Si të luftoni depresionin me këto 5 ushqime

September 16, 2018 18:01

Si të luftoni depresionin me këto 5 ushqime

 

Të gjithë personat duhet të tregohen shumë të kujdesshëm për sa i përket shëndetit mendor, pasi nëse lihet pa trajtuar mund të përshkallëzohet në depresion, e të sjellë probleme serioze. Prandaj kujdesi duhet të nisi nga të ushqyerit shëndetshëm dhe më poshtë do t’ju rendisim ushqimet që duhet t’i konsumoni me patjetër:

1.Arrat

Arrat luajnë një rol të rëndësishëm në dietën tonë, sepse ato përmbajnë zink, hekur si dhe omega 3. Studimet kanë treguar se acidi që përmban omega 3 ndikon pozitivisht në tru, si dhe redukton simptomat e depresionit.

2.Avokado

Mundohu ta përfshini avokadon gjithmonë në sallatë. Avokado përmban rreth 4 gramë proteina dhe është e mbushur me vitamin K, C dhe E12.

3.Hudhra

Stresi afatgjatë vepron në imunitet, prandaj ju mund të prekeni nga viruset kur jeni nën presion. Hudhra përmban antibaktere të fuqishme dhe për këtë arsye ndihmon sistemin imunitar. Ajo gjithashtu mund të ndihmojë kundër inflamacioneve të indeve dhe nyjave, të cilat rriten në rast të stresit.

4.Farat e lulediellit

Farat e lulediellit përmbajnë acidin omega3, ndaj jo vetëm do t’ju lehtësojë gjëndjen shpirtërore,por gjithashtu do të keni gjumë të mirë.

5.Fasulet

Fasulet, janë të mira për zemrën, ndaj sa më shumë të hani, aq më shumë do të buzëqeshni.  Fasulet veprojnë edhe kundra diabetit, si dhe stabilizojnë nivelin e sheqerit në gjak.

l.h/ dita

September 16, 2018 18:01
Komento

1 Koment

Shiko komentet

Komento

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*