Reagon Fatmir Xhafaj: E vërteta e akuzave për kohën e komunizmit

March 20, 2017 17:22

Reagon Fatmir Xhafaj: E vërteta e akuzave për kohën e komunizmit

Fatmir Xhafaj, i emëruar nga Rama si ministri i ri i Brendshëm ka reaguar sot per here te pare ne lidhje me akuzat publike te leshuara ndaj tij per tortura ne kohen e Komunizmit.

 JA DEKLARATA PUBLIKE E FATMIR XHAFES:

 Kjo deklaratë nuk do të kishte qënë e nevojshme nëse gjatë ditëve të fundit, për shkak të detyrës që më ka besuar Kryeministri, mbi personin tim nuk do të kishte nisur një fushatë shpifjesh dhe balte. Të gjithë ata që më njohin personalisht mua dhe familjen time, por edhe të gjithë ata që me mua kanë patur thjesht një raport profesional, e kanë plotësisht të qartë se akuzat e ditëve të fundit janë vetëm shpifje të ulëta, të fabrikuara dhe pa asnjë lidhje me realitetin. Por, për shkak të rëndësisë së detyrës së re që më është ngarkuar, unë jam i detyruar të ndaj me çdo shqiptar të vërtetën time.

 Unë jam i bindur se çdo person që përzgjidhet për të kryer detyrën e Ministrit të Brendshëm, ka detyrim përpara publikut, për të bërë transparencë të plotë mbi çdo aspekt të jetës së tij profesionale, personale apo familjare.

 Por jam po ashtu i bindur se, në emër të së drejtës së opozitës për të informuar, askush nuk duhet të shtrembërojë, fabrikojë, apo falsifikojë fakte që lidhen me jetën dhe figurën e çdo qytetari, qoftë ky edhe kandidat për tu emëruar Ministër i Brendshëm.

 Në vitin 1982 kam përfunduar studimet për drejtësi në Universitetin e Tiranës. Në shtator të atij viti jam emëruar Këshilltar Ligjor pranë Zyrës së Ndihmës Juridike në Gjykatën e rrethit Krujë. Në maj 1983 jam zgjedhur gjyqtar në Gjykatën e rrethit Krujë. Në qershor 1984 krijohet për herë të parë organi i hetimit penal, si institucion i veçantë dhe i pavarur nga institucione të tjera, pjesë e organeve të sistemit të drejtësisë të asaj kohe pranë prokurorive të rretheve, tërësisht i ndarë nga organet e hetimit të Ministrisë së Brendëshme. Po atë vit, në qershor, më emëruan në punë pranë këtij organi. Në këtë periudhë prej një vit e gjysëm, (qershor 1984 – dhjetor 1985), kam kryer edhe stazhin gjashtëmujor në prodhim, pranë Ndërmarrjes Bujqësore Krujë. Në fund të vitit 1985 jam larguar përfundimisht nga puna në organet e sistemit të drejtësisë në moshën 26-vjeçare.

 Sikurse del qartë nga këto fakte, asnjë ditë të jetës sime nuk kam shërbyer në strukturat e sistemit të Sigurimit të Shtetit dhe Ministrisë së Brendshme të asaj kohe dhe as në organet e hetimit që ishin pjesë e Ministrisë së Brendshme.

 Këto ditë, kam dëgjuar në media, gjëra absurde që nuk kanë të bëjnë fare me personin tim. Një shtetas shqiptar me banim jashtë atdheut pretendon me mesazhe e telefonata të porositura se në vitin 1986, e paskam dhunuar apo torturuar, vit në të cilin, unë nuk kam qënë fare në punë në organet e drejtësisë të asaj kohe. Në Janar të vitit 1986 kam filluar punë si drejtues i rinisë në Tiranë dhe ky fakt është i dokumentuar.

 Ndërkohë, janë të pavërteta pretendimet e një zonje për dhunë ndaj saj dhe vëllait të saj në një proces penal të kohës. Sa unë jam në dijeni, kjo çështje penale është gykuar dhe përfunduar në fundin e vitit 1986, periudhë kur unë nuk isha më pjesë e sistemit të drejtësisë.

 Të gjitha këto fakte të cilat jam i detyruar t’i ndaj sot me publikun, më bëjnë të ndihem i keqardhur për mënyrën se si dy individët që kanë ngritur akuza ndaj meje janë keqpërdorur nga porositësit e tyre. Dhe në të njëjtën kohë, jam i befasuar edhe nga mënyra që opozita ka zgjedhur për të përdorur historitë e dy emigrantëve, të cilët i ka kthyer në dëshmitarë të rremë, për të provuar një akuzë të rremë, në sallën e gjyqit të rremë të organizuar në selinë e re të Partisë Demokratike.

 Për ata të cilët më njohin sado pak personalisht, por me siguri edhe për shumicën e opinonit publik që ndër vite është njohur me punën dhe qëndrimet e mia, do të ishte e panevojshme që sot të deklaroj se nuk kam ASNJË lidhje me sa pretendohet kundrejt meje.

 Edhe pse në qytetin e Krujës unë dhe familja ime jetuam për shumë pak kohë, jemi pritur bujarisht dhe kemi gëzuar respekt. Banorët e Krujës dinë gjithashtu mirë edhe se çfarë përfaqësojnë personat apo rastet e sipërpërmendura.

 Dëshiroj të jem i qartë dhe i sinqertë me të gjithë : natyra ime si person, edukimi im familjar dhe ai profesional, i gjithë formimi im në tërësi, nuk ka patur, nuk ka dhe kurrë nuk do të ketë ASNJË lidhje me dhunën e çfarëdo lloji qoftë ajo. Gjithçka ëshë thënë e komentuar këto ditë, janë thjesht SHPIFJE të ulëta në funksion të fushatës politike të ndërmarrë kundër meje.

 Më thellon keqardhjen edhe fakti se kryetari i ri i partisë më të madhe opozitare, ripërtyp në publik akuza e shpifje të moçme të shefit të tij politik, në adresë të familjarëve të mi. Këto akuza e shpifje i kanë kaluar të pesëmbëdhjetë vjetët dhe e kanë marrë përgjigjen më shumë se një herë. Ato riaktivizohen sa herë më besohet një detyrë me rëndësi, njësoj si herën e fundit gjatë kryerjes së funksionit të kryetarit të komisionit parlamentar të Reformës në Drejtësi. I kujtoj liderit të Partisë Demokratike dhe i mësoj kryetarit aktual të saj, se në tetor 2010 kam bërë një deklaratë në Parlament lidhur me baltën e hedhur në mënyrë sistematike ndaj meje dhe e kam ftuar publikisht qeverinë apo grupin parlamentar të Sali Berishës të hetojë për çështjen në fjalë dhe akuzat lidhur me personin tim.

 E kam ditur atëherë, sikurse e di edhe sot, se për kundërshtarët e mi akuzat e tyre publike janë pjesë e lojës së ulët politike. Sa herë flasin me mua në Parlament, sigurisht në ambiente pa kamera, më thonë se nuk duhet t’i marrë seriozisht e as të shqetësohem, pasi në fund të fundit kjo është politika. Parimi makiavelik sipas të cilit “qëllimi justifikon mjetin” qëndron në themel të propagandës së Partisë Demokratike.

 Pavarësisht se jam i bindur se kjo deklaratë dhe këto sqarime të miat nuk kanë për të ndryshuar mendjen, e aq më pak metodat e punës, së atyre që nuk ngurojnë të luajnë këtë lojë të dëmshme për vendin, unë zgjodha të jem transparent me publikun.

 Thellë thellë, besoj se ka vetëm një mënyrë shterruese që unë t’i përgjigjem kësaj ofensive të çartur balte. Të bëj vetëm atë që unë di të bëj më mirë. Të punoj me ndershmëri e profesionalizëm çdo ditë në shërbim të vendit tim, në respekt të kushtetutës, ligjeve dhe njerëzve. Të kryej detyrën që më është besuar me pasion qytetar dhe vendosmëri të plotë, për të çuar përpara përpjekjen e madhe që është bërë në këto tre vite, për të kthyer Policinë e Shtetit në krye të detyrës, në shërbim të qytetarëve.

 Koha është vlerësuesi që nuk gabon kurrë !

FATMIR XHAFA

March 20, 2017 17:22
Komento

60 Komente

  1. . March 20, 18:10

    te faleminderit z. Xhafa

    Reply to this comment
    • O kce moj qike... March 20, 19:21

      Per te qene transparent me publikun, z.Xhafa i beri shpejt e shpejt nje check-up vetvetes. Reagime te tilla i bejne zakonisht vetem ata qe s’kane se cfare te fshehin.

      Bravo!

      Pasi u betua se s’ka sherbyer as edhe nje ditë të jetës në strukturat e sistemit të sigurimit dhe organet e hetimit, dhe se nuk ka patur, nuk ka, dhe kurrë nuk do të ketë ASNJË lidhje me dhunën e çfarëdo lloji qoftë ajo”, ne lexuesve nuk na mbetet gje tjeter vecse t’i themi:

      E gezofsh postin zoteri dhe mos harro per asnje cast thenien tende, se do punosh me ndershmëri e profesionalizëm në shërbim të VENDIT.dhe NJERËZVE.

      Nomadet le te lehin, karvani shkon perpara !

      Reply to this comment
      • Drita March 21, 11:02

        &o cke moj cike
        Ka shkrujte dokumentat e hetuesise, ke dhoma tjeter!
        A i degjote klithmat e te rrahurve?
        Jo, nuk i degjote!
        O ti je i mencem shume, o hun!
        Kur hane buke me krym e helm
        E pranon dhe dajakun per bel!
        Drejtesia e njeriu ka vdek.
        Ka mbet vec karavani i vajit,
        per Shqiperise!

        Reply to this comment
    • Red Aktori March 20, 19:22

      Duplicate comment detected; it looks as though you’ve already said that!

      Reply to this comment
  2. emigranti March 20, 18:18

    Edhe sepse ne si familje dhe shume e shume qytetare te tjere ishim te bindur per trasparencen Tuaj ,eshte kjo aresyeja qe kjo parti (pd ) ka haritur ne kete derexhe ku ndodhet sot.Si metode pune e saj ka qene perbaltja genjeshtra mashtrimi, tanime qytetaret jane te bindur plotesisht prandaj jane shkeputur prej saj sepse vetem emrin e ka demokratike .Nese kjo parti do te kishte perkrahjen popullore ,nuk do te bente keto perpelitje ,keto manovra por do te perballej me garen e zgjedhjeve .Keshtuqe kontrata qe kane partite politike me popullin eshte data 18 Qershor. Perfitoj nga rasti t’JU pershendes z Fatmir Xhafa per kontributin e madh qe keni dhene ne reformen ne drejtesi po ashtu urime ne detyren e re si minister i brendeshem megjithese nuk eshte marre forma e prere.Pershendetje

    Reply to this comment
  3. ??? March 20, 18:26

    Llogjika e thjeshte te shtyn ne pyetjen, perse Fatmir Xhafaj nuk i hedh ne gjyq per shpifje te gjithe personat dhe mediat qe kane botuar kete lajm te rreme?
    Une nuk po them qe pretendimet jane te verteta, por ne kete rast vetem gjyqi vendos se kush shpif, sepse jane akuza te renda per nje njeri publik.

    Reply to this comment
    • shqipe March 20, 19:50

      ???…
      Nuk ka asnje arsye ta bej’ kete zoti(Zonja) pyk.petje.
      Perkundrazi, Këta Të “Dëmtuarit” e salehit,po. madje duhet te nxitojne, t’i hapin gjyq per torturat qe paskan hequr!…Sepse kane dhe avantazhin qe gjyqtaret jane ende ata te plepave, te Saleh llapaqenit…

      Reply to this comment
      • Vera March 21, 08:35

        ???
        Kush e ka provuar hetuesin e viteve 1984, do ta “besoje” valle da dashuri kishte populli, per te. Eshte naivitet i tepruar, ..Njerzit nuk i kane ruajtur dokumentat dhe une mendoj, se po ti hedhe ky ne gjygj, do bej autogol! Atehere hetuesia qe Dora e hekurt e Partise, njerzit e dine kete…

        Reply to this comment
      • Nausika March 21, 09:05

        &shqipe
        Sa emer i bukur,
        per te mbrojtur,
        hetuesin e viteve 80 e gjete?
        Po pse merr gjynahet e atyre,
        trupat e te cileve zhdukeshin!!!
        Ose si i dashuri i Greses,(vajza e te madhit Kadare), qe dhe sot eshte i cmendur?
        Pse behesh bashkefajtore, apo je i vobekte?
        Per te ardhe keq, per Ju….

        Reply to this comment
    • Impuls i ri March 21, 11:29

      Me fal po ku keni ju logjike dhe ku keni ju mendja….po pse presidenti juaj e dekretaoi ?? Pse nuk e hodhi poshte si kandidature ? Pse ?? Apo sepse nuk kishte asnje mundesi ku ta kapte ministrin e bredshem. Sikur nje mundesi te veretet te kishte ju injorantet e pashkolle te PD do te kishit cuar ne lufte dhe nuk do te lejonit asnje sekonde zgjedhjen e tij si minister i brenshem. Keni frike dhe inat dhe ju vjen palsja se ai Fatmir Xhafaj eshte shumei drejte dhe e duan edhe nderkombetaret

      Reply to this comment
    • Para gjyqit March 21, 12:51

      Jam dakort me ju ??? PERSE ? Kjo ceshtje te lihet ne Qetesi duke njollosur Zotin Xhafa per te cilin kam respekt te vecante nga te gjith PS ja
      Gjyqtaret nuk mund te jene tamam te plepave
      Fryma e re per drejtesine ka sensibilizuar dhe opinionin publik dhe pa dyshim Gjyqtaret pra nuk mund ta BEJNE me TE BARDHEN te ZEZE

      Reply to this comment
  4. Anduela Bythetanga March 20, 18:30

    DASHURIA E QETESIA

    qe tregon nuk mund te binde as Xhijen e Xibrakes, kur zbret ne Tirone per te bere pazarin e javes.
    Kur i thone Xhijes keto jane domate te prodhuara ne Babru, i kerkon Karten e Identitetit ne se vertete eshte nga Babruja.

    Njehere kur nje shites fiqesh tentoi ta mashtronte, pasi i tregoi origjinen nga Tirona me nje dokument te fallsifikuar, nuk ja pertoi Xhija t’ja zinte frymen me nje nga fiqet kakareçe, deri sa e detyroi ti thoshte se ishte nga Qelbesira (ish Ura Vajgurore), dhe kish ardhur ne Tirone i kapur me kthetra nga e ema Shqiponje.

    Nuk do ja pertonte Xhija te vinte ne Tirone per te pare me syte e saj gjithe dokumentacionin qe Xhafa pretendon te bazoje perrallen e tij, te “grupeve te hetimit” te pavarura nga Ministria e Brendeshme: genjeshtren me te ndyre qe çdo shqiptar mund te kete degjuar ndonje here.
    Para se te tregosh perralla me mbret, beji publike dokumentet qe vertetojne aq sa mundohet me pergjerim te na tregosh me ate arrogancen tende te sinqeritetit kinezian.

    Vetem per ate nenin e VETTING-ut qe propozove, shkruar me doren tende ne Shkurtin e 2016-tes, per te verifikuar te gjithe figurat publike vetem pas janarit te 2013-tes, eshte nyja gordiane qe te lidh me krimin, korrupsionin, drogen e tere poshtersite e kesaj bote, si mbrojtesi natyror i qelbesirave humane qe te qendrojne ne koke, kembe e pasfundshpinde.

    “Carta canta” – thone italianet, dokumentimi i perralles tende eshte i mirepritur, megjithe kete stermundim te purifikimit tend te pashprese.

    Reply to this comment
  5. PO,PO March 20, 18:35

    Prandaj thote E.Rama : Qente le te lehin , karvani te shkoje perpara ! Populli i njeh mire se3 cilet jane qente .

    Reply to this comment
    • Tartufi March 20, 19:25

      Une mendoj o Popov hajvani,si qytetar i pa parti,,, i angazhuar ne partine e qytetareve,qe ju kane kthyer bythen partive. Ketu jane dy grupe te medhaja me zagere
      apo me qener te rrugeve,qe hamulisin kunder njeri tjetri.
      Ti pa tjeter qe futesh ne zagaret e anes se majte te rruges, qe hamulit terre diten ,kunder zagareve ,qe qendrojne ne krahun tjeter te rruges.Ky Xhafa eshte nje
      qen i partise,,, si te thash me larte,,, qe i jane leshuar qente nga partija tjeter,, Me nje fjale nuk eshte problemi i qitetareve,por eshte histori e hamulitje te zagareve e te qeneve. Jane te bukura keto o zhulsi i partise Popov

      Reply to this comment
      • Juela March 20, 20:33

        tartuf injoranti a mund te thuash pse eshte zagar ?
        me ggjej nje gje te keqe qe ka bere Fatmir Xhafaj > Me thuaj njehere qe ka folur keq ? Me thuaj pra …. Me thuaj kur ka dal dhe ka share ashtu sic shajne te gjithe politkanet injorant qe ne kemi… ai flet per se mbari dhe en rregull si gjithe si nje njeri me integritet dhe me dije qe shume pak i kane ketu ne shqiperi

        Reply to this comment
        • Pa gjygj pushkatuar March 21, 08:51

          #juela
          Zagar i diktatures komuniste eshte, ka shume te drejte Tautufi! Pse inatosesh?
          Ti je injorant ose shume e re e nuk e di qe ne vitin 1984, dhe po te ishe engjell e te ishe hetues, ishte sistemi kur njerzit rriheshin e dilnin te vdekur e i conin ne morg te spitalit e pastaj tek studentet e mjeksise ne Tirane, qe mesimin me trupat e tyre! Mesojne po nuk e dite. Prandaj nuk gjendet me kockat e shume njerezve te zhdukur…

          Reply to this comment
        • Zgjimi March 21, 08:54

          &Juela
          Me vjen keq per naivitet! Me mire rri e mos e nga ATE muhabet! Hetuesia= dajak ne ate kohe

          Reply to this comment
          • Juela March 21, 11:54

            Zgjim ke te drejte se ju vrisni prisni i vini flaken Shqiperise dhe kur ne flasim per drejtesi zhvillim zbatim te ligjit per ty dhe shume vrases si puna juaj duken naivitet….ehhh ke te drejte i dashur, ti e shume te drejte sepse ti zgjim vjedh dhe xhvat nga mengjesi ne datke dhe tani qe po te vjen fundi dhe mundesine per te ecuar perpara ky vend e quan naivitetitet. Vafsh ne djall dhe u djegsh pergjithmone bashke me gjthe vrasesit e tu saliun lulin shkelzenin dhe maskarentjt e tjere

        • Lira March 21, 08:57

          *juela=
          Shpiterim i injorances
          Trupezim i keqesise.
          Fjale neperke
          e drejtesine!

          Faleminderit per frymezimin

          Reply to this comment
          • Mbarime March 21, 12:39

            Per Lirine

            Ke te drejte qe frymezohesh ,…. dhe ne fakt ne frymezohemi nga udhetimet e injorantes Armina sepse po Saliu e ka vjedhur deri ne palc kete vend vend he rutet po i gezon nje kurv si armina qe ja ka bere 8 me 2 nje idioti si Shkelzeni qe ska pare femer me sy ..ka pare nje plak dhe tani po shikon nje palloshe me bujari te madhe duke bredhur hu me hu dhe tani i ngeci Shkelzenit. … Pikerisht sic dine te bejne hajdutet si Saliu qe vjedhin e vjedhin dhe pastaj i harxhojne me putana leket…se nuk mund te mendojne per vendin po per kurvat

    • V.K. March 20, 20:23

      Pash zotin Tartufo mos e trazo shume zagarin e kuq, se eshte si puna e atij te thatit, qe pak po ta ngacmosh me shkop te qelb nga era.

      E ka vu ceta me bo roje ke gazeta, dhe here del me nofken PoPo dhe here me korqari, juglindori, vandalet e PD-se, dashamirsi, nje qytetar, etj.,

      V.K.

      Reply to this comment
    • Dine March 21, 08:43

      #Po p
      Karvani i diktatures shkon perpara, qente jane drejtesia, humaniteti, njerzimi!
      Ah, mor e mjera, e bukura Shqiperia ime, per kete tip robi te panjerzuar!
      Po me bie ndermend, Pader Gjergj Fishtes, qe ka thene( padyshim ka pasur pune me kete tipin Popo(gjermanisht dmth prapanice, te mos them tjeter fjale), kur shkruajti:
      E dua Kosoven pa kosovare!

      Reply to this comment
  6. Gjin Musa March 20, 18:37

    Z.Xhafa me kete deklerat publike tregoje kulturen profesionale dhe qytetare.
    Fabrika e c’montuar e Lulzim Kriminelit ndodhet ne ditet ma te zymta!
    Dretesia shume shpejte do ta therrasi si te pa ndehur kete hajdut e vrastar,qe struket pas postit te kryetarit te PD.
    Ky eshte kulmi i inkriminuari na bene morale,fatkeqesi per partin demokratike qe po shperbehet nga Luli,Saliu,Paloka,Muli,si edhe te tjere qe do perbadhen me drejtesin…..Nderkombetaret Lulin dhe opoziten i shofin me neveri…..

    Reply to this comment
    • Vaso March 21, 10:27

      *Gjin Musa
      A nuk e keni marre vesht qe ne Shqiperi, ka lidhje te tjera! Te gjithe jane hajdute e te gjithe therrasin: Kape hajdutin! I vjedhin e i mashtruar eshte njeriu! Asnjeri me i mire se tjetrin, nuk eshte! Po dhe qe hetuesi i kohes se diktatures, kur te vdisnin duke te pyet e duke te rrah, (hetusi te pyeste e xhelati te binte) behet Minister i demokracise nuk me kishte shku mendja!!!! Kjo nuk ashte demokraci, me beso!

      Reply to this comment
  7. Dine March 20, 18:39

    Zoti Xhafa, a keni punuar si hetues, ne kohen e diktatures? A keni kryer hetime per akuza agjitacion e propagande? Nga cfare deklaron, nuk eshte shume e sakte. Te punoje ne ate kohe ne hetuesi e ta keshe ndergjegje e pastert, si cudi, apo jo?

    Reply to this comment
  8. Lira March 20, 18:47

    Mireseerdhe ne klubin e gallates:
    Dhe sa kohe, vazhdon kursi nga nga mbikqyrsi i xhelatit, ne Minister te Puneve te Brendeshme?

    Reply to this comment
  9. Ish kolegu March 20, 18:57

    Fatmir, “faji” yt më i rëndë në kohën e “diktaturës”, është puna jote edukative me rininë, që ajo të rriste frymën atdhetare e patriotike për dashurinë dhe punën vetmohuse ndaj Atdheut, popullit dhe në tërësi ndaj kombit tonë. Pohoj se të njëjtin “faj” si ty kam kryer dhe unë në ato kohë të arta për popullin dhe vendin.
    Po kështu ka erdhur puna, sot dënohet puna atdhetare e patriotike dhe reabilitohet e dekorohet tradhëtia e tradhëtarët.

    Reply to this comment
    • Janulla March 21, 09:16

      &ish kolegu
      Hetuesi ne vitin 1980,
      qe ferri i Dantes!
      Rriheshe deri sa cmendeshe
      Te lininn pa gjume
      Te pyesni a e do Partine!
      Djali Janulla Rrapin e provoj
      Se vajzen e Kadarese dashuroi!
      Shiko Google emrin Janulla Rrapin!
      Ti je si diktatura, mallkuar qofshin gjithe ata qe punuan ne hetuesin ne kohen e Enverit!
      Mallkuar qofshin ju qe as falje nuk po kerkoni
      Mallkuar brez pas brezi!
      Mallkuar qofshin ju qente e( nuk dua te them te kuq, se ka dhe komuniste te ndershem qe zemren e meines se djalit do kuptojne) dhunes ne emer te keqesise!

      Reply to this comment
      • Janulleee mprife lapsin March 21, 12:39

        Mallkuar Qofsh edhe ti JANULLA dhe mallkimi mos te shpetofte gjith jetes dhe ato qe le pas
        Ishte SISTEMI enverist qe detyronte cdo njeri te behej vegel-viktime per te mbijetuar
        Dashje ose padashje do beje punen e sistemit
        PRA ishe nje viktime e dyfishte Sepse po te mos beje punen sipas sistemit Perfundoje ne burg ose me vdekje dhe interrnim qe ishte me keq se ne burg Bjeri LAPSIT tani JANuuu lllee

        Reply to this comment
    • Ademi March 21, 10:36

      *ish kolegu
      Ti qenke krenar per punen qe je bere.
      Shko sheroju, se vuan nga sadizmi, o i shkrete!
      Po femijet e tu i ke rrahur?
      Zoti te falte, se nenat nuk ju dalin dot, ju o katile!

      Reply to this comment
  10. kombi March 20, 19:06

    ANTISHQIPETARI BERISHA ,QE CFARE NUK KA BERE NE KETE VEND , ATEHERE DHE SOT , NGA TERBIM ,QE KA PER LAKUN NE FYT, HEDH BALTE TEK NJERZIT E ZOT .
    GJITHE GRUPI I PS ESHTE , I MREKULLUESHEM. SHQIPERISE PO I ZBARDHIN FAQEN .
    PER PD, UROJ TE DALI JASHTE LOJE , NUK VLEN PER ASGJE . DO TE MBAHEN MEND VETEM PER QEVERISJE TE NDYRE , QE E KATANDISEN SHQIPERINE , NJE SHTET PA KULTURE , VETEM RRUMPALLE ,SEPSE KESHTU DUAN ARMIQTE TANE .

    Reply to this comment
    • E verteta March 21, 10:15

      &Kombi
      Saliu njesoj ne Xhafer jane mir Zotni!
      Prej ke hetuesi Xhafa, direkt ke doktorrat te cojshin!
      Te paret te vdisnin duke te rrah,( e me mire te vdisje se te ngelshe gjysem,)dhe te dytet te coptojshin te anatomia e mjeksise, te Saliu.
      Mos u merzit, se me keto lloj miqsh nuk ke nevoje per armiq, hic!!

      Reply to this comment
  11. Aliu nga Selenic March 20, 19:10

    Sqarimi i Xhafes eshte i domosdoshem pore c`fare te bejme qe organe hetimore te kohes se sotem nuk i kan kerkura dhe nuk e kan hetuar Bashen per veprimet antikombetar gjate qendrimit si perkthyes i DIKE MARTY per Ushtrin Clirimtare te Kosoves.
    Basha qe deklaroi se nuk kalon Xhafa pe kaluar mbi trupat tonam, te tregon vendimet luftarake kure Partizanet benin me mGjemanet ne luften e dyte Botrore.
    Pore Basha nuk ishte ne lufte se baballaret e Bashes dhe te forces politike qe perfaqeson ata ishin aqe trima se fashizmin dhe Nazizemin e pritishin me pula e keshtu po te ishte lufte Basha perseri me pula do te merrej.
    Organet kopetente duhet ta hetojn Bashen per survejimin dhe dizinformimin qe u beri Ushtrise Clirimtare te Kosoves ku ky tradhetar te gjit udheheqjen e UCK-se e dergoi ne HAGE . P_randaj ky ka pergjegjesi te madhe bashke me baban Sali te cilin edhe ai i dha NEFTE Serbise e me sa duket sheshit qe keta kane frig nga ky hetim prendaje vazhdojn te shpifin per drejtues te shtetit te cilet seriozishte kan marre ne dore fatet e vendit.
    Prandaj t5e gjith duhet te kerkojm qe Basha te Hetohet se ka ber disa vepra penale deri edhe ne tyredheti kombetare.!

    Reply to this comment
  12. Popull March 20, 19:13

    Respekte per punen tuaj te paster e me perkushtim gjithe profesionalizem me arritje te suksesshme,si kryetar i komisionit,qe me se miri i keni deshmuar me transparence ne syte e gjith’ te interesuarve…
    Sa i takon anes qytetare ne funksion te detyrave keni deshmuar per kulture te larte e sjellje qe i Kane zili edhe cnjerezoret me koleren e ketij vendi Saliun e zi qe katranosi parlament e ka dhier si ka dashur mbi cdo klan e te ashtu quajturat perti me aspak elemente demokracie…
    Sa i takon te tjerave,per REPUBLIKEN e RE qe flasim te Zef,te pa lare,te murme e gjithfare ngjyrash,duhet te l’aune gojen mire te folur se duhet Ndoshta gjak per te arritur ATY.
    Tek ai vend se pari duhet vettingu pa dredha e me juriste kristal te paster….
    Ndersa,ne vazhdim, eshte nevoja e nje permbysjeje te madhe me fshese te heurt ne drejtesi qe deri Tani eshte dreqtesi
    Por edhe permbysje ne parlament me elemente te degjeneruarqe u njohin vetem nje “diplôme” spiunllikun e vjedhjet ashiqare,pa u zevendesuar me manaxheret e piramidave te Saliut e Tosmashtruesit…
    Duhet natyrisht edhe permbysje ligjesh te pa drejte sikurse ligji salist 7501 qe ne asnje kushtetute e regjim s’mund te pranohet

    Reply to this comment
  13. Adriatik March 20, 19:30

    Kush e njeh sadopak zotin Xhafa ka te qarte se kemi te bejme me nje arsenal te shfrenuar te llumit te shoqerise kunder atyre vlerave qe ne i kemi shume te pakta ne shoqerine tone post-komuniste ku helmi, vrerri dhe deshperimi kerkojne te mbysin logjiken dhe arsyen. Z.Xhafa, “makineria e baltovines” nuk ka per tu ndalur duke na bere pis te gjitheve dhe duke na skuqur faqen ne sy te botes. Prandaj mire e thua vazhdo te besh ate qe ke ditur perhere te besh me mire te punosh me devocion dhe profesionalizem duke i dhene dikasterit qe ju do drejtoni nje emer te besuar per gjithe popullin shqiptar. Respekte dhe mirenjohje per punen tuaj te palodhur si Kryetar i Komisionit Parlamentar per Reformen ne Drejtesi per ti dhene shqiptareve drejtesine e merituar.

    Reply to this comment
    • Leka March 21, 11:11

      &Adriatikut
      A je kosovar? Ju ja njifni tjetrit me mire vllain, se e njef njeriu vete? Tregon mencuri….vazhdo

      Reply to this comment
  14. info analitike March 20, 19:40

    Ky ia paska kaluar edhe atij Berlusconit te Peqinit, alias Alfred Peza me keto justifikime.
    Po ky u akuzua pikerisht ne detyren e tij per dhune. Se sa i edukuar ishte ky e dine mire ata dhjeter studente te cileve ky u shkulte floket kur shkonte per te luftuar shfaqjet e huaja neper shkolla. Kaq familje e mire dhe e edukuar eshte kjo e tija sa vellain e ka te denuar si trafikant droge. Nuk ke c’thua tamam figura me e pershtatshme per te drejtuar reformen ne drejtesi e me pas ministrine e brendshme. sa qejf ka Rama te rrethohet nga bandite per te bere drejtesi. Pyetini bashkepunetoret e tij te koheve kur ishte minister se cfare mendojne per kete monster.

    Reply to this comment
  15. M.Hajati March 20, 20:25

    Te uroj ta kryeni detyren ashtu sic e kreu paraardhesi i juaj Z.Tahiri te cilen mbas lenjes se detyres njerzit ne takime me Tahirin e ndigjojne me shume respekt dhe e perqafojne me shume dashuri.
    Tu prifte mbare!

    Reply to this comment
    • Agimi March 21, 09:26

      *Hajati
      Eshte tamam i tipit gjakatare, ndihmesi ixhelatit ne emer te Partise e socializmit! Ky ishte hetuesi ne vitet 1980. Te rrihnin derisa cmendeshe! Ose vdisje! Shkaku ska rendedi., besoj! Kur do bjere drita ne humneren e injorances tuaj, apo jeni Sadist e ndjeni kenaqesh Kur vuajne te tjeret?

      Reply to this comment
      • Artur March 21, 19:07

        @Agimi,
        Ne vitet 80 Xhafa ka qene ne shkolle te mesme. Meso pak arithmetike o i uruar. Vrreri te ka mbytur neuronet dhe si nje robot i telekomanduar vjell, vjell, vjell pa pyeyur se sa pis ben blogun. Po me pis ben edhe veteveten. Respekte.

        Reply to this comment
  16. ZZzzzzz,.... March 20, 20:44

    PO QE GJYSHI JOT CAM NGA MANAJA NE COLE TE VLORES BENTE NUSKA 30 LEK COPA E KE DEKLARUAR….???!!!

    Reply to this comment
  17. Baba nga Durrsi March 20, 20:44

    Nuk jam aspak i bindur nga kjo deklarate e zotit Xhafa, por nuk mund as ta paragjykoj pasi e vetmja prove qe e fajeson eshte nje akuze e bere nga nje shtetase shqiptare ne emigracion, akuze e bere ne Tv Klan.
    Ajo qe me ben mosbesues eshte thjesht fakti qe tani eshte ne mode te thuhet : jane akuza politike! Cuditerisht askush dhe asnjeri sot ne Shqiperi nuk pranon kurre asgje, mohojne gjithcka, dhe shpikin lloj lloj marifetesh per te mos marre persiper asnje pergjegjsi qofte thjesht civile (qytetare) qofte morale, politike, dhe aq me keq si ajo penale.
    Ne kete shteg, pra te mohimit me cdo kusht dhe te gjithckaje kane ecur shume te tjere perpara Xhafes, sic ishte rasti i Fullanit, Frrokut, Bashes, Roshit, etj etj…pasi lista eshte e gjate nga te dyja kampet politike apo jashte saj! Besoj qe kemi nje arsye me shume per te hapur dosjet e komunizmit.

    Reply to this comment
    • Mira March 21, 11:21

      Demokracia nuk ka fillu pune akoma,se
      per faktin qe kriminelet, si Enver Hoxha, mbajme akoma titullin, “Heroi i Popullit”, nderkohe , qe Caushesku u pushkatu, tregon, qe ne Shqiperi nuk ka ardhur akoma demokracia, se pa drejtesi, nuk ka demokraci. Demokracia e sotme e Shqiperise, eshte demokraci fallco, nje demokraci e percudnuan!
      Askush nga pasardhesit e Partise Punes nuk kerkoj ndjese per pushkatimit pa gjygj, per kockat akoma te pagjetura, per jetet e humbur ne burgje e internimi, per njerzit e humbur. Akoma ngrihet ne piedestal lufta e klasave, qe ne fakt, qe vllavrasja me e madhe e kryer nga ana e nje shteti ne fuqi ne Europe. Pak familje ka qe nuk kane te vrare, te pushkatuar, te internuar, kur ishin vec 1.5-2 milion shqiptare! Shqiperia qe ferri i dhunes e terrorit me te eger komunist, te botes Lindore, qe beri mijera njerez te mjere!
      Po ashtu mbeten te paprekura, te gjithe organet e propogandes e agjitacionit, kur ato, Lidhja e Shkrimtareve e Artisteve, Kinostudio, Radio Televizori, Gazetat, Ministria e Arsimit, ishin burite shurdhuese te Partise e Sigurimit te shtetit. Te njejten njerez mbeten ne drejtim, kur ato qene dora e djathe e terrorit. Nuk qe vetem Enveri, se mendoni per nje cast te vetem, qe eshte lufte e asnjeri, as dhe nje ushtar nuk kap arme me dore. A mund te vrasi vetem nje person mijera njerez? Padyshim , jo! Secili ka qarkun e tij te fajesise, sipas pergjegjesi. Göbels qe Minister i Agjitacionit e Propogande i Partise se Hitlerit e ai u denua nga gjygji i Nürenbergut, po analoget e tij shqiptare cu ka ndodhur? Absolutisht asgje, asnje qortim, vetem lavderime! A nuk eshte ky qendrimin, nje masakrim i dyte per te persekutuarit? Nuk reflektohet per qendrimin e mbajtur, nga drejtuesit e organeve te Agjitacionit e Propogandes, me nje mungese te plote te ndergjegjes, bile krenohen me arritjet e tyre?! Denoncuesja, qe coje ne pushkatimi dy poetet e ri, nderohet nga Ministria e Arsimit me promovim! Eshte turp per gjithe qeverite nga 1990 e deri me sot, qe nuk po dine te vejne ne vend drejtesine, te qetesoju gjakrat. Kur do te zhvillohet, gjygji i Nürenbergut shqiptar? Po pritet prej 26 vjetesh te behej. Zoti na ndihmofte, se politikanet tane anojne nga populizmi, jo nga drejtesia!

      Reply to this comment
  18. Njeriu i mire March 20, 21:06

    po Zoti xhafa e njeh shum mire ate spiunin e perandorit kriminelin Sali Berishovicin se ai esht serb e po e shkaterron ate vend me vjen keq qe ligji spo vihet ne vend per kete legen burr se ai esht i pari qe duhet kalbur ne burg o zagar tropoje ty te ka zene nena jote kur ishte me bageti ne mal me ushter serb se vetem shqiptar ti sje kurr ne jet.te varet kelyshi

    Reply to this comment
  19. intelektuali March 20, 21:12

    MONSTRA ENVERISTE E EDVINIT, FATMIR XHAFAJ DI VETEM TE GENJEJE ASHTU SI DIANA CULI, DRITAN HILLA ME NJE LUKUNI XHELATESH DHE KRIMINELESH NGA PAS, ASHTU SIC GENJENTE EDHE KRIMINELI I HITLERIT KURT WALDHEIM KUR E ZBULUAN QE KISHTE QNE OFICER I GESTAPOS.

    Hetuesia Famekeqe e Enver Hoxhes ASNJEHERE nuk eshte ndare nga Ministria e Brendeshme dhe pallavrat qe tregon Fatmir Xhafa si i mbyturi qe kapet pas kashtes le t’i mbaje per fansat e tij, sepse nuk pine uje per ata qe kane i vuajtur ne kurriz HETUESIT kombetare, monstra te Enverit, te cilet vazhduan te qete punen e tyre edhe pas viteve 90-te te inkuadruar prane Ministrise se Brendeshme. Le te shikojme nje shkrim qe eshte publikuar nga Bunkart-i i Edvinit:

    Ekspozita Muzeale:

    DHOMA E HETUESISE:

    “Çdo qytetar i thjeshtë apo politikan gjatë regjimit komunist mund të hetohej për të vërtetuar nëse kishte kryer apo jo një krim.
    Ndryshe nga hetimet mbi krimet e zakonshme (që i besoheshin ekskluzivisht policisë), hetimet e krimeve që klasifikoheshin si “krime kundër shtetit” kryheshin nga Sigurimi dhe shoqëroheshin pothuajse gjithmonë me arrestimin parandalues të të dyshuarit: në raste të tilla “faktet” mblidheshin më pas, shpesh ishin të rreme, të manipuluara ose të marra nëpërmjet torturës. “Krimet kundër Shtetit” parashikoheshin në Kodin Penal apo nga ligje të veçanta për çdo kundërvënie ndaj regjimit, ndaj sistemit komunist dhe drejtuesëve të tij. “Armiqtë e popullit” (konsideroheshin të tillë edhe ish-anëtarë të partive jo-komuniste), akuzoheshin normalisht për krime si “agjitacion dhe propagandë”, krjimin e organizatave kundër pushteti, tentativa arratisje nga shteti, etj.

    Hetuesia ka qenë qe nga krijimi i saj pjesë funksionale e Drejtorisë së Parë të Sigurimit të Shtetit në vitet 1950 – 1974. Nga viti 1974 deri 1983 hetuesi ishte një oficer i Ministrisë së Brendshme, kurse pas 1983 ai u be civil. Edhe kur hetuesi nuk ishte më zyrtarisht pjesë e Sigurimit, ai ishte gjithmonë detyrimisht një person besnik i sprovuar i Partisë se Punes dhe i lidhur ngushte me Sigurimin e Shtetit.

    Hetuesia deri vone ne vitet 90-te zhvillohej në ambjentet dhe dhoma te posacme te Degëve të Punëve të Brendshme, qe ishin vende të errëta dhe larg syve kureshtarë, ku të pandehurit i nënshtroheshin herë pas here pyetsorëve të ashpra gjatë të cilëve përdorej rregullisht tortura dhe dhumimi me cnjerezor.
    Në periudha te ndryshme, gjate viteve te regjimit perveç torturave, gjate procesit hetimor, kanë ndodhur edhe abuzime seksuale me femrat. Aq sa ne vitet ‘60 kishin dale edhe urdhëresa për t’i parandaluar rastet me abuzime seksuale. Nje prej ketyre urdhëresave me nr. 01-15, datë 1.8.1966, pika 2, ndalonte marrjen në pyetje të femrave pa qenë prezent edhe një person i tretë jo hetues në zyrën e hetuesit. Rastet e perdhunimit të femrave vërtetohen me dokumentat te shumta që ndodhen ne Arkiven e Shtetit.

    Instituti i Studimeve për Krimet dhe Pasojat e Komunizmit (ISKK) në Shqipëri duke dëgjuar historitë e të mbijetuarve, ka përpiluar një listë me 35 lloje të ndryshme torturash (kjo listë është e ekspozuar në këtë dhomë ekspozite te Bunkart-it te Edvinit). Për të kryer hetime dhe për të mbledhur “fakte” hetuesi kishte gjithashtu të drejtën të kryente përgjime dhe të merrte në pyetje, nëpërmjet çdo metode që konsideronte të nevojshme, miqtë dhe të afërmit e të akuzuarit.
    Pas marrjes së “dëshmisë” nëpërmjet përdorimit të forcës, dhunes dhe tortures i akuzuari detyrohej shpesh të lexonte një proces verbal të gjatë, në të cilin përfshiheshin pyetjet e hetuesit dhe përgjigjet e dhëna dhe ky lexim që regjistrohej kthehej në “dëshminë spontane” të të akuzuarit në provat kryesore kundër tij gjatë gjykimit. Asnjë fazë e marrjes në pyetje nga hetuesi nuk ndodhte në praninë e një avokati. Hetimi mund të zgjaste nga 3 deri në 24 muaj dhe përfundonte vetëm pas vendimit të dënimit nga gjykata.”

    SI DO T’I PERGJIGJEJ HETUESI FATMIR XHAFAJ NJE DOKUMENTI QE ESHTE PERGATITUR NGA EDI RAMA PER MUZEUN E TIJ BUNKART NE MES TE TIRANES?

    prandaj:

    Ne, intelektualet qe u vrane dhe u masakruan nga hetuesit dhe xhelatet e Enverit i themi xhelatit hetues Fatmir Xhafaj:

    MOS QESH ME VIKTIMAT E TUA O HETUESI I ENVERIT FATMIRA XHAFAJ, POR QAJ ASHTU SIC QANIN PRINDERIT TANE KUR I VRATE ME TORTURA DUKE I THYER KOCKAT E TRUPIT, VETEM SEPSE DESHEN QE SHQYPNIA TE BEHEJ ASHTU SIC PO KERKON TE BEHET SOT PAS PILAFIT, PJESE E BE-SE DHE BOTES DEMOKRATIKE.

    prandaj ne te themi o Fatmir Xhafaj:

    Beji te fala Zamir Shtylles, shokut tend sadist dhe gjakatar te Hetuesise se Enverit qe i sherbeu me besnikeri edhe Sali Berishes dhe Ina Rames si Prokuror ne Demokraci, njashtu sic po i sherben ti Edi Rames dhe Like Floririt.

    Reply to this comment
  20. intelektuali March 20, 21:13

    MONSTRA ENVERISTE E EDVINIT, FATMIR XHAFAJ DI VETEM TE GENJEJE ASHTU SI DIANA CULI, DRITAN HILLA ME NJE LUKUNI XHELATESH DHE KRIMINELESH NGA PAS, ASHTU SIC GENJENTE EDHE KRIMINELI I HITLERIT KURT WALDHEIM KUR E ZBULUAN QE KISHTE QENE OFICER I GESTAPOS.

    Hetuesia Famekeqe e Enver Hoxhes ASNJEHERE nuk eshte ndare nga Ministria e Brendeshme dhe pallavrat qe tregon Fatmir Xhafa si i mbyturi qe kapet pas kashtes le t’i mbaje per fansat e tij, sepse nuk pine uje per ata qe kane i vuajtur ne kurriz HETUESIT kombetare, monstra te Enverit, te cilet vazhduan te qete punen e tyre edhe pas viteve 90-te te inkuadruar prane Ministrise se Brendeshme. Le te shikojme nje shkrim qe eshte publikuar nga Bunkart-i i Edvinit:

    Ekspozita Muzeale:

    DHOMA E HETUESISE:

    “Çdo qytetar i thjeshtë apo politikan gjatë regjimit komunist mund të hetohej për të vërtetuar nëse kishte kryer apo jo një krim.
    Ndryshe nga hetimet mbi krimet e zakonshme (që i besoheshin ekskluzivisht policisë), hetimet e krimeve që klasifikoheshin si “krime kundër shtetit” kryheshin nga Sigurimi dhe shoqëroheshin pothuajse gjithmonë me arrestimin parandalues të të dyshuarit: në raste të tilla “faktet” mblidheshin më pas, shpesh ishin të rreme, të manipuluara ose të marra nëpërmjet torturës. “Krimet kundër Shtetit” parashikoheshin në Kodin Penal apo nga ligje të veçanta për çdo kundërvënie ndaj regjimit, ndaj sistemit komunist dhe drejtuesëve të tij. “Armiqtë e popullit” (konsideroheshin të tillë edhe ish-anëtarë të partive jo-komuniste), akuzoheshin normalisht për krime si “agjitacion dhe propagandë”, krjimin e organizatave kundër pushteti, tentativa arratisje nga shteti, etj.

    Hetuesia ka qenë qe nga krijimi i saj pjesë funksionale e Drejtorisë së Parë të Sigurimit të Shtetit në vitet 1950 – 1974. Nga viti 1974 deri 1983 hetuesi ishte një oficer i Ministrisë së Brendshme, kurse pas 1983 ai u be civil. Edhe kur hetuesi nuk ishte më zyrtarisht pjesë e Sigurimit, ai ishte gjithmonë detyrimisht një person besnik i sprovuar i Partisë se Punes dhe i lidhur ngushte me Sigurimin e Shtetit.

    Hetuesia deri vone ne vitet 90-te zhvillohej në ambjentet dhe dhoma te posacme te Degëve të Punëve të Brendshme, qe ishin vende të errëta dhe larg syve kureshtarë, ku të pandehurit i nënshtroheshin herë pas here pyetsorëve të ashpra gjatë të cilëve përdorej rregullisht tortura dhe dhumimi me cnjerezor.
    Në periudha te ndryshme, gjate viteve te regjimit perveç torturave, gjate procesit hetimor, kanë ndodhur edhe abuzime seksuale me femrat. Aq sa ne vitet ‘60 kishin dale edhe urdhëresa për t’i parandaluar rastet me abuzime seksuale. Nje prej ketyre urdhëresave me nr. 01-15, datë 1.8.1966, pika 2, ndalonte marrjen në pyetje të femrave pa qenë prezent edhe një person i tretë jo hetues në zyrën e hetuesit. Rastet e perdhunimit të femrave vërtetohen me dokumentat te shumta që ndodhen ne Arkiven e Shtetit.

    Instituti i Studimeve për Krimet dhe Pasojat e Komunizmit (ISKK) në Shqipëri duke dëgjuar historitë e të mbijetuarve, ka përpiluar një listë me 35 lloje të ndryshme torturash (kjo listë është e ekspozuar në këtë dhomë ekspozite te Bunkart-it te Edvinit). Për të kryer hetime dhe për të mbledhur “fakte” hetuesi kishte gjithashtu të drejtën të kryente përgjime dhe të merrte në pyetje, nëpërmjet çdo metode që konsideronte të nevojshme, miqtë dhe të afërmit e të akuzuarit.
    Pas marrjes së “dëshmisë” nëpërmjet përdorimit të forcës, dhunes dhe tortures i akuzuari detyrohej shpesh të lexonte një proces verbal të gjatë, në të cilin përfshiheshin pyetjet e hetuesit dhe përgjigjet e dhëna dhe ky lexim që regjistrohej kthehej në “dëshminë spontane” të të akuzuarit në provat kryesore kundër tij gjatë gjykimit. Asnjë fazë e marrjes në pyetje nga hetuesi nuk ndodhte në praninë e një avokati. Hetimi mund të zgjaste nga 3 deri në 24 muaj dhe përfundonte vetëm pas vendimit të dënimit nga gjykata.”

    SI DO T’I PERGJIGJEJ HETUESI FATMIR XHAFAJ NJE DOKUMENTI QE ESHTE PERGATITUR NGA EDI RAMA PER MUZEUN E TIJ BUNKART NE MES TE TIRANES?

    prandaj:

    Ne, intelektualet qe u vrane dhe u masakruan nga hetuesit dhe xhelatet e Enverit i themi xhelatit hetues Fatmir Xhafaj:

    MOS QESH ME VIKTIMAT E TUA O HETUESI I ENVERIT FATMIRA XHAFAJ, POR QAJ ASHTU SIC QANIN PRINDERIT TANE KUR I VRATE ME TORTURA DUKE I THYER KOCKAT E TRUPIT, VETEM SEPSE DESHEN QE SHQYPNIA TE BEHEJ ASHTU SIC PO KERKON TE BEHET SOT PAS PILAFIT, PJESE E BE-SE DHE BOTES DEMOKRATIKE.

    prandaj ne te themi o Fatmir Xhafaj:

    Beji te fala Zamir Shtylles, shokut tend sadist dhe gjakatar te Hetuesise se Enverit qe i sherbeu me besnikeri edhe Sali Berishes dhe Ina Rames si Prokuror ne Demokraci, njashtu sic po i sherben ti Edi Rames dhe Like Floririt.

    Reply to this comment
    • Tao Topi March 21, 08:33

      Po ti S’PASKE PIKEN E INJORANCES o zogu kumardar… Qe i preferuari i bunkaristit ka qene krahu i majte i Enverit, kjo nuk perben ndonje sekret. Qe baba, kapma pak ket XHAXHIN ktu posht, kapma…

      http://www.mapo.al/wp-content/uploads/2017/03/Kur-hapen-dosjet.jpg

      Ajo qe diskutohet nuk eshte se ka qene apo nuk ka qene, se ate e ka praniar dhe vete ne shkrimin e tij. E rendesishme eshte se ka ZDRUGUAR NJEREZ ME DOREN APO ME VEGLAT E TIJ, apo nuk ka zdruguar?

      Ai kete me duket se e ka mohuar kategorikisht.

      Keshtu pra zogu kumardar, ketu kemi te bejme me akuze dhe kunderakuze, ose si te thuash barazim 1:1

      Nese shtohen zerat, se enveriti Xhafaj ka qene vertet i implikuar direkt apo indirekt ne tortura, atehere vendimmarrja per ta emeruar ate si minister te brendshem duhet pare me sy shume kritik.

      Reply to this comment
    • Tap Topi March 21, 08:34

      Duplicate comment detected; it looks as though you’ve already said that!

      Reply to this comment
  21. spata March 20, 21:14

    Cti them Xhafes qe eshte dhe nga Laberia. Pa me thoni. Ka prodhuar Laberia ndonje kulish si Saliu e Luli. Dini te pakten nje politiken apo intelektual nga Laberia te tradhetoje e ta shes vendin? Kaq mjafton per kedo te sqarohen sot ne demokraci e dje ne diktature. Varu hebet thone nga Vlora ketyre gomerve qe dine vetem te shpifin e te per……
    Gabim qe kerkon te sqarosh ata qe se kane per gje te merren me shpifje e spiunlleqe si ne kohen e Dulles. Te ishte Xhafa si Saliu sot do qe figure kryesore e Pd ose deshmor i demoracise.Dota ta kishin vare Maloket si Lab patriot.

    Reply to this comment
  22. alphade March 21, 01:34

    Humori Zi ! Nje pyetje zoti Xhafa ne se i lexon komentet
    tona : ju mund te keni shkruar tonelata me letra,e besoj,,
    por vtem nje fjali e jotja do te mbetet LAPIDARE : Eshte
    pikerisht replika qe bere me Meten kur i the: “E kemi de-
    gjuar shpesh here shprehjen tende,i the Ilirit, ‘me qetesi
    e dashuri’,tani dashuria ka ikur por te pakten ruaj qetesi-
    ne” ! Kjo do te mbetet pergjithemone ne memorien e Shqiptareve …..! Nje batute lapidare dhe nje bravo kozmi-
    ke …….!!!
    URIME PERDETYREN E RE – URIME !!!!! Qent le te lehin……. !!!!!!

    Reply to this comment
    • Lira March 21, 09:45

      &alphade
      Ke te drejte:
      Qente jane:
      Drejtesia, Njerzilleku, Te masakruarit!
      Keto nuk ngjallen me sa te kete njerez si ju,
      Alphatier i kopese se keqesise!

      Reply to this comment
  23. Adih March 21, 02:51

    Z Xhafa mos u hiq i ndershem ,si hetues qe ke punuar , bei propogande brezit te ri ,por jo neve qe e perjetuam ate mut diktature.E thua me mburrje , se ke punuar e dirizhuar Rinine ne x vit . Jo cdo njeri kishte qefe ta bente kete detyre ,kishte plot shqiptare qe i vinte per te vjelle te punonte per hipokrizite e diktatures,. Tamam si vellai i juaj Dritan Shehu ose prasi i lushnjes qe prishi kishat dhe xhamijat e sot eshte me PD:..Por mos u merzit z Xhafa , se sje as i pari dhe as i fundit ,per kete corbe bolshevike qe dirizhon shqiptaret sot e 26 vite.E trumbetoj kete se Saliu i juaj e( jo i imi ),ne qeverisjen 92_96 te dy ministrat e brenshem i ka pasur 80 leksh ilegale , ku ju PS gjoja kundershtare te Saliut e dini dhe as edhe nje here skeni folur por gjithmone heshtje .Mos kujtoni qe kokpalaret jane budallenj dhe e hane sapunin per djathe .Dhe te jeni te bindur ,po te hapen dosjet e sigurimit ,ju nga te gjithe partite dilni nudo ,dhe kjo eshte arsyeja qe ju ,djemte e PPSH ,LSI ,PD e PS nuk i keni hapur keto dosje ,dhe Edveri i jot ka lene nje cupulinke ,ku tall bythen ,dhe derdellis ,qe ne ndihmojme ndonje person ,qe te shikoje dosjen e tij ,teatri i pare i radhes. Jeni me peshe sot, si min i brendshem ,urdheroje kete cupulinke te filloj ti hapi dosjet per politikanet. ,Kurse teatri i dyte i radhes i juai z Xhafa eshte ,kur ju , me pisllek kinezerie ,, vendose te rishikohen figurat mbas vitit 2013 .Zgjuarsi anti demokratike dhe anti zhvillim nga ana e juaj ,tamam skuth si sekretaret e partive dhe sekretaret e rinise si puna e juaj.Do deshiroja, jep pergjigje per kete te dyten.Por jam i sigurte 100 %qe do heshtesh. .
    PS; z Xhafa kujdes me hashashin, se eshte para e madhe ,se mos shkosh dhe ti per dhjam qeni si Tahiri ,se i shkreti ishte midis dy zjaresh kujt tja prishte e kujt tja ndreqte ………..

    Reply to this comment
    • Leka March 21, 12:21

      @Adih
      Te lumte dore, mor vella, se ti e njeh vellain e jo keta kosovaret me mburrjet e tyre te neveritshme!
      A don ky minister Xhafa me u talle me ne, kur thote, se njerzit e kane dashte? Hetuesin e kane pase frike! Ne ndrrojshim rruge, o Xhafa, kur shifshim hetuesin. A e dine dallimin midis frikes e dashurise, se hetuesit i ngaterrojne, keto dy gjera. Ka qene puna me e peshtjellshme, qe bente njeriu!

      Reply to this comment
  24. intelektuali March 21, 06:27

    Fatmir Xhafa pergjigjet njesoj si kriminelet e Enverit Ylli Hilla dhe Diana Culi, por edhe si kriminelet e Hitlerit, Kurt Waldheim dhe Adolf Eichman.

    KUSH NGA KETA XHELATE KANE PRANUAR KRIMET E TYRE?

    Kur cifutet e zbuluan dhe e kapen kriminelin e Hitlerit Adolf Eichman ne Argjentine ku kishte shkuar per te shpetuar koken nga Nurembergu dhe e akuzuan per krime kunder njerezit, ai deklaroi:

    “UNE KAM QENE VETEM NJE JURIST QE I KAM SHERBYER SISTEMIT. ASHTU ISHTE KOHA.”

    Sa i ngjan pergjigja e tij deklarates se Fatmir Xhafes dhe te avokateve te tij nga PS-ja amorale, qe ngjan gjithashtu si dy pika uji me deklaraten e Ylli Hilles kur intervistohej ne filmin “Divorc alla Shqyptarce” dhe me deklaratat e socialistes kriminele diana Culi!!!

    Prandaj:

    Po japim me poshte edhe biografine e Adol Eichmanit qe i shpetoi Drejtesise se amerikaneve me finte enveriste, por nuk arriti t’i shpetonte MOSSAD-it te ebrejve qe e varen ne litar ne 1962:

    “Otto Adolf Eichmann, ishte një gjerman nazist SS nënkolonel dhe një nga organizatorët kryesorë të Holokaustit. Eichmann u ngarkua nga Reinhard Heydrich me lehtësimin dhe menaxhimin e logjistikës të dëbimit masiv të hebrenjve dhe krijimin e kampeve te shfarosjes në mase. Në vitin 1960, ai u kap në Argjentinë nga Mossad-i i shërbimit sekret të Izraelit. Pas një gjyqi publikuar gjerësisht në Izrael, ai u shpall fajtor për krime lufte dhe u var në vitin 1962. Për të koordinuar planifikimin për gjenocidin kunder ebrejve, Heydrich priti liderët administrative të regjimit në nje mbledhje te fshehte ne Wannsee më 20 janar 1942 ku u mor vendim per shfarosjen totale te ebrejve te grumbulluar ne geto me ane te dhomave te gazit. Pasi Gjermania pushtoi Hungarinë në mars të vitit 1944, Eichmann mbikqyri personalisht deportimin e më të madh të popullsisë hebreje në atë vend. Shumica e viktimave u dërguan në kampin e përqendrimit në Auschwitz , ku 90 për qind u vranë pas mbërritjes ne dhomat e gazit. Historiani Richard J. Evans vlerëson se ndërmjet 5.5 dhe 6 milionë hebrenj jane asgjesuar nga nazistët. Eichmanni para gjykates deklaroi se kishte punuar per Partine Nacional-Socialiste, por ishte vetem nje JURIST i zakonshem i sistemit shteteror. Pas humbjes së Gjermanisë në vitin 1945, Eichmann iku në Austri. Ai jetoi atje deri në 1950, me pas shkoi në Argjentinë duke përdorur dokumente të rreme. Informacioni i mbledhur nga Mossad, agjencia izraelite e inteligjencës, ka konfirmoi vendndodhjen e kriminelit Eichman në vitin 1960. Një ekip i Mossad e zbuluan vendndodhjen e Eichmann dhe e çuan në Izrael ku e akuzuan para gjykates me 15 akuza penale, përfshirë krime lufte, krime kundër njerëzimit dhe krime kundër populli hebre. Gjatë gjykimit, Eichmann nuk e mohojnë vërtetësinë e Holokaustit apo rolin e tij në organizimin e saj, por pohoi se ai si JURIST kishte ndjekur urdhërat e shtetit totalitar te sistemit te BOSIT Führerprinzip. Gjykata e shpalli fajtor për shumë nga akuzat, ai u dënua me vdekje me varje dhe u ekzekutua më 1 qershor 1962.

    Reply to this comment
  25. intelektuali March 21, 06:28

    Fatmir Xhafa pergjigjet njesoj si kriminelet e Enverit Ylli Hilla dhe Diana Culi, por edhe si kriminelet e Hitlerit, Kurt Waldheim dhe Adolf Eichman.

    KUSH NGA KETA XHELATE KANE PRANUAR KRIMET E TYRE?

    Kur cifutet e zbuluan dhe e kapen kriminelin e Hitlerit Adolf Eichman ne Argjentine ku kishte shkuar per te shpetuar koken nga Nurembergu dhe e akuzuan per krime kunder njerezit, ai deklaroi:

    “UNE KAM QENE VETEM NJE JURIST QE I KAM SHERBYER SISTEMIT. ASHTU ISHTE KOHA.”

    Sa i ngjan pergjigja e tij deklarates se Fatmir Xhafes dhe te avokateve te tij nga PS-ja amorale, qe ngjan gjithashtu si dy pika uji me deklaraten e Ylli Hilles kur intervistohej ne filmin “Divorc alla Shqyptarce” dhe me deklaratat e socialistes Diana Culi!!!

    Prandaj:

    Po japim me poshte edhe biografine e Adol Eichmanit qe i shpetoi Drejtesise se amerikaneve me finte enveriste, por nuk arriti t’i shpetonte MOSSAD-it te ebrejve qe e varen ne litar ne 1962:

    “Otto Adolf Eichmann, ishte një gjerman nazist SS nënkolonel dhe një nga organizatorët kryesorë të Holokaustit. Eichmann u ngarkua nga Reinhard Heydrich me lehtësimin dhe menaxhimin e logjistikës të dëbimit masiv të hebrenjve dhe krijimin e kampeve te shfarosjes në mase. Në vitin 1960, ai u kap në Argjentinë nga Mossad-i i shërbimit sekret të Izraelit. Pas një gjyqi publikuar gjerësisht në Izrael, ai u shpall fajtor për krime lufte dhe u var në vitin 1962. Për të koordinuar planifikimin për gjenocidin kunder ebrejve, Heydrich priti liderët administrative të regjimit në nje mbledhje te fshehte ne Wannsee më 20 janar 1942 ku u mor vendim per shfarosjen totale te ebrejve te grumbulluar ne geto me ane te dhomave te gazit. Pasi Gjermania pushtoi Hungarinë në mars të vitit 1944, Eichmann mbikqyri personalisht deportimin e më të madh të popullsisë hebreje në atë vend. Shumica e viktimave u dërguan në kampin e përqendrimit në Auschwitz , ku 90 për qind u vranë pas mbërritjes ne dhomat e gazit. Historiani Richard J. Evans vlerëson se ndërmjet 5.5 dhe 6 milionë hebrenj jane asgjesuar nga nazistët. Eichmanni para gjykates deklaroi se kishte punuar per Partine Nacional-Socialiste, por ishte vetem nje JURIST i zakonshem i sistemit shteteror. Pas humbjes së Gjermanisë në vitin 1945, Eichmann iku në Austri. Ai jetoi atje deri në 1950, me pas shkoi në Argjentinë duke përdorur dokumente të rreme. Informacioni i mbledhur nga Mossad, agjencia izraelite e inteligjencës, ka konfirmoi vendndodhjen e kriminelit Eichman në vitin 1960. Një ekip i Mossad e zbuluan vendndodhjen e Eichmann dhe e çuan në Izrael ku e akuzuan para gjykates me 15 akuza penale, përfshirë krime lufte, krime kundër njerëzimit dhe krime kundër populli hebre. Gjatë gjykimit, Eichmann nuk e mohojnë vërtetësinë e Holokaustit apo rolin e tij në organizimin e saj, por pohoi se ai si JURIST kishte ndjekur urdhërat e shtetit totalitar te sistemit te BOSIT Führerprinzip. Gjykata e shpalli fajtor për shumë nga akuzat, ai u dënua me vdekje me varje dhe u ekzekutua më 1 qershor 1962.

    Reply to this comment
  26. Arben March 21, 06:53

    I PASKE BERE TE GJITHA ATO MORE BYTHQ……..

    PER ATA QE DUAN INFORMACION, LE TE LEXOJNE MIT’HAT HAVARIN.

    PER ATA QE DUAN PROPOGANDE, LE TE DEGJOJNE EDRAMEN.

    Reply to this comment
  27. Lpl. March 21, 11:39

    Shume hileqar ky Xhafa e ka fshehur ne deklarimin e tij punen si hetues , puro njeri i regjimit te Enver Hoxhes pa pike morali dhe genjeshtare tipik komunist qe naten te vrasin dhe diten te bejne xhamen .Ky model njeriu i formuar ideologjikisht ne kohe te diktatures eshte i papershtatshem per demokracine ku shihet paftyrdia e tije qe e ka fshehur punen si hetues .Si ky njeri ka shume ne PS te cilet e mbeshtesin , sepse ky model njetiu qe nuk egziston ne perendim e perkrahin keta se kane te njejtin formim ideologjik genjeshtren madhtrimin shpifjen dhe urrejtjen .Disa analiste komuniste thane tani Rama ju ka gjetur njeriun e forte qe kundershton opoziten , edhe une nuk dyshoj se ky eshte nje hjene nje eksponent i diktatures qe ka per te bllokuar dialogun siq beri me reformen dhe kur bllokohet dialogu i cili nuk eshte ne formimin e Xhafes si vlere lirise nuk ka per te funksjonuar demokracia por do kete krize ne vazhdim .Reforme nuk ka , as zgjedhje jo krize ekonomike po , integrim i bllokuar po , une se kuptoj ku eshte puna dhe zotesia E Rames Xhafes dhe gjithe komunisteve te vjeter dhe te rinje qe jane duke e drejtuar vendin si ne monizem ku harrojne se opozita eshte e ligjshme , dhe demokraci i thuhet atehere kur ka leshim nga pushteti dhe dialog .Keshtu do vuajne Shqipetaret kur i drejtojne femijet e atyre qe vendosen diktaturen e krimit dhunes dhe mashtrimit per 50 vjete .Harrojeni se komunistet vendosin demokraci , aq sa mund te vendosin Islamiket aq bejne edhe keta , sepse nuk egziston ne formimin e botkuptimin e tyre ky model , ky rend shoqerore , keta monipolizojne dhe shtetezojne gjithçka edhe fjalen edhe mendimin .50 ngelen vetem tek pushka kazma e lopata , smenduan adnjehere me ece nje kohe me boten , dhe keta bijte e tyre kane per te ndenjur 8 vjete duke merimetuer sheshet e vogla dhe bojatise fasada kaq dine keta per zhvillimin , kurse propaganden neper mefja dhe gazeta do e mbajne te forte deri ne fund , sepse se kane per gje genjedhtren .Xhafa ngase ka genjyer po te ishte njeri i drejte duhet te jepte dorheqjen , por jo i duket zotesi atij dhe militanteve qe ka genjyer .

    Reply to this comment
    • Adem March 21, 12:39

      *Lpl
      Ka gjete njeriun e hurit e te litarit, me pervoje per mundje!
      I njeh te gjitha pikat trupore ku, te dhemb me shume, qe te te qellonin ne hetuesi, e te a e do Partine, po Enverin, Cfare te ka thene ky apo ai?
      Ne Shqiperi nuk ka ardhe demokracia! Fatkeqesisht as nuk ka sy per te ardhe me keto lloj partish qe ka Shqiperia. Zotit shyqyr, qe ka dhe njerez si ju, se disa qe lavderojne, me habisin.

      Reply to this comment
Shiko komentet

Komento

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*