Tefta Cami: Ju rrëfej tim atë

November 13, 2014 19:05

Tefta Cami: Ju rrëfej tim atë

Në kuadrin e rubrikës për nder të 70 vjetorit të çlirimit të vendit nga nazifashizmi, DITA boton pjesën e parë të një triptiku mbi jetën dhe veprimtarinë e patriotit dhe luftëtarit dibran Ahmet Fetah Cami, pinjoll i një dere të shquar atdhetare, po jo thjesht kaq: Oficeri, patrioti dhe luftëtari u bënë bashkë tek një person, jo vetëm për të nderuar luftën dhe gjakun e paraardhësve të tij, por edhe për të dhënë një shembull të madh për pasardhësit. Këto shënime që janë mbledhur nga e bija Tefta Cami (Cani) dhe i biri Moisi Cami (ka ndërruar jetë më 1991-in), janë tejet interesante, sepse hedhin dritë për mënyrën sesi ka funksionuar organizimi shoqëror në zonën e Dibrës gjatë atyre viteve; shpjegon të detaje të vërtetën e çetave antifashiste në rajonin e shquar për luftë kundër okupatorit dhe fqinjëve grabitqarë; dhe veç kësaj ngërthen edhe një raport deri më tash të panjohur: Atë të Haxhi Lleshit, njeriut që mori atributet e udhëheqësit të kësaj zone në luftën antifashiste, kundrejt luftëtarëve të vërtetë që shtinë pushkë e derdhën gjak pa paramenduar historinë e mëpasme, dekoratat apo nderimet false. Një prej tyre dhe ndër më kryesorët, ishte Ahmet Fetah Cami, emrin dhe veprën e të cilit Haxhi Lleshi do të bënte çmos ta errësonte pas lufte, sepse i bënte shumë hije. Por jo vetëm kaq: Lleshi do t’u kundërvihej me pushtetin e madh që kishte akumuluar, edhe pasardhësve të Ahmet Camit, të gjithë atyre që e dinin të vërtetën e luftës.

Disa rrethana fatlume, bënë që Tefta Cami megjithë goditjet mbi dhe nën rrogoz, jo vetëm të mbijetonte por edhe të bënte karrierë mbresëlënëse deri në ministre e Arsimit. Sot, në moshë të shtyrë, ajo i bën këtë homazh të atit që nuk arriti ta njohë kurrë; që u propozua dy herë për të marrë titullin Hero i Popullit por Haxhi Lleshi i sabotoi këto propozime; dhe për gjithë paraardhësve të këtij fisi të madh atdhetar, e bindur se sado vonë, sado me vështirësi, e vërteta në fund triumfon dhe secili merr atë që meriton.

 

Nga Tefta Cami

Më 30 Tetor u mbushën 71 vjet, që ka ndërruar jetë dëshmori i LANÇ dhe Komandanti i çetës partizane të Gollobordës, Ahmet Cami. Njihet si pjesëmarrës i dy Luftrave Botërore dhe si heroi i pashpallur. Ka lindur më 8 Gusht 1900 në fshatin Viçisht të krahinës së Dibrës në një familje me tradita atdhetare dhe liridashëse. Që në moshë të re Ahmeti u njoh dhe u frymëzua nga ngjarje dhe episode trimërie dhe heroizmi të popullit shqiptar, të krahinës dhe të parardhësve të tij si, të stërgjyshit, Mahmut Cami, i vrarë në luftën e Drinit kundër forcave të Hajredin Pashës, (në kullën e tij në Gjoricë është mbledhur Kuvendi i Nëntë Maleve të Dibrës); të gjyshit, Shaban Mahmut Cami, i vrarë në luftë për mbrojtjen e trojeve shqiptare nga sulmet e forcave shoviniste bullgare; të babait, Fetah Shaban Camit që, si komandant për mbrojtjen e krahinës, është vrarë dhe masakruar nga shovinistët serbë, të cilët e kanë zhvarrosur pas një jave dhe e kanë fotografuar për t’ia çuar Pashiqit, kryeministrit të Serbisë, si dëshmi të vrasjes së atij heroi.

Historiani Gazmend Shpuza në botimin e vitit 1986, “Kryengritja fshatare e Shqipërisë së mesme 1914-1915” (Botim i Akademisë të Shkencave të R.P.S. të Shqipërisë – Instituti i Historisë), citon: “Krerët esadistë kishin marrë prej Serbisë të holla për rekrutimin e 2000 vetëve, porse nuk patën sukses në këtë drejtim, sepse nuk gjetën përkrahjen e banorëve të krahinave ku filluan të vepronin. Shanset e tyre u pakësuan, sepse pranë tyre qenë atashuar ushtarakë serbë. Forcat e pakta mercenare që mundën të mbledhin, edhe pse të përforcuara me ushtarë serbë, u thyen nga forcat shqiptare të komanduara nga Fet Cami, antiesadist i vendosur. Përpjekja u bë në përroin e Tërbaçit. Bandat u detyruan të tërhiqen brënda kufirit shtetëror të Serbisë. Sidoqoftë këto banda përbënin një shqetësim të vazhdueshëm për autoritetet kryengritëse.”(f.375-376).

Tefta Cami

Tefta Cami

Në kapitullin”Lufta kundër forcave Serbe” të botimit të cituar më lart përshkruhet:

“Forcat agresive serbe ndeshën në qëndresën e shqiptarëve sapo kaluan kufirin. Dan Cami me forca të pakta organizoi pritën e parë në Sepetovë. Forcat e shumta serbe nuk e patën të vështirë ta kapërcenin atë. Për shkak të kësaj qëndrese dhe të luftës së Fet Camit kundër bandave serbo-esadiste të Taf Kaziut e të krerëve të tjerë esadistë, shtëpitë e Camëve në Viçisht u bënë preja e parë e terrorit serb”(f.392).

Ahmeti i përjetoi ngjarjet e luftës për pavarësi kombëtare dhe qe pjesëmarrës me armë në dorë gjatë Luftës së Parë Botërore me çetat që udhëhoqën gjyshi i tij, Shaban Cami dhe kushëriri Dan Cami e të tjerë pas vrasjes së Fetah Camit. Të gjithë u flijuan si dëshmorë të kombit. Ahmeti i përjetoi edhe ngjarjet e Kongresit të Lushnjës si dhe të Revolucionit Demokratik të Qershorit të vitit 1924. Ai ushqeu simpati për qeverinë e Sulejman Delvinës dhe Fan Noli.

Mësimet e para i mori në shkollën e Zerqanit. Vazhdoi studimet e kreu arsimin e plotë ushtarak në akademinë ushtarake në Itali. Punoi për disa vite si oficer gjatë sundimit të Zogut në rrethet Shkodër e Gjirokastër dhe për disa vite në Prefekturën e Elbasanit. Në qytetet ku punoi, Ahmeti u fut në rrethet intelektuale, ku ka marrë pjesë gjallërisht në diskutime e debate për probleme kombëtare si për organizimin e ushtrisë, të arsimit e të shkollës kombëtare si dhe për disa reforma shoqërore, duke dhënë kontributin e tij, që të mos ishin gjysmake dhe formale. Ka bërë protesta për ruajtjen e karakterit kombëtar dhe të pavarësisë të ushtrisë shqiptare. Si intelektual i ndiqte me shqetësim ngjarjet që zhvilloheshin në vend dhe në botë. Ai ka mbajtur e mbrojtur anën e krahut progresist dhe demokratik, të cilët mbi gjithçka vinin interesat kombëtare. Ka denoncuar dhe kundërshtuar me indinjatë penetrimin e të huajve në ushtrinë shqiptare, veçanërisht penetrimin e Italisë që para pushtimit. Prandaj ka shkuar deri tek Mbreti Zog në një takim të dhe ia ka parashtruar gjendjen e ushtrisë. Por ka dalë i zhgënjyer nga përgjigja, që ka marrë Mbretit.

Ahmeti e ka pritur me indinjatë të thellë pushtimin fashist italian. Prandaj që ditën e parë të pushtimit të Shqipërisë, tregon ish-kolegu i tij, Isuf Kokomiri: “Ahmeti i ulur në gjunj puth flamurin kombëtar dhe jep dorëheqjen si oficer”. Shembullin e tij e ndoqën edhe ushtarakë të tjerë të cilët vazhduan të jepnin dorëheqjen. Kthehet brenda natës në fshatin e tij të lindjes, në Viçisht të Dibrës. Ai e kishte mëse të qartë, se vetëm me luftë të armatosur, mund të çlirohej Shqipëria nga pushtimi fashist italian.

Lufta Antifashiste Nacionalçlirimtare që udhëhoqi PKSH dhe Enver Hoxha përbën një nga epopetë lavdishme të popullit tonë, sepse e rradhiti Shqipërinë në koalicionin e madh antifashist, ndërsa populli fitoi lirinë e pavarësinë e Atdheut dhe Shqipëria u rreshtua në anën e fitimtarëve me aleatë të mëdhenj si BS-SHBA-Britania e Madhe.

Fillimet e qëndresës mbarëpopullore ndaj pushtimit fashist italian, ashtu si në të gjithë trevat shqiptare edhe në Dibër e në disa fshatra të zonës së Grykës së Vogël e të Gollobordës, nisën që ditën e 7 prillit 1939. Kur kthehet në Dibër, Ahmeti mëson se kishin internuar e çuar në Berat, Ukë Dan Camin, kreun e Malit të Gollobordës dhe Sinan Shaban Camin, kryeplakun e Malit të Gollobordës dhe kishin internuar edhe disa krerë të tjerë të Maleve. Menjëherë organizon rezistencën në krahinë dhe bën disa aksione në disa fshatra të Grykës së Vogël dhe të Gollobordës. Në janar 1940 organizon dhe ngre çetën atdhetare antifashiste të Gollobordës, ku si komandant zgjidhet Ahmet Cami dhe si zv/komandant Ukë Dan Cami. Të tillë çeta antifashiste në atë kohë ngritën edhe krerët e Maleve të tjera të Dibrës, si çetën e Sllovës nga Cen Elezi dhe Dali e Esat Ndreu, çetën e Katsriotit nga Dan Kaloshi, të Muhurrit e të Luznisë nga Dull Hoxha e Beqir Sina, të Grykës së Madhe nga Lim Zeneli e Mahmut Përvizi, çetën e Peshkopisë nga Faik Shehu, çetën e Topalltisë nga Ali Maliqi etj.

Fillimet e rezistencës dhe të luftës antifashiste në Prefekturën e Dibrës janë organizuar dhe zhvilluar nga krerët e Maleve të Dibrës. Organizimi i Maleve ka funksionuar si strukturë paralele vetëqeverisjeje gjatë regjimit të Zogut. Krerët e Maleve mbanin gradën e majorit në pension, ndërsa kryepleqtë gradën e togerit në pension. Krerët e Maleve herë viheshin në mbështetje të Mbretërisë dhe herë të krahinave të tyre. Malet kanë funksionuar edhe gjatë viteve të para të LANÇ deri në maj të vitit 1943, kur u asgjësuan si armiq disa nga krerët që bashkëpunuan me pushtuesit nazifashistë. Në qershor 1943, kur filloi shpërbërja e organizimit të Maleve dhe e qeverisjes kolaboracioniste, filluan të zbatoheshin vendimet e Frontit Antifashist për organizimin e këshillave nacionalçlirimtare të pushtetit të ri popullor.

Synimet e organizimit dhe veprimtarive të çetave atdhetare, në fillim, kishte karakter kombëtar sipas tradites historike të Nëntë Maleve të Dibrës. Për krijimin e çetës së Gollobordës Ahmeti u mbështet tek traditat atdhetare e liridashëse të popullsisë së krahinës së Grykës së Vogël dhe të Gollobordës, tek urrejtja që ushqente popullsia e këtyre fshatrave ndaj pushtimit fashist. U arrit që popullsia e krahinës, të mos e njihte pushtetin kollaboracionistë të pushtuesve fashist, të mos paguante taksat dhe të mos jepte të dhjetat e tokës e të prodhimit.

Veprimtaritë kundër pushtimit fashist e më pas të atij nazist në zonën Gollobordës dhe në një pjesë të zonës së Grykës së Vogël, i ka organizuar dhe udhëhequr Ahmet Fetah Cami. Gjatë viteve 1939-1941 veprimtaritë antifashiste janë zhvilluar në këto drejtime:

– Në mbledhjen e qindra vullnetarëve nga fshatrat e Shupenzës dhe të Gollobordës, për të shkuar dhe për të luftuar në Durrës kundër pushtimit fashist.

– Në organizimin e një pune politike kundër pushtimit fashist, me qëllim që popullsia në këto zona të mos binin pre e propagandës fashiste dhe kolaboracionistëve. Ahmeti së bashku me Fasliun, vëllain e mësuesin e shquar; me Sefer Camin, kushëririn dhe shkrimtarin e ardhshëm; me mësuesin korçar Spiro Velko, si dhe me gjimnazistin e Tiranës që ndiqej nga regjimi fashist, Ejup Shahin Camin dhe Ukë Dull Camin përbënin një bërthamë intelektualësh antifashistë në këtë zonë; nga ana tjetër, duke shfrytëzuar të gjitha rastet, që nga festat familjare e fetare, lidhjet farefisnore, miqësore e shoqërore, deri edhe grumbullimet e popullit në pazare, për t`i njohur masat me situatat e brendshme dhe me ato ndërkombëtare, për të izoluar elementët profashistë, si dhe për marrjen e masave për të organizuar punën kundër fashizmit. Është organizuar puna për sabotimin e dorëzimit e të dhjetave në fshatrat Gjoricë, Çerenec, Lubalesh, Viçisht, Ostren,Trebisht dhe më pas në fshatrat Sollokiç, Kojnarë e Spas. Është sabotuar dërgimi i disa fëmijëve si balila dhe xhovanofashista për pushime në Itali. Është organizuar strehimi në shtëpinë e Ahmetit i disa dezertorëve nga ushtria, i disa të përndjekurve nga regjimi, si dhe i disa të arratisurve nga burgjet.

Ahmeti është vënë në krye të punës politike, për sqarimin e popullit. Më 28 Nëntor 1940 ka folur para popullit në Homezh për këtë datë historike, duke u dhënë që të kuptojnë se vetëm të bashkuar në luftë mund t`i dilet zot vendit dhe të çlirohet Shqipëria.

– Në marrjen e një informacioni të saktë për zhvillimin e situatave politike në Shqipëri e në botë, për veprimtaritë antifashiste që zhvilloheshin në rrethet e tjera të vendit; të informoheshin për lëvizjet e armiqve, me qëllim që njerëzit të mos binin në kurthet e tyre. Mbi këtë bazë është organizuar shërbimi me roje në disa fshatra, tërheqja e shtypit nëpërmjet Kurt Camit, sigurimi i informacionit nga njerëzit që bënin kontrabandë në Dibër të Madhe, si dhe nga të njohur e shokë që vazhdonin të kishin pushtet si nga Ibrahim Hallva e Mehmet Bajraktari, Beqir Valteri dhe Bilal Kola e të tjerë si dhe nëpërmjet rapsodit popullor, Musa Izvira, që shkonte sofër më sofër e konak më konak, siç e kujton populli i atyre fshatrave.

– Në zhvillimin e aksioneve konkrete kundër pushtuesit fashist italian: Organizimi i punëtorëve argatë, që punonin në rrugën e zonës së Gollobordës, për pengimin e kolonës ushtarake italiane, që kalonte me municione nga Librazhdi në drejtim të Shupenzës. Punëtorët kanë përmbytur në Drin një makinë me municione. Më 4-5 Prill të vitit 1941 është organizuar aksioni për të sulmuar çadrat e batalionit të divizionit “Firence” të dislokuar në Vanastrane të fshatit Tërbaç, me një efektiv prej 600 ushtarësh italianë. Në këtë aksion u kanë rrëmbyer italianëve shumë armë dhe janë vrarë disa italianë si dhe një oficer i tyre. Ndërsa forcat e çetës nuk kanë pësuar asgjë, sepse aksioni qe i mirëorganizuar me detaje. Me armët e rrëmbyera në atë aksion, janë armatosur të gjithë luftëtarët e krahinës.

 

               II

Takimi i parë i Ahmet Camit me Haxhi Lleshin më 7 prill 1941

Më 7 prill 1941 Ahmet Cami shënon në ditarin e tij: “… Mbas pak kohësh, e pikrisht aty nga ora 11.30 erdhi Haxhi Lleshi i ndjekun prej nji turma te madhe civilesh, qe s’i njifsha shumicen prej tyne. Mbasi u prezantuem me teh (Haxhi Lleshin), pse edhe me te nuk njihesha, hangrem dreke ne shtepine time dhe u ndame ne nji bisedim te veçante. Ne ket bisedim mora me vehte edhe Seferin (Cami) e Fasliun (Cami). Bisedimi qe mjaft dramatik, sepse korenti e lidhjet ne mes meje dhe Haxhiut (Lleshi) nuk ishin aq te sinqerta e shpirtnore; mirpo me nderhyrjen e Muratit (Basha) biseda disi mori nji drejtim dhe vendosa tu nap kontributin tim. Ne ket menyre u nisem per t’u pjekun me komandantin e fuqive te rregullta serbe, ku u poqem ne Krivarek (nje vend midis fshatit Viçisht dhe Terbaç). Po s’u takova me ket, e kuptova, se s’kish gja per fie, d.m.th., se, ora e serbeve mbaroj prej Gjermanise….”. Në atë takim Haxhi Lleshi i kishte premtuar që të kryente rolin edhe të përkthyesit, apo të dragomanit, në gjuhën serbokroate. Botimi i vitit 2003 me titull: “Ahmet Fetah Cami-Autobiografi e shkruar me gjak – Nga pjesëmarrësi i Dy Luftrave Botërore”, me autor Moisi Cami dhe Tefta Cami. Fl. 18, publikon për herë të parë Ditarin e Ahmet Camit në periudhën e burgut si antifashist – Prill 1941 deri në gusht 1942.

Më poshtë Ahmeti shkruan: “…Hasmi i vjetër nuk bëhet mik…”. Ahmeti nuk ka pasur dëshirë të bashkëpunonte me forcat jugosllave dhe me Haxhi Lleshin, që kishte ardhur në krye të atyre forcave, për të penguar sulmin e forcave fashiste italiane ndaj Jugosllavisë. Bashkëpunimi i Haxhi Lleshit me jugosllavët në atë kohë, mund të vlerësohet si fillimi i bashkëpunimit të Jugosllavisë me Shqipërinë gjatë LANÇ. Por Ahmet Cami nuk kishte besim tek ai bashkëpunim. Prandaj edhe e ka kundërshtuar, duke iu përgjigjur Haxhi Lleshit, se do të luftonte për mbrojtjen e viseve shqiptare dhe të qytetit të Dibrës së Madhe përtej kufirit më vehte dhe jo në bashkëpunim me të dhe me forcat jugosllave.

Ahmeti shënon në ditar: “…Ne nji kembim mendimesh na u çfaqe nevoja me dergue nji patrulle ne katundin Gjorice, me detyren e njoftimit dhe te pregatitjes se popullsise. Dhe u derguen Fasliu (Cami), Seferi (Cami) Dulla (Abdulla Cami) dhe Rushit Izvira….”. Gjatë kryerjes së aksionit njësiti bie në pritë dhe plagoset rëndë e ndërron jetë Fasli Fetah Cami, normalisti i Elbasanit, vëllai më i vogël dhe bashkëluftëtari i vendosur i Ahmet Camit. Fasli Cami njihet si dëshmor i parë i çetës atdhetare të Gollobordës dhe si mësuesi i parë dëshmor në Shqipëri. Vrasja e tij mund të jetë bërë nga forcat e kryeurës të fashistëve italianë, apo nga pararoja e forcave jugosllave, të cilat kishin hyrë brenda kufirit të Shqipërisë. Atë natë brezi kufitar i Dibrës qe pushtuar edhe nga forcat jugosllave, dmth, krahina ishte e rrezikuar nga forcat pushtuese të dy vendeve. Në ato luftime forcat jugosllave nuk bënë rezistencë, ndërsa popullsia shqiptare përtej kufirit nuk i kundërshtoi forcat pushtuese italiane, sepse kishte ndikuar propaganda e bashkimit të trojeve shqiptare në një shtet, dmth, për krijimin e Shqipërisë së madhe nën mbretërinë e Savojës të Italisë. Prandaj forcat ushtarake italiane e pushtuan me lehtësi pothuajse të gjithë territorin shqiptar përtej kufirit. Forcave ushtarake jugosllave, që ishin brenda kufirit të Shqipërisë, u kapën si robër.

Pas një aktiviteti të hapur dhe ilegal, arrestohet Ahmeti më 27 prill të vitit 1941 dhe dërgohet në Ostren, në Homezh dhe në burgun e Tiranës e të Burrelit për më se një vit. Akuzohej si organizatori kryesor i lëvizjes dhe të rezistencës në krahinë. Para Ahmetit ishin arrestuar 18 burra e djem të Camëve si dhe disa fshatarë nga Golloborda e fshatrat e Shupenzës.

Në burg Ahmeti u njoh dhe zë miqësi me shumë të burgosur nga krahina të ndryshme të vendit, të dënuar apo të padënuar. Ai përmend në ditarin e burgut luftëtarë si Thanas Xhufka, Vasil Gjika dhe Naumi…., studentë në normalen e Elbasanit. Njeh Petro Markon, pjesëmarrësin e luftës të Spanjës. Njeh disa kosovarë e pezakë, të burgosur për të njëjtat motive. Ai përshkruan me shumë dhembje vrasjen nga forcat fashiste të vëllait të tij të vogël dhe të mësuesit të vocrrakëve të popullit, Fasli Fetah Cami më 7 Prill të vitit 1941. Vazhdon e përshkruan me indinjatë dhe dhimbje pushkatimin e 8 pjesëmarrësve të çetës së tij në prill 1941, ku mbetën të vrarë si dëshmorë Ejup Shahin Cami, Musa Rrahman Cami e Mexhit Lezi; shkruan për vrasjen enigmatike e të pabesë të Sefer Ramiz Camit, i cili është dëshmor. Më vonë bie dëshmor kushëriri i parë i Ahmetit, Mahmut Dalip Cami në luftimet me Brigadën e 18 S.

 

Vijon numrin e ardhshëm

 

November 13, 2014 19:05
Komento

53 Komente

  1. elio November 13, 14:54

    Ish ministre e arsimit per 20 vjet por na del si e persekutuar….qesharake ….

    Reply to this comment
  2. plaku November 13, 15:25

    Nuk e lexova shkrimin e mesiperm te Tefta Canit. Di me siguri se ne kohen e Enverit tregonoin nje histori te vertete. Shoqja Tefta na u semur, dhe dihej qe duhej derguar ne klinikat jashte shtetit me leket e popullit. E derguan ne nje spital te shtrenjte ne Austri te shoqeruar nga nje punonjes i ambasades shqiptare atje. Sapo erdhe Tefta ne spital, menjhere shefi i spitalit vjen me vrap, helbete ministrja e kultures se Shqiperise, dhe pyet punonjesin e ambasades se ne cfare gjuhe komunikon ministrja. Shoqeruesi i perkthen pyetjen dhe ajo e turperuar pergjigjet se di vetem shqip. Nuk kishte faj e shkreta kishe qene ne cope mesuese andej nga Peshkopia dhe Enver trimi e kisht bere ministre.

    Reply to this comment
  3. koke llulla November 13, 15:26

    O Xhevedet. Keto jane histori Cubash te vlefeshme per libra dhe filma fikshen.
    Luften e organizuan dhe udhehoqen intelektualet shqiptare, djemte e mesuar ne vend dhe Perendim, djemte e borgjezise se vogel dhe te mesme, ca edhe nga ajo e madhe, si dhe femijet e mesuesve, nepunesve, ushtarakeve, GAZETAREVE, te kohes, te penes, te cakes, dhe te ABC, etj.
    Mos kerkoni sensacione dhe spektakel me LUFTEN.
    Me mire hic gjera sesa kot gjera.

    Reply to this comment
  4. kujtesa November 13, 15:27

    – Nuk je i sakte plotesisht. Lexo periudhen perse behet fjale! Nje nga konkluzionet, Lufta antifashiste ka filluar nga cetat nacionaliste. Lexo emrat e drejtuesve te cetave,asnje nuk eshte komunist.Ne nje vend permendet edhe Major Murat Basha,eshte gjyshi i Murat Bashes se sotem. Eshte antifashist dhe ne kerkim per tu arrestuar nga fashistet, Pas 8 Nentorit 1941 kur u organizua PKSH ajo filloi te fuste ne ceta antifashiste elementet komunistre.Dikush e pranoi de fakto komunizmin se dukej dicka e re,dikush jo. Atehere ato qe nuk e donin komunizmin edhe pse antifashiste u ndoqen me keq se po te kishin pritur me lule fashizmin….histori e gjate por po te merret emer per emer qw nga 7 Prilli do shihej mire si filloi lufta…

    Reply to this comment
    • persekutuar-denuar November 13, 15:58

      Po c’a thu more Shoku? Po ku i linte xhelati dhe krimineli i Titos Vukmanovic Tempo nacionalistet e vertete shqyptare? Ky xhelat nderkombetar pasi kreu deri ne fund masakren komuniste ne Maqedoni Marshalli Tito e dergoi me mision te posacem ne Shqypni qe ne vitin 1941 per te zgjedhur BOSIN qe do te drejtonte PKSH vasale ndaj Jugosllavise dhe do te likuidonte nacionalistet properendimore qe e donin Vatanin si Evropa Perendimore. Vuajtjet e familjes se nastradinit kane filluar pikerisht ku u shfaq ne vendin tone ky DEMON komunist jugosllav me parrulla bolshevike ne favor te Internacionales Komuniste dhe te nje Shqypnie si Republike Vasale e Jugosllavise. Po te flisje per bashkimin e Shqypnise me Kosoven sa te hapje gojen shpalleshe ARMIK dhe kolaboracionist. A e di se cfare i ka shkruar Titos xhelati i tij Vukmanovic Tempo pas zbulimit te tij ne Shqypni ne vitin 1941? Ja pra:

      “Kam gjetur nje shqyptar qe mund te komandoje Partine Komuniste ne kete vend dhe qe eshte aq i etur per pushtet dhe pa kurfare skrupujsh morale, sa mund te shese edhe njerezit e tij me te afert atij qe do t’i garantoje kete gje. Ky njeri quhet Enver Hoxha dhe mendoj se eshte tamam njeriu qe na duhet.”

      Reply to this comment
  5. Muhamet Gjollesha November 13, 15:58

    Shkrim interesant qe nenvizon qendrimin anti fashist te zones se Dibres. Nuk jam dakord me zonjen Tefta ne momentin qe denon bashkepunimin me forcat jugosllave. Pavaresisht se kaluares, forcat partizane shqiptare dhe ato jugosllave duhet te bashkepunonin kunder murtajes nazi-fashiste. Njerezit i bashkon ideali i perbashket dhe jo etnia e kanuni i bajraqeve. Ketu kam frike se i jepni indirekt te drejte Haxhi Lleshit.

    Per sa i perket te tjerave e vleresoj punen e znj Cami gjate kohes kur ishte ministre. Siç e dime te gjithe kishte cilesi si ne fushen kerkimore, ashtu dhe ne ate kulturore. Nuk e shoh ndonje problem te madh mos zoterimin e gjuheve te huaja nga ish ministrja. Me mire nje shqipe e kulluar se sa nje anglishte aeroportesh e perziere me nje shqipe qe te ben per te vjelle te elitave te sotshme.

    Reply to this comment
  6. Majlinda Cami November 13, 16:08

    Keni shume te drejte te flisni keshtu. Ne te vertete Tefta eshte produkt i kohes se Hoxhes. Pasi i vrane te atin prapa shpine se ishte patriot, femijet e tij u trajtuan mire nga ai regjim sepse ishin femijet e deshmorit, dhe nuk duhet te dinin asgje per historine e vertete sesi ishte vrare i ati. Madje duhej te ngriheshin edhe ne pozite, por sigurisht jo personi i duhur. Sigurisht Tefta u rrit ne nje kohe qe e vetmja gjuhe e huaj qe mesohej ne shkolla ishte rusishtja dhe prandaj nuk dinte gjuhe tjeter. Me gjuhen qe flisni ju more zoteri kane folur gjithnje ata qe e kane urryer familjen e saj dhe jane prekur interesat e spiuneve te UDB ne Shqiperi. Sidoqe te jete Tefta eshte pinjolle e nje familjeje qe ka 4 breza deshmor, i ati i saj, gjyshi, stergjyshi dhe katergjyshi, te gjithe komandante cetash. Sa per dijeni nuk ka qene mesuese fshati por ka qene mesuese gjimnazi ne Peshkopi e me pas gazetare dhe sekretare e komitetit te partise. Ajo e dinte se i sherbente nje regjimi qe kishte dale nga gjaku i te atit dhe duhej t’i sherbente. Por sigurisht mori edhe ndeshkimin si patriote. I bene aksident sepse ngriti grushtin ne mes te stadiumit ne Prishtine. Nuk ka qene per kurim ne Austri por ne Paris. Sa per dijeni une jam mbesa e saj. Sigurisht gojet nuk mund te mbyllen dhe ju vazhdoni vetem ju bera nje sqarim.

    Reply to this comment
    • persekutuar-denuar November 13, 17:33

      “Deshmoret patriote” te Tefta Camit dhe te familjes tuaj mbollen MURTAJEN bolshevike ne vendin tone, nderkohe qe patriotet e vertete properendimore shqyptare qe e donin Vatanin jo sic e beri Tafta Cami, por sic po kerkon te behet sot prane BE-se Antikomuniste dhe Demokratike u masakruan nga xhelatet “Deshmore” te Enver Hoxhes dhe u zevendesuan me lopcare dhe druvare pa intelekt sic ishte edhe Tefta Cami me taborin pas saj te partise se Punes.

      A nuk keni pak turp te dilni ne media me shkrime dhe replika te tilla pa piken e moralit qytetar duke i hedhur “patriotizem” corbes se prishur qe ka gatuar per sot Tefta Cami me kujtimet e saj nonsens per je vend qe ka shpallur deshiren e tij per t’ju bashkuar popujve te Evropes se Bashkuar?

      dhe dicka tjeter sa per dijeni

      Gjuhe te huaja perendimore pervec rusishtes staliniste te detyruar ne Kohen e Qepes te Enver Hoxhes dinin mjaft intelektuale properendimore shqyptare bile ne nje forme perfekte si ne te folme ashte edhe ne perkthim me shkrim, por ata nuk u lejuan te punonin ne dobi te Vatanit, por u burgosen dhe u detyruan me force dhe dhune te perkthenin nate e dite veprat e Enver Hoxhes qe Tefta Cani si Drejtore e Shtepise se Partise Lenin ne Tirane i shperndante badiava ne Bote, prandaj mos e mbulo dhe paaftesine dhe injorancen e kuadrove besnike te Partise se Punes me justifikime allogjike per kohen qe jetojme.

      Reply to this comment
      • Majlinda Cami November 14, 11:10

        Nje njeri qe nuk identifikohet per te mbrojtur origjinen e tij gjithnje eshte i dyshimte. Ajo cfare ndodhi per 50 vjet eshte nje tragjedi per gjithe shqiptaret. Pas viteve ’90 u krijua mundesia qe populli te kuptonte se cfare kishte ndodhur. Ne kemi lexuar dhe kuptuar se cfare ndodhi me pjesen e persekutuar, si u burgos, internua dhe keqtrajtua ajo. Per kete arsye jemi bashkuar me dhimbjen dhe fatkeqesine e tyre. Por nga ana tjeter edhe ata duhet te jene te hapur per te lexuar dhe kuptuar se ka qene e njejta politike per te goditur dhe luftuar elementin patriot shqiptar, per te shkaterruar patriotet si ato qe ishin te djathte por edhe te majtet. Sepse nuk mund te mendohet se rinia qe aderoi ne radhet e LANC ishte kunder interesave te vendit dhe per me teper per t’i hapur rrugen pushtimin sllav te trojeve shqiptare. Ju duhet te dini, kur permendni Tempon, se ishin pikerisht dy letrat qe Tempo i dergoi Enver Hoxhes, qe ai i dha urdher Haxhi Lleshit qe te largonte forcat partizane nga Dibra e Madhe, ku gjyshi im Ahmet Cami ishte i ngarkuar te drejtonte operacionin per marrjen ne dorezim te bazes materiale te divizionit italian, pas kapitullimit te Italise. Ahmeti nuk pranoi qe forcat sllave te Tempos (me pelqen me shume t’i quaj sllave dhe jo maqedone sepse ata nuk jane maqedonet e lashte ilire) te merrnin pjese dhe ngriti ne Diber flamurin shqiptar duke mos lejuar flamurin sllav, sepse Dibra e Madhe ishte edhe vendi ku ai kishte gjysmen e fisit te tij. Per kete arsye protestoi Tempo ndaj elementit nacionalist ne Diber dhe forcat partizane u detyruan te shperngulen ne Peshkopi duke e lene Dibren e Madhe ne meshire te sllaveve. Elementi patriot eshte asgjesuar ne forma nga me te ndryshmet. Por me Ahmetin ka ndodhur e cuditshmja (sic thoshte gjyshja ime, ndjese paste, nuk ja lane kockat rrehat edhe pas vdekjes) se edhe perse ishte vrare ne lufte dhe trajtohej si deshmor, njerez me pushtet te kohes gjithnje kane synuar ta perbaltin duke sajuar lloj lloj marifetesh deri duke synuar t’i heqin titullin deshmor, pasi sipas tyre ai ishte nacionalist dhe nuk kishte pranuar te mbante ne kapele yllin partizan. Dhe sot per ironi edhe pasardhesit e tij nuk kane kuraje te tregojne historine e vertete te familjes se tyre, sepse regjimi ishte aq i zgjuar sa ka komprentuar shume familje patriote, sikurse shume te tjere nuk rrefejne dot as torturat qe jane bere ndaj tyre sepse jane te paimagjinueshme dhe te pabesueshme per publikun e gjere. [Ka pasur edhe raste me te renda sic ishte nje komandant nacionalist i shquar ne Jug, nga ata komandante nacionaliste qe me vone aderuan radhet e UNCL por qe vetem se kishte kuraje te perballej dhe kundershtonte Enver Hoxhen i bene rengun dhe e vrane nepermjet te nipit, qe e ftoi ne shtepi dhe e akuzoi edhe se deshi t’i kapte gruan dhe nipi beri burg fiktiv dhe paguhej rregullisht ne burg]. E njejta filozofi si ne Veri dhe ne Jug, e njejta dore qe shkaterroi cdo gje shqiptare. Tefta sa per dijeni nuk e ka njohur te atin, pasi ka qene e vogel kur ai eshte vrare dhe per me teper nuk eshte pale me ata qe ndoqen dhe persekutuan shume patriote dhe intelektuale shqiptare dhe as do ta bente kete gje kurre. Ajo eshte arsimuar ne shkollen shqiptare te kohes. Ka studjuar per gjuhe dhe letersi shqipe dhe ka qene studente e mire. Ka pasur fatin qe ka pasur pedagoge personalitete te kalibrit te Cabejt, Lasgush Poradecit etj, . Ajo u perzgjodh per t’u bere ministre per faktin se ne ate kohe ishte politika e ngritjes se gruas dhe femres shqiptare dhe per me teper ishte nga Veriu dhe nga familje patriote, prandaj shume here kur shikoj qe goditet ajo gjithnje me vjen ne mend nje urrejtje patologjike per Veriun dhe per me teper per elementin patriot, qe me e pakta e bejne te pavlefshem duke e injoruar apo duke e trajtuar si injorant. Te pakten ky ishte motivacioni i kohes. Ajo ka qene pjese e arsimit dhe kultures dhe mbahet mend per kontributin ne kete fushe, sepse nuk kishte se si te bente ndryshe sepse eshte pinjolle e nje familjeje patriote, sikurse e thote edhe shkrimi jo vetem 4 breza dhe 5 deshmore ne 4 breza por jane shume deshmore te tjere te fisit Cami ne Diber, nje fis kompakt dhe me nje histori te paster patriote ne sherbim te atdheut. Ku rrjedh do pikoje themi ne. Sigurisht edhe un nuk jam plotesisht dakord me te gjitha ato qe thote ajo sepse nuk mund te pranoj qe gjyshi im Ahmet Cami te jete pjese e nje maskarade te turpshme te festimit te 70 vjetorit qe ne te vertete eshte triumf i elementit sllav ne Shqiperi apo sic thone disa i pushtimit sllav te Shqiperise. Dhe mendoj se kane plotesisht te drejte. Ne kohen kur e detyruan Ahmetin qe te aderonte ne UNCl, sepse nuk kishte se nga t’ia mbante, kur duan te fusin ne rreth, ata deshen te kishin sa me shume familje patriote pas vetes qe te kishin kredibilitet. Nuk mund te ndodhe edhe sot e njejta gje qe per hir te kredibilitetit te tronditur te mendojne se mund t’i kene perseri patriotet si fasade. Tefta ka te drejten e saj te trajtimit te gjerave (ajo mund te permende edhe Enver Hoxhen sepse ne te vertete ai e mbrojti kur Haxhi Lleshi e sulmonte, ishte loje sigurisht). Ne jemi mesuar qe te perballemi me te miren dhe te keqen sikurse asgje nuk na luan nga istikami i te qenit patriot dhe ne sherbim te ceshtjes kombetare. Eshte ne interes te shqiptareve qe sot te njohin historine e vertete dhe per me teper qe te menjanojme kontradiktat dhe dasine qe na e injektuan te huajt qe sigurisht nuk na duan te bashkuar.

        Reply to this comment
    • Pëllumb zaimi November 13, 21:55

      @ Majlinda Cami? I besoj Majlindës jo sepse njoh historinë luftarake dhe atdhetare të Dibrës por sepse shumë miq,kolegë e shokë të mij dibranë flasin me admirim për familjen e z. Tefta Cami si kontributore e madhe në luftrat patriotike dhe më pas në luftën antifashiste nacional-çlirimtare!? Nuk kam punuar në arsim kur ka drejtuar Tefta Cami dhe jam i nje profesioni tjetër por me miq e shokë arsimtarë më lidhi detyra dhe nga kontaktet me ta dhe nga ato që lexoja dija këtë,- Tefta Cami ishte një grua me virtyte të larta dhe me këmbënguljen e dhjetë burrave sëbashku, në drejtimin e arsimit shqiptar,një nga pioneret e vendosjes së këtij arsimi për të cilin unë shprehem shpesh ” gjimnazi ynë i asaj kohe ishte baraz me dhjetë universitete të sotme”? Fjala është për nivelin e dijeve dhe për celsat që të jepte ai gjimnaz për të hapur dyert e studimit në çdo fushë …!? Tefta Cami ka gjurmët e saj të pashlyeshme në ndërtimin e atij modeli mësimdhënës!? Nuk besoj se ka ndonjë gjë për të kritikuar gruan e ditur,fisnike dhe patriote Tefta Cami? Nuk e kam takuar asnjëherë por di opinionet dibrane dhe intelektuale për të? Në punë “e barabartë me dhjetë burra”. Kaq mjafton për ta nderuar e respektuar? Nga dibra ishte dhe ky veshhelika i saliut,myqerem tafaj por aha,- nuk pashë gjë të hajrit nga mendja dhe dora e tij përvec batërdise diplomëblerëse në arsim e plot marrina te tjera! Nderime për Tefta Camin dhe gazetarin që ka pasqyruar këtë shkrim të “Dita-s”!

      Reply to this comment
    • Pëllumb zaimi November 13, 22:01

      VR !!! @ Majlinda Cami? I besoj Majlindës jo sepse njoh historinë luftarake dhe atdhetare të Dibrës por sepse shumë miq,kolegë e shokë të mij dibranë flasin me admirim për familjen e z. Tefta Cami si kontributore e madhe në luftrat patriotike dhe më pas në luftën antifashiste nacional-çlirimtare!? Nuk kam punuar në arsim kur ka drejtuar Tefta Cami dhe jam i nje profesioni tjetër por me miq e shokë arsimtarë më lidhi detyra dhe nga kontaktet me ta dhe nga ato që lexoja dija këtë,- Tefta Cami ishte një grua me virtyte të larta dhe me këmbënguljen e dhjetë burrave sëbashku, në drejtimin e arsimit shqiptar,një nga pioneret e vendosjes së këtij arsimi për të cilin unë shprehem shpesh ” gjimnazi ynë i asaj kohe ishte baraz me dhjetë universitete të sotme”? Fjala është për nivelin e dijeve dhe për celsat që të jepte ai gjimnaz për të hapur dyert e studimit në çdo fushë …!? Tefta Cami ka gjurmët e saj të pashlyeshme në ndërtimin e atij modeli mësimdhënës!? Nuk besoj se ka ndonjë gjë për të kritikuar gruan e ditur,fisnike dhe patriote Tefta Cami? Nuk e kam takuar asnjëherë por di opinionet dibrane dhe intelektuale për të? Në punë “e barabartë me dhjetë burra”. Kaq mjafton për ta nderuar e respektuar? Nga dibra ishte dhe ky veshhelika i saliut,myqerem tafaj por aha,- nuk pashë gjë të hajrit nga mendja dhe dora e tij përvec batërdise diplomëblerëse në arsim e plot marrina te tjera! Nderime për Tefta Camin dhe gazetarin që ka pasqyruar këtë shkrim të “Dita-s”!

      Reply to this comment
    • dritan November 14, 05:35

      Majlinda, shpreh keqardhjen ne emer te atyre njerzve te ndershem, per fyejn e pa skrupull dhe paburrerore qe i behet familjen tuaj dhe shoqes/zonjes Tefta Cani. (Cami). Ju pershendes dhe perulem me respekt per ata burra te mencur, trima e patriot te te gjithe Dibres dhe te familjes Cani. “Qeni qe leh, nuk ha njeri”. Jane vetem llumi dhe tipa pa nivel dhe driteshkurter qe flasin pa degjuar dhe studiuar me pare.

      Reply to this comment
  7. Bocari November 13, 16:27

    Zoterinj komentues. E verteta eshte gjithmone e diskutueshme. Problemi qe kemi ne si shqiptare eshte se, per ne e verteta eshte e pabesueshme. Nuk e keni vene re, qe kur thuhet nje e vertete, sidomos pozitive hidhemi te gjithe perpjete per ta kundershtuar. E kunderta ndodh me genjeshtrat, ato i besojme ne vend deri sa zhgenjehemi dhe pastaj e hedhim edhe ate poshte duke harruar qe, ne cdo te keqe ka dhe nje te mire, ashtu sic edhe ne cdo te mire ka edhe nje te keqe.
    Desha te pyes me kete hyrje se clidhje ka analiza e aftesive te Tefta Canit, me ato qe shkruhen per te atin e saj patriot ? Ministrat ne ato kohera, ashtu si edhe sot jane gure shahu qe luajne nje loje. Perse duhet diskutuar kjo e vertete e luftes se atdhetareve tane dhe te aludohet mbi ta, vetem se e bija e tij paska qene mesuese fshati. A nuk doli ish kryeministri yne qe e brohoritem mbi 20 vjet nga ky fshat ku mesoi dijet e tij dhe na vuri brire ne INTELEKTUALEVE te kryeqytetit?

    Reply to this comment
  8. Bocari November 13, 16:45

    @majlinda Cami
    kur shkruajta komentin e pare nuk kish dale akoma i yti, prandaj po te shkruaj edhe 2 fjale. Te falenderoj per rrjeshtat qe ke shkruar dhe zbardhjen e fakteve. Ne si shqiptare e kemi te veshtire te dialogojme dhe kete e ke bere shume bukur duke na treguar se kultura nuk mesohet nga nje brez por eshte familjare, se kultura nuk eshte vetem nga shkolla qe ben por trashegohet ne gene. Me vjen keq kur lexoj komente te tilla si me siper.
    Megjithese kane kaluar shume vite thenia e Konices mbi shqiptarin mbetet edhe sot aktuale.

    Reply to this comment
    • persekutuar-denuar November 13, 17:47

      O Bocari enverist i mallengjyer, ceshtja kryesore qe po trajtojme sot nuk eshte se Tefta Cami, Ministrja Famoze e Arsmit te Enver Hoxhes nuk dinte asnje gjuhe te huaj si nje REZIL i arsimit komunist te Shqypnise ne Bote, por fakti se Tefta Cami shqypten tone te bukur e njihte vetem duke perseritur nate e dite:

      PARTI-ENVER JEMI GADI KURDOHERE!

      Reply to this comment
    • persekutuar-denuar November 13, 17:48

      O Bocari enverist i mallengjyer, ceshtja kryesore qe po trajtojme sot nuk eshte se Tefta Cami, Ministrja Famoze e Arsmit te Enver Hoxhes nuk dinte asnje gjuhe te huaj si nje REZIL i arsimit komunist te Shqypnise ne Bote, por fakti se Tefta Cami shqypen tone te bukur e njihte vetem duke perseritur nate e dite:

      PARTI-ENVER JEMI GADI KURDOHERE!

      Reply to this comment
      • kujtesa November 13, 21:17

        – Sikur kini dale nga tema. Nuk flitet per Tefta Camin por per nje moment te luftes se dyte. Aty perqendroni debatin. Tefta Cami edhe pse ne moshe eshte nje studiuse e regullt dhe korrekte…….Kemi dy qendrime antifashiste- Njeri antifashist ,ushtarak i shtetit shqiptar.- Tjetri antifashist po qe ka jetuar ne Jugosllavi dhe angazhohet ne momentin qe sulmohet Jugosllavija.Dhe gjithe cetat antifashiste qe permenden asnjera nuk drejtohet nga komuniste….

        Reply to this comment
        • dikush qe i njeh November 13, 23:40

          I persekutuar dhe denuar, te siguroj dhe mos e merr me shaka, se kjo zonje, ka disa niper tironca, qe te vijne atje tek tajvani, ku ti pi kafene, dhe te japin sherbet.
          Te siguroj, se te shpallin hero te demokracise, pa te pyetur ty.
          Prandaj o mangup llapaqen, shko futi nji grosh, qe te lirosh barkun, qe te ka zene lesh.

          Reply to this comment
          • persekutuar-denuar November 14, 00:18

            Per fshataren Tefta Cami te erdhi keq apo per lopcaren Lenka Cuko, se te dyja kane qene kuadro me vlera te Partise se Punes, sic i cilesone me nderim dhe mallengjim Pellumb Zaimi ne DITA?

            He pra per ke te erdhi keq dhe u mallnegjeve kaqe shume per fshataren apo per lopcaren?

      • Zogist nga shen naumi November 13, 21:18

        nasruddin.

        Ti qe dite shume gjuhe te huaja ,
        dhe qe di vetem te thuash ne shqypen tone te bukur :
        RRofte
        ZOGU HARABELI I PARE .

        E ke nderuar shume shqiperine ?
        Duhet pare data e skadences , se sa po vjen e po rendohesh .Zoti paste meshire.

        Reply to this comment
        • Pëllumb zaimi November 13, 22:14

          Zogist nga Shën Naumi? Kini një humor të hidhur por të “kripur”? Ha ha ha? Edhe pranë liqenit me ujë të ëmbël por edhe “shaka të kripura”? Je shumë i lezetshëm? Por ama duhet të dini një gjë,- ata me nga dhjetë gjuhë të huaja e helmatisën Shqipërinë 23 vjet me radhë? E bënë arsimin copë e çikë..!? Diplomat dhe domatet i bënë me të njëjtin çmim??? Nderime zogist shën-naumi dhe ta dini se për herë të parë nderoj një zogist? Ha ha ha…! Tung!

          Reply to this comment
          • Tartufi November 13, 23:09

            Pellumb,ke te drejte keta me shum gjuhe
            per ne qytetaret e thjeshte,jane bashipozuket
            e gjuheve te huaja!!! Keta me shume gjuhe
            jan te paret qe bejne pazaret me antishqiptaret,nuk do koment.
            Ne qytetaret e thjeshte kemi ndare tamam
            dhe mire dhe komunistet. Komunistet nuk kan
            henger te gjith ne nje sahan,kan ngrene vec
            dhe vec ,dhe pse mblidheshin se bashku.
            Komunistet qene te ndare ne komunist te thjesht dhe ne bashipozuk komunist.
            Sic kishim ne probleme te medhaja me bashipozuket kishin me shum probleme komunistet e thesht nga bashipozuket komunist.Bashipozuket fillonin tek sekretari i
            partise komuniste,sekretari i kishte te gjitha
            vlerat e plotsuara te bashipozukut. Shkruaj kesaj Dites ,po qe se do qe te kete vlere ,te
            mos na japi shkrime nga Bashipozuket dhe
            nga keto karikatura ministreje qe i takon ajo
            qe te shkruajta me larte

          • persekutuar-denuar November 14, 00:09

            Arsimi ishte bere cope e cike kur Enver Hoxha implementoi MURTAJEN bolshevike dhe masakroi intelektualet properendimore duke i zevendesuar me lopcare dhe druvare si Tefta Cami, Lenka Cuko, Pali Miska, Simon Stefani, Hekuran Isai me nje ushtri talebanesh dhe sekretaresh partie dru me pre nga pas, pak a shume si Pellumb Zaimi. A ke degjuar qe spiuni i Enverit Shefqet Peci kishte qene roje personale, bodigard i Ahmet Zogut dhe kishte dipllome ushtarake italiane ne xhep dhe fliste frengjisht dhe italisht? Pak a shume si poliagjenti i Enverit Mehmet Shehu Jo si krimineli Sulo Gradeci qe nuk kishte as shkollen fillore, pak a shume si pederasti sadist Enver Hoxha.

      • "Horri i Bulevardit" November 14, 00:08

        O Mut, keshtu po te drejtohem tani e tutje nastraklysh, i njeh bocaret ti qe i cileson enveriste?.
        Qe te kane perdhunuar zogistet, kete e morem vesh, por qe te cilesosh enveriste familje qe u perndoqen nga enverizmi dhe spiune si puna jote, kjo eshte e tepert. Te siguroj or Mut, se ne nje kohe tjeter,, ti do te ishe yzmeqari i bocareve, ndersa tek camet, do te ishe ne rolin e stolit, kur ti hipte kalit, heroi Ahmet Cami.

        Reply to this comment
  9. Violeta November 13, 17:25

    tefta e ka mbarur UN e Tiranes kur professor ishin Aleks Buda dhe kur shumica e popullsise ne Shqiperi nuk dinin shkrim dhe kendim..popull qe thashethemin e ka ngritur ne sistem…

    Reply to this comment
  10. Roni November 13, 21:27

    Nje shoqeri qe nuk eshte rritur dhe edukuar me informacion zyrtar por vetem mbi bazen e thashethemeve ka te veshtire te pranoj faktet qe vijne nga cdo ane.Jemi nje shoqeri qe merremi me individin qe thote dicka dhe jo me ate qe thote.Faktet ballafaqohen dhe hidhen poshte me te verteta te tjera.E verteta nuk eshte rrjedhoj llogjike e mendies se nje njeriu,por e debatit midis shume mendjeve.Nese Teftat dhe Palet ben karriere ne kohen e Enverit nderkoh qe paska pas njerez te tjere dhe eshte e vertete qe ka pas njerez me kualitete me te mira se keta,ishte faji i regjimit dhe i kokes se regjimit qe te gjithe pas vetes i donte ne distance te dukshme nga formimi i tij.Por populli eshte po ai,dhe ne keto 24 vjet demokraci Enverisha i ri beri te njejten gje me promiovimin Aldove apo Halimeve dhe per kete jemi ne fajtor dhe Jo me Teftat dhe Palet.Po ju pyes une ju tani,Sa gjuhe te huaja di Mul Noka?Ilir Meta eshte rekordmen ne kete drejtim,edhe shqipen e flet me te lexuar se nuk eshte i sigurte dhe jo me anglishten qe ka 20 vjet qe paguan mesues privat dhe nuk arrin ti thote nje bashkebiseduesi te huaj,”How are you?”..Sa per Haxhi Lleshin,ai ka qene nje imoral genjeshtar,pijanec dhe dembel.

    Reply to this comment
  11. Mark uk November 13, 21:31

    Kjo ish ministre e kultures ne kohen e murtajes komuniste ka nje te fort ne nje seminar ne OKB.Kur i erdhi rralla Shqiperis kjo mori fjalen.Po aty duhet te fliste ne gjuh nderkomtare ne anglisht.Kjo e shkreta dinte vetem dibrance.Per ket e ndaluan te fliste.Tani i doli gjume ksaj plake komuniste.Ksi kuadrsh nxirrte diktari si puna e ksaj.Muho Asllani nga karrocier ne ferme e beri antar te komitetit qendror.Po ashtu Pali Misken nga sharrtar ne pyje antar te komitetit qendror.Ashtu sic ishte edhe vete pa shkoll te larte.O Zote kur do zhduket edhe komunisti i fundit se na shpifen.

    Reply to this comment
  12. Hekali November 13, 22:20

    Gra patriote dhe zonja të vërteta si Tefta vetëm Hekali ynë ka pasur!? Respekt!

    Reply to this comment
  13. agim November 13, 23:00

    kjo eshte nje grua shume e larte respekte per ket grua

    Reply to this comment
  14. dhori November 13, 23:05

    Te nderuar komentues, pasardhes ose jo te bashkepunetoreve te fashizmit e nazizmit!
    Tregouhuni aq te edukuar sa te lexoni e pastaj te komentoni. Zonja qe shkruan nuk eshte ajo e barcoletave te kafeneve dhe ato qe shkruan nuk kane te bejne me zoteiste e saj te qena apo te munguara. Ajo shkruan per histrorine e nje familje qe per atdheun ka dhene shume jete burrash si pak te tjera. Nese do ta lexonit shkrimin nuk do shkruani ato qe keni shkruar (u drejtohem disave jo te gjithve). Jam i sigurt qe nuk do shkruanti ashtu, se atdheun per te cilin ata burra e djem te rinj dhane jeten e doni edhe ju dhe e doni te lire e krenar. Mund te kete shume qe nuk do ishin gati te sakrifikonin asgje per Shqiperine tone, por nuk ma do mendja se ka shqiptare qe e duan te roberuar.

    Reply to this comment
  15. "Horri i Bulevardit" November 13, 23:09

    Nasruddin edepsez, i vetemeruar i denuar i persekutuar, do te jap ty nje pergjegje, therrese, por perpara teje dua ti them Mark Ukut malok, i ra mshkoder, prej Miloti, me profesion derra-rrites, a te iku era e doses o Mark.
    Pjaku, gjithashtu na jep nje haber, pikerisht ne France, ku zonja Cami, si paska kuptuar doktoret franceze, O Pjak, turridhalle, eshte pikerisht frengjishtja, nje nga gjuhet qe ka mesuar zonja Cami.
    Ka dhe ndonje rrangalle, qe si kameleon, sot na ben demokratin.

    NASRUDDI, NASTRADIN, I DENUAR I VETPERSEKUTUAR, APO TE THERRAS SHQIP, O MUT.
    Ty Zogolli te perdhunoi dhe seshte cudi, qe ja di per nder Zogollit, por per burrin per te cilin behet fjale ne kete shkrim, megjithese ishte oficer i shtetit shqiptar, kur erdhi koha per te mbrojtur vatanin, nuk iku si perdhunuesi jot, me brek neper kembe, por si burrat, beri ate qe kishin bere te paret e tij, mori pushken dhe doli malit.
    Dhe o Mut i perdhunuar, kerko pak dhe do te mesosh, se familja Cami, ne cdo lufze, i ka dhene atdheut, gati te gjithe burrat, luftuan me serbin, luftuan me bullgarin, luftuan me fashizmin dhe po te besh nje numer heronjsh nga kjo familje, do te duhet nje varreze me vehte dhe burrat e cameve, nuk vdiqen nga vdekje natyrale, por u vrane te gjithe nga plumbi.
    Qeveria komuniste qe thua ti more Mut zogollian i perdhunuar po nga Zogolli, mbi gjysmen e fisit te cameve, i internoi dhe shume iken nga Shqiperia, pjesen tjeter komunizmi mor Mut diktatura u detyrua mos ta asgjesoje, se kishte frike, se nje revolte ne zonat kufitare, nga vjen kjo familje, do ti nxirrte bojen shtetit komunist,
    O Mut, na cave menderen me ate Bahri Omarin, te lajmeroj se ky Bahrija ishte minister i jashtem i qeverise kuislinge te Xhaferr Deves, njeriu qe beri masakren e 4 shkurtit ne rrugicat me kalldrem te Tiranes.
    Arsimin qe zonja Tefta Cami, udhehoqi, jo e vetme, arriti ne nivelet me te larta, ku specialiste te shquar, udhehoqen ekonomine shqiptare.
    Ti Nasruddin edepsez, i perdhunuar nga idhulli yt, te paska detyruar diktatori, ti perkthesh, mos je gje bythlepiresi Lubonja, o Mut i perdhunuar?
    Beji hije Saliut, qe asgjesoi dosjet e spiuneve, per pak kohe, por seshte cudi qe dosjet, te rihapen, dhe muter si ty, do ti shofim neper tv, si shkaktaret e shkaterrimit te familjeve shqiptare, duke i spiunuar.
    Shko pije nji kafe me Mark Ukun, rritesin e derrave.

    Reply to this comment
    • Fuck Mark uk November 13, 23:44

      “Horri i bulevardit” ! Po pse, burr i dheut merresh me produkte shpellash perdhunimi, si Mark uk & co? Nuk e shikon qe EBOLA (Sali Adolf Hitler Berishovic) pederaste e PD-se i ka marre jo vetem TRUTE (qe ja kane hedhur derrave te Mark uk-ut) por eshe syte (qe ja kane hedhur diku andej nga vicidoli). Keta s’i kane ditet e gjata se EBOLA po i gerryen nga MARAZI. Keshtu qe mos u merr, o “Merkel” me jashqitje derrash e me semundje te pasherueshme. Gjithesesi te pershendes, “Horri i Bulevardit”

      Reply to this comment
      • Komiti fërnetpirës November 14, 01:41

        Fuck mark uk ? I kini thënë gjënë e duhur “Horrit të bulevardit”? Horri kujton se shpella pastrohet për një ditë? Horri i ka punuar qindin atij malukati por,ku ha pyka malukati se!? Bëji të fala “Horrit ” dhe thuaji mos e harxho frymën kot për të nxjerë nga mushkritë e zogistëve dhe të kuislingëve gëlbazën “100 vjeçare”!? Bëji gjithashtu të fala dhe thuaji se “për patriotizmin dhe antifashizmin e familjes së Tefta Camit flasin 9 malet e Dibrës dhe jo shushunjat e Lanës dhe bijtë e putanës”!? Hajde tung dhe dërgoi horrit haberin se komiti të fton për dhjetë dopjo fërnet nga ai që bëhej në kohën e zonjës Tefta dhe jo nga ai i tanishmi që i ngjason në shije shurrës së derrave të shpellës!? A dëgjove dhe kuptove o fucku !?? Ha – ha-ha Horri dhjet’dopjo si mba !!!

        Reply to this comment
    • persekutuar-denuar November 14, 00:25

      Ti sikur ishe ne nivelin gjerman te jashteqitjes evropiane i kamufluar me parfume fallco demokracie dhe tani ke rene ne nivelin e MUTIT diktatorial enverist qe i vjen era nga larg komunizem. Shko me mire ne Korene e Veriut se atje eshte memedheu yt

      Reply to this comment
  16. Bardhi Tolabi November 13, 23:36

    Nuk do zgjatem me komete,por nje merrak e kam dhe nuk rri dot pa e thene:
    -Ky nasrudini-persekutuar denuar ka rrjedhur dhe eshte gjynah te merresh me te.
    -Te gjithe te denuarit politike,kolaboracioniste dhe tradhetare te Shqiperise,flasin me nje ze,Enver Hoxhen,e vune ne krye te PKSH,Miladin Popovici dhe Dushan Mugosha.Ndersa ky na flet se kete e paska vene Vukmanovic Tempoja.Nuk eshte lapsus se e ka permendur ne dy komente te ndryshme ne kete faqe.
    Ja me keto mend te rrjedhura duhet qe te merremi dhe ne qe te na beje ortak e te na thartoje edhe ne trurin.
    Nga ana tjeter,nje verejtje kam per komentuesit te cilet “nuk kane cfare ti bejne samarit” dhe te me falni per krahasimin, “i bijen gomarit”.Pra ne vend te flasin per kontributin e shquar Atdhetar dhe gjakun e derdhur nga kjo familje dhe ky fis merren me “aftesine dhe kontributin” e znj.Tefta Cami.Hane shan hane bagdat,ka mbetur nje fjale e urte popullore.
    E gjithe kjo e ka nje shpjegim:Ju djeg syte dhe i verbon Patriotizmi dhe kontributi ne sherbim te Atdheut,sepse jane pinjolle te tradhetareve,kolaboracionisteve te djeshem dhe sherbetore edhe sot te armiqve te Shqiperise.
    Ndrim dhe respekt per fisin e nderuar Cami.

    Reply to this comment
    • persekutuar-denuar November 14, 00:57

      Nuk e njeh mire historine o enveristi Bardhi Tolabi qe shan te tjeret pa ditur me pare te VERTETEN prandaj hap tefteret e historise dhe lexo para se te flasesh pa dogane:

      Vukmanovic Tempoja ishte njeriu qe Josip Broz Tito e dergoi ne Shqypni qe ne fillim te viteve 40-te per te gjetur nje njeri besnik te Partise Komuniste Jugosllave, sepse kete detyre e kishte kryer me nje sukes te jashtezakonshem me pare ne Maqedoni me ane te nje masakre te vertete bolshevike kunder elementeve intelekuale properendimore ne kete vend. Letra e Vukmanovicit per Titon lidhur me zbulimin e Enver Hoxhes per BOS qe do te komandonte Partine Komuniste gjate Luftes gjendet ne arkivat shteterore te dy shteteve dhe kushdo qe e kerkon mund ta lexoje lehtesisht. Per fat te keq te shqyptareve ZGJEDHJA e BOSIT komunist shqyptar qe beri Vukmanovic Tempo ishte saktesisht sic e kishte pershkruar ky emisar jugosllav ne letren e tij per Titon.

      Reply to this comment
  17. persekutuar-denuar November 14, 00:44

    “PATRIOTET” E ENVERIT QE FALIMENTUAN EKONOMINE DHE RENUAN SHTETIN

    Shikoni o milet si dolen nga gjirizi VEMJET e Enverit per te mbrojtur Tefta Camin qe pa piken e turpit shkruan artikuj patriotizmi historik ne DITA, por nuk kujtohet asnjehere te kerkoje falje per krimet e komunizmit te qeverise se saj si ministre e Enverit per shume vite me radhe. Ne cilin vend te Botes Demokratike ish kuadrot e larta te nomenklatures komuniste guxojne te shkruajne historite e tyre si gjela maje plehut qe te mallengjejne fanatiket dhe fansat me perrallat e tyre patriotike? Shikoni o milet spiunet e kamufluar te Enverit si jane hedhur ne kundersulm revanshist per te kthyer Kohen e Qepes te Enver Hoxhes me kercenime dhe fyerje per ata qe tregojne te VERTETEN per historine dhe nuk dine t’i bejne lajka BOSIT me pushtet? Shikoni gjuhen e ulet intelektuale dhe kafsherore te ketyre vemjeve enveriste qe i kane dale ne mbrojtje Tefta Camit qe eshte bashkefajtore me lumenjte me gjak njeriu qe mbushi familja sadiste Hoxha ne vendin tone, por qe mesa duket edhe nga ky shkrim nuk e ka kuptuar aspak fajin e saj, ashtu sic nuk e ka kuptuar edhe Nexhmije Hoxha, nje patriote jugosllave tjeter nga Dibra qe jetoi gjithe kohen e luftes ne shtepine e Bahri Omarit, per te cilin nuk u vjen zeri fare fanatikeve enveriste dru me pre.

    Shikoji keta vemje gjirizi te Kohes se Qepes te Enver Hoxhes o milet qe te kuptoni pse BE-ja Antikomuniste po mendohet kaqe shume qe ta pranoje Shqypnine ne gjirin e vet, apo ta flake jashte si nje leter enveriste higjenike.

    Reply to this comment
  18. andreoti November 14, 00:46

    Po cna duhet ne se kush ja vrau baben Teftes?! Ne dime qe kjo si ministre e arsimit dhe kultures ne ate kohe nuk kishte nje CV per te pasur nje post te tille.Biles kjo ka takuar edhe Juglio Andreotin e qe ishte ministri i jashtem i talian,me vone kryeminister,nje nder kokat me te zgjuara dhe te kulturuara qe Italia ka nxjerre ndonjehere.Ne e kuptonim fare mire qe kjo nuk mund te perfaqesonte Shqiperine qe te pakten kishte krijuar nje elite intelektuale dhe te kulturuar ne ate kohe.Gazetat italiane e kane quajtur “Ministria e kultures pa kulture.” Kjo eshte e verteta e kesaj mesuese fshati qe u be ministre e arsimit dhe kultures.Tja dije per nder partise dhe xhaxhit qe i zgjidhnin keto kuadro,sepse keshtu ju duheshin.

    Reply to this comment
  19. plaku November 14, 01:29

    Bardhi Tolabi,
    Faleminderit per shkrimin. Kam frike se shkrimi i mesiperm i ish Ministres se aresimit nuk eshte gje tjeter vetem nje sherbim falas per mitin komunist.
    Ja se cfare shkruan nje njeri i zgjur per mitin ne pergjithesi :

    ” Miti mer funksjonin e nje mase te perkoheshme, e cila duhet te mbushi boshllekun, i cili ka lindur nga kriza e aresyes. Tregimi i perallave dhe miteve i sherben trurit , qe ai te neutralizoje deficitin e ndjenjave te se tashmes dhe ti japi jetes perseri dicka te aresyeshme. Misteri dhe magjia, miti dhe feja japin mundesine per nje dalje ( largim) ideal nga jeta reale.
    Miti nuk mund te konsiderohet si i pademshem. : „ Miti eshte thjeshtesimi i kompleksitetit- dhe ne fund te fundit i botes. Atje bazohet fuqia e tij. Ai krijon identitet aty ku ka pasiguri. Ketu bazohet efekti i tij, qe nga ana politike mund te behet rezik. Cuditerisht eshte miti ai qe nxit per tu vertetuar ( provuar qe eshte i vertete ) dhe m.gj.ate nuk eshte i pershtatshem si teori e veprimit. ”

    Une nuk jam per mitet : komb, gjak, fis, race, Une mendoj se njeriu eshte produkt i kultures dhe jo i races , gjakut., kombit, fisit etj.

    Reply to this comment
    • persekutuar-denuar November 14, 11:24

      Mitin “NACIONALIST” dhe “PATRIOTIK” te Bosit e perdori me sukes Josif Stalini i Rusise bolshevike, pas tij e futi ne perdorim pragmatik Adolf Hitleri i Gjermanise nacional-socialiste, por e kopjoi toidhjo ne origjinalin sadist komunist Enver Hoxha i Shqypnise komuniste.

      Sali Berisha u mundua te kopjonte kete Mit komunist por nuk ja arriti sepse:

      KOHA E QEPES E MITEVE KOMUNISTE KISHTE MBARUAR

      Reply to this comment
  20. Agron Cami November 14, 04:31

    Kjo pune ngjan me kengen vs. kengetarit. Pavaresisht sa e bukur eshte kenga, varet kush e kendon… Natyrisht fisi Cami eshte tejet i lavdishem, me i lavdishmi ne Shqiperi per mua qe jam pinjoll i tyre, por si tek kenga, varet kush e “kendon”…

    Gjithashtu, nuk kuptoj “filozofine” e gazetes, pse lejon te masakrohet personaliteti i bashkepunetoreve ne kete fare feje nga komentuesit. Ku qendron thelbi i bashkepunimit ketu? Komentet supozohet te fokusohen tek materiali jo tek autori. Nejse, puna juaj kur gjeni shkrues qe jane OK me kete, pavaresisht se s’tingellon profesionale.

    Plus, nuk kuptoj pse autorja ka postuar materialin ketu. Ne kemi faqet tona ne fb, ne vijim:

    https://www.facebook.com/cami.deshmoret

    https://www.facebook.com/deshmoret.cami

    Reply to this comment
  21. arif November 14, 04:41

    Nderim per shpite dhe rracat patriote. E nderuar ngelte per jete ky sua trimash dhe patriotesh.

    Reply to this comment
  22. Zogist nga shen naumi November 14, 10:52

    Nasruddin Harabel i vetdenuar

    Psikologu ju sygjyron , duke pare gjendjen e veshtire e te renduar Psiqike te shendetit mental – emocional qe ndodheni :

    1 – Ne mengjez bashke me kafen te lexosh Kuranin ”’ TITISTET ”’
    me ze te larte .

    2 – Mbas buke ne dreke , te lexosh Biblen ” Dy popuj miq ”

    3 – Mbas dite , duhet te mesosh te recitosh per mendesh dhe me ze te larte ,
    Poezine , qe u recitua nga shteti shqiptare ne france , Nga fitimtaret e luftes , kundra Bashibozukeve dhe Tradhetarve te Atdheut .

    Dhe ne darke duke i rene Violines , me ze soto fondo , te degjosh ,
    Recitalin e qeverise shqiptare ne kongresin e 81 partive ne moske .

    Te keshilloje ti lexosh ne gjuhen tane te bukur shqipe , se do ta kuptosh me mire .

    Mbas nje muaje Hajde te ndryshojme kuren ,duke te ngritur dozen , Me materiale me Efekte shendetsore me efikase ,
    Sherim te shpejte .

    Dhe mundohu duke u sforcuar pak te beshe diçka per shqiperine me vepra .

    Reply to this comment
    • "Horri i Bulevardit" November 14, 11:08

      Nasruddin Muti, ka kaluar cdo faze te eksperiences njerezore, mbasi diktatura ja ka q… librin e shtepise, e mori dhe i dha shkolle, vete diktatori, e mori dhe i tha, te lutem beju perkthyesi im dhe mutsihonja Nasruddin i beri nderin diktatorin.
      Shikoni Saliun, a seshte pikerisht kryespiuni i diktatures qe e shan me shume diktatorin?, ky eshte Nasruddin Muti, qe diktatori e beri eksoert ne cdo fushe, biles edhe ate te spiunit.
      Ska kure per mutsihone si Nasruddini. Eshte ekzemplar i rralle i asaj kohe.
      Jam i sigurte qe tek Tajvani ku pi kafene, ben edhe rolin e artistit te madh, Albert Verria, tek filmi ku Timo Flloko, ka rolin e nje kryetari te ekzekutivit te sapo zgjedhur.

      Reply to this comment
    • "Horri i Bulevardit" November 14, 11:43

      Haxhi Plasa i famshem, tek rruga e Kavajes, ishte bere ekspert i bejteve te castit.
      Tek Tajvani sdo ta kem veshtire te njoh, se do me ndihmoje turma qe degjon gallaten e rradhes, tek tavolina, besoj se edhe kafene ta sjellin kamarieret, gratis, sic e kane pire gjithmone tipa si Plasa apo Ver Llapa

      Nastradin o koqe kanari
      qe i jep lezet atij Tajvani
      me gallate dhe hokasana
      ke te fala nga Haxhi Plasa.

      Reply to this comment
  23. Zogist nga shen naumi November 14, 12:02

    Nasruddin Harabel i dale jashte ” mode ”’

    Demokracia jote :

    Prit Gomar te mbi mbar ? 23 vjete demokracine tande e pame dhe e shijuam.

    Toka dhe prona kisha me shume se sa kishe ti , dhe gjith farefisi jot .

    I dhame [ ti thua pa deshire ] por jetuam shume mire ne kohen e ENVERIT .

    DUKE punuar Nasruddin , me djerse , dhe duke luftuar me fashistet nga
    1939 , me nazistet 1944
    dhe duke vazhduar luften me bashibozuket dhe tradhetaret deri ne 1960 .

    Fituam Nasrtro fituam .
    Sepse kishim Populin me vehte , dhe jo Ameriken dhe Europen .

    Popullin NaSTRO PoPULLIN , DHE e Kemi akoma .

    Historia nuk ka nevoje me per mua Antifashistin dhe per Ty FASHISTIN.

    Gjakun e deshmorve Komuniste nuk ka det qe e lane , Eshte aty ku kemba
    jote shkel ne çdo centimeter katror , dhe ti si Fodull shkel mbi ate gjak .

    Vera qe po pi sot e kam zgjedhur :
    sepse :

    Ka me Filozofi ne nje got vere ,
    Se sa te gjtha diskutimet e tua duke perdorur telin e violines tende.

    U plake e nuk u poqe o Nasruddin Albanesi .

    Tjeter jane ato poezi te bukura qe shkruan ,
    Dhe tjeter eshte ajo qe demostron me idete e tua .

    Reply to this comment
    • Pëllumb zaimi November 14, 13:21

      Lavdi e nderim për të gjitha familjet atdhetare si kjo e znj. Tefta Cami? Familje të tilla e kanë bërë historinë e Shqipërisë? I dhanë asaj gjakun më të mirë nëpërmjet të cilit një komb mund të ngrihet nga hiri e nga hiçi,- gjakun e patriotizmit dhe të shqiptarizmit! Sa për dijeni në një statistikë të fundit ndërkombëtare shtesë popullsie në Shqipëri kanë pasur vetëm dy specie,- “qentë e kazanëve dhe shpifësit”!? Familja patriote Cami të mos dekurajohet nga ata? Janë të parrezikshëm ndaj patriotizmit dhe shqiptarizmit? Por duhet kujdes që të mos ju afrohen sepse të infektojnë me ndonjë virus dhe kaq!? Nderim e respekt për gjithë patriotët shqiptarë të gjallë a të shënjtëruar në historinë tonë! Tung!

      Reply to this comment
      • "Horri i Bulevardit" November 14, 16:07

        Pellumb, the qe mos ti afrohen shume kjo familje ketij bajges nasruddin.
        Te siguroj se po te perballet ky bajge me niperit e zonjes Tefta, ose do mallkoje vehten qe ka le, ose do shkoje te beje vetvrasje.
        Kjo familje seshte ngaterruar me cic mice, qe zakonisht bejne llapaqenet e tipit bajge, se trimerine dhe burrerine familja Cami e Dibres e tregon, vetem kur ne pyetje eshte Shqiperia.
        Xhaxhai i zonjes Tefta, dua ti them ketij bajge, ka qene ai qe ka bere te dridhet Mehmet Shehu.
        Jane histori, qe nuk behen publike, ashtu sic nuk eshte bere publike nga diktatura, historia e familjes Cami, se diktatura kishte frike nga familjet e medha.
        Nasruddin bajga, rri i qete dhe pije kafene tek Tajvani dhe thuaj shyqyr qe familja Cami nuk merret me bajga, dmth. Me ty, se ai hero qe ty te ka futur daten, ka lene nje fjale.
        Kur e pyeten se nga ke me shume frike, Ahmet Cami u pergjigj, nga Jevgu. U habiten te pranishmit, ky bej i madh dhe pasksa frike jevgun. Po i tha nga jevgu kam frike, se po te vras nje jevg, do thone trimeri tregove, vrave nje jevg, por edhe po te vrau nje jevg, perseri do thone, se spaska qene gje, se fundja fundit, nje jevg e vrau.
        Nasruddin batakci i mbuluar me bajgen e tradhetise, pije i qete kafene tek Tajvani, te jesh i sigurte se keta qe ti kerkon ti denigrosh, nuk merren me jevgjitet dhe me bajgat, si puna jote.

        Reply to this comment
        • Pëllumb zaimi November 14, 19:33

          Zoti “Horr….”/marsho përpara/shpërfilli/lëro-hu t’ëmën me traktor/ata kan lindur tradhëtor/s’ju shkulen rrënjët me fjalor! Përqafime mik !

          Reply to this comment
  24. Vlora November 14, 13:35

    O Hekal o figurë? Shumë përpjetë e ke marë? Teftat dhe gratë zonja i ka vlora dhe,mos e kruaj shumë nashti? Të jatit të Teftës ne ja mësuam dyfekun ,në luftën e Vlorës o figurë? Hajt,rri mirë nashti? Po ta dërgoj një respekt për Xhevdet Shehun jo për ty? Ty po ta dërgoj përgjysëm se i kërkon të tëra meritat për Hekalin? A dëgjove o figurë? Fute në kokë dhe mos e nxir se z. Ahmet Cami ne ja mësuam dyfekun që të vriste italianët dhe gjermanët!? Nuk e sheh që “Tërbaçi ynë” ka dhe një emër në Dibër??? Tung!

    Reply to this comment
    • Myzeqeja November 14, 13:51

      Paskan dalë këta kallëmat mëndjendritur që i duan të tëra meritat për vete? Për hekalin dhe vlorën e kam? A dëgjuat Re?

      Reply to this comment
  25. Genci November 16, 08:46

    Ështe për te ardhur keq niveli tejet i ulët i te shprehurit, bile edhe shum fyes. Deri kur do te mesohemi qe te diskutojme ne menyre permbajtesore.
    Kultur ështe te kesh Respekt per mendimin e kundert ngase ate qe ta ben Lepe nuk ke nevoj.

    Reply to this comment
Shiko komentet

Komento

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*