Replikë me një neofashist

April 15, 2019 14:53

Replikë me një neofashist

Nga Sevo Tarifa*

“PËRBUZJA ËSHTË SI SHIGJETË, PO IKU NGA BUZA TË VRET”…

Unë ish-pionieri partizan i Luftës Antifashiste Nacionalçlirimtare, lexova me dhimbje e zemëratë një palo-listë të Institutit që drejton Agron Tufa dhe ku shpallen kriminelë udhëheqësit e lavdishëm të asaj lufte, si dhe heronjtë e dëshmorët e saj. Dhe nuk mund të qëndroja sehirxhi ndaj kësaj që po ndodh, kur jemi gjallë në ish-pjesëmarrësit e asaj lufte.

Ti vrave veten, o zoti Agron Tufa, se shigjetën blu e bëre të zezë! Një çast psikik, se mendja është “një kokërr gruri”. Në stanin e institutit tënd bëre një listë të zezë me njerëz të bardhë, që ti i quan “kriminelë”! Çfarë ke me çlirimtarët e “Manushaqes“ së Naimit, që janë heronj të vërtetë?! Kriminelin e gjen në rreshtat e  “çlirimtarëve” të kotecit. Nuk është kurrë kriminel ai që ishte  katër dimra maleve me armë në sy dhe kishte për “dyshek” tokën, për “jastëk” gurin, për “jorgan” qiellin, për “parfum” barutin. Dhe me barkun bosh. Me kokën në torbë për lirinë e mëmëdheut!

Nuk është “kriminel” ai që lufton për çlirimin e Atdheut, por ai që vihet në shërbim të pushtuesit. Nuk është kriminel dëshmori, që derdh gjak me okë për këtë tokë, gjak që s’ka lumë ta lajë, s’ka diell ta thajë. Kriminel është fashisti që e mohon këtë gjak.  Kriminel është oficeri fashist që vret patriotë shqiptarë dhe jo komandanti e komisari partizan që luftuan si atdhetarë dhe mbetën në këngë! Sipas jush nuk është tradhtar diversanti që hidhet me parashutë, por ai që e vret në ajër apo e kap “si miun në çark”!  Sipas jush, pesë vajzat heroina shqiptare (nga 6 në Europë) të cilat nazisto-fashisto-ballistët i varën në litar, na qenkan “kriminele” se atdheun nuk e tradhtuan e litarin e pranuan! E të tjera. Ti këto i di, por lista që lexuam në “Dita” tregon se je shpirtzi dhe i molepsur nga kolera fashiste…

Si i gjetët këta 265 “kriminelë”, në ç’vepra “kriminale” të tyre u bazuat? Mos donit më shumë kohë se 75 vjet për ta siguruar atë listën tënde të zezë, apo synoni të na i bënit “dhuratë” me rastin e 75-vjetorit të Çlirimit! Kini të tjerë për të shtuar?! E them këtë se shoh që kini lënë dhe të tjerë pa vënë në majë të lapsit që di vetëm të njollosë. Shënuat kriminel për shembull edhe komandantin e batalionit tim, si dhe komisarin që është  “Hero i Populli”!

Si ua nxë goja fjalën kriminel për atdhetarë trima e kryetrima, luftëtarë e kryelufëtarë, lule e kryelule, duke filluar që nga Komandanti i Përgjithshëm i UNÇSH, legjendari i pavdekshëm, Enver Hoxha, për 10 nga të clët , që i kam njohur në llogoren e në zjarrin e luftës antifashiste unë jam i nderuar që kam botuar portretet e tyre në mjaft libra. Tani, sipas jush, zoti Tufa dhe të ndonjë “tufe” tjetër fashistësh më duhet të shkruaj portrete të tjerë, të kundërt, që t’i nxij, t’u mohoj meritat, gjakun, sakrificat, t’i quaj kriminelë. Jo, këtë kurrë nuk do ta bëj as unë dhe as ndonjë tjetër normal! Nuk dola partizan 15 vjeçar dhe djalë i vetëm për t’i thënë të bardhës të zezë e të zezës të bardhë, siç bëni ju, se të bardhë kam zemrën, në thelbin e së cilës është  Shqipëria jonë e dashur!

Na kini përbuzur të gjithëve, o fashist. Por dije që balta që po hedh po  të përplaset ty në fytyrë. Përbuzja është si shigjetë, po doli nga buza të vret! Po gjithnjë njeriu në jetë e ka një kohë dhe moshë për t’u turpëruar, si puna juaj. Shekspiri i madh ka thënë: “O turp! Ku e ke skuqjen?!”                                                                          

 

Urrejtje e thellë sa deti nga fashistë, kundër LANÇ!

Pika-pika bëhet vija. Kështu ndodh dhe me kundërshtarët tanë politikë. Shenjat fashiste të tyre janë dukur me kohë. Kam shkruar disa herë, ne fund shkrimin “Fashizmi e ka zemrën të zezë”. Tani u shfaq hapët një fashist me emrin “Agron Tufa”. E lexova në “Dita”, në “Kushtrim Brezash” etj. Dhe si të gjithë partizanët veteranë, protestoj që një fashist na bën kriminelë, në vazhdën e qëllimit për ta nënvlerësuar LANÇ! Por aq sa mind të rrëzohet një mal nga bubullimat, aq mud të hidhet poshtë edhe kjo luftë, me karakter kombëtar e ndërkombëtar…

E pyes këtë kalemxhi së prapthi: Kush është kriminel, ai që lufton për çlirimin e Atdheut, apo ai që vihet në shërbim të pushtuesit? Kush është dëshmor, ai që derdh gjak me okë për këtë tokë, të cilin s’ka lumë që e lan, s’ka diell që e than, apo ai e shkel, e baltos dhe e mohon  këtë gjak? Ti di këto, por në praktikë i rreshtonj në të kundërtat e tyre: ballistin e bën “çlirimtar të Atdheut”, kur në fakt ai është “çlirimtar i koteceve”, partizanin e bën “kriminel” Oficerin fashist që komandon dhe vret deri dhe të pafajshëm e quah “njerëzor”, komandantin e komisarin partizan që lufton në këmbë dhe mbetet në këngë, e quan tradhtar! Diversantin që hidhet me parashutë e quan atdhetar, ndërsa patriotin që e lë në vend ose e zë si miun në çark, e quan tradhtar!  Pesë vajzat partizane që nazisto-fashistët i varën në litar, kurse këto heroina që nuk u perkulën, atdheun s’e tradhtuan!

Nga këto mendime e qëndrime lindin edhe pyetje të tjera: si i gjete këta 265 “Kriminelë”, nga ç’vepra “kriminale” të tyre u nise? Mos donit më shumë kohë se 75 vjet për t’i gjetur këta që kini në atë listë të zezë? Kini të tjerë për të shtuar? E bëj këtë pyetje të fundit se shoh që kini lënë dhe të tjerë pa vënë në majë të lapsit: kini shënuar “kriminel” komandantin e batalionit tim, po kini lënë komisarin që është  Hero i Popullit! Etj.

Dhe pyetja e fundit personale: duke lexuar listën tuaj për këta “kriminelë”, që janë trima e kryetrima, luftëtarë e kryeluftetarë, lule e kryelule, për 10 nga ata, që i kam njohur në llogoren e në zjarrin e luftës antifashiste, kam botuar portret e tyre. Tani, sipas jush, zoti Tufa dhe të një “tufe” të tjerë fashistësh, duhet të shkruaj portrete të tjerë, të kundërt, që “t’i nxij”, t’u mohoj meritat, gjakun. Jo, këtë kurrë nuk do ta bëj! Nuk dola partizan 16 vjeçar dhe djalë i vetëm për t’i thënë të bardhës të zezë e të zezës të bardhë, se të bardhë kam dhe zemër, në thelbin e së cilës është “Manushaqja” e Naimit, Shqipëria e dashur, jo të zezë si zemrat e fashistëve.,

*ish-partizan pionier

 

April 15, 2019 14:53
Komento

84 Komente

  1. valentina April 15, 15:08

    Te lumte Z Tarifa,Fotografia me lart tregon sa per nje mije fjale.

    Reply to this comment
    • Ylli April 15, 16:59

      Shoke komuniste te organizates – baze te gazetes Dita me ne krye xhaxhi veteranin Sefo Tarifa dhe ju komentues komunista te gazetes Dita ….po shani e mallkoni Agron Tufen per te ashtuquajturen listen po nje pyetje ja vlen ta besh kur lexoj budallelleqet e liga qe shkruani me ne krye xhaxhi veteranin Sevo !!
      O xhaxhi Sevo ….keta heronjte e tu te Luftes ishte Komandanti Legjendar i joti e i ketyre te pafytyreve te tjere qe i shpalli “armiq te popullit dhe te Partise ” dhe agjent dhe poliagjent te SIM it ,Gestapos ,CIA s ,KGB e UDB !!
      Xhaxhi veterani Sevo ….ishte Komandanti Legjendar qe i vrau ,i torturoi ,i burgosi dhe i masakroi familjarisht e fisnisht Heronjte e Luftes e jo Agron Tufa .
      Po pate bythe o xhaxhi veterani e po te jeni burre ju spurthjaket e tjere pohoni ose mohoni …..ishin Heronjte e Luftes ata qe vrau Komandanti apo ishin Armiq te Popullit ????
      Sa per ” neofashist” mos na bej me qesh o xhaxhi veterani .Ja me thuaj nje emer qe vdiq ne burgjet e fashizmit ne Itali nga shqiptaret se une mund te them me dhjetra e qindra emra nga heronjte dhe deshmoret e Luftes qe Komandanti ju shkertheu jeten dhe familjet be burgjet e tij !!!

      Reply to this comment
      • Ylli (jo ky rrocka me siper) April 15, 18:38

        Ore Illi Pilli si nuk ditke asnje te vrare ne burgjet e fashizmit more kokekercu dhe ditke dhjetra e qindar nga burgjet e komunizmit. Je Ill I tufezuar bashke ,e brekedhjerrin tufa tufa zerdeli.

        Reply to this comment
        • Ylli April 15, 19:11

          O spurthjak pa emer….ne Itali u internuan qindra shqiptare pavaresisht bindjeve politike .Te gjithe u kthyen ne Atdhe brenda pak viteve.
          Po me thuaj o spurthjak pa emer se cilin fali Komandanti Legjendar nga shoket e tij Heronj te Luftes ????
          Me thuaj vetem nje ,sa per nishan ??
          Meqe te djeg kjo qe kam shkruar o spurthjak pa emer mu pergjigj…..Mehmet Shehu ishte Hero apo Tradhtar ??
          Apo si tju leverdisi o dallavere te historise !?!?

          Reply to this comment
      • Kryqi April 15, 19:00

        C’fare lufte bere ti mor i rrjedhur,luften “partizane”ne sherbim te interesave te Jugosllavise,vrate qorrazi gjithe inteligjencen e patriotet e ati vendi per te sjelle murtajen e Popovicit ne fuqi.Ju luftuat popullin tuaj mor teveqela te pa gdhendur,para e mbas luftes.
        Rama ndoshta s’ka fuqi, por do te vije nje dite ne histori
        qe te hapet dosja e zeze enver ne Jugosllavi

        Reply to this comment
        • Ivan i madh April 15, 19:15

          O idiot po te ishte ashtu si mendon ti e Tufa e tufave te bagetive si ti pas luftes duhet te ishim Republika e 7 e Jugosllavise nqf partizanet luftuan per serbet. Ske cfare fiton nga nje injorant që flet me b… si ty e jo me logjike. M.. m.. T mbetet sado sheqer ti hedhesh dhe puna jote o idiot i lindur.

          Reply to this comment
          • Kryqi April 15, 22:53

            Ke te drejte o Hajvani i madh !

          • Adi April 16, 05:23

            Ke te drejte o ajvan muzhik i madh.
            Ku i ke komentet perkrimet e serbeve ne Krushe ti me muzhikun Sev Tarifin ????

      • sopiqoti April 17, 10:07

        O ” YLLI ” i sketeres fashiste,o pinjolli se keqes.

        Reply to this comment
    • Psss... April 15, 19:55

      Varet c’fare shikon ne esence te saje,vertet nje mije fjale tregojne shume,po ndoshta jo ato qe kupton ti

      Reply to this comment
      • Pellazget do rikthehen April 16, 01:13

        Dolen si kerpudhat
        Pas shiut pranveror
        Gjithe bajgat e kombit
        Fytyre djallezor

        Sec jane shtuar shume
        Ne cdo vrime e kend
        Byth e goje bashke
        U kane nderruar vend

        Ke te zesh te pare
        Nga mund ta fillosh
        Te gjithe historiane
        Vetem ti degjosh

        Mjere ky vendi jone
        Qe se lene rehat
        Se antishqiptaret
        Punojne dite e nate

        Trimi madhe Tufa
        Me koke si qen stani
        Shkollen ka mbaruar
        Atje ku jeton shejtani

        Me babe Saline
        Heronjte greke na u shtuan
        Ne Kelcyren tone
        Memorial ndertuan

        Doren vuri zoti
        Janulla dora vet
        Clirimtaret i gjetem
        Ata qenkan grek

        Gjithshka eshte bukur
        Por jo se mbaroj
        Kriminelet duhen
        Janulla e mendoj

        Sala gjthmon gati
        Me Janullen perendi
        Punuan se bashku
        Te nxijn nenen Shqiperi

        Gjer e gjate menduan
        Kishin shume zagar
        Institutit te perdhjerve
        Tufen i cuan te pare

        Tufen me tufanet
        Vulen e kane vendos
        Se ne Tepelene
        Kampet kane cfaros

        Po sa bukur shkon
        Me keta heronj grek
        Ndersa shqiptaret cfarosin
        Femijte e vet

        Perdite cudira
        Cudite jane shume
        Tradhtia na mbyti
        Po na le pa gjume

        Mallkuar qofshi
        Ju o te pa fe
        Pa ata mijra deshmore
        Do ishim pa atdhe

        Lufta antifashiste
        Eshte nje krenari
        Se ajo shpetoj
        Nenen Shqiperi

        Se ne hymnin tone
        Eshte vene karar
        Nga lufta vec largohet
        I linduri tradhetar

        Reply to this comment
  2. MH April 15, 15:17

    Sevo Tarifa!

    Une e di rrugen time!
    Ti rrugen tende ndreqe se keni dy gabime.
    Separit me artikullin tend.Si ke guximin dhe nji fashistit i thua Zoteri.
    Se dyti.
    Jeni shume te vonuar qe ishte dasht qe heret ti kerkonit ketyre fashisteve bashkpunetore me pushtuesit te jepnin llogari e te kerkonin te falur per tradheti kombetare.Sot nuk do ekzistonin fashist tipa Tufash,Nishanash e Ramash.
    E keqja erdhi se te gjithe u zbythet nga frika nen imponimin me thirrje qe komunistet te japin llogari para te persekutuerve trashigimtare te tradhetarve.
    Ky asht rrealiteti.Kjo duhet cue ne vendin sic kerkon Cezari te veten.

    Reply to this comment
  3. Duheshin thyer Hundet me pare Fashistit komunist S.Berisha ! April 15, 15:21

    Me pelqeu shume guximi i ketij veterani ! Lufta Nacional Clirimtare e shqiptareve nuk preket ! Ajo eshte lavdia historike popullit shqiptar ! Tjter eshte historia e Komunizmit ! Tjeter historia e LANC ! Partizanet nuk ishin komunist ! ishin shqiptar te thjesht qe ju bashkuan Aleateve Amerikes Rusise Anglise ! Keta mbajten peshen me te madhe te luftes ne shkatrimin e mortajes Nazi-Fashiste !
    Ne propocion me popullsine edhe Shqiperia dha kontributin e saj modest ! Ne dukje ! Por shume te rendesishem dhe te vlefshem per Atdheun ! Uvrane me mijra shqiptar ne moshen me te re ! Gjaku i tyre nuk mund te harrohet !
    Si ne kohen e luftes ashtu dhe ne kohen e paqe do te gjesh shqiptar qe vihen kunder shqiptareve me nje armiqsi te eger ! Me intriga me shpifje me nje urretje pa kuptim ! Historia nuk harrohet ! Everteta nuk mund te mbytet ! Pjesa e shqiptareve qe u lidhen me fashizmin dhe nazismin nuk harrohet ! Ata i mundi koha ! Ata ishin tradhetar te Kombit ! U lidhen me Pushtuesit dhe u quajten Kuisling Bashkpuntor te Fashizmit Nazismit !
    Kjo histori e mbyllur me turp nuk mund te rinjallet dhe te shitet si HEROIZEM ne luften kunder komunizmit ! Edhe vet gjermanet sot nuk e permendin Hitlerin dhe Ushtrine e tij pikerisht per krimet ndaj njerezimit Miliona njerez u vrane ne lufte per clirimin e kesaj Murtaje !
    Sio mund te hedhesh posht figura kryesore qe kontribuan ne kete lufte duke njexjerr nje List me emra te nderuar dhe te shquar ne kohe lufte ?!
    E TI QUASH kRIMINEL ?! Pa fakte Pa gjyq ?!
    Bravo zoti Tarifa !

    Reply to this comment
  4. Bato April 15, 15:25

    Sevo Tarifa, a nuk do ishte me mire qe kete fashistin ta coni ne gjyq? Keni nga pas, perpos lavdine e fitimtarit, gjithe kuadrin ligjor ne mbrojtje dhe mbeshtetje.

    Reply to this comment
  5. Tani ne kohe Paqe April 15, 15:41

    Posht Fashizmi dhe Komunizmi ! Tufa eshte medalja tjeter e Komunizmit ! Ne kuptimin e nje sitemi ku diktatura dhe idologjia e ben njeriun nje militant te verber qe brenda shpirtit te tij ka vetem urrejtje dhe nje tru te mbushur me dy ngjyra ! Bardh e Zi !
    Etiketimi Kriminel i nje militanti

    Reply to this comment
  6. Tartufi April 15, 15:43

    Fosilija Sevo ,mbeturina e komunizmit ,qe eshte nje faqe e njejte me fashizmin biles dhe me I ndyre se fashizmi,, se krimet njrezore I kryejne ne kohe paqeje , na citon te thenat Shekspiriane !! . Fosilija I degjeneruar komunist I ngelur pa u fshire nga krye banditi komunist,perpara se te ndaje hesapet me fashizmat e ketij populli duhet te ndaje hesapet me partine e tij komuniste dhe te vraret e saj nga kjo parti te akuzuar si trathetare ,,teroriste ,sabotatore,dhe agjenter kunder ketij populli . Qesharaku mbeturine siduket ka ngelur te rroje dhe te japi per kete popull aktin e fundit qesharak per teatrin e parties komuniste me ne krye loqendarin e partise . Kohe e bukur per fryrje bythe .

    Reply to this comment
    • Granit Boni April 15, 18:32

      Sevo Tarifa eshte nga ata burra te rende qe lindin rralle dhe nuk jane vemje dhe larva qe barku I pashterpezuar i sateme te polli ty o poshtersire blogu, o mi birrucash qe me fshihesh nen nickname Tartufi. Enveri jua lerroi sojin dhe serselene gjithe atyre qe morren anen e okupatorit. Ketu perfshihen edhe sperma e skaduar e Tartufeve, Tufave & co. Je nje materie e biodegraduar qe ne embrion o vemja Tartuf. Ajo qe do mbahesh mend ne Gjirokaster eshte si personifikimi i shpifur i spiunit te birrucave qe per nje pjate supe o kellire e kellirave more me qafe shume bashkevuajtes duke ua bere jeten sketerre, me te zeze she shpirti yt katran. Shporru vemja me e ndyre e blogut ketu ne Dita dhe jo vetem.

      Reply to this comment
      • Tartufi April 15, 18:50

        Pa ta shkerdhyre deri ne fund ,,motren dhe gruan o dhiari I Tepelenes nuk ndahemi ,nga kjo Dita,, Po ku e ke gjetur
        kete Gjirokastren o llum nga llumi ,qe me takon mua si qytetar I saj. Une te shkerdhyerin nga komunistet babain tend kapterin [ Shefqet Boni ] banus ne Gjirokaster e kam njoher ne burrg jo te ky qytet I qelbur ! Biri I kurves me teper me ngritet vlera,,,kur me kujton Gjirokastren si armik qe jam i pederastit te saj .

        Reply to this comment
        • KORÇARI April 16, 19:54

          O TARTUFI që siç ke emrin le dhe mëndjen.
          LUFTA NACIONALÇLIRIMTARE ishte një nga periudhat e ARTA TË KOMBIT SHQIPTAR.
          Ti o TARTUF BUFI ME TUFAT E PLEHRAVE E BAJGAVE ANTISHQIPTARE duhen të ndaloni së bëri Gojore Sërbo-Turko-Grekëve se ka nisur dhe po ju qelbet goja erë spermë.
          RROFSHIN HERONJTË E ATDHEUT , HERONJTË E LUFTËS NACIONALÇLIRIMTARE.
          POSHTË BAJGAT DHE FEKALET , BASHKË ME VEMJET LABORATORIKE SI TARTUFI, YLLI( Lllambushka e djegur) , BUJAR ÇIBANI, SALI MUTI, ERDKAR RAMA, MUÇ MUT NANO DHE GJITHË MINJTË E GJIRIZEVE E MBETJEVE SPERMATIKE TË PUSHTUESIT.

          Reply to this comment
          • Tartufi April 16, 21:25

            Po ku dole o ilaci KORCARI ,je melhem per tu qetsuar.

            Te gjithe ne litar ,vetem Korcari ne jete ky eshte definicioni per shpetim .

  7. Bato April 15, 15:56

    … Akuze penale, jo civile, demtim te imazhit e terci-verci, me akuzen e rehabitimit te programit fashistin, te mbrojtjes se kolaboracionisteve nazifashizmit, permes denigrimit te luftes clirimtare, luftetareve te saj, fitoreve mbi bishen fashiste. Se ishin keta “kriminelet”, ndodhi qe Kong. Paqes Paris, ta njihte Shqiperine te rreshtuar me fituesin. Ndryshe ky qelbesira qe paguhet me taksat e Mia, do fliste greqisht ose serbisht.

    Reply to this comment
  8. pensionisti April 15, 15:57

    PO c’mereni me nje koketamara,apo me thjeshte me nje kokekungull. PO pyeteni ke ka per grua ? Te bijen e nje komunisti te regjur…
    O kokekungull ! Po Karehman Ylli ishte nje dietare e jo kriminel, o idioti i Dibres.

    Reply to this comment
  9. Gjonleka April 15, 15:59

    Zoti Sevo Tarifa, Agron Tufa dhe instituti i tij pas nje pune te veshtire shkencore ariti te gjeje dhe interpretoje fakte se midis 70.000 partizane dhe 27.000 deshmore partizane pati 265 qe kryen krime.
    Ju ishit nje djalosh idealist, dhe kur shikonit se komandanti i batalionit tend, ose komandanti i pergjithshem, kryente gabime e krime, ju mendonit se ashtu e kishte marre urdherin nga komanda e larte, ose miqte jugosllave. Atehere te shpinte ne pajtim me krimet naiviteti i nje djaloshi, por sot ky pajtimi juaj me krimet e komandantve tuaj konsiderohen krime te pastra, sepse tani ju duhet te reagoni kunder veprimeve vllavrasese te komandanteve.
    Po ju permend nja dy nga krimet e komandantit tuaj legjendar, qe ju ben dhe juve me faj, sepse u pajtuat me ate krim kombetar:
    1. Me 7 prill 1939 ne Durres, Vlore, Sarande, Shkoder etj u be lufte prej ushtrise mbreterore dhe qytetareve vullnetare. Prej ushtrise italiane u vrane 147 ushtare, prej forcave shqiptare u vrane 12 dhe i trembedhjeti e dogji veten me benzine per te shprehur kundershtimin e tij nda pushtuesve. Midis ketyre deshmoreve nuk pati asnje ish-anetar te grupeve komuniste. Kryetari i xhandermarise shqiptare kolonel Sami Koka me kapitullimin e Italise Fashiste e detyroi qeverine shqiptare te kohes qe ne shtator 1943 t’u lidhte pension patriotik familjeve te ketyre 13 deshmoreve. Mirepo komandanti juaj legjendar, ndonese i njohu keta trima per deshmore ne Konferencen e Pezes ku mbajti nje minute zi per gjithe ata qe kishin rene deshmore ne luften kunder pushtuesit italian; kur e mori pushtetin ne nentor 1944 mohoi 12 nga deshmoret e 7 prillit dhe mbajti vetem nje, Mujo Ulqinakun. Familjeve te tjera ua preu pensionin patriotik. Pse e beri kete krim kombetar, sepse ai donte te shenonte 5 majin 1942 si daten e fillimit te Luftes Antifashiste, diten kur u vra Qemal Stafa, te cilin vete e pati spiunuar si rival qe e kishte.
    Nese e pranoni mohimin e 12 deshmoreve te 7 prillit 1939 si krim kombetar, pra ashtu si eshte realisht, duhet te pranoni edhe faktin se ju jeni pajtuar me krimin qe kreu Enver Hoxha qe sapo mori pushtetin.
    2. Krimi i dyte ka te beje me mohimin e Proklamates se Mukjes. Vete Enver Hoxha, si ka shkruar Nesti kerenxhi, kur ia dhane Proklamaten ne Vithkuq rreth dates 7 gusht 1043, e pranoi dhe u tha:”Mire e keni bere.” Por kur Miladin Popovici erdhi menjehere dhe kur ariti te pika e dyte ku permendej Shqipnia etnike, thirri: “Enver Mohoje!” dhe e grisi e ia hodhi ne fytyre Enverit. Mohimi i vendimeve te Mukjes ku ishin ulur si te barabarte balliste, zogiste, partizane dhe nacionaliste ishte nje tjeter krim kombetar i Enver Hoxhes, qe ai e kreu se ashtu ia diktoi emisari i Titos te cilit ai i bendej verberisht.
    Persa i perket Luftes Antifashiste qe kryen partizanet kunder pushtuesit italo-gjerman, ate nuk e mohon z. Agron Tufa, por juve dhe shoket tuaj e ngaterroni me dashje zbulimin e disa krimineleve qe keni pasur midis jush dhe gjithe partizanet e deshmoret. Pra, midis 70.000 partizaneve dhe 28.000 (realisht 12.000) deshmoreve, keta 265 kriminele nuk ngrene ndonje peshe, por vetem ju tronditin propaganden qe fryu pa te drejte partia shtet dhe gjithe ata qe i sherbyen qorrazi..
    Duhet te cliroheni nga droga e asaj propagandeve per te cilen keni punuar edhe ju me shkrimet tuaj. Me ato qe keni pare me syte tuaj dhe me njohurite tuaja ju z. Sevo Tarifa duhet te ndihmoni institutin e Studimit te Krimeve dhe Pasojave te Komunizmit per te cliruar historine dhe shoqerine tone nga gabimet e krimet e kryera qe nga viti 1941 e deri sot, sepse pa denuar keto krime nuk hyjme dot ne Bashkimin Europian.
    Ju nuk ka pse te beni pjese ne grupin e z. Spartak Braho qe eshte kunder perpjekjeve per te hyre Shqiperia ne BE…

    Reply to this comment
    • arturo April 15, 16:21

      Eh more fashisti Gjonleka!
      Si nuk ke turp,qe del ketu dhe na derdellit e na rrefen mbrockulla koti,kur balli dhe Legaliteti duhet te ulin koken duke heshtur se keni qene bashkepuntore me pushtuesit dhe keni derdhur gjakun partizan me tonelata!
      Ti more kelysh nazisti vecse ke shtuar urrejtjen e shumices se shqiptareve kunder rraces tuaj tradhetare dhe u ke dhene rinise se sotme nje fakt real se sa te poshter e kriminele keni qene dhe mbeteni deri ne shfarosjen tuaj si rrace e helmuar antishqiptare!

      Reply to this comment
      • Kobe April 16, 09:22

        O kermat e zones se pare operative. .o ju krypsha trute e ju qifsha partizanet qe qe gjate luftes edhe mbas luftes si kriminele injorant te djallezuar e te pashpirte masakruan me epsh te pa pare popullin dhe Shqiperine aq sa dhe sot bijte e ketyre kermave po vazhdojne te njejten ruge. .ptuu

        Reply to this comment
    • Bato April 15, 16:30

      “instituti i tij pas nje pune te veshtire shkencore ariti te gjeje dhe interpretoje fakte se…”
      Shkenca e sateme…mor fashiti Tufa!

      Reply to this comment
    • Alban April 15, 17:07

      Haha, pune shkencore, shkrimtari i edukuar ne Rusi Agron Tufa?? Ik o Gjonleka mos na hap barkun. Edhe keto budalliqet qe thua jane delire psiqike. Nga nje ane thua qe Enveri fshiu ’12 deshmoret’ e 1939 se donte te njihte si fillim lufte 1942 kur u vra Qemal Stafa, e nga ana tjeter thua qe njohu Mujo Ulqinakun si hero qe vdiq ne 1939.

      E kuptoj qe cdo qe perpjekjet e mjera te naziballisteve per te lare duarte nga bashkepunimi i tyre me nazi-fashizmit, eshte e madhe. Por m.t me sh.rre. nuk lahet.

      Reply to this comment
    • ante April 15, 17:55

      KY ZOTRIJA GJOLEKA Ag ESHTE NGA fshati KUCI I VLORES.ESHTE JURIST ME ARSIM JURIDIK. I AFTE. ESHTE RITUR NE SHTEPINE E FEMISE NE TIRANE,TANI LLOMOTIT SI I PERSEKUTUAR TURP

      Reply to this comment
    • Agron Tufa dhe instituti i tij pas nje pune te veshtire shkencore ariti te gjeje dhe interpretoje fakte se midis 70.000 partizane dhe 27.000 deshmore partizane pati 265 qe kryen krime. April 15, 22:43

      Po Zoti Gjonleka,, Tufa Prokuror dhe ju gjykatesi ! I keni shpallur kriminel mbas 75 vjetesh nje list me emrat e 265
      shqiptare te moshes mesatare 23-24 vjec !

      Po kush do tju besoj juve ?!!

      Po te ngrihej Ducja nga varri mesiguri do kishit perkrahjen e padiskutueshme !

      Vulen do tja vinte bash dora vet , Hitleri !

      Viva Duce Posht komunizmi !

      Me respekt Gjon Leka alias Tufa Tufa zerdelia !

      Reply to this comment
  10. kole shuli April 15, 16:02

    Ky kryefashist duhet cuar me cdo kusht ne gjyq si tradhetar,si genjeshtar.Duhet shkarkuar me nje here nga ajo detyre,l duhet nderprere financimi ketij instituti .Edi Rama te veproje menjhere ne te kundert asnje vote.

    Reply to this comment
  11. Peza April 15, 16:14

    Lista kriminale e fashistit te zi Tufa,duhet te jete nje sinjal kushtrimi per te gjithe ata shqiptare qe kane ne zemer idealet e Luftes Antifashiste!
    Kelyshet e fashizmit,si tradhetare te atdheut jane hedhur ne sulm dhe do vije dita qe te nxisin edhe lufte civile vellavrasese!
    Por ne jemi shume here me teper e me trima se keta kerma, se jemi bijte e atyre qe sakrifikuan dhe dhane jeten per Shqiperine dhe jo per pulat e pjekura!
    Ka ardhur dita,qe te mos qendrojme ne pritje dhe te durojme me shpifjet,sharjet dhe nxitjen e urrejtjes se kermave ballisto-zogiste kunder LANC-it,se kete e bejne per revansh,ndaj duhet te mblidhemi dhe t’u juapim pergjigjen e merituar!
    E para gje qe duhet bere eshte SHKARKIMI I EDI RAMES NGA POSTET NE PS DHE QEVERI,se ai eshte armiku yne me i madh!
    Rama eshte nje gjarper ne gjirin tone ndaj duhet shporrur,ndryshe asgje nuk do behet me tej!
    Se dyti PS-ja duhet te shprehet hapur,pa asnje dyshim ne mbrojtje te Luftes Antifashiste,heronjve dhe drejtuesve te saj qe nga legjendari Enver Hoxha!
    Se treti duhet te hiqet nga Tirana shtatorja e tradhetarit Ahmet Zogolli,qe i ben karshillek LANC-it!
    Se katerti,PS-ja duhet te shprehet hapur zyrtarisht qe ne statutin e saj se eshte pasardhese dhe vazhduese e idealeve te Luftes Antifashiste,gje qe eshte nje nder i madh per te gjitha forcat politike te majta ne Europe!
    Bota po nderon ushtaret e tyre te rene ne luftrat pushtuese jashte vendeve te tyre duke u ngritur varreza e pllaka perkujtimore,ndersa ne perdhosim partizanet dhe deshmoret qe luftuan per clirimin e atdheut!
    Se pesti,qeveria e PS-se duhet t’i propozoje qeverise se Kosoves qe ne mes te Prishtines te ngrihet nje memorial kushtuar 650 deshmoreve partizane te LANC-it qe dhane jeten per clirimin e te gjitha trojeve shqiptare ne ish Jugosllavi!
    Ne se akoma nderohen me shume ushtaret pushtues naziste e fashiste ne token tone me varreza dhe harrohen qellimisht 650 trimat deshmore te rene ne ish Jugosllavi,kjo eshte nje tradheti kombetare dhe fajtor sot eshte vetem Edi Rama!

    Reply to this comment
    • Lili April 15, 21:16

      Jeni aq trima sa ne1990 te gjithe e hodhet ne pleh Enverin edhe nje jete tuaj per ate regjim per te shpetuar bythen tuaj ! Sa ishit tek vorri i legjendarit tuaj?
      Pffff
      Horra jeni

      Reply to this comment
  12. Luzati April 15, 16:54

    eshte turp qe te na tregosh se gjoja po lufton krimet e komunizmit ,kur ju versulesh per KRIME partizaneve qe ne 99% te tyre nuk kishin idene e komunizmit.Jam plotesisht dakort qe ky pinjoll i nazi-fashizmit te hidhet ne gjyq per shpifje dhe prishje imazhit te luftes N-Cl e cila beri te mundur qe shqiperia te jete ne kufite qe ka sot.Im ate ka luftuar ne vlore kunder zbarkimit fashist ishte partizan ,dhe shkoi te boten tjeter si jo komunist edhe kete do ta futni ne ate liste tuaj (kur shume shoke dhe drejtues te tij jane ne liste) or i pa udhe.Po ta kishit bere kete or i pa udhe une nuk do te prisja gjyqe por do ta gjeja menyre shume origjinale per hakmarje or mbetje e ndyre e fashizmit dhe ketyre lapanjozeve te rilindjes..

    Reply to this comment
  13. demo April 15, 16:57

    Komunizmi partizan ka ftyren e Serbise.
    Komunisti fanatik Sali Berisha nuk vendosi menjehere pas marrjes se pushtetit gjykaten per denimin e krimeve te komunizmit,duke perfshire edhe masakrat kunder nacionalisteve dhe popullsise civile gjate luftes civile.
    Mosdenimi i krimineleve komuniste i ben sot ata edhe me agresive,duke kerkuar rivendosjen e nenit 55 qe ndalon Tufen dhe studiuesit e te vertetes historike,te shpallin boterisht krimet e komunisteve.

    Reply to this comment
    • ganiu April 15, 20:22

      Kurse ky idhulli tuaj, Tufa, ka prejardhjen nga tradhëtar, dhe më pas subvencione ruse, kurse femo vazhdon gjithnjë me “jugosllavët bën luftën në Shqipëri”. Adhuron Titon dhe thot “Enveri ishte shërbëtor i tij”. Të vjen keq o demo që Tito nuk mundi ta gllabëroj dhe Shqipërinë?
      Je, jeni vemje të fëlliqura.

      Reply to this comment
  14. fteri April 15, 17:21

    Tufzimi i tufave te gomarve te ky institut hienash ishte vepër agjentit serb Sali Berishës në v. 2013 për të baltosur heroit e dëshmorët e LANÇ ,një hap i zi kundrarevulicionar mbrapa në shqipërinë e sotme të baltosur nga fashistët e nazistët ,tradhëtarët e bajrektarë.

    Por shpresat e tyre për ti dhanë mutit fashist ,ballistë ,zogistë ,tradhëtar e bajrektar një llustër duken fare të kota i bie llustra dhe kudërbon era .Ballistët tanë kan vdekur moralisht dhe nuk mund të ngjallen më z. Sevo .

    Nuk ka shqiptar aq budalla sa të besoi në listat e këti instituti të hienave fashiste të Agron Tufës se lufta anti fashiste -nac-çlirimtare me patrizanët me Enver Hoxhën në krye i zbardhën faqen shqipërisë e nxuarnë nga hendeku i vdekjes dhe e vunë radhën e të gjallve pranë shteteve aleate -fituese të L2.b.

    Pra ,s’ka shqiptar me pesë pare mend veç këtijë budallit tufa të përkrahë neofashistët ballistë -zogistë që shqipërinë e quan në buzë të varrit duke tradhëtuar popullin e vuajtur dhe vllezrit tyre partizanë që luftonin maleve të shqipërisë me moton ,ja vdakje -ja liri.

    Edhe sot zoti Sevo ballistët e ri të tufëzuar te ky institut i zi nuk kan asnjë shpresë që të ngjallen si lugat nga ndonjë luftë e re raksionare.Pra mos ju a varni torbën ,por u duhet treguar vendi siç po u tragon ky veterani madhështor i luftës heroike 2Botrore shqiptari i madhi e i mirë veterani SEVO TARIFA, dhe u a tregon se vendi i këtyre tradhëtarve të zi jan te shtylla e turpit të historisë në varret e fashizmit e nazizmit .

    Çdo partizan dhe bashkëluftëtar i Enver Hoxhës ka shumë për të folur për dashurinë ,trimërinë ,vendosmërinë dhe heroizmin e madhë deri në sublim të jetës në lule të rinisë ndaj atëdheut e popullit. Dhe të mos harrojmë se bashkëluftëtar i Enver Hoxhës ka qënë një popull i tërë i inkuadruar në rreshtat e 75000 partizanve legjendar kundër bishës naziste e fashiste.

    Është kujtesa kolektive e një populli e derdhur në moumente të bronx e mermer figura heroike e herojve të LANÇ,anembanë atdheut.Në zemër i kemi gjithmon kush është shqipëtar ,kush është bagëti si ky Tufa duhet quar në vathë bagëtish..

    Reply to this comment
  15. Populli April 15, 17:26

    O Tufe korbash na ha mune?

    Reply to this comment
  16. fteri April 15, 17:31

    Tufzimi i tufave te gomarve te ky institut hienash ishte vepër agjentit serb Sali Berishës në v. 2013 për të baltosur heroit e dëshmorët e LANÇ ,një hap i zi kundrarevulicionar mbrapa në shqipërinë e sotme të baltosur nga fashistët e nazistët ,tradhëtarët e bajrektarë.

    Por shpresat e tyre për ti dhanë mutit fashist ,ballistë ,zogistë ,tradhëtar e bajrektar një llustër duken fare të kota i bie llustra dhe kudërbon era .Ballistët tanë kan vdekur moralisht dhe nuk mund të ngjallen më z. Sevo .

    Nuk ka shqiptar aq budalla sa të besoi në listat e këti instituti të hienave fashiste të Agron Tufës se lufta anti fashiste -nac-çlirimtare me patrizanët me Enver Hoxhën në krye i zbardhën faqen shqipërisë e nxuarnë nga hendeku i vdekjes dhe e vunë radhën e të gjallve pranë shteteve aleate -fituese të L2.b.

    Pra ,s’ka shqiptar me pesë pare mend veç këtijë budallit tufa të përkrahë neofashistët ballistë -zogistë që shqipërinë e quan në buzë të varrit duke tradhëtuar popullin e vuajtur dhe vllezrit tyre partizanë që luftonin maleve të shqipërisë me moton ,ja vdakje -ja liri.

    Edhe sot zoti Sevo ballistët e ri të tufëzuar te ky institut i zi nuk kan asnjë shpresë që të ngjallen si lugat nga ndonjë luftë e re raksionare.Pra mos ju a varni torbën ,por u duhet treguar vendi siç po u tragon ky veterani madhështor i luftës heroike 2Botrore shqiptari i madhi e i mirë veterani SEVO TARIFA, dhe u a tregon se vendi i këtyre tradhëtarve të zi jan te shtylla e turpit të historisë në varret e fashizmit e nazizmit .

    Çdo partizan dhe bashkëluftëtar i Enver Hoxhës ka shumë për të folur për dashurinë ,trimërinë ,vendosmërinë dhe heroizmin e madhë deri në sublim të jetës në lule të rinisë ndaj atëdheut e popullit. Dhe të mos harrojmë se bashkëluftëtar i Enver Hoxhës ka qënë një popull i tërë i inkuadruar në rreshtat e 75000 partizanve legjendar kundër bishës naziste e fashiste.

    Është kujtesa kolektive e një populli e derdhur në moumente të bronx e mermer figura heroike e herojve të LANÇ,anembanë atdheut.Në zemër i kemi gjithmon kush është shqipëtar ,kush është bagëti si ky Tufa duhet quar në vathë bagëtish..

    Reply to this comment
  17. valentina April 15, 17:56

    O gjonleke trapi,po hajt se po i marrim te mireqena faktet qe rrjeshtoni,ju e fillon lajthitjen apo krimin e pare qe enveri ka kryer ne 1944_en pasi mori pushtetin,gjithashtu i drejtoheni autorit te shkrimit se:ju ishit nje djalosh idealist,dhe nuk kuptonte asgje nga lufta,dhe ishte rrjeshtuar ne ate lufte si derri ne thes, pra ju nuk e beni me faj sepse ai ishte nje i ri naiv qe as vete nuk e kuptonte se perse i ishte bashkuar asaj lufte,ju thoni dhe kur komandanti i pergjithshem apo komisari kryente gabime apo krime,ai mendonte se ashtu i kishin marre urdherat nga komanda e larte,dhe me kryesorja si gjithmone ju nuk harroni te permendni miqte e enverit jugosllavet,po mire more mendjendritur,nese aleanca kunder nazizmit perbehej nga shtete kryesore te perkrahura nga shtete te tjera si Greqia, Jugosllavia etj,nga cilet duhet prisnin shqiptaret qe te keshilloheshin,kur dihet fare mire se ne cgjendje ishte shqiperia ne ate lufte?dhe me kryesorja cilat jane faktet e zbuluara,apo te gjykuara qe i ben fajtore keta 265 komandante dhe komisare,bashke me keta djelmosha idealiste?mos te duket vetja kaq dobic sa te perrallisesh se:nga 70.000 partizane pati 265 qe kryen krime?,te jeni valle kaq djale i hedhur qe po mundohesh te na bindesh se jane zgjedhur pa qellim keta 265 partizane qe kane kryer krime?,dhe ironia me e madhe dhe jo pa qellim eshte se keta nuk kane qene thjeshte partizane,por ka qene i gjithe zinxhiri udheheqes dhe komandues i asaj lufte,ndersa krimi i dyte sipas teje paska te beje me proklamaten e tradhetareve, te cilet pasi ne kerkesat e tyre nuk u mor parasysh moscenimi i privilegjeve te tyre me pretekstin e nje Shqiperie etnike,ata vendosen te rrjeshtohen ne anen e gabuar te luftes qe kerkesen per nje shqiperi etnike do e realizonin duke bashkepunuar me okupatoret,dhe ne fund nuk lexova te shkruash, nese e kane shkrepur ndonjehere kundra te pushtuesve keta vemje te ndyra si balliste,zogiste,nacionaliste,sepse faktet flasin te kunderten,jane deshmitare te gjalle,dhe pasardhes te heronjve te asaj lufte qe e kane provur tradhtine e tyre.

    Reply to this comment
  18. Buda April 15, 18:02

    Ideologut dhe politikanit fashist Agron Tufa nuk kane se cfare t’i bejne edhe sikur te ngrihen 100 000 antifashiste shqiptare; ate e mbron Edi Rama qe vete e bete “Mbret te Shqiptareve” me 1 milion vota. Ta gezoni regjimin e Hitlerit te ri!

    Reply to this comment
  19. Raimonda Muco Tusha April 15, 18:10

    Mohimi iLNÇ ësht një turp,ësht një tmerr
    Turpi duhet tu ngelet mbi supe pasardhësve të atyre trimave,shumica e të cilëve veshën në të zeza nënat,gratë motrat.Historia do na dënojë për këto mizerllëqe që po bëjmë

    Reply to this comment
  20. fteri April 15, 18:22

    demo mavria !
    Heroizmin dhe LUFTËN-ANTIFASHISTE -NACIONAL-ÇLIRIMTARE duhet ta shikojmë si një trup i vetëm në unitet TËRSOR KOMBËTAR ,jo të ndarë në barrigata cop,cop.Pastaj kush ju kundravu luftë heroike për çlirimin e atdheut ose bashkëpunoi me pushtuesit e huaj ai është armik jo vetëm te ne por në gjithë botën dënohen ,edhe ne armiqët duhet të baltosen në shtyllën e turpit.Kjo i ndanë hesapet.

    Reply to this comment
  21. intelektuali April 15, 18:35

    E vetmja merite e kalemxhiut te Enverit, Sevo Tarifa eshte:

    QE MESOI DJALIN E TIJ, FATOSIN SI TE VIDHTE AMBASADEN E SHQYPNISE NE SHBA ME FINTE ENVERISTE

    Besoji pastaj moralit pederast dhe hajdut enverist!

    KJO ESHTE NJESOJ SIKUR TA DALI FALLSIFIKATORI BASHKIM ULAJ DHE TE BEJE PROPAGANDE ENVERISTE ME GJERMANE DHE PARTIZANE

    Reply to this comment
    • Bob. April 15, 20:24

      Si e spjegon ti o pinjoll i bashkepunetoreve te fashizmit e Xhafer Deves qe skuqi Tiranen ne masakren e 4 Shkurtit me gjakun e rinise shqiptare , faktin qe Shqiperia u rendit me fituesit ne Luften e II Boterore? Mos valle me frymen e zotit, apo me sahanlepiresit e fashizmit. Jo mor zoteri , ishte finalizimi i atyre sakrificave te dhjetra mije djem e vajza nenash qe dhane gjakun me me arme ne dore. Nqs do te ishe me te vertete intelektual do te dije te analizoje faktin se nqs do te ishim humbes ne kete lufte, Shqiperia do pesonte tjeter copetim vdekjeprures, por shko mbaro 8 vjecaren , merr nje edukate minimale, qe te komunikosh si njeri dhe jo si pederast. Te fala sat’eme.

      Reply to this comment
      • intelektuali April 15, 22:17

        Lexo o BOLE, lexo veprat e Enverit, se keshtu behesh fanatik me i mire!

        PERRALLAT ME GJERMANE DHE PARTIZANE TE KRIMINELIT TE ENVERITM SEVO TARIFA TREGOJA KALAMAJVE

        Ti beji te fala Nexhmije Fashistes dhe joteme qe te ka bere si fanatik dru me pre, BOLE te Enverit,

        sepse:

        CFARE E GJETI HUNGARINE, RUMANINE, BULLGARINE QE LUFTUAN NE ANEN E HITLERIT ME USHTRI, TANKE DHE TOPA?

        Ja ku i ke sot keta “Humbes ne Lufte” te pacopetuar ne BE nderkohe qe Shqypnia Enveriste ndodhet ne “bisht te kavallit”, e fundit duke pritur hapjen e negociateve gjuhejashte dhe bythenderuar.

        Xhefer Deva ishte vartes dhe mik i Bahri Omarit, qe kishte strehuar ne vilen e vet Enver Hoxhen, Kumandarin e LANC-it kriminal qe vrau me pabesi anglezet ne Kanalit e Korfuzit

        PER CFARE MUT LANC-I FITUES FLET TI MORE MUT ENVERIST?

        kur:

        Si rezultat i kesaj Lufte shqypnine e PUSHTOI Murtaja bolshevike per 50 vjet me radhe, edhe ty o BOLE do te tregoj me video si dukej ne vitet 70-90 Shqypnia e LANC-it me tollona dhe bunkere? Apo Shqypnia qe la Enveri me Nexhmijen ne eksodin makaber si ai i cifuteve te Faraonit ne shkreteire? Per kete mjerim luftuan ata “djem e vajza nenash”, fanatike te indoktrinuar, katunare dhe dallkauke dru me pre qe vrane me shume shqyptare se gjermane dhe italiane ne nje Lufte Civile te papare ne histori?

        PSE I VRATE JU O KRIMINELE INTELEKTUALET DHE I ZEVENDESUAT ME SPIUNA TE SIGURIMIT?

        Pse falimentuat ekonomine dhe renuat shtetin nga injoranca ne drejtim dhe pse mbushet lumenj me gjak njeriu ne Shqypni duke e transformuar Vatanin si nje Kamp perqendrimit te Hitlerit Auschwitz, rrethuar anembane me tela me gjemba dhe i bete shqyptaret si skllever me pune te detyruar?

        HE MO BOLE FANATIKE PSE I BETE SHQYPTARET SI NJE FIS KANIBALESH PREJ AFRIKE ZULU ME LUFTEN TUAJ KRIMINALE JUGOSLLAVE?

        Po ju e keni mendjen vetem per te vjedhur o pushta enveriste, nuk dini si te krijoni te mira materiale, nuk keni haber nga ekonomina e lire dhe nuk ngrini dot Prodhimin e ndershem Kombetar, prandaj i meshoni papushim propagandes enveriste me partizane dhe gjermane, sic ben edhe kalemxhiu dhe krimineli i pandeshkuar i Enverit, Sevo Tarifa,

        dhe prandaj:

        KJO ESHTE NJESOJ SIKUR TA DALI NE PUBLIK FALLSIFIKATORI HAJDUT, I EDVIN DROGES BASHKIM ULAJ DHE TE BEJE PROPAGANDE ENVERISTE ME GJERMANE DHE PARTIZANE

        Reply to this comment
  22. Dolora April 15, 19:53

    Jam lumturuar me shkrimin tuaj I nderruar perhere zoti sevo.
    Jam në Moshe shume here me te re se ju, por mendimet tuaja jane edhe te miat e gjithe familjes ti e, ketu larg në Amerike.
    Ke ngrlur i denje dhe jo si keta kameleone qe I sherbyen Enverit me besnikeri deri sa i puthnin kembet e tani ngjyrat na i bene blu .
    Ketu në Amerike, nderohen me shume nga te gjithe veteranet si ju. Nuk nderohen ata qe vrasin popullin naten e i qajne diten.

    Reply to this comment
  23. Babale April 15, 20:01

    V.F.L.P !

    Reply to this comment
  24. Popull April 15, 20:10

    Sa nga komandantet e brigadave, komisaret e brigadave ishin gjalle me 1985 kur vdiq Enver Hoxha? Kush i vrau?

    Reply to this comment
  25. Mirel April 15, 20:36

    Ik or plak i thartuar

    Reply to this comment
    • Entela April 16, 03:00

      Sa mire do ishte sikur njerez si ju mos komentonin fare per kete njeri madheshtor veteran I nderuar dhe fjalet tuaja te peshtira te nivelin me te ulet shkojne drejt in the gatbage bin.

      Reply to this comment
  26. ALBAN DEGA April 15, 20:42

    NJR PRETENCE MENDJENDRITUR ALA NURENBERG E SEVO TARIFES NEONAZISTEVE SHQIPTARE !

    RINGJALLJE E “ LISTAVE TE VDEKJES” SE NAZIFASHIZMIT

    Vdekje Fashizmit !
    Liri Popullit !

    – Nga Alban Dega, Nju Jork

    Mbi 90 per qind e emrave te listes se Agron e Tufes se tij kane qene ne listat e denimit me vdekje dhe ekzekutimit pa gjyq te nazifashizmit dhe bashkepunetoreve te tyre shqipfoles naziste.
    Krejt udheheqesit kryesore politike dhe komandantet legjendare te Luftes Nacional Clirimtare !
    Shumica e tyre nuk e kane ditur as emrin e komunizmit !
    Parulla kryesore e tyre ka qene
    “ Vdekje Fashizmit Liri Popullit !”
    Jo Rrofte Komunizmi ! As Rrofte Stalini !
    Neonazistet Agron Tufa e Banda e tij e vrasesve me pagese nga taksat dhe djersa e popullit shqiptar ringjallin listat e vdekjes se nazifashizmit plot 75 vjet pas shpartallimit te tij nga luftetaret e lirise Nacional- Clirimtare ne aleance me SHBA-ne Britanine e Madhe dhe BS-ne, pra me Aleancen shpetimtare Antifashist boterore !
    VDEKJE FASHIZMIT!
    LIRI POPULLIT ! ZOTI KRYEMINISTER !
    Kambanat bien per ata qe kane veshe te degjojne
    Jo vetem ne Shqiperi, por ne mbare Evropen nga Hungaria ne Poloni, nga Londra ne Rome, nga Parisi ne Berlin, nga Amsterdami ne Lisbone … nga Madridi ne Prage ….
    Vigjilence!
    Syceltesi!

    Reply to this comment
    • Leon Rrapini April 16, 16:34

      Nuk luftohet armiku okupator duke hequr simbolin e Shqiponjes dhe duke mbajtur simbolin e Stalin yllin e kuq ne kapesle e duke shpallur atdhetaret me simbol Shqiponjen armiq te Stainit, kur ishim shqiptare, miq tePerendimit.

      Reply to this comment
  27. Alban Dega April 15, 20:47

    Replike e detyruar me nje shperdorues te liri- demokracise

    KUSH MBAN KUFOMA MBI KURRIZ ZOTI TUFA !?

    From: Alban Dega
    Date: April 9, 2019 at 9:33:15 PM EDT

    KUSH MBAN KUFOMA MBI KURRIZ ZOTI TUFA !?

    – Komunisti me i keq eshte antikomunisti me mendesi komuniste

    – Eshte koha e lirise e demokracise

    – Nga Alban DEGA, Nju Jork

    A e dini Zoti Tufa e co. se vetem vitin e fundit ne nenen e demokracise boterore SHBA jane denuar me vdekje 14 dhe jane ekzekutuar me vendime Gjykatash 12 kriminele e terroriste
    Para se te denoheshin edhe ata i ka ndjekur penalisht, hetuar dhe zbuluar kryehetuesia boterore FBI dhe prokuroria apo agjenci te tjera ligjzbatuese ametikane .
    Askush nuk eshte mbi ligjin Zoti Tufa ! As hetuesi as prokurori as gjykatesi … bile bile as Presidenti i SHBA-se qe u hetua per gati dy vjet!
    Aq me pak Spartak Braho nuk ka qene gjykates dhe nuk e ka pase ne dore te denonte as ekzekutonte askend.
    Thjesht ka bere hetimin dhe sugjerimin e tij bazuar ne ligjin e kohes qe ti nuk i njeh fare por e demonizon cdo gje si komunisti me i keq.
    Jurisprudenca eshte shkenca e ligjit! Ligji dhe vetem ligji eshte Bibla, Kurani … i tyre.
    Shkencat politike jane krejt te tjera por edhe ato kane si shtyllat kurrizore te verteten, faktet, dokumentet, deshmite e gjalla dhe provat e sakta.
    Perndryshe kthehen ne antishkence!
    Ti je injorant ose ben shejtan budallain me qellim ne te dyja rastet . Ne vend te merresh me hetimin e krimeve te komunizmit kriminalizon dhe politizon edhe jurisprudencen, edhe shkencat politike, edhe vete Institutin qe drejton , cka eshte shkelje flagrante e ligjit dhe e te drejtave njerezore, dhunim i demokracise,ashtu sic e deklaroi edhe deputeti Spartak Braho.
    Jam kunder mbylljes se ketij instituti, por jam per shkarkimin e menjehershem te Agron Tufes dhe tufes se tij per shkelje te ligjeve demokratike dhe te Kartes Universale dhe Konventes Evropiane te te drejtave te njeriut, sic vepron edhe me kete denoncim 24 karat komunist kunder Spartak Brahos!
    Detyra kryesore dhe thelbesore e atij dhe cdo Instituti studimesh shkencore eshte te hetoje me fakte, dokumente, deshmi te gjalla ato dhe jo me parulla e komente krejtesisht politike ala Agron Tufa, ala Kastriot Dervishi
    Veprimtaria dhe mendesia e 24 karat komuniste e Agron Tufes, Kastriot Dervishit…. Sali Berishes… nxit urrejetje dhe hakmarrje politike, kacafytje dhe lufte te re klasash qe ishte dhe mbetet krimi me i madh i komunizmit.
    E gjithe kjo ne emer te luftes kunder komunizmit cka sjell ndermend te cilitdo shprehjen filozofike te disidentit dhe ish – Presidentit cek Vaclav Havel:
    -Nuk ka komunist me te keq se komunistin antikomunist !
    E jo vetem mendesia, por edhe veprimtaria konkrete, shkarra librat e komentet e tij jane antikomunizem 24 karat komunist!
    I tille eshte deri tani dhe Instituti i Tufes e co. qe mbahet e paguhet nga taksat e shqiptareve per ti kundervene e armiqesuar ata me shqiptaret per nje ceshtje qe e ka zgjidhur ne menyren demokratike dhe me te drejte Konferenca e Jaltes dhe Gjykata e Nurenbergut qe denuan hierarket nazi fashizmit dhe bashkepunetoret e tyre ne te gjitha vendet ku shkeli kemba e tyre dhe be mbare Boten, perfshire edhe Shqiperine!
    Cdo qendrim e politike
    tjeter eshte propagande e veprimtari nazifashiste qe denohet ne cdo vend demokratik te Botes, perfshi edhe Shqiperine!
    Ndaj para se te besh kryegjykatesin, kryeprokurorin, kryehetuesin ala Sali Berisha duke e akuzuar pa asnje prove Spartak Brahon si mbartes kufomash nuk ben gje tjeter vecse akuzon dhe denoncon vetveten si nje misionar per te ringjallur te vdekurit pa lavdi e ne tradheti flagrante perkrah pushtuesit barbar . Njekohesisht orvatesh te varrosish te gjallet apo ata qe thone nje te vertete historike qe e festón gjithe Bota !?
    Mision i pamundur!
    Deshtim i paralajmeruar.
    Disfate e garantuar !
    Gjithfare mrekullush ka bere njerezimi, shkenca, teknologjia por kurre deri sot nuk ka arritur te ringjalle te vdekurit !
    Aq me pak mund ta beje nje vrases me pagesen e taksave te shperdoruara te shqiptareve qe me luften e tyre legjendare Nacional- Clirimtare e radhiti veten perkrah fitimtareve ndaj koleres nazifashiste dhe shpetoi Shqiperine nga gremina ku do ta kishin hedhur bashibozuket e nazifashizmit !
    Ndaj dil nga llogorja e nazifashizmit e terrorit dhe genocidit rankovician e zervist edhe ti Agron dhe Tufa jote !
    Sivjet festojme 75 vjetorin e fitores!
    Eshte koha qe te gjithe te festojme se bashku si bij e bija te te njejtit gjaku, populli e kombi qe kurre nuk ka sulmuar as gjakosur nje popull tjeter!
    E kryesorja : nuk luftohet as crrenjoset komunizmi me armet e thyera te nazi- fashizmit dhe bashibozukeve te tyre.
    I vetmi ilac per sherimin e plageve te se kaluares eshte liria demokracia, sipas modelit me te mire, por jo perfekt te saj, atij SHBA-BE !
    Sa me shume ti kemi aq me shume do ti kerkojme dhe luftojme per to !
    Kete duhet te mos harrojne edhe kryeministri i Shqiperise Edi Rama dhe qeveria e tij qe vazhdojne te financojne e promovojne bashkepunetore te sterprovuar te nazifashizmit me taksat, me mundin e djersen e shqiptareve kunder gjakut dhe sakrificave sublime te parardhesve te tyre deshmore dhe heronje per lirine e popullit dhe Atdheut te vet . Stop !

    Reply to this comment
  28. Agim Rinushi April 15, 21:23

    ne shqiperi kane filluar te lulezojne te gjithe te keqijat, fashizmi, nazizmi,hajduteria,kinezerirat,sulltanatet e turqise,milloshevicet e serbise,caret e Moskes,monarket greke sepse nuk ka me asnje burre si Enveri,por antishqiptare me breke neper kembe.Kur vete i madhi Edi Rama mbivlereson fashistet si Mitat Frasheri e mban nen sqetull kriminelin Berisha,atehere cfar do te presin me tej keta shqiptare te tradhtuar

    Reply to this comment
  29. ALBAN DEGA April 15, 21:26

    JO VETEM PROPAGANDE POR EDHE AKTE NAZIFASHISTE …

    From: Alban Dega
    Date: May 5, 2018 at 1:35:30 PM EDT

    VDEKJE FASHIZMIT !
    LIRI POPULLIT !

    Ne vend te hyrjes ,,,

    KAPEN NE FLAGRANCE NEONAZISTET E SHQUP- IT DHE SALI LUL … BERISHES !

    A doni me per fytyren vertete te nazi-fashisteve te Sali Lul … Berishes , te Bujar Karaosmanit, Alizoteve dhe Alibeajve !?
    Cfare rastesie !?
    Ne kohen qe po i jepja doren e fundit perkujtmores se meposhteme vjen ky lajm i turpshem, trondites, kobezi per terroriste 24 karat nazi-fashist !
    Luftetare lirie, veterane te LNC rrihen barbarisht me grushte, shqelms, me shkopinj nga bandite fashistoide te Sali Lul Mul Alizot Alibeajt… prane Varrezave te Deshmoreve te Atdheut ne Tirane, rreze Monumentit Nene Shqiperi per te cilen rrezikuan jeten ne lulen e rinise se tyre…
    Kapen ne flagrance neonazistet e SHQUP-it
    Fjalen duhet ta merrte policía… Arta Marku dhe drejtesia Shteti nese do te ekzistonte ne Shqiperi !
    Akoma jo ….
    Edhe sa kohe do te mbetemi ne shqiptaret me ishallah … mashallah !?

    VDEKJE FASHIZMIT
    LIRI POPULLIT !

    -Nder e lavdi deshmoreve dhe herojve te Atdheut e Kombit shqiptar !

    – Lavdi e pavdekesi !

    – Nga Alban Dega, Nju Jork

    A ka parulle me demokratike, me qytetare, me atdhetare ne Bote se kjo !
    Ne populli, me popullin, per popullin eshte shpirti, zemra dhe mesazhi madhor i Kushtetutes se Nenes Boterore te demokracise amerikane
    Ata ishin ne populli, me popullin, qe dhane jeten si me le per lirine e popullit dhe Atdheut e vet !
    Shumica e tyre nuk e dinin as se cfare do te thoshte fjala parti aq me pak komuniste !
    Nuk e dinin as kishin degjuar se kush ishte Enver Hoxha as Tarrasi, as Shpati, as Abaz Kupi, as Mehdi Baj Frasheri, as Mustafa Merlika as… te shkruanin emrin e vet !
    Po e dinin mire se kush ishte e cfare ishte Atdheu, Shqiperia, Kombi… Dheu e Toka ku u kishte rene koka !
    E dinin dhe e kishin ne zemer e shpirt me dhane jeten si me le per liri e per Atdhe !
    E dinin po ashtu fare mire se kush ishin bajraktaret, bejleret e agallaret, cifligaret … te gjithe tituj te pushtuesit gati 500 vjecar turk per sherbimet, spiunimet ne dobi te Portes se Larte, te Stambollit, Beogradit, Athines, Romes… dreqit e te birit !
    E dinin sepse i kishin ne mishin e ne trupin e tyre, ne kurrizin e tyre e femijeve te tyre vrangat e kamxhikeve dhe vuajtjeve te tyre prej skllavi te tyre!
    E dinin se pasuria e tyre, kullat sarajet e tyre, se bolleku i tyre ishte ngritur mbi skamjen e varferine e vet, mbi skllaverine e analfabetizmin e popullit fakire mbi nje Toke flori !
    E shihnin dhe dinin se mbas cdo pushtimi e zaptimi pasurite e atij grushti shqipegesish antishqiptare shtoheshin edhe me shume ndersa thika e tyre shkonte edhe me thelle deri ne palcen e fakirave !
    E shihnin se pashallaret e bejleret, agallaret e Sulltaneve ktheheshin ne Vojvodet e Nacallniket e Beogradit, ne Zervistet e Athines, ne karabineret dhe nareshallet e Musolinit, ne kapitenet e Feldmarreshallet e Hitlerit …
    E kuptuan se cilido qe i sherbeu pushtuesit te trojeve shqiptare, cilido qe bashkepunoi, spiunoi, perfitoi tituj, grada, pasuri nga zaptuesi ottoman, serb, grek, Italian, gjerman a kushdo qofte ai, vecanarisht ndaj armikut te perbotshem nazi- fashist eshte armik i popullit dhe demokracise, tradhetar e vrases i Shqiperise e kombit shqiptar !
    E kuptuan se nuk kishin c’te humbnin me pervec prangave te skllaverise dhe zinxhireve te skamjes dhe mjerimit !
    Ndaj u ngriten ne kembe e rroken armet per liri e nje jete me te mire !
    Cdo qindarke e grabitur , perfituar me sherbime ndaj pushtuesve apo armiqeve, spiuneve e tradhetareve te Atdheut e popullit te vet, me hajni, me korrupsion, mashtrim, padrejtesi popullit apo shtetit te vet duhet ti kthehet pronarit te ligjshem te tyre, popullit dhe shtetit te vet !
    Pa perjashtim, me tere fuqine e ligjit !
    Shteti e ka zemren prej guri thoshin greket dhe romaket e lashte!
    Shteti i se drejtes, shteti ligjor e ka zemren prej ligji pa meshire e pa medyshje kunder pushtuesve apo armiqeve, spiuneve e tradhetareve te Atdheut e popullit te vet, te pasuruar e graduar me hajni, me korrupsion, mashtrim, padrejtesi ndaj popullit apo shtetit te dhe ato duhet ti ktheheshin pronarit te ligjshem te tyre, popullit dhe shtetit !
    Pa perjashtim, me tere fuqine e ligjit !
    Shteti e ka zemren prej guri thoshin greket dhe romaket e lashte!
    Shteti i se drejtes, shteti ligjor e ka zemren prej ligji e prej drejtesie !
    Vdekje fashizmit !
    Liri Popullit !
    Lavdi te perjetshme atyre qe dhane gjene me te shtrenjte, gjakun dhe jeten per lirine e Atdheut e vet, deshmoreve dhe heronjve te te gjithe koherave nga Iliret e lashte e deri sot !
    Nuk ka komunist me te keq se komunisti antikomunist, ka thene Vaclav Havel !
    Nese kini dyshim shihni Sali Berishen e Bujar Nishanin qe nuk lane tradhetar e spiun, terrorist e rankovicist, Karaosman e Toptan pa dekoruar, shperblyer e nderuar …
    Nuk ka fashist as nazist me te keq e me te rrezikshem se fashistI apo nazisti antifashist a antinazist !
    Nese kini medyshje shihni Alizotet dhe Alibeajt e djeshem dhe te sotem qe me gjuhen e mllefin e tyre nazifashist ua kalojne edhe parardhesve te tyre !
    Vdekje fashizmit !
    Liri Popullit !
    Lavdi e Nderim ne pavdekesi ne Altarin e Kombit heronjve, deshmoreve dhe luftetareve per lirine e pavaresine e Shqiperise !
    Nder e Lavdi perjete !

    PERDITESIM I SOTEM

    Vdekje fashizmit !
    Liri Popullit !
    A mund te kete edhe sot parulle me lriidadhese, me qytetare me popullore= demokratike ne Bote !
    Ne Populli, Me Popullin, Per Popullin shkruhet ne Kushtetuten e Ores Mitike te shqiptareve dhe Nenes boterore te Demokracise,SHBA- Shteteve te Bekueme te Amerikes, sic i quante gjyshi im nga Nena Imami Elez Hoxhe Berisha dhe per pak i shpetoi burgut vetem per kete shprehje te tij si Njeri i Zotit!

    Reply to this comment
  30. Vasili April 15, 21:53

    Vatra te infeksionit vdekjeprures islamisto komunist te rigjalleruara vazhdojne ne menyre te panderprere,ta shperndajne gjithandej ate.
    Tarifa plaku,verteton katerciperisht fjalen:
    Nuk ha mortja mut!

    Reply to this comment
  31. bart72 April 15, 21:56

    Mase vdesin qent e kuq hahhahahah

    Reply to this comment
  32. intelektuali April 15, 22:17

    Lexo o BOLE, lexo veprat e Enverit, se keshtu behesh fanatik me i mire!

    PERRALLAT ME GJERMANE DHE PARTIZANE TE KRIMINELIT TE ENVERITM SEVO TARIFA TREGOJA KALAMAJVE

    Ti beji te fala Nexhmije Fashistes dhe joteme qe te ka bere si fanatik dru me pre, BOLE te Enverit,

    sepse:

    CFARE E GJETI HUNGARINE, RUMANINE, BULLGARINE QE LUFTUAN NE ANEN E HITLERIT ME USHTRI, TANKE DHE TOPA?

    Ja ku i ke sot keta “Humbes ne Lufte” te pacopetuar ne BE nderkohe qe Shqypnia Enveriste ndodhet ne “bisht te kavallit”, e fundit duke pritur hapjen e negociateve gjuhejashte dhe bythenderuar.

    Xhefer Deva ishte vartes dhe mik i Bahri Omarit, qe kishte strehuar ne vilen e vet Enver Hoxhen, Kumandarin e LANC-it kriminal qe vrau me pabesi anglezet ne Kanalit e Korfuzit

    PER CFARE MUT LANC-I FITUES FLET TI MORE MUT ENVERIST?

    kur:

    Si rezultat i kesaj Lufte shqypnine e PUSHTOI Murtaja bolshevike per 50 vjet me radhe, edhe ty o BOLE do te tregoj me video si dukej ne vitet 70-90 Shqypnia e LANC-it me tollona dhe bunkere? Apo Shqypnia qe la Enveri me Nexhmijen ne eksodin makaber si ai i cifuteve te Faraonit ne shkreteire? Per kete mjerim luftuan ata “djem e vajza nenash”, fanatike te indoktrinuar, katunare dhe dallkauke dru me pre qe vrane me shume shqyptare se gjermane dhe italiane ne nje Lufte Civile te papare ne histori?

    PSE I VRATE JU O KRIMINELE INTELEKTUALET DHE I ZEVENDESUAT ME SPIUNA TE SIGURIMIT?

    Pse falimentuat ekonomine dhe renuat shtetin nga injoranca ne drejtim dhe pse mbushet lumenj me gjak njeriu ne Shqypni duke e transformuar Vatanin si nje Kamp perqendrimit te Hitlerit Auschwitz, rrethuar anembane me tela me gjemba dhe i bete shqyptaret si skllever me pune te detyruar?

    HE MO BOLE FANATIKE PSE I BETE SHQYPTARET SI NJE FIS KANIBALESH PREJ AFRIKE ZULU ME LUFTEN TUAJ KRIMINALE JUGOSLLAVE?

    Po ju e keni mendjen vetem per te vjedhur o pushta enveriste, nuk dini si te krijoni te mira materiale, nuk keni haber nga ekonomina e lire dhe nuk ngrini dot Prodhimin e ndershem Kombetar, prandaj i meshoni papushim propagandes enveriste me partizane dhe gjermane, sic ben edhe kalemxhiu dhe krimineli i pandeshkuar i Enverit, Sevo Tarifa,

    dhe prandaj:

    KJO ESHTE NJESOJ SIKUR TA DALI NE PUBLIK FALLSIFIKATORI HAJDUT, I EDVIN DROGES BASHKIM ULAJ DHE TE BEJE PROPAGANDE ENVERISTE ME GJERMANE DHE PARTIZANE

    Reply to this comment
  33. xyz April 15, 23:20

    Dolin prap Intelektumuti-Si gjithmone per bolet flet sepse i ka mbetur brenda ai i Enverit prandaj sa here permendet Enveri ai kruan bythen. Shko mor idiot ese te therret Janulla t’i mjekosh majasillin.

    Reply to this comment
  34. Pellazget do rikthehen April 16, 04:04

    Moderator po c’pate mo pse nuk e nxjer shkrimin qe nisa mo? Mos bera ndonje tradheti mo? Nuk pranoni aludime per janullen apo per heronjte e Kelcyres? Ju siguroj kujdestar i Dites nese merni ndonje dore ashtu nendore nga qeveria bujare greke ju kerkoj ndjese. Ne te kundert nxireni shkrimin

    Reply to this comment
  35. info analitike April 16, 05:17

    Të kënaqin këta enveristët me marrëzitë e tyre. Të gjithë luanë tastierë, po kur vjen puna te përkujtojnë kunandarin në shesh dalin një grup i vockël të lodhurish që duken për gjynah.

    Reply to this comment
  36. Enveri perdhosesi i Luftes N-Cl April 16, 08:30

    Pas atij Spurdhjakut enverist Brahoja doli dhe ky Spurdhjaku tjeter Tarifa! Eshte bere merak se ka treguar me fakte Agron Tufa per kriminel dhe komandantin e batalionit te Tarifes!
    O Tarifa e muter enverista kudo ku jeni! Po Enver bytho Hoxhas ju beri spiune agjente e poliagjente gjithe komandantet e komisaret e mbetur gjalle nga lufta mor zagare! Ju beri Poliagjent ate Heroin Komandant te Brigades Pare Sulmuese “Hero i Popullit” Mehmet Shehun, kryeministrin e komunizmit per 27 vjet!
    Po te pyes ty or bythmuti Tarifa, ju pyes ju o fekale enveriste kudo ku jeni –
    A ishte Poliagjent Mehmet Shehu si e perdhosi Enveri juaj?
    Kaq, pergjigjuni o fekale me Tarifen ne krye

    Reply to this comment
    • fteri April 16, 09:17

      Ore pisllëk llagëm i zi ndërkombëtar , degradues udhëheqësve me vlera më të mëdha të kombit, si guxon të ofendosh komandantin legjendar gjigandin E.Hoxha, kush e përdhosi luftën ju ISH bijt e karit të nazifashistve ,të bajrektarve të çifligarve të çelbësirave të zagarve rrugaq rrugësh .

      JU që krijuat struktura kriminele për të sabotuar luftën më herike të shqipëtarve në histori .

      Ishte Një bashkim vullnetarësh prej 75000 partizanësh patëriot me udhëheqësin strateg E.Hoxhën në krye shpëtuan atdheun e kombin nga eleminimi total si shtet.

      Por portreti juaj më i sakët është bythëlëpirja ,vjedhja dhe tradhëtia,shpifja thika pas shpine dhe nxirja e lavdisë së asaj lufte në arenën ndërkombëtare .

      Por e keni kot ajo luftë ndriçon e do të ndriçoi si margaritari në histori të ndritura të luftrave që shqiptarët kan bë .

      Reply to this comment
      • Enveri perdhosesi i Luftes N-Cl April 16, 11:51

        fteri – qe je me karagjozi ne kete blog e tregon fakti se poston nje koment 4 here.
        qe je me idioti ne kete blog e tregon fakti se flet e flet por nuk ke bythe ti pergjigjesh pyetjes sime : A ishte Poliagjent Mehmet Shehu si e perdhosi Enveri juaj?
        qe je trap e tregon fakti qe nuk kupton se ledhin, balten, mutin mbi ate Lufte e ata Luftetare qe luftuar si partizane ja ka hedhur me lopata sa e ka bere mullar ai Enver bytho Hoxha juaj duke mos lene komandant partizan te mbet gjalle nga lufta pa e perdhosur si armik, si tradhetar duke e mbushur historine e asaj Lufte me aq armiq e tradhetare sa gjithe historia e Shqiperise ne qindra vjet.
        Tung or idioti fter dhe meso se komenti postohet nje here e jo kater here sa je ti idiot.

        Reply to this comment
    • anticensurë25642654 April 16, 12:20

      Enveri perdhosesi i Luftes N-Cl
      ke shumë të drejtë,rau më shumë ai se ju e gjermani bashkë,POR aman mos harro se juve jua shkërdheu deri atje ku nuk mban!!
      nuk e hiqni emrin e tij nga goja sikur të bëhet nami!!
      Enveri perdhosesi i Luftes N-Cl,ju jeni qën të rrahur që këlysh!nuk keni për ta ngritur kokën kurrë!!
      ne nuk na rrahu kush këlysh,prandaj nuk ja kemi frikën as atij e as ju ndyrësirave të tjera!!

      Reply to this comment
  37. fteri April 16, 09:10

    Ore pisllëk llagëm i zi ndërkombëtar , degradues udhëheqësve me vlera më të mëdha të kombit, si guxon të ofendosh komandantin legjendar gjigandin E.Hoxha, kush e përdhosi luftën ju ISH bijt e karit të nazifashistve ,të bajrektarve të çifligarve të çelbësirave të zagarve rrugaq rrugësh ,JU që krijuat struktura kriminele për të sabotuar luftën më herike të shqipëtarve në histori .

    Ishte Një bashkim vullnetarësh prej 75000 partizanësh patëriot me udhëheqësin strateg E.Hoxhën në krye shpëtuan atdheun e kombin nga eleminimi total si shtet.

    Por portreti juaj më i sakët është bythëlëpirja ,vjedhja dhe tradhëtia,shpifja thika pas shpine dhe nxirja e lavdisë së asaj lufte në arenën ndërkombëtare .Por e keni kot ajo luftë ndriçon e do të ndriçoi si margaritari në histori të ndritura të luftrave që shqiptarët kan bë .

    Reply to this comment
  38. fteri April 16, 09:11

    Ore pisllëk llagëm i zi ndërkombëtar , degradues udhëheqësve me vlera më të mëdha të kombit, si guxon të ofendosh komandantin legjendar gjigandin E.Hoxha, kush e përdhosi luftën ju ISH bijt e karit të nazifashistve ,të bajrektarve të çifligarve të çelbësirave të zagarve rrugaq rrugësh .

    JU që krijuat struktura kriminele për të sabotuar luftën më herike të shqipëtarve në histori .

    Ishte Një bashkim vullnetarësh prej 75000 partizanësh patëriot me udhëheqësin strateg E.Hoxhën në krye shpëtuan atdheun e kombin nga eleminimi total si shtet.

    Por portreti juaj më i sakët është bythëlëpirja ,vjedhja dhe tradhëtia,shpifja thika pas shpine dhe nxirja e lavdisë së asaj lufte në arenën ndërkombëtare .Por e keni kot ajo luftë ndriçon e do të ndriçoi si margaritari në histori të ndritura të luftrave që shqiptarët kan bë .

    Reply to this comment
  39. fteri April 16, 09:12

    Ore pisllëk llagëm i zi ndërkombëtar , degradues udhëheqësve me vlera më të mëdha të kombit, si guxon të ofendosh komandantin legjendar gjigandin E.Hoxha, kush e përdhosi luftën ju ISH bijt e karit të nazifashistve ,të bajrektarve të çifligarve të çelbësirave të zagarve rrugaq rrugësh .

    JU që krijuat struktura kriminele për të sabotuar luftën më herike të shqipëtarve në histori .

    Ishte Një bashkim vullnetarësh prej 75000 partizanësh patëriot me udhëheqësin strateg E.Hoxhën në krye shpëtuan atdheun e kombin nga eleminimi total si shtet.

    Por portreti juaj më i sakët është bythëlëpirja ,vjedhja dhe tradhëtia,shpifja thika pas shpine dhe nxirja e lavdisë së asaj lufte në arenën ndërkombëtare .

    Por e keni kot ajo luftë ndriçon e do të ndriçoi si margaritari në histori të ndritura të luftrave që shqiptarët kan bë .

    Reply to this comment
  40. fteri April 16, 09:19

    Ore pisllëk llagëm i zi ndërkombëtar , degradues udhëheqësve me vlera më të mëdha të kombit, si guxon të ofendosh komandantin legjendar gjigandin E.Hoxha, kush e përdhosi luftën ju ISH bijt e karit të nazifashistve ,të bajrektarve të çifligarve të çelbësirave të zagarve rrugaq rrugësh .

    JU që krijuat struktura kriminele për të sabotuar luftën më herike të shqipëtarve në histori .
    Ishte Një bashkim vullnetarësh prej 75000 partizanësh patëriot me udhëheqësin strateg E.Hoxhën në krye shpëtuan atdheun e kombin nga eleminimi total si shtet.
    Por portreti juaj më i sakët është bythëlëpirja ,vjedhja dhe tradhëtia,shpifja thika pas shpine dhe nxirja e lavdisë së asaj lufte në arenën ndërkombëtare .
    Por e keni kot ajo luftë ndriçon e do të ndriçoi si margaritari në histori të ndritura të luftrave që shqiptarët kan bë .

    Reply to this comment
  41. Spectrum April 16, 09:56

    Ik o Tarifa se Ti me shoke keni bere me shume deme se fashizmi dhe nuk keni kurajon qytetare te kerkoni falje

    Reply to this comment
  42. anticensurë25642654 April 16, 12:20

    shkëlqyeshëm fatos tarifa!

    Reply to this comment
  43. Selfua April 16, 16:36

    Nuk luftohet armiku okupator duke hequr simbolin e Shqiponjes dhe duke mbajtur simbolin e Stalin yllin e kuq ne kapesle.

    Reply to this comment
  44. ALBAN DEGA April 16, 18:05

    ME GJUHEN E SHIFRAVE !

    A E DINI SE !?

    SALI BERISHA PERBALLE ENVER HOXHES !

    1- Per 15 vjet sundim te Sali Berishes, alias Salikracise, ne Shqiperi jane vrare dyfishi I viktimave, ekzekutimeve te bera per 46 vjet diktature komuniste te Enver Hoxhes !?

    2- Per dy vjet 1999-2000 ne vendlindjen e Sali Berishes dhe timen, Tropoje, e njohur ndryshe si Malesia e Gjakoves jane vrare 175 tropojane, ose mbi katerfishi i tropojaneve te vrare, ekzekutuar perfshi diversante, spiune te Beogradit, terroriste, vrases ordinere apo autore te krimeve teper te renda, per 46 vjet diktature komuniste ne Shqiperi !? A e dini aresyen!?

    3- Per thirrjen e nje cunaku 16 vjecar te Haklaje “ Poshte Sali Berisha “ ne mitingun elektoral te PD-se ne Bajram Curri ne qershor te vitit 1997 !
    “ E dua gjalle a vdeke ate djale ne Tirane” ishte urdheri i prere i Presidentit te Shqiperise ne detyre ne ate kohe Sali Berisha” i kapur me ze e figure ne ate miting kobezi te kobeziut me te madh te vendlindjes se vet dhe Shqiperine ne historine e saj!
    Pra per aresye absolutisht politike !?

    4- A e dini se me kete baterdi
    “ Kanunari “Sali Berisha qe e permend ore cast Kanunin edhe kunder kryeministrit ne detyre sot, ka shkelur e dhunuar jo vetem Kanunin, qe nuk lejon hakmarrjen as gjakmarrjen ndaj nje femije, ndaj grave , bile as te shoqeruesit te nje gruaje shtatezene, qofte edhe dorasi …..dhe cdo ligj demokratik kudo ne Bote pa vendim gjykate ligjore !

    5- Edhe nga pikepamja fórmale ish-diktatori komunist Enver Hoxha ka qene me finok… Pothuajse cdo denim me vdekje eshte dhene me vendim gjykatash dhe te gjitha ekzekutimet e tyre jane kryer me pranine e prokurorit dhe mjekut ligjor, pervec rasteve te perleshjeve te armatosura me bandat e terroristeve apo me kriminele te rrezikshem !

    6- Per 46 vjet popullsia e Shqiperise u trefishua. Jeta mesatare e shqiptareve u
    E njerezit nuk shtohen e jeta nuk zgjatet me kerrabza as me fabrike!

    7- Siguria e shqiptareve dhe mbrojtja e Shqiperise u be gati absolute…
    Shqiperia 90 per qind analfabete u be me aresim te mesem gati te detyruar edhe ne Tropoje.
    Nga vendi i pishes dhe bishtukut ne 1944 u kthye ne eksportues te energjise elektrike pasi u elektrifikua edhe shtepia me e larget e Vermoshit e Bradozhnies se shkretuar sot!

    8- Per 15 vjet Salikraci popullsia shqiptare u pergjysmua. Inteligjenca mori arratine.nga neni nazist i Sali Ramollah Ajatollah Milloshit dhe Rajerson Mckartit!
    Aresimi u Plepizua!
    Shkenca i Vitrinizua!
    Universitetet e Konizuan!

    9- Me gjeni nje veper te madhe prodhuese industriale apo bujqesore, nje hidrocentral te madh apo edhe te mesem, me projekte te lena gati, te ngritur ne keto 29 vjet, pervec Autostrades se Kusarise se Kombit, ku Banda e Gangstereve te Sali Berishes vodhi 630 milione euro te shqiptareve, pervec Piramidave te Sali Berishes “ me para te pastra si kristali” me 4 miliarde dollare te vjedhura shqiptareve e gjakun e paster si kristali te mbi 10 000 shqiptareve te vrare ose plagosur ne 1997-es !
    ….
    10- Te mohosh Luften Nacional- Clirimtare te udhehequr nga Enver Hoxha qe prane Shtabit te Pergjithshem te tij pati misionet ishtarake británike amerikane e jo ato te Stalinit,

    11- Te mohosh faktin dhe aktin historik qe Enver Hoxha shpetoi Shqiperine nga pushtimi ekonomik, ushtarak i Rankovic, Tito Xoxes…

    12- Te mohosh perzenien me bisht nder shale te flotes ushtarake sovjetike nga bazat ushtarake te Vlores, Sazanit, Kucoves…, denoncimin dhe largimin nga Traktati Ushtarak i Varshaves do te thote te jesh me antishqiptar e me antiperendimor se Esat Pashe Toptani i Anadollit e Sali Toptani i Vicidolit !

    13- Ishte diktator, ishte tiran Enver Hoxha, Qoftelargu, sic e kam quajtur me qindra here qysh ne 1991, por a ma gjeni nje titull me domethenes e me te sakte se ate te gazetave te djathta britanike “ The Times” dhe “Indipendent “ te Londres ne kryeartikujt e tyre “Bande Gangsteresh” ne shkurt mars 1997 dhe ate te “ The New York Times” “ Kjo Mafia qe ka dale krejt jashte kontrollit “ me 15 mars 2008, diten e “Hiroshimes se Gerdecit”!?

    14- I vetmi titull qe me vjen neper mend eshte Drakula, Kryeqoftelargu i Shqiperise!

    Reply to this comment
  45. ALBAN DEGA April 16, 18:33

    Subject: SALI BERISHA PERBALLE ENVER HOXHES !

    ME GJUHEN E SHIFRAVE !

    A E DINI SE !?

    SALI BERISHA PERBALLE ENVER HOXHES !

    1- Per 15 vjet sundim te Sali Berishes, alias Salikracise, ne Shqiperi jane vrare dyfishi I viktimave, ekzekutimeve te bera per 46 vjet diktature komuniste te Enver Hoxhes !?

    2- Per dy vjet 1999-2000 ne vendlindjen e Sali Berishes dhe timen, Tropoje, e njohur ndryshe si Malesia e Gjakoves jane vrare 175 tropojane, ose mbi katerfishi i tropojaneve te vrare, ekzekutuar perfshi diversante, spiune te Beogradit, terroriste, vrases ordinere apo autore te krimeve teper te renda, per 46 vjet diktature komuniste ne Shqiperi !? A e dini aresyen!?

    3- Per thirrjen e nje cunaku 16 vjecar te Haklaje “ Poshte Sali Berisha “ ne mitingun elektoral te PD-se ne Bajram Curri me 19 qershor te vitit 1997 !
    “ E dua gjalle a vdeke ate djale ne Tirane” ishte urdheri i prere i Presidentit te Shqiperise ne detyre ne ate kohe Sali Berisha” i kapur me ze e figure ne ate miting kobezi te kobeziut me te madh te vendlindjes se vet dhe Shqiperine ne historine e saj.
    Regjistrimi i rrallë kur Berisha kërkon të rrëmbehet “gjallë a vdekur” S…
    https://youtu.be/kYgUz43A2t0
    Pra per aresye absolutisht politike !?

    4- A e dini se me kete baterdi
    “ Kanunari “Sali Berisha qe e permend ore cast Kanunin edhe kunder kryeministrit ne detyre sot, ka shkelur e dhunuar jo vetem Kanunin, qe nuk lejon hakmarrjen as gjakmarrjen ndaj nje femije, ndaj grave , bile as te shoqeruesit te nje gruaje shtatezene, qofte edhe dorasi …..dhe cdo ligj demokratik kudo ne Bote pa vendim gjykate ligjore !

    5- Edhe nga pikepamja fórmale ish-diktatori komunist Enver Hoxha ka qene me finok… Pothuajse cdo denim me vdekje eshte dhene me vendim gjykatash dhe te gjitha ekzekutimet e tyre jane kryer me pranine e prokurorit dhe mjekut ligjor, pervec rasteve te perleshjeve te armatosura me bandat e terroristeve apo me kriminele te rrezikshem !

    6- Per 46 vjet popullsia e Shqiperise u trefishua. Jeta mesatare e shqiptareve u
    E njerezit nuk shtohen e jeta nuk zgjatet me kerrabza as me fabrike!

    7- Siguria e shqiptareve dhe mbrojtja e Shqiperise u be gati absolute…
    Shqiperia 90 per qind analfabete u be me aresim te mesem gati te detyruar edhe ne Tropoje.
    Nga vendi i pishes dhe bishtukut ne 1944 u kthye ne eksportues te energjise elektrike pasi u elektrifikua edhe shtepia me e larget e Vermoshit e Bradozhnies se shkretuar sot!

    8- Per 15 vjet Salikraci popullsia shqiptare u pergjysmua. Inteligjenca mori arratine.nga neni nazist i Sali Ramollah Ajatollah Milloshit dhe Rajerson Mckartit!
    Aresimi u Plepizua!
    Shkenca i Vitrinizua!
    Universitetet e Konizuan!

    9- Me gjeni nje veper te madhe prodhuese industriale apo bujqesore, nje hidrocentral te madh apo edhe te mesem, me projekte te lena gati, te ngritur ne keto 29 vjet, pervec Autostrades se Kusarise se Kombit, ku Banda e Gangstereve te Sali Berishes vodhi 630 milione euro te shqiptareve, pervec Piramidave te Sali Berishes “ me para te pastra si kristali” me 4 miliarde dollare te vjedhura shqiptareve e gjakun e paster si kristali te mbi 10 000 shqiptareve te vrare ose plagosur ne 1997-es !
    ….
    10- Te mohosh Luften Nacional- Clirimtare te udhehequr nga Enver Hoxha qe prane Shtabit te Pergjithshem te tij pati misionet ishtarake británike amerikane e jo ato te Stalinit,

    11- Te mohosh faktin dhe aktin historik qe Enver Hoxha shpetoi Shqiperine nga pushtimi ekonomik, ushtarak i Rankovic, Tito Xoxes…

    12- Te mohosh perzenien me bisht nder shale te flotes ushtarake sovjetike nga bazat ushtarake te Vlores, Sazanit, Kucoves…, denoncimin dhe largimin nga Traktati Ushtarak i Varshaves do te thote te jesh me antishqiptar e me antiperendimor se Esat Pashe Toptani i Anadollit e Sali Toptani i Vicidolit !

    13- Ishte diktator, ishte tiran Enver Hoxha, Qoftelargu, sic e kam quajtur me qindra here qysh ne 1991, por a ma gjeni nje titull me domethenes e me te sakte se ate te gazetave te djathta britanike “ The Times” dhe “Indipendent “ te Londres ne kryeartikujt e tyre “Bande Gangsteresh” ne shkurt mars 1997 dhe ate te “ The New York Times” “ Kjo Mafia qe ka dale krejt jashte kontrollit “ me 15 mars 2008, diten e “Hiroshimes se Gerdecit”!?

    14- I vetmi titull qe me vjen neper mend eshte Drakula, Kryeqoftelargu i Shqiperise!

    Reply to this comment
  46. info analitike April 17, 18:36

    Po edhe llozin e komandantit shkove vodhe uo Sevoo! Hajde lufte qe paske bere hajde! E shekon qe partia ka deftere e te nxjerr zbuluar!

    Reply to this comment
  47. Z/K April 17, 20:16

    Aticenshurre na e trego se kur je esull.
    Ke dhene dy mejtime te ndryshme.
    mejtimi i pare:
    anticensurë25642654
    “”Enveri perdhosesi i Luftes N-Cl””
    o/o
    Mejtimi dyte:
    anticensurë25642654
    “”shkëlqyeshëm fatos tarifa!””
    Per pa qen klysh e bire kurvet nuk mund te pranohet dy te thena te kunderta nga nji anticenshurre i mecem.

    Reply to this comment
Shiko komentet

Komento

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*

Sondazh

A ËSHTË EDI RAMA I MAJTË?

Shiko rezultatin