Ushqimet për një mëngjes të pasur me vlera ushqimore

November 2, 2017 13:45

Ushqimet për një mëngjes të pasur me vlera ushqimore

Disa prej nesh shpesh për efekt kohe apo si pasojë e neglizhencës e braktisin ngrënien e vaktik të mëngjesit pasi e konsiderojmë jo të domosdoshëm.

Në fakt sipas studimeve ndërkombëtare vakti i mëngjesit është baza dhe i patjetërsueshëm për fillim e një dite të mbarë dhe energjike.

Ja një listë me 12 ushqimet më të mira për të ngrënë në mëngjes:

  1. Vezë

Studimet kanë treguar se nëse hahet vezë në mëngjes rriten ndjenjat e plotësisë, zvogëlon futjen e kalorive në vaktin e ardhshëm dhe ndihmon në mbajtjen e nivelit të qëndrueshëm të sheqerit në gjak dhe nivelit të insulinës.

  1. Kos grek

Kosi grek është i butë, i shijshëm dhe ushqyes. Është bërë duke shtypur hirrë dhe lëngje të tjera nga gjizmat, të cilat prodhojnë një kos të kremuar që është më i koncentruar në proteina.

  1. Kafe

Kafeja është një pije e mahnitshme për të filluar ditën tuaj. Është e lartë në kafeinë, e cila është treguar për të përmirësuar gjendjen shpirtërore, vigjilencën dhe performancën mendore.

  1. Drithëra të mëngjesit, tërshëra

Tërshëra është zgjedhja më e mirë e mëngjesit për dashamirët e drithërave. Tërshëra është e përbëra nga molekula të cilat përmbajnë një fibër unike të quajtur beta-glucan. Kjo fibër ka shumë përfitime mbresëlënëse shëndetësore, duke përfshirë uljen e kolesterolit.

  1. Farërat e Chia

Fara Chia kanë jashtëzakonisht kalori. Ato janë gjithashtu një nga burimet më të mira të

fibrave. Farat Chia janë farëra të zeza të imëta nga bima Salvia Hispanica, e cila është e lidhur me nenexhik. Kjo bimë rritet vetvetiu në Amerikën e Jugut.

  1. Manferra

Manaferrat janë të shijshme dhe të mbushura me antioksidantë. Llojet popullore përfshijnë boronica, raspberries, luleshtrydhe dhe manaferra. Ato kanë nivel më të ulët në sheqer se shumica e frutave, por më të lartë në fibra. Në të vërtetë, manaferrat ofrojnë secila 8 gramë fibra mbresëlënëse në filxhan. Për më tepër, një filxhan i manave përmban vetëm 50-85 kalori, në varësi të llojit.

  1. Arra

Arra janë të shijshme, të kënaqshme dhe ushqyese. Ato janë një shtesë e mirë për mëngjes për shkak se po mbushin dhe ndihmojnë në

parandalimin e shtimit të peshës. Edhe pse arrat kanë kalori të larta, studimet sugjerojnë që ju të mos thithni të gjithë yndyrën në to.

  1. Çaj jeshil

Çaji jeshil është një nga pijet më të shëndetshme në planet. Ai përmban kafeinë, e cila përmirëson gatishmërinë dhe humor, së bashku me ngritjen e normës metabolike. Çaji jeshil siguron vetëm 35-70 mg kafeinë në filxhan, që është rreth gjysma e sasisë në kafe.

  1. Proteina të trazuara

Një tjetër mënyrë e shkëlqyer për të filluar ditën është me një proteina të trazuara ose gojëmjaltë. Mund të përdoren disa lloje të pluhurave të proteinave, duke përfshirë proteina të hirrës, vezës, soje dhe bizele.

  1. Fruta

Frutat mund të jenë një pjesë e shijshme e një mëngjesi ushqyes. Të gjitha llojet e frutave përmbajnë vitamina, kalium, fibra dhe kanë nivel të ulët në kalori. Një filxhan frutash të copëtuara siguron rreth 80-130 kalori, në varësi të llojit.

  1. Fara liri

Farat e lirit janë tepër të shëndetshme. Ato janë të pasura me fibra të trashë, që ju ndihmon të ndiheni të plotë për disa orë pas ngrënies.

Farat e lirit gjithashtu mund të përmirësojë ndjeshmërinë e insulinës dhe të zvogëlojë nivelin e sheqerit në gjak, si dhe të mbrojë kundër kancerit të gjirit.

  1. Gjiza

Gjiza është një ushqim fantastik për mëngjes. Është e lartë në proteina, e cila rrit metabolizmin, prodhon ndjenja të plotësisë dhe zvogëlon “hormonin e urisë” ghrelin.

November 2, 2017 13:45
Komento

Ende pa komente

Ende pa komente!

Je i mirëpritur. Bëhu i pari që komenton këtë artikull. Kujdes etikën.

Komento
Shiko komentet

Komento

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*