Thirrje atyre që kanë mbetur në partinë që thotë se përfaqëson të majtën

October 12, 2019 23:51

Thirrje atyre që kanë mbetur në partinë që thotë se përfaqëson të majtën

Nga Viktor Malaj

 

“Një korporatë private, ta zëmë General Electric, është në të vërtetë një tirani e pastër… Kur institucione të tilla kontrollojnë edhe qeverinë, hapësirat për vendimmarrje popullore ngushtohen shumë. Kështu, jo vetëm ngushtohen hapësirat për vendimmarrje popullore por gjithnjë e më shumë vendimet do të bien në duart e tiranive private” – Noam Çomski*

 

 

Para pak kohësh, një projektligj për krijimin e një Korporate Investimesh Shqiptare u diskutua në komisionin përkatës parlamentar dhe iu kalua për diskutim dhe miratim Parlamentit. Megjithëse njohuritë e mia ekonomike janë sipërfaqësore, projektligji në fjalë më krijoi shumë paqartësi dhe më ngjalli shumë mospajtime. Dhe këto mospajtime kanë të bëjnë jo vetëm me aspekte të veçantë të ligjit por, mbi të gjitha, me pyetjet:

Ç’punë ka një qeveri apo parlament i zgjedhur nga populli të krijojë korporata private apo gjysëm private të natyrës tregëtare dhe aksionare ku vetë shteti do të bëjë pjesë thjesht si një aksioner? Si mundet që qeveritë të votohen nga qytetarët për t’iu shërbyer interesave mbarëpopullore dhe mbrojtjes së pronës së tyre të përbashkët (publike) dhe, nga ana tjetër, t’i transferojnë këto prona në zotërim të një shoqërie biznesi? Deri në çfarë shkalle mund të përputhen misioni (të paktën, i premtuar) i qeverive për t’i shërbyer interesit publik dhe misioni thjesht tregtar dhe materialisht fitmprurës i kompanive private? Përse populli shqiptar duhet të paguajë administratat e ministrive të ndryshme të Ekonomisë, Financave, Zhvillimit Rural e Mjedisit, Tregtisë dhe Sipërmarrjes, Zhvillimit Urban e Turizmit etj. dhe, nga ana tjetër, shumicën e këtyre problemeve do ta marrka përsipër një Korporatë Investimesh?

Sipas bindjes time, krijimi i një korporate të tillë është i panevojshëm dhe i dëmshëm. Ngritja e një korporate të tillë, madje me kapital bazë fillestar nga buxheti i shtetit, dhe ku qeveria përfaqsohet me vetëm një anëtar në të gjithë organizmat drejtues të saj, e shëndërron qeverisjen, cilado qoftë ajo, në vasale të nënshtruar të kësaj kompanie gjigande thuajse tërësisht private. Dhe, jo vetëm kaq por interesat themelore të qytetarëve do ua nënshtrojë interesave finaciare dhe fitimprurëse të “aksionarëve” të tjerë të sferës private.

Historia e botës kapitaliste, duke përfshirë edhe vendet perëndimore, ka provuar pa mëdyshje se korporatat e fuqishme tërësisht private i kontrollojnë, nënshtrojnë dhe, madje, orientojnë shumicën e politikave dhe të sjelljeve të qeverive, të zgjedhura për t’i shërbyer interesit të përgjithshëm, por praktikisht të vëna në shërbim të interesave të kapitalit.

Si mundet që (sipas projektligjit) thuajse të gjitha pronat publike të përqendrohen në duart e korporatës ndërsa pushteti vendor, madje, edhe ai qendror të kenë “çelësat e kashtës” lidhur me administrimin e pronave publike? Në projektligj nuk thuhet se sa do të jetë përqindja e aksioneve shtetërore të korporatës, por sanksionohet se ministri i ekonomisë e përfaqson shtetin si pronar të aksioneve.

Në të gjitha kompanitë private dhe veprimtaritë e biznesit ai që ka paketën kryesore të aksioneve vendos për shumicën e problemeve të sferave finaciare dhe politikave investuese. Kjo qartësisht do të thotë se ai nuk vendos për të plotësuar interesat e shoqërisë por interesin e xhepit të vet, jo rrallë në kurriz të shoqërisë.

Megjithëse në projektligj pohohet se shteti do të jetë vetëm njëri nga aksionarët dhe burimet e financimit aty thuhet se objektiv i Korporatës do të jenë investimet në interes të shtetit shqiptar. Kjo gjë shfaqet edhe më kontradiktore dhe e pabesueshme kur tek parimet e veprimtarisë së korporatës vihet edhe “Pavarësia në vendimmarrje… dhe propozimin e projekteve të investimeve”. Tani, edhe e pavarur, edhe në shërbim të interesit tim kjo nuk shkon. Nuk do shumë mend të kuptosh se politikat e një korporate të tillë do të udhëhiqen dhe anojnë nga interesat fitimprurëse të aksionarëve dhe bashkëpronarëve.

Duket e pamundur të ndodhë që një korporatë investimesh (si çdo shoqëri tregëtare), edhe të respektojë parimin e konkurrencës së lirë në procedura e treg, por edhe të ndjekë parimin e politikave të përgjegjësisë sociale. Madje, vendosja në  projektligj fillimisht e parimit se “Korporata e Investimeve nuk do t’iu bindet normave të prokurimeve publike” hedh shumë hije dyshimi mbi qëllimet dhe moralin e krijimit të kësaj korporate.

Aty thuhet se “Korporata gëzon të drejtën e marrjes së kredive nga institucionet financiare” dhe pastaj pohohet se “Detyrimet financiare të korporatës nuk i transferohen buxhetit të shtetit”. Kjo në dukje e shmang shtetin për të paguar detyrimet e Korporatës, por vështirë të besohet që shoqëritë tregtare aksionare funksionojnë në një mënyrë të tillë që fitimin dhe dështimin të mos i kenë të përbashkët në raport me kapitalin dhe kontributin e bashkëpronarëve apo aksionarëve.

Pohimi i një zyrtari të lartë të qeverisë se në rast falimentimi shteti mban përgjegjësi, por nuk pëson dëme financiare është tërësisht mashtrim. Vendosja tek kapitulli i funksioneve i të drejtës së Korporatës për ta dhënë pronën me qira, shitur etj. dhe, nga ana tjetër miratimi si funksion i saj i financimit apo bashkëfinancimit të projekteve të investimeve në prona shtetërore dhe/ose private krijon dyshimi mbi mundësinë e shpërdorimeve të pronave publike, si dhe grabitjen e pronave private me pretekstin e zhvillimit të projekteve investuese.

Nëse ky ligj do të miratohet ka shumë të ngjarë të krijohet një grabitës gjigand i pronave tona të përbashkëta dhe i shumë pronave private i cili do ta kamuflojë veprimtariën e tij gllabëruese me “interesin publik”, ndërkohë që në fakt do të jetë në shërbim të interesave të një grushti individësh. Ky gjigand do t’i nënshtrojë të gjitha qeveritë shqiptare dhe do të ketë gjithnjë mbrojtjen e qeverive që ne i zgjedhim për të na shërbyer neve, por që do të bëhen armë në duart e oligarkëve për të na nënshtruar.

Qeveria shqiptare dhe shumica parlamentare duhet të heqin dorë nga kjo nismë dhe ky projektligj pasi ka shumë të ngjarë t’i sjellë dëme popullit dhe ka akoma më shumë të ngjarë ta vendosë qeverinë në pozicione antipopullore që mund të çojnë në konflikte që iu shihet fillimi por jo fundi.

Është e palejueshme që një shumicë parlamentare që pretendon se është e majtë, që është krijuar me shumicën e votave të së majtës shqiptare, të ndërmarrë nisma dhe të miratojë ligje të tilla që nuk i lidh asgjë me popullin në tërësi dhe me interesat e shtresave të majta në veçanti.

Mendoj se zbatimi i politikave të tenderimit dhe, sidomos, atyre të PPP-ve del dhe tepron që me buxhetin e shtetit, me paratë e popullit shqiptar të majmen një grusht individësh dhe nuk ka nevojë të shndërrohet qeverisja në korporatë dhe ekonomia kombëtare në biznes privat.

Prirja dhe mania e Kryeministrit për ta bërë gjithçka private dhe për të kanalizuar sa më shumë para tek sa më pak individë duhet të ketë një kufi dhe t’i vihet një kufi. Shqipëria nuk është pronë private e qeverive dhe as e kryeministrave.

Të ndjekësh politika antipopullore të përqëndrimit dhe “kultivimit” të parave tek pak individë dhe, nga ana tjetër, t’i mbledhësh këta “mundqarë”, t’iu qash hallin se vetëm ti i kupton vuajtjet dhe mundimet e tyre për t’u pasuruar dhe t’iu bësh thirrje për të krijuar Fonde për të Varfërit, kjo është tallje cinike. Të përpiqesh që shfrytëzuesit tanë, keqpaguesit tanë dhe shtrenjtshitësit tanë t’i paraqesësh si humanë, bamirës, zemërgjërë etj. është një veprim që të ngjall neveri.

Dhe, përpara se neveria të kthehet në urrejtje i duhet vënë gishti kokës, jo vetëm nga kryeministri por, sidomos, nga ata pak individë me bindje vërtetë socialiste që kanë mbetur në partinë që na thotë se përfaqëson të majtën.

Me bindjen më të thellë dhe seriozitetin më ekzigjent po iu them të gjithë atyre individëve, qeverisës ose të fushës së biznesit, që mund të kenë qëllime djallëzore në krijimin e të ashtëquajturës “Korporata e Investimeve Shqiptare” se mund të vijë dita ta pësojnë pa kthim aventurën e përvetësimit të pronës publike dhe private.

Çdo durim e ka një kufi dhe përrallat propagandistike nuk mund ta topisin pafund durimin. Prandaj shumica parlamentare nuk duhet t’ia lejojë vetes të bëhet, siç thoshte z. Milo, “një tufë delesh” dhe t’i thotë lepe-peqe çdo ëndërre të Kryeministrit apo atyre që fshihen pas tij.

Mungesa e përgjegjësisë individuale dhe kolektive mund të ndëshkohet shumë shpejt. Le ta mbajnë parasysh se: sa më shpërthyes të jetë humbja e durimit, aq më të paparashikueshme bëhen format e ndëshkimit.

 

*****

Botuar sot në DITA.

*Noam Chomsky – Gjuhëtar, filozof dhe aktivist politik në SHBA.

October 12, 2019 23:51
Komento

64 Komente

  1. Perse nuk propozon nje zgjidhje Malaj por vetem me kritika te ashpra? October 13, 00:59

    Viktor, me vjen keq por po te kuptonit qe ne Shqiperi nuk duan te investojne sepse dikush do ta shohe te shkrete dhe te shkaterruar atehere duhet te gjesh menyra per te investuar ne ekonomine e vendit qe Shqiperia te behet. Ne vend te kritikave hajdeni me nje propozim se si duhet bere me mire. Kritikat jane te lehta, zgjidhjet jane te veshtira. Deklaratat tuaja qe qeveria eshte jo e majte jane jo te sakta. Nukm jemi me ne komunizem dhe investimi ne ekonomi eshte teper i rendesishem te hape vende pune dhe ta coje vendin perpara.

    Reply to this comment
    • Bushtra e Q*lindjes October 13, 10:12

      Cfar zgjidhje do ti …mi i bodrumeve ts KM??

      Viktori po thot ; Mos kalo aty, o timonier, se do biesh ne gremine, se eshte Humnere e thell ku thyen qafen gjith shqiperia…

      Mos u hidh o bastard se e merr ne qaf shqiperine….

      Po deshe o timonier hidhu ne buze me familjen tende dhe me keta bastard komentues.

      Zgjidhja; Mos e bej o rrac e ndyre

      Reply to this comment
    • mirel October 13, 15:33

      Cfare zgjidhje thua ti o mendjelli bodrumesh?
      Zgjidhja eshte dhene me zgjedhjet.
      Qeveria e zgjedhur te drejtoje shtetin, dhe pike.
      Nuk kemi zgjedhur, dhe as nuk paguajme me para me taksat tona njerez qe na perfaqesojne ne ne vota, dhe perfaqesojne interesat e tyre me paret tona.
      Qe kur u bene zgjedhjet dhe fitoi kjo qeveri qe fitoi, filmi mbaroi. Qeveria te drejtoje vendin, dhe jo privatet.
      Nuk ka mandat te tjetersoje pronat publike.
      Nuk ka zgjidhje te tjera pervecse ti menaxhoje ne interes te popullit nderkohe qe jane prone e popullit dhe jo e Ramutit dhe Ahmutit.
      Nese nuk e ben dot, te qerrohet, kjo eshte zgjidhja tjeter.
      Ceshte kjo pune, shqiptaret po kthehen ne bujkrober ne shtetin e tyre. Keta ne feudale e pashallare qe bejne cu do b a me pasurite popullore.
      Kur ti kene pasurite te Anetes apo te kurves se Ahmetes dhe kurves indiane te Gjiknurit, ti menaxhojne si te duan.
      Me pasurite e popullit nuk kane pune

      Reply to this comment
  2. Plaku Xhuxhumaku (qe nuk duroi dot pa komentuar) October 13, 03:46

    Zoti Viktor, e ke te gjithe kete pune se prapthi. Korporata qe merr per shembell Chomski, eshte themeluar si private pa asnje kontribut nga shteti, dmth kushdo qe e themeloi vuri ca para nga te vetat, grumbulloi edhe para nga miqte e vet, sherbeu, u pagua per punet qe kreu, u pasurua e u fuqizua dhe jo vetem qe nuk pordhi per shtetin, por mbase i tha shtetit, ka erdhur koha qe ti ta marresh parasyh egzistencen time dhe edhe te me pyesesh se si e dua. POR AMA TE GJITHE KETE PUNE E BERI ME PARATE E VETA, nuk i mori gje taksapaguesve. Ne fund te fundit ky eshte kapitalizmi, te pelqen apo jo ty o Viktor dhe shokeve te tu. Ky KM jone nuk pat bythe te beje gje me parate e veta. Kristaqi nuk i kishte lene gje, edhe vete nuk fitooi dot ndonje gje te madhe duke bere portrete 5 frangshe poshte urave te Parisit. Ky e permbysi kapitalizmin me koke poshte, dhe ketu nuk ecin as denglat me te majta e as denglat me te djathta. Ky eshte thjesht HAJDUT, dmth ky merr parate e taksapaguesve dhe ne vend t’i perdore per te ofruar sherbime, e per te ngritur infrastrukture, o per te mbeshtetur aktivitete ne dobi te gjithe shoqerise, ia fal privatit dhe mban per vehte perqindje, pra VJEDH parate e taksapaguesve. Ky nuk eshte kapitalizem or taj, kjo eshte kusari socialiste, dhe mos thoni qe Edvini nuk eshte socialist, jo vetem ehte socialist por edhe KRYETAR i socialisteve. Ju mender TE MAJTEVE, po nuk ju erdhi mbare, hidheni me kembe perpjete, jo per gje po dy here zgjedhjet i ka fituar me votat e te majteve, kurse zotrote me thua jo po nuk ehte i majte, jo po duket si i djathte. Cfare po ben o Viktor, po luan kungulleshkash?

    Reply to this comment
  3. Arben October 13, 05:30

    zhutra zhutra

    Reply to this comment
  4. Orli October 13, 07:12

    Nqs eshte e vertete kjo puna e koorporates,atehere kastraveci i rilindjes e ka pergatitur ligjin me kopilin serb te vicidolit dhe serbin Bashkim ulaj! Sic duket po e zbaton vet formulen:KCK (kap c’te kapesh)!

    Reply to this comment
  5. socialisti October 13, 08:02

    Thirrja jote ne vesh te shurdher o Toro. Dhe a e di pse? Se atyre qe i drejtohesh nuk jane ne ate parti se thote qe eshte e majte, por se jane atje se ajo i ka dhene tendera, koncesione, i ka punesuar ne shtet. Kur kjo parti mos kete mundesi tenderash, koncesionesh, punesimesh atehere do shohesh si do shfryhet si nje kamerdare kur ben skopio.

    Reply to this comment
    • Jimmy Trendelina October 13, 15:41

      Or ti mik socialisti, me thuaj me votat e kujt erdhi Rama ne pushtet, dhe me votat e kujt e mori mandatin e dyte? A nuk jane votat e socialisteve?

      Reply to this comment
      • socialisti October 13, 18:30

        Shoku Trendeline, ne mandatin e pare Rama mori pushtet bashke me votat e Metes, ate mandatin e dyte lere mos e kujto se u beme qesharake e na doli boja ne ato pergjimet e ministrave tone me ato shefa policije e te forte etj, etj, qe dolen dhe ne gazeta europiane

        Reply to this comment
  6. Besniku October 13, 08:06

    Z. Malaj, thika po shkon aty ku nuk mban.
    Po kjo pune nuk realizohet me thirrje ndergjegjes se atij qe nuk eshte mesuar te jetoje me pune, por duke mashtruar, dhe per pikerisht,, per dhenien copa copa te prones publike klases mafioze te
    Ju me nje analize te perkryer shpjegoni çfare po ndodh ne aktin e fundit te shkaterrimit te prones publike, pas 30 vitesh shqyerje te organizuar te saj.
    Popullit akoma nuk I ka shkuar deri tek ajo personalja e tij e vogel, qe nuk perfshin me as familjen, por vetem ate individin, “ njeriun e ti kapitalist” te krijuar te tille, qe te mos mendoje e veproje larg hundes se tij.
    Duhet nje force e re Viktor I dashur, e cila te tundi kete popull, qe akoma mbeshtet kete lubi te quajtur rilindje. E mbeshtet per te keqen e saj.
    Njerzit jane zgjuar tashme po me thirrje sporadike nuk arrihet permbysja.

    Reply to this comment
    • Bureto October 13, 10:27

      Tamam Besniko, sidomos kur thua: “Njerëzit janë të zgjuar tashmë po me thirrje sporadike nuk arrihet përmbysja.”. Po pak më sipër po vetë bën një “thirrje sporadike”: “Duhet një forcë e re, -i drejtohesh shokut Viktor-e cila ta tundë këtë popull, që akoma mbështet këtë lubi të quajtur Rilindje”. Atëhere pse nuk merr vetë ti i pari inisiativën, nëse nuk e bën Viktori këtë, që të krijosh një forcë të re, si ta ka ënda, e ta tundësh këtë popull siç e tundët (e telendisët) në 8 nëntor 1941? Nuk është mirë kështu i dashur Besnik, që shpresoj të mos jesh besnik i asaj partisë tjetër që, ti e disave të tjerëve, u shtiu trutë e gomarit. Mëso se ajo nuk ishte parti e majtë, as socialiste moderne siç janë këto të sotmet kudo në Europë, por ishte një parti extremiste, gjoja komuniste, në dorë të diktatorit dhe në shërbim të pushtetit të tij. Ne të gjithë ishim “skllevër” modernë, që punonim për një pagë sa për të mbajtur shpirtin gjallë, për një apartament 1+1 dhe këtë në shumë raste të ndërtuar vetë me punë ‘vullnetare’, dhe që e filluam atë jetë të lumtur me triska dhe e mbyllëm me tollona. Ja pra, nëse e do prapë atë, mos u mundo ta krijosh se i ke nja katër a pesë, të cilat së bashku nuk grumbullojnë më shumë se 1000 vota. Futu atje dhe ngushëllohu. Viktori nuk është aq budalla sa ti, që kërkon të nxjerrësh me duart e tij, gështenjat nga zjarri!… Lodhesh kot, “po fare-fare, ama”, siç është stili i të thënit të ca gjërave nga Braçe, socialisti i vërtetë, partinë e të cilit një takëm nga ju e quani Rilindje. Tung!

      Reply to this comment
      • Besniku October 13, 14:53

        Ke te drejte, te ngresh nje parti, si ajo qe te nxorri nga shpella, te arsimoi, te dha fuqine e te dhenit mendim, nuk eshte hiç kollaj, bile shume e zorshme ne kete kohe, kur njerzit si ti e une jane shume te ndryshem ne konceptimin e te jetuarit.
        Une , ndryshe nga ty, duke krahasuar gjendjen qe jemi sot, jo endrat e viteve 90, me apartamentet 1+1,, tallonin dhe radhat, preferoj te dytat.
        Ndryshe nga ty me pelqen shqiperia e varfer por e paster, pa prostitucion e mafioze , pa politikane qe tallen hapur duke thene qe pasurine e kane te trasheguar nga prinderit rrogetare.
        Do kenaqesha me Shqiperine me male krenare, e jo te shqyera nga makuteria, me lumenjte e paster e te rrjedhshem e jo me ujra te ndotura nga hidroc, me pyjet qe ishin te te gjitheve dhe jo me rrepirat e thata qe rreshqasin e te vine te pragu i deres..
        Do te desheroja dhe une te mos na udhehiqte Lenka, po sot sa super Lenka si Vokshi e Gridera, te bejne karshillek me çanta mijra dollareshe , ne kohen qe tallen duke u qarte hallin fukarenjve??!!
        Nuk eshte kollaj ke te drejte, por duhet te perpiqemi te gjithe ta çojme ne hulli te drejte zemerimin popullor qe pe grumbullohet gjithnje e me shume.
        Ndryshe, nje 97 e dyte do te ishte shkaterrim total per ne

        Reply to this comment
        • Jimmy Trendelina October 13, 15:47

          O Besnik ti nuk e kupton qe jeni pikerisht ju qe mendoni keshtu qe e mbani ne pushtet Ramen? Nuk behen punet me nostalgji e me qurramaneri. Ti mund te preferosh cfare te duash, puna eshte se ti nuk je budallai i vetem, jeni nje kope me budallenj qe Rama ju vjedh, Saliu ju vret, per president keni Ilirin dhe e qitni mllefin neper gazeta se nuk jeni te zot te qisni qimen nga qulli. Lavdi Marksizem Leninizmit me shokun Tarras ne krye,

          Reply to this comment
        • anda October 13, 21:10

          Shume e sakte por thone me mire nje fund i tmershem se nje tmerr pa fund…dicka duhet bere…ka vajtur ku nuk mban me…kush do ta beje…aliens

          Reply to this comment
  7. intelektuali October 13, 08:47

    Dy kunderpergjigje per Viktor Malajn,

    Nga:

    intelektuali

    “Kapitalizmi është një ndarje e padrejtë e pasurisë. Komunizmi është një shpërndarje e drejtë dhe e barabartë e skamjes totale dhe e mjerimit.”

    Winston Churchill

    “Komunistët janë si Christopher Columbus: ata largohen pa e ditur se ku po shkojnë. Kur mbërrijnë ata nuk e dinë se ku janë. E gjithë kjo me paratë e njerëzve të tjerë ”.

    Winston Churchill

    Reply to this comment
    • dashamires October 13, 09:19

      Meqe jemi te theniet brilant te W. Churchill ja dhe dy thenie tjera –
      Komunizmin e njohin me mire ato qe e provojne mbi koke
      Kapitalizmi eshte i keq por me te mire se ai nuk ka

      Reply to this comment
      • intelektuali October 13, 10:29

        dashamiresi:

        Unë si kundervenie per Viktor Malajn qe perdor pa llogjike reale aforizmat e anarkistit komunist Noam Chomsky, do t’i shtoja aforizmave historike padyshim te goditura te Kryeministrit më te zgjedhur anglez, Winston Churchill një konkluzion të shkrimtarit George Orwell ne novelen e tij satirike per regjimin komunist “Animal Farm” (Ferma e Kafshëve), botuar për herë të parë në Angli në 17 gusht 1945. Fabula apo novela satirike perqesh dhe pasqyron ngjarjet që çojnë deri në Revolucionin Rus të vitit 1917 dhe më pas në epokën staliniste të Bashkimit Sovjetik. Orwelli e shkroi librin midis nëntorit 1943 dhe shkurtit 1944, kur Britania e Madhe ishte në Aleancë me Bashkimin Sovjetik kundër Gjermanisë Naziste dhe kur kjo Aleancë e popullit anglez dhe e inteligjencës britanike e mbajti Monstren Stalin me nderime të larta per nje kohe te gjate, një fenomen që Orwell e urrente deri në fund të shpirtit demokrat, ja cfarë ka thënë Orwelli per komunizmin bolshevik:

        “Kafshët në fermën (komuniste) të kafshëve janë të gjitha të barabarta, por ca kafshë (derrat) janë më të bababartë se të tjerët”

        Për këtë arsye dorëshkrimi i Orwellit fillimisht u refuzua nga një numër i botuesve britanikë dhe amerikanë, duke përfshirë edhe botuesin personal të Orwell-it, Victor Gollancz, i cili nga frika e lincimit vonoi botimin e tij, por më vone kur u zbuluan krimet e Stalinit dhe Bota hyri ne epokën e Luftës së Ftohtë, novela u bë Bestseller me një sukses të madh tregëtar i përkthyer në shumë vende të Botës.

        Reply to this comment
        • gjermani i fundit October 13, 22:44

          Nastradin efendi. Xhorxh Oruell ishte me bindje socialiste gjer ne vdekje. E ka deshmuar ne shkrimet e tij. Satira kunder totalitariizmit ne dy veprat e tij me te degjuara deshmon pikerisht sensin kritik ndaj kesaj qe po ngjet dhe e trajton ne shkrim Viktor Malaj. Qe ta dije dhe kritiku Xhuxhumaku, psh General Electric nuk eshte thjesht nderrmarje private, por nje konglomerat kapitalesh financiare qe nuk do ishin kaq potente pa mbeshtetjen e shtetit. Shprehja me famoze per Shekullin amerikan eshte:Ameriken nuk e beri privati por shteti. Ne fillim te shekullit te XX, mjaft revizioniste te marksizmit, perfshi edhe Bernstein dhe Roza Luksemburg e gjer tek Lenini e parashikuan qe mbiprodhimi do conte ne kontrollin e plote nga ana e kapitalit financiar te tregut(monopole), te kapitalit prodhues (psh bankat, fondet financiare, vpa pasur fare haber nga industria prodhuese behen pronare te tyre). Se fundi, parashikonin qe keto kapitale do kerkonin gllaberimin e le deve te para/fuqise se lire punetore ne vendet e pazhvilluara per te rritur marzhin e fitimit. Sistematikisht sipas tyre do kete luftera, me qellimin e thjeshte te rishpwrndarjes se kolonive apo vendeve te pazhvilluara per interesat e vendeve te medha. Nastradino, qe ta ilustroj pak, cdo dite ne tregun boteror te kapitaleve qarkullojne mbi 2000 miliarde $ shkembime, por as 2%e tyre nuk shkon ne mbeshtetjen direkte te prodhimit. Pra eshte spekulacion. Stiglitz qe eshte ekonomist qendron kritik ndaj ketij sistemi spekullator, mandej kritikon pa medyshje religjionin e ri te ekonomisteve, qe ne emer te bilancit dhe fitimit nuk bejne tjeter vecse shkaterrojne strukturen sociale te shoqerise. Nastradino, kur ishte minister I Kolonive z. Churchill, I kishte kaq te lezetshme keto batutat?

          Reply to this comment
          • Xhuxhumaku October 13, 23:31

            Or ti gjermani i fundit qe ben si i ditur ketu, a e di ti qe te gjitha ato qe parashikuan Lenini, me Rozen dhe Rozinen dolen, po pastaj u futen perseri brenda se nuk u bente mire ajri i paster. E dyta qe ta dish mire ti, General Electric ka evoluar, por ti nuk e ditke qe u themelua si shoqeri me kapital privat, dhe sic e kam thene edhe me siper u fuqizua sepse sherbeu. Se si zhvillohet kapitallizmi me vone, po te te degjojme ty duhet akoma te pyesim Marksin dhe Leninin. Ti mesa duket i paske ruajtur mire ato dispencat e tua te Shkolles se Partise, apo ke konspektet e formave te edukimit. E di cfare, po desh mjaft bone si profesor ketu, e di pse, je shume i vjeteruar, arkaik dhe shume i ngurtesuar nga disiplina e menderosur ushtarake. Gatitu!

          • gjermani i fundit October 14, 10:34

            Xhuxhumaku, une s’jam ekonomist, por perpiqem te zhvilloj njohurite. Per veten time dhe familjen kam bere hajer, mos ma qaj hallin. Mesa shoh, ti i thjeshtezon gjerat me bollekun e dijeve mbi materialet organike, di biologjikisht ku futen dhe dalin, por s’ke nge ta shpjegosh se ku çon vertet ky projekt makroekonomik qe propozon Edi, qe le ta zeme se nuk fut fare ndonje lek ne xhep, megjithese edhe une mendoj si ty qe fut jo vetem lek ne xhep, por kapitale te tera si maniak i parase qe eshte. Se pari, shembujt me siper nuk i kam shpikur une, pra shkencen e kane bere ata qe merreshin me shkence. Desha thjesht te them se marksizmi ka zhvilluar mjaft debat mes marksisteve dhe Roza Luksemburg psh ka thene shkoqur qe Marksi nuk eshte i paqortueshem. Marksi vdiq 65 vjeç; imagjino te kish arritur 85. Megjithate kishte kufizimet e tij. Psh, Hermann Cohen thote qe Kanti eshte themeluesi i vertete i socializmit gjerman, sepse e shikonte zhvillimin ne driten e respektit ndaj personit, lirise dhe barazise dhe jo ne nevojen e kontradiktave ekonomike dhe luftes se klasave. Xhuxhumaku, une s’kam bere forma partie dhe as me qelloi te studjoja marksizem, material ketej ka sa te duash, te zhveshur nga dogmat Ju atje ne Shqiperi e keni nevoje per muhabet kafeneje qe te shtyni diten ne menyre kapitaliste dhe nuk habitem qe i dini te tera me Wikipedia apo me qyfyre fejsbuku. Me aq sa kuptoj une, Edi Rama fton bizneset e medha “qe te behen bashke” ne emer te nje korporate investimesh strategjike. Ne emer te zhvillimit te Shqiperise, pra me nje moto kombetariste. Eshte shume gje e bukur ne fakt. Njesoj sikur te thuash qe femrat me te bukura te Shqiperise te mblidhen bashke ne Sarande per nje jave, se keshtu(vetkuptohet) qe tere meshkujt do i shtyje kersheria dhe Saranda do kete volum konsumi ate jave. Por problemet e Korporates se Edit dalin nje nga nje ne siperfaqe dhe sa te filloje Edi te beje eksperience ekonomike shkoi mishi dhe mbeti vetem lengu. Niels Bohr ka thene qe Ekspert eshte ai person qe i ka provuar te gjitha deshtimet e mundshme brenda nje fushe te caktuar. Xhuxhumaku, mesa thone ekonomistet, Kapitalizmi triumfoi ndaj socializmit lindor, ngaqe motorri i tij i zhvillimit ishte konkurrenca e lire. Korporata e Edit ne fakt krijon nje oligopol, qe i mbyll deren konkurrences se lire. Keto kompani bejne ujdi mes tyre dhe de facto ekonomia shqiptare behet nje dyqan i madh i ketij oligopoli qe vendos e ndan llokmat duke eliminuar konkurrencen e lire. Kush e ha thua ti me fjalorin tend organik; po populli pra e ha, dmth e paguan me lekuren e tij. Jo-thote Rama, shteti eshte ortak me keta oligarket. Une mendoj se kesaj Korporates i nevojitet shteti, se shteti eshte garant per huate qe oligarket do marrin nga bankat. Shteti nevojitet siç i nevojitej shoqerues Shkelzeni makinave me droge – fiks ashtu, qe ti shpetoje kontrolleve. Pra, Korporata eshte fundi i konkurrences se lire, ndarja e llokmave, dmth Oligopol. Shteti merr pjese si fasade(garanci) fillestare, se pastaj do ua shese aksionet(pjesen) oligarkeve per shkak te rritjes se borxheve qe vetem duke shitur pjeset e veta perpiqet ti shlyeje.Pra, me fjalor organik apo jo, edhe ti e kupton z.Xhuxhumak qe kjo eshte nje farse kombetariste. Nje shitje e programuar. Kalim i publikes tek privati me çmimin me te lire te mundshem. Duke qene se shteti eshte ortak me keta private, ai mbaron se qeni kontrollor dhe ketu çeshtja nuk eshte veç ekonomike, por politike. Ura qe ra ne Gjenove psh, tregon se privati nuk i ben llogarite siç i ka prioritet shteti, dmth kontrollet mbi sigurine, etj.Vetem kur shteti kercenoi t’u hiqte konçensionin ata nxituan te deklarojne se do ta bejne uren per 6 muaj. Une e theksoj edhe nje here se asnje faqe marksizem nuk kam lexuar ne Shqiperi. Ne librin e tij “Diktatura e kapitalizmit” Edward Lutwak thote qe Turbokapitalizmi shemb shoqerine civile e prodhon papunesi dhe kriminalitet.Shkakton deme te medha ne ato vende qe nuk kane nje legjislacion te pjekur e te konsoliduar, qe mbron te dobetit, te destinuar tashme te jene shumica e popullsise. Turbokapitalizmin, dmth kapitalizmin e trete, kete aktual, Lutwak e cileson veteshkaterrues, dhe nuk eshte fare e vertete qe shperblen me te zgjuarit dhe me te miret. Persona te mesuar te rrezikojne dhe te mos kene skrupuj; jane pikerisht keta qe nxjerrin perfitime nga sistemi aktual kapitalist.Ajo qe Lutwak thekson fort, eshte se kapitalizmi i kontrolluar nga shteti pothuaj nuk ekziston me. Lutwak eshte ekonomist, politikan, shkrimtar dhe ekspert i strategjise ushtarake dhe politikes se jashtme, ende keshilltar ne politikat strategjike ne qeverine amerikane. Meqe ti Xhuxhumaku po me thua se jam nje shekull prapa, kam idene qe edhe kapitalizmi qe thua ti eshte ai qe u trumbetua ne fillimet e Tranzicionit tone. Ai i prodhimit konkurrencial, i punesimit dhe lulezimit ekonomik. Sipas studjuesve ne jemi ne fazen e kapitalizmit te trete, te turbokapitalizmit, per te cilin Lutwak ka thene ato fjalet me siper. Pra, dil edhe ti nga kafehana, se jemi ne nje periudhe tjeter. Shkrimi i Viktor Malaj shpreh alarmin qe duhet te na ngreje te gjithe ne ne shitjen e rradhes qe po i ben qeveria socialiste(e paimagjinueshme) te prones publike tek oligopolet private. Pra, nuk eshte fjala me per Ideologji, por thjesht per pazare. Dmth shitje e shtetit, qe ne fakt duhej te ishte kontrollori, por qe po perfundon ne vasalin e interesave te nje grupi ekonomik qe ka karakteristikat qe permend Edward Lutwak me siper. Me kundershto po te duash xhuxhumako, por jo me terma materialesh organike, ose hap krahun, se nuk je per kete muhabet.

          • mirel October 14, 14:45

            Shume e drejte gjermono. Shteti behet ortak qe ti siguroje privateve aksesin tek pasuria publike. Pra u jep legjitimitet ne pervetesimin e pasurise publike
            I siguron dhe kapitalin financiar nga investimet shteterire dhe nga Banka Kombetare. Win ein per hajdutet e Ramutit

          • Xhuxhumaku October 14, 15:39

            gjermani i fundit, qe ti e fryn koken duke lexuar duket qarte , a i kupton ato qe lexon, kjo nuk duket edhe aq qarte. Te pakten komentin tim nuk e ke kuptuar (flas per komentin e pare fare), une jo vetem qe nuk jam dakord me ato qe ben ky Edvini i Kristaqit, por i kam vene emrin qe ka: HAJDUTERI. Kete vetem per te kundeshtuar ata qe, pa e kuptuar, apo me qellim, ate qe ben Edvini e quajne Kapitalizem. Pra vetem thjesht , ajo qe ben Edvini nuk ehte KAPITALIZEM, po HAJDUTERI, pra te kunderpeshosh Edvinin me Marksizem (meqe ra fjala Marksi shyqyr qe nuk u be 85 se do te kishte lene pas edhe nja dy here me shume brockulla nga c’la) eshte pak si pushtllek sepse abuzon me kundervenien Kapitalizem – Marksizem, gje per te cilen nuk mund te merret per shembull Edvini, sepse Edvini eshte thjesht HAJDUT. Se fundi ate ceshtjen e kundervenies Mapitalizem – Marksizem nuk e kane zgjidhur burra e te ditur. Ne e shumta bejme gam – gam per te shtyre kohen ketu tek DITA. Me behet shume qejfi qe qenke mire vete edhe familisht, nuk ta qaj hallin fare, por edhe nuk me hyn gje ne pune. Gatitu!

          • anticensurë25642654 October 14, 15:45

            bravo mono!!
            je treguar i fortë!!
            çudi,por dhe kënaqsi më vjen me qënjen!!
            nuk e mbajti fjalën por mirë bëri!!
            nxit debat!!
            pavarësisht se shumë gjëra vetëm i mendon e kujton se ne mund ti lexojmë në mëndjen e tij!!

          • Xhuxhumaku October 14, 16:04

            Ke te drejte or cen, nuk durova dot, kur shof se cfare muti shperndahet ketu, ndjej pergjegjesi qytetare per te pastruar sado pak per t’i bere pak qejfin asaj militantes nga Suedia, si e kishte emrin tamam Greta? Desh i dhane cmimin Nobel po doli ai Etiopiani me me shume miq. Meqe ra fjala di gje ku perfundoi Greta?

          • anticensurë25642654 October 15, 07:48

            qënje kemi fat që nuk na le!!
            sa për gretën!?
            nuk të paska zënë gjumi a i vrarë!!
            a thu se varen fatet tona nga fitimi i çmimit nobel nga një kalama??
            nuk thua asnjë gjë për këtë mynxyrë që po na pregatit sali e kalu saliut,por tërë kohën na merresh nëse GE na është formuar me para private a me para shtetrore,se GE e filloi me gisht në bythë o e mbaroi me gisht në sy!!
            amani mor njerëz teoricienë,këtu po vidhet hapur,më fal PO GRABITET HAPUR,kurse ju na sillni shëmbuj të para 100 vjetëve se si ka ndodhur diku!!
            jo po të zhdukim çdo rrotë dhe ta provojmë ta rishpikim ne!!
            nuk e di si ka ndodhur në amerikë,POR di si po ndodh këtu!!këta po na vjedhin,po na grabisin ditën për djell!!një rrugë e ndërtuar në shqipëri në gjermani e amerikë do të ishte shtruar me flori po të harxhoheshin aq para!!kurse ti na vjen me lopatë në dorë për të pastruar mutin që të ka marrë ty shalët si fillim!!
            jeni aq vetvrasës sa edhe për atë inisiativën e filluar nga një fëmijë,që ty e mua si njerëz të thejshtë nuk na sjall as më të voglin dëm,por vetëm fitim,e kundërshtoni sikur tiu kishin vënë dinamitin në bythë!!
            perëndimi thotë që të zhdukim korrupsion e kriminalitet,ju direkt e “e bëjnë për interesat e tyre”,sikur tonat janë për kriminalitet e korrupsion!
            sa popull idiot jemi!edhe kur kemi një parfum në dorë nuk na rrihet pa i dhjerë në të që të këthehemi në origjinë!
            mëndje të tilla na kanë mbajtur në këtë gjëndje kaotike prej mijra vjetësh!
            ps:qënje për “Meqe ra fjala di gje ku perfundoi Greta?” po e pranoj!
            FITOVE!!kishe të drejtë bota rrotullohet në krah të kundërt,në mos më mirë është e sheshtë dhe parajsë me trampin në krye!!

    • Lakja October 19, 03:19

      O Viktor edhe thua qe njohurite i ke te limituara edhe analizon detajet e ligjit? E kupton qe ja fut kot? Nuk eshte per ty ky muhabet biro, shko e fli..

      Reply to this comment
  8. L.H October 13, 09:54

    Alabake e xhuxhumake!
    Per cilen vend po flisni per cilen ‘shtet’ po llomotisni e me ke forme shteti ka ngjashmeri ne histori!?
    Per ke ‘sistem ekonomik e shoqeror’ flisni e si e ka emrin!?
    Per ke sistem politik,pasoje e atij ekonomik flisni e si e ka emrin!?
    Per ke qeverri flisni e pjelle e kujt parlamenti eshte e parlamenti pjelle e kujt populli eshte kur shqiptaret 30 vjet as votojne e as votohen e asgjekundi nuk perfaqwesohen!?
    Me fjalet ‘socialist’ ,’biznes’,’affere’,’monopol,konçension ç’fare M..kuptoni e ç’fare lidhjesh kjane me parimet e ekonomise se lire te tregut apo ‘leshit’ qe per parime ka Meritokraci-Barazi mundesish-Konkurence!?
    Po me politika e reforma ekonomike,financiare e bankare e ‘investime te pilotuara’ ç’fare m..kuptoni e na thoni vetem NJI qe eshte bere per 30 vjet ne nje vend pa shtet!?
    Mjaft hengert 30 vjet m.. me fjalen kAmunist,’regjim kAmunist,e per turpin e Botes ‘sistem kAmunist’ si hajdare qe ini!
    Sipas atyre qe ndertuan teorine e filozofine e te ashtuquajturit ‘Sistem komunist’ o IDJOTE ,ky lloj ‘sistemi’ nese do te krijohej kur te piqeshin ‘kumbullat’ e krijoheshin kushtet nuk kish te bente fare me te qenurit ‘sistem politik’ si kapitalizmi kapo edhe ‘socializmi’ ku tek i pari prona private sundon mbi mjetet e prodhimit,e tek i dyti prona shoqerore.
    Ne te ashtuquajturen ‘sistem komunist’ shteti i humbte katerciperisht funksionet!Nuk do egzistonte fare shteti e as Salija,as Edvini,e as like florija si shtetare apo gomare…sepse shperndarja e te mirave materjale do behej spontanisht mbi bazen e parimit :Sejcili te punoje sipas mundesive dhe shperblehet sipas nevojes….
    Shembull:
    Monika nuk do ikte ne Amerike po do punonte 24 ore ne dite si punon 30 vjet rresht per popullin dhe fshperblimi eshte sa per te ngrene buke ose 200 mije lek te vjetra ne muaj ndersa nje familje me 6 persona te pa pune do mernin 6 here me shume ose 1 milion e 200 mije…Fjala ‘komunizem’ sot ka me kuptim te perdoret per Suedine,korene e jugut,honkongun Norvegjine Zvicren qe ekonomite shumica i kane bazuar mbi metodologjite e mendimit klasik marksist…

    Reply to this comment
    • intelektuali October 13, 10:50

      L.H enveriste:

      Nuk mjafton qe je fanatik dru me pre, por je edhe budalla dhe injorant mashtrues tipik halabak qe nuk di te lexosh nje fjale nga interneti, shiko cfare shkruan Wikipedia per ekonomine e Suedise:

      “…Ekonomia e Suedisë është sistem kapitalist i zhvilluar me orientim nga eksporti kryesisht lëndë druri, hidrocentralet dhe mineral hekuri. Këto përbëjnë bazën e burimeve të një ekonomie të orientuar drejt tregtisë së jashtme. Industritë kryesore përfshijnë automjetet tip vetura dhe kamionat, telekomunikacionet, farmaceutika, makina dhe pajisje industriale, pajisje precize, mallra kimike, sende shtëpiake dhe pajisje, pylltarie, hekur dhe çelik. Tradicionalisht nga një ekonomi moderne bujqësore që punësonte mbi gjysmën e fuqisë punëtore të vendit, sot Suedia është transformuar më tej dhe zhvillon industritë të inxhinierisë moderne, të minierave, të prodhimit të çelikut me cmime që janë konkurruese ne tregun liberal ndërkombëtar, siç dëshmohet nga kompanitë private suedeze si Ericsson , ASEA / ABB , SKF , Alfa Laval , AGA , dhe Dyno Nobel. Suedia ka një ekonomi konkurruese dhe shumë e liberalizuar, e orientuar totalisht ndaj tregut të hapur . Pjesa më e madhe e ndërmarrjeve suedeze janë pronë private, e kombinuar dhe në bashkpunim me një shtet të fortë social të mirëqenies, të ardhurat ne shtet vijnë nga pagesat që Kompanitë private kryejnë ne shtet, transferime financiare përmes sistemit të taksa-tatimeve që përfshijnë deri në tre të pestat e PBB-së. [19] [20] Në vitin 2014 përqindja e pasurisë kombëtare në pronësi të shtetit ishte më pak se 20%. [21] Për shkak se Suedia ishte një vend neutral që nuk ka marrë pjesë në mënyrë aktive në Luftën e Dytë Botërore, ajo nuk kishte arsye pse të rindërtonte bazën e saj ekonomike, sistemin bankar dhe vendin në tërësi, ashtu si edhe shumë vende të tjera të Evropës. Suedia ka arritur një standard të lartë jetese nën një sistem të funksionimit harmonik të kapitalizmit të teknologjisë së lartë dhe të shtetit social me shumë përfitime të gjera të mirëqenies sociale. Suedia ka të ardhurat e dyta më të larta totale të taksave pas Danimarkës, si një pjesë e të ardhurave të vendit. Që nga viti 2012 , të ardhurat totale të taksave ishin 44.2% të PBB-së, nga 48.3% në 2006. [22]….”

      Besoj se isha i dobishem me informacionin e paraqitur per fanatiket e Enverit dhe ithtaret e Komunizmit arkaik stalinist,

      qe:

      NUK HANE PYKA LLOGJIKE

      Reply to this comment
    • Plaku Xhuxhumaku (qe nuk duroi dot pa komentuar) October 13, 15:49

      E mor L(aj)H(alene), debil ngele gjithe jeten!

      Reply to this comment
  9. Troplini October 13, 10:48

    Megjithèse njohuritè e mia ekonomike janè
    sipèrfaqèsore.

    Kini tè drejtè z.Malaj. Aty ku mungon dija dhe njohuria e temès, flitet qesim dhe rrihet uji nè hava. Tè mè ndjeni por gazetaria funksionon ndryshe.
    Tè vjetrit, kèndonin atè kèngèn e bukur dhe motivuese, NÈ MOS KINI, ARMÈ GJENI, IA RRÈMBENI ATIJ QENI.
    Pèr ju do vlente. NÈ NUK DINI, PYESNI DHE MOS LLOMOTISNI.
    Do mèsojmè edhe ne shqiptarèt dikur. Deri atèherè, mbetemi gjithollogè. Èshtè varianti modern i analfabetizmit.

    Reply to this comment
    • mirel October 13, 15:38

      O shoqa Laje, kjo qe thote VIktori ka te beje me ate shprehjen, qe fshati qe duket nuk do kallauz.
      Dmth Qeveria ne bashkepunim me disa kurva private, miq te Ramutit dhe ahmutit, po vjedh hapur pronat publike ne dem te interesave te vendit dhe te shqiptareve.
      Ti si ta ha mendja, do shume mend te kuptosh kur te rrjepin xhepin me gjithe rroba dhe te lene dac?
      Mos duhet diplome per kete?
      Si ajo e Ahmetes, per ate e ke fjalen?

      Reply to this comment
    • anticensurë25642654 October 14, 10:54

      troplino shyqyr që u këtheve me pseudonimin tënd!!
      nga kritikues i ramës u këtheve në mbrojtës së tij!!
      nuk u duke shumë kohë por për fat po rishkruan!
      është e vërtetë ajo që thotë malaj,sepse nuk kishte për ta thënë!!askush nuk i ul vlerat e tij,e kundërta shumë i ngrenë me gënjeshtra,por që të mos kesh njohuri speciale,nuk është e thënë se nuk i kupton disa gjëra shumë të thjeshta!!
      troplino nuk ma merr mëndja të jesh peshkatar,e aq më pak ndonjë guzhinjer japonez peshku!
      por peshkun e qelbur nuk je budalla ta blesh!
      edhe nëse e blen dhe shtiresh për budalla,për ndonjë interes të veçantë,prapë nuk do të kishe pranuar ta haje!!
      troplino kjo “korporatë” ,është po aq e mirë sa dhe PPP e ramës që do ndërtojë shqipërinë “pa paguar ansjë lek nga buxheti i shtetit”!
      kjo mund të quhet “korporata” e grabitjes finale sepse nuk mund ti japësh asnjë emër tjetër!!
      troplino
      BB e sulmoi para malajt këtë shpikje të ramës,malaj u shty ndoshta nga goditja që i bëri BB,a thu se dhe ata
      janë si malaj”Megjithèse njohuritè e mia ekonomike janè sipèrfaqèsore”??
      apo ata,BB,mbron interesat e “dikujt” si shkruajnë idiotër,të ngjashëm??
      troplin,nuk e di se çfar shtyn një pjesë të shqiptarëve,është e gjithë njerzimit jo vetëm tona,të punojnë kundër vetvetes?
      mos vallë infektohen dhe ata si mijtë nga toksoplazmoza??

      Reply to this comment
  10. Kasollja e Galigatit October 13, 10:58

    Kapitalizmi eshte nje gje, hajduteria nje gje tjeter.
    Ajo qe po ben Rama eshte nje tmerr, qe do ta coj vendin ne lufte.
    Nuk ka asnje lidhje as me socializmin as me kapitalizmin
    Qellimi eshte Riviera.
    Marrja e saj nga Zamirët dhe Xhillarët sipas modelit Palasa dhe Jali ose lufte dhe bllokim si Kakomeja
    Nuk ka lidhje Rama me asgje te majte por shumica.nuk kupton o Viktor.
    Eshte per te.ardhur keq, por kaq meritojme, jemi ende parapopull.
    Kur te zgjohemi do jemi tashme nje Sicili e pakthyeshme

    Reply to this comment
    • Ai October 13, 12:35

      Riviera, ashtu siç èshtè e katandisur nè tokè e xanun, ka pak vlerè pèr shqiptarèt, pèr tè mos pèrdorur ndonjè term tjetèr ofendues.
      Njè perlè si riviera shqiptare, ka tè nevojshme pikè sè pari, fadromat e IKMT. Tè tjerat, vijnè mè pas.
      E shfrytèzuar me kujdesin profesional, ajo perlè, kthehet nè njè bekim pèr Shqipèrinè dhe shqiptarèt.

      Reply to this comment
      • Lukova October 13, 15:20

        Nuk e njeh Rivieren fare
        Pjesa me e madhe eshte ende e virgjer, e bllokuar me 7501.
        Lexojeni Viktorin o njerez dhe thirrini mendjes. Prej kthjellimit do vijne te tjerat me pas

        Reply to this comment
  11. Viktot pa vitorje October 13, 11:44

    Po mire more viktor pse nuk del ti ne krye dhe te na udheheqesh mqs i di te gjitha gabimet dhe pislliqet e edit e te saliut.

    Dil dhe na e mbush mendjen qe te ndjekim,pse rri e bla bla si te gjithe prapa tastjeres.
    I mbushet xhepat edhe ju nga sponsoret….
    Edi me sa duket ua preu furnizimin dhe e drodhet se para 1 viti ishte gjeni.
    Ju jeni te gjithe plehra qe i beni lavazh njerezve

    Reply to this comment
    • Aladini me Eskorte October 13, 15:35

      Viktori nuk ka pse del ne krye
      Eshte gazetar opinionist dhe kjo eshte detyra e tij
      Nuk ta ka lypur voten dhe besimin Viktori as Dita, ta ka lypur Rama dhe shoket e tij ne politike. Nese ndihesh i kenaqur, vazhdo sic je, ky artikull dhe keto mendime.jane per ata qe mendojne jo per ata qe adhurojne.
      Xhepat e Viktorit jane ose te mbushur.nuk eshte puna jote se nuk e paguan ti.
      Ti paguan Ramen dhe administraten e tij, po te dhembin leket e tua kerko hesap, nese nuk te dhembin pune per ty, po defterin nuk ta ka Viktori.
      Edhe nese Rama i paska prere furnizimin Viktorit, cfare ndryshon kjo ne ate per te cilen po diskutohet? E ben kjo Ramen te pagabueshem, te pakorruptushem?

      Plehra? Sa per plehra, ne listen e tyre futen edhe militanet truthare, mgjths nuk jane tw paret ne liste, se jane thjesht te paditur.
      Tw paret jane ata qe e dinë dëmin dhe gjithsesi e bëjnë veprimin duke qenë të vetdijshëm.
      Ata po, janë super plehra

      Reply to this comment
  12. Limani October 13, 12:08

    Mos e keqperdorni modestinë e Viktorit kur pohon se njohuritë e tij në fushën e ekonomisë janë modeste. Ky pohim nuk ia ul vlerat shkrimit , përkundrazi . Le të dalin profesoret e doktorët tanë të ekonomisë , ata me meritë dhe ata me plagjiaturë dhe të na thonë ku gabon Viktori .
    Viktori nuk gabon, veçse , ato që ai thotë , janë vetem maja e ajsbergut .
    Ndërsa polemikat i majtë e i djathtë , borgjez e proletar , komunist e antikomunist , parti e majtë e parti e djathtë etj etj është bërë një temë bajate , shumë e përshtatshme per llafazanet . Ne s’patëm as proletarë e as borgjezë , ne patëm pronarë tokash dhe dy-tre familje çifligare , tek ne , siç thotë Noli , beu është më bujk se bujku dhe bujku, më bej se beu ; cili nga marksitët apo antimarksistët tanë – shqipëtarë , kishte studjuar Kapitalin e Marksit ?! Asnjë , për be …….
    Po le t’i lëmë mënjanë keto , për të mos dalë jashtë teme.
    Pa u pozicionuar ideologjikisht , por , vetem duke përdorur metodën e krahasimit unë shoh se , bëmat e Berishës reabilituan Enverin , kurse bëmat e Edvinit reabilituan Saliun !
    Nëse mund të rabilitoen !?

    Reply to this comment
    • THJESHT SHQIPTAR October 13, 15:28

      SAKTE, KE FOLUR EDHE PER MUA!

      VIKTOR FALEMINDERIT, DITA FALEMINDERIT

      Reply to this comment
    • mirel October 13, 15:43

      Modestia e Viktorit thote qe nuk do shume mend per ta kuptuar qe po na vjedhin hapur fare, ndersa teoricienet e bodrumit thone qe duhet vjedhur me teorine kapitaliste. Teoria sipas hajduteve te Ramutit.
      Ula papunesine – thote Ramuti. Nuk thote- Ula popullsine.
      Ashtu si po vjedhin keta nuk ka per te ngelur me asgje e perbashket, dhe rruget po behen me qera, pavaresisht se jane paguar me paret tona.
      Hane horrat, paguajne qorrat, kete thote Viktori

      Reply to this comment
  13. USA October 13, 14:41

    Ky halja intelektit as kupton as logjike nuk ka ky nuk eshte ne rregull nga mendja or K.qe keto 30 vjet ne Shqiperi nuk ka pat kapitalizem po nje anarshi me ekonomi informale dhe dihet qe ne keto kushte lulezon fazhizmi I mendjeve te cmendura si ti. Mens sana corpore sana. Ps mos bej komente te Dita se je i papranushem per lexuesit.

    Reply to this comment
    • intelektuali October 13, 18:49

      USA Bolja nga Bathorja:

      Gazeta DITA per fat te mire nuk i mer urdherat nga Bole idiote si puna jote dhe u jep mundesi shprehje edhe intelektualeve edhe debileve karagjoze si puna jote, kush ka deshire i lexon te dy variantet, varet nga intelekti i lexuesit, sepse o Bole fanatike nuk jemi ne Kohen e Qepes te Partise se Punes kur degjohej nga mengjesi deri ne darke vetem:

      ENVER HOXHA TUNGJATJETA!

      prandaj:

      Futi marshin indietro replikes karagjoze sepse kush ta ka fajin qe 30 vjet ne Shqypni nuk ka kapitalizem por anarshi kanabisi dhe droge me Saje Qorrin dhe Taulant Xibraken qe kishte punesuar si administrator Ermal Hoxhen, nipin e Enverit, ne laboatorin e tij famoz qe u zbulua nga policia gjermane?

      HE MO BOLE ENVERISTE KUSH TA KA FAJIN PER KETE ANARSHI ME ERE KANABISI DHE KOKAINE?

      dhe:

      Aman hiqe llagapin USA se Enverist dhe USA nuk shkojne bashke.

      Reply to this comment
  14. Gani USA October 13, 15:39

    Sakte Viktor
    Faleminderit per kontributin tuaj ne ndergjegjesimin e publikut.
    Eshte e veshtire perballe makines se propagandes te blere nga pushteti sidmos TCH dhe Klan e se fubdmi edhe News 24 qe u jane dorezuar interesave te pronareve tw tyre dhe jo informimit publik.
    Por dikur historia ne kete pjese te saj do tju vleresoje, te jeni te sigurte.
    E verteta zhytet, por nuk mbytet.
    Aq me pak mund ta mbysin sharlatanet ne politike dhe media

    Reply to this comment
  15. eh, ç'tu theme October 13, 19:35

    Po ky Malaj edhe thote kam njohje siperfaqesore edhe futet thelle me koke sikur e shtyne njeri. Cilen te pranojme? I mori leket e shkrimit? Tani ngeli qe te ja marrim kenges, nuk e di ne ben dot iso ky Malaj apo ka njohje siperfaqesore.

    Reply to this comment
    • Militant trutharë October 14, 11:31

      Ke gje per te thene per Korporaten, apo shume volum per mendjen tende?

      Reply to this comment
    • Lefter Lefteri October 14, 16:33

      Malaj nuk iu ben ” iso ” budallenjve dhe maskarenjve qe,si minj te zgjebosur, rrijne pas kompjuterave dhe derdellisin, fyejne e thone brockulla. Malaj dhe disa nga ne lexuesit e analizave iu bejme ” iso ” vetem mendimeve, qofshin ato edhe te kunderta me analistin. Ne rastin konkret, autori Malaj ka shtruar 5-6 pyetje dhe enigma dhe ata qe nuk pajtohen me mendimet e tij duhet t’iu kthejne pergjigje ketyre pyetjeve qe permban shkrimi. perndryshe, ose jane te semure psikike si puna e njefare ” inteelktuali ” kokebosh ose jane fanatike partiake qe nuk pranojne dhe as analizojne kritikat ndaj qeverise.

      Reply to this comment
  16. Nje shqiptar October 13, 22:25

    Nje Korporate Investimesh Shqiptare me kapitale te medha publike dhe private eshte gjetja me e mire qe mund te kete bere nje qeveri shqiptare qe nga viti 1991. Vetem institucione te tille mund te zhvillojne industrine moderne e bujqesine moderne. Kete duhej ta kishte bere PD qe ne fillim te 1992 dhe te mos lejohej ai shkaterrim qe u be industrise dhe bujqesise por mjerisht nuk kishim kapitalet, kuadrin ligjor dhe eksperiencat e duhura. Shpresohej se firmat financiare do e banin kete pune por ata u kthyen ne hajdutllek, mashtrim dhe financues te kriminalitetit. Viktor Malaj hudh vetem hije dyshimi por nuk e ka parasysh qe veprat madhore, strategjike e me interes kombetar, vendet e punes stabel e te mirepaguar mund te sigurohen vetem nga perqendrimi i sasive te medha te kapitaleve ne shoqeri aksionere dhe te perkrahura nga shteti. Shqiperia po braktiset nga rinia sepse u afrohen pune ne fazone, callcenter apo kamerier per disa ore qe paguhen shume pak. Eksperiencat e Koorporatave te tilla, qe po propozon Edi Rama jane tashme te njohura ne shume shtete. Ata, per periudha te caktuara historike te zhvillimit ekonomik te nje vendi, kane patur shume sukses vecanerisht pas nje lufte, ne kriza ekonomike, ne synimin e zhvillimit industrial, e tjere e tjere. Besoje dhe uroje qe edhe tek ne kjo Koorporate te ndikoje fuqishem ne zhvillimin ekonomik te vendit. Nuk mund te lejojme qe vendi te shkoje pereseri drejt rrenimit ekonomik. Kurdohere suksesi i koorporatave te tilla, meqenese edhe shteti eshte aksionist kryesor ne te, varet nga aftesia dhe sidomos nga pastertia e kuadrit drejtues por jo nga militantizmi partiak.

    Reply to this comment
    • mirel October 14, 00:14

      Mire e ke ti o pordha teoriciene, po nga cila vrime e Anetes dolen keta mut investitore kur Shqiptaret nuk kishin breke ne bythe ne 91shin. Apo vidh pasurine e shtetit dhe behu investitor. Ky na qenka parimi i investimit sipas surratit tend? Si keshtu, duke vjedhur ndalohet rrenimi ekonomik? Mos moj..
      Kete ta ka mesuar Aneta apo Ahmetaj..
      He Ramut dobici serb..fol

      Reply to this comment
      • Nje shqiptar October 14, 14:55

        Mirel,
        Shoqeri kapitalesh private me pjesemarrjen edhe te shtetit si aksionist i minorances eshte praktike shume e suksesshme qe eshte aplikuar ne tere shtetet perendimore e shume te zhvilluara. Po te jap disa shembuj nga zhvillimi industrial i Italise ne shekullin e kaluar. Ne vtin 1913, Banka e Italise me disa banka private krijuan Fondacionin e Mbeshtjes te Vlerave industriale. Ne vitin 1933 fashizmi krijoi Institutin per Rindertimin Industrial (IRI) qe ka qene nderhyrja vendimtare publike, motori i zhvillimit industrial dhe ne teresi te ekonomise italiane . Ne 1980 IRI ishte nje grup qe numeronte rreth 1000 shoqeri me gjysem milioni te punesuar. Ne vitin 2002 IRI u privatizua plotesisht pasi e kishte plotesuar rolin e tij historik dhe perpara ekonomise italiane dilnin probleme te tjere. Italia me 40 milion nbanore e qe doli e rrenuar nga dy lufta boterore, permes ketyre shoqerive kapitalesh private por me aksionist te minorances shtetin arriti te eleminoje demet e luftrave dhe te behej fuqia e 7 industriale e botes.
        IRI u financua permes obligacioneve, me garancite shteterore, qe leshonte ne tregun e kapitaleve. Shqiperise i mungojne pikerisht keto dy gjera: Fondacionet financiare privat shteteror dhe tregu i kapitaleve. Ne tregun e brendeshem keto fondacione do te shesin obligacione te garantuara nga shteti. Ne epoken e sotme te normave te interesave negative, te inflacionit te brendeshem dhe te importuar, shqiptareve te thjeshte po u digjen kursimet dhe dollaret te ruajtura nen dyshek. Me krijimin e Korporates te Investimeve Shqiptare, edhe kursimet e popullit do te levizin ne sherbim te zhvillimit te vendit. Forma e re e ndertimit financiar qe propozon Edi Rama eshte shume me vend.

        Reply to this comment
    • anticensurë25642654 October 14, 12:56

      gjynah që nuk na japin ndonjë nobel si popull!
      e meritojmë!!
      nobelin për idiotësitë masive që themi!!për vetarsyetimin që i bëjmë dhunës që ushtrojnëmbi ne!!

      Reply to this comment
      • mirel October 14, 16:01

        Ore, nuk e shikon ti qe e paskan syrin te paret nen dyshek te shqiptareve. Duan tjua marrin dhe ato.
        Te grabisin shetin sa te munden, te rrisin borxhin publik sa ta cojne vendin ne krize, dhe do fillojne te cpojne dysheket njerezit.
        Keta kerkojne qe pervec prones publike tju rrjepin njerezve dhe kursimet.
        I ka bere llogarite qerratai Ramut.
        Nje jave me pare beri publike mareveshjen me disa shtete per te marre informacionbi llogarite bankare te shqiptareve neper bote. Gjoja per te hetuar pasurite e gjyqtareve
        Dale jur tju veje taksabi kursimet bankare shqiptareve dhe jashte.
        Iliri paska qene primitiv fare me bllok ne dore. Ky tjetri me PPP dhe Korporate ne buxhetin e shtetit dhe ne kursimet e shqiptareve. Djalli vete

        Reply to this comment
        • Nje shqiptar October 15, 00:28

          Mirel, ligji i fundit i aprovuar nga Kuvendi per shkembimin automatik te informacionit ndermjet bankave, (SAI) ashtu sikurse shenoni edhe ju , do te penalizoje automatikisht nje milion e gjysem shqiptare ne emigracion. Shqiperia ka ligjin e taksimit planetar dhe jo ligjin mbi taksimin ne vendin ku fitohen parate. Keshtu qe emigrantet shqiptare duhet te paguajne dyfish taksa per te njejtin fitim: ne vendin ku punojne dhe ne Shqiperi per parate qe kane fituar ne ate vend. Do te shpetojne vetem ata qe banojne ne shtete me te cilet Shqiperia ka firmosur marreveshtje per te perjashtuar taksimin e dyfishte.. Kjo qeveri firmos shpesh dokumenta financiare me nderkombetaret dhe ben ligje pakuptuar mire demin qe pesojne nenshtetasit shqiptar.

          Reply to this comment
    • katarakti October 15, 23:14

      Mos e ul veten kaq shume sa t’i kthesh pergjigje Mirelit. Nuk e ke kuptuar akoma qe ai eshte nje i rrjedhur, qe nuk ka pune tjeter veçse te ndyje me sharjet e tij hapesiren qe “Dita” u ka vene ne dispozicion komentuesve. Nuk e ke kuptuar akoma qe ai eshte nje kone e terbuar enveriste e shekullit te kaluar, qe ka nje terbim per te gjithe ata qe i shajne “baben”?! Dhe qe eshte nje injorant i klasit te pare, qe ne jeten e vet, me e shumta qe ka bere, ka konspektuar ne mbledhjet e matufeve te partise, “veprat” e shokut Enver! Mos u merr më me të. Derrave nuk u hidhen margaritare, – thote nje fjale e urte.

      Reply to this comment
  17. intelektuali October 14, 13:02

    Per te gjithe fanatiket e Enverit:

    Korporata Bolshevike e Investimeve Shqyptare funksioni per 50 vjet me radhe ne Shqypni, kjo Korporate ishte Shteti Monist i Enver Hoxhes qe perfundoi me tollona dhe bunkere dhe me pallate me pune vullnetare me guzhine ne hale, me furrnella me vajguri dhe tufezime staliniste qe cuan Shqypnine ne renim total te Shtetit dhe kur u hapen kufinjte sollen eksodin me te madh te shqyptareve ne histori. Babai i Kapitalizmit dhe fillozofi i ekonomise moderne te tregut, Adam Smith ka thene ne vepren e tij madhore “Begatia e popujve|” shume shekuj me pare:

    SHTETI ESHTE NIKOQIRI ME I KEQ I EKONOMISE

    Ate kohe ai fjalen e kishte per Shtetin e Aristokracise dhe si nje kundervenie me tezen e Volterit se

    ARISTOKRACIA ESHTE MOTORI I PROGRESIT NE BOTE

    Adam Smithi hodhi tezen se:

    DESHIRA E PRIVATIT PER T’U PASURUAR ESHTE BAZA E CDO PROGRESI NE BOTE

    Kjo teze e hedhur ne shekullin e 18-te u vertetua per forcen e saj per shekuj me radhe, shkaterrimi i komunizmit njeheresh ne gjithe Boten e vertetoi me se miri kete teze dhe sot praktikisht nuk ka shtet te zhvilluar ne Bote ku pjesmarrja e shtetit te jete me shume se 20 % ne pjesen e prodhimit Kombetar.

    PSE EDI RAMA PO KERKON TE KTHEJE KOHEN E QEPES TE PARTISE SE PUNES DUKE I NDRYSHUAR VETEM EMERIN?

    Une per vete mendoj se nuk ka ndermend te ndertoje serish Kombinatin metalurgjik “Celiku i Partise”, as uzinat dhe fabrikat demode te Enverit qe i kishte falas nga vellezerit te tij komuniste qe i nderronte si “Mbreti grate”,

    PSE ATEHERE EDVINI PO KERKON TE FUSE SHTETIN NE INVESTIME INDUSTRIALE?

    Qe eshte nje praktike e destinuar te deshtoje qe ne zanafille dhe ne kundershtim me ligjet e Kapitalizmit? Disa zera thone se qeveria ka suficit nga droga dhe perpiqet ne kete menyre te pastroje parate, qe ne vetvete nuk eshte nje ide e keqe per momentin, kur ekonomia shqyptare ka mbetur ne vend numero dhe kur shqyptaret po largohen nga vendi nga mungesa e investimeve serioze dhe papunesia si rrjedhoje,

    por:

    KJO DO TA LARGONTE SHQYPNINE NGA INTEGRIMI EVROPIAN

    dhe:

    Do te ishte nje variant i mundshem vetem nese Edi Rama do te kishte viston e heshtur nga vendet kryesore me peshe ne vendimarrje nga BE-ja, pak a shume sic veproi Mogherini gjate gjithe mandatit te saj. Situata aktuale me largimin e komunistes Mogherini nuk eshte ne favor te kesaj teze per pastrimin e parave te droges nga Korporata Shteterore e Edvinit megjithe sekseret qe lobojne ne Bruksel per nje antarsim te shpejte duke qitur “Gogolin” Rus si argument. Ne kete kendveshtrim une them se Edi Rama do ta kete te veshtire te krijoje ne Shqypni nje Korporate Investimesh shteterore me lejen e Brukselit qe e di mire se ku i fsheh Rilindja “breket e palara”

    Analize nga:

    intelektuali

    Reply to this comment
    • **** October 14, 14:42

      Adam Smith njihet si perfaqesuesi i kapitalizmit. Ka shume filozofe dhe ekonomiste te tjere qe kane tezat e tyre kunder Smith. Nje nder ta eshte Marxi.
      Boll bere si i mencur se hale si puna jote duan te shesin mallin e tyre.
      Mall haleje dmth

      Reply to this comment
      • intelektuali October 14, 16:13

        Hale enveriste e sateme dhe tyteti qe te kane lindur cyryk debil dhe rrugac pa edukate:

        MARKSIT I PLASI BOMBA BOLSHEVIKE NE DORE 30 VJET ME PARE KUR KOMUNIZMI I TIJ NGORDHI NE TE GJITHE BOTEN

        nderkohe:

        Kapitalizmit te Adam Smithit Shqypnia i ka nderur BYTHEN dhe po i lutet per ta pranuar ne gjirin e vet, po pse nuk shkon te Putini apo Kimi i Marksit ti o Bole qe te kerkosh azil?

        Ne arkivat gjermane ka mbetur nje leter qe motra e Marksit i shkruante Babait te Komunizmit Interacional, cifutit Karl Marks:

        “TI VELLAI IM QE SHKRUAJTE KAPITALIN PER TE TJERET, KUR DO TE VESH PAK KAPITAL PER VETE DHE PER FEMIJET QE KE LENE TEK UNE SI MOS ME KEQ?”

        Dihet se Marksin e financuan bankieret e kuq, fajdexhinjte Rotschield per te sulmuar Kapitalin Industrial qe konkuronte ate kohe kapitalin bankar apo biznesin arkaik te fajdeve, lexo pak histori te vertete po te dish ndonje gjuhe te huaj,

        prandaj:

        KUSH ESHTE HALJA KETU?

        Reply to this comment
        • **** October 14, 17:15

          Po ti je haleja, akoma ke dyshime?

          Reply to this comment
          • anticensurë25642654 October 15, 07:51

            ****
            nuk ke të drejtë!!
            nastro nuk është hale!!
            është kaka fluidium,si quhet në latinisht,ose pizgë në shqip!!

          • intelektuali October 15, 17:31

            Po kam shume dyshime per pohimin tend. Une them se ti je WC apo HALJA e Enverit,

            prandaj:

            Le ta zgjidhin kete komentuesit e pavarur te gazetes se nerume DITA

            O Neti Interneti i Enverit, Anticensura Enveriste, Vezhguesi F pas ferres se Sigurimit, apo **** Hija e Luftes me Armikun e Kllases ****

        • anticensurë25642654 October 15, 09:43

          KËTU KE TË DREJTË NASTRO”Dihet se Marksin e financuan bankieret e kuq,”!
          kurse tëtëmë e kanë financuar kurvarët!!
          marksi kishte zanat fillozofinë,jot ëmë kurvërinë!!
          diqysh duhet me e nxjerr bukën e gojës!!psh ti e nxjerr me bythë!!
          çna mbytën idiotët,a thu se “bankieret e kuq,” e dinin se vetëm marksi do ta shkruante një gjë të tillë e asnjë tjetër!!
          ku e gjeni këtë llogjikë??
          tek landfilet e shumta shqiptare??

          Reply to this comment
  18. intelektuali October 15, 17:08

    “INJORANTET DHE RRUGACET NUK FLASIN ASNJEHERE ME ARGUMENTA”

    Jean-Jacques Rousseau

    Bakunin për Marksin dhe Rothschild-ët:

    “Vetëm një çifut si Karl Marksi ka rreth tij, në Londër dhe Francë, por veçanërisht në Gjermani, një turmë përkrahësish, ithtarësh, mobile, të lëvizshme, që jane te gjithë spekulantë hebrenj, siç janë hebrenjtë janë kudo: agjentë tregtarë ose bankarë, shkrimtarë, politikanë , korrespodentë për gazetat e të gjitha hijeve dhe ngjyrave politike, me një këmbë në bankë, tjetrën në lëvizjen komuniste apo socialiste, dhe me kurrizin e tyre të ulur në shtypin e përditshëm gjerman – ata kanë vënë në dorë të gjitha gazetat – dhe ju mund të imagjinoni se çfarë lloj sëmundjeje llahtar që prodhojnë. Tani, e gjithë kjo botë hebraike, e cila formon një sekt të vetëm profetizues, një popull bujqish, parazitë grykës, të bashkuar ngushtë dhe ngushtë jo vetëm brenda fisit, por përtej kufijve kombëtarë, por midis të gjitha dallimeve ideollogjike, kjo botë hebre sot qëndron në dispozicion të Marksit dhe në të njëjtën kohë në dispozicion të Rothschild-ëve te Kuq. Unë jam i sigurt se Rothschild- ët nga ana e tyre i vlerësojnë shumë meritat e Marksit në Luftën me Kapialin Industrial, dhe se Marksi nga ana e tij ndjen tërheqje instiktive dhe respekt të madh për fajdexhinjte Rothschild që tashmë jane bankierë te mëdhenj. Kjo mund të duket e çuditshme. C’farë mund të ketë të përbashkët midis Komunizmit dhe Bankave të mëdha? Oh! Komunizmi i Marksit kërkon një centralizim të madh të Shtetit Komunist, dhe aty ku ekziston, duhet të ekzistojë në mënyrë të pashmangshme një Bankë Qendrore e Shtetit, dhe ku ekziston një Bankë e tillë, Kombi parazitar hebre, gjithmonë do të gjejnë një mënyrë për të mbizotëruar …. ”

    Burimi: Michael Bakunin, 1871, Personliche Beziehungen zu Marx. Në: Gesammelte Werke. Band 3. Berlin 1924. P. 204-216. [Përkthimi im – intelektuali].

    Reply to this comment
  19. intelektuali October 15, 17:31

    Po kam shume dyshime per pohimin tend. Une them se ti je WC apo HALJA e Enverit,

    prandaj:

    Le ta zgjidhin kete komentuesit e pavarur te gazetes se nerume DITA

    O Neti Interneti i Enverit, Anticensura Enveriste, Vezhguesi F pas ferres se Sigurimit, apo **** Hija e Luftes me Armikun e Kllases ****

    Reply to this comment
  20. zbrisni ne Tokë October 19, 00:43

    Une mezi pres rrenximin e Rames dhe berjen synet te Lulezimit. Nuk e di si do ja bejme Monikes? Po fundja ate le ta marre ne patronazh Viktori me gazeten dhe do dine se çfare te bejne. Neser do te kemi qeveri te re por me kriminele, hajdute dhe tradhetre te vjeter. Si jeni katandisur!

    Reply to this comment
Shiko komentet

Komento

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*

Njoftim

Njoftim

Njoftim