Ukshin Hoti për Enver Hoxhën

October 24, 2018 11:35

Ukshin Hoti për Enver Hoxhën

I nderuar z. Thano

Shënimi për Ukshin Hotin më dha nxitjen për t’jua dërguar këtë fragment të librit që përmendni. Kjo edhe në vazhdën e disa shkrimeve të tjera që gazeta juaj ka botuar këto ditë mbi figurën e Enver Hoxhës. Figura e diktatorit shqiptar akoma mbetet komplekse, sidomos midis shqiptarëve, dhe atë, sipas mendimit tim, nuk arrijnë ta perceptojnë objektivisht as shkrimet e dy autorëve kosovarë që keni botuar ditëve të shkuara, dhe as shkrimet e ndonjë nostalgjiku të majtë nga Tirana.

Mendoj se më afër së vërtetës është autori F. Tarifa, në fejtonin e tij të një viti më parë mbi legjitimitetin e pushteteve, ku merret edhe me periudhën komuniste. Mirëpo ajo që i mungon z. Tarifa mendoj se është mosnjohja nga ana e tij me mendimin socio-politik të Ukshin Hotit. Si lexues i rregullt i gazetës suaj, do të më interesonte shumë mendimi i tij për Ukshin Hotin.

Nëse ju intereson fakti se ku e marr të drejtën për të botuar e shpërndarë pjesë nga vepra e Ukshin Hotit, po nënvizoj se që nga fillimi i viteve 90 unë kam qenë redaktori, lektori dhe korrektori i autorizuar nga vetë autori, i të gjitha shkrimeve të tij, qoftë si artikuj, fejtonë apo libra. Kjo gjë vlen edhe për librin “Bisedë përmes hekurash” ku i gjithë materiali është përgatitur për botim prej meje sipas fakseve që më dërgonte motra e tij, Myrvetja, nga Prishtina në Bazel, me letrat dhe shënimet e Ukshin Hotit nga burgjet serbe.

Deshifrimi i shkrimeve nga fakset  e zbërdhulëta mezi-të-lexueshme më merrte ndonjëherë orë apo netë të tëra. Megjithatë kjo nuk e pengoi botuesin e këtij libri (Onufrin) që në botimet e fundit të ma fshijë fare emrin nga frontespici, ndonëse në të ardhmen, nëse rastësisht del ndonjë dyshim apo paqartësi nga përmbajtja e tij, fajin apo meritën do të ma hedhin mua.

Këto që po ua them mund t’jua konfirmojnë edhe dy miqtë e mi, Moikomi dhe Bedriu.

Miqësisht

Bislim Elshani

 

*****************

Ukshin Hoti

Enver Hoxha midis nacionalizmit dhe komunizmit

(Fragment nga libri “Bisedë përmes hekurash”, Tiranë 2000)

Demokracia dhe revanshizmi

[…] Diktatura komuniste, varianti i saj enverist në Shqipëri, me izolimin dhe me mbylljen në vete të shtetit shqiptar,  padyshim se ka mundur të rezultojë edhe në prezentimin defektoz dhe të mangët të vlerave (në rend të parë: edhe të atyre shkencore) shqiptare. Mirëpo e di poashtu se pikërisht në këtë kohë u krijua shumica e këtyre vlerave. Nuk e di nëse vlerat e krijuara si ato në arsim, shkencë, kulturë dhe ekonomi, çfarëdo që ishin, do të mund të krijoheshin për një periudhë të njëjtë kohe, por me më pak diktaturë dhe me më pak sakrifica. Ndoshta po. Pavarësisht nga kjo, patjetër që duhet të ketë pasur teprime të mëdha, gjer në paranojë: gjakderdhje të panevojshme, vuajtje të pallogaritshme dhe viktima të shumta. I kuptoj ata që i kanë ndjerë këto krime në lëkurën e vet; edhe ata që për ndonjë arsye të veçantë i kanë vëzhguar ato si  dëshmitarë të frikësuar dhe memecë; edhe ata që gjatë kohës kanë mbajtur qëndrim të veçantë ndaj zhvillimeve konkrete; por edhe të tjerët, me qëllime të tjera dhe dëshira meskine. Do të dëshiroja të mos kishte ngjarë asgjë nga këto dhe të mos kishte pasur asnjë viktimë. Qofshin të kaluara dhe mos u kthefshin më kurrë! Megjithatë, nuk e di nëse për atë kohë dhe për filozofinë sunduese politike të saj, ka qenë e mundur që të mos kishte pasur gjëra të këtilla. Për këtë shkak, gjithnjë kam menduar se vetëm historia është ajo që do të duhej të gjykonte drejt për këto çështje. Kam shprehur rezerva ndaj vlerësimeve kuturu nga periudha e euforisë dhe nuk jam pajtuar me shkatërrimin e vlerave materiale apo shpirtërore vetëm e vetëm sepse ishin krijuar në kohën e komunizmit. Edhe teknologjia nukleare-raketore ishte krijuar në kohën e komunizmit, por rusët nuk hoqën dorë nga ajo, ndonëse do të kishte qenë e dobishme. Vlerat e njëmendta mund të zhvilloheshin më tej, ose të zëvendësoheshin me ato më të mira, por të hiqje dorë nga hidrocentrali i Komanit p.sh., për t’u kthyer në hiç, në gjendjen pa kurrfarë hidrocentrali, më dukej se ishte një kurrfarë politike. Me gjëra të këtilla nuk mund ta bindnim askënd për njëmendësinë e heqjes dorë nga komunizmi, por mund të shkaktonim përshtypje ndër shumë të tjerë se nuk ishim një popull serioz, përderisa në të vërtetë ishim. Thjesht, nuk mendoja se ishte mençuri politike e çfarëdo shteti që vazhdimisht t’ia fillonte nga e para, nga hiçi, sa herë që forcave politike do t’u binte ndërmend ta ndryshonin kursin apo edhe sistemin. Pastaj e ndjeja se nuk do të ishte e drejtë të shkaktoheshin viktima të dyta për të zëvendësuar ato të parat. Hakmarrja, si e tillë, në kohën e sotme, nuk mendoja se kishte ndonjë kuptim. Do ta zhvlerësonte luftën për shtet dhe për shtetin ligjor. Natyrisht, as nuk isha dhe as nuk jam kundër saktësimit të fajeve që do t’i ndihmonin vlerësimit të drejtë të së kaluarës, madje as kundër dënimit të fajtorëve konkretë, por për ato faje dhe për ata fajtorë, të cilët, edhe sipas ligjeve të atëhershme në fuqi, i tejkaluan kompetencat; e keqpërdorën pozitën ose treguan zell të tepruar “revolucionar” për shkaqe paranoike apo për hesape të veta private. Kjo gjë ndoshta do të ndihmonte në të kuptuarit e gjerë se edhe në politikë e drejta tërhiqte pas vetes edhe obligimin, dhe se çfarëdo veprimi politik nuk mund të ishte i zhveshur nga institucioni i përgjegjësisë.

Mendoja, gjithashtu, se vlerësimi i së kaluarës e kishte kuptimin e pastrimit të së sotmes dhe të rrugës për të nesërmen. Asnjë funksion tjetër i saj nuk më është i njohur. Mirëpo pavarësisht nga kjo, në të vërtetë nuk dëshiroja as atëherë dhe as sot, që për çështje të mëdha të kombit, të gjykoja nga pozitat  e viktimës, por vetëm nga pozitat e rrjedhjes përpara të proceseve që çonin drejt realizimit të qëllimeve kombëtare. Me viktimën, ndoshta edhe për shkak se viktimë jam edhe vetë, do të mund të bashkëvuaja gjer në pafundësi, por kjo nuk do të më ndalonte t’u ndihmoja atyre (proceseve), në qoftë se do të gjeja ndonjë mundësi, dhe as të më detyronte që të hiqja dorë nga gjykimi i drejtë. Për këtë shkak më akuzonin për komunizëm, por e dija se demokracia nuk mund të ishte e zhveshur nga logjika, prandaj ato akuza nuk më mërzisnin.

Raporti i një superfuqie me ideologjitë globale

Nga ana tjetër, nuk mendoja se mund të kishte ndonjë ideologji pa utopizëm. Ajo është cilësi qenësore, pjesë-përbërëse e çdo ideologjie si të tillë. Rënien e komunizmit nuk mund ta kishte shkaktuar utopizmi, por pamundësia që t’i përballonte me sukses konkurrencës së demokracisë. Gjatë kohës komuniste ish-BRSS ishte njëra nga të dy superfuqitë botërore, pikërisht edhe sepse e kishte dhe e mbështeste një ideologji të tillë, të madhe, ndonëse më vonë të dëshmuar si të gabueshme nga vetë rusët. Me rënien e saj, Rusia edhe mund të mbetej fuqi e madhe, edhe mund të forcohej si e tillë, ndoshta, edhe më tepër se ish – BRSS. Mirëpo, pa një ideologji të tillë, të madhe – utopike, kurrnjëherë nuk do të mund të shndërrohej në superfuqi. Ideologjia e madhe e nënkupton edhe besimin e atyre që ndodhen jashtë arealit të saj kulturor. SHBA e kanë demokracinë, që nuk është ndonjë pronë private e amerikanëve, por që për shkak të mundësive gati të pakufizuara të tyre, nuk mund të konkurrohen.

Ndërkaq, sllavizmin mund ta besojnë sllavët; ortodoksizmin – ortodoksët. Hipotetikisht, secila nga ato mjafton që Rusisë t’i japin karakter të një fuqie të madhe, por as të dyja së bashku nuk do të mjaftonin ta shndërronin në superfuqi. Nuk e shoh asnjë indikacion të vetëm bindës se qoftë ortodoksizmi, qoftë sllavizmi, do të mund të shndërroheshin në ndonjë ideologji  që do të kishte karakter universal dhe që do të ishte e çmuar njësoj për të gjithë njerëzit. As që më duket e mundur që Rusia ta rikthejë komunizmin, ndonëse e di se akoma ka ëndërrime të tilla. Edhe sikur ta marrim hipotetikisht si të mundshme, një komunizëm i tillë, i rikthyer nga rusët, nuk do të mund të ushtronte ndikimin e dikurshëm te jo-rusët, sepse pikërisht këta e braktisën, u thyen të mundur apo e tradhtuan, varësisht nga këndvështrimi. Me këtë zhvillim ka rënë përfundimisht edhe mundësia e ndikimit sllav ndër popujt tjerë përmes komunizmit. Ndër shqiptarët, shumica absolute e të cilëve edhe ashtu nuk e besonte një gjë të këtillë, ky ndikim ka përfunduar me tamam, për të gjitha kohërat, dhe kësaj i ndihmuan edhe vetë në mënyrë të pakursyer.

Duke filluar nga ky fakt, gjithnjë më dukej i pakuptimtë diskursi politik i Sali Berishës derisa ndodhej në pushtet. Në fillim mendoja se ashtu kujton se do t’u pëlqejë amerikanëve. Kjo gjë më zbaviste, sepse e dija që amerikanët e kishin njohur komunizmin shumë më mirë se ai. Do t’i thonin atij një “hello” apo “high”; do t’i buzëqeshnin dhe do t’ia shtrëngonin dorën me përzemërsi, por do ta vazhdonin rrugën e tyre. Një diskurs i tillë politik, tek ata, me fjalë të tjera, mund të arrinte efektin e simpatisë folklorike. Mund t’i buzëqeshnin me simpati. Madje, edhe mund të arrinte efektin e ndonjë kundërreagimi pozitiv, jo shumë të kushtueshëm diplomatik, por nuk do të mjaftonte për ndryshimin radikal të kursit politik ndaj Shqipërisë dhe as që besoj edhe sot se shkalla e antikomunizmit shqiptar është masa e përkrahjes amerikane ndaj shqiptarëve. Ka aty gjëra më të mëdha për të cilat edhe flitet në këto letra. Shumë më vonë jam bërë i vetëdijshëm se diskursi i tillë politik i Berishës e kishte edhe shkakun e brendshëm dhe për këtë nuk më erdhi mirë. Kjo gjë më shtyri që të mendoja pak më tepër edhe për enverizmin, edhe për Enver Hoxhën (më duket se një pyetje e Kadaresë ishte e lidhur edhe me këtë).

Më herët mendoja se vlerësimin e saktë të këtyre çështjeve duhej ta bënin ata që e përjetuan atë (Enverin dhe enverizmin) drejtpërdrejt dhe jo unë. Mirëpo zhvillimet e periudhës postkomuniste çështjeve të këtilla po i japin gjithnjë e më tepër karakter gjithëkombëtar, që mund ta kishin edhe më parë, por që nuk e përjetonim njësoj, prandaj as që mund të mendonim njësoj. Tani sikur gjithnjë e më tepër po krijohen parakushtet për të njësuar vlerësimet, por nuk mendoj se ky proces (i krijimit të parakushteve) është i përfunduar, ndonëse natyra e sistemit, në të gjitha rastet, duket e përafërt (tranzicioni demokratik) dhe ka pikësynime të njëjta – shtetësinë shqiptare.

Më duket se për aspektin e brendshëm të çështjes, dhe jo aq për reperkusionet e jashtme, dilema themelore vazhdimisht reduktohet në pyetjen se ishte apo nuk ishte enverizmi dhe Enver Hoxha i dëmshëm për çështjen kombëtare? Së paku, kështu e shoh vazhdimisht të shtruar në diskutimet e ditës nëpër gazetat tona. Dhe vazhdimisht, në diskutimet e ditës nëpër gazetat tona, përgjigjemi se po, dmth. se ishte i dëmshëm. Mirëpo, ç’na duhet atëherë që gjithnjë të bindemi për një gjë të këtillë? S’ma merr mendja se kjo bëhet për shkak se populli shqiptar kishte bindje të tepruara komuniste dhe se në këtë mënyrë synohet çrrënjosja e tyre. As që mendoj se atij i hëngri ndonjëherë palla për komunizmin si të tillë, ndonëse luftoi për të si edhe jugosllavët. Mirëpo një popull mund  ta dojë një ideologji të caktuar në masën që ajo i mundëson perspektivën individuale dhe sigurinë kolektive. Në këtë kuptim, nuk mund të thuhet se një masë e konsiderueshme e njerëzve, në sistemin e atëhershëm, e ndjente veten të paperspektivë ose të pasigurt. Është tjetër çështje se niveli i saj i përgjithshëm ishte i ulët (amerikanët e vlerësonin si socializëm të fshatarësisë së varfër).

Koha e tranzicionit një numri të konsiderueshëm të njerëzve, në mos shumicës, akoma nuk ka mundur t’ua sigurojë alternativën e premtuar, qoftë edhe të vetëpremtuar. Megjithatë, nga kjo gjë nuk mund të nxirret përfundimi se ata kanë mbetur akoma edhe sot me të kaluarën, ose se do ta preferonin kthimin e komunizmit. Mendoj se, thjesht, gjenden në fazën e kërkimit të vetes në kushtet e reja dhe se kjo nuk është punë edhe aq e lehtë. Për këtë shkak, mendoj se reduktimi i çështjes në një pyetje të tillë alternative ose në një dilemë të paqenë, nuk duket me vend. Ndër grupe të veçanta dhe shtresa të caktuara shoqërore që aty kanë parë ndoshta edhe diç më tepër se sa modelin e zhvillimit, ka mundur të shkaktojë iritime. Nga ky aspekt, nuk më është dukur aq i befasishëm reaksioni i Jugut në Shqipëri, ndonëse jam plotësisht i bindur se as ata, sikur edhe të tjerët, nuk e preferojnë kthimin e së kaluarës apo të sistemit të kaluar. Ma merr mendja se PS atje dhe atyre shtresave po ua siguron një kohë më të gjatë përshtatjeje në kushtet e reja.

Sikur një çështje e tillë të formulohej në mënyrë më adekuate në diskursin tonë politik në kuptimin e përdorimit të një modeli të tillë për zgjidhjen e problemeve të sotme apo të ardhme, ma merr mendja se edhe përgjigja do të ishte e njëjtë për shumicën absolute shqiptare. Mirëpo, edhe kështu, çështja shpeshherë po reduktohet në pyetjen e drejtpërdrejtë me një konotacion negativ – ishte apo nuk ishte Enver Hoxha nacional apo anacional? Dhe, përgjigjja përsëri do të varej nga ajo se çka dëshirohet të arrihet me një argumentim të tillë. Do të ishte njësoj sikur të argumentohej mbi atë nëse komunizmi ishte me tepër nacional apo internacional? Si teori, asnjë teorik nuk mund ta mohojë faktin se internacionalizmi, në instancën e fundit, nuk ishte asgjë tjetër përveçse një zgjidhje utopike e çështjes nacionale në përmasa botërore. Si praktikë, duke e reduktuar internacionalizmin në përkrahje të gjithanshme të BRSS, pa obligimin e qartë të reciprocitetit, në fund u tregua e mërzitshme. Mirëpo, sikur ish – BRSS ta kishte precizuar dhe përmbushur një obligim të tillë reciprociteti, patjetër që teoria në fjalë në fund do të dilte absurde, pasi që lufta totale nuk do të ishte kurrfarë zgjidhjeje, as utopike, e asfarë çështjeje. Mirëpo një rezultat i tillë i paramenduar si konsekuencë e fundit e koherencës së brendshme të teorisë, nuk e zhvesh atë nga përmbajtja e saj (në këtë rast) nacionale, sepse gjithnjë do të mbetej e hapur mundësia e mosaplikimit të drejtë apo e praktikimit të saj devijant (a ka mundur të gjejë forma të tjera të përshtatjes ndaj kushteve konkrete) dhe në këtë mënyrë diskutimi do të mbetej gjithnjë i hapur.

Enverizmi ose nacionalizmi i kuq shqiptar

Në një nivel më konkret, çështja do të mund të shtrohej edhe në mënyrë analogjike: ishte apo nuk ishte Adolf Hitleri një nacionalist gjerman? Nuk e dëshiroj krahasimin e Enverit me Hitlerin për shkak të përmbajtjes së kundërt të ideologjive të tyre. Por e zhveshur nga përmbajtja dhe besimet e kundërta, duket sikur analogjia është mjaft e qëlluar: Hitleri ishte një nacionalist gjerman në masën që fashizmi konsiderohet skajshmëri e fundit e një nacionalizmi të djathtë. Nacionalsocializmi i Hitlerit nuk mund të mos ishte skaji i fundit i djathtë i nacionalizmit gjerman. Duke e ndjerë Gjermaninë të poshtëruar me marrëveshjet e paqes së Verseilles-it, ai kujtoi se duhej përmbysur i gjithë rendi ndërkombëtar, në mënyrë që Gjermanisë t’i sigurohej vendi i merituar në ato raporte. Rruga, natyrisht, u tregua absurde, por kjo nuk e bën atë më pak nacionalist gjerman.

E bën një nacionalist paranojak gjerman, për shkak të rrugës që e ndoqi në realizimin e atij qëllimi, por edhe për shkak të karakterit të vetë qëllimit që ishte mjaft iracional. Ndërkaq, në masën që teoria nacionale e komunitetit e formuluar nga Lenini, dhe pastaj e plotësuar, dhe pjesërisht e aplikuar, nga Stalini, e zhvilluar gjer në konsekuencën e fundit, konsiderohet një skajshmëri e majtë nacionaliste, atëherë edhe Enver Hoxha nuk mund të mos konsiderohet një nacionalist i majtë i skajshëm shqiptar. I skajshëm, përsëri, për shkak të rrugës që e besoi dhe që u tregua njësoj absurde si edhe ajo e Hitlerit, por pa konsekuencat e së parës. Ma merr mendja se edhe ai e konsideronte Shqipërinë të poshtëruar me marrëveshjet që ishin rezultat i Konferencës së Londrës të v. 1912/13. Aq më parë, sepse e dinte, si gjithë të tjerët, se shqiptarët nuk kishin provokuar kurrfarë lufte, por se ishin viktimizuar për të shpëtuar Evropën nga lufta, nga e cila ajo gjithsesi nuk shpëtoi. Ai deri diku e besoi, por jo gjer në fund, teorinë e botës së tretë të Mao Ce Dunit. Mendoi se, duke e korrigjuar atë me aktivizimin e grupeve marksiste-leniniste në Evropë (e cila përkonte me besimin e Leninit për aktivizimin e proletariatit), do ta përmbyste sistemin e Evropës, dhe kjo do t’ia mundësonte atij realizimin e qëllimit nacional – bashkimin e trojeve shqiptare dhe të shqiptarëve në një shtet. Ndërkaq, theksimi i aspekteve militante të socializmit në Shqipëri, ose socializmi militant shqiptar, siç mund të quhet, ishte gjithashtu në funksion të kësaj.

Do të ishte absurde të besohej se kjo ishte e zhveshur nga ndonjë qëllim i tillë dhe se ishte produkt i ndonjë sadizmi të veçantë të Enver Hoxhës ose edhe të nomenklaturës së tij politike. Ai, ndoshta njësoj sikurse edhe Hitleri, do të mund të quhej paranojak, por për shkak të absurditetit të rrugës që e besonte (përmbysjen e rendit në Evropë), dhe jo për shkak të qëllimit si të tillë, pasi që nuk ma merr mendja të ketë ëndërruar ndonjëherë që përmes një Shqipërie etnike të sundonte tërë botën. Absurditeti i rrugës të cilën e besoi do të mund ta kualifikonte atë, duke e abstrahuar kohën në të cilën jetoi, si më tepër ose më pak të dëmshme për çështjen shqiptare (zgjidhjen e saj), por jo edhe si anacional. Ai besoi sinqerisht se ish-BRSS-ja është dashur t’i ndihmonte në qëllimet e tij nacionale. Në prizmin e këtij besimi, ai edhe e vlerësoi sistemin komunist, jo vetëm në ish-BRSS, por gjithkund. Mirëpo për këtë shkak mund të quhej i njëanshëm, subjektiv etj., por jo edhe anacional. Ndërkaq, si antikombëtar, do të mund të cilësohej në masën që besimet dhe aktivitetet e tij i shkaktuan dëme çështjes kombëtare, pavarësisht nga dëshira që t’i ndihmonte, por kjo sërish do të ishte një çështje tjetër më vete, pasi që është pak e besueshme se Evropa vërtetë e ka ndjerë veten të rrezikuar nga besimet dhe aktivitetet e tij në fushën politike ose teorike. Është interesant se gjatë qëndrimit tim në Harvard (1978), njërit nga profesorët e vjetër që punonte në M.I.T. (Massachussettes Institut of Technology) iu kishte ngulitur në kokë ta mësonte mendimin tim intim për Enver Hoxhën.

Mirëpo ai këtë e bënte në mënyrë pak si të çuditshme. Ishte një ekspert i njohur standard amerikan mbi çështjet e komunizmit dhe si duket, kujtonte se çdo zyrtar apo ish-zyrtar shqiptar në Jugosllavi, për të arritur në shkallën e një zyrtari, duhej patjetër të ishte jo vetëm një anti-enverist i përbetuar, por edhe të fliste keq për të si person. Ai nuk e dinte se unë kisha një mendim timin origjinal për këtë çështje dhe se nuk kisha ndjerë nevojë ndonjëherë të deklarohesha në mënyrë të tillë. Për këtë shkak, çdo mëngjes, kur takoheshim me rastin e shkuarjes në zyrë, pas përshëndetjeve formale, gjithnjë më pyeste se ç’mendoja për “crazy old man”-in? Ndonëse, e dija se amerikanët, fjalën “crazy” ngandonjëherë e përdorin për të shprehur simpati në kuptimin: “një plak i sertë” dhe jo “një plak i krisur”, përsëri përdorimi i kësaj fjale më pengonte. Mirëpo e dija se sekretaresha e tij ishte me origjinë serbe dhe se mund të më shkaktonte ndonjë telashe kur të kthehesha në shtëpi, dhe për këtë shkak nuk dëshiroja t’i përgjigjesha. Megjithatë, ai nuk hiqte dorë nga qëllimi i vet dhe më ngacmonte në këtë drejtim sa herë që më takonte. E dija se ishte njëri nga këshilltarët e Presidentit Charter për çështjet e komunizmit dhe ky fakt ndikoi që edhe unë, nga ana ime, ta provokoja qëndrimin e tyre ndaj çështjes shqiptare. Shkuam në një kafe të afërt dhe e shtruam bisedën. Tha që fjalën “crazy” e përdorte ngaqë vazhdimisht e fascinonte fakti se një njeri i vetëm si ai e kishte izoluar një popull të tërë dhe e mbante të mbyllur.

Kjo gjë e irritonte për shkak se nuk mund ta kuptonte arsyen. I dhashë të drejtë, por e pyeta nëse njëmend e dëshironin hapjen e Shqipërisë dhe ndryshimin radikal të politikës së saj? “Gjithsesi”, – u përgjigj profesori plak. “Mirë” – thashë unë, – “kam bindjen se ai do të hiqte dorë fare nga komunizmi sikur Ju t’ia garantonit bashkimin e Kosovës me Shqipërinë”. Kjo gjë e habiti, sepse nuk e kishte pritur, kurse unë nuk kisha kurrfarë haberi nëse Enveri njëmend do ta bënte një gjë të tillë. Natyrisht se ai u thirr në argumentin e keqësimit të raporteve me rusët, por nuk ishte i përqendruar në këtë çështje. U mendua bukur një kohë dhe pastaj m’u drejtua: “Mendoni se ai është një nacionalist?” “Par excellence”, – thashë, –”një nacionalist i skajshëm i kuq shqiptar” – shtova. U kujtua sërish një kohë bukur të gjatë dhe pastaj tha se pajtohej plotësisht. E kishte shkruar një libër bukur të trashë për politikën dhe për ideologjinë shqiptare, por tani, tha ai, iu bënë të qarta shumë gjëra që i kishte kujtuar si të pashpjegueshme. Madje edhe më falënderoi për bisedën, përderisa unë e kisha hallin te sekretaresha e tij. Megjithatë, me rastin e kthimit nuk pata ndonjë konsekuencë. Më vonë bisedat e rastit me kolegët për tema delikate do të më kushtonin shtrenjtë. Megjithatë nuk pata mundësi të hiqja dorë nga e drejta ime për të menduar lirisht dhe për t’i shprehur ato kur pandehja se nuk do të lëndohej askush. E besoja si një të drejtë me rëndësi kapitale.

*****

Foto shoqëruese: Shtatorja e Ukshin Hotit (1943-1999) në Universitetin e Prizrenit

 

October 24, 2018 11:35
Komento

55 Komente

  1. Ylli October 24, 12:50

    Enver Hoxha ishte nje nacionalist i kuq i skajshem shqiptar.!?!?!?! E paska thene Ukshin Hoti.!!! Dashuria per Shqiperine ,cilesimi i saj si vendi nënë ,bindja edukuese qe ne djep qe duke mbrojtur Shqiperine mbrohet dhe Kosova i kane shtyre nder vite parine intelektuale te Kosoves te leshojne ndonje koment jonegativ per Enverin.
    Enver Hoxha ishte nhe idiot i djallezuar komunist ne nje vend injorantesh .Enver Hoxha ishte nxenes shembullor i komunisteve jugosllav dhe karakteri i tij u formua nga Dushan Mugosha dhe Miladin Popoviçi.
    Traplleku skizofren i Enverit e shty te leshonte mufka internacionale “edhe bar do hame e parimet nuk i shkelim” sepse idiotit shqiptar i kishte ngel hatri pse Kina kishte shkelur parimet e internacionalizmit proletar me pranimin e Niksonit ne Pekin.
    Ishin vitet 72 -77 ku Shqiperia ne saje te ndihmes kineze kishte rritur ndjeshem mireqenien ekonomike dhe ketij trapi i ngelte hatri pse Niksoni vizitonte Kinen.
    Nuk shikonte ky fare ” nacionalisti i kuq i skajshem shqiptar” mireqenien e kombit te tij ,por kishte merak tradhetine e levizjes komuniste boterore.!?!?!
    A ju rafte damllaja juve bashke me Enver skizofrenin se na keni care trapin.Enverin se respekton nipi i tij qe rron sikur eshte lindur e rritur ne Bogota te Kolumbise ,keni merak ju social-kapitalista per emrin e njeriut me pervers te politikes shqiptare.
    Se di cka menduar i nderuar z.Ukshin Hoti per bashkimin e Kosoves me Shqiperine nen diktatin e Enverit ,por ate qe di eshte se si do pranonte klasa intelektuale kosovare mediokritetin imponues te Pali Miskes e Lenka Çukos e kompani.Si do reagonte rinia kosovare per moslejimin e muzikes rrok ,prerjen shabllone te flokeve ,apo imponimin e dhunshem te veshjes se perditshme. ?? Si do reagonte bukju kosovar kur ti merrnin token dhe makinerite bujqesore apo ti kolektivizonin lopet.Si do reagonin tregtaret e vegjel dhe zanatalinjte kosovare qe kishin dyqane e benin tregti ne Zagreb ,Ljubljane ,Beograd e Sarajeve.??
    Si do reagonte rangu i shkrimtareve e poeteve kosovare me ne krye Ukshin Hotin kur te shkonin ne pune prodhuese e kur punimet te kalonin ne siten e organizates – baze etj etj etj.
    Apo do te bindeshin nga parrulla largpamese dhe “nacionaliste e kuqe” ….edhe bar do hame e parimet nuk i shkelim.!!!
    Te vetmit te kenaqur besoj do ishin mbjellesit e patates ne Kosove te ndikuar nga parrulla tjeter e famshme ndoshta me gjenialja e Enverit….patatja eshte edhe buke ,edhe gjelle!!!!

    Reply to this comment
    • Tartufi October 24, 13:59

      Dhe tjetera o Ylli ,,,ju bente thirje gjirokastriteve nga mitingu [ po mbillni keto kodra mo ] me qepe dhe patate se
      jua do barku .
      Kjo krijese e degjeneruar pederasti nuk qe as gje tjeter pervec I komprementuari I [ pederastise se madhe te Inteligjent Servisit Anglez ] I penetruar ne mes te komunisteve per ta ruajtur kete vend delikat si interesi I
      tyre gjeopolitik . Vetem per kete duhet te vleresohet .

      Reply to this comment
      • Gopisti i NSHRAKUT October 24, 16:47

        Ky Tartufi gulçon vrer
        Dhe me Illin shkon shum mire
        Per Enverin thot peder
        Vet nga bitha esht i qire

        Sa here shkruan per Envere
        Ky gjirikastrit i lodhur
        Her gangster e her pedere
        me komente i kudo ndodhur

        Shfryu, shfryu mor peder
        mir te ndjehesh or bithe qire
        Pas do e kesh per jet Envere
        E s’do jeshe kurre i lire

        Reply to this comment
    • dashamires October 26, 13:41

      Hiqe yllin se do te shikoje Sali Berisha, ylli demokracise; lajthitjet e sotme te njerzeve qe hiqen per te mençur nuk kane te mbaruar as ne kohen kur globalizmi te sundoje boten! Thua do te vije? Mua me vjen keq nga vetja qe egzistojne njerez qe shkruajne shqip apo flasin shqip qe i kane thene mendjes ik pirdhu dhe vazhdojne e trumbetojne çfare u vjen permbare. Eshte e drejta e tyre? Jo, s’ka te drejte private ne qoftese jeton ne shoqeri; eshte gabim. Duhet te jetosh ne shkretetire apo pyll e mal qe te mos kete as gjarperinj , as shpend e gjitare qe te te sundoje e drejta private e pamohueshme. Ne shoqeri ka te drejte te kufizuar dhe mos respektimi saj, tregon niveline mendimit njerezor.

      Reply to this comment
  2. MH October 24, 13:19

    Marrja e pushtetit ne shtetin pa shtet shqiptare nuk kishte asnji rruge tjeter ma te spikatun dhe prespektive se sa rruga e idealit komunist ku ishte futur me kohe Rusia e Leninit me fitoren e revolucuionit dhe rritjen ekonomike te asaj kohe ruse qe e shpalli vendin me bashkimin e shteteve te tjrera rrotu vetes me emnin e famshem Bashkimi Sovjetik.Lufta e dyte krijoj bindje ma te forte duke cliruar shume shtete te reja rreth e rreth shtetit te madh komunist Bashkimi Sovjetik.Pra qe ne prag te para luftes se dyte boterore ndihesh nji fare perspektive ku shtetet me organizim dhe vetmohim per nji lufte te vendosun mund te arrinin clirimin,fitoren e lirise e te krijonin pushtetin ne shtetin e vet.
    Fitorja u arrit dhe mbas pak vitesh vete Enver Hoxha e kthej termin nga Parti komuniste (shtet Komunist) ne Parti e Punes(Shtet socialist) askund komunist.Shqiperia vertet e izolume por arriti ne nivelet bashkohore ne te gjitha anet e zhvillimit qe permban nji shtet.Vete diktatori nuk gezonte asgja pasuri personale familjare sic gezonin bejleret,agallaret,Mbreti Zog po keshtu edhe me keto te sistemit demokratik qe kane uzurpue zonat ma te begata te riveres dhe te bukurive shqiptare.Mjfton te vizitoni Gjririn e Lalesit dhe terboheni se kush banon e ge zon ne ate gji lalesit qe nuk iu ndigjue emri per 50 vjet monizem.A mos ishte i pa mend Enverise keto bishteqejshe kriminela e te korruptuem te mos bante jo vile po te pakten nji shej shtepie per pushime verore per vete dhe familjen(femijet).
    Konkluzioni per mue asht qe ishte nacionalist por i imponuem te propogandonte idealin Kominist prej nga do arrinte fitoren per marrjen ne dore pushtetin dhe te krijoj shtet.Sepse komunizmi me te fameshmin termin ideologjik Interanacinalizem pershinte te gjithe njerzit e vujtur deri fukarenjet e keputun per tu ingranue ne lufte per nji jete ma te mire qe u propogandue dhe luga e florinit.Kjo mbeti utopi.Po ama lufta arriti te fitohet nga internacionalistet ne shume shtete te europes.

    Reply to this comment
  3. GRANIT DRENICA October 24, 16:03

    Përgjigje “ylli”-t dhe “Tartufi”-t në L E H J E T dhe ULËRIMAT e tyre, këtu më lartë, në komentet e tyre !!

    Edhe QENTË që nuk janë …as në lartësitë e qenve, LEHIN -por vetëm pasi që UJKU të jetë larguar nga katundi, apo jo, “Ylli” dhe “Tartufi”?!

    …Edhe “Ylli” dhe “Tartufi”, këtu lartë në komentet e tyre -LEHIN e ULËRIJNË tashmë, si qenë të zgjebosur e si çakaj të sakatosur e të ndërkryer, sepse UJKU-SHQIPO e ZOT-SHQIPO-UJKU është larguar nga KATUNDI…!?!

    …Se, kur ishte ZOT-SHQIPO-UJKU në Katund, QEN-ÇAKALL-“Ylli” e ÇAKALL-QENË- “Tartufi” si dhe të gjithë qentë e çakajt shqipfolës si këta pizevëng e pisanjos, kishin e shprehnin vetëm LEPE-PEQE -karshi ZOT-UJK-SHQIPOS !!!

    Reply to this comment
    • Vezhguesi October 27, 23:34

      Te jap te drejt Granit.
      Ja se ]”thote Ismail Kadareja per ukshin Hotin:
      Ismail Kadare:
      “Kam frikë se pikërisht ky nivel i lartë ka qenë edhe burim i fatkeqësisë, që e ka ndjekur hap pas hapi këtë martir(Ukshin Hotin)… Është e papranueshme që një personalitet i një populli, pavarësisht se ç’partie i përket, ose nuk i përket, të mbahet në zinxhirë. Është fyerje për krejt atë popull. Më fort se kurrë, kombi shqiptar ka nevojë për njerëz të aftë e me nivel të lartë. Njerëzit e zotë janë princat e vërtetë të një kombi. Për fat të keq, princat goditen shpesh në mënyrë të vdekshme.”

      Reply to this comment
  4. lexuesi i DITES October 24, 16:15

    Enver Hoxha ishte dhe mbeti nje nacionalist i perkushtuar per vendin, popullin, kulturen, gjuhen, traditen e mire dhe perparimin e vendit te tij.
    Nuk e mbajti ai vendin te mbyllur, te izoluar dhe te perjashtuar nga bota, por bota permes fuqive te medha luajti nje rol krejtesisht absurd ne qendrimin ndaj Shqiperise se vogel, te sakatuar po prej tyre, qe nga shpallja e pavaresise, ne L1B, L2B gjate Luftes se ”Ftohte” e ne vazhdim. Fuqite e medha dhe shovinistet fqinje kerkonin t’a gelltisnin te tere vendin dhe prisnin, qe Enver Hoxha nje dite te dorezohej.
    Historia flet per shume emisare dhe misionare, diversante dhe banda diversantesh te derguar nga qarqe reaksionare greke, serbe, angleze dhe amerikane. I gjithe qellimi i tyre ishte rrezimi me dhune, me sabotime, me propagande dhe me cdo mjet antipopullor Enver Hoxhen dhe qeverine e tij. Ai nuk u dorezua, nuk e beri kete gabim fatal, por qendroi, duke i mposhtur te gjithe armiqte e tij dhe te popullit.
    Aresyeja? E thjeshte! Ai e kishte me vete popullin, dhe populli e donte dhe e mbronte ate, sepse beri dhe bente per popullin cfare populli kishte nevoje. Sheroi plaget e L2B, vendosi rend, qetesi dhe siguri, i theu brinjet grekut ne provokacionet e 2 Gushtit 1949, zhduku analfabetizmin, ndertoi shkolla, spitale, rruge, ura, hekurudha, termocentrale, hidrocentrale, fabrika e uzina, modernizoi ushtrine, policine dhe siguroi pune per te gjithe, beri reformat me te thella, ndertoi qytete e qyteza, krijoi industrine shqiptare dhe klasen punetore dhe vendi nen drejtimin e tij mori nje zhvillim te paimagjinuar. Sigurimi i bukes ne vend, elektrifikimi i vendit dhe krijimi i nje armate te shkelqyer kuadrtosh, qe me talentin e tyre ndertuan vepra anembane vendti (sot kane marre arratine neper bote) ishin fitore nen qeverisjen e Enver Hoxhes.
    Shqiperia ishte nje koloni e turkut, kur erdhi ne fuqi Enver Hoxha, udheheqesi me popullor, qe njeh historia e ketij vendi. Nuk behej fjale per unitet kombetar. Fete dhe traditat e prapambetura e kishin parcelizuar vendin ne muslimane, katolike dhe ortodokse. Enver Hoxha e civilizoi popullin e prapambetur: i hoqi percen dhe citianet e turkut, i hoqi friken e petkut te priftit dhe te hoxhes dhe e beri ate te lire permes mesimit te shkences dhe te historise.
    Ne politiken e jashteme iu permbajt parimit te mosnderhyrjes ne punet e brendshme te te tjereve dhe me kurajon civile te guximshme kritikonte e demaskonte politikat skllaveruese te fuqive te medha ndaj vendeve te vegjel dhe te varura prej tyre. Asnjehere nuk hoqi dore, duke demaskuar padrejtesite e bera nga Fuqite e Medha ndaj popullit shqiptar ne ndarjen e kufijve dhe copetimin e tij etnikisht. Gjithmone ka qene ne krah te Kosoves martire dhe ka perkrahur fuqimisht demonstratat e rinise dhe te popullit te saj per liri e pavaresi nga Beogradi.
    Eshte cmenduri te krahasosh Enver Hoxhen me Adolf Hitlerin, sic lexoj ketu ne kete shkrim te Ukshin Hotit.
    Hitleri ishte nje perbindesh, qe vrau miliona djem te Gjermanise dhe te botes per shkak te egoizmit te tij. Enver Hoxha mori ne dorezim 800.000 shqiptare ne vitin 1945 dhe i la Shqiperise 4.000.000 banore ne vitin 1985. Si mund te behet krahasimi se kush ishte me nacionalist, Hitleri apo Enveri?! Keqardhje per kete shkrim keqdashes!

    Reply to this comment
  5. antifashisti October 24, 20:02

    I nderuar lexues i DITES,
    Une jam shume dakord me komentin tuaj, por kam nje objeksion themelor (per fjaline konkluzive ne fund -jo shkrim keqdashes, por nje vleresim teper real per E.H) si dhe nje korigjim te vogel statistikor (per numurin e popullates se RPSh ne vitin 1985 -jo 4.0 milion, por 3.2 milion). Pershendetje miqesore !

    Reply to this comment
  6. patriot me kembe ne toke October 24, 20:41

    Enveri nuk ishte as komunist, as nacionalist, as edhe patriot – ai ishte thjesht nje vagabond oprtunist i skajshem.

    Ishte zgjedhje jugosllave venia e tij ne krye te partis komuniste, desh e pesoi ne plenumin e Beratit, por ai u struk si urith deri kur i erdhi rasti qe te qeronte rivalet e tij duke iu bashkuar Stalinit. Pastaj u struk serishmi pas vdekjes se Stalinit, pasi Hrushovi po kerkonte figura te reja. Kjo beri qe ai ti bashkengjitej Kines si altoparlant is saj, duke qeruar seren tjeter te rivaleve, derisa me shkeputjen nga Kina, ai u be diktator absolut e i pameshirshem, duke qeruar rivalet e mundshme qe kishin mbetur, deri tek M. Shehu e K. Hazbiu.

    Asgje nacionaliste nuk gjeneronte veprimtaria e tij prej perbindeshi maniak. Ideologjine komuniste, nacionaliste ai i instrumentalizoi per fuqizimin e pushtetit te tij vetjak.

    Reply to this comment
  7. GRANIT DRENICA October 24, 20:53

    Përgjigje “Tartuf”-BUFIT !

    O “Tartuf” -ia NGULËSH veti në GOJË e NË BYTHË
    e, krejt SH Q I P T A R Ë T të mbulofshin me MUT
    dhe, masandej -të LAFSHIN me SHURRË…

    E, në fund, unë, GRANIT DRENICA
    -ta shifsha KAMBËN n’gojë …veç deri të zemra
    jo mëtej !?!!!

    Reply to this comment
  8. GRANIT DRENICA October 24, 21:06

    Përgjigje “patriotit me kembë ne toke”, por kushedi sa herë -MË LOPË sesa ÇDO LOPË !

    “patriot me kembe në toke”
    por, me KOKË-RROTË
    e, me MEND-LOPË !!!

    Reply to this comment
  9. lexuesi i DITES October 24, 21:47

    @antifashisti i nderuar!
    Te falenderoj per reagimin, por nuk ndaj te njejtin mendim me ju ne lidhje me vleresimet dhe tendencen per t’a krahasuar me Hitlerin udheheqesin e shqiptareve, Enver Hoxha.
    Ne lidhje me saktesine e popullates se Shqiperise duhen pare statistikat e arkivit te vitit 1989-90. Une mbaj mend nga e kaluare se u arrit shifra 4.000.000 banore.
    Enver Hoxha i qeverisi shqiptaret, i miqesoi te gjitha krahinat dhe beri te mundur, qe kuadrot e tij sherbenin me deshire nga jugu ne veri te vendit dhe anasjelltas. Kudo kishte aresim falas dhe kujdes shendetesor. Veriu i vendit ishte me i prapambetur ne shume fusha, por ai punoi qe i tere vendi te ecte perpara me projekte konkrete, duke i ndergjegjesuar dhe aresimuar te gjitha shtresat e popullit. Per gati 50 vjet u venit hasmeria, gjaku, hakmarrja, gati u harrua si nje relike e vjeter dhe gruaja fitoi te drejtat, qe i takonin. Cfare mund te beje me shume nje lider, kur ai ka vetem nje jete?
    Sot ne bejme krahasim me te djeshmen, duke u perpjekur te jemi reale.
    Analfabetet po shtohen, semundjet po shtohen, papunesia po rritet, varferia cdo dite po merr terren, lindjet e femijeve jane ne renie dramatike, divorci i familjeve lulezon, ushqimi qe hame eshte per faqen e zeze(!), droga dhe prostitucioni nuk ndalen, korrupsioni po ben kerdine, lakmia per para po vret, krimi eshte bere nje lemeri dhe te gjithe te rinjte (sebashku me te vjeterit) po kerkojne te ikin nga vendi… Ne nje te ardhme jo shume te larget (mos qofte e thene) ketu do te vijne te huajet dhe vendasit do te jene minorance. Per mua situata eshte tragjike.
    Enveri beri sa mundi. Me fakte ai hodhi poshte thenien reaksionare te shovinisteve se shqiptaret nuk kane aftesine e shtetformimit dhe nuk dine te vetqeverisen. Le te merret historia me te kaluaren. E sotmja kerkon burra vizionare, jo shpifes per karrike dhe llafezane te peshtire. Duhen bere vepra, qe te ngjallin shpresen, te kete fronte pune, siguri publike dhe drejtesi. Keto jane detyra te qeverise aktuale. Ne se keto sot nuk vendosen, dite me te veshtira do te vijne…
    Faleminderit sinqerisht i nderuar, ne se je vertet nje ANTIFASHIST!

    Reply to this comment
  10. Pragmatisti October 24, 23:06

    Une vete jam historian dhe kam bindjen e thelle se kur vjen puna per ceshtjen kombetare (dhe ajo ceshtje del mbi cdo ideologji te majte e te djathte a centiriste) emri i tij eshte gdhendur ne historine e kombit shqiptar si njeriu qe krijoi nje shtet solid, ku sundonte ligji komunist .
    Duke mbajtur me kembe me dinjitet te rralle kete shtet per gjysem shekulli, ai e konsolidoi dhe staxhionoi ate t duke djegur perfunndimisht kartat aneksioniste te Greqise dhe Jugosllavise, qe edhe ne kushtet e degjenerimit politik e shteteror te sotem te vendit tone nuk jane ne gjendje ta cbejne..
    Per cdo njeri qe ve Atdheun mbi politiken e ideologjine ((sepse ato jane entitete kalimtare), Enver Hoxha eshte kontributori me i madh i te gjitha koheve ne ceshtjen kombetare shqiptare.

    Reply to this comment
  11. Pragmatisti October 24, 23:08

    Une vete jam historian dhe kam bindjen e thelle se kur vjen puna per ceshtjen kombetare (dhe ajo ceshtje del mbi cdo ideologji te majte e te djathte a centiriste) emri i tij eshte gdhendur ne historine e kombit shqiptar si njeriu qe krijoi nje shtet solid, ku sundonte ligji komunist .
    Duke mbajtur me kembe me dinjitet te rralle kete shtet per gjysem shekulli, ai e konsolidoi dhe staxhionoi ate t duke djegur perfunndimisht kartat aneksioniste te Greqise dhe Jugosllavise, qe edhe ne kushtet e degjenerimit politik e shteteror te sotem te vendit tone nuk jane ne gjendje ta cbejne..
    Per cdo njeri qe ve Atdheun mbi politiken e ideologjine ((sepse ato jane entitete kalimtare), Enver Hoxha eshte kontributori me i madh i te gjitha koheve ne ceshtjen kombetare shqiptare.
    Fjale tona i merr era, vepra dhe emri i tij do te mbeten sa te kete shqiptare e Shqiperi!

    Reply to this comment
  12. GRANIT DRENICA October 25, 00:56

    I drejtohem “lexuesit të DITËS” por, pa i harruar as komentuesit tjerë këtu më lartë !

    “lexuesi i DITES” !
    Të flasësh për Enver Hoxhën, pa asnjë dyshim, don të thotë të flasësh për njeriun më të madh të BOTËS! …Ndoshta edhe ty, në këtë rast të dukem e të tingëlloj, nëse jo ndryshe, i çuditshëm gjithsesi; por, t’jesh i bindur se unë, sidomos për këtë rast e për këtë temë, jam fare i vetëdishëm se si mendoj dhe çka them !

    T’jesh i bindur “lexuesi i DITËS” se të gjithë ata shqipfolës/se që, prej pas vitit 1990 e pastaj e përgojojnë, qoftë edhe prej niveleve më të ulëta e deri te nivelet më të skajshme, Enver Hoxhën, ata (ato) nuk janë shqiptarë të vërtetë dhe janë armiqë të hapur dhe të fshehtë -deri të skajshëm të shqiptarëve dhe të Shqipërisë; dhe, të këtillët e këta (këto) kanë qenë të KËTILLË edhe në gjallje të ZOT-Enver Hoxhës, por atëbotë, këtyre shqipfolësve kundërshqiptarë e kundër Shqipërisë, nuk iua ka MBAJTUR që kundërshqiptarinë e tyre, madje …as ta shihnin në ëndërra e jo më ta konkretizonin në veprime, sepse, atëbotë Shqipëria dhe shqiptarët kishin ZOT SHQIPTAR, dhe, AI ishte Enver Hoxhë-ZOTI dhe ZOT-Enver Hoxha që, mos t’kishte qenë pikërisht Enver Hoxha, jam i bindur që s’do kishte qenë deri në vitin 1990 as Shqipëria…, dhe, këtë e vërtetoi KOHA që prej pas vitit 1990 e deri më sot -që, bash kundërenveristët dhe kundërshqiptarët, e shkatërruan Shqipërinë dhe çdo gjë shqiptare aq shumë dhe aq keq sa, gati-gati veç e kanë bërë RRAFSH ME TOKË !?!!!

    Enver Hoxhën, jo vetëm shqipfolësit (shqipfolëset) kundërshqiptarë dhe kundër Shqipërisë, por edhe kundrenveristët e krejt BOTËS, e kanë urrejtur dhe e urrejnë VEÇANËRISHT, madje, edhe sot “të VDEKUR” -Enver Hoxhë-SHQIPON dhe SHQIPO-Enver Hoxhë-ZOTIN, sepse, Enver Hoxha -edhe i vdekur po tregohet dhe po dëshmohet së është më I GJALLË dhe më luftëtar dhe shumë më i gjallë e shumë më LUFTËTAR edhe sesa krejtë shqipfolësit kundërenveristë dhe kundërshqiptarë dhe, edhe sesa krejt kundërenveristët dhe kundërshqiptarët e botës mbarë…, dhe, kështu do t’jetë përgjithmonë derisa mbi tokë do ketë ..qoftë edhe vetëm një NJË SHQIPTAR-ENVERIST I VËRTETË !!!

    …Dhe, jam i bindur edhe më shumë se plotësisht, se po mos t’kishte qenë pikërisht Enver hoxha dhe Shqipëria e Enver Hoxhës, Kosova, shqiptarët e Kosovës dhe shqiptarët tjerë në ish-Jugosllavi, do kishin qenë dhe do ishin SOT …së paku, nja 100 vjet mbrapa në çdo aspekt; dhe, kushdo shqipfolës që më kundërvihet dhe që do t’më kundërvihej në këtë pohim timin, ai, së pari dhe pos tjerash… -nuk është aspak i ndershëm, nuk është normal as përafërsisht dhe duhet t’i ketë TRUTË të shpëlara plotësisht !!!

    Reply to this comment
  13. Aleksander Thana October 25, 02:04

    Lexuesi I Dites, bashkohem me ty. Jane te lodhshem e te bezdisshem trimat e diteve tona me vulgaritetin dhe ” filosofine” e tyre. Enver Hoxha eshte dhe do te mbetet. Cfaredo e re apo dokument qe mund te Dale ne drite, vetemse do te ndricoje me shume figuren e ketij burri te kombit shqiptar.

    Reply to this comment
  14. Labi October 25, 09:52

    O tartuf edhe hajdarin Enveri e kishte me te zgjuar se ti, nje fjale e urte thote, mos peshty siper se peshtyma te bie ne fytyre, Enver nuk ben me nena dhe kete shumica Shqiptareve e kan marr vesh.

    Reply to this comment
  15. Dhimbia e Madhe Popull.D. October 25, 15:49

    Me te lumte Aleksander Thana.Dy rrjeshta fole, po shume domethenese.Dhe pike….
    Me “drenicen” sa “lexuesi dites” gjithashtu.
    Te mbrosh Enver Hoxhen- ke mbrojt shqiperine si bente Ai.

    Dhimbia e madhe popull.

    Reply to this comment
  16. arber October 25, 17:17

    UKSHIN HOTI ISHTE NJE INTELEKTUAL I SHQUAR I TE DREJTES NDERKOMBETARE, AI ISHTE NJE ATDHETAR I MADH.,NJE ANTI TITIST KOSEGUENT, SI DHE NJE KUNDERSHTAR I PA PERKULUR I SHOVINIZMIT SERB. PER KETE EDHE E LIKUJDUAN..PABESISHT……LAVDI

    Reply to this comment
  17. lexuesi i DITES October 25, 17:52

    @Aleksander Thana!
    Kenaqesi te shikoj shpesh emrin tuaj. Per mua personalisht eshte i njohur ky emer i nderuar…Faleminderit per opinionin tuaj te shendoshe jo vetem ne kete rast. Enver Hoxha ishte, eshte dhe do te jete ne zemrat e popullit! Gjithmone konseguent, parimor, atdhetar dhe politikan klasi.
    Gjithe te mirat, i nderuar Aleksander!

    Reply to this comment
  18. mirel October 25, 19:18

    Enver Hoxha ishte nacionalist per Shqiperine. I kuq, Hoti e ka shtuar per te qene politikisht dakort me amerikanet
    Te tjerat kuptohen vete

    Reply to this comment
  19. demo October 25, 20:21

    Enver Hoxha nacionalist?I lutem redaksise se Dites te ribotoje letren e Enver Hoxhes drejtuar Titos per perfshirhjen e Shqiperise ne Konfederaten Jugosllave,te botoje dokumentin per pranimin e Divizioneve Jugosllave ne Korce dhe mundesisht ate fotografine e dekorimit te Alexander Rankovic!Sa thote Sali Berisha qe me Bullatovicin,vetem per pune nafte e per ceshtje BLLOKADE,nuk kemi folur,aq mund te besohet enver hoxha nacionalist.

    Reply to this comment
    • email October 26, 11:26

      te lexosh disa njerez qe shkruajn e kupton menjehere se cfare kulture kane, cfare niveli, cfare njerezish jane. Keta person jane djathtist ekstrem, te tipit “ka hipur balta ne benc”, madje edhe ato dy para arsim te kohes se Enverit qe kane ngjane si shala e kalit mbi gomar, por u japin mundesine te tregojne hapur sa dushk lisi kane ne vend te truve. E. hoxha eshte figure e shumfishte, me gabime te shumta, vecse kurrsesi jo nacionalist, nuk do te cuditem fare kur populli e Tiranes ta shohe bustibn e tij diku ne qytetin e tij, si te A. Zogut.
      fjalori prej rrugaci ekstrem nuk i ben nder askujt.

      Reply to this comment
  20. Jak Boston October 26, 00:37

    Enver Hoxha apo sic e quaj une zokonisht ne komentet e mia Komandant Suma pervec se nje sharlatan politik nuk ishte asgje tjeter, as komunist, as nacionalist, as internacionalist, as populist etj….
    Po te ishte nacionalist nuk persekutonte dhe vriste nacionalistet.
    Po te ishte komunist nuk hidhte balte mbi te gjithe figurat boterore te komunizmit dhe shoket e tij komuniste sa here qe i rrezikohesh karrigia e pushtetit.
    Te mos themi qe nje komunist nuk do preferonte te martoheshe me Nexhmien nje fashiste te konvertuar ne komuniste si dhe nuk do pranonte te kishte sherbetore ne shtepi qe nga sherbyeset, pastrueset, kuzhinierin, bahcevanin, kaldaistin etj. etj. personel qe i mbajne vetem mbreterit apo kapitalistet.
    Komandant Suma pasi u “vetevra” Mehmet Shehu tha: ” Ne e dime kush ishte Mehmet Shehu nje mut muti ishte”
    Kjo verteton se ai ishte jo vetem nivel i ulet si njeri, por ishte vetem per karrigen e tij dhe asgje tjeter, pasi Mehmeti ishte kriminel po, por si i tille pergjegjesi kishte dhe vete Enveri qe e mbajti mbi tre dekada ne postet me te rendesishme shteterore.
    Per shqiptaret e Kosoves mjafton shprehja e enveristeve te Tiranes qe thonin ” vellezerit kineze dhe miqte kosovar” kaq mjafton per te kuptuar qe perqindja e nacionalizmit tek Enveri ishte 0%. Nje tjeter prove e 0% nacionalizem eshte grisja e Marreveshjes se Mukjes qe delegatet komuniste e kishin firmosur dhe kjo marreveshje bente fjale edhe per Kosoven, por Komandant Suma zbatoi porosite e serbeve duke e grisur ate marreveshje.
    Une i kuptoj intelektualet e Kosoves qe mundoheshin te kuptonin dhe llogjikonin veprimet e nje monstre perverse, por nuk mund te kuptosh dot nje monster pa qene dhe vete monster.
    Enverit i pelqente te ishte udheheqesi boteror i komunizmit njejte si Rames sot qe i pelqen te jete udheheqesi rajonal i Ballkanit, por qe te dy e kane filluar prezantimin e vetes me boten duke ekspozuar sumen, Enveri ne Tirane dhe Rama ne France.
    Qe te dy skane asnje vlere ideologjike, dhe nuk pranojne asnje lloj faji edhe pse eshte qarte e dukshme se ata vete jane pergjegjesit kryesore.
    E njejta gje vlen edhe per Sal Berishovici vetem se ky i fundit ndryshon nga dy te mesipermit pasi eshte shume i afte, por njekohesisht komplet i shitur dhe nuk ben asgje te mire per shqiptaret.
    Perfundimi per sa kohe keto lango do te drejtojne Shqiperine, ai vend eshte gjithmone i rrezikuar.
    Shqiptaret kane plot atdhetare, por ata sulmohen nga te gjitha anet dhe nuk popullarizohen pasi mediat jane nen kontrollin e llumit antikombetar.

    Reply to this comment
    • Gjorku October 26, 17:31

      Mr Jack Bostani vetèm mbyllja e komentit tuaj ka njè tè vèrtetè dhe shumè tè hidhur. Nuk mund tè quhesh atdhetarè nè ato raste qè flet me njè gjuhè ‘rrugè erèsirash’ e kur nuk pranon sukseset qè ka arritur Atdheu yt vetèm se drejtohej nga Enveri. Ukshin Hoti bèn pjesè nè mençurinè e kombit, shkrimi i tijè duhet tè rilexohet disa herè qè tè kuptosh thelbin. Pèrgjigjia qè Ai i dha prof. tè tijè duhet tè shènohet si pikèkthesa e politikès amerikane ndaj shqipèrisè. Kjo u bè e mundur qè Shqipèria e viteve ’80 tè fillonte ti pèrkushtohej mè shumè bashkimit kombètarè se sa socializmit. Llogjika tè çon se vendosja e R.Alisè si pasues i Enverit ishte nè shèrbim tè çèshtjes kombètare dhe aspak nè rruajtjen e nomenklaturès. Shqipèrisè i nevoitej njè pasues inteligjent pèr tè kordinuar veprimet midis shtetit shqipètarè e atdhetarève tè Kosovès me faktorin amerikan. Idetè ishin tè bukura por realizimi i dobèt. Kètè e verteton dèshtimi me intelektualèt shqipètarè nè Gusht tè ’90, ‘humbja’ pèr disa orè e Ramizit nè New York… Aratisja e pakuptimtè e I.K nè Fr. Futja e agjentève serbè kanalet dipllomatike shqipètare dhe rezultatet i dini tè gjithè. Shqipèria humbi nè tè gjitha sferat e jetès, nè pèrpjekjet pèr demokratizimin e ‘salduar’ Bashkimi Kombètare nuk èshtè ende. Dhe pèrpjekjet do tè vazhdojnè deri sa tè zhduket shqipètari i fundit….Si çdo njeri ashtu dhe udhèheqsit, kanè njè kohè tè caktuar pèr tè pèrmbushur èndrat e tyre. Enveri jetoi mè gjatè duke lènè pas disa vepra tè pèrjetèshme. Ukshin Hoti jetoi mè pak, nuk mundi tè pèrmbushte èndrèn e tijè, falè mençurisè sè tijè do tè kujtohet gjatè.

      Reply to this comment
  21. Aleksander Thana October 26, 04:15

    Pershendetje Lexuesi i Dites dhe Dhimbja e Popullit. Falemnderit!

    Reply to this comment
  22. rrem vogli jr. October 26, 11:08

    A mund te me thote kush ne cilin vit e ka shkruar kete fragment Ukshn Hoti, qe te mund te gjykojme dhe per te. ?????

    Reply to this comment
  23. GRANIT DRENICA October 26, 15:50

    Në këte koment do t’i përgjigjem këtij shkrimi të Ukshin Hotit !

    Ky shkrim i Ukshin Hotit, më tepër e shumë më tepër se RELIST, është shkrim dhe pikëpamje e tij, e vetëdishme apo e pavetëdishme, ose paskrupullisht e qëllimtë, -manovrative, manipulative, spekulative, dallkaukeske etj., etj., sa, gati çdo fjalë e fjali të këtij shkrimi, nëse nuk don që ta hash shapin për sheqer, duhet vënë në dyshuarje dhe, dhe në dyshuarje të madhe dhe të plotë!?!!!
    …Çdo lexues, qoftë edhe sado pak që ka nuhatje, edhe psikologjike dhe , prandaj edhe që ka mundësi edhe t’i psikologjis pak apo shumë fjalët dhe fjalitë e këtij shkrimi të Ukshin Hotit, menjëherë do vijë në konstatimin sa thash që në hyrjën e këti shkrimi dhe pastaj !
    …Një e para, edhe vet Ukshin Hoti, mbrujtjet e para dhe kryesore ,kombëtare, morale, politike por edhe njerëzore, pa as më të voglin dyshim i ka nga Enver Hoxhë -SHQIPOJA dhe nga SHQIPËRIA E ENVER HOXHËS dhe, po mos t’kishte qenë shi SHQIPO-Enver Hoxhë-ZOTI dhe Shqipëria e Enver Hoxhës, as Ukshin Hoti assesi nuk do t’ishte, as përafërsisht “Ukshin Hoti” i dei djeshëm dhe, as i deri sotëm!?!!!!

    …Ukshin Hoti, vetëm pas vdekjës së Enver Hoxhës, kur jo vetëm shqipfolësKUNDËRSHQIPTARËT, shqiptarëKOLABORACIONISTËT dhe shqiptarëTRADHËTARËT, dolen nga birucat e minjve dhe nga biruckat e tyre dhe nisen, deri edhe histerikisht që ta mohojnë, ta përflasin, ta etiketojnë paturpësisht e ta shajnë me sharje rrugaqësh e pisanjosësh, Enver Hoxhë E VDEKUR; edhe Ukshin Hoti, siç edhe po vërtetohet nga vet shkrimi i tij në fjalë, iu bashkangjitë shqipfolësveKUNDËSHQIPTAR dhe, tap-fap, fillojë ta ndërrojë qëndrimin ndaj IDOLIT të tij të deri atëhershëm, ZOT-Enver Hoxhë-SHQIPOS, në radhë të parë dhe pa dyshim, nga DITURIA e tij e pamjaftë dhe sharlataneske, prandaj edhe nga servilizmi dhe dallkaukizmi i tij i ndyrë dhe i vrazhdë.. , -dhe, s’ngurron, ndër të tjera MARRËZIRASH, të thotë edhe se: “Enver Hoxha ishte i dëmshëm për çështjen shqiptare”!?!!! …Mua, këtu do t’më duheshin edhe aq shumë e shumë fjalë që t’i jepja përgjigje të DENJË këtij shkrimi të Ukshin Hotit, me plotë proçka, blofe e pakuptimësi të Ukshin Hotit, …por, shumë shkurtazi po i them Ukshin Hotit dhe të gjithë mbështetësve të këtij shkrimi të Ukshin Hotit se, përpos shumë e shumë jo vetëm pasaktësive dhe oportunizmave deri të ndyra që Ukshin Hoti i pohon “VETËM MBASANDEJ” për Enver Hoxhën janë jo vetëm të pavërteta, po janë edhe marrëzisht të marra e tej marra dhe poshtërsisht e ligësisht të pavërteta!?!!!

    …Është plotësisht sikurse thash dhe që po vazhdoj të them, kur, tashmë e di krejt BOTA se nga cila gjendje u mor Shqipëria dhe populli mshqiptar që të udhëheqej nga Enver Hoxha dhe, ku e solli Enver Hoxha Shqipërinë dhe shqiptarët për më pak se 50 vjet e, që GOSPODARËT evropjan të Ukshin Hotit kishin mundur ta sillnin Evropën; gjegjësisht, disa shtete të Evropës, vetëm për 500 e më shumë vjet ?!!! …Dhe, pohon, s’domend, edhe këso marrëzirash dhe ultramarrëzirash, Ukshin Hoti, që t’iu hi në hatër e që t’iu pëlqej -GOSPODARËVE të Evropës dhe BOTËS, armiqëve të përhershëm -të fshehtë e të hapët, të Shqipërisë dhe të popullit shqiptar!!!

    ….Shqipëria dhe shqiptarët, o Ukshin Hoti, prej se i udhëheqi SHQIPO-Enver Hoxhë-ZOTI, përparuan dhe u bënë më mirë në çdo pikëpamje, për së paku 100 herë nga ç’kishin qenë; …dhe, prej se shkoi ZOT-Enver Hoxhë-SHQIPOJA, Shqipëria dhe shqiptarët, në pikëpamjet kryesore gjithsesi, dhe veçmas në pikëpamjen KOMBËTARE, u kthyen prapa, jo për 100 vjet, po për nja 3-400 vjet; dhe, ky fakt, ty, Ukshin Hoti, nuk të ka bërë përshtypje fare kur edhe e ke shkruajtur shkrimin në fjalë sepse, në atë kohë s’ka qenë edhe më gjallë ZOT-Enver Hoxhë-SHQIPOJA, porse,kanë qenë gjallë dhe ZOTA per ty -kundërshqiptarët më të mëdhenj e më të poshtër të BOTËS për të cilët ti, edhe në shkrimin në fjalë -tregon PËRKULJE PËRTOKE dhe DALLKAUKLLËK me DVOCION !?!!!

    …Prandaj dhe thua SI PAPAGALL edhe se: “Enver Hoxha ishte i dëmshëm për çështjen kombëtare”!?!!!

    …Ukshin Hoti, ti, madje, prej se mungon SHQIPO-Enver Hoxhë-ZOTI, ti, tregon vet, pa të pyet fare, se je marrosur …edhe aq poshtërsisht dhe ligësisht sa edhe nuk tä dëgjojnë veshët tu se çka t’thotë goja jote dhe nuk ta gjykojnë edhe më drejt TRRUTË, atë që ta shohin sytë dhe ta dëgjojnë veshët, saktësisht kur Enver Hoxhën, mundësh dhe guxon (dhe ke guxoftë se t’kanë mbështetur dhe kurajuar GOSPODARËT e Evropës dhe të Botës) ta barabisësh dhe ta krahasojsh …edhe me Adolf Hitlerin, që, nderkaq, Enver Hoxha me Adolf Hitlerin, janë të ndryshëm -si dita me natën, janë të ndryshëm -si DIELLI me me ERRËSIRËN!?!!! …Por, prapëseprapë, ty, Ukshin Hoti -mos të rënt qielli mbi kokë as -, mos të lëshoftë TOKA sepse, je si JE dhe, dot s’mund të bëhesh as të jesh ndryshe nga, në fakt. ç’je …sa gjynah dhe sa keq për ty !?!!!

    Reply to this comment
    • Beli October 26, 18:41

      Z. Drenica, apo sido që të quhesh, a nuk e kupton se analiza e Ukshin Hotit nuk të drejtohet ty? Ajo presupozon një nivel të caktuar kulture që ty të mungon, gjithashtu, ajo presupozon një nivel etike që di të respektojë martirët e kombit si Ukshin Hoti, gjë që duket qartë se ty sërish të mungon!

      Reply to this comment
  24. ej brezi i ri; t'a dinit se sa fort ju genjejne prinderit i "ditur" do ..revoltoheshit ne ekstrem . October 26, 18:33

    te ishin moshatar te enverit, antienveristat dhe do e besoje, qe ishte injorante (se moshatari e njeh moshatarin) por kur flasin brezi i bijve ose niperve te enverit, me te vertete ndjen neveri, cfardo krahu t’i perkasesh .
    ne, brezi pas tij, e dime mirefilli, se kultura e shqipetarit, fillonte nga enveri dhe mbaronte te qytetari me i thjeshte i ketij vendi me filozofi shkence e kulture “bio”. tjeter kultur s’njihej, jo se na ndalonte “diktatori”, por isjhim te bindur se perendimi s’prodhonte kulture por …pordhe ere shume (per antienveristet e sotem) …

    Reply to this comment
  25. GRANIT DRENICA October 26, 19:25

    …Mos më trego, ore ti “Beli”, -beli HAJVAN, se, a e kuptoj UNË “analizën e Ukshin Hotit, apo jo, po përpiqu ta kuptojsh ti veten tënde; sepse, juve, shumicës së shqipfolësve, veçanërisht që prej pas vitit 1990 -jo vetëm ju është SHPLARË po, edhe ju është FSHIRË TRURI përfare, dhe s’dini edhe më që ta dalloni as “shapin nga sheqeri” e, lere më të më tregojsh ti, këtu mua TË GJITHËKULTURUARIN dhe jo vetëm kaq, së çështë kultura e çka janë nivelet e kulturës, mor -MARGAÇ !!! ….Edhe në komentin tim për Ukshin Hotin, unë e them, ndonëse shumë lakonikisht, t’vërtetën dhe vetëm t’vërtetën; ndërkaq që ti, duke u munduar “Të gjesh qime në ve”, vetëm e tregon veten sesa HAJVAN e TEJ HAJVAN je !?!!!

    Reply to this comment
  26. GRANIT DRENICA October 26, 19:28

    Përgjigje “Beli”-t TEVEQELIT !

    …Mos më trego, ore ti “Beli”, -beli HAJVAN, se, a e kuptoj UNË “analizën e Ukshin Hotit, apo jo, po përpiqu ta kuptojsh ti veten tënde; sepse, juve, shumicës së shqipfolësve, veçanërisht që prej pas vitit 1990 -jo vetëm ju është SHPLARË po, edhe ju është FSHIRË TRURI përfare, dhe s’dini edhe më që ta dalloni as “shapin nga sheqeri” e, lere më të më tregojsh ti, këtu mua TË GJITHËKULTURUARIN dhe jo vetëm kaq, së çështë kultura e çka janë nivelet e kulturës, mor -MARGAÇ !!! ….Edhe në komentin tim për Ukshin Hotin, unë e them, ndonëse shumë lakonikisht, t’vërtetën dhe vetëm t’vërtetën; ndërkaq që ti, duke u munduar “Të gjesh qime në ve”, vetëm e tregon veten sesa HAJVAN e TEJ HAJVAN je !?!!!

    Reply to this comment
  27. Jak Boston October 26, 21:16

    Mr. Gjorku faleminderit qe e ke lexuar komentin dhe gjithashtu vleresoj njohurite tuaja ne lidhje me zhvillimet shqiptare si dhe aftesite per te pershtatur emrat.
    Grisja e Marreveshjes se Mukjes nga Enveri eshte fakt i pranuar nga vete Enveri.
    Pervec sa kam shkruar me siper, Enveri ishte si disa hoxhallaret qe u bene hoxhe apo dhe disa prifterinj qe u bene te tille ngaqe kishin shkuar shpesh ne xhami apo kishe, po kjo nuk i bente ata klerike te vertete fetar.
    Keshtu dhe Enveri u be intelektual dhe kryegjykates i intelektualeve shqiptare pa qene ne gjendje te mbaronte nje universitet dhe smund te ishte koke intelektuale per te mesuar jo boten por as shqiptaret per komunizmin. Pra ishte nje komunizem fallso.
    Ngjashem me Gjin Gjonin e drejtesise shqiptare sot.

    Reply to this comment
  28. GRANIT DRENICA October 26, 22:36

    “Jak Boston”-HAJVAN po se po, por as edhe fare intelektual ! Ti,dhe jo vetëm ti, Enver Hoxhën e ke pasur jo vetëm INTELEKTUAL (së paku, nja 3-40 herë më INTELEKTUAL se ti, dhe jo vetëm sesa ti), por, ti, jak-GUHAK-RRAKAT, por jo vetëm ti, për 50 vjet e ke pasur Enver Hoxhën -edhe udhëheqës, edhe Komandant, edhe kryekomandant, edhe Kryetar shteti dhe, edhe ZOT; dhe, nuk e ke bër ti, Enver Hoxhën e, as biçim shqipfolësit si ti të tillë; dhe, as nuk ia ke dhënë ti dhe as biçimshqipfolësit si ti -gjithë titujt e kryetitujt që i ceka SHQIPO-Enverit, po ia ka dhënë, së pari AFTËSIA e tij intelektuale e GJENIALE; ia kanë dhënë aftësitë e tij të pakrahasueshme PRIJATARE; ia kanë dhënë meritat e tij ATDHETARE e SHQIPTARE; të gjithë titujt në fjalë, Iia ka dhënë POPULLI SHQIPTAR !

    ….Ia kanë dhënë SHQIPO-Enver Hoxhë-ZOTIT titujt në fjalë -përpjekja dhe lufta e tij E PAKRAHASUESHME për LIRI, për shqiptar dhe për Shqipëri; nderkaq që ti, o “Jak Boston”, nëse jo HAJVAN me katër këmbë, gjithsesi TEJ HAJVAN me dy këmbë; me siguri, bash për krejt meritat e pakrahasueshme dhe cilësitë supreme të Enver Hoxhës -si njerëzore, intelektuale, politike, kombëtare, diplomatike, filozofike, psikologjike etj. etj., edhe e ke luftuar fshehtas (aq sa ta ke guxuar), Enver Hoxhën, sikurse edhe sot HAPTAS që po e mohon dhe lufton -TË VDEKUR (!) Enver Hoxhë-ZOTIN se, për së gjalli të ZOT-Enver Hoxhë -SHQIPOS, pra, nuk ta ka mbajtur as në ëndërra që të ishe kundër Enver Hoxhës-SHQIPO-ZOTIT, apo jo, “Jak Boston”HALABAK e PISANJOS !?!!!

    …A mundësh me e marrë me mend sa i LIG e sa i POSHTËR JE TI, por jo vetëm ti, jak Boston-KUNGULL-HAJVAN me dy këmbë, që e mohon dhe e përfolë Enver Hoxhën -vetëm TË VDEKUR !?!!!

    …Pfu !!! PIZEVENG e fara më e NDYRË shqipfolëse, PFU !!!

    Reply to this comment
  29. GRANIT DRENICA October 26, 22:38

    Përgjigje “Jak Boston”-it, KRYEÇURANIT !

    “Jak Boston”-HAJVAN po se po, por as edhe fare intelektual ! Ti,dhe jo vetëm ti, Enver Hoxhën e ke pasur jo vetëm INTELEKTUAL (së paku, nja 3-40 herë më INTELEKTUAL se ti, dhe jo vetëm sesa ti), por, ti, jak-GUHAK-RRAKAT, por jo vetëm ti, për 50 vjet e ke pasur Enver Hoxhën -edhe udhëheqës, edhe Komandant, edhe kryekomandant, edhe Kryetar shteti dhe, edhe ZOT; dhe, nuk e ke bër ti, Enver Hoxhën e, as biçim shqipfolësit si ti të tillë; dhe, as nuk ia ke dhënë ti dhe as biçimshqipfolësit si ti -gjithë titujt e kryetitujt që i ceka SHQIPO-Enverit, po ia ka dhënë, së pari AFTËSIA e tij intelektuale e GJENIALE; ia kanë dhënë aftësitë e tij të pakrahasueshme PRIJATARE; ia kanë dhënë meritat e tij ATDHETARE e SHQIPTARE; të gjithë titujt në fjalë, Iia ka dhënë POPULLI SHQIPTAR !

    ….Ia kanë dhënë SHQIPO-Enver Hoxhë-ZOTIT titujt në fjalë -përpjekja dhe lufta e tij E PAKRAHASUESHME për LIRI, për shqiptar dhe për Shqipëri; nderkaq që ti, o “Jak Boston”, nëse jo HAJVAN me katër këmbë, gjithsesi TEJ HAJVAN me dy këmbë; me siguri, bash për krejt meritat e pakrahasueshme dhe cilësitë supreme të Enver Hoxhës -si njerëzore, intelektuale, politike, kombëtare, diplomatike, filozofike, psikologjike etj. etj., edhe e ke luftuar fshehtas (aq sa ta ke guxuar), Enver Hoxhën, sikurse edhe sot HAPTAS që po e mohon dhe lufton -TË VDEKUR (!) Enver Hoxhë-ZOTIN se, për së gjalli të ZOT-Enver Hoxhë -SHQIPOS, pra, nuk ta ka mbajtur as në ëndërra që të ishe kundër Enver Hoxhës-SHQIPO-ZOTIT, apo jo, “Jak Boston”HALABAK e PISANJOS !?!!!

    …A mundësh me e marrë me mend sa i LIG e sa i POSHTËR JE TI, por jo vetëm ti, jak Boston-KUNGULL-HAJVAN me dy këmbë, që e mohon dhe e përfolë Enver Hoxhën -vetëm TË VDEKUR !?!!!

    …Pfu !!! PIZEVENG e fara më e NDYRË shqipfolëse, PFU !!!

    Reply to this comment
  30. Jak Boston October 27, 02:29

    Granit Drenica je personifikimi me i gjetur i nje enveristi.
    Te uroj jete te gjate, NBA qe shqiptaria ka nevoje te ju njohi dhe shikoje juve per te kuptuar me mire te kaluaren dhe te tashmen e tyre historike.

    Reply to this comment
  31. Beli October 27, 08:10

    Enveristët e sotëm fanatikë në fakt janë antienveristë. Ukshin Hoti në analizën e mësipërme i bën mbrojtjen më të shkëlqyer figurës së Enver Hoxhës, i cili me gjithë të metat, kishte qëllime të pastra nacionaliste për forcimin e kombit të tij, duke ndjekur madje edhe politika irredentiste, gjë që nuk kishte ndodhur me paraardhësin e tij monarkist, i cili madje edhe i sabotoi përpjekjet kosovare për liri. Mirëpo enveristët e sotëm nuk janë dialaktikë, ata marrin në mbrojtje figurën e Enver Hoxhës për shkak të autoritarizmit dhe dorës së hekurt dhe jo për shkak të politikave që ndoqi ai, të brendshme e të jashtme. Duke qenë njerëz me mentalitet kopeje, ata faktikisht tek figura e Enverit shohin mbretin. Në bazë të këtij fenomeni kontradiktor dhe paradoksal, duke u ndeshur me tipa të tillë Ukshin Hoti e pati shpikur dhe përdorur i pari dhe i vetmi termin “envero-zogist”.

    Reply to this comment
  32. Mal Uka October 27, 10:45

    Enver Hoxha nuk ka merita kurrefare kombetare
    ! Njeriu qe 112 ushtarak e politikan serb anti shiptare
    me kongres i ka dekorue e ne mesin e tyne edhe
    Rankoviqin
    Njeriu qe partine komuniste shiptare ia kan formue
    serbet Milladini , Mugosha , Stojniqi e krejt viqat
    e fares qetnike me kushte te diktuara qe ta luftoj
    ndjenjen kombetare shiptare Pra Enver Hoxha nuk
    ka luftue kunder ekupatorit por kunder ndjenjave
    kombetare shiptare , kullakve, ballistve e njerzve
    qe i ka deshte vendi e kuvendi Enveri e ka shkatrrue
    rrezistencen kombetare karrshi qenikve duke i ndihmue
    me ushtri shiptare ne kosove ne emen vellezerit serb
    Me dijen e bashkekurdisjen e tij eshte bere masakra e
    tivarit Vetem kokederri mund te mendoj qe ne miqesi
    me rusine ta luftoj serbine ! U rras stalin si lopa serrnishte edhe kuqoven stalin e bani ! Vorfnija e
    shiptarve per kohen e tij ka arrijte mjerimin Nese nje
    antar i familjes ka gabu familja eshte persekutu
    internu e sakatu per shtet pa pare tuj punu !
    Ushqimin e kan ble me tallan Po librin e shpise
    eshte deshte me e shkru qka ka fole burri me gru
    Axha i babes e pate vizitue vellaun ne shipni ne vitet
    e 70-ta Thoshte se vellau per tja sigurue ushqimin
    mmusafirit duhej ti jepej talloni per te blere ne shitore
    Tjetra vijne kojshija miq e dashamire per te nejt me
    musafirin dhe bisedojn e pyesin Plak cka ki prej
    gjallnije ? Axha pergjigjet krejt drejt Po po e kam
    pak idare Ata i thone trego krejt cka ki pasuni
    Ky ia nise e flet dhe thot kam shtepi te mire
    nja 25 hektar toke 30 copa lop 180 cope dele
    plus kingja e rrunxa e desh Kam traktorin me krejt
    almise pllugj kultivator , kosaqite edhe gerbuje
    e prikolice , E kam mamjonin , i kan djemt 4 vetura
    ne oborr , dikush prej djemve punon per shtet e
    ne arsim e dikush me bujqesi po jemi bashk
    24 antare familje KOjshite po kqyrin njani tjetrin
    dhe pershpewritin eu po cpo rrejka plaku Mixha
    i nine Kur qohen ata te nesermen vjen nje i sigurimit
    dhe e merr me veture gjeja per ta shetite dhe e
    qone bukur larg ne nje kafe e ban muhabet me migjen
    mos fol per jeten ne kosove i thot se ketu te na
    eshte e nalueme Paj bre burreata me veten e a me
    rrejta ! >AS dhuratat qe i ka que prej kosove nuk ia
    kan lane mrena me i shti Me pase kane i mire anver
    hoxha sja kishin rrexue permendoren Si kish ike
    populli tue u mbyte ne deti per te dale jasht shipnije
    Tash masi ka shkue ai e kini pak permiresim po
    jeni mete me shpirte te pabbesise e interesit te ngusht
    personal dallavere e anmiqesi kete veti me shtabin
    e rrencave na kini mjelle edhe neve ne kosove!

    Reply to this comment
    • shvejku October 27, 23:59

      Heu bre Mal uka sa gomar qenke!
      Me siguri do jesh nga ata spiunet e UDB qe me shumice ka patur ish Jugosllavia!
      Kush sulmon Enver Hoxhen ka sulmuar kombin shqiptar!
      Kush nuk do ta kuptoje me siguri qe eshte…GOMAR!
      Si ky mal uka!

      Reply to this comment
  33. demo October 27, 15:56

    Mal Uka,ke fol baballek,te Verteten shqeto,sikur ka ndodhur dje.

    Reply to this comment
  34. GRANIT DRENICA October 27, 16:26

    Përgjigje “Beli”-t, këtu lart, nën komentin 2Jak Boston” !

    “Beli”!
    Siç të kam thënë, anise shkurtimisht dhe lakonikisht, edhe në komentin e parë këtu, në këte rubrikë, po bindem padyshueshëm tash nga komenti yt në fjalë, drejtuar mua se, ti, vërtetë, jo që s’e ke kuptuar komentin tim, mbase fare, por ti, s’e ke kuptuar as shkrimin në fjalë të Ukshin Hotit, prandaj dhe, ende më pak e kupton veten tënde edhe se çka mendon dhe edhe se çka më shkruan mua në komentin tënd në fjalë; ndaj, prapë po t’porosis: -Para se t’komunikojsh më dikë, qoftë gojarisht, qoftë përmjet shkrimit, përpiqu, jo pak, po shumë që, paraprakisht ta kuptojsh veten: se çka mendon; si mendon, pse mendon ashtu si mendon etj., ETJ., se, ti pa e kuptuar veten, sikur se të porosita por, edhe në të gjitha kuptimet tjera, ti, “Beli” -kurrë s’ke për t’i kuptuar të tjerët dhe , kurrë s’ke për të kuptuar asgjë si duhet!?! …E, të mos kuptojsh si duhet, është edhe më keq sesa mos t’kuptojsh FARE !?!!!!

    …”Beli”! …Madje-madje, nga komenti yt në fjalë, ti e vërteton dhe dëshmon brutalisht-naivisht se, ti, ti, ti, o, të ruajt zoti dhe djalli, -po i kuptojshe gjërat krejt përkundërt, more HUT dhe jo vetëm HUT e njeri i metë !?! -Bash shqiptarët enverist të sotit, respektivisht, të prej pas vitit 1990 -janë ENVERISTË të vërtetë!!! Dhe, këtë e vërtetoi dhe e vërteton shumë qartë e shumë thjeshtë qëndrimi dhe sjellja e shqiptarëve në gjallje të Enver Hoxhës dhe qëndrimi dhe sjellja e tyre, pas shkuarjes së Enver Hoxhës; pra, prej pas vitit 1990 e deri më sot…, por,ti, “Beli” -as këtë thjeshtësi foshnjore nuk e paske të qartë, o i mjeri ti i mjeri -për atë KOKË që po e mbajke mbi qafë !?!!!

    …Sepse, o”Beli”, e vërtetoi koha dhe e vërteta, se paskan qenë ENVERISTË -bile edhe fanatik dhe të devotshëm skajshmërisht, edhe shqipfolësit kundërenveristë e fanatikkundërenveristë, ndaj dhe kundërshqiptar, të cilët, vetëm pasi shkoi ZOT-Enver Hoxha, u tjetërsuan dhe u shfaqën të vërtetë sikurse kanë qenë në fakt, edhe në gjallje të ZOT-Enver Hoxhë-SHQIPOS, por që të ishin edhe në gjallje të ZOT-Enverit -siç u bënë vetëm prej pas vitit 1990 e pastaj, një gjë të tillë këta (këto) shqipfolëskundërshqiptar dhe skajshmërisht KUNDËRSHQIPTARË -nuk kanë guxuar …as në ëndërra ta shohin një gjë të tillë dhe, as në ëndërra që ta mendojnë, (SA BUKUR E SA MIRË) ngase e kanë ditur pizevengët në fjalë se Enver Hoxha ishtë ZOT SHQIPTAR dhe nuk e falte ASKËND që të ishte e që të vepronte kundër Shqipërisë dhe kundër popullit shqiptar !?!!!

    ..Prandaj, “Beli” -i mjeri ti i mjeri, fatkeqësisht,(POR JO VEETËM TI) se në çfarë gjendje mendore qenke dhe si e ku qenke katandisur M E N D Ë RI SH T !?!!!

    Ti, “Beli” dhe, edhe Ukshin Hoti por, jo vetëm ju të dy ndër shqipfolësit, i gjetet dhe po i gjeni TË META -Enver Hoxhës vetëm prej se u vërtetuat plotyësisht “PËR SHKUARJEN e Enver Hoxhës” e, jo as edhe një ditë më përpara, -ore ju shqiptarë FAQEZI; shqiptarë DALLKAUKË, shqiptarëKUNDËRSHQIPTAR; shqiptarë KUISLINGË e shqiptarë TRADHËTARË !!!

    …Se, derisa ishte gjallë SHQIPO-Enver Hoxhë-ZOTI, edhe ti “Beli”patjetër se, përndryshe ke qenë ma SHKJA se shkijët, edhe Ukshin Hoti, por jo vetëm ju, e keni dashur Enver Hoxhën më shumë se këndo tjetër pikërisht për cilësitë dhe vlerat aq të mëdha dhe të pakrahasueshme që kishte dhe dëshmonte Enver Hoxha në krahasim me të tjerët shqiptarë, qoftë të vdekur, qoftë të gjallë !?!!! …Prandaj dhe fakt që s’ka kush që do mund ta mohojë se, prej se shkoi ZOT-Enver Hoxhë-SHQIPOJA, aq shumë shqiptari -mbet vetëm shqipfolës dhe jo edhe më SHQIPTAR dhe, aq shumë shqiptari fillojë t’i DREDHE¨bythët e t’i ndërrojë FYTYRAT…, dhe, aq shumë shqiptari në mungesë të ZOT-Enver Hoxhë-SHQIPOS, -edhe fytyrat i bënë BYTHA dhe BYTHËT i bënë FYTYRA !?!!!

    …E, ndër këta të theksuar si edhe i theksova tash, këtu, patjetër, pak apo shumë -përfshihesh edhe ti “Beli” e, gjithsesi edhe Ukshin Hoti !?!!!

    …”Beli”, po të vazhdoj këtu dhe tash edhe më që të të zbërthej ty, edhe Ukshin Hotin dhe të tjerët shqipfolës dhe t’iu vërtetoj se kush jeni tashmë NË FAKT dhe deri ku jeni katandisur e si jeni katandisur, që prej pas vitit 1990 e deri më sot, frikohem se do t’iu bëj edhe më keq sesa JENI KEQ; prandaj dhe prapëseprapë, po më vjen keq për juve, jo pak po shumë po më vjen keq, dhe pikërisht nga kjo arsye dhe nga këto arsye, po iu mëshiroj tash dhe këtu -dhe nuk po iu ngas edhe më tej !?!!!

    Reply to this comment
    • Mal Uka October 27, 18:41

      Granit Drenica , Mendimi ndryshe eshte begatim i njohurive Pasi shume here shkrove Une po nisem nga
      nofka e jote per ta kuptue ti se Mbiemen nuk ka Drenica e as Granit se pse Drenica kur bjen shi e ka lloqin muhabetgji Te kapet ne tmathne e ta veshterson te hecurit Nese i zberthen keto thenje e kupton kush
      Je Ti ! Analizen e Thenjeve te Ukshin Hotit e deformon skajshmerisht nga se horizonti i yt i dijes
      ne kuptimin e shprehjeve filozofike nuk ka taban !
      Po e perseris thenjen e Ukshinit Secili idealizem
      ka doze te eutopise Po te dikush shume !

      Reply to this comment
  35. GRANIT DRENICA October 27, 22:26

    Përgjigje komentit “Mal Uka”, këtu lartë !

    “Mal Uka”, unë e di por, dyshoj se edhe ti e ditke që RRENA dhe rrenët ekzistojnë, kushedi, njëhershëm me ekzistencën e njeriut; por, ti nofkën tënde “Mal Uka”, jo vetëm se e përgënjeshtron dhe e keqformon, por, edhe e karikon edhe jasht ligjeve të karikaturës!?!

    …Ndaj, ti, mund t’jesh MAL ja vetëdishëm ose pavetëdishëm, që për mua është …edhe SKANDAL si nga vështrimi nga përpara ashtu edhe nga vështrimi nga mbrapa, por, se çka përmban MALI, unë nuk pranoj që të marrë këtu një mundim kaq naiv e primitiv të të ftilloj ty për këtë pakuptimësi dhe marrëzi tënden edhe të thjeshtë por, edhe të komplikuar, që do mund të ishte kuptimësi dhe mençuri vetëm disa shekuj të përparshëm e të shkuar !?!

    …Pra, t’kishte qenë UKA në MAL, e atëherë do t’ma kishe mbushur menden se di çka flet dhe se je normal kur më thua çka më thua me këto fjalë në fjalë; por, ta vendosësh MALIN në UK-A, -kjo është aq e pakuptim dhe aq e palogjikë sa, ti si i këtillë çfarë e si po m’drejtohesh mua në këso mënyre, ti nuk e meriton as hiç përfilljen time !?! …Por, ja që …edhe për fat tëndin, unë nuk jam aspak si thua ti këtu lartë në komentin tënd, por jam …veç tjerash -edhe FILOZOF I VËRTETË, ndonëse nuk kam titull zyrtar të filozofit, por, ti ndoshta së paku di apo, ke ¨dëgju se filozofët më të mëdhenj të botës deri më sot, nuk kanë pasur shkolla filozofësh dhe, prandaj as tituj FILOZOFËSH e.megjithatë kanë arritur të jenë …edhe KULMFILOZOFË!?!

    …Sidoqoftë, o “Mal Uka”, unë i kuptoj edhe marrëzitë dhe, edhe marrëzitë më të mëdhaja; prandaj, edhe jam, dhe lehtësisht edhe për ty jam, madje, edhe nga poshtë e lartë dhe nga çdo anë -jam dhe JAM -edhe FILOZOF edhe PA TABAN porse, edhe ME TABAN -sa, as TABANI nuk më mbanë…, se, pavarësisht çka mundësh me qenë ti me profesion, t’garantoj se …veçanërisht, si FILOZOF -qenke më keq, edhe sesa FILOZOF NËNSHARLATAN !?!!!

    …Prandaj, ti fare s’ngurron të thuash edhe çka kurrsesi nuk isht dashur ta thoje se unë, GRANIT DRENICA: “Analizen e Thenjeve te Ukshin Hotit e deformoj skajshmerisht nga horizonti im i dijes qe ne kuptimin e shprehjeve filozofike nuk paskam taban” !?!!! Por, o “Mal Uka” unë ty, këtu as nuk denjoj që të provoj të të bind as në këtë çështje, sepse të kuptuarit e gjërave GABIMISHT dhe MANGËSISHT -është edhe më keq sesa mos t’i kuptojs hiç !?!

    …Por, nga vetë fjalët e komentit tënd në fjalë, unë e kam më së të qartë se TI -nuk di SAKTËSISHT ta zbërthejsh as termin “FILOZOFI” , fatkeqësisht per TY dhe lumturisht !?!!!

    …Sidoqoftë, o “Mal Uka”, jam i bindur se as shkrimin në fjalë të Ukshin Hotit, ose nuk e paske lexuar fare, ose s’paske ditur ta lexojsh (sepse, ka shumë njerëz që kanë arritur të mund të lexojnë, por ka pak njerëz që kanë arritur TË DINË TË LEXOJNË) e, po dyshoj, jo pa arsye, more “Mal Uka” se mos je edhe ti i këtillë dhe nga këta që munden dhe dinë …edhe të lexojnë …vetëm SI PAPAGALL !?!!!

    …Shkrimi në fjalë i Ukshin Hotit, për mua dhe bindjen time të padyshimtë, jo që nuk është fare FILOZOFIK, por, është një shkrim, përveç DALLKAUKESK vrazhdësisht, është edhe një shkrim, veç mangësive tjera, edhe pa pikë stili të veçantë dhe as për t’u patur, qoftë edhe sado pak parasysh -si i veçantë !?!!!

    …Unë i kam lexuar edhe ndoshta krejt shkrimet tjera që i ka shkruajtur Ukshin Hoti dhe, me ta thënë të drejtën, në shkrimet e tij kam hasur -edhe mangësi kuptimore jo të pakëta, paqartësi analizash apo, analiza të pasakta e të paqarta, etj., etj., dhe, në shkrimet e tij, prandaj, mund të them se më së paku kam has dhe kam gjetur FILOZOFI !?!!! …Kurse, thënjen e Ukshin Hotit se “secili idealizem ka doze te utopise po te dikush shume”, e kam lexuar edhe përpara dhe shumë më pperpara se ta lexoja nga Ukshin Hoti, të njerëz tjerë, me po këtë kuptim; dhe, kjo thënje është, edhe gjithçka më shumë sesa thënje FILOZOFIKE sepse, është edhe më e thjesht dhe më e qartë -edhe sesa kuptimi filozofik i saj, ndërkaq që FILOZOFIA E VËRTETË, pos tjerash është edhe mendim i thellë, i lartë i gjërë dhe i gjatë skajshmërisht !?!!!

    Reply to this comment
  36. Mal Uka October 27, 23:18

    Dheu i drenices e ka nje karakteristike E ta thash ma lart
    se kur bjen shi , laget behet lloq Por ngjitet per te mathne
    e veshterson te hecmen ! Granit nuk ki kuptue as kete
    thanje Ndersa per Ukshinin e ndjere Ti flet qe ia ki mesue emnin ne letra E une e njof te gjalle ! Emnin tim nuk e kam nofke Po keshtu me kan emertue kur kam linde Ndoshta te nxitur prej namit te Brigades
    se Mal Sadikut ! Po qe ketu po perfundoj nga se
    komunikimi me shkrim me ty eshte shpenzim material
    Kalofsh mire ne te folun vehte me vehte !

    Reply to this comment
  37. GRANIT DRENICA October 28, 07:30

    Mal Uka, a do përgjigje tjetër, apo të mjafton kjo, e mos ndoshta edhe të tepron ?!

    …Pra, gabim e paske emrin dhe mbiemrin, apo mbiemrin dhe emrin; prandaj dhe as mos u befaso, as mos u zemëro dhe as mos u hidhëro as me me veten dhe as me të tjerët, në asnjë rast, sepse kur kryesorën dhe fillesën e ke gabim, s’mund t’kesh asgjë TJETËR mirë tamam, mbarë tamam dhe siç duhet !?!

    …Po, jo vetëm dheu i Drenicës, kur lagët bëhet lloq; se, edhe çdo DHE kur lagët, ja bëhet lloq, ja bëhet llapurçinë, ose bëhet lloqmut o mutlloq; prandaj, sa mirë për mua që DHEU i Drenicës time, kur po u lagka po u bëjka vetëm lloq e jo më KEQ se kaq!?! …E, pse të ngjitet BALTA e Drenicës për të mbathurave dhe po t’vështirësojka në të ecur, edhe kjo ÇUDI e jotja, që mos t’thëm ultranaive, s’është hiçgjë, sepse lloqërat e “vendeve tjera” jo vetëm që të ngjiten për të mbathurave, por të ngjiten edhe lartë për këmbëve, nëse jo edhe më lartë…; mandej, jo vetëm që edhe të pengojnë në të ecur, lloqërat e “vendeve tjera” por gati-gati, edhe ta pamundësojnë të ecurit fare !?!

    …Pra, ngado që ta marrësh dhe ngado që ta shikojsh, prapëseprapë, Drenica qenka dhe është VËRTETË “LULE E BAJRAK” qoftë edhe në krahasim me vendet tjera edhe në Kosovë, edhe në këtë kontekst që ti, MAL po e konsideron dhe po e merr për TË METË; apo, si do t’thuash ti, Mal Uka, për këto sqarime dhe përgjigje t’mia ?!

    …Sa i përket faktit se “unë e paskam mësu emnin e Ukshin Hotit në letra kurse ti, Mal Uka po e njofshe të gjallë”, duhesh ta dish prej tashi sepse, po m’duket nuk po e dike se, ka njerëz që tërë jetën e vet, nuk dinë dhe nuk mundën ta shohin …as hundën e vet që e kanë ndërmjet syve, e ndërkaq mëtojnë t’i shohin …edhe yjet në qiell, ditumdrekë !?!!! …Madje-madje, ka aq shumë njerëz që e kalojnë edhe krejt jetën e vet, pa e njoftur aspak …as VETEN E VET, e lerë më dikë tjetër !?!!! …Porse, ka edhe njerëz që përpos që e njohin MIRË edhe veten e vet, i njohin edhe njerëzit, qoftë edhe që s’i kanë parë kurrë drejtpërdrejt, madje që i njohin edhe më mirë edhe sesa që edhe vetë ata njerëz e njohin veten e vet, apo, si po ta merr mendja ty, Mal Uka për këto ftillime dhe sqarime të GRANIT DRENICËS ?!

    …”Komunikimi me shkrim me mua, GRANIT DRENICËN, mund të jetë shpenzim matërial, porse mund të jetë …edhe kushedi sa herë më shumë PËRFITIM mendorë e moral, sesa që është shpenzim material; apo, si po ta merr mendja ty, Mal ?!

    …Ndonëse ti, Mal Uka ke mendim krejt të përkundërt, por, unë vërtetë kaloj më së miri kur flas me vetn time, sepse, në radhë të parë s’kam me kën të flas se, aq shumë njerëz, sidomos në këto kohë, janë ose MATËRIALISTË edhe të paarsyshëm, ndaj dhe domosdo janë edhe injorantë e idiotë, gati-gati si shtazët; prandaj, UNË -ma me dëshirë e ma përpara pranoj të flas me veten time sesa të FLAS me njerëz IDIOTË dhe me NJERËZSHTAZË por me dukje njerëzore !?!!!

    …Për më tepër, more MAL, ti nuk po e dike fare se -njeriu, së pari -pa folur me veten e vet dhe pa u marrur vesh me veten e vet, nuk di të flas dhe as nuk mund flas dhe as të merret vesh me askën tjetër !?!!!

    …Prandaj dhe PRANDAJ, o MAL, shqiptarët nuk i kanë punët hiç mirë, sepse shqiptarët, nuk folin dhe nuk merren vesh fillimisht me veten e vet para se me folë e me u marrë vesh me të tjerët!?!!! …Dhe, shqiptarët, ndoshta përgjithësisht, nuk FOLIN së pari -me veten e vet dhe nuk merren vesh së pari me veten e vet, sepse, NDOSHTA s’kanë më kën të flasin, ndaj dhe FRIKOHEN nga vetja e vet !?!!!

    Reply to this comment
  38. GRANIT DRENICA October 28, 07:49

    Mal Uka, a do përgjigje tjetër, apo të mjafton kjo, e mos ndoshta edhe të tepron ?!

    …Pra, gabim e paske emrin dhe mbiemrin, apo mbiemrin dhe emrin; prandaj dhe as mos u befaso, as mos u zemëro dhe as mos u hidhëro as me me veten dhe as me të tjerët, në asnjë rast, sepse kur kryesorën dhe fillesën e ke gabim, s’mund t’kesh asgjë TJETËR mirë tamam, mbarë tamam dhe siç duhet !?!

    …Po, jo vetëm dheu i Drenicës, kur lagët bëhet lloq; se, edhe çdo DHE kur lagët, ja bëhet lloq, ja bëhet llapurçinë, ose bëhet lloqmut o mutlloq; prandaj, sa mirë për mua që DHEU i Drenicës time, kur po u lagka po u bëjka vetëm lloq e jo më KEQ se kaq!?! …E, pse të ngjitet BALTA e Drenicës për të mbathurave dhe po t’vështirësojka në të ecur, edhe kjo ÇUDI e jotja, që mos t’thëm ultranaive, s’është hiçgjë, sepse lloqërat e “vendeve tjera” jo vetëm që të ngjiten për të mbathurave, por të ngjiten edhe lartë për këmbëve, nëse jo edhe më lartë…; mandej, jo vetëm që edhe të pengojnë në të ecur, lloqërat e “vendeve tjera” por gati-gati, edhe ta pamundësojnë të ecurit fare !?!

    …Pra, ngado që ta marrësh dhe ngado që ta shikojsh, prapëseprapë, Drenica qenka dhe është VËRTETË “LULE E BAJRAK” qoftë edhe në krahasim me vendet tjera edhe në Kosovë, edhe në këtë kontekst që ti, MAL po e konsideron dhe po e merr për TË METË; apo, si do t’thuash ti, Mal Uka, për këto sqarime dhe përgjigje t’mia ?!

    …Sa i përket faktit se “unë e paskam mësu emnin e Ukshin Hotit në letra kurse ti, Mal Uka po e njofshe të gjallë”, duhesh ta dish prej tashi sepse, po m’duket nuk po e dike se, ka njerëz që tërë jetën e vet, nuk dinë dhe nuk mundën ta shohin …as hundën e vet që e kanë ndërmjet syve, e ndërkaq mëtojnë t’i shohin …edhe yjet në qiell, ditumdrekë !?!!! …Madje-madje, ka aq shumë njerëz që e kalojnë edhe krejt jetën e vet, pa e njoftur aspak …as VETEN E VET, e lerë më dikë tjetër !?!!! …Porse, ka edhe njerëz që përpos që e njohin MIRË edhe veten e vet, i njohin edhe njerëzit, qoftë edhe që s’i kanë parë kurrë drejtpërdrejt, madje që i njohin edhe më mirë edhe sesa që edhe vetë ata njerëz e njohin veten e vet, apo, si po ta merr mendja ty, Mal Uka për këto ftillime dhe sqarime të GRANIT DRENICËS ?!

    …Komunikimi me shkrim me mua, GRANIT DRENICËN, mund të jetë shpenzim matërial, porse mund të jetë …edhe kushedi sa herë më shumë PËRFITIM mendorë e moral, sesa që është shpenzim material; apo, si po ta merr mendja ty, Mal ?!

    …Ndonëse ti, Mal Uka ke mendim krejt të përkundërt, por, unë vërtetë kaloj më së miri kur flas me vetn time, sepse, në radhë të parë s’kam me kën të flas se, aq shumë njerëz, sidomos në këto kohë, janë ose MATËRIALISTË edhe të paarsyshëm, ndaj dhe domosdo janë edhe injorantë e idiotë, gati-gati si shtazët; prandaj, UNË -ma me dëshirë e ma përpara pranoj të flas me veten time sesa të FLAS me njerëz IDIOTË dhe me NJERËZSHTAZË por me dukje njerëzore !?!!!

    …Për më tepër, more MAL, ti nuk po e dike fare se -njeriu, së pari -pa folur me veten e vet dhe pa u marrur vesh me veten e vet, nuk di të flas dhe as nuk mund flas dhe as të merret vesh me askën tjetër !?!!!

    …Prandaj dhe PRANDAJ, o MAL, shqiptarët nuk i kanë punët hiç mirë, sepse shqiptarët, nuk folin dhe nuk merren vesh fillimisht me veten e vet para se me folë e me u marrë vesh me të tjerët!?!!! …Dhe, shqiptarët, ndoshta përgjithësisht, nuk FOLIN së pari -me veten e vet dhe nuk merren vesh së pari me veten e vet, sepse, NDOSHTA s’kanë më kën të flasin, ndaj dhe FRIKOHEN nga vetja e vet !?!!!

    Mal, shqiptarët i kanë punët HIÇ MIRË dhe qysh në fakt i kanë, bash për mendtë që i kanë dhe për mendtë që nuk i kanë !?!!!

    Reply to this comment
  39. GRANIT DRENICA October 29, 10:22

    Përgjigje “Jak Boston”-it, në mes të komentit: “GRANIT DRENICA” dhe të komentit “Beli”

    “Jak Boston” !
    Pavarësisht komentit tënd, të shkurtër shumë dhe, i cili nuk mund të merret vetëm me një kuptim, unë, GRANIT DRENICA, sidoqoftë po të përgjigjem në komentin tënd në fjalë si vijon:

    Jak ! Enverist -jam i bindur se kam qenë …edhe kur kam qenë në bark të nënës! Dhe, pas lindjes time dhe më pastaj, gjithnje duke u vetëdijesuar ne çdo pikëpamje, gjithnje e më shumë e më fort -bëhësha edhe ENVERIST e MA ENVERIST, sepse, përherë e më shumë e vëreja, e konstatoja dhe u bindsha se Enver Hoxha ishte SHQIPTAR tama; se Enver Hoxha ishte SHQIPTARI më shqiptar nga të gjithë shqiptarët e gjallë dhe të vdekur; dhe, se, prandaj edhe ishte SHQIPTARI MË MBUSHAMENDËS për shqiptarinë e tij të vëretetë dhe të pastër nga të gjithë ishshqiptarët e gjallë e, qoftë edhe nga ata të vdekurit !!!

    …Deri para vitit 1990, kam qenë ENVERIST, posi; por, nuk kam qenë kaq katërqipërisht sikurse jam që prej pas vitit 1990 e deri më sot, sepse, veçanërisht deri në vitin 1990, propaganda Jugosllave, haptas dhe fshehtë, ka qenë aq e madhe dhe aq kundër enveriste sa, sot, gati është e pamundur që të besohe dhe të merret me mend; ndaj dhe gjithsesi që një propaganë aq e madhe dhe aq e tmerrshme, s’kishte si mos të ndikonte, qoftë edhe në enveristin më enverist të mundshëm të asaj kohe !?!

    “Jak”! …Sepse jam dëshmitar i sinqertë dhe i vërtetë i kohës, deri para vitit 1990, pranda dhe të them krejt vërtetësisht se, jugosllavët dhe Jugosllavia e deri para vitit 1990 më shumë iu ka frikuar Enver Hoxhës DHE Shqipërisë së Enver Hoxhës -sesa që iu ka frikësuar qofë edhe krejt BOTËS, apo, qoftë edhe cilit do qoftë vend tjetër në botë; dhe, për këtë jam dëshmitar i qindpërqind dhe plotësisht i palëkundur, edhe UNË VET !!!

    …Dhe, ai shqiptar dhe ai kosovar që do mendojë ndryshe dhe do t’thotë ndryshe SOT nga qysh thash, sapo thash, ai ose ka qenë gjithherë kundershqiptar dhe kunderenverist, i hapët dhe i fshehtë, apo ka qenë UDBASH i hapët dhe i fshehtë dhe -më kundërshqiptar edhe sesa më kundërshqiptarSHKIJËT dhe sllavët !!!

    …Dhe, kurrgjë nuk kanë qenë kundërshqiptar dhe kundër Shqipërisë dhe tokave tjera shqiptare -shqipfolësit kundërenveristë deri në vitin 1990, -sa dhe çka janë shqipfolësit (shqipfolëset) kundërENVERISTË/E që janë KUNDERENVERISTË/E -që prej pas vitit 1990 e dei më sot !?!!!” -Kjo s’do koment se po shihet dhe po vërtetohet plotësisht dhe skajshmërisht-vrazhdësisht, madje, edhe për çdo njeri , qoftë që nuk ka as fare KRYE, por që ka vetëm veshë për të dëgjuar dhe sy për të parë -se si bë dhe ku u katandis populli shqiptar dhe Shqipëria dhe si e çka po vazhdon të ndodh me popullin shqiptar dhe veçmas me Shqipërinë që prej pas vitit 1990 e deri më sot, apo -si do thuash ti, Jak?!

    …Prandaj, hiç pa u zgjatur më shumë kësisoj e në këtë temë, a nuk po del dhe a nuk po vërtetohet …edhe më shumë se plotësisht -se sa e arsyeshme paska qenë dhe qenka pse kam qenë ENVERIST dhe pse jam Enverist PLOTËSISHT dhe më shumë se kaq… -qoftë, edhe vetëm nga sa thash dhe vërtetova në këtë aspekt e në këtë aspekt !?!

    -Prandaj, JAK -pse kam qenë vazhdimisht ENVERIST dhe jam edhe aq sa më s’mban, jam, pos tjerash , edhe -aq KRENAR sa këtë KRENARI nuk do ta këmbeja as edhe me asnjë KRENARI tjetër -assesi !!!

    …Dhe, ta dish edhe ti, “Jak Boston” se -më përpara do kisha pranu dhe më shumë do kisha dëshiru që të isha …qoftë edhe LOPË me katër këmbë, ose edhe QENË; apo, edhe çkado qoftë tjetër edhe më keq edhe se kështu dhe kaq, sesa të isha shqiptarkundërenveristë -siç u bënë dhe që u bënë shqiptarët që u bënë -që prej pas vitit 1990 e pastaj …dhe deri më sot !?!!!

    Reply to this comment
  40. GRANIT DRENICA October 29, 19:14

    Idrejtohem këtu redaksisë së kësaj gazete”DITA” !

    Redaksi e nderuar e “DITËS”, sot, më 29.10.18, në mëngjes, jua kam dërguar një koment që ia drejtoj komentit të “Jak Boston” si përgjigje në komentin e tij që gjendet ndërmjet komentit të “GRANIT DRENICËS” dhe komentit të “Beli” që “Jak Boston” ma drejton mua e, që është koment me rëndësi dhe shumë me RËNDËSI, jam i bindur për këtë; por, që ju nuk e keni botuar deri tash, në orën 19 e 12 minuta !? Dhe, mua ma merr mandja se nuk e keni botuar. ose espse ju ka shpëtuar nga vëmendja; pra, nuk e keni vërjtur, ose, nuk e keni botuar dashtas!?! …Sidoqoftë, ju lus që ta botoni komentin në fjalë se, përndryshe s’kam si mos ta marr dhe si mos ta quaj se: -Nuk e keni botuar qëllimisht apo për arsye diskriminuese!?!

    Edhe po ju përshëndes me këtë rast !

    Reply to this comment
  41. GRANIT DRENICA October 29, 20:18

    “DITA”, shumë ju falemnderit për botuarjen e komentit në fjalë! GRANITI

    Reply to this comment
  42. Jusi February 22, 13:47

    Enver Hoxha.ka qen zadist
    ai ka brojt vetem kolltukun dhe asgje tjeter
    Shqiperia e pas trazirave dhe e sodit eshte vepra barbare e Barbarit enver
    po te ishte ai me imir pa dyshim se shqipria nuk do ishte ne kete gjendje
    Cfar ke mbjell ate do te korrish
    Nese e edukon femijen mir pa dyshim se do te jete i mire nese zdin ta edukojsh ateher sigurisht se zbehet i mire
    ai do digjet ne zjar pergjithmon per sa krime ka bere

    Reply to this comment
Shiko komentet

Komento

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*