Ish-kryeministri: Serbët nxitën shkatërrimin e Shqipërisë në vitin 1991

November 24, 2015 11:35

Ish-kryeministri: Serbët nxitën shkatërrimin e Shqipërisë në vitin 1991

Përse shqiptarët nxituan të shkatërrojnë gjithçka që kishin trashëguar nga regjimi komunist? Ish-kryeministri Vilson Ahmeti, në një intervistë për Roland Qafokun, thotë se shkatërrimet u nxitën nga serbët.

“…Shqipëria ishte në tranzicionin e parë.  Njerëzit e pakënaqur dëmtonin pasurinë e tyre duke krijuar kaos e përcillnin pasiguri. Për mua kjo ishte gjëja më e vështirë… Kishte varfëri, zhgënjim nga sistemi i kaluar, kishte influencë tinëzare që i nxiste të krijonin situata të pakëndshme…

Serbët janë përpjekur që në mënyrë të rregullt të destabilizojnë Shqipërinë në çdo kohë. Dhe kjo ishte një situatë në të cilën ata kanë vepruar për ta destabilizuar Shqipërinë. Ne kishim të dhëna se ata nxisnin për të kryer shkatërrime masive.

Populli ynë sapo kishe dalë nga një sistem diktatorial dhe zhgënjimi ishte i madh dhe kjo shfrytëzohej,” tha Ahmeti.

Auron Tare në një intervistë në DITA në janar 2015 lidhur me disa hulumtime të tij private në dokumentat e deklasifikuar të arkivave amerikane thotë që UDB-ja jugosllave ishte më aktivja dhe më e informuara mbi situatën në Shqipëri dhe nga dokumentat ai ka krijuar përshtypjen që UDB nuk është pa rol në ngjarjet e vitit 1990-1991 në Tiranë.

Shkruan Tare:

“Duke pasur parasysh një mori dokumentesh dhe sidomos një prej takimeve të nivelit të lartë ndërmjet amerikanëve dhe UDB-së në vitin 1954, unë mendoj se kjo hipotezë (“kujdestaria” e jugosllavëve në ngjarjet e 1991 – shën red), mund të jetë e vërtetë. Nga dokumentet e deklasifikuara deri më tani mes marrëdhënieve amerikano-jugosllave, duket se UDB-ja kishte një njohje të shkëlqyer të çështjeve shqiptare.

Sugjerimi që UDB-ja u bënte amerikanëve, pasi për 6 vite me radhë ata kishin dështuar të rrëzonin Enver Hoxhën, ishte se: Enver Hoxha nuk mund të rrëzohej nga një klasë tashmë e përmbysur, e përfshirë me palën humbëse (italianët e gjermanët), e cila në njëfarë mënyre kërkonte privilegjet e humbura. Jugosllavët, bënin një analizë jashtëzakonisht realiste të situatës shqiptare të asaj kohe (ushtrisë, partisë, ekuilibrit të forcave, ekonomisë etj) dhe përfundimi i tyre ishte se Enver Hoxha rrëzohej vetëm nga njerëzit e tij të afërt dhe të pakënaqur, pra brenda elitës komuniste, ose ai mund të kontrollohej prej tyre për një politikë jo agresive ndaj Jugosllavisë.

Interesant është fakti se nga të gjithë ata që kërkonin rrëzimin e Enver Hoxhës, jugosllavët ishin më realistët. Kërkesa e tyre nuk kishte të bënte as me pretendim territorial, as me ndryshimin e sistemit, por me ndryshim elite brenda Partisë Komuniste, por me kushtin e vetëm, që lidershipi i ri, të ishte miqësor me Jugosllavinë…”

Kur gazetari e pyet: Ku bazoheni kur  frymën e marrëveshjes së 1954-s, e shikoni të zbatuar dhe në ngjarjet e ndodhura në Shqipëri në vitet 90-91? – Tare thotë:

“…Deri më sot janë deklasifikuar dokumente deri në vitet 70, kur t’u vijë radha  viteve ’90, me siguri që do të kemi një pamje më të mirë të ngjarjeve të asaj kohe, por deri atëherë qëndron pyetja legjitime: Kush erdhi në pushtet pas vitit 1991? Elita komuniste? Bejlerët e rrëzuar? Apo ndonjë tjetër?”. /Dita/

 

**********

FOTO: Tirana në 1990, fotografuar nga agjencia Corbis

Më gjerë mbi intervistën me Ahmetin KËTU

Më gjerë mbi intervistën me Taren KËTU

November 24, 2015 11:35
Komento

83 Komente

  1. beni January 20, 10:59

    Partia komuniste esht formuar pikerisht nga serbet edhe ne shqiperi,pra cdo levizje e udheqsve ne ket parti,duheshin te informoheshe qendra,pra edhe ndryshimet ne 90-en erdhen pikerisht nga ata,deri ne konsolidimin e nje lideri te ri me emer PD por qe kish si qellim,mbajtjen e shum ish komunistve ne pararojen e Pd-se natyrisht edhe pse jo me gjak te ri tashme!Amerikanve ju interesonte me shum nje koqe ne kry te shtetit, se nje inteligjent ne krye te vendit,per shum e shum arsye,qe veshtir qe ti permbledh ne nje artikull shkrimi si ai i sotmi!
    Kjo u realizua ashtu sic ish parashikuar,me mir nje Islam ne krye te vendit, se sa kryqezatat,ku veshtir se do te realizojm ate qe ne kerkojm,kesht mendonin edhe amerikanet edhe Serbet,ne ceshtjet ekonomike?Kete e them se kryqezatat,jan per Serbet e amerikanet nje humbje per ekonomin e tyre,dhe nje fitim per shtetin ton!?Dikush kerkon qe token e grabitur,tua shese te tjerve,ashtu sikur e kan te veten,dhe as nuk mendohen ndonjehere,qe pushteti esht kompromis,qe del nga vullneti per te pare nje ekonomi me te shendoshe,dhe jo nje tuf egoistesh qe kerkojn te ruajn toka te grabitura,qe dikush nga larg i shef jo si vendalinj te vertete,por si shum e shum grabitqare qe naten te vrasin e diten te qajne!

    Reply to this comment
    • raimond Vlonjati November 24, 13:46

      Serbet natyrisht qe donin te keqen tone por ata ishin te pafuqishem

      Edhe analiza qe jane bere per vutet e komunizmit tregon se ata e kane njohur shum pake realitetin , sepse Enveri nuk rezohej dot nga shoket e tij komunistevsepse ata ishin besnike fanatike te Enverit
      Ata shoket komunistevte Enverit kishin plot raste ta rezonin Enverin dhe nuk e rezuan sepse , kuptohej qe ata ishin besnike te betuar me Enverin , dhe biles edhe kur Enveri i denonte ata prape ishin pro Enverit

      Pra analuza qe benin serbet oer viret e komunizmit ishte komplet e gabuar , dhe po ashtu amerikanet gabonin kur magjepseshin oas gomarrlleqeve te analisteve jugossllave

      Nga sa kemi lexuar deri tani amerikanet kane qene totalisht gabim ne lidhje me mendimin qe kishin ata per rezimin e pushtetit ne Shqiperi

      Ndersa ne lidhje me 1991 mund te kene ndikuar shum pake serbet , sepse shkaterimet kishin te benin me shume me nje lodhje te shqiptareve nga jeta e merziteshme ne komunizem
      Dhe plus kestaj ju shtua edhe politika jone qe e ndikuar nga amerikanet shante cdo gje tete kaluares komuniste , duke perdorur teorine e cuarjes ne zero te cdo gjeje nga e kaluara

      Ketu ne ket teori kane ndikuar amerikanet , dhe jane pikerisht keta qe kane kerkuar te prishej cdo gje be menyre qe ish komunistet te mos mburreshin me te kalyaren , pasi amerikanet e kuptonin qe privatizimet do sillnin nje varferi me te madhe se komunizmi , sic kishin sjelle ne gjith vendet e europes lindore

      Ishte fati i keq per Shqiperine qe rastisen republikanet ne krye te Amerikes , sepse keta imponoj me fanatizem menyren e tyre te drejtimit ekonomik
      Ndersa po te ishin demokratet ne krye te Amerikes nuk do ushte orush azgje nga privatizimet sepse demokratet amerikane jane me bindje te majta ekonomike dhe po ashtu nuk imponohen tek te tjeret

      Edhe per ushtrine tone qe u shkaterua komplet ushte ndikimi amerikan , qe kerkonte ta de militarizonte Shqiperine dhe keta tanet e oranuan nendimin amerikan duke e lene komvin tone te c”armatosur prrpara agresionit serb ne Kosove

      Dmth shkaterimet tona nuk kane lidhje me serbet , por me amerikanet sepse shjaterimet nxiteshin nga vete qeveria jone e cila kishte atehere keshilltare amerikane ne cdo ministri

      Ndersa serbet natyrisht e kerkonin shkaterimin tone por nuk kishin mundesi , sepse njerezit e tyre ne Shqiperi ishin shum te pakte dhe ushin nje pjese qesharake qe perfaqsohej nga ca rembythje qe pelqenin muziken serbe , por qe keta nuk kishin ndikim fare ne popull se shikoheshin nga populli si karagjoze

      Reply to this comment
      • raimond Vlonjati November 24, 13:55

        Esht interesant se pothuaj gjithe klasa politike shqiotare dhe popui thjeshte jane te magjepsur nga serbet , kur ne fakt serbet jane njerezit me koketrashe ne Ballkan
        Ne fakt kjo gje tregon dhe nivelin shum te ulet qe kane analistet tane , dhe sidomis ata qe e mbajn veten per te zgjuar

        Reply to this comment
        • Tarrasi November 24, 17:33

          Kur je injorant si puna jote mbylle gojen te pakten.

          Sherbimi sekret serb kishte mbi dy mije agjente ne gjithe ballkanin dhe shumica e tyre ishin drejtperdrejt ose terthorazi ne trojet Shqiptare.

          Reply to this comment
          • raimond Vlonjati November 24, 18:46

            Ata minjt serb qe ishin ne Shqiperi ua kish prere koken Enveri me kohe

            Ne Shqiperi propagande serbe benin ca budallenj si Bamir Topi qe pelqenin muziken qesharake te serbit
            Por keta tipa ishin te pademshem sepse askush nuk i mette per serioxisht keta karagjoze ndaj dhe regjimi i linte te lite

            Porse pa asnje dyshim ne Ballkan serbet dhe sherbimi i tyre sekret ishin me budallenjte e Ballkanit
            Por sic thashe ca krijesa inferiore di Bamiri me shoke habiteshin nga muzika tipike evgjite e serbeve

            Dhe koha tregoi gjat luftes se ftohte se sherbimi sekret i Enverit ishte super inteligjent sepse ai sherbim talli trapin me sherbimet sekrete angleze dhe amerikanre , ndrrsa serbet Enveri i konsideronte si krimba

            Por esht interesant deficenca e serbve , sepse nga analiza qe ata i kane bere per rezimin e Enverit , tregon se serbet nuk e paskan njohur aspak natyren e shqiptareve

            Serbicet nuk e kuptonin qe koleget e luftes nuk e tradhetonin Enverin sepse ata i kishin dhene Besen Partise, ndersa serbet mendonin se Enveri mund te rezohej nga koleget e tij hahaha Hajde trapa serbice hajde

            Serbet me keto konkluzione tregojn se nuk e njohin aspaknatyren e shqiptarit te asaj kohe , kur existonte akoma ndjenja e Beses midis shqiptareve

            Edhe ne nje rast gjat Luftes Mehmet Shehu pushkatoi nje oficer italian , me te cilin kish mbaruar shkollen ne Itali
            Dhe kur nje plak i tha Mehmetit :… Mos e vri ket itslianin se ti ke ngren buk tek shpia e tij
            Mehmet ju pergjigj … Nuk kam ca bej , se i kam dhene Besen Partise

            Pra shoket e luftes nuk e tradhetonin kure Enverin se i kishin dhene Besen , ndersa serbet mendonin se ata do ja fusnin Enverit
            …… Hajde tru i mbushur me bajga i sherbimit sekret serb , hajde

            Dhe kuptohen qe serbet jane popullsia me hajvane ne Ballkan edhe po te degjosh politikanet e tyre , apo gazetaret e tyre … Ata jane komplet deficent nemenyren se di i trajtojn problemet
            Jane shume te ceket dhe qesharake ne pikesyninet e tyre . Ja shikoni Vucic qe flet kompket si kalamak qe nuk ka qene kurre ne shkolle . Apo ai deficenti tjeter Dacic hahaha
            Me te cilin tallej Edi Rama kur i thoshte te kendonte kengen Sole mio hahaha I madh fare Edi , ka bere tallje trapi 7 valle me serbet

            Ata jane komplet trapa more se ata kane nje mentalitet dhe menyra sjellje shum fshatareske

    • Bill Right November 24, 18:10

      Ore nuk kuptoj, ishte Vilson Ahmeti apo Auron Tare.(njeri me idiot se tjetri) qe po jep kete interviste xhevair.. Apo eshte ndonje interviste kot per kot sa per te ngritur tym…

      Reply to this comment
    • rospi May 3, 17:51

      Pastro ndonje kastavec se te shkon me shume.Dhe leri pallavrat

      Reply to this comment
  2. Bocari January 20, 12:08

    Po zoti Lu i lexon keto artikuj-dokumenta, se ai dmth. amerikanet pretendojne se, Amerika eshte mbeshtetesja e Shqiperise qe prej 100-vjetesh. Politika eshte kurva me e madhe, a mund te drejtohet shteti edhe pa politike? Une mendoj qe ketij drejtimi i ka ardhur fundi, ne fund te fundit cdo gje e drejton paraja..

    Reply to this comment
    • ! ! ! January 8, 16:36

      O Bocari , zoti Lu po mendohet se cfar pune do te beje , se………presidenti Trump , ende pa u ulur ne karrike , pushoi nga puna ambasadoret qe ka emeruar z.Obama , kurse ti thua te lexoje artikuj e komente !
      Kush e di se sa shekuj me pare , mendja e ndritur e te pareve , na ka lene postulatin e pa vdekshem : I zoti e nxierr gomarin nga balta , Kurse ne , presim dhe vetem presim , qe gjithecka te mire per Shqiperine e shqiptaret , te na i dhurojne te tjeret !
      Ka vite e vite te tera, qe flitet , shahet , mallkohet , perbuzet , perbaltet , kercenohet e persekutohet , kushdo qe etiketohet si sigurims . Ka mbi 25-26 vjet qe nuk kemi degjuar as edhe nje fjale te vetme , per sherbimet sekrete te huaja , te cilet jane , shtruar kembekryq ne mes te Tiranes dhe kane marre drejtimin e shtetit dhe te gjithe partive politike .Puna ka shkuar aq thelle , sa qe cdo dite , brenda e jashte vendit pyesim e pyesin , se si do t`i veje halli ketij populli , pra eshte vene ne pikpyetje vete ekzistenca e shtetit. Njeriu qe duket se e ka ndjere me mire kete gjendje , qe ka ndjenjat e nje qytetari shqiptar te pergjegjshem , te mencur e te guximshem , eshte kryeministri Edi Rama . Nuk ishte e rastit , ajo qe tha bajraktari ditet e fundit,qe E.Ramen e shpetoi vetem rastesia , se po te kishte kaperxyer uren e Lanes , nuk do t`iu shpetonte snajperave “serbe” ne taracen e kryeministrise , te ashtuquajtur , shqipare !
      Jane te shumte politikanet e vendit brenda , pa folur per ata jashte , si dhe nje lukuni e tere spiunesh e njerez te pa fytyre , te nxitur nga fqinjet Jugore e Veriore , qe rrine gjithe diten para monitorit dhe i versulen me dhembe , kujtdo qe nguxon te thote nje fjale te vetme kunder Greqise apo Serbise , apo kunder agjentures se tyre me Sali Berishen ne krye , Lul Bashen dhe nje taborr i tere agjenturor i vendosur neper zyrat e institucioneve te shtetit . Kush guxon te zere ne goje emrin e kryespiunit grek , kolonelit te Asfalise , Janullatosit , do te perballet me nje mal me balte e plehe te hedhur kujtdo, nga nje lukuni ujqish , te fshehur nen petkun e besimtareve “te pervuajtur”, apo te minoritetit grek , qe ne te vertete trajtohet si djali i njerkes ,
      Nuk ka asnje pike dyshimi , se keta njerez , jane uhstria e nenrrogozit te fqinjeve tane , ne Jug e Veri , qe ligjerisht jane ne gjendje lufte me ne , dhe per te larguar vemendjen nga puna e tyre e spiunazhit masiv , per fshirjen nga harta te Shqiperise , i ndersejne kopeve e ujqerve kunder fantazmes se sigurimit te shtetit, qe edhe pse ka patur ndonje teprim te imponuar nga vete sistemi shoqeror i kohes , ka bere nje pune , qe e kane vleresuar edhe rivalet e tij te kohes , shume me te fuqishem , te vjeter e me pervoje .
      I jemi mirenjohes gazetes Dita , qe i trajton keto probleme kaq jetike per vendin e per mbare kombin dhe mbetet unike per lexuesit ne gjuhen shqipe . Pikerisht , kete gazete sulmojne edhe hijenat qe permendem , duke tentuar te infektojne , felliqin , dezinformojne e krijojne konfuzion tek lexuesit ! Perta , ky eshte nje front lufte , dhe me shqiptaret , jane ne lufte .

      Reply to this comment
  3. Pelicilina January 20, 12:26

    Dokumentet e de-klasifikuara te viteve 1970-1990, per mendimin tim, do te tregojne se ne permbysjen e sistemit te Diktatures se Pashallareve te Kuq ne Shqiperi (gjoja e Proletareve), u aktivizuan te gjitha agjenturat e interesuara: Amerikanet, Ruset, Serbet, Greket, Italianet, Francezet etj. Por lidhja UDB + KGB + CIA qe percaktuese, sepse UDB dhe KGB kishin agjenturen e tyre ne nivelet me te larta te PK-PPSH, te krijuar gjate Luftes se Dyte Boterore dhe ne vitet e para te miqesise me BS. Ne kushtet e prishjeve te marredhenieve diplomatike Shqiperi- SHBA dhe SHqiperi -BS, UDB-ja ishte prenzente ne Shqiperi me anen e Ambasades se Jugosllavise dhe i mbajti gjalle lidhjet me agjentet e saj dhe te KGB-se, te dorezuar nga KGB-ja tek UDB-ja pas prishjeve te marredhenieve diplomatike Shqiperi-BS. Ne momentin e fushates kunder Pashallareve te Kuq te Shqiperise ne vitet 1990-1991, CIA mori ne dore te gjitha kartelat e agjenteve potenciale te UDB e KGB e sherbimeve te tjera europiane qe kishin depertuar ne radhet e elites se pushtetarve ne SHqiperi dhe dirigjoi lojen. Per kete arsye erdhen nga Beogradi ne Tirane: Kristofer Hill (zyrtar i larte i CIA -s), me detyren e “Te ngarkuarit me Pune ad interim) dhe pas tij William E. Ryerson (zyrtar i larte I CIA -s) si Ambasador Fuqiplote i SHBA. Pas Ryerson-it te gjithe Ambasadoret e SHBA -ve ne Shqiperi kane qene dhe jane me titull: “Zyrtar i Sherbimit te Huaj”. Tani, te gjitha ambasadat kane krijuar rrjetin agjenturor me elemente te rinj te rekrutuar nga gjiri yne patriotik e demokratik….

    Reply to this comment
    • Fariu November 26, 21:49

      Vilson Ahmeti dhe te tjeret sa here flasin per keto gjera, flasin me arra ne goje.
      Asnjehere qarte
      Flisni o burra se sic ju thote dhe Saliu ne Parlament “do vdisni nga frika”

      Reply to this comment
      • ilja November 26, 21:50

        Dihet ky muhabet qe thote Ahmetaj
        Vetem idiotet nuk e kuptojne ende
        Nje vend me 3 milion banore me burime pa fund jetese nuk arrin dot te ece perpara, gjejani vete pergjigjen

        Reply to this comment
  4. loni January 20, 13:10

    po ne si shqiptare,perse nuk formojme nje polici secrete kunder serbeve,sepse ata kan qene gjithmone me dobicllek kunder nesh,perse mos te veprojme edhe ne si ata,kush mund te ma shpejgoje me pak fjale kete qe une kerkoj nga shteti shqiptare,edhe miq tane amerikane perse kan dashur gjithmone ta rrezojne enver hoxhen,ku ishte qellimi i atyre,dhe sote e 23 vjet pluharizem qe partia e enverit nuk ekziston,se enveri vete ka 28 vjet qe ka vdekur,perse nuk japin ndonje zhvillim per kete shqiperi mqs kan dashur te hedhin komunizmin ne shqiperi me te gjitha metodat e tyre,cfare na sollen keta miq tane amerikane per 23 vjet,se une nuk po i kuptoje fare keta te uruar amerikane,me duket se na paskan urryer ter jeten me veprimet qe ata kan bere ne shqiperi,sepse ndonje investim amerikan un nuk di te kete ne shqiperi pervecse futje hunde ne politiken tone pergjate ketyre 23 vjeteve dhe asgje konkrete nuk kan bere,pervecse shkaterrim,sic ishte mbas vrasjeve te 21 janarit 2011 kur ambasadori amerikan i tha ish kryeministrit BURRE SHTETI,me pak fjale te lumte dora,ku eshte mbeshtetja e amerikaneve pergjate ketyre 23 vjeteve per ne shqiptaret se nuk po arrije ta kuptoje??me falni per injorancen por me veprimet e amerikaneve po e bejne popullin shqiptare qe te kene nostagji te madhe per diktaturen komuniste sic po shikoj dhe degjoj qe shume njerez po flasin per nje jete me te bukur dikur,a ka ncjerre shqiperia ndonje intelektual serjoz keto 23 viteve te fundit te dashur miq???jam kurzjon te di ndonje emer me te vertete me vlere,mqs shumica jone edhe une bashke me shumicen i shkojme nje thirje qe enver hoxha denoi te gjithe intelektualet e shqiperise,po keto 23 vjet kush intelektual eshte nderuar???me pak fjale shqiperise ja paskan pasur me te futme te gjithe,ndonjehere i lutem zotit i them,shyqyr qe nuk e ke bere shqiperine me puse nafte si libia pershembull,se grabiqaret do na kishin shfarosur shume vite perpara,te paret miqt tane amerikanet.

    Reply to this comment
    • Une... ti... ne te gjithe November 28, 00:07

      Amerila eshte zemra e bishes kapitalizem, sistemi ekonomik me vecorite e karnibalit ku I forti I ha te vdekurit dhe te dobetit. Por ha edge ha sa te kete mundesi sa te gjeje perpara.

      Amerika nuk ta fal as injorancen dhe as dobesine e arfhur mga cfaredo tipari qe mund te ket shoqeria jote. Amerik muk jep por vetem mer ose vetem te ndryshon pa te paguar dhe pa pergjegjesi. Eshte e drejta e vendit tend qe te gjeje udheheqje te forte te zgjuar dhe te pa perlyer me maskaralliqe qe kur tu afrohet amerika per bisedim te mos bjene prehe e histerizmit nga njenjat personale dhe te ngrejne kembet para se te shtrengojne duart, por te bejne te pa munduren qe te mbrpjne interesat e vendit. Amerikanet nuk njohin miqe por interesa, parim rracional I tregut te lire dhe mundohen me cdo kusht qe te marin dhe bejne cfare te duan njehere pa kosto dhe po nuk munden falas ti mbajne kostot sa me te uleta.
      Kjo edhte bota e interesit dhe jo e bamiresise qorre sic e mendojne dembelat e shqiperise. Dhe ne kete bote perpara dollareve te kapiralizmit amerikan amerika nuk ve kurre jeten e asnhe individi apo populli ne bote.

      Bemat amerika nuk na I solli por I gjeti mes nesh, I gjeti mes atyre qe u dha pushtetin kur ua mori komunisteve, dhe I gjeti mes nesh qe harruam qe gjat sistemit komuniste harruam se si ishte bota dhe u paralizuam si lolektive nen besimin se cdo I huaj qe na buzeqesh eshte miku yne, – gabim fatal.

      Shqiperine e rregullojne ose e mbrojne nga shkatetrimi vetem shqiptaret. Te huajt nuk kane pune rregullojne shqiperine pasi kane punet e tyre. Me e mira qe amerikanet apo kushdo tjeter mund te beje per shqiperine eshte taa lene sic eshte ose ti japin ndonje thes mjell qe nuk u duhet.

      Mbarevajtjen e puneve te shqiperise kerkoja edi rames dhe deputeteve te parlamentit te shqiperise qe ke votuar dhe jo obames dhe kongeesit amerikan qe I kane votuar amerikanet se nese amerikanet nuk kane interes te te ndihmojne dhe te te rregullojne shqiperine ata nuk e bejne.

      Apo te ka vajtur mendja per ndonje cek te verdh tani se te bardhin amerikanet ta derguan para 23 vjetesh me berishen kur i dhate vorat.

      Reply to this comment
  5. arjan January 20, 13:12

    O Auron, pas vitit 1990 ne Shqiperi dihet se kush erdhen, linja e rinovuar e Dushan Mugoshes dhe Velimir Stojnicit, nuk ehstre rastesi qe 90% e politikes post diktature u mbush me shtetas shqiptar me orgjine kosovare, malazeze, maqedonase, kroate, serbe, boshnjake dhe me krushqi te lidhur me qarqet ish-politike e shteteore te ketyre vendeve.

    Reply to this comment
  6. lejleku January 20, 13:36

    UDBasha mund te kemi edhe sot ne Tirane.
    Me 1979 shoku im mbronte teme diplome ,punonte tek e dashura Tirane me dokumente sekrete per te mos dale nga institucioni(shkolla).
    E njoftojne nga familja urgjent , shkon e fejohet me cilibrim (nje tjeter kish lene shtatzane )
    Dokumentat i cohen ne etuesi nga te Tiranes (familjaret e te dashures)
    HETUESI (gjykatesi) pas disa seancash pyetje vendos per burg.
    Ai nofton burrin e tezes XHemalin KOSOVAR furretar i Pernjekur nga UDBA jugosllave .DO te vij t’a shoh cili eshte kembenguli ,kur mori vesh per emrin e tij.
    -Sa hyri brenda , tha: -Ti….i ketu!!!!!???? dhe terhoqi deren me force e doli i lemerisur.
    -Cfare ke e pyeta .
    -Ky qe po te gjykon ty,kur ne luftonim me pushtuesin kapte shoket tane i fuste ne thes dhe ja dorezonte UDBse
    .Ne u ndame me pune, shoku nuk shkoi ne burg!!!!!!.Kete histori e kam treguar gjate gjithe kohes.Cili eshte UDBAshi????

    Reply to this comment
  7. sel dushku January 20, 14:52

    E sakte pelicilina

    Reply to this comment
  8. Sigurimi i SHTETIT January 20, 14:58

    O Zoti Tare :
    ” Për këtë arsye, shërbimi inteligjent amerikan, ka bërë një marrëveshje pas vitit 1955, pra pas dështimit të operacioneve klandestine, me jugosllavët, ku shërbimi inteligjent jugosllav, do të kishte rolin mbikëqyrës edhe mbi Shqipërinë”, shkruani Ju ndoshta me te drejte, e une po me te drejte pyes:
    Zoti Tare me shperberjen e Jugosllavise eshte prishur marreveshja CIA-UDB apo vazhdon ne ndonje forme tjeter?,
    Po sigurimi i shtetit nuk paka patur aspak mekate,paska bere detyren ?
    Se une kam pershtypjen se keto gjera vazhdojne dhe kete e kuptoj nga fakti se ketu eshte vjedhur,vidhet e do vazhdoje te vidhet deri sa te mos mbese asgje

    Reply to this comment
  9. asi January 20, 15:16

    te zezate e shqieris deri me sote i dime se po i jetojme dhe ska nevoje te na tregosh o i nderuare tare po pate guxime trego ato te zeza qe po na thurine qe sote e tutje dhe mbroje kete vende denoncoi se vertete do ti sherbeshe kesaj toke shqiperis tone te dashure qe dhe ky popull te jetoi sic jetoni ju politikanete dhe bota moderne demokratike e bene dote ?

    Reply to this comment
  10. Arben January 20, 15:32

    PO AJO DIHET SPIUNAT E UDB-SE ERDHEN KETU NE PUSHTET.
    PSE E VRANE ATE MAQEDONASIN?

    SEPSE ZBULOI TAKIMIN E SALIUT ME MILLOSHEVICIN KUR NDANE PAZARIN E NAFTES PER LUFTEN.

    Reply to this comment
  11. m. m January 20, 15:56

    sa ishte enver hoxha gjalle,udb-ashet dhisnin gjak,sepse i shkoj ne hell te gjithe ,duke filluar me koci xoxen e deri tek mehmet shehu…ka ca plehra qe e akuzojne edhe ketu se pksh e paskan formuar serbet…te zezte analfabete..s duan as te lexojne ndonje gje nga e verteta ,pa mire qe si te verber qe jane, nuk besojne ne te…sali berisha eshte nje pleher i UDB-se, dhe po e le testamentin tek plehu lulezim basha..mjerre ata qe ju shkojne pas ketyre kelysheve serbe..

    Reply to this comment
    • beni January 20, 17:28

      Enver hoxhen serbet dhe Tito e lan si nje udheheqes qe kontriboj ne riorganizimin e luftes ndaj fashizmit,por per interesat e tyre ekonomike,qe ne kry te ishte nje itille Diktator,qe perfaqsonte tolerancen Serbe e Kroate dhe krishterimin shqiptar!
      Pra ajo dihej,se ku do tu conte nje Komunisto-Islamik si Enver hoxha dhe pasuesi i tij sali berisha!
      Sa per PKomuniste,ish mihal lako,ai qe e formoj,por me ndihme te Serbise!
      Pastaj kemi edhe nje tjetr PKomuniste te formuar ne athine nga Shqiptari Andrea Zisi!Por te gjith jemi shqiptare,dikush i ardhur nga Serbia e dikush nga kroacia e dikush nga turqia!

      Reply to this comment
      • Lleshi November 24, 19:31

        Ti qen i Janullatosit , ti plhre Azie mbylle vrimen siper , se do te ta mbyllim ne shqiptaret pastaj ! Vrima pas nuk do te hyje me ne pune ! Iu tregoke shqiptareve ti pleh se nga jane !??

        Reply to this comment
      • STUDENTI January 8, 23:44

        Po ti , “beni” , cfar picken e sat`eme kerkon , qe kruhesh pas nesh ?! Do te te fusim hurin ne b… more prostitute
        greke , se e ke derdhur kupen me kohe . Kelliiire ! ! !

        Reply to this comment
      • kreshniku i maleve. January 10, 09:04

        O’Beni ecën vetë !…SHiko ku i qoji komunisti ” islamik” E.Hoxha shqitarët !

        Ti mor i uruar ” filozof ” pa tru arrinë të korigjoshë edhe dietarin filozofin dhe UDHËHEQSIN legjendar Enver Hoxha ?…dhe ti çuditesh përse ky mbështet Komunistët shqiptar dhe braktisi Komunistët jugosllav .rusë ,kinez.?..
        E.Hoxha porosiste :

        Komunist është ai person që është i mbrojtur me idetë e parimet e komunizmit ku sundon plotësisht prona e përbashkët dhe zhduket shfrytëzimi i njeriut prej njeriut dhe shtypja kombëtare.

        Ku sugurohet barazia e plot shoqërore ,ku vepron parimi sejcili sipas aftësive dhe sejcili sipas nevojave.

        Jo si sot ku populli diskreminohet në paga e pensione me raportin 1me 15-20 fishi më shumë për politikan e deputet e zyrtar.Pra 100 dollar merr puntori ose pensionisti ,me 1500-2000 dollar që marin deputetët dhe politikanët.Kësaj i thonë kapitalizëm që të pin edhe pikën e fundit të gjakut.

        Reply to this comment
  12. Mark uk January 20, 16:55

    Z Tare:Ben si ben edhe pse e kritikon perciptas komunistet prap nuk rrin pa i ngrit ne qiell.Ato qe ju na tregoni nuk i kan shkruar historianet po fituesit.Pra fituesit e shkruajn sipas inetresave te tyre.Dihet se fituesit jan te part qe e prishin ate qe kan bere.Vertet komunistet e fituan luften po e prishen aq sa e dime te gjith.Nje person qe eshte militant partik sic jeni ju nuk duhet te merret me kto gjera,se tjeterson te verteten dhe i del ne mbrojtje aty ku ka deshiren.Merr e lexo se mos e ke harruar cfar shkruente Enveri te shenime per lindjen e mesme.Kto spjegon si lindi e u zhvillue feja islame,dhe sa per te lare duart thot Hoxhallart ishin budadhenje.Vertet une ti lexoj cfar shkruen,po qellimi juaj eshte te nxierrish komunizmin aty ku na tha per 50 vite,duke e kritikuar sa per sy e faqe.

    Reply to this comment
  13. Aliu nga Selenic January 20, 19:41

    Ceshte e verteta me arkivat eshte punuar keqe. Po te hjedhesh nje veshtrim ne tersi edhe gjate perudhes se sistemit ndonse pati mjafte dokimenta te rendesishme ato ne pjesen me te mmadhe jane zhdukur. Pre ceshtja e arkivave duhet par nje nje game shume te gjere. Ato duhet te shifen se si ka funksionuar shteti i asaj kohe ne tere ingranazhet e tije.Sa u perket shfrytzimit te arkivave qe permende me larte ato ne se nuk behen studime ne rruge qeveritare me nje komision te posacem dhe specialiste te afte dhe te vendosur do te kemi nje humbje dhe deformime te realiteti qe ka mbizotruar ne ato periudha.
    Sa u perket pozicioneve politike ketu duhet qendrojme large ndaje dhe komisioni duhet te zgjidhet nga specialiste dhe jashte partive politike. Grup specialistesh te depolotizuar, me qellim qe kjo pasuri arkivore qe gjendet ne arkivat e botes tu afrohet shqiptarve prane arkivit te shtetit. Mbiketo baza do te kemi edhe nje histori me te sakte reale dhe te pa kundershtueshme.

    Reply to this comment
  14. dn January 20, 20:38

    Zotni tare,nuk eshte e vertet se marreveshja eshte bâ mbas deshtimit te missioneve angloamerikane:keto groupe,ky baba IME ishe,ka pasur si udhezim te dorezohen ne yugoslavi apo greki ne qofte se kane problème,me emera false po me nje kod per te treguar se jush duhet lajmeruar asgje qe te jene mbrotjen e cia-se…edhe sa u dorezuan kerkuan shokun F edhe IU erdhe pare nga amerika.per kete pune te pyesni en de ato qe Jane gjalle sot:rexh berisha ne novosej te pejes edhe ramadan voka ne munster te germanise.

    Reply to this comment
  15. Tartufi January 20, 21:50

    Une te pershendes o Tare,nuk ka shume rrendesi se vime pak verdalle sa te mesojme
    te verteten,rendesi ka qe kemi filluar te kerkojme per te verteten,se kush na ka prure
    verdalle dhe na bie akoma verdalle ,si popull qe nuk ka shume vlere ,por vlere ka ti
    sherbejme dikujt tjeter.Mos i ve re te sharat qe te bejne,ne jemi nje popull qe shajme me
    shume ate qe punon.

    Reply to this comment
  16. BESIANA GUSHI January 20, 23:06

    I’M F. YOUR BEAUTIFUL FACE MR. AU..AU..TAU..!

    Ka shume te ngjare qe AURON TARE te kete qene bango-bashke-ndares me BUJAR FAIK (i ati) ISLAM (gjyshi) MEHMET (katragjyshi) HAXHIA – ne art NISHANI, ne Shkollen e Bashkuar me qe kane datelindjet shume te aferta.
    Qe ka marre para nga Rotchild-i e thote vete ne faqen e tij ne FaceBook.
    Ajo qe me irriton me shume ne tere veprimtarine e ketij debili gjermanofil, eshte simpatia e gjetur per nazistet hitleriane, e shprehur edhe ne nje interviste tek “Shqiptarja.com” vitin e kaluar, kur i gjendur mes nje grupi ne afersi te e Borshit ankohej per “licencimin e autobuzeve gjermano-turiste-transportues”.
    Nga ana tjeter edhe IGLI TARE njihet per simpatine e tij ndaj huliganeve naziskin tifoze te Lacios.
    Te baltosh historine e lavdishme te luftes NA- ÇL, te vjellesh vrer ndaj gjakut dhe sakrificave te 28 mije deshmoreve qe u sakrifikuan per ti dhene lirine ketij vendi, te shndrosh mes fjaleve te nje gjenerali hitlerian 24 brigadat e ushtrise NA- ÇL, ne nje grunbull hajdutesh e kaçakesh te pa organizuar, siç ben TARE me publikimet e tij eshte krim, dhe krimet heret a vone jane te ndeshkueshme.
    Me pakenaqesi hulumtoj kohet e fundit ne mediat nje aktivizim tejet ofendues te disa sharlataneve qe perpiqen te rishkruajne historine e Shqiperise me rrefimet personale te gjeneraleve te Hitlerit, me rrefimet e Jacomonit siç ben ajo “pedagogja” e Universitetit Europian te Tiranes, apo qe shkojne edhe me tej duke e quajtur vendin tone “Shqiperia Londineze”(B. Islami).
    Sa per dijeni te te gjitheve, dokumentat e deklasifikuara te CIA-s dhe jo vetem te saj, mund te posedohen edhe nga Bulja e Laprakes, nga kompjuteri i shtepise, duke paguar nje shume simbolike Librarise se Kongresit Amerikan, pa patur nevoje te mbahen me parate tona sharlatane si Tare me shoke.
    Ne asnje nga “Komunikatat e Rajshtagut” te viteve 1940-1945, te publikuara nga gazetat e kohes, ku pershkruheshin me detaje te hollesishme te gjitha aspektet e luftes se nazisteve te Hiltlerit, perfshire edhe “operacionet ne Shqiperi” nuk kam pare te flitet per “banda hajdutesh e kaçakesh te pa organizuara”, ne te kundert te asaj qe trumbeton gjenerali nazist i Tares.
    Po ashtu edhe kujtimet e Jacomonit rrezohen nga kronikat e perditeshme te shtypit te kohes, perfshire edhe rrefimin e hollesishem te akuzave te ngritura ndaj tij, ne gjyqin te cilit i eshte nenshtruar.
    Meqenese qenka kaq shume i interesuar te zbuloje dokumenta sekrete per Shqiperine e viteve 90-te e me pare e me pas, le te shkoje ne adresen e meposhteme:
    – Corbey Fidelity Inc. 300, Independence Ave. S.E. – 20003 – Washington D.C.
    Mund ta gjeje edhe me Goole-maps per te mos gabuar, eshte nje godine e vjeter me tulla te kuqe, me derehyrje kendore. Te beje vetem kujdes, se mund te hyje brenda e te mos dale me.. i gjalle.
    Apo mund ti drejtohet nje avokateje palestinese Soraya Ali Khan, ne Californi, meqe posedon nje arkiv te tere qe nuk i nevoitet, nga i shoqi i saj tashme i ngordhur, ai qe propozoi te perdorte arme atomike ofensive per te rrezuar Ramiz Aline.
    Apo drejtohu a Dalip Greces dhe babushit te tij dhe te Sali Ram Shiqere Berishes, te Neritan Cekes, te Ismail Kadarese etj. – Elez Biberajt e Leka Zogut, ky i fundit member i Bilderberg Group-it.
    Apo Nerim Kupit e Ismet Berishes me shoke.

    Nje kerkese per Adrian Thanon: – kam pare qe Perparim Halili bashkepunon me ju, mund ti kerkoni te zbardhe listen e tere te punesuarve ne vite ne Konsullaten Shqiptare ne New York prane OKB-se. Dhe te fillojme qe nga ajo liste……
    Dhe , duke qene se i ka publikuar edhe nje here tjeter, te publikoje listen e 386-te te ndaluarve per te hyre ne Shqiperi, kesaj radhe edhe me shenimet ne origjinal.
    Do me gjeni edhe mua ne ate liste… edhe pse ndoshta do ju duhet te perdorni shume fantazi.
    Buona fortuna – Good luck.

    Reply to this comment
    • Pëllumb zaimi January 21, 02:24

      VR!!! Zj. “Besiana g..” ? Më vjen mirë për pozicionin tuaj te qartë e te vendosur ne mbrojtje të lançsh. Për dokumentacionin e paraqitur nga z. Tare nuk e kam te qartë kundershtine tuaj. Flet gjenerali gjerman jo z. Tare! Ne bibliotekën e rezervuar te ish-akademise ushtarake ne kemi pas lexuar shume libra te ish-komanduesve naziste. Qellimi: te njihnim kundershtarin per te reformuar metodat e luftes sone partizane. Njohja e armikut te mundshem ishte dhe eshte kusht paresor per kundervenie te sukseseshme. Qeshmim shpesh me rrefimet e ish oficereve naziste nga telashet qe ju hapnin partizanet!? Tregon burime te tjera dhe mirë bén. Por ne i kemi njohur me kohe . Prandaj dhe hantingtoni shprehet: “pikpamja marksiste per shtetin eshte moniste,pikepamja marksiste per ushtrine eshte pluraliste”. Ajo qe dua te them eshte se ne lejoheshim qysh ne ate kohe te njihnim shume nga keto gjera qe po sjell tarja tani. Ne e dime qe gjuha e tyre kunder partizaneve ka qene plot me epitete si ato qe sjell tarja me deshmite e ketij gjeneralit. Neve nuk na bejne pershtypje. Pershtypje ju ben asaj pjese qe nuk e njohin kete lloj literature. Z. Tare shfrytezon kuriozitetin e kesaj pjese prandaj kesaj i duket sikur kushedi çfare po thuhet!? Nuk pajtohem me mendimin se z. Tare udhehiqet ne kete pike nga ndonje mendim i keq. Sa per ate qe mund te kete lidhje me bujar nishanin nuk e besoj. Z. Tare nuk ka qene ne shkollen e bashkuar. Me duket se ka qene vetem skenderbegas. I jati isai qe e kam njohur per burre te mire po,-ka qenë ne kete shkolle pedagog i fizo-s. Sa per te dhenat qe kerkon nga perparim halili per listen e personave te ndaluar te hyjne ne shqiperi jam kurioz ta njoh(bashke me emrin tuaj)? Sa për agjenturat e huaja ne shqiperine e pas 90-es jam i qarte. Ketu u luajt nje poker spiunësh me dirigjent ramiz aline si rezidenti nr.1 i spiunazhit ketu. U futa dhe vete në “çerdhen e spiuneve” dhe hengra nje dajak te gjate qe me kushtoi rende. Nuk jam bërë pishman që deshtova sepse më gezonte fakti qe mora vesh se spiunëve u kisha prishur shume punë. E theksoj kryerezidenti spiun ishte ramiz alia! Tani per nje gje jam fare i qarte. Shqiperine nuk e kemi ne dorë ne. E kanë spiunazhi i huaj dhe kelyshet e tyre ketu!? Veçanërisht ish- udb-ja. Pa perjashtuar dhe te tjeret. Shume dini dhe ju besiana? Normalisht pyes:kush jini ju? Une jam ky qe jam dhe emri im eshte ai qe kam ne krye te komentit. Origjinal! Nderime besiana!

      Reply to this comment
      • BESIANA GUSHI January 21, 09:09

        @PELLUMBIN

        Eshte kenaqesi te replikoj me ju z. Zaimi. Jeteshkrimin e Auron Tares nuk e bera une – e ka bere vete ai ne Facebook, ke te drejte per Shkollen e bashkuar por per nje gabim timin duhej te shruaja Akademia Ushtarake Skenderbej. Ja te dhenat e tij publike ne F.B.:
        Deputet i Partisë Socialiste të Shqiperisë
        Faqja e Vetme Zyrtare
        Mund të dërgoni SMS në numrin 069 608 6280
        Biography
        Auron Tare, i lindur në Tiranë më 21 tetor 1967 është deputet i Qarkut të Tiranës i zgjedhur në zgjedhjet e përgjithshme të vitit 2009.
        Auron Tare është specialist i Menaxhimit të Trashëgimisë Kulturore dhe ka drejtuar për disa vjet Fondacionin Butrinti, themeluar nga Lordi Rothschild dhe Lordi Sainsbery.
        Ai ka drejtuar Parkun Kombëtar të Butrintit, i shpallur Qendër e Trashëgimisë Botërore nga UNESCO. Ai është po ashtu një nga drejtuesit e Projektit të Kërkimeve Arkeologjike Nënujore.
        Aktualisht ai është anëtar i Komisionit të Edukimit dhe Mjeteve të Informimit
        Education Info
        College: Akademia e Kultures Fizike
        Akademia Ushtarake Skenderbej
        Favorite Movies Finding NEMO
        Joined Facebook 10/20/2012
        Ndersa kur degjoj te nençmohet lufta NA-ÇL dhe gjaku I derdhur I 28 deshmoreve, duke qene bije baballaresh e dajollaresh (tre) pjesemarres ne ate lufte revoltohem dhe kaq.

        Auron Tare dhe ajo “pedagogja” e Universitetit Europian te Tiranes, nepermjet deshmive te sajuara sipas oreksit te krimineleve te luftes tentojne te shkruajne historine e vendit tone, timin e tendin e te tere shqiptareve, me shume naivitet e mbase edhe te bindur, qe une I perçmoj me neveri.

        Reply to this comment
      • rezart January 21, 16:55

        @Pellumb zaimi!!!
        Duket hapur,qe ne keto komente me shume tenton te nxjerresh vehten se ate per te cilen behet fjale!!!
        Ato,qe ti na i quan dokumente te rezervuara e qe ti i paske lexuar,une i kam lexuar me pare nga ty,por kjo nuk te jep te drejte te habitesh ,qe Besiana nuk ka te drejte!!!
        Ti thua:
        -“Flet gjenerali gjerman jo z. Tare! !
        _Kush tha te kunderten,pervec teje???
        Nuk priste njeri,qe nje OFICER NAZIST te fliste mire per PARTIZANET,per me teper para gjyqit???
        Ti habitesh me Besianen,por une habitem me ty!!!
        As Tare,ky bir komunisti e as ti ish oficer,nuk duhej te kishit deshire qe te REKLAMONIT SHARJET NGA NJE ARMIK I SHQIPERISE per partizanet heroike!!!
        Eshte njelloj si te kesh qejf,qe te botohen SHARJET PER PRINDERIT E TU!!!
        Si do t’i prisnin kosovaret sot ,rrefimet e kriminelit ARKAN,duke akuzuar UCK-ne si BANDA REBELE TERRORISTE???
        Me siguri botuesit te tyre do t’i vinin THONJTE NE FYT!!!
        Ne mos qofshi ARMIQ TE SHQIPERISE NJEREZ SI TY APO KY TARE,me siguri jeni SHARLATANE,qe doni te dukeni ne opinion si njerez,qe hidhni balte mbi KOMUNISTET DHE PARTIZANET HEROIKE!!!
        Doemos,sot eshte sistem tjeter dhe ju doni te hani buke,packa se hidhni balte mbi LAVDINE E HISTORISE SONE!!!
        Me mire dilni hapur:
        -Botoni nje liber mbi “HEROIZMAT” balliste e zogiste ne lufte per “CLIRIMIN” E SHQIPERISE NGA PUSHTIMI KOMUNIST PARTIZAN,ne bashkepunim me MIQTE E TYRE GJERMANE!!!

        Reply to this comment
        • Kariz Matik November 24, 14:39

          Reagimi yt le te kuptohet, se cilet mund te kene qene spiunet e vertete te çerdhes.

          Meqenese zotrote dokumentet e rezervuara i paske lexuar para tij, i bie te kesh qene dhe vete begs apo akademik i shkolles se bashkuar, apo jo?

          Nje pyetje elementare per ty ne lidhje me rahjen qe i eshte bere te nderuarit z.Zaimi: Pislleqet e kishit zakon t’i benit vetem, apo ne grup ???

          Reply to this comment
          • rezart November 24, 17:46

            @KARI-zmatik!
            Dukesh qe e mban veten jo vetem per KARI-zmatik,por edhe si psikolog !
            Ne fakt ti kot i ke hyre ketij muhabeti,se llogjika jote te con ne perfundimin se je vetem PSIKOLOG per kafshet e jo per njerezit!
            Ky Pellumbi(ne mos qofsh ti dv) eshte nje fodull,qe i duket vetja si koke e madhe!
            As e njoh per fytyre e as i kam degjuar ndonje BEME,por vetem sa lexoj MUFKAT e tij ketu gjate replikave qe ben plot MBURRJE prej labi!
            Petet e lakrorit ky sharlatan i hapi kur mburrte Mehmet Shehun pas intervistes se nje palo mashkulli pro PUCIST si mallakastrioti H.Duraj!!
            M.Shehu e vrau veten se dyshoi qe e kishin kuptuar se ishte agjent i CIA-s dhe ketu nuk ka nevoje per komente!
            Sa per dokumentet e rezervuara,qe derdellit ky Pellumbi,ato i kane STUDIUAR TE GJITHE STUDENTET E AKADEMISE SE SHTABIT TE PERGJITHSHEM “Mehmet Shehu”(me pas “Enver Hoxha” )dhe ketu nuk behet fjale per REZERVIME dhe per te shitur DENGLA!!
            Sa per rrahje qe i paskan bere ketij Pellumbit,do beje mire qe te organizoje ndonje SESION “SHKENCOR” me temen:”Rastet e rrahjes se nje njeriu ne shekullin 21″!!!

          • mirel November 24, 21:50

            Nice one rezart.
            Besiana eshte tejet e mirepritur si per qendrimin e saj ne lidhje me Luften Antifashiste Nacional Clirimtare, si per nderhyrjen ndaj spurdhjakut Auron.
            Dhe me vend nerhyrja jote kur kujton qe historia nuk mund te shkruhet apo te korrigjohet nga menyra e veshtrimit te pushtuesve apo te krimineleve te Shqiperise.
            Njelloj po te pyetej Arkani cfare do thoshte!?
            kesaj mund ti jape pergjigje Tarja qe paska marre ne zemer sensibilizimin nazist te publikut shqiptar.

          • Kariz Matik November 24, 23:12

            Se kush ka marre persiper rolin e kafshes ne kete diskutim, kete le ta gjykoje vete lexuesi.

            Mos ma merr per ters, por t’i deformosh tjerit pseudonimin dhe te shpifesh te paqena se gjoja pas anonimatit qendron gjoja gjenerali dora vete, kjo te me besosh eshte pune legenash.

            Kujdes se mos te dale pseudonimi ne ender dhe e kap per qafe 😉

    • hosteni January 21, 11:27

      pershendetje Besiana,,,,,komentet e tua i lexoj me shume deshire,por te lutem shkruaj dicka me shume se vertet me ” tregon te verteten deri diku pastaj zhdukesh si ajo drita ne erresire”,,,,dicka per ata personat qe nuk lejohen te hyjne ne shqipri kam lexuar tek romani i Agim Hamitit,,,,anyway good luck, in next time,,,,,,!!!!!!!!!

      Reply to this comment
    • Lleshi November 24, 23:02

      Besiana Gusho !

      Respekt i thelle per shpirtin tend shqiptar !

      Nuk kam cfare te them me shume me keto mundesi qe kemi !

      Reply to this comment
  17. mane partizani January 21, 00:02

    TOP SEKRET

    VETEM PER ZYRTARET AMERIKANE

    16.Mars.1953

    MEMORANDUM PER: Zevendes Drejtorin ( Planifikimet)

    Subjekti: Konferenca e CIA -UDB mbi Shqiperine

    1. Bashkëngjitur keni për informacionin Tuaj një kopje të raportit të Konferencës së mbajtur në Beograd më 16-17 Shkurt 1953 ndërmjet tre përfaqësuesve të UDB-së dhe dy të CIA-s (emri i fshirë) dhe nënshkruesi, mbi Shqipërinë.
    2. Përfaqësuesit e CIA-s u pritën me një përzemërsi të veçantë. Mbledhja ishte miqësore dhe u zhvillua në një mënyrë të qetë. Përfaqësuesit e UDB-së, edhe pse u paraqitën me emra të rremë, ishin në nivele të larta dhe kishin njohuri të veçanta mbi Shqipërinë, duke e bërë këtë takim shumë të vlefshëm.
    3. Axhenda e takimit përfshinte përllogaritjen e situatës në Shqipëri nga të dyja palët, një diskutim mbi faktorët më të rëndësishëm që influencojnë Shqipërinë, si dhe një vështrim mbi ndihmat e ndërsjella në shkëmbimin e informacioneve.
    4. UDB përshkroi pikat e dobëta të regjimit aktual në Shqipëri si më poshtë:
    a)Izolimi i Shqipërisë nga Jugosllavia
    b)Humbja e pavarësisë së Shqipërisë ndaj BS
    c)Shfrytëzimi ekonomik sovjetik
    d)Probleme ekonomike si rezultat i mbajtjes së një ushtrie shumë të madhe
    e)Ndasia midis Veriut dhe Jugut
    f)Spastrimet në Parti
    g)Lufta midis Hoxhës dhe Shehut
    h)Emigracioni shqiptar në Jugosllavi
    Si pika të forta të regjimit të Tiranës, UDB përmendi si më poshtë:
    a)Lidhja e fortë ideologjike që mbajnë anëtarët e partisë me revolucionin.
    b)Fakti që Partia është përgjegjëse për çlirimin e Shqipërisë dhe për ndryshimet e mëdha ekonomiko-sociale.
    c)Reforma agrare, ku mbi 70 mijë familje kanë marrë tokë.
    d)Reaksioni i madh i sloganeve “Vdekje komunistëve”, i përdorur nga komiteti “Shqipëria e Lirë”.
    e)Demoralizimi i njerëzve karshi masave drastike të ndërmarra.
    f)Mungesa e një rezistence të organizuar brenda vendit.
    g)Moszhvillimi i rezistencës brenda Partisë.
    h)Fakti që e gjithë rezistenca është e organizuar nga jashtë Shqipërisë dhe e lidhur ngushtë me shërbimet inteligjente të huaja, të cilat interpretohen si agresion i huaj dhe kërcënim i vazhdueshëm i pavarësisë së integritetit të Shqipërisë.
    i)Lidhja e fortë e forcave të armatosura dhe Partisë.
    j)Besnikëria e fshatarësisë, e cila konsiston në një forcë shumë të rëndësishme në mbrojtjen e vendit.

    Reply to this comment
  18. danilo January 21, 19:41

    Qe ta marrim vesh o popull le te bejne nje referendum per A.Zogun dhe E.Hoxhen,ke do vleresoj populli te parin apo te dytin dhe tiveme kapake kesaj pune,por kam frike se ky djali nga Gjirokastra do fitoj bindshem.

    Reply to this comment
  19. Mark uk January 21, 20:21

    pllum zaimi;Dua te ju pyes a ishit ju aty si jeni aq i sigurt se kto fjal i thot Tare e jo ushtaraku gjerman.Apo jeni me ate se cfar thot partia socialiste jan te verteta.O Pllumi cfar lind nga mica minj do gjuaj.Po te mos i kishte kto te dhena,nuk do te kishte marr pjes te kjo parti qe ka ndrruar tre emrin.

    Reply to this comment
  20. Mark uk November 26, 15:14

    arber hoxha.Me sa duket paske harru te falesh sot.Jo te kulti fetar po te PiS ja.Pd ka qe ne 91 qe kerkon te hapen dosjet e nuk ndigjuan kta klyshet e Enverit.Edhe pse i pastruen kur filluan levizjet demokratike nga 90 deri ne zgjedhjet e 92.Le te hapen e kush do dalin zbuluar.

    Reply to this comment
  21. ne emer te Migjenit te Math November 26, 15:42

    O truthare dosjet e UDB jane ne Beograd jo ne Tirane.Dosjet qe jane ne Shqiperi kane vetem ata qe i sherbenin sigurimit shqiptar.Kush i sherbente UDB i dine vetem serbet.Mos degjoni mashtruesa kot

    Reply to this comment
  22. Fariu November 26, 17:29

    Ja ky Aldua eshte pjese e fletave te verdha te dosjeve te zeza.Hajt e thuaj shqiptar ketij meme qiri!

    Reply to this comment
  23. Fuck Mark uk November 26, 18:00

    Fuck Mark uk

    Reply to this comment
  24. Shkodra November 26, 19:50

    Asnjerit nga politikanet e sotem nuk i intereson hapja e dosjeve sepse jane vete pjese e tyre. Do ishte mire dhe ne dobi te interesave madhore kombetare, qe per keto 70 vite vetem jane perdhosur dhe shitur me cmimin me te ulet, qe te hapeshin jo vetem dosjet e sigurimit te shtetit te Enver Hoxhes, por edhe dosjet e korrupsionit galopant te shumeviteve ne Shqiperi. Vetem atehere Shqiperia dhe shqiptaret do te perparojne dhe do te fillojne te ndertojne organiken e nje sistemi te shendoshe demokratik e perparimtar.
    Ne cilin vend te botes, qofte ato edhe ne vendet e botes se trete ne Afriken e larget, numeron si antare te parlamentit te nje vendi pothuajse 70% te tyre qe as shkollen e mesme nuk e kam perfunduar, perfshire disa qe edhe 8 vjecaren e kane braktisur ne klasen e 6te apo te 7te mbasi arriten moshen gati 18 vjec dhe me ligj ju lejohej qe te benin dicka te tille, pra ngaqe kishin perseritur cdo klase pothuajse dyhere. Si mund te ndertohet shteti i se drejtes dhe demokracia me keto kushte; si mund te perparohet ne kete menyre? Ndryshimet duhet te jene rrenjesore por do te vazhdojne te mungojne persa kohe ne krye te politikes shqiptare te kete prezence te fuqishme te prostitucionit politik ne sherbim te figures se kryetarit.

    Reply to this comment
  25. kastriot November 26, 20:05

    Per te kulturuarin gjerat pak a shume dihen.Tani luftohet per te shtrembruar historine brezit pes 90 dhe per pjesen shume te madhe injorante qe sa vjen e rritet.Qellimi I retrospektives historike nuk eshte shkencore por propagandistike ne qellimin e keq qe te mos shihet e sotmja..ne kushtet e nje nga popullit me te varfer te Europes . Populli te meret me histori eshte luks.Sunduesit ne menyre djallezore meren me te kaluaren duke e shtremberuar por mbi te gjitha qe ‘budallenjte’ meren me ‘historine’ ne meremi me pasurimin tone’.Ne jem I popull I vogel dhe gjerat dihen por bejme sikur I besojme genjeshtrat.Eshte momenti historic qe shqiptaret ti kthehen punes dhe kontrollit te hajduteve ordinere dhe me imunitet dhe kaq..Historine le ta bejne injorantet ne kafe dhe te mos lejohet ta bejne ‘akademiket’ dallkauke.

    Reply to this comment
  26. LIGJI November 26, 20:25

    PO VETE TARE SPIUN I KUJT ESHTE..???????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    TE GJITHE KETA QE I DINE PUNET MIRE JANE TE SHITUR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Reply to this comment
  27. Tradita November 26, 20:27

    Vetem militantizem i verbe rdhe antiberishizem eshet kjo gazete por gjithesesi deshtake. berisha vazhdon e vazhdon deri …. Sa ju te normalizohen nga trute

    Reply to this comment
  28. fanol bardhi November 26, 21:41

    Ndoshta jan djegur dosjet e se kaluares. Po Deti u fal, Serbia nuk mbeti pa naft e Gerdeci ndodhi. Dosjet e reja jan para syve tane !!

    Reply to this comment
    • Pellumb zaimi November 26, 21:41

      Në një mendje me preng pjetri dhe fanol bardhi ? Nderime të dyve!

      Reply to this comment
      • beni November 26, 21:42

        Ne keni rast si ta denoni sali qen berishen hapini dosjet?
        Sa do te jen fshehur e zhdukur, dicka ka mbetur ne therimet qe i esht ber bukes se thekur!
        kudo esht denuar diktatura dhe sherbetoret e saj, pervecse shqiprise, qe luajten me emrin demokraci! Hapini qe te shohim se cilet jan ata qe kerkojn te perfitojn ne kete emer demokraci, nga priviligjet e komunizmit, cilet jan ata qe ju kan mar jeten te tjerve per arsye re mendimit te lire, cilet jan ata qe kan perfituar pa mase ne ndarjen e aseteve shtetore nga monopolizimi e legalizimi ne menyre te pa ligjshme ne privatizimet qe u esht ber prones shteterore! Komunizmi nuk ka te priviligjuar e dikush qe esht priviligjuar duhet ti nenshtrohet hetimit!

        Reply to this comment
        • . November 26, 21:42

          ——————————————————————————————-

          I PARI
          QE KA ZHDUKUR APO HEQUR DOSJEN “PENICILINA” NE 1994-ter ESHTE

          KRIMINELI SALI BISHA ME TE TJERE.

          SALIU NUK ARRITI TE HEQE “DOSJEN” E VJERIT TIJ (SPIUN I SERBISE).

          ————————————————————————————————————

          Reply to this comment
  29. avrizuja November 26, 22:18

    PO MEHMETI SPIUN I KUJT ISHTE?

    sepse deri tani nuk ka dale fare qarte dhe mileti albanez eshte totalisht i corroditur dhe po di si ta trajtoje:

    Si POLIAGJENT PO SI KOMANDANT LEGJENDAR I BRIGADES SE PARE?

    a do ta zbulojne kete enigme te diskutueshme DOSJET e vulosura te Enver Hoxhes?

    Reply to this comment
  30. avrizuja November 26, 22:20

    PO MEHMETI SPIUN I KUJT ISHTE?

    sepse deri tani nuk ka dale fare qarte dhe mileti albanez eshte totalisht i corroditur dhe s’po di si ta trajtoje:

    Si POLIAGJENT APO SI KOMANDANT LEGJENDAR I BRIGADES SE PARE?

    a do ta zbulojne kete enigme te diskutueshme DOSJET e vulosura te Enver Hoxhes?

    Reply to this comment
    • mirel November 24, 21:53

      mileti albanez eshte budalla, I ka spiunet dhe kriminelet ne qeveri, por mezi pret rastin ti duartrokase ne ndonje miting inagurimi.

      Reply to this comment
  31. Per Mark uk. November 27, 14:27

    —————–

    Ky Mark uk.

    Nje “Malok” qe ka i kur me not ne Belgjike dhe

    pastaj me maune mishi ne Angli ….. ha,ha,ha,ha

    Gjithe shkrimet i ben per te mbrojtur kriminelin tjeter malok Sali Bishen.

    ———————————————————————————————–

    Reply to this comment
  32. Per Mark uk. November 27, 16:32

    ————————————————-

    Spiuni me i rezikshem “PENICLINA”

    te gjithe e dine se ka qene Sali Berisha …..

    qe thone se e ka zhdukur “dosjen” PENECILINA” sapo mori pushtetitn ne 1994-tren.

    —————————————————————————————————————–

    Reply to this comment
  33. MERIMANGA E KUQE November 27, 20:23

    SI PENICILINA DHE STILOGRAFI JANE NJESOJ PO KETE RADHE PO SI HAPI EDI SKANE PER TE HAPUR KURRE DO ZHDUKEN FARE SE KETA PAS E KANE PER TE TREMBUR NJERI TJETRIN KETE GJE

    Reply to this comment
  34. M A R K O November 27, 21:15

    Nuk njoh as komentuesin Pallumb Zaimi(qe eshte me i verteti me emer e mbiemer) por as jashqitjen Mark .Uk qe ka fytyre pergojon komentuesit e tjere si p.sh. Zaimin… Sa turp.

    Reply to this comment
  35. gjermani i fundit November 27, 23:25

    Dosje, spiune, te blere dhe te shitur…Mos kerkoni shume nen dhè, i keni para syve. Nuk do shume mend qe ne ’90 erdhen ne pushtet keta spiunet dhe pengjet e dosjeve e s’keni çfare te hapni se i kane fshire.Hera e pare qe jm dakord me Besjanin, qe na nxorri dhe Avronin ushtar(apo pello)te financuesve te Club Bilderberg dhe Trilateral Commission,jane keta fituesit e medhenj te rrezimit te sistemit Lindor.

    Reply to this comment
  36. Pëllumb zaimi November 28, 02:17

    @@@ Marko ? Faleminderit nga “komentuesi me emër mbiemrin e vërtetë”! Respekt e mirénjohje! Jam akoma më i vërtetë në jetë… Sa për dijeni pseudonimsat i shpërfill? Sidomos në rastet kur maskën e përdorin për baltosje. I thonë një fjale popullore “varu hejbet” dhe unë këtë bëj? Ju ndjek vazhdimisht sidomos kur bëni komente lakonike me humor therës? Nderime!

    Reply to this comment
  37. Mark uk October 13, 13:37

    tefta: Ne cilen klas jeni more kolopuce.

    Reply to this comment
  38. Mark uk October 13, 13:38

    Cfar u permban pragu atyre qe me kan fyer.

    Reply to this comment
    • lenA November 24, 17:21

      Nje komentues i rregullt nuk mund te ofendoje ne kete menyre sepse ato qe ka shruajtur nuk paraqesin asnje vlere tek lexuesit, gabim.

      Reply to this comment
    • VANDALET E PD-se January 9, 21:14

      Gomari , nuk ka pse fyhet , kur i thone gomar . Eshte ne nderin e gomarit , kur njeriu merret me emrin e tij , per te vetmen arsye , se ai nuk ka intelektin e njeriut ! Nuk eshte e njejta gje , si te flasesh edhe te pellasesh !

      Reply to this comment
  39. Titi October 13, 15:56

    Ti qeke spiun lale

    Reply to this comment
  40. grazi October 13, 23:17

    mark ujku ma kap nje here prej qafe gencin.

    Reply to this comment
  41. kanan tafili November 24, 13:50

    O mark uk leshi kür e ke Brenda, nga te del fenda..

    Reply to this comment
  42. Mark uk November 24, 16:54

    kanan tafili:Fena del nga pi…li i moters sate del.

    Reply to this comment
  43. SS November 24, 16:55

    Shkaterim ne c,kuptim kishte dor UDB-se Ne prishjen e godinave apo ne prerjen ne mase te pemeve qe na kishte zene frymen gjelberimi Jo ore jo kjo eshte ne gen tek ne me shume shkaterojme se ndertojme dhe kjo lidhet me kulturen e vendit sa e qepim prap e shqepim Barbarizmin e tregojme dhe sot se e bukura na verbon syte ku mbi te gjitha dominon shkaterimi se sa zhvillimi dhe gjithmon themi fajin na i ka bota per kulturen me pikatore qe kemi

    Reply to this comment
  44. demo November 24, 17:50

    Aq mundesi sa ka peshku te dale nga akuariumi,aq mundesi kishte nje banor i Shqiperise te lidhej me UDB,KGB,CIA.Keto lidhje i mundesonte Sigurimi shtetit,qe kishte emra dhe nuk ishte fantazem. Sali Berisha ishte organizuar ne strukturat e sigurimit,pastaj keta mundesuan perteritjen e lidhjeve te vjetra me njerezit e fuqishem te gruas ne Jugosllavi dhe lidhjet me kusheririn e Rame Berishes,djalin e baxhanakut te arratisur,Elez Biberaj..Sali Berisha ka bere loje te dyfishte ose te trefishte,por te gjitha ne fillim jane me ndermjetesine e sigurimit.

    Reply to this comment
  45. max November 24, 17:51

    enver hoxha diktaor ishte po shtetin e beri…degjon kete robqirin ? dhjeristet ?

    edhe sikur te ishte e vertete kjo qe thote ky brekgrisuri, harron te thote politiken 0 te atij skizofrenit tjeter , gramoz pashko….shyqyr qe i vdiq dhe cuni me te sepse kjo fare eshte skizofrone…mund te me quani te lige qe e shaj mbas vdekjes me gjithe te birin , po ky popull eshte kaq i coroditur sa derrit i thote daje nga mengjesi ne darke

    Reply to this comment
  46. kanan tafili November 24, 17:56

    Mark uk bolja ma hengsh hajdarin si lopa barin…..

    Reply to this comment
  47. Strazimiri floket me xhele. November 24, 17:57

    Shkrimi e ka titullin bombastik,….. ka nje paragraf me Vilson Ahmetin dhe ne cdo gje citohet Auron Tare, kesaj i thone futja pordhes, gazetaruce kioske.

    Reply to this comment
  48. Pena November 24, 18:23

    PORSE VANDALËVE SËRBË NË SHQIPËRI U PRINTE SPIUNI MË I BESUAR I UDB-së, SALI VUÇIDOLASI,SHQIPTARI MË ANTI SHQIPTAR,QË KA PARË KJO TOKË .AI , DHE I GJITHË TABORRI PD-ist QË DREJTOHET PREJ TIJ,NUK E KA NDËRPRERË AS NJË MOMENT AKTIVITETIN SHKATËRRUES JO VETËM NË SHQIPËRI,POR KUDO E NË GJITHËÇKA QË ËSHTË SHQIPTARE,BRENDA E JASHTË VENDIT.

    Reply to this comment
  49. Vlahen-Has Shqiperi November 24, 19:28

    Per mendimin tim kjo analize e fakteve se kush e rrexoi diktaturen dhe me pas kush e futi vendin ne rrjedhat e rrenimit , shkaterrimit total i gjithe asaj qe per 45 vite qe qe ndertuar me djersen e ballit te te gjithe shqiptarve ; te lire e te burgosur , punetore e intelektual ; i teri ka qendruar ne kembe duke punuar e ndertuar , kane qene ajo pjese e shqiptarve e vene ne sherbim te axhenturave te huaja dhe po me ndihmen e tyre rrezuan ish sistemin dhe bashke me te edhe orjentuan shkatrrimin . Ne kete maskarellek-hane shume njerez kane qene te implikuar , por me tipiket dhe me armiqesoret kane qene dy ndyresira : Njeri si ish krytar i te DJATHTES dhe Krytar i Partise Demokratike i quajtur Sali Berisha dhe tjetri ne rrolin e avokatit , keshilluesit si nje ish bire tradhetari SPARTAK NGJELA , qe te dy keta helaqe ne krye te turmave te atij momenti fatzi , u benin thirrje atyre qe te shkaterronin cdo gje te ndertuar ne kohen e komunizmit . Ashtu u realizua , gjithecka u shkaterrua , dhe gjate rrenimit nje pjese po nga keta bije kurvash u vodh . = Si rrjedhim ajo nderhyrja e jashteme ka qene kurdohere dytesore , kurse paresore ne kete shkatrim ka qene faktori i mbrendeshem , kane qene keta maskarenjte e ndyre qe edhe sot na dalin e na bejne si te diturin e te aftin per te bere per Shqiperine vetem gjera te ndyra si ato qe i kemi pa e qe akoma s’u eshte fshire ” boja “……………. !

    Reply to this comment
  50. hipo November 24, 21:13

    ORE paskeni qene tamam shqiptar loqe.Ahmetaj jep imterviste o burra te tere stratege por pa bosht per shkrimin ne fjale.Sikur eshte shfaqje teatrale dhe gjithkush flet kodra mbas bregut.ZVilson urime per intervisten qe keni dhene,me duket sikur jeni pak i fshehur dhe frikanac,konkretisht nuk thoni asgje ,vetem mbroni vellain tuaj nga nje vjedhje por edhe vehten tuaj.Pra si te thuash keni hedhur ca tym per te mbuluar vjedhjen.Nuk ka problem se keni vjedhur si familje pa ze, sepse ketu vjedhin me ze te larte.Pothuaj jeni gjynah qe ju bien ne qafe keta maskarenj,ju vetem rremihni nga pak me luge gjelle sepse keta te tjeret vjedhin me kusia,prandaj dhe jane kusare.

    Reply to this comment
  51. mb November 25, 00:28

    Nje gje! Shumicen e te hikurve ne Jugosllavi kane qene vegla te UDB’es, ishin keta qe influnconin opinionin e diaspores per ceshtje me interes kombetar. Me siguri UDBA ka pase edhe ne Shqiperi rrjetin e saj. Interesi i saj ka qene te distabilizaj Shqiperine, si ndihme per politiken e saj ndaj Kosoves, sa ma negativ shqiptaret aq ma mire per lolitken saj nodaj Kosves, ne syte e huajve.

    Reply to this comment
  52. aqo November 25, 07:11

    Rajmond Vlonjati je fantastic.

    Reply to this comment
  53. Arben November 25, 08:54

    PAS “NGJARJES” SE AMBASADAVE ME 2 KORRIK 1990, NE TE NJEJTEN DATE KUR VELLEZERIT TANE NE KOSOVE SHPALLNIN KOSOVEN E PAVARUR ME KUSHTETUTEN E KACANIKUT, MILLOSHEVICI DEKLAROI
    “SHQIPERINE E MARR VETEM ME SHOQATEN E GJUETAREVE”.

    VDEKJE KOMUNIZMIT.

    Reply to this comment
  54. Claus January 8, 16:28

    Nje kor i marrosur si i dale nga nje dalldi hipnotike, qe ne momentin qe u hap nje “dossier” ku UDB-ja dhe sherbimet sekret serbe kane nderhyre ne Shqiperi, dalin si nje lukuni per te gjetur agjenten dhe armiqte e Shqiperise!

    Po kjo tume amorfe, gjthmone ne gatishmeri per turrjet kaotike perse nuk analizon te pakten dy milimetra me thelle ne kete bote te erret?
    Po mire UDB-ja ka rolin e saj, po CIA nuk ka patur rolin e saj ne tere ato “shnderrimet” fantastike nga komunizmi ne demokraci?
    Perse harrohet ky fakt aq i pranishem ne syte tane ne vitet 90?
    Apo meqe sot tere politika, tere media dhe faktoret e tjere si OJQ-te kane bere sot aleance te ngushte me USA?
    Apo interesat financiare i kane lidhur me kembe dhe duar dhe nuk mund te hapin gojen?

    Po a e knei harruar se nje pjese e madhe e ambasades amerikane ne Beograd me ne krye Wissner bashkepunonte ngushte me UDB per te rrezuar sistemin politik ne Shqiperi?
    Po u harruan deklarat dhe nderhyrja brutale e ambasadorit Rayerson ne fushaten elektorale te PD-se dhe ne krahe te Berishes, kur me pare ishte me detyre ne Beograd?

    Sa mijera dollare ka hedhur ne Shqiperi NED- ja amerikane (Fondacioni kombetar per demokraci) ne Shqiperi? A e dini?
    Po USAID-i dhe fondacioni per “Shoqeri te Hapur” i George Soros sa miliona kane derdhur per rrezimin e sistemit politik ne Shqiperi me cfare do lloj cmimi dhe deri ne gjakderdhje?
    Po keto i keni harruar?
    Po a nuk kane dale keta politikane nga barku i ketyre organizatave dhe agjencive amerikane duke filluar nga Berisha dhe duke perfunduar tek Rama qe merr ftesa dasme per martese nga Soros ne moshen 85 vjecare?

    Objekivi si i UDB-se ashtu dhe CIA-s kane qene te njejte: Rrezimin e pushtetit ne Shqiperi me cfaredo lloj mjeti dhe cmimi, edhe duke kaluar mbi kufoma.
    Po mire qe ishte ky objektiv, po perse u rrenua pasuria publike?
    C`pune kushte sistemi me pasurine publike?
    Ne c`vend europiano-lindor ndodhi nje gje e tille?
    Ndoshta ne BS, po me vend te tjera nuk ka te krahasuar.

    Ndryshuan konjukturat, ndryshoi dhe politika amerikane ne Ballkan, por faktet jane kokeforte dhe nuk mund te fshihen me nje te rene gome.

    Hapini dhe dosjet per Rayerson, Wissner, Soros dhe tere mergates ekonomike shqiptare ne USA dhe do te shihni shume llahtare. Po nuk mund ta beni se jeni pjese e tyre dhe per mua edhe nga e mjata edhe nga e djathta kane pjesen ne tere shkaterrimin e Shqiperise ne vitet `90.

    Une nuk mund te bej dallim midis UDB dhe CIA-s, te cilet rrezimin e sistemit te meparshem e lidhen me rremuje, konfuzion dhe krime, nga te cilat vuajme dhe sot. A sistem ra me shume viktima dhe humbje, me shume dhune dhe gjak, ku cdo gje qe ishte “komuniste” duhej te prishej sepse nuk vinte ai “blanco check” qe nuk erdhi kurre.
    Dhe aktoret jane gjalle dhe sot, disa prej tyre kane vdekur.
    Prandaj e nderuar “Dita”, si gazete qe merrni ne dore hutimin e mases sa here vihet ne veshtiresi qeverisja e dale nga Soros, eshte mire te analizoni te gjithe faktoret e asaj kohe se cfare beri UDB-ja dhe CIA ne Shqiperi.
    Dhe shume te kollajte e keni. Keni “mehmetistin” Xhevdet Shehu qe ne ate kohe ka punuar tek “Zeri i Amerikes” i cili mund te na nxjerre kujtimet e lajmeve te asaj kohe me dekaratat e Nikolla Panos, Ekrem Bardhes, Azem Hajdarit, Sali Berishes, Edi Rames etj,etj,etj se si mund te rrenohej “socializmi” per te marre me vete tere pasurine publike.
    Hajdeni te nderuar! Mund ti hapni kartat? Keni aq guxim?
    Kam frike se jo. Kur te vini ne peshore te dy keto agjenci zbulimi do te merrni nga mua ndonje levdate per realizem dhe objektivitet.
    Per mua UDB-ja dhe CIA jane fajtoret kryesore te rrenimit te Shqiperise.
    Prandaj levrijne edhe sot ata politikane qe i njohim aq mire pa i hyre asnje gjemb ne kembe.
    Kete besoj se e kuptoni.
    Deklarata se c`ka thene ky dhe c`ka thene ai, mund te gjesh kudo.
    Pershendetje

    Reply to this comment
    • Kelmendi January 8, 19:42

      Pas permbysjes se sistemit socialist ne Shqiperi ishte e pallogjikshme qe CIA te deshironte kaos dhe destabilizim pikerisht ne vendin qe tashme ishte i vet-deklaruar si aleati me besnik i ShBA ne ballkan, dhe aq me pak te rikthente ne pushte elemente te elites se permbysur (sic ndodhi me rastin e z. Berisha etj)
      Por fakti me i pakundershtueshem eshte se te pakten qe prej vitit 1997 politika e ShBA ishte kthyer teresisht ne perkrahje te levizjes clirimtare te Kosoves, pra ne kundershtim te plote me qellimet e UDB. Per cudi ne kete kohe ne Shqiperi ndodhi levizja me e rrezikshme e cila rrezikoi seriozisht integritetin e shtetit Shqiptar dhe ne menyren me kriminale, terheqjen e vemendjes nga zhvillimet ne favor te Shqiptareve ne Kosove.

      Reply to this comment
      • Claus January 9, 10:13

        Deshiroj me kenaqesi te te jap te drejte, por nuk me lene disa fakte qe i “ngaterrojne” shume keto “muhabete”.

        Po a nuk ishte shef i CIA-s ne vitin 1997 George Thenet, ai “himarioti” qe nuk shihej dot me sy nga Clinton, por qe u be aq i dashur nga George Bush te cilit i raportonte cdo mengjes?

        Po ai kaos dhe ajo cmenduri popullore ne `97 u shkaktua me qellim per te rrezuar Berishen dhe me tej per te furnizuar me arme luften qe ishte destinuar te niste ne Kosove?
        Me thuaj pra kush kishte dore ne kete mes?
        UDB-ja qe organizoi ate kaos dhe “hapi” depot e ushtrise per ti bere gjemen vetes, apo CIA qe kerkonte, sipas versionit tend, mbeshtetjen e luftes ne Kosove me armet e depove shqiptare dhe me kete gur te largonte dhe Berishen nga pushteti?

        Nese me jep nje zgjidhje te kesaj nyjeje gordiane te falenderoj

        Reply to this comment
        • Crusader January 13, 21:52

          Shume e vertete. Asgje nuk ka ndodhur rastesisht ne Ballkan dhe Bote, as dje dhe as sot. CIA ka pasur lidhje te ngushta me UDB-ne, bile mund te thuhet se UDB-ja ishte dege e CIA-as ne Ballkan. 97-ta nuk ndodhi rastesisht. Ajo ishte programuar me kohe ne Washington, per dy arsye. E para ishte privatizimi sekret i Bankes se Shqiperise nga Rothchilded, dhe e dyta ishte aksesi ne armatimet Shqiptare per zonat e nxehta, sepse Pentagoni dhe CIA nuk shet kurre arme te prodhimit Amerikan ne zona konflikti, por perdor indirekt kontraktore qe shesin arme Kineze dhe Ruse qe te mos ekspozohen. Dhe Milosevici ishte vegel e ketyre synimeve dhe ndihmoi per kete axhende, pavaresisht se ne publik u reklamua si dicka tjeter. E verteta nuk eshte ajo qe duket por ajo qe fshihet. Keto informacione bejne dem per shumicen e trushplareve, por ne nje fare menyre edhe duhen thene ndonjehere, sepse bota eshte mbushur me gomere qe terhiqen per hunde dhe manipulohen, nga nje pakice Satanike dhe te vjen te plasesh per kete fakt.

          Reply to this comment
  55. demo January 8, 17:08

    Kur Gramoz Pashko frymezonte studentet,per te qene faktor ne ndihme te proceseve demokratike antikomuniste te filluara nga Ramiz Alia,Sali Berisha tatonte bllokun,betohej para Ramiz Alise se kurre nuk e pranonte Pluralizmin politik.Kur Gramoz Pashko jepte interviste tek zeri Amerikes,Sali Berisha tatonte vendosmerine e studenteve organizatore.Kur e perzune,u kthye 180 grade,u be me hajdar se Hajdari;Kur Gramoz Pashko hartonte programin politik dhe ekonomik te Partise se re,Sali Berisha themelonte komitetet e rrugaceve neper rrethe dhe qendra pune qe do ta mbeshtetnin ne pushtimin e partise demokratike;kur Gramoz Pashko konsultohej me intelektualet brenda dhe jasht vendit per sistemin e ri politik,Sali Berisha grumbullonte rreth vetes Azem Hajdarin,Izet Haxhine,Sali Lushen,Mark ukun,nje ushtri me bandite shpellash,qe i duheshin per te perjashtuar e per te rrahur Gramoz Pashkon e te gjithe intelektualet qytetare te PD,qe per mua kane vetem nje gabim te pafalshem-e quajten shpellarin,doktor.Qe nje shpellar te behet doktor,ne fillim duhet te behet qytetar.Qe te behet qytetar,duhet te kalojne te pakten kater breza banimi ne qytet.Gramoz Pashko ishte i vetmi themelues qe e quajti Sali Berishen:Psikopat me tendenca kriminale-Katedra ekonomise,katedra sociologjise,instituti monumenteve,ne Partine demokratike,nuk moren mundimin ta gervishin pak bojen e doktorit,qe te shihnin luspat e bishes dhe e pesuan te gjithe me radhe.Gramoz Pashko iku me nder.Ato pak gjera qe beri si zv.kryeminister,si anetaresimi ne FMN,C`bllokimi i borxheve dhe kredive,anetaresimi ne organizmat e respektimit te lirive dhe te drejtave te njeriut,lirimi i te burgosurve politike etj,sa per nivelin 0 te shkaterrimit te ekonomise,ato i zbatoi qeveria e Sali Berishes president i gjithefuqishem.Nuk dime se si do ta bente Gramoz Pashko po te ishte kryeminister.

    Reply to this comment
  56. shpatar January 8, 17:25

    Pse qorollepseni nga nje serb qe shkruan ato qe i pelqejne politikes se trye .Edhe pse ka disa te verteta ,si prezenca e elementve te korruptuar nga UDB,shqiptaret me perbuzje i kane kaperxyer efektet e agjenturave te huaja ne Shqiperi.
    E keqia jone nuk qendron tek ata por ne mos vlersimin e ndeshkimin e by..lepirsave qe hypin ne karrike te majme e ne organet e sigurise kombetare.
    Shembulli eshte i qarte qysh nga koha e vete Dulles. Agjentura serbe ne bashkpunim me ate franceze shkaterruan gjithe brezin e fitimtarve te LANCl.Kjo ishte goditja me e madhe ne kohe paqe qe moren shqiptaret .Ti heqesh heronjte nje populli dhe kokat e mencura eshte njesoje si ta lesh ne nje shkretetire ku luftojne me njeri tjetrin per uje .Kjo teori qe i vjen dhe per shtat serbit u aplikua nga veglat e tij mbas prishjes se bllokut te Lindjes .
    Cfare nuk beri Saliu me pak nga ato qe thote autori. A nuk u kthye Shqiperia shkretetire ku nuk mbeti azgje ne kembe nga djersa 50 vjecare e popullit .A nuk hengrem e ham kokat me njeri tjetrin per pronen !A nuk u shqyem e u shkermoqem nga dasite krahinore sa Larte Madheria e Malokerive urdheruan perdorimin e formacjoneve ushtarake kunder Jugut ! Vrasjet dhe zhdukjet e figurave politike e te biznesmenve! Nuk flas per perdhunimet e koorupsjonin e zyrtarve e te qeveritarve politike qe benin c’donin me fukarane.Nuk flas per organet e Drejtesise si porta mbrojtse te krimit politike .Nuk flas per degjenerimin moral se ai politike u kalon dhe bordellove me te shpifura te botes . Ja keto i di cdo shqiptare qe ka jetuar e jeton ne dy periudhat e ndryshimit te sistemit politike .Pra serbi nuk ka bere azgje vetem na ndihmoje te kuptojme se kush jemi ne praktikishte ne raporte me te tjeret .
    Sigurishte qe dicka per mire ka filluar te ndryshoje. Shqiperia tashme nuk vihet ne pazare te pista sic e vune mbas rrezimit te komunizmit .Cdo ndryshim ka kohen e saj te lulezimit e te shkaterrimit .Shqiperia, keshtu e percare ne rajonin e Ballkanit, perben nje problem qe cdo fuqi e huaj eshte e interesuar per ta stabilizuar .Eshte nje popull paqsore qe , po te shpertheje, do te marri me vete shume te tjere.
    Syte jane hedhur per te ndryshuat kokat dhe po u arrite shume shpejte rajoni do te kete me shume perfitime . Aktualishte ne rajonin e Ballkanit ka ceshtje qe mbahen artificjalishte te karikuara e demtojne fqinjesine e mire .Serbet e grekrit i dine shume here me mire se ne .Dine dhe ate qe nga ky popull kurre nuk u ka ardhur fatkeqsia .E cmbetet me te stabilizohet rajoni ne nje kohe ku Ballkani Perendimor eshte i pa intergruar .Integrimi ne familjen e qyteteruar Evropjane do te sjelli stabilitet .Qasje qe do ta ndryshojne te ardhmen e rajonit .
    Kjo perle e Mesdheut, me kushte te shkelqyera, vuan per konceptin e bashkejeteses .Nje hap duhet dhe rrjedha e rajonit do te beje cudira te pa para ne historine e ketyre popujve qe jetojne akoma me te shkuaren primitive te vellavrasjes.
    Grekerit e shqiptaret bene histori e mbollen kulture qe sot bota ua ka ziline .Sllavet si endacake erdhen paqsishte e ju dhane teritore per te jetuar si vellezer ne kete rajon .Pse ndryshuam e haemi si qente per tu ushqyer.Ne nje kohe, qe bota perrreth qendron shume here me larte, ne kerkojme te sillemi si primitive pa kuptuar qe njehere te jepet mundesia per te jetuar si njeri i empacipuar. Pikerishte ketu qendron defekti i koncepti politike te vendeve te Ballkanit Perendimor . Kjo eshte imja kur dhe nje tjeter pretendon se eshte e tija .Heqja e ketyre barikadave nga politika do ti japi nje shkelqim tjeter rajonit te Ballkanit .
    Ne kemi nevoje per reformat te thella qe te mos leme hapsira per te depertuar elemente me komplekse antikombetare .Behen ndryshime ne Kushtetute por deri me sote nuk kame lexuar qe ti ndalohet te hypi ne majat e qeverisjes elementet me cilesi primitive .
    Ligji dhe vetem ligji mbyll shtigjet e degradimit te nje populli qe kerkon te jetoje ne demokraci .A mund te hypi nje elemente i degraduar qe se meriton te perfaqsoje popullkin nese veme barikada ligjore .Jo kurren e kurres .Sa thjeshte eshte per te gjykuare te gjejme me te mirin e sa veshtire eshte ta zbojme te keqin !!!!!!!! Zgjohu popull nuk jane pak 26 vite demokraci .Po mendove se ha silazh brezat do mbeten primitive ne boten e qyteteruar qe na rrethone.

    Reply to this comment
  57. M.Hajati January 8, 19:18

    Dejan Luçiç !

    Argumentet e tija jane ne ate kohe kur nuk e ka pushtetin e shtetit shqiptare ne duare te veta,nen administrimin e vet nepermjet fijeve te padukshme.Shtron ngacmimet nderfetare,krahinore.etj,etj.me variante improvizive te rastit.
    Por ne kohen kur Shqiperia u ngrefos per te ndryshue sistmin.Variantet e Dejan Luçiç ishin te pa vlere.Mbasi autoret kryesore per shkatrrimin e shtetit shqiptare me dije apo pavedije ishin dy dhe nji ndihmes i trete ne krye te kupoles se shtetit qe mund ti jepni drejtimin si t’iu vije permbare me mend apo pa mend.
    I pari ishte i ndjeri Ramiz Alia qe shpartalloi,boshatiste buxhetin duke paguar punetoret ne shtepi pa prodhuar asgje ne akumulimin ne buxhet.Vetem e vetem nxirr para e te mos krijohet reprezalje civile ne popull.Ne fakt kjo periudhe ishte nji ndihmes e pa parashikushme ne rritjen e numrit te kontigjenteve per “liri Demokraci” “e duam shqiperine si gjithe Europa” si dhe te fameshmen thirrje filozofike nga do te lindte Partia demokratike “O,Ramiz.O,shkerdhat nuk e ke jeten e gjate”.”Policia asht me ne” me kete donin ti jepnin guxim vetvetes “demokratet” e ndryshimit te sistemit nga qe iu rrudhte bitha nga friga e policiese.
    I dyti Sali Berisha ne koherence me ndihmesin ekonomistin Gramos Pashkon qe donte te mbehesh me katolik se Papa,nderseu Berishen me “filozofin” e ekonomistit: “te shkatrrojme cdo gje moniste deri ne gjendjen zero” e me pas te ringrejme me cekun e bardhe,si lala Kros shkruaj dhe vulos.
    Shkatrrimet arriten deri aty tek Hidrocentralet qe nuk mund ti shqyenin.Kolonat e tensionit te larte hidheshin ne ere nate per nate per te rritur pakenaqesin ne popull ne stilin e racistit serb Dejan Luçiç.
    Per keto shkatrrime ka folur me shume indenjate Pader Zef Pellumbi:
    Kjo demokraci na denoje perseri duke eleminuar ngrehinat tone te kohes se diktatures te mos ekzistoj asnji shenje ku kemi punuar ne diktatin e diktatures.Ky asht poshterimi i dyte qe na behet te gjithe neve qe u persekutuam ne ate sistem diktatorial.E ketu persedyti!
    Deri ne kete kohe kishim arrite nepermjet R.Alise te fukaranizonim vetveten pa e kuptue per ato qe nuk donin ta kuptonin.
    Kishte mbete baza strategjike e mbrojtjes pa u shkrumoç.Sigurimi i shtetit u shkrumoç heret me te marre detyren Berisha ne krye te presidences.Agjentura apo UDB Serbe ishte ulur kembekryq dhe bente ligjin ne Tirane.Mos doni ma shume se thote artikulli ma nalt per Fazlliçin.Kur Berisha e mbante me page ne boredero me detyren keshilltare per kryeministrin e shteti.Shkurt per vetveten.E kishte mik shtepie.E me kete i kercnonte deputete opozitare ne kuvend.Une e sjell Fazllicin.Po ju qendroni ketu e mos ikni.
    Ne vitin 1997 kur plasi harlleku i bankave piramidale “Me ne fitojne te gjithe” sllogan i lindur nga truni patologjike berishizmit,ndodhi ajo qe mund ta quajme kataklizmaja e ekzistences se kombit shqiptare

    drejt nji lufte civile me shkaterrimin e ushtrise.Mbi keto baza perfundimtare Milloshevici,kapo i Dejan Luçiç.Krekosesh dhe kercnoj me forcen e terbimit: Shqiperine e marrim me skuadra gjuetaresh.
    Pra ky ishte fati i Shqiperise nga nji Shqiperi e blindume me hekur-beton dhe gryka zjarri gjithe bregdeti prej 400 km gjatesi.Perfundoj nga dobici i Vicidolit te shuhesh mbrojtja e vendit si delqerja ne uje kur avinet grek hidhnin fletushka ne juge mbrenda teritorit te Shqiperise.Perfundume per tu mbrojte me armatime si para mijra vitesh me hunje e shkopi nga pushtuesit serbe e ku po dim ma. Sepse komeshinjet i kemi ne cdo moment goje hapur duke skermitur dhembe dhemballe.
    Pavarsia e nji shteti garantohet nga:
    1- Ekonomia e forte.Kete e shpartalloi R.Alia
    2- Sigurimi i shtetit. E shojti Berisha
    3- Ushtria. E shkrumoçi Berisha!

    Reply to this comment
  58. fteri January 8, 19:34

    Ky serbi na qënka nipi i Fazlliçit ?
    -dhe Fazlliçi miku i Saliut ,
    -dhe Saliu djalë i Karaxhixhit ,
    -dhe djali i karaxhixhit furnizuesi i makinerisë gjakatare të luftës së Milosheviçit me naftë për të vrarë kosovarët -vrau në shkodër A.Brocin dhe shokët e tijë ,dhe veshi policisë së shtetit ,
    -Krijoi rrëmuja në shqipri,dhe këtë destabilizim e donte serbia.
    -Në v. 1997 nxiti dhe mbështeti direkt firmat piramidale dhe shkaktoi destabilizim total,këtë donte serbia .
    -Në v.1997 Hapi depot e ushtrisë duke shkatrruar ushtrinë totalisht shqiptare ,këtë që dëshironte sebia.
    -Nxiti konfliktin veri jug duke sulmuar jugun e shqiprisë në v.1997 ,këtë priste me pa durim serbia,dhe greqia.
    -Hapi zjarr me aviacion e artileri dhe me LHL kundër jugut të shqiprisë ,edhe këtë e kreu simbas detyrave e dëshirës së serbisë.
    -Dha detyrë badigardit tijë IZET HAXHISË të godiste me predha antitank ambasadën Amerikane !
    -Kjo detyrë ishte strategjike e Serbisë dhe plotësonte edhe oreksin të qarqeve shoviniste Greke .me …
    -Qëllim për të armiqësuar mardhanjet Amerikano – shqiptare..

    -Sulmoi me arkivolin e të ndjerit Azem Hajdari në Krah kryeministrin dhe F.Nanon dhe RTVSH -dhe kreu grushtin e shteti v.1998 duke destabilizuar vendin.dhe kjo plotësonte kërkesat simbas oreksit Serbisë e Greqisë .

    Këto ishin disa fakte që Spiunazhi Serbe e grek kan ndërhyrë në punët e shqiprisë për ta shkatrruar atë.
    -Por kjo ndodhë sot me L.Bashën

    Reply to this comment
  59. Adih January 8, 21:40

    Faleminderit dhe respekt per kete artikull ,gazete Dita. Me gjithe se e kam urryer komunizmin ,ku ne kohe te diktatorit patem nje sigurim te jashtem dhe me kuadro qe kishin mbaruar shkollat e sigurimit ne B Sovjetik . Sa hipi ne pushtet Sali largqofti e shkateroi kete dege, qe besoj ka qene ne nje stad teknik te mireqene.,I shkriu si kripa ne uje dhe i nxori ne pension. Ne nje shtet ku te mungon sigurimi i jashtem ,je komplet nudo ,midis debores .Me kuptoni drejte nuk eshte fjala per fuksat 80 leksh qe degjonin poshte e lart dhe te mirnin ne qafe familjarisht . Kam degjuar me veshet e mij ,ne nje dreke familjare nga nje antar Byroje i komitetit qendror , i PPSH ne ate kohe . Enver hoxha kishte instaluar tre raketa dhe te akorduara ,per tre kryeqytet ,komshinjte tane . Beogradin , Athinen e Romen . Bile shtoi ai ketyre tre qyteteve ne i nxjerim ujin e zi ne rast mbrojtje . Sa hipi Berisha keto tre raketat i nxori jashte perdorimit, ku deri vone luajshin femite loje shpiash. Po te mos ishin shkaterruar keto ,shume mire mund ti beje presion Serbeve, kur bene baderdine ne kosove ,dhe me keqeardhje kete kelysh te serbeve Berishoviqin , shume kosovare e duan edhe sot. Shkaterimin e shqiperise nga agjenturat serbe ,eshte edhe prona ,vjedhja e saj nga bandite ,dhe deri tek legalizimet ,qe behen sot e kesaj dite ,pamvaresisht shkaterimin e natyres sidomos bregdetin , shqiperia duhet te vuaje dhe kembe turisti mos te leje as edhe nje qindarke ne shqiperi . Arsye tjeter eshte edhe mos hapja e dosjeve te sigurimit famekeq te diktatures . Kujdes o popull kur te votoni .

    Reply to this comment
  60. Arben January 8, 21:42

    DISKUTOHET AKOMA NESE KA NDIKIM MASIV UDB-JA NDER SHQIPETARE APO JO.

    2 KORRIK 1990, KUVENDI I KACANIKUT SHPALL PAVARESINE E KOSOVES.

    2 KORRIK 1990, NE SHQIPERI HAPEN AMBASADAT.

    3 KORRIK 1990, MILLOSHEVICI DEKLARON
    “SHQIPERINE MUND TA PUSHTOJ ME SHOQATEN E GJUETAREVE”

    HAPNI SYTE O MILET DHE THIRRINI MENDJES, SE PRAPE ATA NJEREZ KEMI MBI KRYE.

    Reply to this comment
  61. ! ! ! January 9, 21:24

    Ky Demua , duhet te jete shume injorant dhe nuk ka lexuar , me se paku , as gazeta , pa lere per libra , qe duket nuk ka pare fare , per te krijuar njje fare ideje , lidhur mepunen e spiunazheve . Pikerisht se ato punojne shume holle dhe me menyra e aparatura te sofistikuara , ndaj dhe bota i quan sherbime inteligjente.
    Por , shqiptari , sikurse thoshte diku Noli i madh , ” i di , te gjitha ” !

    Reply to this comment
  62. Mark.U.K January 10, 21:52

    kanan tafili:Kurse te gomarit e hangert vajza e mamas tane!

    Reply to this comment
  63. alphade January 11, 02:21

    Kur shqiptaret te ndergjegjesohen per tradhetine e MADHE , Berisha dhe familja e tij nuk do te gjeje
    vend ku te futet . Edhe ne ishujt Papuas do ta gjejne
    shqiptaret. UDB- ja e Milloshevicit duhet te jete mirenjo- njohes ndaj agjentit te tyre qe shkaterroi Shqiperine dhe
    percau shqiptaret,nen lemen romake ” divide et impera” !

    Reply to this comment
  64. alphade January 11, 02:37

    Shenim: Ky Dejan Lucic nuk ka thene asgje te re,vecse
    ka kopjuar motamo tezat e Cubrillovicit per te zhdukur
    ” faren shqiptare” ,permes ato qe permen ky Lucici dhe
    shume metoda te tjera sic jane rruget: sterilizimi i femra-
    ve shqiptare, debimi nga trojet e veta te shqiptareve duke
    i detyruar te vijne ne Shqiperi, duke nxitur e korruptuar
    hoxhallaret qe shqiptaret ta konsiderojne veten turq dhe
    te shkojne ne Turqi dhe fakt eshte se sot ne Turqi ka mbi
    6 milion shqiptare,duke i djegur mullaret e barit dhe duke
    intriguar myslimanet shqiptare se gjoja mullaret e barit ua
    kishin djegur katoliket shqiptar ,e dhjetra rruget te tjera diabolike per te debuar shqiptaret nga Kosova ,Maqedo-
    nia ,etj.etj. Pra, eshte rruga e Cubrillovicit qe vuri ne zba-
    tim klika e Milloshevicit permes Lucicit ne Serbi dhe
    Sali Ram Berishes ne Shqiperi ! Neser historia do ta thote gjemen dhe tradhetine e madhe te kelyshit serb ne
    Shqiperi !!!

    Reply to this comment
Shiko komentet

Komento

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*