Të lodhur dhe të pamotivuar, disa nga faktorët që ndikojnë

August 12, 2017 14:45

Të lodhur dhe të pamotivuar, disa nga faktorët që ndikojnë

Nëse ndiheni gjithnjë të lodhur dhe të pamotivuar, kjo nuk mund të jetë pa shkak.

Përveçse mund të sinjalizojë një problem shëndetësor siç mund të jetë anemia, diabeti, hipertiroidizimi ose hepatitit C.

Por nëse mjeku i përjashton këto si shkaqe, atëherë problemi duhet parë diku gjetkë.

Shkaqet e fshehura të lodhjes mund të përfshijnë:

DIETA

Një dietë me ushqime të përpunuara dhe sheqerna të shtuara shpie në lodhje.

Për këtë mjekët rekomandojnë që të aplikohet një dietë me përmbajtje të lartë proteinike, kryesisht peshku, arra, fara dhe fasule me tetë deri në 10 lloje të ndryshme frutash dhe perimesh në ditë.

NUK MJAFTON OMEGA-3

Mundohuni që ushqimet që konsumoni gjatë vakteve të jenë të pasura me omega, 3 acide yndyrore. Omega 3 ndihmon për të zvogëluar depresionin, i cili mund të bëjë që ju të ndjeheni të lodhur.

Në kategorinë e ushqimeve me përmbajtje të lartë të omegës përfshihen peshku, zarzavatet me gjethe dhe farat e lirit.

MANGËSI E VITAMINËS D

Disa hulumtime tregojnë një lidhje midis nivelit të ulët të kësaj vitamine, mungesës së energjisë dhe depresionit. “Vitamina D është bërë në lëkurën tonë me rrezet e diellit.

Në qoftë se ju jetoni në një zonë me nivel të ulët të diellit, bisedoni me mjekun tuaj në lidhje me rikuperimin e saj. Merrni 1,000 njësi të vitaminës D në ditë në qoftë se ju nuk jetoni në një klimë me diell “, këshillojnë mjekët.

GJUMI I PAREHATSHËM

Kur vjen puna për të fjetur dhe për të pasur një gjumë sa më të rehatshëm të gjithë kemi vështirësi. Arsyet për këtë janë të ndryshme, duke përfshirë rritjen e përgjegjësive apo streset e jetës së përditshme veçanërisht me kalimin e moshës.

Për gratë, menopauza është po ashtu shkak për pagjumësinë. Arsyet e tjera për gjumë të keq janë të lidhura me konsumimin e kafesë dhe çajit. Një shëtitje e përditshme 30-minuta është gjëja më e mirë që ju mund të bëni për të pasur një gjumë më të mirë.

STILI I JETESËS

Nëse ndryshimet e shëndetshme në dietën tuaj dhe gjumi nuk iu ka lehtësuar lodhjen tuaj, shikoni sesa kohë keni shpenzuar ulur. Mungesa e lëvizjes mund të bëjë që ju të ndiheni të lodhur.

STRESI

Stresi mund t’ju bëjë të ndiheni të lodhur. Por kjo është në dorën tuaj. Ju mund ta reduktoni atë duke zgjedhur që të merrni pjesë në sa më pak aktivitete, ose të shmangni njerëz apo situata që jeni të vetëdijshëm që ju ngarkojnë emocionalisht dhe që ju shkaktojnë stres.

August 12, 2017 14:45
Komento

Ende pa komente

Ende pa komente!

Je i mirëpritur. Bëhu i pari që komenton këtë artikull. Kujdes etikën.

Komento
Shiko komentet

Komento

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*