Kryeministri i ri i Kosovës: Rexhep Qosja, i degjeneruar që duhet të shkojë në psikiatri

December 13, 2014 23:31

Kryeministri i ri i Kosovës: Rexhep Qosja, i degjeneruar që duhet të shkojë në psikiatri

Kryeministri Isa Mustafa u është kundërpërgjigjur akuzave të akademik Rexhep Qosjes, të cilin e quan “rrenc” që “duhet të shkojë në psikiatri”.

Në përgjigjen e tij, publikuar në rrjetin social Facebook, Mustafa ka thënë se regjimi i Millosheviqit e kishte ndjekur penalisht dhe kishte lëshuar fletarrest për cenim të integritetit territorial të ish-Jugosllavisë.

Lexojeni të plotë reagimin e kryeministrit Mustafa:

“Rexhep Qosja, qenka tmerruar katërmbëdhjetë herë që unë jam zgjedhur Kryeministër dhe që Z. Thaçi ma ka dorëzuar detyrën.

Herën e pesëmbëdhjetë Qosja le të shkojë te psikiatri.

Regjimi i Millosheviqit më ka ndjekur me padi penale dhe fletëarrest për cenim të integritetit territorial të ish Jugosllavisë dhe jam detyruar të dal e të jetoj 9 vite në ekzil, e Qosjen nuk e ka prekur askush në Prishtinë.

Një rrenc i madh, si Rexhep Qosja dhe vetëm një mendje e degjeneruar si e tij, mund të prodhoj vrasës, armiq, ashtu siç kanë prodhuar njerëzit e UDB’as jugosllave, e sigurimit shqiptar.

Me këtë logjikë Qosja kallte Shqipërinë në vitin 1997, dhe vazhdoi të sulmojë Ibrahim Rugovën e çdo bashkëpunëtor të tij.

Kur shoh se sa i tmerruar është Qosja, mburrem dy herë më shumë që unë jam Kryeministër i Republikës së Kosovës, sepse nuk kam asgjë të përbashkët me te”.

 

**************

 

qosjaRexhep Qosja reagoi ndaj ceremonisë së organizuar nga Hashim Thaçi për t’i dorëzuar pozitën e Kryeministrit Isa Mustafës.

Qosja e ka quajtur vrasës Kryeministrin e ri të Republikës së Kosovës.

Ai ka thënë se Isa Mustafa është njeriu i cili udhëhoqi Prishtinën në kohën e Millosheviçit, shtypi dhe vrau protestuesit shqiptarë vetëm pse kërkonin Republikë për Kosovën.

Madje, Qosja është marrë edhe me pozitën e Ministrit të Forcës së Sigurisë, duke thënë se kjo pozitë iu dha LDK’së, e cila sipas tij, ka kompromentuar moralin dhe politikën mbi Ushtrinë Çlirimtare të Kosovës, – raporton Express.

 

I plotë reagimi i Qoses:

U tmerrova të premten më 12 dhjetor, kur ish-kryeministrin e Kosovës në detyrë, Hashim Thaçin, e pashë duke ia dorëzuar kryeministrinë, në tapetin e kuq, kryetarit të LDK-së, Isa Mustafës.

A e dinte Hashim Thaçi se kujt po ia dorëzonte kryeministrinë e Kosovës?

A e dinte Hashim Thaçi se Isa Mustafa ishte kryetar i Qeverisë së Prishtinës në kohën e kasapit të Ballkanit, Sllobodan Millosheviçit!

A e dinte Hashim Thaçi se Isa Mustafa ishte Ministër i Qeverisë së Kosovës e cila në dhjetor të vitit 1989 e urdhëroi milicinë që të shuante tubimet protestuese të studentëve dhe të rinisë shqiptare, me ç’rast u vranë 32 protestues dhe u plagosën 70?

A e dinte Hashim Thaçi se kryeministrinë e Kosovës po ia dorëzonte njërit prej vrasësve të protestuesve shqiptarë, që po kërkonin Kosovën republikë?

A e dinte Hashim Thaçi se asnjë shtet i dinjitetshëm evropian nuk i bën kryeministra vrasësit e atyre që mbrojnë popullin prej dhunës së pushtuesit?

U tmerrova kur në Kuvendin e Kosovës u dëgjua se Ministria e Forcës së Sigurisë së Kosovës iu dorëzua Isa Mustafës, partia e të cilit s’ka lënë mjet propagandistik pa përdorur me qëllim të komprometimit politik, moral e kombëtar të Ushtrisë Çlirimtare të Kosovës, gjatë Luftës e pas Luftës!

U tmerrova kur mendova se, paraardhësja e FSK-së, UÇK-ja, që u çua në luftë kundër pushtimit serb, kundër regjimit gjakatar të Sllobodan Millosheviçit, dhe shqiptarëve që ishin vënë në shërbim të tij, ndër të cilët ishte rreshtuar edhe zyrtari i lartë, Isa Mustafa, u tmerrova pra kur UÇK-ja e lavdishme iu dorëzua armikut të vet të dikurshëm, Isa Mustafës.

U tmerrova kur mendova se ish përfaqësuesi politik i UÇK-së, Hashim Thaçi, harroi se në këtë mënyrë po fyente rëndë UÇK-në e Luftës dhe po fyente rëndë Forcën e sotme të Sigurisë së Kosovës!

U tmerrova kur kryeministrin e porsazgjedhur të Kosovës, ish- zyrtarin e Millosheviçit, Isa Mustafën, e dëgjova të thotë se detyra e parë e Kuvendit të Kosovës dhe e Qeverisë së tij është miratimi i ligjit për gjykatën e veçantë të Kosovës!

U tmerrova kur mendova se Hashim Thaçi duarhapur ia dorëzoi fatin e komandantëve të UÇK-së, në të vërtetë të krejt UÇK-së ish-zyrtarit të Sllobodan Millosheviçit, kryeministrit të tanishëm të Kosovës, Isa Mustafës,

U tmerrova kur e dëgjova fjalimin programatik, mashtrues, të Isa Mustafës, në Kuvendin e Kosovës, në të cilin asnjëherë nuk e përmendi fjalën Shqipëri! Dhe si ta përmendte? Shqipërinë e futi shumë lehtë ai në thesin e tij politik me Serbinë, Maqedoninë, Malin e Zi, Greqinë, Bullgarinë – si vende të rajonit!

U tmerrova kur disa zyrtarë e jo zyrtarë i dëgjova duke thënë se Isa Mustafa s’duhet të jetë viktimë politike e jetëshkrimit të vet antikombëtar në kohën e terrorit më të madh të Millosheviçit!

U tmerrova se si të gjithë këta gojëtarë u pajtuan me viktimizimin politik të Fadil Hoxhës, të Veli Devës, të Xhavit Nimanit, të Ismail Bajrës, të Azem Vllasit e të shumë udhëheqësve të tjerë shqiptarë, që Milloshëviçi i nxori edhe prej Lidhjes së Komunistëve, sepse po trajtoheshin si nacionalistë shqiptarë, por s’po u pajtuakan me viktimizimin politik të zyrtarit të përkushtuar në regjimin e Rrahman Morinës, domethënë të Millosheviçit, Isa Mustafës!

A ka parimësi në gjykimet e këtyre njerëzve dhe a ka drejtësi në gjykimet e këtyre njerëzve?

Dhe, a mbrohet dinjiteti politik e shtetëror i Kosovës me gjykime të tilla? Jo, natyrisht.

U tmerrova kur mendova se asnjë anëtar i udhëheqjes së PDK-së dhe, sa më duket, asnjë anëtar i PDK-së, nuk e ngriti zërin kundër kësaj dhurate politike, fyese për Kosovën, që Hashim Thaçi ia fali Isa Mustafës!

Do të pajtohesha që çdo anëtar i LDK-së të bëhej kryeministër i Kosovës, por dinjiteti politik dhe shtetëror i Kosovës më bën të vendosur të mos pajtohem që kryeministër të jetë ish zyrtari i Rrahman Morinës, në të vërtetë i Sllobodan Millosheviçit, Isa Mustafa.

Ky njeri ia ka kthyer shpinën Kosovës në ditët më të rënda të popullit të saj shqiptar; ia ktheu shpinën Bllokut politik me të cilin gjatë gjashtë muajve shqiptoi aq fjalë komprometuese për PDK-në, kryetarin e saj dhe ish kryeministrin e Kosovës, Hashim Thaçin.

A mos mendon Hashim Thaçi se ky njeri që ia ktheu shpinën Kosovës në ditët e saj më tragjike, që ia ktheu shpinën Bllokut me të cilin bëri betejë gjashtëmujore politike kundër tij, mos mendon, pra, Hashim Thaçi se ky njeri zëvendës i të cilit ka pranuar të bëhet, pas të cilit do ta shohim tani e tutje, s’do t’ia kthejë shpinën edhe atij.

Hashim Thaçi kishte zgjidhjen e dinjitetshme: kishte Ramush Haradinajn, Fatmir Limajn, Jakup Krasniqin dhe Albin Kurtin, por Hashim Thaçi, sigurisht i këshilluar e i ç’këshilluar qysh s’duhet, u deklarua për zgjidhjen fatale!

Ai e harroi një të vërtetë që s’do të dëshiroja kurrë ta harronte: rënia e mjerë e zhvlerëson ngritjen e lavdishme!

Jam i tmerruar sot kur po i shoh të heshtur ish të burgosurit politikë, veteranët e Luftës, invalidët e Luftës, studentët e Universitetit Publik të Prishtinës – pasardhësit e studentëve të lavdishëm të vitit 1981 – të gjithë ata që Kosovës, me luftën e tyre çlirimtare, ia kthyen nderin e dinjitetin e humbur. Mos këta të merituar mendojnë se misioni i tyre ka marrë fund në vitin 1999?

Mos këta të merituar pajtohen me identitetin e tyre të sotëm – të ndryshuar!

Kam drojë, kam shumë drojë se këtë tmerrim do ta marr me vete përgjithnjë!

December 13, 2014 23:31
Komento

66 Komente

  1. albano December 13, 18:59

    rexhep qosja e njihka mire kete tradhetarin e shqipetareve ;;;dhe na nxorri disa gjera qe ne te shqiperise nuk i dinim ;;;;;ndersa per enverin qe vrau mijera shqiptare ;;qe futi ne burg mijera shqiptare nuk dinte gje ;;se e beri hoxhen diktatorin hero ;;; perse duhet te besojme more komunist i diktatures ;;; more spiun i komunistave ;;perse ;;; i besohet komunistave ;, ? ,,,? JO KURRE …JAMAIS ..

    Reply to this comment
    • Dardan December 13, 20:41

      albano, qetesohu more bir sepse te gjitha qe te kane thene per Enverin keta rrospite e fashizmit nuk jane aspak te verteta!

      Reply to this comment
      • Endri December 13, 22:10

        Do me thuash te lutem kush eshte e verteta per Enverin meqe e ditke?
        A ishte Enver Hoxha diktator? A vrau ai shqiptare te pafajshem dhe a internoi mijera te tjere? A e varferoi ai popullin shqiptar i cili nuk kishte minimumin e ushqimit dhe qe solli qe ne 1990 te ishim populli me i varfer i Europes me vetem 200$/fryme? A ishte Enveri ai qe ne 1991 e rrezuan dhe urryen shqiptaret dhe me hapjen e kufijve u pa largimi i shqiptareve si bageti pa dinjitet? Te lutem me sqaro kush ishte Enveri meqe ti e njihke kaq mire.

        Reply to this comment
        • avrizuja December 13, 22:51

          Qetsohu more Daradni prej Kosove qe ri GADITU per te kapur ARMIKUN e Kllases, qetsohu qe te mesosh se ne te gjitha analet historike brenda dhe jashte vendit Enveri me Nexhmijen e tij ka jetuar si Pasha Turqie gjate gjithe Luftes ne vilen e kunatit te vet Kryefashist dhe Kuisling Bahri Omari dhe nga kjo vile Enveri spiunoi te fashistet te gjithe kundershtaret e vet por edhe shoket e vet komuniste duke filluar nga Qemal Stafa nese ja ke degjuar emerin atje ne Dardani, sepse ketu ne Shqypni e dine te gjithe bile edhe kalamajte e rruges kete histori tradhetore te Enverit per pushtetin e tij absolut ashtu sic tradhetoi edhe kosovaret qe i shiti tek Rankoviqi i Titos ne Tivar te Malit te Zi.

          Babai i vertete i Enverit kur i vdiq djali i pare tha: “Me vdiq ENGJELLI, me mbeti DJALLI”. Nga i kishte marre cilesite e DJALLIT Eneveri qe ne femijeri qe e bene me vone nje ANTIKRISHT te vertete duke mbushur lumenj me gjak njeriu ne vendin tone? Ha pra nga e kishte marre gjenin e ANTIKRISHTIT Enveri qe ne femijeri? Gojet e Liga ne Gjyrokaster flisnin se e kishte marre nga xhaxhai i tij shpirtlig, por nje analize me e thelle tregon se ne damaret e Enverit gelonte gjaku i Ali Pasha Tepelenes sipas variantit te shkrimtarit francez Aleksander Dyma dhe jo si te variantit te kalemxhinjve te Partise se Punes

          Reply to this comment
          • roberto December 13, 23:27

            O nastradin fashisti!
            Po e morem vesh se je nje i CMENDUR i arratisur nga spitali dhe ke ngelur pa ilace!
            Ke 2 vjet,qe na cave TRAPIN po me te njejtat gjera qe thua!
            E morem vesh se je i CMENDUR!
            Ik se po vjen doktori!!!

          • Raimond Vlonjati December 15, 02:51

            Qosja eshte nxituar me ekto q eka thene per Mustafen , sepse Mustafa eshte i zgjedhur me voten e popullit dhe epr te votojne te pakten 30% te elektoratit ,ndaj nukka te drejte ta ofendoje me keto akuza

            Po ke fakte , coji ne Prokurori dhe atje te gjykohet, por jo te hedhesh akuza te tilla ne emdia per nje personalitet qe tani do udheheqe Kosoven ….

            Ne kete rast Qosja eshte gabim

      • albano December 14, 14:19

        SHOKU DARDAN ..TE RRESPEKTOJ .. DHE TE SIGUROJ SE TE GJITHE ATO GJERA QE MI KA TREGUAR NENA PER ENVERIN JANE TE VERTETA ..DHE I KAM VUAJTUR VETE NE TIRONE …DHE PO TE DUASH TE JAPE HOLLESIRA SE KISHA 17 18 VJEC KUR NENA IME TIRONSE E VJETER ..QE KA NJOHUR QEMAL STAFEN MISTO MAMEN ALQI KONDIN DHE SHUME GUERILAS T TJERE..MI KA TREGUAR ME HOLLESIRA KA 30 VJET … DHE PO TE GENJEJE 1 RRJESHT ZOTI TE ME NGORDHI TE ME VRASI SI NJE MIJE TE QELBET .. PRANDAJ E DI CFAR THEM ..NUK JAM RRENACAK DHE I URREJ RRENACAKET DHE SHPIFESAT ..DHE HIPOKRITET ..

        Reply to this comment
    • adri December 14, 01:33

      A Rexhep Qosja te lumte pena. Te lumte Rexhep Qosja qe ja theve turinjte ketij pseudopoltikani qe nuk e paskemi njohur ne Shqipetaret e Shqiperise.
      Rexhep Qosja Nderi I Kombit Shqipetar.
      I Lumte qe ja ka treguar tabanin ketij ” mamuthi”.

      Reply to this comment
    • adri December 14, 20:42

      Me keto qe paska bere ky isa Mustafa nuk e di se cfare ben prokuroria e gjykata ne Kosove qe nuk e marrin ne ndjekje penale kete sherbetor te Serbise. Ky paska qene minister i qeverise serbe ne kohen kur serbia bente Terror mbi popullsine Shqipetare ne Kosove ne vitet 1988, 1989.
      Te lumte pena Nderi i Kombit Rexhep Qosja qe po ja shkaterron masken ketij pseudopolitikani si isa mustafa .
      Bravo i Nderuar Akademik Rexhep Qosja Je Nderi i Kombit. Te lumte qe po hedh drite mbi fakte dhe rrethana qe populli shqipetar i Shqiperise po dhe ai i Kosoves nuk i ka ditur po duhen mendje te ndritura si e Akademikut, Shkrimtarit, Rexhep Qosja qe populli te Zgjohet dhe ti hapen syte per ti pare dhe vleresuar gjerat sic duhet.

      Reply to this comment
  2. miri December 13, 19:02

    Analize e sakte .Jete te gjate dr.Rexhepi per te miren e shqipetareve.Serbia ka rrenje te thella ne Kosove,prandaj kosovaret e kane te veshtire, ajo po shkaterron dhe SHqiperine,nepermjet Sali BerishesSHQIPERIA DHE KOSOVA DO BEHEN KUR TE SHPETOJNE NGA THONJTE E SEBISE DHE GREQISE.

    Reply to this comment
  3. shqiptar sharri. December 13, 19:07

    I’MADHI,PROFESOR,TE KUPTOI PLOTSISHT QE JE,I’TMERUAR I’REVOLTUAR I’ZEMRUAR I’TRISHTUAR I’PERVELUAR,SE DHE UNE JAM,JO SOT POR KA 14,VITE QE JAM,PO NE KTE GJENJE QE JE TI SOT,I NDERUAR AKADEMIK.ESHTE RANDE,SHUM PER NJI AKADEMIK DHE PROFESOR I DIJES,DHE I PENES,KUR ESHTE PJESTAR I NJI POPULLI TR PERDAL,DHE TI BEHESH PLLAKA,QE TE GJUJN,PAS TEJE DHE MARIN NISHAN SE CILI MA DREJT TET VRASE E’KTA QE TE SHENIJN TY,JAN PIZDEVENGAT,PSEUDOAKADEMIK,PSEUDOINTELEKTOAL,DHE PRAPA KTYRE RESHTOHET ME SHIGJETA E PLUMBA,DHE POPULLI I ZBUDALLAKUM DERI NE PALC.ME,VJEN KEQ SHUM SEPSE JE PJESTAR I KTY POPULLI SIQ JAM DHE UNE,POR UNE NUK JAM NE LARTSIN TANDE DHE,HIPOKRIZIN NUK E KAM,SHOK E AS MIK,KUR ESHTE NE PYTJE E DREJTA,PRANDAJ DHE NUK I FRIGOHEM QE NJI POPULL TA QUAJ,QYQAR,BREKDHJER,FRIGACAK,TE PE NJENJA,TE PA MORALSHEM,QE I LINDEN,NANA POR LOPES I THOT NANE.PRANDAJ PO TE ADMIROI SE NE KETE SHKRIM I KE THAN TE TERAT,AMA NJI GJE,NUK MUJ PA TA THAN.PARA DY JAVE ISHE NE SHKUP,DHE ATY TA BENE NJI PYTJE,PER BDI- E QEVERIN DHE QEVERITARET SHQIPFOLES,TI I’NDERUAR NUK JU PERGJIGJE PYTJES E KALOVE,POR NJERZIT DHE MOS PERGJIGJEN E KUPTOIN SI PERGJIGJE,VETEM SE MVARET SE SI,PRA DIKUSH THOT SE QOSJA,NUK DO TA PRISH ME ALI QAMETIN,DIKUSHI THOT SE AI NUK DO TE MIRET ME CIKRIMA,POR UNE THEM QE U DASHTE TA DEMASKOSH POLITIKEN E ALI AMETIT,DHE TE MENDUH THACIT,ASHTU SI E DEMASKON ISEN ME TE DREJT,PRA JU KENI ISEN,NE KAMI ALIN,THACIN,DHE GJITH TITISTET,NE PUSHTET,U DESHTE ZOTI PROFESOR U DESHT SE FJALA JOTE KA PESH TEK NJERZIT E DITUR E TE MENCUR,PA MAR PRASYSH QE SHUMICA JAN TE SHKRET DHE TE ZBUDALLUM,PO KJO PAKIC QE JEMI BILEM TE TI,E SHOFIM SHPRESEN.PO,KI ISA NUK ZDRIPI NGA QIELLI,KI ISHTE ATI DHE KUR “IDHULLI,,I DHJER ISHTE NE JET,DHE I VETQUAJTURI PRESIDENT,POR JA QE I SHKONTE NJI POPULL I TERI PRAPA,NJI TUF E MADHE E BAGTIS DELE,PRA KTO DELE JAN PO TE NJEJTAT,DELE PRA KY POPULL HALLDUP NUK MERITON MA TE MIRET.JA PAVSHIN HAJRIN,HAJDUTIT TE 3%DHE BANKES DARDANIA.SAPER LAVDAI E THACIT QE TI PROFESOR E PERSONIFIKON,PO SA JAN SI AI,QE FITUAN LAVDIN I PARI UNE,KAM THAN LAVDI JU QOFTE,POR AMA SA SHUM POSH RANE,SI AI,JAN TE GJITH KOMANDANTET E LUFTES DHE TE ZONAVE,PER TE MOS I PERMEND EMER PER EMER,DIHEN SE KU KUSH KA QEN,NEPER ZONA,PRA TE GJITH I DHIEN LAVDIN E FITUAR NE LUFTE,E DHIEN PAS LUFTE,U BENE MILIONERA ME FAMILJE DHE RETHET E TYRE,MIQSHE DHE GRUPE TE INERSIT,PRA KTO NGA FUKARA SI UNE,U BENE PER 1,MUJ MILIONER,SI TEK JU,NE KOSOVE ASHTU NE TETOVE,DHE XHDO KUNDI NE RETHET SHQIPTARE,TANI SI TITISTET SI USHTU TE THANUN LUFTETAR,DHE GJOJA ENVERIST,JAN BERE TRUC,JENE BERE SI VLLEZRIT SIAMEZ,PRA TRADHTI E MBY TRADHTI,HAJNI DHE MBI HAJNI,KURTI TH,KA HAJDUT TE LIGES PAR DHE TE DYT,POR UNE THEM SE TE GJITH JAN LIGA E PARE,KUSH MA SHUM E KUSH MA PAKE,POR TE GJITH,JAN NJI MUT I NDAR PERGJYSEM,SI TEK JU,ASHTU NE TIRAN,TETOV,PRISHTIN.MJERISHTE UNE KESHTU I NJOF DIKUR ISH SHOKET E MIJ.TE PERSHENDES DHE TE UROI QINDSHIN ME KALU.

    Reply to this comment
  4. shpatar December 13, 19:19

    Shkurt, o i nderuari Profesor R.Qosja, tradhetia mes shqiptarve eshte gje normale. Ajo qe mbetet te bejne, burrat e mencur dhe patriotet shqiptare, te vrasim mendjen e te punojme qe te cmontojme bazat e ketije mikrobi mbare kombetar.
    Ne Shqiperi ka filluar te flitet qysh nga 91 per te shitur tek serbi.Flitet dhe tani ku vendin me te shumte e zene matrialet me akuza ndaj Salushit e kompani .Por cfare kemi nxjerr ne drite???? Demokracia qenka nje fjale vetem per tu perdorur ne politikat antikombetare qe ndiqen ketu dhe ne Kosove . Nuk me besohet ose nuk dua ta pranoje qe serbet jane betuar te na shkaterojne si komb .Gjithashtu me keqardhje kuptoje qe kemi nje popull qe nuk e ndez do fitilin per ti vene zjarrin kesaje te keqe shekullore .
    Dokumentat flasin se tradhetia ka qene prezente edhe brenda fiseve qe luftonin te njejtin armik. Nuk arije se si nje popull kaq patriot e luftetar te mos ngrihet per vendin e tije e te flaki disa kokra te lidhura me te huajte . Ndoshta mikrobi na ka ngordhur e rrokullisemi per inercjon te egzistences natyrale .
    Ku jane intelektualet, mencuria e nje kombi, qe meren me komente, analiza,shkrime e rekomandime qe te ngrene popullin per ta cfarrosur kete kancer qe po na mbane te lidhur me armiqte me te betuar te popullit ne Ballkane e me gjer .Si pranojme qe kriminelet te na drejtojne shtetin ,familjen ,brezat dhe gjithe shoqerine .
    Ka apo nuk ka trima qe te marrin gjak ne vetull .Ku ti gjejme burrat si Skenderbeu ,ata qe mbajten ne kembe perandorine Osmane ,te lidhjes se Prizrenit ,Bocaret ,Gjoleket ,Buletinet ,B.Curret ,Gurakuqet ,Gramenot ,Selamet ,Rustemet ,trimat e LNCL te UCK pa mohuar kokat e mencura dipllomatike te Pavarsise me plakun I.Qemali ,Nolin ,Fishten,vellezrit Frasheri e mijra te tjere qe ju perkushtuan vetem atdheut . Me moral dhe shkrime neper medja keto nuk i gjejme me .Duhet te kthehemi tek kanonet qe te shpetojme popullin shqiptare nga asimilimi gradual e natyror qe na bejne te tjeret .Te ngulitet me ligj qe jo te drejtoje por sa te perfshihet ne politike e administrate shteterore .
    Ti kerkojme Drejtesise te beje Drejtesi ndyshe ne sater kushdo qe mbron figura te tilla tradhetare .Harrojne shqiptaret se si jane konsoliduar shtetet qe na rrethojne e qendrojne disa here me larte se ne .Pikerishte se kane shkuar ne sater ata qe minojne themelet e shtetit .Po derdhet gjak kudo ne bote per te patur shtet e ne me nje sharje kriminel ,hajdut e tradhetar mendojme se e kemi bere detyren .Jo nuk kane vlere konstatimet pa vepra reale. Te veproje ligji ketu ne Shqiperi konsiderohet kthim tek komunizmi . Dulla na i mbylli gojen dhe revoltat .Po tani cpresim !!! Derdellisim pambarim duke thene te njejtat gjera .Gati jane cibanet te hidhen duke mos lene gje pa thene e kercenuar kur shteti kerkon zbatimin e ligjit. Shushenjat pa gjak nuk jetojne dote .E ky popull ka vite e mos me shume qe po i ushqen me gjakun e tije cibanet qe minojne te ardhmen tone .

    Reply to this comment
  5. Altin Gjata. December 13, 20:08

    ( Ti Albano ) je nje cop trapi nuk ke tru ti te gjykosh te nderuarin e te respektushmin akademikn R.Q.. .ti je kelysh i sales kelysh serbi qe u zhdukshi nga faqja e theut plera

    Reply to this comment
    • albano December 14, 14:25

      OR ALTIN ..MORE COPE KATNARI … TI I RESPEKTONKE SPIUNET E KOMUNZMT ..SE QENKE NJE CUN SPIUNI .. COBAN I QELBET QE ENVERI E PRURI NGA KATUNET PER TE NA SPIUNUAR NE TIRONSIT …. SME PLASI PER BERISHEN AS BASHEN MORE KOQE .JE SUIS ALBANAIS MEME SI JE VIE EN FRANCE ..ET JE SUIS FIER ..POVER CON ..POUBELLE DE COMUNIZMIT..

      Reply to this comment
  6. Arben December 13, 20:57

    TRAP TRAP,

    POR CA GJERA I KAP

    Reply to this comment
  7. Derdimen December 13, 21:05

    Ju lumte Profesor Qosja! Zani yt po gjemon mbi kokate tradhtareve qe na lane pa komb e pa atdhe. Zani yt u befte flak e zjarr qe te shkrije keto tradhetare! Jete te gjate i nderuem Profesor.

    Reply to this comment
    • Pëllumb zaimi December 13, 21:50

      Moderator? Po na i vonon komentet!? V R !!! @ Jam krenar që jam bashkëkohësi juaj akademik i nderuar? Fjala juaj inspiron mijra zëmra të vërteta shqiptare! Kini qënë dhe mbeteni gjithnjë palca e shqiptarizmit , prandaj urreheni vetëm nga një specie,- nga antishqiptarët dhe nga tradhëtarët!? Hashim Thaçi , pale isa mustafa në dijeninë time kanë qënë me kohë të infiltruarit e armiqve në gjirin e shqiptarëve? Tani do të na duhen shumë beteja për ta shkulur këtë tumor!? Ngrehuni kosovarë mos pranoni që ajo tokë e shënjtë të vijojë të mbetet landfill i jashtëqitjeve sërbe!? Nderime prof. Qosja!

      Reply to this comment
  8. Vëzhguesi F December 13, 21:14

    Respekte Profesor Qosja!
    Jam i nje mendje me ju, por, te me ndjeni, gjykoj se verimet dhe sjelljet e gjithekujt lypset te vendosen ne kontekstin e kohes dhe hapsires kur ata kane menduar, gjykuar apo vepruar. Kete e kam per njerzit qe ende jetojne dhe jane veprimtare ne politike, jeten shoqerore dhe kudo.
    Une i perkas njerzve qe nuk e pelqej Isa Mustafen dhe per nga kostumi politik dhe mendor qe ka, e konsideroj te barabarte si politikan i karieres personale dhe i ambicjeve per pushtet, pavarsisht se ku ndodhet ky pushtet, njelloj me Ibrahim Rugoven, nxenes i te cilit eshte.
    Por, duke qene i dashuruar me filozofine njerzore, e konsideroj evolimin e mendimit dhe veprimit te njerzve si diçka normale ne rrjedhen e jetes.
    Do ta barazoja me Xhaferr Deven kete Isa Mustafen, nese nuk do te ishte i pranishem sot mes shoqerise kosovare dhe aktiv ne jeten politike te saj , por do te ishte vetem pjese e kujtimeve per periudhen kur ka qene pjese e shtetit nen thundren e Serbise.
    Une gjykoj se eshte nje rast per te provuar setencen filozofike se njerzit edhe mund te ndryshojne ne funksion te kerkesave dhe detytrave dhe ne nje mjedis pozitiv.
    Ne kete rast, nese do te mbeteshim “skllever” te mendimit se “i gabuari” apo “i fajsuari” nuk mund te ndryshoje, them se pa dashje mund te riciklonim teorine famekeqe te luftes se klasave.
    Natyrisht qe dhurata te tilla jane teper te medha per njerez me dritehije dhe integritet te dyshimte, por mos harrojme se ky personazh ka qene i zgjedhur me voten e popullit kosovar dhe te Partise qe drejton, si kryetar Komune i Kryeqytetit te Kosoves.
    Pra ka drejtuar edhe ne shtetin e pavarur te Kosoves.
    Pastaj zgjidhjet politike, per shkak te ngerçit te krijuar pasoje e papjekurise dhe foshnjerise se drejtuesve dhe forcave politike te Kosoves, diktojne dhe operacione te tilla qofte dhe me kosto morale.

    Reply to this comment
    • Tartufi December 13, 23:12

      Grusht shtrenguar reth partise
      me ne krye nje dylber
      llumi i llumit te shqiperise
      origjine nga nje tunel.

      Kuqo Qosija kosovaret te quajne te degjeneruar.
      shqiptaret te quajne kuqalashi i partise komuniste te Jugosllavise.
      Per ti eshte me mire perfundimi ne te perjetshmen,se do te mbledhesh mendjen nga gjyth kjo perbuzje e madhe.
      Mbeturinat e dylberizmit te madh gjirokastrit te pershendesin.

      Reply to this comment
      • pelivani December 13, 23:49

        O Tartuf,na hengesh mun…
        Biles,t’a kesh dhe harram!
        O llum,ardhur neper llum…
        Si githnje,pas sales,bran….

        Reply to this comment
        • Tartufi December 14, 12:49

          Pelo dhiari i zbritur nga stanet e dhive,po te kthehem vetem
          ti dhe jo simbolit te llumit te kesaj Dites
          vezhguesit te trapit.
          Dhiari Pelo… nuk ka vlere te shash nje qelbesire,kur
          qendron pas nje qelbesire tjeter?
          Komunisti shqiptar ku do qe ka qene si ne partine e Titos
          o ne partine e gjyzelit gjirokastrit,ka nje vlere, misioni ju
          ka mbaruar. Kudo qe te jene stanaret si ti me shok ,jane
          nje soj,mesazhet do te vine po te njejtat nga stanet.
          Nuk ka me nevoj ki popull te degjoje stanaret dhe komunistet per formen si do ta bejne jeten,keto jane ngrahamat e fundit tuaj. Pelivan legeni te kam thene dhe nje here shum perpara,te mencurit nuk qendrojne pas legeneve demokrat dhe socialist.

          Te kam thene dhe nje here!!
          o legeni pelivan
          dil ne jet ,mos ri ne fere.
          se do ngelesh nje hajvan.
          o legeni pelivan

          Reply to this comment
      • Vëzhguesi F December 13, 23:56

        Qenke idiot i pandreqshem!
        Nuk ka kovaçhane, jo ne Shqiperi, por as prapa diellit qe mund te ndreqe nje rrangalle si ty.
        O hajvan (atij i vjen anash ti) kish ndonje mendim me komentin tim qe ngjitesh si morr?!
        Se vetem idotesira ke zhgarravitur, sikur je arratisur nga pikiatria, hardhuce e ndyre.
        Edhe me nje komentues tjeter ne menyre indirekte me ke anatemuar se po te duket ferra ibrahim, budalla i mjere.
        Me kaq po e le se e di qe do te kruhesh dhe reston e kam gati.

        Reply to this comment
  9. shqiptar sharri. December 13, 21:56

    Vezhgusi F,pershendetje.Po,sejcili ka te drejt te shpreh mendimin e ti,por kur thoni,se vetem ne demokraci,po dhe ne komunizem ke te drejten e fjales,por mvaret se ne cfar,rasti dhe ne cfar kuptimi,nese bie ne kundershtim me normat atehere te jepet verejtja,keshtu dhe demokraci,ti thue se kjo eshte e zez,por eshte jo e zeze e arret katran,dhe une them e zez por jo sa duhet,dhe ti ngelish ne tenden,por nga une dhe perkrahsit e mij nuk e ke voten ne parllamentngelesh i vetem,dhe cka arite asgje.Tani,ti thue qoses se,koha ka qen e milloshit dhe nesaje te kohes kta isat dhe ibrahimat kane veprue,por nuk don me than se krejt e kan pas gabim apo faj,kjo qe thue ti vezhgus kan nji fjal,ti thue terhiq e mos kput,ose hipokrit,Njeriu,qe eshte msue me qen sherbetor,dhe me qen dhe i pari i katundit,nese jo i qitetit eshte i pari,pra ai njeri eshte i damshem,per pjesen e madhe te popullit,po thue se eshte zgjedhur nga partia dhe populli i partis ti,dagort ai popull aqi meriton,dhe ate e ka,por Akademiku ne xhdo thenje dhe fjal ka te drejt ne kete gjenje katastrof,dhe mos haroim se,KY AKADEMIK KUR I KA SHPALL LUFTE JUGOSLLAVIS,ME LIBRIN E TI-VDEKJA ME VJEN PREJ SYVE TE TILL,isa,dhe ibra,pa ndoshta dhe ti,keni qen,apo kan qen,te vegjel shum,jo me shtat,por dhe me pune dhe veprimtari,

    Reply to this comment
    • Vëzhguesi F December 13, 23:25

      Miku im kosovar!
      Faleminderit per vemendjen dhe pershendetjen.
      Dhe une ju pershendes ju kudo ku jetoni dhe punoni.
      Me vjen keq qe me ke keqkuptuar, nuk e di se per ç’arsye, por konteksti i opinionit tim ne formen e komentit, i cili eshte pjese e konceptimit dhe perceptimit tim, nuk ka te beje aspak me ate qe shprehni apo me etiketoni ju. Kosova, ne konceptimin tim, si nje shtet i brishte, nuk e ka luksin te qendroje ne zvarritjen e pafund te tekave dhe kapriçiove te politikaneve te saj karieriste dhe te papjekur.
      Ne kete rast kerkohej nje operacion i veshtire, qofte dhe me kosto te larte per te shmangur qofte dhe me te keqen e madhe te mundshme ne kete rast qe do te ishte zhgenjimi i kuijtdo per pamundesine e zgjidhjeve politike dhe venien ne rrezike te vete ekzistences se shtetit te ri kosovar.
      Kjo nuk do te thote aspak as hipokrizi dhe as terhiq dhe mos keput.
      Periudha prej gjashte muajsh qe nga koha e zgjedhjeve te fundit, ishte pikerisht as mish dhe as peshk, por secili i binte daulles ne koke te vet.
      Une jam shqiptar qe me dhimbset Kosova dhe kosovaret, por qe nuk kam kurrfare njohje me personazhet qe me prezanton, perveçse permes medias, ndersa Z.Qose e kam njohur drejperdrejt.
      Te besh verejtje miqesore nuk do te thote te kundervihesh dhe as te fyesh.
      Koha eshte gjykatsja me e mire e çdo gjykimi.

      Reply to this comment
  10. Hm... December 13, 22:15

    tani eshte qelbur peshku nga koka… iku koha e dinjitetit ndaj serbogrekut ne rajon. Prandaj dhe Enveri shahet aq shume.. gjoja ne emer te demokracise (pale cfare demokracie kemi gatuar keto 25 vjet) por ne realitet per te goditur qendrimin parimor nga greko-serbit ne monizem. Dhe per ata qe ende tregojne perralla per shitjen e Enverit ndaj greko-serbit, po te ishte vertet ashtu do kishim si gjuhe zyrtare sot greqishten dhe serbishten dhe shqipen gjuhe te dyte se aq e bente po te donte dhe nuk ia mbante kujt ta ndalonte. Por nuk e beri dhe pagoi ate cmim gjeopolitik qe paguam te gjithe.Ne ka faj ai njeri, ka faj se la plot ligustra te grekoserbit pas qe prej 1990 e kane sabotuar sistematikisht kauzen kombetare. Kjo ishte mekati i monizmit se gjithshka varej nga Enveri dhe sigurisht specialist per gjithshka nuk mund te jesh. Diktator ekstrem ishte por jo tradhetar. Vrau per pushtet por jo se u shit tek i huaji sikunder takemi i politikaneve te sotem qe bene baterdine 25 vjet dhe prape lancohen si promotore te europianizimit ne mos vete, me pinjollet e tyre. Nderime profesor por ky popull nuk ka nerv.

    Reply to this comment
  11. labi December 13, 22:22

    rexhep qosja eshte spiun i serbeve dhe i sigurimit te enverit.. kete do ta mesoni me vone,
    prisni dhe pak kur te hapen dosjet.

    Reply to this comment
  12. erion December 13, 22:26

    Zoti Qosja meriton respektin e te gjithe shqiptareve.
    Fatkeqsisht ne vende qe sapo kane fituar lirine pushtetin zakonisht e merr hajnia.
    Besoj se do duhen dhjetra vite qe piqen kushtet per nje klase politike te civilizuar

    Reply to this comment
  13. albert December 13, 22:30

    Nuk keni pse mirreni me njeri tjetrin, sepse te degjeneruar jeni te dy !!!

    Reply to this comment
  14. Gregor December 13, 22:34

    Por nje gje e ka thene me sinqeritet Mustafa…” nuk kam agje te perbashket me Rexhep Qosen”.
    Nje e vertete lakuriq. Nuk mund te kene te perbashketa tradhetia me patriotizmin,i shituri me luftetarin per nder e atdhe…
    Ketu ka te drejte ai Mu..

    Reply to this comment
  15. Asi December 13, 22:56

    Isa mustafa, plehra e rradhes.

    Reply to this comment
  16. avrizuja December 13, 23:02

    ENVERISTI REXHEP QOSJA NUK KA TE DREJTEN MORALE TE ANATEMOJE QEVERINE DEMOKRATIKE KOSOVARE

    Sepse jo vetem qe eshte nje ITHTAR fanatik i MONSTRES shqyptare Enver Hoxha, por ne debatin me Ismail kadarene ka treguar qe eshte edhe budalla dhe i pagdhendur si nje kosovar dru me pre.

    Prandaj me pare se te kritikoje LDK-ne dhe Mustafen e Rugoves dhe t’i quaje ata TRADHETARE si Edi Rama ne Kohe Moderne dhe Enver Hoxha ne Kohen e Qepes, me pare Rexhep Akademiku i Titos dhe i Jugosllavise Komuniste le te njihet me pare me historine e VERTETE dhe te pyese se kush ka qene Bahri Omari?

    Sepse ne te gjitha arkivat dhe analet historike brenda dhe jashte vendit Enveri me Nexhmijen e tij ka jetuar si Pasha Turqie gjate gjithe Luftes ne vilen e kunatit te vet Kryefashist dhe Kuisling Bahri Omari dhe nga kjo vile Enveri spiunoi te fashistet te gjithe kundershtaret e vet por edhe shoket e vet komuniste duke filluar nga Qemal Stafa nese ja ke degjuar emerin atje ne Dardani, sepse ketu ne Shqypni e dine te gjithe bile edhe kalamajte e rruges kete histori tradhetore te Enverit per pushtetin e tij absolut ashtu sic tradhetoi edhe kosovaret qe i shiti tek Rankoviqi i Titos ne Tivar te Malit te Zi.

    Babai i vertete i Enverit kur i vdiq djali i pare tha: “Me vdiq ENGJELLI, me mbeti DJALLI”. Nga i kishte marre cilesite e DJALLIT Eneveri qe ne femijeri qe e bene me vone nje ANTIKRISHT te vertete duke mbushur lumenj me gjak njeriu ne vendin tone? Ha pra nga e kishte marre gjenin e ANTIKRISHTIT Enveri qe ne femijeri? Gojet e Liga ne Gjyrokaster flisnin se e kishte marre nga xhaxhai i tij shpirtlig, por nje analize me e thelle tregon se ne damaret e Enverit gelonte gjaku i Ali Pasha Tepelenes sipas variantit te shkrimtarit francez Aleksander Dyma dhe jo si te variantit te kalemxhinjve te Partise se Punes qe e kane shkruar historine e Shqypnise me gjuhen e Rexhep Qoses.

    Reply to this comment
    • Vëzhguesi F December 13, 23:46

      Uran nastradini !
      Me keto budallelqe pa fund qe shkruan, me keto shpifje adoleshentesh, me kete mellef te marresh, me kete jarge terbimi, je bere jo vetem i bezdisshem por dhe tejet i neveritshem ne kete blog.
      Rexhep Qosja, qe ti dhe mjaft si ty nuk i afrohen as tek thoji i kembes, nuk eshte shoku yt, nje palo perkthyes qe i ka sherbyer jo terthorazi por drejtperdrejt Enver Hoxhes, nje burgaxhi qe pretendon politik por nje ordiner i rendomte i trajtuar me mire se gardianet, nje inatçor me keq se maçoket e muajit Shkurt, nje grindavec i gatshem te anatemoje cilindo qe nuk eshte dakort me mendimet dhe budallalleqet e tij duke i quajtur si gramafon i prishur ; komunist, eneverist, i kuq, antikrisht dhe plot idiotsira.
      Ja ky je ti nastradin qe kerkon te debatosh jo si njeri por si llapaqen me nje nga penat, emrat dhe zemrat patrioteme te forta te Kosoves dhe Shqiperise.
      Tani se fundmi na paske zbuluar se kujt i ngjante Enverit duke dashur te sulmosh nje prej nismetareve te pavarsise shqiptare, Hysen Hoxhen.
      Kjo eshte gjuha neperke e pinjolleve te tradhetarit dhe mikut te serbve , Esat Toptanit.
      Mos te duket gje qe eshte bere deti kos dhe po vrapon me luge ne brez, nastro 82 vjeçari?!

      Reply to this comment
      • avrizuja December 14, 13:38

        Je bere si Shaban Hunderri o Vezhguesh apo Pergjues. Beji te fala per Krishtlindje Prandvera Hoxhes dhe familjes sadiste Hoxha qe te zbusin shpirtin e katilit dhe te kerkojne falje me ne fund per krimet monstruoze te prinderve te vet. Sigurisht kjo duhet me lejen e Partise se Punes sepse kjo Parti Staliniste i kishte ndaluar ne Kohen e Qepes festimet njerezore per miletin mjeran. Por, mos harro te pershendetesh permes gazetes DITA edhe Mikun tend, vrastarin e Remzi Hozhes, xhelatin e Saliut Ilir Kumbaro. Prandaj edhe nastradini te thote: A e shikon se gjerat nuk jane ashtu sic duken?

        Reply to this comment
        • Ballist i PENDUAR. December 14, 15:17

          EFENDEM nastruddin Zogist Antikomunisti .

          Enveri na mundi kur ishte Gjalle .
          Edhe se ishte i ”” PA SHKOLLE ”
          POPULLI BESOJE ate dhe jo ne Kuislinget .

          Por Enveri po na munde edhe sot ,
          Mbas 30 vjeteve qe ka Vdekur .

          Po pse mo Nastro ?

          Kete pyetje kaq te thjeshte ,
          Nuk e kupton dot ?
          Edhe lopet e kane kuptuar .

          Sepse sistemi qe ndertoje Enveri ,
          Ishte sistem me i mire .

          Drejtesi
          Barazi
          pune
          Shtepi
          Shendetsi [ i mesoi te Pillnin ne spital grate ,
          e jo ne stalle si Lopet ]
          Rende , e qetsi .

          I la hambaret plot Enveri ,
          Sa Kapitalistat blu kane 24 vjete qe shesin ,
          Mall , nga Tunelet e Enverit .

          Reply to this comment
          • Endri December 14, 23:01

            Te thuash qe sistemi i Enverit ishte me i mire minimalisht do te thote qe ke humb lidhjen me realitetin, por kjo eshte e mira e demokracise qe te lejon dhe ty te shprehesh sipas deshires.

  17. Sali komunisti i pabese dhe serb December 13, 23:11

    Eh more Isa je marre gjithe jeten me spiunlleqe dhe ne sherbim te Serbise edhe cerja e tulla i pershtataten botes tende te spiunit, dukesh si inspektor Zhaver tek filmi te “mjeret” i njejte me titullin e romanit. O Isa dihet fundi i spiuneve ….

    Reply to this comment
  18. Emigrant December 13, 23:19

    Pse kete njeri kaq te poshter kane vene kosovaret ne krye te vendit Per kete njeri kaq te peshtire kane votuar kesovaret Turp.

    Reply to this comment
  19. shqiptar sharri. December 13, 23:44

    arvizuziu,miu i haleve,dhe njeriu i fekeleve,qe dhe ti i jep te drejten vetes,ta demaskosh gjoja Akademikun nr.1,te shqiptaris,eshte per tjua shkerdhye mamin atyre qe prodhuan kompjiter e internet,se bythzgjebosrit kan dal me na dhan mende,dhe kush ervizu qe keqperdor emrin e nji diplomati,dhe nji brekdhjer,qe nuk din dhe nuk shef as sa para hundve,o’tempora o’morsi dote bertiste romaku!Or,pizdeveng,po nuk i vjen Profesorit ti as deri te thoi i gishtit te vogel te kembes or injoranti i botes.shqiptare.Sa,per Enveri,ta them sedisa here,se cfar eshte per francen BONAPARTA,ashtu dote jet ENVERI,per shqiperin,po kur dote vihen gjeret ne vendin e vet,or fekale e flliqur.Kur,ju fekalet dote shkoni ne gjall,dhe kur historianet dota bejn historin,nuk dote miren me te burgosurit se te gjithe kan aktet se,pse jan burgos,dhe sejcili ka mar ate qe ka meritue,se ka shkkel ligjet dhe rendin e shtetit or pisa te pa ndreqshem,dhe kshtu,ENVERIn,e lartson lavdia,or ju te pa fee e komb.Franca nuk ja numroi bonapartes 10,milon te vrar e te prer,por lavdin qe ja dha freances or te mjer,po ju nuk do jeni ne kete,bote a’ENVERI,po dote jet ne kete bote,si qe eshte GJERGJ KASTRIOTI-SKENDERBEU,kurse per ju,as brezi i dyte pas juve nuk do ju dije se keni jetuar ndonji here.

    Reply to this comment
  20. Pro.... December 14, 00:12

    Rrexhep Qosen nuk ke aftesi ti ta analizosh,pasi psikopati duket ne paraqitje.Kosova beri nje nje lufte te madhe dhe vuri nje njeri te vogel ne krye.

    Reply to this comment
  21. larry December 14, 00:18

    PROF. REXHEP QOSJA eshte I padiskutueshem , eshte krenaria e kombit shqiptar ,njeri qe e do me shpirt kombin e tij.Ka shume te drejte qe te revoltohet .Nuk mundet kurrsesi qe Kosova te jete e udhehequr nga njerez me te kaluar te dyshimte si Isa Mustafa.Nuk I falet Hashim Thacit kjo aleance apo kompromis, duhet te sakrifikonte pak karrieren personale , per dashurine ndaj Kosoves dhe si lider UCK dhe I luftes.Kjo qeverisje duhet rrezuar eshte hipokrite.Te pershendes Prof.Rexhep Qosja.Je shume I mirepritur nga shume shqiptare te New Yorkut, USA.qe te vleresojne shume.

    Larry

    Reply to this comment
  22. kanan tafili December 14, 00:58

    Mos e shani Enverin O Derra se ai na beri njerez, ne historikisht kemi qene armiqt e vetvetes,,,,,respekt te nderuarit Qosja……

    Reply to this comment
  23. Alfade December 14, 04:12

    Sa gjera ditka per Enverin ky “mavrizuja” dhe ai tjetri qe flet per mezataren e pagave te
    shqiptareve gjate kohes se Enverit : 200 USD ne muaj ?! Qe ta dishe zotrote, tash une ,
    ne kohen e “ndritur” te Sales tend marr vetem 125 USD ne muaj !? Per dijenine tende
    kam mbaruar 3 fakultete dhe nje fakultet jasht ! Pra, kjo eshte “democracia” juaj qe mos
    ardhte kurre ! Ne Shqiperi as kurre nuk ka egzistuar democracia.

    Reply to this comment
    • Endri December 14, 13:11

      Sa per sqarim meqe me paske permendur 200$ nuk eshte paga mujore por eshte prodhimi i brendshem bruto per fryme ne vit. Dhe jane dy gjera shume te ndryshme midis njera tjetres. Une nuk jam as i Sales as i Rames se eren e keqe e ndjej tek te dy. Mu me vjen qe ti jeton nen rroge mesatare edhe pse me 3 fakultete, por sinqerisht shpresoj qe nje nga shkollat mos te kete lidhje me ekonomikun se ndryshe sdi c’te te them.

      Reply to this comment
  24. Alfade December 14, 04:29

    Shenim : “kollona e peste” kosovare tash ka hyre plotesisht ne sherbim te UDB-s
    kosovaret mos harrojne se ne sherbim te UDB -s jane numuruar para
    dhe gjate luftes rreth 80 mije kosovare, nder ta Mustafa i juaj dhe Saliu
    Yne ……,!!! O tempora , o mores !!! Quo Vadis ???

    Reply to this comment
  25. aqo December 14, 05:20

    Pershendetje “SHQIPTAR” kometi yt me krenon qe ka edhe shqiptar te vertete.Komplimente mik.
    Si gjithnje Pellumb Zaimi ,komentet e tua me kenaqin.Pergezime!
    Te gjithe corben kosovare e gatoi Thaci vetem per nje cike post,tamam malok.

    Reply to this comment
    • Pëllumb zaimi December 14, 15:48

      “aqo”? Faleminderit dhe mirënjohje për konsideratën! Jetojmë kohë të turbullta dhe shpifjesh e falsifikimesh të mëdha? Shpifësit dhe falsifikatorët po shfrytëzojnë në masë një të mirë të demokracisë “fshehjen në guackën e anonimatit”? Por a është kjo një e mirë vërtet? Mendoj se është për disa një e mirë ndërsa për shpifësit dhe falsifikatorët jo? Nuk e di si mund të zgjidhet ky ngërç apo lëmsh demokratik por sidoqoftë le të mbetemi miq të së vërtetës!? Prof. Qosja është mik i së vërtetës në çdo fjalë e frazë të veprës së tij!? Nuk gjen asgjë nga tezat e armiqve në këtë vepër? Nuk gjen asgjë nga tezat sërbe në këtë vepër? Kjo është goditja më e rëndë për shpifësit ? E kini vënë re,- “ata e përgojojnë prof. Qosjen por kurrë nuk e citojnë”? Nuk e citojnë sepse nuk ka asnjë gërmë që të dëshmojë për antikombëtarizmin e tij!? Asnjë gërmë!? Ky është një handikap trishtimi e ligësie për anonimët? Duke mos dalë në ajrin e pastër të së vërtetës do të mbyten nga helmi dhe gazrat e ligësisë së vet!?? Me anonimët e së vërtetës kjo nuk ndodh? Nuk ndodh sepse ndryshe nga anonimët e tjerë këta marin frymë duke bashkëjetuar me të vërtetën? Jashtë këtij konteksti si profesionist,ndjej pezm për ata luftëtarë të U Ç K (tani të F S K) që janë të imponuar të bashkëjetojnë me “gjeneralët” e mustafës? Nuk shoh ditë të mira për ta!? Ata nuk duhet të flenë? Ata duhet të vigjëlojnë? Ata duhet të jenê të bashkuar dhe të mos pranojnë asnjë ndërhyrje nga “gjeneralët” e mustafës? Forca e tyre tani e tutje qëndron te bashkimi dhe moslejimi i krasitjes së asnjë dege në trupin e F S K ? Urdhrat e gjeneralëve të mustafës sipas rregullave ushtarake duhet të zbatohen por kurrë të mos i gjejnë vetëm kur urdhrat do të kenë të bëjnë me “kodin e nderimit për U Ç K dhe me kohezionin e F S K” ? Nderime “aqo” !

      Reply to this comment
  26. DRENICA E KUQE December 14, 08:57

    Jo qe eshte Qosja per ta mbrojtur se edhe ai eshte hallke e zinxhirit te Titos, por ajo qe thote kryemini(stri) ISIS (Isa me Ismetin) qe “Qosja te shkoje ne psikiatri” eshte metode e njohur anti shqiptare e Titos, sepse, te gjithe shqiptaret qe nuk pajtoheshin me sistemin e tij pushtues i shpallte “te semure psikike”… Isa i takon sistemit pushtues “shqiptar” te Ibrahim Rugoves! Ai (Isa) si shume “shqiptare” te tjere e “patriote” te njohur, ka bashkepunuar dhe bashkepunon me “ndjekesit” e tij(!) serbe e jugosllave, sepse, ata qe i “perndiqte” Serbia e Jugosllavia, me i pa realisht, ishin vegla te tyre!… Kuku per Qosjen e per shqiptaret ç’kohe po u vijne pas!!!…

    DRENICA E KUQE

    Reply to this comment
  27. Mark uk December 14, 11:05

    Si akademik Qoses duhet hequr kapelen.Per te tjerat ai duhet ti tregohet e verteta e tij.Ma e keqja eshte se ishte ne sherbim te UDB Jugosllave.Pysni bashkqytetart e tij se cili eshte.Eshte bere dy here sontash per te e as 2% nuk ka shkuar vlersimi i tij.Ne mendjen e tij ka dy gjera te kunderta me njera tjetren.Komunizmin e ka ala ne zemer,po aq eshte nje islamik i thekur si ata te azis se mesme.Habitem me ket dukuri se komunistet jan edhe te pa fe.Te gjith ata qe mbeshtesin ket spiun te Serbve,jan socialiste,qe e kane vene se re se ai eshte kunder partive te djathta dhe kryesisht te Sali Berishes.U prishen me Berishen se Qosja kemnguli qe Shqiperia te kalonte me lindjen e jo me Europen.Shikoni se si jan socialistet e bejn qytetar nderi ku ne fshatin e tij te lindjes ne Vuthaj nuk e pranon njeri ne shtepi.Nejse kaq eshte botkuptimi i tyre prej injorantesh.

    Reply to this comment
  28. labinot December 14, 11:06

    Kur Tito vizitoi Mbreterine e Bashkuar pati nje bisede me mbretereshen Elisabet(Kjo qe eshte edhe sot),e cila tha:Po qe se drejtuesi i Jugosllavise eshte mekanik,une nuk jam mbretereshe e Anglise!Tito e beri Jugosllavine nje fuqi boterore,ruajti ekuilibrat mes kombeve dhe i beri qytetaret jugosllave te pasur si Europiane.Shqiptaret e Kosoves i beri shtet formues brenda Federates dhe ja shkurtoi kembet krimineleve serbe me ne krye Rankovicin.Mos e ngaterroni me Enver Hoxhen,qe e dorzoi Kosoven tek Rankovici.Tek kushtetuta e Titos per Kosoven si pjese konstituive e Jugosllavise,u mbeshteten SHBA,qe shpallen pavarsine e Kosoves si te gjitha republikat Jugosllave.Tito ishte armik i serbeve,por jo i shqiptareve.Nuk denjoi te merrej me Enver Hoxhen,madje edhe kur ka denjuar ta prese, e ka trajtuar me neveri,Me rekrutimin e Enver Hoxhes jane marre ca kapterra te grades se fundit te Rankovicit si idhulli i tij,Miladin Popovic,Dushan Mugosha.Nuk di te them si ka pas jetuar prof.Qosja ne Jugosllavine e Titos,por edhe nqs. ka qene dashamir i marshallit nuk ka gabuar aspak.Mire ka bere!Do te mendoja ndryshe po te kish mbeshtetur Rankovicin dhe Sllobodan Milloshevicin!Ky pamflet nuk i drejtohet Isa Mustafes,aq sa Thacit, qe po dorzon Kosoven ne duart e sherbyesve te Serbise. Prof. Qosja si profet i kombit na ka parathene shume te verteta te hidhura.20 vjet me pare ishte i vetmi ze qe pa komunistin antikomunist ma te zi ,Sali Berishen.Po ta kishim degjuar qe ne 1993 Sali Berisha qe atehere do te ishte ne rradhe per te marre pensionin.

    Reply to this comment
  29. Epiriiiii December 14, 11:25

    I “Degjeneruari” eshte 1 Profesor i Nderuar…. Ju kush jini Zt Mustafa?????? mos vall jini HAJNI(Hajduti) i Bank of Dardania……. nejse ju beni edhe pak palle ariu derisa te filloj te funksionoj pak shteti ketu ne Shqiperi, se me vone b…thn do tju shqyejne ju edhe lulushit

    Reply to this comment
  30. shqiptar sharri. December 14, 13:34

    OR,labinot fekalja,a’pona tregon se kur ishte kosova me shqiprin,dhe ku e ke dokumentin se kosoven e pati shqiprai para,1912,dhe prapa 1913,or ju qe shkrujni vetem idiotizma,ju njihere msone historin e evropes,pa shifne mir se e kjt ishte kosova jo me deshiren e saj,more qelbanika,as ismail qemali nuk e pati kosoven se londra jua dha sllaveve,or te poshter,mos ja futni tani,as zogut,dhe as enverit kosoven,se nuk e kan pas or te shkerdhyer ne mendje,ti hale labinot dhe gjith ju qe thoni se enveri ja fali kosoven titose bilem tashti po thon rankovicitju vetem qe i keni msue kta emra,dhe gje nuk dini,por vetem per mbrapshti dini si me jua shkrue udba,kto komente,qelbsira si ti,dhe nasradini alis,ervizu,njeres pa vler e pa nder,dhe pa moral ju thefshi qafen,sa ma shpejt.

    Reply to this comment
  31. Zoro December 14, 14:59

    Fatkeqesi per Kosoven ke ka Kryeminister.

    Reply to this comment
  32. pelivani December 14, 15:02

    QOSJA!

    “.. S’ke vec pamjen e De Rades,
    O bardhosh i ketij kombi,
    Ti je grure nga gruri fares,
    Qe mbine dhe ne fund te honit.

    Ball’ i burrave te rende,
    Mencuri e kuvendimit,
    S’luan kurr’ nga fjal’ e dhene,
    Ti,o bese e Kostandinit!

    Ngado jane shqiptaret
    Vecan ty te kane per zemer,
    Sado larg te ngrihen dallget
    S’te harrijne dot as ne thember.

    Fol o Bace te qofshim fale,
    (Ti do rrosh ne mijra vjet)
    Selam Kadares dy fjale:
    “Guri i rende ne vend te vet…”

    Tash ka dal Esat Toptani,
    Patriot denbabadeni,
    Dhe Avniu,pik’e djalit
    Pqaskej qenur krimineli!…

    Reply to this comment
  33. . December 14, 15:41

    O Zot, ky duket si djalli vete. Perendia e ruajte popullin e Kosoves me kete palo kryeminister.

    Reply to this comment
  34. Bled December 14, 20:05

    Hahahaha gjithe ky adhurim per Qosen vetem sepse ka qene kritik i Berishes dhe mbeshtetes i Rames. 90 per qind e komentuesve jam i bindur se nuk i kane lexuar kurre nje liber

    Reply to this comment
  35. SuloKapedani December 14, 20:56

    Kjo eshtè çudia qè kosovarèt nuk çuditen,Prishtina e votoi Mustafen njèlloj si saloviçin mè 23 qershor ,kurse z.Thaçi i dorzon detyrèn pse?Kjo ka njè domethènie,hajduti merret me hajdutin ,a vertetohet?Po pse nuk pèrgjigjet z. MUSTAFA per tè ardhurat e bankes Dardania ne fafor tè ushtrise sapo formuar nè atè kohè.Diaspora kosovare kontriboi kurse mustafa me bukoshin vodhi,kjo èshtè poshtèrsi dhe tani ky njeri bèhet kryeministèr i kosovès , ky zjarrvensi i saj tamam si berisha i 97-es.Sa per disa komentues them me keqardhje se janè akoma ne shtratin e bashkepuntorève tè fashizmit si nè 1944-èn.Ju them se nè shqipèri nuk ka burra,ishte ai sa qe gjalle Enver Hoxha,kurse ne kosovè èshte ai qe eshtè gjallè akoma Rexhep Qose, Nderi i Kombit,Te tjerèt janè plehra qè i tregon historia mè vone,qè ta mèsoni ngrihuni nga varri dhe pyesni bijte e niprit tuaj,!

    Reply to this comment
  36. lufter December 15, 00:43

    Rexhep Qosja ka te drejte per faktet qe paraqet dhe konkluzionet qe nxjerr per Isa Mustafen. Keta tipa si ky Mustafa i jane qepur shqiptareve si shushunja ne Kosove e Shqiperi.shikoni ne fotografi Mustafen qe i ngjan Gebelsit dhe kur ve gjyslyke i ngjan Berias.

    Reply to this comment
  37. alfade December 15, 01:36

    Bizantinizmi klasik i shfaqur me velo te re ne shekullin 21 te shqiptaret nga te dyja anet e
    kufirit ! E kam fjalen per qeveritaret ! Mjere ky popull !

    Reply to this comment
  38. avrizuja December 15, 07:27

    KRYEMINISTRI EKONOMIST ISE MUSTAFA NUK KA PSE TE PEZMATOHET KAQE SHUME NGA POETI KOMUNIST REXHEP QOSJA.

    Pse enveristet albaneze ne DITA jane hedhur te gjithe ne sulm per te mbrojtur ISTIKAMIN komunist te Rexhep Qoses? Kur as e njohin fare situaten ne Kosove, por kur edhe Akademiku i Titos Rexhep Qosja nuk ka fituar asnje vote per t’u dalluar ne jeten e tij politike? Sa ithtare ka pas vetes Qosja ne Kosove? Kjo eshte pyetja qe duhet t’i pergjigjen enveristet shqyptare para se te dalin ne DITA si gjela maje plehut per te mbrojtur me “PATRIOTIZEM” dallkauk kauzen e Rexhep Qoses qe jeton akoma me NACIONALIZMIN debil mashtrues te Kohes se Qepes te Enver Hoxhes? Pse kosovaret zgjodhen ekonomistin Ise Mustafen per LIDER dhe jo komunistin poet Rexhep Qosja? Prandaj edhe pergjigja intelektuale per te gjithe enveristet ne DITA eshte:

    MBYLLNI SQUPIN DHE FUTUNI NE BRIMAT E MIUT O ENVERISTE FANATIKE SE KOSOVES NUK I DUHEN ME “PATRIOTE” KUSARE DHE VRASTARE, POR PRAGMATISTE INTELEKTUALE.

    Nga ana tjeter Ise Mustafa nuk ka pse te pezmatohet kaqe shume me brockullat pa dogane te Rexhep Qoses qe e ka treguar edhe me Ismail Kadarene qe di te flase vetem BADIAVA, pra Ise Mustafa duhet te lere menjeane justifikimet per te spjeguar figuren e tij “patriotike” anti-serbe alla vetvendosje sepse sot ne Kosove askujt me nuk i plas se kush eshte me “patriot” se tjetri, nderkohe qe presioni i BE-se eshte duke u rritur tejet mase per nje dialog te qendrueshem me Serbine.

    Reply to this comment
  39. TOMORRI December 15, 08:20

    Meqe u tmerrove pse se kape pushken kur qe koha por ja le penes sot helmimin.
    C’ndryshim ka Mustafa me Thacin ???
    Eurot nga katunaret e Drenices do shkojne tek qytetaret e Prishtines.
    Kosova ??? Prit .
    Do behet bace.

    Reply to this comment
Shiko komentet

Komento

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*