“Jam kundër turmës! Pse nuk m’u përlotën sytë për gazetaren”

August 30, 2018 22:07

“Jam kundër turmës! Pse nuk m’u përlotën sytë për gazetaren”

 

Nga Brizida Gjikondi

Sot jam kundër turmës.

Sot jam kundër kujtdo që gojën, tastierën se ka lidhur me trurin, por me emocionin naiv e të sipërfaqshëm.

Emocionin përtac, të shqiptarëve të kësaj epoke, që ashtu si paranë edhe emocionin e marrin kallëp, pa u lodhur, pa vrarë mendjen, mjaftojnë të kuisin kundër hënës edhe kur dritën ajo se ka të sajën.

Këtë status sot si shumë rrallëherë të tjera po e shkruaj si juriste, jo si qytetare. Sa dëgjova ngjarjen, pa arritur në përfundim emocional, për të mallkuar zotin e te birin e kësaj toke të nëmur për disa por jo për mua, pa mburrur Lalën dhe mbushur sytë me lot, natyrshëm direkt telefonova dhe kërkova, disa saktësime.

A banonte gazetarja Lala tek shtëpia që u qëllua ? Jo më thanë, ajo banon prej vitesh diku tjetër.

Pikërisht dhe mbrëmë kish qenë në shtëpinë e SAJ me bashkëshortin.

Po tek shtëpia ku është qëlluar kush jeton përveç prindërve pyeta? Më thanë që jeton edhe vëllai që është JURIST I BURGUT TË FUSHË-KRUJËS.

Kjo më bëri që sytë të mos më përloten, marazi kundër kësaj toke të nëmur për disa, por jo për mua, të më ridimensionohet, dhe si shpeshherë heshturazi të falënderoj intuitën time.

Psherëtiva e lehtësuar, gazetaria jonë investigative që ka zbuluar llahtarën e mafies vertikale dhe horizontale në këtë palo shtet shyqyr Zotit nuk është vërtet në rrezik.

Denoncimet e tyre skandaloze dhe prangat falë tyre do vijojnë…… bashkë me to dhe turma e revoltuar dhe emocionale që mafies dhe argatëve të saj po ja tund dhëmballën numër 8 me revoltën e tastierës.

August 30, 2018 22:07
Komento

38 Komente

  1. Arben August 30, 22:19

    NJE MEGA BRAVO

    Reply to this comment
  2. Autorja e shkrimit ka shume te drejte . August 30, 22:25

    Nji shkrim qe i vlen shume asaj shoqerie ,
    te perdor frenat dhe llogjiken ,
    pa te cilat nuk mundet te funxionoj si shoqeri asnjiher ,
    por si turma histerike ,qe per nji lehje ne erresire ,
    cirren
    “kapeni hajduutin ”
    e pash un (ishte ai ! )

    Ne vend qe te gjithe te heshtin , si bejne kudo ne
    Bote qytetaret e bashke me ta edhe banda frymore e medias ,
    e pritur hetimet e policise ,duke mos
    e nxjere ate jashte funxioni .
    Kur do mesohet ai popull te sillet si njeri …

    Reply to this comment
  3. Bureto August 30, 22:37

    Nuk ngeli problem në Shqipëri pa u politizuar! Nëqoftëse gazetarja nuk jeton në atë shtëpi, por jeton vëllai i saj jurist, pse nuk shqetësohet ai, që qenka jurist në një burg, pra një zyrtar i shtetit? Pse të mos jetë ai i kërcënuari, se me të burgosur, ka të bëjë. Nga ana tjetër pse domosdoshmërisht ngrihet kjo stuhi në mbrojtjes së gazetares, kur të paktën nga këto të dhëna nuk rezulton të jetë ajo objekt sulmi, shantazhi apo kërcënimi etj?
    Dhe ngrihen kështu në këmbë opozita, shoqatat e gazetarëve dhe deri tek OSBE dhe ambasada? Por shumë shpejt besoj se do të dalin arsyet dhe e gjitha kjo do të shfryhet si një flluskë sapuni. Ku kjo ngjarje, e ku ajo që për pak, desh na iku për lesh deputeti Tom Doshi, e sa e sa karagjozllëqe të tjera që kanë ndodhur në këtë vend.
    Deri më sot në Shqipëri nuk ka ndodhur asgjë kundër ndonjë gazetari me përjashtim të rastit të Mero Bazes, e Nikoll Lesit, për të cilat rezultoi se kishte futur dorën vetë politika, për arsye që më mirë se kushdo i dinë vetë ata.

    Reply to this comment
    • Doni apo nuke doni ju o mije kenetash,e ju o "trima"shqiptaresh,Drejtesia do te BEHET. August 31, 17:14

      O Bureto,sa shpejt kjo artikullshkrurse dhe ju na e paskeni harruar thnjen popullore,I bie praftit ta marre vesh dera.Dera ne kete rast eshte ,gazetarja,apo nje luge supe e prishur ngrene nga bijte e mostrat e diktatures komuniste ju ben te villni gjithe ?Turp,marri dhe bashkefajsi se bashku.Mjaft me,eshte koha e luftes kunder terrorrit,dhe jo e avokatise dhe e binjakezimit me te.Kohes viktima u kap dhe kriminelet iken ne drejtim te (u bene deputete,ministra,kryeministra e presidente i mbaroje vaji kandilit dhe kete po e verteton kerkesa me force nga populli,USA,BE zbatimi me rigorozitet i Reformes ne Drejtesi,VETTINGUT DHE LIGJI I DEKRIMINALIZIMIT.Nuku do te kete leke te piset dhe riciklim te pushteteve brenda djallit qe t’ju shpetojne nga banga e drejtesise,per mijra krime e superkorrupsione te bera ne dite e vite deri me sot nga fuqia e pushteteve.Besoni,binduni e rrefehuni nje here te vetme ne jete,qe Populli,USA,BE,e Ligji dhe Zoti t’u meshirojne.

      Reply to this comment
    • ela September 4, 11:52

      fix ashtu eshte sic shkruan ti po kjo eshte gazetarja e sali berishes prandaj i bejne kaq jehon,Tan hoxha u kercenua direkt nga Sali berisha dhe asnje nuk foli.bura bythlepires dhe gra lavire ka ky vend

      Reply to this comment
  4. Komentuesi August 31, 00:17

    Bravo Brizida! Te lumt mendja.I ke rene pikes.

    Reply to this comment
  5. demo August 31, 01:48

    Shifi surratin,veri vulen-thote turku.
    Me sa kam kuptuar tek kjo Lala,kjo e konsideron gazetarine NJE GARE.Goja e saj nuk pushon duke artikuluar me nje shpejtesi te pazakonte per gjuhen shqipe ,fjale me shpejtesine e rafaleve te mitrolozit.Nuk jam ne gjendje ti perceptoj kercitjet qe i dalin nga goja dhe gjithmone kur shoh kete ne studio ndrroj stacion.
    Nuk e di a kane lidhje numuri nrekord i fjaleve qe artikulon gjuha e saj,me gjykimin. E vleresojne,E GEZOFSHIN!
    Kjo cfaqja tjeter me plumba prej verteti qe dalin nga grykat e armeve mbi nje shtepi qe nuk eshte e saj,ku nuk banon ajo,por i ati dhe vellai i saj,nuk e nderon,por e fundos Lalen.
    Ne garen profesionale,ku ajo eshte leshuar si grifshe,kjo cfaqje tetrale eshte si nje grusht me doping kali,ne garat sportive.Lala sot dhe neser,ndoshta dhe gjithe javen do ti lere rivalet mjaft prapa si Lui Armstrong,por kur te sqarohet gjithcka,kur te behen analizat,kur t`i bjeri kallai dhe te zbulohet buja e kote,ajo do te detyrohet te dali publikisht nderkombetareve dhe kombetareve dhe OJQareve.-Mos mka qani hallin,se nnuk e kishin me mua! Kthehuni neper shtepi dhe shikoni hallet tuaja!

    Reply to this comment
  6. Alban August 31, 05:53

    Bravo, Brizida Gjikondi! Ti u ngrite ne nje kohe kur perbindeshat e 97-es gjunjezuan kryepushtetaret!

    Reply to this comment
  7. Germicoku August 31, 06:47

    PO. Artikullshkruesja ka te drejte. Pse u propagndua me aq buje ne emer te gazetares,kur ne fakt ajo nuk na banoka aty? Pse paskan qene femijet tek gjyshi?
    Pse te mos permendet emri i te vellait,kur edhe ne fakt shtepia qenkerka e te vellait? Pse u shkruajt : U ellua shtepia ku banojne prinderit e gazetares e jo te vellait? Kujt iu desh kjo buje kaq e madhe ,kur ne fakt gazetarja nuk banon atje? U qellua shtepia ,si shenje kercenimi ? Per ke ? U qellua ne oren 03 te nates. A e dinte valle kercenuesi se gazetarja ishte brenda ne shtepine e prinderve? Kur e ruajti qe u fut brenda ne shtepi, apo degjoi se kishte shkuar te prinderit,a nuk e pa apo u interesua se ajo ishte larguar ? mendimi eshte se kercenimi nuk ka lidhje me gazetaren . Sipas veprimit e nxitimit te PD-se , kjo u shfrytezua nga PD-ja per simpatizanten e saj.

    Reply to this comment
  8. Arben August 31, 06:57

    Sho sho, si qenka puna.

    Reply to this comment
  9. Selua August 31, 07:21

    Shtatori po vjen!
    Mos vallë ka ndonjë SKENAR si me Hajdarin Shtator 1998????…
    Dhe tani Shtatori i Monës na pjell nonjë Hajdaricë????
    Zot mos na ruj se rruhemi vetë!

    Reply to this comment
  10. enverdjali August 31, 08:44

    Bravo Gjikondi mendim i i sakte dhe i perparuar, qe ne shqiperi eshte shume pak dhe pothuajse plotesisht ne vendet Skandinave si Norvegji, Suedi etj.

    Reply to this comment
  11. DRINI August 31, 08:54

    E ç’fare duhet mençuria e nje juriste si Bizida ne keto faqe kur nuk perben klikime por vetem tregon nje te vertete qe ka do kohe qe mungon e do te mungoje deri sa ne krye te shoqerise te vije kjo !Respek jo per shkrimin por per identitetin e moraleshem qe identifikohesh ne nje shoqeri pa moral e ideologji.Pergezime

    Reply to this comment
  12. Plaku Xhuxhumaku August 31, 08:57

    Znj Brizida Gjikondi edhe kjo qe keni shkruar juve sherben per 15 minutat tuaja te fame. Ju dilni kunder turmes, sic e quani juve, dhe tamam per kete arsye nuk keni te drejte, te pakten jo deri ne fund. Nje shtepi e qete, me pleq e femije brenda qellohet me automatik. Edhe pse keto plumba mund te mos jen drejtuar kunder gazetares, juve ju duket normale? Apo meqe jeni juriste mendoni se po te mos ndodhin gjera te tilla, juve do te ngeleni pa pune. Oj zonje e nderuar, turma mund te kete egzagjeruar, por edhe zotrote ke folur si e ema e Zeqos maje thanes.

    Reply to this comment
  13. Toni August 31, 09:03

    Per cfare gazetaresh eshte fjala, qe u rrezikohet jeta ne Shqiperi?! Jane ndoshta ata qe nuk po lene gur pa levizur, duke zbuluar krimet e pafundme te ketyre 25 viteve, autoret e te cileve i shohim perdite ne ekranet e televizoreve, duke u zgerdhire e na thene hapur: te na hani menderin, o rrace e zgjebosur?! A me falni, po te tille nuk kam perjetuar dhe isha ne nje moment enderrimi. Gazekaret ne kete vend jane vec pengmarres te lizensuar, qe vendosin fletet e gjobes dhe hane pjeset qe u hedh politika hajdute.

    Reply to this comment
  14. info analitike August 31, 10:04

    Edhe ky shkrim i Brizides nuk me bindi!
    A i di Brizida arsyet perse u qellua me arme ne ate shtepi e kujtdo qofte? Perse e perjashton apriori mundesine qe te jete paralajmerim edhe per gazetaren duke i trembur prinderit a familjaret e tjere? Nga i buron kaq siguri Brizides apo thjesht hajde se po dal kunder? Une mendoj se derisa te mos hidhet drite mbi arsyet e verteta te ketij akti kriminal nuk duhet te spekullojme me pamflete politike apo popullore.
    Shoke te Dites her tjeter kini guximin te publikoni edhe shkrime ku Brizida godet rilindjotet se keshtu sikur nuk ka lezet qe te publikoni vec cfare ju intereson juve thjesht ngaqe gazetarja nuk eshte ne simpatite tuaja. Po ti kishte ndidhur ndonje bedriu a viktori ama cdo te kishit bere namin.

    Reply to this comment
    • Grigor September 1, 10:32

      Ore si ka mundesi qe te gjithe halete e Shqiperise mbrojne qenin Sali Berisha? Po si more njerez mbetet mut qeni, si ne kohen e Enverit dhe tani? Prape beheni me nje komunist si Sali Qen Berisha, edhe kur Enver Komunisti ju shkerdheu mbare e mbrapsht? Kaq me penallti ju ka lene Enveri sa u dashuruat mbas komunistave?
      O ti derr me zile qe e quan veten InfoAnalitik. Kur ne demokraci e merr pushtetin nje parti tjeter, nuk do te thote se e moren armiqte, o katunar i persekutuar qe dashuron xhelatin kaq shume sa i ke marre edhe zakonet. O trap zalli! A do qe te rrezohet pushteti i PS dhe te nderrohet me nje parti tjeter? Po dil pra dhe formo nje opozite per se mbari, se me kete opoziten e Lolo Bashes, edhe 8 vjet prape Ramen do kesh, dhe ti prape do besh ham ham neper komente per “shoket e Dites”, ndersa Rama vjel frutet e budallallekut dhe pazotesise tuaj qe nuk dini te beni as opozite, lere pastaj te merrni pushtetin.
      Ramen mund ta shash edhe pa mbrojtur nje farse te tille si kjo zhurma per ca bresheri, qe u ka dale si pronare kjo Lala, dhe vrapoi per ta noterizuar pronen – “jam une, jam une ajo qe me qelluan, megjithese nuk isha fare aty”. Akoma nuk ka dale as analiza balistike e te shtenave, nuk kemi pare ndonje gjurme plumbash ne murin e nderteses, nuk kemi pare asnje tjegull te thyer, por disa plumba ne ajer qe nuk dihet se cfare ajri kane qelluar. Sepse po qe per ne ajer, ata kriminelet e paditur mund te kene qelluar ne ajer edhe drejt Shkodres, apo Pukes, kushdo qe te kete qene ne ate drejtim ne vije ajrore.
      Vetem gezhojat jane gjetur ne rruge, dhe mbas disa oresh, dikush arriti perfundimin se “me mua e kane patur, se nuk ka mundesi. Une jam njeri i madh, dhe me kane inat. Une jam njeri me rendesi, keshtu qe me mua e kane patur.”
      Po qe per hamendje si ajo e “bjeri pragut te degjoje dera”, pse te mos hamendesojme qe tere kete gjelle qensh e ka porositur Basha per te dale pastaj, e te thote njesoj si babi i tij “E ka qelluar Rama me mkriminelet e tij”? Variant eshte apo jo?
      Po sikur te kene qene disa debila me arme qe kane bere si garipa ne rruge, te cilet as gazeten nuk e lexojne, e jo me te dine se kush eshte kjo Lala.
      Kjo duket si nje film shume i dobet me titullin “Te shtena ne La La Land”.
      Na mbyten debilat dhe te indoktrinuarit e kohes se Enverit qe shohin vetem miq dhe armiq.

      Reply to this comment
      • info analitike September 1, 11:49

        Kur harron te terheqesh ujin e WC-se del gjithnje ndonje Grigor!

        Reply to this comment
      • ela September 4, 11:57

        Ta them une,perkrahin Saliun sepse ai dhe Iliri kane ble gjithe shqiperine,ua kane mare pasurine per nje kafshate nepermjet kryetareve te komunave dhe u kane hedh nje thele,kuptohet me aq kenaqet shqiptari sepse akoma ska mesuarte lahet me dush ,jo me tjeter qe ketu fillon cilivizimi prandaj nje malok si sala i ka vene per fund duhet nje 97 qe ta qeroj pergjithmon.mos te duken bura kata idiotet e Rilindjes? jo mor jo jane felliqesira te gjithe

        Reply to this comment
  15. Nje shqiptar August 31, 10:45

    Brizida Gjikondi, ne shkrimet e komentet tuaja kurdohere ke qene e sakte dhe perfaqesuese e denje e shoqerise civile por kesaj here me duket se ka diçka qe nuk shkon. Nje krimineli qe qellon me kallashnikov kunder nje shtepije ku banojne prindrit, vllau si dhe femijet e nje qytetari apo gazetareje qofte edhe jo Klodiana Lala, duhet ti vihen prangat dhe te hetohet ne thellesi. Turma, gazetaret si dhe ne te gjithe duhet te denojme kete akt kriminal dhe te kerkojme qe te zbardhet sa me shpejt. Mendoje qe edhe ti, si kurdohere qe ke shkruar, duhet ta denoje ne rradhe te pare aktin, kriminelin qe qellon drejt familjeve tona dhe jo te perqendrohesh ne biografine e personit, ne aftesite e uleta profesionale si dhe ne burimet e informacionit te nje gazetareje. Prandaj bashkohu edhe ti me turmen kunder atyre qe me automatiket dhe plumbat e tyre duan te krijojne atmosferen e terrorit dhe frikes. Plumbat synojne te na mbyllin gojen e te krijojne idene qe nuk jemi te mbrojtur nga shteti dhe organet tona te rendit, qe faktikisht po funksionojne mjaft mire.

    Reply to this comment
  16. Syri i Shkodres August 31, 11:56

    Gazetaret tip klodiana dhe disa te tjere qe vetem shajne Ramen dhe mbrojne berishen! Keta jane pjese e mafias saliniane dhe likjane! Gazetare medioker! Megjithate nuk ka faj familja! Eshte veper e saliut! Paralajmerim per SHtatorin qe eshte ne prag!

    Reply to this comment
  17. Briz August 31, 12:28

    Brizida eshte tip e coroditur per vete. Sot shkruan kunder Lales (dhe mund te kete te drejte ne kete rast), por motivi pse shkruan eshte se ajo e urren Lalen, kete fytyre-kali (Brizida vete eshte kokelope). Po te ishte nje gazetare tjeter, Brizida nuk do shihte fare anen profesionale si avokate por ndjenjat e saj anti-Rame.

    Shpesh kjo Brizide i eshte bashkengjitur ca protestave anti-Rame po me te njejten urrejtje qe ka kunder Lales. Sic beri me protestuesit vandale te Kukesit. Hajde merre vesh Briziden.

    Reply to this comment
  18. alphade August 31, 13:26

    Komenti im …..

    Reply to this comment
  19. Llado August 31, 14:17

    Mendoj se z.duhet te pikellohet per fatin dhe jetet e pa sigurta te Shqiptareve dhe te sain.Keqardhje per pa pergjegjshmerine si qytetare. .Llado.

    Reply to this comment
  20. Dash Pacja August 31, 14:31

    info analikake…..kike….. tike, mor ta mur dreqi kaptinen,tamur!
    Po tina paske qene ene gazekar….gazezar……gazetar mre pacafi !!!!!!

    Reply to this comment
  21. gjermani i fundit August 31, 15:00

    ndoshta ke te drejte Brizida, ose ndoshta jo.., se edhe juristi i burgut eshte nje funksion,/pozicion pune, dmth qellohet per shkak te detyres dhe nqs gazetarja eshte punonjese ne biznes privat (siç eshte dhe ndofta nuk duhet te jete massmedia), juristi eshte pozicion publik..Por ndofta duhet ta axhustoje me mire shenjestren (ose Nishanin) e kritikes, se kjo qe hamendesohet eshte instrumentalizim i personazhit dhe jo ndofta drama e tij. Edhe une jam kunder turmes, me pakt qe “turma” eshte tufa e dhive qe del nga stani i saliberijshave

    Reply to this comment
  22. Dodona mbi Tomorr August 31, 16:49

    “—-U sulmua gazetarja , sulm ndaj gazetares eshte sulm ndaj shtypit te lire ….” e shume “klithma ” te tjera ne mbrojtje te gazetares Perse vihet theksi tek gazetaria?Vetem gazetaret mbrohen me ligj nga shoqeria? Perse nuk thuhet se atje u godit nji familje, u kercenua jeta e nji familje , liria e saj , pamvaresisht se atje mund edhe te kete banuar kjo gazetare , por ishte nji familje me te gjithe pjestaret e saj!dhe cuditerisht zhurma behet vetem per gazetaren!Prandaj i jap te drejte Brixhides , kesaj labeje “kokforte” qe ashtu si i jati dhe gjyshi i saj lufton kunder padrejtesive si qytetare e denje e ketij vendi

    Reply to this comment
  23. Mali August 31, 18:13

    Mendoj se asnje nuk duhet te flase perpara se te dime se kunder kujt ishin ata plumba.Ne kete rast duhej marre ne mbrojtje jeta e njerezve dhe jo te hidhen shashka tymuese.Kur veprohet kaq keq edhe nga drejtuesit shteteror,qe flasin kodra pas bregut tregon friken qe kane.E verteta duhet te dale per te mbrojtur jeten e njerezve te ketij vendi,se deri tani jeta eshte malli me i lire ne Shqiperi,nuk ka vlere fare.

    Reply to this comment
  24. une kaq di, po ti? August 31, 21:20

    Edhe une do tu thosha dhe nje here mos u nxitoni; ka pasur dasem aty afer dhe persona te dehur kane qelluar. Mbase kane pase dhe ndonje indicie, ama rakia u ka dhene kurajon te shtijne ashtu si kot. Po te kishin qellim, do ta kishin arritur si ka ndodhe dhe here te tjera

    Reply to this comment
  25. I tille je , sa here qe hap gojen August 31, 21:52

    O plak matuf , zhurma sot behet , sepse eshte sulmuar me arme zjarri , shtepia e nje gazetareje , jo pse eshte sulmuar shtepia e dy pleqve , apo e juristit te burgut te Fush-Krujes … ! A e lexove artikullin dhe komentet , apo , si matuf qe je , duhet te ta falim ?! Plak matuf i rrjedhur !

    Reply to this comment
  26. MH September 1, 23:35

    Persi po duken muhabetet.Ky episod na kenka e rradhes Babalja 2.
    Keshtu asht kur PD shperdoron detyren dhe i futet rruges se fashizmit demokratik.

    Reply to this comment
  27. alphade September 3, 09:17

    Per t’i rritur nje cike “ryben” kesaj gazetarje te deshtuar,
    miqt e saj saliste thuren skenarin e “famshem” te “sulmit”
    ndaj kesaj gazetarje. Tash po vjen shtatori dhe bandat
    saliste e leseiste me flamurin e “Revolucionit Dhimokra-
    tik” lart do te “permbysin qeverine Rama2”. Keshtuqe du-
    hen krijuar sa me shume “babale” dhe skenare “Bibash” ,
    por keta mjerane i bejne hesapet pa hanxhine, krijojne
    furtuna ne nje gote uji me qellimin e vetem te destabilizi-
    min e vendit. Dhe pse ? Vettingu,zoterinj, vettingu ! Aty
    qendron i gjithe quintesensa e gjithe ketij ” Shturm und
    Drang-u”, “Stuhise dhe vrrullit” qe ka ndermarre Saliu-
    Basha- Mona – Meta ,ky i fundit iu eshte perveshur maja-
    te maleve duke e filluar nga “Baba Tomrri” dhe duke per-
    funduar ne majat e maleve te Veriut ,por une do t’i reko-
    mandoja edhe malsite e RECIT qe t’i vizitoje edhe ato dhe kam degjuar se atje eshte ndertuar edhe nje burg ko-
    mod i ” Sigurise se Larte”….!!! Lulushi dhe Mona ,sebash-
    ku me dirigjentet e tyre Berisha- Meta thone se ne Shta-
    tor do te permbysin qeverine aktuale,por une po i pyes
    A kane pyetur nderkombetaret per kete “Epope” qe po
    ndermarrin per rezimin e qeverise ???? Sepse ekziston
    rreziku qe ta pesojne si ne 14 shtatorin e vrasjes se Aze-
    mit ku u dekkarue ne Radio-Tirana se e rrezuam Fatos
    Nanos por nuk zgjati vecse disa minuta kur erdhi urdheri
    nga “lart” desha te them nga jasht dhe me perteka si te
    bagetive iu thane “lipsuni zagare se mjaft lehet”, “Ne de-
    mokraci nuk merret pushteti me dhune,me grusht shteti,
    por me VOTEN e POPPULLIT. Dhe konet iken me bisht
    nder shale! Edhe ne kete shtator e pertej shtatorit cdo
    tentative per zhurme,zallamahi destabilizuese do t’u
    thuhet nga nderkombetaret : Stop ! Kot lodhen bandat
    mafioze,terroriste te Salushit dhe Metushit te krijojne
    anarki e zalkamahi sepse nuk i mbeshtet as faktori bren-
    deshem dhe aq me pak faktori jashtem,megjithese kush-
    tet kane ndryshuar siperfaqesisht ne arenen nderkombe-
    tare perseri bota e civilizuar dhe jo vandale si e bandave
    tona mafioze nuk i mbeshtet aktet terroriste e banditeske
    qe perpiqen te krijone aktualisht ne vend. Sa per Vettin-
    gun askush nuk mund ta ndaloje e ta sabotoje,por vetem
    ta vonoje.Sistemi gjyqesor i korruptuar,me veshtiresi ,por
    po ecen drejt shkaterrimit te tij. Heret apo vone vettingut
    nuk do t’i shpetojne as politikane e korruptuar,te cilet jane
    edhe me te rrezikshem se sa te paret. Kupolat e politikes
    ne radhe te pare duhet te ballafaqohen me vettingun ! Dhe ketu pikerisht eshte “Thembrra e Akilit” ! Asnje nga
    zyrtaret e larte nuk e duan vettingun. Prandaj shpiken gji-
    fare lloj pretekstesh nga politikanet per ta zvarritur vettin-
    gun sepse po e shohin se nuk mund ta pengojne me,sic
    bene keto dy vjet lufte te eger neper kulisat e Strasburgut
    dhe te Venecias.
    Le te presim dhe te shpresojme cdo t’na sjelle shtatori e ne vazhdim deri ne Qershorin e Vitit qe vjen ku vendi yne
    perseri do te “ballafaqohet me BE- ne” ! Dhente zoti qe
    K/ministri ajtual t’i lere batutat dhe zhargonet Konica- Noli
    qe nuk i vlejne asnje nga 650 mije shqiptareve qe mezi e
    ngrysin diten dhe t’i jape “dum” situates qe mbreteron ne
    Shqiperi. Mjafton te t’i jape rruge zgjidhjeje institucioneve
    te Drejtesise,t’i pershpejtoje ato qe te jene te gateshme
    te veprojne jasht dhe pavaresisht nga Politika dhe te coje
    para Drejtesise te gjuthe politikanet e korruptuar duke fi-
    lluar nga bandat e lartpemendura e deri te ish-ministrat e
    ministrat aktuale: NDESHKIM- KONFISKIM ….!

    Reply to this comment
  28. T. Voda September 3, 20:43

    -=- ”INTERVIST e IMPROVIZUAR ” JA SI ” MENDOJNE”–;;
    1– Xha Braho–[ nje COBAN i mocem] ;;
    —- Bam e Bum kembora e madhe , qumesht GJYSEM OKARE.– . ose —- …’’’P..rdh moj mace bej peronda, cate trasha e ca te holla’’
    2– Shkrimtar i hershem .. ;; — — ”Shume Zhurme per ASGJE” -….– ”Re ne PANTALLONA”…
    3 – Kngetari ‘’Famoz’’.. [ ish’’ Repist’’ i Bashkis] —.. ZHurm, ..,!!,,ZHurm…!!! ..- SHum zhurm… !!! ..shume ZHURME..!!!…
    4 — Nje ish USHTARAK … [i para viteve 90] …
    …….. Nje here e nje kohe ….[ kur Shqiptaret kishin ushtri]… Beheshin Stervitje te Mbedha Taktiko-Koplekseme DY ANESHE me TRUPA , dhe viheshin perballe njera tjetres , nje e me shume Brigada ose Divizione..[Ne gjuhen e popullit, quheshin ‘’LOJRA’’ ushtarake ] . Ne munges te armikut real, viheshin perball po forcat tona, Me radhe, NJERA PALE LUANTE ROLIN E ARMIKUT. [kundershtarit]
    –ATO i pergatiste dhe drejtonte nje GRUP Koadrosh Kryesore nga Shtabi Pergjithem , I emertuar ‘’UDHEQIA E STERVITJES’’. Ideja dhe plani konkret I veprimeve , VARJANTET dhe SITUATAT konkrete mbaheshin sekret per te dy palet , ne menyre qe veprimet e tyre te kryeshin sa me afer realitetit.
    — Gjate dinamikes , qe trupat dhe shtabet te mos binin ne qetsi , hera heres ne interval kohe ‘’UDHEHEQIA E STERVITJES’’ [LOJES] perdorte situata, elemente e vepprime te ndermjeme te shkalles minore e taktike. Aty perfshiheshin incidente, provokacione, situate kercnuese , veprime dizinformuese e mashrtuese , zbulim me kerkim, perdorim grupe [n/grupe] zbuluso-diversioniste etj…etj… KETO apo te tjer elemente perdoreshin per te mbajtur FORCAT ‘’NDER-LUFTUSE ‘’ NE TENSION DHE AKTIVITET TE PERAFERT ME ate TE ‘’LUFTES’’ . …………………….
    — KERKOJ NDJES per kete lloje shtjellimi , POR, … nuk tthone kot se, POLITIKA ESHTE LUFTE PA GJAKDERDHJE. Kurse, LUFTA ESHTE POLITIKE , ME GJAKDERDHJE.
    —- POR,.. ka gati 3O VJET, …. PARTITE POLITIKE [ne vecanti PP.[PD—PS- ] e, partite e tyre satelite] KANE LUAJTUR E ‘’LUAJNE ME VETEVEHTEN’’ DHE PUPULLIN… Rezultatet e kesaj loje filluan qe me thyerjet e xhameve, pastaj djegiet , shkaterrimet, vjedhjet e grabitjet e dhuneashme, vazhdoi me perdorimin e eksploziveve, hedhjen ne ere te shtyllave elekrtike e te objekteve poblike , e deri qe me vrasjet e pa zbuluara te 2 prillit e tjer.. [ FILLOI ME TE ASHTUQUAJTURAT FORCA TE ERRTAE E DESTRUKTIVE te kohes se Ramizit e deri sot,… te cilat nuk u zbuluan e nuk u goditen asnje here ashtu si duhet , dhe as kane per tu gjendur e goditur realisht.]
    — Rezultatet e kesaj ‘’ loje ‘’ e kane burimin ne PARLAMENT. Nga cfaqet e DHUNES VERBALE,,.. NE RRAHJET , KACAFUTJET E DERI PERLESHJET ME GRUSHTA, CIZMET, TYMUSE E deri PISTOLETAT E MAZREKEVE, HAJDAREVE …etjer….deri me sot.

    — REZULTATET E KESAJ LOJE VET HELMUSE , VETEMBYTESE E VET SHKATERRUSE JANE VAZHDIMESI E LUFTES FAMKEQE TE KLASAVE TE NIVELIT BASTARDME E TRAGJIKE, me objektiv kryesor SHPERBERJEN e SHQIPERIS e te KOMBIT ne teresi. . Eshte nje lufte qe sic thuhej dikur ‘’HERE NGRIHET E HERE ULET , POR KURRE NUK SHUHET’’
    — Kjo lloje ‘’LOJE’’, hedhur si ide nga RAMIZ ALIA si Komandant I Pergjithshem per pergatitjen e Ushtris ne fillim te vitit 1989 […KETEJ E TUTJE DO TE LUAJM ME VETVEHTEN…] deri diku ishte e justifikushme edhe ne vitet para te ndryshimit te sistemit . Taktikisht per modelin ‘’Ktovician ‘’ deri ne nje fare mase ish e justifikushme per instalimin e bute te pluralizmit , para-ndalimin e gjak-derdhjeve..dhe krijimin e nje imazhi te nje opozite te forte e te besushme nderkombtarisht
    —- Perzjerja dhe futja ne kete ‘’LOJE’’ e njerezve te pa afte e te pa ndershem, ‘’gjak-shprishur’’ e ‘’ gjak-pshurrur’’, ‘’bisht-perdredhur’’ e ‘’kurriz-perkulur’’, nderhyrja e marja e drejtimit edhe nga segmente e qarqe te njohura anti shqiptare , venia ne perdorim e te gjitha llojeve te ‘’armeve ‘’ duke filluar nga ato mediatike e deri ato luftarake , ka synuar e synon me te gjitha menyrat te thellohet zhvillimi i reaksionit zinxhir per goditjen e shperberjen e atij vendi, ne cdo drejtim e qelize te ekonomis e bujqesis, te rendi e mbrojties, te edukimit shoqerior e familjar etj… per ta thelluar edhe me tej BJERRIMIN MORAL, SHPIRTEROR, PSIKOLOGJIK, VRASJEN E NDJENJES KOMBETARE E TE ATDHTARIIZMIT, TE SHPRESES E TE BESIMIT, THELLIMIN e BRAKTISJES , KTHIMI E VENDIT NE DJERRINE dhe SHPREHJE GJEOGRAFIKE….
    —- SHPRESOJM GJITHNJE se kjo sdo te ndodhe, ne se Akademiket, Studjuesit e Intelektualet e shendetshem DO TE KENE MENDUAR NJE PLATFORME SHKENCORE AFATGJATE- ‘’Nuk ka Komb Shqiptar pa nje SHQIPERI TE KONSOLIDUAR’’. —- SHQIPERIA aktuale jo me shume se 3-4 miljonshe eshte shume e vokel per te patur mbi 100-200 PPARTI, SHOQATA E ORGANIZATA [ pjesa me e madhe ,, ‘‘ku lef qeni dhe ha macja’’] Vendit mund ti duhen jo me shume se 2 parti politike . Me e mira do tte ishte nje parti me disa fraksione te brendeshme. Drejtimi vendit nga nje PRESIDENTE me nje KESHILLE TE GJERE PRESIDENCIAL qe AI dhe DEPUTETE te zgjidheshin direct nga populli. KRIJIMI I NJE FRYME , [KLIME ] TE PAJTIMIT KOMBETAR DHE TE DENIMIT NJE HERE E MIRE TE CDO AKTI E MARVESHJEJE QE BI E NDESH ME INTERESAT E KOMBIT SHQIPTAR. ..
    — VENDOSJA KUDO E PERGJITHECKA E LIGJIT DHE DREJTESIS ..
    — Tomor.Voda – — NY

    Reply to this comment
  29. Naseri September 4, 01:44

    Te lumte Brizida. Kesaj gazetares i duhet ndonje arsye per azil dhe o burra, ca plumba mureve dhe mire per te gjithe:
    – kjo shkon kerkon azil se edhe rr. Elbasanit me vrap doli ne media thua se kish ngrene fasule.
    – edhe i vellai thote ja se per punen ma bene (helbete se mos i ka marre leke ndonjerit per ta liruar dhe i ka dale dore boshe)
    – edhe opozita kakaris me shpresen se do ngreje nga varri te vdekurit e para 45’ses qe ti dalin ne protesta se keta pas 45-ses e kane pare qe ska pike vlere kjo opozite.
    – edhe media e gazetaret kane cte shkruajne ne amoralitetin e mbrojtjes se dikujt qe shpif sa here del ne ekran.

    Reply to this comment
  30. Adih September 4, 12:59

    U qellua ,mbi familjen e gazetares ,u qellua edhe mbi gazetaret e tjere ,por mos harrojme u qellua edhe mbi ne te gjithe popullin. U qellua me kallashnikov fjala e lire .. “.Rrini urte ne jemi ,ne doren tone e kemi oksigjenin ,edhe mund tja u mbyllim rrubinetin .Me kujtoht edhe vrasja e te riut gjygjtar Konomit . Kishte kjo dy pamje . 1 …Mbylljen e gjygjit per keto prona ,por 2 ..Me kryesorja ,ju te gjithe te tjeret ,pronare ,qe ju a kemi vene nofken “ish Pronare” ,ky fat ju pret ,tamam si gjygjtar Konomi ,prandaj ,ka edhe me keq rrini urte se ????
    Jemi edhe ne populli vetfajtore ,per zullumahite qe na kane servirur keta katovicaret ,qe ne i votojme dhe na kane kthyer ne populin ne loje volejbolli . Ma jep ,ta jap ,dhe hidhe nga ana tjeter.
    Nderime , e rrespekte Z Gjikondi.

    Reply to this comment
Shiko komentet

Komento

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*