Rama në La 7: Përsërit batutën me Versaçen dhe habit gazetaren me ironinë për Sindikatat

February 18, 2015 23:25

Rama në La 7: Përsërit batutën me Versaçen dhe habit gazetaren me ironinë për Sindikatat

Edhe këtë herë, kryeministri i Shqipërisë ka lëshuar batutën e radhës gjatë një interviste në një televizion italian.

“Shqiptarët janë italianë, por ne nuk jemi të veshur me Versaçe” –  tha Rama i ftuar në televizionin La7 në emisionin e njohur “Invasioni Barbariche”, të drejtuar nga Daria Bignardi.

Duke folur për shqiptarët e fillimit të viteve ’90, i ngacmuar nga drejtuesja e emisionit, ai ka bërë një krahasim me italianët e fillimviteve 1900, që shkonin në Amerikë:

“Siç ishin edhe gjyshërit tuaj në Amerikë. Italianët, pica e mafia kanë zgjatur prej vitesh e vitesh në Amerikë”.

Intervista është transmetuar live duke nisur nga ora 21:30 deri në 22:25 minuta.

Hera e dytë për Ramën që bën një batutë të tillë me italianët:

Italia është Shqipëria e veshur Versace, pra ne jemi praktikisht shumë të ngjashëm. Shqipëria është Italia e gjyshërve tuaj. Italia ka bërë për Shqipërinë nëpërmjet të gjitha qeverive të saj, detyrën e një fqinji me të cilin ndan të njëjtin oborr, ndaj dhe ne i jemi shumë mirënjohës Italisë – ka thënë ai disa muaj më parë në një intervistë për televizionin italian RAI3.

Daria Bignardi

Daria Bignardi

Në intervistën e La7 me Bignardin Rama ka treguar ndërkohë se është njohur me Matteo Renzin kur ky i fundit ka qenë kryebashkiak i Firences.

“Unë u bëra i pari kryetar bashkie dhe i pari kryeministër, më pas u bë Renzi. Kur takohemi gjithmonë diskutojmë se cili prej nesh ka marrë postet i pari”, – tha Rama me tone humori.

Duke folur për biznesin dhe për lëvizjet sindikaliste Rama tha se “në Shqipëri nuk ua ndjejmë mungesën”.

Kjo deklaratë ka çuditur drejtuesen e emisionit e cila është habitur dhe u shpreh: “E thënë nga kryetari i një partie me sfond social kjo është e çuditshme”.

 

 

 

 

 

February 18, 2015 23:25
Komento

82 Komente

  1. kalushi October 19, 19:20

    Kete gafen me Sindikatat Rama e ben per here te dyte.
    Heren e pare e beri me Renzin.
    Kjo lloj gafe qe gafe nuk eshte deshmon shume mbi ate qe Rama fsheh.
    Ky burre nuk ka asgje te perbashket me te majten.
    Dhe as qe e kupton se cfare skandali eshte qe nje kryeminister i majte te flase per sindikatat ne kete menyre.

    Reply to this comment
    • lio breshia February 19, 00:42

      shume e drejte!
      krejt karagjozllek ky humori i zi me sindikatat nga nje i majte

      Reply to this comment
      • noma February 19, 00:43

        mediokritet i panevojshem fare intervista. nje gazetare laraske, peshe e lehte qe nuk beri nje pyete te hajrit…sepse aq pak seriozisht e kishte marre. Ky i joni, perserites, i parashikueshem, i kompleksuar, i konsumuar. ne cdo interviste me italiane, gjene e pare qe ju thote eshte “jam rritur me gjyshen katolike” ..dhe ketu e mbyll rrefimin per prejardhjen.

        Reply to this comment
    • Arben February 19, 06:52

      PO KU KEMI NE SINDIKATA O BYRAZER, AMAN.

      JANE NJE DORE PERFITUSASH ORDINERE PO ME LE REHAT.

      Reply to this comment
  2. lisdushku October 19, 19:24

    O te lumte or qytetar,!Ti mund te jesh djale blloku,mund te jesh nip blloku,po me mire djale blloku se sherbetor blloku.Ja dhe xhevapin si e kerkojne pepinot,jevgjiterit e mesdheut,se shpellari kishte kompleksin e katunarit, na felliqi para berluskonit kur i kerkoi prostituta vajza nga shqiperia per haremlleqet e tij,ky maloku jone qe e ka shpellen si tellall,ngerdheshej e mbylli gojen si m..Edhe atyre karofilakeve grabitqare ia dhe pergjigjen per camerine.Trima te vertete jane qytetaret,.katunaret gjujne pas gardhit.

    Reply to this comment
    • gjermani i fundit October 19, 21:36

      lisi,qenke gallate.E di sa do kene qeshur dhe nenqeshur italianet me kete batute?Dhe e di pse?Sepse mbajne mend anijen Vlora me 10 mije lakuriqe,qe fatkeqesisht ishim ne.Nese ata kane gusto si te vishen dhe kane mesuar boten per tu veshur e per te ngrene,ne kemi mbetur akoma atje tek bishti i ures.Ne vend te ulim koken e te na vije turp nga vetja,dalim dhe bejme qyfyre te perafera me te Berluskonit.Nejse,muhabet kot!

      Reply to this comment
      • Doda October 20, 04:45

        Kush ne?

        Reply to this comment
      • psy October 20, 05:24

        Jo ore gjerman i fundit,italianet e dine mire se jane si shqiptaret por te veshur me Versace.Ata e kane kujtesen te mire-shiko filmin L’Amerika, personazhin italian te mbetur ne burgjet e Shqiperise dhe do kuptosh.

        Reply to this comment
        • gjermani i fundit October 20, 08:47

          psy&Doda.I pari,ti shikoke shume filma,Italia ku vete Edi eshte Mikelanxhelo,Leonardo,Marconi,Fermi,Rubbia e qindra si keta.Edi shkon takon personalitete dhe jo fshiresa rrugesh.Une s’kam mllef,perkundrazi,me duhet te besoj tek Edi,por thjeshtesia eshte diamanti i te folurit.Doda,me fal,as une isha tek Vlora,por po them ne,sepse ata ishin une.Ty po te veçoj,meqe nuk dashke.

          Reply to this comment
          • raimond vlonjati October 20, 20:34

            Edi vuan nga grandomania , dhe ndaj perpiqet te duket sikur jep te forta

            Keto batuta nuk kane kuptim fare,dhe nuk ke pse ben percaktimet e popujve , :…ju jeni keshtu e ashtu… ,
            se duket sikur je racist

            Une cuditem, nuk flasin dot normal keta tanet ?

            Edhe ai ministri kalamak i jashtem kur e pyeti tv amerikan : A eshte populli amerikan , popull fisnik ?
            Ky ministri jone thoshte :Kjo eshte pyetje e komplikuar -hahahahahaha

            Ca jane keta politkane qe na drejtojne dhe nuk dijne ca thone ..?

            Flisni ore thjeshte dhe sakte , dhe ne menyre te permbledhur ……. se po beheni qesahrak

      • liberal October 20, 23:56

        Po 1920’a u kujtohet Italaineve thua ??

        Lexo nga Wikipedia :

        Before World War I Italy and Austria-Hungary had been instrumental in the creation of an independent Albanian state. At the outbreak of war, Italy had seized the chance to occupy the southern half of Albania, to avoid it being captured by the Austro-Hungarians. That success did not last long as Albanian resistance during the subsequent Vlora War and post-war domestic problems forced Italy to pull out in 1920.

        Eshte shprehja e famshme : I hodhem ne det breshkaxhinjte !!

        Sipas informacioneve te tua Italianet mbajne mend anijen Vlora atehere do te them ( kot per informacion ) qe Amerikanet mbajne mend keta refugjate Italjane me anije :

        The Great Arrival
        Italian earthquake refugees board ship for the U.S., 1909.
        Italian earthquake refugees
        board ship for the U.S., 1909.

        Most of this generation of Italian immigrants took their first steps on U.S. soil in a place that has now become a legend—Ellis Island. In the 1880s, they numbered 300,000; in the 1890s, 600,000; in the decade after that, more than two million. By 1920, when immigration began to taper off, more than 4 million Italians had come to the United States, and represented more than 10 percent of the nation’s foreign-born population.

        Tani ja se cfare shkruhet ne wikipedia per Berlusconin

        – Silvio Berlusconi has an extensive record of criminal allegations, including mafia collusion, false accounting, tax fraud, corruption and bribery of police officers and judges

        – In 1981, a scandal arose after the police discovery of Licio Gelli’s secret quasi-Masonic lodge Propaganda 2 (P2), which aimed to change the Italian political system to a more authoritarian regime

        – David Mills, lawyer husband of the former British cabinet minister Tessa Jowell, acted for Berlusconi in the early 1990s, and was later accused by Italian prosecutors of money laundering and of accepting a gift from Berlusconi in return for witness evidence favourable to Berlusconi given in court

        – In February 2011, Berlusconi was charged with paying for sex with nightclub dancer Karima El Mahroug between February and May 2010 when she was under 18.[134][135] He was also charged with abusing his political powers in an attempt to cover up the relationship (by trying to persuade the police to release the girl while she was under arrest for theft, based on a false claim that she was a relative of Hosni Mubarak’s)

        – In February 2012, Milan prosecutors brought charges against Berlusconi for alleged abuse of office connected with the publication of confidential wiretaps by the Italian newspaper Il Giornale, which is owned by Berlusconi’s brother, in 2005

        – On 26 October 2012, Berlusconi was sentenced to four years of punishment by an Italian court for tax evasion.[143][144] The charges were in relation to a scheme to purchase overseas film rights at inflated prices through offshore companies. The four-year term was longer than the three years and eight months the prosecutors had requested, but was shortened to one year in accord with a 2006 amnesty law intended to reduce prison overcrowding. Berlusconi and his co-defendants were also ordered to pay a 10 million euro fine and were banned from holding public office for three years.

        Besoj se eshte e mjaftueshme per te bere ‘qyfyre’ ne Berlusconin !

        Reply to this comment
      • shqiptar October 21, 07:07

        Per furretare guzhiniere dhe rrobaqepse jane te mire Italianet….kete se mohon njeri por dhe per pederaste nuk i´mban´ njeri pastaj jo kot ne klasifikimin europian te pederasteve zene vendin e trete pas Hollandes dhe Greqise PRANDAJ TE JAP TE drejte o Prusiani i fundit………

        Reply to this comment
    • Pilo Lala October 20, 19:22

      Dinjitoz, dhe i sakte.

      Reply to this comment
  3. ish shoqe Rulit te zyra October 19, 20:08

    Ram batutaxhiu :). Hajde o burr shtroju punes, boll dole neper media, se na cat trapin me kete manin tuaj per te qen perdit ne media. Ec o robo ne pune, mos u bej si ai mizerja qe “punonte” ne televizor

    Reply to this comment
    • dashamiresi October 19, 20:54

      Kjo puna e mediave eshte qelbersillek me vete. Shtetareve te katundit Shqypni u duket se e gjithe puna e tyre eshte te dalin ne media. Nuk ngopen me kete punen e mediave, dava megallomanesh. Kryemegallomani eshte ai kafsha Saliu, por edhe te tjere, sipas modelit te tij nuk bien poshte. Sa neveri

      Reply to this comment
  4. antishpellari October 19, 20:47

    A i porosite PRANGAT per ata te dy kriminelet e 21 Janarit !!! Kete o poplli .

    Reply to this comment
  5. TOTILA NUMERO UNO,,NUMBER ONE !! - i vertete . DIREKT PRENOST. October 20, 02:27

    Per te gjithe ata qe u ka ikur “KUJTESA”
    EDI RAMA eshte ky qe eshte ashtu dhe sic ka qene kur ishte kryetar I BASHKISE se TIRANES ,qe e mori nga nje SHURRTORE ku SHPELLARET kryenin nevojat personale dhe e coi ne nje METROPOL te zakonshem Europian .
    EDI RAMA do ta beje Shqiperin e ashtu sic beri TIRANEN .
    Kete gje une ua them si SKEPTIKEVE ,por edhe DASHA-KEQESVE .
    Italianeve u ka thene ate qe kane sepse ne gjithmone kemi pasur KOMPLEKSIN e INFERIORITETIT .
    Ne kohen e ZOGJIT ,mjaftonin 24 ore qe te shkoje nga fshati mei larget i LABERISE me KALE NE MOLIN E VLORES dhe aty ta lije kalin ne HAN ,TE MERJE TRAGETIN te shkoje per 4-5ore ne BRINDIZI te beje pazarin 3-4 ore te ktheheshe ,te zbrisje ,te merje kalin nga HANI dh ete shkoje ne shtepine tende !!!!
    E di qe kjo per disa duket e pabesueshme qe te ndodhte ne mesin e viteve ’30 ,por keshtun ka ndodhur .
    Goja te LIDH por edhe GOJA te ZGJIDH .
    Per fat te mire tek RAMA funksionon si GOJA por edhe DORA ,puna .

    Reply to this comment
    • gjermani i fundit October 20, 08:59

      Toti,epo nuk jemi te kohes se Zogut te mbajme mend tragetin qe nga Vlora ne Brindizi e bente per 4 ore,se edhe sot e kesaj dite do 8 ore(katamarani e ben per 4).Superfasti Grek,qe eshte Hoovercraft e ben kaq shpejt,por greket mbajne origjinalin e tyre dhe nuk eshte per kompleks inferioriteti te quhesh i ndryshem.E kuptoj se batutat dhe e qeshura ndikojne ta zbusin atmosferen zyrtare dhe e ndihmojne Edin te dale nga skemat e merzitshme protokollare e mire ben,madje Saliu i kishte me bollek te qeshurat dhe qokat,me turqit u beme vellame dhe s’u morr vesh kush ishte babai dhe kush i biri.Jozefina u morr me te emen e turqve,gjersa na e shpifen fare me keto folklorizmat e lidhjet e gjakut.Versace,per ke nuk e di i kishte qejf ngjyrat e ndezura dhe bashke me Dolce&Gabbana jane dy maison qe kane luftuar shume per te drejtat e komunitetit homoseksual.Eshte thike me dy presa ne televizion ama,je ne studio ku duhet te bindesh edhe te pabindurit.

      Reply to this comment
  6. Niko Nika October 20, 09:14

    Italianet e kuptojne Edi Ramen per ate qu u thote sot.
    Ne kontaktet e para me italianet ne vitet 90, shume here i kami degjuar te thone: fatkeqesia juaj (e neve shqiptareve) eshte se kini lindur ne anen tjeter te Adriatikut! Anija Vlora tregoi se per epoken kjo ishte e vertete.
    Por gjerat ne kete bote ndryshojne.
    Ka ardhur koha t’ju tregojme fqinjeve se ne shqiptaret shume here kemi ulur koken jo vetem per te mbijetuar, por sepse ne genin tone toleranca esht vyrtyt.

    Reply to this comment
  7. BESIANA GUSHI October 20, 11:01

    IDIOTESIA E EDI RAMES

    Edhe intervista ne televizionin anglez ishte nje shuplake ndaj Shqiperise e shqiptareve, pasojat e te ciles filluam ti shohim me deklaraten e fundit te Paul Nutall qe e quan “çmenduri futjen e Shqiperise ne BE”.
    Nuk e dime ne ate francezen dhe turken, por nese eshte kjo linja qe Edi Kristaq Anife Rama ka fiksuar te ndjeke ne intervistat, takimet, bashkebisedimet me te huajt, e veçanerisht vendet antare te BE-se, eshte nje katastrofe per te ardhmen tone.
    Shume shpejt mund te shohim jo vetem dyer qe na perplasen ne fytyre por edhe nje prezantim tejet skandaloz te shqiptareve e te Shqiperise, si kriminele, drog dealers, matrapaze, lypes, te degjeneruar, te ndyre, vetem per t’ju pergjigjur ironise ofenduese te pavend e te pa menduar “italianet jane shqiptare te veshur Versaçe ¡”.
    E kam keshilluar qe ne intervisten e pare te mos flase ne gjuhe te huaj, sepse ndryshe nga sa ai mendon, nuk i njeh ato me nivelin qe duhet te kete nje interviste pozitive qe te na sherbeje si faktor promovues nder te huajt.
    Edhe ne detal po ta ridegjoni shihni gabime nga me trashaniket ne gramatiken italiane, pa folur per theksin te afrueshem me ate te afrikano-verioreve.
    Ky megalloman degjon vetem vehten e romin Endri Fuga (nje tjeter idiot) pa peshuar demin e pa rekuperueshem qe i shkakton vendqendrimit te shqiptareve jashte atdheut.
    Ky koke forte duhet te flase vetem shqip dhe batutat ti mbaje vetem per vehten e tij dhe jo per te huajt qe na lejojne te jetojme, punojme, studjojme, ne ambiente jo tonat me nje kendveshtrim sa te dyshimte e aq edhe te pa afrueshem ndaj shqiptareve e me kete dajlen e fundit edhe ndaj Shqiperise.

    Reply to this comment
    • ofsite October 20, 14:42

      Sinqerisht,me thoni znj.Gushi a e meriton Shqiperia te futet ne Europe.

      Reply to this comment
      • BESIANA GUSHI October 20, 15:52

        MIREQENJA JONE QUHET EUROPA E BASHKUAR

        Edhe ne se nuk e meritojme me tere injorantet qe Rama po vendos ne pozitat me kryesore te qeverisjes se vendit, qe jane nje kosto shtese per ekonomine tone te strevjedhur, sepse per çdo problem edhe ate me banalin duhet te marrin konsulence nga jashte, ne duhet e do te hyjme ne familjen e madhe te BE-se edhe nen drejtimin e ketyre idioteve e sharlataneve karagjozllinj.
        Sepse ndryshe nga krahasimi-ofendues qe Rama i beri 60 million italianeve duke i quajtur “shqiptare te pispillosur” kjo nuk mund ta ndryshoje punen e sakrificat e qindra mijera emigranteve per ti thene botes qe jemi njerez te kultures, artit, shkences e teknikes ne nivelin e tyre e jo se na e dhuruan ata por e fituam vete me djersen e sakrificat tona, me peruljen tone, me sinqeritetin tone, me edukaten tone te injektuar ne damaret tone nga shume shekulloret para ardhesit tane.
        Ne duhet te behemi anetare te barabarte me te 28 shtetet e tjera te familjes europiane, jemi drejt saj edhe me idiotet e turnit qe batutojne, mundet edhe pa djallezi por nga injoranza apo filistejte (keshilltaret) e qurrosur qe u japin keshiilla shprese vrasese e duan me çdo kusht te na pengojne.

        Reply to this comment
        • Horri i Bulevardit October 20, 20:07

          O kosovare e ngjizur me sperme serbi, na e ler ne shqiptareve te gjykojme Ramen, ti shko gjyko ramushet dhe ata me mjekra si cjapi qe po na bejne thirrje per xhiuhad, a mkuptove moj gjyzele e sali serbit.

          Reply to this comment
        • mujo dautaj October 20, 22:40

          Besiana! Sipas meje ke shume te drejte. Edhe une mendoje
          qe vetem nje njeri injorant qe nuk njeh histirine dhe kulturen e Italise mundet te quaje italianet(Verdi,Garibaldi,Alighieri….
          e mijera te tjere) shqiptare te veshur me versace. Sa turp?!
          Me mire te fshihemi per nje kohe sa te harrohet kjo batute
          e trapit.

          Reply to this comment
          • Open your mind October 21, 03:43

            Pse e kini gjithmone kete ndjenjen e infrioritetit ju shpellaret e Saliut?Pse qenkan pepinot me superiore se ne?Edhe vendi yne ka nxjerre njerez te shquar ne cdo fushe te jetes,dhe po ta krahesosh me numrin e popullsise ndoshta ia kalon dhe Italise.Ne vertet varferia na coi ne dyert e tyre si emigrante,por kjo nuk do te thote se ata qenka me te mire se ne.

          • shqiptar October 21, 07:50

            Italianet,sipas revistes prestigjioze ´The Economist´tek artikulli´Cezaret e Universiteteve Italiane´ nga mosha 25 deri ne moshen 35 vjec kane vetem 4(kater) klase shkolle keshtu qe per mua personalisht kultura Italiane i ka mbetur vetem gureve qe jane ndertuar qytetet e lashte…….!!!!!! ????????

      • Vëzhguesi F. October 20, 20:41

        Besiana mos e pi uzon pa shuar me uje se te bie ne koke dhe nuk te pushojne budallaleqet qe flet. Kush je ti moj “filozofke” qe paske dhene keshilla se si duhet te flase Rama?1 Po Saliu, prandaj kepuste rroklla-berdoklla se zbatnte porosite dhe keshillate tua prej deliranteje?!

        Reply to this comment
    • Pilo Lala October 20, 19:25

      Kur ta kuptosh ti sa Patriot, i holle dhe i zgjuar eshte Edi, na ka vajtur vone ne, o Besiana.

      Reply to this comment
      • BESIANA GUSHI October 20, 23:37

        @PILON E LALES

        Perkthimi I siperm I asaj qe Rama tha eshte “stilizuar” per te zbutur impaktin e intervistes se tij shokuese.
        Ai tha”italianet jane shqiptare te veshur Versace” rishikojeni edhe nje here tjeter intervisten.
        I “holle”, “patriot” dhe “I zgjuar” mund te jete per ty o Lale I Pilos por jo per 60 million italianet dhe ne varfanjaket qe thyejme kurrizin nga punet qe bejme per te mbijetuar ne vendin e italianeve qe Edi I ofendoi.

        Reply to this comment
        • Horri i Bulevardit October 21, 00:13

          Edhe ty moj debile, te them shko ne biblioteke dhe kerko nje liber historik e ka titullin dhe aty do te shohesh se kush ishin shqiptaret dhe cfare dhane ata per bashkimin e Italise dhe te them se edhe kryeministri i pare i zgjedhur i Italise, ishte shqiptar nga Kalabrija qe ne fakt e vuri Shqiperine si ide nen tutelen e Italise, ishte projektuesi i Ulkonjes me kelyshet e saj, skulpture qe fashizmi e beri simbol te fashizmit.
          Per dreq emri tani qe po shkruaj sme kujtohet, por mund te me ndihmoje ndonje komentues, qe dikur ka lexuar libra te zhanreve te ndryshme dhe nuk ka mesuar shqip neper bllogjet e komenteve, mbas daljes masive te kompjuterave, qe me sa shoh i perket edhe kjo debile qe mundohet te na japi mend, kur smund te japesh per vendin nga vjen,

          Reply to this comment
          • jul cezari February 19, 09:11

            CRISPI..,, FRANCESCO CRISPI..-Kryeministri i 1 i Republikes Italiane.., Arberesh i Sicilise:-)

        • Open your mind October 21, 04:07

          Po ik gremisu moj sorre plake se na çave koken me kete llogjike qe po perdor.Pse si duhet tu thoshte italianeve Rama sispas teje,qe ne jemi fundurrina sepse punojme per ju,dhe ju jeni qenie superiore meqe na mbajne??Na mbajne se kane nevoje,dhe jo se u vjen keq.Edhe italianet jane ropatur si emigrante ne vitet ’50 dhe ’60 ne Amerike,apo nuk e di?Mos ndoshta kjo i bente ata inferiore per ate kohe??Me duket se ke akoma inatin qe u qerruat nga pushteti ju mbeturina komunizmi qe i zute frymen ketij populli.Po te kishin vuajtur italianet,aq sa ka vuajtur ky popull,mbase do te ishin dhe me keq.Ne jemi ne kete gjendje qe jemi,kjo dhe per faj dhe te italianeve dhe sojit te tyre qe na kane pushtuar,vrare e djegur ne shekuj.Lakmia e tyre per te pushtuar tokat e te tjereve eshte e njohur qe ne kohen e paraardhesve te tyre,romakeve.Kurse ne si popull nuk u jemi turrur tokave te te tjereve.

          Reply to this comment
        • shqiptar October 21, 07:57

          Ju lutem Zonje apo zonjushe c´fare jeni meqe qenkeni dhe e´plotesuar´per te dhene keshilla mos bini ne nivelin e Italianeve se s´do t´ju degjoje me as ai qe keni (apo keni patur) prane…………….

          Reply to this comment
    • Boenix October 20, 23:19

      Se cili është Pual Nutall, nuk na e ndjen fare!
      Ata që përpiqen t’u pëlqejnë të gjithëve, në të vërtetë nuk pranojnë as veten e tyre.
      Po pse mos duhet t’u pëlqejmë edhe Legës Nord dhe të gjithë llumit ekstremist që ka Europa? Këta tipa duhet t’u forcojnë besimin në vetvete shqiptarëve!

      Ndërsa për të tjerët që përmendin Leonardon etj, ajo është e shkuar zotërinj dhe nëse Italia nuk bën reformat e duhura, rrezikon të vendoset në mbikëqyrje nga BE dhe të humbi sovranitetin!

      Reply to this comment
    • Boenix October 21, 06:50

      Çfarë thonë këta burrat ?

      http://www.youtube.com/watch?v=B1MZ1Uju7Nk

      Megjithatë unë nuk di sesi i lejon “Dita” fyerjet me qëllime fyese dhe rraciste, si disa fjalë më lartë.

      Reply to this comment
  8. shqipfolësi October 20, 15:21

    Epo nisur nga historia e largët që nga arbëreshët, mendoj se kjo batutë përputhet në kontekstin e kësaj prejardhjeje…As nuk ka vend të diskutojmë akoma si inferiorë në çdo rast e të rrimë me kokë ulur, sikur jemi para mësuesit gjithë jetën…Që qeveritë e mëparshme na katandisën në këtë ditë halli, qeveria e re bashkë me kryeministrin nuk pse të mbajë mbi supe broçkullat e tyre dhe të ndihen në borxh me të huajt…
    Dinjiteti tregohet së pari para popullit shqiptar, të cilin ka marrë përsipër ta udhëheqë e ta nxjerrë nga gropa e zezë, ku e futën hajdutët me mandate deputetësh!!! Z. Rama e ka zgjedhur populli shqiptar dhe jo ai italian, prandaj mendoj se, dinjitetin dhe respektin nuk ta japin të huajt, intervistat, mediat apo ekranet e televizioneve, por PUNA për vendin tënd! Dhe ne për këtë votuam.

    Reply to this comment
  9. bajo October 20, 19:57

    Krahasimi i goditur qe i ben Edi Rama si kryeminister i Shqiperise,duke i pershkruar italianet si shqiptare te veshur me “Versace” nuk eshte per te ulur nivelin e popullit italian,por per te njohur popullin italian me vlerat e kultures shqiptare,qe ka trasheguar brez pas brezi edhe nga kultura e popujve fqinje si Italia,Greqia,Turqia,Serbia,Mali i Zi,Bullgaria,etj.Te gjitha keto vende e kane shkelur Shqiperine si pushtues dhe kane lene gjurmet e tyre ne Shqiperi,qe nga kohet e lashtesise e deri ne epokat e sotme “te modernizmit”. Pra me nje metafore te tille krahasuese jep pershtypjen se niveli kulturor i popullit shqiptar eshte i barabarte me ate te popujve fqinje qe e rrethojne,megjithese fqinjet tane veshin “versace” ata ne thelb jane popull europian po aq sa jane edhe shqiptaret popull i Europes se Bashkuar.Me kete devize e mbyll fjalen e vet dhe kjo na ben te ndihemi te barabarte me fqinjet dhe jo inferiore ndaj tyre, sic theksoi ish-kryeministri i Italise,Silvio Berluskoni ne viziten e tij domethenese ne Shqiperi,ku ne prani te Sali Berishes ironizoi me faktin se Shqiperia e furnizonte Italine me “femra te bukura” d.m.th me makina seksi per epshet e italianeve. Mendoj se me dinjitoz nuk mund te ishte qendrimi i kryeministrit shqiptar Edi Rama ndaj gazetarit italian apo edhe duke iu drejtuar edhe popullit italian,te cilit i kerkoi ta njihte me mire vleren e shqiptareve e jo si ndodh rendom ne mediat italiane ku percmohemi e vleresohemi thjesht me disa veprime e ngjarje sporadike nga elemente keqberes me origjine shqiptare dhe “harrohen” ata me origjine italiane qe janer baballaret e “mafies” jo vetem te Italise por edhe asaj boterore.

    Reply to this comment
  10. bruxelles October 20, 20:17

    Or gjermani fundit or dallamengo po ku e kupton ti mor pall .si the ania. vlora po gjyshrit italian nuk zbarkuan ne amerik po si ne me anien vlora

    Reply to this comment
  11. marko October 20, 20:34

    PA DASHUR TE BEHEM AVOKAT I ASNJE QEVERITARI DUA TE SHPREH MENDIMIN TIM.. SHQIPTARET NE 92 VOTUAN TOTALISHT SALI BERISHEN SEPSE MOTOJA E ASAJ KOHE ISHTE ”E DUAM SHQIPERIN SI GJITH EUROPA”,KJO NUK NDODHI.ERDHI NE PUSHTET FATOS NANO ME 1000 PREMTIME AS AI NUK NA COI NE EUROPE..DHE POSHTERSIA ME EMADHE E NANOS ESHTE SE PRURI PR SE DYTI HER SALIUN NE PUSHTST.. TANI DEL NJE NJERI ME NJE TJETER VIZJON QE NUK NA THOTE QE UNE DO ADEROJ SHQIPERINE NE VENDET ISLAMIKE POR TE ADEROJME ME TE GJITHA TE DREJTAT NE KONTINENTIN QE BEJME PJESE.DHE NE ATE NJERI FIDHUAM TA PARAGJIKOJME PA FIDHUAR NGA PUNA..KJO DO TE THOTE NGA VJEN CFAR KERKON DHE KU DO TE SHKOSH.

    Reply to this comment
  12. Vëzhguesi F. October 20, 20:35

    Per ata qe duhet te lexojne drejt dhe jo tu erresohen syte kur lexojne dhe pastaj kepusin broçkulla duke nxire faqet e ketij blogu.
    Edi Rama, kryeminister i Shqiperise, ka bere nje percaktim te sakte per Shqiperine e sotme.
    Po Shqiperia e sotme eshte si Italia e gjysherve te ketyre italianeve te sotem. Pse?! Nuk eshte faji i Edi Rames i gjendjes se sotme, mbase dhe i gjithe qeverive qe kane ekzistuar deri me sot ne Shqiperi. Pergjegjesia eshte shume me e madhe dhe me nje game perfshirje me te gjere. Eshte e vete ne shqiptareve qe te pakten ne keto 100 vjetet e fundit nuk arritem dot te gjejme gjuhen e perbashket mes vedit per te ngritur shtetin ne lartesine e vendeve te tjera. Pergjegjesia eshte dhe e fuqive europiane ku perfshihen dhe italianet qe nuk kane dashur qe shqiptaret t’i shohin dhe pranojne si europiane te lashte qe jane.

    Reply to this comment
  13. Bocari October 20, 20:44

    te lutem Besiana ma spjego pak cfare quan ti mireqenie ne Europe? Cfare pret ti nga hyrja e Shqiperise ne Europe, do na mbajne ata me buke apo do ti mbajme ne ata me buke?Sa per ate gropen zeze qe na kane hapur ne qeverite tona nuk mendon se nje rol te madh ka luajtur edhe Europa?

    Reply to this comment
  14. BESIANA GUSHI October 21, 09:05

    @HORRIN E QENEFEVE, SHQIPTARIN, OPEN YOUR MIND & VEZHGUESIN F.

    A beni edhe ju pjese ne 71 te arrestuarit e drog-dealer-ve te sotem, sepse vetem pas nje kure me heroine qe ju kane sekuestruar italianet mund te llomotitni ne kete menyre. Edhe pse nuk ju pelqejne kritikat e sinqerta ndaj Edit tuaj (dhe timin) megalloman nuk do ndryshoje asgje te nesermen kur parlamenti Italian do votoje per hyrjen e Shqiperise ne BE.
    A mendoni se ata harrojne batutat e Edi Rames?

    @BOCARIN

    Ja disa nga perfitimet imedjate qe mund te kemi:

    – njohja e te gjitha diplomave te universiteteve tona ne tere BE-ne
    – marrja e huave nga Banka qendrore Europiane me vetem 1% interes (qe aq shume pellit sot hajduti Fullani)
    – mundesia per tu punesuar, per te udhetuar, per te investuar, per te jetuar, per te studjuar, , per te mos humbur pensionet si emigrante, per tu kuruar ne tere vendet e BE-se etj.etj.
    – rritje e nivelit te jeteses ne parametra te afrueshem me tere vendet e BE-se duke patur mundesine edhe ne per tu “veshur Versace” si italianet
    -ulje e pergjitheshme e çmimeve etj

    Reply to this comment
    • Horri i Bulevardit October 21, 10:51

      Ne rradhe te pare desha te bej nje kritike te forte redaktoreve te gazetes:
      Ju lutemi, kur te redaktoni nje koment mos prishni thelbin e komentit, se perndryshe, nuk cohet mesazhi i duhur.
      Ne repliken qe i kam bere kesaj debileje, qe quhet Besiana, kam treguar se ku mund te drejtohet per nje informacion me te hollesishem ndermjet shqiptareve dhe italianeve e kisha fjalen per nje liber historikte botuar ne vitet 80-ta, nga dy autore shqiptare, .

      Dhe ty moj idjote te them, se Edi Rama nuk eshte Sali Berisha, qe ne sy kavalieri e ofendoi ate dhe gjithe shqiptare dhe idjoti jone ish kryeminister, qeshte si nje plehre per shakane e bukur te kavalierit.
      Edi Rama, ka kurajon ti thote italianeve, se nuk jeni shume te ndryshem nga ne se ate emigracion te paligjshem qe solli nje kriminalitet ne vitet 20-ta ne SHBA, e bene italianet dhe tani keta italiane, skane pse te shokohen nga emigracioni shqiptar i viteve 90-te qe mbas 23-vitesh, jane integruar dhe shume prej tyre jetojne shume me mire se vete italianet.

      Reply to this comment
      • BESIANA GUSHI October 21, 11:19

        @HORRIN E QENEFEVE

        Edhe nje here tjeter ta kam thene : jam me shqiptare se ti o horr I qenefeve te Tiranes qe jeton sot ne Itali.
        Autore shqiptare te viteve te enverit tend qe flasin per italianet – eshte nje lajm qe me ngazellen se qeshuri.
        Ne tere komentuesit qe kam patur rastin te polemizoj, pas Emgjell Agaçit te Edi Rames – alias Ridvan Shehu, je me I ndyri e me qelbesira ne perdhunimin e gjuhes shqipe qe aq shume e ofendon si perdorues abuziv i saj.

        Reply to this comment
        • Vëzhguesi F. October 21, 13:36

          @ Besiana Gushi : Me menyren se si i drejtoheni atyre qe nuk jane te nje mendje me ju, jam i detyruar te mendoj se kam perballe dhe po lexoj nje grua moshatare, por teper fodulle dhe grindavece njeheresh, e cila kerkon te shfryje dufin e saj te urrejtjes se grumbulluar nuk e di se per çfare arsye (te cilat mund te jene te shumta qe nga fati i keq ndoshta i te mbeturit e ve ose e divorcuar dhe deri tek sherret ne pune me drejtuesirt apo familjaret)!
          Zonje e nderuar! Ndonese na le pak mundesi, me menyren se si skruan, qe te drejtohemi keshtu. Lexuesit ne kete gazete dhe jo vetem dalin me pseudonime te zgjedhura sipas deshires dhe nuk kanevoje qe dikush tua transformoje, sepse pergjigja mnd te jete po aq provokuese duke kaperxyer çdo kufi etike. vetem kalamajt dhe pleqte qe silen si kalamaj nuk mund ta kuptojne kete gje. Prezantim me fodullek, aq me teper nese del me emrin tend, por dhe fyerjet dhe arroganca nuk mund te jene asnjeher argumenta. Ndaj miqesisht te thashe mos e pi uzon (nje lloj pije per femra jo te reja) pa e shuar me uje. Turp per ty dge te sugjeroj te dalesh dhe te komentosh jo serish me kete prezantim se le kokrren e namit me keq se ata qe kane pire hashashin e Lazaratit.

          Reply to this comment
          • BESIANA GUSHI October 21, 14:28

            @VEZHGUESIN F.

            Kam te drejte kur them qe jeni te turbulluar nga perdorimi I heroines, qe nuk prodhohet ne Lazarat por ne Afganistan e Turqi.
            Ne Lazarat kultivohet marihuana (cannabis sativa) qe ti e perdor para se te ofendosh çdo komentues, sikur ta kam thene edhe here te tjera.
            Si duket nuk dallon edhe ngjyrat nga shokimi qe te vjen ne trute (ato pak qe te kane ngelur)
            Lulekuqet jane baza e prodhimit te “qumeshtit te heroines, apo siç e quajme ne frutin e pjekur te lulekuqeve – hashash.
            Ndersa marihuana eshte e blerte ne kafe pas tharjes.
            A kam te drejte te te quaj injorant? natyrisht PO.

          • Vëzhguesi F. October 21, 21:18

            Aha! Me çfarepo lexoj, ti nuk qenke vetem nje plake e rrjedhur, nga ato lloj plakash qe edhe kur u thua shendet te thone plaç, por ti qenke dhe nje plake qe histeria te ka degraduar keqas.
            dhe meqenese i “njihke mire” perbersit e llojit te drogave, duhet te kesh qene punesuar, natyrisht ne nje moshe me te re ne palo punera qe te kane bere me stres. une kam nje natyre qe ofezes i pergjigjem mete njejten monedhe, bile me te hidhur se ajo qe me adresojne. Me nje fjale them se jam usta festesh. Ti nuk je vetem nje injorante, ti je dhe nje debile 24 karatesh, qe pagjumesia per shkak te turnit te trete neper kuplara, te ka lene gjysmake. Te meshiroj oj surrat rrudhe.

    • shqiptar October 21, 12:50

      Jo moj Besiana une nuk bej pjese tek te arrestuarit se jetoj ne Gjermani atje ku Heroinen e shesin dhe arrestohen ITALIANET…..

      Reply to this comment
  15. Bocari October 21, 10:56

    @Besiana
    1. Njohja e diplomave- me eshte njohur ne Gjermani 1994 pra skisha pengesa. Sa per te diplomuarit e ketij 20 vjecari fatkeqesisht une si person kam shume rezerva dhe si nenshtetase e EU do isha kundra. Me vjen shume keq per disa qe nuk e meritojne, por kjo eshte pagesa e tranzicionit.
    2- Interesi 1% perse nuk u be per Greqine?
    3- mundesia per…… Zvicra nuk eshte EU por eshte vendi qe i gezon te gjitha, bile me i pavaruri se te gjitha EU shtete
    4. rritje…. e nderuar zonje, nuk e di ku jeton dhe care moshe ke, por une kam kete per te thene; nivel me te mire jetese se ka shqiptari nuk e kane europianet, perse jetoni gati 70% e popullsise ne shtepi te paguara. Ne Gjermani eshte diku tek 20%. Nuk ka Europian qe frekuenton lokale si ne ben jete lluksi me aq pak mund. Brenda 20 vjetesh shqiptari arriti ate qe europa e beri ne 200 vjet. Ajo qe na mungon nuk eshte Versace, por pjekuria se si shkohet te Vesace, edukata e punes, disiplina dhe rregulli, morali dhe aftesia, bukuria e brendshme dhee jo e jashtme. Shqipetari ka nevoje te mbidhet ne shtepi dhe te rregulloje shtepine e tij boll si u endem neper bote ne cifutet e shekullit te 20. Sa per europen te lutem mos harro se Kapitalisti nuk i fal askujt, ai maksimumi huazon me perqindje dhe pret si Hiena te te nguli dhembet kur ti te rrezohesh. Sa per cmimet ato vetem do ngrihen gjithmone e me shume.Zhvillimi i ekonomise, bujqesise regionale eshte i vetmi shpetim per Shqiperine.

    Reply to this comment
    • BESIANA GUSHI October 21, 11:23

      @BOCARIN

      Gjithe kete luks ne Shqiperi nuk e shikoj qe te shpertheje neper rruge, e dua te te kujtoj se borxhin qe krijoi Sali Ram Shiqere Berisha do rendoje edhe mbi sternipet tane shqiptare te lindur dhe jo gjermane.

      Reply to this comment
    • Horri i Bulevardit October 21, 11:37

      Zonja ose zoti Bocari eshte e tepert ti kthesh pergjigje dhe aq me teper ti japesh rendesi nje idjoteje si kjo Besiana, qe me zgjuarsine e saj me nxorri mua banor i Italise kur ne te vertete, jam nje banor i nje shteti shume te fuqishem dhe qe tani qe po shkruaj, gati cdo dite takohem me italiane, qe me kerkojne ti punesoj.
      I them asaj idjoteje se ne nje rast, kur naziskinet, me rastin e ditlindjes se idhullit te tyre, erdhen ne qytetin tone, u sulen papritur kunder dyqaneve italiane dhe greke, dhe shume dyqane turke por edhe shqiptare, cuditerisht su preken.
      Pikerisht ne nje pasticerine italiane ku une pi kafene cdo dite, isha dhe shpetimtari i italianeve, ku me nderhyrjen time dhe te dy shqiptareve te tjere, arritem tja mbushnim mendjen naziskineve qe te mos benin shkaterrimin qe kishin ndermend.
      E tregova kete zonja ose zoti Bocari, qe ti tregoj asaj idjoteje, se ne Europe, si shqiptare kemi shume vlera, a nga frika, apo nga dashamiresia, kete sdi ta them, por une se ul koken para jo vetem italianit por as para banoreve ku jetoj, dhe jam shume i lumtur qe edhe kryeminstri yne, e tregoi vehten dhe kokelart para kujtdo.

      Reply to this comment
  16. emigrant paraja October 21, 12:46

    ne muajin gusht do te vi perseri ne shqiperi dhe do te le $15.000…..per sa do te vazhdoje ku varjant do te eci perpara atdheu.

    Reply to this comment
  17. gjon cima October 21, 16:52

    Qendrim jo inteligjent ndaj shtypit te huaj. Jo me nga nje kryeminister por edhe po te ishte nje piktor. A eshte ne rregull ky njeri? Mos ndoshta kane te drejte kreret e partive kryesore shqiptare kur e ftojne njeri tjetrin te bejne kontrolle mjekesore psikiatrike apo qe kane qene te kuruar per gjera te tilla?
    Ky lloj qendrimi eshte pikerisht ne kete nivel.

    Reply to this comment
  18. Bocari October 21, 17:51

    @Horrit, @Besiana, @ vezhguesi etj

    Jam e kenaqur qe ekziston kjo mundesi e shkembimit te mendimeve. Nuk ka rendesi nese jemi me arsim te larte apo jo, se edukaten nuk e percaktohet arsimi. Menyra se si komunikojme ne me njeri tjetrin eshte fatkeqesisht shume deficitare dhe te le mbrese te keqe. Meqenese shume jetokan jashte, a keni pare ndonjehere ata njerez te fyejne njeri tjetrin per nje fjale goje ose me keq akoma per nje mendim? Si mund te quash nje njeri idiot ose perdorues droge etj., kur nuk ke asnje te drejte ta besh kete? Te mbysesh mendimin e tjetrit me sharje nuk mund te zhvillosh kurre mendimin e lire, pa le pastaj demokracine. Prandaj diktatoret tek ne kane sukses. E dyta nuk mund te kete nje mendim per nje problem. Gjyshja ime lindur ne 1891 thoshte;DEGJO 100 vete dhe bej si di vete.
    Por ne edhe te shperndare ne kontinente bejme sherr, pa le te na besh bashke qe njerrim koburen. me vjen shume keq per kete menyre komunikimi. Edhe nje pyetje keni quajtur ndonjehere kryeministrin e vendit ku jetoni apo kolegun a bashkefolesin idiot??

    Reply to this comment
    • Horri i Bulevardit October 21, 20:18

      E drejta eshte ne anen tende, por ka dhe nje te drejte, qe me takon mua, kur takon ne rruge nje shpellar berishian, eshte e pamundur komunikimi normal, zakonisht i largohem, por ka raste qe smund ti shmangesh dhe atehere fillon perplasja, kjo per ti treguar shpellareve berishiane, se mos u kruani.
      Irritohem kur shof ndonje plehre berishiane si kjo zuska berishiane me emrin besjana, qe ka filluar te turret ndaj nje kryeministri qe akoma seshte ulur ne kolltukun qe i takon, se e kane mbuluar plehrat e sojit berishian, por keta jo qe skane turp, por skane as bese.
      Por verrejtja juaj qendron, ndaj po mendoj se me mire ti shmangem te paudhes, se me kete soj, del jasht cdo takti.

      Reply to this comment
  19. Vëzhguesi F. October 21, 21:27

    @ Bocari! Nga anet tona thone se te pirit (te dehurit) i hap rruge dhe budallai. Por kjo plakorja te cilen ju gjykoni se po shkembeni mendim, nuk eshte thjesht e dehur. Dhe kjy nuk eshte se po e ngarkoj apo fyej. Lexojeni qe ne fillim dhe gjithe replikat e saj dhe do te arrini ne perfundimin se ajo nuk eshte vetem e dehur.

    Reply to this comment
  20. Bocari October 21, 22:06

    Jam dakort me cdo argument, por po hyri e shara, vjen mbrapa vetem e shara, po ti beni dalje ketyre gjerave vazhdon muhabeti. Mendimi im eshte qe Besiana nuk eshte saliniste. Une mendoj se eshte nje grua akoma e re dhe me deshira te zhgenjyera per te bere kariere ne qeverine e re. Gjithmone eshte e pakenaqur nga te zgjedhurit e rinj, d.m.th. i njeh ata ndoshta edhe Ramen. Do kete ngele jashte loje.

    Reply to this comment
    • Horri i Bulevardit October 21, 22:37

      Zonja Bocari, njof zotin Bocari ne Woodstock, bej debat, se nuk mendojme njesoj, por pime kaffe dhe e respektojme njeri tjetrin, se panvaresisht nga bindjet, kemi te perbashket qytetarine.
      Qe Do te thote, nuk jane bindjet politike Qe na ndajne, por eshte soji, jo i njejte, qesmund te na bashkoje, qofte edhe per nje faleminderit.
      Jemi kilometra larg ne kulture, ose jemi nga saliu deri tek Rama larg.

      Reply to this comment
      • ali asllani February 19, 00:26

        EJ o Horro si bon ne ti !! ene na plaka tkishin sha nuk de boje kshu sic bon per Piktorin er burri dheut..
        qe te votosh edin nuk do te thote qe mos e shash sic bojn ..ky osht nryshimi….

        Reply to this comment
  21. BESIANA GUSHI October 21, 23:52

    @per ofenduesit e mij profesioniste

    Keni degjuar te flitet per “rronjen”, sigurisht e dini çeshte zgjeba, apo mastiqja, apo tutkalli?
    Une nga natyra nuk ofendoj njeri jashte bisedes apo argumentit, apo bashkefjalimit.
    Nderhyrjet tuaja ndaj komenteve duke komentuar komentet e te tjereve, me te drejten e veteligjeruar per te shndruar çdo gje ne tutkall, zgjebe, mastiqe, rronje, ndryshe nga ajo qe mundoheni te prezantoheni jeni thjesht injorante, idiote, kokederra e llafazane.
    E ndihem me te vertete e ofenduar kur e di se çdo koment I imi do komentohet nga zgjebare si ju.
    E kam vene re edhe ne nje tjeter gazete online – nje ushtri llapanxhozesh ne mbrojtje te Arben Malajt.

    Reply to this comment
    • ali asllani February 19, 00:37

      Besjana Gushi ashtu si ka demokrat qe spranojn tu shajm Saliun ,ka dhe socjalista qe spranojn tu shash Piktorin..

      un protestoj si socjalist qe jam…tna shash edin ne ti moj qe ja boni tet me dy Vucicit ne beograd
      kryetarin ton qe do boj shtet kush spagun dritat ,,hehehe burg burg burg ..prisni prisni skeni par asgje..doni ne sindikata ju ….hahahaha

      Reply to this comment
  22. padrino February 18, 23:54

    Piktori, është abuziv, te PS.pastaj shiko dhe ngjyrën e ripjelljes, o se u ngatërova , rilindjes mavi.

    Reply to this comment
  23. mirela usa February 19, 00:16

    Sa kohe harxhon neper televizione ky njeri.
    Edhe Berisha nje tabiat kishte.
    Koken ne ekran.
    si nuk u ngopen me kete ekzibicionizmin krejt pa kuptim ne nje vend aq te vogel sa Shqiperia
    Cudi e madhe, cfare burrash si gra qe duan pispillosje

    Reply to this comment
  24. Drita February 19, 00:24

    O Besiana! Po paske qene nje bushter plake ti qe se paske shoqen. Po boll o grua se le nam, inteligjenca jote nuk vlen as sa allati i Edi Rames. Ti ke qene keshilltare e sal ram debilit me sa mora vesh. Ok per ate ben ti mire je po mos u kruaj atje ku nuk duhet o baxhelle e perzene nga bordelloja per imoralitet.

    Reply to this comment
  25. "MALOKU" February 19, 00:59

    Fiuuuu…. pune dreqi..! “Nje ushtri llapanxhozesh ne mbrojtje te Arben Malaj”
    – Juve moj zonje apo zonjushe, shoqe a si te them, qe akuzon te tjeret per shkrimin
    “sakat” te Shqipes, kjo fjala “llapanxhoze” eshte e drejtshkruar..?
    – Se dyti: – Ata qe kane mbrojur Arben Malaj te duken llapanjoze..? Kane
    mbrojtur nje injorant, apo nje profesor me grada shkencore qe ftohet per
    leksione edhe ne universitet me te njohura Europiane.
    – Se treti: – Ju duket juve se e kini nivelin per te analizuar dhe per te nxjerre konkluzione
    te pa kundershtueshme per qendrimet e kryeministrit ne intervista dhe biseda, ku sipas
    teje duhet te tregohet qyrravec. Ai nuk ofendoj asnjeri, ai tha nje te vertete per Italianet
    qe erdhen ne Amerike ne fillim te viteve 1900. Ata ishin shume me poshte se ata Shqiptare qe erdhen ne ato vite (Kujtojme ketu komunitetin model Shqiptar te Bostonit).
    – Se fundi: – Deklaratat e Rames ne Europe ” Ne se Europa nuk do t’na pranoje si Shqiptar, me identitetin dhe dinjitetin tone, me historine, traditen dhe kulturen tone, ne nuk e duam ate Europe” Pa patur ndonje simpati. admirova kete qendrim te tipit Fishtjan.

    Reply to this comment
  26. SHURRAN KOSTRECI February 19, 01:51

    SEXISTES SE NATES DRITA

    Me ndodh shpesh te kthehem ne oret e vona, sidomos ne kete periudhe me ngarkese pune, dhe siç ndodh tashme prej me shume se dy dekada, ne te djathte te rruges qe pershkoj gjej filen e pafund te “punetoreve te sexit”.

    Here here vetem per te qeshur pak, ndaloj makinen dhe pyes ndonjeren si e quajne (nga fizionomia mendoj te jete ndonje komshije e ytja shoqja Drita).

    Dhe e di si me pergjigjen: fillimisht ne gjuhen italiane “Luce”, kur une i “habitur” i them really? (vertet?) ma kthejne menjehere ne anglisht “Lucy”!

    Ahere i pyes ne shqip: vertet mami te paska quajtur “Luce” apo “Lucy”, dhe pasi hidhen perpjete, me habine e Daria Bignardi-t ma kthejne : Drita mo, Drita me quajne, per koke te mamit !

    E le ne punen e saj dhe per kuriozitet ndalem pak me tutje, nje tjeter fizionomi si e ytja shoqja Drita: perseri e pyes si te paren: edhe kjo nga gjyshja kesaj radhe eshte quajtur Drita !

    Bej edhe ndonje kilometer tjeter me makine dhe kesaj radhe duke pritur qe te hapej drita e jeshilte e semaforit me afrohet nje tjeter “punonjese sexi”: flas une i pari – Drita – i them – jam vone e me duhet te nxitoj per ne shtepi …

    “Korbe zeza, po ku ma di ti emrin o shqipo !”

    Reply to this comment
  27. BESIANA GUSHI February 19, 02:42

    KOMENTET ME LART JANE TE NJE VITI ME PARE

    Ky eshte komenti per performancen e shokut Edi Rama ne “INVASIONI BARBARICHE” te Daria Bignardi-t ne La7.

    Si gjithe shqiptaret qe jetojne e punojne ne Itali, po edhe ne te “mallkuarit” e kesaj toke qe mban akoma krijesa si shoku Edi Rama, ndihemi te poshteruar nga kjo interviste e pa pergjegjeshme, injorante, ofenduese dypalore dhe bajate.

    Televizioni La7 eshte nje mikro emitetent televiziv ne arenen italiane, as 2-3% te ndjekesve televizive, aq me teper Daria Bignardi – nje trushkulur e tipit Ilva Tare te OraNews.
    Nje te drejte te vetme nuk mund ti mohohet Bignardi-t, qe ja perplasi ne surratin te mbushur me puçrriza qelbi te mire dallueshme edhe nga afersia me te cilen enkas kameramenet e xhironin, “gafen” e shokut Edi ne Tweeter : sot jap interviste ne RAI 3” !! “ E po jemi mesuar me RAI 3, ne vitet e enveroxhizmit, andaj u ngaterrova !!! – u mundua te justifikohej Edushka e balerinizuar nga Endrina Fuga.

    Jo per polemike, po per te thene te verteten ne ato vite shikonim RAI 1 dhe me ate aparatin klandestin RAI 2, se RAI 3 ishte nje kanal vetem provincial .

    Filmimi prezantues qe kishin zgjedhur per shokun Edi, me tip-tapet dhe muziken “rrap” te tij, la te kuptohej qe ne fillim sa i rendesishem ishte prezenca e tij ne kete emision. Pa le pastaj ca pijanece me emra qe vetem shqiptare nuk mund te jene dhe fikja e dritave gjate xhirimit te nje filmimi te bere ne Tirone ne naten e fundit te festivalit te Sanremo-s nga autoret e La7 – nje perdhunosje e inteligjences se shqiptareve !

    “Gruan e kam musulmane (kush nga italianet pjerdh se e ç’feje eshte e gjora Linda ), gjyshja katolike qe per tu martuar me gjyshin ortodoks, mori leje nga Vatikani !!!
    Andaj, babi Kristaqi, ai qe firmosi per varjen ne litar te nje poeti, u be i fese katolike si edhe une !
    Zaho, natyrisht eshte katolik se e preku me nje gisht Papa Bergoglio… !”

    Ajo qe perseriti per te dyten here ishte “mungesa e sindakatave” ne Shqiperi – genjeshtra me e madhe qe vazhdon te trumbetoje si mashtrues profesionist qe eshte: mjafton ti hedhe nje sy “pagesave te thesarit” te hajdutit Cani qe te bindet per te kunderten – me parate tona paguhet antaresimi ne disa sindakata shqiptare perfshire dhe asaj te Policise se shakllabanit Tahiri.

    Nuk di kur do arrije ta kuptoje se intervista te tilla prej klloun cirku shkermojne gjithe vuajtjet e sakrificat qe kane bere shqiptaret ne keto dekada per te krijuar nje emer te mire dhe te pranueshem per standartin shoqeror te italianeve dhe perendimoreve ne pergjithesi!

    Per te folurin ne gjuhen italiane… çte them, nje “vu cumpra” afrikano verior.

    Dhe e fundit pyetjes se Biganrdi-t: a perfundojne ne burg debitoret e energjise elektrike, ju pergjigj “ s’eshte e vertete, u nderpritet energjia !!”

    Hipokrizine gangsterore te tij embylli me aksiomen qesharake per çdo shqiptar : “fratellanza” mes shqiptareve me besime te ndryshme dhe jo “bashkejetesa” mes tyre.

    Une nuk di ku jeton shoku Edi Rama, çuni i Kristaqit qe dergoi ne litar nje poet nga Kukesi: shqiptaret kane si fe shqiptarizmin dhe jane respektues te besimeve fetare per te mos thene ateiste te ndergjegjesuar.

    Reply to this comment
    • Sallakja February 19, 10:03

      Besiana !
      Giuro su Dio, che tu non sei scema.
      Si, cè qualcosa che non va.
      Pero, scema ? Non si parla neanche.
      Credimi.

      Reply to this comment
  28. lili February 19, 05:47

    Problemi eshte ‘une’ ne cdo veprim!
    Ky nuk e ndjen mungesen e sindikatave,po punetoret pa asnje te drejte po!
    Problemi eshte sa larg ‘une’ i ty eshte me ‘unin’ tone …

    Reply to this comment
  29. N.VJOSA February 19, 07:29

    I lexova me vemendje edhe shkrimin per Ramen edhe komentuesit.
    Por me më shume vemendje komentuesit, sepse shume prej tyre jane miq te mi , qe ndajme te njejtat mendime.
    Megjitnese edhe une i pergjigjem dikujt qe me ofendon me te njejten monedne, ne kete rast jam plotesisht dakord me B o ç a r i n !
    Më ëmbël vellezer më embel…
    Ne shqiptaret jemi pak te ashper dhe te drejtperdrejt ne komunikim…Bile ne te krahines se Laberise, edhe kur bejme dashuri, i kemi qef fjalet e ashpera….”te dua shumë moj qëne…!”
    “Mirë, o zagar…”
    Ne kemi nevoje per njeritjetrin, sidomos ne qe jemi ne mergim….dhe aq me shume ketu ne kete
    blog ku takon tipe nga me te ndryshmit, larmi pikpamjesh, shtresash, mentalitetesh….
    Duhet ta respektojme me shume njeritjetrin….
    Ne disa gjera jam dakord me Besianen, ka ide te guximshme ,nuk ka shume rendesi se ne cilin krah te politikes anon, mua me duket e majte, duket e lexuar, por ka raste kur nxitohet, temperament impulsiv, shperthyes…Por ka edhe shpesh here mendime te pjekura dhe te
    avancuara.Une per vehten time e lexoj me respekt, pamvarsisht se nuk jam dakord me gjithçka
    shkruan dhe sidomos me gjuhen e vrazhde…
    Eshte mire qe ne me njeri tjetrin, edhe pse perfitojme nga anonimiteti, te japim sadopak
    informacion per vehten, pa patur frike se i japim “arme” kundershtarit…
    Psh per Boçarin di qe eshte mjeke, ne mos gabohem, per “Horrin” di qe eshte Punedhenes,
    ndersa Vezhghesin F e njoh direkt….!
    Do tu tregoj nje histori qe , pa merzitur askend, per mua eshte mbreselense.
    Me disa komentues une “njihem” qe tek “Shekulli”…Midis komentuesve, me bente pershtypje
    shpesh dakortesia e mendimeve me Vezhguesin F, i cili e mban nicknamen e tij prej disa vjetesh
    , ashtu sic e mbaj une qe nga vitet 70-te, kur shkruaja shume, shpesh dhe nga dy tre shkrime ne
    dite, dhe nga qe nuk doja te dilja shpesh me emrin tim, perdorja “N.Vjosa”…
    Por , te vijme tek Vezhguesi…Kur sheh shpesh dakortesin e mendimeve eshte e natyrshme te
    kesh deshiren ta njohesh personalisht.
    Kam shkuar nga Austria dy here ne Tirane , shkova dhe te ” Shekulli”, takova z. Thano,(ai ish atehere Kryeredaktor,) i thashe qe dua te jap nje kontribut te vogel per femijt e te vrareve te 21
    Janarit , me tha si te veproja dhe une i kerkova , duke i treguar Pasaporten time , per besueshmeri, se doja te me ndihmonte te indentifikoja nje Komentues.U bind dhe me adresoi tek
    moderatoret e faqes on line…Moderatorja, nje goce e re teper e sjellshme, me tha se mund ta “kap” “Vezhguesin”, vetem po te jete duke i shkruar direkt ne kompjuter gazetes…Priti afro nje
    jave, Qe ti thosh po te kish mundesi te vinte tek redaksia dhe ti jepte nr tim te telefonit… por per fat te keq nuk e “kapi” dot….
    Heren e dyte provova perseri, por nepermjet komenteve, fb, etj dhe me ne fund e kapa
    “Diversantin”….
    Kisha per qellim ta ftoja ne Austri me gjithe bashkshorten dhe pas nje korespondence ne FB, shkova e mora vet ne Tirane…Ndejti disa dite tek une, vizituam vende te bukura ketu ne Austri dbe une njoha direkt nje shok te mire, njeri i drejte, debatues i kendshem, njohes shume i mire
    i filozofise bashkkohore dhe nje profesionist i zoti ne zanatin e tij…Une pres rastin ti kthej viziten…por e permenda kete episod qellimisht.
    Ne sidomos, ne emigrantet, kemi nevoje te flasim me njeritjetrin, te shkembejme mendime
    virtualisht , sepse komunikimi eshte nje nga ato veçori qe e bejne Njeriun ti thone Njeri….
    Prandaj Besiana mos e akuzo tjetrin pa e njohur, se nuk ka asnje te vertete nga ato qe e akuzon ti….Ashtu siç do keshilloja Vezhguesin te jete me i permbajtur ne epitetet qe te drejton ty…Mos
    te zgjatem, i ka thene normat e komunikimit Boçari më mire se une…
    Po keshtu do thosha dhe per ” Horrin”, nje komentues brilant, shume i vertete e bindes, por ne
    sharje, nga nje here, ashtu si dhe une, ja fut kot…Eshte e natyrshme, sepse ne na mungon njohja per njeritjetrin…! Eshte mire them une, qe kur debatojme, te mendojme per nje moment, sikur
    “kundershtari” eshte para syve tane dhe jo diku larg, para nje Kompjutri…I-Pad-i apo nje telefoni
    te sofistikuar…
    Ndjesë, neqoftese kam perdoruer ndonje hollesi te panevojshme, por thjesht nga deshira se ne
    kemi nevoje te komunikojme dhe sqarojme njeritjetrin…

    Reply to this comment
    • BESIANA GUSHI February 19, 10:37

      JE NGUTUR AUSTRIAKU VJOSA

      Komentet te cileve i referohesh jane te nje viti me pare, pas intervistes ne televizionin anglez te shokut Edi Rama, fale redaktoreve te Thanos i kane risjelle ne kete kontekst. Besoj se me Horrin dhe Vezhguesin F. tashme jemi ne te njejtat vale trasmetimesh. Tani kemi perballe Kostrecin, zogisto-ballistin me te qelbur antishqiptar te te gjitha kohrave, edhe i zgerlaquar vazhdon te mutgojoje.

      Intervista e djeshme ishte nga me dekadentet qe kam degjuar ndonjehere nga nje shqiptar ne televizionet italiane, e organizuar mbase nga Simona Ventura apo Ezio Greggio, per te “fituar pike” nga i plotfuqishmi i turnit ne Shqiperi. Nuk mungoi edhe keshilla qe u dha europianeve: te forcojne Bashkimin Europian !! (e shprehu me nje fjale te balbetizuar me asnje perkatesi gjuhesore – te pakten ato qe njohim deri me sot).

      Ajo qe me beri me shume pershtypje ishte filmimi i “dashamireve” te italianizuar ne nje shtepi ne Tirone: Ismail Ademi – kooperant; Arlinda Hovi Dudaj – botuese (edhe nje liber te Daria Bignardi-t); Artan Shabani – artist; Edvin Kukunja (wow !) – konsulent; dhe Ledia Miraka – avokate nga Lushnja me studio ne Rome !!

      Ledia, qe ka lindur ne 1972-shin, po ta degjosh (eshte ne kete link http://www.la7.it/le-invasioni-barbariche/video/sanremo-2015-il-gruppo-dascolto-in-albania-18-02-2015-147716) me vemendje deklaron: une ndiqja festivalin e Sanremos, edhe te mijte…. Ja t’ja them ne gjuhen italiane kesaj dordoleceje te Mirakajve: Sei andata oltre ad ogni ragionamento umano, raccontando le frottole come i tuoi avi giustamente buttati dalla storia negli cassonetti della immondizia umana !
      Kulmi ne kete filmim i qellimte dhe denigrues per te gjithe shqiptaret ishte nderhyrja e kavajses Arlinda Hovi Dudaj, pronare e shtepise botuese Dudaj, ne Tirone. Ne CV-ne e saj pretendon te kete mbaruar fakultetin e gjuheve te huaja ne Tirone (besoj per gjermanisht) por shton se ka bere edhe dy vite specializimi per gjuhen italiane (110/110 e lode !!) ne La sapienza te Romes. Ja xhojeli i rrefimit te saj:

      “… uno poteva venire in prigione, se vedeva le televisioni italiane..”

      E perkthyer: “.. kushdo mund te VINTE ne burg …”, sipas kesaj poligloteje nga Kavaja, del qe paska qene e burgosur edhe vete ajo, apo mbase ka qene drejtoreshe burgu mbase.

      Te tjeret, ca sarahoshe qe vetem demtojne ate qe me mund, vuajtje e sakrifica kemi krijuar ne keto dekada ne boten perendimore. Jo me pak demtues te ketij imazhi ishte edhe performanca skadente e shokut Edi Rama.

      Edhe nje gje, nick-et i nderrojme nga deshira dhe vullneti i redaktoreve te Thanos, dhe jo se kemi deshire….

      Reply to this comment
      • N.VJOSA February 19, 14:08

        Falemnderit Besiana per sqarimin .Nuk i dija keto hollesira qe sqaroni ju.
        Koplimente per komentet e tua, te cilat i lexoj me kenaqesi.Me pelqen sidomos qe je ne nje vale me dy miqte e mi.
        Ai Shurrani qe thua ti, eshte totalisht i çakorduar. Une nuk debatoj me te se nuk ja vlen.
        Falemnderit dhe te uroj gjithe te mirat.
        Pena T O P !….

        Reply to this comment
  30. Tirons February 19, 07:32

    Prape me mall t’keq ky?! Po u lodhe mer dak me kto batuta idiote-thuj endrit qe nuk ishte emision gay-sh.
    Dakort te ka godit shiku i malokut i her, po qe t’bohesh interesant tamom, pse s’trego per athere kur t’shkepen m’dajak cunat e lagjes se dilshe pa breke ne ballkon. T’kishin paralajmeru po kur t’marote ilaci ty s’te bote syu drit…

    Reply to this comment
  31. Rimi February 19, 07:43

    Per te gjithe komentuesit qe ofendojne me pa te drejte e futen ne debat pa tolerace duke ozurpuar te drejten e fjales,ju keshilloj se se shpejti Qim Peka do te botoje nje gazete te nivelit te tij ku mund e duhet ta gjeshe vehten shume mire me te shara.Rendni pas ketij gazetaruci e do te mbeteni te kenaqur,mos e ndoteni kete faqe te paster se relaksohemi kur perballemi me te.Ju faleminderit dhe shpresoj t’Ju kem ngacmuar sadopak nervin duke nenkuptuar qe jo te gjithe duhet te mendojme e simpatiojme njelloj.Keni vlera qe te dy palet si Besiana edhe Horri.Tolerance dhe respekt ndaj njeri-tjetrit dhe vetem keshtu mund e duhet te shkoje Shqipëria e shqipetaret perpara.

    Reply to this comment
  32. N.VJOSA February 19, 07:56

    Ndersa per thelbin e problemit, per Ramen.
    Rama eshte nje politikan qe do te thyeje tabutë, kufijt normale te bisedes….do te thyej dhe iinferioritetin qe kemi shpesh ne shqiptaret ndaj te tjereve.
    Une them se ben mire qe u kujton italianeve se dhe ata kane emigruar dikur si ne…. dhe nuk duhet ti shohin shqiptaret nga maja e Olimpit!…
    Une per vehten time, si popull kam me shume respekt per gjermanet se sa per italianet dhe greket…Italianet jane ca si mafjoze…Gjermanet dallohen per korrektesine e tyre!…Greket per mua , jane rraciste dhe mendojne se i mban vlagu i grekve te vjeter….Por greket e sotem mund te krahasohen me greket e kohes se Sokratit dhe Eskilit, aq sa mund te krahasohet Macja me Tigrin, sic thone me te drejt gjermanet…
    As te mos ta nenvleftesojme vehten as te mos ta mbivleresojme ne krahasim me popujt e
    tjere.Edhe ne kemi plot ane pozitive, ashtu sic kemi anet tona negative….Por te mos mendojme
    se te tjeret jane qehlibar…Ne shqiptaret e pelqejme rregullin tek te tjeret, por vet jemi pergjithesisht kunder rregullit, sidomos ne edukaten qytetare kemi plot defiçite….
    Rama, per mendimin tim po punon mire, por ka perpara nje opozite fashiste, populiste,
    mashtruse, qe do te vije me çdo çmim ne pushtet dhe qe i nderton taktikat e saj ne nje lufte te
    pistë politike….

    Reply to this comment
  33. info analitike February 19, 08:33

    Kjo interviste ishte konfirmim se Rama jeton ne nje lufte te vazhdueshme duke tentuar per tu dukur me i vecante nga te tjeret, me i zgjuar, me i afte.. dhe eshte vetebindur se me ane te disa batutatve bajate te sterperseritura, jo aq te mencura per gojen e nje kryeministri, e ndonje genjeshtre mbi historine personale familjare ia ka arritur qellimit qe “te lere emer”.
    Fatkeqesia eshte se ky po e aplikon kete edhe ne drejtimin e qeverise dhe rezultatet po i jetojne perdite shqiptaret.
    Mania per te dale vazhdimisht ne media duke “ligjeruar” per ore te tera, duke bere shpeshhere edhe regjizorin apo duke u perleshur me armikun e tij Berishen nga foltorja e parlamentit, jane shenja te qarta se tashme mania e tij po perkeqesohet perhere e me teper.

    Reply to this comment
  34. ada February 19, 08:57

    Te drejte ke o Rama, vetem xhevahire nxjerr kjo goja jote.
    Italia nuk eshte gje tjeter, veçse Shqiperia e veshur me Versaçe. Edhe Botticelli, Caravaggio, Leonardo, Raffaello, Michelangelo nuk jane gje tjeter vecse piktore te rendomte e te deshtuar si puna jote, por veshur me Valentino. Edhe Verdi, Puccini, Rossini etj nuk jane gje tjeter veçse keta kompozitoret tane te musikes tallavà, por veshur me Gucci.
    O pika qe s’te bie ty dhe gojes tende qe çdo dite e me shume prodhon vetem gomarlleqe.
    Po normal, ti nga Italia njeh vetem mafian e drogen, se ato jane kryesoret per ty. Po mire more injorant, po minimumi italianet jane popull punetor, nuk rrine kafeneve gjithe diten si ne shqiptaret (pervec pensionisteve kuptohet). Kafen e pine ne banak me nje te kthyer, e pastaj drejt e ne pune.
    Pastaj, kur diskuton per Renzin, vellain tend te vogel per nga budallalleku e nga karriera e njejte, na shkrin fare. Kryeminister me idiot s’ka pare ndonjehere Italia, edhe Berluskonin e le mbrapa.

    Reply to this comment
  35. pejgamberi February 19, 11:25

    ITALIA NUK ESHTE GJE TJETER VECSE VECSE NJE VEND EVROPIAN QE NDALOI PARTITE KOMUNISTE ME LIGJ PAS LUFTES SI TE GJITHA VENDET E TJERA DEMOKRATIKE.

    Nderkohe qe Shqypnia jone mjerane komuniste ka mbetur ne Kohen e Qepes te Enver Hoxhes bashke me 29 nentorin e ZI qe mbolli MURTAJEN bolshevike, me LANC-in kriminal dhe me ministrat socialiste qe bejne homazhe dhe falen nate e dite me fotografine e Enverit ne dore. Mjafton te shikosh komentet e enveristeve ne DITA qe i jane sulur si VAMPIRE per te kafshuar komentuesen Besiana Gushi me fyerje dhe ofeza qe te kuptosh cili elektorat e mbeshtet me fanatizem Edvin Artistin dhe Like Floririn dhe pse Edi Rama flet si GARIB albanez sa here del jashte shtetit dhe jep intervista qe s’i bejne ASKUJT pershtypje ne Boten e Civilizuar, pevecse keto intervista pa kuptim real zmadhojne dozen e percmimit per Shqypnine dhe shqyptaret duke i nenqeshur ne hunde si nje fis prej Afrike ZULU, ashtu sic i la faktikisht Enver Hoxha ne vitet fatale 90-te. Qe te dalim ne teme:

    PSE DUHET PATJETER QE SHQYPTARET TE JENE ITALIANE?

    kur shqyptaret njihen historikisht si nje popull me histori te lashte dhe me nje Mbreteri te konsoliduar ne shekullin e 15-te qe perballoi Perandorin Otomane dhe ne nje kohe qe Italia ate kohe ishte e coptuar ne principata cika-cika nga veriu i doxheve te Vendedikut deri tek Mbretira e Napolit ne jug? Pastaj pse duhet te krahasohemi me italianet dhe kujt i plas per keto krahasime dallkauke te politikes se jashtme pa piken e dinjitetit kombetar? Prandaj ka ardhur koha qe t’i themi Edi Rames te leje menjeane romuzet qe hedh ne intervistat e tij si hokatar apo shut oborri ne emisione TV, sepse eshte zgjedhur me vota plebishitare si Kryeminister i Shqypnise per te rritur GDP-ne tone kombetare per te luftuar mjerimin qe po kaplon popullaten dhe per te ndeshkuar zullumqaret qe jane fajtore per kete gjendje tragjike, nderkohe qe po ben dy vjet ne pushtet dhe akoma nuk e ka kuptuar qe nuk eshte GARIBI adoleshent qe hante makaronat ne garuzhde poshte urave te Parisit, por BOSI i shqyptareve qe po kerkon ta antarsoje Vatanin ne BE, ashtu sic enderronin edhe intelektualet properendimore shqyptare qe u vrane dhe u masakruan nga Enver Hoxha, qe Edi Garibi me Like Floririn e mbajne akoma si HERO dhe dekorojne kriminelet e tij me medalje trimerie.

    Reply to this comment
  36. Lexuesi. February 19, 11:27

    Kush e beson se thjeshtesia eshte madheshti pastrohet pakes nga felliqesia jone e mbushur me hipokrizi,kur para te tjereve mburremi e genjejme duke u fshehur nen te ushtuquajturen krenari.Soji i mburrjes dhe i “krenarise” se humbjes perfytrojne me adhurim Salariun e shpellave qe i thonte gjithe botes se ne jemi me te miret e saj,pa kriza, pa inflacion e deflacion per te fshehur duarte e pista, vjedhjet, vrasjet, drogen, seksin,zhytjen e çdo qelize te shtetit qe nga kupola gjet tek komuna me e larget ne allishverishe e korrupsion.”Sojlinjte” e mburrjes e krenarise ngadhenjehen me Salariun e shpellarise te veshur me kostum ,qe nxjerr nga xhepi i vogel i xhaketes cepin e shamise,per te “hipnotizuar” turmat injorante te marrosura prej genjeshtrave e hipokrizise.

    Reply to this comment
  37. .............. February 19, 14:27

    Te lumte Rama pa komplekse, gjithmone e me shume po ja ngre koken popullit shqiptare. Sa per sindikatat e perdor bukur kete detaj si nje gje terheqese per investitoret e huaj. Po edhe ne realitet ato jane inekzistente. Vetem saliu I ka perdorur per interesat e tij kur I Jane dashur.

    Reply to this comment
  38. Kris 1 February 19, 15:15

    Duhet te ndryshoje kushtetuta.Shqiperise ne krye te qeverise i duhen dy veta :nje kryeminister per pune shteti dhe nje kryeminister per te bere komedi neper televizione.I dyti mund te mbaje dhe celsin e portes se europes.

    Reply to this comment
  39. roger vivier online May 15, 05:46

    Rama në La 7: Përsërit batutën me Versaçen dhe habit gazetaren me ironinë për Sindikatat | Gazeta Dita

    Reply to this comment
Shiko komentet

Komento

Click here to cancel reply.

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*