Xhelil Gjoni: Kam dyshime për vdekjen e Hysni Kapos

April 4, 2016 11:08

Xhelil Gjoni: Kam dyshime për vdekjen e Hysni Kapos

DITA ka rihapur këto ditë një diskutim në lidhje me vdekjen e Hysni Kapos.

Pas botimeve të një ditari të ish-shoqëruesit të Kapos, ish-mjeku personal, Dine Abazi thotë se ai ishte i sëmurë nga zemra dhe nga diabeti.

Ndërkohë ai thotë se kanceri në pankreas iu shfaq papritur.

Lidhur me botimet në DITA ka reaguar sot edhe Xhelil Gjoni, ish-sekretar i Parë i PPSH-së për Tiranën dhe kunat i familjes Kapo.

Ai thotë se në klinikën franceze, Kapos iu bë një kurim çnjerëzor.

Gjoni ka dyshime se Kapo mund të jetë eliminuar.

“Nëse do të sjell në vëmendje një deklaratë të Nesti Nases, do që thosha se nuk përjashtohet dhe eliminimi i tij. Në gjyqit kundër Kadri Hazbiut, ish-ministri i Jashtëm, Nesti Nase tha se Andropovi, kreu i KGB-së dhe ministër i Brendshëm i Bashkimit Sovjetik i ishte shprehur se rruga për të eliminuar Enver Hoxhën ishte duke eliminur Hysni Kapon. Nestin nuk e detyroi kush ta thoshte këtë deklaratë në gjyqin që i bëhej atij”- thotë ai në gazetën Panorama

I pyetur nëse mendon se mjekët francezë kanë qenë të kompromentuar nga agjenturat, Gjoni thotë:

“Herën e dytë, shoku Enver dërgoi Ramiz Alinë në Paris që të qëndronte pranë Hysni Kapos. Por rezultoi se Ramizi mori vajzën e tij dhe nuk u mor fare me Hysniun. Por di që Hysniu nuk e afroi fare, i qëndroi ftohtë. Gjithashtu Hysniun e shoqëronte edhe Llambi Ziçishti. Hysniu kishte kërkuar që të operohej në Shqipëri me Petri Gaçen, por mjekët francezë këmbëngulën që ai të shkonte në Paris. Madje Petrit Gaçen e nxorën jashtë operacionit në Paris. Nuk të thonë gjë këto fakte ty??”

April 4, 2016 11:08
Komento

34 Komente

  1. N.VJOSA April 4, 11:43

    Xhelili ka nje llogjike te hekurt.Dhe faktet qe sjell nuk ja hedh dot poshte.
    O Dita,
    Jam kurjoz te intervistoni Xhelilin , si e vlereson Ramiz Aline por vecanrisht Sali Kameleonin, te cilin Xhelili e njeh mire edhe kur ish Kryeredaktor i ZP, por sidomos kur ish ne KP Tiranes dhe ne KQ….!
    Xhelili eshte njeri me karakter dhe eshte i sakte ne vleresimet e tij.

    Reply to this comment
    • Kopenhagen April 4, 16:09

      Pa marre parasysh kush eshte Xhelili, kur semuresh ne Pankreas nga kanceri, i ke ditet e numeruara, kjo vlen edhe sot 30 e ca vjet pas vdekjes se H. Kapos.
      Eshte lloji me i keq i kancerit, dhe e vetmja gje qe mundesh tu urosh njerezve kur i ze kjo semundje eshte qe ta kene ikjen sa me te shpejte.
      As ne USA dhe as gjekundi tjeter nuk gjen shpetim. 80% e rasteve vdesin brenda 9 muajve, kush kalon 1 vit hyn tek jetegjatet.
      Lerini perrallat dhe halucinacionet.

      Reply to this comment
    • lura April 4, 16:12

      xhelili ka rjedhur

      Reply to this comment
    • Pilo Lala April 4, 21:15

      Xhelili ka te drejten e tij te dyshoje, per inat te Berishes.
      Por ndersa ne Bashkimin Sovjetik, Agjenturat donin te helmonin Stalinin, ne Shqiperi filluan nga zevendesat?
      Kjo eshte absurde.
      Nje mi si Sali Berisha nuk mund te sajonte gjithe keto gjera.
      Kanceri Pankreasit u vertetua nga analizat qe i bene edhe ne Shqiperi.
      Eshte njesoj sikur mbas vdekjes se Berishes, te dalin dhe te thone qe donin ti benin 20 atentate.
      Berisha eshte i lire, dhe ka dore ne cdo krim ne keto 25 vjet.
      Po te duan ta vrasin, e kthejne me by.th perpjete per nje jave.

      Reply to this comment
  2. Shqiptari April 4, 12:06

    Edhe kur flitet per vdekje te Hysniut edhe kur flitet per eleminim te Mehmetit, del perhere hija e Ramiz Alise prane. Ky nuk mund ti kish keto plane pa nje bekim te pa kursyer nga Nexhmija, me te cilen formonte nje kopje me nje mendje.

    Reply to this comment
  3. anticensurë 25642654 April 4, 12:34

    “Nuk të thonë gjë këto fakte ty??”
    më në fund e tha diçka dhe xhelua!!po ku ishe mo xhelo??po sta kemi dëgjuar zëri prej kohësh,kujtuam se kishe larë lesh?!
    sidoqoftë qënke gjallë!!para se të vësh në dyshim po qe e mundur na jep ndonjë sqarim,se mos na ikën si ramizi dhe hekri e nuk na lë ndonjë të dhënë të saktë,për atë që pregatitët kundër mehmetit kadriut llabëve dhe feçorit!!
    ti ishe një nga hartuesit e sinoptikës së enverit o xhelo!!enveri kishte shku për lesh në atë kohë ti ishe si luli me buz të kuqe dje,”yll në rritje” i politikës shqiptare,apo jo??
    pasi nuk mundët të vërtetonit si me tortura dhe me dëshmitarë të rremë vizitën e kadriut tek mehmeti,pasi vetë nexhmija tha para pak kohe se nuk ka qënë kadriu ai që ka shtirë kundër mehmetit,pasi po ajo tha se mehmeti nuk ka qënë tradhëtar por ishte tërbimi i enverti pas vetvrasjes së mehmetit që e bëri atë poliagjent dhe i shkatërroi jo vetëm ati j familjen por dhe disa familje të tjera,ti na vjen pas idajet be qirit me eotinë e re se hysniun e paskan eleminuar!!
    shko mor bëj shurrën,në kuptimin figurativ se në të vërtetë të kanë vënë pampers!!
    në do të thuash ndonjë gjë thuaj për prapaskenat që keni bërë për luftën për pushtet që keni bërë në atë politikë të pjerdhur!!flit për këta ndyrësira që na vure në krye dhe u fshehe si urithi në vrimë të halesë!!
    itrashë mbete gjatë gjithë kohës!!si në rini dhe në pleqëi!!si ti dhe yt bir!
    kot si thonë “bëmë të të ngjaj”!!

    Reply to this comment
    • Lilolabja April 4, 17:12

      Koment i shkelqyer,Antiçensure!
      Keta jane soisezet e atij sistemi qe me makinacionet me te ndyra hengren kuadrot me te mire qe kish nxjerre nxjerre laberia,u kujtua plehra per te na folur per Hysniun
      Memecit i erdhi goja. Soisezet e atij sistemi na ben peshqesh keta te sotmit. keta e shiten dhe e blene kete vend si ju deshi qejfi.

      Reply to this comment
  4. ODISEJA April 4, 13:40

    VRASESI I HESHTUR KA QENE RAMIZ ALIA DHE NEXHMIJE XHUNGLINI HOXHA DY MALOKE TE PABESE DHE TE POSHTER TERE JETEN

    Reply to this comment
  5. e verteta April 4, 14:21

    Pavaresisht se kush eshte Xhelili, nuk duhet spostuar diskutimi me c’eshte ky e ai, por cfare thote ai. Dhe ajo qe ai thote, te nxjerr ne perfundimin, se Ramizi kish plan qe heret qe te eleminonte tre ata persona qe e pengonin te zinte vendin e Enverit, dhe qe te tre i eleminoi me radhe: Filloi me Hysniun, vijoi me Mehmetin dhe e perfundoi me Kadriun. Por duhet te tregoi te verteten Nexhmia, e cila ka qene bashkpuntore me Ramizin ne kete skenar, ndoshta edhe prapa kurrizit te Enverit, duke e bindur ate me informacionin e rreme qe i jepnin.
    Nexhmie Hoxha duket qe ia ka pas me hile Enverit, pasi po ta kish dashur, ajo do kish dale e do kish treguar te vertetat e atij skenari, me qellim qe te mos e akuzoi neser historia Enverin pse vrau shoket e tij, por te thuhet e verteta qe Enverin ne kete valle e futi vet ajo, me qellim qe Ramizi te merrte pushtetin. Pse e beri kete Nexhmija, kete e di vetem ajo dhe kete duhet ta thote. Nese nuk e thote, atehere do te besojme ate cka ka thene para 10-14 vitesh i biri i saj, Sokoli: “Nena ime nuk ka tradhetuar Enver Hoxhen, ajo ka tradhetuar kombin”.

    Reply to this comment
  6. Claus April 4, 14:50

    Nga na doli ky Xhelili per te na shprehur mendimet e tij?
    Xhelili, ky dallkauk qe u habit dynjaja kur e mori Ramiz Alia ne KQ duke e sjelle nga Dibra, Mati a Kruja nga i dolen aferat imorale kur ishte i “pari i katundeve” ose me mire sekretar i pare ne keto rrethe eshte mire te kaloje pleqenine e tij dhe te mso hape shume pete lakrori me Hysnine a Ramizin te dy te vdekur.
    Ka bere lene shume gjurme ky njeri ne ato rrethe ku ka qene, ka qene nje sektar i terbuar, por papritur Ramizi na e solli ne Tirane si nje njeri liberal dhe plot mendime demokratike!!!!!
    Edhe ky e njeh mire Berishen, por edhe Berisha e njeh mire ate. Nese ka shpetuar, ka shpetuar se erdhi ne Tirane muajt e fundit kur regjimi po binte, duke lene pas tere ato bema ne ato rrethe ku kishte qeverisur, rrethe te dores se trete, por ishin dhe rrethe kufitare ku nuk ka qene fare pa gje.
    Rri ne ate qoshe o Xhelil xhelati se te njihte mire Tirana dhe Shqiperia se kush ke qene ishe lidhur me klanin Kapo, Kondi, Myftiu, Nesho qe te shpetonin nga ndonje situate e “veshtire” ku bije ndonjehere nga epshet. Kishin oksigjen shume Dibra dhe Kruja dhe nuk dije ku ti shfryje. Nepotizmi i Xhelilit ishte per librin “Guinnes”.
    Pa le kur thone qe Xhelili ishte njeri me karakter!!!!
    Mire kali qe na ngordhi por as mizat nuk na lene rehat.

    Reply to this comment
    • Lilolabja April 4, 17:16

      Kete e njeh shmire Marçela e Tiranes!

      Reply to this comment
    • N.VJOSA April 4, 18:09

      Ore @Claus, ore plehre,
      Qenke nje thashethemexhi i kategoris nderkombetare!
      Doktor i shkencave per thashetheme!
      I nje kategorie me kete Nastradin Pordhen qe di vetem te shpif!
      Xhelili te vendos ty ne maje te kembes se mesit, qofte nga shkolla qe ka, nga pervoja dhe nga karakteri…!
      Xhelilin nuk e ngriti Ramiz Alia, por puna dhe zgjuarsia e tij, qofte ne shkolle, eshte nje nga te paktet intelektuale qe u pregatit ne shkollat me te mira kohes, jasht vendit, por dhe ne pune kudo qe punoi shkelqeu!
      Kur u prish sistemi, u aktivizua maqineria e baltes, edhe kuder Xhelilit, dhe ti je pjese e kesaj maqinerie,apo keshtu te ka mesuar Janulla?!…

      Reply to this comment
      • Claus April 4, 18:54

        Pa shish, pa shih na qenka nxehur Neti i lumit Vjose dhe po na merr ne mbrojtje Xhelilin nga Vjena!!!!
        Sa kam qeshur. E po mire o “Neti” meqe u merrkam me “thashetheme” a po me jep nje pergjigje nese kjo qe po te shkruaj me poshte ka qene thashethem?

        Ishte plenumi ku po lincohej Kadri Hazbiu andej nga vitet 1983. Ka qene momenti kur pasi kishin folur Shefqet, Hekuran, Ramiz a Aranit, a ku ta di une, ngrihet dhe Xhelili yt dhe ngre nje “akuze shkaterronjese” kunder Kadri Hazbiut!!!

        Dhe e di cfare i thote: “Perse ti Kadri nuk i the Mehmet,Shehut, kur te sinjalizova une se djali yt (i Mehmetit) ka shfaqje te huaja?”
        “Po mire, thote Kadriu i djersitur, perse nuk ja the ti shoku Xhelil si Sekretar i pare i Tiranes ne rruge partie”?
        “Perse e donit me sufler nga une?”
        “Ja thonit vete atij”!!!

        Pati ilaritet ne salle per ate “akuze” qe ishte me se qesharake por Xhelili i nxehur qe kishte “gjetur armikun” ne radhet e Partise u kthye nga Enver Hoxha per te marre aprovimin e tij.
        Ja pra qe ai te merrte erzin. Une te thashe, ai me tha, perse i the dhe perse nuk i the, kjo e tere ishte akuza kunder ministrit Kadri Hazbiu!
        Eshte qesharake apo jo i nderuar Neti?!
        Nga ai moment Xhelili fitoi simpatine e Hoxhes si njeri besnik i partise.
        Te merrte erzin Xhelili ne ate kohe, por si duket duke qene ne klanin Kapo ja hodhi burgut se te tjeret u dergjen me Ramiz dhe me Prokop, po Xhelili perse jo, xhanem?
        Po kete thashethem e kisha?
        Jep te lutem pergjigje!

        Reply to this comment
        • N.VJOSA April 4, 21:48

          @Claus,
          Te kisha menduar me te zgjuar por qenke “peshë e lehte”
          fare…
          Me siguri, po te ishe ti Claus, ne vend te Xhelilit, do i kishe thene Enver Hoxhes.:
          -Ti shoku Enver je nje njeri i poshter, ti po merr ne qafe Kadriun dhe une nuk jam dakord mety… Bile do te kerkoj qe ti te perjashtohesh nga Partia dhe te arrestohesh e te hysh ne burg…
          Or Trap, a e mendon dot situaten e atyre viteve dhe se çfare autoriteti kish Enver Hoxha?!…
          Kur fliste ai, njerzit mendonin se ai i kish te gjitha te dhenat ne tavoline dhe kish ne dore mbare Shqiperine me nje kontroll mbi popullaten dhe mbi ngjarjet,qe do ta kish zili dhe shteti me i kontrolluar i botes!!!…
          Jane ca si puna jote o Claus,qe behen trima pas lufte dhe kengetare pas dasme…
          Dhe difekti yt kryesor eshte se i shkeput ngjarjet nga koha kur kane ndodhur…Mos harro, i nderuar, se E.Hoxha, pikerisht se i pikonte Tavani nga te gjitha anet, u kish prere Koken shokeve te tij me besnik, midis tyre edhe ndonje qe ne kohen e luftes, i kish shpetuar Jeten…
          Te kekosh nga Xhelili qe te dilte si kundershtar i Hoxhes, kur, diskutohej M.Shehu, Gjenerali Legjendar i Luftes Antifashiste, Kryeministri me jetegjate i Shqiperise, … E te tjera,e te tjera…do ishte nje Donkishotllek i paster dhe duhej ti thoshje burgut hapu…!
          Enver Hoxha ne ate kohe ish si nje Perendi, qe i kish te gjitha çesat ne dore dhe njerzit e dinin mire me cilin kishin te benin…
          Ah, me fal, Claus, po te ishe ti, me siguri si trim qe je, do kishje bere namin…
          Eh, medet, sa trim behet ky Clausi yne sot, pas 40 vjetesh…

          Reply to this comment
          • anticensurë 25642654 April 5, 11:07

            neti
            ti e di fare mirë që për clausin nuk kam as më të voglin respekt!!e di gjithashtu përse!sepse megjithëse nuk është një i prapambetur mendor ai shkruan si i tillë!!sepse ai është 100%antishqiptar dhe një progrek i ndyrë!!
            POR sidoqoftë llogika nuk i mungon!!
            ato që ai ka shkruar për xhelilin janë mëse të vërteta!!ka qënë vetëm një skuth dhe asgjë më tepër!skuth po tregohet dhe sot që askush nuk i vë koburen në kokë!!në të njëjtë mënyrë po përpiqet dhe sot të fitojë diçka,pavarsisht se është me një këmb në varr!
            neti e di përse??
            sepse është një njeri pa shtyllë kurrizore!!sepse është një larush një hienë!
            neti ti e di fare mirë se në të tërë shkrimet e saj nexhmija ka rehabilituar tërë ish shokët e envertit të pushkatuar ndër vite!duke filluar nga nako spiro!vitin e kaluar në një farë mënyre rehabilioj dhe ata që i kishte nëmur deri dje!!mehmetin dhe kadriun!!
            është vërtetë ajo që thua ti!!
            FRIKA!
            ajo frikë që ishte mbjellë gjithandej!!aq sa është e vërtetë që ai(si dhe shumë të tjerë,si dhe gjithë populli,nuk përjashtoj ASKËND)kishte mundësinë të vepronte ndryshe!!
            AQ SA ËSHTË E VËRTETË SE NE TË GJITHË MUND TË VEPRONIM DHE NDRYSHE!!
            ne kishim mundësinë e kuptimit të situatës,zgjedhjes së veprimit tonë!!
            NE,SHUMICA NË KOHË DHE RRETHANA TË CAKTUARA,NGA PADITURIA,NGA BINDJA,NGA FRIKA A PABURRËRIA,BËMË ATË QË NUK DUHET TË BËNIM!!
            kështu neti,kanë qënë punët!!nuk mund të ndryshojmë gjë për të shkuarën!nuk mund të riparojmë dëmet e së shkuarës!
            POR ajo që mund të bëjmë është mësimi nga e shkuara!nga gabimet,fajet e brezave paraardhës,tonat personale!!ti riparojmë ato në veprimtarinë tonë të përditëshme!të mos i ripërsërisim SOT!
            unë po përpiqem!kuptohet me sa mundem!me sa më lejon zgjuarsia time modeste!!mund të jem dhe gabim,por mendoj për të shkuar më përpara!!
            kurse ti jo vetëm që ke pasur atëherë frikë,si dhe unë,por ke dhe sot!!ti ke mbetur i njëjtë si atëherë!!ndryshe nga ajo kohë kur kishim të tërë frikë nga një,ti sot je kundër njëshit kundërshar dhe pro njëshit tënd!!ose më mirë të themi ke mbetur besnik fanatik i anës tënde!pavarsisht se në një farë mënyre me nënndërgjegje e kritikon dhe e mbron në të njëjtën kohë:”Te kekosh nga Xhelili qe te dilte si kundershtar i Hoxhes, kur, diskutohej M.Shehu, Gjenerali Legjendar i Luftes Antifashiste, Kryeministri me jetegjate i Shqiperise, … E te tjera,e te tjera…do ishte nje Donkishotllek i paster dhe duhej ti thoshje burgut hapu…!”
            nëse xhelili nuk pati bithë atëherë ti dilte kundër enverit,të paktën të mos hajë mut sot kur enveri ka vdekur!!kjo intervistë ose thëje e xhelil gjonit nuk është gjë tjetër veçse tregues injorance,veprim donkishotesk i tij për të quajtur të vërteta ato që u sajuan gjat diktaturës!!ai ka qënë jo vetëm frikacak por dhe budalla që vazhdon e i beson dhe përpiqet ti vërtetojë me budallallëk ato të pavërteta të asaj kohe!!
            për xhelon nuk më kërcet fort o neti,por për ty nuk di si ta them!?po tregon një mungesë zgjuarsie të papërshkrueshme!!emocioni të ka zëvëndësuar llogikën,racionalitetin!!
            shkrimet e tua kanë qënë gjithnjë emocionale,por kanë pasur dhe racionalitet,kanë pasur llogjikë në to!!sot ka mbetur vetëm emocioni dhe fjalët

  7. nuk ka tym pa zjarr April 4, 15:10

    Me kancer pankreasi edhe sot mbas 40 vjeteve nuk mund te rrosh me shume se gjashte muaj

    Reply to this comment
  8. beni April 4, 15:46

    Nuk ka qen me burr i mir se enver hoxha ky lab i laberise po hajt se kshu u mbyten me njeni tjetrin islamo komunistet,te pakten ky u martua me ortodokse ja beri mutin myslimanes gruas se pare!
    Mundet te beheshe ndryshe shqiperi nga hysniu?

    Reply to this comment
  9. Haram Buka April 4, 16:13

    Ik o Xhelil dhe keta koqet qe meren ala me Hysni Kapon e bastardet e tjere.Pak i bete ketij vendi, ala doni.Ju dhjefsha jeten dhe vepren tuaj te ndyre nga fillimi ne fund.Xhelili, kurvari dhe ekstremisti del evliha, ptu te dhjefsha jeten tende te ndyre.

    Reply to this comment
  10. LLL April 4, 16:54

    Kjo puna e Hysniut u bë një tërkuzë e gjatë . Nuk kuptohet ç’gjellë gatuajnë , ku duan të dalin ?!
    Po na e lartësoni e hyjnizoni Hysniun, sa s’ka ku vete më!
    Hysniu përfaqësonte në udhëheqje Vlorën , krahinën që dha më shumë se të tjetët në Luftën për liri . U zgjodh Hysniu jo si më i dituri , jo si më trimi , jo se kishte më
    shumë merita ! U zgjodh se ishte peqe-lepe ndaj Enverit , ndaj Miladinit , ndaj Mugoshës , ndaj Liri Gegës …. Ishte buzagaz , me fjalë të tjera ” ishte besnik i Partisë ” .
    Për ti qëndruar besnik Enverit , Hysniu tradhetoi Luftën Idealin , shokët , popullin!
    Enveri , Mehmeti , Hysniu nuk janë udhëheqës partie . Ata janë Banda në krye të Partisë ! Është në moralin e Bandës që banditët të eliminojnë njëri- tjetrin .
    As më pak e as më shumë , kështu ndodhi tek ne !
    Ndodhi profecia e Sejfulla Maleshovës e thënë në Berat , në tetor1944 :
    ” në qoftë se nuk do merren masa , kjo Parti do degjenerojë në një bandë kriminelësh “

    Reply to this comment
  11. Lili April 4, 18:29

    Cfare perralla na tregoni?
    Siç thot shqiptari, ne cdo here qe behet nje gje per te zezen e kombit shqiptar ,ralle alia na del aty. E pa pelqimin e Nexhmijes ai asgje nuk bente.
    Pra pyetja eshte pse Nexhmija eliminoj japin,e pastaj Mehmet shehun?

    Reply to this comment
  12. Arben April 4, 19:17

    E KUJT I PLASI CFARE KE TI O SHOK,

    ENVERI JU PERDORTE SI MARIONETA, DHE KUR I MERZITESHIT, JU HIDHTE NGA KATI I 5-TE.

    VAZHDOI KESHTU, DERISA NJE DITE VENDOSIN TE TJERET TE HEDHIN ATE NGA KATI I 5-TE.

    IK MORE INJORANT.

    Reply to this comment
    • anticensurë 25642654 April 5, 11:11

      a thu ta ken kopju ka enveri dhe ata të tutë,të ISISit,hedhjen e njerzve nga katii 5të??
      ëëë turku arben??

      Reply to this comment
    • anticensurë 25642654 April 5, 12:11

      a thu ta ken kopju ka enveri dhe ata të tutë,të ISISit,hedhjen e njerzve nga katii 5të??
      ëëë turku arben??
      neti
      ti e di fare mirë që për clausin nuk kam as më të voglin respekt!!e di gjithashtu përse!sepse megjithëse nuk është një i prapambetur mendor ai shkruan si i tillë!!sepse ai është 100%antishqiptar dhe një progrek i ndyrë!!
      POR sidoqoftë llogika nuk i mungon!!
      ato që ai ka shkruar për xhelilin janë mëse të vërteta!!ka qënë vetëm një skuth dhe asgjë më tepër!skuth po tregohet dhe sot që askush nuk i vë koburen në kokë!!në të njëjtë mënyrë po përpiqet dhe sot të fitojë diçka,pavarsisht se është me një këmb në varr!
      neti e di përse??
      sepse është një njeri pa shtyllë kurrizore!!sepse është një larush një hienë!
      neti ti e di fare mirë se në të tërë shkrimet e saj nexhmija ka rehabilituar tërë ish shokët e envertit të pushkatuar ndër vite!duke filluar nga nako spiro!vitin e kaluar në një farë mënyre rehabilioj dhe ata që i kishte nëmur deri dje!!mehmetin dhe kadriun!!
      është vërtetë ajo që thua ti!!
      FRIKA!
      ajo frikë që ishte mbjellë gjithandej!!aq sa është e vërtetë që ai(si dhe shumë të tjerë,si dhe gjithë populli,nuk përjashtoj ASKËND)kishte mundësinë të vepronte ndryshe!!
      AQ SA ËSHTË E VËRTETË SE NE TË GJITHË MUND TË VEPRONIM DHE NDRYSHE!!
      ne kishim mundësinë e kuptimit të situatës,zgjedhjes së veprimit tonë!!
      NE,SHUMICA NË KOHË DHE RRETHANA TË CAKTUARA,NGA PADITURIA,NGA BINDJA,NGA FRIKA A PABURRËRIA,BËMË ATË QË NUK DUHET TË BËNIM!!
      kështu neti,kanë qënë punët!!nuk mund të ndryshojmë gjë për të shkuarën!nuk mund të riparojmë dëmet e së shkuarës!
      POR ajo që mund të bëjmë është mësimi nga e shkuara!nga gabimet,fajet e brezave paraardhës,tonat personale!!ti riparojmë ato në veprimtarinë tonë të përditëshme!të mos i ripërsërisim SOT!
      unë po përpiqem!kuptohet me sa mundem!me sa më lejon zgjuarsia time modeste!!mund të jem dhe gabim,por mendoj për të shkuar më përpara!!
      kurse ti jo vetëm që ke pasur atëherë frikë,si dhe unë,por ke dhe sot!!ti ke mbetur i njëjtë si atëherë!!ndryshe nga ajo kohë kur kishim të tërë frikë nga një,ti sot je kundër njëshit kundërshar dhe pro njëshit tënd!!ose më mirë të themi ke mbetur besnik fanatik i anës tënde!pavarsisht se në një farë mënyre me nënndërgjegje e kritikon dhe e mbron në të njëjtën kohë:”Te kekosh nga Xhelili qe te dilte si kundershtar i Hoxhes, kur, diskutohej M.Shehu, Gjenerali Legjendar i Luftes Antifashiste, Kryeministri me jetegjate i Shqiperise, … E te tjera,e te tjera…do ishte nje Donkishotllek i paster dhe duhej ti thoshje burgut hapu…!”
      nëse xhelili nuk pati bithë atëherë ti dilte kundër enverit,të paktën të mos hajë mut sot kur enveri ka vdekur!!kjo intervistë ose thëje e xhelil gjonit nuk është gjë tjetër veçse tregues injorance,veprim donkishotesk i tij për të quajtur të vërteta ato që u sajuan gjat diktaturës!!ai ka qënë jo vetëm frikacak por dhe budalla që vazhdon e i beson dhe përpiqet ti vërtetojë me budallallëk ato të pavërteta të asaj kohe!!
      për xhelon nuk më kërcet fort o neti,por për ty nuk di si ta them!?po tregon një mungesë zgjuarsie të papërshkrueshme!!emocioni të ka zëvëndësuar llogikën,racionalitetin!!
      shkrimet e tua kanë qënë gjithnjë emocionale,por kanë pasur dhe racionalitet,kanë pasur llogjikë në to!!sot ka mbetur vetëm emocioni dhe fjalët

      Reply to this comment
  13. Mark uk April 4, 21:25

    Po pse nuk ke folur ne ate kohe more .Te nje shume mire Tirana dhe gjith shqiptart se cfar halejet ke qene.Apo flettani qe te kan rene trut ne byth se jo ne qaf.

    Reply to this comment
  14. N.VJOSA April 5, 14:24

    @anticensurë,
    As ti as une dhe kushdoqofte nuk pretendojme tè themi gjithçka e te mos gabojme…Secili ka mendimet e tij, sipas pervojes pesonale, bindjeve te tija te cilat nuk formohen as as ne nje dite,as ne nje muaj, as ne nje vit…
    Jam dakord me ty qe secili mund te flas sot ashtu sic mendon, kete kam kerkuar dhe une per Xhelilin, ne komentin e pare te ketij shkrimi…
    Por nuk detyron dot kend te te shprehet se dua une apo do ti…Ti ke mendimin tend per Xhelilin…Une kam mendimin tim.Nuke di si e dhe sa e ke njohur ti, por une kam patur njohje direkte dhe per nje kohe jo të shkurter…Nuk ti them dot te gjitha ketu, por kushedi edhe takohemi, mali me malin nuk takohen…Ti thua per Xhelon se eshte skuth…Une them se eshte nje njeri me karakter, aq sa dhe si e kam njohur une…Dhe shkallet karieres ai i ka bere krejt normale, ne fillim gazetar, pastaj shef redaksie per nje rubrike, pastaj zvendeskryeredaktor, kryeredaktor, e me tej ne funksione partie…Ti thua se pse nuk kritikon Xhelili sot.Eshte nje e drejte etij, te flase ose te heshte.mendo per nje moment se njerzit kanë sedren e tyre, kane drejtuar ne nje sistem tjeter dhe bindjet e tyre, nuk i detyron kush ti nderrojne.
    Ti thua per mua se kam ende frike…Nga kush?…
    Anticensure, secili ka karakterin e tij dhe njohjet e tij, pervojen e tij.Gaboi nje here Babai im, duke share E.Hoxhen, dhe e di une se sa kam vuajtur nga nje nxitim i tij…Do te tregoj nje episod te shkurter.Gjate Luftes, ne nje formacion partizan u aktivizua dhe Babai.Ishte 17 vjec.Djal i vetem.E ëma, dmth, gjyshja ime shkoi dhetakoi komandantin e formacionit antifashist.Dhe ju lut qe te birin te mos ta merrte ne lufte.E kam djale te vetem, tha dhe kam frike se me vritet dhe une mbetem vetem , qyqe…Dhe nuk e la te birin por e mori ne shtepi…Jeta keshtu eshte Anticensure…pervojat personale diktohen nga rrethanat jetesore…As ti as une nuk detyrojme dot qe Xhelili te flase sipas shijeve tona…Eshte nje e drejte e tij.
    Argumentat qe jep ai ,te bejne te mendosh, dhe mos harro se ai ish nje nga njerzit me te afert te H.Kapos, teper aktiv…Cilin argument do hidhje poshte ti, psh…Aq me shume qe nuk ke nje njohje aq te afert sa e ka patur Xhelili…
    Per kete Clausin, jam dakord me ty,eshte nje antishqiptar i thekur, nje ushtar i Janulles…Une i dua dhei respektoj greket ashtu sic i urrej pa meshire greket shoviniste qe duane te aneksojne gjysmen e Atdheut tone…Por Shqiperia ka nje krahine, e cila kur shikon se i rreezikohet Atdheu, nuk e ve ne Kanda Jeten…Dhe e mbron Atdheun edhe kur ka arme edhe kur nuk ka arme…”në mos keni armë gjeni, ja rrembeni atij Qeni…” (ah sa me ka marre malli ti bie nje here cep me cep Laberise, si dikur…)
    Nuk me pelqen qendrimi yt anticensure, edhe e urren Ushtarin e JAnulles edhe thua ka llogjike, se na pershkruan nje skene kur Hoxhes, jo vetem i pikonte Tavani nga te kater anet, por ato ishin momente teper tragjike…eshte tjeter gje sot pas dhjetra vjetesh, jane qartesuar shume gjera…
    Te pershendes anticensure, ti shpesh here je fantastik, por nganje here merr poziten e kritizerit …
    Secili ka mendimin e tij modest, pa pretenduar se ka monopolin e se Vertetes…

    Reply to this comment
    • anticensurë 25642654 April 6, 10:47

      “As ti as une nuk detyrojme dot qe Xhelili te flase sipas shijeve tona”-është e vërtetë!!nuk kërkoj të flasë sipas shijes time,por nuk pranoj në asnjë mënyrë që ai të vazhdojë ti bier fyellit në një vrimë!!dhe për më keq në atë vrimë që sot dhe ti nuk po e pranon:”eshte tjeter gje sot pas dhjetra vjetesh, jane qartesuar shume gjera…”,janë qartësuar jashtëzakonisht shumë gjëra!!
      “Argumentat qe jep ai “-janë po aq të trasha sa dhe në atë kohë kur nuk mund të flisnim,kur nuk kishim të njëjtin informacion si sot!!të thëna sot ato nuk janë në asnjë mënyrë,në asnjë rast ARGUMENTA!!janë thjesht BUDALLALLËK!!
      neti!
      të mbrosh mehmetin,kadriun e të tjerë(e ke bërë shpesh)nuk mund të jesh dhe në krah të xhelos!thjesht sepse e paske njohur dhe e di si e ka bërë karrierën!!për të vetmen arsye sepse akoma ky debil, me “karrierë normale”,po i rivret ata!!
      ky dhe një pjesë tjetër,ish pushtetarë,pa një thërrime truri në kokë që janë akoma gjallë,nuk kanë kërkuar falje,nuk kanë thënë një fjalë:
      -për gabimet e tyre!
      -për fajet e tyre!!
      përfytyro(“eshte tjeter gje sot pas dhjetra vjetesh, jane qartesuar shume gjera…”e shkruar prej teje)që megjithë tërë këto Qartësi të sotme,ky nuk ka ndërruar mëndje,nuk ka kërkuar falje për njerzit që ka provuar ti përbaltë,ti akuzojë,ti çojë para skuadrës së pushkatimit(dhe tu shkatërrojë familje e fis),për ata njerëz që i ka patur në krahë,që ka ngrënë e ka pirë,që ka hyrë e ka dal në shtëpitë e tyre,që i ka njohur shumë më mirë se çe njeh ti atë?!mendo se sa mund të kërkoj falje për një shtet që e çoi në shkatërrim!!
      neti mbaj mendimin tënd!!”mos”ki frikë!!dhe mos bëj gabimint e babait tënd,mos e lësho fjalën pa e menduar!!nuk i dihet asnjëherë!!
      dhe unë po vazhdoj me timen!!po përpiqem të mosbëj e bëj gabimet e tim eti!!do ta lëshoj më shumë fjalën se ai!!gjithnjë duke e menduar,pavarsisht se mund ta pësoj prej saj!!
      do të jem gjithnjë kritikues dhe jo “por nganje here merr poziten e kritizerit …”!sepse kritika ndihmon për tu ndrequr,bythlëpirja për tu shkatërruar,dhe gjithnjë po shkatërron!!
      sa për ushtarin e janullës,nuk ke të drejtë ti mohosh të vërtetën!!ai këtu tha një të vërtetë dhe asgjë më tepër!!e vërteta është e vërtetë e thotë miku a hasmi!!kjo e vërtetë,dhe shumë e shumë të tjera JANË ARGUMENTEEEEE!!
      ashtu si nuk është argument sofizmi i senil gjonit ose të vazhdojë me të njëjtat akuza për suflerizëm si në gjyqin e kadriut(ka njerëz që besojnë më shumë këto se faktet!duhet të ulen në prag të shtëpisë dhe të bëjnë çorape)!!të përmëndësh një fjali”kreu i KGB-së dhe ministër i Brendshëm i Bashkimit Sovjetik i ishte shprehur se rruga për të eliminuar Enver Hoxhën ishte duke eliminur Hysni Kapon.”dhe ta quash argument!?do të thotë:
      -çmënduri?
      -senilitet?
      -ndyrësi?
      gjeje ti!!unë do të hiqja atë të mesit!!
      sa për tu takuar!?vështirë!!ndoshta mali me malin dhe mund të piqen!!
      ps:nuk e di nga ku e ke qytetarizuar dhe ti këtë fjalë injorantësh-kritizerit-e kemi në shqip-kritikuesit!!

      Reply to this comment
    • Claus April 6, 12:16

      Si pjesetare te nje “cete tallava” kane marre ca te ulurjaksur tastaturat ne dore dhe me shume shkruajne per mua se sa per Xhelil xhelatin. Nuk ja vlen te merresh me muziken tallava te kesaj cete te cmendurish ku katilet jane njerez me karakter dhe imoralet jane njerez me nder. Ja qe paska njerez qe i thone keto. I gjen ketu lart ca me emra lumejsh, ca me pseudonime numrash te cilet pranojne qe “shkruaj me logjike, por qenkam antishqiptar”!!!!! Sa qesharake qe behen!
      Hajde dhe kuptoji keta, qe kane me shume nevoje se askund tjeter per per ca qeliza staminale ne tru si paciente qe tashme u kane filluar proceset e zvogelimit te trurit, nje microcefali ne moshe madhore, me mire te thuash.
      Se ku e gjejne keta antishqiptarizmin tim dhe prohelenizmin tim keta e dine. Nejse, leri te kenaqen me paranojat e tyre se ndoshta u sjell pak prodhim me shume serotonine. Po c`merrem dhe une me keta me kesi lloj termash? Termi i tyre me i madh eshte: “ne mos keni arme qeni, ja rrembeni atij qeni”!!!!

      Formoni grupin e Tragjasit dhe mbani kete iso me kete refren: “ne mos keni arme gjeni, ja rrembeni atij qeni”!!!!
      E si te mos e duan Xhelil katilin keta kur kjo strofe ka qene motoja me e madhe e jetes se tyre?
      Me ate thone shume, teper shume per karakterin e tyre te rrezikshem.

      Nejse, po e le hajduterine, terrorin qe kane ne shpirt, por po merrem me brutalin Xhelil qe tashme na eshte kthyer per ca ne “burre me karakter”!

      Tani po i kthehem dhe nje here plenumit per Kadriun:
      Po c`ka lidhje me kohen shprehja e tij “se une te thashe ty, per tia ti thene Mehmetit”? Duket qarte qe ai si katil dhe b…lepires i Enverit nuk ka patur gje per te thene dhe ka gjetur “nje thashethem” si “une te thashe dhe ti nuk i the”!!!! Ore komiter te shkallmuar: Kur nuk ke gje per te thene, atehere mos fol, si shume te tjere ne ate plenum.” Ka ndonje antishqiptarizem ketu nga ana ime?
      Po a e dini se Xhelil Gjoni ka qene nje nga ata qe ka ndihmuar ne shkollimin e tij Sali Berishen si askund tjeter? Prandaj perplasjet e tyre ishin gjithmone te buta ate kohe.
      Po po hidhemi ne vitet `80 kur Xhelil katili ishte bere tmerri i intelektualeve me ato mbledhjet e tij ne kinostudio e kudo. Po u habit bota kur Alia e solli ate si figure te dyte, kur ne rrethet e tij ka patur vrasje ne kufi.
      Po ne ate mitingun e pas 2 korrikut kur doli dhe foli per besnikeri dhe tradheti ndaj vijes se partise a ju kujtohet?
      E pra kur nuk keni cfare te thoni hidhni brockulla, si Xhelili ate kohe, qe je “antishqiptar” “progrek” a ku ta di une. Ashtu jeni mesuar, nuk ka c`ju ben as Allahu dhe as Perendia. “Ja rrembeni atij qeni” thote kenga nga Tragjasi a ku ta di une.
      Le te kaloje ate pleqeri Xhelili, se e ka kaluar paq jeten e tij pa kaluar njehere nga 313-ta si disa te tjere.
      Na kishte bere me shume Adili se Xhelili andej nga rrethet Diber, Kruje dhe Tirane ai tiran kur te parin e cuan prapa hekurave dhe te dytin jo?
      Mos ta thote kush. Por ja qe Berisha ja mbajti mend te miren qe ai xhelat i kishte bere dhe e ruajti. Ta haje burgun Ramizi dhe te shpetoje Xhelili!!!
      Frymezuesi i vijes liberale Ramiz Alia therret Xhelilin katil ne Tirane, e ben zevendes te tij dhe i pari shkon pas hekurave dhe i dyti jo!!!!
      Ndoshta kane qene me te thella ca muhabete per ca lidhje matene Dibres te “burrit te malit” Xhelil.
      Nese doni debat beni, Nese nuk jeni ne gjendje merr ate taksi dhe shko tek ndonje kishe a xhami dhe falu.

      Reply to this comment
      • anticensurë 25642654 April 6, 13:07

        “shkruaj me logjike, por qenkam antishqiptar”!!!!!
        të kesh llogjikë nuk të bën njeritë mirë!e aq më pak shqiptar!!që ti je një anti shqiptar nuk do shumë mënd ta kuptosh!!që je këlysh i janullës e dimë të gjithë!!

        Reply to this comment
  15. N.V. April 7, 10:06

    O Claus, o ushtar i Janullës,
    Qe ti je nje antishqiptar me damkë, kjo nuk do as mend as kalem…
    Në mos kini armë gjeni,
    Ja rrembeniatij Qeni…
    Kjo eshte leitmotivi i nje Populli qe ka vendosur te jetoje i lire!
    Dhe nje popull qe ka per Arme shpirtin e tij te jetoje i lire i gjen armet dhe e mund kundershtarine vet…
    Ish kjo moto qe i beri shqiptaret antifashiste ti mundnin ne territorin e tyre pushtuesit fashiste dhe jane dhe sot te gatshem, po tu preket Atdheu, sipas kesaj moto tu kthejne ne kërma ju ushtaret e Janulles..
    Po nuk ka se si ta kuptosh domethenien e ketyre vargjeve e te ketij Leitmotivi ti, se nuk i do shqiptaret, je bashkuar jo me ata grekrit patriote qe duane fqinjesine e mire me shqiptaret, por me ato hijenat qe thone Himara eshte jona dhe Shqiperi e Jugut po ashtu…
    Ti e urren Xhelilin dhe i thua Xhelil Xhelati se palaço si ty ai u ka treguar vendin, punoi ne Zeri Popullit dhe grumbulloi pas vehtes penat me te talentuara te Gazetarise, qe nga Driteroi, Agim Shehu, Xhevahir Spahiun, Spiro Deden, Mehmet Elezin, Vangjush Gambeten, Arshin Xhezon e sa e sa te tjere qe ne zanatin e tyre ate Kalemin tend te thyer ta fusin ne fund te Kurrizit…Ty te pelqen Saliu se nje Sharlatan si ai u hapi udhen grekve te benin çfare tu donte menderja ne Shqiperi, lejoi Janullen tende te organizoje mesha per çdo kulish grek ndersa kur vriteshin shqiptaret ne Greqi si te ishin derra, Janulla ferkonte duart…
    O shpifes batakçi, biografine nuk ja ben dot ti Xhelilit, ku thua se eshte xhelat dhe i pa karakter…Nuk e di ne se te ka hyre ty ne pjese per karakterin dhe te ka lëruar ne pjesen tende, por mos shpif, or thashethemexhi primitiv…
    Ke tjerre shume lesh ne keto komentet e tua sallate, por mos harro se njerzit perdorin arsyen te mesojne te verteten dhe nuk u besojne Baltes dhe shpifjeve te tua…

    Reply to this comment
    • Claus April 7, 10:59

      Jeti i Vjoses,
      perseri me bete per te qeshur me ato epitetet tuaja dhe perseri nuk na the se perse ishte Xhelat Xhelili njeri me karakter. Ta kerkoj me peruljen me te madhe.
      Une te kam dhene fakte me ze dhe figure, ti i nderuar Jeti je marre me mua.
      Megjithate sidoqofte, kengen tuaj makabre nga Tragjasi: “Nese s`keni arme gjeni, ja rrembeni atij qeni” nuk kam per te kenduar. Me ben per te qeshur dhe per te qare njekohesisht.

      Reply to this comment
  16. N.VJOSA April 8, 09:20

    Claus,
    Une nuk kam pare tek ai person asgje te dyshimte qe te tregoje se eshte njeri pa karakter apo xhelat…
    thashememet e tua nuk jane fakte per mua.
    Xhelili eshte nje nga te paktet (se tani eshte ne pleqerine e thelle, mbi 80-tat…), ishte nje nga te paktet kuader i asaj kohe qe ate qe thoshe, kthehej dhe e kontrollonte ne se ish bere apo jo…nuk leshonte urdhera ne ere , si shume te tjere…Dhe per kete, ata qe nuk reflektonin, ju shpetonte shurra nga Xhelili, ndoshta ke qene dhe ti nje nga ata.Autoriteti Xhelilit ne punen e perditshme ish i pa diskutuar.Kolektivi i tij, kudo ku ka punuar, ka folur me opinionin me te mire per te.
    Ndonje pseudointelektual, qe ka shkruar ndonje liber dhe e mban vehten per intelektual, ndonje llafazan kafenesh, qe mbivlereson vehten, nuk mund ti mbyllesh dot gojen…
    Tirana ka shume gra te bukura, ,Xhelili ka shoqe jete nje nga grate nga me te bukurat, e cila kur shkonte rruges, njerzit kthenin koken…Dhe ate ai e ka njohur qe studente…, keshtu qe vetem thashethemexhinjt mund te aludojne ashtu sic aludon ti…
    Ti thuash xhelat nje Njeriu duhen fakte dhe jo se pse u vrane shkeles kufiri, kur ligjet e asaj kohe te denonin ne menyren me te ashper per kete…Po te kish fakte, nuk te kursen njeri, aq me teper kur ra nga kali dhe balte u hodh pa mase…
    Fol me fakte, jo me supozime…Ne se urren sistemin dhe ideologjine, ky nuk eshte fakt te urresh personin,aq me teper qe ne ate kohe te merrnin erëzin edhe per shkeljen me te vogel…Po te sqaroj si shume, ne nje kohe kur une kam mendimin tim dhe nuk jam ketu as prokuror as gjykates…
    Ate vargun popullor qe ty nuk te pelqen, nuk ka problem, une nuk pres qe ate ta pelqejne ata qe nuk e duane Shqiperine…

    Reply to this comment
  17. alphade October 28, 22:25

    Njihet shkencerisht qe kanceri ne pankreas ka qene dhe
    mbetet deri mesot vdekjeprures dhe Ai qe i kapercen 9
    muajt konsiderohet si nje rast i vecante ose teper i vecante.
    Ndersa alibite qe ngrihen per kesi rastesh kane nje pra-
    pavije politike dhe aq me teper kur kemi te bejme me
    intelektuale qe e dine fare mire secili eshte fundi i kan-
    cerit ne pankreas . Kjo behet per te spekulluar mbi ata
    qe jane profane ne kete fushe . Une besoj katerciperisht
    ne ate qe u tha zyrtarisht ne ate kohe nga Enveri se Hysniu vdiq nga semundja e kancerit ne pankreas dhe
    per hir te se vertetes Ai hodhi poshte edhe ndonje aluzion
    qe involukronte Mehmetin ne kete fushe,ndonese Meh-
    meti edhe mund te kete dashur nje gje te tille ….!,,

    Reply to this comment
Shiko komentet

Komento

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*