne nga te gjitha semundjet njerezire dhe si te tille kane nevoje per sherbim shendetesor te rregullt e te perhershem,nga mjeku i familjes dhe ata te specialiteteve te ndryshme!
    Asnje alternative nuk keni dhene per kete kujdes,as se ku do t’i bejme vizitat,analizat laboratorike,skanerat,rezonancen magnetike etj,ku do mjekojme dhembet e protezat,ku do t’i mjekojme plaget e rastit etj se ju kujtoni se jemi thjesht rober lufte,qe edhe si te tille ne Aushvicet naziste e kishin mjekun brenda kampit te shfarosjes,ndersa per 700 mije pensionistet ju as kaq nuk keni bere!
    Dhe kjo ka ndodhur se ju si kryeminister keni shpirtin e diktatorit,te delirit te madheshtise etj dhe nuk keni aspak ndjenjen e pergjegjesise per detyren dhe te humanizmit njerezor!
    Si mund te japesh urdher per izolimin e 700 mije ppensionisteve gjoja se po na mbroni nga infeksioni,por nga ana tjeter po na lini te cdesim pa asnje sherbim mjekesor shteteror,kur ne tere keten kemi qene personat qe i kemi derdhur kontributet shendetesore me shume se te tjeret?
    Anuk jeni ju ne gjendje te kuptoni se me in jorimin e dhenies se ndihmes shendetesore ndaj nesh,pensionisteve,ju jepni nje mesim e pervoje kriminale edhe gjithe te tjereve,te punesuar apo jo,se kot paguani kontribute per sigurimnin shendetesor se kur vjen puna nuk te vijne ne ndihme se qeveria te le te cdesesh si qen?
    Kjo vlen edhe per nje fakt tjeter,gjithashtu faji i juaj,qe deri rani kompanite e sigurimit ketu nuk u bejne sigurim shendetesor pensionisteve mbi 65 vjec ,jur ikin jashte shtetit,doemos se nuk fitojne gje nga ne,se jemi me te predispozuar per t’u semurur dhe dalin me humbjw!
    Po milionat tona qe kemi derdhur tere jeten per shendetin kush na i grabit,perderi sa nuk na i kthen me sherbime tani ne pleqeri?
    Faji mbetet tek ju si qeveri,se nuk e keni care koken per shendetin e popullit,por jeni mjaftuar te merreni vetem me PPP tuaja korruptive!
    Thirri mendjes z.kryeminister sa nuk eshte vone!
    Me qendrimin tuaj ndaj 700 mije pensionisteve gjykoj se po beni GENOCID!
    Zoti moderator:
    Mos kini frike nga e verteta duke censuruar komentin tim!

    Reply to this comment
  9. anticensurë25642654 April 16, 16:29

    “është anormale që dënglat ti dëgjosh nga njerëz që kanë mikrofon”
    këtu ke të drejtë!!
    mjaftojnë e teprojnë pordhët e tua,e jo më të dëgjojmë dhe idiotësitë e të tjerëve!!
    jepi o skërderbeu i spiropaleshes,e mos e rruj fare!!spiropaleshja e ka rrujt me kohë!!
    jepi o njësh dhe mësoji botës se çdo të thotë të drejtosh një shtet si ta do bytha ty!!

    Reply to this comment
  10. sapa April 16, 16:56

    Atehere i bie qe Vietnamin ta konsiderojme si Meken e Azise me 300 te infektuar dhe asnje vdekje dhe kjo me nje popullsi prej gati 100 miljon!

    Reply to this comment
  11. Adih April 16, 17:33

    Sallakja @…………………………………
    Te lutem mos na i impono ne te tjereve Ramen .Kur te kometosh se Rama eshte me i miri se Luli e Saliu ,duhet ti argumentosh .Jane e njejta bajge o Sallake ,dhe fakt i kapur me preshe ne duar eshte ::Me gjej ndonje ndryshim sado te vogel ne programet midis tyre ? Jam i bindur se ske per te gjetur ,prandaj mos kij frike ,nga PD .Eshte i njeji mut ose bajge o Sallake ..Kurse po tme pyesesh mua personalisht ,shqiptaret , ne shpetojme pefundimisht nga kjo bande neokomuniste ,ti hedhim qe te gjithe keta pardesy bardhet ne oqean dhe jo ne detin Adriatik ,e ti shqyejne peshkaqenet .Shqiperia do filloje maloren e Sallake , kur te vijne politikane te rinj te marin fatet ne dore te shqiperisa e ,me principe perendimore ,Ky eshte lajmi dhe propoganda qe duhet te besh ti o Sallake , ne qofte se e ke serjozisht tna ndihmosh ketu si fillozof ??..Mos na prish pune me keto propoganda boshe o Sallake .

    Reply to this comment
  12. Loni April 16, 17:36

    Te mbyllesh njerexit ne shpi eshtee lehte punaeshte tu japesh buke….dhe mos u prisjesh ekonomine….

    Reply to this comment
  13. Lili April 16, 17:39

    Budalli mendon sevetem ai eshte dikkushi e vetem ai di!
    Jeni ne fund per cdo gje e budalli mburret!

    Reply to this comment
  14. ALBAN DEGA April 16, 18:24

    Analize me fakte te gjalla

    EDI RAMA- NJE BURRE SHTETI SURPRIZE

    – Askush, asnjehere e askund nuk lind as baba I kombit e as burre shteti

    – Burre shteti e baba kombi te ben vetem puna, veprimtaria dhe vendimarrja ne sherbim e ne dobi te tyre ….

    – Nga Alban Dega, Nju Jork

    Lind bebe !
    Behet burre ose grua
    Lartohet ose zhutet ne llum !
    Behet burre shteti ose burre gruaje, behet shtet formues ose shtet rrenues, shkencetar apo gomar, fisnik apo legen… hero apo vrases serial….me punen e veprimtarine e krijimtarine e vet ne sherbim e dobi te popullit e shtetit te vet ose hajdut me cizme e bandit e vrases i shtetit e popullit te vet.
    As Shqiperia nuk ben perjashtim nga ky rregull i arte…
    Nga gjiri i saj e mbare Botes kane dale, dalin e do te dalin perdite secili e te gjithe njesoj, te barabarte para robit e para Zotit.
    Shqiperia ka lindur e rritur Gjergj Kastriot Skenderbe por edhe Hamza Kastriote, Ismail Qemal Vlora por edhe East Pashe Toptanin, Fan Stilian Nolin por edhe Ahmet Zogun, Vojo Kushin por edhe Xhafer Deven…. Naim, Abdyl e Sami Frasherin por edhe Midhad Frasherin… Adem Jasharajt e Lladrovcet, por edhe Sinan Hasanet e Rahman Morinajt, Edvin Ramen por edhe SaLike Gerdec Floririn… Nene Terezen por edhe … Mona Cizme Lalezin…
    Pas babait te Pavaresise se Shqiperise Ismail Qemail Vlores, politikani qe i eshte afruar me shume titullit te burrit te shtetit e babait te Kombit ne Shqiperi eshte Edi Rama.
    Edi Rama nuk eshte as Shenjtor e as Pejgamer, as i perkryer e as profet por deshem nuk deshem eshte futur dhe do te mbetet ne historine e Shqiperise si babai i Reformes ne Drejtesi dhe Vetingut, si babai i shtetit ligjor ne Shqiperi, si lideri qe rrezikoi me shume karriken e vet per hir te reformave ne shume lemi te shtet- formimit ne nje shtet te degjeneruar, rrenuar, sakatuar dhe zhbere mbi 15 here ne 15 vjet te sundimit te SaLikekracise.!
    Edi Rama eshte i vetmi politikan e qeveritar ne keto mbi 107 vjet qe ka leshuar e dhene pushtet per hir te shtetit e jo te karrikes se vet, duke e rrezikuar ate, sic veproi me marreveshjen e 2017 me Lulezim Bashen kur ia dhuroi ministrite kryesore opozites.
    Edi Rama ka plot gabime edhe faje ne qeverisjen e tij, por deklarata e tij se ai qendron midis se majtes e se djathtes eshte shume domethenese.
    Pse !?
    E vetmja gje qe qendron midis se majtes e se djathtes, e vetmja gje qe qendron mbi te majten e te djathten jo vetem ne Shqiperi, por edhe kudo ne Bote eshte Shteti, kombi ne rastin konkret eshte vetem Shqiperia Kosova dhe shqiptaret kudo ndodhemi
    E deri tani e ka mbajtur dhe po e mban fjalen.
    Edi Rama eshte nje politikan qe nuk jep por prodhon lajm ne cdo hap e ne cdo veprim qe ben deri edhe me ngjyrat e kollareve dhe atletikeve qe vesh.
    Edi Rama eshte jo vetem nje politikan por edhe diplomat surprizash qe marrin vleresime maksimale e bejne jehone ne mbare Boten.
    Po ndalem vetem ne disa prej tyre me fakte te gjalla e me ze e me figure
    Vizita e tij zyrtare ne SHBA, takimet me te gjitha hallkat kyce te administrates amerikane, pritja fantastike si e asnje politikani shqiptar ne historine tone nga Presidenti Obama, zevendes- Presidenti Biden, keshilltari I Sigurise kombetare….
    Cdo takim dhe bisede me Papen Francisco, me Kancelaren Merkel, me Presidentin Macron, me udheheqesit e BE-se, Italiase, Presidenten e Zvicres… eshte deshmi vleresimi per kryeministrin shqiptar e shqiptaret ne teresi.
    Surpriza e tij kreative ne marshimin historik ne mes kater liderve te feve shqiptare e boterore ne rruget e Parisit…me tre lapsat me ngjyrat e Flamurit francez ne xhepin ballor te xhaketes se tij, bene me shume jehone se vizitat e perfaqesuesve te te gjitha shteteve te tjera te marra se bashku…
    Tre lapsat me vlere 1 euro ne xhepin e kryeministrit Rama ne Paris bene me shume jehone jo vetem ne France, por ne mbare Boten se 6 helikopteret sakate nga korrupsioni i “ Bandes se Gangstereve” shqiptare,me vlere mbi 70 milione euro te paguar Sarkozit nga Sali Berisha me taksat dhe djersen e shqiptareve.
    Me aq fjale sa mund te thuhen per 90 sekonda bisede konfidenciale kokr me kole gjate nje takimi te lidereve te NATO-s, Edi Rama fitoi vleresimin maksimal te Presidentit te superfuqise boterore SHBA-se Donald Trump.
    E se fundmi, vendimi kreativ krijues e sidomos mesazh i i shkelqyer per dergimin e 30 mjekeve e infermereve shqiptare ne Itali jane perla politiko- diplomatike e njerezore( humanitare) qe vetem nje mendje e ndritur prej burri shteti te Edi Rames dhe sherbime madhore ndaj popullit, shtetit dhe kombit shqiptar qe na bejne krenare dhe ndrisin faqen para mbare Botes.
    Edi Rama as lindi e as kerkoi kurre titullin e larte burre shteti as baba kombi.
    Ai po e fiton dhe po e larton ate me punen dhe veprimtarine e tij, me mendjen e tij te ndritur dhe shpirtin krijues ne cdo hap e veprim te tij.
    Kij inatin por jepi hakun, thote sovrani.
    E Edi Rama ia jep hakun vetvetes me veprimet e vendimet e tij krijuese, sic ishte edhe ky i karantines se fundit ne Shqiperi.
    Pse?
    Detyra kryesore dhe misioni me i shenjte e cdo njeriu, familje, shoqerie njerezore e qeverie e shteti demokratik ne Bote eshte mbrojtja e jetes se tij e te tjetrit dhe te popullit, demosit qe eshte rrenja shpirti, objekti e subjekt i kryesor i demokracise !
    Cdo hap i Edi Rames eshte nje “Kurore”= Corona jeteshpetuese per shqiptaret dhe Shqiperine e vogel dhe superkurore lavdie per kryeministrin shqiptar
    Si e quan mbare Bota nga Presidentet e SHBA-se e Kines … e deri tek Luksemburgu apo vete Papa Francisko kete pandemi dhe Luften kunder saj.
    Kur u karantinua e fut ne shtetrrethim Franca e Revolucionit te pare demokratik boteror e Kryeqyteti i Botes Nju Jorku e deri edhe Statuja e Lirise, Italia e Kina, Gjermania e Anglia… po Shqiperia e vogel !?
    Strategjia dhe taktikat e kryeministrit shqiptar Edi Rama kunder kesaj pandemie jane ato te nje strategu te madh te nje vendi te vogel kunder kesaj kolere te vertete, sic e theksojne jo vetem media profesionale dhe politikane perendimore por edhe ajka boterore e shkences se epidemilogjise botrrore dhe OBSH-ja.
    Dhe merita me e madhe e Edi Rames perballe kesaj pandemie eshte se veproi shpejt dhe fuqishem ne nje vend ku rregullin dhe disiplinen e vendos vetem forca dhe Daja.. ku
    A nuk thote edhe vete sovrani: Doktori i dhimsur te le sakat !
    Ne kete kendveshtrim Edi Rama eshte nje burre shteti i paparashikueshem, i paparalexueshem.
    Shkurt, Edi Rama eshte nje burre shteti surprize!
    E burrat e shtetit jane dhe mbeten edhe baballare kombi!

    On Sat, Apr 4, 2020 at 3:02 PM
    Alban Dega

    Reply to this comment
    • Dajti April 16, 19:00

      O IDIOT!
      Dikur ke bere burre shteti Berishen,tani po ben Ramen!
      Pra ti je nje bythelepires e asgje me shume!
      Te bej nje pyetje dhe po ta mbajti suma pergjigju me fakte:
      -700 mije pensionistet shqiptare jane urdheruar te izolohen ne shtepi se ndryshe denohen!
      Kaq ka bere kryeministri per 700 mije pensionistet ne kuadrin e coronavirusit!
      Por keta mijra pensioniste ku do vizitohen,ku do kryejne analiza,mjekime,skanera etj sepse kane lloj lloj semundjesh?
      Keta pensioniste kane paguar tere jeten kontribut per sigurimin shendetesor si askush,atehere pse te mos i kthehen keto miliona te paguara ne sherbime shendetesore?
      Dhe dihet,qe mjeket e familjes dhe ata te specialiteteve si te zemres,veshkave etj qe nuk merren me coronavirusin rrijne kot ne kjlinika dhe pensionisteve nuk u sherbehet?
      Mos keshtu i cojne drejt vdekjes pensionistet?
      Si thua ti,Dega amerikano-tropojan,po ta kishje babain ne keto kushte,aq me teper qe shume prej tyre jane te vetmuar,A DO T’A CILESOJE RAMEN HERO?

      Reply to this comment
      • ganiu April 16, 19:53

        Dajti ky ka bërë të njëjtën punë me të gjithë që kanë pasur pushtetin.
        Enverin, Fatosin, bile dhe me Metën kur ishte në qeveri më Ramën.

        Reply to this comment
    • T. Alibani April 16, 19:53

      ANALESH ME PRALLA TE GJALLA

      Pse do votoja për atdhetarin Sali Berisha, me 28 qershor 2009?

      Nga Hamdi Dega, Nju Jork.

      Se pari Sali Berisha eshte lideri politik me atdhetar ne Shqiperi. Ai e filloi karrieren e tij nga hiçi. Biri i dy malësorëve pa asnje mbeshtetje, qe per pak e lane pa shkolle per shkak te “kleçkave” ne biografi, arriti te perfundoje shkelqyer Universitetin, arriti te emerohej pedagog e mjek njekohesisht e deri deri edhe te specializohej ne Paris.

      Arriti te mesoje gjuhe te huaja dhe te shkelqeje ne kardiologji. Arriti te beje realitet endrra qe dukeshin te parealizueshme edhe ne ëndërr.

      Pasioni me te cilin ai ndiqte zhvillimet ne Kosove, perkushtimi ndaj çeshtjes se Kosoves qekur ishte mjek i thjeshte eshte shembullor. Akoma e kam te fresket ne sy, ne mendje, ne shpirt kur ne shtepine e mikut te tij dhe bashkevendasit tone Mehmet Elezi korrektoi komentin tim per planin famekeq te Millosheviçit per serbizimin dhe kolonizimin perfundimtar te Kosoves. Ai koment pati nje jehone te madhe nderkombetare dhe koha vertetoi largepamesine e tij. Ne kulmin e katrahures se ’97, kur Shqiperia ishte ne flake edhe per shkak edhe te gabimeve foshnjarake te Berishes, ne kohen qe Presidenca ishte e rrethuar dhe pritej te sulmohej nga Çaushët, sic me kane treguar deshmitare okulare, Sali Berisha nuk e braktisi Shqiperine. Vendosi te vdiste si hero e jo tua mbathte me te katra nga syte kembet, siç do te vepronte pak me shume se nje vit me vone Fatos Nano! Kjo eshte nje prove zjarri, nje deshmi madhore per atdhetarine e Sali Berishes.

      Ne kohen e luftes çlirimtare ne Kosove, kulla e tij ne Viçidol u be baze e sigurte dhe strehe e ngrohte e qindra lufetareve per liri te Kosoves. Shume prej tyre rane si heronj ne altarin e lirise dhe pavaresise se Kosoves. Vepra me e madhe ne Ballkan dhe Vetem nje ure ka ndertuar Ahmet Zogu ne lumin Mat dhe bile edhe ne kohen e diktatures e deri sot njihet si “Ura e Zogut”.

      Megjithe perpjekjet per ta sabotuar fqinjet tane te Jugut e te Veriut, Sali Berisha e filloi dhe po e mbaron Rrugen Durres – Morine, arterien e bashkimit kombëtar ShqiperiKosove. U vodh. U shkapërderdh. Sado te jete vjedhur e shkapërderdhur rruga mbetet monument , “investimi me i madh ne Ballkan”, siç e degjova ne “Euronjuz” para dy ditesh. E kot nuk thote populli ku punohet, ku ndertohet edhe do te shkaperderdhet e vidhet ngapak.

      Apo mos valle vodhen me pak Nanot e Gjinusherit, Cacet e Bacet, Malajt e Balajt ne vepra shume me te vogla e tendera ! Nuk ka shqiptar brenda e jashte Shqiperise te sjelle nje fakt korrupsioni ose dallavereje financiare te Sali Berishes. Jo vetem kaq. Ne çdo rast qe ai eshte informuar apo ka marre vesh per korrupsion e dallavere, ai menjehere i ka spastruar pa medyshje autoret e tyre si ne Dogana, ne KESH, ne Tatime pra ne pikat kyçe ku eshte djersa e mundi i popullit. Persa u perket shpifjeve per vajzen e dhëndrrin e tij do t’u thoja akuzuesve te tyre turp e faqja e zeze per ju se çdo pasuri e tyre eshte e mbuluar teresisht nga pagat e larta me UNMIK-un e KFOR-in ne Kosove. Mos valle djali dhe vajza e tij duhet te rrine papune e te heqin dore nga profesionet e tyre vetem per te kenaqur kundershtaret e tij!? Mos valle femijet e tij duhet te behen fli te “moralit proletar” dhe “dhjete tipareve te komunistit”!???? Te pergojosh djalin e Berishes eshte po aq e turpshme sa pergojimi i semundjes se kapercyer te djalit te Edi Rames.

      Edhe me e paturpshme eshte pergojimi i kombesise se bashkeshortes se tij! Turp e faqja e zeze se Liri Berisha, Balidemaj eshte nderi i gruas shqiptare ne te gjithe drejtimet … Shembull serioziteti / Mund te besh shume kritika e verejtje per politiken e meparshme dhe te sotme te Sali Berishes. Nuk ka se si ndodhe ndryshe: kush punon edhe gabon. Po askush nuk mund ta akuzoje Sali Berishen per mungese serioziteti. Sa ishte serioz e skrupuloz ne fushen e kardiologjise kur iu fut asaj, aq bile edhe me serioz e tregoi dhe po e tregon vetveten ne fushen e politikes. Asnje pune ai nuk i futet me dy mendje.

      Kiji inatin por jepi hakun edhe kundershtarit. Realiteti eshte realitet edhe kur nuk me vjen per hosh mua. Me gjeni nje lider politik me serioz e me punetor se Sali Berishen dje, sot. Neser ishalla do t’ia kalojne shume te tjere per te miren e Shqiperise. “ Nuk ka lider me punetor se Sali Berishen” ka deklaruar EuroDeputetja Doris Pack dhe shume personalitete te tjera evropiane. Zero tolerance ndaj imoralitetit / Nuk ka asnje lider politik ne Shqiperi sot qe gezon moralin dhe reputacionin e Sali Berishes. “Ishte i vetmi profesor qe te shikonte si prind, si profesor e jo si laper “ me thoshte nje ishstudente e tij e para 25 vjeteve.

      Gjithe jeta e tij, por edhe paraardhesve te tij dhe krejt families se tij jane eshte shembull morali te larte shqiptar. Per çdo gje mund te toleroje, por kur eshte fjala per moralin, toleranca e tij eshte zero, Sali Berishes i duhen edhe kater vjet qe t’i perfundoje ato. Ndaj vota ime do te jete per Sali Berishen. Ai ngjason mjaft me ishPresidentin amerikan Xhorxh Bush . Kur e jep fjalen, qofte edhe mbrapsht po te jete, ai e con deri ne fund. Ne rastin konkret behet fjale per fjale per se mbari ne dobi e ne sherbim te Shqiperise e popullit te saj. .

      Gazeta 55
      E premte, 19 qershor 2009

      Reply to this comment
  15. Zigur Qarri April 16, 18:59

    Hum, hum, hum, jam une Ziguri, me siper eshte mirel dhe ca shqupisa te tjere, hum, hum, hum.

    Reply to this comment
  16. Herbert April 16, 19:55

    Bravo Dega se ke folur sakte!
    A te bej ca pyetje?
    1-A e je degjuar ndonjehere Ramen te flase per te ngujuarit nga gjakmarrja ne veriun e Shqiperise,qe rrojne si ne mesjete?
    2-A e ke degjuar ndonjehere Ramen te pranoje me fakte ndonje minister etj te korruptuar,ndonese pranon se ne pushtetin e tij ka patur korrupsion?
    3-Vjet,,pas protestave te studenteve Rama shkarkoi gjysmen e qeverise,jo vetem nuk u beri asnje kritike,por i lavderoi!
    Si thua ri,ku e gjeti Rama arsyen e shkarkimit te tyre se paskan mbushur vetem 5 vjet ne detyre?
    4-Vjet BB deklaroi se ne Shqiperi 50% e bizneseve jane informale dhe se 37% e te punesuarve punojne ne te zeze!
    Keto shifra skandaloze tregijne jo vetem mungesen totale te SHTETIT LIGJOR,por edhe shkallen e larte te KORRUPSIONIT
    Pyes:A ka dote Rama ne keto shifra,per faktin se heshti pas tyre dhe nuk u beri asnje analize?
    5-Rama ka caktuar shpenzoje 1 miliard leke per 100 fshatrat turistike,qe shumica jane te zbrazur nga njerezit,kur ka lene pa asnje investim lagje ne Tirane si Yzberishti,Astiri ku nuk ka ndertuar asnje cerdhe,kopesht,lulishte etj!
    A di gje ti se te gjithe njerezit duhet te trajtohen te barabarte nga shteti e jo ata te qendres te mbushen me investime,ndersa te tjeret te jetojne si ne gazmat e Italis fashiste dikur!
    6-A e pare ti se vetem ne aksin Rinas-Tirane jane hedhur miliarda,per reklame ndaj te huasjve,ndersa ne periferi njereziot jetojne ne mizerje,ndinese paguajne taksa?
    7-A e do ti Dega,se ne fushatat elektorale Rama ka perdorur per te ulur mitingashet e tij ne qindra karrige,duke shperdoruar miliona leke fare pa aresye,e gjitha kjo per reklame mediatike?
    8-A e di ti Dega se ne mitingjet elektorale asnjehere as kryeministri por as kryebashkiaket kurre nuk kane dhene llogari para popullit,por vetem jane mburrur dhe share kundershtaret?
    9-A e di ti Dega se sot ne Shqiperi ne asnje zyre nuk te degjojne e as te zgjidhin ankesat ndaj zyrtareve qofte edhe per gjera te vogka se te tregojne gjykaten?
    Atehere pse e votojme pushtetin vendor kur ky pushtet nuk te respekton fare?
    10-A e di ti Dega se soit ne Shqiperi kryebashkiaku i Tiranes jo vetem nuk ben pritje populli,por as u pergjigjet mesazheve ne kompiuterin e tij me ankesat e qytetareve?
    Eh more Dega qe jo vetem nuk e njeh realitetin,por te pakten hesht kur nuk di gje!

    Reply to this comment
    • Aliu nga Selenic April 16, 20:26

      Pyetjen e pare mos ja ben Rames pore benja Saliut. Ai e ka gatuar kete fatkeqesi qe shqiperin eper e ka futur ne gjake hasemri ne vende qe te ishte shembull me qe fatkeqesishte eshte edhe ky kriminel nga Veriu.!

      Reply to this comment
      • anticensurë25642654 April 17, 07:52

        o ali o rrota e karit!!
        meqënëse është faji i berishës që e ka filluar!?
        çfarë duhet të bëjmë o shkërdhatë??
        tiu shkërdhejmë robt dhe më keq se hasmi të ngujuarve??
        sepse sipas teje faji i mbetet tek berish e jo tek rama!!
        përse je kaq idiot mor copë mishi pa fije truri në kokë?

        Reply to this comment
    • gjermani i fundit April 17, 00:03

      Hebert,. Ka nje ters te vogel Albani, jo se nuk e ka qellimin e mire. Sa here para zgjedhjeve, si ne garen e kuajve ku ve bast per kalin e pare gjithnje i del humbes. Ja, mbaje mend kur te humbe mot Rama, ngaqe po e los Albani llotari me keto lavderimet. Rama po ben cmos qe mos ta ndjeke nga pas tersi I Albanit.

      Reply to this comment
    • anticensurë25642654 April 17, 08:05

      Herbert
      mos kujto se gëlbazë dega ka nevojë për pyetjet e tua!!
      e ke gabim,bile shumë të madh,por arsyeja që ai vepron,shkruan kështu është tjetër!!
      e ke parasysh kurvën??jo atë që shkon e nxjerr bukën duke shitur trupin!!jo,jo,ajo e bën për të ngrënë!po gjeti mundësi tjetër,asqë e bën atë punë as për qef!
      e kam fjalën për kurvën,si e quajmë ne në gjihën popullore,ose nimfomanen,në gjuhën shkencore!!
      ajo duhet ta ketë brënda,dhe për pasojë duhet të gjej kar në çdo moment!!prandaj shkon nga njëri tek tjetri!!i tillë është dhe kanibal dega!!ky gëlbaza e ka deformim profesional,sepse ka mbaruar e ka punuar në gazetari!!
      si e kam thënë herë tjetër,ai në të njëjtën mënyrë ka shkruar për enverin,për saliun,për nanon,për metë e majko,megjithës qëndruan pak në Kministri,me tos qorrin,me berishën e dytë,me rametën,dhe tashti me ramën!!ky kafshë,ky përbindësh nuk do të dijë për pështymat që i hedhim ne në fytyrë!!ky shkon përpara,këtë e ndihmon pështyma që të rrëshkasë si ngjalë!!
      Herbert,ky nuk është gjë tjetër veçse një dhëmb,vullnetar,i ingranazit të rreklamës së sundimtarëve shqiptar!!
      ky tip legeni,tip bythëlëpirësi kujton se duke lëpirë bythë falas,do të ketë mundësi mbijetese,do të ketë lavdi,do të ketë siguri!!pavarsisht se copa e mishit e nxjerr bukën me mashtrime në amerikë!!

      Reply to this comment
  17. Aliu nga Selenic April 16, 19:55

    Keta komentuesit tane jane mesuar te shofin vetem zi per shqiperin. Me sa duket keta pritshin qe nga ky virus te palosen shqiptare si ne Itali e ne spanje. Po te kishte ndodhur keshtu me sa duke keta injorante komentues do te ishin kenaqure .
    Po si nuk u ben shpirti njeher te theon nje fjale te mire edhe aty ku behet mire.!
    Ore jeni shqiptare apo vetem emrin e kenio shqiptare.
    Po c`fare intersi keni qe ju kerkoni varre masiv per shqiptaret.
    Po nuk e shifni ju te udhes te thon edhe nje fjal te mire kure behet mire.
    Duhet te them se e mira te mirave do te ishte te mos kishim asnje viktim nga kjo semundje e perbotshme , pore edhe kaqe sa kan ndodhur nuk eshte mire. pore kata komentues kerkojen te kishin shume e me shum qe te behet zemra e tyre male.!
    Zot rujna nga keta komentues te tipit Mirel qe kurre nje fjel te mire ne uk e thqa edhe kure dy beteja te madhe me forcat e verbera te natyres po fitohen.!
    Qofshi ju.Asgje e keqe nuk do ti vij shqiperis edhe perse ju ja doni se jeni mesuar te shifni tyme e flak sa her deri edhe shkrumbur fdemije e me qindra te mbytur ne dete e plote te vrare dhe sote qe shume nga keto menxyra jen neutralizuar e megjithate ju vazhdoni te nxini ashtu sice e kni te zi shpirtin.!

    Reply to this comment
    • Koli April 16, 20:22

      Per “Aliun nga Selenica”!
      Ku e sheh ti qe komentuesit me siper duan ta shohin Shqiperine te vdekur?
      Lu e sheh ti se po te perhapek virusi ne tere Shqiperoine,komentuesit do kenaqeshin?
      A nuk e kupton se je ti njeriu negativ,tipi i nje militanti te semure qe je i fiksuar pas nje padroni dhe te tjeret po e kritikuan ate jane armiq te Shqiperise?
      Si nuk e kupton qe je ti tipi i militantit jenicer ne sherbim te diktatures!
      Cfare shpifje ke lexuar ti tek komenti i Fernandos,qe Rama ka mbyllur ne izolim te plote rretrh 700 mije pensio0niste,me plot semundje pa u dhene asnje rruge zgjidhje per t’u mjekuar,vizituar etj?
      Po keta te moshuar vertet do qe t’i shpetoje Rama nga corona dhe kete e ben se corona eshte sot qe bie ne sy ne tere boten,prandaj Rama kerkon te mburret,ndersa semundjet e tjera,qe te vdesin mbase me shpejt se corona,nuk i degjon e as i numeron njeri!?
      Mos u merr me mbrojtjen pa asnje fakt te Rames,por pergjigju ne se ta mban per 700 mije pensioniste,qe bejne 50% te popullsise se Shqiperise sot,qe Rama i ka lene te vdesin pa asnje sherbim!
      Ky eshte krim shteteror,o bajde e rilindjes!

      Reply to this comment
      • anticensurë25642654 April 17, 08:13

        kolo
        për ali karin,shqipëri = e Drama!!
        por dhe aty ai e ka gabim!!
        asnjë,pothuajse,nga ne nuk e do të vdekur këtë kërmë,lyrash,halabak,të vdekur!!le të jetojë si të dojë në pidh të sëmës,vetëm të mos shkatërrojë këtë vënd!!
        aliu ndryshe nga gëlbazë dega!?
        nuk është një bythëlëpirës,një mashtrues ordiner si gëlbaza i degëve!!aliu është thjeshtë një copë gomari!!ai e mendon kështu si ie shkruan,ai mendon se po i bën mirë shqipërisë,ai mendon se vetëm rama punon për shqipërinë!!
        është fatkeqsi si për të ashtu dhe për ne!!është fati i keq i këtij populli që njerëz si aaiu nga selnica,ka me shumicë!!
        këta njerëz,mashtrohen nga palloshi zgjebarak,por dhe nga zagarët e tij të paguar dhe vullnetarë!!
        tek zagarët e paguar ke VK malaj me shokë,për zgjebarakun e surrelit,falli bariu për të çmëndurin e viçidollit,gëlbazë dega,është mashtrues ordiner e vullnetar!!
        kurse aliu i shkretë nuk është gjë tjetër veçse një pre,viktimë e këtyre mashtrimeve!!nuk është faji i tij o Koli!!
        kur u ndanë aq i ranë!!

        Reply to this comment
    • Koli April 16, 20:22

      Per “Aliun nga Selenica”!
      Ku e sheh ti qe komentuesit me siper duan ta shohin Shqiperine te vdekur?
      Ku e sheh ti se po te perhapek virusi ne tere Shqiperine,komentuesit do kenaqeshin?
      A nuk e kupton se je ti njeriu negativ,tipi i nje militanti te semure qe je i fiksuar pas nje padroni dhe te tjeret po e kritikuan ate jane armiq te Shqiperise?
      Si nuk e kupton qe je ti tipi i militantit jenicer ne sherbim te diktatures!
      Cfare shpifje ke lexuar ti tek komenti i Fernandos,qe Rama ka mbyllur ne izolim te plote rretrh 700 mije pensio0niste,me plot semundje pa u dhene asnje rruge zgjidhje per t’u mjekuar,vizituar etj?
      Po keta te moshuar vertet do qe t’i shpetoje Rama nga corona dhe kete e ben se corona eshte sot qe bie ne sy ne tere boten,prandaj Rama kerkon te mburret,ndersa semundjet e tjera,qe te vdesin mbase me shpejt se corona,nuk i degjon e as i numeron njeri!?
      Mos u merr me mbrojtjen pa asnje fakt te Rames,por pergjigju ne se ta mban per 700 mije pensioniste,qe bejne 50% te popullsise se Shqiperise sot,qe Rama i ka lene te vdesin pa asnje sherbim!
      Ky eshte krim shteteror,o bajde e rilindjes!

      Reply to this comment
      • Aliu nga Selenic April 16, 21:07

        Po si nuk e gjete nje fjal te mire kure e gjith bota flet mire.Po ata qe flasin mire qenken kaqe budallej.?
        Mosni se e keni gabim.! Nuk them edhe une c`do gje eshte e perkryer, pore edhe kaqe e zeze sa e beni ju nuk eshte.!
        Alu nuk jeton me lemosh te askujte , ase nuk kam perse ti behem jonicare askujte. Pore kjo qe beni juve nuk u nderon.
        Kujdes se jemi shqiptare dhe ne na ka dale nami se nuk e duam veten tone, sice eshte rasti konkret ne komentet tuja.

        Reply to this comment
        • Koli April 16, 23:29

          Po cfare me duhet mua fjala e mire kur Rama tenton te beje GENOCID me 700 mije pensionistet duke i mbyllur brenda pa asnje shrbim shendetesor me keq se ne kampet naziste te shfarosjes?
          Thuaje ti vete nje fjale te mire per Hitlerin,Mussolinin etj,qe ta kuptoj une se cfare kerkon ti?
          A me hyn mua ne sy nje rruge qe nderton Rama me PPP,apo Pazari i Ri,sheshi Skenderbej etj,kur tani qe bota po dridhet nga vdekja,ky mbyll prinderit,gjysherit etj tane ne izolim total pa u dhene asnje shpetim nga semundjet?
          A nuk eshte vdekje e paralajmeruar kjo?
          Ndersa ti plehre,kriminel me kerkon mua t’o them vrasesit nje fjale te mire!
          Hyyyy,kellire fashiste!

          Reply to this comment
        • anticensurë25642654 April 17, 12:11

          o ali ta shkruajta dhe më sipër!!
          ti nuk je jeni çer i paguar,ti je jeniçer vullnetar!!
          hy tek budallenjt jo tek të këqinjt!!
          shkruajta një faqe A4 për tia shpjeguar kolit!!
          ty aq të kanë rënë në hise!!
          do të ta vërtetoj shpejt e shpejt??
          “Kujdes se jemi shqiptare dhe ne na ka dale nami se nuk e duam veten tone, sice eshte rasti konkret ne komentet tuja.”
          fjalia e fundit që ke shkruar!!
          ajo që ti se kap,sepse nuk ke kapacitet,sepse,aq të kanë rënë në hise,është se ti e vendos veten në anën tjetër dhe jo në mes të komenteve!
          ali,nuk janë komentet tonaaaaaaaa,pra atje ku nuk bën pjesë ti!!
          janë komentet tona KU BËN PJESË DHE TIIIIIIIIIII!
          shpresoj që të kesh kuptuar sadopak nga kjo që të shkruajta!!
          ali të jesh pro dikujt nuk është e thënë se je pro shqipërisë!
          aaaali të jesh kundër dikujt,NUK ËSHTË E THËNË TË JESH KUNDËR SHQIPËRISË!
          tehu që ndan këto të dyja është shumë i hollë!
          brisk fare!
          ai është në mëndjen e njeriut!
          prandaj quhet mban anën e duhur,mban anën e gabuar!!
          e kamë thënë dhe herë tjetër,nëse rreshtohesh në krah të një force politike,në krah të një personi!?
          nuk është e barabartë me RRESHTIMIN NË KRAH TË SHQIPËRISË!
          rreshtimi në krah të shqipërisë të bën të shohësh me sy kririk të gjitha forcat politike dhe personat e veçantë,dhe faktorin ndërkombëtar!!
          ali të gjykuarit e një fakti,personi a një ngjarjeje është e vështirë!!
          je në gjëndje të gjykosh fëmijën tënd??
          nëse po!?
          atëherë për çfardolloj veprimi që ai bën të njëjtë me fëmijën e hasmit tënd?!
          ai është po aq i mirë ose po aq i keq sa fëmija e hasmit tënd!!
          ky princip duhet të të ndjekë dhe në gjykimet e veprimtarive të partive politike,personave publik,nëse je rreshtuar në një krah!!
          ali të qënit i pavarur në jetën tënde,nuk është një garaci për asnjëanësi në gjykimin politik që bën!!
          një faktor i madh luan dhe truri!!
          njeriu i ndershëm mund të jetë ,gjeni,por dhe budalla!!
          ashtu si gjeniu dhe budallai mund të jenë kriminelë!
          shpresoj që nuk duhet të ti shpjegoj edhe këto fije e për pe??

          Reply to this comment
  18. Mazllum Kadaifi April 16, 20:29

    Herbert ,@……
    Mos u lodh kot me kete sigurimsin nga Tropoja ,qe ti mbushesh mendjen .Ky eshte pa dine e imane i nderuar z.Herbert .
    Ke haruar dhe shume gjera te tjera ketij sumces nga Tropoja per Ramen .
    Permendi termetin ,kush e kishte fain ,bashkepunetoret e Rames si Vangjush Dako me shoke te babezitur per te vjedhur para ,qe nuk le drejtesine ti hape letrat Vangjjush Dakos ,e ka thene e kam shpirt e xhan Dakon .
    U vrane 4 burra ne 21 Janar me duar ne xhepa ,e ndihmuan Ramen per te ngrohur bythet ne karrigen e kryeministrit ,pervec qe i injoroi te renet ne bulevard ,por mbi te gjitha si “shperblim ” na i rrasi I.Meten pa deshiren e popullit te revoltuar me titullin me te larte te shtetit President .Ka dhe shume shembuj ,per te thene per kete pardesy bardhin Rama ,te ketij te dashurit te tij Spiun pa dine e imane nga Tropoja qe u ka bo Amerikan tani .Mire gomari qe ngordhi i thone kesaj ,por nuk na lene mizat rehat .

    Reply to this comment
  19. Aliu nga Selenic April 16, 21:07

    Po si nuk e gjete nje fjal te mire kure e gjith bota flet mire.Po ata qe flasin mire qenken kaqe budallej.?
    Mosni se e keni gabim.! Nuk them edhe une c`do gje eshte e perkryer, pore edhe kaqe e zeze sa e beni ju nuk eshte.!
    Alu nuk jeton me lemosh te askujte , ase nuk kam perse ti behem jonicare askujte. Pore kjo qe beni juve nuk u nderon.
    Kujdes se jemi shqiptare dhe ne na ka dale nami se nuk e duam veten tone, sice eshte rasti konkret ne komentet tuja.

    Reply to this comment
    • ? April 18, 23:16

      ik or bole bej shkollen fillore, po te pranuan naten. E ki kujdes mos fol shume se e marrin vesh qe je budall.

      Reply to this comment
Shiko komentet

Komento

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*

Njoftim

Njoftim

Njoftim